Studentmobiel.nl


Prijs 3.933.933.933.933.93
Levering3.043.043.043.043.04
Ondersteuning2.652.652.652.652.65
Totaal oordeel2.932.932.932.932.93

Studentmobiel Studentmobiel.nlStudentmobiel.nl is al gelange tijd actief met de verkoop van mobiele telefoons. Studentmobiel is, in tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden, voor iedereen van 18 en jaar en ouder te gebruiken.

De punten waarvoor Studentmobiel.nl wilt staan zijn scherpe prijzen, goede service en een heldere en eenvoudige website. Tevens biedt het in veel gevallen de nieuwste toestellen als eerste aan.

Wat is jouw ervaring met Studentmobiel? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Studentmobiel.nl vind je hieronder.


106 Positief 100 Negatief 250 reviews - gemiddelde: 3.143.143.143.143.14 6.3 uit 10

250 Ervaringen voor Studentmobiel.nl

  • 0

    Snowden zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Een super goed bedrijf, ik heb begin deze maand een nieuwe abonnement afgesloten i.c.m een Samsung Galaxy s4 gewoon goed zoals er mee geadverteerd wordt vandaag is mijn nieuwe contact goedgekeurd door Vodafone morgen op zaterdag krijg ik mijn toestel.

    Ik snap niet dat er zoveel slechte reviews zijn over deze bedrijf ik zal er zeker mijn volgende abonnement / toestel kopen, ik kan het ook aan iedereen aanbevelen.

    Reageer

  • 0

    nick zegt:
    • 11111
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    wat is studentmobiel slecht
    het is zo onduidelijk
    er staat dat je 1050 mb hebt blijkt het 500 te zijn
    het is zo onduidelijk
    niet nemen ik zweer jou

    Reageer

  • 0

    anoniem zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 22222

    Kan nog weinig zeggen alleen dat de uitspraak voor half 9 savonds besteld morgen in huis niet waar is! Om 15.15 besteld 16-07 nu 17-07 nog niet hier bah bah

    Reageer

  • -2

    MS zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Hier ook een gevalletje van het niet informeren van de klant.

    Mobiel besteld op dinsdag en deze bleek niet voorradig, kan gebeuren uiteraard. De maandag erop zou deze binnenkomen dus helemaal goed. Kon wel eventueel de witte krijgen, deze zou dan direct opgestuurd worden. Toen ik aangaf dat dit akkoord was moest ik bijbetalen, dus aangegeven wel op de zwarte te wachten. Op maandag werd orderstatus niet aangepast, dus toch maar weer een mail voor de zekerheid gestuurd. Op dinsdag reactie dat de telefoon nog niet binnen was en wellicht helemaal niet meer binnen zou komen. Hele vreemde gang van zaken dus toen maar in de telefoon gesprongen. Er werd inderdaad gezegd at er een zekere kans bestond dat de telefoon niet meer binnen zou komen. O mijn vraag om als service dan toch maar de witte af te sturen, werd wederom vermeld dat ik dan bij moest betalen. Dus inmiddels een week op mijn telefoon aan het wachten die helemaal niet gaat komen.

    Fijn dat je hier zelf achter moet komen en dat men niet in oplossingen wil meedenken. Dus nu een week zonder telefoon en dus de order maar geannuleerd. Binnen 10 dagen krijg je het geld retour, dus na 15 dagen weer in staat om een andere telefoon (uiteraard elders) te kopen.

    Wat een service..............bedroevend gewoon!

    Reageer

  • +1

    lenaa zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 33333

    er werd mij door de klantenservice van t-mobile verteld dat studentmobiel telefoons haalt uit een land waar ze voor minder kunnen inkopen en deze worden omgezet naar het nederlands, en ze daarom voor minder verkocht worden.
    daarom leveren de providers geen service als het toestel kapot gaat.

    het toestel is dus wel origineel!

    Reageer

  • 0

    Marc zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Omdat ik geen afspraak met de koeriersdienst rond kon krijgen heeft Studentmobiel het contract geannuleerd omdat ze het opzeggen bij mijn oude provider niet meer rond konden krijgen. Ik had notabene enige dagen hiervoor bij ze aangegeven dat het afspreken met de koerier niet was gelukt. Als zij toen direct actie hadden ondernomen of mij hadden gewaarschuwd dat zij nu op een andere manier administratie van mij zouden moeten krijgen (dit zou ook via de koerier lopen), dan had ik nu niet aan mijn oude contract vastgezeten. KUTSERVICE.

    Reageer

  • 0

    Sjoerd zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 33333
    • 44444

    Tot nu toe tevreden over Studentmobiel, net een nieuw contract afgesloten voor een htc one mini 2 waar een oranje vinkje bij stond aangeven.
    Volgens de site komt deze eind van de week binnen bij mijzelf, al heb ik door het vinkje toch mijn twijfels of dit waar gemaakt wordt.
    Dat zal ik moeten gaan meemaken.

    Groet, Sjoerd

    Reageer

  • 0

    SLeijsten zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    In december 2013 een Iphone 5 besteld erg tevreden met de het toestel en levering van studentmobiel.

    Tot dat op 9 mei mijn telefoon niet meer aanging. Er was geen sprake van gebruikersschade, niet gevallen etc. Toestel opgestuurd na reparatie bedrijf.

    Bleek echter dat het toestel niet kon worden gerepareerd aangezien de serrienummers waren gewijzigd en er iets niet klopte met de software. Toestel was nog geen 5 maanden oud en nooit eerder bij een reparatiebedrijf geweest????

    Contact gehad met studentmobiel, zij ontkennen natuurlijk alles. Ik moest maar een nieuw toestel of een vervangend toestel KOPEN. Erg belachelijk natuurlijk. Ik ben hier niet mee akkoord gegaan.

    Ze kwamen met een andere oplossing. Het toestel te laten repareren bij een ander bedrijf. Daar zou het toestel natuurlijk wel gerepareerd kunnen worden omdat zij niet naar de serrie nummers kijken. Gelukkig ben ik hier niet ingetrapt.

    Nu 6 weken later, gaat student mobiel overleggen met hun leverancier voor andere oplossing. Wat natuurlijk wel weer 2 weken duurt.

    Al met al erg slecht bedrijf! Nooit een abonnement bij afsluiten.
    Ben erg ontevreden over de service. Het enige positieve is dat ik na 6 weken zonder telefoon wel een maand abonnementskosten terug kreeg.

    Het lijkt erop dat studentmobiel telefoons verkoopt die al eerder in gebruik zijn geweest of gerepareerd!! Natuurlijk kan student mobiel hier zich makkelijk uit praten.

    Terwijl ik zonder telefoon zit die me meer als 600 euro heeft gekost!

    Reageer

  • 0

    RemcovanHam zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Neem nooit een abonnement via studentmobiel 26-05-2014 ontving ik via studentmobiel mijn archos 40 titanium ontvangen na 3 weken ging de telefoon raar doen hij bleef aan en uit gaan en werdt bloed heet en ging helemaal niet meer aan ik student mobiel opgebeld ze nemen het toestel niet terug omdat ik hem 3 weken in het bezit heb nemen ze hem niet terug en moet ik het maar uitzoeken met de fabriek !!!!Dus mensen wees gewaarschuwd neem nooit een abonnement via student mobiel !!!!

    Reageer

  • 0

    Arno zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Geachte heer /mevrouw

    Hieronder ziet u de tekst van de laatste mail
    welke ik aan So-zeker en EWP heb gestuurd de verzekeraar van studentenmobiel.

    Ik hoop dat dit mij probleem duidelijk omschrijf

    Geachte heer EWP ,

    Naar aanleiding van uw mail van 3 en 10 juni inzake de afhandeling van de diefstalschade van mijn telefoon
    met de melding om de schade verder af te handelen zou ik u willen vragen om de afhandeling verder per mail
    te voeren mede gezien ik niet constant bereikbaar en in Nederland ben en ik niet de indruk heb dat gezien uw mail van 3 juni
    dat er een bevredigende oplossing voorhanden is.
    De schadezaak loopt nu al 6 maanden en er is nog steeds geen oplossing
    Als ik een kleine resume van de gang van zaken geef.

    Op 29-12-2013 krijg ik netjes een mail dat mijn toestel verzekerd is.

    Op 18-01-2014 wordt mij telefoon gestolen

    Op 20-01-2014 stuur ik met post de verzekeringspapieren met aangiften en aankoop nota

    Op 28-01-2014 vraag EWPof ik het betalings bewijs van de premie wil sturen dat heb ik gedaan

    Op 11-02-2014 kreeg ik van dezelfde dame de vraag waarom de telefoon in Ede is gekocht ook hier heb ik uitleg over gegeven

    4 keer een mail gestuurd maar geen antwoord toen een mail naar de klantenservice gestuurd.
    Op 17-3-2014 Eindelijk een mail van EWP met de vraag om mijn contract nummer ook deze heb ik weer gestuurd

    Op 17-3-2014 Een mail van EWP dat de schade binnen 1 week uitbetaald wordt en de premie betaling stop gezet.

    Op 28-3-2014 Een telefoontje van u met de bevestiging dat ik tevens 150 euro eigen risico moet betalen en dat de premie verhoogd wordt
    Wat overigens niet in de polisvoorwaarde stond

    Op 31-3-2014 Meld u mij dat de site waar de verzekering was afgesloten niet operatief was ik had overigens wel de bevestigings mail ontvangen
    Maar u meld mij per mail dat EWP de zaak gaat uitbetalen en u sluit zich daar bij aan.

    Op 10-4-2014 Mail gekregen van EWP dat er geen schade bij EWP bekend is

    Op 11-4-2014 Mail gestuurd aan EWP met de bevestigings mail

    Op 11-4-2014 mail van EWP of ik de verzekeringspapieren met aangiften en aankoop nota wil sturen deze waren nooit ontvangen
    Hij bevestig wel 17-3 dat de schade wordt uitbetaald maar wist nergens meer van

    Op 14-4-2014 mail van EWP dat het toestel niet bij EWP is verzekerd maar waarschijnlijk bij SO-zeker en daar doen ze geen zaken mee.
    Op 15-4-2014 Krijg ik een CC van een mail waar So-zeker mijn stukken naar EWP gestuurd ik had hier niet om gevraagd.

    OP 17-4-2014 Mail gekregen van EWP dat ze ineens wel zaken met So-zeker doen en dat het probleem na de paasdagen word opgelost

    Op 28-4-2014 Mail van u gekregen met nogmaals de uitleg van de mail van 31-3 en dat u op 1-5 met de oplossing komt

    Op 1-5-2014 EWP heeft mij getracht te bellen maar dit is niet gelukt

    Op 2-5-2014 Telefonisch contact gehad met u door u vakantie zou u de zaak 1 week later afronden

    OP 16-5-2014 EWP belt mij dat ze mijn van een nieuwe telefoon gaat voorzien als ik het eigenrisico van 150€ betaald

    Op 17-5-2014 EWP een mail gestuurd met de vraag om het rekening nummer en een betaling referentie.

    Op 2-6-2014 na een half jaar meld u mij dat er geen premie door u is ingehouden doordat er een module op de site niet was gekoppeld.

    Ik hoop dat u het gehele relaas heeft gelezen en zal begrijpen dat ik geen enkel vertrouwen heb in een goede afhandeling van mijn schade
    De enige vraag die ik u wil stellen is wat ik fout heb gedaan ik heb mij op 29-12-2013 online verzekerd en hier een bevestiging van gekregen
    Naar mijn mening ben ik dan vanaf dat moment verzekerd

    Reageer

  • 0

    Fleur zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    's avonds kwart over acht besteld en volgende dag m'n nieuwe mobiel in huis. Naast de snelle levering ook nog voor de beste prijs! Helemaal goed!!

    Reageer

  • 0

    ThePinocho zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 22222

    Mijn eerste ervaring met Studentmobiel is gelijk negatief. op de website staat: ´voor 20.30 bestellen, is de volgende dag in huis´ en ´toestellen worden direct geleverd uit voorraad´. Ik heb voor het plaatsen van de bestelling nog gebeld met hun en het toestel zou op voorraad zijn. Vandaag merk ik op de status van mijn bestelling dat hij nog niet is verzonden. Ik bel opnieuw naar de klantenservice en heb eerst 15 wachtenden voor me, vervolgens 8. Als ik ze eindelijk te pakken heb, blijkt het toestel niet op voorraad, dus wordt het vandaag niet geleverd, en dat konden ze ook niet even laten weten. Op mijn vraag wanneer ik dan wel het toestel krijg, zegt ze ´volgende week´. Na doorvragen komt er verder geen concrete dag en ook niet of het begin of eind volgende week wordt. De bestelling annuleren kan, maar dan duurt het 10 werkdagen eer ik mijn 261 euro terug heb. Waardeloos dus, want de initiele belofte wordt niet nagekomen en de klantenservice komt weinig professioneel over. Ik had beter bij de Turk om de hoek een toestel kunnen kopen, dan was ik beter af.

    Reageer

  • 0

    Anoniem zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 22222
    • 22222

    Ik heb maandag een mobiel besteld. En krijg ik maandag
    Een mailtje dat ze de mobiel niet meer hebben en dat ze
    Nieuwe moeten bestellen en eind deze week binnen krijgen
    Maar ze weten niet wanneer. En daarna verzenden ze hem wel.
    Ik vind het slecht, want op de site staat dat hij niet is
    uitverkocht. Ik hoop nu wel dat hij morgen of overmorgen binnen is!!

    Reageer

  • +1

    S zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Jeetje, ik lees alleen maar negatieve reacties.
    Ik heb mijn Samsung Galaxy S5 zaterdag besteld en ik had hem maandag ochtend al in huis! Super snelle levering en klantenservice. Ik ben erg tevreden met alles.

    Reageer

  • 0

    Rik Jansen zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Er zat na 6 maanden opeens een barst in het beeldscherm en werkte mijn touchscreen niet meer van mijn xperia z. Ik heb hem opgestuurd naar studentmobiel ter reparatie en ik kreeg hem binnen twee weken alweer terug. Niet alleen was het beeldscherm vervangen maar ook de achterkant, audiojack, bovenkant, batterij, speaker, klepje audiojack en nog het micro sd klepje. En dit helemaal gratis, ik ben zeer tevreden over de service van studentmobiel als de reparatieservice van Sony. Mijn mobiel werkt weer perfect.

    Reageer

  • 0

    sam zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Via studenten mobile heb ik in 2012 een abonnement bij T-mobile afgesloten. Later kwam ik erachter dat zij een SMS-bundel (8,35EURO) per maand ten onrechte in mijn rekening gebracht hebben. Pure OPLICHTERIJ!!!!!!

    Bestel niks bij studenten mobile.

    Reageer

  • 0

    J. zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    HEEL SLECHT BEDRIJF!!!



    Eerst abbonement wel krijgen. En op de dag van dat je de telefoon krijgt ben je frauduleus en krijg he het toestel niet, bel je de klantenservice hangen ze gewoon op!

    Reageer

  • 0

    Yunus Emre Gormez zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 22222
    • 33333

    Vandaag mijn nieuwe toestel HTC ONE Stunning silver ontvangen, nadat ik mijn DOA toestel retour had verzonden.
    Echter na openen van doos bleek dat mijn zogenaamde nieuwe HTC ONE helemaal geen bescherm folie op het scherm had zitten. Dit terwijl ik mijn DOA toestel keurig netjes inclusief folie had opgestuurd.
    Ik betwijfel nu dan ook of dit daadwerkelijk een brandnew telefoon betreft. Of dat ik een toestel heb gekregen die eerder door iemand is retour gezonden naar Studentmobiel.
    Ik zie uw reactie graag tegemoet Studentmobiel.

    Reageer

  • 0

    Sabrine Akhrouf zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Mijn vader heeft afgelopen zondag 26-01-14 een abonnement afgesloten via studentmobiel betreft: samsung galaxy note 3 Hollandsnieuwe. het toestel prijs betaald, kregen we via de mail het contract had mijn vader die geprint en ondertekend vervolgens foto`s van gemaakt ID,en een screenshot van zijn laatste bankafschrift.. verzonden naar contracten@studentmobiel.nl kreeg ik een bevestiging dat ze het hadden ontvangen en bij orderstatus staat er ook dat het ze het ontvangen hadden, maar nog niks gezien had ik contact opgenomen met de klantenservice bleek dat die niet leverbaar was en moest wachten omdat mijn vader een zwarte wilde, toen vroeg ik ook hoelang dit zou duren en wanneer mijn vader het toestel en sim in zijn bezit zal hebben zeiden ze ja, deze week (donderdag of vrijdag)word het geleverd dan word het naar hollandsnieuwe gestuurd en die gaan het order goedkeuren. het is nu vrijdag en ik heb nog niks gehoord je word totaal niet op de hoogte gehouden. Ik had gisteren ook een mail gestuurd via info@studentmobiel.nl maar daar heb ik nog tot het heden niks van gehoord ik zou binnen 24uur een reactie krijgen , kijken of ze zich daar wel aan houden.

    Reageer

  • 0

    Mert zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Studentmobiel is echt een waardeloze bedrijf.

    Ik heb een abbonement met mobieltje besteld en kreeg te horen dat de nexus 5 (die ik had besteld) uitverkocht was. zeer vreemd aangezien er op de site gewoon nog stond dat hij op voorraad was. dus ik kreeg een mail waarin stond dat ik in week 50 mijn bestelling zou krijgen (ik had in week 46 besteld) dus ik wacht netjes af en nu krijg ik ineenkeer te horen dat er iets fout is gegaan met het contract bij tele2 (dit krijg ik pas te horen aan het einde van de wachtperiode van 4 weken -_-) dus nu moet ik weer 10 dagen wachten volgens studentmobiel.
    Ik ben zeer ontevreden over studenmobiel dit is echt de eerste en laatste keer dat ik bij ze iets bestel.
    heb al meerdere malen de klantenservice gemaild. maar zij komen dan met de vreemdste redenen waarom ik zo lang moet wachten etc.

    conclusie: Bestel niet van studentmobiel!

    A zegt:

    Ik zou me meer zorgen maken over tele 2 mobiel. Zoek daar maar eens wat reviews van. torenhoge rekeningen, slechte verbinding, geen klantenservice etc. Weet waar je aan begint.

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring