Tele2.nl


Prijs 2.392.392.392.392.39
Levering2.042.042.042.042.04
Ondersteuning1.551.551.551.551.55
Totaal oordeel1.61.61.61.61.6

Tele2 Tele2.nlTele2 Mobiel is in Nederland al jarenlang een aanbieder in voornamelijk het goedkopere segment van mobiele telefoons. Naast gsm abonnementen met mobiele telefoons verkoopt Tele2 ook prepaid kaarten en Simonly.

Je kunt bij Tele2 je rekening online bekijken.

Wat is jouw ervaring met Tele2? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Tele2.nl vind je hieronder.


25 Positief 122 Negatief 219 reviews - gemiddelde: 1.891.891.891.891.89 3.8 uit 10

219 Ervaringen voor Tele2.nl

  • 0

    Frederik zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik ben al een maand bezig om een verhuizing van mijn internet en tv voor elkaar te krijgen.

    De verhuizing loopt vast op de toevoeging. In eerste instantie, bij het doorgeven van de verhuizing liep hij niet vast op de toevoeging en bij navraag bij KPN bestaat de toevoeging gewoon. De toevoegingen die bekend zijn bij tele2, zijn hs, 1, 2 en 3. Bij de gemeente en bij de verhuurder staan de huisnummertoevoegingen bekend als 1, 2, 3 en 4. Ik zelf woon op 4. Voor de hand liggend is dat ik aangesloten moet worden op toevoeging 3 daar zit echter al een aansluiting op. Hs en 1 zouden nog geen aansluiting hebben. Tele2 kan mij alleen niet vertellen of ik op 1 of hs zit. Als ik de gok neem om me aan te sluiten op 1 van deze 2 kan het zijn dat ik maanden bezig ben om de fout te herstellen. Daar zit ik zeker niet op te wachten.

    Na bijna 20 telefoontjes is mijn verhuizing nog steeds niet geregeld. Ik heb alle backoffices en afdelingen gesproken. Telkens krijg ik hetzelfde te horen: 'De toevoeging is niet bekend daardoor kunnen wij u niet aansluiten' Er is mij door meerdere collega's een oplossing beloofd.

    Bij navraag bij de vorige huurder hebben ze hetzelfde probleem gehad. Ze zijn er 2 maanden mee bezig geweest. Uiteindelijk is hebben ze KPN genomen, die heeft een monteur gestuurd en het probleem opgelost.
    Een manager of een leidinggevende krijg ik ook niet te spreken en het verzoek een monteur te sturen wordt ook niet gehonoreerd.
    Vandaag weer contact gehad: weer 2 werkdagen wachten en vraag wordt weer neergelegd bij de afdeling waar ik al een aantal keer mee gesproken heb. Ik verwacht dus weer hetzelfde antwoord te krijgen.

    Reageer

  • 0

    Jos zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Een bestelling plaatsen; ja dat kan. Maar daarna begint de ellende. Een andere datum voor levering kan niet, oude bestelling annuleren, nieuwe maken en daarna gaat alles mis! Ze weigeren je bestelling te annuleren, de medewerkers van de servicedesk mogen werkelijk niets doen en verwijzen steeds door naar andere telefoonnummers/opties etc. 4 x opgezegd en ze blijven maar doorgaan met berichtjes dat de bestelling wel doorgaat. Geen leidinggevende te pakken etc etc.

    Reageer

  • +1

    Remcov zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Nergens goed bereik in Nederland voor mobiel internet. Binnen en buiten niet. Slechte support want t probleem wordt niet onderkend. Alle bekenden uit mijn omgeving ervaren hetzelfde. Een gewaarschuwd mens telt voor twee en doe het niet! Neem geen mobiel internet van Tele2!

    Reageer

  • 0

    Marly Buwalda zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    Ik wil dat zoveel mogelijk mensen mijn verhaal lezen! Dan kan er voor mij en alle anderen met dit probleem iets gaan gebeuren!

    Beste Lezers,

    Al bijna een jaar heb ik een telefonie abonnement bij Tele 2 en nooit zat ik over m'n bundel heen. Nooit heb ik iets hoeven checken, altijd netjes een smsje 38 euro van m'n rekening afgeschreven.
    Totdat ik vanochtend een smsje kreeg dat ik bijna aan mijn kredietlimiet zat. Ik blinde paniek heb ik Tele2 opgebeld met de vraag wat er aan de hand was. Niks zei de oprecht aardige mevrouw aan de telefoon, maar ze zette me toch even in de wacht om het even te controleren met een collega.
    Wat blijkt, met nog 4 dagen te gaan zat ik op 232 euro en 3000MB. Ik schrok me helemaal het apezuur. De vrouw vertelde dat dit waarschijnlijk een fout was omdat zij ook kon zien dat ik het afgelopen jaar altijd binnen de bundel zat en 3000MB echt ongelofelijk veel was. Ze had het doorgezet en ik hoefde het waarschijnlijk niet te betalen. Ook zaten er rare tijden tussen volgens haar.

    Een beetje gerustgesteld ging ik googlen en vond ik allerlei mensen die hetzelfde probleem hadden. Opeens een golf van data van Tele2 die ze niet hadden gebruikt. Met dit bij de hand ging ik weer bellen en kreeg ik de gebruikelijke ***man aan de lijn, genaamd Bas. Bas werkte er al drie jaar en deed zijn collega af als iemand die er net werkte en niks begreep.
    Tele2 had mij een sms gestuurd op 30 mei dat mijn internet op was. Waarop ik zei dat we nu in juni zaten dus ik niet begreep wat de sms van mei ertoe deed. Bas vertelde mij hierop dat ik beter m'n contract had moeten lezen want Tele2 werkte met halve maanden. Oftewel, Bas zei dat ik niks terugkreeg, omdat Tele2 zijn plicht had gedaan. Ik stond gewoon met m'n oren te klapperen.

    Ik vind het niet kunnen dat Tele2 hiermee weg kan komen en wil dan ook iedereen oproepen die samen met mij dit probleem heeft om actie te ondernemen en desnoods met z'n allen een civiele zaak aan te spannen tegen Tele2. Ik heb zelf jaren in de telefonie gewerkt en weet welke apps data kosten en wat je wel en niet moet doen via 3G. Ik steek m'n rechterhand in het vuur als ik werkelijk 3000MB heb gebruikt met het doen van niks anders dan ik het afgelopen jaar heb gedaan.

    Er moet iets gedaan worden tegen deze mensen en met veel staan we als consumenten sterker.

    Ik lees graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Marly

    Reageer

  • +1

    lisette zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik heb nog nooit zulke slechte service ondervonden bij een bedrijf....

    Ik heb anderhalve maand geleden een abonnement aangevraagd bij Tele2 voor internet en televisie. Daarvoor heb ik een bevestiging gekregen via mail en ook nogmaals telefonisch contact gehad over de bestelling. Er was even twijfel of het mogelijk was om via de telefoonkabel internet te krijgen in mijn woning. We hebben een half uur aan de telefoon gezeten en uiteindelijk kreeg ik de mededeling dat het ging lukken.

    Na 2 weken had ik nog niks gehoord van mijn bestelling en ben ik nogmaals gaan bellen. Blijkbaar was mijn bestelling niet meer zichtbaar in het systeem. Na een half uur zoeken en meerdere Tele2 medewerkers gesproken te hebben, vonden ze de bestelling weer terug. Er is nogmaals gecheckt of ik internet kon krijgen op mijn adres, weer werd er gezegd dat dit mogelijk was na een aanvraag te doen bij KPN. Ze zouden dit doen en dan zou ik binnen 3 weken internet hebben.

    Na 3 weken wachten en weer niks gehoord te hebben, ben ik weer gaan bellen. Weer was mijn bestelling zoek in het systeem. De medewerker die ik toen aan de telefoon had, zou opzoek gaan naar mijn bestelling. Uiteindelijk kreeg ik de mededeling dat het niet klopte wat eerdere tele2 medewerkers zeiden. Het was niet mogelijk om internet te krijgen via tele2.

    Ik ben er echt helemaal klaar mee. Ik heb meer dan 6 weken zitten wachten op niks. Ze bieden geen verontschuldiging aan, geen andere goedmaker, helamal niks.

    Dus ik raad NIEMAND aan daar ooit klant te worden!

    Reageer

  • +1

    ria zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 44444
    • 44444

    noit enig probleem met tele 2 gehad

    Reageer

  • 0

    dennis zegt:
    • 33333
    • 55555
    • 11111
    • 22222

    Ik heb altijd goeie ervaring gehad met tele2.
    nu komt de kicker.

    Ik ben drie jaar geleden gescheiden.
    ik had mijn bel plafond verhoogd naar 1000 euro.
    dan denk je heb ik spelling en komt het goed!!
    Niets is minder waar.
    ik kreeg daarna de eerste maand geen rekening dus ik gebeld nee meneer ram niks aan de hand.
    tot de tweede maand toen kreeg ik ineens telefoon rekening van 2700 euro.ik gebeld van mensen dit is vast een vergissing.
    Nee de fout lag bij mij.
    ik ben inmiddels drie jaar in gevecht met tele 2 en nog steeds zonder resultaat.
    door die ellende kan ik geen nieuw abonnement afsluiten want tele 2 wil geld zien.inmiddels zijn de kosten op gelopen tot 6500 euro bij een deurwaarder. En ze blijven komen ik heb gezegt betaal de duizend wat de afspraak was dus het belplafond.maar meer niet wat kan ik hier nu mee???

    Reageer

  • 0

    Guus Veldhuizen zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    nooit doen je wordt er echt genaaid, ze beloven van alles, maar als je weg wil moet je blijven betalen ook al is je abonnement afgelopen. PAS OP HET ZIJN DIEVEN

    Reageer

  • 0

    Ralph zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    De grootste fout die ik ooit heb gemaakt als het gaat om telefoonproviders. Ik vond T-Mobile al super slecht. Toen snel weggegaan naar Hi, super internet. Vanwege financiële redenen ben ik vorig jaar mei overgestapt naar Tele2. Mensen doe dit niet!! Het is in dit geval echt what you pay is what you get. Bij Hi en KPN betaal je meer, maar problemen heb je daar veel minder.

    Mijn internet bij Tele2 valt al maanden meerdere malen per dag een half uur of uur gewoon volledig weg. Schandalig gewoon en de klantenservice maar vertellen dat ze het gaan verhelpen. Dat gebeurd dus nooit natuurlijk, ik had de slechte recensies over Tele2 eerder moeten geloven, maar wanneer het april is ben ik zo snel mogelijk weg bij deze dramatische telefoonprovider.

    Daarnaast zijn ze ook nog zo brutaal je wekelijks te bellen voor verlenging van het abonnement. Elke keer zouden ze een notitie maken dat ik niet wilde verlengen. Toch blijven ze het maar proberen. Ben wel meer dan 6x gebeld. De laatste keer heb ik ze een flinke uitbrander gegeven, dat ik het nu spuugzat ben. Nu vallen ze me niet meer lastig met die vervelende telefoontjes.

    Echter is sinds dat moment mijn internet er alleen maar nog slechter op geworden. Smerige pesterijtjes van deze mismakkelijke provider.

    Grote afrader dit!

    Reageer

  • 0

    !!!!! zegt:
    • 33333
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Zeer slechte provider
    nu ik alles zo lees spijt spijt spijt maar ik ben er ingetrapt.!!!

    abonnement afgesloten 1000mb en 500bel/sms na 2 dagen was ik echter al 600 mb verder terwijl ik niet meer had gedaan als een paar whatsapp berichtjes te versturen waarvan de helft via wifi was.

    over het berijk heb ik niets te klagen werkt bij mij tot nu toe goed! maar over 21maanden wel weer DIRECTT terug na Vodafone

    Reageer

  • +2

    SamenSterk zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wordt lid op Facebook pagina: Klachten betreft Tele2.

    Zodat alle gedupeerde welk onrecht is aangedaan, een echte passende oplossing voor komt. We moeten het recht in eigen handen nemen en niet aan Tele2 geven. Deze komen immers met geen oplossingen, service bieden nog minder en dan te zwijgen over de wijze waarop ze klachten afhandelen. Help mee om te voorkomen dat meer mensen de dupe worden door deze organisatie. Zodat we in elk geval kunnen voorkomen, dat er geen nieuwe klanten bijkomen en niet worden belazerd waar ze bijstaan.

    Reageer

  • 0

    Daisy zegt:
    • 11111
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Als telecomaanbieden zou je verwachten dat TELE2 haar zaakjes beter op orde had;

    September heb ik mijn abonnement tv/internet/telefoon opgezegd.
    Dit zou nog een maand doorlopen t/m oktober.
    Ik heb alle nieuwe gegevens doorgeven.
    Alle apparatuur heb ik netjes teruggestuurd.

    EN VERRASSING BIJNA 6 MAANDEN LATER ontvang ik een brief van incassobureau BOS om nog even 3 maanden te incasseren.
    Daar komt nog bij dat jullie mijn nieuwe adres en telefoonnummer hebben en ik heb mijn mobiele telefoonnummer bij Tele2.

    De volgende mooie uitspraken op jullie website kunnen jullie dan ook beter schrappen. Alles behalve geloofwaardig....
    "Tele2 is er van overtuigd dat ook dit anders kan. Beter. Makkelijker. En goedkoper. "
    "Tele2 gaat nog verder om de allerbeste telecomaanbieder van Nederland te worden."

    Als klap op de vuurpijl had de meneer van de klantenservice er geen boodschap aan want TELE2 gaat daar zelf niet over.

    Om nog maar niet te spreken over de gebrekkige tot geen internetverbinding waar niks aan gedaan kon worden...

    Kortom:
    GA NOOIT IN ZEE MET TELE2

    Reageer

  • 0

    Gvdk zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    postduiven zijn beter dan tele2 PUUR BRANDHOUT

    Reageer

  • 0

    Chris zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Ik wil mensen graag waarschuwen voor Tele2; het is een zeer lastige en onaangename ervaring als je je abonnement wilt opzeggen bij deze partij.

    Ik wilde graag mijn mobiele abonnement opzeggen vanwege een slechte internetverbinding en erg slecht bereik. Zoals wordt geïnstrueerd op de Tele2 website belde ik hun klantenservice om mijn abonnement op te zeggen. Uiteraard werd mij gevraagd om de reden, terecht, en die heb ik gegeven. Tijdens het 10 minuten durende gesprek, waarbij ik steeds weer opnieuw moest vragen of het nu mogelijk was om mijn abonnement te op te zeggen, deed de meneer van de Klantenservice er alles aan om mij als klant te behouden, dat snap ik ook, dat is zijn taak. Ik waardeer alle aangeboden oplossingen, maar ik wilde simpelweg mijn abonnement opzeggen met gegronde reden, dus mijn besluit was al genomen. Er werden mij nieuwe SIM kaarten, nieuwe abonnementen met betere toestellen en kortingen aangeboden. Ik voelde me zo langzamerhand niet meer serieus genomen en niet gehoord. Toen werd mij verteld dat het beter was geweest als ik eerder had gebeld, want op deze manier 'had ik Tele2 niet de kans gegeven om het probleem om te lossen', ook werden de eerdere gesprekken die ik met hen had gehad erbij gehaald om te 'bewijzen' dat ik nog niet eerder met de Technische dienst had gesproken.
    Ik vond deze opmerkingen jammer, want het voelde als een verwijt, maar ik besefde me dat ik als klant afhankelijk van Tele2 was bij de opzegging, dus ik bleef beleefd. Na weer een heel verhaal aan oplossingen verloor ik mijn geduld en heb ik gezegd (letterlijke en eerlijke weergave): 'Ik wil alleen maar mijn abbonnement opzeggen, ik snap dat u van Tele2 er alles aan wilt doen om mij als klant bij u te houden, maar ik wil mijn abonnement echt opzetten, dus wilt u dit nu aub voor mij doen, ik heb geen tijd om hier heel lang aan de telefoon over te bellen. En dit bedoel ik niet onbeleefd, maar ik wil gewoon geen oplossingen, punt'.
    Waarop de meneer van de klantenservice uit zijn professionele rol schoot , door mij heen begon te praten, en mij onbeleefd noemde en mij verzocht 'een andere toon aan te slaan'. Dit verbaasde mij echt oprecht, ik was tot nu toe geduldig geweest, ook al werd er totaal niet naar mijn wens geluisterd. Ik voelde me echt, als klant van meer dan 6 jaar (!) bij Tele2, onjuist behandeld. Er werd mij verzocht om op een ander moment terug te bellen wanneer ik meer tijd had, maar daarop gaf ik aan dat ik het toch echt nu wilde opzeggen, en dat ik daar het recht toe had. Na een tijd lang in de wacht gezet te worden, waarschijnlijk moest de meneer even afkoelen, werd mij verteld dat dit kon, met pijn en moeite.
    Deze behandeling ontving ik dus van Tele2 na 6 jaar klant te zijn geweest, spijtig.

    Reageer

  • -1

    Rutger zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Zeeeer slechte ervaring met tele2. betaal iedere maand voor internet maar kan het geen eens gebruiken. onderzoek is gestart bij tele2. wordt binnen 5 dagen teruggebeld. inderdaad binnen 5 dagen teruggebeld. echter kwam ongelegen. mevrouw zou terugbellen, iderdaad de volgende dag belde ze terug maar had me tel. niet bij me. ze heeft me voicemail ingesproken dat ik terug moest bellen. dit heb ik gedaan. krijg ik man aan de tel die aangeeft dat ik weer gebeld wordt en hij niet kan doorverbinden. erg vervelend aangezien ik dan waarschijnlijk weer teruggebeld wordt op tijdstip dat ik telefoon niet kan beantwoorden. daarbij gaf mevrouw aan dat ik hen terug moest bellen! erg frustrerend want heb al 8 maanden traag internet waardoor ik het zelden kan gebruiken maar waar ik wel 8 maanden voor betaal! Advies; ga geen abonnement aan met tele2 voordat je onderzocht heb of je uberhoupt wel internet snelheid heb in de regio waar je geregeld bent.

    Reageer

  • +1

    JAN zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Hallo mensen,

    Ga nooit met Tele2 in zee!
    Ik ben voor een periode van 3 weken in Amerika geweest. Eerst een dramatisch gedoe om uberhaupt een netwerk te vinden.
    Eindelijk een netwerk gevonden, heb in totaal 150 minuten gebeld vanuit Amerika. Geen internet gebruikt!

    Kom ik terug van vakantie. Ontving ik een rekening van EUR 4122!
    Heb ik volgens Tele2 12GB internet gebruikt! Geen internet gebruikt tijdens de vakantie!

    Bel ik op naar de klantenservice. Alle medewerkers hebben geen oplossing!! en er staat nu -122 EUR op mijn rekening.

    Niet in zee gaan met tele2 dus!

    Marc zegt:

    Geen mogelijkheid om te stoneren?

    Reageer

  • -2

    Elise zegt:
    • 22222
    • 55555
    • 55555
    • 33333

    Wij hebben juist hele positieve ervaringen met Tele2!! We zijn al jaren klant en de keren dat er iets mis ging, ben ik heel goed en vriendelijk geholpen door de klantenservice. Soms loopt onze digitale TV vast, maar dit gebeurt altijd als we meerdere acties tegelijk hebben lopen (opnemen, terugkijken en doorspoelen bijvoorbeeld).
    De enige reden om nu toch weg te gaan bij Tele2, is hun hoge abonnementsprijzen.

    Reageer

  • -1

    Surksum zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    ZEER slechte ervaring met Tele2. Heb sinds twee maanden een abonnement, totdat ik plotseling de mededeling krijg: "registratie sim-kaart mislukt. Kan dus helemaal niets meer. Eerst gezocht op internet naar de mogelijke oorzaken. Uiteindelijk klantenservice gebeld. DERTIG minuten aan de telefoon. Geen oplossing. Volgende dag krijg ik de mededeling dat er ontbrekende gegevens zijn en of ik nog maar een keer contact wil opnemen met de klantenservice. Bel met mijn vaste telefoon, weer bijna een half uur. Krijg ik te horen dat het aan mijn toestel ligt. Een simkaart uit een ander toestel (van Telfort) doet het wel ...... Een nieuwe simkaart opsturen kost 15 euro, terwijl dat eigenlijk service /garantie is.
    Waardeloos bedrijf. Nooit meer tele2

    Reageer

  • -4

    Peter Rosier zegt:
    • 44444
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Voor de 2e keer is er op onverklaarbare wijze in een uur of zeg 500mb aan data verbruikt door mij volgens Tele2, terwijl ik niet bijzonders gedaan heb. Ik heb 1gb aan data en kom nooit verder dan de helft van mijn bundel. Tele2 heeft mij in het verleden zelfs aangeboden een kleinere bundel te nemen. Wanneer je ze belt en o uitleg vraagt voor dit plotselinge verschil sturen ze je met een kluitje in het riet. Om van de discussie af te zijn heb ik voorgesteld mijn abonnement af te kopen en de resterende maanden van dit contract te betalen zodat ik naar een andere aanbieder kan steppen met nummer behoud. Tele2 weigert hier aan mee te werken. Het is echt een onguur bedrijf die, wanneer je eenmaal klant bent, alles doet om je vast te houden, ook al is het niet meewerken aan opzegging bij ontevredenheid.. Mensen! Ik waarschuw jullie voor dit ongure bedrijf, ga er niet mee in zee!

    Reageer

  • -4

    Ellen zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Dat Tele 2 nog bestaat, na al deze negatieve ervaringen. Ook ik heb er genoeg met Tele2. Maar het ergste is toch wel dat ze na ruim een half jaar, dat ik geen klant meer ben, toch ineens! geld af gaan schrijven van mijn rekening?!!? Wat een Waardeloze organisatie!

    MarcuitG zegt:

    Hoe kan dat dan Ellen als je geen klant meer ben?

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring