Studentmobiel.nl


Prijs 4.284.284.284.284.28
Levering4.074.074.074.074.07
Ondersteuning3.683.683.683.683.68
Totaal oordeel3.923.923.923.923.92

mobielMobiel.nl (voorheen Studentmobiel.nl) is al geruime tijd actief met de verkoop van mobiele telefoons. Mobiel.nl is, in tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden, voor iedereen van 18 en jaar en ouder te gebruiken.

De punten waarvoor Mobiel.nl wilt staan zijn scherpe prijzen, goede service en een heldere en eenvoudige website. Tevens biedt het in veel gevallen de nieuwste toestellen als eerste aan.

Wat is jouw ervaring met Mobiel.nl? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Mobiel.nl vind je hieronder.


596 Positief 152 Negatief 810 reviews - gemiddelde: 3.993.993.993.993.99 8 uit 10

810 Ervaringen voor Studentmobiel.nl

  • 0

    Marco zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Erg snelle service. Ondanks ze zondags dicht zijn via de chat goed bereikbaar.
    Zodoende zondag mijn bestelling gedaan en maandag al ophalen!
    Ook de prijs was lager dan bij de provider zelf!

    Reageer

  • 0

    Marco zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Erg snelle service. Ondanks ze zondags dicht zijn via de chat goed bereikbaar.
    Zodoende zondag mijn bestelling gedaan en maandag al ophalen!

    Reageer

  • 0

    Fred Bakkenes zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    zeer tevreden, alles correct, compleet en op tijd ontvangen.Ondersteuning via website ok.

    Reageer

  • 0

    Patricia Luidinga zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 55555
    • 44444

    Zeer snelle levering, kon hem de volgende dag al ophalen op het kantoor in Leidschendam, vriendelijk personeel.

    Reageer

  • 0

    lex bergers zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 44444
    • 44444

    Goede prijs, nette levering, wat wil je nog meer?!

    Reageer

  • 0

    gebruiker zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Die 1 ster vind ik zelfs te veel. Het is inmiddels 6 weken verder. Meerdere malen gemaild. Onbeschofte medewerkers bij de klantenservice (info@mobiel.nl). Bedrogen praatjes en website informatie. Als je niet kunt leveren, zegt het gewoon eerder. Ga niet oplichten en doorspelen. Verwachte levertijd van 2-3 weken is al lang verstreken. Je laat de consument niet eens een keuze doen. Maar nee, elke keer een ander verhaal. Eerst willen ze je een andere telefoon aansmeren, omdat ze de telefoon niet op voorraad hebben. Gaan jullie nu bepalen wat de consument krijgt? Je gaat toch ook niet naar een winkel iets betalen die je niet zelf hebt gekozen? Ik wil bijvoorbeeld brood kopen en dan gaan jullie muizenvoer aansmeren, omdat brood een verwachte levertijd van 2-3 weken heeft. Alles lijkt wel omgekeerd. Draai even de rollen om en misschien ben je nog bozer dan ik. Goed, jullie zeggen "Wij sluiten klanten pas aan bij de provider op het moment dat wij de toestellen binnen hebben, omdat er anders problemen ontstaan met de 14 dagen bedenktermijn van klanten. Daarom ben je ook nog niet aangesloten bij T-mobile en heb je dus ook nog niet betaald voor dit abonnement, je betaald nu nog gewoon voor je huidige abonnement." en dit "Wij hebben je niet verplicht om voor dit toestel te gaan. Er was duidelijk aangegeven dat dit levertijd van het toestel onbekend was. Helaas is het zo dat de vertraging van de levering bij Apple en de leveranciers ligt. Mocht je het te lang vinden duren kan er ook gewijzigd worden van toestel." Hallo, lees even goed en ga niet je eigen verhaal verzinnen (ik zeg al tig keren dat het al 6 weken is), 2-3 weken nog eens 2-3 weken, dus ruim overschreden en hoe lang moet ik dus nog wachten? nog 2-3 weken extra of nog 2-3 maanden extra? Je laat me dus gewoon onterecht voor mijn huidige abonnement betalen. Het is een oplichting. Je hebt mij inderdaad niet verplicht om voor dit toestel te kiezen. Maar jullie zijn wel tot de verplichting op jouw website aangegeven informatie van 2-3 weken (6 weken geleden) levertijd na te komen. Jullie hebben mij en misschien ook andere consumenten nogmaals daarover bedrogen (onbekende levertijd? duidelijk aangegeven, ja waar? je hebt me niet gemaild daarover, dus die streep ik weg en ik heb jouw website al een aantal keren bezocht en printjes gemaakt over je "in bestelling en levertijd" en die streep ik ook weg). Zet anders onbekende levertijd, zoals je al eerder hebt gezegd oftewel geen voorraad voor 2-3 maanden en kijk of er nog mensen bij jullie gaan bestellen. Jullie zijn ook verplicht om de consument te informeren dat jullie de aangegeven levertijd niet kan nakomen en dat ik nog extra 2-3 weken moet wachten en dit hebben jullie dus ook niet gedaan. Ik moet continu achteraangaan wat er gaande is. Ik ben er echt strontziek van en tijdverspilling aan die circulerende nutteloze discussies. Volgens de klantenservice doen jullie niet aan een compensatie. Ik heb wel gevraagd om een redelijke compensatie en dat jullie je verantwoordelijkheid moeten opnemen, maar blijkbaar wil je daar niet op ingaan en heb je daarover weer niks gezegd en weer maar doorspelen naar de leverancier. Moet een klant zelf de kosten opdraaien? Laten we zeggen jullie gaan mij de telefoon in mid januari leveren. Ik betaal dus vanaf mid januari voor 55 euro per maand en bijbetaling van 85 euro die ik al heb betaald? Terwijl het nu op jullie website staat 46 euro per maand en bijbetaling telefoon van 77 euro (was het niet 75 euro een paar dagen terug? zeker omdat ik om compensatie heb gevraagd of niet?). Als ik dus nu opnieuw bij jullie aanvraagt, komt het op hetzelfde neer (zelfde levertijd) en ben ik dus nog goedkoper uit per maand en aan bijbetaling. Sorry, maar je kunt beter uw webshop sluiten. Er is namelijk geen enkele service en schaamte.
    Als zulke dingen gebeuren, schrijf ik nooit een recensie (eerste recensie) en wacht ik meestal netjes af en na 1x mailen is het al genoeg. En daarna komt het nog wel in orde met een redelijke compensatie zonder erover moeite te doen. Maar hier moet ik echt even aan kwijt, het is echt belachelijk voor woorden. Ik sluit hier vaker abonnementen af, maar dit is zeker de laatste keer, kijk maar na als jullie weer niet geloven en ik weet dat jullie het wel gaan doen. Voor die paar euro minder is het niet waard om hier je abonnement af te sluiten. Ik had beter bij T-mobile moeten verlengen toen ze nog wel op voorraad hadden. Dit komt duidelijk door jullie dat ik nu geen andere keuze kan doen. Anders wou ik direct mijn geld terug en ben ik gelijk overgestapt naar T-mobile zelf. Vandaar goedkoop is duurkoop.
    Ik raad nieuwe consumenten af om hier je toestel te bestellen, als ze eenmaal niet op voorraad hebben dan beginnen ze met bedriegen en compensatie kennen ze ook niet.

    Reageer

  • 0

    DRijnbergen zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Donderdag besteld, vrijdag in huis, vragen nog diezelfde dag beantwoord, blij met mijn iphone7 bij Tele2

    Reageer

  • 0

    Dennis Ghielen zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Alles perfect geregeld. Snel besteld snel in huisn

    Reageer

  • 0

    Henk zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 33333
    • 44444

    Alles liep prima. Ondersteuning was nergens nodig dus ook geen oordeel daarover maar is verplicht.
    Saai misschien maar daarom niets mis mee.

    Reageer

  • 0

    Melle van Arkens zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Besteld via telefoon vriendelijke dame wist ook alles prettige service ik zal mijn klanten zeker aan bevelen bij mobiel.nl toestel volgende dag in huis top service.

    Reageer

  • 0

    Naomi Maars zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 44444
    • 55555

    Super website! Enige jammere is dat je lang in de wacht staat als je de klantenservice belt.
    Verder een top organisatie!

    Reageer

  • 0

    Arie zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 33333
    • 55555

    Zeker aan te raden duidelijk en snel, en niet te vergeten goedkoop.

    Reageer

  • 0

    Robbert zegt:
    • 55555
    • 22222
    • 33333
    • 33333

    Mooie aanbieding
    Snel verzenden
    Wel gek dat rembours achteraf niet mogelijk bleek te zijn. Postbode is ma di en wo aan de deur geweest dus kon pas donderdag naar de Bruna om het pakje te halen. Kon online bij PostNL geen wijzigingen aanbrengen voorhet bezorgmoment...

    Reageer

  • 0

    Wim van der Gaast zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Prima service, prima afhandeling, snelle levering.
    Enkele dagen nadat ik mijn bestelling had geplaatst , kreeg ik via de mail een aantal leuke aanbiedingen betreft korting op abbonementen.
    Ik dacht , helaas te vroeg afgesloten. Maar na een telefoontje werd mij alsnog de korting toegekend. Prima service!

    Reageer

  • 0

    A. F. Colpacci zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    helemaal tevreden,dank voor medewerking,geen opmerkingen.

    Reageer

  • +1

    Gregory Sussenbach zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 44444
    • 55555

    Ik vind t een top online winkel. Bellen is geen probleem. .ik kon gewoon met hen appen.
    Mijn complimenten hoor. Houden zo!!!

    Reageer

  • +1

    Ersin Demir zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Ik ben al jarenlang een trouwe klant van (student)mobile.nl. De goede service en het gemak van de website t.o.v. concurrenten is een absoluut pluspunt van Mobiel.nl die ervoor gezorgd heeft dat ik in ieder geval altijd via Mobiel.nl blijf bestellen. De bestelling is supersnel afgeleverd en in orde gemaakt. Ga zo door met het goede werk, Mobiel.nl!

    Reageer

  • 0

    Marcel zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Mijn bestelling van eenGalaxy S7 telefoon met een T-Mobile madness maand abonnement op 2 oktober jl. is een grote ramp geworden.
    In de bevestiging die ik via de mail van Mobiel.nl ontving bleek dat de reguliere prijzen in de bevestiging stonden, dat betekende € 10,- in plaats van € 5,- per maand voor het abonnement en € 30,- aansluitkosten (bij de aanbieding gratis). Ik heb gelijk een mail gestuurd of Mobiel.nl mij voor de actieprijzen een abonnement kon aanbieden. De volgende werkdag geen reactie gekregen en de dag daarna maar gaan bellen. Dat was vrij lastig, ik heb diverse keren meer dan 20 minuten moeten wachten voordat ik het maar opgaf. Uiteindelijk kreeg ik een medewerker aan de lijn. Volgens hem was het typisch pech en had ik gewoon te laat het abonnement afgesloten. Als ik schermpintjes van de aanbieding kon opsturen zou de klantenservice kijken wat ze voor mij doen konden. Ik had geen schermprints gemaakt en op de website van Mobiel.nl stond dat de aanbieding t/m 2 oktober geldig was. Hierop heb ik een boze mail naar Mobiel.nl gestuurd of het normaal was zo met klanten om te gaan. Hierop kreeg ik een reactie; sorry dat was niet de bedoeling en ik kon alsnog het abonnement afsluiten, alleen nu met bijbetaling van € 454,- in plaats van € 382,- zoals op 2 oktober. Op mijn antwoord dat ik dat onterecht vond kreeg ik een nieuw voorstel waarbij ik € 425,- moest bijbetalen. Volgens een medewerker van Mobiel.nl waren de prijzen hoger geworden. Ik vond het wrang, maar ben maar akkoord gegaan met het hogere bedrag en heb betaald. Vervolgens werd elke week de levering met een week uitgesteld. Op dinsdag 1 november keek ik op de website van Mobiel.nl en zag ik dat voor de Galaxy S7 bij het T-Mobile abonnement nu nog maar € 308,- bijbetaald hoefde te worden. Verder was de actie waarbij je een MicroSD kaart van 128GB kreeg inmiddels ook voorbij. Ik heb weer een mail gestuurd en kreeg tot mijn blijde verassing donderdag 3 oktober een antwoord dat er € 107,- teruggestort zou worden en dat Mobiel.nl een 128GB MicroSD kaart mee zou sturen. Vrijdag werd ik gebeld door een medewerker van Mobiel.nl dat het helaas niet meer lukte het abonnement tegen de T-Mobile madness maand voorwaarden af te sluiten. Met kon mij € 150,- tegemoet komen. Ik vroeg of het aanbod van donderdag dan wel bleef staan. In eerste instantie werd dat toegezegd, later werd dat weer ingetrokken. De medewerker die donderdag mijn klacht had beantwoord had een fout gemaakt. Daarop heb ik Mobiel.nl gevraagd om dan € 186,- terug te storten zodat ik in ieder geval de S7 voor de oorspronkelijke aanbiedingsprijs van € 382,- had. Dat konden ze niet doen en ik moest maar contact opnemen met Websend, het moederbedrijf. Ik heb hierop het hele verhaal met mijn verzoek € 186,- terug te storten naar Websend gestuurd. Ik heb hier tot nu toe (bijna drie weken later) geen reactie op gekregen, alleen de volgende maandag een automatisch bericht dat mijn contract geannuleerd was en dat het betaalde bedrag binnen 10 werkdagen terug gestort zou worden. Tot vandaag heb ik het betaalde bedrag nog niet terug ontvangen en heb ik vandaag (22 november) maar weer eens gebeld, nu met Websend. Na tweemaal vergeefs zo’n acht minuten gewacht te hebben kreeg ik de derde keer een medewerker aan de lijn. Hij zei dat Mobiel.nl er alles aan gedaan had om mij tegemoet te komen, nou dat is niet mijn gevoel en dat het geld nu binnenkort weer teruggestort wordt. Ik ben benieuwd. Ik ben nog niet eerder zo’n arrogante club, waar zo veel fouten gemaakt worden tegengekomen en ben Websend en dochters helemaal zat.

    Reageer

  • +1

    Frans zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    dat was prima en sneel geregeld
    supeeeeer
    dank u
    Gr. Frans

    Reageer

  • +1

    Mwes zegt:
    • 44444
    • 33333
    • 11111
    • 22222

    (Student)mobiel is een prima organisatie. Maar let wel op partijen waarmee ze samenwerken. Onder ander het garantiebedrijf Dr.Mobile.eu de service bij hun is erg slecht. Wanneer je telefoon al gebruikerssporen bevat sluiten ze garantie uit. Aangezien ze wel je telefoon hebt moet je eerst onderzoekskosten betalen voordat je de telefoon terug krijgt.
    Dr.Mobile valt onder Dynafix en zijn enige tijd geleden ook bij Radar geweest (was niet echt positief en wordt bovenstaande ook bij bevestigd).
    Toen ik navraag ging doen bij mobiel.nl (aangezien zij mij de telefoon hadden verkocht) bleven ze maar doorverwijzen naar Dr.Mobile, terwijl zij de garantie moeten afhandelen.

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring