Studentmobiel.nl


Prijs 3.973.973.973.973.97
Levering3.093.093.093.093.09
Ondersteuning2.72.72.72.72.7
Totaal oordeel2.982.982.982.982.98

Studentmobiel Studentmobiel.nlStudentmobiel.nl is al gelange tijd actief met de verkoop van mobiele telefoons. Studentmobiel is, in tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden, voor iedereen van 18 en jaar en ouder te gebruiken.

De punten waarvoor Studentmobiel.nl wilt staan zijn scherpe prijzen, goede service en een heldere en eenvoudige website. Tevens biedt het in veel gevallen de nieuwste toestellen als eerste aan.

Wat is jouw ervaring met Studentmobiel? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Studentmobiel.nl vind je hieronder.


102 Positief 89 Negatief 235 reviews - gemiddelde: 3.193.193.193.193.19 6.4 uit 10

235 Ervaringen voor Studentmobiel.nl

  • 0

    Rik Jansen zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Er zat na 6 maanden opeens een barst in het beeldscherm en werkte mijn touchscreen niet meer van mijn xperia z. Ik heb hem opgestuurd naar studentmobiel ter reparatie en ik kreeg hem binnen twee weken alweer terug. Niet alleen was het beeldscherm vervangen maar ook de achterkant, audiojack, bovenkant, batterij, speaker, klepje audiojack en nog het micro sd klepje. En dit helemaal gratis, ik ben zeer tevreden over de service van studentmobiel als de reparatieservice van Sony. Mijn mobiel werkt weer perfect.

    Reageer

  • -1

    sam zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Via studenten mobile heb ik in 2012 een abonnement bij T-mobile afgesloten. Later kwam ik erachter dat zij een SMS-bundel (8,35EURO) per maand ten onrechte in mijn rekening gebracht hebben. Pure OPLICHTERIJ!!!!!!

    Bestel niks bij studenten mobile.

    Reageer

  • -1

    J. zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    HEEL SLECHT BEDRIJF!!!



    Eerst abbonement wel krijgen. En op de dag van dat je de telefoon krijgt ben je frauduleus en krijg he het toestel niet, bel je de klantenservice hangen ze gewoon op!

    Reageer

  • -1

    Yunus Emre Gormez zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 22222
    • 33333

    Vandaag mijn nieuwe toestel HTC ONE Stunning silver ontvangen, nadat ik mijn DOA toestel retour had verzonden.
    Echter na openen van doos bleek dat mijn zogenaamde nieuwe HTC ONE helemaal geen bescherm folie op het scherm had zitten. Dit terwijl ik mijn DOA toestel keurig netjes inclusief folie had opgestuurd.
    Ik betwijfel nu dan ook of dit daadwerkelijk een brandnew telefoon betreft. Of dat ik een toestel heb gekregen die eerder door iemand is retour gezonden naar Studentmobiel.
    Ik zie uw reactie graag tegemoet Studentmobiel.

    Reageer

  • -1

    Mert zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Studentmobiel is echt een waardeloze bedrijf.

    Ik heb een abbonement met mobieltje besteld en kreeg te horen dat de nexus 5 (die ik had besteld) uitverkocht was. zeer vreemd aangezien er op de site gewoon nog stond dat hij op voorraad was. dus ik kreeg een mail waarin stond dat ik in week 50 mijn bestelling zou krijgen (ik had in week 46 besteld) dus ik wacht netjes af en nu krijg ik ineenkeer te horen dat er iets fout is gegaan met het contract bij tele2 (dit krijg ik pas te horen aan het einde van de wachtperiode van 4 weken -_-) dus nu moet ik weer 10 dagen wachten volgens studentmobiel.
    Ik ben zeer ontevreden over studenmobiel dit is echt de eerste en laatste keer dat ik bij ze iets bestel.
    heb al meerdere malen de klantenservice gemaild. maar zij komen dan met de vreemdste redenen waarom ik zo lang moet wachten etc.

    conclusie: Bestel niet van studentmobiel!

    A zegt:

    Ik zou me meer zorgen maken over tele 2 mobiel. Zoek daar maar eens wat reviews van. torenhoge rekeningen, slechte verbinding, geen klantenservice etc. Weet waar je aan begint.

    Reageer

  • +1

    natascha zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Ik schrijf nooit reviews maar bij dit bedrijf wil ik wel even iets rechtzetten.....Ik heb heel veel slechte reviews gelezen en heb toch het risico genomen hier een bestelling te doen. In tegenstelling tot al die slechte ervaringen van mensen is mijn bestelling toevallig wel perfect verlopen!!!! Ok, ze hebben een fout gemaakt door een email met het factuur niet te versturen maar dat was bij de klantenservice zo verholpen (geen lange wachttijd). Ik heb belachelijk veel geld bespaard op de telefoon en het abonnement....daarnaast was alles binnen 2 dagen geregeld en heb ik mijn nieuwe telefoon al in gebruik. De telefoon zit weliswaar in een Spaanse verpakking maar dat zal me een rotzorg wezen... als je voor een dubbeltje op de eerste rij wilt zitten moet je wat concessies doen. Mbt de slechte reviews en onbetrouwbaarheid; volgens mij lezen veel reviewers de website niet goed door en gaan ze dan achteraf klagen om iets dat ze gewoon hadden kunnen lezen. Ik vind het onterecht dat dit bedrijf zoveel klachten krijgt en geef ze een dikke pluim! Wat mij betreft kun je hier veilig bestellen en veel geld besparen!!!

    Natascha

    Reageer

  • 0

    gerben zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Waardeloos bedrijf. Sturen verkeerde hoesje op en verwachten dan dat je deze terugstuurd en dan sturen ze (misschien) de juiste wel op. Zeer slechte service!!!

    Reageer

  • 0

    A. Oukar zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Bijna twee jaar geleden een abonnement afgesloten via Studentmobiel.nl met een Iphone 4 iclusief de verzerking via EWP.

    Op 15 augustus 2013 was de Iphone defect. Ik heb contact opgenomen met Studenmobiel.nl en op hun verzoek heb ik de iphone opgestuurd. Helaas kreeg ik deze dezelfde dag nog retour vanwege een lichte barst op de hoek van de achterklep. Ik kreeg als reden dat de barst aanleiding is voor de defect van iphone. vreemd, daaar deze barst al 11 maanden erop zit. Op hun advies werd ik naar mijn verzekeraag doorgestuud. De barst valt en reparatie zou dan door de verzekeraar EWP worden gedekt. Tot mijn grote verbazing blijkt Studenmobiel.nl niet mij te hebben aangemeld bij EWP voor de verzekering. Nu val ik tussen wal en schip .

    Studentmobiel.nl advisseert mij nu om bij een beunhaas de reparatie te laten doen, wat uiteraard niet strookt met het imago en de service van zo een bedrijf richting haar klanten.

    Ik sta nu machteloos en denk erover om mijn rechtsbijstand in te schakelen.

    Reageer

  • -1

    Peter zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Zeer veel spijt van. Nummerbehoud wordt voorgespiegeld, ik voldoe aan alle voorwaarden en toch regelen ze geen nummerbehoud.

    De klantenservice kan niet aangeven wat de reden is en geven de provider de schuld. De provider laat mij weten dat nummerbehoud gewoon mogelijk is.

    Kortom: zeer slechte ervaringen met studentmobiel

    Reageer

  • -1

    Hulzinga zegt:
    • 33333
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    De levering van de I-Phone 4 was erg snel, niets dan lof. Maar dan..Toestel doet het niet, naar de Apple-winkel geweest: deze bevestigden dat het aan het toestel lag. 's Avonds meteen gebeld. De volgende ochtend zou mijn zoon het toestel meenemen op vakantie, kon nu dus niet. Antwoord van de Klantenservice: ja, vervelend, kunnen wij ook niets aan doen. Toestel hebben we teruggestuurd, wederom vreemd dat de kosten voor de klant zijn! Studentmobiel levert een toestel dat het niet doet, de omgekeerde wereld! Op mijn vraag hoe het nu met het abonnement zit (reparatie gaat waarschijnlijk twee tot drie weken duren volgens Studentmobiel) is het antwoord: het abonnement loopt bij Ben, daar kunnen wij niets aan doen! Simkaart kun je ook in een ander toestel gebruiken. Ja, dan moet ik een adapter aanschaffen, bovendien heb ik geen ander mobiel toestel. Anders had ik wel alleen een sim-kaart gekocht. Ik vind dat het abonnement gecompenseerd moet worden met de dagen dat deze telefoon niet gebruikt kan worden én portokosten moeten voor rekening van Studentmobiel komen. Waardeloze service!

    Reageer

  • 0

    pineapple88 zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 33333
    • 44444

    Letterlijk een kwartier na bestellen was mijn orderstatus al 'verzonden' en dit klopte ook. Wat een snelheid. Levering werd direct de volgende dag vroeg in de morgen bezorgd en er mist niks aan het pakket en er is geen schade.Ook de prijs was erg schappelijk in verhouding tot alle andere legale aanbieders.
    Top!

    Reageer

  • -3

    Bartbalvert zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    4-5 weken geleden besteld . Contract getekend , alles opgestuurd , van hun kant alles in orde bevonden. Emailtje gekregen hoe de te leveren mobiel te volgen was via Postnl. .
    Zou in de 2e week van aanvraag geleverd worden. Vervolgens raakt Postnl het pakket kwijt. Na 3 keer bellen werd dit pas aangegeven door Postnl. Van Postnl moest ik toen zelf Studentmobiel bellen. Studentmobiel gaf vervolgens aan dat ik een verklaring moest ondertekenen dat ik het postpakket nooit ontvangen had.Dit terwijl Postnl zelf al aangaf dat ze het postpakket kwijt waren geraakt .Nadat de verklaring verstuurd was duurde het 3 dagen voor dat ik een mailtje kreeg dat ze het ontvangen en een onderzoek zouden starten dat MINIMAAL 2 weken zou duren!!!! Naderhand nogmaals gebeld omdat ik inmiddels wel een abonnement had en een simkaart en gevraagd of er geen andere wat snellere oplossing mogelijk was. Was dus niet mogelijk en werd zo ongeveer voor gek verklaard.Namen van contactpersonen werden beperkt tot voornamen zodat het voor mij ook niet mogelijk was om evt. terug op te vallen. Ze waren niet verplicht hun achternaam te geven.Er werd van hun kant slechts aangegeven dat ze mijn gegevens wel zouden noteren en dat ik verder maar geduld moest hebben.

    Aftersales Studentmobiel zegt:

    Beste Bartbalvert,

    Dank voor de beoordeling. Wij willen voorop stellen dat wij het uiteraard zeer vervelend vinden dat uw pakket bij PostNL is zoek geraakt, echter is dit voor ons overmacht. Door PostNL zijn procedures gesteld wanneer pakketten niet aangekomen zijn bij klanten.

    Wij dienen van de ontvanger van het pakket een getekende verklaring te ontvangen welke wij door moeten zenden aan PostNL. Hierna gaat PostNL onderzoeken waar het pakket gebleven is en of deze nog terug gevonden kan worden. Dit onderzoek neemt ongeveer 1-2 weken in beslag. In sommige gevallen kan een onderzoek iets langer in beslag nemen. Uiteraard doen onze medewerkers er alles aan om de uitslag van PostNL over het onderzoek zo snel mogelijk te ontvangen.

    Wij hebben vandaag nogmaals contact opgenomen met PostNL over het onderzoek. Zij hebben aangegeven dat het pakket definitief vermist is. Dit is voor ons voldoende aanleiding om een nieuwe telefoon aan u te verzenden. Deze telefoon wordt vandaag aan u verzonden en zal binnen enkele dagen in uw bezit zijn. Aan het einde van de dag ontvangt u van ons een e-mail met een Track & Trace code voor het volgen van uw pakket via internet.

    Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Aftersales Studentmobiel.nl

    Reageer

  • +1

    mark zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Waardeloze service

    Dag,

    Nadat mijn bestelde 'waterdichte' sony xperia Z binnen was, gebeurde het dat hij binnen 4 dagen defect was(notabene waterschade van een regenbui). Ik heb toen contact opgenomen met studentmobiel en zij vertelden mij dat ik de telefoon ter reparatie moest opsturen (wat dus al €10,- kost).
    Het is inmiddels al meer dan 3 weken geleden en ik heb mijn telefoon nog steeds niet terug. na meerdere keren contact te hebben opgenomen met studentmobiel (waar mijn telefoon blijft) word je steeds van het kastje naar de muur gestuurd. die helpdesk weet helemaal niks en kan je ook niks aanbieden. ik heb dus al 3 weken een telefoonabonnement waar ik niks aan heb(ik betaal geld voor niks) deze schade die ik oploop wordt ook niet vergoed. ik heb zelfs aangeboden om wat geld bij te leggen en dan zou ik graag een Samsung S4 willen(lijkt mij een redelijke oplossing, aangezien ik dat wanproduct van sony helemaal niet meer hoef.) ook hier word je alleen maar afgewimpeld en er werd mij verteld dat ik maar gewoon moet wachten totdat mijn telefoon gerepareerd is, wanneer dit is konden ze mij natuurlijk ook niet zeggen.

    Kortom waardeloze service en een bedrijf waar je niks aan hebt (krijg echt zo'n Youp van't Hek gevoel) Ik raad niemand aan om in zee te gaan met dit bedrijf en gewoon een fysieke winkel op te zoeken van mobiele aanbieders.

    Aftersales Studentmobiel.nl zegt:

    Beste Mark,

    Dank voor je beoordeling. Wij willen voorop stellen het ten zeerste te betreuren dat het toestel niet naar behoren functioneert. Erg vervelend om het defect na een regenbui te constateren. Men zou mogen verwachten dat de Xperia Z wel tegen een regenbui is opgewassen . Het toestel ligt momenteel bij ons reparatiedienst en we verwachten deze spoedig retour. Zoals telefonisch besproken is het helaas niet mogelijk het toestel om te ruilen voor een ander model. Wel zullen wij contact met je opnemen nadat het toestel retour is gekomen voor een passende oplossing.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Aftersales Studentmobiel.nl

    Reageer

  • -1

    robbin zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 44444
    • 44444

    Heb nu al 2 abonnementen afgesloten 1 voor me zelf en1 voor mijn vrouw
    Echt supersnelle levering makkelijk alles ingescand en via de mail verstuurd
    Binnen 2 dagen alles in huis. Echt top.
    En dat voor weinig geld
    Ik raad dit echt aan

    Reageer

  • 0

    Petri zegt:
    • 55555
    • 33333
    • 33333
    • 33333

    Wilde net een mobiel bestellen op studentmobiel.nl, maar wilde toch nog even vragen wat het betekent als er een oranje vinkje achter je bestelling staat? Ik begrijp dat het toestel dan niet op voorraad is, maar zou toch graag willen weten hoe lang het dan duurt voordat ik hem heb?

    Studentmobiel.nl zegt:

    Beste Petri,

    Een oranje vinkje betekent inderdaad in bestelling. Doorgaans hebben wij het toestel binnen 5 werkdagen voorradig als deze wordt besteld. Mocht je een specifiek toestel op het oog hebben en meer zekerheid willen dan raden wij je aan contact op te nemen met onze klantenservice (te bereiken op 070-3010301).

    Met vriendelijke groet,

    Studentmobiel.nl

    Reageer

  • +1

    steven zegt:
    • 44444
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Ik heb een telefoon besteld op studentmobiel.nl. Na 3 weken wou mijn telefoon niet meer opladen. De garantie van Studentmobiel gaat via een reparatiecentrum genaamd Solid-Vision. Ik heb mijn telefoon opgestuurd en was hem gelijk een maand kwijt. Solid-Vision is heel slecht te bereiken via de telefoon dus al het contact gaat via Email. Na 4 weken heb ik mijn telefoon teruggekregen maar bij ontvangst bleek dat mijn microfoon het niet meer deed na de reparatie. Ik heb mijn telefoon een maand geleden opnieuw opgestuurd en na een week kreeg ik te horen dat er een nieuwe plintplaat in moet. Ik wacht dus nogsteeds. Ik vind het belachelijk dat ik bij aankoop van een nieuwe telefoon direct 2 maanden zonder mobiel zit omdat er zulke slechte service word geleverd. Koop dus geen telefoon als de garantie via Solid-Vision gaat zoals Studentmobiel.nl.

    Reageer

  • +1

    swaans zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 22222

    Zit al 6 weken zonder toestel terwijl mijn abonnement dus al loopt. de 2 toestellen die toegestuurd zijn werkten niet.
    Kosten voor terugsturen en bellen voor de klachten zijn voor mij!en mijn maandelijkse MB voor internet ben ik kwijt!Ik heb hiervan nog geen gebruik kunnen maken ivm ouderwetse telefoon.
    Heeft iemand voor mij contactgegevens van directie van Studentmobiel want mijn klachten willen ze maar niet begrijpen.
    Krijg de vreemdste antwoorden!

    Reageer

  • +1

    dobermann33 zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 22222

    sinds dagen wacht ik op antwoord betr. mijn bestelling
    op mails wordt niet gereageerd en telefonisch bijna niet te bereiken
    eindelijk iemand aan de lijn gekregen en deze deelde mij mede dat
    ze er mee bezig zijn en ik in de loop van de dag antwoord ontvangen kan betr. de levering
    echter ook nu weer geen bericht!!
    Heb nu al spijt

    Reageer

  • -1

    mandy zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 33333
    • 33333

    Net gebeld met Studentmobiel.nl omdat iets niet helemaal duidelijk was, bleek dat ze dit al via de mail hadden verstuurd. Maar stond in mijn ongewenste mail. Komt vaker bij ze voor dat check altijd even je ongewenste mail voordat je denkt dat je geen bericht van ze hebt!!!

    Reageer

  • -1

    Mirjam Pomp zegt:
    • 44444
    • 33333
    • 55555
    • 55555

    Supersnelle afhandeling tot nu toe!
    Woensdag online besteld, vrijdag telefoon in huis en de contractgegevens etc.
    Nu nog afwachten of nummerbehoud ook soepel verloopt maar nu dus heel tevreden!.

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring