Tele2.nl


Prijs 2.182.182.182.182.18
Levering1.921.921.921.921.92
Ondersteuning1.451.451.451.451.45
Totaal oordeel1.481.481.481.481.48

Tele2 Mobiel is in Nederland al jarenlang een aanbieder in voornamelijk het goedkopere segment van mobiele telefoons. Naast gsm abonnementen met mobiele telefoons verkoopt Tele2 ook prepaid kaarten en Simonly.

Je kunt bij Tele2 je rekening online bekijken.

Wat is jouw ervaring met Tele2? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Tele2.nl vind je hieronder.


28 Positief 182 Negatief 319 reviews - gemiddelde: 1.761.761.761.761.76 3.5 uit 10

319 Ervaringen voor Tele2.nl

  • 0

    Westerhof zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    De afgelopen drie-en-een-half jaar heb ik zonder problemen een SIM-only abonnement gehad bij Tele2, voor ongeveer 5 euro per maand; 300 belminuten, 20 MB data. In 2014 was dit een flexibel abonnement, waarbij je kon wisselen met je aantal belminuten. De 100 minuten die ik aanvankelijk had ingesteld bleken niet genoeg, en in september 2014 is dat opgehoogd. Nooit meer problemen gehad.

    Tot nu. Op 29 september komt een SMS: 'u abonnementsvorm wordt beëindigd per 1 november a.s., gelieve contact op te nemen met de klantenservice'. Klantenservice kan mijn gegevens niet vinden 'Bent u wel klant bij ons mevrouw?...'. Later wordt ik teruggebeld door een medewerker die meldt dat mijn gegevens zijn teruggevonden in 'het oude systeem' en ze gaan mij 'omzetten naar het nieuwe systeem'. Ook zal ik worden teruggebeld met een nieuw voorstel voor een abonnement, maar dat gebeurt niet.

    Op 6 oktober krijg ik een raadselachtige SMS met de melding dat mijn 'buiten-de-bundel-kosten' wel erg hard gaan. Ik kijk of mijn roaming aanstaat, en of ik veel gebeld heb, maar dat is niet het geval. Ik neem me voor Tele2 te bellen, maar op zondag 15 oktober blijk ik plotseling afgesloten, 'om een nog hogere rekening te voorkomen'.

    Ik bel de eerstvolgende werkdag, en heb urenlang geduld in de wachtrij van de klantenservice. Dan beging het opnieuw: 'bent u wel klant bij ons mevrouw? ik kan geen gegevens van u vinden'. Gelukkig kan ik de medewerker vertellen dat mijn gegevens te vinden zijn in 'het oude systeem', en dan moet ik teruggebeld worden, want blijkbaar zijn er maar een paar medewerkers die in het oude systeem kunnen.

    De medewerkster die mij terugbelt meldt mij dat ik maar 100 belminuten heb, en dat ik die op heb . 'Buiten de bundel bellen kost 30 cent per minuut mevrouw, dan gaat het hard! Er staat 177 euro open'
    Als ik vraag wat er dan veranderd is, meldt ze dat ik al lang hetzelfde abonnement heb; er is niets veranderd. Als ik vraag waarom dan plotseling mijn maandbedrag bijna ver-40-voudigd is, blijft het stil. 'We gaan het uitzoeken, u hoort van ons...'

    De volgende dag heb ik gechat met een tweede medewerker van Tele2, maar dat eindigde op dezelfde manier. Teruggebeld ben ik niet, wel is 177 euro afgeschreven. Ik heb de indruk dat het een grote chaos is bij Tele2.

    Reageer

  • 0

    Arjen Zwamborn zegt:
    • 11111
    • 55555
    • 22222
    • 22222

    Tele2 heeft het vast tarief voor vast bellen per 1 oktober met 60% verhoogd. Ik heb het abonnement ruim vóór 1 oktober opgezegd volgens de instructies op hun eigen website. Gek genoeg kan dit alleen telefonisch. Je krijgt geen schriftelijke bevestiging. Raar. Ik heb in reactie op een nota voor ná 1 oktober voor het abonnement terug gemaild dat ik die niet zou betalen. Uiteraard werd dat wèl afgeboekt, maar dat heb ik geblokkeerd. De eindafrekening van half augustus tot half oktober heb ik laten incasseren, waarna ze nògmaals een poging een poging doen om het op tijd opgezegde abonnement voor oktober te incaseren. Schandelijk. Administratief zoodje. Ik heb nu de gehele machtiging verder geblokkeerd. Ben benieuwd wat ze nu gaan proberen.

    Reageer

  • 0

    Erna ter Brugge zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Ik ben echt siper tevreden met Tele2! Ik heb al 3 jaar een abonnement en kan het iedereen aanraden. Net op gram canaria mijn bundel verhoogd naar unlimited data en binnen een half uur een mail gekregen dat het geregeld was!! Echt super, kan niet anders zeggen.
    Ik heb ook altijd over bereik, waar ik ook ben!

    Reageer

  • 0

    oosterwijck zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Tele2 is alleen geinteresseerd in het afsluiten van contracten. ... Het bedrijf levert géén product/dienst of een zéér slechte kwaliteit. Bij vragen en/of klachten is het bedrijf een onneembare vesting. De telefoon wordt niet opgenomen (er zijn nog heel veel wachtenden voor je) of: DIT TELEFOONNUMMER WORDT TIJDELIJK NIET OPGENOMEN, PROBEER HET LATER NOG EENS. ... en de helpdesk is niet bemand. Er is ook een zéér groot verloop van ondeskundige medewerkers. En als je alle problemen zat bent en wil opzeggen, zit je vast aan een jaarcontract. ... GA NOOIT IN ZEE MET TELE2. ... Ik heb nog nooit zoveel klachten over een bedrijf gezien op internet en de consumentenprogramma's zoals : KASSA, RADAR en OPGELICHT hebben een dagtaak aan de klachten over dit bedrijf.

    Reageer

  • 0

    Willem zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Na het kopen van een prepaid simkaart bleek deze niet te werken.
    Na tele2 te hebben gebeld bleek dit nummer al te zijn gebruikt in 2011.
    En daarom kon ik hem niet registreren en werkt de kaart dus niet. Ik krijg mn geld niet terug omdat ik niet kan bewijzen dat ik inderdaad dat kaartje heb gekocht.Dus ik zeg dan maak ik een foto van de sim kaart en stuur ik dat gelijk naar je toe. Heb je alle bewijs! Maar dit kon niet. Mijnheer wist ook nog te vertellen dat wellicht over een paar jaar dit nummer weer wordt aangeboden en dan koop je dus een simkaart die het weer niet doet! Schandalig! Ze verkopen expres producten die het niet doen!

    Reageer

  • 0

    livro calculos previdenciarios editora quartier latin zegt:

    http://zuqiuboke.com/home.php?mod=space&uid=26265&do=profile&from=space

    Reageer

  • 0

    Bloemiedeboemie zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Klant zit in Canada/Amerika kan helemaal niets heeft geen 4G kan enkel keren bellen en smsen (lukt zelden). Nu ben ik vanaf 15-5-2017 bezig met de helpdesk om een oplossing, APN handmatig gewijzigd, 1 toetsen voor pincode, Simtoolkit, kruistest niks helpt. het probleem is door verzonden naar de technische dienst die vanaf de 22-5-2017 van mei de storing in behandeling heeft genomen, met een doorlooptijd van 3 werkdagen zou het vandaag bekend worden gemaakt. Krijg je te horen dat het ON-HOLD wordt gezet en er 29-5-2017 verdere conclusies worden getrokken. De klant heeft nu helemaal niets in Amerika en Tele2 laat hem stikken. zwaar onbeschoft en niet humaan.

    Reageer

  • 0

    E. Bruin zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Een -100 op een schaal van 1 tot 10. De "service" is zo slecht dat het bijna lachwekkend wordt. Stap voor stap:

    1. In maart kreeg ik ineens een spookrekening. Het maandbedrag was al afgeschreven, en (naar later bleek door een systeemfout) werd het nog 2 keer afgeschreven.

    2. Toen besloot ik dat het tijd werd om eens ergens anders te kijken. Zo gezegd zo gedaan, abo nieuwe provider zou 25-4 ingaan.

    3. Intussen gebeld over de spookrekening. Er werd mij verteld dat ik het "tegoedformulier" in moest vullen. M.a.w.: ik had voor niks gebeld, en moest het zelf maar uitzoeken.

    4. Begin april kon ik ineens niet meer bellen! Weer gebeld (kosten vaste lijn gemaakt ook..). Er zou een nieuwe SIM opgestuurd worden.

    5. In heb in totaal 4 keer (!) de belofte gehad dat er een nieuwe SIM onderweg zou zijn. Dat het steeds fout ging kon men (steeds achteraf) wel zien, maar het is nooit meer goedgekomen. Ik was blij dat ik op 25-4 weer kon bellen via mn nieuwe provider. Gelukkig is nummerbehoud het enige dat wel goed ging.....

    6. Intussen had ik een klachtenformulier ingevuld. Spookrekeningen nog niet terug, niet meer kunnen bellen, kosten vaste lijn....vooral ook niet bereikbaar zijn. Ik kreeg een ronduit schandalig standaardmailtje terug dat mijn klacht binnen 30 (echt???? Wie heeft dat verzonnen????) behandeld zou worden. Nog niets van gehoord trouwens.

    7. Telefonisch werd mij weer verteld dat ik maar een tegoedformulier moest invullen voor de geleden schade......

    8. Je denkt er vanaf te zijn als je eenmaal bij je nieuwe provider zit Niets is minder waar. Men zegt dat de zaak niet afgehandeld kan worden......omdat er nog steeds een abo in het systeem zit dat niet gecanceld kan worden. Jawel, het abo waarvoor men tot 4 keer toe geen nieuwe SIM aangemaakt kon worden......?0

    9. Gedurende het proces heb ik meerdere malen gevraagd of ik fatsoenlijk teruggebeld kon worden. Dat kan bij Tele2 niet. Ik wordt continu bestookt met rare berichten. Van SMSjes waarin mijn abo omgezet zou worden naar SIM only (terwijl ik geen abo bij Tele2 meer heb...), tot bloedirritante automatisch gegenereerde mailtjes waarin gesteld wordt dat ik om vage redenen opnieuw het "vergoedingsformulier" in moet vullen...

    10. Ik heb nog steeds geen cent terug, en ook geen schadevergoeding. Wellicht wordt er zelfs doorgegaan met incasseren van het zgn abo dat ik niet meer heb (en ja, dat weet ik zeker: zelfs volgens de systemen van Tele2 zou dat op moeten houden met opzegtermijn van een maand (op de dag van nummeroverdracht dus....)


    Conclusie: ik heb nog nooit zoiets slechts meegemaakt. Wist niet dat er anno 2017 nog zulke slechte bedrijven bestonden!!!! Aanbeveling: absoluut nooit doen, tenzij je kickt op gezeik.....

    Reageer

  • +1

    R-V zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik heb 7 jaar bij T-Mobile een telefoonabonnement gehad en ben sinds kort overgestapt naar Tele2, omdat Tele2 een stuk goedkoper was..

    Hier even een waarschuwing aan iedereen die denkt dat Tele2 gebruik maakt van het T-Mobile netwerk en daarom dus ongeveer dezelfde kwaliteit biedt: Doe het niet, want je zult daar spijt van krijgen.

    1. Ik heb ontzettend vaak problemen met het internet, het internet valt om de haverklap uit en pas na een reset van de telefoon werkt het weer even.
    2. De verbinding is vaak zo slecht dat je gewoon geen normaal gesprek kunt voeren, zelfs in normale grote steden waar het bereik goed lijkt te zijn.
    3. Als je een oproep mist, dan ontvang ik hier regelmatig geen melding van. Ditzelfde geldt in het geval je een voicemail krijgt, hier ontvang ik ook regelmatig geen bericht van.
    4. De klantenservice van Tele2 is echt waardeloos, ze maken verschillende "cases" aan en vervolgens krijg je te horen dat ze niets kunnen vinden en sta je met de rug tegen de muur.
    5. Ze houden je telefoonnummers gedurende de looptijd van je abonnement gegijzeld en de enige mogelijkheid die je hebt is een gang naar de rechter..

    Reageer

  • 0

    Freek Boon zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Belachelijke service. Sturen een factuur zonder aanmaning door aan een incassobureau. Nadat ze dat hebben toegegeven (printscreentjes op aanvraag) vertellen ze je doodleuk dat het nu jouw probleem is en dat je het zelf maar met het incassobureau moet regelen. Meteen overgestapt naar een andere provider.

    Reageer

  • 0

    Geert Retera zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    PAS OP VOOR DEZE BOEVENBENDE!!!
    DOE GEEN ZAKEN MET TELE2. Ze hebben nml geen klantenservice, nemen zelden of nooit contact met je op. Pas als je hun afschrijvingen blokkeert. Hee, dan blijken ze wel te leven! En starten ze vrij snel een incassobureau in. Vanaf dan moet je het weer via dit bureau regelen en weer is Tele2 niet bereikbaar. En zit je met oplopende schulden. VOOR DIEGENE DIE IN PANIEK RAAKT: Als jij weet dat je in je recht staat: NIET BETALEN. Je kunt je recht evt voor de rechter duidelijk maken. Maar zo ver laat BOS incasso het ook niet komen. Die eten zelfs dat Tele2 een Frans bedrijf is waar niets van klopt!

    Reageer

  • 0

    RandomName zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik wilde even mijn verhaal kwijt gezien ik verwaarloosd wordt als klant die tele2 al 6 jaar trouw is geweest.
    Als student zit ik al 6 jaar bij tele2 en heb ik eigenlijk nog nooit eerder problemen ondervonden met tele2.

    Helaas was dit niet meer hetzelfde na afgelopen maand. Ik ben op vakantie geweest en heb mijn simkaart thuis gelaten omdat ik van mezelf wist dat ik in het buitenland een simkaart zou aanschaffen. Dit omdat het goedkoper uitkomt dan een bundel van tele2. Zodra ik terugkom van vakantie ontvang ik een factuur van het dubbele bedrag van wat ik normaal betaal. Ik snapte er niets van, ik heb me simkaart die maand maar 2 weken gebruikt in feite...

    Direct heb ik contact opgenomen met tele2, ik ben erop gewezen om een vergoedingsformulier in te vullen. De medewerkster gaf meteen al aan dat met dit formulier vrij weinig gedaan wordt en het een kansloze zaak is. Toch wilde ik het proberen, ik ben er 100% zeker van dat ik deze kosten niet heb gemaakt. Tele2 beweert namelijk dat ik kosten in het buitenland heb gemaakt maar dat is onmogelijk, ik heb mijn simkaart in Nederland achtergelaten zoals eerder vernoemd.

    Het vergoedingsformulier is een kort formuliertje waar je je klantgegevens dient in te vullen en je verhaal kwijt kunt in 300 karakters. Ik wens in ieder geval de anderen die een vergoedingsformulier bij tele2 willen invullen veel succes. Als je echter met een probleem zit is het een lastige zaak om die te omschrijven in 300 karakters, wat een kunst.. Maargoed, uiteindelijk heb ik dat formulier dus ingevuld en opgestuurd. Vervolgens krijg ik een mailtje dat tele2 met de volgende inhoud:

    Wij hebben je aanvraag voor een vergoeding in behandeling genomen en willen je hierbij graag informeren over de uitkomst.
    Naar aanleiding van je aanvraag hebben wij je geprobeerd te bellen. Helaas hebben we je niet kunnen bereiken.
    Na alles te hebben nagekeken, moet ik je helaas mededelen dat we je aanvraag hebben afgewezen.

    Lekker duidelijk ook, vooral gezien ik niet gebeld ben door tele2 en dat weet tele2 zelf ook dondersgoed aangezien ze mijn logboekbestand kunnen inzien net zo goed als die van hun medewerker "Jeroen Achternaamloos". Het frustreerde mij enorm hoe ik behandeld werd door tele2. Ik had geen gemiste oproep of iets dergelijks ik belde ze meteen op toen ik dat mailtje ontvangen had. Diezelfde achternaamloze Jeroen kon ik niet mee doorverbonden worden en ik werd erop gewezen om het klachtenformulier in te vullen.
    Het voordeel van het klachtenformulier was dat ik hier maar liefst 1000 karakters had om mijn situatie te omschrijven.

    Vandaag, 30 januari wordt ik opgebeld door iemand van de klachtenafdeling. Een al te vriendelijke mevrouw deelt mede dat ik die kosten wel gewoon heb gemaakt en dat ik pech heb en gewoon moet betalen. Een andere optie of keus bestaat niet. Een welles-nietes spelletje spelen met de klantenservice van tele2 bereik ik ook niets mee.

    Wat ik hiervan wijzer ben geworden is dat tele2 een commerciele organisatie is die er alles aan doet om hun klanten leeg te zuigen.
    Het is schandalig om te beweren dat je klanten kosten hebben gemaakt terwijl dat helemaal niet zo is.
    Helaas loopt mijn huidige contract nog 2 jaar want als er een ding zeker is, is het wel dat ik mijn vertrouwen bij tele2 kwijt ben geraakt en zeker over zal stappen zodra mijn contract afgelopen is.

    Wees hiervan gewaarschuwd mensen, tele2 spoort voor geen meter!

    theo zegt:

    nu als u 100%zeker bent dat u deze kosten niet gemaakt hebt betaal deze dan ook niet zij moeten aantonen dat het door u gemaakt zijn

    Reageer

  • 0

    Vincent in Hongarije zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Rotbedrijf. Mijn vader stapte over van een andere internet-provider naar Tele2. Afgesproken monteur kwam niet. Geen vertraging van opzegging aangevraagd bij vorige provider. Ook niet na aandringen. Momenteel zonder internet, telefoon en televisie. Ze bijten vast in eigen regeltjes. Terwijl klantrelatie totaal verziekt is, door een reeks van fouten en loze beloftes willen ze het contract niet ontbinden. Mijn vader wil absoluut niets meer met het bedrijf te maken hebben, maar Tele2 zegt dat mijn vader getekend heeft voor de Algemene Voorwaarden van Tele2 die hen een maand de tijd geven om problemen op te lossen. Gezien ondeskundige en onprofessionele houding van klantenservice duurt deze situatie al dagen, zonder enig excuus. Ondertussen is mijn vader verstoken van internet en telefoon en televisie, terwijl hij slecht te been is. Dus werpen ze mijn vader tijdens de feestdagen in een sociaal isolement. Tele2 wil het contract niet ontbinden, zodat mijn vader niet terug kan naar de oude provider. Klachten kunnen alleen ingediend worden via klachtenformulier op de website van Tele2. Dit klachtenformulier werkt ook niet. Wat werkt er wel bij Tele2? Klantenservice zegt dat klachten alleen via dat formulier kunnen. Inmiddels ben ik mij met deze kwestie gaan bemoeien, omdat mijn vader er moedeloos van wordt. Hiermee is het laatste woord nog niet gezegd. In ieder geval zeggen we het abonnement op zodra het ontbonden kan worden. Het had Tele2 gesierd als zij niet aan regeltjes hadden vastgehouden en contract hadden ontbonden. Ze zijn immers afspraken niet nagekomen en de fouten en loze beloftes stapelen nog steeds op. We zijn razend. Tele2 gijzelt haar klanten in contracten en martelt ze met een slopende service. De kwaliteit van Tele2 is ongeevenaard slecht. Ik heb een dergelijke situatie nog nooit eerder meegemaakt.

    sal zegt:

    Mijn interactieve televisie deed het niet meer.Er is een monteur langs geweest die kreeg hem al snel aan de praat gelukkig.Wat bleek de voeding was kapot,dit is het kabeltje met zwart blokje die van het kastje naast je tv naar het stopcontact loopt, dus dan wordt het signaal niet door gegeven naar het modem.Dit blijkt vaker voor te komen.Als je afstandbediening van tele 2 niet meer aan en uit gaat en je tv valt regelmatig uit en later doet de tv helemaal niks meer dan is de voeding kapot.Dat moet je ook maar weten zit ik al die tijd zonder beeld.Voor de volgende keer ben ik voorbereid.

    Reageer

  • 0

    Willem zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    S'nachts geen internet. Wifi network valt weg.
    Meerdere keren gebeld naar klantenservice.
    Meerdere opties uitgeprobeerd die tele2 als advies gaf zoals: Andere wifi kanaal proberen of alles resetten enz.
    Helaas werkte dit allemaal niet
    Uiteindelijk konden ze ons niet verder helpen en dat we het er maar mee moesten doen. Dus we betalen wel voor internet s'nachts maar we hebben het niet en ze kunnen ons niet verder helpen....?

    Mensen nooit aansluiten bij tele2 internet. Je zult er een jaar lang spijt van krijgen.

    Reageer

  • +1

    Dekker zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Neem geen Tele2 mobiel! Let op mensen! Dubieuze facturen van ruim over je bundel. Een abonnement van 40 euro per maand is minimaal 80 euro per maand! Je komt op minimaal 1000 euro als particulier voor je mobiele abonnement. De OPTA is al een onderzoek gestart naar deze malafide Télécom provider op de Nederlandse markt. Niet omdat het moet maar omdat het kan krijg je de marketing kosten als klant rauw op je dak. Sluit ondanks de veel te hoge kosten je abonnement af en voorkom nog meer kosten! Eenmalig liever iets meer kwijt dan over een heel jaar 1000

    sal zegt:

    Je kan beter een abonnement onbeperkt bellen nemen.Ik betaal 10,00 per maand.Maar de 0900 nummers zijn niet gratis en naar het buitenland bellen ook niet.Internetten doe ik via wifi thuis,op werk en bij familie dat scheelt heel veel geld.Voor mijn zoon heb ik bij tele 2 ook onbeperkt bellen met 4000 MB afgesloten voor 18 euro.Voor de telefoon heb ik gespaard en contant gekocht.

    Reageer

  • +1

    Elles Verhoef zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik huil nu. Ik heb gisteren gehuild. Ik heb eergisteren gehuild. Ik ben ten einde raad. Wanhopig.

    Ik ben al meer dan twee weken gemiddeld 1,5 uur per dag! kwijt aan bellen, doorverbonden worden, teruggebeld worden, weer bellen omdat ik weer niet teruggebeld word, monteuren opwachten, technische handelingen doornemen, etc.

    Mijn internet doet het niet en er kan geen oplossing gevonden worden. Normaliter mag dan je contract zonder boetebedrag beëindigd worden. Maar iedere keer moet ik teruggebeld worden om de laatste verplichte technische handelingen door te nemen voordat het opgezegd kan worden. En ik word maar niet teruggebeld.

    Nu had ik afgelopen vrijdag weer iemand aan de telefoon bij wie ik voor het eerst een beetje een gevoel van hoop kreeg. Hij beloofde mij dat hij door zal gaan tot het opgelost is en dat ik maandag, vandaag dus, definitief een oplossing zou komen: of internetverbinding of beëindiging van het contract.

    Ja hoor, je raadt het al: niet teruggebeld. Ik wéér bellen, was hij vandaag niet aanwezig. Werd er verteld dat er een terugbelnotitie aangemaakt wordt. Dus ik vraag wanneer hij er weer is. Kan ze me weer niet vertellen. Dus ik moet gewoon weer wachten tot? Iedere dag weer bellen wordt dat weer dus.

    En het gaat maar door en door en door en door.

    Wat moet ik nu doen? Naar het hoofdkantoor in Diemen rijden, daar over het hek klimmen en iemand vragen mij te woord te staan?

    Wat moet ik doen? Wat?????

    Vincent in Hongarije zegt:

    Herkenbaar

    sal zegt:

    Je kan beter naar een tele 2 winkel gaan.Bij ons in Leiden is er nu een geopend.Ik moest 99 euro betalen voor een modem die ik al een aantal maanden geleden had terug gestuurd. Tele 2 had het kastje wel ontvangen maar het systeem had het niet goed verwerkt.Via een automatische incasso hadden ze die 99 euro geincasseerd. Ik heb via de bank het geld terug laten storten.Ik heb vaak gebeld zonder resultaat.Ik ben toen naar die tele 2 winkel gestapt.De dame in de winkel heeft toen voor mij gebeld naar tele 2 en mijn probleem uitgelegd.Het is geregeld zei ze.Ik dacht eerst zien en dan geloven.2 weken later heb ik een email gekregen van een credit nota van 99 euro.Zelf bellen heeft geen zin.Ga naar een tele 2 winkel die zijn er niet voor niets!

    Reageer

  • +1

    Karin zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wilde eerst een sim only nemen van tele 2. Wat ben ik ontzettend blij dat ik eerst even gaan googlen. Wat een ellendig bedrijf zeg. Ga ook gelijk mijn zoon waarschuwen om niet over te stappen, krijg de kriebels van alle berichten die ik lees.

    Sterkte voor 1 ieder, wat een boeven daar :(

    Vincent in Hongarije zegt:

    We zijn net in Tele2 getrapt. Ik lees overal op internet drama recensies. Het beste is de fik in dat bedrijf!

    Reageer

  • +2

    Evert de koster zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Gisteren voor de vijfde keer contact gehad met de Helpdesk van Tele2.
    De aanleiding voor het contact is dat mijn vader een wijziging van zijn telefonie abonnement telefonisch heeft afgesloten op 24-02-2015. Vanaf die datum zijn ze dubbel belast door automatische incasso’s. Na diverse pogingen is het eindelijk gelukt om in mei 2016 één van de abonnement stop te zetten.
    Daar na een verzoek gedaan om restitutie van het teveel betaalde bedrag in overleg met een helpdeskmedewerker van Tele 2. Daarna een botte afwijzing per de email ontvangen en is er geen enkel overleg gezocht om een en ander uit te leggen of toe te lichten.
    Beste meneer ….. Wij hebben je aanvraag voor een vergoeding in behandeling genomen en willen je hierbij graag informeren over de uitkomst.
    Helaas heb ik geconstateerd dat je aanvraag al eerder in behandeling is genomen, maar dat deze is afgewezen. Ik kan je aanvraag daarom niet opnieuw in behandeling nemen.
    Wat hierboven is geschreven is niet juist zie email bericht van begin mei 2016 van de helpdesk van Tele2 hieronder:
    Beste meneer/mevrouw, We hebben je aanvraag voor een vergoeding in behandeling genomen en willen je hierbij graag informeren over de uitkomst. Na alles te hebben nagekeken, gaan wij akkoord met je aanvraag. Wij hebben je daarom een vergoeding toegekend van 40.67 euro. Dit bedrag zal op je eerstvolgende factuur in mindering worden gebracht. Je kunt deze vergoeding terugvinden op je factuur onder het kopje "Overige kosten/vergoedingen wat hierboven is geschreven is niet juist: Deze toegekende vergoeding is nog geen 10% van datgene wat dubbel is afgeschreven.
    Naar aanleiding hiervan gisteren contact gezocht en zeer onsympathiek behandeld door een dame van de Helpdesk van Tele2. De dame stond op het punt om naar huis te gaan en haar systeem om gesprek te bekijken of op te slaan was in storing. Hierdoor was zij dus niet in staat om gegevens in te zien of om vast te leggen. Het was zelf niet mogelijk om mijn 06 nummer te noteren om mij op een later tijdstip terug te bellen. Ik moest de regluiere weg maar weer bewandelen en weer opnieuw contact zoeken met de services desk en opnieuw een call aanmaken voor de zesde keer
    Heeft u ook deze ervaringen met de Services desk van Tele 2

    Reageer

  • +1

    k zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Laten we met zijn allen naar kassa of radar stappen. Ik ben voor. Wat een verschrikkelijk bedrijf zeg. Je wordt niet goed doorverbonden, medewerkers weten niets en spreken geen goed Nederlands. Ik heb een maand lang geen internet gehad en daardoor mijn bron van inkomsten gemist. Mijn vriend moest een dure afkoopsom betalen voor het vroegtijdig annuleren van het zakelijk contract terwijl hij op tijd alles schriftelijk heeft opgezegd. Schande! wie is de grote baas achter dit bedrijf....ik wil weer een klachtenbrief schrijven want op mijn vorige brieven heeft nog niemand gereageerd.

    Reageer

  • 0

    boze klant zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wat een dramna!!!!!!!!!!!! Dit bedrijf moet gestopt worden!!!!Houden zich niet aan eigen voorwaarden!Misschien kan Maurice de Hondt hier wat aan doen, of kassa of de consumentenbond? Zoveel mogelijk naar buiten brengen want dit is oplichting!

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring