Simpel.nl


Prijs 2.652.652.652.652.65
Levering1.931.931.931.931.93
Ondersteuning1.491.491.491.491.49
Totaal oordeel1.661.661.661.661.66

Simpel.nl is een aanbieder van sim only abonnementen. Dit zijn abonnementen die je aanschaft zonder mobiele telefoon. Als je abonnee wordt van Simpel, dan stuurt Simpel.nl jou een simkaart toe, die je vervolgens in je mobiele telefoon stopt. Met Simpel kan vervolgens tegen zeer lage prijzen gesmst en gebeld worden.

Simpel.nl wordt als de goedkoopste simonly aanbieder van Nederland getipt. Een simkaart met beltegoed en sms kost bij Simpel.nl €2,50 of € 5,00 per maand, afhankelijk van het gekozen abonnement.

Op 20 oktober 2012 besteedde Kassa (Vara) een item over Simpel, gezien de vele klachten die onder andere hier binnen zijn gekomen. De provider belooft vanaf nu alle klachten op te lossen!

Wat is jouw ervaring met Simpel? Gebruikerservaringen met Simpel.nl vind je hieronder.

Alternatieven voor Simpel.nl:

        


192 Positief 839 Negatief 2.162 reviews - gemiddelde: 1.931.931.931.931.93 3.9 uit 10

2.162 Ervaringen voor Simpel.nl

  • 0

    mimoun zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Dank jullie wel voor het advies, ik wou bijna abonnement afsluiten voor 2 jaar bij simpel.

    na deze vervelende berichten.

    Reageer

  • 0

    Sarah zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wat ben ik blij dit allemaal te lezen! Ik wilde bijna een abo afsluiten bij Simpel. Nou never niet dus. Jammer..twas zo goedkoop!
    Sarah

    Reageer

  • +1

    Bram de geerd zegt:
    • 55555
    • 44444
    • 44444
    • 44444

    Ik snap niet waar iedereen zich zo'n zorgen over maakt. Ik zit nu een paar maanden bij simpel, heb 1 keer een probleem gehad ivm stroomstoring en het werd gelijk voor me opgelost. Een prima klantenservice! Dus ik snap niet zo goed waar mensen zich druk over maken, als ik al deze recensies hier lees...

    Reageer

  • -1

    Peter zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Dus met deze berichten ga ik dus niet naar Simpel.

    na al deze vervelende berichten.

    bedankt voor info .

    Reageer

  • +4

    Rein zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Wat een kut bedrijf! Belspecificatie klopt niet en ze sturen je niet eens een smsje als je bijna door je bundel heen bent! Voor de rest is het bereik ook nog eens belachelijk slecht!

    Reageer

  • +1

    jason zegt:
    • 22222
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    k ben nu een paar maanden een klant van Simpel en ben alles behalve tevreden.Ik heb veel problemen met hun netwerk en klanten service.
    de klachten zijn als volgt;
    als ik een sms ontvang van iemand dan krijg ik de hele dag het zelfde smsje opnieuw meestal vier keer maar ik heb het ook wel is gehad dat ze me 25keer een dubbel bericht sturen die keer ging het zelfs door tot diep in den nacht,Ik heb klantenservice gebeld en ze zijden het stopt vanzelf hier kunnen wij niks mee

    Het internet is bijna altijd sloom ik kan niet normaal youtube kijken en het knalt er steeds uit. mijn gemidelde download snelheid is 1 mb ook hier heb ik over gebeld en kunnen ze niks aan doen volgens de telefoonist

    en de service is waardeloos en duur zo moet je voor een abonement 2,50 wijzigings kosten betalen om een duurdere bundel te nemen ik vind dat ver gaan.en hebben ze een 0900 klantenservice waar je minimaal 10a15min aan de lijn hangt tot er iemand opneemt

    ik raad iedereen aan in kennis en familie kring en via dit forum sluit geen abonnement af bij simpel want je krijgt er echt spijt van je zit er twee jaar aanvast

    Niek de Bruijn zegt:

    Beste Jason,

    Je lult uit je nek en je spammed alle forums onder. Ben al tijdje klant van simpel en nooit problemen gehad. Stop met haten op simpel.

    Met vriendelijke groeten,

    Niek de Bruijn

    Reageer

  • -1

    IVAG zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    In 2010 abonnementen op toenmalig kantooradres opgezegd, en Simpel nooit een verhuisbericht gestuurd. Jaren lang niets meer wat vernomen. Na plots komen de bedreigingen en rekeningen. Ik heb getekende bewijzen van het opzeggen!
    Simpel heeft op eigen houtje adressen veranderd, het was immers een kantooradres en niet mijn privéadres! De rekeningen lopen maar op en Simpel.nl reageert nooit op een brief.

    Wie wil er meedoen om deze troep voor eens en altijd aan te pakken? Dit is geheel gratis!

    Mail me dan jou verhaal en ik neem contact op.
    recherche.ivag@gmail.com

    XIII

    Reageer

  • +1

    ruud arends zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    goededag mensen,
    vergeet die hele simpel abonnement maar . het is SLECHT EN OPLICHTERIJ.voor de service moet je betalen. ik raad iedereen aan om dit niet te nemen. het klinkt goedkoop en simpel gedraagt zich ook zo. ze hebben de naam goed gekozen.
    groet ruud arends

    Anna van Dijck zegt:

    Beste meneer Arends,

    Bedankt voor het achterlaten van een reactie.
    Het spijt me te lezen dat u zo ontevreden bent over onze service. Zou u per email contact met mij op willen nemen onder vermelding van uw klantgegevens, dan kijk ik direct wat ik voor u kan betekenen.

    Met vriendelijke groet,

    Anna van Dijck (anna@simpel.nl)
    Simpel

    Reageer

  • 0

    Daan zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Simpel en ik hebben een nogal gekke relatie. Al ruim een jaar betaal ik elke maand netjes het kleine bedrag van €2,50. Dit lijkt allemaal niet zo gek, maar het vreemde is dat ik niet in het klantenbestand sta. Ik had tot een aantal weken geleden nog nooit van de provider gehoord. Dat er dan toch inmiddels al meer dan €50 automatisch is afgeschreven, lijkt mij niet helemaal normaal.

    Na een telefoontje of 5 en vele beloftes later wacht ik nog steeds op het geld en de uitschrijving van mijn abonnement. Eerlijk is eerlijk, die €2,50 per maand is me niet echt opgevallen, maar van het ‘gespaarde’ geld zou ik nu best lekker boodschappen kunnen doen. De sim-only provider denkt hier echter wat Simpeler over. Ík ben namelijk keer op keer degene die initiatief moet nemen in deze situatie.

    Maar goed. Veel meer dan wachten en blijven bellen kan ik niet doen. Wat ik in ieder geval geleerd heb, is dat je een pay-off als ‘Controle over je kosten’ maar niet ál te serieus moet nemen..

    Anna van Dijck zegt:

    Beste meneer Daan,

    Dank u wel voor het achterlaten van een beoordeling.
    Wat vervelend om te lezen over deze situatie. Zou u mij alstublieft per email een kopie of schermafdruk van een betaling aan Simpel kunnen sturen? Of heeft u ooit emails ontvangen met daarin een ordernummer of klantnummer? Met deze gegevens hoop ik te kunnen uitzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren.

    Ik zie uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Anna van Dijck (anna@simpel.nl)
    Simpel

    Reageer

  • +1

    marina zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Simpel is een oplichterij haal alleen geldt binnen en leveren 0 . Op de klantenservice zitten alleen domboos die nog niet tot 10 kunnen tellen, dus neen nooit een simpel abbonnement want je bent gewoon de klos.

    Anna van Dijck zegt:

    Beste mevrouw Marina,

    Bedankt voor het achterlaten van een reactie.
    Het spijt me te horen dat u ontevreden bent over onze service. Zou u een email willen sturen naar anna@simpel.nl onder vermelding van uw klantgegevens? Dan neem ik uw klacht direct in behandeling.

    Met vriendelijke groet,

    Anna van Dijck
    Simpel

    Reageer

  • +1

    siem zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Simpel is een ballewinkel komen afspraken niet na bij de klantesevice zitten alleen oliebollen die niets begrijpen. Ik ben wel 12.50 € kwijt maar wel erg blij dat ik geen abbonnement heb bij simpel.
    simpel heet simpel zijn zeer sipel.

    Anna van Dijck zegt:

    Beste meneer Siem,

    Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Wat vervelend om te lezen over uw slechte ervaring. Zou u mij een email kunnen sturen op anna@simpel.nl onder vermelding van uw klantgegevens? Dan neem ik uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling.

    Met vriendelijke groet,

    Anna van Dijck
    Simpel

    Reageer

  • +3

    Harry de jongh zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wat een vreselijke onprofessionele geldklopbedrijf is dat simpele Simpel! De dekking wb bellen is GPRS. Dus ook geen 3G laat staan 4G. Lekker wanneer je een hitech smartphone hebt met alle specs waarvoor je betaald hebt. Bij Simpel is de internetsnelheid....ALS het het al doet, zeer traag. Dus kortom; het downloaden van muziek of films gaat je bij Simpel een hoop wachtellende opleveren. Wel mag je veel betalen voor die inferieure meuk.
    Ook ligt de gebrekkige dekking altijd aan uw instellingen volgens de klantenservice...het zit hem in Apple, Samsung, LG, Nokia etc.. Nooit aan de oude Dutchtone server die meneer de Rooij voor een prikkie op de kop heeft getikt.

    Begin nooit aan Simpel dus, zonde van je geld en van je duurbetaalde specs op je moderne smartphone welke je niet optimaal kan benutten.

    Reageer

  • +2

    Schilder zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Veel consumenten werken en sparen hard om een voordelig, betrouwbaar en een provider met perspectief te kiezen voor een eigen moderne 4G ready hitech smartphone. Een provider die deze doelgroep graag van hun geld afhelpt is Simpel. Simpel is een lowbutget provider welk hun boterham wil verdienen op de toch al niet zo geweldige dekking van T-mobile. Dus....wanneer je een abonnement afsluit bij Simpel met 2gb en 300 belminuten houdt je aan het einde van de maand steevast een boel over. Lekker goedkoop denkt u? Nou nee, Simpel is geen 4G of 3G proof. Simpel kan op zijn best GPRS leveren zoals Dutchetone in vroeger jaren.....dus uw hebt niks aan uw bundel! Bij vragen en klachten krijg je immer te horen dat het krakkemikke b garnituur bereik ligt aan je Iphone 5s, LG G3, Samsung Galaxy S5.

    Sluit nooit een tweejarig abonnement af bij Simpel want je hebt er geen snars aan.

    Reageer

  • +2

    carmen zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Vreselijk onprofessioneel telecombedrijf!!
    Ik ben echt zo blij dat ik er bijna van af ben
    ik wil hierbij echt iedereen afraden om ook maar iets af te sluiten
    bij simpel
    je wordt er vreselijk ingeluisd..spookrekeningen waar echt elke maand
    weer niks van klopt
    na contact wordt je niet serieus genomen..ik voel mij zwaar belazerd!!

    Reageer

  • 0

    jos kluytmans zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    bij mij is beslag gelegt op mijn uitkering bedankt simpel , ik heb het voor laten komen en de rechter geeft die 2 oplichters de gebroeders de rooi zo heten de mannen achter simpel nog gelijk ook ,dus weer 35 euro minder in de week , het is gewoon een grote op lichtersbende!!!

    Reageer

  • +1

    Steven zegt:
    • 55555
    • 33333
    • 33333
    • 44444

    Ik was er echt helemaal tevreden mee tot nu, de laatste maand van het contract.
    Eerder kreeg ik altijd een sms-berichtje als ik op 80% en 100% van mijn mb's zat. Nu keek ik op de rekening van vorige maand en daar stond 12euro extra van mijn plafond op! Vandaag was ik op het werk en wou even whatsappen, lukt het niet. Nou zit ik achter de computer en kijk op 'mijn simpel', (wat overigens langzaam is en na 1 andere pagina de knoppen niet werken), schijn ik weer €12 kwijt te zijn aan mijn plafond.

    Zoals ik net vermeldde kreeg ik eerder altijd een smsje en nu stoppen ze daarmee zonder er wat info over te geven. Zo pakken ze de jongeren wel met een goedkoop abbonementje om je daarna gewoon te naaien! SCHANDE!!!!!

    Anna van Dijck zegt:

    Beste Steven,

    Graag zoek ik je melding voor je uit. Zou je een bericht willen sturen naar anna@simpel.nl onder vermelding van je klantgegevens? Ik kom dan zo spoedig mogelijk bij je terug.

    Met vriendelijke groet,

    Anna van Dijck
    Simpel

    Reageer

  • +1

    Bayram zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Beste mensen. Nooit zaken doen met simpel. Het is niet simpel zoals ze zeggen. Ze smijten een maal een 2jarige contract aan je. En dan is de klanten service niet meer zo vriendelijk. Ze blokkeren je zelfs omdat je waarschijnlijk te veel gaat bellen. Je hebt niet eens gebeld!!! En dan die deurwaarders molen aan je broek. Wij hebben zeer slechte ervaring met deze onproffesionele telecom aanbieder. Wij doen het nooit meer. Ons lesje wel gehad.

    Reageer

  • +1

    Aura zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wat een rot bedrijf zeg! Jaren geleden een abonement bij gehad en continue rekeningen gehad die niet klopte. Steeds weer zeiden ze dat ik buiten mijn bundel was terwijl ik de simkaart niet eens meer gebruikte. Als ik daarvoor contact met hun opnam (wat via de telefoon moest want via de mail reageerde ze niet) werd ik naar een extern bedrijf gestuurt die hun rekeningen deden. Om daar vervolgens weer naar simpel doorverwezen te worden. Dit is inmiddels 4 jaar geleden en krijg tot op de dag van vandaag nog mailtjes met foute vacatures van hun toegestuurt. Terwijl ik dus allang geen gebruik meer van hun maak!!! Wat een geldtrekkende tiefus leiers! ...sorry voor mijn taalgebruik

    Reageer

  • -1

    thea zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 11111
    • 11111

    Ik had ook een Simpel abonnement maar kon niet bellen of gebeld worden in het buitenland. Volgens Simpel lag het aan mijn telefoon en niet aan Simpel. Ik heb nu een ander abonnement met dezelfde telefoon en kan gewoon bellen of gebeld worden in het buitenland.
    Het lag dus wel aan Simpel. Zo simpel is het.

    thea zegt:

    Ik bedoel hier dat ik een andere provider heb gekozen.

    Reageer

  • +1

    erik zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    hallo mensen simpel zei tegen mij je simkaart kan niet gehackt worden nou mooi dus wel ik heb de 0900 nummers die gebruik ik niet eens maar wel een hoge kosten ik betaal niet voor iets wat ik niet gebruik ik heb het op blokkering staan maar ze hebben het wel gehackt en ik woord afgeluisterd volgens simpel kan dat niet

    wat moet ik er aan doen iemand een idee of een oplossing

    ik kan wel janken dat zoiets bestaat ik hoor van jullie

    simpel waardeloze lui wel geld verdienen maar niks doen

    ik ben nu ten einde raad wat kan ik nog doen help mij a.u.b

    thea zegt:

    Ik zou een andere provider kiezen. Ik heb dat ook gedaan en helemaal geen problemen meer.

    Bayram zegt:

    Nooit doen. Je komt direct in de ellende en kost je hoop geld. Gewoon een andere kiezen

    Henk zegt:

    Ik ben geen voorstander van simpel maar toch hebben zij gelijk. Hoewel het kan is de kans dat de simkaart gehackt wordt zeer klein en zal het in de praktijk nooit gebeuren. Controlleer het toestel goed op verdachte apps en gebruik vervolgens een virusscanner.

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring