Simpel.nl


Prijs 2.662.662.662.662.66
Levering1.931.931.931.931.93
Ondersteuning1.491.491.491.491.49
Totaal oordeel1.651.651.651.651.65

Simpel.nl is een aanbieder van sim only abonnementen. Dit zijn abonnementen die je aanschaft zonder mobiele telefoon. Als je abonnee wordt van Simpel, dan stuurt Simpel.nl jou een simkaart toe, die je vervolgens in je mobiele telefoon stopt. Met Simpel kan vervolgens tegen zeer lage prijzen gesmst en gebeld worden.

Simpel.nl wordt als de goedkoopste simonly aanbieder van Nederland getipt. Een simkaart met beltegoed en sms kost bij Simpel.nl €2,50 of € 5,00 per maand, afhankelijk van het gekozen abonnement.

Op 20 oktober 2012 besteedde Kassa (Vara) een item over Simpel, gezien de vele klachten die onder andere hier binnen zijn gekomen. De provider belooft vanaf nu alle klachten op te lossen!

Wat is jouw ervaring met Simpel? Gebruikerservaringen met Simpel.nl vind je hieronder.

Alternatieven voor Simpel.nl:

        


195 Positief 852 Negatief 2.181 reviews - gemiddelde: 1.931.931.931.931.93 3.9 uit 10

2.181 Ervaringen voor Simpel.nl

  • 0

    Hans van Tol zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Misleiding en criminele activiteiten

    Een aantal weken geleden kreeg ik een aanbod van simpel en mijn bundels gratis te verdubbelen
    Ik had een abonnement van 800 belminuten
    100 sms
    500 mb internet
    Inderdaad alles is verdubbeld maar mijn bel minuten niet sterker nog deze zijn verlaagd naar 120 belminuten enmeteen verdubbeld naar 240 minuten
    Natuurlijk had ik vrij snel mijn limiet van 240 behaald en werd mijn telefoon geblokkeerd
    Op mijn mails naar de klanten service werd niet gereageerd Na eindeloos wachten kreeg een aardige Jeroen aan de telefoon Die mij doorleuk vertelde dat 800 belminuten niet verdubbeld konden worden en dat ik daarom 240 belminuten heb gekregen.
    Als ik mijn bevestiging mail goed zal hebben door gelezen dan zag ik daar staan 240 belminuten
    En dat had ik natuurlijk niet moeten acceptern
    In mijn betoog dat ik als klant te goeder trouw ben en ik ja zeg deze aanbieding word ik gestraft
    En u begrijpt dat deze werknemer dit beaamte
    Maar het was geen enkel probleem om weer mijn gsm te gebruiken als ik even 100,-- zal storten Omdat ik teveel heb gebeld met mijn 240 minuten bundel.
    U begrijpt dat ik steil achter over viel
    Ik word gestraft omdat ik in ging op een aanbieding van simpel
    Met mijn rug tegen de muur heb ik vandaag 100 euro over gemaakt en u begrijpt het zeker al IK KAN NOG STEEDS NIET BELLEN
    Beste mensen pas op met deze criminelen

    Reageer

  • -1

    majootje zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ja hoor het is zover! Ik ben gedaagd voor een zitting door WEBCASSO inzake direct pay die Simpel bv. heeft over genomen. Kreeg niet eens een aangetekende brief, maar een lullige envelop van van de Bergh en partners deurwaarders waarop stond "ambtelijk stuk direkt lezen". Heb de rechtbank maar even gebeld of dit wel een officiële dagvaarding betrof! Helaas konden ze me daarover niets zinnigs zeggen omdat ze maar een dag van te voren horen welke zaken er voor moeten komen die dag. Ben nu maar als de sodemieter alles aan het uitzoeken wat ik nog kan vinden aan mailtjes, want op mijn vele aangetekende brieven is nooit gereageerd door Simpel, Direct Pay, Webcasso of deurwaarders van de Bergh! Deze zaak loopt al vanaf het begin van mijn bel-abbonnement voor mijn dochter waarover ik eerder gepost heb en ze ook in gebreke heb gesteld vanwege hun wanpraktijken. Duim maar voor me!

    Reageer

  • 0

    nadine zegt:
    • 55555
    • 44444
    • 33333
    • 44444

    Ik ben nu twee jaar bij Simpel en ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Hij is goedkoop en ik zie geen enkele reden om over te stappen naar een ander. Ik heb alleen geen ervaring met het hebben van internet.
    Mijn enige nadeel is dat de website ontzettend traag is.

    Reageer

  • 0

    Milton Tsie zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Internet is belachelijk traag en je hebt vaak geen bereik. Ze zeggen gebruik te maken van het T-mobile netwerk, maar ik vraag me af wat voor deal ze dan wel niet heben gesloten. Sinds ik van T-Mobile op Simpel ben overgestapt zijn mijn bereik en internetsnelheid namelijk behoorlijk gekelderd, terwijl ik hiervoor ook niet over een 4g abbonnement beschikte. Ik heb een 2 gig abbonnement bij Simpel nu, omdat ik hiervoor te weinig had aan de 1 gb bij T-mobile. Echter, ik verbruik nu nog maar een fractie van mijn internetbundel omdat ik er gewoon nauwelijks effectief gebruik van kan maken. Zeker geen aanrader dus.

    Reageer

  • 0

    Jim zegt:
    • 55555
    • 44444
    • 44444
    • 22222

    Pas overgestapt van tmobile. Sindsdien problemen met internet. Vaak geen internet en erg langzaam. Jammer. Zit er nu 2 jaar aan vast.

    Reageer

  • 0

    Willem zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Internet is super sloom.

    In de verdubbelweken heb ik een abonnement afgesloten. Nu blijkt het internet super traag te zijn.

    Reageer

  • +1

    Frank van der Zande zegt:
    • 55555
    • 33333
    • 11111
    • 22222

    Ik heb abbo'tje voor mijn dochter afgesloten alles wat uitgezet kon worden uitgezet dus ook gprs. Zodat ze alleen kan bellen en gebeld worden.
    Nu krijg ik ineens een factuur met €1,02 boven op de abbo kosten deze blijken na navraag te zijn van video bellen nu heb ik het nagekeken en dit klopt zij heeft met mij getracht te video bellen wat ovenregens niet is gelukt.
    maar op haar telefoon kan zij enkel via wifi data versturen en bij mijn weten is videobellen met data en als deze niet wordt verstuurd of ontvangen hoef je er ook niet voor te betalen.
    aangezien ik dit nu weer via mijn simpel probeer te regelen maar al een hele tijd dit niet wil lukken en ik weiger om te bellen omdat ik de vorige keer dat ik moest bellen ruim 2 euro kwijt was om een foutje van 0,50 cent recht te zetten begin ik het een beetje beu te worden bij simpel ik heb 3 abbo's daar lopen maar dan maar 2 kwartjes meer betalen en geen gezever.

    maw lekker goedkoop zolang het goed gaat als er iets is wat geregeld moet worden moet je of veel geduld hebben of je portemonee open trekken ook al is het niet je eigen fout

    Reageer

  • 0

    boelen zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    download 0,13 Mbps
    upload 1,80 Mbps
    met een Samsung S4

    terwijl ik in een uitstekend dekkingsgebied zit,
    althans volgens de postcodecheck.
    Is toch niet meer van deze tijd, dit soort snelheden...
    Veel beloven en weinig geven !

    Reageer

  • 0

    r.Hoogland zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Beste Simpel,
    vervangende simkaart getracht te activeren(met actvatiecode) wat om welke reden ook niet gebeurd.
    kan dus niet bellen en sms en internetten. abo loopt wel.
    wat te doen???
    R.Hoogland

    r Hoogland zegt:

    per email de klacht gemeld bij de klantenservice, dezelfde nacht verholpen.
    goede snelle service!

    R.Hoogland

    Reageer

  • 0

    Peter Huizinga zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 11111
    • 22222

    Helaas kan ik sinds een paar maanden niet meer mobiel bellen of gebeld worden. Ook SMS versturen of ontvangen gaat niet. Gebeld met de klantenservice. Die beloift dat de technische dienst mij zal terug bellen. Is niet gebeurd. Jammer. Mijn abo loopt tot 18 oktober dit jaar en ik stap over naar een andere provider.

    Reageer

  • -1

    philomena zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Vind simpel echt slecht!!.
    het internet is vet traag of het doet het helemaal niet.
    Jammer dit dacht eindelijk geen gsm abbo meer maar.

    Reageer

  • +1

    San zegt:
    • 55555
    • 33333
    • 33333
    • 44444

    Een hele goede ervaring met Simpel waar ik al 3 jaar klant van ben.
    Even paar punten opsommen:
    Prijs is uitstekend, kan al jaren niks goedkoper vinden.
    Bereik is goed tot uitstekend ( T-Mobile dekking )
    "Mijn Simpel" kan betere uitstraling hebben, maar is verder is heel functioneel.
    Minpunt is het dat er geen mogelijkheid bestaat om ( tegen betaling ) gebruik te maken van 4G techniek.

    Ik noem ze graag Ryan Air onder telco aanbidders, aangezien je krijgt waar je voor betaalt. Wil je wat extra dan betaal je daar gewoonweg voor. Vind een eerlijkere systeem, want bij andere bedrijven betaal je via duurdere abonnementen voor extra`s zoals helpdesk of kwijtgeraakte simkaarten ook als je daar geen gebruik van maakt.

    Reageer

  • -2

    davick van steen zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    ik zal simpel niet aanraden je word er zo slecht behandelt.
    ik heb begin maart een abonnement aangevraagd en heb pas eind april mijn simkaart binnen door een fout bij simpel zelf toen moest ik 2 weken wachten voordat hij geactiveerd zou worden en ben hem kwijt geraakt ik heb toen een nieuwe aangevraagd en moest 15 euro betalen voor een nieuwe simkaart
    ik heb nu mijn sim kaart binnen en moet hem activeren maar dat kan niet want ze hebben me geen gegevens gegeven om in te loggen dus ik kan mijn sim kaart niet activeren. als ik ze probeer te bellen sta ik 10 minuten te wachten met een irritant achtergrond geluidje en hangen ze me op zonder iets te zeggen en daar betaal ik voor... je kan ze niet bereiken via email want ze reageren daar niet op. echt een waatdeloze telefoonmaatschappij...

    Anna van Dijck zegt:

    Beste Davick,

    Allereerst mijn excuses voor je vervelende ervaring! Ik zie dat je klacht is opgepakt door een collega, en dat de kosten voor de nieuwe simkaart zijn vergoed. Wij nemen je melding zeker mee in de optimalisering van onze dienstverlening.
    Als je in de toekomst vragen hebt kun je ze ook aan mij stellen via anna@simpel.nl, dan zal ik deze graag zo spoedig mogelijk beantwoorden.

    Met vriendelijke groet,

    Anna van Dijck
    Simpel

    Anja van de Brug zegt:

    Geachte Anna van Dijck,

    N.a.v. ontvangen brief Webcasso met dreiging rechtszaak over conflickt 2008 (!!?) vanwege ongeactiveerde/ongevraagde NIET te stoppen smsjes , zelfs 3 x per seconde, natuurlijk kosten 1,27 per stuk, het belang van Simpel, gekeken op deze website!
    Simpel werkt simpelweg nog steeds NIET!

    Reageer

  • +1

    Marjolein zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ooit een abonnement aangevraagd bij simpel. Ik wilde graag mijn eigen nummer behouden dus kreeg eerst een tijdelijke simkaart met een ander nummer. Deze simkaart deed het niet en ook heb ik nooit mijn eigen nummer teruggekregen. Nu wel een dikke rekening gekregen van het incassobureau dat ik moet betalen. Ik ga dus mooi niet betalen voor iets wat ik nooit heb gebruikt/kunnen gebruiken.

    Ga nooit naar simpel!

    Reageer

  • -2

    Andre zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Zekere voor het onzekere, ik ga dus niet aan Simpel beginnen.
    Goedkoop is duurkoop zeg ik, en heel vaak is dat de realiteit.

    Reageer

  • -3

    Marlies van meel zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Zo dat is wel ff heftig wat ik hier zoal lees over SIMPEL,zo simpel is het dan toch allemaal niet , ik zat ook te denken om een abonnement af te sluiten maar doe het maar niet ,ik was aan het zoeken of je met simpel overal bereik had ! en onder welke provider simpel valt ik denk t mobile maar weet het niet zeker.
    Simpel jullie zouden volgens KASSA bericht uit 2012 toch beter je best gaan doen :)
    Het is jammer dat het zo allemaal moet gaan als ze de mensen eens wat beter te woord stonden zouden ze toch een super provider kunnen worden ,nu doordat ze de mensen niet goed behandelen krijgen ze alleen maar negatieve reacties
    JAMMER SIMPEL zo zullen jullie niet lang meer bestaan ondanks dat je goedkoop bent ja goedkoop is meestal duurkoop toch! SIMPEL ik kom niet naar jullie toe sorry of het moet snel veranderen ,maar wens jullie veel succes in de toekomst ik gun dat iedereen dus ook jullie :).
    Groetjes Marlies van Meel

    Reageer

  • -3

    mimoun zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Dank jullie wel voor het advies, ik wou bijna abonnement afsluiten voor 2 jaar bij simpel.

    na deze vervelende berichten.

    Reageer

  • 0

    Sarah zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wat ben ik blij dit allemaal te lezen! Ik wilde bijna een abo afsluiten bij Simpel. Nou never niet dus. Jammer..twas zo goedkoop!
    Sarah

    Reageer

  • +2

    Bram de geerd zegt:
    • 55555
    • 44444
    • 44444
    • 44444

    Ik snap niet waar iedereen zich zo'n zorgen over maakt. Ik zit nu een paar maanden bij simpel, heb 1 keer een probleem gehad ivm stroomstoring en het werd gelijk voor me opgelost. Een prima klantenservice! Dus ik snap niet zo goed waar mensen zich druk over maken, als ik al deze recensies hier lees...

    Reageer

  • -3

    Peter zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Dus met deze berichten ga ik dus niet naar Simpel.

    na al deze vervelende berichten.

    bedankt voor info .

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring