Studentmobiel.nl


Prijs 4.354.354.354.354.35
Levering4.254.254.254.254.25
Ondersteuning3.923.923.923.923.92
Totaal oordeel4.114.114.114.114.11

mobielnl-rgbMobiel.nl (voorheen Studentmobiel.nl) is al geruime tijd actief met de verkoop van mobiele telefoons. Mobiel.nl is, in tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden, voor iedereen van 18 en jaar en ouder te gebruiken.

De punten waarvoor Mobiel.nl wilt staan zijn scherpe prijzen, goede service en een heldere en eenvoudige website. Tevens biedt het in veel gevallen de nieuwste toestellen als eerste aan.

Wat is jouw ervaring met Mobiel.nl? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Mobiel.nl vind je hieronder.


856 Positief 158 Negatief 1.079 reviews - gemiddelde: 4.164.164.164.164.16 8.3 uit 10

1.079 Ervaringen voor Studentmobiel.nl

  • 0

    Linda zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 44444
    • 44444

    Prima service so far en fijn die aanbieding van 5 euro korting als je samen een abonnement afsluit.

    Reageer

  • 0

    gerdy janssen zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    snelle accurate levering

    Reageer

  • 0

    Ngaio zegt:
    • 44444
    • 33333
    • 44444
    • 44444

    Levering duurde 1 dag langer maar de prijs is in vergelijking met andere websites veel goedkoper!

    Reageer

  • 0

    Stefanie zegt:
    • 55555
    • 44444
    • 44444
    • 44444

    Levering van telefoon ging snel, mobiel.nl is goed geprijsd en super service

    Reageer

  • +1

    Eddy Hutten zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Top bedrijf!
    telefonisch besteld en zou dezelfde avond nog bezorgd worden.
    helaas was er wat mis bij POSTNL waardoor het niet op tijd geleverd kon worden.
    Gebeld met Mobiel.nl en zij gaven mij zonder gezeur geld terug voor de avondzending en een korting om het leed te verzachten.
    Had hier al vaker besteld en alles komt op tijd normaal en afhandeling is goed en zonder haken en ogen.
    Erg tevreden over hun service!

    Reageer

  • 0

    Jeroen Weijermars zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 44444
    • 44444

    Goede service zoals je verwacht van een online aanbieder. Geen ingewikkeld gedoe. Websites die werken en snel reageren, goed overzicht van verschillende producten en diensten en goede fullfilment als je de bestelling hebt geplaatst. Als er dan toch een verbeterpuntje zou zijn dan is het dat je verwacht dat er ook met credit card betaald kan worden. Hoe dan ook, ik kan mobiel.nl aanraden.

    Reageer

  • 0

    Caroline zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    In eerste instantie had ik via Tele2 een nieuw abonnement aangevraagd. Ik wilde dit graag met nummerbehoud; dat ik zelf via mobiel.nl moest regelen. Toen ik dat wilde doen kreeg ik een mailtje van mobiel.nl dat nummerbehoud niet mogelijk was omdat mijn huidige provider onderdeel is van tele 2. Ik heb mobiel.nl gebeld en werd super fijn geholpen, ze boden me een ander abonnement aan dat nog goedkoper is dan het Tele2 abonnement dat ik in eerste instantie wilde, tevens ben ik heel netjes te woord gestaan en ging de medewerker door totdat mijn probleem was opgelost. Complimenten, ik ben blij met de service en blij met m’n nieuwe abonnement.

    Reageer

  • 0

    A.b.Derks zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Prima geregeld en het goedkoopst👌Al de3’ekeee besteld

    Reageer

  • 0

    A.b.Derks zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Prima geregeld en het goedkoopst👌

    Reageer

  • 0

    Gerdy Jansen Ververgaert zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 33333
    • 44444

    Snelle levering zelfs in drukke december maand

    Reageer

  • 0

    JannyG zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    👍🏻

    Reageer

  • 0

    Wisam Anis zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Hi
    It was a very pleasant experience with your company that it helped me to see all the offers from all the providers and choose the best offer through your website the responding time was more than perfect.
    Thanks

    Reageer

  • 0

    Annemarie van der Burg zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Zoals altijd goed geholpen. Het zijn stuk voor stuk toppers bij mobiel.nl. ik wil nooit meer ergens anders naartoe.
    Luisterend oor kreeg ik ook.
    Nogmaals Toppers.

    Reageer

  • 0

    Winston zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Al jaren klant en kom niet voor niets elke keer weer terug

    Reageer

  • 0

    Erika zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Alles was prima. Snel geleverd en ik ben er blij mee. Echter is het wel irritant dat je continu gebeld wordt als het einde van je contract nadert.

    Reageer

  • 0

    Ruud zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Prima bedrijf. Levert snel en maak je erop attent dat er een cash back actie is.

    Reageer

  • 0

    Mike zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    snel, eenvoudig,duidelijk

    Reageer

  • 0

    Mark zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Prijs is het laagste wat ik tegenkom, maar de service niet! Die is snel en heel goed. De mailings zijn netjes en duidelijk. Dat is eigenlijk wat ik minimaal van elk bedrijf zou verwachten, maar mobiel.nl maakt het nog net even wat mooier!

    Reageer

  • 0

    L.B. zegt:
    • 33333
    • 55555
    • 11111
    • 22222

    Ik ben ontevreden over de (klanten)service van mobiel.nl. In eerste instantie was ik super tevreden bij de aankoop en afsluiting van mijn telefoon bij mobiel.nl, maar nu ik te maken krijg met de klantenservice, omdat ik een systeem fout ondervind, is die mening overgeslagen.

    Mijn Samsung Galaxy S7 Edge is nog geen jaar oud en een paar dagen geleden ging de telefoon uit het niets kuren vertonen. Zo zette de mobiel, zolang de batterij strekte, zichzelf aan en uit en reageerde niet meer op het touchscreen en op de knopjes. Ik heb mobiel.nl gebeld met de vraag wat ik nu moet ondernemen. Tijdens dit gesprek heb ik nu, achteraf, het gevoel verkeerd geïnformeerd te zijn. Dit blijkt uit het feit dat er niet is aangegeven, als er schade aan de buitenkant van de telefoon te vinden is, de telefoon volledig buiten de vergoeding valt. Tevens werd mij bevestigd door de klantenservice dat mijn telefoon binnen de garantie valt. Door deze laatste bevestiging besloot ik mijn telefoon naar Samsung op te sturen ter reparatie. Echter nu de telefoon bij Samsung ligt blijkt dit niet binnen de garantie te vallen. Ik word nu voor drie keuzes gelegd :

    1.Volledige reparatie van het display van 567,55 euro (niet eens voor het onderzoeken en oplossen van het systeemprobleem);
    2.Geen reparatie en ervoor kiezen de telefoon ongeprepareerd terug te krijgen. Hier zouden 59,29 euro kosten aan verbonden zijn;
    3.Afstand doen van de telefoon. Deze optie is gratis en betekend dat ik de telefoon niet terug krijg.

    Ik voel me niet begrepen, niet gehoord en opgelicht, omdat ik nu gedwongen wordt minimaal 60 euro te betalen en ik anders mijn telefoon niet meer terug zie.

    Mobiel.nl legt de fout bij mij neer, dat ik had moeten aangeven dat mijn telefoon fysieke schade bevatte. Omdat ik al een half jaar rondliep met deze schade en er niets aan de hand was, was dit niet de urgentie voor mij. Echter de systeemfout in de telefoon, waardoor ik er niks meer mee kon, had de urgentie.

    Tevens in het gesprek met de klantenservice voel ik me niet gehoord, naar één 'overleg met collega' wordt er geconstateerd dat het mijn fout is en ze mij verder niet kunnen helpen. Een laatste optie wordt me gegeven nog maar een mailtje te sturen naar de after-klantenservice. Als ik 'geluk' heb wordt er nog iets voor me gedaan of geregeld. En dit terwijl mijn tijd tot reactie naar de reparateur dringt.

    Ik ben door deze gang van zaken echt teleurgesteld in de manier hoe er met mij als klant wordt omgegaan. Ik zou het fair vinden van mobiel.nl om te erkennen dat zij mij als klant beter hadden moeten informeren en op de komen voor de gemaakte kosten.

    Als ik van tevoren beter geïnformeerd was, had ik mijn telefoon niet opgestuurd. Ik ben namelijk op dit moment niet in staat deze kosten zelf te kunnen vergoeden. Dit betekent dat ik mijn waardevolle foto's en dus een deel van mijn herinneringen kwijt ben.

    Reageer

  • 0

    Wiebregje zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Super service alles goed uitgeldegd

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring