Tele2.nl


Prijs 2.342.342.342.342.34
Levering2.032.032.032.032.03
Ondersteuning1.521.521.521.521.52
Totaal oordeel1.561.561.561.561.56

Tele2 Tele2.nlTele2 Mobiel is in Nederland al jarenlang een aanbieder in voornamelijk het goedkopere segment van mobiele telefoons. Naast gsm abonnementen met mobiele telefoons verkoopt Tele2 ook prepaid kaarten en Simonly.

Je kunt bij Tele2 je rekening online bekijken.

Wat is jouw ervaring met Tele2? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Tele2.nl vind je hieronder.


25 Positief 130 Negatief 229 reviews - gemiddelde: 1.861.861.861.861.86 3.7 uit 10

229 Ervaringen voor Tele2.nl

  • 0

    Christina zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Marcel ik zit met ongeveer hetzelfde, ik heb internet besteld bij dr tele2 en aan de telefoon heeft de dame aangegeven dat ik na het ingaan van het contract, dat heeft de dame gedefinieerd als het moment dat de daadwerkelijke aansluiting in zn werk gaat, 14 dagen had om op te zeggen. Na een tijdje zag ik dat ziggo een beter aanbod had en wilde ik overstappen. Ik dus bellen, zeggen ze opeens dat het 14 dagen na ontvangst van de bevestigingsbrief is!!

    Ik dus netjes vragen of hier vooralsnog wat aan te doen is gezien het feit dat nota bene hun eigen medewerker me op een dwaalspoor heeft gezet, wordt ik in de wacht gezet om doorverbonden te worden met de persoon die hierover gaat.

    Na een kwartier aan de lijn te hebben gehangen krijg ik een of andere ongemanierde vrouw aan de lijn die zowat meteen begint te schreeuwen, mij constant onderbreekt en vervolgens zegt dat ze niet verantwoordelijk zijn voor de medewerker.

    Dit allemaal deed deze dame met verhefde stem. Dat vond ik onacceptabel en ik ga dus definitief een klacht indienen bij het bedrijf en kijken hoever ik kom met social media, desnoods ben ik bereid juridische stappen te ondernemen.

    Nog nooit ben ik door een bedrijf of inatantie zo geniepig, onbeschoft, laag en beneden niveau behandelt. Het is daadwerkelijk een schande dat een bedrijf van dit formaat zich dergelijke vrijheden permitteert en bovendien hoogst klant onvriendelijk. Dus aan ieder die dit lees wens ik een goede raad mee te geven, ga absoluut NIET in zee met dit stelletje onprofessionele lui. Je krijgt er alleen maar hoofdpijn van. Uitermate triest en hopeloos,ik wil er absoluut niks mee te maken hebben en zal er ook alles op alles zetten om dit contract nietig te verklaren op basis van dwaling en schending van goed vertrouwen.

    En mensen, val niet voor het pestgedrag. Er zijn altijd juridische stappen te ondernemen en mensen te benaderen om hulp in te schakelen tegen dergelijk tiraniek machtsvertoon en geldaftroggelen. Nieuwsbronnen en social media kunnen zorgen voor een slecht imago, waar telecommunicatiebedrijven hevig onder lijden.

    Reageer

  • 0

    Marcel zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Slecht, slecht slecht. Hoewel ze goedkoop zijn zelfs voor de prijs een 1. Want zelfs voor hun prijzen is het duur als je kijkt naar wat een ongelooflijk slechte service je ervoor terugkrijgt.

    Tele2 is BY FAR de meest slechte telecom partij waar ik ooit iets bij heb afgesloten.

    Het begon ongeveer een jaar geleden, aansluiting in mijn vorige woning van glasvezel internet. Dit heeft maanden geduurd, dan werd een verkeerd pakket geleverd, dan was de monteur ziek, dan was er dit en dan was er dat. Uiteindelijk internet geregeld en sinds dien weinig problemen gehad, tot aan de volgende verhuizing een paar maanden terug. Ik netjes Tele2 gebeld, verhuizing doorgegeven. Alles prima, ik zou bevestiging krijgen en pakketje zou worden bezorgd. Na 2 weken nog niets gehoord, dus ik denk ik bel toch even. “Ja de bevestiging is gestuurd naar uw oude adres hoor!” Huh? Zei ik niet dat ik verhuist was aan de telefoon? Ok, bevestiging zou opnieuw gestuurd worden naar nieuw adres. Uiteindelijk pakketje e.d. binnen gehad en internet zelf aangesloten. Nog wat gezeur bij de levering van het pakket, maar dat terzijde. Vervolgens krijg ik de volgende maand een factuur:
    - Glasvezel internet
    - ADSL internet

    Er werd € 45,- teveel gefactureerd! Foutje kan gebeuren, dus ik bel Tele 2 weer even waarom dit erop staat. “Dit klopt, u heeft namelijk glasvezel en ADSL internet bij ons”. Ehm? Had ik niet een verhuizing aangevraagd, moeten dan mijn vorige diensten niet opgezegd worden? “Ja u heeft gelijk, dit is een beetje apart, ik verbind u door met opzegging dan kunt u het allemaal opzeggen”. Prima, ik na 15 minuten wachten met opzeggingen aan de lijn en voila, alles opgezegd, niks meer aan de hand. En natuurlijk de excuses vanuit Tele 2, ik zou de volgende maand het geld teruggestort krijgen.

    En nu begint het verhaal dus echt bijzonder te worden. De volgende maand, krijg ik exact dezelfde factuur! Weer voor beide abonnementen. Ik weer gebeld met Tele 2. “Ja meneer, het is logisch want u hebt beide diensten bij ons afgesloten, u dient dit eerst op te zeggen”. Ik uitgelegd dat ik het al had gedaan, krijg ik dit te horen: “nee hoor, het staat niet in ons systeem dus u heeft het niet gedaan, ik zie ook geen logbericht hierover, wel zie ik wie u heeft gesproken vorige keer maar het is niet opgezegd hoor.”. Nu begon ik langzaam iets meer irritaties te krijgen en na weer het verhaal uitleggen kreeg ik te horen dat ik het anders even moest opzeggen opnieuw. Ik vriendelijk uitgelegd dat ik dat niet ging doen omdat ik bezig blijft, dus dat ze het maar moesten regelen. “oke, we gaan het regelen u ontvangt binnen enkele dagen de bevestiging en we vergoeden de kosten + telefoon kosten”.

    Nou, ik was benieuwd natuurlijk. En raad maar: volgende maand staat weer de dubbele kosten op de factuur, weer geen enkele vergoeding gehad en ook geen enkele bevestiging van de opzegging. Toen was ik het dus mooi zat, XS4ALL gebeld voor internet en binnen 2 weken internet via XS4ALL geleverd gekregen. Werkt prima, geen enkele problemen bij aansluiting gehad. Ik hierna alle bedragen van Tele2 die teveel waren gefactureerd gestorneerd en nog 1 keer met ze gebeld. Ik heb aangegeven dat ik het spuugzat was en dat ik per direct alles wilde beëindigen omdat we nieuw internet hadden: “dat kan helaas niet, uw contract loopt tot maart volgend jaar”. Ik heb vervolgens aangegeven dat het me niet uitmaakt tot wanneer het loopt, dat ik zal blijven storneren en dat ik alles opgezegd wil hebben. “Ok, ok ik begrijp uw frustratie. Weet u wat, ik ga er achteraan en ik bel u hier vandaag of uiterlijk maandag over terug!” (maandag 22 september 2014 zou dat zijn toen ik vrijdag belde). Ik heb aangegeven dat me dit al 10 keer eerder is beloofd, maar dat dit er nooit van is gekomen. “nee meneer, dat is niet waar, dit keer zit ik er persoonlijk op en geloof me u wordt teruggebeld”.

    En wederom: Tot op heden ben ik niet teruggebeld! Kortom, ik ben het spuug en spuugzat met deze ontzettend slechte internetprovider en zal hier nooit van me leven ook nog maar iets bestellen, al krijg ik de rest van mijn leven gratis internet. Wat een ongelooflijk slechte service, slechte afhandeling intern en een ongelooflijk slecht geautomatiseerd systeem voor zo`n groot bedrijf.

    Ik laat in dit verhaal vele details nog achterwegen, zoals dat ik bij elk telefoontje niet in hun systeem te vinden was en het 15 minuten zoeken was voor ze me ergens vonden (wat dan volgens hun kwam omdat ik apart in het systeem stond en dat mijn adres onder verkeerd kopje stond, enz.) Ook laat ik allerlei ellende achterwegen bij het verhuizen zelf. (wat al niet kon omdat verhuizingen en tegelijk een ander abonnement (van glasvezel naar adsl) niet mogelijk was in hun systeem (nog niet), dus moest ik eerst opzeggen, dan opnieuw aanvragen, enz. Kortom, één en al gezeur gehad. )

    Tele 2, als jullie dit lezen hoop ik dat er wellicht eens serieus naar gekeken wordt en dat jullie niet met loze beloftes over terugbellen, terugmailen of terug stortingen blijven komen die niet waargemaakt worden. En alstublieft, krijg die interne chaos op orde. !

    Reageer

  • 0

    m.bekking zegt:
    • 11111
    • 55555
    • 11111
    • 11111

    Belminuten worden allemaal op de minuut naar boven afgerond.
    dikke vette rekening tot gevolg.
    wat heb ik een spijt dat ik naar die oplichters ben overgestapt.

    Reageer

  • 0

    Wendy zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Vreselijk er wordt beweerd dat je in 4 dagen dubbele mb's heb gebruikt terwijl je thuis bent op wifi. Daarnaast kunnen hun niet hun gelijk aan tonen en jij je ongelijk niet. Na telefonisch overleg wordt je een vergoeding aangeboden van 100,- de rekening was 105,- overschrijdend waarvan ik dan dacht netjes maar puntje bij paaltje trekt de financiële administratie het zo maar in???? En kan je contact opnemen met het hoofdkantoor jawel let op op een 009- nummer
    Betaal je nogmaals dubbel. Dus erg slecht!!!!!

    Reageer

  • 0

    sam zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    De valse beloftes van Tele 2: trap er niet in!



    Ik ben jaren klant geweest van tele 2, eerst ADSL en toen glasvezel.

    Nu ga ik verhuizen en dacht ik, ik neem opnieuw tele 2.



    Wij hebben erg veel problemen gehad met de aansluiting van ons internet op ons oude adres, dit omdat het daar ook gewoon slecht geregeld is met de bekabeling en ik dus dacht tele 2 niks kwalijk te kunnen nemen.

    Dit gevoel werd al iets minder toen het met glasvezen ook mis ging: ze hadden de verbinding niet goed open gezet. Terwijl mij van alle kanten gegarandeerd was dat dit niet zou gebeuren.

    Omdat ze hun problemen altijd netjes oploste dacht ik ik geeft ze nog een kans en neem opnieuw internet van tele 2 ditmaal op een adres waar de bekabeling goed ligt.

    Nou en daar begon het weer: de oude bewoners hadden ook Tele 2 dus het kon pas aangesloten worden als de verbinding van de oude bewoners gestopt was op 16 Aug.

    Op 16 aug krijg ik echter te horen dat dit pas de 25e is, en je raad het al op de 26e krijg ik te horen dat dit de 6e pas AANGEVRAAGD kan worden en ik dus op zijn vroegs pas op 17 September een verbinding heb.

    Het erge is al ik gewoon niet voor tele 2 gekozen had ik nu al gewoon internet gehad had van een ander profider.



    Of te wel luister vooral niet naar wat tele 2 beloofd want ze zeggen maar wat!!!



    Om mijn punt nog wat kracht bij te zetten ik had mijn oude aanluiting opgezegt (glasvezel) dit was gedaan. Toen belde ik een week later omdat ik de bevesteging nog niet gehad had (was wel zo maar ik denk ik test het even), en toen was het helemaal niet opgezegt, nog 2 keer gevraagd of hij het echt heel zeker wist en dat was zo. Het gekke was toen ik 2 dagen later weer belde was het ineens toch wel de eerste keer opgezegt.

    Dus of ze zeggen maar wat of weten gewoon echt niet waar ze mee bezig zijn.



    Ik snap dat Tele 2 lekker goedkoop is maar dan zeg ik ga dan opzoek naar een ander die net zo goedkoop is maar iig iets beter weten waar ze mee bezig zijn want die mensen daar op de klantenservice zijn (en ik heb er heel wat gesproken door de jaren heen) zo incompetent als wat.



    Ik hoop dat ik iemand hetzelfde leed (en maanden geen internet/tv/telefoon) kan besparen met mijn verhaal.

    Reageer

  • 0

    paul zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Zeer slechte service bij Tele2!

    Reageer

  • 0

    Ruben zegt:
    • 44444
    • 33333
    • 22222
    • 11111

    Met voor de helft van de tijd geen bereik/internet, in binnenland, vind ik het netwerk redelijk waardeloos.
    In het buitenland kon ik zelfs niemand bellen, toen mijn vriend onwel werd.
    Goedkoop is het wel, maar een telefoontje naar de helpdesk haalde helaas niks uit.

    Geen Tele2 meer voor mij.

    Reageer

  • 0

    Eddy zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Oplichters !
    Vast internet besteld. 10E voor de eerste 8 maand, daarna 23.
    Bellen ze : kan niet want ze zijn niet de eigenaar van de telefoonlijn.
    Nou en? Dit staat nergens in de hele advertentie, bovendien zijn ze vrijwel nergens eigenaar van de telefoonlijn....
    Maar ik kon wel internet plus bellen krijgen. Dus ze kunnen leveren. Ze hebben toegang tot de lijn.

    Maw : ze proberen je binnen te halen met aanbieding, dat kan dan niet (willen ze niet!) en dan verkopen ze je duurdere combinatie.

    dennisd zegt:

    ik heb dit exact het zelfde ,via de website kon ik op dit adres alleen internet krijgen ,na een week bellen ze op ,tja sorry het gaat niet ,mits je een alles in een abbo neemt ,dan kan het weer wel ,tele2 is gewoon de boel aan het besodemieteren om je een zwaarder pakket aan te smeren !!

    Reageer

  • -1

    Frederik zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik ben al een maand bezig om een verhuizing van mijn internet en tv voor elkaar te krijgen.

    De verhuizing loopt vast op de toevoeging. In eerste instantie, bij het doorgeven van de verhuizing liep hij niet vast op de toevoeging en bij navraag bij KPN bestaat de toevoeging gewoon. De toevoegingen die bekend zijn bij tele2, zijn hs, 1, 2 en 3. Bij de gemeente en bij de verhuurder staan de huisnummertoevoegingen bekend als 1, 2, 3 en 4. Ik zelf woon op 4. Voor de hand liggend is dat ik aangesloten moet worden op toevoeging 3 daar zit echter al een aansluiting op. Hs en 1 zouden nog geen aansluiting hebben. Tele2 kan mij alleen niet vertellen of ik op 1 of hs zit. Als ik de gok neem om me aan te sluiten op 1 van deze 2 kan het zijn dat ik maanden bezig ben om de fout te herstellen. Daar zit ik zeker niet op te wachten.

    Na bijna 20 telefoontjes is mijn verhuizing nog steeds niet geregeld. Ik heb alle backoffices en afdelingen gesproken. Telkens krijg ik hetzelfde te horen: 'De toevoeging is niet bekend daardoor kunnen wij u niet aansluiten' Er is mij door meerdere collega's een oplossing beloofd.

    Bij navraag bij de vorige huurder hebben ze hetzelfde probleem gehad. Ze zijn er 2 maanden mee bezig geweest. Uiteindelijk is hebben ze KPN genomen, die heeft een monteur gestuurd en het probleem opgelost.
    Een manager of een leidinggevende krijg ik ook niet te spreken en het verzoek een monteur te sturen wordt ook niet gehonoreerd.
    Vandaag weer contact gehad: weer 2 werkdagen wachten en vraag wordt weer neergelegd bij de afdeling waar ik al een aantal keer mee gesproken heb. Ik verwacht dus weer hetzelfde antwoord te krijgen.

    Reageer

  • 0

    Jos zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Een bestelling plaatsen; ja dat kan. Maar daarna begint de ellende. Een andere datum voor levering kan niet, oude bestelling annuleren, nieuwe maken en daarna gaat alles mis! Ze weigeren je bestelling te annuleren, de medewerkers van de servicedesk mogen werkelijk niets doen en verwijzen steeds door naar andere telefoonnummers/opties etc. 4 x opgezegd en ze blijven maar doorgaan met berichtjes dat de bestelling wel doorgaat. Geen leidinggevende te pakken etc etc.

    Reageer

  • +2

    Remcov zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Nergens goed bereik in Nederland voor mobiel internet. Binnen en buiten niet. Slechte support want t probleem wordt niet onderkend. Alle bekenden uit mijn omgeving ervaren hetzelfde. Een gewaarschuwd mens telt voor twee en doe het niet! Neem geen mobiel internet van Tele2!

    Reageer

  • 0

    Marly Buwalda zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    Ik wil dat zoveel mogelijk mensen mijn verhaal lezen! Dan kan er voor mij en alle anderen met dit probleem iets gaan gebeuren!

    Beste Lezers,

    Al bijna een jaar heb ik een telefonie abonnement bij Tele 2 en nooit zat ik over m'n bundel heen. Nooit heb ik iets hoeven checken, altijd netjes een smsje 38 euro van m'n rekening afgeschreven.
    Totdat ik vanochtend een smsje kreeg dat ik bijna aan mijn kredietlimiet zat. Ik blinde paniek heb ik Tele2 opgebeld met de vraag wat er aan de hand was. Niks zei de oprecht aardige mevrouw aan de telefoon, maar ze zette me toch even in de wacht om het even te controleren met een collega.
    Wat blijkt, met nog 4 dagen te gaan zat ik op 232 euro en 3000MB. Ik schrok me helemaal het apezuur. De vrouw vertelde dat dit waarschijnlijk een fout was omdat zij ook kon zien dat ik het afgelopen jaar altijd binnen de bundel zat en 3000MB echt ongelofelijk veel was. Ze had het doorgezet en ik hoefde het waarschijnlijk niet te betalen. Ook zaten er rare tijden tussen volgens haar.

    Een beetje gerustgesteld ging ik googlen en vond ik allerlei mensen die hetzelfde probleem hadden. Opeens een golf van data van Tele2 die ze niet hadden gebruikt. Met dit bij de hand ging ik weer bellen en kreeg ik de gebruikelijke ***man aan de lijn, genaamd Bas. Bas werkte er al drie jaar en deed zijn collega af als iemand die er net werkte en niks begreep.
    Tele2 had mij een sms gestuurd op 30 mei dat mijn internet op was. Waarop ik zei dat we nu in juni zaten dus ik niet begreep wat de sms van mei ertoe deed. Bas vertelde mij hierop dat ik beter m'n contract had moeten lezen want Tele2 werkte met halve maanden. Oftewel, Bas zei dat ik niks terugkreeg, omdat Tele2 zijn plicht had gedaan. Ik stond gewoon met m'n oren te klapperen.

    Ik vind het niet kunnen dat Tele2 hiermee weg kan komen en wil dan ook iedereen oproepen die samen met mij dit probleem heeft om actie te ondernemen en desnoods met z'n allen een civiele zaak aan te spannen tegen Tele2. Ik heb zelf jaren in de telefonie gewerkt en weet welke apps data kosten en wat je wel en niet moet doen via 3G. Ik steek m'n rechterhand in het vuur als ik werkelijk 3000MB heb gebruikt met het doen van niks anders dan ik het afgelopen jaar heb gedaan.

    Er moet iets gedaan worden tegen deze mensen en met veel staan we als consumenten sterker.

    Ik lees graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Marly

    Ingrid zegt:

    Voorheen had ik een mobiel abonnement bij Vodafone, met Internet (zat in het abonnement) maar dat gebruikte ik nooit. Whats-up gebruikte ik via Wifi en heb daar nooit voor internet hoeven betalen. Daarna een abonnement bij Tele-2. Wat bleek toen ik na een aantal maanden eens goed mijn facturen ging bekijken: allemaal kosten voor internet gebruik, op tijden dat ik lag te slapen! Gebeld met klantenservice, heel aardige jonge man. Kortom, ik heb samen met deze man mijn instellingen doorgelopen en aangepast, daarnaast gebruikte ik gemiddeld 33% van mijn abonnement en aangezien ik nog onder de 100 euro zat, zou ik dat terug krijgen. Inmiddels had ik een ander abonnement genomen, en je raadt het al, er werden weer kosten voor internet gerekend. Terwijl mijn telefoon toestemming moet vragen voor internet, die staat uit. Weer gebeld, weer een aardige dame, die zou teruggave vragen bij de financiele afdeling. Die zouden mij daarover bellen. Nou, dus niet, een bot smsje krijg je, dat de aanvraag is afgewezen. Vervolgens weer gebeld, toen kreeg ik dhr. Hufter aan de telefoon, een botte, onvriendelijke kerel met een onzin verhaal. Ben klaar met Tele-2. Het is nog net zo'n zooi als toen ze net begonnen.

    Reageer

  • +1

    lisette zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik heb nog nooit zulke slechte service ondervonden bij een bedrijf....

    Ik heb anderhalve maand geleden een abonnement aangevraagd bij Tele2 voor internet en televisie. Daarvoor heb ik een bevestiging gekregen via mail en ook nogmaals telefonisch contact gehad over de bestelling. Er was even twijfel of het mogelijk was om via de telefoonkabel internet te krijgen in mijn woning. We hebben een half uur aan de telefoon gezeten en uiteindelijk kreeg ik de mededeling dat het ging lukken.

    Na 2 weken had ik nog niks gehoord van mijn bestelling en ben ik nogmaals gaan bellen. Blijkbaar was mijn bestelling niet meer zichtbaar in het systeem. Na een half uur zoeken en meerdere Tele2 medewerkers gesproken te hebben, vonden ze de bestelling weer terug. Er is nogmaals gecheckt of ik internet kon krijgen op mijn adres, weer werd er gezegd dat dit mogelijk was na een aanvraag te doen bij KPN. Ze zouden dit doen en dan zou ik binnen 3 weken internet hebben.

    Na 3 weken wachten en weer niks gehoord te hebben, ben ik weer gaan bellen. Weer was mijn bestelling zoek in het systeem. De medewerker die ik toen aan de telefoon had, zou opzoek gaan naar mijn bestelling. Uiteindelijk kreeg ik de mededeling dat het niet klopte wat eerdere tele2 medewerkers zeiden. Het was niet mogelijk om internet te krijgen via tele2.

    Ik ben er echt helemaal klaar mee. Ik heb meer dan 6 weken zitten wachten op niks. Ze bieden geen verontschuldiging aan, geen andere goedmaker, helamal niks.

    Dus ik raad NIEMAND aan daar ooit klant te worden!

    Reageer

  • +1

    ria zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 44444
    • 44444

    noit enig probleem met tele 2 gehad

    Reageer

  • 0

    dennis zegt:
    • 33333
    • 55555
    • 11111
    • 22222

    Ik heb altijd goeie ervaring gehad met tele2.
    nu komt de kicker.

    Ik ben drie jaar geleden gescheiden.
    ik had mijn bel plafond verhoogd naar 1000 euro.
    dan denk je heb ik spelling en komt het goed!!
    Niets is minder waar.
    ik kreeg daarna de eerste maand geen rekening dus ik gebeld nee meneer ram niks aan de hand.
    tot de tweede maand toen kreeg ik ineens telefoon rekening van 2700 euro.ik gebeld van mensen dit is vast een vergissing.
    Nee de fout lag bij mij.
    ik ben inmiddels drie jaar in gevecht met tele 2 en nog steeds zonder resultaat.
    door die ellende kan ik geen nieuw abonnement afsluiten want tele 2 wil geld zien.inmiddels zijn de kosten op gelopen tot 6500 euro bij een deurwaarder. En ze blijven komen ik heb gezegt betaal de duizend wat de afspraak was dus het belplafond.maar meer niet wat kan ik hier nu mee???

    Reageer

  • 0

    Guus Veldhuizen zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    nooit doen je wordt er echt genaaid, ze beloven van alles, maar als je weg wil moet je blijven betalen ook al is je abonnement afgelopen. PAS OP HET ZIJN DIEVEN

    Reageer

  • 0

    Ralph zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    De grootste fout die ik ooit heb gemaakt als het gaat om telefoonproviders. Ik vond T-Mobile al super slecht. Toen snel weggegaan naar Hi, super internet. Vanwege financiële redenen ben ik vorig jaar mei overgestapt naar Tele2. Mensen doe dit niet!! Het is in dit geval echt what you pay is what you get. Bij Hi en KPN betaal je meer, maar problemen heb je daar veel minder.

    Mijn internet bij Tele2 valt al maanden meerdere malen per dag een half uur of uur gewoon volledig weg. Schandalig gewoon en de klantenservice maar vertellen dat ze het gaan verhelpen. Dat gebeurd dus nooit natuurlijk, ik had de slechte recensies over Tele2 eerder moeten geloven, maar wanneer het april is ben ik zo snel mogelijk weg bij deze dramatische telefoonprovider.

    Daarnaast zijn ze ook nog zo brutaal je wekelijks te bellen voor verlenging van het abonnement. Elke keer zouden ze een notitie maken dat ik niet wilde verlengen. Toch blijven ze het maar proberen. Ben wel meer dan 6x gebeld. De laatste keer heb ik ze een flinke uitbrander gegeven, dat ik het nu spuugzat ben. Nu vallen ze me niet meer lastig met die vervelende telefoontjes.

    Echter is sinds dat moment mijn internet er alleen maar nog slechter op geworden. Smerige pesterijtjes van deze mismakkelijke provider.

    Grote afrader dit!

    Reageer

  • 0

    !!!!! zegt:
    • 33333
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Zeer slechte provider
    nu ik alles zo lees spijt spijt spijt maar ik ben er ingetrapt.!!!

    abonnement afgesloten 1000mb en 500bel/sms na 2 dagen was ik echter al 600 mb verder terwijl ik niet meer had gedaan als een paar whatsapp berichtjes te versturen waarvan de helft via wifi was.

    over het berijk heb ik niets te klagen werkt bij mij tot nu toe goed! maar over 21maanden wel weer DIRECTT terug na Vodafone

    Reageer

  • +4

    SamenSterk zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wordt lid op Facebook pagina: Klachten betreft Tele2.

    Zodat alle gedupeerde welk onrecht is aangedaan, een echte passende oplossing voor komt. We moeten het recht in eigen handen nemen en niet aan Tele2 geven. Deze komen immers met geen oplossingen, service bieden nog minder en dan te zwijgen over de wijze waarop ze klachten afhandelen. Help mee om te voorkomen dat meer mensen de dupe worden door deze organisatie. Zodat we in elk geval kunnen voorkomen, dat er geen nieuwe klanten bijkomen en niet worden belazerd waar ze bijstaan.

    Reageer

  • 0

    Daisy zegt:
    • 11111
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Als telecomaanbieden zou je verwachten dat TELE2 haar zaakjes beter op orde had;

    September heb ik mijn abonnement tv/internet/telefoon opgezegd.
    Dit zou nog een maand doorlopen t/m oktober.
    Ik heb alle nieuwe gegevens doorgeven.
    Alle apparatuur heb ik netjes teruggestuurd.

    EN VERRASSING BIJNA 6 MAANDEN LATER ontvang ik een brief van incassobureau BOS om nog even 3 maanden te incasseren.
    Daar komt nog bij dat jullie mijn nieuwe adres en telefoonnummer hebben en ik heb mijn mobiele telefoonnummer bij Tele2.

    De volgende mooie uitspraken op jullie website kunnen jullie dan ook beter schrappen. Alles behalve geloofwaardig....
    "Tele2 is er van overtuigd dat ook dit anders kan. Beter. Makkelijker. En goedkoper. "
    "Tele2 gaat nog verder om de allerbeste telecomaanbieder van Nederland te worden."

    Als klap op de vuurpijl had de meneer van de klantenservice er geen boodschap aan want TELE2 gaat daar zelf niet over.

    Om nog maar niet te spreken over de gebrekkige tot geen internetverbinding waar niks aan gedaan kon worden...

    Kortom:
    GA NOOIT IN ZEE MET TELE2

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring