Typhone.nl


Prijs 4.074.074.074.074.07
Levering3.693.693.693.693.69
Ondersteuning3.473.473.473.473.47
Totaal oordeel3.623.623.623.623.62

Typhone.nl is al jaren een bekende gsm webshop in Nederland. Typhone biedt klanten en bezoekers goedkope mobiele telefoon abonnementen van onder ander KPN, Hi, T-Mobile, Telfort en Vodafone aan. Ook worden er gratis gsm’s weggegeven en goedkope sim only kaarten aangeboden.

Wat is jouw ervaring met Typhone? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Typhone.nl vind je hieronder.


609 Positief 239 Negatief 946 reviews - gemiddelde: 3.713.713.713.713.71 7.4 uit 10

946 Ervaringen voor Typhone.nl

  • 0

    Dennis zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 11111
    • 11111

    Bestellen en leveren toestel is geen probleem echter indien het toestel stuk gaat reageren ze slecht/niet. Ik ben al 7 weken bezig met een kapot toestel. Ze beloven terug te bellen en te mailen maar doen dit niet!

    Bestel hier NOOIT! Gegarandeerd gezeur

    Harun Karalik zegt:

    Je hebt helemaal gelijk, ik ben nu al bezig vanaf 09-2016 en zit ook zonder toestel omdat mijn toestel defect is en mij een telefoonswap is aangeboden maar tot op heden nog steeds geen toestel ontvangen.. Elke week bel ik ze op en elke week krijg ik dezelfde antwoord: is doorgezet naar de hoofdkantoor en we wachten op een reactie; En nog tot op heden geen enkele reactie of telefoon mogen ontvangen... Ik ga een advocaat aan de arm nemen en ik ga Typhone op de landelijke televisie krijgen zodat heel nederland word gewaarschuwd voor deze praktijken..

    Reageer

  • -1

    Fatih zegt:
    • 44444
    • 33333
    • 44444
    • 44444

    Ik snap eerlijk gezegd alle slechte reviews hier niet. Twee jaar geleden probleemloos alles kunnen bestellen en binnengekregen. Een week of drie geleden mocht ik dus verlengen, wat ik dan ook bij Typhone deed. Ik hield al rekening met een langere levertijd wat geen probleem was. Echter ging mijn huidige telefoon net kapot na de twee weken bedenktijd. Gebeld en gevraagd of ik de order kon annuleren om een ander toestel sneller te krijgen. Medewerker dacht goed met mij mee en kon zichzelf goed in mijn situatie plaatsen, waarop ze een annulering aanvroeg. Typhone heeft uiteindelijk de order geannuleerd. Na vrijwel alle negatieve reviews vond ik dat dit ook best gezegd mocht worden, dikke pluim aan Typhone en haar medewerkers.

    Reageer

  • 0

    Hjalmr zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Bestel nooit iets bij Typhone

    Helaas is het niet mogelijk 0 punten te geven, maar wees gewaarschuwd
    bestel hier nooit iets. De huidige website werkt zeer beperkt en zit vol fouten en functionaliteit die niet werkt.

    Ik heb een los toestel besteld en kwam direct na de betaling erachter dat ik een fout had gemaakt (Iphone 6 ipv Iphone 6s besteld). Order is via de site niet te annuleren, contactformulier werkt niet en via social media wordt er niet gereageerd op vragen. Telefonisch is de ondersteuning een drama en zijn ze alleen gespecialiseerd in het afwimpelen van vragen en het doen van loze beloften. Inmiddels ben ik via de mail in contact en krijg ik antwoord van The Phone house helpdesk. Ook hier zijn mensen onkundig en absoluut niet geïnteresseerd in het oplossen van het probleem, zo adviseerde een dame me dat ze het geld direct terug zouden storten zodra het abonnement wat geannuleerd (HALLO - Ik heb geen abonnement !!!) Kansloos, weer 4 dagen wachten op een antwoord.

    WEES GEWAARSCHUWD !!!!!! Nooit bestellen !!!!!!! Bedrijven zoals Typhone horen niet meer op het internet thuis en bezorgen de rest een slechte naam.

    Reageer

  • 0

    Janny zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Mijn ervaring met dit bedrijf is helaas zeer slecht en ben nog steeds in conflict. Op 28 okt 2014 abb genomen incl iPhone 5s van ruim€49,- excl btw met provider Tele2 van 2 jaar dus tot 28 oktober 2016. Ik belde op 8 september met Tele2 maar kreeg te horen dat ik abonnement verlenging alleen kon regelen via typhone. Zelfde dag gebeld met typhone en was geen probleem het zou een jaar contract van simonly worden bij Tele2 van €14.88 excl btw per maand. Ik kreeg keurig een email met contract bevestiging en omdat ik middels een smscode bevestiging had gegeven was alles compleet en hoefde ik niets meer te doen het contract zou ingaan aansluitend op het andere contract wat dan beëindigt zou worden. Helaas werd er in november een betaling van ruim €60,- afgeschreven waardoor ik twijfels kreeg of het wel goed ging. Ik een email gestuurd helaas geen reactie. Naar meerdere e-mails kreeg ik te horen dat zei vanaf september kampen met storing bij Tele2 zakelijk. Ik vroeg hun daarna wat nu? Uiteraard wezen zei met de vinger naar Tele2 dat ik het maar met hun moest regelen. Ook veel contact met Tele2 gehad over een oplossing maar er is blijkbaar niemand bereid mij te helpen. Ik ben het dupe geworden van hun storing die zei mij niet tijdig hebben laten weten en nu inmiddels weer ruim €120,- lichter. Als ik op de hoogte geweest was van hun storing had ik uiteraard naar een andere oplossing gezocht en ze zijn niet bereid mij te helpen ik krijg duidelijke e-mails terug van; zoek het maar uit! Heel schofterig en zeer betreurend. Tele2 geeft ook weinig antwoord en stuurd dreigbrieven over betalings achterstand. Wie heeft er een gouden tip voor me om zo snel mogelijk van dit traject af te zijn en evengoed mij recht als consument te behalen. Ik heb ook een email gestuurd naar consuwijzer, klachtenkompas, Opta en consumentenbond om raad gevraagt. Ook schrijft Tele2 dus nog steeds een bedrag af incl afbetaling van een telefoon. Heel bizar. Ik hoop voor de lezers dat ik het hele lange verhaal van me duidelijk heb weten te inkorten en hier zo snel een einde aankomt🤗

    Reageer

  • 0

    Daniel zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Heb de telefoon besteld en kreeg de volgende dag een maitje dat deze met de bezorger mee was gegaan. De dag erna kreeg ik een mailtje dat er geen voorraad meer was?
    Heb ruime tijd gewacht en daarna meermaals met de klantenservice gesproken.
    Schandalig hoe zij zich klantenservice kunnen noemen, zij kunnen niks betekenen voor je, als je vraagt naar iemand die wel iets voor je kan betekenen, krijg je alsnog niemand te spreken.
    Na 3 maanden kwam mijn bestelling pas binnen, maar was er totaal niet blij meer mee.
    Annuleren kon niet meer, omdat het buiten de respijtperiode zou vallen. Raar als je nog geeneens een product in handen hebt gehad?!
    Beloftes worden nooit nagekomen. Meerdere malen gesproken met de klantenservice en telkens werd er beloofd om teruggebeld te worden. Elke keer moest ik er zelf maar achteraan bellen.
    Mijn advies: BESTEL HIER NOOIT!!!

    Reageer

  • -1

    Monica zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Op 23 november een nieuw toestel en abonnement besteld en betaald. 's Middags bleek dat dit nog niet kon worden omgezet van Vodafone naar T-Mobile. Mijn bestelling geannuleerd en gevraagd om de door mij betaalde € 137,20 terug te storten. Dit zou binnen 5-10 werkdagen gebeuren, maar tot op heden nog niet mogen ontvangen. Ze reageren niet meer op e-mails en telefonisch zijn ze niet te bereiken. Zojuist aangifte gedaan bij de politie wegens oplichting en melding gemaakt bij de ACM.

    Reageer

  • 0

    Walter zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Twee jaar geleden een Vodafone abonnement afgesloten via Typhone. Inmiddels ben ik al meerdere keren gebeld door hun callcenter. Dit weekend alleen al weer twee keer. Ik heb ze er herhaaldelijk op gewezen dat ze het Bel-me-niet-register dienen te respecteren en moeten ophouden mij lastig te vallen, maar tevergeefs. Het interesseert Typhone blijkbaar helemaal niets.

    Marco zegt:

    Beste Walter,

    Ik werk zelf in een callcenter en ik weet de regels over het Bel-Me-Niet register.

    Het is zo dat als u als klant/oudklant bij een bedrijf in het systeem staat dan mogen zij u bellen. Bel-me-niet is alleen voor onbekende bedrijven. Als u niet gebeld wilt worden door typhone dan moet u zich aanmelden voor het recht van verzet, dan mogen zij u wettelijk niet meer bellen.

    Bij de adverteerder kunt u dat rechtstreeks doen via de telefoon.

    Dus als u nogmaals word gebeld geef het dan aan dat u in het recht van verzet wilt gezet worden. Dan mogen zij u niet meer bellen.

    Mvg, Marco

    Reageer

  • 0

    Mirweis zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik heb op 15 juni 2016 een Vodafone abonnement besteld via Typhone.nl op 16 juni mijn bestelling geannuleerd op 17 juni anuleerings bewijs gekregen via email twee maanden later gemerkt dat vodafone heeft twee ontbekende bedragen van mijn rekening geïncasseerd ik heb vodafone gebeld hun zei dat ik een nieuwe mobile abonnement heb bij Vodafone en op 20 juni 2016 geplaatst bij Typhone ik minimaal 40 keer Typhone gebeld en 30 keer steeds zonder succes bij politie geweest om aangifte te doen politie weigert om aangifte te doen bij juridische loket geweest hun kan ook niet veel doen alleen Email sturen naar Typhone en ik krijg steeds nieuwe rekeningen van Vodafone nu drie maanden achterstand bij Vodafone het kan dat vodafone rekeningen naar incassobureau sturen of een deurwaarder naar mij sturen WTF wat een slechte telecom Typhone is echt een fraude Dief bedrijf nooit iets via Typhone.nl bestellen krijg je 100 % spijt voor ik weet het niet wat moet ik doen ik geen telefoon gekregen en ook geen simkaart maar moet toch rekeningen betalen aan Vodafone 😣

    Reageer

  • +1

    M zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    super SLECHT hoe dit bedrijf mij aan een torenhoge telefoon rek heeft gebracht omdat ik lang in hun wachtrij stond(45 min zonder uiteindelijk te zijn geholpen) een medewerker die mij telefonisch had benaderd me totaal de verkeerde info gegeven waardoor dus alles mis is gegaan. En dan word er totaal niks met mijn klacht gedaan en schuift typhone de fout op de klant af. Terwijl die toch echt bij
    henzelf ligt.

    Reageer

  • +3

    Rob zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    In juni heb ik een telefoon besteld met abonnement. Typhone bleek het contract niet op de juiste manier door te hebben gegeven en wilde het anders (duurder) doen. Ik heb dat geweigerd en wilde annuleren. Sindsdien (nu half sept!!!) spreek ik wekelijks allervriendelijkste helpdesk medewerkers die me steeds vertellen dat het geld er zo moet zijn. Steeds weer excuses. Vorige week bleek de annulering nog niet eens aan de provider doorgegeven te zijn, nu, een week later is zelfs dat niet gelukt. Ik krijg bijna 300 EUR en heb geen idee wat er voor deze club nodig is om mijn geld te krijgen.

    Geen zaken mee doen. Boeven bende. Ik heb zowaar medelijden met de mensen van de helpdesk.

    Reageer

  • +1

    Rob zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Annulering wordt gewoon niet verwerkt.
    In juni heb ik een telefoon besteld met abonnement. Typhone bleek het contract niet op de juiste manier door te hebben gegeven en wilde het anders (duurder) doen. Ik heb dat geweigerd en wilde annuleren. Sindsdien (nu half sept!!!) spreek ik wekelijks allervriendelijkste helpdesk medewerkers die me steeds vertellen dat het geld er zo moet zijn. Steeds weer excuses. Vorige week bleek de annulering nog niet eens aan de provider doorgegeven te zijn, nu, een week later is zelfs dat niet gelukt. Ik krijg bijna 300 EUR en heb geen idee wat er voor deze club nodig is om mijn geld te krijgen.

    Geen zaken mee doen. Boeven bende. Ik heb zowaar medelijden met de mensen van de helpdesk.

    Reageer

  • +2

    Jennifer zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    10 augustus krijg ik een mail van Typhone dat mijn abonnement geannuleerd is. Prima,daar moest ik op wachten zodat ik opnieuw een aanvraag kon indienen. Nu een maand, drie telefoontjes en een klacht verder nog steeds is de annulering bij de provider niet door. Iedere keer het zelfde verhaal krijg je te horen en dat is dat ze het nog een keer zullen doorgeven aan de des betreffende afdeling. Laatste keer zelf met spoed! Ik weet niet wat hun daar onderverstaan maar er is nog steeds geen reet veranderd! Klacht ingediend en dan krijg je als antwoord dat het niet de normale gang van zaken is maar dat een collega het heeft doorgestuurd en dat ik kan bellen als het nog niet opgelost is.Verdomme denk ik dan. Wat een stel gekken werken daar! Ik doe niets anders dan bellen en het probleem wordt niet opgelost! Zolang die anulering niet goed doorgevoerd wordt kan ik mijn abonnement niet verlengen. En ik vraag me af hoe ze het probleem gaan oplossen als ze mij niet eens kunnen uitleggen waar het fout gaat. Ik heb er echt ontzettend veel spijt van dat ik mijn telefoon via hun heb besteld,ik heb mijn les wel weer geleerd! Gewoon naar een provider stappen de volgende keer.

    Reageer

  • +2

    stef zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik heb op 27 juli 2 x iPhone6S Plus besteld met telefoon/data bundel van T-Mobile en na meerdere emails, 4 telefoon gesprekken, elk met iemand die beloofd dat het NU opgelost is, nog steeds geen telefoons ontvangen. Dit terwijl ik wel al €872 heb aanbetaald, daar zijn ze wel snel mee.
    Alle medewerkers die ik gesproken heb wilde mij in eerste instantie afschepen met de melding “ja ik zie het in het systeem, dus het zal wel goed komen”. Omdat ik daar niet mee akkoord ging, zijn zij toch nog verder gaan uitzoeken “ik zet u even in de wacht” en kwamen dan met de melding dat het contract bij T-Mobile bekend was en dat het dus nog 3 tot 5 dagen zou duren voordat ik een email kreeg. Je snapt het al, die heb ik tot op de dag van vandaag (19 augustus) nog niet gekregen. Eerst stond mijn order niet in het systeem (terwijl ik wel al het bedrag online had betaald), bij de tweede keer bellen stond mijn order er wel in maar “er was iets vreemds mee” dat ging de dame wel even oplossen…(niet dus). De derde keer zou een andere, niet goed Nederlands sprekende, dame mij weer afschepen met “ik zie het in het systeem staan dus moet goed komen”, na mijn aandringen voor betere info kwam zij terug met “ik heb met mijn teamleider gesproken en de telefoons zullen tussen nu en 3 dagen worden geleverd”, niet dus… Nu de vierde keer gebeld, wordt ik daarna in de wacht gezet en verbinding verbroken. Tóch maar weer gebeld, verteld een vriendelijke Nederlandse dame mij dat zij met haar teamleider heeft gesproken (waar ken ik dat meer van…) en vandaag zal zorgen dat de aansluiting ook vandaag plaatsvindt (huh…was dat nog niet geregeld dan??) en dat ik ook vandaag een mail zal krijgen dat de telefoons worden verzonden… Ondanks dat ik een ordernummer heb gehad kan ik overigens nog steeds niets op de Typhone website vinden. Typhone heeft een ontzettend SLECHTE service verlening, zijn ongestructureerd, de rechterhand weet niet wat de linkerhand doet en de klant is daar de dupe van. Wel op hun website aangeven dat het maximaal 3 tot 5 dagen duurt en als een van hun speerpunten “Snelle Levering”, mij vervolgens een aanbetaling laten doen van €872 en dan volledige radio stilte, geen bevestiging email, geen andere informatie…drama dus!!! Dit is echt de eerste maar ZEKER de laatste keer dat ik ooit nog iets via Typhone zal doen, wat een waardeloos bedrijf.

    Reageer

  • +2

    Pim zegt:
    • 22222
    • 55555
    • 11111
    • 11111

    Levering gaat snel. Maar als er dan iets niet is goed gegaan en je probeert te annuleren beginnen de problemen pas echt. In eerste instantie wordt er beloofd dat alles binnen 2 tot 3 werkdagen geregeld is. NIET DUS. Dan maar weer bellen en wordt er doodleuk gezegd nee 5 tot 10 werkdagen. NIET DUS. Intussen al diverse malen gebeld en van het kastje naar de muur gestuurd. Niemand weet meer iets en niemand kan iets. Mijn inziens moeten ze terug naar school om te leren tellen. Klacht per e-mail gestuurd. Krijg je gelijk een automatisch antwoord. Binnen 2 a 3 werkdagen krijgt u antwoord. NIET DUS. Bestellen gaat snel en leveren gaat snel maar daar houdt het ook bij op. Kom niet met vragen of klachten want dan weet niemand meer wat. GEEN AANRADER TYPHONE. Toch maar weer gewoon naar de winkel. ook hieruit blijkt maar weer goedkoop is duurkoop. En veel goedkoper zijn ze niet. Beloftes volop maar waarmaken HO MAAR.

    Reageer

  • +2

    Tsjikke zegt:
    • 44444
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Telefoon gekocht en binnen een week zat er een barst in het scherm,vele malen een mIl gestuurd maar nog nooit antwoord gehad. Het lijkt mij niet meer dan logisch dat je als bedrijf hier op reageerd. Niet dus zeer slechte service wel verkopen maar als er wat is niks van je laten horen. GEEN aanrader.

    marco zegt:

    Beste,

    Ik ben zeer benieuwd hoe de barst in uw scherm gekomen is. Het is natuurlijk niet mogelijk dat hij gewoon op tafel lag en in 1x gebarsten is.

    Als u het toestel heeft laten vallen dan is dat natuurlijk gewoon uw eigen verantwoordelijkheid en moet u gewoon voor een nieuw scherm betalen.

    Dat Typhone niet op uw email's reageert is niet netjes maar wat kunnen zij er aan doen?

    Mvg, Marco

    Reageer

  • +3

    JvdP zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Klacht over Typhone.nl

    Op 24 april 2016 plaats ik bij Typhone, on-line, een bestelling voor een iPhone 6s 64GB gecombineerd met een verlenging van mijn bestaande KPN abonnement dat op 13 juni 2016 zou aflopen. Op 24 april betaal ik ook € 3,95 verzendkosten.
    In het toegestuurde contract wordt een maandbedrag van € 54 gedurende de hele contractperiode vermeld.

    Op 26 april 2016 krijg ik van KPN een brief waarin staat dat het maandbedrag €59 zal zijn en niet €54 zoals vermeld in het contract.
    Op 2 mei 2016 neem ik telefonisch contact op met de klantenservice met het verzoek om het contract te annuleren op grond van de wet kopen op afstand.
    Op 3 mei 2016 komt de bezorger met de iPhone 6s aan de deur. Ik weiger de telefoon aan te nemen, op advies van de medewerker van de klantenservice Alexander Mudry, en de telefoon gaat retour Typhone met de bezorger.
    De medewerker van de klantenservice, Alexander Mudry, verzekerde mij dat weigering van de iPhone bij aflevering vanzelf de annulering in werking zou zetten!
    Op 17 mei 2016 blijkt de iPhone pas teruggeboekt zijn in voorraad/magazijn. Op 23 mei 2016 krijg ik de betaalde verzendkosten terug gestort.

    Al die tijd echter, dus vanaf 26 april 2016, staat mijn abonnement bij KPN als verlengd tot 13-06-2018 vermeld. Omdat ik daardoor geen ander abonnement kan afsluiten heb ik contact opgenomen met de klantenservice van Typhone om ook die verlenging bij KPN ongedaan te maken
    Daartoe heb ik op 2mei, 3mei, 18 mei, 31 mei, 8 juni, 13 juni (2 maal), 15 juni, 22 juni, 5 juli en 18 juli telefonisch contact opgenomen met de klantenservice van Typhone.

    Steeds krijg ik als antwoord: “ik zet het door, binnen 5 dagen is het geregeld”. Of: “ik geef het door aan mijn teamleider en die zal het aan u terugkoppelen”. Of: “de zaak ligt bij het hoofdkantoor en die zullen het afhandelen met KPN, heb geduld het komt allemaal in orde”. Of: “de zaak ligt moeilijk omdat het al zolang loopt”.

    In de tussentijd stuur ik op 3 mei, 17 mei en 28 mei ook nog e-mails met dezelfde vraag. Hierop krijg ik een vergelijkbaar antwoord: “Als ik in de order kijk zie ik dat de annulering nog in behandeling is. Je wordt via de mail op de hoogte gehouden.”
    Inmiddels, per 13 juni 2016, is de contractverlenging ingegaan en betaal ik dus €59 per maand voor een abonnement dat ik te duur vind en voor een telefoon die ik niet heb!

    Op 28 juni 2016 heb ik een aangetekende brief gestuurd naar de directie van Typhone die hier tot op heden nog niet op gereageerd heeft.

    Op 4 juli 2016 krijg een factuur van KPN. Ik neem weer contact op met Typhone op 5 juli 2016. Op aanraden van de medewerkster van de klantenservice, Xiomara, stuur ik een mail waarin ik Typhone verzoek mij het verschil te betalen. Dit omdat ik door hun schuld vast zit aan een abonnement, terwijl ik dat niet wil en ook geen telefoon heb, waarvoor ik wel betaal in dat abonnement. Tot op heden geen enkele reactie van Typhone!

    Ik heb geprobeerd de annulering ongedaan te maken, dus alsnog de iPhone laten toesturen en mijn verlies maar nemen. Daar wil Typhone echter niets van weten. Ze verkopen liever dezelfde telefoon twee keer. Hebben ze ook twee keer de bonus in de pocket.

    Ik weet niet meer wat ik nog moet doen.
    In elk geval raad ik iedereen af om zaken te doen met Typhone. Ze zijn onbetrouwbaar, komen hun toezeggingen niet na en de klantenservice zit er alleen maar als zoethoudertje voor de gefrustreerde consumenten. Ze houden je aan het lijntje. Maar wat service nu echt inhoudt dat weet niemand bij Typhone.
    Waardeloze zaak. Zijn ook bij geen enkele thuiswinkelorganisatie of koepel aangesloten. Je begrijpt wel waarom!

    Robin zegt:

    Hier hetzelfde verhaal, is het ondertussen bij u al opgelost?

    Reageer

  • +3

    richard zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    7 weken geleden een pre-order geplaatst voor de Sony Xperia X dual sim. Omdat de dual sim versie moeilijk leverbaar is in Nederland gebeld om te vragen of zij daadwerkelijk deze variant konden leveren en dit werd bevestigd. De levertijd zou ongeveer 3 weken zijn en dit klopte. Tot zover alles goed. Toen de telefoon werd afgeleverd bleek het echter om de single sim variant te gaan ondanks de informatie op de website en de telefonische bevestiging. Daarnaast was de bluetooth koptelefoon die beloofd werd bij de pre-order niet meegeleverd. Balen dus na 3 weken wachten! Gebeld en de telefoon per direkt terug gestuurd. De website zou aangepast worden, het bedrag retour gestuurd, en er werd netjes excuses aangeboden. Toen bleef het echter stil ondanks dat de telefoon twee dagen later al was afgeleverd bij Typhone volgens de tracking code van PostNL. Veel email contact gehad en gebeld maar zonder succes. Op de website wordt de telefoon nog steeds als dual sim aangeboden (niet meer mijn probleem maar wel vervelend voor andere klanten) en geen geld retour, ondanks dat de twee weken voorbij waren, die ze zelf als maximale termijn aangeven. Na veel email contact en nogmaals bellen uiteindelijk vandaag na ongeveer 4 weken eindelijk mijn geld terug gekregen zonder verdere excuses. Ik weet genoeg: Nooit meer Typhone!

    Reageer

  • +2

    Friso zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Prutsbedrijf dat veel belooft maar het steeds niet nakomt. De medewerkers aan de hulplijn zijn behulpzaam en welwillend maar de toezeggingen worden steeds niet nagekomen. Het begon met een fout van onze kant door een fout met het simnr ivm nummerbehoud. Dat blijft dan weken liggen zonder een mededeling dat we het goede moeten opgeven. Als dat is opgelost na een telefoontje van mijn kant gebeurt er niets meer gedurende weken ook al bel ik regelmatig. Als ik om een teamleider of hoger vraag is die steeds niet beschikbaar maar hij zal het morgen oppakken.... Niet dus. Kortom een bedrijf om te mijden met lafbekken aan de leiding die zelf nooit met de billen bloot willen gaan.

    Reageer

  • +1

    A.M.Polak zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Goede morgen
    op 24-5 bestellinge geplaats
    op 31-5 bericht ontvangen dat er mog dokumenten ontbraken
    deze gelijk opgestuurd
    op 1-6 bericht dat de dokumenten zijn ontvangen en binnen 3 dagen iets zou horen
    nu 14 dagen later geen bericht inmiddels gemaild en geen bericht
    telefonisch geheel onbereikbaar
    mijn order nr = 115053596

    Misschien lukt het via deze weg iets te horen

    Kobus1960 zegt:

    Het is nu 29 Oktober 2016.
    Er is compensatie gegeven in de vorm van een JBL bluetooth speaker. Echter m'n geld is verdwenen in de bodemloze put die Typhone heet. Ik ben er klaar mee, voor mij NOOIT meer Typhone.
    Niet lullen maar poetsen is geen gezegde bij dit bedrijf.

    Plaatsen overigens alleen goeie recensies op hun site......

    Reageer

  • -1

    Kobus1960 zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 22222

    Klantnummer 0234572
    Ordernummer 115065515
    Huawei p9 lite inclusief Vodafone verlenging besteld, met het nadrukkelijke verzoek hier een Naked Sim bij te leveren.
    a. Zat niet bij de levering, is nageleverd, dag later.
    b. Geleverde sim is door vodafone niet te activeren, defect.
    c. Typhone schuift alle verantwoording af op Vodafone, contract met Typhone, horen dit ook af te handelen,
    d. Nu 3 dagen bezig mn Huawei online te krijgen, nog steeds niet.
    e. Dit waren m'n laatste producten aangeschaft bij Typhone, na zeker 6 jaar klant met 2 personen.
    f. Laat dit een les zijn voor toekomstige kopers, het is droevig gesteld met Typhone, het is 2016,
    g. Neem het callcenter niets kwalijk, zijn immers slaven van Typhone, doen hun best.
    h. UPDATE Vodafone gaat een nieuwe NANOSIM verzorgen, binnen 5 werkdagen, raden Typhone ten sterkste af, veel problemen.

    Screenshots van chats met medewerkers Typhone zijn beschikbaar.

    Update 11-6, SIM van Vodafone binnen! Digitale activatie lukt niet, dus bellen, zeer aardige dame die alles uit de kast haalt om de boel te activeren, tot haar ergernis lukt dit niet, zoekt het hogerop. Wat blijkt.
    Typhone heeft een dusdanige chaos in het systeem gecreëerd dat
    mijn nr/abbo/gegevens helemaal opnieuw in de systemen gezet moeten worden, dit gaat 24/48 uur duren. Vodafone zeker niet kwalijk te nemen, wel Typhone. Grote ergernis, behelpen dus nog paar dagen. Hulde aan de Vodafone dame!! Antwoorden op vragen, ook al waren het niet de antwoorden die ik zocht.

    Kobus1960 zegt:

    Update 12-06-2016 02.00

    Vodafone heeft alles geregeld, alles werkt.

    Update 13-06-2016

    Belletje Typhone, excuses voor bovenstaande en compensatie in de vorm van terugbetaling eveneens besteld hoesje
    a € 19,95. Netjes Typhone, complimenten!

    Kobus1960 zegt:

    Update 25-06-2017

    Niets ontvangen van Typhone, geen hoesje, geen terugbetaling.
    Ook mijn opgebouwde tegoed bij Typhone is verlaagd met € 19,95.
    Het leek goed te gaan, maar weer een falen van dit bedrijf.
    Mooie verhalen aan de telefoon, maar nakomen, NOT !!

    Kobus1960 zegt:

    Het is nu 30 Augustus, m'n spaartegoed bij Typhone is verdwenen, men wil het niet oplossen, € 29,- gejat, zo doet men dat daar.
    Pas op mensen.

    Het is nu 5 Oktober, ik ben idd gebeld door Typhone, omstreeks 3 September. Leuk praatje, met de belofte mijn verdwenen spaartegoed
    over te maken op mijn rekening. Als pleister een JBL BT speaker.
    De laatste heb ik mogen ontvangen. Mijn spaartegoed NIET.
    Nog erger, ik mag ik m'n overgebleven spaartegoed € 10,46 ook
    op m'n buik schrijven, of besteden in een andere wazig shop.
    Dus totaal voor plm € 36 te pakken genomen door deze firma.
    List en bedrog mensen, mooie praatjes, pas op, neem niet af!!

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring