Telefoonkopen


Prijs 3.233.233.233.233.23
Levering2.482.482.482.482.48
Ondersteuning2.412.412.412.412.41
Totaal oordeel2.52.52.52.52.5

Telefoonkopen.nl is een hardgroeiende telecomwebsite. Telefoonkopen.nl is onderdeel van het bedrijf dat ook BelCompany bezit. Op Telefoonkopen.nl staan veel acties en goedkope mobiele telefoon aanbiedingen.

Telefoonkopen.nl heeft inmiddels ook ruim 30 fysieke winkels door heel Nederland.

Wat is jouw ervaring met Telefoonkopen.nl? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Telefoonkopen.nl vind je hieronder.


19 Positief 30 Negatief 60 reviews - gemiddelde: 2.662.662.662.662.66 5.3 uit 10

60 Ervaringen voor Telefoonkopen

  • 0

    Trevor zegt:

    Laurens zegt:He Tom, je moet gewoon je MW3 opetratsn, dan inplaats van naar online gaan naar store, dan staan er wat DLC die je nodig hebt om te kunnen spelen. Deze downloaden en dan kan je als het goed is gewoon weer de DLC spelen. Verder: begrijp ik het goed dat je niet naar online kan en dan gewoon TD<Domination<Headquarters kan spelen enzo?

    Reageer

  • 0

    Lorena zegt:

    Stef DiddenJune 20, 2013 Altijd zeer positieve ognvantst. Altijd vers en goede klaliteit van de sushi en sashimi. Wij vinden de Teppanyaki gerechten ook zeer smakelijk. Niet de goedkoopste, maar wel zeer aan te raden!

    Reageer

  • 0

    robin zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 33333
    • 33333

    Erg leuke en interessante website leuke aanrader.
    <a href="http://www.gsm-stuntprijzen.nl" rel="nofollow">Telefoon vergelijken</a>

    Reageer

  • +1

    Wiepke zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 44444
    • 44444

    Destijds mijn samsung telefoon aangeschaft bij Telefoonkopen.nl en ben dik tevreden. Ook de mensen die mij geholpen hebben niets mis mee.!!!!!

    Reageer

  • 0

    Sara zegt:

    Vandaag ging ik voor de tweede keer langs bij telefoonkopen.nl wat een slecht service zeg. Kreeg een bijdehande jongeman en toen ik vroeg of ik de manager of desnoods een andere medewerker kon spreken zei die dat ik kon oprotten uit de zaak, en zo wordt je dus behandeld als klant bij telefoonkopen.nl

    zeer ontevreden

    Reageer

  • +1

    romke zegt:
    • 22222
    • 44444
    • Not rated
    • 33333

    Prima ervaring met telefoonkopen.nl gehad, daar zij namelijk de enige waren in Leeuwarden die mij een iPhone 4S zonder abonnement wilden verkopen, zelfs iCentre mag het toestel niet zonder abonnement verkopen, waar telefoonkopen.nl dat blijkbaar wel mag of doet.

    Reageer

  • +1

    yigit zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    ik heb een hele goede ervaring bij telefoonkopen.nl .
    ze zijn erg snel en vooral goedkoop! ik had toen een abonnement van de net uigebrachte htc wildfire voor eerste 12 maanden 7,50 en daarna 15 euro per maand. over 5 maanden is mijn abonnement afgelopen en als hun site dan weer online is, ga ik zeker weer kijken!

    Reageer

  • 0

    B.Barends zegt:
    • 55555
    • 33333
    • 55555
    • 55555

    Hallo toen ik 6 jaar geleden voor het eerst een mobiel ging uit zoeken was de winkel in de stad te Leeuwarden moeilijk te vinden. Na een vreselijke ervaring met de phonehouse vond ik na een jaar telefoonkopen.nl winkek gelijk na een zeer klant vriendelijke ontvangst en zeer bereidt kundige vakkennis voelde het al zeer vertrouwt voor mij elk jaar tot heden kwam ik steeds weer geslaagt uit de winkel met prachtige toestellen van Samsung tot htc wildfire met de mooiste aanbiedingenen thuis geduldt dat ze met de klanten hebben is geweldig duidelijk met de adertjes onder de gras en gaven mij keer op keer de geweldige adviesen in Leeuwarden was ik en nog steeds blij met ze top mensen daar 10 plus voor mij. Zolang het blijft bestaan blijf ik braaf terug komen naar Leeuwarden bij de meest beste telefoonkopen.nl winkel.
    . Ge. B.B

    Reageer

  • 0

    • 33333
    • 11111
    • 44444
    • 44444

    Mijn verlenging met een Galaxy Note besteld ... stond op de site op voorraad en ik had nog zo gebeld of dit zo was. Dit was zo. 2 dagen later niet door de koerier gebeld dus ik weer bellen met de helpdesk zeggen ze... hijs niet op voorraad... LOL

    Reageer

  • 0

    Inge zegt:
    • 11111
    • 33333
    • 11111
    • 22222

    Ik heb net een Samsung Galaxy s plus gekocht. Ik heb op Internet gezien dat deze overal 30 tot 60 euro goedkoper is. dus oplichterij.

    Reageer

  • 0

    - zegt:

    Ik heb in mei 2010 een blackberry bold 9700 aangeschaft bij telefoonkopen.nl omdat de Vodafone winkel in onze stad dicht was wegens een storing. Een jaar lang ging alles prima, tot augustus 2011. Blackberry functioneerde niet meer, dus maar terug gegaan. Toestel werd opgestuurd en zou binnen 2 tot 3 weken terug zijn, vandaag 29-9-2011 bleek dan eindelijk dat ik een nieuw toestel zou krijgen. Bij telefoonkopen.nl aangekomen, bleek dat er geen batterij bij het nieuwe toestel zat, terwijl ik, en ook mijn ouders, er volledig van overtuigd zijn dat wij de batterij hebben meegestuurd, omdat het probleem gedeeltelijk aan de batterij zou liggen. Er is alleen een probleem, dit staat niet op de bon .. Omdat we vertrouwen hadden in de zaak, hebben we de reparatiebon niet goed nagekeken, dat is dan natuurlijk onze fout. Toen ik de medewerker vroeg waar de batterij was, zei hij mij dat ik die thuis zou moeten hebben en dat ik eerst maar eens moest gaan kijken thuis. Daar moet ik wel bij vermelden dat er op dat mometn 5 mensen stonden te wachten en er maar 1 medewerker in de zaak aanwezig was. Nu zit ik dus thuis met een blackberry, zonder batterij .. Een nieuwe aanschaffen kost 60 euro, al met al, geen fijne ervaring dus .. Te lange wachttijd en geen goede service. Mijn tip, volgende keer als de providerwinkel dicht is, gewoon een dagje wachten met afsluiten van nieuwe abonnementen ..

    Reageer

  • 0

    G. zegt:

    Een degelijk toestel voor een degelijke prijs.
    Helaas moest ik de telefoon binnen een jaar al 3x terugbrengen ter reparatie omdat hij steeds uitvalt.
    Dat ging allemaal prima, netjes en snel afgehandeld.
    Wel 3x keer een tijdje zonder telefoon.
    Nu de telefoon nog steeds uitvalt maar eens gemaild, lang verhaal waaruit blijkt dat áls ik al geld terug zou krijgen er wordt gekeken naar veroudering etc etc etc. Oftewel heel veel tijd en energie voor niks. Bijzonder dat ze een toestel uberhaupt voor een 4e keer met dezelfde klacht nog opsturen.

    Reageer

  • 0

    petra zegt:
    • Not rated
    • 11111
    • Not rated
    • Not rated

    ik heb 5 weken geleden een blackberry ingeleverd.
    hij zou vandaag klaar zijn. tijdens mijn telefoontje of deze ook inderdaad klaar zou zijn, bleek dit niet het geval. de verkoopster luisterde gewoon niet meer naar mij terwijl ik tegen haar sprak, dat ik het best wel erg lang vond duren en wat de reden hiervan was. vervolgens had ik geen contact meer. toen ik terugbelde kreeg ik een bandje... wegens drukte in de winkel kunnen wij u helaas niet te woord staan. we verzoeken u op een later tijdstip terug te bellen.
    noem je dit goede service..... een en al bagger dus....... dit is liesveld vlaardingen.

    Reageer

  • 0

    Cees zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    winkel telefoonkopen.nl Leeuwarden.
    slechte voorlichting en afhandeling ook slecht

    advies ga niet naar telefoonkopen.nl !!

    Reageer

  • 0

    wilma zegt:
    • 44444
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    hallo!ik heb ook pas een nokia toestel gekocht een abonnoment.ik kan nog niets oordelen, maar wat mij is opgevallen,wat allemaal in het contrakt staat ben ik niet helemaal mee eens. maar ik had reeds mijn handtekening geplaast.stom van me en ook nog heeele kleine letters die je met een vergroot glas moet lezen. ik hoop datik geen slechte ervaring krijg. want ik moet nog wachten op mijn factuur.en hoe hij het verder doet.

    Reageer

  • 0

    Nicole zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Een waardeloos bedrijf, geen service en ondeskundig personeel. De algemene voorwaarden op de site zijn gekopiërd en geplakt, ze zijn alleen de naam en verdere van belang zijnde gegevens vergeten in te vullen.
    Op 5 mei 2 abonnementen Vodafone afgesloten met een BlackBerry. Op 23 mei met 1 toestel teruggegaan omdat de batterij binnen 2 uur leeg is, ook als hij niet gebruikt wordt. Een leerling verkoper kon mij alleen vertellen dat de BB opgestuurd moest worden zonder batterij. Ik vertelde dat ik zelf al het e.e.a. had geprobeerd en dat het niet aan het toestel ligt maar aan de batterij. Niets mee te maken, toestel wordt opgestuurd, batterij mocht ik houden. Op mijn vraag hoe de batterij nu onderzocht ging worden, kreeg ik een onnozel antwoord.
    In de winkel werd verteld dat de reparatie wel 10 (!) weken kan gaan duren, dat werd trouwens verteld toen het toestel al verstuurd was, anders had ik het niet eens laten opsturen.
    Gebeld met Kirsten van het hoofdkantoor, zij beweert dat de achterstand van BB is teruggebracht tot 3 á 4 weken. Enkele keren gebeld of ze al iets wist en na enig aandringen krijg ik een reactie, via de reparateur, dat het toestel extern (?)verstuurd is. Navraag bij Esmeralda (ook hoofdkantoor) leert mij dat extern in dit geval Engeland is. En dat allemaal voor een toestel dat niets mankeert.
    Mijn geduld is aardig op. Net gehoord dat wanneer het toestel langer dan 4 weken in reparatie is, dan kan ik een tegemoetkoming voor de interet kosten krijgen, geen tegemoetkoming voor het telefoonabonnement want ik kan de sim-kaart ook in een ander toestel stoppen, aldus de dames. Ik heb geen telefoons op voorraad, dus aan het abonnement heb ik op dit moment helemaal niets!!
    Het toestel is nu al langer weg dan dat ik het in mijn bezit heb gehad. Op de site bij FAQ staat dat wanneer het toestel binnen 30 dagen stuk is het toestel omgeruild kan worden. Maar je voelt het al, dat geldt niet voor de BB, dat staat er alleen niet bij.

    Reageer

  • 0

    fouad zegt:
    • 11111
    • Not rated
    • Not rated
    • Not rated

    Mijn broertje heeft een BB curve gekocht in januari 2011 gekocht, na 2 maanden deed het toestel het niet meer, naar de winkel gebracht, personeel vertelde mij dat het 5 a 6 weken kan duren, Helemaal geen probleem. na 3 maanden dus 13 weken is het toestel nog niet gemaakt, status onbekend. *** winkel. ***service. Liever naar Kijkshop of Belcompany.

    Reageer

  • 0

    Aike zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Telefoonkopen.nl .Verkopen zijn ze goed in . Maar de Service kan je vergeten .Heb in sept 2010 abb afgesloten met gratis blackberry ,In maart problemen met het beeldscherm ,13 maart naar telefoonkopen.nl in venlo. Verkoopster zonder enige ervaring wist mij te vertellen dat het wel 5a6 weken kon gaan duren omdat het toestel opgestuurd moest worden ,oke ook dat was dan geen probleem .ze zou me bellen als de blackberry terug was .na 6 weken maar eens gebeld . de verkoopster kon me niet verder helpen .ze kon ook geen tel plegen met de reparateur hoelang het nog ging duren.ik vroeg het tel nr zo dat ik de reparateur kon bellen .maar helaas dat kon niet. Verleden week de Klachten lijn gebeld .die zouden me zo spoedig mogelijk terug bellen ,tot heden nu 2 maanden verder geen resultaat. Wat een teleurstelling zeg .nooit meer een tel van telefoonkopen.nl

    Reageer

  • 0

    Awesta zegt:
    • 11111
    • 33333
    • 33333
    • 11111

    Ontzettende afzetters!
    Wij zijn in een filiaal geweest van telefoonkopen.nl en vroegen om advies: we wilden een Blackberry Curve, simlockvrij en het liefst niet een heel week hoeven wachten.
    Werd ons wijsgemaakt dat we geen prepaid blackberry curve moesten kopen omdat de harde schijf ofzo bij het simlock vrij maken zou beschadigen (nooit van gehoord :S) maar goed je gelooft het maar in zo'n winkel.
    Vervolgens telefoon aangesmeerd gekregen voor 269 (!) euro... volgende dag op bol.com gekeken: 190 euro. Zegt genoeg volgens mij?

    Reageer

  • 0

    Jetje77 zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Nou vandaag telefoon ontvangen. Ik kon netjes op de site kijken van bezorgtijden en ook dit klopte.
    Supermooie telefoon!
    Ik heb heb geen negativiteit te melden! Super!

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring