Youfone.nl


Prijs 3.693.693.693.693.69
Levering3.343.343.343.343.34
Ondersteuning3.233.233.233.233.23
Totaal oordeel3.343.343.343.343.34

Youfone is een bedrijf dat zich specialiseert in sim only abonnementen tegen scherpe tarieven. Maar hoe is de service en wat zijn de ervaringen met deze provider. Als je ervaringen hebt met dit bedrijf kun je dat hieronder plaatsen! Help elkaar een laat weten wat je van de prijsvechter Youfone vindt. Bekend van tv!

Wat is jouw ervaring met Youfone.nl? Voeg je review direct onderaan de pagina toe en informeer anderen.

Gebruikerservaringen met Youfone vind je hieronder.


119 Positief 67 Negatief 204 reviews - gemiddelde: 3.43.43.43.43.4 6.8 uit 10

204 Ervaringen voor Youfone.nl

  • 0

    Jan zegt:
    • 55555
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Over mijn telefoon abonnement al 8 jaar geen probleem maar begin niet aan alles in een goedkoop ja maar verder kan je er niks mee geen beveiligen internet tv kijken geluid vie de tv je dure home cinemaset kan je verkopen geen aansluiting en geen radio signaal terwijl er analoog geen zenders meer zijn dus alles is geen een

    Reageer

  • 0

    Paul zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Mijn zoon is overgestapt van KPN 20,-- pm naar Youfone 10,--
    Resultaat: 240 Euro kwijt in 2 maanden. Reden Datalimiet overschreden en het ontbreken van een waarschuwing daarvoor. Het verdienmodel van Youfone lijkt gebaseerd op bovenstaande fouten van klanten en niet op het leveren van een betaalbaar 4G abbonnement.

    Reageer

  • 0

    Paul zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Mijn zoon is overgestapt van KPN 20,-- pm naar Youfone 10,--
    Resultaat: 240 Euro kwijt in 2 maanden. Reden Datalimiet overschreden en het ontbreken van een waarschuwing daarvoor. Het verdienmodel van Youfone lijkt gebaseerd op bovenstaande fouten van klanten en niet op het leveren van een betaalbaar 4G abbonnement

    Jet zegt:

    Wij hebben juist voor Youfone gekozen omdat daar een mogelijkheid is om een datalimiet en belplafond in te stellen voor de kinderen. Dit werkt kennelijk overigens niet altijd/overal in het buitenland. Wel hebben we een centrale app waar alle telefoonnummers op te zien zijn plus bijbehorend verbruik.
    Nu al een hele tijd op deze manier bij Youfone en heeft ons nog geen problemen opgeleverd

    Reageer

  • 0

    Claud zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Waardeloos na 2jaar nog de naweeen van deze profider.
    Vind het belachelijk dat ze zomaar geld kunnen en mogen aftrogelen van mensen.
    Mensen laten betalen voor een service die ze niet meer hebben zo kan ik ook aan mijn geld komen.

    Reageer

  • -1

    noor zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Verschrikkelijk bedrijf dat geld van je afpakt als je niet iedere seconde op hun niet fictionele app let

    Reageer

  • +1

    Sten zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Verschrikkelijk bedrijf, honderden euro's in een vakantie over mijn bundel gegaan terwijl ik GEEN internet bereik heb gehad in het buitenland. Na meerdere telefoontjes en veel gezeur hebben ze bij mij heel 3G maar uitgezet waardoor ik nu betaal maar NIET meer op 3G internet kan!

    Een dikke 1 ster voor dit bedrijf!

    Reageer

  • 0

    Femke zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    1 MB in de VS kost €7,50! Dat betekende voor mij 5-10 minuten google maps gebruiken een rekening van €66!
    Werkelijk belachelijk!

    Reageer

  • +1

    mario zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ga met deze provider niet in zee!!! Wanneer je geen dekking hebt komen ze je niet tegemoet en gebruiken een excuus om onder hun verplichting uit te komen. Goedkoop blijkt wel weer duurkoop!

    Reageer

  • +1

    Peter zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 44444
    • 55555

    Op http://www.youfone.nl een abonnement afgesloten en erg tevreden.

    Reageer

  • -2

    Marco zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 44444
    • 55555

    Wij zijn begonnen bij Youfone met een mobiel abonnement voor mijn telefoon. Het fijne is dat je de keuze hebt uit een maand contract zodat wanneer het je niet bevalt je snel weg kunt gaan. Echter hebben wij nu ook de mobiel van mijn partner en de zakelijke mobiel over gezet naar Youfone.

    Alles zonder problemen en snel geleverd!
    Binnenkort gaan we ook het thuis internet + tv + bellen maar eens uitproberen gezien ook die pakketten nog normale prijzen hebben vergeleken met Ziggo of KPN.

    Wij raden Youfone zeker aan!

    Reageer

  • +1

    Sjoert zegt:
    • 22222
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Lang verhaal in het kort, geen service.

    Ik zat 9 maanden bij Youfone, in eerste instantie leek dat prima, het 4G internet was niet zo snel als ik had verwacht maar prima (Ik zat eerst bij KPN, hetzelfde netwerk, maar in de praktijk toch echt een andere snelheid?!!).
    Het probleem start met een verhuizing/verbouwing, ik had geen vast internet, dus maakte ik gebruik van mijn 4G, aangezien ik veel gebruik moe(s)t maken van mijn internet was het zeker niet ondenkbaar dat ik over de bundel zou gaan (8GB). Ik had bewust geen datalimiet ingesteld. Maar dat ik nooit een simpel SMSje zou krijgen dat zegt dat ik bijna door mijn bundel heen ben, of er overheen ben, dat had ik niet verwacht, elke provider die ik ken/heb gebruikt doet dat, Ben, KPN, Vodafone, T-Mobile etc. Youfone dus niet... In plaats daarvan kreeg ik een SMSje met de mededeling dat de kosten te hoog waren opgelopen en dat internet zou worden afgesloten... En poef, weg essentieel internet. En bedankt voor de waarschuwing...
    Maar dat valt vast snel te verhelpen, toch? Dus niet.
    Ten eerste vraagt Youfone 10cent per MB, ongeacht hoeveel je verbruikt, Vele malen hoger dan de markt norm van dit moment, opnieuw dit is echt totaal anders bij bijvoorbeeld Ben (eerste €5 10ct per MB, daarna 2ct per MB), of KPN (blijft gratis alleen terug naar 3G). Dus ik zat al bijna €60 boven mijn bundel en dat aan het begin van de maand! Absurd bedrag.
    Dus ik vraag of ik extra MB's kan bijkopen, kan niet, had ik een datalimiet moeten instellen, die wilde ik dus niet... En als ik nu wel wil pas volgende maand. Kan ik abonnement verhogen, jawel maar gaat pas volgende maand in... Er was dus geen oplossing. Om internet weer aan te krijgen moet je eerst de factuur betalen, en daarna gewoon weer 10ct per MB, maar dat kan niet telefonisch... En oja, dat gaat niet via dezelfde afdeling, de link hiervoor krijg je na aanvraag ruim 48 uur later. Uiteraard moet dit dan wel allemaal via internet, maar dat hebben ze juist afgesloten.... "Dan gaat u maar naar een plek met gratis internet, op uw werk ofzo". Want dat gaat ook zo lekker midden in een verbouwing. Dus geen internet, geen oplossing en een rekening die voelt alsof je bestolen bent. Youfone komt er bij mij nooit meer in, en ik kan je verzekeren bij mijn vrienden en familie ook niet. En het ergste is, ik wilde nog wel gebruik gaan maken van hun nieuw gelanceerde vaste internet en TV!

    Reageer

  • -1

    Aicha zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Slechtste provider ooit ooit.
    Ik heb een Youfone simonly abonnement van 12 euro per maand. Opeens moest ik 45,12 euro extra betalen voor overschrijding van mijn databundel.
    Ik gebruik de mobiel heel summier, ‘ s ochend en s middag in de tram. De overschrijding van de bundel was op momenten dat ik thuis ben en tijdens mijn slaap. Thuis heb ik een snel werkende WIFI verbinding. Ik had ooit een datalimiet zelf ingesteld maar bleek nu het niet zo te zijn.
    Toen ik met de klantservice belde, hadden zij geen verklaring en geen oplossing van mijn probleem.
    Ik ben nu 6 maanden klant bij Youfone en is elke een overschrijding volgens. Ik hen 15 jaar mobiele abonnementen en ben nog nooit ergens overheen gegaan.
    Bij mijn vorige providers heb jaren lang nooit de datalimiet overschrijden. Maar bij youfone na de eerste maand abonnement begon de ellende.

    Reageer

  • +1

    Rutger zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Dit is een typisch geval van goedkoop is duurkoop. Na ruim 10 jaar klant te zijn geweest ruim een half jaar geleden overgestapt naar Youfone. Qua maandelijkse kosten zou ik er behoorlijk op achteruit moeten gaan, zij het niet dat Youfone allerlei "verborgen" kosten hanteert. Zo ook tijdens vakantie, volgens Youfone heb ik kosten gebruikt in landen waar ik überhaupt niet geweest ben. Na contact met helpdesk geven ze aan dat KPN dit ziet in de netwerkspecificatie en dat het dan maar zo zal zijn. Ook na bewijs te hebben aangedragen dat ik op tijden dat Youfone Internetgebruik heeft waargenomen op 10km hoogte in een vliegtuig zat was niet afdoende. Wees gewaarschuwd!

    Reageer

  • +2

    Rob zegt:
    • 11111
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Sinds 1 juni gaat verbruik binnen de EU uit de bundel. Dus geen extra roaming kosten meer. Duidelijke mail over gehad. Ze waren er echter 'vergeten' bij te zetten dat dit alleen geldt als je EU bundel niet hebt aanstaan. Dus Youfone int nog steeds 2 euro per bezoekje aan het buitenland. Met de klantenservice gebeld/gemaild, maar het is dus duidelijk mijn eigen schuld. Had ik die bundel maar op tijd uit moeten zetten. Na veel gesteggel en dreiging met overstappen naar een andere provider wilden ze me de helft van de gemaakte kosten (6 euro) restitueren. HAHAHA. Ik heb ze de 3 euro geschonken en meteen mijn abonnement opgezegd. Oplichters!

    Reageer

  • -1

    Bertus zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 44444
    • 55555

    service momenteel bijna onbereibkaar, probeer met factuur was ondanks dat snel opgelost en tegemoetkoming voor de korting. goedzo!

    Reageer

  • +1

    Janneke zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Slechtste provider ooit. Rekenen extreem hoge kosten voor buiten bundel internet. 100 MB is dan namelijk 10 euro. Bovendien krijg je geen melding als je aan de MB's van je abonnement zit.
    Ook verhogen ze facturen nadat de periode is afgelopen zonder uitleg. Klantenservice doet alsof dit normaal is.
    Bovendien kost kijken van een video van ongeveer 20 min meer dan 700 MB! Wat bij andere providers rond de 250 MB is.

    Reageer

  • 0

    Frits zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    was eerst niet zo blij met de youfone, erg traag met de website aanpassen en sommige dingen leken nogal wrang, maar na enige ervaring ben ik toch om, geef ze een dikke ster, haha. Maar serieus een lekkere provider, niet moeilijk en lekker goedkoop!!!

    Reageer

  • +1

    Leo van Hamelen zegt:
    • 55555
    • 44444
    • 55555
    • 55555

    in het algemeen was ik altijd fatsoenlijk geholpen, netwerk valt soms weg maar dat is te verwachten waar ik woon. overstapervaring is echter heel goed, kreeg aanbod met meer gratis mb voor een lager tarief en 2 jaar verlengd. blij klant, blijf klant

    Anne zegt:

    Hi Leo,

    Heel fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent, bedankt voor je reactie!

    Met vriendelijke groet,
    Anne

    Reageer

  • -1

    Roland de Leeuw zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    De sim kaarten van Youfone werken niet in mijn telefoon, ik heb binnen 14 werkdagen aangegeven dat dit zo is. In een andere telefoon werkt deze wel, en wat Youfone betreft is dit niet hun probleem. Ik vind het een probleem dat ik een andere telefoon moet aanschaffen om hun simkaart te laten werken.

    Ik wil dit contract ontbonden hebben aangezien het niet functioneert.

    Anne zegt:

    Beste Roland,

    Dat is natuurlijk enorm vervelend!
    Zou je hierover een nieuw bericht in willen sturen naar de Klantenservice en daarin aangeven dat Anne dit je via telecomervaring geadviseerd heeft?
    Dan kan ik kijken of ik je hiermee verder kan helpen.

    Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Anne

    Reageer

  • +1

    Gijs zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    korting op de bundelprijs gekregen met gratis internet erbovenop, wifi is lekker snel, ben erg blij met de geboden aanbieding.

    Anne zegt:

    Hi Gijs,

    Heel erg bedankt voor je reactie, fijn dat je zo tevreden bent!

    Met vriendelijke groet,
    Anne

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring