Studentmobiel.nl


Prijs 4.184.184.184.184.18
Levering3.863.863.863.863.86
Ondersteuning3.463.463.463.463.46
Totaal oordeel3.713.713.713.713.71

studentmobielStudentmobiel.nl is al gelange tijd actief met de verkoop van mobiele telefoons. Studentmobiel is, in tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden, voor iedereen van 18 en jaar en ouder te gebruiken.

De punten waarvoor Studentmobiel.nl wilt staan zijn scherpe prijzen, goede service en een heldere en eenvoudige website. Tevens biedt het in veel gevallen de nieuwste toestellen als eerste aan.

Wat is jouw ervaring met Studentmobiel? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Studentmobiel.nl vind je hieronder.


366 Positief 125 Negatief 543 reviews - gemiddelde: 3.83.83.83.83.8 7.6 uit 10

543 Ervaringen voor Studentmobiel.nl

  • 0

    Gergely Orosz zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    I am pretty much amazed by the quality of service and the speed of the ordering process. I recommend this company to anyone.

    Reageer

  • 0

    Marjon zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 33333
    • 44444

    Vergeleken met alle providers was de aanbieding van Studentmobiel de beste. Ook snelle levering van nieuw mobiel en de aansluiting was ook snel geregeld zonder problemen.
    Wat betreft verdere service heb ik nog geen gebruik van hoeven te maken.

    Reageer

  • 0

    Peter zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Mijn iPhone 4S heeft al sinds de ontvangst van het toestel een lam mute knopje. Met Studentmobiel gebeld en het valt binnen de garantietermijn dus de gsm opgestuurd naar het door Studentmobiel opgegeven adres met de vraag of er iets aan dat lamme mute knopje gedaan kan worden.

    Bericht terug van die maatschappij is dat de gsm vochtschade heeft en dat het knopje niet gemaakt kan worden zonder dat ook de vochtschade wordt opgelost. Want vanwege dat ene knopje aan de zijkant zou de gehele gsm vervangen moeten worden, zo krijg ik te horen. Kost me dan 'maar' 268,87 euro. Naast dat ik de gsm toentertijd heb gekocht voor flink wat euro's en ook nog maandelijks mijn abonnement er op heb afgesloten.

    Beste studentmobiel, de gsm werkt naar behoren alleen is zo'n lam mute knopje best vervelend. Ik vraag dan ook niet om een nieuwe gsm maar te kijken of er iets gedaan kan worden aan dit mute knopje, dit blijkt helaas niet het geval, prima.
    Maar om nu, zonder dit vooraf te melden (niet aan de telefoon, niet over de mail) onderzoekskosten te rekenen van 48 euro, daar schrik ik behoorlijk van. Aan de telefoon is gezegd dat ik de gsm kon opsturen omdat deze binnen de garantietermijn valt.

    Pas in de offerte, die ik ontvangen heb nadat ik mijn gsm heb opgestuurd, staan de kleine letters dat ik, onderzoekskosten moet betalen, als ik niet akkoord ga met de offerte (van 270 euro). Ik had dit liever van te voren geweten. Nu is er dus een vochtschade (?!) geconstateerd, terwijl ik vroeg of het mute knopje gerepareerd kon worden. En is mij niet vooraf verteld dat de gsm wel binnen de garantietermijn kan vallen, maar de onderzoekskosten (bedrag pas achteraf bekend en varieert per onderzoek) toch voor eigen rekening komen.

    Daarnaast verbaast het me dat de gsm nu voor 239 (iPhone 4S wit 8G) te koop is bij studentmobiel, en ik hier een tweedehands exemplaar aangeboden krijg voor 268,87.

    Graag heb ik gewoon kosteloos mijn gsm terug. Maar ook lijkt het me verstandig als u deze onderzoekskosten vooraf vermeld en niet pas achteraf, als de klant geen mogelijkheid meer heeft.

    Reageer

  • 0

    Kristy zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 33333
    • 44444

    Heel mooi toestel. Na uitrekenen was vodafone zowaar goedkoper dan telford dus kon ik meteen bestellen en de volgende dag al in huis. Jammer van post nl dat er zo een grote leveringstijd tussen 8.30 en 21.30 is en dat je dan eigenlijk niks kan plannen die dag. Maar daar kan studentmobiel natuurlijk niks aan doen. Voor het overzetten van het kaartje gebeld ipv gemaild en werd heel aardig behandeld. Was geen probleem het bellen. Het overzetten was snel gedaan.

    Reageer

  • -1

    jaap zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 44444
    • 55555

    vlotte service/snelle levering en goede info

    Reageer

  • 0

    Tanja Heuverkamp zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 44444
    • 55555

    Goed en snel. Zonder problemen een nieuw abonnement afgesloten met telefoon via Studentmobiel.nl bij de provider Hollandsenieuwe.

    Reageer

  • -1

    Fenna zegt:
    • 55555
    • 33333
    • 55555
    • 44444

    Levering was een dag later. Maar verder alles super geregeld! Geen gedoe met simkaarten i.v.m. een verlening.

    Reageer

  • -1

    Sofie zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 55555
    • 44444

    Goede service

    Reageer

  • 0

    Edwin zegt:
    • 33333
    • 22222
    • 44444
    • 33333

    IPHONE 6 plus zwart besteld en een space grey ontvangen...

    geen probleem verders maar voor zo'n duur toestel verwachtte ik wel dat ze de goede zouden inpakken.

    voor de rest goede acties en scherpe prijzen.

    Fenna zegt:

    Ik geloof dat met zwart de space grey bedoeld wordt? Ze hebben maar 3 kleuren; zwart, wit en goud.

    Reageer

  • -1

    Stefan zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Mijn bestelling was de volgende dag al in huis! Ik heb een tijdje in dubio gezeten door de wisselvallende reviews van studentmobiel. Ik ben uiteindelijk toch overstag gegaan door de toestelprijs die bij KPN zelf veel hoger lag. De contract verlenging was binnen notime geregeld en ik heb de telefoon die ik graag wilde hebben voor een goede prijs.

    Ik heb nog geen ervaring met de ondersteuning. Wel is mijn mail voor simkaart activatie direct uitgevoerd en ik had binnen een half uur al mijn netwerk beschikbaar.

    Ik ben blij verrast door de snelle en correcte levering.

    Reageer

  • +1

    charlotte zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    slechte service bij defect toestel

    Reageer

  • 0

    Tjeerd zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Mensen, noooooit een product bij studentenmobiel afnemen. Eerst al vanmiddag de lange wachttijd(er zijn 16 mensen voor u) en dan het antwoord van ene Jolanda. Zij wist allemaal hoe het werkt en bij apple waren ze gek...........kortom, met het kluitje het riet ingestuurd.

    Mijn dochter has een 5 S besteld en in haar vakantie, nu 13 dgn geleden, werd de smartphone geleverd. Vorige week maandag, na haar vakantie, gelijk uitgepakt en aan de oplader. Aanzetten en.....helemaal niets. Deze 5S heeft niet een keer iets laten zien. Direct mail gestuurd naar studentenmobiel; geen reactie. Vorige week gebeld en daar werd doodleuk gezegd; u heeft wel een abonnement plus 5S bij ons besteld maar u moet voor dit soort zaken toch echt bij Vodafone zijn, zij zijn de leverancier en wij maar een tussenpersoon. Wij naar Vodafone: nee hoor u moet het toestel terugsturen naar studentenmobiel want wij leveren alleen het abonnement en niet de phones, die kopen ze ergens goedkoper in vandaar dat ze goedkoper zijn dan Vodafone. Daarop het antwoord van Studentenmobiel aan hun doorgegeven waarop Vodafone zegt; ja dat heb je met die tussenpersonen, dan raad ik u aan om naar de Applestore te gaan. Wij naar Applestore; nee meneer, wij kunnen deze niet in reparatie aannemen omdat ie nog niet is aangemeld en dat komt weer doordat ie het niet doet en kan opstarten. U moet toch echt bij studentenmobiel zijn en die horen u een nieuwe te leveren.
    Weer dus vanmiddag met studentenmobiel gebeld en die Jolanda gaf dus het antwoord waar ik dit verhaal mee begon. Kortom, help wat moeten we doen!!!! Ga dus nooit meer een product bij studentenmobiel aanschaffen want als je de pech hebt dat het gewoon niet werkt dan geven ze geen gehoor en sturen ze je met het kluitje in het riet.

    Reageer

  • -2

    Mark zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 33333
    • 44444

    Heel scherpe prijs voor een Galaxy S4. Kon in Nederland nergens een goedkopere vinden. Daarnaast ook nog een supersnelle levering, dus top service van Studentmobiel.
    Ondersteuning kan ik niet beoordelen want heb ik niet nodig gehad.

    Reageer

  • -1

    Ger Rustenpatt zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 55555
    • 44444

    Heb nu mijn 3e abonnement daar, nog nooit problemen gehad. Prima provider dus.

    Reageer

  • -1

    van den Berg zegt:
    • 44444
    • 22222
    • 22222
    • 22222

    Website goed, bestelling plaatsen geen probleem. Dan binnen afzienbare tijd (<30min) gelijk een track trace code ontvangen. Verwachting is dus dat het pakket gelijk met de post meegaat. Jammer...de volgende dag gecheckt maar helaas geen veranderende status. Dus blij met een dooie mus, pakket zal wel die dag verzonden worden.

    's Avonds wederom gecheckt, helaas ongewijzigde status. Toch vreemd, wel een tracktrace code maar geen verzending. Dan eindelijk komt het verlossende bericht, pakket is verzonden.

    Helaas geen duidelijkheid in welk tijdvak pakket bezorgt zal worden en ja hoor net mis gelopen. Dan maar laten bezorgen bij een postnl shop in de buurt. Daar opgehaald en tot mijn verbazing vind ik de telefoon aan de binnenzijde verpakt in een Poolse verpakking, met poolse beschrijving etc. Dus geen originele NL foon maar een of andere poolse variant.

    Beetje jammer SM, dit zou je moeten vermelden aangezien ik in NL een foon koop en geeen Poolse zooi wil.

    Vervolgens 25min in de wacht en nog geen persoon aan de lijn gehad pfff

    Reageer

  • -1

    Henk zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    ales heel duidelijk en goed ondersteund. levering was snel en zonder problemen. samsung s4 mini besteld.

    Reageer

  • -1

    Louise zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 44444
    • 55555

    Supersnelle service

    Reageer

  • -1

    Marjo zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 44444
    • 44444

    Helenaal goed!
    Bestelling, levering en betaling verliepen soepel en correct.

    Reageer

  • -1

    Wim zegt:
    • 44444
    • 22222
    • 33333
    • 33333

    Mooi toestel in redelijkheid geprijsd. Maar de levering was slecht. Bezorger kwam buiten afgesproken tijden en hield vervolgens gewoon vol dat wij niet thuis waren. Maar daar kan studentmobiel niet veel aan doen. Uiteindelijk toch toestel binnen.

    Reageer

  • -1

    Hester zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Prima geregeld voor Ben, goede prijs, snelle levering. Geen problemen. Bedankt!

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring