Simpel.nl


Prijs 2.662.662.662.662.66
Levering1.931.931.931.931.93
Ondersteuning1.471.471.471.471.47
Totaal oordeel1.631.631.631.631.63

Simpel.nl is een aanbieder van sim only abonnementen. Dit zijn abonnementen die je aanschaft zonder mobiele telefoon. Als je abonnee wordt van Simpel, dan stuurt Simpel.nl jou een simkaart toe, die je vervolgens in je mobiele telefoon stopt. Met Simpel kan vervolgens tegen zeer lage prijzen gesmst en gebeld worden.

 

Wat is jouw ervaring met Simpel? Gebruikerservaringen met Simpel.nl vind je hieronder.

Alternatieven voor Simpel.nl:

        


216 Positief 967 Negatief 2.499 reviews - gemiddelde: 1.921.921.921.921.92 3.8 uit 10

2.499 Ervaringen voor Simpel.nl

  • 0

    Erik Verhagen zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Simpel is alles behalve ''Simpel''......helaas moet ik de media opzoeken om mijn gelijk te halen. ik wacht al méér dan een JAAR!! op ''simpel'', totdat hun mijn teveel betaalde abonnementskosten terugstorten op mijn rekening. Het gaat om maarliefst €12,-
    Ontelbare keren gebeld, gemaild, geappd......en telkens hetzelfde....''het is doorgegeven aan de betreffende afdeling''!!
    Hoe SIMPEL is het om €12,- over te maken!? Ik woon in Spanje, en mijn Nederlandse telefoonnr. én bankrekening bestaat en gebruik ik allang niet meer. Heb ik keurig mijn Spaanse bankrek. doorgegeven......daar kunnen ze dan niet naar overmaken.....toen het rekeningnr. van mijn broer doorgegeven en DAT IS ZOOOOO moeilijk om even te regelen!
    Simpel? kunnen jullie vandaag astublieft mijn €12,- overmaken?
    Ik heb verschillende bevestigings emails (van lang geleden) waarin staat dat het geregeld word en ik mijn €12,- terug krijg! REGEL DIT DAN OOK!!

    Reageer

  • 0

    Vin zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Sinds enkele maanden kloppen de facturen niet. Op diverse facturen worden mb's doorberekend die gewoon binnen de bundel vallen (dit is is een simpele rekensom als de specificaties goed bekeken worden).
    Daarnaast worden er regelmatig hoge internet tikken berekend. Volgens Simpel omdat 4G netwerken altijd verbinding zoeken, ook al staat data roaming en mobiele data uit. Ik gebruik al jaren hetzelfde toestel en dezelfde instellingen, nooit eerder dezelfde issues gehad. Het is dus een vreemd verhaal. Data wordt ook berekend als ik in EU-landen ben waar data binnen de bundel zou vallen.
    Er is af en toe een toezegging van een 10 EUR coulance korting op de volgende factuur, echter is deze maar 1 x verrekend terwijl deze vaker is toegezegd. Er wordt momenteel niet meer op e-mails gereageerd.

    Reageer

  • 0

    Wester zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ook mijn vrouw is opgelicht door deze kriminele bende. Ook bij ons wordt er niet gereageerd op emails. Het jabonnement duurt helaas nog 1 jaar. Ik laat de afboekingen gelijk blokkeren. Laat ze maar op kosten jagen met aanmaningen en een proces. Ik lust zulke achterbakse figuren rauw. En iedereen die ik ken wordt gewaarschuwd.

    Reageer

  • 0

    ADY zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Had per eind oktober een simonly abonnement €7.50 voor mijn dochter van 10jaar genomen. Voor haar verjaardag.Heb hier zoveel spijt van. Kreeg vandaag een email dat ik bijna €50 kan gaan bij betalen. Wist helemaal niet dat dit kon bij Simpel. En dat dit mag op deze manier. Dit is oplichting. En zoals ik lees zijn er heel veel mensen die het zelfde meemaken. Wat nog erger is zit ernu 2jaar aan vast! Als ze duidelijk aangeven dat je over je bundel kan gaan en er flink voor moet betalen €50,. Dan zou niemand bij hun een abonnement nemen. Voel me belazerd. Echt triest dat ze dit mensen aan doen!

    Reageer

  • +1

    Bernard zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Heb in oktober 2017 een drietal abonnementen afgesloten voor mijzelf en 2 kinderen op het VO voor de lage prijs van 2,50 per maand. Het heeft 5 weken geduurd voordat nummerbehoud eindelijk was doorgevoerd. Echter, pas op; Als je per ongeluk 2 minuten op Youtube zit thuis en je hebt mobiele data aanstaan en wifi uit dan zit je met absurd hoge kosten!!! Zo werd er 50 euro kosten geincasseerd omdat dochter heel even een online spelletje had gedaan thuis. De verbruiksapp. van Simpel gaf desondanks nog steeds positief saldo van het tegoed aan. Toch buiten de bundel gekomen. Dit saldo was 2 weken na dit voorval nog steeds positief. Kortom, verbruiksteller werkt niet goed. Zowel in Mijn Simpel als in de app. Hierover meermaals gebeld. Het zou onder coulance afgeboekt worden, omdat Simpel toegaf problemen te hebben. (Verbruik wordt niet verwerkt en het saldo aan het begin van de nieuwe periode start niet met 500mb maar begint veel lager). Helaas een maand later toch 50 euro van mijn rekening gehaald door Simpel, ondanks alle toezeggingen. De 2,50 euro maandelijkse kosten zijn IMO alleen bedoeld om maar zoveel mogelijk klanten te werven. Maar oh weh als je een paar minuten een online spelletje Pokemon Go speelt/Youtube dan mag je 50 euro aftikken.Na vele pogingen om het op te lossen ben ik helemaal klaar met Simpel. Ik raad dus sterk af om bij deze prijsvechter een abonnement te nemen. Klantenservice medewerkers zijn onbekwaam, blijkbaar niet bevoegd om zaken te regelen. Afdelingen werken niet samen. Niet eerder zo teleurgesteld geweest in een mobiele telefoonprovider!

    Reageer

  • 0

    Rob zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Waardeloze service en klantvriendelijkheid

    Reageer

  • -1

    Anoniem zegt:
    • 33333
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Op 1 december zou mijn oude nummer worden overgezet naar de simpel simkaart. Na 2 dagen activeren kan ik nog steeds niks (niet bellen/smsen/internetten). Gebeld met de helpdesk waarop ze zeggen dat ze met een storing te maken hebben en niet weten wanneer dit opgelost wordt. Lekker dan, ben dus letterlijk overgestapt naar niks!

    Jan zegt:

    Heb niet te veel hoop. Ik heb met het simpelabonnement nooit kunnen bellen, sms'en en internetten. Wel gebeld worden en sms ontvangen. Na 8 weken is het genoeg geweest. Nu overeenkomst ontbonden en is de strijd om het terugkrijgen van de kosten begonnen.
    Simpel verwijst steeds naar de technische dienst. Inmiddels betwijfel ik of die wel bestaat....

    Simpel zegt:

    Hi Anoniem en Jan,

    Wat vervelend dat nummerbehoud niet correct is gegaan. Ik wil graag voor jullie kijken wat ik voor jullie kan betekenen. Willen jullie mij een e-mail sturen met de desbetreffende klantgegevens? Dit mogen jullie sturen naar klantenservice@service.simpel.nl met als titel: klacht: telecomervaring. Jullie berichten zullen zo bij mij terecht komen en ik zal jullie zo snel mogelijk helpen.

    Met vriendelijke groeten,

    Astrid
    Simpel

    Reageer

  • +1

    Dirk zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Sluit geen contract bij simpel af. Je wordt opgelicht. Plafond was er in 1 keer af!? En heeft mijn zoon 57,- in een avond aan internet gebruikt! Op een abonnement van 7,50 per maand! Gebeld naar klantenservice en natuurlijk ligt het aan ons.
    Helaas nog 1,5 jaar voordat contract is afgelopen, maar kan wel anderen waarschuwen. Doe het niet, want het verdienmodel klopt echt niet!

    Simpel zegt:

    Hi Dirk,
    Wat vervelend om te lezen dat het plafond ineens is uitgezet! Ik help u hier graag bij. Wilt u mij een e-mail sturen met uw klantgegevens zodat ik kan uitzoeken wat er is gebeurd? Dit kunt u sturen naar klantenservice@service.simpel.nl. Om ervoor te zorgen dat de e-mail bij mij komt wil ik u verzoeken om als titel Klacht: telecomervaring, te gebruiken. Ik zal zo snel mogelijk op u reageren en kijken of ik u een tegemoetkoming kan geven hierin.

    Met vriendelijke groeten,

    Astrid
    Simpel

    Reageer

  • +1

    Y. Kuin zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik was tot vandaag een heel tevreden gebruiker van simpel.nl. Ik ben al jarenlang klant. Heb kort geleden mijn abonnement aan gepast, allemaal prima verlopen. Echter nu heb ik een nieuwe Simkaart nodig i.v.m. de aanschaf van een nieuwe telefoon. Moet ik daar € 15,00 voor betalen. Wat idioot veel. Nieuwe klanten krijgen hem gratis.

    Y. Kuin zegt:

    Inmiddels heb ik contact gehad met Simpel en is het netjes opgelost.Dus ik ben weer een tevreden gebruiker. Dus ik stel bij naar 5 sterren.

    Reageer

  • -1

    Remco zegt:
    • 22222
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    Door een fout van Simpel werd het Internetplafond niet goed verwerkt, waardoor mijn zoontje meteen de eerste maand 50 euro aan Internetkosten had. Als je een vraag stuurt naar de Simpel klatenservice, duurt het weken voordat je antwoord krijgt. Verder zeggen ze de ene keer het een en de andere keer het ander. Ik ben het zat. Dus: negatieve review en zo snel mogelijk weg bij Simpel.

    Plafond werkt sowieso waardeloos. Mijn advies: niet aanschaffen voor kinderen. Mijn vrouw gebruikt Hollandsnieuwe, die hebben wel een goed plafond.

    Reageer

  • +1

    AB zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 22222
    • 11111

    Bij simpel is het belplafond nu niet meer gratis.

    https://www.simpel.nl/controle-over-je-kosten
    Kosten voor het gebruik van het Plafond

    Het Plafond is gratis voor alle klanten die een abonnement besteld hebben vóór 8 augustus 2017. Voor klanten die op of na 8 augustus 2017 een abonnement hebben besteld geldt dat het gebruik van het Plafond €0,50 per maand kost, ongeacht hoe vaak of hoe lang je Plafond gedurende deze maand actief is. Je betaalt deze €0,50 alleen voor de maand(en) waarin je het Plafond hebt gebruikt.

    Patrick zegt:

    Dat klinkt prachtig dat plafond, maar kan pas vanaf een tientje. Niet echt nuttig dus als je abonnementen van € 2,50 € 5 en € 7,50 aanbiedt...

    Reageer

  • 0

    anoniem zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    .

    Reageer

  • +1

    Shadi zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Mijn ervaring met simpel is erg slecht en ik weet bijne 5vrienden die het zelfde problemen hebben.
    Ik mijn verbruik bijne 750mgb per maand.
    Maar met simpel eerst maand ,nee eerst 10 minut gebruik ik 1gb en moest extra bedrag daarboven betalen .
    Ik he de klantsirves gevragd en ze gaven on duidelijke antwoord.
    Nu weer met mijn vrouw moest ze eerst dad en per half uur 50euro betalen naast haar bundel en het einige antwoord van klantrelatie dat ik heb dat gebruik , en ik heb veel kinnes die het zelfde probleem hebben
    Nu zijn wij van plan om een beroep tegen simpel te doen. Want ik vind fat fraude en ik zal niet stil staan v.

    Reageer

  • 0

    Shadi zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Mijn ervaring met simpel is erg slecht en ik weet bijne 5vrienden die het zelfde problemen hebben.
    Ik mijn verbruik bijne 750mgb per maand.
    Maar met simpel eerst maand ,nee eerst 10 minut gebruik ik 1gb en moest extra bedrag daarboven betalen .
    Ik he de klantsirves gevragd en ze gaven on duidelijke antwoord.
    gaven

    Reageer

  • 0

    Rob zegt:
    • 55555
    • 33333
    • 11111
    • 22222

    Ben overgestapt van KPN naar Simpel met nummerbehoud. Vanochtend om 9:30 kreeg ik een sms "Welkom bij Simpel". Sindsdien heb ik geen telefoonverbinding en geen internetverbinding meer (het is nu 16:30).
    De WebCare afdeling van Simpel zegt dat voor het overzetten 24 uur staat (in plaats van de 30 minuten voor telefoon en 2 uur voor internet die op de site staat)en reageert vervolgens niet meer.
    De overstap van Simyo naar Simpel van mijn dochter duurde maar een uurtje, inclusief internet. Simpel.nl heeft het zelf over 30 minuten en het ligt dus voor de hand dat er iets mis is. Maar men doet niets.

    Reageer

  • 0

    Nico zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Mijn vrouw heeft ruim anderhalf jaar Simpel abonnement. Voor 10 euro onbeperkt bellen en 1GB.

    Dik tevreden. Ik hoop dat ze hem eerdaags nog met 2 jaar kan verlengen als de mogelijkheid er is.

    Reageer

  • 0

    Larry zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Eigenlijk zegt de naam het al, Simpel,
    Als ik bel valt te pas en te onpas de verbinding weg al vele keren het door hun opgegeven lijstje afgewerkt en door gezonden via E-mail en later met Whatsapp.
    Ben er nu echt helemaal klaar mee en ga mijn abonnement opzeggen dan maar iets meer betalen met wel normaal kunnen bellen!
    Simpel krijgt van mij een lange koude douche!
    Het geld binnenhalen elke maand gaat gemakkelijk maar heb je een probleem of klacht dan doen ze erg moeilijk of er komt gewoon geen reactie meer.
    Ps het is jammer dat ik 1 ster per categorie moet invullen, want zelfs die ene ster verdienen ze tot nu toe niet van mij.

    Reageer

  • 0

    Jean-paul visser zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Op vakantie de melding gekregen dat de databundel op was. Simpel gebeld om dit voor 2.50 euro te verhogen naar 2 Gb. Bleek (achteraf) dat ik hiermee automatisch onbeperkt bellen terug bracht naar 250 minuten. Dit werd mij niet verteld. Bij thuiskomst geprobeerd dit terug te draaien, maar dat kon ik wel vergeten. Mijn conclusie: (en die van de Arag) goedkope abonnementen, en even goedkope streken.

    Reageer

  • +1

    Erwin zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik heb mijn abonnement op 6 oktober 2016 opgezegd per eerstkomende mogelijkheid via een mail naar de klantenservice van Simpel. Op 11 oktober heeft Jethro van Simpel per mail bevestigd dat mijn abonnement per 8 juli 2017 gestopt zou worden.

    Rond 20 juni werd het abbonnementsgeld voor juli (7 euro) en de gebruikskosten buiten mijn bundel (0,29 euro) geïncasseerd van mijn bankrekening. Ik had het vermoeden dat dit was voor de 8 dagen in juli en ik hierna een officiële afrekening zou krijgen. Toen mijn mobiel het rond 13 juli bleef werken, heb ik direct de klantenservice gebeld om dit te melden. Ene Francesco heeft mijn abbonnement per 1 augustus definitief beeindig en Simpel zou (na ruggespraak teamlead) terugkomen met een oplossing voor het onterecht geïncasseerde bedrag. Dit is ook bevestigd door Simpel per mail.En toen bleef het heel lang stil...

    Na enkele dagen wederom gebeld en kreeg hetzelfde excuus. Daarna overgestapt op de WhatsApp om het zwart op wit te hebben. Ondanks vele pogingen niks. Op 3 augustus (bijna 1 maand later) was mijn vertrouwen compleet weg en heb ik via mijn bank het incasso laten terugboeken nadat ik Simpel hiervan 1 dag daarvoor op de hoogte had gesteld.

    Gelukkig heb ik hierna ondervonden dat Simpel wel binnen 1 dag kan reageren. Er werd mij medegedeeld dat ze door mijn terugboeken verzoek van de bank de oude rekening niet kunnen rechtzetten in hun administratie en dat ik deze onterechte rekening asap zou willen betalen. Daarnaast komt er ook nog een incasso van wederom 7 euro eind augustus voor het abonnementsgeld van de maand augustus terwijl mijn contract per 08/07/2017 beëindigd zou zijn. Ook deze dien ik niet tegen te houden voor het 'proces'.

    Ik heb direct via mijn bank de Simpel machtiging laten blokkeren. Daarnaast de klantenservice nogmaals verzocht voor een correcte rekening van mijn gebruikskosten in juni (0,29 euro) en het abonnementsgeld van 8 dagen in juli (1,81 euro). Tot op heden in afwchting van verdere communicatie.

    Ik begrijp dat een bedrijf een fout kan maken. Iedereen maakt immers fouten, echter de manier waarop Simpel omgaat met door hun veroorzaakte fouten is beneden alle peil. Ik ben tot op heden veel tijd kwijt om hun gestuntel recht te zetten met 0,0 medewerking. Daarnaast spreken we over een bedrag van 2,10 euro.

    Mocht ik morgen wederom geen bevredigend antwoord hebben, gaat er eveneens een klacht naar Autoriteit Consument en Markt.

    Reageer

  • 0

    Eva zegt:
    • 22222
    • 33333
    • 22222
    • 11111

    Mijn ervaringen met SIMPEL zijn niet goed. Het verbaast me dat ik overal goede recensies lees. De 3G werkt niet goed, heb op veel plaatsen gewoon geen bereik. Sms'jes verstuurt die niet zonder WIFI en krijg je dus ook niet binnen zonder WIFI. Ze beloven veel dingen die het netwerk later niet nakomt. De klantenservice is opsig wel oké. De SIM ONLy van SIMPEL is niet aan te raden.

    Simpel zegt:

    Hallo Eva,

    Vervelend te horen dat u problemen heeft met het abonnement, graag willen wij u dan ook helpen om dit op te lossen, u kunt via nummer 088 100 5757 contact met ons opnemen, wij helpen u dan graag verder.

    Met vriendelijke groet,

    Leon

    Simpel

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring