Simyo.nl


Prijs 3.143.143.143.143.14
Levering2.942.942.942.942.94
Ondersteuning2.242.242.242.242.24
Totaal oordeel2.382.382.382.382.38

Bij Simyo regel je alles zelf online. Hierdoor kan Simyo, een onderdeel van KPN, lage prijzen voeren. Bellen kost bij Simyo altijd 10 eurocent per minuut. Je belt bij Simyo via het betrouwbare netwerk van KPN.

Wat is jouw ervaring met Simyo? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

De laatste Simyo reviews vind je hieronder.


83 Positief 112 Negatief 303 reviews - gemiddelde: 2.672.672.672.672.67 5.3 uit 10

303 Ervaringen voor Simyo.nl

  • 0

    j.teeuwissen zegt:
    • 55555
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    Wij hebben 2 contracten bij simyo.1x 100 belminuten en 1x 300 belminuten. Normaal is dat altijd ruim voldoende en wordt gemiddeld 40 procent niet gebruikt. Wij waren altijd zeer tevreden met simyo totdat het in juli fout liep.In deze maand zou ons kleinkind geboren worden en gingen met de caravan in de buurt camperen. 1Juli vertrok ik en kregen pech met de auto waardoor ik al de helft van mijn 100 belminuten nodig had. De kleine liet op zich en behoorlijk wat problemen deden zich voorwaardoor we al aardig door.de belminuten gingen. Toen bij de geboorte ook nog van alles misging en ons kleinkind op de IC terecht kwam heeft mijn vrouw met uw organisatie gebeld om meer belminuten. Dat kon maar achteraf alleen met ingang van volgende maand onbeperkt. Dat was net voorbij midden juli. Mijn vrouw heeft toen weer kontakt met uw organisatie gehad en gemeld dat nu de belminuten noodzakelijk zijn en natuurlijk niet de volgende maand. Echter maar 1 x wisselen is toelaatbaar. Aangezien ruim 30 ct per minuut voor ons teveel hebben bij een andere organisatie een contract afgesloten. Datwilden wij niet maar door de stugheid in uw organisatie moesten wij wel. Er werd geen alternatief geboden maar moesten nog veel bellen. Gisteren zijn we thuisgekomen en dan staat er in uw brief jammer dat u bij ons weg gaat. Daarom ik ik dit geschreven. Er geldt maar een opmerking en dat is :jJAMMER. Altijd belminuten over en 1x niet in de 4 jaar en als er dan paniek is blijkt niets mogelijk.
    Jaap Teeuwissen.

    Simyo Webcare zegt:

    Hoi Jaap,

    Ik kan mij heel goed voorstellen dat het niet fijn voor je was dat je geen extra belminuten kon bijkopen. Vooral in tijden van nood is dit soms gewoon erg nodig. Helaas konden wij deze extra service alleen (nog) niet aanbieden in juli.

    Bij Simyo werken wij met een 'Wall of Change'. Als klanten ergens tegenaan lopen, dan proberen wij mee te denken en een oplossing op deze muur te plaatsen. Hierdoor kunnen wij sinds deze week onze klanten wel de mogelijkheid bieden om extra belminuten bij te kopen.

    Ik vind het erg jammer dat je inmiddels bent overgestapt. Ook hoop ik van harte dat het nu goed gaat met je kleinkind en (schoon)dochter.

    Als goedmaker zou ik je graag een kleinigheid toe willen sturen. Kun je mij je telefoonnummer, postcode en huisnummer mailen naar webcare@simyo.nl? In deze mail kun je ook een kopie van je eerder geplaatst bericht meesturen.

    Ik wacht je bericht af.

    Groetjes,
    Simyo Webcare

    Reageer

  • 0

    Cathy zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Na een maand Simyo al besloten dat dit niks voor mij is omdat ik over mijn bundel ga. Blijkt dat ik het contract niet dan mag opzeggen maar dat dit pas een maand van te voren mag. Maand van te voren gedaan, mag het niet via de mail. Nou, bullshit. Jullie hebben twee keer van mij een opzegging ontvangen en ik vind het werkelijk klantje pesten om het opzeggen zo moeilijk te maken. Ik ga die laatste maand niet betalen, heb een half uur met een medewerker aan de lijn gehangen en plaats nu overal dit verhaal. Kosten voor een incassobureau straks( weet ik nu al natuurlijk) terwijl ik gewoon al een jaar geleden heb opgezegd. Gevolg: kost jullie een partij geld, ik gooi internet vol met mijn klacht en raad iedereen Simyo af. Volgens mij mogen jullie daar nog wel eens nadenken over ern kosten/baten idee van het vasthouden van je eigen regels die niet stroken met de wet. Nog nooit zo'n onklantvriendelijk bedrijf meegemaakt. Is de eerste keer dat ik de noodzaak voel iets op internet te zetten over een bedrijf. Chapeau!

    Simyo zegt:

    Hoi Cathy,

    Wat jammer dat het niet is gelukt met het opzeggen. We willen je uiteraard helpen met het opzeggen van je abonnement.

    We zijn een online provider en het is alleen mogelijk om online op te zeggen en niet telefonisch of via de e-mail. Je kunt bij ons ook niet telefonisch of per e-mail bestelling plaatsen, echt alles gaat online. Jammer dat dit niet duidelijk voor je was.

    We willen je uiteraard helpen met opzeggen en daarom wil ik je vragen om je gegevens te sturen naar webcare@simyo.nl. Dan gaan we je helpen om je abonnement op te zeggen. Je kan het natuurlijk ook zonder hulp proberen. Dit kan door in te loggen op je Mijn Simyo en dan kan je kiezen voor instellingen > abonnement > abonnement opzeggen.

    Groetjes,
    Webcare Simyo

    Reageer

  • 0

    Kelsey van de Manakker zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Nog nooit zo'n slechte provider meegemaakt.
    Betaal sowieso teveel maar zit je eroverheen dan is het feest.
    NIET bij SIMYO gaan
    rekening van 260 euro liggen.
    DOEI SIMYO

    Simyo zegt:

    Hoi Kelsey,

    Wat jammer dat je zo ontevreden bent met Simyo. Een hoge rekening is natuurlijk heel vervelend.
    Ik kijk graag of ik nog iets voor je kan beteken. Zou je een mailtje willen sturen met je 06-nummer en adresgegevens naar webcare@simyo.nl?

    Groetjes,
    Simyo Webcare

    Reageer

  • -1

    Ben zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Drie jaar lid van de club ik ben zeer tevreden
    Nooit geen problemen met bereik of nota,s
    Als je over de bundel gaat wordt je optijd gewaarschuwd dor een SMS je.

    Simyo zegt:

    Hoi Ben,

    Wat een mooie beoordeling! Goed om te lezen dat je na drie jaar nog steeds tevreden bent. Bedankt, en hopelijk kunnen we er nog wat jaren aan vastplakken!

    Groetjes,

    Simyo Webcare

    Reageer

  • 0

    Viktor zegt:
    • 11111
    • 33333
    • 22222
    • 22222

    Geachte Lezers en natuurlijk Simyo zelf,

    Na een aantal jaren lid te zijn geweest van Simyo zit ik er toch aan te denken om over te stappen en de zaak bij jullie op te zeggen.Vooral het laatste jaar neemt het internet verbruik steeds meer toe en de prijs die daar tegenover staat is naar mijn mening belachelijk. Momenteel betaal ik meer dan 35 euro voor een Sim Only abonnement. Hier heb ik een schamele 300 belminuten en/of sms-en voor en maar 4 Gb internet. Momenteel zijn er op de markt aanbieders (tevens van KPN) die voor maar een tientje meer onbeperkt internet en of Bellen leveren (Sim Only), of zelfs voor 15 euro meer onbeperkt Bellen en 8 GB aan internet inclusief een nieuwe telefoon. Je mag dan wel 2 jaar aan een contract vast zitten maar dat is het naar mijn mening meer dan waard aangezien ik erg zuinig ben op mijn telefoons.

    Ik hoop dat jullie hier een oplossing met mij voor kunnen vinden en zo niet dan zie ik mij toch genoodzaakt om over te stappen en jullie als gewaardeerd klant te verlaten.

    MVG

    Simyo zegt:

    Hoi Viktor,

    Goed om te lezen dat je al een aantal jaar een tevreden klant van Simyo bent. Ik zou het zonde vinden als je nu besluit ons te gaan verlaten. Graag kijk ik samen met jou naar de mogelijkheden van jouw abonnement. Hiervoor heb ik jouw gegevens nodig.

    Ik wil je vragen om ons een bericht te sturen via webcare@simyo.nl of via ons forum via www.simyo.nl/forum. Ik zie je bericht graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,
    Simyo Webcare

    Reageer

  • 0

    Martin zegt:
    • 33333
    • 22222
    • 11111
    • 33333

    Ik ben al jaren klant bij Simyo. Maar ik ben geen grootarnemer van services. Een predpsy GSM was genoeg. Een halfjaar geleden is daar een prepay smartphone bijgekomen die ik alleen of WIFI gebruik, dus een internetabonnement heb ik nog steeds niet. Maar ik ben ruimschoots tevreden genoeg om nu al te zeggen dat er twee opties zijn: ofwel ik bliijf internetloos of ik neem Simyo

    Simyo zegt:

    Hoi Martin,

    Wat zijn we blij met jouw positieve reactie. Natuurlijk bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven.

    Groetjes,

    Simyo Webcare

    Reageer

  • -2

    Karin zegt:
    • 11111
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Te duur
    Geen standaard 4G(kost 5 euro extra)
    Te dure MB's
    Geen buitenlandbundel
    Sinds kort overgestapt. Nu heb ik 5x zoveel MB's voor minder geld en inclusief standaard 4G netwerk. Bovendien rekent simyo voor internet in het buitenland voor 1000 MB 60 euro. Nu betaal ik voor 1000 MB een tientje.

    Simyo zegt:

    Beste Karin,

    Bij Simyo vinden we de kwaliteit van onze service erg belangrijk. Wij vinden het dus erg jammer om uw reactie hier te lezen. Wij willen u daarom vragen om, als u dat nog niet gedaan heeft, ons te benaderen via onze eigen kanalen. Dit kan via email op Klantenservice@simyo.nl of via ons forum www.simyo.nl/forum.

    Wij kijken dan graag naar uw situatie.

    Vriendelijke groet,
    Simyo Webcare

    Reageer

  • +1

    feddo zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Prima dekking. Perfect berijkbaar en prima sevice.
    Ik betaal 1 euro meer n kan dan per maand opzeggen.

    Simyo zegt:

    Beste Feddo,

    Bij Simyo vinden we de kwaliteit van onze service erg belangrijk. Goed om te zien dat je zo tevreden bent. Bedankt voor je complimenten.

    Met vriendelijke groet,
    Simyo Webcare

    Reageer

  • -3

    hogenkamp zegt:
    • 11111
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Simyo werft met fraaie woorden en reclame van de Consumentenbond. Ook lijkt het dat je gewaarschuwd wordt bij overschrijding van je limiet. Maar dat geldt alleen voor je internetlimiet. Voor de bellimiet krijg je geen waarschuwing. Als je over de limiet heen gaat, is het kassa voor Simyo. Trap er niet in!

    Simyo zegt:

    Beste heer Hogenkamp,

    Zoals op meerdere klachtensites aangegeven, ontvangen wij graag bericht van u op een van onze eigen klantenservice kanalen.

    Vriendelijke groet,

    Simyo webcare

    Reageer

  • +1

    John zegt:

    Esta maf1ana he ido a comprar cmoida a una tienda Dia y habeda un cartel que poneda que puedes recargar Movistar, Vodafone, Orange, Yoigo, MovilDia, Carrefour y Lebara.Las novedades son Yoigo y Lebara, y que ya pone MovilDia en vez de DiaMovil.

    Simyo zegt:

    Hi John,

    You have contacted the Dutch Simyo. I believe you need Simyo España.

    Best regards,
    Simyo Webcare

    Reageer

  • 0

    Kayk zegt:

    Les clients de Simyo soenrt ravis d’apprendre que le site permettant de recharger son partable ou de s abonner ne fonctionne plus depuis le 11.11.2011, il est conside9re9 comme dangereux par les navigateurs. Nous, clients, attendons une re9action de Simyo, hors de question de saisir nos numeros de carte banquaire dans ces conditions .

    Simyo zegt:

    Hi Kayk

    You have contacted the Dutch Simyo. I believe you need Simyo España.

    Best regards,
    Simyo Webcare

    Reageer

  • 0

    Nada zegt:

    INTERESANTE ANTES DE HACERSE SIMYOHola. Soy pionero SIMYO por la pmcoorif3n Monster. Al realizar un alta nueva introduciendo mi cf3digo recibimos 5eur cada uno GRATIS la tarifa pioneros (llamadas a simyo a 0eur ls 10 primeros min./llam.).Cd3DIGO PROMOCIONAL 644 472 172

    Simyo zegt:

    Hi Nada,

    You have contacted the Dutch Simyo. I believe you need Simyo España.

    Best regards,
    Simyo Webcare

    Reageer

  • 0

    Open zegt:

    Simbenmobile Ik sluit me volledig aan bij Yezz, ook ik werd in de steek geeatln door het vooraf zo mooi lijkende Simyo. Leuke abonnementen als je niet heel veel gebruik maakt van je telefoon, maar wel gewoon wilt bellen en smsen wanneer dat nodig is.Na aanmelding duurde het ook bij mij een aantal dagen voordat ik besloot de klantenservice van Simyo te benaderen. Per mail lukte het me niet om een reactie te krijgen, en per telefoon lukt het wel, maar pas na tientallen minuten, waardoor de kosten voor sim-kaart uiteindelijk geen €10,- waren, maar het dubbele! Jamme

    Simyo zegt:

    Beste Open,

    Bij Simyo vinden we de kwaliteit van onze service erg belangrijk. Wij vinden het dus erg jammer om uw reactie hier te lezen. Wij willen u daarom vragen om, als u dat nog niet gedaan heeft, ons te benaderen via onze eigen kanalen. Dit kan via email op Klantenservice@simyo.nl of via ons forum www.simyo.nl/forum.

    Wij kijken dan graag naar uw situatie.

    Vriendelijke groet,
    Simyo Webcare

    Reageer

  • 0

    Open zegt:

    Simbenmobile Ik sluit me volledig aan bij Yezz, ook ik werd in de steek geeatln door het vooraf zo mooi lijkende Simyo. Leuke abonnementen als je niet heel veel gebruik maakt van je telefoon, maar wel gewoon wilt bellen en smsen wanneer dat nodig is.Na aanmelding duurde het ook bij mij een aantal dagen voordat ik besloot de klantenservice van Simyo te benaderen. Per mail lukte het me niet om een reactie te krijgen, en per telefoon lukt het wel, maar pas na tientallen minuten, waardoor de kosten voor sim-kaart uiteindelijk geen €10,- waren, maar het dubbele! Jammer.

    Reageer

  • 0

    Yaser zegt:

    XMelissa Tsjah Ik wil gewoon zeeggn dat Simyo echt de beste simonly abonnement is :) Wanneer je kijkt naar alle andere bedrijven dan zie je tog gewoon dat je simyo moet nemen . Ik heb Simyo veel met Simyo internet. Die simyo veel is omdat ik eggggg kapot veel bel :P Zit hele dag te smsen en te bellen met me vriendinnen :D Soms ook met boyzzz hoor maar dat ga ik hier niet schrijven hehe :P Maar is wel jammer dat je als kind van onder de achtien toestemming nodig hebt van je ouders. Eerst wouden me ouders niet de simonly nemen, ze zeiden dat ik teveel ging bellen enzo. Dus zorg eerst dat jeje ouders over hebt gehaald van anders kan je hem niet nemen. Voor de rest : wat ik echt niet snap is als je iets neemt wat veel duurder is dan iets anders terwijl het gewoon hetzelfde doet. Je kan met al die abonnementen gewoon bellen dus kies meteen de goedkoopste zou ik zeeggn, slaat anders nergens op!! :DXX

    Reageer

  • 0

    Mohamed zegt:

    Christa Mijn ervaring met een sim only abnemeonnt van Simyo.Ik kan alleen maar zeggen dat ik een geweldige ervaring heb met Simyo, nadat mijn vorige telefoon abnemeonnt bijna zou aflopen vertelde een vriend van mij dat hij gebruikt maakt van de diensten van Simyo. Hij zei dat hij voor een paar euro per maand een sim only abnemeonnt had afgesloten. Eerst wilde ik hem niet geloven omdat ik per maand ongeveer 40 euro belkosten had met mijn mobiele telefoon. Hij wilde mij overtuigen en pakte e9e9n van de facturen van Simyo, ik stond werkelijk waar versteld. Toen het moment daar was, dat mijn vorige abnemeonnt zou aflopen heb ik direct geefnformeerd bij Simyo en besloot gelijk maar om een nieuw sim only abnemeonnt af te sluiten. Wie wil er nou te veel betalen voor mobiel bellen?, juist niemand. Mijn advies is dan ook, neem direct een sim only abnemeonnt van Simyo en stop net als mij met te veel betalen voor je telefoonkosten.

    Reageer

  • 0

    Arend Hoogeveen zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Zeer correcte provider . Heb er al 4 jaar een abbo.
    Alles is perfect nooit geen klachten gehad. Heb er ook een vriendendealshop en daar kun je 10 euro korting verdienen bij elk afgesloten abbo.
    Alle voordelen op een rijtje

    Betrouwbaar KPN Netwerk

    Maandelijks gratis aanpassen

    Regel alles zelf via Mijn Simyo

    Snel en stabiel mobiel internet

    Al 4 keer op rij als beste getest

    Gratis nummerbehoud

    Via de onderstaande link kun je de korting pakken. 

    http://www.simyo.nl/vriendendeal/9zo4fq

    Reageer

  • +1

    Fred zegt:
    • 55555
    • 44444
    • 55555
    • 44444

    Nu een paar jaar beste provider en dat is meer dan terecht. Het gebruik van het KPN netwerk, de fantastische klantenservice en de prijzen die worden gevraagd voor abonnementen, alles is top!

    Mocht je hier even willen kijken om te zien of Simyo wel betrouwbaar en goed is voordat je je abonnement afsluit? Dan kan je ook via mijn shop nog €10 korting krijgen op je eerste factuur. Zelf kan je daarna ook een shop openen en mensen vinden waardoor je een hele lekker korting kan opbouwen.

    Mijn shop: http://www.simyo.nl/vriendendeal/wy52r3

    Reageer

  • 0

    San Thijsse zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Simyo ontkent klachten over de slechte bereikbaarheid, geeft mijn nummer zonder toestemming aan derden (andere providers) = schending van de Wet op de Privacy en lost het probleem niet op.
    Vervolgrens mag je ook niet opzeggen gezien ze hun eigen voorwaarden breken en wanprestatie leveren dus er zit maar 1 ding op: juridische stappen!

    Simyo zegt:

    Beste San,

    Bij Simyo vinden we de kwaliteit van onze service erg belangrijk. Wij vinden het dus erg jammer om uw reactie hier te lezen. Wij willen u daarom vragen om, als u dat nog niet gedaan heeft, ons te benaderen via onze eigen kanalen. Dit kan via email op Klantenservice@simyo.nl of via ons forum www.simyo.nl/forum.

    Wij kijken dan graag naar uw situatie.

    Vriendelijke groet,
    Simyo Webcare

    Reageer

  • 0

    harrie elzinga zegt:
    • 55555
    • 44444
    • 22222
    • 33333

    Hallo waarom heb ik iedere keer bijna tot geen bereik met mijn tel
    of is er storing of zo ik woon in termunten
    ik vind dit maar niks zo

    Simyo zegt:

    Hoi Harrie,

    Wat vervelend om te lezen dat je kampt met minder goed bereik. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

    Er zijn een aantal dingen die je kunt proberen. Heb je jouw telefoon al een helemaal uitgezet en opnieuw opgestart?

    Heb je het probleem op meerdere locaties? Dan raad ik je aan om jouw simkaart eens te testen in een andere telefoon. Dit kan vaak helpen de oorzaak te achterhalen. Het is ook slim om een andere simkaart te testen in jouw eigen telefoon.

    Verder kun je in jouw telefoon handmatig het netwerk selecteren. Dit kun je testen op 2G en 3G. Zo kun je zien welk netwerk sterker is. Ik hoop dat hier wat uitkomt voor je zodat het bereik verbetert.

    Als je op dit bericht wilt reageren, dan kan dit via email op Klantenservice@simyo.nl of via ons forum www.simyo.nl/forum

    Groetjes,
    Simyo

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring