Simpel.nl


Prijs 2.682.682.682.682.68
Levering1.931.931.931.931.93
Ondersteuning1.481.481.481.481.48
Totaal oordeel1.641.641.641.641.64

Simpel.nl is een aanbieder van sim only abonnementen. Dit zijn abonnementen die je aanschaft zonder mobiele telefoon. Als je abonnee wordt van Simpel, dan stuurt Simpel.nl jou een simkaart toe, die je vervolgens in je mobiele telefoon stopt. Met Simpel kan vervolgens tegen zeer lage prijzen gesmst en gebeld worden.

 

Wat is jouw ervaring met Simpel? Gebruikerservaringen met Simpel.nl vind je hieronder.

Alternatieven voor Simpel.nl:

        


212 Positief 922 Negatief 2.384 reviews - gemiddelde: 1.931.931.931.931.93 3.9 uit 10

2.384 Ervaringen voor Simpel.nl

  • 0

    Fabian Jansen zegt:
    • 55555
    • 33333
    • 11111
    • 33333

    Het probleem met simpel en over de snelle data die opraakt is te verklaren aan het volgende:

    Simpel koopt bij T-Mobile een bepaalde frequentie in en een bepaalde brandbreete die door de klanten van Simpel gebruikt kunnen worden.

    Weliswaar is hierdoor vaak het bereik slecht, zowel binnenhuis als buitenshuis.

    Doordat Simpel een relatief goedkope bandbreete inkoopt en een goedkope frequentie kunnen hun zo stunten met hun prijzen. Hierdoor is simpel HEEL erg goedkoop. Maar zeker niet de beste. Vaak schiet simpel bij mij dan ook terug op de GPRS frequentie.

    Simpel is goedkoop, maar geen kwaliteit voor de verbinding. Ben je niet zon actieve gebruiker als het gaat om internet dan is simpel zeker wel aan te raden. Maar gebruik je het internet actief dan is simpel zeker niet aan te raden.

    Ga dan naar TELE2 toe, 4G, Kwaliteit, Eigen netwerk, Relatief goedkoop.

    Laura zegt:

    Beste mevrouw Jansen,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wat vervelend om te lezen dat u het abonnement en de service van Simpel op deze manier ervaart.

    U geeft aan dat u problemen heeft met uw internet. Ik wil uw melding graag in behandeling nemen.
    Ik wil u daarom vragen om uw melding en uw klantgegevens door te geven via het contactformulier op de website.
    Zodra wij uw melding ontvangen hebben, zullen wij deze in behandeling nemen.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    Simpel

    Reageer

  • 0

    RK zegt:
    • 22222
    • 44444
    • 11111
    • 22222

    In de zomer van 2015 heb ik een abonnement bij Simpel afgesloten. Tot 2016 ben ik hier redelijk tevreden mee geweest, op één ding na. Ik ben toendertijd overgestapt van en abbonement van 1GB internet bij T-Mobile naar een abbonement van 2GB bij Simpel, wat onderdeel is van T-Mobile. Waar ik met 1GB internet vaak de laatste paar dagen van de maand over mijn bundel ging, was dit bij 2GB bij Simpel nog eerder. Vreemd, want mijn datavebruik is niet erg intensief. Ik gebruik het voornamelijk voor whatsapp en uiteraard scroll ik ook wel eens door andere social media heen, hier moet ik bijzetten dat ik wanneer ik 3G aan heb staan, ik geen filmpjes op Facebook/Dumpert/Youtube, noem het maar op, kijk. Dit was een vreemde situatie, maar acceptabel omdat het abbonement zo goedkoop was (€13,50 per maand).

    In mei 2016 kreeg ik een rekening van €34,-. Dit betekent dat ik €20,50 over mijn bundel was gegaan. Op 27 mei heb ik een SMS bericht gehad met de melding dat ik 100% van mijn internet had verbruikt, dit wil zeggen dat ik in vier dagen tijd €20,50 aan kosten heb gemaakt, terwijl ik op mijn werk en thuis gebruik maak van WIFI en mijn data uitzet. Vervolgens heb ik eerst via mail contact opgenomen met Simpel om uitleg te krijgen. Ik kreeg een no-reply mail terug met veel schrijf- en spelfouten waarin mij duidelijk werd gemaakt dat ik de details op mijn factuur op Mijn Simpel kon zien. Hier is echter alleen te zien dat ik €20,50 aan extra internetkosten gemaakt heb, verder niets.

    Ik heb dit naast me neer gelegd in de hoop dat het een incident was. In augustus 2016 is het helaas weer raak. Ik wist dat ik deze maand geen WIFI zou hebben op mijn werk waardoor de kans aannemelijk zou zijn dat ik over mijn bundel zou gaan. Hierdoor heb ik een plafond ingesteld, in eerste instantie op €26,-. Een week geleden kreeg ik een waarschuwingsSMS dat ik mijn plafond bijna had bereikt. Ik heb toen mijn plafond verhoogd naar €31,- en mijn internet uitgezet, zo kan ik in gevallen van nood altijd nog mijn internet aanzetten. Tot het moment van schrijven heb ik mijn internet nog niet aangehad. Tot mijn verbazing heb ik afgelopen zondag wel een SMS bericht gehad met daarin de melding dat ik mijn plafond heb bereikt.

    De dag erop gelijk Simpel maar gebeld om uitleg te vragen, na wederom 20 minuten in de wacht werd ik te woord gestaan. De medewerkster moest een aantal dingen uitzoeken en zette mij wederom in de wacht. Een kwartier later was ze bij me terug. Ze vertelde me hetzelfde als dat ik in mei heb gehoord. Wij zien dat je op 26 augustus je plafond hebt verhoogd en dat je op 26 augustus voor het laatst gebruik hebt gemaakt van data, correct. Ze wist me ook te vertellen dat ik op op het moment van het verhogen van mijn plafond ik direct €6,- heb verbruikt waardoor ik mijn plafond direct weer bereikt had. Dat dat SMS bericht een paar dagen later pas bij mij binnenkwam, konden zij zogezegd niets aan doen. Ze mogen mijn gedetailleerde datagegevens ook niet verstrekken in verband met privacy. Die gegevens die zijn ergens te vinden, als Simpel ze zelf niet mag verstrekken, probeer dan op zijn minst te vertellen waar ik ze dan kan vinden.

    Dit gebeurde niet, wel komen ze met oplossingen. Het kan namelijk volgens Simpel zo zijn dat mijn telefoon data verbruikt wanneer ik gebruik maak van WIFI en mijn data uitstaat. Nu ben ik geen telecomspecialist, maar ik weet wel dat een telefoon geen data verbruikt wanneer dataverbruik volledig uitstaat. Ook het zoeken naar WIFI signalen zou data kosten volgens Simpel, maar nogmaals, wanneer alleen WIFI is ingeschakeld en dataverbruik niet, zal een telefoon geen data verbruiken.

    Daarnaast ben ik ook niet bereikbaar in het buitenland (Duitsland, België, Spanje) met verschillende toestellen. Het reactie hierop was dat ik mijn roaming aan had staan en dat ik dus gewoon had moeten kunnen bellen. Wanneer Simpel nog iemand nodig heeft die haar klanten goed, vriendelijk en met de juiste informatie te woord wil staan mogen ze me bellen, mits ik niet in het buitenland zit natuurlijk. Zo ver ik weet heeft roaming namelijk niets met bellen te maken.

    De enige oplossingen die Simpel biedt zijn voor hen erg simpel. Of ik moet mijn contract afkopen, wat me 12 x €13,50 gaat kosten, of ik moet het maar accepteren en mijn contract uitzitten. Ik ben klaar met Simpel en hun standaardantwoorden die ze aan mij, maar ook aan vele anderen op het internet geven. Simpel is een bedrijf waarbij niet de klant, maar zijzelf voorop staan. Oplossingsgericht denken en inlevensvermogen zijn termen die het bedrijf nog niet kent en Simpel is vooral simpel voor dit bedrijf dat overal gemakkelijk van af wil komen in plaats van simpel voor de betalende klant.

    Laura zegt:

    Beste RK,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wat vervelend om te lezen dat u hoge kosten heeft gemaakt door internetgebruik, terwijl u niet weet waar dit vandaan komt.

    Ik wil uw melding graag in behandeling nemen. Ik verzoek u daarom om uw melding en klantgegevens te sturen naar vragen@simpel.nl.
    Zodra wij uw e-mail hebben ontvangen, kunnen wij uw melding in behandeling nemen.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    Simpel

    Reageer

  • +1

    Henc zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Zeer slechte ervaring met SIMPEL en met name na het contact met de kennelijk enige medewerker van de helpdesk! De vragen worden niet beantwoord maar met drogredenen weggewimpeld. Nog nooit zo ontevreden geweest over een aanbieder, rest mij om het contract te beëindigen, afkoop is het enige antwoord in relatie tot mijn vraag over het probleem. Te 'SIMPEL' voor woorden. Aan allen;'wees gewaarschuwd bij de keuze voor SIMPEL!!!!!'

    Laura zegt:

    Beste Henc,

    Wat vervelend om te lezen dat u een slechte ervaring heeft met Simpel.

    Ik wil u graag verder helpen met uw melding. Ik verzoek u daarom om uw gegevens te sturen naar vragen@simpel.nl. Zodra wij uw gegevens en uw uitleg van het probleem binnen hebben, zullen wij de melding in behandeling nemen.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    Simpel

    Reageer

  • -2

    Van Dorp zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Begin dit jaar twee abonnementen afgesloten. Beide worden gebruikt in verschillende telefoons...

    In Nederland werkt alles naar behoren. Als we naar het buitenland gaan is het roulette.

    Op meerdere locaties hebben we niet de mogelijkheden om te bellen.

    Dit op 1-4-2016 gemeld met voorbeelden bij de 'klantenservice'. Deze vragen te switchen van netwerkt (handmatig) de telefoon uit te zetten etc.

    Dat hadden we allemaal al geprobeerd... De klacht wordt ook niet goed begrepen. Als je twee telefoons hebt (verschillende) en twee verschillende simkaarten. Als je daarop gebeld kan worden, en ge-sms't. Dan werkt het netwerkt deels. Als je dan zelf niet kan bellen, wat is dan het probleem?

    Bij herhaling van het probleem (gemeld op 8-7-2016) per telefoon en klantensite, trage reactie. Er wordt gevraagd om een andere telefoon te proberen... Die heb je ook altijd bij je in het buitenland. Na aangeven dat het om twee telefoons en abonnementen gaat gaan ze over een andere boeg. Ze hebben voorbeelden nodig. In een gesprek van een uur (via een vaste lijn uiteraard) zijn meerdere voorbeelden locaties en tijden doorgegeven. Mijn telefoon houd gelukkig een logboek bij van gebelde nummers...

    De TD belt 7 dagen!!! later, ze hebben voorbeelden nodig... Die had ik al doorgegeven. Deze meneer lijkt aardig cooperatief voor de verandering. Opnieuw worden meerdere voorbeelden genoteerd, ze worden ook herhaald en geverifieerd!!! De meneer geeft netjes aan dat zodra ze meer weten of nodig hebben ze weer contact zullen opnemen.

    Weer precies 7 dagen daarna een gemist nummer, was dit simpel? Dat blijkt uit een mail, of ik terug wil bellen omdat ze mij niet kunnen bereiken... Omdat bellen nog steeds niet lukt vanaf deze locatie dat opgeschort tot de thuiskomst.

    Zojuist (28-7-2016) contact opgenomen met Simpel, de mevrouw geeft aan dat ze graag drie voorbeelden hebben... Nou breekt mij de klomp! Ze hebben al een legio aan voorbeelden. Bij navraag blijkt dat ze ook graag het netwerk willen weten waarmee de telefoon was verbonden.

    Het netwerk heb ik ook meerdere keren doorgegeven maar daarvan kon ze niets terug vinden. De volgende keer... moet ik het maar gewoon opnieuw doorgeven (bellen zeker)!

    Heb aangegeven dat dat niet mogelijk blijkt. Het beste is hier geen abonnement af te sluiten. Als het eropaan komt heb je er namelijk niets aan. Geen service en geen begrip.

    Heb aangegeven het abonnement bij gebrek aan dienstverlening te willen beëindigen. Dat willen ze niet omdat er geen drie voorbeelden zijn... Ze hebben er slechts 9 minimaal. En mijn logboek is ondertussen langer dan dat.

    --

    Simpel biedt twee oplossingen, de eerste is de abonnementen beëindigen, dat is ook gelijk de enige werkbare oplossing.

    De tweede voorgestelde oplossing is het probleem oplossen. Echter geven ze direct aan zijn de opgegeven voorbeelden te oud. In de voorwaarden wordt aangegeven dat 2 maand de termijn is.

    Als je uit het buitenland voorbeelden van 0 tot 24 uur oud aanlevert wordt er eerst 7 dagen gewacht met reactie. Nieuwe voorbeelden van opnieuw 0 tot 24 uur oud worden ook in de wacht gelegd.

    De tweede optie is afwachten tot het opnieuw gebeurd en dan opnieuw voorbeelden doorgeven waar niets mee gaat gebeuren. Dus er is geen tweede optie.

    Al met al jammer dat deze nepfirma geen dienstverlening kan aanbieden.

    Het genoemde spoedig contact opnemen blijft nog te bezien. E.e.a. wat hierboven genoemd is zou worden bevestigd in de mail (besproken op vrijdag middag 12-08. Heden 15-08 is hiervan nog geen bevestiging binnen gekomen.

    Wellicht doet de mail er bij simpel ook wat langer over.

    Jeroen Vaessen zegt:

    Dit verhaal komt mij ZO bekend voor... Echt exact hetzelfde geval hier. Ben helemaal klaar met Simpel!

    noelle zegt:

    Precies dezelfde problemen met Simpel in het buitenland, ook contact met de klantenservice heeft dezelfde "rare" reacties van Simpel opgeleverd, er is niet door te komen bij hun.

    Reageer

  • -1

    Aaron zegt:
    • 11111
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Pas op met de zogenaamd goedkope abonnementen van Simpel!

    Alles buiten bundel is peperduur en SMS-jes om je te waarschuwen, komen te vaak niet aan, waardoor je veel geld kwijt kunt zijn.
    Heb meerdere keren tientallen euro's teveel betaald omdat ik te laat doorkreeg dat de bundel op was.

    Als je bij Simpel verhaal haalt, geven ze niet thuis. Klantenservice is dus zeer minimaal.

    Annie van ingen zegt:

    kijk uit ze doen niet wat ze zeggen.wij hebben al5x bewijs van betalling gesruurt.

    we zitten al 4 maanden te wachten om terug storting V.an 30 euro
    je kan blijven bellen zeggen overal ja op maar doen Daan niks.
    ik heb kassa gebellt van tv kan jij ook doen .en als ze met z weken nnog niet gestort h'ebbengaan we verder hoe je In de maling word genomen is ongelooflijk ik wacht nog deze week als er niet op op me rekening gaan we verder ben helemaal zar groetjes Annie maak kopie van je versturen naar hun heb je nodig ik heb er zar

    Laura zegt:

    Beste Aaron,

    Wat vervelend om te lezen dat u hogere facturen krijgt dan u had verwacht.

    Wanneer u 80% en 100% van uw bundel verbruikt heeft, stuurt Simpel altijd een sms. Wanneer deze niet aan komt, kan dit met meerdere factoren te maken hebben, zoals een volle sms-postvak.
    Om te voorkomen dat uw facturen hoger worden dan u zelf wilt, raad ik u aan om een plafond in te stellen. Op die manier zorgt u ervoor dat u geen onverwacht hoge facturen krijgt.
    Om uw melding in behandeling te kunnen nemen, verzoek ik u om uw melding en klantgegevens te sturen naar vragen@simpel.nl.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


    Beste Annie,

    Wat vervelend om te lezen dat het bedrag van €30.00 nog niet terug gestort is.

    Graag zou ik willen weten of dit geld inmiddels ontvangen is. Indien dit niet het geval is, wil ik dit graag voor u uitzoeken. Kunt u ook uw verhaal en uw gegevens sturen naar vragen@simpel.nl. Dan kan ik deze erbij zoeken en uw melding in behandeling nemen.

    Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    Simpel

    Reageer

  • -1

    Nicolette zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wat een waardeloze provider. Heb een abonnement van 10€ maar moest in juni 110€ aftikken wegens verbruik van meer dan 2 gb ipv de 1 gb waar ik voor betaal terwijl mijn verbruik de afgelopen 2 jaar nooit hoger is geweest als 500 mb. Had een plafond ingesteld maar toen ik mijn simpel ging checken kreeg ik alleen maar foutmeldingen. Wat telefoontjes aan gewaagd maar kortom eigen schuld dikke bult. Uiteindelijk kreeg ik iemand aan de telefoon die zei dat ik foto's moest maken van mijn simpel en dat ook gedaan maar het bleef mijn schuld. Ik zou hoogst persoonlijk iets meer betalen voor een eerlijke provider maar zit er ook maar weer eens 2 jaar aanvast. Leuk dat ze zo stunten maar het blijven een stel dieven voor mensen die wat langer bij hun zitten. Ik ben klaar met ze en kan niet wachten tot mijn abonnement erop zit.

    Laura zegt:

    Beste Nicolette,

    Wat vervelend om te lezen dat u onverwacht een hoge factuur heeft gekregen en dat u problemen had met Mijn Simpel.

    Omdat ik te weinig informatie heb over het hele verhaal, kan ik niet oordelen waar de fout gelegen heeft.
    Feit blijft dat het ontzettend vervelend is dat u een hoge factuur heeft ontvangen, terwijl u in de veronderstelling was dat u een plafond ingesteld had.

    Ik wil uw melding daarom graag in behandeling nemen. Ik wil u verzoeken om uw verhaal en uw klantgegevens te sturen naar vragen@simpel.nl. Wij kunnen uw melding van verder in behandeling nemen.

    Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    Simpel

    Reageer

  • -1

    sol zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    simpel ze zijn een stelletje oplichters en zakkenvullers op het zelf moment.vanaf het begin Weerd ik via hun site per internet geacht met 7,50 per 300 belminuten geen internet en geen sms 4 jaar lang
    daarna eerste maand had ik een factuur van een hoop geld boven de 40 euro gekregen,

    lief mensen uitkijken en geef jullie afstand. want
    ik was altijd betrouwbaar klant geweest sinds 4 jaar lang en toch ze houden geen rekening met ons,Nu toevallige ik heb onvoldoende saldo op mijn bank wat hebben ze gedaan in plaats van een Herinnering berichtje naar mij te sturen per email of een smsje bijvoorbeeld, kreeg ik meteen een bedraag van 15 euro administratiekosten op de rekening bovenop zonder pardon naar me gestuurd als cadeau, zou handelen mensen als dieren, ze doen alles voor hun eigen belang interesseert hun niks schandalig

    Laura zegt:

    Beste Sol,

    Wat vervelend om te lezen dat je een hogere factuur hebt ontvangen omdat er administratiekosten in rekening gebracht zijn.

    Wanneer de factuur niet afgeschreven kan worden, worden er altijd een sms en een e-mail gestuurd waarin dit aangegeven wordt. Simpel zal de klant altijd op de hoogte brengen van een betalingsachterstand, voordat er extra kosten in rekening gebracht worden.
    Omdat ik je melding graag verder wil uitzoeken, wil ik u vragen om uw klantgegevens te sturen naar vragen@simpel.nl. Uw melding zal dan zo snel mogelijk in behandeling genomen worden.

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    Simpel

    Reageer

  • -2

    Ton zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Voor mijn vrouw een nieuw abonnement met nummerbehoud afgesloten. Zou ruim 2 weken geleden ingaan. Geen contact met provider. Simkaart is geblokkeerd,. Technische afdeling is hier al ruim een week mee bezig. Ik heb al uren aan de telefoon zitten wachten. Maar oplossen dat lijkt niet te kunnen. Hoe moeilijk kan het zijn?. Of jeactiveer de simkaart of als dst niet lukt stuur je een nieuwe simkaart. Simpel toch? Nou niet bij simpel hoor. Daar bieden ze 10000 excuses aan maar daar koop ik niets voor. Waardeloze aanbieder. Als je niet hoeft, niet aan beginnen. Dan maar een paar euro meer betalen.

    Laura zegt:

    Beste Ton,

    Wat vervelend om te lezen dat u zoveel gedoe had met uw nummerbehoud.

    Indien dit nog niet opgelost is, wil ik uw melding graag in behandeling nemen. Kunt u mij uw klantgegevens sturen in een e-mail naar vragen@simpel.nl?
    Dan kan ik uw melding in behandeling nemen om u zo goed mogelijk verder te helpen.

    Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    Simpel

    Reageer

  • -3

    linda zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    ik overweeg om over te stappen, maar nu twijfel ik enorm met het aantal slechte ervaringen op de site. Ik zit nu bij tele2, en nooit problemen met bereik of teveel data verbruik... bij de sales heb ik wel een klantvriendelijke jongeman gesproken. mar nu weet ik het niet meer...

    linda

    Laura zegt:

    Beste Linda,

    Wat vervelend om te lezen dat u aan het twijfelen gebracht bent.

    De keuze is natuurlijk aan u. Simpel zal u desondanks met open armen verwelkomen.
    Bedenk wel, de meeste tevreden klanten laten dit niet weten op het internet, alle minder tevreden klanten wel. Hierdoor ontstaat een vertekend beeld.
    U kunt altijd bellen met de bestellijn of de klantenservice, zodat al uw vragen beantwoord kunnen worden.

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    Simpel

    Reageer

  • +3

    maurice zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Iemand die 3 jaar lang klant is geweest en elke maand keurig zijn factuur op tijd betaalde op een waardeloze manier geholpen. Ging over een conflict over dataverbruik. Ik kon mijn dataplafond niet op tijd verhogen door een (zoveelste) storing op de online omgeving. Toen ik in de nieuwe maand wederom sterk extra moest betalen voor het dataverbruik heb ik gereclameerd, omdat ik niet de mogelijkheid had om mijn limiet op tijd te verhogen. Geen enkele vorm van begrip of tegemoetkoming, terwijl bij nieuwe klanten met stunttarieven wordt gesmeten voor data. Echter, het tegemoet komen van een bestaande klant was absoluut niet mogelijk, zelfs al lag de fout bij Simpel voor een deel. Heel veel mails moeten sturen om uberhaupt antwoord te krijgen. Pas toen de factuur niet werd betaald kwam men in actie. Als klap op de vuurpeil wilde ik mijn abonnement opzeggen per 31-08 maar men keek niet eens naar deze datum en beeindigde het contract al per 10-07.

    Blijf vandaan van deze waardeloze maatschappij. Lijkt goedkoop, maar is duurkoop en de klantenservice is abominabel belabberd, zeker als je een goede vaste klant van ze bent.

    Remco zegt:

    Beste Maurice,

    Wij willen uiteraard dat elke klant optimaal en deskundig geholpen wordt.Ook indien er een zogenoemd conflict ontstaat. Zou u mij een e-mail willen sturen met uw klantgegevens inclusief een korte omschrijving van de situatie welke voorgevallen is, zodat we u verder kunnen helpen?

    Met vriendelijke groet,

    Remco

    Simpel

    Reageer

  • 0

    JH vd Meulen-Slob zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wat een zooitje bij dat Simpel. Om er simpel van te worden.
    Zelf al meer dan een jaar een abbo zoner problemen bij ze.
    Adviseer mijn vriendin om dit ook te doen.

    Geen internet (GPRS krijgen ze daar niet aan in het systeem, schiet steeds teug op het scherm daar).

    SMS naar 1300 kan je tot in den treuren doen maar geen reactie.

    Oude GSM van Samsung gepakt en instellingen erin gezet. Totaal niets. Mijn sim erin en vlekkenloos. Beetje toestel de schuld geven.....

    Simpel geef mij eens de instellingen voor een Samsung Grand Prime. Haal er één op en probeer het zelf maar eens.

    Enigste wat ik me kan bedenken is dat nummerbehoud er iets mee te maken heeft.

    Mijn vriendin moet haar BOTERHAM verdienen met emails vanuit de zorg en daar direct op reageren. Zit nu thuis met Wifi aan op de telefoon voor data.

    Simpel, je kan me bereiken op mijn email of telefoonnummer aan het emailadres gekoppeld. Is SIMPEL.

    Belrevolutie ? Franse Revolutie ging ook ten onder.80% negatief zet je te denken.

    Anna van Dijck zegt:

    Beste heer vd Meulen-Slob.

    Vervelend om te lezen dat uw vriendin problemen ervaart met internet. Ik kijk dit graag voor u na. Ik wil u vragen om het contactformulier op onze website in te vullen met alle klantgegevens. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Anna

    Simpel

    Reageer

  • +1

    Henk de Vroom zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 11111
    • 11111

    De service van Simpel is erg slecht. 45 minuten wachten aan de telefoon voor de helpdesk. Weken wachten op een email rectie. Je wordt te woord gestaan door mensen die geen verstand van zaken hebben en....... er worden regelmatig ten onrechte bedragen afgeschreven zonder nota waarvan de medewerker zegt dat hij / zij het niet begrijpt. Dus let op. Dit lijkt op oplichting.

    Remco zegt:

    Beste Henk,

    Wij willen uiteraard dat elke klant optimaal en deskundig geholpen wordt. Zou u mij een e-mail willen sturen met uw klantgegevens inclusief een korte omschrijving van uw situatie, zodat we u verder kunnen helpen?

    Met vriendelijke groet,

    Remco

    Simpel

    Reageer

  • 0

    lea. A zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Blijf weg bij Simpel!!

    Sinds 13 mei abonement onbeperkt bellen + 2gig internet
    Voor 15 euro. Vanaf het begin geen internet,gebeld met klantenservice....wordt gezegd over 3 dagen bellen wij u terug
    Na mijn klacht is ook mijn simkaart geblokkeerd? ?
    Natuurlijk weer gebeld...na veel welles en niettus...
    Wordt gezegd er een nieuwe kaart opgestuurd jawel binnen 3 dagen!
    Conclusie ....ik heb nu al een week geen telefonisch en internet bereik.!

    BLIJF WEG! BIJ SIMPEL!!

    Anna van Dijck zegt:

    Beste Lea,

    Dat is natuurlijk niet wenselijk. Ik kijk graag even met u mee, zodat wij u verder kunnen helpen. Zou u mij een e-mail willen sturen met uw melding en klantgegevens o.v.v. dit bericht. Ik help u dan zo spoedig mogelijk verder!

    Met vriendelijke groet,

    Anna

    Simpel

    Reageer

  • -3

    Van Eenennaam-Naaktgeboren zegt:
    • 55555
    • 44444
    • 55555
    • 55555

    Heb nu 2 maanden simpel en kan niet anders zeggen dan dat ik vreselijk blij ben met het abonnement. Slechts 1 dag ben ik onbereikbaar geweest, kreeg meteen een vergoeding van €1500 op mijn rekening gestort van simpel.
    Helemaal top!

    Van Eenennaam-Naaktgeboren

    Ron zegt:

    Kan je uitleggen waarom je € 1500 kreeg ?
    Dat lijkt mij erg veel voor een abonnement dat maar € 10 per maand kost.

    Reageer

  • -1

    Eveline zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 44444
    • 44444

    Ik heb geen perfecte dekking maar vind dat je voor het geld ook niet mag klagen. Zelf niet de problemen ondervonden die anderen op dit Forum hebben.

    Alan zegt:

    Beste Eveline,

    Wij willen uiteraard dat elke klant optimale dekking ervaart. Zou u uw klantgegevens willen opsturen inclusief een korte omschrijving van uw situatie, zodat we u verder kunnen helpen?

    Met vriendelijke groet,

    Alan

    Simpel

    Eveline zegt:

    Met niet perfecte dekking bedoel ik dat soms (ongeveer 1x per maand) m'n bereik weg is en komt het pas terug als ik mn telefoon herstart. En als ik in de trein zit valt mn bereik wel eens een minuutje weg. Dit lijkt niet op vaste locaties te zijn maar willekeurig. Terwijl ik dat bij T-mobile nooit had, al was dat ook niet zo goedkoop. Zoals gezegd hoor je me voor het geld niet klagen :)

    Alan zegt:

    Beste Eveline,

    Het kan natuurlijk zo zijn dat iemand op sommige plekken mindere dekking ervaart. Denk hierbij aan tunnels en of afgelegen (natuur)gebieden. Treinen rijden natuurlijk ook door afgelegen gebieden heen. Mocht het dusdanig vaak voorkomen dat u mindere dekking ervaart, neem dan contact met ons op. Dan kunnen we even kijken wat we voor u kunnen betekenen. Stuur dan uw klantgegevens in een e-mail naar vragen@simpel.nl of bel naar 09000-1418. Mijn collega's staan u dan graag te woord.

    Met vriendelijke groet,

    Alan

    Simpel

    Reageer

  • +1

    sara zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik wou een abonemment afsluiten bij Simpel, maar nu ik dit lees schrik ik me kapot. Ik betaal liever meer aan een provider die me niet oplicht dan ik hieraan begin

    Goed zo zegt:

    Vooral niet doen, ga niet met die oplichters in zee
    Niemand zou dat moeten doen
    Valt me nog mee dat ze niet gereageerd hebben met WAT VERVELEND, dat is het enige wat die mongolen kunnen zeggen als ze al iets zeggen
    Vertel het vooral door sara aan iedereen die het maar horen wil dat ze vooral niet met die oplichters in zee gaan, ik raad het ook iedereen af
    Heb al op Facebook een actie gestart met gedupeerden en als er genoeg bewijs is dan moet je opletten, binnen no time hoor of zie je niets meer van die nageboortes

    Alan zegt:

    Beste Sara,

    Wij willen uiteraard dat elke klant optimale dekking ervaart. Zou u uw klantgegevens willen opsturen inclusief een korte omschrijving van uw situatie, zodat we u verder kunnen helpen?

    Goed zo, zou u ook uw klantgegevens door kunnen sturen naar vragen@simpel.nl? Dan kunnen we ook even kijken wat we voor u kunnen betekenen.

    Met vriendelijke groet,

    Alan

    Simpel

    Reageer

  • 0

    John zegt:
    • 33333
    • 55555
    • 11111
    • 11111

    PAS OP!!!
    Pas 2 maanden Simpel 10 euro abo. met 1 Gb internet. In februari internetverbruik voorzichtig uitgeprobeerd met nieuwe telefoon. Vanaf nieuwe maand 1 maart mijn oude HTC wildfire gebruikt met instelling INTERNET UIT. Ik kreeg 22 maart een sms dat mijn plafond bereikt was. Ik heb deze maand geen gebruik gemaakt van het internet en via Mijn Simpel gecontroleerd of er toch verbruik was: 0,0 Gb verbruikt staat er vermeld. Dit geschreven naar Simpel. Antwoord: na het verbruiken van plafond welke u zelf ingesteld heeft wordt automatisch internet geblokkeerd. Geen antwoord op mijn reactie dat MijnSimpel 0,0 Gb verbruik weergeeft en ik ook zeker weet niets verbruikt te hebben. Ik heb een brief geschreven naar Simpel, nog geen antwoord ontvangen, vandaar deze waarschuwing. Ik heb ook geschreven dat ik spijt heb dat ik dit troepabonnement heb afgesloten. PAS DUS OP!!!! 1 Gb internet gaat vanzelf op!!!!!!

    Anna van Dijck zegt:

    Beste John,

    Dat is natuurlijk niet wenselijk. Ik kijk graag even met je mee om dit uit te zoeken. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar vragen@simpel.nl o.v.v. dit bericht en je gegevens, zodat ik je verder kan helpen.

    Met vriendelijke groet,

    Anna

    Simpel

    Reageer

  • 0

    Marko Versteege zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Beste Anna,

    Ik zie dat je alleen hier op dit platform reageert maar ik heb je meerdere malen geprobeerd te bellen en jij bent nooit aanwezig/bereikbaar via de telefoon (toch raar voor een telefoon aanbieder. Ook mails die ik stuur komen blijkbaar niet aan of je neemt niet de moeite om ze te beantwoorden. Maar ik zie dat er meerdere mensen hier niet echt tevreden zijn met de manier waarop simpel werkt. Als ik de receptie bel geven ze steeds aan dat je er niet bent. Daarna zijn de andere medewerkers van de marketing ook nooit beschikbaar. Steeds wordt er aangeven dat ze het aan je doorgeven en een terugbel verzoek doen maar ik heb sinds januari 2016 nog nooit een reactie gekregen.
    Wie weet komt er nu wel een reactie.
    succes verder iedereen hier.

    Marko

    Alie zegt:

    Marko maak je geen illusies
    Ze houden je aan het lijntje
    Het enige wat jij moet is betalen aan die oplichters
    Mij hebben ze ook willen oplichten maar dat is ze niet gelukt
    En als je al een reactie krijgt dan beginnen ze standaard met : wat vervelend
    En verder laten ze je in de kou staan
    Het wordt tijd dat die oplichters failliet gaan
    De naam zegt het al : simpel, dan kun je wel nagaan wat voor slag ongedierte daar werkt

    Alie zegt:

    Je wordt opgelicht
    Het enige wat jij moet is betalen en verder hebben ze schijt aan je
    Het zijn oplichters mij hebben ze ook proberen op te lichten maar dat is ze niet gelukt

    Reageer

  • -1

    Nico van den ham zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik heb een abonnement besteld voor onbeperkt bellen. Morgen wordt mijn nr. overgezet op Simpel en dan kan ik NIET MEER BELLEN. Waarom niet? Omdat ik geen sim kaart van Simpel heb ontvangen. kijken hoe Simpel dit oplost. Via 'mijn Simpel'lukt het mij niet om dit probleem op te lossen. Ik heb reeds betaald.
    We zag ik op de website van Simpel dat ik 15 euro moet betalen als ik geen kaart heb ontvangen en een nieuwe wil. Dat ga ik niet doen. Kijken hoe Simpel dit oplost. Nico van den Ham

    Alan zegt:

    Beste meneer Van den Ham,

    Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw e-mail ontvangen en uw melding is dan ook in behandeling genomen. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Alan

    Simpel

    Reageer

  • -2

    Gerdien zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ook hier helaas het probleem dat mijn abonnement geblokkeerd is wegens bereiken plafond, iets wat absoluut niet klopt, gezien de specificaties in mijn-simpel. Al een email gestuurd, maar hier wordt overduidelijk sneller gereageerd door Simpel....

    Arjen zegt:

    Beste mevrouw Gerdien,

    Ik kan me voorstellen dat dit een vervelende situatie is.
    Ik wil u adviseren hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice via het telefoonnummer 0900-1418 (€0.35,- per gesprek) of u kunt een e-mail sturen naar vragen@simpel.nl. Mijn collega's helpen u dan graag verder.

    Met vriendelijke groet,

    Arjen

    Simpel

    Gerdien zegt:

    Misschien dan ook tijd nemen om de e-mails/reactieformulieren te lezen en te gaan behandelen, i.p.v. op sociale media en fora de mensen continue alleen maat te wijzen op dat ze contact moeten opnemen (wat ik al gedaan had, zoals je kunt lezen). En ondertussen ben ik nóg bozer, gezien het feit dat ik blijkbaar nu ook niet gebeld kan worden!

    Alan zegt:

    Beste Gerdien,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend dat uw abonnement geblokkeerd is. U kunt het Plafond verhogen of uitschakelen op uw persoonlijke Mijn Simpel pagina. Hierdoor kunt u het abonnement weer in gebruik nemen.

    Graag zou ik uw melding in behandeling willen nemen. Vandaar dat ik u vraag om uw klantgegevens op te sturen naar vragen@simpel.nl, zodat we u verder kunnen helpen.

    Met vriendelijke groet,

    Alan

    Simpel

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring