Vodafone.nl


Prijs 2.342.342.342.342.34
Levering1.911.911.911.911.91
Ondersteuning1.611.611.611.611.61
Totaal oordeel1.781.781.781.781.78

Vodafone is een van de vijf grote telecomprovider in Nederland. Wereldwijd gezien is Vodafone een van de grootste aanbieders van mobiele telecommunicatiediensten. Vodafone.nl heeft vaak interessante aanbiedingen op het gebied van prepaid, sim only, gsm abonnementen en losse telefoons. Ook mobiel internet zit bij Vodafone.nl in het assortiment.

Vodafone heeft, naast zijn online webshop, ook vele fysieke winkels in Nederland.

Wat is jouw ervaring met Vodafone? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.


36 Positief 175 Negatief 299 reviews - gemiddelde: 1.911.911.911.911.91 3.8 uit 10

299 Ervaringen voor Vodafone.nl

  • 0

    d.wef zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Krijg steeds spookrekeningen van Vodafone. Ben helemaal geen klant daar maar krijg wel aanmaningen via een SMS bericht. Hoe kom ik hier vanaf?

    Reageer

  • 0

    Patrick zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Sinds een aantal maanden kloppen mijn rekeningen niet meer, word wel weer recht gezet maar het vertrouwen is ver te zoeken in Vodafone.
    In de winkels lijkt het wel een sport wie de meeste klanten weg kan jagen bij Vodafone, in diverse winkels geweest en de service is echt belabberd.
    Gebeld om op te zeggen en jawel, zeg maar wanneer dan maak ik het in orde ( oftewel ) Yes weer een klant minder.
    Diverse klachten verstuurd maar er komt nergens een reactie op dus dan maar opzeggen en naar Tele 2 die overigens veel goedkoper is.

    Reageer

  • 0

    peter zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ook mijn vriendin heeft last van onverklaarbaar dataverbruik,en daardoor elke maand hoge kosten(al bijna 2 jaar)....

    Beste mensen kies niet voor vodafone...wees gewaarschuwd!!!

    Ook een hele slechte klantenservice!!!!!!!!!!!!!

    Nheij zegt:

    Helemaal gelijk heb je,vodafoon zijn pure oplichters

    Reageer

  • +1

    Me zegt:
    • 11111
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Altijd ernstige twijfels gehad over het in kosten gebrachte dataverbruik. Meestal via wifi gebruikt en volgens telefoongegevens binnen de bundel, maar volgens Vodafone ver daar buiten. Ook na beëindigen abonnement werden nog steeds abonnementskosten in rekening gebracht + data buiten de bundel?! Foutje van het systeem volgens de klantenservice. Ik vind Vodafone een zeer zeer bedroevende provider welke ik niemand aanraadt! In plaats van het internet leegtrekken trekt Vodafone bij voorkeur de klant leeg.

    Reageer

  • +2

    Karel Jansen zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 22222

    Glasvezel installatie wordt zeer slecht uitgevoerd.
    Voor een glasvezelaansluiting stelt Vodafone een monteur verplicht, kost 37,50€.
    Monteur komt eerst niet op afgesproken tijd opdagen.
    In tweede instantie levert hij broddelwerk. Een verzegeld modem, eigendom van netwerkbeheerder, wordt half verwijderd en open achtergelaten met loshangende kwetsbare glasvezel draden.
    Beklag bij Vodafone wordt afgewimpeld. Na enig aandringen gaat men over tot, bluffen, afpoeieren en intimidern.

    Reageer

  • -1

    een ontevreden en teleurgestelde klant zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    18juli 2016 heb ik een nieuwe bestelling bij Vodafone geplaatst d.w.z. nieuw toestel(omdat ik geen gsm in mijn bezit heb) + nieuwe simkaart/abonnement. Heb dezelfde dag nog €204,24 aanbetaald voor mijn bestelling en alle documenten per mail direct mogen ontvangen + bevestiging per email dat alles gereserveerd is! Op vrijdag 21 Juli 2016 moest ik weer gedotterd worden en hierna nadat ik even online kon komen ben ik het een en ander aan bankzaken gaan regelen en kom ik tot de conclusie dat ik mijn aanbetaling bij Vodafone van mijn bestelling teruggeboekt heb gekregen.

    Zaterdag 22 juli 2016 heb ik gebeld met gsm van mijn zoontje en een case is naar backoffice doorgezet. Zou een bevestiging toegestuurd krijgen, NIET GEBEURD!

    Maandag 25 juli 2016 kon ik ze pas hierover bereiken. Probleem systemen was het smoesje en dit moest nog steeds uitgezocht worden MAAR SIMKAART WAS WEL ACTIEF GESTELD!(Ja natuurlijk!) Weer notitie naar backoffice gezet vertelde ze mij en na 5 dagen zou ik bericht over status verkrijgen. Ik zou dit gesprek gelijk een bevestiging toegestuurd krijgen, NIET GEBEURD!

    Dinsdag 26 juli met support gechat(kan niet bellen, heb geen gsm+simkaart), en is mij verteld dat ik eerst moest annuleren en mijn gsmnummer zou gelijk weer beschikbaar zijn. Chatgesprek per mail bevestigd gekregen! Na chat gelijk weer gebeld. Heb aangegeven dat ik uiterlijk de 5e dag 29 juli 2016 concreet de status van mijn bestelling wilde weten. Als dit niet mogelijk was, dan zou ik de volledige bestelling annuleren want het duurde nu wel heel erg lang en was van mening hun nu wel voldoende ruimte gegeven te hebben om alles uit te zoeken. Hier was ik klaar mee! Ook gevraagd waarom dat ik nog geen bevestiging per mail ontvangen heb, dit was bij niemand duidelijk maar zou alsnog gebeuren, NIET GEBEURD!

    Vrijdag 29 juli 2016 om 13:00u gebeld, Status was nog altijd niet beschikbaar! Ik heb mijn bestelling geannuleerd. Ik heb dit m.b.v. de telefoon van mijn BUURVROUW(87jr!) met een medewerker bij Vodafone kunnen afhandelen. 45min ben ik met deze Vodafone medewerker aan de lijn geweest! Van beide partijen geen kosten, mijn contract werd naar een €0,- contract omgezet worden en mijn gsmnummer is direct beschikbaar en zou dezelfde dag nog elders geactiveerd worden. Ik kon zonder problemen alvast een nieuwe bestelling elders gaan regelen. Zo gezegd, zo gedaan! Maar ik zou de annulering vanuit Vodafone nog bevestigd krijgen. En raad eens? NIET GEBEURD!

    Maar dit blijkt pas nadat reeds een nieuwe bestelling geplaatst had en ik erachter gekomen ben nadat ik de zaterdag erop mijn toestel+simkaart via kpn thuisgestuurd gekregen heb en ik erachter kwam dat mijn simkaart nog niet actief gesteld was! NIET TE GELOVEN!

    Dezelfde dag nog direct met support kunnen chatten(kan niet bellen) en is mij verteld dat deze afdeling niet te bereiken is. De maandag erop moet ik via chat(omdat ik niet kan bellen!)

    Maandag 01-08-2016 gechat met Vodafone medewerker. Weer het hele verhaal toe moeten lichten en na 01:05:29 uur gecommuniceerd te hebben, komen wij weer tot de conclusie dat ik nu WEER 5 tot 10 dagen af moet wachten eer mijn nummerbehoud vrijgegeven kan worden. Maar dit is dan ook nog de vraag! Ik heb met klem om per mail een bevestiging toestuurt te krijgen. Heb ik gekregen, maar niet een officiële bevestiging van annulering! Dan enkel een bevestiging dat het naar de betreffende afdeling was doorgevoerd en dat ik binnen 5 tot 10 dagen pas een bericht hierover zal verkrijgen.

    Citaat vanuit Mobiel.nl wat ik per email toegestuurd heb gekregen:

    ...
    Wij hebben zojuist contact gezocht met Vodafone om uit te zoeken wat de status van deze case is:

    Nummerbehoud aanvraag van Vodafone naar KPN is inderdaad goedgekeurd
    Echter is het pas mogelijk deze 29/08/2016 in te laten gaan (ondanks de beloftes van Vodafone).

    Annulering is niet goed doorgevoerd in het systeem van Vodafone
    De afdeling webshop (van Vodafone) moet deze annulering doorvoeren (helaas kon de medewerker die wij aan de lijn hadden dit niet regelen), hiervoor dien je helaas nogmaals contact met hen op te nemen via 0800-0560. Zij moeten de einddatum van het contract terugzetten en ervoor zorgen dat er geen afkoopsom in rekening wordt gebracht. Zodra je de bevestiging hebt van deze afdeling dat de annulering daadwerkelijk goed verwerkt is, neem dan voor de zekerheid contact met ons op. Wij gaan dan na bij Vodafone dat alles inderdaad goed is doorgevoerd.
    ...

    Nu het grootste probleem: Ben bijna 3 weken herstellende na ernstige hartinfarct(4 stents). Sinds 18 juli 2016 kan ik niet meer bellen of gebeld worden! D.w.z. alle betrokken personen en instanties die i.v.m. mijn herstel gebaat zijn, kunnen mij nog altijd niet bereiken en wederzijds! Ik heb geen auto, mag niet eens auto rijden, kan niet meer dan 100mtr lopen, mag niet fietsen, ben hier alleen op dit eiland Zeeuws Vlaanderen! Familie woont 160km verderop in de bewoonde wereld!

    En nu moet ik nog altijd afwachten eer mijn simkaart/gsmnummer vrijgegeven zal worden.

    Ik raad VODAFONE absoluut af! Stelletje pesthoofden zijn het, met hun systeem problemen en andere smoesjes. Dit heb ik echt nooit van ze verwacht. Zo behandel je de "nieuwe klanten niet"!

    Chatmedewerkers nemen de tijd voor je, maar zijn wel erg beperkt met het uitzoeken en zaken regelen. Een beter systeem hebben ze nodig wat wel betrouwbaar is! Hierbij doel ik op: Het systeem binnen de organisatie en de daadwerkelijke computersystemen die bij Vodafone in gebruik zijn! Beloftes nakomen en als er aangegeven wordt per email een bevestiging te sturen, dan moet dit ook binnen 30min gebeurd zijn net als bij andere soortgelijke instanties!

    En... in die 45min toen dat ik met de Vodafone medewerker aan de telefoon zat, wat heeft die gast in hemelsnaam in deze 45min uitgevoerd omdat er achteraf bleek dat de annulering is foutgelopen??? Of ben ik in deze 45min gewoon keihard voorgelogen???
    ******************
    Het is nu alweer 08-08-2016 en mijn nummer is nog altijd niet vrijgegeven!
    ******************
    Op donderdag 04-08-2016 heb ik eindelijk per mail een bevestiging van de annulering toegestuurd gekregen. EINDELIJK! Nu wacht ik nog af.
    Citaat mail:
    ******************
    Beste heer/mevrouw,

    Heel jammer dat je weggaat. Natuurlijk zien we je liever niet gaan, maar je hebt hier vast je redenen voor. Wat deze ook zijn, laat het ons weten. We horen het graag als we iets aan onze producten, diensten en services kunnen verbeteren.

    Jouw feedback helpt ons hierbij. Wil je ons hier je mening geven? Dit duurt ongeveer 5 minuten.

    Natuurlijk gaan we vertrouwelijk met je gegevens om. Ze worden niet doorgespeeld voor commerciële doeleinden.

    Alvast bedankt!

    Team Vodafone
    ******************
    En "vandaag" krijg ik weer een email vanuit Vodafone:
    Citaat mail:
    ******************
    Beste meneer,
    Goed nieuws: je nummerbehoud is goedgekeurd. We komen het natuurlijk graag bij je brengen. Hier plan je een dag en tijdstip dat voor jou het beste uitkomt:

    Lukt het niet online of bel je liever even? Onze koerier Dynalogic is bereikbaar op 034-8462801 van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.
    Tot snel,
    Team Vodafone
    ******************
    Wat bestelling is binnen??? Wat afspraak maken?? Waarvoor afspraak maken??? Hoe wil ik een afspraak maken als ik niet kan bellen???

    Ik heb geannuleerd en dit loopt al sinds 18juli 2016 en kan nog altijd niet bellen of gebeld worden sinds het bij Vodafone geannuleerd is!

    WAT IS HIER ALLEMAAL AAN DE HAND??? WANNEER WORDT MIJN GSMNUMMER NU EINDELIJK EENS VRIJGEGEVEN???
    IK KAN NOG ALTIJD NIET BELLEN OF GEBELD WORDEN!
    WAT IS HIER ALLEMAAL AAN DE HAND???

    Reageer

  • 0

    eburon zegt:
    • 11111
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Eerst een verkeerd abonnement opgeleverd met een te laag aantal belminuten. Maar dat was niets vergeleken met het opzeggen van het jaarabonnement (wat natuurlijk zonder interventie doorloopt tot in den oneindigheid). Na doorverwezen te zijn via een vodafone-winkel (kon niet online of fysiek in een vodafone-winkel worden opgezegd - administratieve fout en systeemproblemen bij vodafone bla bla) naar een verkeerd nummer ben ik nu al ruim een uur in de wacht om een persoon te pakken te krijgen die het verdomde abonnement kan stopzetten! Moge dit satanisch bedrijf onmiddellijk failliet gaan.

    Reageer

  • 0

    Ton zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Alles wat fout kan gaan is ook fout gegaan, tot en met een hondsbrutale vakantiekracht aan huis met het verkeerde contract, een defect pinapparaat en een eis tot contant betalen. Legitimeerde zich niet maar wilde wel mijn paspoort en pinpas kopiëren. Wanneer gaat deze hut failliet ?

    Reageer

  • 0

    Alex zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik heb een maand geleden een telefoon + abonnement besteld bij VODAFONE. Ze hebben de verkeerde kleur opgestuurd roze ipv zwart.
    Retourneren duurt 10-15 werkdagen! Na 32 dagen nog geen telefoon.
    Heel toevallig precies na 1 maand de telefoon teruggeboekt en geannuleerd. Abonnement is wel doorgelopen en precies op die dag ging de 2e maand in.
    Ik heb van de bestelling afgezien. Ik moet wel 2 maanden abonnement betalen.
    Terwijl ik helemaal geen telefoon had! Klantenservice is ook een feest.
    Ik ben minimaal 10x doorverbonden en elke keer moest ik weer mijn telefoonnummer, naam, adres, postcode, geboortedatum en bankrekeningnummer doorgeven
    en werd steeds minimaal 5min in de wacht gezet. Uiteindelijk wilde ik helemaal van vodafone af en hoewel iedereen normaal nederlands praat krijg je bij opzeggen
    iemand die fries praat en waar je dus niets van verstaat. 10x vroeg de man of ik naar een nieuwe aanbieding wilde kijken en heb 10x geen interesse gezegd.
    Hij bleef maar doorgaan en heb uiteindelijk gezegd dat hij het nog wel 50x kan vragen maar het niets gaat opleveren. Uiteindelijk zou ik een email
    krijgen met bevestiging opzegging. Meneer zegt mijn email verkeerd. Ik corrigeer meneer. Zegt meneer: DAT ZEI IK TOCH!. Uiteindelijk nog steeds geen email
    gehad. Er worden vieze spelletjes gespeeld bij vodafone en ik heb geen ander woord dan oplichting. Ben er nog steeds niet vanaf en de kans is groot dat ik
    er ook niet vanaf kom. Ik adviseer geen zaken te doen met VODAFONE!

    Reageer

  • 0

    Suze van Wijngaarden zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Zelden met zo'n slecht en onprofessioneel bedrijf in aanraking geweest. Wij zitten in ons nieuwe huis al 5 weken zonder internet en tv, maar Vodafone onderneemt nog steeds geen actie om ons te helpen. Inmiddels hebben we 11x gebeld, 3 klachten ingediend en een aantal berichten gestuurd via Social Media. Overal krijgen we hetzelfde antwoord: U moet afwachten, wij zijn er mee bezig OF: het is niet onze schuld, het ligt aan ons netwerkbeheer. Ondertussen gebeurt er al weken helemaal niks. Wij ondernemen actie, maar Vodafone is te lui om iets voor ons te doen.

    Onze vragen worden niet beantwoord, onze klachten worden niet in behandeling genomen en ons internet wordt niet aangesloten. Wij overwegen sterk om over te stappen, maar ook bij ons heeft Vodafone gedreigd met een boete, terwijl ons contract volgens de website pas ingaat als wij gebruik kunnen maken van hun services. Als ik dat aankaart, word ik genegeerd.

    Ik weet niet meer wat we moeten doen, maar voor mensen die Vodafone overwegen: zeker niet doen!

    Reageer

  • -1

    R. Slothouwer zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Begin van het jaar heb ik een nieuw abonnement afgesloten. Hierbij zouden geen aansluitkosten berekend worden. Op het contract stond dit ook juist aangegeven.
    Bij de eerst incasso, 14-02 werd foutief het bedrag inclusief aansluitkosten geïncasseerd, daarover met Vodafone gebeld, het klopte dat het fout gegaan was, het het bedrag zou binnen tien dagen teruggestort worden, men regelde inderdaad een creditnota, dit wel pas op 2 maart.
    25-3 was het geld nog niet binnen, maar de nieuwe maandtermijn van maart was gewoon afgeschreven, wederom gebeld, weer excuus, geld zou elk moment teruggestort zijn.
    2 april weer contact gehad, beloofd werd weer dat het geld binnen twee weken teruggestort was.
    11 april, weer gebeld, men kon niks vinden van eerdere gesprekken, maar zag dat ik twee april contact gehad had en daarna zou het max tien dagen duren en beloofde weer dat het geld er elk moment aankwam.
    18 april, wederom gebeld "het geld komt elk moment bij u binnen", hier nam ik geen genoegen mee en verwachte de volgende dag een reactie hoe het nu zat.
    19 april een sms-berichtje ontvangen dat wegens drukte het nog wel 10 dagen duren kon........
    Mijn broek zakt er van af...............................

    Reageer

  • -1

    Van Beek zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    VODAFONE STEELT VAN ZIJN KLANTEN!

    Al bijna 20 jaren en trouw zakelijke klant! Betaal meer dan €10.000 aan deze louche organisatie. Zij maken een fout in de creditering waardoor ik al meer dan 1.5 jaar moet wachten op €975,00. Nu zeggen zij dat ze het hebben teruggestort terwijl de bewijzen overduidelijk zijn en kan ik naar mijn centen fluiten zeggen ze?!

    Ik zou NOOIT meer iemand aanraden hier naartoe te gaan. Ik heb een aanbod gekregen van de Telfort die 60% lager in kosten ligt. Jammer dat een bedrijf zo met zijn klanten omgaat.

    Patrick kleine zegt:

    Ik maak het zelfde mee welles waar niet zo extreem maar ook al meer dat 15 jaar zowel zakelijk als prive met 3 abo,s maar met vaste trouwe klanten gaat men zeer slecht om ik heb nog 2 maanden dan loopt het huidige contract af 1 ding is zeker er komt geen verlengen van mijn kant uit

    Reageer

  • -4

    By zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    In september 2015 om contractverlenging gevraagd met behoud nummer icm nieuw toestel en abonnement. Vervolgens verbinden ze mij toch aan een nieuwe nummer en betaal ik nog steeds dubbele abonnementskosten! Sindsdien tig telefoontjes, klachten, verkeerde adviezen en de belofte om het op te lossen met nul resultaat! Afgelopen zaterdag nog na overleg met een teammanager doorverwezen naar een nietszeggend 0800 nummer! Ik word er moedeloos van, moet ik naar een programma als KASSA of zo?

    Reageer

  • -1

    Sacha zegt:
    • 11111
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Na mijn abonnementsperiode netjes mijn mobiel abonnement opgezegd en overgestapt, conform de voorwaarden. Alle facturen altijd via automatische overschrijving betaald, dus absoluut geen verplichtingen meer van mijn kant. Toevallig kijk ik in My Vodafone omdat de laatste factuur een half jaar later pas wordt afgeschreven en zie ik nóg een factuur open staan van bijna 50 euro onder de noemer 'overige kosten'. Overige kosten?! Ze willen mij dus nog even geld afhandig maken omdat ik mijn abonnement heb beëindigd, wat mijns inziens totaal niet mag en niets minder is dan stelen! Ik heb contact opgenomen en dringend verzocht om de factuur te crediteren, anders ga ik stappen ondernemen. Ik hoor alleen nog maar slechte dingen over Vodafone. Ik weet niet wat voor praktijken zij erop nahouden tegenwoordig, maar het lijkt nergens op!

    Reageer

  • -1

    Lijn zegt:
    • 22222
    • 33333
    • 11111
    • 22222

    Vandaag bij Vodafone in Dordecht geweest om een SIM kaart te wisselen van een normale naar een nanokaartje. Kosten 20 euro!!!.
    Tot voor enige tijd kon dat zonderkosten. Antwoord van de verkopen: Ja meneer dat was vroeger, tijden veranderen. U kunt Uw abonnement verlengen en dan is het gratis. Er wordt een ander nummer aangeboden dan het nummer waar een nanokaart voor nodig. Ik zie het verband niet en vraag om opheldering. Waarna het hetzelfde weer wordt verteld op een toon die duidelijk laat merken dat ik wel heel erg stom ben om dit niet te begrijpen. Niet gedient van een zodanige arrogantie pak ik mijn mijn telefoon bij elkaar waarop de verkoper ook nog even toevoegd: In de Voorstraat hebben we ook nog een zaak, misschien kan die U helpen. De arrogantie ten top. Ben gelijk naar KPN gegaan.

    Reageer

  • -1

    Ik stop met Vodafone. zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    10 jaar klant geweest met duurste abonnement.
    Nieuw toestel besteld met nano sim.
    Ze kregen het niet voor mekaar om nieuwe sim binnen 1 week
    te activeren. Kastje muur, etc. Ook in de winkel Hengelo hopeloze
    mensen de geen oplossing bieden.
    Ik stop met Vodafone.

    Reageer

  • -2

    Dennis zegt:
    • 11111
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Zeer slechte provider. Heb mijn abonnement gepauzeerd voor een aantal maanden. Deze zou op 1 december automatisch ingaan. Tot op de dag van schrijven ( 11-12-2015) is mijn abonnement nog steeds geblokkeerd. Ik kan niet gebeld worden, geen nummers bellen, heb geen internet en zelfs de klantenservice kan niet worden gebeld. Ook kan ik nu niet overstappen naar een andere provider en mijn nummer meenemen. Iets wat ik zeker ga doen als mijn nummer word vrijgegeven. Heb al meerdere malen gebeld via een andere telefoon naar de klantenservice. Daar word je steeds afgescheept met de woorden: binnen 48 uur word het geregeld meneer. Dus niet want ik kan nu nog steeds niks. Heb het hoofdkantoor gebeld maar het enige wat ze daar kunnen doen is me doorverbinden met de zogenaamde technische dienst. Ook daar is een case aangemaakt maar tot op heden gebeurd er niks. Ook heb ik twee klachten mails verstuurd. Op de eerste mail kreeg ik terug dat ik uiteraard de kosten voor de dagen dat ik geen gebruik maak van mij simkaart niet hoef te betalen. Heb ik toch nieuws voor ze, ik betaal helemaal geen rooie cent meer. En dan betaal je ook nog eens twintig euro voor het pauzeren van je abonnement. Kortom, een belachelijk bedrijf dat zichzelf op deze manier nog belachelijker maakt

    Minpunten:
    -Klantenservice is zeer slecht
    -Kosten worden regelmatig verkeerd op de rekening gezet. Veel mensen controleren dit niet na bijvoorbeeld een reisje buitenland maar er staat nogal eens iets verkeerd op.
    - Klachten alleen via internet, waarschijnlijk word het aan de telefoon toch iets te persoonlijk.
    - "weekendpersoneel" op de klantenservice, de helft weet niet waar ze over praten. Hoogstwaarschijnlijk heb je geen kennis van zaken nodig en hoef je alleen maar de telefoon op te nemen of het zijn halfgebakken studenten.
    - Klachten die je instuurt worden afgehandeld met een "ik begrijp je frustratie" maar met oplossingen komen ze niet. Ze wuiven alles wat je stuurt weg en het komt zeer onpersoonlijk over

    Reageer

  • 0

    vickie zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 11111
    • 22222

    Abonnement loopt binnenkort af dus hebben we een sim-only abonnement online besteld (na verduidelijking van condities via chat). De simkaart hebben we binnen enkele dagen ontvangen. We hebben de uitgebreide instructies gevolgd om de simkaart te aktiveren. Alleen maar vage foutmeldingen van Vodafone online. Klantenservice gebeld en na intoetsen van onze 06-nummer een medewerkster met een sterk buitenlandse accent bereikt. Zij heeft onze 06 nummer nog een keer gevraagd en dan het 19-cijferige nummer van de sim-kaart die heel moeilijk leesbaar staat op het houdertje. Oh nee mevrouw dat u hoeft niet te activeren, het wordt automatisch geactiveerd bij het aflopen van uw oude abonnement!!!!
    Voor een communicatiebedijf is Vodafone heel slecht in het communiceren!

    Reageer

  • -2

    Annoniem zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik heb heel slechte ervaringen met deze provider, schrijven een telefoonabonnement van een ander van mijn bankrekening af. Vervolgens bank opdracht gegeven dit terug te vorderen, waarna ze doodleuk aanmaningen sturen en een incasso op je afsturen. Tja waarom gaan deurwaarders tegenwoordig failliet? Omdat Vodafone ze op mensen afstuurt die geen contract hebben met ze. Zorg er dus voor dat nooit en te nimmer je gegevens bij Vodafone terecht komen want het kost je mega veel uren om dit schorem van je lijf af te krijgen.

    Reageer

  • 0

    Jos Reinders zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Zondagmiddag via de klantenservice m'n abonnement verlengd en kunnen profiteren van een leuke aanbieding.
    Ik kon ook nog eens het gewenste toestel kiezen. De dame aan de telefoon vertelde mij dat ik binnen twee werkdagen m'n nieuwe toestel zou krijgen.
    De volgende dag ( maandag) was mijn nieuwe abonnement al verwerkt.
    De volgende dag werd netjes aan het eind van de dag m'n toestel geleverd.
    Voor de aankomende twee jaar weer een tevreden klant vanaf 2008.

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring