ThePhoneHouse.nl


Prijs 4.14.14.14.14.1
Levering4.284.284.284.284.28
Ondersteuning3.823.823.823.823.82
Totaal oordeel44444

PhonehouseThephonehouse.nl is een de online gsmwebshop van de gelijknamige winkelketen die in Europa meer dan 1700 winkels heeft gevestigd. The Phone House kan naar eigen zeggen aanbiedingen creeren die, meer dan bij anderen, gericht zijn op wat klanten willen.

The Phone House verkoopt telefoons zonder en met abonnement, Sim Only, ADSL, Accessoires en Prepaid toestellen.

Wat is jouw ervaring met Thephonehouse? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Thephonehouse.nl vind je hieronder.


300 Positief 48 Negatief 355 reviews - gemiddelde: 4.054.054.054.054.05 8.1 uit 10

355 Ervaringen voor ThePhoneHouse.nl

  • 0

    Damian zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Op 8 oktober een iPhone 7 plus black besteld bij The Phone House, deze stond op hun website op voorradig. Dat leek mij sterk, dus hierover gebeld en toen werd mij gezegd dat de site "niet betrouwbaar" is. Maar goed, overal was er een wacht tijd dus toch maar de bestelling geplaatst.

    Toen kreeg ik een mailtje van AMP, dat mijn bestelling op 11-10-16 zou worden geleverd. Echter werd ik op dezelfde dag gebeld door AMP dat de levering niet door gaat, omdat The Phone House het pakketje niet heeft aangeleverd.

    13-10-16, werd de volgende levering ingepland.
    Toen de bezorger was aangekomen, gaf hij al meteen aan dat er geen mobiel in het pakketje zat maar alleen een sim kaart en adviseerde mij om het pakketje niet in ontvangst te nemen (omdat ik ook de eenmalige kosten voor het toestel moest betalen). Dus heb ik het pakketje niet in ontvangst genomen.

    Daarna na 1 uur in de wacht hebben gestaan, kreeg ik te horen dat ik toch het bedrag moest betalen bij de levering van enkel de sim kaart en dat de sim kaart en de telefoon niet tegelijk geleverd konden worden. Anders zou de bestelling namelijk geannuleerd worden en zou ik weer achteraan in de "wachtrij" staan voor de iPhone.

    Ondertussen kreeg ik ook al een factuur van T-Mobile, voor de eerste maand. Dit verhaal aan hen uitgelegd en zij vonden het ook vreemd, alleen zij konden er niks aan veranderen omdat het via The Phone House ging.

    18-10-16 werd de sim kaart geleverd, deze heb ik betaald en in ontvangst genomen.

    Toen kreeg ik weer een mailtje van AMP dat mijn telefoon eindelijk geleverd zou worden op 27-10-16. Echter was dit weer niet zo, de levering kon niet doorgaan omdat AMP wel een aantal iPhones had binnen gekregen van The Phone House maar daar zat die van mij niet bij.

    De dag daarna kreeg ik een mailtje van AMP dat mijn iPhone dan toch op 31-10-16 geleverd zou worden. Toen ik een tijdsvak wilde kiezen voor de levering, zag ik dat de eenmalige kosten nogmaals vermeld stonden. Hierover gebeld naar AMP, deze gaven aan dat enkel The Phone House hier verandering kon brengen door een simpel mailtje te sturen. Hierna gelijk The Phone House gebeld en deze vertelde mij herhaaldelijk dat het waarschijnlijk niet om het gehele bedrag zou gaan, maar over een klein bedrag voor het bezorgen. Omdat ik hier niet van overtuigd was toch een aantal keer gevraagd of zij alsnog een mailtje zouden willen sturen, alleen dit was teveel gevraagd voor hen. Ik moest maar afwachten hoe het zou gaan.

    31-10-16, kwam de bezorger MET de bestelde iPhone. Echter bleken mijn vermoedens te kloppen, en kon hij de iPhone niet meegeven omdat ik niet bereid was om nogmaals voor de eenmalige kosten te betalen.

    Daarna gelijk The Phone House gebeld en toen konden het simpele wat ik ze vroeg opeens wel.

    02-11-16 werd de nieuwe leveringsdatum. Opnieuw een tijdvak aangegeven en ook zag ik dat ik geen kosten meer hoefde te betalen! Ik keek er al naar uit, een levering zonder problemen. Echter is de bezorger van AMP niet komen opdagen, en toen ik naar de status van mijn levering keek bij AMP zag ik dat mijn bestelling blijkbaar is geannuleerd.

    Nog nooit zoveel problemen gehad met het bestellen van een telefoon, en nog nooit zo'n slechte service gehad. The Phone House heeft voor mij nog niks goeds gedaan tijdens deze bestelling. Al zou ik graag willen annuleren, is dit nu niet meer mogelijk omdat de 14 dagen bedenktijd al zijn verstreken. Een ding is wel zeker, ik zal het iedereen afraden om ooit nog bij The Phone House te bestellen.

    Reageer

  • 0

    Melissa Vriesema zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Zeer slecht bedrijf, met name de webshop. Levering van aangeboden telefoons niet mogelijk. Daarna meer dan 3 weken wachten op geld retour! ER is geen enkele communicatie mogelijk, op mijn 25 mails geen enkele mail retour gehad. Na communicatie via de telefoon, mits dat al mogelijk is, noemen ze dat ze niks anders kunnen doen dan mailtje sturen naar de financiele administratie!!!!! zeer slecht. inmiddels jurist opgezet!

    Reageer

  • -1

    Albert zegt:

    Laurens zegt:Hallo Soufiane, je hoeft de BLES-Code nergens in te vlluen. Het enige wat je moet doen is de juiste downloaden uit de PSN Store. Ga naar PSN-store -> Zoeken -> MW3 en dan de map packs pakken. Of Start MW3 dan inplaats van d3nline kies je voor STORE en daar zie je ook de Map Pack. Wel moet je in het bezit zijn van een ELITE abonnement.Laat ff weten of het gelukt is.

    Reageer

  • 0

    Joke zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wat een vreselijk bedrijf is dit ...
    Verlenging abonnement ...wat een drama
    De ene rare e.mail na de andere
    Wat denk je van deze zin in een e.mail
    De provider geeft aan dat het geen nummer hen onbekend is..
    Tuurlijk.
    Ook in de winkel geweest ...mevr ik zoek dat en dat toestel met dat abonnement ...staat op jullie site.
    Medewerkster zoekt en zoekt op hun site en zegt dan ..mevr ik denk dat U een andere site heeft dan wij ..ik kan er niks van vinden.
    Phonehouse kun je beter mijden ..wat een ergernis
    Ik heb mijn order gecanceld en dat ging dan weer verrassend soepel.

    Reageer

  • +1

    jeroen de wit zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    volgens mij werkt iedereen die positief is daar. drama service, weten niet waar ze het over hebben en verkopen je een verhaal waar uiteindelijk niets waar van is. zodra je dus een probleem hebt zijn ze niet meer te bereiken, ze hebben je geld als en daar is voor hen om te doen. klanten service telefoon nummer van de site werkt niet en je kunt alleen maar je beklag doen via Twitter dus in 150 karakters. ze nemen niet in de winkel op en nemen geen verantwoordelijkheid voor hun misleiding. drama. blijf weg vind een betere winkel die er ook voor je is als het niet perfect gaat.

    Reageer

  • 0

    C.K.J. van Leeuwen zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 44444
    • 55555

    Levering is netjes volgens afspraak bezorgt.
    Nette bezorger die alles goed vertelde en heel beleeft was.

    Reageer

  • -1

    Andre zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 22222
    • 33333

    Levering via AMP-Logistics verloopt vlotjes en komt professioneel over. Maar voorafgaand aan de uiteindelijke levering had ik div. malen emailcontact met de klantenservice van Phonehouse. Daar ben ik niet tevreden over: inhoudelijke response is traag of blijft helemaal uit, order wordt geaccepteerd, na verloop van tijd geannuleerd en -out of the blue- wordt er plotseling toch geleverd?! Dus Phonehouse: die communicatie kan/moet beter.

    Reageer

  • -1

    Imad Tallih zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 44444
    • 44444

    vlekkeloos verlopen!

    Reageer

  • 0

    groeneveld en bentem zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 44444
    • 44444

    Prima service,veel emails vooraf en keurige afhandeling!

    Reageer

  • 0

    Mesut zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Alles ging soepel. Veel initiatief van de kant van de verkoper, waardoor op veel situaties werd ingespeeld! Aflevering ging erg soepel. Niks aan toe te voegen.

    Reageer

  • 0

    Pieter Baeten zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Keurig gedaan! Snel, accuraat, vriendelijk en zeer klantgericht.

    Reageer

  • +1

    Birgitt zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Heb meer dan een maand gewacht voor mijn toestel, heb nooit excuses aangeboden gekregen voor het te laat zijn, niet eens een email hoe lang het nog zou duren of wat er aan de hand was, en aan de telefoon werd ik ook niet geholpen. Toen ik vroeg voor korting op mijn eerste rekening werd ik volop uitgelachen. Ik moest meteen geld neertellen voor mijn toestel, en owee als ik te laat ben met mijn maandelijkse betalingen, maar een maand na afgesproken datum mijn bestelling ontvangen mag zonder pardon. Een beetje scheef?

    Reageer

  • 0

    J.Pattinasaranij zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 33333
    • 33333

    Geachte Ben de heer Pattinasaranij kan geen verbinding maken met netwerk van Ben op mijn mobilefone nummr 0681115541 servicenummer 638298

    Reageer

  • 0

    Jolanda zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Alleen maar positief!
    Snelle aflevering, goede prijs, prima service

    Reageer

  • 0

    Clarissa van Biezen zegt:
    • 44444
    • 22222
    • 33333
    • 33333

    Op de aanbieding, informatie voorziening na. Is de nare nasmaak die ik over heb gehouden aan deze bestelling het feit dat het heel erg moeilijk in een levertijdstip te bepalen.

    Reageer

  • 0

    Christel zegt:
    • 44444
    • 22222
    • 44444
    • 33333

    Omdat ik niet wist of de winkel hem op voorraad zou hebben, hebben we de telefoon bewust online besteld zodat we hem dan de volgende dag in huis zouden hebben aldus de website. (op voorraad, levering maandag 10 november!!)
    Dat bleek dus niet het geval te zijn. Er wordt niet geleverd op maandag. Raar dat de website dat dan aangeeft!!
    Dat was een teleurstelling voor mijn dochter die al na haar sleutelbeen gebroken te hebben ook nog een kapotte telefoon had afgelopen weekend...

    Telefoon heeft ze nu inmiddels ontvangen en ze er erg blij mee.

    Reageer

  • 0

    noes zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 22222
    • 33333

    als ik ga bellen is het binnen 5a10 minuten is de verbinding steeds af gebroken, mijn vraag is wat kan ik er aan doen, en kan ik mijn oude nummer niet behouden dat is 0592412976

    Reageer

  • 0

    bulut zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    goede ervaring

    Reageer

  • 0

    R. Lalay zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Soepel verlopen. Contact met consument optimaal. Afspraak volgens bericht gegaan. Complimenten.

    Reageer

  • +1

    bianca zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 44444
    • 44444

    Zeer tevreden
    Snelle levering

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring