Youfone.nl


Prijs 3.793.793.793.793.79
Levering3.433.433.433.433.43
Ondersteuning3.333.333.333.333.33
Totaal oordeel3.443.443.443.443.44

Youfone is een bedrijf dat zich specialiseert in sim only abonnementen tegen scherpe tarieven. Maar hoe is de service en wat zijn de ervaringen met deze provider. Als je ervaringen hebt met dit bedrijf kun je dat hieronder plaatsen! Help elkaar een laat weten wat je van de prijsvechter Youfone vindt. Bekend van tv!

Wat is jouw ervaring met Youfone.nl? Voeg je review direct onderaan de pagina toe en informeer anderen.

Gebruikerservaringen met Youfone vind je hieronder.


119 Positief 59 Negatief 196 reviews - gemiddelde: 3.53.53.53.53.5 7 uit 10

196 Ervaringen voor Youfone.nl

  • 0

    Peter zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 44444
    • 55555

    Op http://www.youfone.nl een abonnement afgesloten en erg tevreden.

    Reageer

  • 0

    Marco zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 44444
    • 55555

    Wij zijn begonnen bij Youfone met een mobiel abonnement voor mijn telefoon. Het fijne is dat je de keuze hebt uit een maand contract zodat wanneer het je niet bevalt je snel weg kunt gaan. Echter hebben wij nu ook de mobiel van mijn partner en de zakelijke mobiel over gezet naar Youfone.

    Alles zonder problemen en snel geleverd!
    Binnenkort gaan we ook het thuis internet + tv + bellen maar eens uitproberen gezien ook die pakketten nog normale prijzen hebben vergeleken met Ziggo of KPN.

    Wij raden Youfone zeker aan!

    Reageer

  • 0

    Sjoert zegt:
    • 22222
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Lang verhaal in het kort, geen service.

    Ik zat 9 maanden bij Youfone, in eerste instantie leek dat prima, het 4G internet was niet zo snel als ik had verwacht maar prima (Ik zat eerst bij KPN, hetzelfde netwerk, maar in de praktijk toch echt een andere snelheid?!!).
    Het probleem start met een verhuizing/verbouwing, ik had geen vast internet, dus maakte ik gebruik van mijn 4G, aangezien ik veel gebruik moe(s)t maken van mijn internet was het zeker niet ondenkbaar dat ik over de bundel zou gaan (8GB). Ik had bewust geen datalimiet ingesteld. Maar dat ik nooit een simpel SMSje zou krijgen dat zegt dat ik bijna door mijn bundel heen ben, of er overheen ben, dat had ik niet verwacht, elke provider die ik ken/heb gebruikt doet dat, Ben, KPN, Vodafone, T-Mobile etc. Youfone dus niet... In plaats daarvan kreeg ik een SMSje met de mededeling dat de kosten te hoog waren opgelopen en dat internet zou worden afgesloten... En poef, weg essentieel internet. En bedankt voor de waarschuwing...
    Maar dat valt vast snel te verhelpen, toch? Dus niet.
    Ten eerste vraagt Youfone 10cent per MB, ongeacht hoeveel je verbruikt, Vele malen hoger dan de markt norm van dit moment, opnieuw dit is echt totaal anders bij bijvoorbeeld Ben (eerste €5 10ct per MB, daarna 2ct per MB), of KPN (blijft gratis alleen terug naar 3G). Dus ik zat al bijna €60 boven mijn bundel en dat aan het begin van de maand! Absurd bedrag.
    Dus ik vraag of ik extra MB's kan bijkopen, kan niet, had ik een datalimiet moeten instellen, die wilde ik dus niet... En als ik nu wel wil pas volgende maand. Kan ik abonnement verhogen, jawel maar gaat pas volgende maand in... Er was dus geen oplossing. Om internet weer aan te krijgen moet je eerst de factuur betalen, en daarna gewoon weer 10ct per MB, maar dat kan niet telefonisch... En oja, dat gaat niet via dezelfde afdeling, de link hiervoor krijg je na aanvraag ruim 48 uur later. Uiteraard moet dit dan wel allemaal via internet, maar dat hebben ze juist afgesloten.... "Dan gaat u maar naar een plek met gratis internet, op uw werk ofzo". Want dat gaat ook zo lekker midden in een verbouwing. Dus geen internet, geen oplossing en een rekening die voelt alsof je bestolen bent. Youfone komt er bij mij nooit meer in, en ik kan je verzekeren bij mijn vrienden en familie ook niet. En het ergste is, ik wilde nog wel gebruik gaan maken van hun nieuw gelanceerde vaste internet en TV!

    Reageer

  • -1

    Aicha zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Slechtste provider ooit ooit.
    Ik heb een Youfone simonly abonnement van 12 euro per maand. Opeens moest ik 45,12 euro extra betalen voor overschrijding van mijn databundel.
    Ik gebruik de mobiel heel summier, ‘ s ochend en s middag in de tram. De overschrijding van de bundel was op momenten dat ik thuis ben en tijdens mijn slaap. Thuis heb ik een snel werkende WIFI verbinding. Ik had ooit een datalimiet zelf ingesteld maar bleek nu het niet zo te zijn.
    Toen ik met de klantservice belde, hadden zij geen verklaring en geen oplossing van mijn probleem.
    Ik ben nu 6 maanden klant bij Youfone en is elke een overschrijding volgens. Ik hen 15 jaar mobiele abonnementen en ben nog nooit ergens overheen gegaan.
    Bij mijn vorige providers heb jaren lang nooit de datalimiet overschrijden. Maar bij youfone na de eerste maand abonnement begon de ellende.

    Reageer

  • 0

    Rutger zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Dit is een typisch geval van goedkoop is duurkoop. Na ruim 10 jaar klant te zijn geweest ruim een half jaar geleden overgestapt naar Youfone. Qua maandelijkse kosten zou ik er behoorlijk op achteruit moeten gaan, zij het niet dat Youfone allerlei "verborgen" kosten hanteert. Zo ook tijdens vakantie, volgens Youfone heb ik kosten gebruikt in landen waar ik überhaupt niet geweest ben. Na contact met helpdesk geven ze aan dat KPN dit ziet in de netwerkspecificatie en dat het dan maar zo zal zijn. Ook na bewijs te hebben aangedragen dat ik op tijden dat Youfone Internetgebruik heeft waargenomen op 10km hoogte in een vliegtuig zat was niet afdoende. Wees gewaarschuwd!

    Reageer

  • 0

    Rob zegt:
    • 11111
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Sinds 1 juni gaat verbruik binnen de EU uit de bundel. Dus geen extra roaming kosten meer. Duidelijke mail over gehad. Ze waren er echter 'vergeten' bij te zetten dat dit alleen geldt als je EU bundel niet hebt aanstaan. Dus Youfone int nog steeds 2 euro per bezoekje aan het buitenland. Met de klantenservice gebeld/gemaild, maar het is dus duidelijk mijn eigen schuld. Had ik die bundel maar op tijd uit moeten zetten. Na veel gesteggel en dreiging met overstappen naar een andere provider wilden ze me de helft van de gemaakte kosten (6 euro) restitueren. HAHAHA. Ik heb ze de 3 euro geschonken en meteen mijn abonnement opgezegd. Oplichters!

    Reageer

  • 0

    Bertus zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 44444
    • 55555

    service momenteel bijna onbereibkaar, probeer met factuur was ondanks dat snel opgelost en tegemoetkoming voor de korting. goedzo!

    Reageer

  • 0

    Janneke zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Slechtste provider ooit. Rekenen extreem hoge kosten voor buiten bundel internet. 100 MB is dan namelijk 10 euro. Bovendien krijg je geen melding als je aan de MB's van je abonnement zit.
    Ook verhogen ze facturen nadat de periode is afgelopen zonder uitleg. Klantenservice doet alsof dit normaal is.
    Bovendien kost kijken van een video van ongeveer 20 min meer dan 700 MB! Wat bij andere providers rond de 250 MB is.

    Reageer

  • 0

    Frits zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    was eerst niet zo blij met de youfone, erg traag met de website aanpassen en sommige dingen leken nogal wrang, maar na enige ervaring ben ik toch om, geef ze een dikke ster, haha. Maar serieus een lekkere provider, niet moeilijk en lekker goedkoop!!!

    Reageer

  • +1

    Leo van Hamelen zegt:
    • 55555
    • 44444
    • 55555
    • 55555

    in het algemeen was ik altijd fatsoenlijk geholpen, netwerk valt soms weg maar dat is te verwachten waar ik woon. overstapervaring is echter heel goed, kreeg aanbod met meer gratis mb voor een lager tarief en 2 jaar verlengd. blij klant, blijf klant

    Anne zegt:

    Hi Leo,

    Heel fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent, bedankt voor je reactie!

    Met vriendelijke groet,
    Anne

    Reageer

  • -1

    Roland de Leeuw zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    De sim kaarten van Youfone werken niet in mijn telefoon, ik heb binnen 14 werkdagen aangegeven dat dit zo is. In een andere telefoon werkt deze wel, en wat Youfone betreft is dit niet hun probleem. Ik vind het een probleem dat ik een andere telefoon moet aanschaffen om hun simkaart te laten werken.

    Ik wil dit contract ontbonden hebben aangezien het niet functioneert.

    Anne zegt:

    Beste Roland,

    Dat is natuurlijk enorm vervelend!
    Zou je hierover een nieuw bericht in willen sturen naar de Klantenservice en daarin aangeven dat Anne dit je via telecomervaring geadviseerd heeft?
    Dan kan ik kijken of ik je hiermee verder kan helpen.

    Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Anne

    Reageer

  • +1

    Gijs zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    korting op de bundelprijs gekregen met gratis internet erbovenop, wifi is lekker snel, ben erg blij met de geboden aanbieding.

    Anne zegt:

    Hi Gijs,

    Heel erg bedankt voor je reactie, fijn dat je zo tevreden bent!

    Met vriendelijke groet,
    Anne

    Reageer

  • 0

    Ismael zegt:
    • 55555
    • 44444
    • 55555
    • 55555

    betaal 11,- voor mijn bundels daarnaast een leuke telefoon gekozcht. Kreeg aanbod tot verhogen voor meer mb, fijn. Goede provider.

    Anne zegt:

    Hi Ismael,

    Fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent over Youfone!
    Ik wens je veel plezier als klant en natuurlijk een fijne dag!

    Met vriendelijke groet,
    Anne

    Reageer

  • 0

    Nico zegt:
    • 44444
    • 33333
    • 55555
    • 44444

    Na een lange klacht periode van 3 maanden, waarbij het bereik non-stop leek weg te vallen en alles verkeerd ging. Bleek mijn toestel de oorzaak, ondanks dat heb ik coulance gekregen en mocht ik weg bij Youfone omdat ik dat dat het bereik was. Dus geen klant, maar wel erg verrassend blij met ze.

    Reageer

  • 0

    Rachel zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik ben nu 2 maanden klant bij Youfone en al 2x toren hoge rekeningen gekregen. Heb al ruim 10 jaar mobiele abonnementen en ben letterlijk nog nooit ergens overheen gegaan. 2 Maanden bij Youfone en gelijk een fortuin lichter.

    Klantenservice is uitermate onvriendelijk, bel plafond is een grote grap. Wie in godsnaam wil er nou een bel plafond wat je pas waarschuwt zodra je een bepaald bedrag over je abonnement heen gaat?! Je kunt het bel plafond niet aanzetten met een melding bij 80% etc. verbruik van je data. Enkel of je bericht wil bij 10 euro of meer over je abonnement heen. Ik vind dit uitermate klant onvriendelijk. Daarnaast moet je het bel plafond zelf aanzetten terwijl ze er wel mee adverteren dat er een bel plafond is en dat je dus niet voor onverwachte kosten komt te staan. Zeer misleiden. Vervolgens duurt het ook een maand voordat ze de instellingen hebben aangepast?! Kom op mensen, we zijn in 2017 ga mij niet wijsmaken dat het een maand duurt om zoiets te regelen. Ik zie het als een extra maand waarin ze mensen een onrechtmatige rekening kunnen sturen. Daarnaast kost hun eigen klantenservice nummer geld, waarschijnlijk omdat er zoveel klachten zijn dat ze met al die gesprekken ook nog wel lekker binnenlopen.

    Ik ben nu alweer overgestapt. Begin echt niet aan een abonnement bij Youfone, goedkoop is duurkoop en wat ook vele andere zeggen over sjoemelen met de rekeningen, dat gebeurd daar echt! Denk niet dat het jou niet overkomt, omdat je zo'n nette mobiel gebruiker bent. Ik beschouw mezelf als een nette mobiel gebruiker die niet voor verrassingen wil staan, maar ik garandeer je dat dit iedereen die iets afsluit bij Youfone dit gaat overkomen. Geen goed woord over voor deze provider net als vele andere met mij.

    Reageer

  • 0

    Erik zegt:
    • 33333
    • 55555
    • 11111
    • 11111

    Ik ben sinds één maand klant bij youfone dankzij een goede aanbieding die ik zag voor een maandelijks opzegbaar contract. Super scherpe prijs en ik was dus erg blij.
    Eerste maand geen problemen gehad. Ik heb 1gb aan internet en vele belminuten. Doordat ik weinig op mobiel internet zit had ik uiteindelijk genoeg aan nog geen 500mb, maar beter te veel dan te weinig.
    Afgelopen maand had ik weer een nieuw te goed. Al mijn MB's zijn in een nacht opgegaan. Ik snap er niets van. Thuis heb ik WiFi en S nachts staat mijn mobiel op vliegtuig modus. Bij de klanten service konden zij dit helaas niet verklaren dus ging ik maar op zoek op het internet. Blijkt dus dat ik niet de enige ben. Hoge rekeningen van mensen die opliepen tot honderd euro die niet te verklaren zijn.
    Genoeg reden dus voor mij om na een maand mijn abonnement al stop te zetten.
    Youfone is niet de enige proivder volgens mij die dit soort gekke trucjes uithaalt. Erg jammer dat een bedrijf geld moet verdienen door mensen te bedonderen.

    Reageer

  • 0

    Feike zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Beste mensen,
    Ga nooit in zee met youfone het is een onbetrouwbaar bedrijf zelfs op de klantenservice liegen ze de betreffende medewerker heeft zelf toegeven dat ze bewust mensen oplichten door bijv bij Roaming 1 € per mb te rekenen ondanks dat er een verbruikersplafond ingesteld was van €10 dat gold niet bij roaming toevallig werd ik wel afgesloten voor bellen omdat ik over mijn limiet was gegaan dus toen gold het wel niks dan leugens en bedrog en oplichting een maffia bedrijf justitie is aan t slapen
    Dus ook al lijkt t goedkoop ze vinden een manier om je op te lichten begin er nooit aan youfone is een slecht bedrijf met slechte werknemers

    Reageer

  • 0

    Feike zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Beste mensen,
    Ga nooit in zee met youfone het is een onbetrouwbaar bedrijf zelfs op de klantenservice liegen ze de betreffende medewerker heeft zelf toegeven dat ze bewust mensen oplichten door bijv bij Roaming 1 € per mb te rekenen ondanks dat er een verbruikersplafond ingesteld was van €10 dat gold niet bij roaming toevallig werd ik wel afgesloten voor bellen omdat ik over mijn limiet was gegaan dus tien gold het wel niks dan leugens en bedrog en oplichting een maffia bedrijf justitie is aan t slapen
    Dus ook al lijkt t goedkoop ze vinden een manier om je op te lichten begin er nooit aan youfone is een slecht bedrijf met slechte werknemers

    Reageer

  • 0

    Lenie zegt:
    • 55555
    • 44444
    • 55555
    • 55555

    Happy chappy, goedkoop - perfecte dekking - geen geziek, houden zo

    3 jr klant, altijd blij geweest en nu met actie erbij leuk tarief afgesloten, geen extra kosten. netjes!

    Reageer

  • 0

    theo zegt:
    • 55555
    • 33333
    • 33333
    • 44444

    Vanaf de zomer klant bij you fone en nog steeds tevreden. Veel belminuten voor weinig geld. Heb met een code 10 euro korting gekregen toen ik mijn abonnement afsloote. https://my.youfone.nl/MGM/AMzE2NTc5NzA4MTE=Z
    Goed bereik.

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring