Tele2.nl


Prijs 2.232.232.232.232.23
Levering1.931.931.931.931.93
Ondersteuning1.451.451.451.451.45
Totaal oordeel1.481.481.481.481.48

Tele2 Mobiel is in Nederland al jarenlang een aanbieder in voornamelijk het goedkopere segment van mobiele telefoons. Naast gsm abonnementen met mobiele telefoons verkoopt Tele2 ook prepaid kaarten en Simonly.

Je kunt bij Tele2 je rekening online bekijken.

Wat is jouw ervaring met Tele2? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Tele2.nl vind je hieronder.


26 Positief 163 Negatief 291 reviews - gemiddelde: 1.771.771.771.771.77 3.5 uit 10

291 Ervaringen voor Tele2.nl

  • 0

    Sisam zegt:

    Jan Ik zit inmiddels een jaar bij Vodafone, en zal hier ook nog zeker een jaar <a href="http://mrhzbbtvif.com" rel="nofollow">blvejin</a> gezien mijn abonnement bij deze provider. Een aantal jaar geleden koos ik ook voor Vodafone, toen echter voor een prepaid-pakket, wat me in de periode die volgde, circa 2 e1 3 jaar, goed is bevallen. Na wat omzwervingen via andere providers, kwam ik eind vorig jaar weer terug ‘op het oude nest’, bij Vodafone. Ditmaal koos ik niet voor een prepaid-pakket, maar een Sim Only-abonnement. Ik beschikte al over een prima telefoon, echter ging er zoveel tegoed doorheen, dat ik op een gegeven moment besloot een abonnement af te sluiten. Vodafone beschikt over een redelijke service hierbij, in de winkel werd ik goed en adequaat geholpen bij het afsluiten van het abonnement. De klantenservice die per telefoon bereikbaar is, heeft vaak lange wachttijden en ook weten sommige medewerkers nooit precies het exacte antwoord op je vraag.

    Reageer

  • 0

    Stanley zegt:

    Lo peor es que lo anuncian como relago celebrando su segundo aniversario, es decir, nos toman por imbe9ciles porque esto empeora las condiciones anteriores.Antes: 500 mb/mes = 5 EAhora: 500 mb/mes = 15 EbfY le llaman celebracif3n? Son unos chapuceros!

    Reageer

  • 0

    Madison zegt:

    Y esto no es una promocif3n, se trata de una nueva tafira, que ademe1s viene acompaf1ada de una novedad importante para todos los usuarios, y es que hemos renovado el e1rea de clientes, disponiendo de informacif3n actualizada del consumo de voz y datos.

    Reageer

  • 0

    Angelika zegt:

    Mike Lesnar Ik wil even kort mijn ervaringen delen met de sim only anonnemebten van Telfort.Mijn abonnement liep vorige maand af bij T-mobile, ik had nog een simlock vrije Iphone 4 die ik in New York had gekocht dus ik was opzoek naar een goede simonly abonnement. Mijn ogen vielen meteen op de super sim only'. Ik reis non stop en bel waarschijnlijk meer dan 5 uur per dag. Ja inderdaad, ik ben zo een irritant persoon met een bluetooth headset. Ik heb de super simonly aangeschaft met 1000 smsjes, 500 belminuten en ongelimiteerd internet. Dat ik altijd over mijn belminuten zit heb ik nu gewoon leren accepteren. De tarieven die je betaalt voor het bellen buiten je bundel zijn in e9e9n woord : extraordinair goedkoop. Als zakenman is de vrijheid die zo een volbeladen abonnement, de Telfort super sim only, biedt gewoon uitmuntend. Vooral het onbeperkt internetten gebruik ik volledig. Mijn telefoon is altijd aan het downloaden of ik communiceer met mijn business collegas via whatsapp. De internetverbinding met mijn Telfort simonly is beter dan van welk andere provider die ik tot nu toe heb gehad (en dat zijn er veel!). Er is altijd bereik, downloadsnelheden zijn erg . snel en het telefoonbereik is ook uitstekend (met uitzondering van tunnels wanneer je in de trein zit, hehe). Ook kan je kiezen tussen een micro en normale simkaart. Veel mobiele aanbieders hebben deze keuzemogelijkheid nog niet, het is dus fijn voor sommigen om over de juiste formaat simkaart te kunnen beschikken. Dus, ik ben eigenlijk super tevreden met de Telfort super sim only abonnement. Helpdesk is ook prima, heb maar e9e9n keer lang moeten wachten maar dat is te vergeven wanneer je alle andere positieve dingen er tegenover zet! Echte aanrader voor zakenmannen en mensen die zichzelf als belfreak/belverslaafd beschouwen!Groetjes uit Dubai, Mike

    Reageer

  • 0

    Edwin zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik bespreek 3 maanden van tevoren het einde van het contract.
    Uiteraard vertrouw ik niet op de woorden van de medewerkers dus ik controleer de gang van zaken herhaaldelijk.
    Vervolgens blijkt mijn wantrouwen gegrond want Tele2 sluit mijn abonnement een week later af dan mijn einddatum.

    Tele2 verwacht vervolgens dat er betaald wordt tot de datum van de ongewenste afsluiting. Dat is blijkbaar normaal dat je betaalt voor iets dat je niet hebt gevraagd of besteld.
    Uiteraard betaal ik daar niet voor en maak dat ook duidelijk.
    Niets mee te maken je hebt ontvangen dus betalen zal je is het stellige antwoord van Tele2.

    Vervolgens registreert Tele2 mij bij Preventel en sturen ze ook nog Bosincasso achter mij aan.
    Betalen is de boodschap en de boete is 2x de openstaande factuur.

    Zo gaat Tele2 met klanten om die altijd netjes op tijd betalen tot het moment dat ze besluiten weg te gaan bij Tele2.
    Dan trachten ze je het leven nog even zuur te maken en verwachten ze dat je zwicht voor de zogenaamde druk.

    Elk medium zal ik benutten om deze boevenpraktijken van Tele2 aan te kaarten want dit is onacceptabel.

    Wees gewaarschuwd voor dit bedrijf!

    Mijn advies is dan ook, zoek een andere provider die wel klant- en oplossingsgericht is.

    Reageer

  • 0

    Edwin zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik heb me telefoon rekening 3 weken geleden betaald van 3 mobiele abbonementen nu is tele 2 al 14 dagen de betalingen kwijt ik heb 3 weken lang gehoort van de klanten service van tele2 dat ze me niet kunnen helpen ik ben al 5 jaar klant nu sturen ze me door naar incasso buro om de betalings bewijzen door te sturen en inmiddels zijn de telefoons afgesloten en zitten er incasso kosten bij voor alle 3 telefoon nrs ik moet bezwaar maken tegen incasso kosten . Ik ben inmiddels radeloos, wat heb ik met een incasso buro te maken als ik me rekening optijd betaal !!!!!! En tele2 is het geld kwijt . Het word zo verteld van los het zelf maar op. Ik heb niet bedacht om meerdere rekening nrs te hebben en ook niet meerdere klant nrs maar tele2 kan me niet helpen treurig zo een service. Het is niet de eerste keer dat ze geld kwijt zijn en me telefoon afsluiten terwijl ik optijd me rekening betaald heb.

    Leo zegt:

    This namelijk zo ze willen je gewoon niet helpen want dan moeten ze iemand anders vragen hoe omdat ze zelf geen flikker weten.ze zeggen maar wat daar maar weten zelf niet wat.als je wat vraagt word je doorverbonden zo ver ooit dat je de eerste weer hebt dus ze weten gewoon geen zak ze kunnen maar een ding en dat zijn euros en daar houd het mee op zogauw als ze binne zijn

    Reageer

  • 0

    Warda zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Sind juni ben ik klant bij Tele 2.
    Sim kaart beschadigd sins agustus heb ik nieuwe aangevraagd ze hebben me belooft dat binnen week krijg ik het nieuwe sim kaart nu bijna 3 maanden verder heb ik geen sim kaart ontvangen.
    Elke keer als ik Tele 2 bel beloof ze mij dat binnen week gaan ze opsturen van onze excuses we gaan ons best doen.
    Weet iemand wat kan ik doen?

    Leo zegt:

    Je kunt gewoon niks tegen dat zooitje want er is in nedeland niet zoon waardeloos bedrijf als tele2
    Het beste is weg gaan daar maar dat is moeilijk het zijn net stofzuigers ze zuigen je eerst leeg en daar na als de arm bruin genoeg is mag je mischien gaan

    Reageer

  • -1

    Mustafa zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Sinds 17-09-2015 ben ik nieuwe klant van Tele2 echter ik heb er al meteen spijt van.

    Ik ben overgestapt van telfort naar Tele2 met nummerovername. Ik kreeg een brief van tele2 dat mijn simkaart 17-09-2015 om 9 uur in de ochtend overgezet zou worden en dat ik meteen gebruik kon maken van bellen.
    Nou 7 dagen verder en nog steeds kan ik niet bellen, geen service.
    Ik heb de klantenservice meerdere malen gebeld zelfs topic geopend op tele2 forum maar ik word maar niet geholpen.
    Wat een slechte service.
    Absoluut geen aanrader. mensen niet doen.

    Leo zegt:

    Ja daar staat tele 2 om bekend beloven maar niks doen dus ik denk dat je genaaid bent door die schatjes daar.maar het geld zullen ze wel hebben niet
    This gewoon triest dat zoon bedrijf mensen kan bestelen meer doen ze eigelijk niet

    Leovogels zegt:

    Ja ik vind het zeer triest dat het zo gaat dar maar als je geen tv of telefoon wilt moet u zich aan melden bij tele 2 dan komt het goed
    En hoe ze dan met de klant om gaan als u ze bet ze horen dan de klepel in milaan luiden dus dan begind men met door verbinden om dat er niemand daar een antwoord geeft
    In en in triest komen ze helemaal van zweden om hier mensen er onder te trekken

    leo zegt:

    This kplandelijk bekend ze zitte daar met weet ik hoeveel man en er is er niet een bij die een oplossig heeft.

    Reageer

  • +1

    Leo zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik vind tele2 een bedrijf dat liegt en mensen laat betalen die al zijn overleden dus een echt centen neukers bedrijf
    Wij hadden informatie Gevraagt aan de vastelaste bond in Eindhoven dat ook niet te vertrouwen is voor goed koper internet en tv.nou daar kwam tele 2 uit maar ze zeiden er niet bij dat het via de telefoon lijn ging dus wij zijn besotemieterit door de bond.dus hadden het gedaan en niet wetende van dat wij waren op vakantie toen er van tele 2 een brief kwam met daarin dat we weer binnen een week konden op zeggen maar we waren net te laat dus ik bellen en toch proberen.maar denk je dat die lui daar iets om geven ze zeggen we lossen het op maar ze doen geen flikker
    Ze kennen maar een ding en dat zijn euros ze zouden fam kunnen zijn van dagobert duck die lui luisteren helemaal niet naar je ze doen alsof maar ik ben benieuwd wie daar de bruinste arm heeft

    Reageer

  • -1

    Sander zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Niet doen. Ik heb zeg 2 jaar geleden bij Tele2 een sim-only abonnement aangeschaft zonder databundel, alleen bellen dus. Het zou 3,50 EUR per maand kosten... Ja dat klopt, de eerste 4-5 maanden was dat het geval, maar hierna werd het 8, 14, 30, 45 EUR. Nu gemiddeld 30 EUR per maand. Ze hebben er niet bij verteld dat bellen naar T-mobile of KPN klanten wel geld kost, en heel heel erg veel! Je wordt dus bij Tele2 bestolen. Niet doen, niet doen is mijn advies beste mensen. Ik ga nu over naar Youfone.

    leo zegt:

    ja het is triest hoe ze daar te werk gaan waardeloos

    Reageer

  • -1

    paul zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ga hier geen verplichtingen aan. Je komt van een koude kermis thuis.
    Internet werkt zo goed als niet. Digitale TV is zo mogelijk nog erger.
    Aantoonbaar gemaakte afspraken worden gewoon niet nagekomen. Tele2 heeft niet het fatsoen om je zelf te woord te staan. Tele2Klantenservice zijn onderknuppels van een extern bureau. 1,5 jaar lang van het kastje naar de muur gestuurd. Dit kan anno 2015

    Administratie is een ramp.
    Anderhalf jaar van ellende heb ik hier al achter de rug. Alles in overleg teruggestuurd, zelfs 3 opzeggingen voor 2 producten. Nu net weer een onjuiste vordering op de mat van hun maffiamaatje incasso Bos.
    Onvoorstelbaar dat zoiets kan bestaan.

    Tele2 is Zum Kotzen,

    leo zegt:

    het is gewoon een triest bedrijf ze zeggen je van alles toe maar in tussen stampen ze je de grond in gewoon in en in triest

    Leo zegt:

    ja zum ktzen geweldige uit spraak niks meer aan doen

    Reageer

  • -1

    M.L. Witvliet zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Als je je graag wil laten afzetten, dan is Tele 2 absoluut de telefoonmaatschappij voor jou. Wil je dit niet wees dan verstandig en blijf ver van deze oplichtersmaatschappij vandaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Mijn vriendin had een van haar vriendinnen aan een klein abonnement van tele 2 geholpen. Dit liep af en aangezien een abonnement bij tele 2 mij minder zou kosten dan mijn prepaid heb en ik toch wel een nieuwe telefoon wilde hebben heb ik de sprong gewaagd samen mijn een Sony Xperia Z. Ik kreeg de telefoon binnen en schrok me gelijk al te barsten 52,00 euro per maand meneer, terwijl ik op 30 had gerekend. Een telefoontje naar de klantenservice had ook geen zin. "Nee meneer, gekocht is gekocht en u zit er de komende twee jaar aan vast en wij gaan het abonnement niet veranderen. Foutje van mijn vriendin dus ja, daar doe je weinig aan. Een klantvriendelijke provider zou echter gezegd hebben. "Meneer we passen het abonnement voor u aan" want die telefoon die je erbij genomen heb wordt toch wel dubbel en dwars betaald aangezien ik alleen maar minder belminuten wilde omdat ik die toch niet nodig had.

    Toen veranderde het bedrag ineens van 52,00 euro in rond de 20.00 euro per maand. Aangezien ik dit voor geen meter vertrouwde gelijk maar weer naar Tele2 gebeld voordat er deurwaarders aan de deur zouden verschijnen, maar er was een of andere korting toegepast waar ik niets van wist en niets van in het contract was terug te vinden, maar goed mooi meegenomen en het nam in ieder geval al wat van mijn ontevreden gevoel over tele 2 weg, ondank ik nog geen 15% van mijn totale abonnement per maand gebruikte.

    Nog een vergissing gemaakt want ik had een sony Xperiz Z gekocht. Gewaagd aan tele 2 want wil je zwaar overbetalen voor je toestel die vervolgens in no time kapot is of een gescheurd scherm heeft is dit het toestel voor jou. Zelfs de Xperia 3 nu in bezit van een kennis van mij zit nog steeds vol met problemen die je niet mag verwachten van een toestel van 700 euro. Tele 2 gebeld wat de mogelijkheden waren met een eventuele bijbetaling maar die waren er natuurlijk niet dan een half jaar zonder telefoon doen en dan weer een abonnement afsluiten van 2 jaar onder de huidige voorwaarden. Denken jullie nu echt dat ik gek ben???

    Het laatste jaar ging ook ineens weer het bedrag naar 52.00 euro en op zijn zachtst gezegd was ik Tele 2 echt spuugbeu. en telde ik af naar de laatste dag eind Juli. Maar nee hoor, als ik eind juli (het einde van de twee jarige periode) mijn abonnement af zou sluiten moest ik nog 65 euro bijbetalen. Bleef ik er bij dan zou ik een sim only abonnement krijgen en een sim only kaart ontvangen. Dus bij de laatste factuur geen 52 maar 67 euro betaald, KRIJG IK NOG EEN FACTUUR VAN 15 EURO. Hoezo oplichters ten top. Dan staat er op je maandoverzicht dat dit doorloopt tot eind augustus, maar nee hoor 23 augustus weer een factuur van 5 euro om onduidelijke redenen.

    Nummerbehoud aangevraag , maar uiteraard wordt dit ook uitgerekt door Tele 2 en wordt dit pas ingevoerd op 14-09-2015 vandaar misschien die extra kosten van 5 euro om hun abonnement dan toch maar weer een tijdje langer door te laten lopen.

    dus mensen, wees verstandig EN BLIJF VER WEG VAN DEZE OPLICHTINGSMAATSCHAPPIJ vandaan. Goedkoop zijn ze allerminst en ze proberen je van alle kanten een oor aan te naaien.

    Oh en als je er ondanks dit verhaal toch nog aan denkt een abonnement bij deze oplichters te nemen. Het netwerk is echt ongelofelijk slecht en het bereik is minimaal. Voor internet noet je buiten gaan staan, en als je geluk hebt werkt het dan. Lekker binnen internetten op je mobiel kan je wel vergeten bij deze maatschappij. Telefoonbereik (in het gebied waar ik zit dan) maximaal 2 streepjes van de 5 dus bellen lukt nog net. Randstad is het bereik dan weer wel goed.

    Reageer

  • 0

    Elise zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 11111
    • 22222

    Levering was zelfs een paar dagen te vroeg, prijs is prima, service verschrikkelijk!

    Sinds maart 2015 heb ik een tv/internet aansluiting bij tele2 (die overigens alletwee heel goed werken). Bij de aansluiting aangegeven dat ik automatische incasso wilde. Na 6 maanden krijg ik nogsteeds herinneringsmails om te betalen omdat ze te dom zijn om automatische incasso uit te voeren. Elke keer als ik bel (elke maand dus) wordt hetzelfde verhaal opgehangen; al mijn gegevens kloppen, er is een storing aan hun kant. Storing heb ik opzich begrip voor, maar als de storing al 6 (!!!!!!) maanden duurt niet meer.

    learjetrpdpro217 zegt:


    ergh he dit tele 2 mensen willen gwoon weg door de klanten service en niet zo zeer om het produck was t maar anderom eej.

    lol erg hoor di tele 2 gedoe

    jeff dods mag nog wel wat verbeteren als zijnde directeur van tele 2

    Leo zegt:

    Ja ik denk dat die baas van tele 2 de mede werkers wel heeft geleert hoe je deczaak besotemietert of liegen dat het gedrukt staat
    En de mede werkers doen alles om een bruine arm te krijgen hoe bruiner hoe liever dacht ik zo

    Reageer

  • -1

    ellen zegt:
    • 44444
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Geen afspraken mee te maken, gaat fout, telkens weer
    Het is goedkoop dat is het voordeel, internet tv etc. werkt goed, daar geen klachten over, maar als je bijv. gaat verhuizen zoals ik, gaat alles fout.
    Er stond eerder al ook ineens een tweede tv bij mijn abonnement, zonder dat ik daarom had gevraagd, hierover meerdere keren gebeld, zou worden vergoed, gebeurde niet, weer meerdere keren gebeld, dan zou het toch echt worden verrekend, 1 x goed gegaan, toen weer fout. Mevrouw was vergeten de tv gelijk stop te zetten, waardoor alles weer opnieuw moest worden verrekend. + ik kon mijn vaste nummer niet meenemen naar mijn nieuwe woning, dat kon alleen als ik zou overstappen naar een andere maatschappij. Moest daarom mijn abonnement stopzetten, weer nieuwe aanvragen, daar gingen weken overheen. In juni hierover gebeld uiteindelijk per 01/09 mijn nieuwe abonnement, met verkeerde internet snelheid. Moest daarom weer worden stopgezet en weer nieuwe worden aangevraagd. Heb minstens (niet overdreven) 6 uur met tele2 aan de telefoon gehangen afgelopen maanden, om telkens de situatie uit te leggen. Dat is niet normaal en heb helaas nog steeds het goede abonnement niet en nog steeds mijn geld niet terug. Ze zeggen dat het per 01-09 is opgelost, we zullen zien.

    leo zegt:

    ja this gewoon te triest voor woorden

    Reageer

  • 0

    Richard zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    We zijn al lang klant bij TeLe2, eigenlijk ben ik klant geworden bij Versatel wat later TeLe2 is geworden (helaas)
    We hebben verschillende producten van Tele2 zoals internet, televisie, telefoon en 2 mobiele telefoons.

    Iedere maand wordt er door Tele2 2 bedragen geïncasseerd middels automatische incasso. Deze worden niet duidelijk omschreven op de bankafschriften derhalve dacht ik dat het alle producten betrof die wij bij Tele2 afnemen. Nu beweren zij dat er van 1 mobiele telefoon als sinds 2012 geen kosten meer zijn geïncasseerd!En eisen ze dat we 3650 euro moeten betalen! Zijn er mensen die een soortgelijke ervaring hebben met tele2 of is er iemand die ons hier wat nuttige informatie over kan verstrekken?

    B.v.d Richard.

    herma zegt:

    ookby my word er iedere maand 2 keer een bedrag afgeschreven ga je ze bellen zeggen ze dat het van een mobiele tel is ,die ik by hun niet heb en of ik even 368 euto wil betalen en kryg je een incasso van de firma bos op je dak,er worden maar zo verschillende bedragen van je bank afgeschreven wat een waardeloos bedryf heb spyt dat ik met hun in zee ben gegaan

    Leo zegt:

    Ja ze gaan ze te werk ze moeten zorgen dat ze niet op de fles gaan vandaar het tweede bedrag.das een appeltje voor de dost
    Zo hebben ze ook een kut streek geleverd bij een dame van 78 jaar oud je zou zeggen ze hebben wek een beetje fatoen in hun lijf maar nee hoor het gaat hun alleen maar om de pegels
    Nog sterker er zijn mensen die overleden zijn nog steeds een rekening krijgen terwijl het wel bekend is bij hun
    Hoe zo niet over lijken gaan this gewoon weg schandalig hoe die lui met de klanten omgaan triest in en in triest

    Leo zegt:

    Ja die ene keer is voor de baas en die andere is om het uit je een maal per jaar dacht is zo wand je denkt toch niet dat de baas dit betaalt

    Reageer

  • +1

    Stephanie zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Waardeloos bedrijf. Beloven je vanalles waarvan bevestiging per mail gekregen. Maar nog altijd niks nagekomen. Je moet maar een vergoedingsformulier invullen. Wat daarna wordt afgewezen omdat ze geen afwijkingen zien in de factuur?? Beetje raar nietwaar. Klachten worden niet behandeld je wordt nooit teruggebeld. Echt slechte service. Daarnaast heb je maar 1 keer kosten buiten de bundel die nooit verklaarbaar zijn. Kortom waardeloos bedrijf en spijt dat we de abonnementen verlengt hebben. Ze zullen in ieder geval binnenkort 3 klanten minder hebben want bij ons nooit meer tele2

    Leo zegt:

    Ja das nou eenmaal de wekwijze van(TELE2) klanten service is gewoon 3 keer niks verbinden je door als ze het antwoord niet weten en dat komt heel vaak voor das ook het einige wat dat 100% goed loopt als een geolide machine
    En ping euros voor de baas iedereen probeert gewoon om de bruinste arm te krijgen

    Leo zegt:

    lja ze beloven je van alles maar daar blijft het ook bij
    Ja ze doen maar wat de klant diend zich overal aan te houden en hun doen wat ze zelf willen triesrt

    Reageer

  • +2

    michael meulendijks zegt:
    • 44444
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    een ontevreden klant nog nooit heb ik zo een waardeloos bedrijf als tele 2 meegemaakt al maanden heb ik problemen met hun over een zogenaamde factuur die niet betaald is "ze konden de betaling nergens vinden" terwijl alles gewoon betaald is volgens de rabobank,ik heb zelfs nog geld van hun tegoed dagenlang hang je aan de telefoon en iedere keer krijg je wat anders te horen,liegen en bedriegen daar zijn ze goed in bij tele2 ik ben al 5 jaar klant maar ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik er ingetrapt ben de laatste keer bij het verlengen NOOOOOOOOOOOIT GEEN TELE2 MEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik adviseer andere mensen om voordat ze met tele2 in zee gaan eens goed achter hun oren krabben om een contract af te sluiten bij hun AUB DOE HET NIET TRAP NIET IN HUN MOOIE VERHAALTJE HIER KRIJG JE SPIJT VAN DIT BELOOF IK kijk maar op diverse forums op internet ik ben niet de enigste,er zijn ontelbaar klachten over tele2 beschreven ik ben een gewaarschuwd mens nu en ik hoop dat ik andere mensen ook kan waarschuwen voor al die wanpraktijken van hun tele2 is FIRMA LIST EN BEDROG en co mvg michael Meulendijks uit helmond

    leo zegt:

    Ja list en bedrog goed gezegt

    Reageer

  • 0

    Evelyn zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 22222

    Ik heb mijn telefoon naar de repairservice gestuurd met audioproblemen. Zij zouden daar onderzoek naar doen. Nu willen ze echter ook onderdelen repareren die niet kapot zijn en boven alles dat ik daar 200euro voor betaal. Ik wil alleen de audio repareren en die zou onder de garantie moeten vallen. Ik heb hiervoor een prijsopgave gevraagd. Die krijg ik niet. Ik moet of 200 euro betalen voor een mix van reparaties die niet nodig of gewenst zijn of die onder de garantie zouden moeten vallen. Of ik moet 35euro onderzoekskosten neertellen om mijn telefoon terug te krijgen. Iets waar ik voor getekend had toen ik dacht dat ze alleen mijn audio zouden repareren. De laatste optie is dat ik de telefoon bij hun laat. Er staat nergens in de kleine lettertjes dat tele2 alles repareert ook als je dat nietvwilt. Zij houden zich niet aan de afspraken en eisen nu wel dat ik me er wel aan houd.

    Het is de derde keer dat ik het gevecht met hen aan moet. De 1e keer had ik na mijn verlenging een maand lang geen bereik (kon niet bellen of sms-en). De 2e keer hadden ze de 276 euro voor mijn mobiel (dezelfde die nu bij reparatie ligt) 2x geincasseerd. Het heeft me 4 maanden gekost om dat geld terug te krijgen. Tele2 doet zijn uiterte best om hun incompetenties altijd jouw probleem te maken.

    Reageer

  • 0

    Bert zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Wat een verschrikking, blij dat ik er vanaf ben maar ik had er nooit aan moeten beginnen. Het internet is ook nog eens bedroevend traag,de klantenservice een verschrikking en de toon die wordt aangeslagen in de brieven die ze sturen onacceptabel. Na drie jaar klant opzeggen en dan de resterende maanden af laten tikken is op het criminele af. Lange leve mijn nieuwe provider die tegen ongeveer dezelfde prijs wel kwaliteit levert.

    leovogels zegt:

    Jachet is triest gesteld dar bij die lui maar wat zo mooi is daar ze beloven iedere keer dat ze het op zulle lossen maar er word geen flikker gedaan

    Reageer

  • +1

    HA zegt:
    • 11111
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Zeer slechte ervaring met de klantenservice. Ze helpen je niet. Ze vertellen je steeds te wachten op een link die nooit komt.

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring