Telfort.nl


Prijs 2.572.572.572.572.57
Levering1.981.981.981.981.98
Ondersteuning1.521.521.521.521.52
Totaal oordeel1.621.621.621.621.62

Telfort.nl is een bekende naam in de Nederlandse telecomwereld. Tegenwoordig is Telfort onderdeel van KPN,  de grootste telecomprovider in de Benelux. Telfort heeft vaak vele online aanbiedingen lopen, waarbij de beste uit onderzoeken van de sim only abonnementen blijken te zijn.


Deze zijn door de consumentenbond meerdere malen als goedkoopste sim only abonnement van Nederland bestempeld.

Wat is jouw ervaring met Telfort? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Telfort.nl vind je hieronder.


17 Positief 91 Negatief 160 reviews - gemiddelde: 1.921.921.921.921.92 3.8 uit 10

160 Ervaringen voor Telfort.nl

  • 0

    serap zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Schandalig hoge rekening met mijn sim only abbonement zonder internetbundel...moet voor 800mb 360euro gaan betalen aan het einde van de week!!!! Dit is pure vorm van oplichting!!!!!


    In 2010 een simonly abbo besteld via telfort zonder internetbundel, vorige week heeft mijn kleinkind op mijn telefoon op YouTube een serie gekeken, tot mijn grote schrik zag ik in de online app dat ik voor 800 mb ruim 360euro moet gaan betalen. contact gehad met klantenservice en zo onprofessioneel is er omgegaan met mijn verhaal, totale onbegrip en absoluut geen klant staat centraal mentaliteit.

    Ik heb mijn abbo dan ook direct opgezegd en doe bij deze dan ook nooit meer een product bij hen bestelllen. Wij zijn helemaal klaar met dat maffia praktijken bij telfort!!!

    Reageer

  • 0

    Evelien Cambré zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Prutsers in paarse polo's.



    HE-HE, eindelijk mijn abonnement verlengd gekregen, eerste poging was in mei.

    Aansluiten met Belgisch ID was geen probleem in de winkel, maar verlengen ging 2 jaar later dan plots weer niet. Ter plekke met eigen mobiel naar klantenservice gebeld (0900-nummer, 50 cent per gesprek, telefoonnummer opgezocht op Google) en die hebben het abonnement WEL voor ons verlengd. De nieuwe bundel was ideaal maar helaas viel het toestel enorm tegen en bij het terugsturen is het hele pakket stopgezet. Moest een week wachten vooraleer ik een nieuw abonnement kon aanvragen. Prima. Wij op vakantie. Bij terugkomst nieuwe poging, winkel weigerde nog steeds iets te doen voor ons. Weer naar klantenservice gebeld.

    "U kan momenteel niet verlengen omdat er nog een rekening openstaat van 21 euro.'' Ik reageer verbaasd want ik heb mijn abonnementskosten van die maand nog maar net overgemaakt.
    Ik kijk thuis naar mijn factuur en nu blijkt dat de grootste kosten zijn gemaakt door naar de 0900-nummer van de klantenservice te bellen. Ik bel ze weer op om verhaal te halen want ik word als klant van het kastje naar de muur en terug gestuurd en dan kost het mij nog geld ook. ''Mevrouw, u kunt de kosten niet op ons verhalen want geen enkele nummer in de lijst op uw factuur is van ons.'' Ik zeg dat dat niet kan, want ik heb oneindig vaak naar hun moeten bellen om iets gedaan te krijgen. Ik sluit het gesprek af, twijfelend aan mezelf.

    Ik ga alle telefoonnummers Googlen en nu blijkt dat het nummer die ik het meest heb gebeld (0,90 cent per minuut) wel degelijk van Telfort te zijn. Ik bel weer naar de klantenservice. ''Dit nummer heeft u via internet gevonden en is niet van ons. Daarom kan u de kosten niet op ons herhalen.''
    Dan is het stil aan de lijn, want ik weet niet wat ik hoor en nog minder wat te zeggen. Uiteindelijk zeg ik: ''Mevrouw, ik ben een gewone, simpele klant en Google, internet is het meest laagdrempelige medium voor mij om jullie te vinden. Hoe jullie op internet staan en dus naar jullie klanten reiken is jullie verantwoordelijkheid, dus wilt u mij aansprakelijk stellen voor kosten die ik gemaakt heb door jullie schuld?'' Mevrouw van de klantenservice herhaalt nog een keer of 10 dat het mijn eigen fout is geweest en geïrriteerd vraag ik of ik een leidinggevende kan spreken of op z'n minst een klachtmelding kan maken. Ik word 5 minuten in de wacht gezet en daarna blijkt dat ik enkel een klacht kan neerleggen via de post, met een brief uiteraard. (Kunnen jullie dit zelf geloven?)

    Natuurlijk vind ik dit allemaal enorm veel gedoe en met veel gezucht van mijn vriend besluit ik de rekening van twee tientjes gewoon te betalen. Het duurt een werkweek om deze betaling te verwerken, daarna kan ik pas weer een poging doen om mijn abonnement te verlengen. Ik bel weer naar de klantenservice.

    ''U kan ook via internet bestellen, mevrouw.'' wordt mij toegebeten. Prima, doen we dat toch?
    Afleveradres moest gewijzigd worden van mijn thuisadres naar het werkadres van mijn vriend. Vervolgens konden we alleen de postcode en het huisnummer veranderen, waardoor het gewijzigde adres veranderde in een mix van het oude en het nieuwe adres. Dan maar het oude adres ingetypt. Wat registreert Telfort: twee keer straatnaam i.p.v. straatnaam en nummer. Vervelend, maar even weer naar de klantenservice bellen. ''Het is goed doorgekomen hoor mevrouw, er staat een straat en nummer. Het toestel wordt morgen geleverd.'' Fijn! Dan eindelijk toch. Zucht.

    Een dag later is het toestel er nog niet. Hallo klantenservice? ''We zijn nog steeds uw bestelling aan het behandelen omdat er twee keer een straatnaam is doorgegeven maar helaas geen huisnummer mevrouw.''

    Twee weken later lees ik op de website van Telfort dat klachten ingediend kunnen worden via e-mailformulier en het wordt zelfs aangeraden om te bellen naar de klantenservice...

    Beste Telfort, als jullie niet die ene aanbieding voor bestaande klanten hadden gehad en het dus het allervoordeligst was voor mij om bij jullie te blijven dan was ik allang weggeweest. Jullie zijn met voorsprong de slechtste rotprovider die er bestaat. Jullie service is beneden alle peil want jullie laten een geduldige, trouwe klant die nooit één keer boos is geworden tot wel 4 maanden in de steek. En iedereen mag het weten van mij, waar ik ook nog wel voor zorg. Als dit tweejarig abonnement is afgesloten hoop ik dat een andere provider een mooie prijsbundel heeft, want dan ben ik van deze ellende, die jullie zijn, af. Bedankt. Voor niks.

    Reageer

  • +4

    Beter zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Blijf bij telfort WEG! Elke andere aanbieder hoe duurder ook blijft beter! Al lang probelemen met tv, deze gemeld maar deze worden continu onder de tafel verschoven! Toch op hun achterlijke forum gekeken en er bleek dat daar een groepje nietsnutters zijn die EN OPENLIJK ANAGEVEN HACKERS TE ZIJN, EN VRAGEN JE OM JE PERSONALIA, EN ANDEREN BELEDIGEN EN PESTEN, EN DE FORUM'webcare' Jurgen HUN BESCHERMT EN NIET BANT! Wie gebant wordt is iemand die netjes technische vragen stelt en blijft staan en niet wegloopt! Als je kritiek op telfort of op hun medewerkers(Jurgen) hebt wordt je post verwijderd! Niet dat dat mongolenforum mij iets uitmaakt, die ene Jurgen belde me op(gesprek opgenomen) vorige maand na een klacht van mij en beloofde beterschap maar nu blijkt hij in bed te duiken met de hackers en oplichters op het telfortforum! Pas op mensen, ik zeg alles op bij hun en heb mijn advocaat met bewijzen en opnamens ingeschakeld! Netjes omgaan met dat naar volk werkt niet! Een medewerker belde me een tijdje gelden op en zei LETTERLIJK DAT ZE MIJN EMAILS KONDEN LEZEN! HIJ LAS MIJN MAILS OOK NOG EENS VOOR! "NIET IEDEREEN KAN DAT, ALLEEN MIJN AFDELING" zegt ie! WAT! Bij telfort is dus een afdeling die jouw privegegevens leest! Pas op mensen en zeg alles op!

    Reageer

  • +2

    Polle zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 22222
    • 22222

    Ik heb nu drie keer geprobeerd Telfort vast internet op te zeggen. Twee keer met het webformulier van Telfort en een keer per aangetekende brief. Alle drie keer is antwoord uitgebleven. Het enige wat ik nog kan doen is de automatische incasso storneren. Telefonisch opzeggen is geen optie want dan ontbreekt elk bewijs.
    Opvallend is dat Telfort opzeggen sowieso erg lastig maakt door de route op haar website lang en omslachti te maken. Dat daarentegen het aangaan van verplichtingen makkelijk is en direct wordt beantwoord.

    Reageer

  • +3

    cailan zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    In Januari contact opgenomen met de Klantenservice om het contract niet te verlengen en toen werdt mij een voorstel gedaan om het Internet wel te verlengen en Vast bellen erbij te nemen voor 3 maanden gratis internet plus bellen.

    Na 3 weken was het contract binnen en in plaats van Vast bellen was Onbeperkt bellen erbij afgesloten dus weer contact gehad met Klantenservice om Onbeperkt bellen te veranderen naar het afgesproken Vast bellen.

    Nieuw contract na 2 weken en.. 10 euro kosten voor nummerbehoud en geen 3 maanden gratis internet plus bellen dus weer contact opgenomen met klantenservice.

    Deze klantenservice speelde weer mooi weer net als de vorige keren dat alles goed zou komen en dat ik gecompenseerd werdt (tijd en kosten en ellende) met 6 maanden gratis internet plus bellen.

    In Maart werdt er net zo vrolijk weer abonnement kosten geïncasseerd dus weer contact met de Klantenservice en ja.. alles kwam goed in April ging de Korting in.

    Afgelopen week in April is weer Geïncasseerd dus weer contact opgenomen en inderdaad ik zit aan het contract vast en dat wordt ook vrolijk vertelt maar er zal een andere afdeling contact met mij opnemen...... intussen gaan de incasso's door.

    Je zou zeggen dat een Contract tot in de details wordt nagekomen volgens de afspraak maar het schijnt dat alleen de prijs en datum van het contract geldt en de rest is Vogelvrij verklaard.

    Het nieuwe Contract kan ook niet via Post verstuurd worden volgens Telfort en ik wacht er nog steeds op.. 4 Mei en Contractloos maar de incasso's gaan door....

    Reageer

  • 0

    niels zegt:
    • 11111
    • 44444
    • 33333
    • 11111

    Schijnbaar goedkoop, even een maand iets meer gebeld wegens zwangerschap van mijn vrouw. Belachelijke woekerprijzen over de extra bel minuten, tijdelijk extra minuten kopen is ook geen optie.
    Dikke afzetterij, is er in Nedeland uberhaupt ook maar een maatschappij die redelijke prijzen hanteert, eerlijk advies geeft en niet bespottelijke prijzen vraagt voor extra minuten??? Nu moet ik weer een nieuwe telecom provider vinden want Telfort all in one, F*CK YOU :(

    Reageer

  • 0

    Maria zegt:

    Terio Valt niks aan te doen natuurlijk en kan best begejiprn dat dit betaald moet worden maar om hier nou 25 euro voor te vragen vind ik wel overdreven. Ging normaal bij KPN aansluiten maar die prijs was me echt net iets te duur dus heb ik gekozen voor Ben die 15 euro goedkoper aansloot. Als ik ooit wil overschakelen zal het waarschijnlijk wel KPN worden maar dan moeten ze hun aansluitkosten verlagen. Op termijn is het misschien goedkoper maar ze moeten ook rekening houden met de studenten vind ik. Ben doet dat wel en met hun 10 euro aansluitkosten zijn ze zeer sterk bezig.

    Reageer

  • 0

    Fab zegt:

    Lieve Baukje,het laatste is heel mooi newius!En ik zal het voor je vragen' of de telefoonkwestie binnen 5 dagen al opgelost kan zijn als we het SAMEN doen, gaat het nog lukken ook, toch. Liefs van Renate

    Reageer

  • 0

    Michael zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Zeer slecht oplossend vermogen
    Al ruim 6 maanden volcontinue verbindingsproblemen. Na bezoek te hebben gehad van maar liefst 7 monteurs is men er nu achter. De centrale is de boosdoener. De oplossing hiervan zou maar liefst 6 maanden kunnen duren!. Maar gelukkig werd ik daags erna gebeld dat 10 november jl er groot onderhoud zou zijn in de POP en mijn probleem daarmee waarschijnlijk zijn verholpen.

    Niet dus.
    Geen telefoongesprek kunnen voeren zonder dat de verbinding verbreekt. Geen normale internetverbinding maar één die continue fluctueert en zelfs wegvalt, Een abonnement van Netflix wat niet te gebruiken is wegens wegvallende verbinding of een freezze. geen Playstation kunnen spelen omdat de verbinding wegvalt. Analoge tv welke blokt en stottert. Interactieve tv welke af en toe gewoon wegvalt en je een testbeeld van Erricson ziet met daarop -18db. En nog meer.

    ik heb inmiddels wel in de gaten dat de samenwerking tussen Telfort en Reggefiber slecht is. Men beloofd elkaar dingen en doen vervolgens niets (bron Reggefiber monteurs).
    Maar je moet wel elke maand blijven betalen.
    als klant wordt ik zwaar in de maling genomen.

    Reageer

  • +1

    Michel zegt:
    • 33333
    • 55555
    • 22222
    • 33333

    Al 6 jaar lang gebruik ik Telfort als zakelijke partner voor 6 aansluitingen. Helaas zijn de tarieven vergeleken met T-mobile, zeker voor data te hoog, daarom besloten over te stappen.
    Bij T-mobile nieuw abbonement aangegaan met verzoek van nummerbehoud. Dit werd echter tegengehouden door Telfort.
    Wat blijkt? wanneer er een offerte in het systeem bij Telfort staat kan het nummer niet worden meegenomen.

    Daar kwamen we pas na een aantal pogingen achter. Wat doet Telfort? Telfort laat de opzegging pas ingaan vanaf het moment van goedkeuring nummerbehoud, met als gevolg dat ik nog twee maanden extra aan Telfort vastzit (3 maanden opzegtermijn)
    Dus twee maanden dubbele kosten(twee providers).

    Wil ik vervolgens voor één van de nummers een buitenlandbundel aanvragen bij Telfort (nog bijna 1 maand te gaan), kan dat niet.
    Klantenservice gebeld, maar helaas kunnen ze niets aan doen, gewoon tegen de reguliere kosten bellen en internetten meneer, kreeg ik als advies.
    Kortom, bedenk je twee keer voordat je (zakelijk) met Telfort in zee gaat.

    Reageer

  • 0

    r.pen zegt:
    • 44444
    • 22222
    • 22222
    • 22222

    2 jaar geleden gsm contract aan gegaan met telfort
    een sim-onli van 16 euro per maand voor 300 belminuten en 500 mb
    internet.
    alle maanden netjes betaald nu is mijn contract afgelopen en wil ik verlengen maar ik kom niet door de credit beoordeling van telfort.
    ben er nu achter wat het is ik belde tekort gebruikte maar 150 belminuten en internet gebruikte ik maar hooguit 50 mb per maand
    omdat ik thuis op wifi zit dus verdienen ze niet genoeg aan je .
    nou dat is toch de zelfde voordeel die ik gewent was.
    het zijn allemaal oplichters en zakken vullers .

    Reageer

  • 0

    frank smulders zegt:
    • 44444
    • 33333
    • 11111
    • 22222

    Telfort heeft een goede dekking en de prijzen zijn scherp, nu de nadelen, Uit ervaring weet ik dat Telfort er "ryanair"methoden op na houdt , ze zullen proberen je zoveel mogelijk geld uit je zak te troggelen, als je je abonnement niet aanapst en niet over je bundels heen gaat is er niets aan de hand, maar als je iets buiten de bundel doet of tijdelijk je bundkls verhoogd of in het buitenland iets doet met Telfort is het "KASSA ", als je vooraf info in wint in de winkel krijg je advies wat achteraf verkeerd is, telefonisch bereiken kost geld, 50 ct plus je belkosten, en het advies is weer anders , als je mailt duurt het 10 dg. voordat je antwoord krijgt. al deze adviezen zijn verschillend en uiteindelijk bepaalt de financiële administratie van telfort hoe het zit waarbij zij de "Ryanair methoden toepassen ", al met al goed bereik wat betreft dekking, maar daar houd het dan ook op.

    Reageer

  • +2

    Elvin zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 22222

    Ik ben vandaag afgesloten van jullie dienten terwijl er op 27-2 een betaling gedaan is 12 dagen geleden dus nu krijg ik te horen dat het van de maand Januari is waarom wordt mij betaling niet door geschoven wordt naar de langst opstaande rekening onkunde?ik heb geen sms, post of mail ontvangen hierover ik zie alleen op mijn rekening dat het bedrag afgeschreven is de maand ervoor ook!
    Waarom als ik meerdere keren aangeef dat mijn internet en telefonie het dagelijks niet doen.wordt van mij wel verwacht het volledige bedrag te betalen voor een fractie van het product?
    Is het aan mij om aan te blijven dringen om dit technische probleem op te lossen?
    Ook de start was dramatisch ik heb weken langer gewacht om aangesloten te worden dit uiteindelijk door de derde monteur die kwam opgelost.
    jullie maken ernaar dat ik op verschillende recensies moet aangeven hoe onbetrouwbaar jullie zijn en jullie ervan uitgaan dat ik geen waarde hecht aan een werkende diensten!

    Reageer

  • -1

    Arie zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    inderdaad oplichter zijn het ,
    Op de nacht van 1-11-2014 lag mijn vrouw met alle toeters en bellen in het ziekenhuis(beademing), kon niet bellen
    toch blijkt dat er met haar telefoon naar mijn nummer is gebeld volgens de simkaart zegt telfort
    nl op 1-11 om 23.44 120 min gebeld met mijn nummer
    2-11 om 01.44 120 min gebeld met mijn nummer
    2-11 om 03.44 120 min gebeld met mijn nummer
    2-11 om 05.44 120 min gebeld met mijn nummer
    2-11 om 07.44 56 min gebeld met mijn nummer
    volgens mijn telefoon is er die tijd geen verbinding met haar telefoon geweest.
    en volgens haar telefoon geen verbinding met mijn telefoon
    Telfort blijkt er bij dat de simkaart aan geeft dat er verbinding is geweest.
    diversemalenm een klacht in gedient , heden morgen werd er weer gebeld door telfort dat de fout volgens de tech dienst van telfort niet bij telfort kan liggen , ik moest de telefoon van mijn vrouw maar laten controleren op een virus op haar telkefoon die dit zou kunnen doen , maar wel bij een telfort telefoon winkel( want de telefoon was niet door telfort geleverd en er kan een virus op zitten)
    dus de slager wil z''n eigen vlees keuren!

    al met al veel spijt dat ik bij telfort ben .nl ook al veel problemen met alles in een glasvezel

    Dus mensen NOOIT geen telfort meer

    Reageer

  • 0

    Joep Fraats zegt:
    • 55555
    • 33333
    • 11111
    • 22222

    Ik heb Telfort internet en daarbij tegen extra betaling hun veiligheidsprogramma. Tot ik een klacht kreeg die duidelijk op een software fout wees, volgens de Einsteins van Telfort was het een hardware klacht die ik zelf niet kon oplossen. Dit hielden zij bij hoog en bij laag vol. Vervolgens heb ik een free versie van AVG geinstalleerd en was de klacht na tien minuten verholpen.Telfortsveiligheidsprogramma erafgegooid en opgezegd. Scheelt toch weer zo'n E 5,00 per maand en een hoop ergernissen.

    Reageer

  • +1

    sandra zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Bij deze wil ik hierbij een enorme frustratie plaatsen. Zodat een ieder die in zee gaat met Telfort weten wat ze te wachten staat als er problemen ontstaan door Telfort zelf gemaakte fouten.

    Dit in den treure slecht word afgehandeld.

    na een week van het kastje naar de muur gestuurd te zijn geworden door 2 providers. Telfort en Lijbrandt en dit gedurende een aantal dagen. Doordat zij beiden fouten hadden gemaakt waardoor wij vanaf 27 oktober tot eind november zonder diensten (tv, internet en telefonie) zijn komen te zitten. En dit niet meer opgelost bleek te kunnen worden door hun.
    Na uren heen en weer gebeld, gaf men EINDELIJK toe dat aan beide zjiden fouten zijn gemaakt. Beide profiders zegden ons een vergoeding toe voor het geleden ongemak, het niet hebben van tv,internet en telefonie door hun toedoen. netjes opgelost dan verder zou je zeggen. Ja Door Lijbrand inderdaad wel, zij hebben het toegezegde bedrag netjes aan ons overgemaakt.
    Daarentegen TELFORT.....vergeet het maar. Nu een aantal weken later nog steeds niets ontvangen, dus maar weer bellen.
    De mevr. aan te telefoon wist ons mede te delen dat zij niets afwisten vanh het toegezegde....en na overleg met haar "supervicer" krijgen we dus ook niets. Lekkere service. Veel fouten maken. iets toezeggen...fouten maken door dit dus blijkbaar niet in het systeem te zetten....en vervolgens de klant afschepen met....ja gaan we niet doen, want staat niets in systeem.

    FIJN. Bedankt. daar kun je et mee doen. Nou TELFORT. ookal zijn jullie wat goedkoper als de rest, als wij ooit weer diensten willen ontvangen zodra er glasvezel hier in buitengebied ligt (zijn recent verhuisd) Dan gaan we dus niet naar jullie! Deze tekst zal ik ook op anders revieuw sites plaatsen. Een gewaarschuwd mens telt immers voor 2.

    Reageer

  • -1

    Lena zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik werk zelf bij een webshop die zo'n beetje alle providers aanbiedt, naar aanleiding van ervaringen van klanten besloot ik zelf een abonnement bij Telfort af te sluiten. DAT HAD IK BETER NIET KUNNEN DOEN! Sinds twee maanden ben ik nu klant bij Telfort, en zo'n beetje alles wat er mis kan gaan, gaat mis. Eerst lukte het de medewerkers van Telfort niet om mijn nummerbehoud goed door te voeren, waardoor mijn abonnement veel te laat in ging. Als gevolg was ik een tijd onbereikbaar. Na een hoop op een neer gebel, en bezoek aan de winkels, kwam Telfort met een naar haar idee goede oplossing. Ik kreeg een nieuwe aansluiting, waardoor mijn maandelijkse kosten HOGER kwamen te liggen dan het abonnement wat ik in eerste instantie had afgesloten. Met een compensatie zouden zij mij dan tegemoet komen. Deze compensatie, heb ik echter NOOIT ontvangen. Na een aantal bezoeken aan de winkel, en een aantal telefoontjes aan de klantenservice wordt ik telkens op nieuw van het kastje naar de muur gestuurd. Dit speelt nu al 2 maanden, en ik wordt maar niet verder geholpen. Telkens schepen ze me opnieuw af met het verhaal dat ze het in behandeling zullen nemen... Het gaat om best een groot bedrag dat ik nog van Telfort moet ontvangen. BELACHELIJK dat ze beloftes doen aan klanten die niet waargemaakt kunnen worden. Je verwachten bij een bedrijf zo groot als Telfort dat er professioneel met de klant wordt omgegaan, niets bleek minder waar. Ik ben benieuwd of ik het geld óóit nog terug zal zien van Telfort...

    Reageer

  • +2

    Timbo zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Meest slechte service ooit! Bellen, mailen, langs winkel geweest, drama service. Als je probleem hebt word je niet fatsoenlijk geholpen, zonde van je tijd en energie en kosten die je maakt. Voor mij nooit meer. Te lang verhaal om uit te leggen.
    Bah!

    Reageer

  • +1

    spank zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    nooit meer telfort sim only van 300 minuten voor 9 euro per maand destijds afgesloten zelfs als ik maar 2 x heb gebelt kom ik op 20 euro uit alleen deze maand meer gebelt maar ook niet bijzonder veel rekening maar liefst 80 euro binnen gekregen dus telfort jullie kunnen stikken en ik hoop dat jullie snel falliet gaan met kpn erbij stink tent
    twitterraars en iedreen die het weten wil zullen het zien dat jullie oplichters zijn

    Reageer

  • -1

    spank zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    nooit meer telfort sim only van 300 minuten voor 9 euro per maand destijds afgesloten zelfs als ik maar 2 x heb gebelt kom ik op 20 euro uit alleen deze maand meer gebelt maar ook niet bijzonder veel rekening maar liefst 80 euro binnen gekregen dus telfort jullie kunnen stikken en ik hoop dat jullie snel falliet gaan met kpn erbij stink tent
    twitterraars en iedreen die het weten wil zullen het zien dat jullie oplichters zijn

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring