Youfone.nl


Prijs 3.673.673.673.673.67
Levering3.323.323.323.323.32
Ondersteuning3.213.213.213.213.21
Totaal oordeel3.313.313.313.313.31

Youfone is een bedrijf dat zich specialiseert in sim only abonnementen tegen scherpe tarieven. Maar hoe is de service en wat zijn de ervaringen met deze provider. Als je ervaringen hebt met dit bedrijf kun je dat hieronder plaatsen! Help elkaar een laat weten wat je van de prijsvechter Youfone vindt. Bekend van tv!

Wat is jouw ervaring met Youfone.nl? Voeg je review direct onderaan de pagina toe en informeer anderen.

Gebruikerservaringen met Youfone vind je hieronder.


120 Positief 70 Negatief 209 reviews - gemiddelde: 3.383.383.383.383.38 6.8 uit 10

209 Ervaringen voor Youfone.nl

  • 0

    kim zegt:

    MENSEN GA NOOIT MET YOUPHONE IN ZEE GELOOF ME ZE TREKKEN JE LEEG ALLEEN LIEGEN WAT ZE DOEN KIJK NAAR REVIEWSOP DEZE SIDE EN TREK JE OORDEEL ENKEL MAAR NEGATIEF EN TERECHT
    TERINGBOEVEN

    Reageer

  • +1

    martijn zegt:
    • 55555
    • 44444
    • 55555
    • 55555

    Na het lezen van hele wat negatieve ervaringen, ben ik van mening dat de slechte verhalen gelezen worden, maar de positieve verhalen niet worden gedeeld. Het kan namelijk ook WEL goed uitpakken bij Youfone.

    Nadat wij het beu waren 68,50 te betalen bij KPN voor tv en internet, zijn we overgestapt naar Youfone. dit voor 19,95 per maand (eerste 6 maanden en daarna 41 euro. Dat klonk ons heel wat aangenamer. De acties gelden overigens nog steeds. Op de overstapdatum ging het niet vlekkeloos, maar na een belletje naar de klantenservice (wachttijd een enkele minuut (positieve ervaring dus)) uitleg over de heel harde reset gekregen (herstelknop en pennetje in resetgaatje 10 seconden) ipv alleen pennetje in resetgaatje gedaan. Hoopa probleem verholpen.

    Ik had zelf de modem namelijk al een keer aangesloten gehad tijdens de KPN periode, zodoende modem verkeert ingelezen.

    Klantenservice super vriendelijk en adequaat. Of de mensen die houden van zeuren, zeuren te snel. Of misschien had ik die ene goede servicemedewerker aan de telefoon.

    Al met al zijn we zeer tevreden met het signaal en de service, en de daarbij behorende prijs zonder afzetterij!!!

    Thx Youfone.

    Reageer

  • 0

    L. Chen zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Nou eerst beginnen wat deze dagen is gebeurt. Ik ben vertrokken naar het buitenland een paar dagen geleden. Eenmaal geland op het vliegveld (op dat moment staat de mobiel nog op geen service! Dat heb ik de hele tijd in de gaten gehouden) heb ik mobiel internet meteen uitgezet, ik heb sychronisatie op achtergrond altijd al uit staan. Als ik even later een sms krijg dat ik voor 1mb 7,5€ moet betalen en voor gebeld worden 1,5€ per minuut, haal ik meteen mijn simkaart eruit. Voor de zekerheid ging ik online kijken (wifi vliegveld) voor mijn gebruikelijke kosten en er stond al dat ik lopende kosten had van 0,73€ voor 1mb data gebruik, ik vond dat raar maar ik dacht het valt wel mee dus daar ga ik niet over klagen. Toch kriebelde er iets en heb ik eenmaal ik het hotel aangekomen weer online zitten kijken en plotseling zag ik dat ik lopende kosten had van 27,1€ voor 3mb datagebruik. Het is dus gestegen met 2mb (dit is meer dan een beetje slurpen! Ik heb de hele rit mijn mobiel niet eens gebruikt) terwijl ik alles uit had staan én youfone kan niet rekenen want 3x7,5€=22,5€. Meteen de klantenservice gemaild, krijg ik eerst een mail dat ik moet wachten op mijn factuur volgende maand om het exacte gebruik te weten, zeg ik dat ik dat helemaal niet hoef te weten want ik heb niks gebruikt. Krijg ik hierop een mail terug dat het een probleem schijnt te zijn van apple. Dat er op de achtergrond toch iets in werking blijft en of dat er een bug in Apple zit. (Dit hebben ze nergens vermeld terwijl meerdere mensen zulke klachten hebben. Ze zeggen dat je alleen het dataverbruik helemaal kan uitzetten door hun klantenservice te bellen, maar wie gaat hun klantenservice bellen als ze in het buitenland zitten en dan 2,5€ per minuut moeten betalen.) Dus dit is gewoon een smoes om op een slechte manier geld te verdienen want mijn ouders hebben beiden een zelfde iphone maar zij zitten bij een andere provider en bij hun zijn er geen lopende kosten gerekend terwijl zij later met uitzetten waren dan ik. Tevens hebben ze geen bewijs over de bugs, ze kunnen dan van alles zeggen, maar het is nog geen reden. Eerder had ik al een probleem met youfone omdat ik 4g had gekocht terwijl mijn mobiel bij mij in de buurt geen 4g bereik had (terwijl hun website zei van wel), op sommige plekken had ik even 4g bereik maar dat was zelden. Hiermee naar de klantenservice gegaan en die zei dat ik een mobiel had die geen 4g ondersteunde en dat dus de enige oplossing was om naar een abbonement te stappen met een grote bundel 3g en die veel meer kostte. Ze zei dat het niet mogelijk was om van 4g naar 3g te stappen met een dezelfde bundel mb’s. Ik zeg tegen haar dat mijn mobiel soms wel 4g bereik had en hierop kon ze geen antwoord geven. Ze negeerde mijn opmerking en ging met dezelfde uitleg verder. Dat gebeurde ook met dit lopend probleem. Ik wacht nog op een volgende reactie van de klantenservice.

    Reageer

  • 0

    anne zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Heel slechte provider! Heb al een paar maanden geleden mijn abonnement opgezegd, maar Youfone beweert mijn opzegging (die ik notabene via hun eigen website heb doorgegeven) niet ontvangen te hebben. Nu al een tijd heen en weer aan het mailen zonder enig resultaat. Mijn eerdere mails met uitleg worden niet gecheckt en mijn nieuwe mails worden maar half gelezen, waardoor ik onzinnige reacties krijg en geen steek verder kom. Mijn facturen lopen ondertussen gewoon door... NOOIT meer Youfone voor mij!

    Reageer

  • 0

    Sedef zegt:
    • 33333
    • 55555
    • 11111
    • 11111

    IMPORTANT FOR TRAVELLERS! BE CAREFUL WHILE TRAVELLING TO NON-EU COUNTRIES WITH A YOUFONE SIMCARD!!!

    I switched to YouFone because I wanted a sim-only contract that I could cancel whenever I wanted to. So I was limited with a few providers and I chose YouFone quite blindly. Everything went very well for 6 months. My sim card was delivered and activated on time, I never had any problems with my network in or outside of The Netherlands (except for the first day of a holiday in Sweden, I was the only one who couldn't use internet for some reason), I never had abrupt charges outside of my bundle. Until I travelled outside of the EU.

    I have been using smart phones and bundles for about 10 years now and I travel abroad quite often. Until last year there was no EU-roaming and I never ever had extra charges outside of my bundle due to data usage because I always turn my Mobile Data off. This time, despite the fact that I turned it off I had 50 euro on my bill because of data usage in a non-EU country. Imagine my surprise. I contacted the customer serviced by email (because I know from other reviewers that trying to phone them doesn't go so easy) and had a bit of a conversation in writing. The customer service agent tried to pin it on me saying that maybe I downloaded an app that can bypass the Mobile Data status of my phone, maybe I mistakenly turned my Mobile Data on, maybe I have a new phone with a bit of different settings that I am not used to so I didn't manage to turn the Mobile Data off correctly, maybe I have an iPhone with a bug (there is some info on the internet about this ridiculous phenomenon but it is a thing apparently). Well non of these was the case, I have an Android that I have been using for 2,5 years and I am with YouFone for 6 months. I travelled with this phone to non-EU countries before, while I was with another provider, and I never had extra charges while my Mobile Data was off. Nobody I regularly travel with ever had such a problem either. It is not the phone, nor the settings, it is YouFone. I filed an official complaint and somebody called me back saying:

    'Because we are a low budget provider, we do not have all mobile data services turned off like some other providers have and that's why you never had these charges before. So when you travel outside of the EU roaming zone you either have to take your sim card out of your phone and not use it at all, of you call us every time you will travel and we will completely shut all mobile data services for you until you call and reactivate again'.

    So 1- either you will not be accessible on your mobile phone by any means at all or 2- you have to remember to call them every time you travel, have them turn off all data services for you, not have a chance to turn on your own mobile data services even if there is an emergency and you are okay with paying extra costs, and call them again to reactivate when you are back. Of course if you arrive after 18:00 or on the weekend, you have to wait until they are working again. And I don't even know if this would go correctly since I wouldn't ever trust them with this.

    The person who called me claimed this information about possible data charges is on their web page. I am not a native Dutch speaker and I didn't look too deep into it but I wasn't able to see it with some browsing around. It doesn't really matter, I find it unethical all the same. And since neither of their solutions work for me, I am switching back to a proper provider where I know this will not be a problem.

    Reageer

  • 0

    Jan zegt:
    • 55555
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Over mijn telefoon abonnement al 8 jaar geen probleem maar begin niet aan alles in een goedkoop ja maar verder kan je er niks mee geen beveiligen internet tv kijken geluid vie de tv je dure home cinemaset kan je verkopen geen aansluiting en geen radio signaal terwijl er analoog geen zenders meer zijn dus alles is geen een

    Reageer

  • 0

    Paul zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Mijn zoon is overgestapt van KPN 20,-- pm naar Youfone 10,--
    Resultaat: 240 Euro kwijt in 2 maanden. Reden Datalimiet overschreden en het ontbreken van een waarschuwing daarvoor. Het verdienmodel van Youfone lijkt gebaseerd op bovenstaande fouten van klanten en niet op het leveren van een betaalbaar 4G abbonnement.

    Reageer

  • 0

    Paul zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Mijn zoon is overgestapt van KPN 20,-- pm naar Youfone 10,--
    Resultaat: 240 Euro kwijt in 2 maanden. Reden Datalimiet overschreden en het ontbreken van een waarschuwing daarvoor. Het verdienmodel van Youfone lijkt gebaseerd op bovenstaande fouten van klanten en niet op het leveren van een betaalbaar 4G abbonnement

    Jet zegt:

    Wij hebben juist voor Youfone gekozen omdat daar een mogelijkheid is om een datalimiet en belplafond in te stellen voor de kinderen. Dit werkt kennelijk overigens niet altijd/overal in het buitenland. Wel hebben we een centrale app waar alle telefoonnummers op te zien zijn plus bijbehorend verbruik.
    Nu al een hele tijd op deze manier bij Youfone en heeft ons nog geen problemen opgeleverd

    Reageer

  • 0

    Claud zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Waardeloos na 2jaar nog de naweeen van deze profider.
    Vind het belachelijk dat ze zomaar geld kunnen en mogen aftrogelen van mensen.
    Mensen laten betalen voor een service die ze niet meer hebben zo kan ik ook aan mijn geld komen.

    Reageer

  • -1

    noor zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Verschrikkelijk bedrijf dat geld van je afpakt als je niet iedere seconde op hun niet fictionele app let

    Reageer

  • +1

    Sten zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Verschrikkelijk bedrijf, honderden euro's in een vakantie over mijn bundel gegaan terwijl ik GEEN internet bereik heb gehad in het buitenland. Na meerdere telefoontjes en veel gezeur hebben ze bij mij heel 3G maar uitgezet waardoor ik nu betaal maar NIET meer op 3G internet kan!

    Een dikke 1 ster voor dit bedrijf!

    Reageer

  • 0

    Femke zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    1 MB in de VS kost €7,50! Dat betekende voor mij 5-10 minuten google maps gebruiken een rekening van €66!
    Werkelijk belachelijk!

    Reageer

  • +1

    mario zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ga met deze provider niet in zee!!! Wanneer je geen dekking hebt komen ze je niet tegemoet en gebruiken een excuus om onder hun verplichting uit te komen. Goedkoop blijkt wel weer duurkoop!

    Reageer

  • +1

    Peter zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 44444
    • 55555

    Op http://www.youfone.nl een abonnement afgesloten en erg tevreden.

    Reageer

  • -2

    Marco zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 44444
    • 55555

    Wij zijn begonnen bij Youfone met een mobiel abonnement voor mijn telefoon. Het fijne is dat je de keuze hebt uit een maand contract zodat wanneer het je niet bevalt je snel weg kunt gaan. Echter hebben wij nu ook de mobiel van mijn partner en de zakelijke mobiel over gezet naar Youfone.

    Alles zonder problemen en snel geleverd!
    Binnenkort gaan we ook het thuis internet + tv + bellen maar eens uitproberen gezien ook die pakketten nog normale prijzen hebben vergeleken met Ziggo of KPN.

    Wij raden Youfone zeker aan!

    Reageer

  • +1

    Sjoert zegt:
    • 22222
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Lang verhaal in het kort, geen service.

    Ik zat 9 maanden bij Youfone, in eerste instantie leek dat prima, het 4G internet was niet zo snel als ik had verwacht maar prima (Ik zat eerst bij KPN, hetzelfde netwerk, maar in de praktijk toch echt een andere snelheid?!!).
    Het probleem start met een verhuizing/verbouwing, ik had geen vast internet, dus maakte ik gebruik van mijn 4G, aangezien ik veel gebruik moe(s)t maken van mijn internet was het zeker niet ondenkbaar dat ik over de bundel zou gaan (8GB). Ik had bewust geen datalimiet ingesteld. Maar dat ik nooit een simpel SMSje zou krijgen dat zegt dat ik bijna door mijn bundel heen ben, of er overheen ben, dat had ik niet verwacht, elke provider die ik ken/heb gebruikt doet dat, Ben, KPN, Vodafone, T-Mobile etc. Youfone dus niet... In plaats daarvan kreeg ik een SMSje met de mededeling dat de kosten te hoog waren opgelopen en dat internet zou worden afgesloten... En poef, weg essentieel internet. En bedankt voor de waarschuwing...
    Maar dat valt vast snel te verhelpen, toch? Dus niet.
    Ten eerste vraagt Youfone 10cent per MB, ongeacht hoeveel je verbruikt, Vele malen hoger dan de markt norm van dit moment, opnieuw dit is echt totaal anders bij bijvoorbeeld Ben (eerste €5 10ct per MB, daarna 2ct per MB), of KPN (blijft gratis alleen terug naar 3G). Dus ik zat al bijna €60 boven mijn bundel en dat aan het begin van de maand! Absurd bedrag.
    Dus ik vraag of ik extra MB's kan bijkopen, kan niet, had ik een datalimiet moeten instellen, die wilde ik dus niet... En als ik nu wel wil pas volgende maand. Kan ik abonnement verhogen, jawel maar gaat pas volgende maand in... Er was dus geen oplossing. Om internet weer aan te krijgen moet je eerst de factuur betalen, en daarna gewoon weer 10ct per MB, maar dat kan niet telefonisch... En oja, dat gaat niet via dezelfde afdeling, de link hiervoor krijg je na aanvraag ruim 48 uur later. Uiteraard moet dit dan wel allemaal via internet, maar dat hebben ze juist afgesloten.... "Dan gaat u maar naar een plek met gratis internet, op uw werk ofzo". Want dat gaat ook zo lekker midden in een verbouwing. Dus geen internet, geen oplossing en een rekening die voelt alsof je bestolen bent. Youfone komt er bij mij nooit meer in, en ik kan je verzekeren bij mijn vrienden en familie ook niet. En het ergste is, ik wilde nog wel gebruik gaan maken van hun nieuw gelanceerde vaste internet en TV!

    Reageer

  • -1

    Aicha zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Slechtste provider ooit ooit.
    Ik heb een Youfone simonly abonnement van 12 euro per maand. Opeens moest ik 45,12 euro extra betalen voor overschrijding van mijn databundel.
    Ik gebruik de mobiel heel summier, ‘ s ochend en s middag in de tram. De overschrijding van de bundel was op momenten dat ik thuis ben en tijdens mijn slaap. Thuis heb ik een snel werkende WIFI verbinding. Ik had ooit een datalimiet zelf ingesteld maar bleek nu het niet zo te zijn.
    Toen ik met de klantservice belde, hadden zij geen verklaring en geen oplossing van mijn probleem.
    Ik ben nu 6 maanden klant bij Youfone en is elke een overschrijding volgens. Ik hen 15 jaar mobiele abonnementen en ben nog nooit ergens overheen gegaan.
    Bij mijn vorige providers heb jaren lang nooit de datalimiet overschrijden. Maar bij youfone na de eerste maand abonnement begon de ellende.

    Reageer

  • +1

    Rutger zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Dit is een typisch geval van goedkoop is duurkoop. Na ruim 10 jaar klant te zijn geweest ruim een half jaar geleden overgestapt naar Youfone. Qua maandelijkse kosten zou ik er behoorlijk op achteruit moeten gaan, zij het niet dat Youfone allerlei "verborgen" kosten hanteert. Zo ook tijdens vakantie, volgens Youfone heb ik kosten gebruikt in landen waar ik überhaupt niet geweest ben. Na contact met helpdesk geven ze aan dat KPN dit ziet in de netwerkspecificatie en dat het dan maar zo zal zijn. Ook na bewijs te hebben aangedragen dat ik op tijden dat Youfone Internetgebruik heeft waargenomen op 10km hoogte in een vliegtuig zat was niet afdoende. Wees gewaarschuwd!

    Reageer

  • +2

    Rob zegt:
    • 11111
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Sinds 1 juni gaat verbruik binnen de EU uit de bundel. Dus geen extra roaming kosten meer. Duidelijke mail over gehad. Ze waren er echter 'vergeten' bij te zetten dat dit alleen geldt als je EU bundel niet hebt aanstaan. Dus Youfone int nog steeds 2 euro per bezoekje aan het buitenland. Met de klantenservice gebeld/gemaild, maar het is dus duidelijk mijn eigen schuld. Had ik die bundel maar op tijd uit moeten zetten. Na veel gesteggel en dreiging met overstappen naar een andere provider wilden ze me de helft van de gemaakte kosten (6 euro) restitueren. HAHAHA. Ik heb ze de 3 euro geschonken en meteen mijn abonnement opgezegd. Oplichters!

    Reageer

  • -1

    Bertus zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 44444
    • 55555

    service momenteel bijna onbereibkaar, probeer met factuur was ondanks dat snel opgelost en tegemoetkoming voor de korting. goedzo!

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring