T-mobile.nl


Prijs 2.432.432.432.432.43
Levering2.572.572.572.572.57
Ondersteuning22222
Totaal oordeel2.052.052.052.052.05

T-Mobile is een van de vijf Nederlandse aanbieders van telecomdiensten. T-Mobile is sterk in het mobiel internet segment en biedt als enige Nederlandse provider de iPhone (3G) aan.

T-Mobile is onderdeel van Deutsche Telekom en verkoopt in de webshop vele producten op het gebied van gsm’s en mobiel internet.

Wat is jouw ervaring met T-Mobile? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met T-Mobile.nl vind je hieronder.


30 Positief 67 Negatief 130 reviews - gemiddelde: 2.262.262.262.262.26 4.5 uit 10

130 Ervaringen voor T-mobile.nl

  • 0

    Rina zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 55555
    • 44444

    Helaas telefoon abonnement afgesloten bij GSM easy, met verlening van mijn huidige contract bij T-mobile. Telefoon werd niet geleverd, Phone house bleek failliet na 3 maanden wachten en zeuren. Dus wel abonnement verlengd, betalen voor een telefoon die niet komt. Om een lang verhaal kort te maken.T-Mobile heeft zich nav mijn verhaal en gevraagde hulp zo coulant opgesteld om mij een nieuw abonnement te verschaffen met telefoon, iets wat eerder niet zou kunnen. De desbetreffende medewerker heeft alle tijd genomen en alles is goed uitgezocht. Dikke pluim voor deze service, ze hadden het niet hoeven doen omdat ik elders een contract had afgesloten! Daarna (na het verkrijgen van de telefoon) een kaartje gekregen van de medewerker om me veel plezier te wensen met mijn telefoon! Erg attent! We zijn ook klant bij T-mobile thuis (voorheen vodafone). Nooit problemen mee gehad, ook niet met het omzetten. Dus een zeer tevreden klant!

    Reageer

  • 0

    W.van der Laan zegt:

    Prepaidkaartje met behoud van telefoonnummer in nieuwe Smartphone moest geactiveerd worden. Normaal (zei de medewerkster) duurt dat ong. een uurtje. Maar het kan 24 uur duren..Afijn, u raadt het al, na 24 uur nog niks geactiveerd. De medewerkster zei dat de activering nog wel 3 dagen kon duren, huh????!! Maar daar ga ik niet op wachten! Na inmiddels al 4x met T-Mobile gebeld te hebben, heb ik inmiddels alles afgeblazen. Moest ook elke keer weer opnieuw mijn verhaal vertellen. Al met al buitengewoon klantonvriendelijk. Voor mij geen T-Mobile meer, dan nog liever een nieuw 06-nummer en (hopelijk) een betere provider.

    Reageer

  • 0

    Daniell zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Top service!

    Fijne klantenservice vooral via Facebook!

    Reageer

  • 0

    Claire zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ga hier niet heen ajb!!!

    Ongelofelijk slechte service...Zat over mijn MB's heen terwijl ik nauwelijks MB's had verbruikt. Werd er plots €365,00 geincasseerd per automatische incasso! Zeer slecht bereikbaar en gelukkig nu bij Youfone, wat een verademing!! Gek genoeg blijft T-Mobile na 3 maanden alsnog automatisch incasseren. Om verhaal te halen als ex klant bel je tegen hoog tarief.

    Wachttijd voor mailen is gemiddeld 6?! dagen en zelfs per chat heb je gemiddeld 54 wachtenden voor je. Ik zit al 3 maanden bij Youfone, overigens tot volle tevredenheid, en T-Mobile blijft gewoon geld incasseren per automatische incasso. Ik weiger te bellen naar hun dure betaalnummer maar OMG...chatten en dan alsnog 54 wachtenden voor je?! Zo'n provider gun je werkelijk niemand. Dus wees ajb gewaarschuwd en neem een andere provider! T-Mobile is A. heel duur en B. hebben ook nog eens een hele nare klanten"service" . Ik zeg niet doen!!!

    Reageer

  • 0

    Janet zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Als ik aan het bellen ben wordt de verbinding ineens verbroken of ze horen je niet meer of ik kan niet bellen. Ik woon in een stad van 100.000 inwoners dus dit is gewoon belachelijk.internet is ook verschrikkelijk slecht.klantenservice gesproken, maar deze zijn gewoon onbeschoft en maken je uit voor leugenaar.toen maar klachtenbrief gestuurd nu bijna 3 maanden later nog geen antwoord.ik raad iedereen af om bij T-Mobile een abonnement te nemen. Ik kan niet wachten tot mijn contract is afgelopen

    Reageer

  • 0

    Sarkar Karim zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Slecht behandeld !!!!!
    Slechte service!!!!!!
    Slechte klantenservice!!!!!!

    Mij advies sluit nooit t-mobile af Duitse bedrijf

    Beter KPN Nederlands bedrijf
    T-mobile oplichterssssssss????
    Zeer slecht !!!!!!!!!!

    Reageer

  • 0

    Ontevreden T-mobile klant zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ga niet in zee met T-mobile. Ze zijn niet eerlijk. Ze geven verkeerde prijsinformatie. Je wordt niet deskundig geholpen. Verschrikkelijke provider.

    Reageer

  • 0

    T-mobile klant zegt:
    • 22222
    • 33333
    • 11111
    • 22222

    Kijk uit voor T-mobile!
    Bellen naar het buitenland (vanuit Nederland) kost bij T-mobile €0,51 / min. Dat kun je niet terugvinden op hun site.
    Daar staan alleen de kosten voor als je vanuit het buitenland belt (dat kost volgens EU-tarief €0,06). T-mobile geeft niet thuis als je hier vragen over stelt!!!!

    Reageer

  • 0

    Jan Buitendijk zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Op 22 april een Huawei P9 met abonnement aangeschaft, waarbij ik keurig ben geholpen door een van de medewerkers bij T-mobile in Almere-Centrum (Traverse). Op Maandag 02 Mei bleek de oorplug niet meer in het toestel geklikt te kunnen worden….dus niet mogelijk om handsfree te bellen. Hierop teruggegaan en werd mij geadviseerd contact op te nemen met de service-afdeling van Huawei, vanwege uitgebreide garantie voorwaarden. De ervaringen met de service afdeling van Huawei zal ik een ieder besparen, maar als je daar mee te maken krijgt: veel geduld en succes gewenst. Vandaag weer terug naar T-mobile, waar ik wederom keurig te woord werd gestaan en na mijn verhaal nog eens aan de aanwezige medewerker en zijn leidinggevende gedaan te hebben PRIMA geholpen. Defecte toestel ingenomen en direct een volledig nieuw exemplaar mee kunnen nemen, dit zonder ook maar enige vorm van “dat men dit lastig vond, sterker nog men kon zich erg goed voorstellen hoe ik mij met de behandeling van Huawei tot nu toe zou moeten voelen.
    Kan niet anders dan de complimenten maken aan dit gehele filiaal van T-mobile en kan iedereen aanraden hier naar toe te gaan ! T-Mobile Almere Traverse is wat mij betreft een voorbeeld voor vele anderen !

    Reageer

  • -2

    Erwin Overdijk zegt:
    • 22222
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    VIER JAAR KLANT EN PLOTS LOPEN ZEUREN ALS ER EVEN EEN REKENING EEN WEEKJE LATER KOMT EN DREIGEN MET AFSLUITEN ENZO. ALS JE DAN VERZOEKT OF ZE DAT IETS RUIMER KUNNEN OPPAKKEN KRIJG JE VAN EEN BEPPIE OP DE AFDELING TE HOREN DAT HET ZO IS ALS HET IS EN WORDT JE BEHANDELD ALSOF JE EEN KLEUTER IPV EEN KLANT BENT. CONTRACT GAAN WE DUS NIET VERLENGEN !

    Reageer

  • 0

    Robert zegt:
    • 11111
    • 22222
    • 33333
    • 22222

    Ze beloven veel maar uiteindelijk krijg je weinig voordeel als vaste klant. De nieuwe abonnementen zijn veel beter en als je daarover begint zeggen ze je na de contract periode ook voor de nieuwe abonnementen te kunnen kiezen. Weer 2 jaar vast

    Reageer

  • 0

    Heemskerk zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Dit gaat om T-Mobile
    Mijn schoonmoeder heeft een abonnement bij hun.
    Nu betaald ze elke maand 15.50 en heeft in de loop der jaren een enorm tegoed opgebouwd.
    Dit zou echter onbeperkt blijven staan.
    Maar nee hoor in eens veranderen zij de regels en is dat mensje alles kwijt.
    Ze zeggen dat ze een mail heeft gekregen maar zij heeft geen mail.
    Dan zeggen ze dat het een sms was maar die is nooit binnen gekomen er staat niet in haar telefoon.
    Steeds is het weer wat anders maar zij is haar geld kwijt
    Nou mijn schoonmoeder is weg bij T-Mobile en wij hebben er nog 3 abonnementen lopen en nog eens 4 via de zaak
    Deze gaan dus wel weg daar dat word Vodafone of iets anders.
    Stelletje oplichters

    Reageer

  • 0

    m. vd Wal zegt:
    • 11111
    • 22222
    • 22222
    • 22222

    al 5 jaar klant, en spijt van de laatste 1 jaar verlenging omdat zon t mobile medewerker me had omgeluld.heb het laatste jaar 2015-2016 vaak weinig bereik, abonnement is na de laatste verlenging verandert in mijn nadeel. Minder sms dan eerst, en de maand prijs is iets omhoog gegaan. Bij T-mobile extra moet je wel erg lang sparen voordat je eens wat kan uit zoeken. heb hele dure rekening ontvangen toen ik over mijn smsjes heen kwam.
    Zodra mijn abonnement afloopt geen t-mobile meer voor mij

    Reageer

  • 0

    Hans Vegter zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 22222
    • 11111

    Mijn 2 jarig contract loopt af. Maandelijks betaal ik € 54,= voor bellen, internet en mijn toestel. Ik betaal per maand € 27,75 voor mijn toestel. Totaal over 2 jaar € 666,- zoals in mijn contract staat. Gelijk aan de kostprijs van mijn telefoon. Na afloop wil ik mijn contract door laten lopen in de veronderstelling dat mijn maandfactuur dan € 27,75 per maand lager is. Ik heb immers mijn telefoon volledig betaald. Ik wil mij niet voor een jaar vastleggen met een nieuw contract omdat ik wil wachten op de iPhone 7. T-Mobile deelt mij echter mede dat de toestelkosten niet vervallen. Ik betaal weliswaar € 27,75 voor mijn toestel maar ik ontvang ook € 27,75 korting op mijn abonnement. Na afloop van mijn contract vervallen de kortingen moet ik de € 27,75 blijven betalen ik ga ik € 59,= per maand betalen! Voor hetzelfde bel en internet gebruik betaal ik bij een sim only bij T-Mobile € 30,-. Dus adviseert T-Mobile mij een nieuw 1 of 2 jarig contract af te sluiten. Contractverlenging is dus een "verplichting" voor T-Mobile klanten om niet teveel te betalen. Ik voel mij genaaid door T-Mobile.

    Reageer

  • +1

    John zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    In juni, tijdens de transferweken abonnement aangegaan met t-mobile zodat ik per 06-07 (dat later al 13-07 werd) met nummer behoud kon overstappen. Lijkt mij een simpel alledaags klusje, maar het blijkt een flinke uitdaging voor T-Mobile. Vanaf bijna dag 1 gebeld omdat ik telkens een afwijzing kreeg omdat er al een nummerbehoud aanvraag zou zijn.

    Ondanks alle toezeggingen, per telefoon, per mail en per brief dat alles goed komt is de voorlopige eindconclusie dat ik nu een maand verder ben, mij oude provider nog steeds actief is met mijn oorspronkelijke nummer en dat t-mobile inmiddels met een ander nummer actief is.

    Dit is erger dan UPC in zijn slechtste dagen.

    Reageer

  • 0

    Arend zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 22222
    • 22222

    Ben/T-Mobile maakt er een gigantische zooi van. Ik heb geprobeerd om over te stappen van moederbedrijf T-Mobile naar Ben maar na 2 weken kan ik niet anders concluderen dat het gewoon onmogelijk is.

    Bij de eerste bestelling had ik nog een goede indruk maar al snel bleek dat dat ongegrond was. De bestelling kwam niet en op mijn vragen waarom niet kreeg ik 6(!) verschillende antwoorden van evenveel medewerkers. Uiteindelijk opnieuw aangevraagd en weer ging het niet goed. Nu bleek ik niet kredietwaardig te zijn en dat terwijl ik al zo'n 15 jaar bij T-Mobile/Ben/Orange zit en nog nooit één nota gemist heb. Kan ook niet want ik betaal AUTOMATISCH. Bij T-Mobile snappen ze niet waarom ik aangemerkt sta als "wanbetaler" en bij Ben kunnen ze dus niets voor me betekenen. Ook kan ik niet overstappen naar een andere telecom aanbieder omdat ze allemaal Sovendus gebruiken. Een soort BKR voor mobiele providers waar ik dus als slechte betaler bekend sta. Wel kan ik bij T-Mobile blijven, voor een veel hogere prijs dan bij Ben en met een minder pakket. Komt een beetje over als verkeerde klantenbinding. Ben heeft me elke keer een ander verhaaltje en als ik dan aangeef wat de vorige medewerker mij een dag eerder heeft verteld dan krijg je zelfs van de Ben medewerker te horen dat niet iedereen altijd de waarheid verteld om dat ze het gewoon niet weten en daarom maar een antwoord geven om er van af te zijn. Daar zit je als klant toch niet op te wachten? Als ik een sprookje wil horen dan ga ik wel naar de Efteling. En daar sta je dan gemiddeld een half uur of langer voor in de wachtrij. Want Ben is niet de snelste. BEN....onderbezet.

    Inmiddels mijn abonnement bij T-Mobile opgezegd en het moet wel heel raar lopen wil ik ooit in mijn leven terug gaan naar T-Mobile of Ben.

    Reageer

  • 0

    Ineke zegt:
    • 11111
    • 44444
    • 44444
    • 44444

    Al meer dan 10 jaar klant bij T-mobile en nog nooit iets te klagen gehad. Bereik ok, sercive goed - nooit problemen en spaarpunten staan garant voor leuke cadeautjes.

    Jammer dat ze zo'n trouwe klant niet belonen met een korting of iets dergelijks... dat wel

    Reageer

  • 0

    077media zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 44444
    • 44444

    Heb voor mijn bedrijf www.077media.nl T-Mobile zakelijk afgesloten met Europa bundel. Ik maak nu 5 maanden gebruik van dit abonnement en ben erg tevreden erover.

    Reageer

  • -1

    Suleyman zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    De sims only 10gb data internet van t-mobile word aangeboden voor een prijs die te mooi is om waar te zijn want als het netwerk geen goede dekking heeft dan heb ik niks aan die 10gb internet bundel. Ze kunnen geen 3G dekking aan laat staan 4G grappemakers bij T-Mobile.. Een blije klant bij vodafone!

    Reageer

  • -1

    Gerard zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ben al jaren bij t-mobile met 2 telefoons.
    2 jaar geleden ook nog een abo afgesloten voor mijn ipad.
    In december zitten de 2 jaar erop. In deze 2 jaar heb ik mijn ipad nooit kunnen gebruiken.
    In de winkel hebben ze mij verteld dat het aan t-mobile ligt, De technische dienst
    zou contact met me opnemen. Dit hebben ze nooit gedaan, In augustus ( na anderhalf jaar )ben ik voor de zoveelste keer naar de winkel gegaan. Heb toen kwaad de simkaart uit de ipad gehaald en op de toonbank geflikkerd. Inmiddels ben ik 240 euro kwijt en heb er niets voor terug gekregen. Ben nu met alles overgestapt naar telfort.
    T-mobile zijn oplichters. Blijf er weg. Slecht voor je portemonnee en je bloeddruk.
    Een gewaarschuwd man telt voor 2.

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring