Tele2.nl


Prijs 2.262.262.262.262.26
Levering1.951.951.951.951.95
Ondersteuning1.481.481.481.481.48
Totaal oordeel1.511.511.511.511.51

Tele2 Mobiel is in Nederland al jarenlang een aanbieder in voornamelijk het goedkopere segment van mobiele telefoons. Naast gsm abonnementen met mobiele telefoons verkoopt Tele2 ook prepaid kaarten en Simonly.

Je kunt bij Tele2 je rekening online bekijken.

Wat is jouw ervaring met Tele2? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Tele2.nl vind je hieronder.


25 Positief 153 Negatief 255 reviews - gemiddelde: 1.81.81.81.81.8 3.6 uit 10

255 Ervaringen voor Tele2.nl

  • 0

    Stephanie zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Waardeloos bedrijf. Beloven je vanalles waarvan bevestiging per mail gekregen. Maar nog altijd niks nagekomen. Je moet maar een vergoedingsformulier invullen. Wat daarna wordt afgewezen omdat ze geen afwijkingen zien in de factuur?? Beetje raar nietwaar. Klachten worden niet behandeld je wordt nooit teruggebeld. Echt slechte service. Daarnaast heb je maar 1 keer kosten buiten de bundel die nooit verklaarbaar zijn. Kortom waardeloos bedrijf en spijt dat we de abonnementen verlengt hebben. Ze zullen in ieder geval binnenkort 3 klanten minder hebben want bij ons nooit meer tele2

    Reageer

  • +1

    michael meulendijks zegt:
    • 44444
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    een ontevreden klant nog nooit heb ik zo een waardeloos bedrijf als tele 2 meegemaakt al maanden heb ik problemen met hun over een zogenaamde factuur die niet betaald is "ze konden de betaling nergens vinden" terwijl alles gewoon betaald is volgens de rabobank,ik heb zelfs nog geld van hun tegoed dagenlang hang je aan de telefoon en iedere keer krijg je wat anders te horen,liegen en bedriegen daar zijn ze goed in bij tele2 ik ben al 5 jaar klant maar ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik er ingetrapt ben de laatste keer bij het verlengen NOOOOOOOOOOOIT GEEN TELE2 MEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik adviseer andere mensen om voordat ze met tele2 in zee gaan eens goed achter hun oren krabben om een contract af te sluiten bij hun AUB DOE HET NIET TRAP NIET IN HUN MOOIE VERHAALTJE HIER KRIJG JE SPIJT VAN DIT BELOOF IK kijk maar op diverse forums op internet ik ben niet de enigste,er zijn ontelbaar klachten over tele2 beschreven ik ben een gewaarschuwd mens nu en ik hoop dat ik andere mensen ook kan waarschuwen voor al die wanpraktijken van hun tele2 is FIRMA LIST EN BEDROG en co mvg michael Meulendijks uit helmond

    Reageer

  • 0

    Evelyn zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 22222

    Ik heb mijn telefoon naar de repairservice gestuurd met audioproblemen. Zij zouden daar onderzoek naar doen. Nu willen ze echter ook onderdelen repareren die niet kapot zijn en boven alles dat ik daar 200euro voor betaal. Ik wil alleen de audio repareren en die zou onder de garantie moeten vallen. Ik heb hiervoor een prijsopgave gevraagd. Die krijg ik niet. Ik moet of 200 euro betalen voor een mix van reparaties die niet nodig of gewenst zijn of die onder de garantie zouden moeten vallen. Of ik moet 35euro onderzoekskosten neertellen om mijn telefoon terug te krijgen. Iets waar ik voor getekend had toen ik dacht dat ze alleen mijn audio zouden repareren. De laatste optie is dat ik de telefoon bij hun laat. Er staat nergens in de kleine lettertjes dat tele2 alles repareert ook als je dat nietvwilt. Zij houden zich niet aan de afspraken en eisen nu wel dat ik me er wel aan houd.

    Het is de derde keer dat ik het gevecht met hen aan moet. De 1e keer had ik na mijn verlenging een maand lang geen bereik (kon niet bellen of sms-en). De 2e keer hadden ze de 276 euro voor mijn mobiel (dezelfde die nu bij reparatie ligt) 2x geincasseerd. Het heeft me 4 maanden gekost om dat geld terug te krijgen. Tele2 doet zijn uiterte best om hun incompetenties altijd jouw probleem te maken.

    Reageer

  • 0

    Bert zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Wat een verschrikking, blij dat ik er vanaf ben maar ik had er nooit aan moeten beginnen. Het internet is ook nog eens bedroevend traag,de klantenservice een verschrikking en de toon die wordt aangeslagen in de brieven die ze sturen onacceptabel. Na drie jaar klant opzeggen en dan de resterende maanden af laten tikken is op het criminele af. Lange leve mijn nieuwe provider die tegen ongeveer dezelfde prijs wel kwaliteit levert.

    Reageer

  • +1

    HA zegt:
    • 11111
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Zeer slechte ervaring met de klantenservice. Ze helpen je niet. Ze vertellen je steeds te wachten op een link die nooit komt.

    Reageer

  • 0

    Denise zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Heel veel mensen hebben een niet werkende telefoonaansluiting in hun woning omdat de woning gerenoveerd is zoals bij mij het geval er zat wel een contactdoos maar geen bedrading. Ik moet volgens hun een monteur laten komen maar dat gaat me kosten of is een verlengsnoer geen optie misschien?? Is toch niet te geloven ik wil alleen maar internetten zonder al teveel moeite , waarom als de telefoondraden zijn doorgeknipt kan ik het niet gewoon retourneren?? Omdat het contract al loopt!! En ik zit er een jaar aan vast... Een jaar met die ellendelingen van Tele2 en ik zit met m'n isra punt in de meterkast die zicht op de trap bevindt en ik mag t lekker bekijken als ik wil internetten miet ik dus allerlei wegen gaan bewandelen, waarom laten ze me niet gaan zodat ik gewoon bij ZIGGO kabelinternet kan bestellen, criminele organisatie lijkt dit want de manier waarop je te woord gestaan wordt lijkt wijzen met t vingertje en zoek de fout lekker bij jezelf , NEEM AUB NOOIT TELE2 scheelt je een hoop gezeik en telefoongesprekken naar de klantenservice...:( en mijn contract loopt pas 1 dag en nu al in de rats met ze...

    Reageer

  • 0

    Denise zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik heb een Internet Pakket opgestuurd gekregen maar heb alleen een aansluitpunt in de meterkast, maar er zit geen stopcontact, nu moet ik voor een monteur betalen om de telefoonlijn door te trekken en ik kan het contract niet ontbinden want de opzegtermijn is verstreken nog voordat ik het in huis had.
    Nu kijk ik naar m'n modem die uitstaat omdat er geen verlengsnoer naar de meterkast kan omdat die op mijn trap zit en mijn voordeur naadloos sluit. Ik word er onbeleefd aangesproken dit is allemaal mijn fout volgens hun want ik moest het zelf controleren, ik kwam er pas achter nadat ik het in huis had... Ik heb spijt zo een spijt.... Heb zoiets als dit is mijn 37 jaar nog nooit meegemaakt met een bedrijf.

    Reageer

  • +1

    Jan zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik heb al jaren een prepaid abonnement. Sinds vandaag krijg ik een brief waarin tele2 uitlegt een fout te hebben gemaakt en dat zij bepaalde opwaardeerkosten vergeten bij mij in rekening te hebben gebracht. Deze fout loopt volgens hen sinds 2012, maar ze zijn coulant dus ik hoef alleen de extra opwaardeerkosten die niet in rekening zijn gebracht van 2014 te betalen. Zo'n extra 100 euro!

    Mag dit zo maar? Ik ontvang nooit een belspecificatie met gebelde nummers. Ik vind het nogal raar gezien ik weinig mobiel bel. Hoe kan ik bewijzen dat ik niet extra opgewaardeerd heb? En hoe kunnen zij bewijzen dat ik dit extra verbeld heb?

    In de brief staat dat ze het met de volgende rekening gaan verrekenen. Ik ga dit niet betalen, zonder een gespecificeerde rekening in te zien van de door mij gemaakte kosten. Heeft iemand nog advies of soortgelijke ervaringen?
    Telefonisch is Tele2 al de hele dag onbereikbaar wegens technische problemen. Ik denk dat ik niet de enige pineut ben die deze brief heeft ontvangen. Oplichters zijn het!

    Na dit akkefietje stap ik binnenkort over op een ander. Weg vaste klant.

    Reageer

  • +2

    Markwin zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Ik zit nu aan het einde van mijn 2 jarig contract. Normaal zit ik tussen de 60 en 70 euro per maand.
    Sinds 2-3 maanden schiet mijn maandbedrag omhoog: 165€, 269€ en nu 180€!!!
    Zelfs in de periodes dat ik in het buitenland kwam kwam ik niet hoger dan 100€ uit.

    Er is niets veranderd, ik ben niet verhuisd, ben. Niet naar het buitenland geweest niks.
    Ik vermoed dus frauduleuze handelingen op mijn abbonnement. Ik heb dit aangegeven bij tele2 maar ze weigeren onderzoek te doen. Dit terwijl ze wel zien dat de bedragen afwijken tov de voorgaande 18 maanden. Klantenservice bereikbaar via een duur 0900 nummer.
    Men verschuilt zich achter "we hebben een sms gestuurd" (niet waar) en "onderzoek is uw eigen verantwoordelijkheid". Ik vind dat Tele2 een wanprestatie levert, zeker gezien de matige dekking. Maar opzeggen is ook geen mogelijkheid.

    Dus resteert mij u allen nog te waarschuwen: begin er niet aan!
    Als ik als vaste klant al niet geholpen wordt....

    Reageer

  • 0

    Jeroen zegt:
    • 55555
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Op 02-12-2014 is het bedrag voor het internet-abonnement (€20,–) teruggestort.

    Ik kreeg 12 dagen later een brief van BOS-incasso met als datum aan het hoofd van de brief 12-12-2014. Kortom 10 dagen nadat het bedrag was teruggestort.

    Ik schreef vervolgens naar BOS dat dit niet volgens de WIK 2012 mag. Er moeten minimaal 14 dagen voorstaan om alsnog te betalen.
    TELE2 heeft linea recta de achterstand doorgestuurd naar BOS-incasso. Bij ontvangst van de veel te vroeg ingeschakelde incasso heb ik het bedrag betaald.

    Ik kreeg daarna een brief van BOS-incasso dat TELE2 de opdracht voor incasso had geannuleerd.
    Ik dacht dat hiermee het geregeld was.

    Bij de factuur van januari werd €28,– heraansluitingskosten berekend.
    Ik ben ten eerste niet afgesloten geweest en ten tweede heb ik op tijd betaald volgens de WIK.

    Ik ben nu bijna 6 jaar klant bij TELE2 en ben redelijk tevreden geweest. De snelheid van internet laat te wensen over gezien gezien ik blij mag zijn als ik 10 mb/s haal. Voor mij is het voldoende! Het is absurd dat een trouwe klant zo behandeld wordt.

    Los van het feit dat er niets klopt van de handelswijze van TELE2 mogen ze niet iets in rekening brengen wat simpelweg niet is gebeurd. Ik las meerdere verhalen waarbij TELE2 heraansluitingskosten in rekening brengt zonder dat ze hebben afgesloten. Ik las zelfs een reactie van een TELE2 medewerker die hierop zei dat als het administratief is genoteerd dat het zou moeten zijn gebeurd en het toch niet is gedaan het alsnog betaald moet worden. Het is bij wijze alsof je je auto naar de garage brengt voor een kleine beurt en administratief staat er dat de olie moet worden vervangen en dit is niet gebeurd maar je moet het wel betalen omdat het administratief is ingevuld!?

    Het wordt tijd dat een rechter hier zich over uitspreekt.

    Reageer

  • 0

    Frank zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik zou 5 januari tv en internet van Tele2 ontvangen. Internet was op tijd geleverd. Ik heb echter nog steeds geen tv. Al meer dan een uur met de klantenservice gebeld en steeds krijg je andere leugens te horen! Je wordt gewoon aan het lijntje gehouden. Het is ook niet mogelijk om wegens ernstige nalatigheid van Tele2 het contract te ontbinden. Ze hebben blijkbaar een maand de tijd om het op te lossen. Ondertussen zit ik gewoon zonder tv. Wat een waardeloos bedrijf!!

    Reageer

  • 0

    j de maar zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    betreft de spook rekening van tele2,




    ik heb een rekening ontvangen van tele2 van maar liefst €1100-
    deze kosten zijn maar liefst binnen 1 dag gemaakt het totale data verbruik was maar liefst 8gb (8000mb) door 3g netwerk
    ik heb tele2 al meerdere keren gebeld met betrekking tot deze rekening maar hun willen niet samen met mij tot een oplossing komen of mij tegemoet komen mijn telefoon is gejailbreakt het is een iphone 5 hun zijden dat het een update geweest zou kunnen zijn nou dit kan dus niet aangezien ik op ios 8.0.2 draai ik loop een aantal updates achter en heb mijn update's uit staan al met al schrijf ik dit om mensen te waarschuwen om echt geen abonnementen af te sluiten bij dit bedrijf je krijgt hier geen hulp van het bedrijf het enige wat je te horen krijgt is de data is verbruikt en hier moet voor betaald worden ik heb ook om meerdere site's gelezen dat er een data limiet moet zijn van €250 om geen toren hoge rekeningen te krijgen ik heb hiervoor dus weer tele2 gebeld waarom dat van mij €1100 is en geen €250 tele2 vertelde mij dat dit sinds eind november 2013 €500 is geworden oké ik had toen gezegd oké het is dan €500 waarom heb ik dat €1100 tele2 had toen gezegd dat mijn data te snel ging om het bij te houden via de servers van tele2 beetje jammer om dit te horen en dit aangezien ik gewoon een simpel 3g lijntje heb kortom stap echt niet over op tele2 er zit nu zelf een advocaat op om tot een bemiddeling te komen en dit gebeurd er dus bij een student die op zich zelf woont hoe moet een student dit in hemelsnaam betalen

    al met al heb heel veel spijt dat ik met tele2 in zee ben gestapt

    niels zegt:

    Oplichters zijn het !

    Reageer

  • -2

    bart zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 55555
    • 33333

    toelichting op mijn berichtje:

    Tele2 installeert apps op je mobiel zodat -buiten je weten om- het dataverbruik weer heel duur staat ingesteld.
    Je denkt dat je alles goed doet maar de geinstalleerde app zet - als je je mobiel opnieuw opstart- de roaming etc zo weer aan, zodat je gewoon weer op het dure datagebuik zit.

    De medewerker die ik sprak toonde een geweten en gaf dit met
    hikkende stem toe.
    Hij wilde zelfs wel zeggen dat dit "sneu geld" is.

    Om deze reden geef ik de ondersteuning 5 sterren en het totaal
    oordeel 3 sterren.

    Reageer

  • +1

    Wendy Geins zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Adreswijziging doorgeven en dan niet doorvoeren, rekening sturen naar het oude adres en dan een incassobureau inschakelen. geld stelen van de klant. € 40,-. was jarenlang goede klant van tele 2. zou coulance krijgen van €20,- afgewezen?! door administratie. Hoe voelt dat nou tele 2 om geld te jatten van de klant? Bij toeval door een telefoontje erachter komen dat ook de €20,- niet wordt vergoed. geen berichtje naar de klant hierover met een argument? Moeilijk hè? Tele 2 NOOIT MEER TELE 2!! hebben hun systemen niet op orde. Ik ben een kritische consument van tele 2 geworden en communiceer in mijn netwerk om NOOIT klant te worden bij Tele 2: geen service en bovendien stelen ze geld van je.

    Reageer

  • 0

    Erna zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wat een hel, Tele2. Ben overgestapt van KPN naar Tele2, alles door beide bedrijven keurig bevestigd, maar op de dag dat de overdracht plaats zou vinden nog niks ontvangen van Tele2. Gebeld en toen bleek dat ze pas 3 weken later konden leveren. Ondertussen had KPN me al afgesloten. Ik heb dus nu 3 weken geen internet, tv en telefoon en krijg al een week lang te horen 'ja sorry, het is inderdaad onze fout, we kijken er na en bellen u binnen 2 werkdagen!' Maandag zou dat woensdag zijn, woensdag werd dat zaterdag en vandaag zeggen ze dat ze niet kunnen zeggen wanneer ze precies gaan bellen. En doorverbinden met de afdeling die er dan zogenaamd 'mee bezig is' kunnen ze bij de klantenservice niet. Ondertussen heb ik al 3 verschillende versies van hun verhaal aan moeten horen en heb ik een 'annuleringsmail' gekregen waarvan ze me zelf ook niet kunnen vertellen wat het precies betekent. Echt, ik wist dat overstappen van telecomprovider dramatisch kan zijn, maar zo'n SLECHTE behandeling had ik nooit voor mogelijk gehouden!! Ik kan ondertussen niks, want mijn vaste telefoonnummer zweeft nu ergens tussen KPN en Tele2 (KPN zegt dus alles overgedragen te hebben aan Tele2)! Mijn dringende advies aan iedereen op aarde is dan ook: STAP NOOIT, NOOIT, NOOIT OVER NAAR TELE2!!!!!

    1 ster is by far te veel voor dit waardeloze bedrijf.

    Reageer

  • +1

    Erna zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wat een hel, Tele2. Ben overgestapt van KPN naar Tele2, alles door beide bedrijven keurig bevestigd, maar op de dag dat de overdracht plaats zou vinden nog niks ontvangen van Tele2. Gebeld en toen bleek dat ze pas 3 weken later konden leveren. Ondertussen had KPN me al afgesloten. Ik heb dus nu 3 weken geen internet, tv en telefoon en krijg al een week lang te horen 'ja sorry, het is inderdaad onze fout, we kijken er na en bellen u binnen 2 werkdagen!' Maandag zou dat woensdag zijn, woensdag werd dat zaterdag en vandaag zeggen ze dat ze niet kunnen zeggen wanneer ze precies gaan bellen. En doorverbinden met de afdeling die er dan zogenaamd 'mee bezig is' kunnen ze bij de klantenservice niet. Ondertussen heb ik al 3 verschillende versies van hun verhaal aan moeten horen en heb ik een 'annuleringsmail' gekregen waarvan ze me zelf ook niet kunnen vertellen wat het precies betekent. Echt, ik wist dat overstappen van telecomprovider dramatisch kan zijn, maar zo'n SLECHTE behandeling had ik nooit voor mogelijk gehouden!! Ik kan ondertussen niks, want mijn vaste telefoonnummer zweeft nu ergens tussen KPN en Tele2 (KPN zegt dus alles overgedragen te hebben aan Tele2)! Mijn dringende advies aan iedereen op aarde is dan ook: STAP NOOIT, NOOIT, NOOIT OVER NAAR TELE2!!!!!

    Reageer

  • -1

    bart zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Tele2 laat de domme mobiele gebruiker er in tuinen om zodoende veel geld te kunnen verrekenen.

    Reageer

  • 0

    mark zegt:
    • 11111
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Verkeerde facturering is aan de orde van de dag. Vooral als je in het buitenland bent geweest. Goedkoop is zeker duurkoop in dit geval. Kost veel tijd en geld om alles weer goed te krijgen. Afrader.

    Reageer

  • -3

    Ladoex de Fretes zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Klacht voor Tele2: Onlangs wilde ik overstappen, omdat ik al vanaf mijn abonnement per juni j.l. heel veel storing heb. En de hulp niet komt. Hierdoor besloot ik over te stappen naar een andere provider. Helaas kon dit niet wegens een 2 jarig contract.
    Oke, dan niet. Maar nu ben ik geheel afgesloten. Na vele belletjes derden aan Tele2 vernam ik dat men mijn abonnement wel hebben beeïndigd. Met als resultaat, ik mail, bel bij derden. En pas 15 december word aangesloten bij een hopelijk betrouwbaardere provider,die zijn klant als koning behandeld.
    Tele2 wil mij nu laten betalen tot juni2016 dat is €594, wegens contractbreuk. Maar over wat ze mij nu hebben aangedaan, hebben ze het niet. Ik stap zo spoedig mogelijk naar de raadslieden en laat deze mij een brief opstellen met een klacht.
    En wat mij betreft , scoort Tele 2 helemaal geen ster

    Reageer

  • 0

    Julian zegt:
    • 44444
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    beste mensen,

    536% verhoging van rekening in verband met data verbruik
    Ik ga nu de 6e maand in dat ik klant ben bij TELE2. De begin fase verliep naar tevredenheid, tot het moment dat ik merkte dat mijn rekening welke de afgelopen maanden binnen de bundel was gebleven, is verdubbeld. Bij het nabellen met TELE2 bleek dat dit te maken had met het dataverbruik, de medewerker heeft mij medegedeeld dat de volgende rekening maar liefst 536% duurder was voor het dataverbruik.

    Zeer veel klachten over data gebruik in dezelfde maanden, geen oplossing TELE2
    Bijna alle klanten van TELE2 hier hebben over de afgelopen maanden klachten achter gelaten over excessief datagebruik in de afgelopen maanden. Er zijn meerdere organisaties bezig met deze ongewenste vorm oneerlijke manier van zaken doen. Wat is hier de oplossing, met zn alle naar de rechter en eigen rekening blokkeren voor incasso’s voor TELE2?

    Geen oplossing van TELE2 voor de rekening met een verhoging van 536%
    Nadat ik eerst contact heb opgenomen met TELE2 om tot een oplossing te komen. Hebben wij “voor in de toekomst” de databundel aangepast naar een hogere bundel en de data zal worden afgeknepen indien je boven de bundel uitkomt. Dit is echter geen oplossing maar uitstelling en verandering van het probleem. In de voorgaande maanden was het gebruik namelijk altijd binnen de bundel!

    Om te kunnen controleren waar het data verbruik vandaan komt heb ik een verbruik-meter gedownload om het verbruik te controleren. Hieruit blijkt dat ik niet in de buurt kom met het verbruik wat TELE2 aangeeft. Dit heb ik opgenomen met TELE2 welke aangeeft niet te kunnen zien waar de data aan verbruikt wordt, maar hier wel ENORME rekeningen over uitschrijft!

    Dreigen met incasso bureau
    Er wordt geen oplossing door de medewerker van TELE2 aangeboden en aangegeven dat er een incasso bureau wordt opgezet indien de door TELE2 niet te verklaren hoge rekening tijdig wordt betaald.

    Als klant en mens behandeld worden
    Daar ik door de betreffende medewerker niet onbeleefd te woord wordt gestaan is de inhoud van het verhaal onacceptabel en totaal niet klanten gericht. Er wordt geen oplossing geboden, kan geen leidinggevende worden gesproken en er kan telefonisch geen klacht worden aangemaakt. Algemene tips over data gebruik en het inzien van dataverkeer binnen een Iphone koop ik niks voor. Mijn rekening is 536% hoger met GEEN ANDER GEBRUIK DAN VORIGE MAANDEN. De data meter toont ook aan dat er helemaal geen hoog verbruik is (ver binnen de oude bundel).

    Bijgaande brief is ook verstuurd naar TELE2. Je verwacht toch van een bedrijf als TELE2 als klant en mens behandeld te worden..

    Met vriendelijke groet

    Julian

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring