Simpel.nl


Prijs 2.662.662.662.662.66
Levering1.931.931.931.931.93
Ondersteuning1.491.491.491.491.49
Totaal oordeel1.661.661.661.661.66

Simpel Simpel.nlSimpel.nl is een aanbieder van sim only abonnementen. Dit zijn abonnementen die je aanschaft zonder mobiele telefoon. Als je abonnee wordt van Simpel, dan stuurt Simpel.nl jou een simkaart toe, die je vervolgens in je mobiele telefoon stopt. Met Simpel kan vervolgens tegen zeer lage prijzen gesmst en gebeld worden.

Simpel.nl wordt als de goedkoopste simonly aanbieder van Nederland getipt. Een simkaart met beltegoed en sms kost bij Simpel.nl €2,50 of € 5,00 per maand, afhankelijk van het gekozen abonnement.

Op 20 oktober 2012 besteedde Kassa (Vara) een item over Simpel, gezien de vele klachten die onder andere hier binnen zijn gekomen. De provider belooft vanaf nu alle klachten op te lossen!

Wat is jouw ervaring met Simpel? Gebruikerservaringen met Simpel.nl vind je hieronder.

Alternatieven voor Simpel.nl:

Simyo Simpel.nl    Ben Simpel.nl    hollandsnieuw Simpel.nl


191 Positief 825 Negatief 2.140 reviews - gemiddelde: 1.941.941.941.941.94 3.9 uit 10

2.140 Ervaringen voor Simpel.nl

  • +1

    Steven zegt:
    • 55555
    • 33333
    • 33333
    • 44444

    Ik was er echt helemaal tevreden mee tot nu, de laatste maand van het contract.
    Eerder kreeg ik altijd een sms-berichtje als ik op 80% en 100% van mijn mb's zat. Nu keek ik op de rekening van vorige maand en daar stond 12euro extra van mijn plafond op! Vandaag was ik op het werk en wou even whatsappen, lukt het niet. Nou zit ik achter de computer en kijk op 'mijn simpel', (wat overigens langzaam is en na 1 andere pagina de knoppen niet werken), schijn ik weer €12 kwijt te zijn aan mijn plafond.

    Zoals ik net vermeldde kreeg ik eerder altijd een smsje en nu stoppen ze daarmee zonder er wat info over te geven. Zo pakken ze de jongeren wel met een goedkoop abbonementje om je daarna gewoon te naaien! SCHANDE!!!!!

    Anna van Dijck zegt:

    Beste Steven,

    Graag zoek ik je melding voor je uit. Zou je een bericht willen sturen naar anna@simpel.nl onder vermelding van je klantgegevens? Ik kom dan zo spoedig mogelijk bij je terug.

    Met vriendelijke groet,

    Anna van Dijck
    Simpel

    Reageer

  • 0

    Bayram zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Beste mensen. Nooit zaken doen met simpel. Het is niet simpel zoals ze zeggen. Ze smijten een maal een 2jarige contract aan je. En dan is de klanten service niet meer zo vriendelijk. Ze blokkeren je zelfs omdat je waarschijnlijk te veel gaat bellen. Je hebt niet eens gebeld!!! En dan die deurwaarders molen aan je broek. Wij hebben zeer slechte ervaring met deze onproffesionele telecom aanbieder. Wij doen het nooit meer. Ons lesje wel gehad.

    Reageer

  • 0

    Aura zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wat een rot bedrijf zeg! Jaren geleden een abonement bij gehad en continue rekeningen gehad die niet klopte. Steeds weer zeiden ze dat ik buiten mijn bundel was terwijl ik de simkaart niet eens meer gebruikte. Als ik daarvoor contact met hun opnam (wat via de telefoon moest want via de mail reageerde ze niet) werd ik naar een extern bedrijf gestuurt die hun rekeningen deden. Om daar vervolgens weer naar simpel doorverwezen te worden. Dit is inmiddels 4 jaar geleden en krijg tot op de dag van vandaag nog mailtjes met foute vacatures van hun toegestuurt. Terwijl ik dus allang geen gebruik meer van hun maak!!! Wat een geldtrekkende tiefus leiers! ...sorry voor mijn taalgebruik

    Reageer

  • 0

    thea zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 11111
    • 11111

    Ik had ook een Simpel abonnement maar kon niet bellen of gebeld worden in het buitenland. Volgens Simpel lag het aan mijn telefoon en niet aan Simpel. Ik heb nu een ander abonnement met dezelfde telefoon en kan gewoon bellen of gebeld worden in het buitenland.
    Het lag dus wel aan Simpel. Zo simpel is het.

    thea zegt:

    Ik bedoel hier dat ik een andere provider heb gekozen.

    Reageer

  • 0

    erik zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    hallo mensen simpel zei tegen mij je simkaart kan niet gehackt worden nou mooi dus wel ik heb de 0900 nummers die gebruik ik niet eens maar wel een hoge kosten ik betaal niet voor iets wat ik niet gebruik ik heb het op blokkering staan maar ze hebben het wel gehackt en ik woord afgeluisterd volgens simpel kan dat niet

    wat moet ik er aan doen iemand een idee of een oplossing

    ik kan wel janken dat zoiets bestaat ik hoor van jullie

    simpel waardeloze lui wel geld verdienen maar niks doen

    ik ben nu ten einde raad wat kan ik nog doen help mij a.u.b

    thea zegt:

    Ik zou een andere provider kiezen. Ik heb dat ook gedaan en helemaal geen problemen meer.

    Bayram zegt:

    Nooit doen. Je komt direct in de ellende en kost je hoop geld. Gewoon een andere kiezen

    Reageer

  • 0

    FvC zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Het is werkelijk niet te filmen! Krijg een email van Simpel dat ik ook niet meer kan bellen omdat ik mijn belplafond heb bereikt.
    Ik heb deze maand nog geen telefoontje gepleegd en niet op internet geweest!!!
    Wat een ellendig zooitje daar. Gek word ik ervan.

    Bayram zegt:

    Precies ook bij. Wat een bedrijf zeg?!(;:/-)€&@?!)€&

    Reageer

  • 0

    Freek zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik had een abonnement afgesloten voor 24 maanden met een automatische gratis verlenging van 6 maanden.
    Wat mij eigenlijk al niet verbaasde, gezien mijn ervaringen met dit bedrijf, kreeg ik natuurlijk wel een afschrijving voor de eerste gratis maand. Deze afschrijving heb ik direct laten storneren.
    Uiteraard kreeg ik direct een reactie per email om te betalen. Terug gemaild dat deze vordering onterecht was en dat ze geen cent meer van mij krijgen. Weer een mail ontvangen van Simpel dat er betaald moet worden en dat zij bepaalde telefoondiensten
    gingen blokkeren.
    Op de emails die men van Simpel ontvangt kan men niet reageren en door hun actie/blokkade kan ik ze ook niet bellen.

    Mijn ervaring met Simpel;
    Slechte klachten/klantenservice, moeilijk te bereiken (bijna onmogelijk gezien het te doorlopen menu) en dan nog een hele lange wachttijd.
    Weinig respect voor de klant gezien de toon in de mails en aan de telefoon. Ik als 69 jarige wens niet met je en jij aangesproken te worden.

    Slecht bereik van telefonie en internet ( meerdere keren gemeld maar nooit opgelost)

    Al met al vind ik Simpel een heel slecht bedrijf en ik zal de instanties die hierop toezicht houden ervan op de hoogte stellen!

    Reageer

  • +1

    Bram zegt:
    • 55555
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Bij Simpel is het heel simpel, als er iets mis gaat wordt je niet correct behandeld en wordt je gezien als melkkoe!
    Voor mijn zoon hebben we een abonnement afgesloten bij simpel voor €7,50 per maand. Sinds vorige maand kon hij plotseling niet meer bellen gebeld worden en SMSen. Dus de sim kaart in een aander simlock vrij toestel gedrukt deze gaf meteen aan geen simkaart. Dus via mail bij simpel gemeld. De oplossing kwam een dag later we moesten de sim kaart in twee andere toestellen proberen en hierbij opgeven wat het merk en type van de twee verschillende telefoons was. Verder moesten we bijhouden waar en wanneer er niet gebeld kon worden. Er was al een half jaar mee gebeld en enzv.. op hetzelfde traject hij is ineens opgehouden.... DUS HET IS SIMPEL de sim kaart is kapot!!! Dit als reactie maar weer op de mail gezet simple heeft graag dat je belt voor 35ct per minuut. In deze reactie heb ik aangegeven dat ik een sim kaart besteld heb met bovengenoemde reden. Antw simpel het spijt ons dat u niet onze vragen hebt beantwoordt en wij betalen de sim niet dus veel suc6 het is heel simpel je had gewoon moeten doen wat wij aangeven.
    Toen de sim kaart gearriveerd was in het toestel gedaan en geactiveerd en voila meteen weer bereik etc. Het is dus heel simpel!!!!!! Maar helaas Simpel laat een scholiet van 14 opdraaien voor een waardeloze simkaart en incasserd weer 15 euro. Bedankt SIMPEL!

    Bram zegt:

    Na email contact met Anna van Simpel heeft simpel mij toegezegd de sim kaart terug te betalen dus netjes opgelost!

    Reageer

  • +2

    Ibrahim zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Beste mensen,

    Ik had een negatieve ervaring met simpel en ik moet zeggen dat ze bij de klantenservice mij niet verder konden helpen en dat ik het via een brief moest proberen i.v.m. het niet op tijd hebben gereageerd binnen 14 dagen van aankoop (wat ik nooit besteld heb). Ze wilde mij niet helpen en moest het perse via brief mijn klacht indienen.

    Ik heb toen mijn beklag geuit op dit site en Anna van Dijck van simpel vroeg mij om bepaalde gegevens en dan zou ze erna kijken.

    Dat is mij UITSTEKEND bevallen mevrouw van Dijck is haar woorden na gekomen en zoals beloofd heeft ze eerst een mail terug gestuurd dat ze het mail ontvangen heeft gekregen en dat ze erna zal kijken en mij zo spoedig mogelijk een terugkoppeling zal geven. Dat heeft ze keurig gedaan (complimenten !!!) binnen een week is mijn probleem (klacht) verholpen.

    Mevrouw van Dijck erg vriendelijk bedankt voor het oplossen van mijn probleem.

    Met vriendelijke groeten,
    Ibrahim een tevreden klant van simpel

    Reageer

  • 0

    Wim de haas zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Simpel is gewoon simpel denken niet mee op brieven of mails krijg je steeds hetzelfde simpele antwoord wij kunnen niets doen.

    Dit is heel erg simpel

    Reageer

  • +1

    inge zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 22222
    • 22222

    Abonnement afgesloten voor mijn zoon voor 250 helmut, onbeperkt sms en 2000 mb internet voor 21 euro per maand, betaald 41 euro voor 1e maand met aansluitkosten. Abonnement geactiveerd op 28 januari 2014 en maand februari was dus al vooruitbetaald. Plafond ingesteld op 28 euro ! Vandaag 5 februari 2014 abonnement geblokkeerd omdat verbruik binnen bundel op is, terwijl op de persoonlijke pagina bij 'verbruik' dit helemaal nog niet het geval is en het door mij ingestelde plafond is niet meer te vinden maar het staat op 'uit' dus hoe kan dit ? Blokkade kan er af als ik even 50 euro bijbetaal!!! Plafond kan nu ineens alleen op 70 euro worden ingesteld...Mijn zoon heeft het ding amper een week, elke dag check ik het verbruik welke nog steeds binnen de bundel is ! Ondanks wat door Simpel wordt beweerd heb ik dus helemaal zelf geen controle over Mijn geld maar deze oplichters ! En mevrouw Anna die iedereen vraagt om haar te mailen: u moest zich schamen om deze reactie! U kunt blijkbaar niet reageren op vragen die klanten stellen via de normale weg maar komt blijkbaar pas in actie als men klaagt op deze forum ! Ik ga in ieder geval juridische stappen overnemen, de Opta informeren en nog wat consumentenprogramma's en consumentenbond !

    Anna van Dijck zegt:

    Beste klant,

    Via de klantenservice, maar ook via andere kanalen proberen wij onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Ook uw melding zoek ik graag zo snel mogelijk voor u uit. Zou u daarvoor uw klantgegevens naar mij willen mailen?
    Ik kom dan zo spoedig mogelijk bij u terug.

    Met vriendelijke groet,

    Anna van Dijck
    anna@simpel.nl
    Simpel

    m.scholten zegt:

    kan u aub mijn voicemail verwijderen
    ik ben voor div mensen niet te berijken
    help mij aub
    m.scholten

    Reageer

  • 0

    inge zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 22222
    • 22222

    Abonnement afgesloten voor mijn zoon voor 250 helmut, onbeperkt sms en 2000 mb internet voor 21 euro per maand, betaald 41 euro voor 1e maand met aansluitkosten. Abonnement geactiveerd op 28 januari 2014 en maand februari was dus al vooruitbetaald. Plafond ingesteld op 28 euro ! Vandaag 5 februari 2014 abonnement geblokkeerd omdat verbruik binnen bundel op is, terwijl op de persoonlijke pagina bij 'verbruik' dit helemaal nog niet het geval is en het door mij ingestelde plafond is niet meer te vinden maar het staat op 'uit' dus hoe kan dit ? Blokkade kan er af als ik even 50 euro bijbetaal!!! Plafond kan nu ineens alleen op 70 euro worden ingesteld...Mijn zoon heeft het ding amper een week, elke dag check ik het verbruik welke nog steeds binnen de bundel is ! Ondanks wat door Simpel wordt beweerd heb ik dus helemaal zelf geen controle over Mijn geld maar deze oplichters ! En mevrouw Anna die iedereen vraagt om haar te mailen: u moest zich schamen om deze reactie! U kunt blijkbaar niet reageren op vragen die klanten stellen via de normale weg maar komt blijkbaar pas in actie als men klaagt op deze forum ! Ik ga in ieder geval juridische stappen overnemen, de Opa informeren en nog wat consumentenprogramma's en consumentenbond !

    Reageer

  • 0

    Ibrahim zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Beste mensen,

    Het is allemaal simpel vandaar het naam ook simpel !!!! mijn advies is neem vooral GEEN abonnement bij simpel. ze denken niet met je mee. ze begrijpen je situatie (begrip tonen) maar kunnen niks voor je betekenen. het is 1 en al een oplichtersbedrijf. ik heb meerdere malen telefonisch contact met simpel gehad en ze willen mij maar niet helpen met mijn probleem.

    mijn probleem (klacht) is als volgt:

    ik heb eerst gekeken wat ik als abo zou willen hebben en heb meerdere opties gekozen om vervolgens de prijs te bekijken en te vergelijken. ik had gekozen voor onbeperkt bellen en onbeperkt internetten echter toen het bij betalen aankwam heb ik op terug klikken gedrukt en heb een nieuwe keuze gemaakt. ik heb toen gekozen voor onbeperkt bellen alleen. en toen ik kwam bij betalen moest ik via ideal een x bedrag overmaken om de deal daarmee af te ronden. nou heb ik dus via ideal 40 euro (20 euro voor het abo onbeperkt bellen en 20 euro administratie kosten) overgemaakt aan T-MOBILE en simpel incasseert automatisch waar ik ze dus geen toestemming voor heb gegeven en op terug klikken heb gedrukt dus nooit bevestigd heb dat ik de abo wil maar ondanks dat schrijf simpel 60 euro van mijn rekeing af onder de naam SIMPEL.

    ik vond het vreemd want had via ideal betaald een bedrag van 40 euro en er wordt 60 euro afgeschreven van simpel. maar achteraf was dat dus niet vreemd want had dubbel betaald 40 euro aan T-Mobile eenmalig en 60 euro door simpel waar ik nooit voor gekozen heb.

    ik zit nu dus vast aan 2 abo's waarvan ik bij 1 van de 2 nooit toestemming heb gegeven om automatisch van mijn rekening af te schrijven en toch doen ze dat. op 28-01-2014 werd er 2 bedragen van mijn rekening afgeschreven met 2 verschillende klantnummers. ik heb simpel gebeld en kreeg te horen dat ik 2 abo heb afgesloten en dat ik daar nu vast aan zit en dat ze mij de simkaarten hebben opgestuurd wat ik nooit heb ontvangen gekregen.

    als je ze erover belt dan begrijpen ze je situatie maar ook weer niet want ze helpen je er niet bij.

    Mensen wees dus gewaarschuwd voor simpel en let goed op je rekeningen ze schrijven zomaar geld van je rekening af.

    groetjes,
    ontevreden klant van simpel

    klant x zegt:

    Beste Ibrahim,

    Als ik je verhaal zo lees dienen ze toestemming van je te hebben om automatisch te incasseren. Aangezien jij geen toestemming hebt gegeven en simpel toch van je rekening geld heeft afgeschreven kan je aangifte doen voor diefstal !!!. Als ik jou was zou ik de abonnement weigeren en niet betalen stuur ze een brief als dat niet helpt laten ze je maar voor de rechter slepen ze hebben geen poot om op te staan.

    laat me weten als het je niet duidelijk is

    Anna van Dijck zegt:

    Beste Ibrahim,

    Als je je adresgegevens per email aan mij doorgeeft help ik je graag zo snel mogelijk verder, en zoek de situatie met spoed voor je uit.
    Ik zie je bericht graag tegemoet,

    Met vriendelijke groet,

    Anna van Dijck
    anna@simpel.nl
    Simpel

    Ibrahim zegt:

    Beste Anna van Dijck,

    Erg vriendelijk van u dat u wel bereidt bent mij te willen helpen ik zal u een mail sturen en hopelijk komt het allemaal in orde.

    Groetjes,
    Ibrahim

    Reageer

  • +1

    patrick zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    hallo,
    neem nooit simpel!! ik heb het ook nog even en ben ik van 2 jarig contract af maar je heb echt een kut ontvangst thuis kan ik niet bellen of smsen en op heel veel plekken slecht ontvangst en mobiel internet ook slecht ontvangst als ik gebeld wordt valt het vaak weg allemaal bullshit ga er nooit heen!
    (simpel zit op t-mobile netwerk)
    groeten patrick.

    Anna van Dijck zegt:

    Beste Patrick,

    Graag zoek ik je melding voor je uit. Als je je mobiele nummer en klantnummer zou willen mailen naar anna@simpel.nl dan help ik je graag zo snel mogelijk verder.

    Met vriendelijke groet,

    Anna van Dijck
    Simpel

    Reageer

  • +1

    donnie zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    hehe gelukkig nog een paar dagen en dan ben ik eindelijk van mijn twee jarig contract af bij simpel.hele mooie beloftes komen ze na,data verbruik klopt gewoon helemaal niets van,belplafond instellen pure bullshit.Ik ben zeer blij dat ik er eindelojk vanaf ben.slechte service,zeer slechte bereikbaarheid.Gewoon een schande dat Zo'n bedrijf als simpel zulke wanprestaties mag leveren,maar ja was te verwachten als t mobile erachter zit.mensen laat je niet misleiden door simpel,want je bent er echt mee genaaid!!!!

    Reageer

  • 0

    Sander zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Het is gewoon heel Simpel: NEEM NOOIT EEN ABBONNEMENT VAN SIMPEL !!!
    Ik ben gelukkig bijna van mijn abonnement af. Mijn ervaringen zijn echt niet uit de lucht gegrepen, maar zijn wezenlijk op waarheid gebaseerd.
    Deze zijn o.a.:
    - Pertinent liegen, ontduiken of niet mee kunnen en willen denken bij problemen en klachten.
    - Slecht internetbereik, snel over je bundel heen gaan.
    - In het begin een onverklaarbare verhoging van mijn internetbundel. Kan je echt niet meer ongedaan maken. Een redelijk bedrijf zou nog denken in het gelijk van de klant en daarmee klantbehoud op langere termijn: niet dus.
    - Te vaak meegemaakt, zelfs al na het begin van de maand bij een nieuw saldo dat ik een sms kreeg van Simpel, dat mijn plafond bijna is bereikt. zowel voor het bellen als internet.
    - Na ook alle klachten van anderen te hebben gelezen, kan ik maar een conclusie trekken:
    Simpel heeft door de jaren heen, veel extra geld bij iedereen uit de zak weten te trekken, probeert nu misschien weer in de maat mee te lopen aangezien iedereen overgaat op een onbeperkt bellen, sms en data bundel abonnement, door daar net onder de prijs te gaan zitten. Maar moet door iedereen gestraft worden door zijn verleden.
    Ook nu zullen ze door listige trukjes proberen geld binnen te halen. Denk maar aan het langer zitten op een 3-G netwerk bij hun t.o.v. het nieuwe 4-G.
    Ik schrijf niet zomaar een slechte revieuw, maar ik weet uit ervaring dat Simpel mij als klant nog nooit serieus heeft genomen.
    Dit wordt uiteindelijk afgestraft.

    Anna van Dijck zegt:

    Beste Sander,

    Ik vind het erg vervelend dat je niet tevreden bent over Simpel, en help je graag verder met klachten en/of vragen.
    Als je een e-mail stuurt naar anna@simpel.nl onder vermelding van je klantgegevens kom ik zo spoedig mogelijk bij je terug met een oplossing.

    Met vriendelijke groet,

    Anna van Dijck
    Simpel

    Reageer

  • -1

    anita zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    k had een abo van € 10,0 (50 min bellen, 50 sms en 200 mb internet)
    Omdat ik het belplafond vaker bereikte, heb ik besloten om mijn bundel te upgraden naar een pakket van € 12,50 (250 min bellen, onbeperkt sms en 200 mb internet)
    Tot zover is alles nog in orde. Oké ik moest éénmalig € 2,50 extra betalen voor de wijziging van mijn bundel, maar dat \neem ik dan voor lief.
    Nog geen 2 weken later zie ik op de site van Simpel een nieuw pakket te staan voor € 12,00, namelijk: 250 min bellen, onbeperkt sms en 500 mb internet.
    Ja u leest het goed; 300 MB MEER VOOR € 0,50 MINDER
    Ik ben meteen naar mijnsimpel.nl gegaan om mijn bundel aan te passen.
    Helaas, dit pakket kan ik niet kiezen, maar wel een pakket van 1000 mb.
    Ik heb telefonisch contact opgenomen met Simpel, en de medewerkster zegt dat dit een down-grade zou zijn, en dat mag volgens de voorwaarden niet.
    Naar mijn mening is het wijzigen van 200 mb naar 500 mb UPGRADEN. Buiten dat staat er in de voorwaarden niet vermeld dat downgraden niet mag.
    Ondertussen heb ik nog enkele keren telefonisch contact opgenomen, en contactformuliertjes ingevuld, maar Simpel blijkt niet simpel te denken.
    Ze beloven om terug te bellen, en wat denk je????? Niets, ook geen reacties op contactformuliertjes. Ik heb 3 telefoons bij mij in de buurt gehouden omdat ze van Simpel terug zouden bellen (toch een beetje naïef van mij), en geen van de telefoons gaf enig teken dat Simpel mij probeerde te bellen!
    Simpelweg: ik ben er een beetje klaar mee. Maar dat was ik eigenlijk al na enkele minuten tijdens het allereerste telefoontje.

    Reageer

  • -1

    Hans zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Na ruim anderhalf jaar bij Simpel is me gebleken, dat Simpel, gebruikmakend van het T-Mobile netwerk niettemin op veel plaatsen een dusdanige slechte dekkingsgraad heeft, dat bellen, gebeld worden en internetten niet mogelijk is. Dat kan zomaar per 100 meter verschillen. De antenne van mijn telefoon is prima en met een simkaart van bijvoorbeeld Telfort (KPN) altijd en overal dekkingsgraad.
    Dan weer verandert de rinkeltijd ineens. De klantenservice is slecht, heeft wisselende reacties op diverse klachten. Zowel telefonisch als schriftelijk. Rekeningen zijn onduidelijk. De site is nogal eens uit de lucht. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
    Simpel goedkoop en duidelijk? Vergeet het maar.Ik overweeg dan ook zeer sterk mijn abonnement op te zeggen, c.q. een klacht bij de Consumentenbond (o.a. Juridische afdeling), Kassa en Radar in te dienen.

    klant X zegt:

    beste hans,

    schrijf op datums en plaatsen waar je geen verbinding heb gehad tot je 5 tot 10 voorbeelden heb wat niet moeilijk is bij simpel.
    schrijf een aangetekende brief dat je ze de probleem uitlegt met de voorbeelden. Geef simpel 4weken de tijd om de problemen te verhelpen en anders zeg je eenzijdig de abonement op vanwege niet nakomen vd afspreken.

    succes en laat weten als iets niet duidelijk is.

    Reageer

  • 0

    sjon zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    om moedeloos van te worden.... ben nu bijna een jaar simpelklant maar het is zooooo slecht. zelden of nooit internetconnectie maar vlg. simpel ben ik regelmatig op internet. als ik 2-3 keer per maand effe 3-4 minuutjes opinternet kan is het veel. hoe kan het dan dat ik nu weer 65% van mijn internetbundel verbruikt heb? ik heb internet helemaal niet vast aan staan. bellen heeft niets opgeleverd; enails ook niet.... simpel geeft niet thuis. en ik kom er ook niet v anaf. ja ik kan een nieuw abonnement elders nemen maar dan moet ik een ander njummer pakken en dat wil ik niet. en dubbel betalen al helemaal niet. helpppppppppppppppppp

    Reageer

  • 0

    Gerrit zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 11111
    • 11111

    Sven, kijk asjeblieft uit met dingen aanschakelen, en kijk goed je rekening na (geld voor iedereen ELKE MAAND CONTROLEREN !!). Want ze hebben verschillende trucjes om voor elke verandering buitensporig veel extra kosten te berekenen!

    Ook de oudere abbonnementen zijn gewaarschuwd. Waar je vroeger 1 min. kwijt was aan een sms als je geen sms bundel had, is er nu een sms limiet van maar enkele sms'sjes, waar je dus zo overheen ben. Daarna betaal je 31 cent per sms extra.

    Dus voor iedereen; KIJK ELKE MAAND JE REKENING NAUWKEURIG NA!!

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring