Studentmobiel.nl


Prijs 4.184.184.184.184.18
Levering3.863.863.863.863.86
Ondersteuning3.463.463.463.463.46
Totaal oordeel3.73.73.73.73.7

Studentmobiel.nl is al gelange tijd actief met de verkoop van mobiele telefoons. Studentmobiel is, in tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden, voor iedereen van 18 en jaar en ouder te gebruiken.

De punten waarvoor Studentmobiel.nl wilt staan zijn scherpe prijzen, goede service en een heldere en eenvoudige website. Tevens biedt het in veel gevallen de nieuwste toestellen als eerste aan.

Wat is jouw ervaring met Studentmobiel? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Studentmobiel.nl vind je hieronder.


359 Positief 124 Negatief 533 reviews - gemiddelde: 3.83.83.83.83.8 7.6 uit 10

533 Ervaringen voor Studentmobiel.nl

  • 0

    Edwin zegt:
    • 33333
    • 22222
    • 44444
    • 33333

    IPHONE 6 plus zwart besteld en een space grey ontvangen...

    geen probleem verders maar voor zo'n duur toestel verwachtte ik wel dat ze de goede zouden inpakken.

    voor de rest goede acties en scherpe prijzen.

    Reageer

  • 0

    Stefan zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Mijn bestelling was de volgende dag al in huis! Ik heb een tijdje in dubio gezeten door de wisselvallende reviews van studentmobiel. Ik ben uiteindelijk toch overstag gegaan door de toestelprijs die bij KPN zelf veel hoger lag. De contract verlenging was binnen notime geregeld en ik heb de telefoon die ik graag wilde hebben voor een goede prijs.

    Ik heb nog geen ervaring met de ondersteuning. Wel is mijn mail voor simkaart activatie direct uitgevoerd en ik had binnen een half uur al mijn netwerk beschikbaar.

    Ik ben blij verrast door de snelle en correcte levering.

    Reageer

  • 0

    charlotte zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    slechte service bij defect toestel

    Reageer

  • +1

    Tjeerd zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Mensen, noooooit een product bij studentenmobiel afnemen. Eerst al vanmiddag de lange wachttijd(er zijn 16 mensen voor u) en dan het antwoord van ene Jolanda. Zij wist allemaal hoe het werkt en bij apple waren ze gek...........kortom, met het kluitje het riet ingestuurd.

    Mijn dochter has een 5 S besteld en in haar vakantie, nu 13 dgn geleden, werd de smartphone geleverd. Vorige week maandag, na haar vakantie, gelijk uitgepakt en aan de oplader. Aanzetten en.....helemaal niets. Deze 5S heeft niet een keer iets laten zien. Direct mail gestuurd naar studentenmobiel; geen reactie. Vorige week gebeld en daar werd doodleuk gezegd; u heeft wel een abonnement plus 5S bij ons besteld maar u moet voor dit soort zaken toch echt bij Vodafone zijn, zij zijn de leverancier en wij maar een tussenpersoon. Wij naar Vodafone: nee hoor u moet het toestel terugsturen naar studentenmobiel want wij leveren alleen het abonnement en niet de phones, die kopen ze ergens goedkoper in vandaar dat ze goedkoper zijn dan Vodafone. Daarop het antwoord van Studentenmobiel aan hun doorgegeven waarop Vodafone zegt; ja dat heb je met die tussenpersonen, dan raad ik u aan om naar de Applestore te gaan. Wij naar Applestore; nee meneer, wij kunnen deze niet in reparatie aannemen omdat ie nog niet is aangemeld en dat komt weer doordat ie het niet doet en kan opstarten. U moet toch echt bij studentenmobiel zijn en die horen u een nieuwe te leveren.
    Weer dus vanmiddag met studentenmobiel gebeld en die Jolanda gaf dus het antwoord waar ik dit verhaal mee begon. Kortom, help wat moeten we doen!!!! Ga dus nooit meer een product bij studentenmobiel aanschaffen want als je de pech hebt dat het gewoon niet werkt dan geven ze geen gehoor en sturen ze je met het kluitje in het riet.

    Reageer

  • -1

    Mark zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 33333
    • 44444

    Heel scherpe prijs voor een Galaxy S4. Kon in Nederland nergens een goedkopere vinden. Daarnaast ook nog een supersnelle levering, dus top service van Studentmobiel.
    Ondersteuning kan ik niet beoordelen want heb ik niet nodig gehad.

    Reageer

  • -1

    Ger Rustenpatt zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 55555
    • 44444

    Heb nu mijn 3e abonnement daar, nog nooit problemen gehad. Prima provider dus.

    Reageer

  • -1

    van den Berg zegt:
    • 44444
    • 22222
    • 22222
    • 22222

    Website goed, bestelling plaatsen geen probleem. Dan binnen afzienbare tijd (<30min) gelijk een track trace code ontvangen. Verwachting is dus dat het pakket gelijk met de post meegaat. Jammer...de volgende dag gecheckt maar helaas geen veranderende status. Dus blij met een dooie mus, pakket zal wel die dag verzonden worden.

    's Avonds wederom gecheckt, helaas ongewijzigde status. Toch vreemd, wel een tracktrace code maar geen verzending. Dan eindelijk komt het verlossende bericht, pakket is verzonden.

    Helaas geen duidelijkheid in welk tijdvak pakket bezorgt zal worden en ja hoor net mis gelopen. Dan maar laten bezorgen bij een postnl shop in de buurt. Daar opgehaald en tot mijn verbazing vind ik de telefoon aan de binnenzijde verpakt in een Poolse verpakking, met poolse beschrijving etc. Dus geen originele NL foon maar een of andere poolse variant.

    Beetje jammer SM, dit zou je moeten vermelden aangezien ik in NL een foon koop en geeen Poolse zooi wil.

    Vervolgens 25min in de wacht en nog geen persoon aan de lijn gehad pfff

    Reageer

  • -1

    Henk zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    ales heel duidelijk en goed ondersteund. levering was snel en zonder problemen. samsung s4 mini besteld.

    Reageer

  • 0

    Louise zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 44444
    • 55555

    Supersnelle service

    Reageer

  • 0

    Marjo zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 44444
    • 44444

    Helenaal goed!
    Bestelling, levering en betaling verliepen soepel en correct.

    Reageer

  • 0

    Wim zegt:
    • 44444
    • 22222
    • 33333
    • 33333

    Mooi toestel in redelijkheid geprijsd. Maar de levering was slecht. Bezorger kwam buiten afgesproken tijden en hield vervolgens gewoon vol dat wij niet thuis waren. Maar daar kan studentmobiel niet veel aan doen. Uiteindelijk toch toestel binnen.

    Reageer

  • 0

    Hester zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Prima geregeld voor Ben, goede prijs, snelle levering. Geen problemen. Bedankt!

    Reageer

  • 0

    katja van Boeckel zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    uitstekend ter plekke geholpen

    Reageer

  • 0

    Linda zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Gewoon prima!

    Reageer

  • 0

    John Sandee zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 33333
    • 44444

    prima service, informatie had m.i. vollediger kunnen zijn. Ik ontvang telkens van de provider (hollandse nieuwe) info over bijvoorbeeld nummerbehoud. Als ik dat had aangevraagd was ik 52 euro extra kwijt geweest; vreemd vind ik dat.

    Verder slechts goede ervaringen.

    Reageer

  • 0

    Anita zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 33333
    • 33333

    Tevreden met de levering, toestel en prijs alleen kreeg je er een gratis box bij (op=op) en die zat er natuurlijk niet bij. Dan denk je, net als waarschijnlijk iedereen dat hij op is....jammer helaas. Alleen ben ik even gaan bellen en wat blijkt, niet op dat waren ze "vergeten". Beetje vals !!! Ze hopen natuurlijk dat je denkt dat je pech hebt en er dan niet meer over mailt. Dus mensen bellen !!!

    Reageer

  • 0

    Susanti zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Snelle afhandeling, mooie prijs,

    Reageer

  • 0

    Esther zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 33333
    • 44444

    Prima ervaring met studentmobiel bij de verlenging van een contract inclusief een nieuwe telefoon. Levering telefoon niet zoals de site doet suggereren meteen de dag na aankoop maar een dag later. Voor mij geen probleem.

    Reageer

  • -1

    Arie Roeleveld zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Perfecte afhandeling, snel en volledig.
    Zeer goede prijs.

    Reageer

  • 0

    Michel de Vleeschhouwer zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 11111
    • 11111

    Ik heb de Huawei Ascend G6 telefoon .Al vanaf het begin was deze niet goed. Contacten die mij bellen klagen dat ik niet te verstaan ben, blikkerig klink en uiteindelijk steeds wegval. Sinds de aanschaf en gebruik ( dec 14) is de telefoon 4 keer(!!!) terug gebracht geworden.Telefoon wordt nagekeken door Dynafix. Eerste keer was er een zogenaamde Boardwsap uitgevoerd. Tweede keer onderdeel vervangen. ( Tja , kan van alles zijn) maar zonder resultaat.Klachten bleven.En vervolgens derde en vierde keer wordt er doodleuk vermeldt " geen afwijking geconstateerd" Medewerker van Studentmobiel doet helaas niets. Een hoop blablabla en de oplossing om wederom op te sturen. Maar na 4 keer ben ik het wel zat. En dan blijf ik nog beleefd. Het ergste is dat de medewerker van studentmobiel duidelijk een verhaaltje af rateld en voor de rest geenszins van plan is om enigzins iets op te lossen. Erger nog, zijn houding verraadt dat het hem eigenlijk geen moer interessseert. Iedereen is gek, behalve Studentenmobiel. Heel frustrerend dat een bedrijf met zulke gemakzucht weg kan komen en een wanprodukt kan afleveren inclusief wanprestatie.

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring