Telfort.nl


Prijs 2.692.692.692.692.69
Levering2.022.022.022.022.02
Ondersteuning1.621.621.621.621.62
Totaal oordeel1.711.711.711.711.71

Telfort.nl is een bekende naam in de Nederlandse telecomwereld. Tegenwoordig is Telfort onderdeel van KPN,  de grootste telecomprovider in de Benelux. Telfort heeft vaak vele online aanbiedingen lopen, waarbij de beste uit onderzoeken van de sim only abonnementen blijken te zijn.


Deze zijn door de consumentenbond meerdere malen als goedkoopste sim only abonnement van Nederland bestempeld.

Wat is jouw ervaring met Telfort? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Telfort.nl vind je hieronder.


15 Positief 69 Negatief 133 reviews - gemiddelde: 2.012.012.012.012.01 4 uit 10

133 Ervaringen voor Telfort.nl

  • 0

    monique de groot zegt:
    • 11111
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Ik ben opgelicht door deze maatschappij. Zij adverteren met een abonnement voor 33.50 Dit klopt niet. Na 1 jaar betaal je ineens 36.60.
    IK VOEL ME BEDROGEN. Ze wijgeren mijn geld terug te storten. Ik ga dan ook per direct mijn abonement opzeggen. Ze BESTELEN JE gewoon

    Reageer

  • 0

    Dennis zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Mijn ervaring met telfort is uitstekend.
    Sinds een jaar klant van telfort internet, tv en bellen.
    Bij aansluiten wat probleempjes gehad maar perfect geholpen.
    Recentelijk ook problemen met internet gehad.
    Ik verwachtte een hoop getelefoneer heen en weer.
    Omdat dat bij ziggo altijd het geval was. Kon je weer een dag vrij pakken om op een monteur te wachten. Die pas weken daarna kon komen.
    Bij telfort nog geen 5min aan de telefoon gehangen.
    Oplossing nieuwe modem, 1 dag later kwam het nieuwe modem binnen en alles werkt weer!
    Nog nooit zo'n laid-back service gehad. Heerlijk.

    Reageer

  • 0

    Tgerritsen zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik ben 12 jaar (probleemloos) klant bij Tmobile geweest en ik ben sinds mei overgestapt naar Telfort, van deze keuze heb ik onzettend veel spijt !

    Vanaf de eerste maand(incasso) ging het al mis, er werd een hoger bedrag afgeschreven dan de overeengekomen abbonementskosten (los van bellen buiten een belbundel o.i.d.)
    Ik heb dit uiteraard direct aangegeven, Telfort bekende een fout te hebben gemaakt en zou dit per direct aanpassen.
    Bij de eerstvolgende maand was dit nog steeds niet opgelost en wederom het verkeerde maandbedrag geincasseerd, eveneens de maand erop. Hierna ben ik gaan storneren. Hierop heeft Telfort mijn telefoonnummer afgesloten.
    Ik ben inmiddels al ruim een half jaar met deze kwestie bezig, zonder succes.
    Gelukkig is het slechts een jaar abbonement, ik kan niet wachten tot dit voorbij is, voor mij NOOIT MEER TELFORT !!

    Reageer

  • 0

    Herbert zegt:
    • 44444
    • 22222
    • 33333
    • 22222

    Heb sinds enige maanden een Telfort abonnement. Heb er nu al spijt van. Bellen gaat vaak zeer moeizaam. Geluid gaat dan vaak met horten en stoten. Ik moet regelmatig naar buiten om het gesprek nog enigszins acceptabel te laten verlopen. Internet is helemaal een drama. Zolang je maar via een wifi netwerk werkt is er niks aan de hand, maar zodra deze niet aanwezig is verloopt alles zeer traag of werkt gewoon helemaal niet.
    Telfort kan dan wel roepen dat ze goedkoop zijn maar dat geldt ook voor de geleverde diensten. Zit er 2 jaar aan vast maar ga toch proberen er onderuit te komen.
    Herbert

    Reageer

  • 0

    HCoolman zegt:
    • 33333
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Beste lezers,

    Hieronder mijn ervaring met Telfort, korte conclusie zeer waardeloos in service, dekking en behandeling van klanten

    Beste Telfort,

    De emmer is vol bij mij! Ik heb inmiddels 3 maal een klacht ingestuurd betreft het netwerk, in mijn zaak heb ik geen bereik en bij mij thuis idem dito. Dit zijn de bekende whitespots. Ik betaal voor een dienst waar u als Telfort zwaar in gebreke valt, u kunt mij niet de gewenste bereik geven met uw mobiele netwerk. Betreft de service valt u ook weer zwaar in gebreke. Op 30 juli heb ik mijn eerste klacht ingestuurd, 10 dagen later kreeg ik een reactie terug met daarin tips. Al deze tips hadden wij al uitgevoerd dus wederom een klacht ingestuurd dat het probleem hiermee niet is opgelost. Deze klacht is ingestuurd op 15 augustus 2013 en zou binnen 10 dagen bericht krijgen, hier heb ik tot op heden nog niks mogen ontvangen. Ik heb vele telefoontjes gepleegd met de klantenservice (0900 nummer tikt lekker aan), er is mij zelfs beloofd binnen 24uur terug gebeld te worden. Dit mocht ook niet baten. Vandaag is er nog een klacht ingediend en nu eis ik per direct beeindiging van mijn mobiele contract, u neemt uw klanten niet serieus, u komt uw afspraken niet na, u kunt mij niet de correcte mobiele dienstverlening geven. Ik verlies omzet door dit soort toestanden in mijn zaak.
    Mijn nummers van de klachten zijn: CM130730000401, 130815000029, 130912000014. Graag verneem ik binnen 3 werkdagen bericht van beeindiging van contract, gezien dit gegronde feiten zijn sta ik in mijn recht, mocht ik geen bericht krijgen binnen 3 dagen ben ik genoodzaakt andere stappen te ondernemen.

    Met vriendelijke groet, Reageer Deze vraag is beantwoord door Denise - Telfort in deze post.
    @HCoolman,

    Wat een vervelende situatie. Uiteraard help ik je graag via dit forum verder met jouw probleem. Ik zoek graag voor je uit wat er precies aan de hand is en wat ik hierin voor jou kan betekenen. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

    Denise



    Isis89
    Komt op gang
    5 Reacties

    16-09-2013 11:22 2 hmmm zo te horen kan ik nog wel even wachten op het antwoord van mijn vraag van 31 agustus dan, als zelfs 15 augustus niet verwerkt is. En verder heeft telfort zich niet gehouden aan hun schriftelijke afspraak om binnen 10 werkdagen te reageren, dus kunt u hierover per post een klacht indienen aldus artikel 16 van de algemenen voorwaarden; "Indien Contractant een klacht heeft omdat zijn schriftelijke klacht niet tijdig wordt behandeld, of indien Contractant bezwaar wil aantekenen tegen een beslissing van Telfort op zijn klacht, kan Contractant dit indienen door een brief te sturen naar Telfort t.a.v. Klachtencommissie, Postbus 512, 2400 AM Alphen aan den Rijn. Deze afdeling zal binnen een redelijke termijn op het bezwaar inhoudelijk reageren. Een beroep op de Telfort Klachtencommissie laat onverlet een beroep op de rechten voortvloeiend uit artikel 17"

    Maarja gezien schriftelijke afspraken zoals de reactietijd van 10 werkdagen toch niet nagekomen worden zonder hiervan kennis te geven, vraag ik me af of, als u überhaupt een reactie krijgt op de brief, telfort zich zal houden aan wat ze daarin vermelden.

    Ik wens u in ieder geval veel succes! Reageer

    Matthijs1986
    Forum topper
    1.400 Reacties
    Piekfijn BadgeAllesweter Badge
    16-09-2013 18:04 3
    Beste Telfort,

    De emmer is vol bij mij! Ik heb inmiddels 3 maal een klacht ingestuurd betreft het netwerk, in mijn zaak heb ik geen bereik en bij mij thuis idem dito. Dit zijn de bekende whitespots. Ik betaal voor een dienst waar u als Telfort zwaar in gebreke valt, u kunt mij niet de gewenste bereik geven met uw mobiele netwerk. Betreft de service valt u ook weer zwaar in gebreke. Op 30 juli heb ik mijn eerste klacht ingestuurd, 10 dagen later kreeg ik een reactie terug met daarin tips. Al deze tips hadden wij al uitgevoerd dus wederom een klacht ingestuurd dat het probleem hiermee niet is opgelost. Deze klacht is ingestuurd op 15 augustus 2013 en zou binnen 10 dagen bericht krijgen, hier heb ik tot op heden nog niks mogen ontvangen. Ik heb vele telefoontjes gepleegd met de klantenservice (0900 nummer tikt lekker aan), er is mij zelfs beloofd binnen 24uur terug gebeld te worden. Dit mocht ook niet baten. Vandaag is er nog een klacht ingediend en nu eis ik per direct beeindiging van mijn mobiele contract, u neemt uw klanten niet serieus, u komt uw afspraken niet na, u kunt mij niet de correcte mobiele dienstverlening geven. Ik verlies omzet door dit soort toestanden in mijn zaak.
    Mijn nummers van de klachten zijn: CM130730000401, 130815000029, 130912000014. Graag verneem ik binnen 3 werkdagen bericht van beeindiging van contract, gezien dit gegronde feiten zijn sta ik in mijn recht, mocht ik geen bericht krijgen binnen 3 dagen ben ik genoodzaakt andere stappen te ondernemen.

    Met vriendelijke groet,

    Aan het verhaal te zien ervaar je nogal wat problemen, maar indien je echt wilt dat Telfort binnen 3 werkdagen reageert raad ik je aan een aangetekende brief te versturen. Dit forum is een openbaar bedoeld, en geldt niet als officieel punt mbt jouw doeleinden.

    Sterkte! Reageer
    Ik informeer en adviseer, wat je daarvan vindt is een tweede..

    HCoolmanHCoolman's schermafbeelding
    Net begonnen
    2 Reacties
    Thread starters

    19-09-2013 09:16 4
    Beste Telfort,

    De emmer is vol bij mij! Ik heb inmiddels 3 maal een klacht ingestuurd betreft het netwerk, in mijn zaak heb ik geen bereik en bij mij thuis idem dito. Dit zijn de bekende whitespots. Ik betaal voor een dienst waar u als Telfort zwaar in gebreke valt, u kunt mij niet de gewenste bereik geven met uw mobiele netwerk. Betreft de service valt u ook weer zwaar in gebreke. Op 30 juli heb ik mijn eerste klacht ingestuurd, 10 dagen later kreeg ik een reactie terug met daarin tips. Al deze tips hadden wij al uitgevoerd dus wederom een klacht ingestuurd dat het probleem hiermee niet is opgelost. Deze klacht is ingestuurd op 15 augustus 2013 en zou binnen 10 dagen bericht krijgen, hier heb ik tot op heden nog niks mogen ontvangen. Ik heb vele telefoontjes gepleegd met de klantenservice (0900 nummer tikt lekker aan), er is mij zelfs beloofd binnen 24uur terug gebeld te worden. Dit mocht ook niet baten. Vandaag is er nog een klacht ingediend en nu eis ik per direct beeindiging van mijn mobiele contract, u neemt uw klanten niet serieus, u komt uw afspraken niet na, u kunt mij niet de correcte mobiele dienstverlening geven. Ik verlies omzet door dit soort toestanden in mijn zaak.
    Mijn nummers van de klachten zijn: CM130730000401, 130815000029, 130912000014. Graag verneem ik binnen 3 werkdagen bericht van beeindiging van contract, gezien dit gegronde feiten zijn sta ik in mijn recht, mocht ik geen bericht krijgen binnen 3 dagen ben ik genoodzaakt andere stappen te ondernemen.

    Met vriendelijke groet,

    Aan het verhaal te zien ervaar je nogal wat problemen, maar indien je echt wilt dat Telfort binnen 3 werkdagen reageert raad ik je aan een aangetekende brief te versturen. Dit forum is een openbaar bedoeld, en geldt niet als officieel punt mbt jouw doeleinden.

    Sterkte!

    Nou inmiddels heb ik een brief gestuurd, vorige week verstuurd. Inderderdaad ook vermeld graag binnen 3 dagen een reactie terug. Nog steeds geen reactie ontvangen, zojuist weer gebeld met Telfort. Kreeg te horen dat de technische helpdesk een grote achterstand heeft met klachten en dat ze het niet allemaal kunnen verwerken. Dit zegt mij al meer dan genoeg, Telfort is op moment niet de juiste provider voor mij, de vraag is hoe kom ik van ze af? Reageer

    Denise - TelfortCommunity managerDenise - Telfort's schermafbeelding
    Moderator
    2.286 Reacties
    Piekfijn Badge
    19-09-2013 10:52 5 @HCoolman,

    Wat een vervelende situatie. Uiteraard help ik je graag via dit forum verder met jouw probleem. Ik zoek graag voor je uit wat er precies aan de hand is en wat ik hierin voor jou kan betekenen. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

    Denise Reageer
    Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten, tenzij wij hierom vragen.

    Denise - TelfortCommunity managerDenise - Telfort's schermafbeelding
    Moderator
    2.286 Reacties
    Piekfijn Badge
    19-09-2013 12:40 6 @HCoolman,

    Bedankt voor jouw aanvullende gegevens. Ik heb dit uitgezet bij onze specialisten, zij zullen dit verder onderzoeken. Er wordt binnen drie werkdagen contact met jou gelegd hierover.
    Mijn excuses voor het ongemak.

    Denise Reageer
    Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten, tenzij wij hierom vragen.

    HCoolmanHCoolman's schermafbeelding
    Net begonnen
    3 Reacties
    Thread starters

    25-09-2013 09:09 - Wijzig reactie 7
    @HCoolman,

    Bedankt voor jouw aanvullende gegevens. Ik heb dit uitgezet bij onze specialisten, zij zullen dit verder onderzoeken. Er wordt binnen drie werkdagen contact met jou gelegd hierover.
    Mijn excuses voor het ongemak.

    Denise

    Beste Denise,

    Afgelopen donderdag 19 september heb je mij een reactie gestuurd (hierboven), hierin meld u dat er binnen 3 werkdagen contact met mij gelegd zou worden. Helaas moet ik weer bevestigen dat Telfort wederom niet hun afspraken na komt, tot op heden heb ik nog niks gehoord van Telfort. Hoe gaan wij dit nu een keer oplossen, dit kan echt niet verder zo!!!

    H. Coolman

    Reageer

  • 0

    Telfort klant zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ben al een paar maanden bezig om mijn mobiel simlock-vrij te maken. Eerste telefoontje zou ik per sms binnen 5 werkdagen een code krijgen om het simlock-vrijgezel maken. Na een maand weer gebeld. Nee mevrouw, dat is binnen 10 werkdagen. Nog geen code ontvangen na bij 3 maanden. Weer gebeld met hetzelfde verzoek en zit ik nog steeds op mijn code te wachten.

    Reageer

  • +2

    Arina zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 44444
    • 44444

    Ik ben al jaren zeer tevreden over sim only van telfort. In mijn huis had ik niet overal goed bereik, maar dat ligt aan de telefoon heb ik gemerkt.
    Ik heb sinds vorige week een smartphone met internet. Na wat klooien had ik wifi ingesteld (dacht ik..) en ging een app downloaden. Na een paar minuten kreeg ik tot mijn schrik een berichtje van telfort dat ik mobiel internet gebruikte zonder internetbundel! Op mijn online rekeningspecificaties zag ik een bedrag staan van 41 euro voor 32 mb!!!!
    Ik bellen met klantenservice en situatie uitgelegd.
    "Sorry mevrouw, maar het kost nou eenmaal erg veel zonder internet bundel. Ik wil u tegemoet komen met de helft terugbetalen, de rest zult u toch zelf moeten betalen, en opletten dat dit niet weer kan gebeuren"...
    Dat noem ik service!!!

    Reageer

  • -1

    Ari zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 22222

    3G oplichters.. Maand is net begonnen en altijd 3g uitstaan! En dan zet je keer 3g aan en hebt Viber aan staan en krijg je uur later smsje je bent over je 1024mb en knp mn meter zegt 250mb verbruikt... Nou dan is dit mijn laatste abbonomentje bij telfort!!!!!

    Slecht voorgelicht zegt:

    Je bent slecht op de hoogte;
    de KPN MB meter (en alle 'meters') hebben altijd vertraging in de verwerking. Viber (en Youtube / Spotify / Internetradio) gebruikt allemaal superveel. Telfort rekent af per KB, dus je hebt gewoon 1GB gebruikt, niks meer, niks minder...

    Hollandsnieuwe bijv rond elke sessie naar boven af (per 100kb). Bij die provider is dus sprake van 3G oplichting, bij Telfort niet.

    Reageer

  • +1

    Telfort internet zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Abbonement verlengd met upgrade naar VDSL
    Alleen upgrade niet gekregen
    Telefonische contacten waren erg slecht, probeerden me echt verkeerd te informeren en op verkeerde been te zetten, vervolgens beloftes gedaan door telfort die ze niet nakomen. Op mail wordt niet meer gereageerd als het abonnement verlengd is, voor verlenging wel
    Apart want ik weet dat bij mensen in de buurt wel netjes VDSL upgrade is uitgevoerd
    Ik wist niet dat in deze tijd dit soort praktijken nog plaatsvinden door een gerenommeerd bedrijf

    Telfort internet zegt:

    Inmiddels is er beweging gekomen en lossen ze het probleem toch op

    Reageer

  • -1

    deem zegt:
    • 33333
    • 22222
    • 11111
    • 22222

    in het begin, normaal 30mb internet zoals ze het aangeven,
    jaartje later, word me internet verkort naar 10mb en nu heb ik nog maar 0.5mb en dan beweren ze dat er niks aan de hand is en dat het normaale snelheid is waar je voor betaald.
    je kan amper youtuben en gamen,
    wat een oplichters.
    *Ben echt niet te vreden, vooral als al je vrienden wel snel internet hebben.

    Reageer

  • -1

    Diana zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Nou, ik kan maar 1 ding over telfort vertellen: totaal geen flexibiliteit. ook niet in staat en bereid om een compromis te sluiten. duhhh, natuurlijk blijven mensen die telfort terugbellen. Want als ze zo door blijven gaan, zie ik het vooruitzicht. failliesement. en dat begrijp ik dan heel goed.

    Mijn verhaal is dat ik in maart een rekening (mobiel) heb gemaakt van 315,89 euro. Ik vroeg om een betalingsregeling voor 3 maanden. Ik zou ROND de 28e gaan betalen heb ik begrepen. Dus op 19-03 heb ik 109,63 euro gestort. en op 25-04 nog eens 109,63. wordt ik in mei! afgesloten! echt, ik kreeg echt een moment van:wtf? Bel ik ze op, zeggen ze me: je bent afgesloten, omdat je de betalingsregeling (?, zal wel) heb verbroken door niet op de 28e te storten. En toen kreeg ik begin mei een rekening van 73,16 euro. ik heb direct 48,48 betaald. Dus ik moest toen nog 24,58 gaan betalen van die 73,16. En aangezien ik nog 109,63 moest betalen en nog eens 24,58, dacht ik: samenbundelen in 1. dat is dan 134,21 cent. Ik wou dat doen rond de 20e (komt me geld binnen). zeggen ze: nee, dit dat.

    Ik moest ook bij cz die eigen risico gaan betalen. Volgens mij was het toen 250 euro. Ik kreeg ook een betalingsregeling om per maand 50 euro (zo iets) te storten. Bij cz gaat het er tenminste om dat je iedere maand je premie en evt 50 euro aan de hand van een betalingsregeling betaald. of het nou de 10e is of de 30e in de maand maakt hun niet uit. En of je nou 50 euro geeft, of 100 euro, dat maakt ze niet uit. Nou, kijk. Die zijn flexibel. De juiste voorbeeld! voor telfort!

    Sluit me verdomme aan!!

    tar zegt:

    Mensen die hun rekening niet betalen mogen wat mij betreft niet eens een mobiel abo hebben. Dus niet zo zeuren

    Reageer

  • 0

    estben zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wil je verzekerd zijn van ellende, frustratie en stress, neem een Telfort abonnement. Ondanks dat ze van het begin af aan op alle fronten tekort schieten, kom je niet van je abonnement af.

    Een klacht naar alle tevredenheid afhandelen kennen ze niet, win/win situatie hebben ze ook nog nooit van gehoord....laat staan van het woord compromis. Belang Telfort, is alleen eigenbelang....daar kom je achter, als je weken aan het bellen bent zonder tot een daadwerkelijke oplossing te komen. Ja, de eenzijdige oplossing waar Telfort het beste financieel uitspringt.

    Buiten dat je dan al weken aan het bellen bent met nietszeggende types, die alleen maar met standaartzinnetjes kunnen komen...of het uberhaupt niet snappen. Beste mensen, ik kan niets anders zeggen....sluit nooit maar dan ook nooit een Telfort abonnement af!!!!!

    Kortzichtig zegt:

    Lekker kortzichtig verhaal terwijl het erom gaat dat je niet aan je eigen betalingsafspraak/verplichting voldoet. Dat heeft niks met Telfort te maken, alleen met jezelf :)

    tar zegt:

    @kortzichtig waar baseer jij dat op?

    Kortzichtig zegt:

    Mijn fout, was bedoeld als reactie op Diana.

    Overigens wordt uit de reactie van Estben niet duidelijk waarom Telfort niet hem/haar mee zou denken, want er staat uberhaupt niet eens in de verste verte bij wat er eigenlijk speelde/speelt bij hem/haar.

    Reageer

  • 0

    CvD zegt:
    • 33333
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Dit kunt u verwachten bij Telfort.
    Problemen met de klantenservice van Telfort
    Tijdens het afsluiten van mijn nieuw abonnement incl. TV en radio is mij toegezegd dat het geen probleem was om de bestaande Telfort e-mail adressen over te zetten naar dit abonnement. Later bleek dit niet door Telfort te kunnen worden waargemaakt. Ook het gebruik van internet liep alles behalve gladjes. Het heeft ruim drie weken geduurd waarbij ik meerdere malen per dag moest bellen om het eindelijk goed te laten functioneren. Hiervoor heb ik een telefoonkosten van € 150,00 gehad.
    Op dinsdag 9 april een probleem met de verbinding en daardoor geen gebruik kan maken van radio, tv en internet. Tijdens een meting constateerde men dat er een probleem zat in de verbinding vanaf de KPN centrale naar de huisaansluiting. Zodra er een uitslag was zou ik direct worden teruggebeld.
    Donderdags zelf maar gaan bellen wat de status was en bleek dat al lang bekend was dat er niets met de KPN verbinding aan de hand was en deelde de klantenservice van Telfort mij mede verder niets meer voor mij te kunnen doen. Direct hierna heb ik weer met klantenservice gebeld en heeft klantenservice eindelijk mijn klacht doorgezet naar de technische afdeling. De technische afdeling snel contact met mij op zou nemen.
    Omdat ik na vier dagen nog niets had gehoord nogmaals gebeld en kreeg te horen dat de technische afdeling mij over drie dagen gaat bellen hoe het nu verder gaat. Na deze drie dagen nog steeds niets van de technische afdeling gehoord en ben ikzelf maar weer gaan bellen en is de technische afdeling weer een meting uit gaan voeren. Met de uitslag waren wij weer terug naar de situatie van 9 april.
    Op zaterdag 20 april is een monteur van KPN langs geweest en constateerde dat de lijn in orde is maar dat het Telfort modem defect is. Direct hierna heb ik weer contact gezocht met Telfort en mij op na vier dagen een nieuw modem gaan toezenden.
    Na deze vier dagen weer gebeld of het modem onderweg is en kreeg ik te horen dat zij twijfelen of het modem wel defect is maar het waarschijnlijk aan de binnenbekabeling ligt en daarom verder niets meer voor mij kunnen doen. Als ik dan vraag waarom zij twijfelen aan de deskundigheid van de monteur van KPN en voor de zoveelste maal heb uitgelegd dat er geen binnenbekabeling vanaf de huisaansluiting naar het modem aanwezig is, is men pas bereid om een modem toe te sturen. Ik krijg de mededeling dat er een nieuw modem zal worden toegestuurd en dat ik deze over vijf werkdagen kan verwachten. Let wel, dit is dus drie weken na de eerste melding.
    Het is onbegrijpelijk dat er bij Telfort zo lang getwijfeld wordt dat het modem defect kan zijn. Klantenservice gaat hierbij zelf zover dat de dikke binnenkomende telefoonaansluiting en de kabel van deze aansluiting naar de huiskameraansluiting moet worden gecontroleerd en eventueel is vervangen voordat zij überhaupt willen geloven dat er mogelijk iets met het modem zou kunnen zijn.
    Wat ook niemand bij klantenservice schijnt te weten is dat veel woningen geen dikke blauwe kalbel aansluiting hebben, maar de aansluiting direct in een wandcontactdoos in de woonkamer zit. Nog erger is dan ook het verhaal dat als de dikke telefoonkabel niet gevonden kan worden Telfort niets verder voor de klant kan doen.
    Vanaf 9 april heb ik steeds vermeld dat het probleem wordt veroorzaakt door een defect modem en of het niet mogelijk is dat Telfort mij een nieuw modem kan toezenden. Nu na ruim drie weken en weer ruim € 100,00 aan belkosten heb ik eindelijk weer internet, TV en radio.
    Als u dit een normale zaak van klantenbehandeling vindt, neem dan een abonnement bij Telfort.

    Reageer

  • 0

    Chris zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    ben net begonnen met telfort en nu al 2 weken geen tv. Ik heb ze direct een aangetekende brief verstuurd met het verzoek dit binnen 2 weken op te lossen anders ontbind ik het contract wegen ingebrekestelling. Ik hoop dat ze niks doen, stoot ik me niet weer.

    Reageer

  • 0

    Luuk zegt:
    • 44444
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Prijs is ok, geen woord over. Maar klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Telfort is geen nieuwe aanbieder en je mag verwachten dat ze geleerd hebben van hun fouten in het verleden. Niet dus. Als je een probleem hebt kost het je en geld en je wordt als onvriendelijk te woord gestaan. Voor mij nooit meer Telfort.

    Reageer

  • +1

    Ramon Tappij Gielen zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik kan iedereen afraden om maar überhaupt Telfort te overwegen. Ik heb sinds 6 weken een abonnement en het is één groot drama. Ik wil dolgraag van dit abonnement af....maar ondanks dat Telfort aan alle kanten tekort schiet, lukt dit niet!

    Het begint, bij een extra verzekering tegen diefstal, verlies of schade die ze me aangesmeerd hebben. Voor een mobiel die achteraf bij de Kijkshop € 99,95 kost, betaal ik nu 2 jaar lang € 4,- per maand verzekering.

    Ik had de mobiel 10 dgn, de Nokia Asha viel op mijn dekbed, direct was het klepje van de achterkant stuk. Het heeft mij meerdere telefoontjes gekost en uiteindelijk werd de mobiel 4 wkn later, thuis opgehaald...terwijl de Telfort winkel 5 min. bij mij vandaan is

    Als klap op de vuurpijl, had ik met mijn bel bundel van 400 belminuten en 100 sms'jes, na 4 wkn een rekening van € 305,- Na heel veel bellen (lees, kost mij heel veel geld) en meerdere malen klantonvriendelijk te woord gestaan,geen oplossing. Meerdere malen per week, dan maar bij de Telfort winkel zelf proberen. Op een gegeven moment zag een 'helder licht' binnen Telfort dat op de één of andere manier mijn mobiel constant sms'jes stuurt. Dat constateert een medewerker...maar er gebeurt niets!

    Vervolgens kan ik mij maar 1 x inloggen in mijn account. Wanneer ik het nog een probeer, wordt mijn account geblokkeerd en moet ik weer een nieuw wachtwoord aanvragen. Inmiddels heb ik al rond de acht keer een nieuw wachtwoord aan moeten vragen.

    Leuke bijeenkomst, mensen worden via een computerstem door mij opgebeld met een boodschap die ik nooit dusdanig geactiveerd heb. Een bekende werd op één dag 12 x met hetzelfde berichtje telefonisch lastiggevallen.

    Het mag duidelijk zijn....ik zou niemand, maar dan ook niemand Telfort aanraden!!!!!!!!!Alleen mijn grootste vijand;-)

    Niet-gerelateerd zegt:

    De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
    Je beschuldigt Telfort van van alles en nog wat, terwijl het gaat om een probleem met een toestel, waar je zelf gewoon wat meer achteraan moet zitten. Daarnaast klaag je over het feit dat je zelf een verzekering hebt gekozen. Je kiest zelf, achteraf heb je er spijt van, maar de keuze is aan jou. Kortom; je zoekt zelf niet goed uit wat je nodig hebt, en klaagt er achteraf over. Niks met Telfort te maken.

    estben zegt:

    Werk je undercover voor Telfort? Weet je hoe vermoeiend en frustrerend het is om binnen Telfort, van het kastje naar de muur te worden gestuurd. Denk je niet dat er al lang achteraan gegaan is?

    Telefoon zegt:

    Ziet er als uit:
    1: Er is iets mis met de telefoon OF
    2: Iemand (een bekende, of een kwaadwillende die even de telefoon in de hand gehad heeft) heeft iets ingesteld wat jou veel geld kost.

    Hoe dan ook je eigen verantwoordelijkheid, en niet iets wat aan Telfort te wijten valt...

    Reageer

  • -4

    wendel zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Superslechte service, kunnen werkelijk nog geen aanvraag goed uitvoeren en bij klachten moet je overal zelf achteraan, ze lossen hun eigen fouten niet eens zelf op!
    En bij het indienen van een klacht krijg je een mail met die ''met 10 dagen een reactie'' onzin, nou die kunnen ze kennelijk tot in het oneindige verlegen want ze blijven ze sturen.

    Slechte onderbouwing zegt:

    Typisch de reactie van iemand die verwacht dat met een webformuliertje een bedrijf meteen reageert. Er zijn meer wegen die naar rome leiden, waar gewerkt wordt vallen spaanders en Telfort is zeker in staat dat goed op te lossen, maar via een webformulier is een goede gepaste snelle oplossing natuurlijk niet realistisch...

    Reageer

  • -1

    maurice zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Telfort: een waardeloos bedrijf, en dan voornamelijk de klantenservice die er voornamelijk zitten om zo veel mogelijk geld uit je zakken te kloppen. En je verder te helpen met losse beloftes en tijdens de wacht minuten waarschijnlijk een dartpijltje te gooien zoals in de reclamespotje hatsaflats. Je kan dan na een paar dagen weer bellen omdat er weer niks geregeld is.

    De rede van mijn klacht/ ergernis:

    Nummerbehoud zou 29-12-2012 geregeld moeten zijn. Mijn oude provider Wireless Cicrle heeft mijn nummer 27-12-2012 geporteerd naar telfort. Ik heb meerdere keren gebeld met beide partijen hoe het zit en ze wijzen elke keer naar elkaar bij wie de fout ligt. Ik kom zo als klant niet verder omdat ik er tussen in zit. Maar je mag verwachten van mijn nieuwe provider telfort dat ze wat moeite doen voor een klant, maar blijkbaar ben je bij telfort gewoon maar een nummer die geld opleverd.
    Ik heb ook diverse klachten hierover per email bij telfort neergelegd, je krijgt dan een email dat de verwerking 10 werkdagen kan duren, 2 weken dus ( op zich al veel te lang ). Krijg ik na 11 werkdagen een email dat men de klacht nog niet behandeld heeft omdat men het te druk heeft ( waarschijnlijk aan het Darten ). Zijn nu bijna 20 werkdagen verder en ik heb nog niks vernomen.

    Dus als je een bedrijf zoekt met geen service, zou ik kiezen voor: telfort
    Betere optie: kijk even verder

    herman zegt:

    Ik heb al een paar keer een probleem mee gemaakt met telfort,ik moet zeggen dat het soms langer duurd dan misschien nodig is,maar heb alles netjes met telfort kunnen regelen.zelfs het parkeer geld wat ik onnodig moest maken,omdat de winkel de fout maakte, bij het niet uizetten van internet in de winkel,is allemaal netjes en corect terug betaald.misschien ligt toch de fout bij je zelf.

    klaas zegt:

    Eens. Heb ditzelfde verhaal ergens anders ook al eens gelezen. Het lijkt erop dat i.p.v. bij Telfort aankloppen deze meneer rustig die 10 dagen af wacht en weigert even zelf te bellen naar de klantenservice.

    Met geduld en vriendelijkheid kom je er vanzelf!

    Reageer

  • +3

    Jan Modaal zegt:
    • 55555
    • 33333
    • 44444
    • 55555

    Wat mij opvalt is dat mensen hier vooral dingen posten als ze een (al dan niet tijdelijk) probleem hebben. I.p.v. realistisch te kijken naar hoe iets is ontstaan en daarmee aan de slag te gaan, wordt er maar wellicht wat geroepen op het internet terwijl de helft geen hout slaat. We zijn blijkbaar met zijn allen zo verwend geworden dat bij het kleinste euvel de provider waar je al jaren tevreden klant bent ineens de grote boze wolf is.

    Ikzelf ben al jaren tevreden gebruiker, en met een tikkeltje geduld en vriendelijkheid wordt elk probleem netjes verholpen.

    Hulde!

    Moraalridder zegt:

    Tenzij je bij ze weg wilt dan is er ineens niemand thuis ;)

    Maar deze ervaring zul je vanzelf wel ervaren en dan spreek je wel anders.....

    Reageer

  • -2

    dervis zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Telfort ik heb geen woorden voor als iemand niet zijn klanten tevreden houd dan is hij uit eindelijk die het verliest.Ik ben nooit klant geweest maar ik betaal al langer als twee jaar voor telefoon abonement bij TELFORT.Ik maak maar reclame wat mij is overkomen is mag een ander niet overkomen dus A.U.B GEEN TELFORT

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring