Tips voor een ervaring


Voeg jouw ervaring met een online telecomshop toe aan Telecomervaring.nl. Hierdoor help je andere consumenten een juiste keuze maken!

Een ervaring kun je als volgt toevoegen:

1. Surf naar de webshop waarbij jij een ervaring wilt toevoegen. (klik hier, link opent in nieuw venster).
2. Scroll naar onderen. Hier zie je vier indicatoren (Prijs, Afhandeling & Levering, Ondersteuning en Totaal Beoordeling) staan.
3. Klik op de grijze sterren achter de indicatoren om een score toe te kennen. 1 ster betekent dat je de webshop op dit punt zeer slecht vond, 5 sterren betekent perfect.
4. Vul je naam, e-mailadres en eigen website URL in.
5. Klik op Voeg ervaring toe om de ervaring direct toe te voegen!

Tips bij het toevoegen van een review / ervaring
De beoordeling is onderverdeeld in vier categorieen:
Prijs: Wat vind je van de prijs van het door jou bestelde product? Werden er onverwachtse kosten in rekening gebracht (bv. verzendkosten, btw, verwijderingsbijdrage enz.).
Afhandeling & Levering: Heb je jouw bestelling snel ontvangen? Klopt dit met de levertijd indicatie op de website? Is de bestelling volledig?
Ondersteuning: Krijg je snel antwoord op vragen? Kun je met problemen terecht bij de webshop? Krijg je een goede ondersteuning wanneer je dit verwacht?
Totaal Beoordeling: Wat is de algemene indruk die je van deze webshop hebt gekregen? Deze score hoeft geen gemiddelde van de andere punten te zijn.

Probeer in het opmerkingenveld zo goed mogelijk te omschrijven waarom je voor deze beoordeling hebt gekozen. Probeer objectief te blijven, schrijf woorden niet volledig in hoofdletters. Gebruik niet meer dan 1 uitroepteken in je opmerkingen.