Tele2.nl


Prijs 2.382.382.382.382.38
Levering2.062.062.062.062.06
Ondersteuning1.571.571.571.571.57
Totaal oordeel1.621.621.621.621.62

Tele2 Tele2.nlTele2 Mobiel is in Nederland al jarenlang een aanbieder in voornamelijk het goedkopere segment van mobiele telefoons. Naast gsm abonnementen met mobiele telefoons verkoopt Tele2 ook prepaid kaarten en Simonly.

Je kunt bij Tele2 je rekening online bekijken.

Wat is jouw ervaring met Tele2? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Tele2.nl vind je hieronder.


25 Positief 117 Negatief 214 reviews - gemiddelde: 1.911.911.911.911.91 3.8 uit 10

214 Ervaringen voor Tele2.nl

  • 0

    ria zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 44444
    • 44444

    noit enig probleem met tele 2 gehad

    Reageer

  • 0

    dennis zegt:
    • 33333
    • 55555
    • 11111
    • 22222

    Ik heb altijd goeie ervaring gehad met tele2.
    nu komt de kicker.

    Ik ben drie jaar geleden gescheiden.
    ik had mijn bel plafond verhoogd naar 1000 euro.
    dan denk je heb ik spelling en komt het goed!!
    Niets is minder waar.
    ik kreeg daarna de eerste maand geen rekening dus ik gebeld nee meneer ram niks aan de hand.
    tot de tweede maand toen kreeg ik ineens telefoon rekening van 2700 euro.ik gebeld van mensen dit is vast een vergissing.
    Nee de fout lag bij mij.
    ik ben inmiddels drie jaar in gevecht met tele 2 en nog steeds zonder resultaat.
    door die ellende kan ik geen nieuw abonnement afsluiten want tele 2 wil geld zien.inmiddels zijn de kosten op gelopen tot 6500 euro bij een deurwaarder. En ze blijven komen ik heb gezegt betaal de duizend wat de afspraak was dus het belplafond.maar meer niet wat kan ik hier nu mee???

    Reageer

  • 0

    Guus Veldhuizen zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    nooit doen je wordt er echt genaaid, ze beloven van alles, maar als je weg wil moet je blijven betalen ook al is je abonnement afgelopen. PAS OP HET ZIJN DIEVEN

    Reageer

  • 0

    Ralph zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    De grootste fout die ik ooit heb gemaakt als het gaat om telefoonproviders. Ik vond T-Mobile al super slecht. Toen snel weggegaan naar Hi, super internet. Vanwege financiële redenen ben ik vorig jaar mei overgestapt naar Tele2. Mensen doe dit niet!! Het is in dit geval echt what you pay is what you get. Bij Hi en KPN betaal je meer, maar problemen heb je daar veel minder.

    Mijn internet bij Tele2 valt al maanden meerdere malen per dag een half uur of uur gewoon volledig weg. Schandalig gewoon en de klantenservice maar vertellen dat ze het gaan verhelpen. Dat gebeurd dus nooit natuurlijk, ik had de slechte recensies over Tele2 eerder moeten geloven, maar wanneer het april is ben ik zo snel mogelijk weg bij deze dramatische telefoonprovider.

    Daarnaast zijn ze ook nog zo brutaal je wekelijks te bellen voor verlenging van het abonnement. Elke keer zouden ze een notitie maken dat ik niet wilde verlengen. Toch blijven ze het maar proberen. Ben wel meer dan 6x gebeld. De laatste keer heb ik ze een flinke uitbrander gegeven, dat ik het nu spuugzat ben. Nu vallen ze me niet meer lastig met die vervelende telefoontjes.

    Echter is sinds dat moment mijn internet er alleen maar nog slechter op geworden. Smerige pesterijtjes van deze mismakkelijke provider.

    Grote afrader dit!

    Reageer

  • -1

    !!!!! zegt:
    • 33333
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Zeer slechte provider
    nu ik alles zo lees spijt spijt spijt maar ik ben er ingetrapt.!!!

    abonnement afgesloten 1000mb en 500bel/sms na 2 dagen was ik echter al 600 mb verder terwijl ik niet meer had gedaan als een paar whatsapp berichtjes te versturen waarvan de helft via wifi was.

    over het berijk heb ik niets te klagen werkt bij mij tot nu toe goed! maar over 21maanden wel weer DIRECTT terug na Vodafone

    Reageer

  • 0

    SamenSterk zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wordt lid op Facebook pagina: Klachten betreft Tele2.

    Zodat alle gedupeerde welk onrecht is aangedaan, een echte passende oplossing voor komt. We moeten het recht in eigen handen nemen en niet aan Tele2 geven. Deze komen immers met geen oplossingen, service bieden nog minder en dan te zwijgen over de wijze waarop ze klachten afhandelen. Help mee om te voorkomen dat meer mensen de dupe worden door deze organisatie. Zodat we in elk geval kunnen voorkomen, dat er geen nieuwe klanten bijkomen en niet worden belazerd waar ze bijstaan.

    Reageer

  • 0

    Daisy zegt:
    • 11111
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Als telecomaanbieden zou je verwachten dat TELE2 haar zaakjes beter op orde had;

    September heb ik mijn abonnement tv/internet/telefoon opgezegd.
    Dit zou nog een maand doorlopen t/m oktober.
    Ik heb alle nieuwe gegevens doorgeven.
    Alle apparatuur heb ik netjes teruggestuurd.

    EN VERRASSING BIJNA 6 MAANDEN LATER ontvang ik een brief van incassobureau BOS om nog even 3 maanden te incasseren.
    Daar komt nog bij dat jullie mijn nieuwe adres en telefoonnummer hebben en ik heb mijn mobiele telefoonnummer bij Tele2.

    De volgende mooie uitspraken op jullie website kunnen jullie dan ook beter schrappen. Alles behalve geloofwaardig....
    "Tele2 is er van overtuigd dat ook dit anders kan. Beter. Makkelijker. En goedkoper. "
    "Tele2 gaat nog verder om de allerbeste telecomaanbieder van Nederland te worden."

    Als klap op de vuurpijl had de meneer van de klantenservice er geen boodschap aan want TELE2 gaat daar zelf niet over.

    Om nog maar niet te spreken over de gebrekkige tot geen internetverbinding waar niks aan gedaan kon worden...

    Kortom:
    GA NOOIT IN ZEE MET TELE2

    Reageer

  • -1

    Gvdk zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    postduiven zijn beter dan tele2 PUUR BRANDHOUT

    Reageer

  • -1

    Chris zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Ik wil mensen graag waarschuwen voor Tele2; het is een zeer lastige en onaangename ervaring als je je abonnement wilt opzeggen bij deze partij.

    Ik wilde graag mijn mobiele abonnement opzeggen vanwege een slechte internetverbinding en erg slecht bereik. Zoals wordt geïnstrueerd op de Tele2 website belde ik hun klantenservice om mijn abonnement op te zeggen. Uiteraard werd mij gevraagd om de reden, terecht, en die heb ik gegeven. Tijdens het 10 minuten durende gesprek, waarbij ik steeds weer opnieuw moest vragen of het nu mogelijk was om mijn abonnement te op te zeggen, deed de meneer van de Klantenservice er alles aan om mij als klant te behouden, dat snap ik ook, dat is zijn taak. Ik waardeer alle aangeboden oplossingen, maar ik wilde simpelweg mijn abonnement opzeggen met gegronde reden, dus mijn besluit was al genomen. Er werden mij nieuwe SIM kaarten, nieuwe abonnementen met betere toestellen en kortingen aangeboden. Ik voelde me zo langzamerhand niet meer serieus genomen en niet gehoord. Toen werd mij verteld dat het beter was geweest als ik eerder had gebeld, want op deze manier 'had ik Tele2 niet de kans gegeven om het probleem om te lossen', ook werden de eerdere gesprekken die ik met hen had gehad erbij gehaald om te 'bewijzen' dat ik nog niet eerder met de Technische dienst had gesproken.
    Ik vond deze opmerkingen jammer, want het voelde als een verwijt, maar ik besefde me dat ik als klant afhankelijk van Tele2 was bij de opzegging, dus ik bleef beleefd. Na weer een heel verhaal aan oplossingen verloor ik mijn geduld en heb ik gezegd (letterlijke en eerlijke weergave): 'Ik wil alleen maar mijn abbonnement opzeggen, ik snap dat u van Tele2 er alles aan wilt doen om mij als klant bij u te houden, maar ik wil mijn abonnement echt opzetten, dus wilt u dit nu aub voor mij doen, ik heb geen tijd om hier heel lang aan de telefoon over te bellen. En dit bedoel ik niet onbeleefd, maar ik wil gewoon geen oplossingen, punt'.
    Waarop de meneer van de klantenservice uit zijn professionele rol schoot , door mij heen begon te praten, en mij onbeleefd noemde en mij verzocht 'een andere toon aan te slaan'. Dit verbaasde mij echt oprecht, ik was tot nu toe geduldig geweest, ook al werd er totaal niet naar mijn wens geluisterd. Ik voelde me echt, als klant van meer dan 6 jaar (!) bij Tele2, onjuist behandeld. Er werd mij verzocht om op een ander moment terug te bellen wanneer ik meer tijd had, maar daarop gaf ik aan dat ik het toch echt nu wilde opzeggen, en dat ik daar het recht toe had. Na een tijd lang in de wacht gezet te worden, waarschijnlijk moest de meneer even afkoelen, werd mij verteld dat dit kon, met pijn en moeite.
    Deze behandeling ontving ik dus van Tele2 na 6 jaar klant te zijn geweest, spijtig.

    Reageer

  • -1

    Rutger zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Zeeeer slechte ervaring met tele2. betaal iedere maand voor internet maar kan het geen eens gebruiken. onderzoek is gestart bij tele2. wordt binnen 5 dagen teruggebeld. inderdaad binnen 5 dagen teruggebeld. echter kwam ongelegen. mevrouw zou terugbellen, iderdaad de volgende dag belde ze terug maar had me tel. niet bij me. ze heeft me voicemail ingesproken dat ik terug moest bellen. dit heb ik gedaan. krijg ik man aan de tel die aangeeft dat ik weer gebeld wordt en hij niet kan doorverbinden. erg vervelend aangezien ik dan waarschijnlijk weer teruggebeld wordt op tijdstip dat ik telefoon niet kan beantwoorden. daarbij gaf mevrouw aan dat ik hen terug moest bellen! erg frustrerend want heb al 8 maanden traag internet waardoor ik het zelden kan gebruiken maar waar ik wel 8 maanden voor betaal! Advies; ga geen abonnement aan met tele2 voordat je onderzocht heb of je uberhoupt wel internet snelheid heb in de regio waar je geregeld bent.

    Reageer

  • +1

    JAN zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Hallo mensen,

    Ga nooit met Tele2 in zee!
    Ik ben voor een periode van 3 weken in Amerika geweest. Eerst een dramatisch gedoe om uberhaupt een netwerk te vinden.
    Eindelijk een netwerk gevonden, heb in totaal 150 minuten gebeld vanuit Amerika. Geen internet gebruikt!

    Kom ik terug van vakantie. Ontving ik een rekening van EUR 4122!
    Heb ik volgens Tele2 12GB internet gebruikt! Geen internet gebruikt tijdens de vakantie!

    Bel ik op naar de klantenservice. Alle medewerkers hebben geen oplossing!! en er staat nu -122 EUR op mijn rekening.

    Niet in zee gaan met tele2 dus!

    Marc zegt:

    Geen mogelijkheid om te stoneren?

    Reageer

  • -2

    Elise zegt:
    • 22222
    • 55555
    • 55555
    • 33333

    Wij hebben juist hele positieve ervaringen met Tele2!! We zijn al jaren klant en de keren dat er iets mis ging, ben ik heel goed en vriendelijk geholpen door de klantenservice. Soms loopt onze digitale TV vast, maar dit gebeurt altijd als we meerdere acties tegelijk hebben lopen (opnemen, terugkijken en doorspoelen bijvoorbeeld).
    De enige reden om nu toch weg te gaan bij Tele2, is hun hoge abonnementsprijzen.

    Reageer

  • -1

    Surksum zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    ZEER slechte ervaring met Tele2. Heb sinds twee maanden een abonnement, totdat ik plotseling de mededeling krijg: "registratie sim-kaart mislukt. Kan dus helemaal niets meer. Eerst gezocht op internet naar de mogelijke oorzaken. Uiteindelijk klantenservice gebeld. DERTIG minuten aan de telefoon. Geen oplossing. Volgende dag krijg ik de mededeling dat er ontbrekende gegevens zijn en of ik nog maar een keer contact wil opnemen met de klantenservice. Bel met mijn vaste telefoon, weer bijna een half uur. Krijg ik te horen dat het aan mijn toestel ligt. Een simkaart uit een ander toestel (van Telfort) doet het wel ...... Een nieuwe simkaart opsturen kost 15 euro, terwijl dat eigenlijk service /garantie is.
    Waardeloos bedrijf. Nooit meer tele2

    Reageer

  • -3

    Peter Rosier zegt:
    • 44444
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Voor de 2e keer is er op onverklaarbare wijze in een uur of zeg 500mb aan data verbruikt door mij volgens Tele2, terwijl ik niet bijzonders gedaan heb. Ik heb 1gb aan data en kom nooit verder dan de helft van mijn bundel. Tele2 heeft mij in het verleden zelfs aangeboden een kleinere bundel te nemen. Wanneer je ze belt en o uitleg vraagt voor dit plotselinge verschil sturen ze je met een kluitje in het riet. Om van de discussie af te zijn heb ik voorgesteld mijn abonnement af te kopen en de resterende maanden van dit contract te betalen zodat ik naar een andere aanbieder kan steppen met nummer behoud. Tele2 weigert hier aan mee te werken. Het is echt een onguur bedrijf die, wanneer je eenmaal klant bent, alles doet om je vast te houden, ook al is het niet meewerken aan opzegging bij ontevredenheid.. Mensen! Ik waarschuw jullie voor dit ongure bedrijf, ga er niet mee in zee!

    Reageer

  • -4

    Ellen zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Dat Tele 2 nog bestaat, na al deze negatieve ervaringen. Ook ik heb er genoeg met Tele2. Maar het ergste is toch wel dat ze na ruim een half jaar, dat ik geen klant meer ben, toch ineens! geld af gaan schrijven van mijn rekening?!!? Wat een Waardeloze organisatie!

    MarcuitG zegt:

    Hoe kan dat dan Ellen als je geen klant meer ben?

    Reageer

  • -4

    bengalle zegt:
    • 11111
    • 22222
    • 11111
    • 22222

    Probeer al een paar keer op online rekening te komen. Tot voor kort ging dit prima maar nu hebben ze het verandert. Je moet nu een pincode hebben die ze via sms naar je toesturen ik heb nooit een pincode gehad. Ik bel niet meer naar de klantenservice want mijn ervaring met hun is dat ze alles fout doen wat maar fout kan gaan.gelukkig heb ik geen autom. afschrijving dus moeten ze maar een papieren rekening sturen.

    Reageer

  • -3

    krista zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Zooooooooo slecht. Zakelijke klant bij tele2 voor vaste telefonie sinds een jaar, bij hosting en domeinregistratie al ruim 8 jaar; bij mobiele telefonie sinds eind mei. Overstap ging makkelijk en geen minuut "uit de lucht" geweest. Maar eind juni ging ik op vakantie voor 5 weken in het buitenland en had al mijn klanten ingelicht dat ik wel mobiel bereikbaar zou zijn. De eerste week ging goed, maar toen werd ik zonder aankondiging of info afgesloten, omdat ik schijnbaar de magische grens van 200 euro had bereikt voor mijn eerste twee facturen (ookal was ik al jaren klant bij andere afd.). En ofschoon via incasso werd afgeboekt en ze dus t.a.t. tussentijds hadden kunnen afboeken, heeft het mij twee weken gekost om er überhaupt achter te komen, waar het probleem lag en een borg kon storten. Ik ben dus ruim twee weken niet bereikbaar geweest en heb hierdoor ontzettende schade geleden. Nu ben ik terug en ontvang geen factuur omdat ik 200 euro teveel heb betaald, deze aanmaken is onmegleijk volgens tele2! Uiteraard heb ik die factuur wel nodig voor de belastingdienst. Niet te geloven allemaal! Voor zakelijke klanten NIET aan te raden!!

    Reageer

  • -2

    Rene zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wat een chaos bij Tele2! Vorige week mijn nieuwe mobiele nummer gekregen van Tele2, blijkt het nummer niet in hun systeem te staan. Gevolg: ipv binnen 4 dagen geregeld zoals vermeld op website en mail, nu al 4 dagen aan het prutsen met Tele2. Antwoord Tele2 helpdesk: u wordt vandaag teruggebeld. Geen reactie. Zelf maar weer gebeld, antwoord: u wordt over 3(!) dagen teruggebeld, ook als het niet gelukt is. Dat betekent dus dat ik vanaf 1 augustus niet meer mobiel bereikbaar ben. Waardeloos! Goedkoop=Duurkoop

    Reageer

  • -1

    Harold zegt:
    • 11111
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Als vader van een gezin met vier kinderen altijd op zoek naar goede abonnementen. We hebben meerdere abonnementen bij diverse providers gehad en eigenlijk nooit problemen gehad. Behalve bij Tele2. Binnen een jaar is er tweemaal een afboeking misgegaan. Heel raar. Bij de andere providers zijn alle incasso's wel gewoon gelukt. Je krijgt geen mail, SMS of een brief, maar wordt zonder bericht afgesloten. Ook al zijn alle periodes daarna wel gewoon afgeboekt. De eerste keer gebeld en weer aangesloten. Natuurlijk werden er wel aansluitingskosten in rekening gebracht. Zou wordt goedkoop snel duur!

    Bij de tweede keer werd er verteld, dat zij al twee herinneringen hebben verstuurd en dat de vordering nu is overgedragen aan Interim Justitia.

    In de mail geen herinnering te vinden (terwijl deze optie wel staat aangevinkt in MijnTele2). Volgens de dame van het callcenter wordt herinneringen alleen per post verstuurd. Maar waarom kun je dan deze opties kiezen?

    Aan de dame van het callcenter gevraagd hoe ik nu kan betalen en zsm weer aangesloten kan worden. Maar dat kan (of eigenlijk wil) ze niet vertellen. Wel het nummer van Interim Justitia gekregen. Daarom daar naar toe gebeld, maar daar was de vordering niet bekend.

    Dus teruggebeld naar Tele2 en na lang wachten konden ze mij niet helpen. Maar ze konden de vraag wel doorzetten naar de desbetreffende afdeling en ik zou volgende week teruggebeld worden.

    Ondertussen het bedrag maar betaald (want de desbetreffende periode was inderdaad niet afgeschreven, maar de 3 periodes daarna wel). Gelukkig had ik van de eerste keer nog het rekeningnummer, want dat wilde de klantenservice mij ook niet geven.

    En tot mijn verbazing krijg ik een dag later een brief van Preventel dat Tele2 mij als wanbetaler had geregistreerd.

    Ik weet niet hoe ze het doen, maar zo,n slechte service maak ik niet vaak mee. Even een telefoontje of mailtje had veel kunnen oplossen.

    Tele2: zeker geen aanrader dus.

    Reageer

  • -2

    R Schepers zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    Ik heb jaren bij T mobile gezeten nooit geen problemen, nu sinds april bij tele 2.
    Blijkt voor diverse apps geen ondersteuning op iphone. waarom deze verkopen met een tele2 abonnement als het niet volledig werkt.
    Kom net terug uit het buitenland, kon nergens via wifi op internet. belachelijk gewoon. kan iemand mij vertellen wat de oorzaak hiervan is.

    Fazl zegt:

    Hoi,'
    Ik stapt over naar Online (dochter bedrijf van T-Mobile), nog even kijken hoe dit abonnement verloopt.
    Je moet je stekker uit doen en na 15 seconden weer insteken. Als het nog niet goed werkt dan moet je helemaal resetten. de modem
    Hoop dat het je helpt

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring