Upc.nl


Prijs 2.312.312.312.312.31
Levering2.032.032.032.032.03
Ondersteuning1.691.691.691.691.69
Totaal oordeel1.781.781.781.781.78

UPCUPC klanten kunnen bij UPC een prepaid simkaart kopen. UPC.nl biedt daarnaast maarliefst 1 mobiele telefoon aan die in combinatie met prepaid beltegoed gekocht kan worden.

UPC brengt geen verzendkosten in rekening.

Wat is jouw ervaring met UPC? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Upc.nl vind je hieronder.


11 Positief 53 Negatief 115 reviews - gemiddelde: 1.951.951.951.951.95 3.9 uit 10

115 Ervaringen voor Upc.nl

  • 0

    Amoo zegt:

    If you are looking for a re-creation of the besaatbkll game of your past, forget it. When this game was originally sold, it had metal levers that could be adjusted to make the ball shoot more accurately. This model has hard plastic levers which have no give in them and makes it really hard to be accurate with your shot. In fact, it is almost impossible to make a shot from the free throw line because the ball consistently hits the lower part of the front of the rim. The plastic levers also will fall out if you move the playing floor of the game for any reason. I was a big fan of the old version when I was a kid and played it for hours at a time but bought this one for my grandson and we both got so annoyed because you couldn't score any points that he quit wanting to play it. I finally had to put something underneath the backboards to be able to hit a shot once in a while. Don't waste your money on this!! If you can find an older version with the metal levers you would be better off.

    Reageer

  • 0

    marie-anne zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Tja.... vind het altijd moeilijk een bedrijf negatief te beoordelen maar het eerste dat een bedrijf zou moeten doen om zulks te voorkomen is ..klantvriendelijk zijn en snel en adequaat reageren op problemen die de klant heeft met het product. Ik heb moeilijkheden gekregen vanwege e-mails die niet bij de beoogde ontvanger aankwamen. Het bleek (te laat) dat ze allemaal in mijn eigen mailbox terecht kwamen. Een reactie op mijn klacht heb ik nog niet gekregen.

    Reageer

  • 0

    B Ter Huizen zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Zat film te kijken, maar halverwege on demand viel de verbinding weg. En nu een rekening voor een film die wij nooit af gezien hebben.

    Reageer

  • -1

    Peter zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Ugh, dit kost me 50 euri's per maand, and ik zit continue te staren naar een "geen verbinding" scherm op mijn televisie. Wat een baggerzooi

    Reageer

  • 0

    Elaine zegt:
    • 11111
    • 22222
    • 22222
    • 11111

    Weer geen verbinding, internet valt uit elke 5 minuten, evenals de tv. :( Ik ga het opzeggen.

    Reageer

  • 0

    Wat denk je zelf? :D zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Hm, tsja. Tijd om Upc af te breken, denk ik. Slechte televisie verbinding, kut internet, te hoge prijs.

    Het onweerd nu. Ik weet nog de tijden te herinneren dat ik alleen met mijn antenne moest kutten om televisie te krijgen tijdens onweer.

    Maar nee, welkom bij digitale televisie van UPC. Wat een vooruitgang. :)

    Reageer

  • 0

    sjaak zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 44444
    • 44444

    sinds enkele weken ben ik weer aangesloten bij UPC.
    De levering van de apparaten zoals vast modem en de beruchte"" Horizonbox "was snel.
    Het aansluiten van de hele installatie ging niet zonder horten en stoten, maar ik kreeg goede ondersteuning van de upc medewerkers, wel waren er tegenstrijdige oplossingen maar het is niet mogelijk om dezelfde medewerker aan de lijn te krijgen.
    Na ong. 3 dagen werkte alles toch nog perfect, en met perfect bedoel ik ook perfect, ik heb diverse providers gehad door de loop der jaren en ook upc was een van de vorige providers, maar tot nu toe (3weken) werkt alles perfect, ik heb wel de duurdere bekabeling met aanverwanten aangeschaft, Het beeld van de horizon is zeer scherp, de mogelijkheden werken ook echt, en de internet snelheid wordt op mijn adres zelfs overschreden (205mps)
    verder is de afhandeling van de problemen heel goed gecompenseerd.
    Ik kreeg allereerst 25% korting op het abonnement, en 1 maand gratis Film1, dus tot nu toe zeer goed, en geen klachten.

    Reageer

  • +1

    Sander zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Regelmatig storingen op internet telefoon en tv en eens foutieve rekeningen ontvangen. Onlangs weer moeten bellen de 'help' - desk en kreeg een discussie notabene met de mevrouw aan de andere kant. Uiteindelijk smeet ze de telefoon er op. Nou mag je mij alles zeggen maar dit moet je bij niet doen. Helaas was ik de naam vergeten maar heb een klachtenformulier opgestuurd waar ik vervolgens geen enkele reactie op heb gehad. UPC heeft hiermee bij mij afgedaan. Nou lees ik regelmatig dat het elders hetzelfde laken een pak is. Schijnbaar hebben alle aanbieders onderling afgesproken alle klanten onbeschoft te behandelen en moeten wij het er maar mee doen. Wel jammer voor de medewerkers die wel wat voor je willen betekenen in de goede zin des woord.

    Reageer

  • +2

    M.v.d.Weerden zegt:
    • 11111
    • 55555
    • 11111
    • 11111

    zijn al jaren klant bij UPC .Nu zijn we overgestapt naar horizon .zijn al 2 monteurs geweest . Heb al 4x gebeld voor de kinderzenders Nick jr. Boomerang en Jim jam. Heb nog steeds niks Ook valt de zender steeds enkele seconden weg ,heel irritant. Spijt als haren op mijn kop .Was ik maar bij het oude gebleven.Kunnen ook niet veranderen zit hier 6 maanden aan vast.Ergernis .....

    Reageer

  • +1

    Margreet zegt:

    Ook ik heb dezelfde ervaring bij UPC internet valt steeds uit
    Weer ander kanaal, weer monteur etc etc. Steeds TE vriendelijk personeel bij UPC die alles begrijpen maar helaas niets meer kunnen doen. Denk er nu over om de overstap maar eens te maken

    Reageer

  • +3

    Willem de Wilde zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Had een totaalpakket van UPC.
    Recent telefonie en internet eruit gegooid. Systeem is veel te instabiel en valt meerdere malen per dag uit.
    Zit sinds begin deze week weer op KPN en heb nog 0 uitval gehad, wat een heerlijke wereld van verschil t.o.v. UPC.
    Zodra KPN hier voor televesie ook het uitgebreidere zenderaanbod kan aanleveren, stop ik helemaal met UPC.

    Reageer

  • 0

    tryout zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    nog nooit probleem gehad met upc bellen gaat hop meteen antwoord
    ben al sinds 98 bij die firma en heb een keer probleem gehad
    ze konden het nieuwe adress niet vinden waren ze ovrigens niet de enigsten nuon niet belasting niet waternet niet wel lekker rustig maar upc heeft het pervect opgelost ben dan ook groot verbruiker van upc tv internet vast en mobiel telefoon alles gratis nee echt mag een te grote firma zijn voor mij zijn ze de beste

    Reageer

  • 0

    rob joost zegt:

    na me laatste ervaring even het vervolg plaatsen.
    upc heeft alles goed opgelost .me ontvanger werkt weer perfect zonder storingen ,ontvang alle kanalen weer ,,en alles is goed,, ook de hd zenders.me internet werkt goed,,en me telefoon ook .ik heb ook een goede geld terug regeling van upc gehad en als troost 6 maanden film 1 en 2 gratis.
    ik denk dat ik nu wel tevreden ben,, en vind dat upc ondanks ale problemen het toch goed opgelost heeft.
    wilde dit even kwijt ,,dat ondanks alle nare ervaringen dit weer goed is opgelost.
    heb hiervoor bij kpn gezeten,, met interactieve tv en bellen en internet,, nou als je daar wat had werd er helemaal niks mee gedaan,, en kon je het als klant bekijken ,ook een geld terug garantie had kpn nooit van gehoord,, en werd je als zeurende klant vervelend gevonden en werd de verbinding met klantenservice verbroken .
    tja dus upc heeft dit wel goed opgelost.

    Reageer

  • +4

    Paul Soeteman zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 22222

    UPC is een compleet drama, foutieve rekeningen, wegvallende zenders enz. UPC doet er werkelijk alles aan, om je als klant weg te jagen. Helaas zijn er op mijn adres nog geen alternatieven, op het moment dat dat wel het geval is ben ik weg bij upc en ik denk velen met mij. UPC wil geld verdienen, de klant is daarbij maar een middel, geen doel. Een klant krijgen is geen kunst, er een houden wel. Dit laatste heeft upc nog steeds niet begrepen.

    Reageer

  • -1

    Remco Bouwmans zegt:
    • 33333
    • 55555
    • 55555
    • Not rated

    Vorige week naar UPC geweest, nieuw abonnement genomen.
    3 jaar bij Canaldigitaal gezeten, werd niet goed van de zenderwijzigingen, nooit problemen gehad met upc.
    Ik wilde eigenlijk glasvezel hebben, maar is nog niet gereed in Beuningen, 2013 ligt deze er wel en dan stap ik over naar xms, toch weer nog iets sneller.
    Verder UPC, hoop weer een heel jaar van jullie te mogen genieten van de zeer goede service!!!

    Reageer

  • +1

    Dolle zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Digitale televisie werkt niet, ook niet met de derde ontvanger die we hebben gekregen. Internet is onbetrouwbaar en telefonie stoort. De service is beroerd en UPC zeg veel toe, maar komt afspraken niet na. Na de eerste maand is er 150 euro geincasseerd en nu vier maanden later heb ik nog steeds mijn geld niet terug.
    Na opzegging geeft upc aan dat ik eerst nog telefonie heb en later weer kabeltelevisie. Ik zeg het nog een keer: ik wil van upc af en er nooit meer van horen.

    Upc: nooit doen. Ongelooflijk onbetrouwbaar en ronduit slecht!

    Reageer

  • 0

    Duykers zegt:

    Volgens de UPC site bestaan er 3 TV opties:
    kabel tv, digitale tv en royaal pakket. De laatste 2 zijn met het HD pakket te bestellen. Upc kan niet uitleggen waarom ik kabel TV met HD heb gekregen, immers de zenders die in het digitale pakket staan kreeg ik niet. Upc heeft het wel geregeld. Maar wel iedere keer bellen. Kies 1, kies 1, het is momenteel druk. Och dat schijnt normaal te zijn.

    Reageer

  • +1

    rob joost zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    ik heb sinds 2 jaar upc met het uitgebreide pakket.
    alle hd zenders,, regionale ,en internet en bellen,, voor 1 bedrag per maand.
    nu heb ik sinds mei 2012 de volgende problemen.
    me tv ontvanger met harddisk ontvangt zomaar opeens bepaalde kanalen niet meer.
    my zen tv ,rtl 8 ,rtl4, net 5 ,het weer kanaal ,journaal24, etc .
    ook is op andere kanalen het beeld opeens blokkerig en schokkerig ,soms bevriest het beeld.staat alles stil .
    uitzetten van de tv ontvanger ,en weer opstarten helpt soms, maar niet voor lang .
    heb al tich keer gebeld .heb in totaal 3 nieuwe tv ontvangers met harddisk toegestuurd gekregen .
    blijken die 3 tuners allemaal bij uitpakken uit de doos en installeren al kapot te zijn .
    nr 4 zou vanaf begin augustus gestuurd worden maar nooit meer ontvangen.
    blijkt na lang navragen,, bij upc,s technische dienst,, mensen sturen hun stukkende tuner op ,die word in het repair center gerepareert,, en dan naar iemand anders gestuurd.blijkbaar zijn deze 3 er door heen geglipt ,,ze waren alle 3 kapot ,en met geen mogelijkheid bereid iets te installeren ,een harde reset werkte niet eens .ook kon ik zien dat ,,het zegel,, onder de tuners bij alle 3 stuk was,, en de schroeven waar tork boutjes, in zitten dolgedraaid waren en het zwarte verf er af was ,en een deuk boven op de tuner bij 1tje,, en overal krassen bij de anderen .
    niet leuk ,je betaalt veel en verwacht dan een mooie goede werkende tv tuner .
    nu weer gebeld op dinsdag 28 augustus ,,en de monteur komt op woensdag 5 september langs .eerst lag het aan me kabels,, een te zwak signaal ,,nu zei iemand van de technische helpdesk,, na meting blijkt het signaal is weer te sterk,, voor de tuner wat uit uw kabelaansluiting komt ,tja heb al 3 kabels vernieuwd ,,en nu is het signaal te hard,te sterk ,tja vreemd ,geen idee hoe dit loopt,, word dit niet goed opgelost breek ik het contract open en ga bij ze weg .ben er klaar mee.
    maar 1 probellm had hiervoor kpn en die hadden ook zo veel problemen dat ik het niet meer weet ,deze tijd met hd zenders en er word verwacht iedereen heeft internet verwacht je kpn en upc en anderen zetten goede producten neer maar tja ,als klant ben je maar heel klein en word je heen en weer geslingert .

    Reageer

  • +1

    Arnold zegt:

    Voor de 4e keer in twee jaar problemen met TV en bellen.
    Alle voorgaande telefoongesprekken liepen m.o.m. gelijk, wat ook logisch is, omdat ze een standaard checklist afwerken, dat bestaat uit het restetten van de apparatuur en vervolgens het lostrekken van alles stekkers. Ik heb er nu zo'n genoeg van, dat ik letterlijk de stekker eruit heb getrokken en per omgaande heb opgezegd.

    Als het allemaal werkt is het een prima product, met mijn 60/6 internet had ik geen problemen en haalde altijd de maximale snelheid, maar de mediabox is al 3x vervangen, leuk als de harddisk vol staat met programma's die je nog had willen kijken. De telefoon doet het sinds maart al niet meer fatsoenlijk en als je gaat bellen sturen ze meteen een monteur op je af. Of je maar weer even een middag vrij wilt nemen en als de monteur onverrichter zake weer je huis verlaat, omdat het toch niet aan de bekabeling lag, maar aan de apparatuur, begin je helemaal te koken.

    Ik heb door flink door te drammen en te dreigen met opzeggen, als twee keer contact gehad met "special care", die de zaken wel serieus aanpakken en ook alle vervolgstappen persoonlijk volgen en controleren. Dan kan het dus opeens wel, maar je moet wel heel erg veel moeite doen om zo'n pief aan de lijn te krijgen.

    Op dit moment hebben we problemen met RTL4 en 5 HD, deze blokken en het beeld bevriest telkens, idem met MyZen en zelfs kanaal 999 (testbeeld) doet het niet. Alle overige HD kanalen doen het verder prima. Helpdesk gebeld, ze sturen wel een monteur en als het aan de bekabeling ligt, mag ik 50,= dokken. Pardon? De vorige monteur heeft de bekabeling helemaal aangelegd, moet ik dan voor slecht werk gaan betalen? Dat was nou eenmaal de regeling en daar kon zij niets aan doen. Nou ik dus wel, nml opzeggen. Volgens de dame gaat de kwaliteit van de kabel en de connectoren in de loop der jaren achteruit en dus moet het af en toe vervangen worden. Wat een bullshit, ik heb al 12 jaar een 25 mtr lange satellietkabel in huis liggen die het nog steeds perfect doet, met nog steeds dezelfde stekkers. Ik heb de dame dus ook verteld dat als ik elk jaar mijn kabels moet laten controleren of vervangen, dat het product dus niet deugt. Blijkbaar zitten ze dus op de grens van het vermogen en bij de minste verandering in het signaal, weigert de apparatuur dienst. Ik wens daar dus niet langer afhankelijk van te zijn en na twee eerdere overwegingen gaat de opzegging nu dus wel in gang gezet worden.

    Vervolgens nog met de afdeling telefonie gebeld omdat we al sinds maart geen fatsoenlijk gesprek kunnen voeren. Delen van het gesprek vallen steeds weg en de andere kant kan ons vaak niet verstaan. Door een reset doet hij het dan weer voor een dag. Er zijn zelfs al mensen die er om die reden een timer tussen hebben gehangen, zodat het modem 's nachts vanzelf reset. Volgens mijn omschrijving had ik blijkbaar dezelfde problemen als de rest, want de helpdesk wist mij te vertellen dat het een bekend probleem is en dat ze er nog geen oplossing voor hebben. Er wordt nu weliswaar een test gedaan bij 500 modems, maar de uitrol zal pas worden doorgevoerd in de rest van NL als de data is geanaliseerd en goedgekeurd.

    Dus als ik het goed begrijp laten ze de klanten al sinds maart met een slecht werkende telefoon zitten, wordt we hierover niet bericht, krijg je geen korting op je abonnement en moet je er dus zelf maar achter komen dat UPC weer eens in gebreke blijft.

    Ik ben gisteren dus meteen naar de glasvezelwinkel gelopen en heb daar een nieuw all-in-1 pakket aangevraagd, waarbij mijn UPC meteen wordt opgezegd. Ik ben hiermee 20,= goedkoper uit dan de 80,= die ik bij UPC betaalde en krijg er ipv 60/6 een veel snellere 100/100 lijn voor terug.

    UPC, vaarwel!

    Reageer

  • 0

    rvdende zegt:

    Een waardeloos "bedrijf", had het snelste internetpakket van €50 per mnd, haalde nooit ook maar een fractie (!) van wat ze beloofden, in totaal €190.- aan telefoonkosten naar de klantenservice gehad, die elke keer hetzelfde k*tsmoesje ophingen dat het aan mijn apparatuur lag.
    Mijn buurvrouw had het goedkoopste KPN abonnement van €7,95 en had een hogere snelheid dan ik ooit bij UPC heb gehaald!
    UPC in gebreke gesteld en abo opgezegd, werd er gewoon even €88.- van mijn rekening gehaald wat ik natuurlijk meteen heb laten storneren.
    Vervolgens na 3 jaar een deurwaarder aan de deur die de opdracht terug gaf aan UPC, weer 2 jaar niks gehoord en toen weer een andere deurwaarder aan de deur.
    Einde van het liedje: om voor eens en voor altijd van die laaielichters af te zijn heb ik uiteindelijk €350.- betaald.
    Oh ja, na overstap naar de KPN heb ik nooit meer problemen gehad met mijn snelheid.
    UPC, ik word kotsmisselijk van de naam alleen al en naar mijn mening zijn het een stel ordinaire oplichters!
    Nooit, nooit meer!!!

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring