Tele2.nl


Prijs 2.282.282.282.282.28
Levering1.981.981.981.981.98
Ondersteuning1.51.51.51.51.5
Totaal oordeel1.521.521.521.521.52

Tele2 Mobiel is in Nederland al jarenlang een aanbieder in voornamelijk het goedkopere segment van mobiele telefoons. Naast gsm abonnementen met mobiele telefoons verkoopt Tele2 ook prepaid kaarten en Simonly.

Je kunt bij Tele2 je rekening online bekijken.

Wat is jouw ervaring met Tele2? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Tele2.nl vind je hieronder.


25 Positief 146 Negatief 248 reviews - gemiddelde: 1.821.821.821.821.82 3.6 uit 10

248 Ervaringen voor Tele2.nl

  • +1

    Jan zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik heb al jaren een prepaid abonnement. Sinds vandaag krijg ik een brief waarin tele2 uitlegt een fout te hebben gemaakt en dat zij bepaalde opwaardeerkosten vergeten bij mij in rekening te hebben gebracht. Deze fout loopt volgens hen sinds 2012, maar ze zijn coulant dus ik hoef alleen de extra opwaardeerkosten die niet in rekening zijn gebracht van 2014 te betalen. Zo'n extra 100 euro!

    Mag dit zo maar? Ik ontvang nooit een belspecificatie met gebelde nummers. Ik vind het nogal raar gezien ik weinig mobiel bel. Hoe kan ik bewijzen dat ik niet extra opgewaardeerd heb? En hoe kunnen zij bewijzen dat ik dit extra verbeld heb?

    In de brief staat dat ze het met de volgende rekening gaan verrekenen. Ik ga dit niet betalen, zonder een gespecificeerde rekening in te zien van de door mij gemaakte kosten. Heeft iemand nog advies of soortgelijke ervaringen?
    Telefonisch is Tele2 al de hele dag onbereikbaar wegens technische problemen. Ik denk dat ik niet de enige pineut ben die deze brief heeft ontvangen. Oplichters zijn het!

    Na dit akkefietje stap ik binnenkort over op een ander. Weg vaste klant.

    Reageer

  • +2

    Markwin zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Ik zit nu aan het einde van mijn 2 jarig contract. Normaal zit ik tussen de 60 en 70 euro per maand.
    Sinds 2-3 maanden schiet mijn maandbedrag omhoog: 165€, 269€ en nu 180€!!!
    Zelfs in de periodes dat ik in het buitenland kwam kwam ik niet hoger dan 100€ uit.

    Er is niets veranderd, ik ben niet verhuisd, ben. Niet naar het buitenland geweest niks.
    Ik vermoed dus frauduleuze handelingen op mijn abbonnement. Ik heb dit aangegeven bij tele2 maar ze weigeren onderzoek te doen. Dit terwijl ze wel zien dat de bedragen afwijken tov de voorgaande 18 maanden. Klantenservice bereikbaar via een duur 0900 nummer.
    Men verschuilt zich achter "we hebben een sms gestuurd" (niet waar) en "onderzoek is uw eigen verantwoordelijkheid". Ik vind dat Tele2 een wanprestatie levert, zeker gezien de matige dekking. Maar opzeggen is ook geen mogelijkheid.

    Dus resteert mij u allen nog te waarschuwen: begin er niet aan!
    Als ik als vaste klant al niet geholpen wordt....

    Reageer

  • 0

    Jeroen zegt:
    • 55555
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Op 02-12-2014 is het bedrag voor het internet-abonnement (€20,–) teruggestort.

    Ik kreeg 12 dagen later een brief van BOS-incasso met als datum aan het hoofd van de brief 12-12-2014. Kortom 10 dagen nadat het bedrag was teruggestort.

    Ik schreef vervolgens naar BOS dat dit niet volgens de WIK 2012 mag. Er moeten minimaal 14 dagen voorstaan om alsnog te betalen.
    TELE2 heeft linea recta de achterstand doorgestuurd naar BOS-incasso. Bij ontvangst van de veel te vroeg ingeschakelde incasso heb ik het bedrag betaald.

    Ik kreeg daarna een brief van BOS-incasso dat TELE2 de opdracht voor incasso had geannuleerd.
    Ik dacht dat hiermee het geregeld was.

    Bij de factuur van januari werd €28,– heraansluitingskosten berekend.
    Ik ben ten eerste niet afgesloten geweest en ten tweede heb ik op tijd betaald volgens de WIK.

    Ik ben nu bijna 6 jaar klant bij TELE2 en ben redelijk tevreden geweest. De snelheid van internet laat te wensen over gezien gezien ik blij mag zijn als ik 10 mb/s haal. Voor mij is het voldoende! Het is absurd dat een trouwe klant zo behandeld wordt.

    Los van het feit dat er niets klopt van de handelswijze van TELE2 mogen ze niet iets in rekening brengen wat simpelweg niet is gebeurd. Ik las meerdere verhalen waarbij TELE2 heraansluitingskosten in rekening brengt zonder dat ze hebben afgesloten. Ik las zelfs een reactie van een TELE2 medewerker die hierop zei dat als het administratief is genoteerd dat het zou moeten zijn gebeurd en het toch niet is gedaan het alsnog betaald moet worden. Het is bij wijze alsof je je auto naar de garage brengt voor een kleine beurt en administratief staat er dat de olie moet worden vervangen en dit is niet gebeurd maar je moet het wel betalen omdat het administratief is ingevuld!?

    Het wordt tijd dat een rechter hier zich over uitspreekt.

    Reageer

  • 0

    Frank zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik zou 5 januari tv en internet van Tele2 ontvangen. Internet was op tijd geleverd. Ik heb echter nog steeds geen tv. Al meer dan een uur met de klantenservice gebeld en steeds krijg je andere leugens te horen! Je wordt gewoon aan het lijntje gehouden. Het is ook niet mogelijk om wegens ernstige nalatigheid van Tele2 het contract te ontbinden. Ze hebben blijkbaar een maand de tijd om het op te lossen. Ondertussen zit ik gewoon zonder tv. Wat een waardeloos bedrijf!!

    Reageer

  • 0

    j de maar zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    betreft de spook rekening van tele2,




    ik heb een rekening ontvangen van tele2 van maar liefst €1100-
    deze kosten zijn maar liefst binnen 1 dag gemaakt het totale data verbruik was maar liefst 8gb (8000mb) door 3g netwerk
    ik heb tele2 al meerdere keren gebeld met betrekking tot deze rekening maar hun willen niet samen met mij tot een oplossing komen of mij tegemoet komen mijn telefoon is gejailbreakt het is een iphone 5 hun zijden dat het een update geweest zou kunnen zijn nou dit kan dus niet aangezien ik op ios 8.0.2 draai ik loop een aantal updates achter en heb mijn update's uit staan al met al schrijf ik dit om mensen te waarschuwen om echt geen abonnementen af te sluiten bij dit bedrijf je krijgt hier geen hulp van het bedrijf het enige wat je te horen krijgt is de data is verbruikt en hier moet voor betaald worden ik heb ook om meerdere site's gelezen dat er een data limiet moet zijn van €250 om geen toren hoge rekeningen te krijgen ik heb hiervoor dus weer tele2 gebeld waarom dat van mij €1100 is en geen €250 tele2 vertelde mij dat dit sinds eind november 2013 €500 is geworden oké ik had toen gezegd oké het is dan €500 waarom heb ik dat €1100 tele2 had toen gezegd dat mijn data te snel ging om het bij te houden via de servers van tele2 beetje jammer om dit te horen en dit aangezien ik gewoon een simpel 3g lijntje heb kortom stap echt niet over op tele2 er zit nu zelf een advocaat op om tot een bemiddeling te komen en dit gebeurd er dus bij een student die op zich zelf woont hoe moet een student dit in hemelsnaam betalen

    al met al heb heel veel spijt dat ik met tele2 in zee ben gestapt

    niels zegt:

    Oplichters zijn het !

    Reageer

  • -1

    bart zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 55555
    • 33333

    toelichting op mijn berichtje:

    Tele2 installeert apps op je mobiel zodat -buiten je weten om- het dataverbruik weer heel duur staat ingesteld.
    Je denkt dat je alles goed doet maar de geinstalleerde app zet - als je je mobiel opnieuw opstart- de roaming etc zo weer aan, zodat je gewoon weer op het dure datagebuik zit.

    De medewerker die ik sprak toonde een geweten en gaf dit met
    hikkende stem toe.
    Hij wilde zelfs wel zeggen dat dit "sneu geld" is.

    Om deze reden geef ik de ondersteuning 5 sterren en het totaal
    oordeel 3 sterren.

    Reageer

  • +1

    Wendy Geins zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Adreswijziging doorgeven en dan niet doorvoeren, rekening sturen naar het oude adres en dan een incassobureau inschakelen. geld stelen van de klant. € 40,-. was jarenlang goede klant van tele 2. zou coulance krijgen van €20,- afgewezen?! door administratie. Hoe voelt dat nou tele 2 om geld te jatten van de klant? Bij toeval door een telefoontje erachter komen dat ook de €20,- niet wordt vergoed. geen berichtje naar de klant hierover met een argument? Moeilijk hè? Tele 2 NOOIT MEER TELE 2!! hebben hun systemen niet op orde. Ik ben een kritische consument van tele 2 geworden en communiceer in mijn netwerk om NOOIT klant te worden bij Tele 2: geen service en bovendien stelen ze geld van je.

    Reageer

  • 0

    Erna zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wat een hel, Tele2. Ben overgestapt van KPN naar Tele2, alles door beide bedrijven keurig bevestigd, maar op de dag dat de overdracht plaats zou vinden nog niks ontvangen van Tele2. Gebeld en toen bleek dat ze pas 3 weken later konden leveren. Ondertussen had KPN me al afgesloten. Ik heb dus nu 3 weken geen internet, tv en telefoon en krijg al een week lang te horen 'ja sorry, het is inderdaad onze fout, we kijken er na en bellen u binnen 2 werkdagen!' Maandag zou dat woensdag zijn, woensdag werd dat zaterdag en vandaag zeggen ze dat ze niet kunnen zeggen wanneer ze precies gaan bellen. En doorverbinden met de afdeling die er dan zogenaamd 'mee bezig is' kunnen ze bij de klantenservice niet. Ondertussen heb ik al 3 verschillende versies van hun verhaal aan moeten horen en heb ik een 'annuleringsmail' gekregen waarvan ze me zelf ook niet kunnen vertellen wat het precies betekent. Echt, ik wist dat overstappen van telecomprovider dramatisch kan zijn, maar zo'n SLECHTE behandeling had ik nooit voor mogelijk gehouden!! Ik kan ondertussen niks, want mijn vaste telefoonnummer zweeft nu ergens tussen KPN en Tele2 (KPN zegt dus alles overgedragen te hebben aan Tele2)! Mijn dringende advies aan iedereen op aarde is dan ook: STAP NOOIT, NOOIT, NOOIT OVER NAAR TELE2!!!!!

    1 ster is by far te veel voor dit waardeloze bedrijf.

    Reageer

  • +1

    Erna zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wat een hel, Tele2. Ben overgestapt van KPN naar Tele2, alles door beide bedrijven keurig bevestigd, maar op de dag dat de overdracht plaats zou vinden nog niks ontvangen van Tele2. Gebeld en toen bleek dat ze pas 3 weken later konden leveren. Ondertussen had KPN me al afgesloten. Ik heb dus nu 3 weken geen internet, tv en telefoon en krijg al een week lang te horen 'ja sorry, het is inderdaad onze fout, we kijken er na en bellen u binnen 2 werkdagen!' Maandag zou dat woensdag zijn, woensdag werd dat zaterdag en vandaag zeggen ze dat ze niet kunnen zeggen wanneer ze precies gaan bellen. En doorverbinden met de afdeling die er dan zogenaamd 'mee bezig is' kunnen ze bij de klantenservice niet. Ondertussen heb ik al 3 verschillende versies van hun verhaal aan moeten horen en heb ik een 'annuleringsmail' gekregen waarvan ze me zelf ook niet kunnen vertellen wat het precies betekent. Echt, ik wist dat overstappen van telecomprovider dramatisch kan zijn, maar zo'n SLECHTE behandeling had ik nooit voor mogelijk gehouden!! Ik kan ondertussen niks, want mijn vaste telefoonnummer zweeft nu ergens tussen KPN en Tele2 (KPN zegt dus alles overgedragen te hebben aan Tele2)! Mijn dringende advies aan iedereen op aarde is dan ook: STAP NOOIT, NOOIT, NOOIT OVER NAAR TELE2!!!!!

    Reageer

  • -1

    bart zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Tele2 laat de domme mobiele gebruiker er in tuinen om zodoende veel geld te kunnen verrekenen.

    Reageer

  • 0

    mark zegt:
    • 11111
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Verkeerde facturering is aan de orde van de dag. Vooral als je in het buitenland bent geweest. Goedkoop is zeker duurkoop in dit geval. Kost veel tijd en geld om alles weer goed te krijgen. Afrader.

    Reageer

  • -3

    Ladoex de Fretes zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Klacht voor Tele2: Onlangs wilde ik overstappen, omdat ik al vanaf mijn abonnement per juni j.l. heel veel storing heb. En de hulp niet komt. Hierdoor besloot ik over te stappen naar een andere provider. Helaas kon dit niet wegens een 2 jarig contract.
    Oke, dan niet. Maar nu ben ik geheel afgesloten. Na vele belletjes derden aan Tele2 vernam ik dat men mijn abonnement wel hebben beeïndigd. Met als resultaat, ik mail, bel bij derden. En pas 15 december word aangesloten bij een hopelijk betrouwbaardere provider,die zijn klant als koning behandeld.
    Tele2 wil mij nu laten betalen tot juni2016 dat is €594, wegens contractbreuk. Maar over wat ze mij nu hebben aangedaan, hebben ze het niet. Ik stap zo spoedig mogelijk naar de raadslieden en laat deze mij een brief opstellen met een klacht.
    En wat mij betreft , scoort Tele 2 helemaal geen ster

    Reageer

  • 0

    Julian zegt:
    • 44444
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    beste mensen,

    536% verhoging van rekening in verband met data verbruik
    Ik ga nu de 6e maand in dat ik klant ben bij TELE2. De begin fase verliep naar tevredenheid, tot het moment dat ik merkte dat mijn rekening welke de afgelopen maanden binnen de bundel was gebleven, is verdubbeld. Bij het nabellen met TELE2 bleek dat dit te maken had met het dataverbruik, de medewerker heeft mij medegedeeld dat de volgende rekening maar liefst 536% duurder was voor het dataverbruik.

    Zeer veel klachten over data gebruik in dezelfde maanden, geen oplossing TELE2
    Bijna alle klanten van TELE2 hier hebben over de afgelopen maanden klachten achter gelaten over excessief datagebruik in de afgelopen maanden. Er zijn meerdere organisaties bezig met deze ongewenste vorm oneerlijke manier van zaken doen. Wat is hier de oplossing, met zn alle naar de rechter en eigen rekening blokkeren voor incasso’s voor TELE2?

    Geen oplossing van TELE2 voor de rekening met een verhoging van 536%
    Nadat ik eerst contact heb opgenomen met TELE2 om tot een oplossing te komen. Hebben wij “voor in de toekomst” de databundel aangepast naar een hogere bundel en de data zal worden afgeknepen indien je boven de bundel uitkomt. Dit is echter geen oplossing maar uitstelling en verandering van het probleem. In de voorgaande maanden was het gebruik namelijk altijd binnen de bundel!

    Om te kunnen controleren waar het data verbruik vandaan komt heb ik een verbruik-meter gedownload om het verbruik te controleren. Hieruit blijkt dat ik niet in de buurt kom met het verbruik wat TELE2 aangeeft. Dit heb ik opgenomen met TELE2 welke aangeeft niet te kunnen zien waar de data aan verbruikt wordt, maar hier wel ENORME rekeningen over uitschrijft!

    Dreigen met incasso bureau
    Er wordt geen oplossing door de medewerker van TELE2 aangeboden en aangegeven dat er een incasso bureau wordt opgezet indien de door TELE2 niet te verklaren hoge rekening tijdig wordt betaald.

    Als klant en mens behandeld worden
    Daar ik door de betreffende medewerker niet onbeleefd te woord wordt gestaan is de inhoud van het verhaal onacceptabel en totaal niet klanten gericht. Er wordt geen oplossing geboden, kan geen leidinggevende worden gesproken en er kan telefonisch geen klacht worden aangemaakt. Algemene tips over data gebruik en het inzien van dataverkeer binnen een Iphone koop ik niks voor. Mijn rekening is 536% hoger met GEEN ANDER GEBRUIK DAN VORIGE MAANDEN. De data meter toont ook aan dat er helemaal geen hoog verbruik is (ver binnen de oude bundel).

    Bijgaande brief is ook verstuurd naar TELE2. Je verwacht toch van een bedrijf als TELE2 als klant en mens behandeld te worden..

    Met vriendelijke groet

    Julian

    Reageer

  • +2

    kristof zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Mensen, blijf aub weg bij tele2. Wat anderen hier al eerder hebben gemeld, is opzeggen een absolute nachtmerrie. Hebben 2 keer moeten opzeggen voor het eindelijk in orde was. Ook de automatische incasso loopt geregeld mis. Als er door een probleem een automatisch incasso niet lukt, wordt direct je abonnement geblokkeerd en mag je 40 euro incassokosten betalen aan een incassobureau. En dat zonder aanmaning van tele2.

    Tele2... Nooit meer.

    Reageer

  • +2

    MAARTEN zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    NOG NOOIT ZO"N SLECHTE PROVIDER GEHAD..&..7 Jaar KLANT ...en altijd maar terug vallen op ....Het ligt aan bla blabla...Weer een nieuwe modem...WEER SUPER TRAAG INTERNET dagen er uit enz...U krijgt een nieuw modem opgestuurd ....ja ja weer het oude model ontvangen dus gewoon nog K..
    Dit keer Miranda_minkes@tele2.nl met loze belofte....Er is voor mij nog maar één oplossing en dat is per direct het Abonnement met wederzijds goedvinden opzeggen...En natuurlijk daar over gebeld..25 minuten aan de lijn gehangen....Weer terug gebeld door..? en blabla nee meneer dat kan niet en u heeft toch 7.06Mb/s down !!! en 0.6 up u zit te ver van de centrale...WAAROM moet ik dan wel de volle pond betalen..?? .BEN der zo klaar mee.

    Reageer

  • 0

    Magda zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Na 1 maand met diverse,meer dan 50 klachtenformulieren en telefoontjes mijnerzijds,is er geen oplossing.
    Betreft ; vaste telefonie.
    2 telefoonnummers gebeld naar Belgie.
    Tele 2 : Tarief € 1,15 per minuut.
    Dezelfde telefoonnummers gebeld, tijdens kantooruren,
    met provider
    Ziggo: € 0,10 per minuut.
    Als bewijs de factuur van Ziggo opgestuurd naar Tele 2
    met de vergelijkingen.
    Tele 2 blijft bij hun standpunt en corrigeren niet.
    Zeggen dat het servicenummers zijn.Terwijl dit niet waar is.
    En bevestigd door de Belgische ontvangers.
    Conclusie : Tele 2 bepaalt zelf wat servicenummers zijn(met zeer hoge kosten)
    Dit heeft mij in 1 maand tijd al meer dan € 75, extra gekost.
    Tele 2 is veel te duur, SLECHTE KLANTENSERVICE en ABSOLUUT GEEN AANRADER !!!

    Reageer

  • 0

    Christina zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Marcel ik zit met ongeveer hetzelfde, ik heb internet besteld bij dr tele2 en aan de telefoon heeft de dame aangegeven dat ik na het ingaan van het contract, dat heeft de dame gedefinieerd als het moment dat de daadwerkelijke aansluiting in zn werk gaat, 14 dagen had om op te zeggen. Na een tijdje zag ik dat ziggo een beter aanbod had en wilde ik overstappen. Ik dus bellen, zeggen ze opeens dat het 14 dagen na ontvangst van de bevestigingsbrief is!!

    Ik dus netjes vragen of hier vooralsnog wat aan te doen is gezien het feit dat nota bene hun eigen medewerker me op een dwaalspoor heeft gezet, wordt ik in de wacht gezet om doorverbonden te worden met de persoon die hierover gaat.

    Na een kwartier aan de lijn te hebben gehangen krijg ik een of andere ongemanierde vrouw aan de lijn die zowat meteen begint te schreeuwen, mij constant onderbreekt en vervolgens zegt dat ze niet verantwoordelijk zijn voor de medewerker.

    Dit allemaal deed deze dame met verhefde stem. Dat vond ik onacceptabel en ik ga dus definitief een klacht indienen bij het bedrijf en kijken hoever ik kom met social media, desnoods ben ik bereid juridische stappen te ondernemen.

    Nog nooit ben ik door een bedrijf of inatantie zo geniepig, onbeschoft, laag en beneden niveau behandelt. Het is daadwerkelijk een schande dat een bedrijf van dit formaat zich dergelijke vrijheden permitteert en bovendien hoogst klant onvriendelijk. Dus aan ieder die dit lees wens ik een goede raad mee te geven, ga absoluut NIET in zee met dit stelletje onprofessionele lui. Je krijgt er alleen maar hoofdpijn van. Uitermate triest en hopeloos,ik wil er absoluut niks mee te maken hebben en zal er ook alles op alles zetten om dit contract nietig te verklaren op basis van dwaling en schending van goed vertrouwen.

    En mensen, val niet voor het pestgedrag. Er zijn altijd juridische stappen te ondernemen en mensen te benaderen om hulp in te schakelen tegen dergelijk tiraniek machtsvertoon en geldaftroggelen. Nieuwsbronnen en social media kunnen zorgen voor een slecht imago, waar telecommunicatiebedrijven hevig onder lijden.

    Reageer

  • +1

    Marcel zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Slecht, slecht slecht. Hoewel ze goedkoop zijn zelfs voor de prijs een 1. Want zelfs voor hun prijzen is het duur als je kijkt naar wat een ongelooflijk slechte service je ervoor terugkrijgt.

    Tele2 is BY FAR de meest slechte telecom partij waar ik ooit iets bij heb afgesloten.

    Het begon ongeveer een jaar geleden, aansluiting in mijn vorige woning van glasvezel internet. Dit heeft maanden geduurd, dan werd een verkeerd pakket geleverd, dan was de monteur ziek, dan was er dit en dan was er dat. Uiteindelijk internet geregeld en sinds dien weinig problemen gehad, tot aan de volgende verhuizing een paar maanden terug. Ik netjes Tele2 gebeld, verhuizing doorgegeven. Alles prima, ik zou bevestiging krijgen en pakketje zou worden bezorgd. Na 2 weken nog niets gehoord, dus ik denk ik bel toch even. “Ja de bevestiging is gestuurd naar uw oude adres hoor!” Huh? Zei ik niet dat ik verhuist was aan de telefoon? Ok, bevestiging zou opnieuw gestuurd worden naar nieuw adres. Uiteindelijk pakketje e.d. binnen gehad en internet zelf aangesloten. Nog wat gezeur bij de levering van het pakket, maar dat terzijde. Vervolgens krijg ik de volgende maand een factuur:
    - Glasvezel internet
    - ADSL internet

    Er werd € 45,- teveel gefactureerd! Foutje kan gebeuren, dus ik bel Tele 2 weer even waarom dit erop staat. “Dit klopt, u heeft namelijk glasvezel en ADSL internet bij ons”. Ehm? Had ik niet een verhuizing aangevraagd, moeten dan mijn vorige diensten niet opgezegd worden? “Ja u heeft gelijk, dit is een beetje apart, ik verbind u door met opzegging dan kunt u het allemaal opzeggen”. Prima, ik na 15 minuten wachten met opzeggingen aan de lijn en voila, alles opgezegd, niks meer aan de hand. En natuurlijk de excuses vanuit Tele 2, ik zou de volgende maand het geld teruggestort krijgen.

    En nu begint het verhaal dus echt bijzonder te worden. De volgende maand, krijg ik exact dezelfde factuur! Weer voor beide abonnementen. Ik weer gebeld met Tele 2. “Ja meneer, het is logisch want u hebt beide diensten bij ons afgesloten, u dient dit eerst op te zeggen”. Ik uitgelegd dat ik het al had gedaan, krijg ik dit te horen: “nee hoor, het staat niet in ons systeem dus u heeft het niet gedaan, ik zie ook geen logbericht hierover, wel zie ik wie u heeft gesproken vorige keer maar het is niet opgezegd hoor.”. Nu begon ik langzaam iets meer irritaties te krijgen en na weer het verhaal uitleggen kreeg ik te horen dat ik het anders even moest opzeggen opnieuw. Ik vriendelijk uitgelegd dat ik dat niet ging doen omdat ik bezig blijft, dus dat ze het maar moesten regelen. “oke, we gaan het regelen u ontvangt binnen enkele dagen de bevestiging en we vergoeden de kosten + telefoon kosten”.

    Nou, ik was benieuwd natuurlijk. En raad maar: volgende maand staat weer de dubbele kosten op de factuur, weer geen enkele vergoeding gehad en ook geen enkele bevestiging van de opzegging. Toen was ik het dus mooi zat, XS4ALL gebeld voor internet en binnen 2 weken internet via XS4ALL geleverd gekregen. Werkt prima, geen enkele problemen bij aansluiting gehad. Ik hierna alle bedragen van Tele2 die teveel waren gefactureerd gestorneerd en nog 1 keer met ze gebeld. Ik heb aangegeven dat ik het spuugzat was en dat ik per direct alles wilde beëindigen omdat we nieuw internet hadden: “dat kan helaas niet, uw contract loopt tot maart volgend jaar”. Ik heb vervolgens aangegeven dat het me niet uitmaakt tot wanneer het loopt, dat ik zal blijven storneren en dat ik alles opgezegd wil hebben. “Ok, ok ik begrijp uw frustratie. Weet u wat, ik ga er achteraan en ik bel u hier vandaag of uiterlijk maandag over terug!” (maandag 22 september 2014 zou dat zijn toen ik vrijdag belde). Ik heb aangegeven dat me dit al 10 keer eerder is beloofd, maar dat dit er nooit van is gekomen. “nee meneer, dat is niet waar, dit keer zit ik er persoonlijk op en geloof me u wordt teruggebeld”.

    En wederom: Tot op heden ben ik niet teruggebeld! Kortom, ik ben het spuug en spuugzat met deze ontzettend slechte internetprovider en zal hier nooit van me leven ook nog maar iets bestellen, al krijg ik de rest van mijn leven gratis internet. Wat een ongelooflijk slechte service, slechte afhandeling intern en een ongelooflijk slecht geautomatiseerd systeem voor zo`n groot bedrijf.

    Ik laat in dit verhaal vele details nog achterwegen, zoals dat ik bij elk telefoontje niet in hun systeem te vinden was en het 15 minuten zoeken was voor ze me ergens vonden (wat dan volgens hun kwam omdat ik apart in het systeem stond en dat mijn adres onder verkeerd kopje stond, enz.) Ook laat ik allerlei ellende achterwegen bij het verhuizen zelf. (wat al niet kon omdat verhuizingen en tegelijk een ander abonnement (van glasvezel naar adsl) niet mogelijk was in hun systeem (nog niet), dus moest ik eerst opzeggen, dan opnieuw aanvragen, enz. Kortom, één en al gezeur gehad. )

    Tele 2, als jullie dit lezen hoop ik dat er wellicht eens serieus naar gekeken wordt en dat jullie niet met loze beloftes over terugbellen, terugmailen of terug stortingen blijven komen die niet waargemaakt worden. En alstublieft, krijg die interne chaos op orde. !

    HereIsTom zegt:

    Hier bijna hetzelfde verhaal, vorige week opgezegd ivm verhuizing, zou bevestiging krijgen, maar niks ontvangen.
    Maar weer bellen, krijg ik te horen dat ik niet op kan zeggen omdat ik nog aan contract vast zit.
    Ik zeg maar jullie kunnen geen ADSL leveren op het nieuwe adres.
    Zegt Tele2, daar kunnen wij niks aan doen, u gaat verhuizen!
    Wat kan ik hier nu nog aan doen?

    Reageer

  • -1

    m.bekking zegt:
    • 11111
    • 55555
    • 11111
    • 11111

    Belminuten worden allemaal op de minuut naar boven afgerond.
    dikke vette rekening tot gevolg.
    wat heb ik een spijt dat ik naar die oplichters ben overgestapt.

    Reageer

  • 0

    Wendy zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Vreselijk er wordt beweerd dat je in 4 dagen dubbele mb's heb gebruikt terwijl je thuis bent op wifi. Daarnaast kunnen hun niet hun gelijk aan tonen en jij je ongelijk niet. Na telefonisch overleg wordt je een vergoeding aangeboden van 100,- de rekening was 105,- overschrijdend waarvan ik dan dacht netjes maar puntje bij paaltje trekt de financiële administratie het zo maar in???? En kan je contact opnemen met het hoofdkantoor jawel let op op een 009- nummer
    Betaal je nogmaals dubbel. Dus erg slecht!!!!!

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring