Simpel.nl


Prijs 2.672.672.672.672.67
Levering1.931.931.931.931.93
Ondersteuning1.471.471.471.471.47
Totaal oordeel1.631.631.631.631.63

Simpel.nl is een aanbieder van sim only abonnementen. Dit zijn abonnementen die je aanschaft zonder mobiele telefoon. Als je abonnee wordt van Simpel, dan stuurt Simpel.nl jou een simkaart toe, die je vervolgens in je mobiele telefoon stopt. Met Simpel kan vervolgens tegen zeer lage prijzen gesmst en gebeld worden.

 

Wat is jouw ervaring met Simpel? Gebruikerservaringen met Simpel.nl vind je hieronder.

Alternatieven voor Simpel.nl:

        


216 Positief 958 Negatief 2.485 reviews - gemiddelde: 1.931.931.931.931.93 3.9 uit 10

2.485 Ervaringen voor Simpel.nl

  • -1

    Remco zegt:
    • 22222
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    Door een fout van Simpel werd het Internetplafond niet goed verwerkt, waardoor mijn zoontje meteen de eerste maand 50 euro aan Internetkosten had. Als je een vraag stuurt naar de Simpel klatenservice, duurt het weken voordat je antwoord krijgt. Verder zeggen ze de ene keer het een en de andere keer het ander. Ik ben het zat. Dus: negatieve review en zo snel mogelijk weg bij Simpel.

    Plafond werkt sowieso waardeloos. Mijn advies: niet aanschaffen voor kinderen. Mijn vrouw gebruikt Hollandsnieuwe, die hebben wel een goed plafond.

    Reageer

  • 0

    AB zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 22222
    • 11111

    Bij simpel is het belplafond nu niet meer gratis.

    https://www.simpel.nl/controle-over-je-kosten
    Kosten voor het gebruik van het Plafond

    Het Plafond is gratis voor alle klanten die een abonnement besteld hebben vóór 8 augustus 2017. Voor klanten die op of na 8 augustus 2017 een abonnement hebben besteld geldt dat het gebruik van het Plafond €0,50 per maand kost, ongeacht hoe vaak of hoe lang je Plafond gedurende deze maand actief is. Je betaalt deze €0,50 alleen voor de maand(en) waarin je het Plafond hebt gebruikt.

    Reageer

  • 0

    anoniem zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    .

    Reageer

  • +1

    Shadi zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Mijn ervaring met simpel is erg slecht en ik weet bijne 5vrienden die het zelfde problemen hebben.
    Ik mijn verbruik bijne 750mgb per maand.
    Maar met simpel eerst maand ,nee eerst 10 minut gebruik ik 1gb en moest extra bedrag daarboven betalen .
    Ik he de klantsirves gevragd en ze gaven on duidelijke antwoord.
    Nu weer met mijn vrouw moest ze eerst dad en per half uur 50euro betalen naast haar bundel en het einige antwoord van klantrelatie dat ik heb dat gebruik , en ik heb veel kinnes die het zelfde probleem hebben
    Nu zijn wij van plan om een beroep tegen simpel te doen. Want ik vind fat fraude en ik zal niet stil staan v.

    Reageer

  • 0

    Shadi zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Mijn ervaring met simpel is erg slecht en ik weet bijne 5vrienden die het zelfde problemen hebben.
    Ik mijn verbruik bijne 750mgb per maand.
    Maar met simpel eerst maand ,nee eerst 10 minut gebruik ik 1gb en moest extra bedrag daarboven betalen .
    Ik he de klantsirves gevragd en ze gaven on duidelijke antwoord.
    gaven

    Reageer

  • 0

    Rob zegt:
    • 55555
    • 33333
    • 11111
    • 22222

    Ben overgestapt van KPN naar Simpel met nummerbehoud. Vanochtend om 9:30 kreeg ik een sms "Welkom bij Simpel". Sindsdien heb ik geen telefoonverbinding en geen internetverbinding meer (het is nu 16:30).
    De WebCare afdeling van Simpel zegt dat voor het overzetten 24 uur staat (in plaats van de 30 minuten voor telefoon en 2 uur voor internet die op de site staat)en reageert vervolgens niet meer.
    De overstap van Simyo naar Simpel van mijn dochter duurde maar een uurtje, inclusief internet. Simpel.nl heeft het zelf over 30 minuten en het ligt dus voor de hand dat er iets mis is. Maar men doet niets.

    Reageer

  • 0

    Nico zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Mijn vrouw heeft ruim anderhalf jaar Simpel abonnement. Voor 10 euro onbeperkt bellen en 1GB.

    Dik tevreden. Ik hoop dat ze hem eerdaags nog met 2 jaar kan verlengen als de mogelijkheid er is.

    Reageer

  • 0

    Larry zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Eigenlijk zegt de naam het al, Simpel,
    Als ik bel valt te pas en te onpas de verbinding weg al vele keren het door hun opgegeven lijstje afgewerkt en door gezonden via E-mail en later met Whatsapp.
    Ben er nu echt helemaal klaar mee en ga mijn abonnement opzeggen dan maar iets meer betalen met wel normaal kunnen bellen!
    Simpel krijgt van mij een lange koude douche!
    Het geld binnenhalen elke maand gaat gemakkelijk maar heb je een probleem of klacht dan doen ze erg moeilijk of er komt gewoon geen reactie meer.
    Ps het is jammer dat ik 1 ster per categorie moet invullen, want zelfs die ene ster verdienen ze tot nu toe niet van mij.

    Reageer

  • 0

    Jean-paul visser zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Op vakantie de melding gekregen dat de databundel op was. Simpel gebeld om dit voor 2.50 euro te verhogen naar 2 Gb. Bleek (achteraf) dat ik hiermee automatisch onbeperkt bellen terug bracht naar 250 minuten. Dit werd mij niet verteld. Bij thuiskomst geprobeerd dit terug te draaien, maar dat kon ik wel vergeten. Mijn conclusie: (en die van de Arag) goedkope abonnementen, en even goedkope streken.

    Reageer

  • 0

    Erwin zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik heb mijn abonnement op 6 oktober 2016 opgezegd per eerstkomende mogelijkheid via een mail naar de klantenservice van Simpel. Op 11 oktober heeft Jethro van Simpel per mail bevestigd dat mijn abonnement per 8 juli 2017 gestopt zou worden.

    Rond 20 juni werd het abbonnementsgeld voor juli (7 euro) en de gebruikskosten buiten mijn bundel (0,29 euro) geïncasseerd van mijn bankrekening. Ik had het vermoeden dat dit was voor de 8 dagen in juli en ik hierna een officiële afrekening zou krijgen. Toen mijn mobiel het rond 13 juli bleef werken, heb ik direct de klantenservice gebeld om dit te melden. Ene Francesco heeft mijn abbonnement per 1 augustus definitief beeindig en Simpel zou (na ruggespraak teamlead) terugkomen met een oplossing voor het onterecht geïncasseerde bedrag. Dit is ook bevestigd door Simpel per mail.En toen bleef het heel lang stil...

    Na enkele dagen wederom gebeld en kreeg hetzelfde excuus. Daarna overgestapt op de WhatsApp om het zwart op wit te hebben. Ondanks vele pogingen niks. Op 3 augustus (bijna 1 maand later) was mijn vertrouwen compleet weg en heb ik via mijn bank het incasso laten terugboeken nadat ik Simpel hiervan 1 dag daarvoor op de hoogte had gesteld.

    Gelukkig heb ik hierna ondervonden dat Simpel wel binnen 1 dag kan reageren. Er werd mij medegedeeld dat ze door mijn terugboeken verzoek van de bank de oude rekening niet kunnen rechtzetten in hun administratie en dat ik deze onterechte rekening asap zou willen betalen. Daarnaast komt er ook nog een incasso van wederom 7 euro eind augustus voor het abonnementsgeld van de maand augustus terwijl mijn contract per 08/07/2017 beëindigd zou zijn. Ook deze dien ik niet tegen te houden voor het 'proces'.

    Ik heb direct via mijn bank de Simpel machtiging laten blokkeren. Daarnaast de klantenservice nogmaals verzocht voor een correcte rekening van mijn gebruikskosten in juni (0,29 euro) en het abonnementsgeld van 8 dagen in juli (1,81 euro). Tot op heden in afwchting van verdere communicatie.

    Ik begrijp dat een bedrijf een fout kan maken. Iedereen maakt immers fouten, echter de manier waarop Simpel omgaat met door hun veroorzaakte fouten is beneden alle peil. Ik ben tot op heden veel tijd kwijt om hun gestuntel recht te zetten met 0,0 medewerking. Daarnaast spreken we over een bedrag van 2,10 euro.

    Mocht ik morgen wederom geen bevredigend antwoord hebben, gaat er eveneens een klacht naar Autoriteit Consument en Markt.

    Reageer

  • 0

    Eva zegt:
    • 22222
    • 33333
    • 22222
    • 11111

    Mijn ervaringen met SIMPEL zijn niet goed. Het verbaast me dat ik overal goede recensies lees. De 3G werkt niet goed, heb op veel plaatsen gewoon geen bereik. Sms'jes verstuurt die niet zonder WIFI en krijg je dus ook niet binnen zonder WIFI. Ze beloven veel dingen die het netwerk later niet nakomt. De klantenservice is opsig wel oké. De SIM ONLy van SIMPEL is niet aan te raden.

    Simpel zegt:

    Hallo Eva,

    Vervelend te horen dat u problemen heeft met het abonnement, graag willen wij u dan ook helpen om dit op te lossen, u kunt via nummer 088 100 5757 contact met ons opnemen, wij helpen u dan graag verder.

    Met vriendelijke groet,

    Leon

    Simpel

    Reageer

  • 0

    Jim zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 33333
    • 55555

    Meer dan 2 jaar een abbo lopen van 7,50 (100bel,1gb en onbeperkt sms). Nog nooit problemen gehad met hun altijd bereikbaar en geen extra kosten wel een platform ingesteld mocht ik er over gaan. Mijn familie heeft ook geen problemen ervaren.

    ik raad het aan!!

    Simpel zegt:

    Hallo Jim,

    Goed om te horen dat het abonnement naar behoren werkt en dat u tevreden bent over onze diensten.

    Groet

    Leon

    Simpel

    Reageer

  • 0

    Danny zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Mijn abonnement met klantnummer 360310 heb ik op 1-11-2015 per brief opgezegd, heb op 4-11-2015 een ontvangstbevestiging via mail van simpel.nl gekregen dat wegens de contractduur de opzeg einddatum 31-05-2017  is , en het abonnement dan daadwerkelijk definitief zal eindigen en ná deze datum niet meer actief is.

    Per 4-juni 2017 kreeg ik via mail een aankondiging dat over de periode 1-6-2017 / 30-6-2017 incasso (abonnement kosten) per 20-6-2017 werden geïncasseerd.
    Ik heb terstond via de klanteservice van simpel aangegeven via mail dat het abonnement reeds beëindigd is en dat er bij simpel een fout is gemaakt.
    via klanteservice simpel mail referentie A280451 kreeg ik van Marloes te horen dat het abbo inderdaad per einddatum 31-5-2017 was beëindigd  en per 1-6-2017 niet meer actief.

    Per 20-juni 2017 kreeg ik tot mijn verbazing toch nog een incasso abonnement kosten over de maand juni, ik heb het onterrechte bedrag gestorneerd en via simpel klantensevice nogmaals met kopieën van eerder contact verzocht svp hun administratie op orde te brengen en stoppen met innen van incasso's ik kreeg hierop een standaard ontvangstbevestiging met reactie dat binnen twee werkdagen een antwoord volgt maar heb helaas tot heden geen antwoord gekregen.
    Een aantal dagen later kreeg ik een mail van Simpel dat ze niet konden incasseren en als het gestorneerde bedrag niet werd betaald dat na twee weken een incassobureau ingeschakeld zal worden.

    Wederom heb ik een uigebreide tekst en uitleg gemaild en standaard ontvangstbevestiging van Simpel ontvangen dat binnen twee werkdagen een antwoord zou volgen , maar ook nu weer  nooit een antwoord gekregen.

    Op 11-7-2017 kreeg ik wederom mail dat abonnementkosten voor de maand juli 1-7 t/m 31-7 afgehouden worden ??????

    Ik heb telefonisch kontakt met de klantenservice van simpel.nl opgenomen en uitleg gegeven, ik kreeg te horen van een aan de lijn betreffende mevrouw nadat ze ruggespraak had gehouden dat inderdaad het contract/abonnement beeidigd was per 31-5-2017 maar om dit nogmaals te bekrachtigen in het systeem van hun MOEST ik het onterrechte door hun geïncasseerde bedrag dat uiteraard door mij gestorneerd was naar simpel overmaken en dan zouden ze het bedrag later weer terugboeken en beëindiging gerealiseerd hebben.
    Ik gaf aan dat dit niet normaal was maar daar had mevrouw geen boodschap aan met als redultaat toen ik mijn tegenargumenten (waar ze haar versie doorheen praatte) wederom naar voren bracht heeft mevrouw mij de hoorn op de haak gegooid.

    Per 20-7-2017 is wederom door Simpel.nl abonnement kosten via mijn rekening voor de maand juli geïncasseerd?????, dit bedrag heb ik door de bank laten terug storneren en het rekeningnummer van Simpel waarmee dit onterechte incasso is gebeurt op advies van de bankmedewerker tevens laten blokkeren.

    Danny zegt:

    Ik heb vandaag tevens de autoriteit Consument & Markt (ACM) alle info en bewijzen toegezonden!
    Hoop dat meer gedupeerden dit doen teneinde de terreur en oplichtingpraktijken van Simpel BV een halt toe te roepen.

    https://www.acm.nl/

    Simpel zegt:

    Goedemiddag Danny,

    Vervelend te lezen dat het proces om het abonnement te beeindigen niet vlekkeloos is verlopen, inmiddels heb ik begrepen dat u heeft gesproken met meerdere collega's om dit toch naar tevredenheid op te lossen met u.

    Met vriendelijke groet,

    Leon

    Simpel

    Danny zegt:

    Goedemiddag Leon,

    Na alle gesprekken zowel via mail als telefonisch met de klantenservice zou je na ieder gesprek ervan uitgaan dat Simpel stopt met dreigen incassobureau etc. Maar helaas op 5-8 omstreeks 19:30uur (ook de dag van u reactie op mijn Schrijven hier) heb ik wederom een mail van simpel ontvangen waarin ze stellen dat ik over de maand juli abonnement kosten moet betalen en er 5 dagen tijd voor krijg zo niet zal een incassobureau ingeschakeld worden..

    Dus Leon, zo blijkt maar weer dat Simpel totaal niets regelt en gewoon doorgaat met deze gekte.

    Mvg
    Danny

    Danny zegt:

    Ik heb gisteren eindelijk goed berricht gekregen met veronschuldiging van Simpel ivm miscommunicatie, de openstaande onterecht facturen zijn allen teruggedraaid en er staan geen nota's meer open.

    Reageer

  • +1

    Annoniem zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik ben ook helemaal niet tevreden over simpel. Ik ben nu bijna een jaar klant. Betaal elke maand keurig netjes 10 euro. Opeens afgelopen maand over mijn bundel heen??? Met een bedrag van 50 euro! Internet afgesloten....ik gebeld...na 20 minuten pas iemand aan de telefoon. Vind ik ook niet normaal bij een klantenservice. Het enige wat de beste man zei: wat vervelend mevrouw, ik zal het mooi maken...we doen de helft. Dus nu moet ik 25 euro betalen ipv 50 omdat ik zo verrast was. Fijn. Toen ik vroeg of het mogenlijk was om mijn abbo af te kopen....nee mevrouw, dag kan niet meer sinds een paar maanden! Nou lekker, zit ik nog een jaar aan die leden vast! Bij elke provider kan je eventueel je abbo afkopen. Maar nee, bij simpel dan weer niet.....lekker simpel....not! Je kan het toch niet maken om opeens iemand zijn rekening op te hogen?? Ik hoop dat dit toch tot 1x beperkt blijft. Ik wens toch niet dat als ik me abbo zou opzeggen dat ze dan nog eens allemaal geld afschrijven.

    Simpel zegt:

    Goedemiddag,

    Wij vinden het vervelend te lezen dat u problemen heeft ervaren met het abonnement van Simpel, ik begrijp dat u inmiddels contact heeft gehad met onze klantenservice, op de persoonlijke pagina vind u tips om kosten buiten de bundel te voorkomen, om in de toekomst met veel plezier gebruik te kunnen maken van ons abonnement.

    Met vriendelijke groet,

    Leon

    Simpel

    Reageer

  • +1

    Wielly zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Die 1 sterren zijn nog teveel.

    Bellen van Oostenrijk naar Nederland gaat niet.
    Ik heb een abonnement bij Simpel. Vorige week was ik met vakantie in Oostenrijk en wilde naar Nederland bellen. Dit ging niet.
    De oplossing van Simpel is de volgende stappen uitvoeren wanneer ik weer in Oostenrijk ben.
    1. Bel eenmalig naar ##002# om eventuele doorschakelingen op te heffen en noteer de melding die u te zien krijgt in het scherm.
    2. Zet uw mobiele telefoon uit en aan.
    3.Selecteer bij netwerk ‘handmatig’ in plaats van automatisch. U kunt daarbij elk beschikbare netwerk controleren op bereikbaarheid. Niet elk netwerk in het buitenland staat namelijk simkaarten van Nederland toe. Wanneer het toestel automatisch verbind met het sterkste netwerk hoeft dit niet te betekenen dat dit netwerk ook Nederlandse simkaarten toestaat.
    4. Controleer of de roaming aan staat in het toestel.
    5. Noteer het merk + type toestel waar u de simkaart momenteel in gebruikt.
    6. Test uw simkaart in een telefoon van een ander merk en noteer in welk merk en type toestel u de simkaart getest heeft.
    7. Noteer minimaal drie voorbeelden waarop u geprobeerd heeft te bellen en dit niet werkte. Noteer het nummer en de provider van de ander die u geprobeerd heeft te bellen, de postcode waar u zich bevond op dat moment, de datum, het tijdstip en de melding die u te horen of te zien kreeg waaruit bleek dat u niet kon bellen. Houdt er rekening mee dat de voorbeelden niet ouder mogen zijn dan 24 uur.
    Dat kan dan makkelijk wanneer je niet kunt bellen.

    Wat een werk je moet uitvoeren, 2 telefoons, weten welke provider de ander heeft, postcodes van plaatsen in het buitenland enzovoort
    Verder kunnen ze niets voor mij doen.
    Moet ik daar genoegen mee nemen?
    U bent in ieder geval op de hoogt gebracht wat er kan gebeuren met een abonnement van Simpel

    Simpel zegt:

    Goede middag Wielly,

    Vervelend te horen dat u problemen heeft ondervonden met het bellen vanuit het buitenland, ik begrijp dat u inmiddels contact heeft gehad met onze klantenservice en dat de problemen zijn opgelost aan de hand van de instructies die u heeft gekregen?

    Met vriendelijke groet,

    Leon

    Simpel

    Reageer

  • 0

    hasan zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Samsung galaxy van simpel zijn van poland?
    In doos bestaat samsung.nl/pl

    hasan zegt:

    Sorry samsung.com/pl

    Simpel zegt:

    Beste hasan,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht.

    Ik kan de reactie betreffende het Samsung toestel niet geheel plaatsen.

    Simpel is een sim only provider zonder toestellen.

    Wél geven wij op dit moment nieuwe klanten de optie, om naast het abonnement, een Leapp Refurbished iPhone 5s of iPhone 6 aan te schaffen tegen een scherpe prijs.

    Met vriendelijke groet,

    Remco

    Simpel

    Reageer

  • -1

    Marcs zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 33333
    • 55555

    2 jaar lang simpel gehad, sim-only.
    halverwege van een abbo van €7,50 naar een abbo met onberperkt bellen van €10,- gegaan. Hier zit het enige merkbare nadeel, omhoog gaan kan makkelijk maar dan betaal je wel €12:50 ipv. €10,-

    Onberpeprkt bellen en sms en 1000mb voor die prijs was echt een scherpe prijs.

    Nooit problemen gehad, ook geen vreemde rekeningen. Alles is soepel verlopen en werkte altijd. De simpel-app op iPhone werkt ook prima en is handig om te monitoren wat je zoal gebruikt aan data.

    Omdat meestal alleen mensen met een negatieve ervaring reageren op een site als dit vind ik het nodig om mijn positieve ervaring daarbij te zetten en ik hoop dat anderen met een positieve ervaring dat ook doen, dan komt alles meer in de juiste proporties op het internet.

    Simpel zegt:

    Beste Marcs,

    Hartelijk bedankt voor het delen van deze positieve ervaringen.

    Ik ga ervan uit dat potentiële klanten uw verhaal ook kunnen waarderen, net zoals wij dat doen.

    Uiteraard is iedereen welkom bij Simpel!

    Ik wens u nog een fijne dag toe.


    Met vriendelijke groet,

    Remco

    Simpel

    Reageer

  • 0

    Floor zegt:
    • 11111
    • 55555
    • 11111
    • 11111

    Ben net een maand bij deze provider en heb nu al spijt, had de overstap nooit moeten maken!! Ze lijken misschien goedkoop maar je komt er bedrogen uit!! Altijd heb ik hetzelfde datagebruik, altijd net onder de 1000mb heel soms ietsje erboven. Eerste maand bij simpel en krijg net een sms'je dat mijn kaart is geblokkeerd want ik zit vijftig euro over mijn bundel!!! Je betaald je dus (blijkt achteraf) helemaal scheel als je over je bundel heen gaat en dit is NIET goed aangegeven!!! Ook is er iets goed mis met hun manier van data meten want mijn telefoon zegt dat ik deze maand 1010mb heb gebruikt terwijl zij 1200 zeggen !! Hier klopt dus echt iets niet en zoals te verwachten....de klantenservice kan niks voor je doen. Dus mijn tip: GA NOOIT NAAR SIMPEL!!!!!

    Arjen zegt:

    Beste Floor,

    Het is vervelend om te lezen dat u ontevreden bent over uw abonnement.

    Ik wil u als eerst adviseren om een Plafond in te stellen op uw abonnement. Hiermee voorkomt u onverwacht hoge kosten op uw factuur.

    Daarnaast wil ik u vragen uw onvrede over de data registratie in te dienen via ons contactformulier op de website.
    Als mogelijk daar ook screenshots van uw geregistreerde verbruik aan toe te voegen.

    Met vriendelijke groet,

    Arjen

    Simpel

    Reageer

  • 0

    naar zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Groote oplichters er is geen andere woord voor.
    Ik heb op 27 maart 2017 een bestelling geplaatst bij Simpel ik heb 35 euro betaald, volgende dag kreeg ik de simkaard in de brievenbus, maar voor mij complete verrassing werkte die sim niet. ik heb hun gebeld toen zijde ze tegen mij dat de bestelling geannuleerd is en ik zal mijn geld terug krijgen binnen 14 dagen. Nu is 4 weken voorbij en ik heb die geld nog niet ontvangen. Gister heb ik hun 2 keer gebeld toen kreeg ik te horen dat het geld sinds 20 april overgemaakt is naar mijn rekening maar op mijn rekening is niks te zien. Ik heb hun vandaag weer gebeld kreeg ik weer iemand anders aan de telefoon en die vertelde mij dat die Geld nog niet overgemaakt is en zij gaat nu een verzoek indienen zodat het geld naar mij overgemaakt word. verschrikkelijk ik ga een aangifte doen en ook incassobureau inschakelen deze mensen zij oplichters Simpel oplichters

    Simpel zegt:

    Beste naar,

    Bedankt voor uw reactie.

    Het is vervelend om te lezen dat u deze ervaring met een geannuleerd abonnement heeft gehad.

    De terugbetaling na een geannuleerd abonnement is een automatisch proces, uiteraard heeft u recht op het door u betaalde voorschotbedrag.

    Zoals u aangeeft heeft u hierover contact gehad met één van mijn collega's, het is spijtig te lezen dat hier enige vertraging in ontstaan is en onduidelijkheid over de verwerking van deze terugbetaling.

    Hiervoor mijn excuses.

    Uiteraard wil dit graag voor u uitzoeken en eventueel motiveren waar zaken onduidelijk zijn of corrigeren als we een fout hebben gemaakt.

    Om u beter van dienst te kunnen zijn, adviseer ik u uw melding en uw klantgegevens te versturen via het contactformulier op onze website. Op deze manier kunnen we uw melding zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.

    Met vriendelijke groet,

    Remco

    Simpel

    Reageer

  • +1

    Martin zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Sterretjes zeggen genoeg hoop ik.

    Simpel zegt:

    Beste Martin,

    Hartelijke bedankt voor uw reactie.

    Ik begrijp hier uit dat u geen positieve ervaring heeft met onze services.

    Gezien u uw reactie niet heeft onderbouwd, kan ik u geen mogelijke oplossing bieden.

    We willen graag een stap extra zetten door vragen en opmerkingen ook individueel te kunnen beoordelen en niet alleen volgens processen, maar op een menselijk manier.

    Dit betekent dat we graag met u meedenken en luisteren en uw feedback willen meenemen ter verbetering van onze services in de toekomst.

    Om u beter van dienst te kunnen zijn, adviseer ik u uw melding en uw klantgegevens te versturen via het contactformulier op onze website. Op deze manier kunnen we uw melding zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.

    Met vriendelijke groet,

    Remco

    Simpel

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring