Tele2.nl


Prijs 2.22.22.22.22.2
Levering1.911.911.911.911.91
Ondersteuning1.441.441.441.441.44
Totaal oordeel1.471.471.471.471.47

Tele2 Mobiel is in Nederland al jarenlang een aanbieder in voornamelijk het goedkopere segment van mobiele telefoons. Naast gsm abonnementen met mobiele telefoons verkoopt Tele2 ook prepaid kaarten en Simonly.

Je kunt bij Tele2 je rekening online bekijken.

Wat is jouw ervaring met Tele2? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Tele2.nl vind je hieronder.


27 Positief 176 Negatief 310 reviews - gemiddelde: 1.751.751.751.751.75 3.5 uit 10

310 Ervaringen voor Tele2.nl

  • 0

    R-V zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik heb 7 jaar bij T-Mobile een telefoonabonnement gehad en ben sinds kort overgestapt naar Tele2, omdat Tele2 een stuk goedkoper was..

    Hier even een waarschuwing aan iedereen die denkt dat Tele2 gebruik maakt van het T-Mobile netwerk en daarom dus ongeveer dezelfde kwaliteit biedt: Doe het niet, want je zult daar spijt van krijgen.

    1. Ik heb ontzettend vaak problemen met het internet, het internet valt om de haverklap uit en pas na een reset van de telefoon werkt het weer even.
    2. De verbinding is vaak zo slecht dat je gewoon geen normaal gesprek kunt voeren, zelfs in normale grote steden waar het bereik goed lijkt te zijn.
    3. Als je een oproep mist, dan ontvang ik hier regelmatig geen melding van. Ditzelfde geldt in het geval je een voicemail krijgt, hier ontvang ik ook regelmatig geen bericht van.
    4. De klantenservice van Tele2 is echt waardeloos, ze maken verschillende "cases" aan en vervolgens krijg je te horen dat ze niets kunnen vinden en sta je met de rug tegen de muur.
    5. Ze houden je telefoonnummers gedurende de looptijd van je abonnement gegijzeld en de enige mogelijkheid die je hebt is een gang naar de rechter..

    Reageer

  • 0

    Freek Boon zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Belachelijke service. Sturen een factuur zonder aanmaning door aan een incassobureau. Nadat ze dat hebben toegegeven (printscreentjes op aanvraag) vertellen ze je doodleuk dat het nu jouw probleem is en dat je het zelf maar met het incassobureau moet regelen. Meteen overgestapt naar een andere provider.

    Reageer

  • +1

    Geert Retera zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    PAS OP VOOR DEZE BOEVENBENDE!!!
    DOE GEEN ZAKEN MET TELE2. Ze hebben nml geen klantenservice, nemen zelden of nooit contact met je op. Pas als je hun afschrijvingen blokkeert. Hee, dan blijken ze wel te leven! En starten ze vrij snel een incassobureau in. Vanaf dan moet je het weer via dit bureau regelen en weer is Tele2 niet bereikbaar. En zit je met oplopende schulden. VOOR DIEGENE DIE IN PANIEK RAAKT: Als jij weet dat je in je recht staat: NIET BETALEN. Je kunt je recht evt voor de rechter duidelijk maken. Maar zo ver laat BOS incasso het ook niet komen. Die eten zelfs dat Tele2 een Frans bedrijf is waar niets van klopt!

    Reageer

  • 0

    RandomName zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik wilde even mijn verhaal kwijt gezien ik verwaarloosd wordt als klant die tele2 al 6 jaar trouw is geweest.
    Als student zit ik al 6 jaar bij tele2 en heb ik eigenlijk nog nooit eerder problemen ondervonden met tele2.

    Helaas was dit niet meer hetzelfde na afgelopen maand. Ik ben op vakantie geweest en heb mijn simkaart thuis gelaten omdat ik van mezelf wist dat ik in het buitenland een simkaart zou aanschaffen. Dit omdat het goedkoper uitkomt dan een bundel van tele2. Zodra ik terugkom van vakantie ontvang ik een factuur van het dubbele bedrag van wat ik normaal betaal. Ik snapte er niets van, ik heb me simkaart die maand maar 2 weken gebruikt in feite...

    Direct heb ik contact opgenomen met tele2, ik ben erop gewezen om een vergoedingsformulier in te vullen. De medewerkster gaf meteen al aan dat met dit formulier vrij weinig gedaan wordt en het een kansloze zaak is. Toch wilde ik het proberen, ik ben er 100% zeker van dat ik deze kosten niet heb gemaakt. Tele2 beweert namelijk dat ik kosten in het buitenland heb gemaakt maar dat is onmogelijk, ik heb mijn simkaart in Nederland achtergelaten zoals eerder vernoemd.

    Het vergoedingsformulier is een kort formuliertje waar je je klantgegevens dient in te vullen en je verhaal kwijt kunt in 300 karakters. Ik wens in ieder geval de anderen die een vergoedingsformulier bij tele2 willen invullen veel succes. Als je echter met een probleem zit is het een lastige zaak om die te omschrijven in 300 karakters, wat een kunst.. Maargoed, uiteindelijk heb ik dat formulier dus ingevuld en opgestuurd. Vervolgens krijg ik een mailtje dat tele2 met de volgende inhoud:

    Wij hebben je aanvraag voor een vergoeding in behandeling genomen en willen je hierbij graag informeren over de uitkomst.
    Naar aanleiding van je aanvraag hebben wij je geprobeerd te bellen. Helaas hebben we je niet kunnen bereiken.
    Na alles te hebben nagekeken, moet ik je helaas mededelen dat we je aanvraag hebben afgewezen.

    Lekker duidelijk ook, vooral gezien ik niet gebeld ben door tele2 en dat weet tele2 zelf ook dondersgoed aangezien ze mijn logboekbestand kunnen inzien net zo goed als die van hun medewerker "Jeroen Achternaamloos". Het frustreerde mij enorm hoe ik behandeld werd door tele2. Ik had geen gemiste oproep of iets dergelijks ik belde ze meteen op toen ik dat mailtje ontvangen had. Diezelfde achternaamloze Jeroen kon ik niet mee doorverbonden worden en ik werd erop gewezen om het klachtenformulier in te vullen.
    Het voordeel van het klachtenformulier was dat ik hier maar liefst 1000 karakters had om mijn situatie te omschrijven.

    Vandaag, 30 januari wordt ik opgebeld door iemand van de klachtenafdeling. Een al te vriendelijke mevrouw deelt mede dat ik die kosten wel gewoon heb gemaakt en dat ik pech heb en gewoon moet betalen. Een andere optie of keus bestaat niet. Een welles-nietes spelletje spelen met de klantenservice van tele2 bereik ik ook niets mee.

    Wat ik hiervan wijzer ben geworden is dat tele2 een commerciele organisatie is die er alles aan doet om hun klanten leeg te zuigen.
    Het is schandalig om te beweren dat je klanten kosten hebben gemaakt terwijl dat helemaal niet zo is.
    Helaas loopt mijn huidige contract nog 2 jaar want als er een ding zeker is, is het wel dat ik mijn vertrouwen bij tele2 kwijt ben geraakt en zeker over zal stappen zodra mijn contract afgelopen is.

    Wees hiervan gewaarschuwd mensen, tele2 spoort voor geen meter!

    Reageer

  • +1

    Vincent in Hongarije zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Rotbedrijf. Mijn vader stapte over van een andere internet-provider naar Tele2. Afgesproken monteur kwam niet. Geen vertraging van opzegging aangevraagd bij vorige provider. Ook niet na aandringen. Momenteel zonder internet, telefoon en televisie. Ze bijten vast in eigen regeltjes. Terwijl klantrelatie totaal verziekt is, door een reeks van fouten en loze beloftes willen ze het contract niet ontbinden. Mijn vader wil absoluut niets meer met het bedrijf te maken hebben, maar Tele2 zegt dat mijn vader getekend heeft voor de Algemene Voorwaarden van Tele2 die hen een maand de tijd geven om problemen op te lossen. Gezien ondeskundige en onprofessionele houding van klantenservice duurt deze situatie al dagen, zonder enig excuus. Ondertussen is mijn vader verstoken van internet en telefoon en televisie, terwijl hij slecht te been is. Dus werpen ze mijn vader tijdens de feestdagen in een sociaal isolement. Tele2 wil het contract niet ontbinden, zodat mijn vader niet terug kan naar de oude provider. Klachten kunnen alleen ingediend worden via klachtenformulier op de website van Tele2. Dit klachtenformulier werkt ook niet. Wat werkt er wel bij Tele2? Klantenservice zegt dat klachten alleen via dat formulier kunnen. Inmiddels ben ik mij met deze kwestie gaan bemoeien, omdat mijn vader er moedeloos van wordt. Hiermee is het laatste woord nog niet gezegd. In ieder geval zeggen we het abonnement op zodra het ontbonden kan worden. Het had Tele2 gesierd als zij niet aan regeltjes hadden vastgehouden en contract hadden ontbonden. Ze zijn immers afspraken niet nagekomen en de fouten en loze beloftes stapelen nog steeds op. We zijn razend. Tele2 gijzelt haar klanten in contracten en martelt ze met een slopende service. De kwaliteit van Tele2 is ongeevenaard slecht. Ik heb een dergelijke situatie nog nooit eerder meegemaakt.

    sal zegt:

    Mijn interactieve televisie deed het niet meer.Er is een monteur langs geweest die kreeg hem al snel aan de praat gelukkig.Wat bleek de voeding was kapot,dit is het kabeltje met zwart blokje die van het kastje naast je tv naar het stopcontact loopt, dus dan wordt het signaal niet door gegeven naar het modem.Dit blijkt vaker voor te komen.Als je afstandbediening van tele 2 niet meer aan en uit gaat en je tv valt regelmatig uit en later doet de tv helemaal niks meer dan is de voeding kapot.Dat moet je ook maar weten zit ik al die tijd zonder beeld.Voor de volgende keer ben ik voorbereid.

    Reageer

  • 0

    Willem zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    S'nachts geen internet. Wifi network valt weg.
    Meerdere keren gebeld naar klantenservice.
    Meerdere opties uitgeprobeerd die tele2 als advies gaf zoals: Andere wifi kanaal proberen of alles resetten enz.
    Helaas werkte dit allemaal niet
    Uiteindelijk konden ze ons niet verder helpen en dat we het er maar mee moesten doen. Dus we betalen wel voor internet s'nachts maar we hebben het niet en ze kunnen ons niet verder helpen....?

    Mensen nooit aansluiten bij tele2 internet. Je zult er een jaar lang spijt van krijgen.

    Reageer

  • +1

    Dekker zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Neem geen Tele2 mobiel! Let op mensen! Dubieuze facturen van ruim over je bundel. Een abonnement van 40 euro per maand is minimaal 80 euro per maand! Je komt op minimaal 1000 euro als particulier voor je mobiele abonnement. De OPTA is al een onderzoek gestart naar deze malafide Télécom provider op de Nederlandse markt. Niet omdat het moet maar omdat het kan krijg je de marketing kosten als klant rauw op je dak. Sluit ondanks de veel te hoge kosten je abonnement af en voorkom nog meer kosten! Eenmalig liever iets meer kwijt dan over een heel jaar 1000

    sal zegt:

    Je kan beter een abonnement onbeperkt bellen nemen.Ik betaal 10,00 per maand.Maar de 0900 nummers zijn niet gratis en naar het buitenland bellen ook niet.Internetten doe ik via wifi thuis,op werk en bij familie dat scheelt heel veel geld.Voor mijn zoon heb ik bij tele 2 ook onbeperkt bellen met 4000 MB afgesloten voor 18 euro.Voor de telefoon heb ik gespaard en contant gekocht.

    Reageer

  • +1

    Elles Verhoef zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik huil nu. Ik heb gisteren gehuild. Ik heb eergisteren gehuild. Ik ben ten einde raad. Wanhopig.

    Ik ben al meer dan twee weken gemiddeld 1,5 uur per dag! kwijt aan bellen, doorverbonden worden, teruggebeld worden, weer bellen omdat ik weer niet teruggebeld word, monteuren opwachten, technische handelingen doornemen, etc.

    Mijn internet doet het niet en er kan geen oplossing gevonden worden. Normaliter mag dan je contract zonder boetebedrag beëindigd worden. Maar iedere keer moet ik teruggebeld worden om de laatste verplichte technische handelingen door te nemen voordat het opgezegd kan worden. En ik word maar niet teruggebeld.

    Nu had ik afgelopen vrijdag weer iemand aan de telefoon bij wie ik voor het eerst een beetje een gevoel van hoop kreeg. Hij beloofde mij dat hij door zal gaan tot het opgelost is en dat ik maandag, vandaag dus, definitief een oplossing zou komen: of internetverbinding of beëindiging van het contract.

    Ja hoor, je raadt het al: niet teruggebeld. Ik wéér bellen, was hij vandaag niet aanwezig. Werd er verteld dat er een terugbelnotitie aangemaakt wordt. Dus ik vraag wanneer hij er weer is. Kan ze me weer niet vertellen. Dus ik moet gewoon weer wachten tot? Iedere dag weer bellen wordt dat weer dus.

    En het gaat maar door en door en door en door.

    Wat moet ik nu doen? Naar het hoofdkantoor in Diemen rijden, daar over het hek klimmen en iemand vragen mij te woord te staan?

    Wat moet ik doen? Wat?????

    Vincent in Hongarije zegt:

    Herkenbaar

    sal zegt:

    Je kan beter naar een tele 2 winkel gaan.Bij ons in Leiden is er nu een geopend.Ik moest 99 euro betalen voor een modem die ik al een aantal maanden geleden had terug gestuurd. Tele 2 had het kastje wel ontvangen maar het systeem had het niet goed verwerkt.Via een automatische incasso hadden ze die 99 euro geincasseerd. Ik heb via de bank het geld terug laten storten.Ik heb vaak gebeld zonder resultaat.Ik ben toen naar die tele 2 winkel gestapt.De dame in de winkel heeft toen voor mij gebeld naar tele 2 en mijn probleem uitgelegd.Het is geregeld zei ze.Ik dacht eerst zien en dan geloven.2 weken later heb ik een email gekregen van een credit nota van 99 euro.Zelf bellen heeft geen zin.Ga naar een tele 2 winkel die zijn er niet voor niets!

    Reageer

  • +1

    Karin zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wilde eerst een sim only nemen van tele 2. Wat ben ik ontzettend blij dat ik eerst even gaan googlen. Wat een ellendig bedrijf zeg. Ga ook gelijk mijn zoon waarschuwen om niet over te stappen, krijg de kriebels van alle berichten die ik lees.

    Sterkte voor 1 ieder, wat een boeven daar :(

    Vincent in Hongarije zegt:

    We zijn net in Tele2 getrapt. Ik lees overal op internet drama recensies. Het beste is de fik in dat bedrijf!

    Reageer

  • +2

    Evert de koster zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Gisteren voor de vijfde keer contact gehad met de Helpdesk van Tele2.
    De aanleiding voor het contact is dat mijn vader een wijziging van zijn telefonie abonnement telefonisch heeft afgesloten op 24-02-2015. Vanaf die datum zijn ze dubbel belast door automatische incasso’s. Na diverse pogingen is het eindelijk gelukt om in mei 2016 één van de abonnement stop te zetten.
    Daar na een verzoek gedaan om restitutie van het teveel betaalde bedrag in overleg met een helpdeskmedewerker van Tele 2. Daarna een botte afwijzing per de email ontvangen en is er geen enkel overleg gezocht om een en ander uit te leggen of toe te lichten.
    Beste meneer ….. Wij hebben je aanvraag voor een vergoeding in behandeling genomen en willen je hierbij graag informeren over de uitkomst.
    Helaas heb ik geconstateerd dat je aanvraag al eerder in behandeling is genomen, maar dat deze is afgewezen. Ik kan je aanvraag daarom niet opnieuw in behandeling nemen.
    Wat hierboven is geschreven is niet juist zie email bericht van begin mei 2016 van de helpdesk van Tele2 hieronder:
    Beste meneer/mevrouw, We hebben je aanvraag voor een vergoeding in behandeling genomen en willen je hierbij graag informeren over de uitkomst. Na alles te hebben nagekeken, gaan wij akkoord met je aanvraag. Wij hebben je daarom een vergoeding toegekend van 40.67 euro. Dit bedrag zal op je eerstvolgende factuur in mindering worden gebracht. Je kunt deze vergoeding terugvinden op je factuur onder het kopje "Overige kosten/vergoedingen wat hierboven is geschreven is niet juist: Deze toegekende vergoeding is nog geen 10% van datgene wat dubbel is afgeschreven.
    Naar aanleiding hiervan gisteren contact gezocht en zeer onsympathiek behandeld door een dame van de Helpdesk van Tele2. De dame stond op het punt om naar huis te gaan en haar systeem om gesprek te bekijken of op te slaan was in storing. Hierdoor was zij dus niet in staat om gegevens in te zien of om vast te leggen. Het was zelf niet mogelijk om mijn 06 nummer te noteren om mij op een later tijdstip terug te bellen. Ik moest de regluiere weg maar weer bewandelen en weer opnieuw contact zoeken met de services desk en opnieuw een call aanmaken voor de zesde keer
    Heeft u ook deze ervaringen met de Services desk van Tele 2

    Reageer

  • +1

    k zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Laten we met zijn allen naar kassa of radar stappen. Ik ben voor. Wat een verschrikkelijk bedrijf zeg. Je wordt niet goed doorverbonden, medewerkers weten niets en spreken geen goed Nederlands. Ik heb een maand lang geen internet gehad en daardoor mijn bron van inkomsten gemist. Mijn vriend moest een dure afkoopsom betalen voor het vroegtijdig annuleren van het zakelijk contract terwijl hij op tijd alles schriftelijk heeft opgezegd. Schande! wie is de grote baas achter dit bedrijf....ik wil weer een klachtenbrief schrijven want op mijn vorige brieven heeft nog niemand gereageerd.

    Reageer

  • 0

    boze klant zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wat een dramna!!!!!!!!!!!! Dit bedrijf moet gestopt worden!!!!Houden zich niet aan eigen voorwaarden!Misschien kan Maurice de Hondt hier wat aan doen, of kassa of de consumentenbond? Zoveel mogelijk naar buiten brengen want dit is oplichting!

    Reageer

  • +1

    Ricardo zegt:
    • 22222
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Beste mensen,

    Eerste paar jaar normale internetverbinding gehad van Tele2 en dit was altijd in orde. Sinds wij aangesloten zijn aan het glasvezel is het niets anders dan storingen. En ook voor de mensen met meerdere gameconsoles in huis. Bereid je er maar vast op voor dat Tele2 de poorten niet opengooit en je er een externe router moet tussengooien in DMZ modus. En dit werkt allemaal hartstikke lekker.... Ik wil zoveel mogelijk mensen waarschuwen voor het glasvezel abonnement!

    Reageer

  • 0

    Karin zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Tele2 heeft flink aan de weg getimmerd met het nieuwe 4G netwerk. Waar ik vroeger niet of nauwelijks bereik had, staan de streepjes nu op vol. Bovendien krijg je heel veel MB's bij je abonnement voor weinig euro's. Standaard 4G en echt supersnel. Hun buitenlandbundel heel goedkoop.Was voor mij de reden om over te stappen. De meesten providers rekenen 6 cent extra per MB in de EU en dan komt 1 GB toch nog op 60 euro maar bij tele2 heb je 1 GB (EU) voor 10 euro

    Reageer

  • 0

    Sisam zegt:

    Jan Ik zit inmiddels een jaar bij Vodafone, en zal hier ook nog zeker een jaar <a href="http://mrhzbbtvif.com" rel="nofollow">blvejin</a> gezien mijn abonnement bij deze provider. Een aantal jaar geleden koos ik ook voor Vodafone, toen echter voor een prepaid-pakket, wat me in de periode die volgde, circa 2 e1 3 jaar, goed is bevallen. Na wat omzwervingen via andere providers, kwam ik eind vorig jaar weer terug ‘op het oude nest’, bij Vodafone. Ditmaal koos ik niet voor een prepaid-pakket, maar een Sim Only-abonnement. Ik beschikte al over een prima telefoon, echter ging er zoveel tegoed doorheen, dat ik op een gegeven moment besloot een abonnement af te sluiten. Vodafone beschikt over een redelijke service hierbij, in de winkel werd ik goed en adequaat geholpen bij het afsluiten van het abonnement. De klantenservice die per telefoon bereikbaar is, heeft vaak lange wachttijden en ook weten sommige medewerkers nooit precies het exacte antwoord op je vraag.

    Reageer

  • 0

    Stanley zegt:

    Lo peor es que lo anuncian como relago celebrando su segundo aniversario, es decir, nos toman por imbe9ciles porque esto empeora las condiciones anteriores.Antes: 500 mb/mes = 5 EAhora: 500 mb/mes = 15 EbfY le llaman celebracif3n? Son unos chapuceros!

    Reageer

  • -1

    Madison zegt:

    Y esto no es una promocif3n, se trata de una nueva tafira, que ademe1s viene acompaf1ada de una novedad importante para todos los usuarios, y es que hemos renovado el e1rea de clientes, disponiendo de informacif3n actualizada del consumo de voz y datos.

    Reageer

  • 0

    Angelika zegt:

    Mike Lesnar Ik wil even kort mijn ervaringen delen met de sim only anonnemebten van Telfort.Mijn abonnement liep vorige maand af bij T-mobile, ik had nog een simlock vrije Iphone 4 die ik in New York had gekocht dus ik was opzoek naar een goede simonly abonnement. Mijn ogen vielen meteen op de super sim only'. Ik reis non stop en bel waarschijnlijk meer dan 5 uur per dag. Ja inderdaad, ik ben zo een irritant persoon met een bluetooth headset. Ik heb de super simonly aangeschaft met 1000 smsjes, 500 belminuten en ongelimiteerd internet. Dat ik altijd over mijn belminuten zit heb ik nu gewoon leren accepteren. De tarieven die je betaalt voor het bellen buiten je bundel zijn in e9e9n woord : extraordinair goedkoop. Als zakenman is de vrijheid die zo een volbeladen abonnement, de Telfort super sim only, biedt gewoon uitmuntend. Vooral het onbeperkt internetten gebruik ik volledig. Mijn telefoon is altijd aan het downloaden of ik communiceer met mijn business collegas via whatsapp. De internetverbinding met mijn Telfort simonly is beter dan van welk andere provider die ik tot nu toe heb gehad (en dat zijn er veel!). Er is altijd bereik, downloadsnelheden zijn erg . snel en het telefoonbereik is ook uitstekend (met uitzondering van tunnels wanneer je in de trein zit, hehe). Ook kan je kiezen tussen een micro en normale simkaart. Veel mobiele aanbieders hebben deze keuzemogelijkheid nog niet, het is dus fijn voor sommigen om over de juiste formaat simkaart te kunnen beschikken. Dus, ik ben eigenlijk super tevreden met de Telfort super sim only abonnement. Helpdesk is ook prima, heb maar e9e9n keer lang moeten wachten maar dat is te vergeven wanneer je alle andere positieve dingen er tegenover zet! Echte aanrader voor zakenmannen en mensen die zichzelf als belfreak/belverslaafd beschouwen!Groetjes uit Dubai, Mike

    Reageer

  • +1

    Edwin zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik bespreek 3 maanden van tevoren het einde van het contract.
    Uiteraard vertrouw ik niet op de woorden van de medewerkers dus ik controleer de gang van zaken herhaaldelijk.
    Vervolgens blijkt mijn wantrouwen gegrond want Tele2 sluit mijn abonnement een week later af dan mijn einddatum.

    Tele2 verwacht vervolgens dat er betaald wordt tot de datum van de ongewenste afsluiting. Dat is blijkbaar normaal dat je betaalt voor iets dat je niet hebt gevraagd of besteld.
    Uiteraard betaal ik daar niet voor en maak dat ook duidelijk.
    Niets mee te maken je hebt ontvangen dus betalen zal je is het stellige antwoord van Tele2.

    Vervolgens registreert Tele2 mij bij Preventel en sturen ze ook nog Bosincasso achter mij aan.
    Betalen is de boodschap en de boete is 2x de openstaande factuur.

    Zo gaat Tele2 met klanten om die altijd netjes op tijd betalen tot het moment dat ze besluiten weg te gaan bij Tele2.
    Dan trachten ze je het leven nog even zuur te maken en verwachten ze dat je zwicht voor de zogenaamde druk.

    Elk medium zal ik benutten om deze boevenpraktijken van Tele2 aan te kaarten want dit is onacceptabel.

    Wees gewaarschuwd voor dit bedrijf!

    Mijn advies is dan ook, zoek een andere provider die wel klant- en oplossingsgericht is.

    Reageer

  • +1

    Edwin zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik heb me telefoon rekening 3 weken geleden betaald van 3 mobiele abbonementen nu is tele 2 al 14 dagen de betalingen kwijt ik heb 3 weken lang gehoort van de klanten service van tele2 dat ze me niet kunnen helpen ik ben al 5 jaar klant nu sturen ze me door naar incasso buro om de betalings bewijzen door te sturen en inmiddels zijn de telefoons afgesloten en zitten er incasso kosten bij voor alle 3 telefoon nrs ik moet bezwaar maken tegen incasso kosten . Ik ben inmiddels radeloos, wat heb ik met een incasso buro te maken als ik me rekening optijd betaal !!!!!! En tele2 is het geld kwijt . Het word zo verteld van los het zelf maar op. Ik heb niet bedacht om meerdere rekening nrs te hebben en ook niet meerdere klant nrs maar tele2 kan me niet helpen treurig zo een service. Het is niet de eerste keer dat ze geld kwijt zijn en me telefoon afsluiten terwijl ik optijd me rekening betaald heb.

    Leo zegt:

    This namelijk zo ze willen je gewoon niet helpen want dan moeten ze iemand anders vragen hoe omdat ze zelf geen flikker weten.ze zeggen maar wat daar maar weten zelf niet wat.als je wat vraagt word je doorverbonden zo ver ooit dat je de eerste weer hebt dus ze weten gewoon geen zak ze kunnen maar een ding en dat zijn euros en daar houd het mee op zogauw als ze binne zijn

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring