Telfort.nl


Prijs 2.582.582.582.582.58
Levering1.971.971.971.971.97
Ondersteuning1.561.561.561.561.56
Totaal oordeel1.651.651.651.651.65

Telfort.nl is een bekende naam in de Nederlandse telecomwereld. Tegenwoordig is Telfort onderdeel van KPN,  de grootste telecomprovider in de Benelux. Telfort heeft vaak vele online aanbiedingen lopen, waarbij de beste uit onderzoeken van de sim only abonnementen blijken te zijn.


Deze zijn door de consumentenbond meerdere malen als goedkoopste sim only abonnement van Nederland bestempeld.

Wat is jouw ervaring met Telfort? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Telfort.nl vind je hieronder.


15 Positief 77 Negatief 140 reviews - gemiddelde: 1.941.941.941.941.94 3.9 uit 10

140 Ervaringen voor Telfort.nl

  • 0

    spank zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    nooit meer telfort sim only van 300 minuten voor 9 euro per maand destijds afgesloten zelfs als ik maar 2 x heb gebelt kom ik op 20 euro uit alleen deze maand meer gebelt maar ook niet bijzonder veel rekening maar liefst 80 euro binnen gekregen dus telfort jullie kunnen stikken en ik hoop dat jullie snel falliet gaan met kpn erbij stink tent
    twitterraars en iedreen die het weten wil zullen het zien dat jullie oplichters zijn

    Reageer

  • 0

    spank zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    nooit meer telfort sim only van 300 minuten voor 9 euro per maand destijds afgesloten zelfs als ik maar 2 x heb gebelt kom ik op 20 euro uit alleen deze maand meer gebelt maar ook niet bijzonder veel rekening maar liefst 80 euro binnen gekregen dus telfort jullie kunnen stikken en ik hoop dat jullie snel falliet gaan met kpn erbij stink tent
    twitterraars en iedreen die het weten wil zullen het zien dat jullie oplichters zijn

    Reageer

  • 0

    spank zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    nooit meer telfort sim only van 300 minuten voor 9 euro per maand destijds afgesloten zelfs als ik maar 2 x heb gebelt kom ik op 20 euro uit alleen deze maand meer gebelt maar ook niet bijzonder veel rekening maar liefst 80 euro binnen gekregen dus telfort jullie kunnen stikken en ik hoop dat jullie snel falliet gaan met kpn erbij stink tent
    twitterraars en iedreen die het weten wil zullen het zien dat jullie oplichters zijn

    Reageer

  • 0

    nooit-meer-telfort zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Bij telfort kan ik per onmiddellijk mijn maand-beltegoed verhogen en later verlagen tot het oorspronkelijke bedrag, dat laat telfort me al maanden weten.
    Heb vorige maand zoveel moeten bellen dat ik 70 euro moet bijbetalen. Dus ik verhoog het beltegoed per onmiddellijk van 500 naar 750 min.
    Deze 750 minuten zijn duurder dan die van 500 per maand?!?
    Goed voor de klantenbinding maar-niet-heus.
    Na 2 dagen krijg ik een belstand-sms. DE 750 MIN ZIJN ER ALLEMAAL BIJGEKOMEN, VOOR DEZE PERIODE, NOG 18 DAGEN TE GAAN. Het bedrag is er ook helemaal bijgekomen.
    Ik bel met de service.
    Er zijn veel aanpassingen geweest op de contracten. Met als resultaat dat ik deze idiote ongunstige regel heb.
    WAT WEERHOUDT TELFORT ERVAN MIJN CONTRACT REGELS KLANTVRIENDELIJK, UITNODIGEND, AAN TE PASSEN.
    niets in mijn ogen. Toch kan het niet. Onbegrijpelijk.
    NOOIT MEER TELFORT!!!
    De overstapprocedure liep al.

    Reageer

  • 0

    Marieke zegt:
    • 11111
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    Een prepaid+telefoon gekocht via de Telfort site. Er stond een mooie advertentie op met 40 euro cashback. Binnen 2 dagen de telefoon in ontvangst mogen nemen maar bij het aanvragen van de cashback op een andere site (prepaidkorting.nl van kpn) blijkt de korting maar 20 euro te zijn. Hiervoor de telefoon retour gebracht naar een Telfort winkel en die vertelde dat het geld overgemaakt zou worden. Op het geld zitten we nog steeds te wachten, contact met Telfort kost 50 ct per minuut en daar moet je heel lang wachten. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd, NOOIT GEEN TELFORT MEER!!

    Reageer

  • 0

    Telfortklacht zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Het is dat ik geen 0 sterren kan geven. Ik vind 1 ster al te veel.

    Ik heb al bijna een jaar geen/nauwelijks vast internet/TV. Ik heb de klacht al 3 of 4 keer ingediend, maarv het enige wat ik krijg zijn van die numbnuts-mailtjes die zo uit een handboek komen. Zet de modem uit, haal de kabels eruit, wacht een minuut en sluit alles weer opnieuw aan, reset de modem of vervang de kabeltjes.

    Als je beleefd opmerkt dat dit toch echt de oplossing niet gaat brengen (Omdat je dit natuurlijk al 100X gedaan hebt vóór je gaat klagen.) Zegt men dat het probleem toch echt aan mijn kant ligt. Wat gewoon kul is. Telfort wil niet meer meewerken en zijn niet van plan om een monteur te sturen.

    Uitstekend! Ik heb dan ook besloten Telfort officieel in gebreke te stellen en geen enkele incasso meer te betalen. Krijg ik een bijdehand mailtje: "Als u de incasso niet door laat gaan, dan kunnen wij u niet meer helpen en sluiten wij u af van het internet." Slechte grap denk ik, nu heb ik ook al geen internet en hulp krijg ik ook al niet, dus het enige wat er gaat veranderen is: Ik betaal niet meer.

    Reageer

  • +2

    rietdijk zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Nooit meer telfort, eerste dag 50/5mbit de rest periode ineens 35 7 13 26 83 enz dit is geen afspraak ik bel een x om iets na te vragen men checkt mijn verbinding ziet dat deze erg goed is en de volgende dag is er aan de bekende terugdraai knop grdraaid waardoor je gewoon een kutbverbinding overhoud. Thx telfort weer iets geleerd.

    Heijmen zegt:

    Ik heb exact hetzelfde, ik betaal voor 30mbit, maar ik krijg nog geen 4mbit! Telfort zegt gewoon dat het niet hun probleem is en dat de modem "Goed is ingetraind". Boeit me niets hoe de modem is ingetraind, ik wil gewoon datgene waar ik voor heb betaald.

    Reageer

  • -2

    Hilmar zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Begin er niet aan, aan Telfort, ze beloven je koeien met gouden oren, maar kunnen niets waar maken! Service zeer slecht! Levering zeer slecht! Elke keer weer een nieuw smoes, waarom je telefoon niet aangesloten wordt. Bij nummerbehoud, wordt u aansluiting binnen 3 dagen na oplevering gerealiseerd..... ik zit nu al een maand zonder telefoonaansluiting. Heb nu al 3 keer te horen gekregen dat het "alweer" maximaal 6 dagen gaat duren.
    Het interesseert ze helemaal niets, dat je die vaste telefoonaansluiting, om medische redenen dringend nodig hebt.

    Reageer

  • 0

    monique de groot zegt:
    • 11111
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Ik ben opgelicht door deze maatschappij. Zij adverteren met een abonnement voor 33.50 Dit klopt niet. Na 1 jaar betaal je ineens 36.60.
    IK VOEL ME BEDROGEN. Ze wijgeren mijn geld terug te storten. Ik ga dan ook per direct mijn abonement opzeggen. Ze BESTELEN JE gewoon

    Reageer

  • +1

    Dennis zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Mijn ervaring met telfort is uitstekend.
    Sinds een jaar klant van telfort internet, tv en bellen.
    Bij aansluiten wat probleempjes gehad maar perfect geholpen.
    Recentelijk ook problemen met internet gehad.
    Ik verwachtte een hoop getelefoneer heen en weer.
    Omdat dat bij ziggo altijd het geval was. Kon je weer een dag vrij pakken om op een monteur te wachten. Die pas weken daarna kon komen.
    Bij telfort nog geen 5min aan de telefoon gehangen.
    Oplossing nieuwe modem, 1 dag later kwam het nieuwe modem binnen en alles werkt weer!
    Nog nooit zo'n laid-back service gehad. Heerlijk.

    Reageer

  • -4

    Tgerritsen zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik ben 12 jaar (probleemloos) klant bij Tmobile geweest en ik ben sinds mei overgestapt naar Telfort, van deze keuze heb ik onzettend veel spijt !

    Vanaf de eerste maand(incasso) ging het al mis, er werd een hoger bedrag afgeschreven dan de overeengekomen abbonementskosten (los van bellen buiten een belbundel o.i.d.)
    Ik heb dit uiteraard direct aangegeven, Telfort bekende een fout te hebben gemaakt en zou dit per direct aanpassen.
    Bij de eerstvolgende maand was dit nog steeds niet opgelost en wederom het verkeerde maandbedrag geincasseerd, eveneens de maand erop. Hierna ben ik gaan storneren. Hierop heeft Telfort mijn telefoonnummer afgesloten.
    Ik ben inmiddels al ruim een half jaar met deze kwestie bezig, zonder succes.
    Gelukkig is het slechts een jaar abbonement, ik kan niet wachten tot dit voorbij is, voor mij NOOIT MEER TELFORT !!

    Reageer

  • +1

    Herbert zegt:
    • 44444
    • 22222
    • 33333
    • 22222

    Heb sinds enige maanden een Telfort abonnement. Heb er nu al spijt van. Bellen gaat vaak zeer moeizaam. Geluid gaat dan vaak met horten en stoten. Ik moet regelmatig naar buiten om het gesprek nog enigszins acceptabel te laten verlopen. Internet is helemaal een drama. Zolang je maar via een wifi netwerk werkt is er niks aan de hand, maar zodra deze niet aanwezig is verloopt alles zeer traag of werkt gewoon helemaal niet.
    Telfort kan dan wel roepen dat ze goedkoop zijn maar dat geldt ook voor de geleverde diensten. Zit er 2 jaar aan vast maar ga toch proberen er onderuit te komen.
    Herbert

    Reageer

  • 0

    HCoolman zegt:
    • 33333
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Beste lezers,

    Hieronder mijn ervaring met Telfort, korte conclusie zeer waardeloos in service, dekking en behandeling van klanten

    Beste Telfort,

    De emmer is vol bij mij! Ik heb inmiddels 3 maal een klacht ingestuurd betreft het netwerk, in mijn zaak heb ik geen bereik en bij mij thuis idem dito. Dit zijn de bekende whitespots. Ik betaal voor een dienst waar u als Telfort zwaar in gebreke valt, u kunt mij niet de gewenste bereik geven met uw mobiele netwerk. Betreft de service valt u ook weer zwaar in gebreke. Op 30 juli heb ik mijn eerste klacht ingestuurd, 10 dagen later kreeg ik een reactie terug met daarin tips. Al deze tips hadden wij al uitgevoerd dus wederom een klacht ingestuurd dat het probleem hiermee niet is opgelost. Deze klacht is ingestuurd op 15 augustus 2013 en zou binnen 10 dagen bericht krijgen, hier heb ik tot op heden nog niks mogen ontvangen. Ik heb vele telefoontjes gepleegd met de klantenservice (0900 nummer tikt lekker aan), er is mij zelfs beloofd binnen 24uur terug gebeld te worden. Dit mocht ook niet baten. Vandaag is er nog een klacht ingediend en nu eis ik per direct beeindiging van mijn mobiele contract, u neemt uw klanten niet serieus, u komt uw afspraken niet na, u kunt mij niet de correcte mobiele dienstverlening geven. Ik verlies omzet door dit soort toestanden in mijn zaak.
    Mijn nummers van de klachten zijn: CM130730000401, 130815000029, 130912000014. Graag verneem ik binnen 3 werkdagen bericht van beeindiging van contract, gezien dit gegronde feiten zijn sta ik in mijn recht, mocht ik geen bericht krijgen binnen 3 dagen ben ik genoodzaakt andere stappen te ondernemen.

    Met vriendelijke groet, Reageer Deze vraag is beantwoord door Denise - Telfort in deze post.
    @HCoolman,

    Wat een vervelende situatie. Uiteraard help ik je graag via dit forum verder met jouw probleem. Ik zoek graag voor je uit wat er precies aan de hand is en wat ik hierin voor jou kan betekenen. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

    Denise



    Isis89
    Komt op gang
    5 Reacties

    16-09-2013 11:22 2 hmmm zo te horen kan ik nog wel even wachten op het antwoord van mijn vraag van 31 agustus dan, als zelfs 15 augustus niet verwerkt is. En verder heeft telfort zich niet gehouden aan hun schriftelijke afspraak om binnen 10 werkdagen te reageren, dus kunt u hierover per post een klacht indienen aldus artikel 16 van de algemenen voorwaarden; "Indien Contractant een klacht heeft omdat zijn schriftelijke klacht niet tijdig wordt behandeld, of indien Contractant bezwaar wil aantekenen tegen een beslissing van Telfort op zijn klacht, kan Contractant dit indienen door een brief te sturen naar Telfort t.a.v. Klachtencommissie, Postbus 512, 2400 AM Alphen aan den Rijn. Deze afdeling zal binnen een redelijke termijn op het bezwaar inhoudelijk reageren. Een beroep op de Telfort Klachtencommissie laat onverlet een beroep op de rechten voortvloeiend uit artikel 17"

    Maarja gezien schriftelijke afspraken zoals de reactietijd van 10 werkdagen toch niet nagekomen worden zonder hiervan kennis te geven, vraag ik me af of, als u überhaupt een reactie krijgt op de brief, telfort zich zal houden aan wat ze daarin vermelden.

    Ik wens u in ieder geval veel succes! Reageer

    Matthijs1986
    Forum topper
    1.400 Reacties
    Piekfijn BadgeAllesweter Badge
    16-09-2013 18:04 3
    Beste Telfort,

    De emmer is vol bij mij! Ik heb inmiddels 3 maal een klacht ingestuurd betreft het netwerk, in mijn zaak heb ik geen bereik en bij mij thuis idem dito. Dit zijn de bekende whitespots. Ik betaal voor een dienst waar u als Telfort zwaar in gebreke valt, u kunt mij niet de gewenste bereik geven met uw mobiele netwerk. Betreft de service valt u ook weer zwaar in gebreke. Op 30 juli heb ik mijn eerste klacht ingestuurd, 10 dagen later kreeg ik een reactie terug met daarin tips. Al deze tips hadden wij al uitgevoerd dus wederom een klacht ingestuurd dat het probleem hiermee niet is opgelost. Deze klacht is ingestuurd op 15 augustus 2013 en zou binnen 10 dagen bericht krijgen, hier heb ik tot op heden nog niks mogen ontvangen. Ik heb vele telefoontjes gepleegd met de klantenservice (0900 nummer tikt lekker aan), er is mij zelfs beloofd binnen 24uur terug gebeld te worden. Dit mocht ook niet baten. Vandaag is er nog een klacht ingediend en nu eis ik per direct beeindiging van mijn mobiele contract, u neemt uw klanten niet serieus, u komt uw afspraken niet na, u kunt mij niet de correcte mobiele dienstverlening geven. Ik verlies omzet door dit soort toestanden in mijn zaak.
    Mijn nummers van de klachten zijn: CM130730000401, 130815000029, 130912000014. Graag verneem ik binnen 3 werkdagen bericht van beeindiging van contract, gezien dit gegronde feiten zijn sta ik in mijn recht, mocht ik geen bericht krijgen binnen 3 dagen ben ik genoodzaakt andere stappen te ondernemen.

    Met vriendelijke groet,

    Aan het verhaal te zien ervaar je nogal wat problemen, maar indien je echt wilt dat Telfort binnen 3 werkdagen reageert raad ik je aan een aangetekende brief te versturen. Dit forum is een openbaar bedoeld, en geldt niet als officieel punt mbt jouw doeleinden.

    Sterkte! Reageer
    Ik informeer en adviseer, wat je daarvan vindt is een tweede..

    HCoolmanHCoolman's schermafbeelding
    Net begonnen
    2 Reacties
    Thread starters

    19-09-2013 09:16 4
    Beste Telfort,

    De emmer is vol bij mij! Ik heb inmiddels 3 maal een klacht ingestuurd betreft het netwerk, in mijn zaak heb ik geen bereik en bij mij thuis idem dito. Dit zijn de bekende whitespots. Ik betaal voor een dienst waar u als Telfort zwaar in gebreke valt, u kunt mij niet de gewenste bereik geven met uw mobiele netwerk. Betreft de service valt u ook weer zwaar in gebreke. Op 30 juli heb ik mijn eerste klacht ingestuurd, 10 dagen later kreeg ik een reactie terug met daarin tips. Al deze tips hadden wij al uitgevoerd dus wederom een klacht ingestuurd dat het probleem hiermee niet is opgelost. Deze klacht is ingestuurd op 15 augustus 2013 en zou binnen 10 dagen bericht krijgen, hier heb ik tot op heden nog niks mogen ontvangen. Ik heb vele telefoontjes gepleegd met de klantenservice (0900 nummer tikt lekker aan), er is mij zelfs beloofd binnen 24uur terug gebeld te worden. Dit mocht ook niet baten. Vandaag is er nog een klacht ingediend en nu eis ik per direct beeindiging van mijn mobiele contract, u neemt uw klanten niet serieus, u komt uw afspraken niet na, u kunt mij niet de correcte mobiele dienstverlening geven. Ik verlies omzet door dit soort toestanden in mijn zaak.
    Mijn nummers van de klachten zijn: CM130730000401, 130815000029, 130912000014. Graag verneem ik binnen 3 werkdagen bericht van beeindiging van contract, gezien dit gegronde feiten zijn sta ik in mijn recht, mocht ik geen bericht krijgen binnen 3 dagen ben ik genoodzaakt andere stappen te ondernemen.

    Met vriendelijke groet,

    Aan het verhaal te zien ervaar je nogal wat problemen, maar indien je echt wilt dat Telfort binnen 3 werkdagen reageert raad ik je aan een aangetekende brief te versturen. Dit forum is een openbaar bedoeld, en geldt niet als officieel punt mbt jouw doeleinden.

    Sterkte!

    Nou inmiddels heb ik een brief gestuurd, vorige week verstuurd. Inderderdaad ook vermeld graag binnen 3 dagen een reactie terug. Nog steeds geen reactie ontvangen, zojuist weer gebeld met Telfort. Kreeg te horen dat de technische helpdesk een grote achterstand heeft met klachten en dat ze het niet allemaal kunnen verwerken. Dit zegt mij al meer dan genoeg, Telfort is op moment niet de juiste provider voor mij, de vraag is hoe kom ik van ze af? Reageer

    Denise - TelfortCommunity managerDenise - Telfort's schermafbeelding
    Moderator
    2.286 Reacties
    Piekfijn Badge
    19-09-2013 10:52 5 @HCoolman,

    Wat een vervelende situatie. Uiteraard help ik je graag via dit forum verder met jouw probleem. Ik zoek graag voor je uit wat er precies aan de hand is en wat ik hierin voor jou kan betekenen. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

    Denise Reageer
    Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten, tenzij wij hierom vragen.

    Denise - TelfortCommunity managerDenise - Telfort's schermafbeelding
    Moderator
    2.286 Reacties
    Piekfijn Badge
    19-09-2013 12:40 6 @HCoolman,

    Bedankt voor jouw aanvullende gegevens. Ik heb dit uitgezet bij onze specialisten, zij zullen dit verder onderzoeken. Er wordt binnen drie werkdagen contact met jou gelegd hierover.
    Mijn excuses voor het ongemak.

    Denise Reageer
    Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten, tenzij wij hierom vragen.

    HCoolmanHCoolman's schermafbeelding
    Net begonnen
    3 Reacties
    Thread starters

    25-09-2013 09:09 - Wijzig reactie 7
    @HCoolman,

    Bedankt voor jouw aanvullende gegevens. Ik heb dit uitgezet bij onze specialisten, zij zullen dit verder onderzoeken. Er wordt binnen drie werkdagen contact met jou gelegd hierover.
    Mijn excuses voor het ongemak.

    Denise

    Beste Denise,

    Afgelopen donderdag 19 september heb je mij een reactie gestuurd (hierboven), hierin meld u dat er binnen 3 werkdagen contact met mij gelegd zou worden. Helaas moet ik weer bevestigen dat Telfort wederom niet hun afspraken na komt, tot op heden heb ik nog niks gehoord van Telfort. Hoe gaan wij dit nu een keer oplossen, dit kan echt niet verder zo!!!

    H. Coolman

    Reageer

  • 0

    Telfort klant zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ben al een paar maanden bezig om mijn mobiel simlock-vrij te maken. Eerste telefoontje zou ik per sms binnen 5 werkdagen een code krijgen om het simlock-vrijgezel maken. Na een maand weer gebeld. Nee mevrouw, dat is binnen 10 werkdagen. Nog geen code ontvangen na bij 3 maanden. Weer gebeld met hetzelfde verzoek en zit ik nog steeds op mijn code te wachten.

    Reageer

  • +2

    Arina zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 44444
    • 44444

    Ik ben al jaren zeer tevreden over sim only van telfort. In mijn huis had ik niet overal goed bereik, maar dat ligt aan de telefoon heb ik gemerkt.
    Ik heb sinds vorige week een smartphone met internet. Na wat klooien had ik wifi ingesteld (dacht ik..) en ging een app downloaden. Na een paar minuten kreeg ik tot mijn schrik een berichtje van telfort dat ik mobiel internet gebruikte zonder internetbundel! Op mijn online rekeningspecificaties zag ik een bedrag staan van 41 euro voor 32 mb!!!!
    Ik bellen met klantenservice en situatie uitgelegd.
    "Sorry mevrouw, maar het kost nou eenmaal erg veel zonder internet bundel. Ik wil u tegemoet komen met de helft terugbetalen, de rest zult u toch zelf moeten betalen, en opletten dat dit niet weer kan gebeuren"...
    Dat noem ik service!!!

    Reageer

  • -2

    Ari zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 22222

    3G oplichters.. Maand is net begonnen en altijd 3g uitstaan! En dan zet je keer 3g aan en hebt Viber aan staan en krijg je uur later smsje je bent over je 1024mb en knp mn meter zegt 250mb verbruikt... Nou dan is dit mijn laatste abbonomentje bij telfort!!!!!

    Slecht voorgelicht zegt:

    Je bent slecht op de hoogte;
    de KPN MB meter (en alle 'meters') hebben altijd vertraging in de verwerking. Viber (en Youtube / Spotify / Internetradio) gebruikt allemaal superveel. Telfort rekent af per KB, dus je hebt gewoon 1GB gebruikt, niks meer, niks minder...

    Hollandsnieuwe bijv rond elke sessie naar boven af (per 100kb). Bij die provider is dus sprake van 3G oplichting, bij Telfort niet.

    Reageer

  • +1

    Telfort internet zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Abbonement verlengd met upgrade naar VDSL
    Alleen upgrade niet gekregen
    Telefonische contacten waren erg slecht, probeerden me echt verkeerd te informeren en op verkeerde been te zetten, vervolgens beloftes gedaan door telfort die ze niet nakomen. Op mail wordt niet meer gereageerd als het abonnement verlengd is, voor verlenging wel
    Apart want ik weet dat bij mensen in de buurt wel netjes VDSL upgrade is uitgevoerd
    Ik wist niet dat in deze tijd dit soort praktijken nog plaatsvinden door een gerenommeerd bedrijf

    Telfort internet zegt:

    Inmiddels is er beweging gekomen en lossen ze het probleem toch op

    Reageer

  • -2

    deem zegt:
    • 33333
    • 22222
    • 11111
    • 22222

    in het begin, normaal 30mb internet zoals ze het aangeven,
    jaartje later, word me internet verkort naar 10mb en nu heb ik nog maar 0.5mb en dan beweren ze dat er niks aan de hand is en dat het normaale snelheid is waar je voor betaald.
    je kan amper youtuben en gamen,
    wat een oplichters.
    *Ben echt niet te vreden, vooral als al je vrienden wel snel internet hebben.

    Reageer

  • -1

    Diana zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Nou, ik kan maar 1 ding over telfort vertellen: totaal geen flexibiliteit. ook niet in staat en bereid om een compromis te sluiten. duhhh, natuurlijk blijven mensen die telfort terugbellen. Want als ze zo door blijven gaan, zie ik het vooruitzicht. failliesement. en dat begrijp ik dan heel goed.

    Mijn verhaal is dat ik in maart een rekening (mobiel) heb gemaakt van 315,89 euro. Ik vroeg om een betalingsregeling voor 3 maanden. Ik zou ROND de 28e gaan betalen heb ik begrepen. Dus op 19-03 heb ik 109,63 euro gestort. en op 25-04 nog eens 109,63. wordt ik in mei! afgesloten! echt, ik kreeg echt een moment van:wtf? Bel ik ze op, zeggen ze me: je bent afgesloten, omdat je de betalingsregeling (?, zal wel) heb verbroken door niet op de 28e te storten. En toen kreeg ik begin mei een rekening van 73,16 euro. ik heb direct 48,48 betaald. Dus ik moest toen nog 24,58 gaan betalen van die 73,16. En aangezien ik nog 109,63 moest betalen en nog eens 24,58, dacht ik: samenbundelen in 1. dat is dan 134,21 cent. Ik wou dat doen rond de 20e (komt me geld binnen). zeggen ze: nee, dit dat.

    Ik moest ook bij cz die eigen risico gaan betalen. Volgens mij was het toen 250 euro. Ik kreeg ook een betalingsregeling om per maand 50 euro (zo iets) te storten. Bij cz gaat het er tenminste om dat je iedere maand je premie en evt 50 euro aan de hand van een betalingsregeling betaald. of het nou de 10e is of de 30e in de maand maakt hun niet uit. En of je nou 50 euro geeft, of 100 euro, dat maakt ze niet uit. Nou, kijk. Die zijn flexibel. De juiste voorbeeld! voor telfort!

    Sluit me verdomme aan!!

    tar zegt:

    Mensen die hun rekening niet betalen mogen wat mij betreft niet eens een mobiel abo hebben. Dus niet zo zeuren

    Reageer

  • 0

    estben zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wil je verzekerd zijn van ellende, frustratie en stress, neem een Telfort abonnement. Ondanks dat ze van het begin af aan op alle fronten tekort schieten, kom je niet van je abonnement af.

    Een klacht naar alle tevredenheid afhandelen kennen ze niet, win/win situatie hebben ze ook nog nooit van gehoord....laat staan van het woord compromis. Belang Telfort, is alleen eigenbelang....daar kom je achter, als je weken aan het bellen bent zonder tot een daadwerkelijke oplossing te komen. Ja, de eenzijdige oplossing waar Telfort het beste financieel uitspringt.

    Buiten dat je dan al weken aan het bellen bent met nietszeggende types, die alleen maar met standaartzinnetjes kunnen komen...of het uberhaupt niet snappen. Beste mensen, ik kan niets anders zeggen....sluit nooit maar dan ook nooit een Telfort abonnement af!!!!!

    Kortzichtig zegt:

    Lekker kortzichtig verhaal terwijl het erom gaat dat je niet aan je eigen betalingsafspraak/verplichting voldoet. Dat heeft niks met Telfort te maken, alleen met jezelf :)

    tar zegt:

    @kortzichtig waar baseer jij dat op?

    Kortzichtig zegt:

    Mijn fout, was bedoeld als reactie op Diana.

    Overigens wordt uit de reactie van Estben niet duidelijk waarom Telfort niet hem/haar mee zou denken, want er staat uberhaupt niet eens in de verste verte bij wat er eigenlijk speelde/speelt bij hem/haar.

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring