Tele2.nl


Prijs 2.232.232.232.232.23
Levering1.951.951.951.951.95
Ondersteuning1.461.461.461.461.46
Totaal oordeel1.491.491.491.491.49

Tele2 Mobiel is in Nederland al jarenlang een aanbieder in voornamelijk het goedkopere segment van mobiele telefoons. Naast gsm abonnementen met mobiele telefoons verkoopt Tele2 ook prepaid kaarten en Simonly.

Je kunt bij Tele2 je rekening online bekijken.

Wat is jouw ervaring met Tele2? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Tele2.nl vind je hieronder.


27 Positief 168 Negatief 297 reviews - gemiddelde: 1.781.781.781.781.78 3.6 uit 10

297 Ervaringen voor Tele2.nl

  • 0

    Karin zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wilde eerst een sim only nemen van tele 2. Wat ben ik ontzettend blij dat ik eerst even gaan googlen. Wat een ellendig bedrijf zeg. Ga ook gelijk mijn zoon waarschuwen om niet over te stappen, krijg de kriebels van alle berichten die ik lees.

    Sterkte voor 1 ieder, wat een boeven daar :(

    Reageer

  • 0

    Evert de koster zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Gisteren voor de vijfde keer contact gehad met de Helpdesk van Tele2.
    De aanleiding voor het contact is dat mijn vader een wijziging van zijn telefonie abonnement telefonisch heeft afgesloten op 24-02-2015. Vanaf die datum zijn ze dubbel belast door automatische incasso’s. Na diverse pogingen is het eindelijk gelukt om in mei 2016 één van de abonnement stop te zetten.
    Daar na een verzoek gedaan om restitutie van het teveel betaalde bedrag in overleg met een helpdeskmedewerker van Tele 2. Daarna een botte afwijzing per de email ontvangen en is er geen enkel overleg gezocht om een en ander uit te leggen of toe te lichten.
    Beste meneer ….. Wij hebben je aanvraag voor een vergoeding in behandeling genomen en willen je hierbij graag informeren over de uitkomst.
    Helaas heb ik geconstateerd dat je aanvraag al eerder in behandeling is genomen, maar dat deze is afgewezen. Ik kan je aanvraag daarom niet opnieuw in behandeling nemen.
    Wat hierboven is geschreven is niet juist zie email bericht van begin mei 2016 van de helpdesk van Tele2 hieronder:
    Beste meneer/mevrouw, We hebben je aanvraag voor een vergoeding in behandeling genomen en willen je hierbij graag informeren over de uitkomst. Na alles te hebben nagekeken, gaan wij akkoord met je aanvraag. Wij hebben je daarom een vergoeding toegekend van 40.67 euro. Dit bedrag zal op je eerstvolgende factuur in mindering worden gebracht. Je kunt deze vergoeding terugvinden op je factuur onder het kopje "Overige kosten/vergoedingen wat hierboven is geschreven is niet juist: Deze toegekende vergoeding is nog geen 10% van datgene wat dubbel is afgeschreven.
    Naar aanleiding hiervan gisteren contact gezocht en zeer onsympathiek behandeld door een dame van de Helpdesk van Tele2. De dame stond op het punt om naar huis te gaan en haar systeem om gesprek te bekijken of op te slaan was in storing. Hierdoor was zij dus niet in staat om gegevens in te zien of om vast te leggen. Het was zelf niet mogelijk om mijn 06 nummer te noteren om mij op een later tijdstip terug te bellen. Ik moest de regluiere weg maar weer bewandelen en weer opnieuw contact zoeken met de services desk en opnieuw een call aanmaken voor de zesde keer
    Heeft u ook deze ervaringen met de Services desk van Tele 2

    Reageer

  • 0

    k zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Laten we met zijn allen naar kassa of radar stappen. Ik ben voor. Wat een verschrikkelijk bedrijf zeg. Je wordt niet goed doorverbonden, medewerkers weten niets en spreken geen goed Nederlands. Ik heb een maand lang geen internet gehad en daardoor mijn bron van inkomsten gemist. Mijn vriend moest een dure afkoopsom betalen voor het vroegtijdig annuleren van het zakelijk contract terwijl hij op tijd alles schriftelijk heeft opgezegd. Schande! wie is de grote baas achter dit bedrijf....ik wil weer een klachtenbrief schrijven want op mijn vorige brieven heeft nog niemand gereageerd.

    Reageer

  • -1

    boze klant zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wat een dramna!!!!!!!!!!!! Dit bedrijf moet gestopt worden!!!!Houden zich niet aan eigen voorwaarden!Misschien kan Maurice de Hondt hier wat aan doen, of kassa of de consumentenbond? Zoveel mogelijk naar buiten brengen want dit is oplichting!

    Reageer

  • 0

    Ricardo zegt:
    • 22222
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Beste mensen,

    Eerste paar jaar normale internetverbinding gehad van Tele2 en dit was altijd in orde. Sinds wij aangesloten zijn aan het glasvezel is het niets anders dan storingen. En ook voor de mensen met meerdere gameconsoles in huis. Bereid je er maar vast op voor dat Tele2 de poorten niet opengooit en je er een externe router moet tussengooien in DMZ modus. En dit werkt allemaal hartstikke lekker.... Ik wil zoveel mogelijk mensen waarschuwen voor het glasvezel abonnement!

    Reageer

  • +1

    Karin zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Tele2 heeft flink aan de weg getimmerd met het nieuwe 4G netwerk. Waar ik vroeger niet of nauwelijks bereik had, staan de streepjes nu op vol. Bovendien krijg je heel veel MB's bij je abonnement voor weinig euro's. Standaard 4G en echt supersnel. Hun buitenlandbundel heel goedkoop.Was voor mij de reden om over te stappen. De meesten providers rekenen 6 cent extra per MB in de EU en dan komt 1 GB toch nog op 60 euro maar bij tele2 heb je 1 GB (EU) voor 10 euro

    Reageer

  • 0

    Sisam zegt:

    Jan Ik zit inmiddels een jaar bij Vodafone, en zal hier ook nog zeker een jaar <a href="http://mrhzbbtvif.com" rel="nofollow">blvejin</a> gezien mijn abonnement bij deze provider. Een aantal jaar geleden koos ik ook voor Vodafone, toen echter voor een prepaid-pakket, wat me in de periode die volgde, circa 2 e1 3 jaar, goed is bevallen. Na wat omzwervingen via andere providers, kwam ik eind vorig jaar weer terug ‘op het oude nest’, bij Vodafone. Ditmaal koos ik niet voor een prepaid-pakket, maar een Sim Only-abonnement. Ik beschikte al over een prima telefoon, echter ging er zoveel tegoed doorheen, dat ik op een gegeven moment besloot een abonnement af te sluiten. Vodafone beschikt over een redelijke service hierbij, in de winkel werd ik goed en adequaat geholpen bij het afsluiten van het abonnement. De klantenservice die per telefoon bereikbaar is, heeft vaak lange wachttijden en ook weten sommige medewerkers nooit precies het exacte antwoord op je vraag.

    Reageer

  • 0

    Stanley zegt:

    Lo peor es que lo anuncian como relago celebrando su segundo aniversario, es decir, nos toman por imbe9ciles porque esto empeora las condiciones anteriores.Antes: 500 mb/mes = 5 EAhora: 500 mb/mes = 15 EbfY le llaman celebracif3n? Son unos chapuceros!

    Reageer

  • -1

    Madison zegt:

    Y esto no es una promocif3n, se trata de una nueva tafira, que ademe1s viene acompaf1ada de una novedad importante para todos los usuarios, y es que hemos renovado el e1rea de clientes, disponiendo de informacif3n actualizada del consumo de voz y datos.

    Reageer

  • 0

    Angelika zegt:

    Mike Lesnar Ik wil even kort mijn ervaringen delen met de sim only anonnemebten van Telfort.Mijn abonnement liep vorige maand af bij T-mobile, ik had nog een simlock vrije Iphone 4 die ik in New York had gekocht dus ik was opzoek naar een goede simonly abonnement. Mijn ogen vielen meteen op de super sim only'. Ik reis non stop en bel waarschijnlijk meer dan 5 uur per dag. Ja inderdaad, ik ben zo een irritant persoon met een bluetooth headset. Ik heb de super simonly aangeschaft met 1000 smsjes, 500 belminuten en ongelimiteerd internet. Dat ik altijd over mijn belminuten zit heb ik nu gewoon leren accepteren. De tarieven die je betaalt voor het bellen buiten je bundel zijn in e9e9n woord : extraordinair goedkoop. Als zakenman is de vrijheid die zo een volbeladen abonnement, de Telfort super sim only, biedt gewoon uitmuntend. Vooral het onbeperkt internetten gebruik ik volledig. Mijn telefoon is altijd aan het downloaden of ik communiceer met mijn business collegas via whatsapp. De internetverbinding met mijn Telfort simonly is beter dan van welk andere provider die ik tot nu toe heb gehad (en dat zijn er veel!). Er is altijd bereik, downloadsnelheden zijn erg . snel en het telefoonbereik is ook uitstekend (met uitzondering van tunnels wanneer je in de trein zit, hehe). Ook kan je kiezen tussen een micro en normale simkaart. Veel mobiele aanbieders hebben deze keuzemogelijkheid nog niet, het is dus fijn voor sommigen om over de juiste formaat simkaart te kunnen beschikken. Dus, ik ben eigenlijk super tevreden met de Telfort super sim only abonnement. Helpdesk is ook prima, heb maar e9e9n keer lang moeten wachten maar dat is te vergeven wanneer je alle andere positieve dingen er tegenover zet! Echte aanrader voor zakenmannen en mensen die zichzelf als belfreak/belverslaafd beschouwen!Groetjes uit Dubai, Mike

    Reageer

  • 0

    Edwin zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik bespreek 3 maanden van tevoren het einde van het contract.
    Uiteraard vertrouw ik niet op de woorden van de medewerkers dus ik controleer de gang van zaken herhaaldelijk.
    Vervolgens blijkt mijn wantrouwen gegrond want Tele2 sluit mijn abonnement een week later af dan mijn einddatum.

    Tele2 verwacht vervolgens dat er betaald wordt tot de datum van de ongewenste afsluiting. Dat is blijkbaar normaal dat je betaalt voor iets dat je niet hebt gevraagd of besteld.
    Uiteraard betaal ik daar niet voor en maak dat ook duidelijk.
    Niets mee te maken je hebt ontvangen dus betalen zal je is het stellige antwoord van Tele2.

    Vervolgens registreert Tele2 mij bij Preventel en sturen ze ook nog Bosincasso achter mij aan.
    Betalen is de boodschap en de boete is 2x de openstaande factuur.

    Zo gaat Tele2 met klanten om die altijd netjes op tijd betalen tot het moment dat ze besluiten weg te gaan bij Tele2.
    Dan trachten ze je het leven nog even zuur te maken en verwachten ze dat je zwicht voor de zogenaamde druk.

    Elk medium zal ik benutten om deze boevenpraktijken van Tele2 aan te kaarten want dit is onacceptabel.

    Wees gewaarschuwd voor dit bedrijf!

    Mijn advies is dan ook, zoek een andere provider die wel klant- en oplossingsgericht is.

    Reageer

  • 0

    Edwin zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik heb me telefoon rekening 3 weken geleden betaald van 3 mobiele abbonementen nu is tele 2 al 14 dagen de betalingen kwijt ik heb 3 weken lang gehoort van de klanten service van tele2 dat ze me niet kunnen helpen ik ben al 5 jaar klant nu sturen ze me door naar incasso buro om de betalings bewijzen door te sturen en inmiddels zijn de telefoons afgesloten en zitten er incasso kosten bij voor alle 3 telefoon nrs ik moet bezwaar maken tegen incasso kosten . Ik ben inmiddels radeloos, wat heb ik met een incasso buro te maken als ik me rekening optijd betaal !!!!!! En tele2 is het geld kwijt . Het word zo verteld van los het zelf maar op. Ik heb niet bedacht om meerdere rekening nrs te hebben en ook niet meerdere klant nrs maar tele2 kan me niet helpen treurig zo een service. Het is niet de eerste keer dat ze geld kwijt zijn en me telefoon afsluiten terwijl ik optijd me rekening betaald heb.

    Leo zegt:

    This namelijk zo ze willen je gewoon niet helpen want dan moeten ze iemand anders vragen hoe omdat ze zelf geen flikker weten.ze zeggen maar wat daar maar weten zelf niet wat.als je wat vraagt word je doorverbonden zo ver ooit dat je de eerste weer hebt dus ze weten gewoon geen zak ze kunnen maar een ding en dat zijn euros en daar houd het mee op zogauw als ze binne zijn

    Reageer

  • 0

    Warda zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Sind juni ben ik klant bij Tele 2.
    Sim kaart beschadigd sins agustus heb ik nieuwe aangevraagd ze hebben me belooft dat binnen week krijg ik het nieuwe sim kaart nu bijna 3 maanden verder heb ik geen sim kaart ontvangen.
    Elke keer als ik Tele 2 bel beloof ze mij dat binnen week gaan ze opsturen van onze excuses we gaan ons best doen.
    Weet iemand wat kan ik doen?

    Leo zegt:

    Je kunt gewoon niks tegen dat zooitje want er is in nedeland niet zoon waardeloos bedrijf als tele2
    Het beste is weg gaan daar maar dat is moeilijk het zijn net stofzuigers ze zuigen je eerst leeg en daar na als de arm bruin genoeg is mag je mischien gaan

    Reageer

  • -1

    Mustafa zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Sinds 17-09-2015 ben ik nieuwe klant van Tele2 echter ik heb er al meteen spijt van.

    Ik ben overgestapt van telfort naar Tele2 met nummerovername. Ik kreeg een brief van tele2 dat mijn simkaart 17-09-2015 om 9 uur in de ochtend overgezet zou worden en dat ik meteen gebruik kon maken van bellen.
    Nou 7 dagen verder en nog steeds kan ik niet bellen, geen service.
    Ik heb de klantenservice meerdere malen gebeld zelfs topic geopend op tele2 forum maar ik word maar niet geholpen.
    Wat een slechte service.
    Absoluut geen aanrader. mensen niet doen.

    Leo zegt:

    Ja daar staat tele 2 om bekend beloven maar niks doen dus ik denk dat je genaaid bent door die schatjes daar.maar het geld zullen ze wel hebben niet
    This gewoon triest dat zoon bedrijf mensen kan bestelen meer doen ze eigelijk niet

    Leovogels zegt:

    Ja ik vind het zeer triest dat het zo gaat dar maar als je geen tv of telefoon wilt moet u zich aan melden bij tele 2 dan komt het goed
    En hoe ze dan met de klant om gaan als u ze bet ze horen dan de klepel in milaan luiden dus dan begind men met door verbinden om dat er niemand daar een antwoord geeft
    In en in triest komen ze helemaal van zweden om hier mensen er onder te trekken

    leo zegt:

    This kplandelijk bekend ze zitte daar met weet ik hoeveel man en er is er niet een bij die een oplossig heeft.

    Reageer

  • +1

    Leo zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik vind tele2 een bedrijf dat liegt en mensen laat betalen die al zijn overleden dus een echt centen neukers bedrijf
    Wij hadden informatie Gevraagt aan de vastelaste bond in Eindhoven dat ook niet te vertrouwen is voor goed koper internet en tv.nou daar kwam tele 2 uit maar ze zeiden er niet bij dat het via de telefoon lijn ging dus wij zijn besotemieterit door de bond.dus hadden het gedaan en niet wetende van dat wij waren op vakantie toen er van tele 2 een brief kwam met daarin dat we weer binnen een week konden op zeggen maar we waren net te laat dus ik bellen en toch proberen.maar denk je dat die lui daar iets om geven ze zeggen we lossen het op maar ze doen geen flikker
    Ze kennen maar een ding en dat zijn euros ze zouden fam kunnen zijn van dagobert duck die lui luisteren helemaal niet naar je ze doen alsof maar ik ben benieuwd wie daar de bruinste arm heeft

    Reageer

  • -1

    Sander zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Niet doen. Ik heb zeg 2 jaar geleden bij Tele2 een sim-only abonnement aangeschaft zonder databundel, alleen bellen dus. Het zou 3,50 EUR per maand kosten... Ja dat klopt, de eerste 4-5 maanden was dat het geval, maar hierna werd het 8, 14, 30, 45 EUR. Nu gemiddeld 30 EUR per maand. Ze hebben er niet bij verteld dat bellen naar T-mobile of KPN klanten wel geld kost, en heel heel erg veel! Je wordt dus bij Tele2 bestolen. Niet doen, niet doen is mijn advies beste mensen. Ik ga nu over naar Youfone.

    leo zegt:

    ja het is triest hoe ze daar te werk gaan waardeloos

    Reageer

  • -1

    paul zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ga hier geen verplichtingen aan. Je komt van een koude kermis thuis.
    Internet werkt zo goed als niet. Digitale TV is zo mogelijk nog erger.
    Aantoonbaar gemaakte afspraken worden gewoon niet nagekomen. Tele2 heeft niet het fatsoen om je zelf te woord te staan. Tele2Klantenservice zijn onderknuppels van een extern bureau. 1,5 jaar lang van het kastje naar de muur gestuurd. Dit kan anno 2015

    Administratie is een ramp.
    Anderhalf jaar van ellende heb ik hier al achter de rug. Alles in overleg teruggestuurd, zelfs 3 opzeggingen voor 2 producten. Nu net weer een onjuiste vordering op de mat van hun maffiamaatje incasso Bos.
    Onvoorstelbaar dat zoiets kan bestaan.

    Tele2 is Zum Kotzen,

    leo zegt:

    het is gewoon een triest bedrijf ze zeggen je van alles toe maar in tussen stampen ze je de grond in gewoon in en in triest

    Leo zegt:

    ja zum ktzen geweldige uit spraak niks meer aan doen

    Reageer

  • -1

    M.L. Witvliet zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Als je je graag wil laten afzetten, dan is Tele 2 absoluut de telefoonmaatschappij voor jou. Wil je dit niet wees dan verstandig en blijf ver van deze oplichtersmaatschappij vandaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Mijn vriendin had een van haar vriendinnen aan een klein abonnement van tele 2 geholpen. Dit liep af en aangezien een abonnement bij tele 2 mij minder zou kosten dan mijn prepaid heb en ik toch wel een nieuwe telefoon wilde hebben heb ik de sprong gewaagd samen mijn een Sony Xperia Z. Ik kreeg de telefoon binnen en schrok me gelijk al te barsten 52,00 euro per maand meneer, terwijl ik op 30 had gerekend. Een telefoontje naar de klantenservice had ook geen zin. "Nee meneer, gekocht is gekocht en u zit er de komende twee jaar aan vast en wij gaan het abonnement niet veranderen. Foutje van mijn vriendin dus ja, daar doe je weinig aan. Een klantvriendelijke provider zou echter gezegd hebben. "Meneer we passen het abonnement voor u aan" want die telefoon die je erbij genomen heb wordt toch wel dubbel en dwars betaald aangezien ik alleen maar minder belminuten wilde omdat ik die toch niet nodig had.

    Toen veranderde het bedrag ineens van 52,00 euro in rond de 20.00 euro per maand. Aangezien ik dit voor geen meter vertrouwde gelijk maar weer naar Tele2 gebeld voordat er deurwaarders aan de deur zouden verschijnen, maar er was een of andere korting toegepast waar ik niets van wist en niets van in het contract was terug te vinden, maar goed mooi meegenomen en het nam in ieder geval al wat van mijn ontevreden gevoel over tele 2 weg, ondank ik nog geen 15% van mijn totale abonnement per maand gebruikte.

    Nog een vergissing gemaakt want ik had een sony Xperiz Z gekocht. Gewaagd aan tele 2 want wil je zwaar overbetalen voor je toestel die vervolgens in no time kapot is of een gescheurd scherm heeft is dit het toestel voor jou. Zelfs de Xperia 3 nu in bezit van een kennis van mij zit nog steeds vol met problemen die je niet mag verwachten van een toestel van 700 euro. Tele 2 gebeld wat de mogelijkheden waren met een eventuele bijbetaling maar die waren er natuurlijk niet dan een half jaar zonder telefoon doen en dan weer een abonnement afsluiten van 2 jaar onder de huidige voorwaarden. Denken jullie nu echt dat ik gek ben???

    Het laatste jaar ging ook ineens weer het bedrag naar 52.00 euro en op zijn zachtst gezegd was ik Tele 2 echt spuugbeu. en telde ik af naar de laatste dag eind Juli. Maar nee hoor, als ik eind juli (het einde van de twee jarige periode) mijn abonnement af zou sluiten moest ik nog 65 euro bijbetalen. Bleef ik er bij dan zou ik een sim only abonnement krijgen en een sim only kaart ontvangen. Dus bij de laatste factuur geen 52 maar 67 euro betaald, KRIJG IK NOG EEN FACTUUR VAN 15 EURO. Hoezo oplichters ten top. Dan staat er op je maandoverzicht dat dit doorloopt tot eind augustus, maar nee hoor 23 augustus weer een factuur van 5 euro om onduidelijke redenen.

    Nummerbehoud aangevraag , maar uiteraard wordt dit ook uitgerekt door Tele 2 en wordt dit pas ingevoerd op 14-09-2015 vandaar misschien die extra kosten van 5 euro om hun abonnement dan toch maar weer een tijdje langer door te laten lopen.

    dus mensen, wees verstandig EN BLIJF VER WEG VAN DEZE OPLICHTINGSMAATSCHAPPIJ vandaan. Goedkoop zijn ze allerminst en ze proberen je van alle kanten een oor aan te naaien.

    Oh en als je er ondanks dit verhaal toch nog aan denkt een abonnement bij deze oplichters te nemen. Het netwerk is echt ongelofelijk slecht en het bereik is minimaal. Voor internet noet je buiten gaan staan, en als je geluk hebt werkt het dan. Lekker binnen internetten op je mobiel kan je wel vergeten bij deze maatschappij. Telefoonbereik (in het gebied waar ik zit dan) maximaal 2 streepjes van de 5 dus bellen lukt nog net. Randstad is het bereik dan weer wel goed.

    Reageer

  • 0

    Elise zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 11111
    • 22222

    Levering was zelfs een paar dagen te vroeg, prijs is prima, service verschrikkelijk!

    Sinds maart 2015 heb ik een tv/internet aansluiting bij tele2 (die overigens alletwee heel goed werken). Bij de aansluiting aangegeven dat ik automatische incasso wilde. Na 6 maanden krijg ik nogsteeds herinneringsmails om te betalen omdat ze te dom zijn om automatische incasso uit te voeren. Elke keer als ik bel (elke maand dus) wordt hetzelfde verhaal opgehangen; al mijn gegevens kloppen, er is een storing aan hun kant. Storing heb ik opzich begrip voor, maar als de storing al 6 (!!!!!!) maanden duurt niet meer.

    learjetrpdpro217 zegt:


    ergh he dit tele 2 mensen willen gwoon weg door de klanten service en niet zo zeer om het produck was t maar anderom eej.

    lol erg hoor di tele 2 gedoe

    jeff dods mag nog wel wat verbeteren als zijnde directeur van tele 2

    Leo zegt:

    Ja ik denk dat die baas van tele 2 de mede werkers wel heeft geleert hoe je deczaak besotemietert of liegen dat het gedrukt staat
    En de mede werkers doen alles om een bruine arm te krijgen hoe bruiner hoe liever dacht ik zo

    Reageer

  • -1

    ellen zegt:
    • 44444
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Geen afspraken mee te maken, gaat fout, telkens weer
    Het is goedkoop dat is het voordeel, internet tv etc. werkt goed, daar geen klachten over, maar als je bijv. gaat verhuizen zoals ik, gaat alles fout.
    Er stond eerder al ook ineens een tweede tv bij mijn abonnement, zonder dat ik daarom had gevraagd, hierover meerdere keren gebeld, zou worden vergoed, gebeurde niet, weer meerdere keren gebeld, dan zou het toch echt worden verrekend, 1 x goed gegaan, toen weer fout. Mevrouw was vergeten de tv gelijk stop te zetten, waardoor alles weer opnieuw moest worden verrekend. + ik kon mijn vaste nummer niet meenemen naar mijn nieuwe woning, dat kon alleen als ik zou overstappen naar een andere maatschappij. Moest daarom mijn abonnement stopzetten, weer nieuwe aanvragen, daar gingen weken overheen. In juni hierover gebeld uiteindelijk per 01/09 mijn nieuwe abonnement, met verkeerde internet snelheid. Moest daarom weer worden stopgezet en weer nieuwe worden aangevraagd. Heb minstens (niet overdreven) 6 uur met tele2 aan de telefoon gehangen afgelopen maanden, om telkens de situatie uit te leggen. Dat is niet normaal en heb helaas nog steeds het goede abonnement niet en nog steeds mijn geld niet terug. Ze zeggen dat het per 01-09 is opgelost, we zullen zien.

    leo zegt:

    ja this gewoon te triest voor woorden

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring