Simpel.nl


Prijs 2.672.672.672.672.67
Levering1.931.931.931.931.93
Ondersteuning1.471.471.471.471.47
Totaal oordeel1.631.631.631.631.63

Simpel.nl is een aanbieder van sim only abonnementen. Dit zijn abonnementen die je aanschaft zonder mobiele telefoon. Als je abonnee wordt van Simpel, dan stuurt Simpel.nl jou een simkaart toe, die je vervolgens in je mobiele telefoon stopt. Met Simpel kan vervolgens tegen zeer lage prijzen gesmst en gebeld worden.

 

Wat is jouw ervaring met Simpel? Gebruikerservaringen met Simpel.nl vind je hieronder.

Alternatieven voor Simpel.nl:

        


215 Positief 950 Negatief 2.476 reviews - gemiddelde: 1.931.931.931.931.93 3.9 uit 10

2.476 Ervaringen voor Simpel.nl

  • 0

    Erwin zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik heb mijn abonnement op 6 oktober 2016 opgezegd per eerstkomende mogelijkheid via een mail naar de klantenservice van Simpel. Op 11 oktober heeft Jethro van Simpel per mail bevestigd dat mijn abonnement per 8 juli 2017 gestopt zou worden.

    Rond 20 juni werd het abbonnementsgeld voor juli (7 euro) en de gebruikskosten buiten mijn bundel (0,29 euro) geïncasseerd van mijn bankrekening. Ik had het vermoeden dat dit was voor de 8 dagen in juli en ik hierna een officiële afrekening zou krijgen. Toen mijn mobiel het rond 13 juli bleef werken, heb ik direct de klantenservice gebeld om dit te melden. Ene Francesco heeft mijn abbonnement per 1 augustus definitief beeindig en Simpel zou (na ruggespraak teamlead) terugkomen met een oplossing voor het onterecht geïncasseerde bedrag. Dit is ook bevestigd door Simpel per mail.En toen bleef het heel lang stil...

    Na enkele dagen wederom gebeld en kreeg hetzelfde excuus. Daarna overgestapt op de WhatsApp om het zwart op wit te hebben. Ondanks vele pogingen niks. Op 3 augustus (bijna 1 maand later) was mijn vertrouwen compleet weg en heb ik via mijn bank het incasso laten terugboeken nadat ik Simpel hiervan 1 dag daarvoor op de hoogte had gesteld.

    Gelukkig heb ik hierna ondervonden dat Simpel wel binnen 1 dag kan reageren. Er werd mij medegedeeld dat ze door mijn terugboeken verzoek van de bank de oude rekening niet kunnen rechtzetten in hun administratie en dat ik deze onterechte rekening asap zou willen betalen. Daarnaast komt er ook nog een incasso van wederom 7 euro eind augustus voor het abonnementsgeld van de maand augustus terwijl mijn contract per 08/07/2017 beëindigd zou zijn. Ook deze dien ik niet tegen te houden voor het 'proces'.

    Ik heb direct via mijn bank de Simpel machtiging laten blokkeren. Daarnaast de klantenservice nogmaals verzocht voor een correcte rekening van mijn gebruikskosten in juni (0,29 euro) en het abonnementsgeld van 8 dagen in juli (1,81 euro). Tot op heden in afwchting van verdere communicatie.

    Ik begrijp dat een bedrijf een fout kan maken. Iedereen maakt immers fouten, echter de manier waarop Simpel omgaat met door hun veroorzaakte fouten is beneden alle peil. Ik ben tot op heden veel tijd kwijt om hun gestuntel recht te zetten met 0,0 medewerking. Daarnaast spreken we over een bedrag van 2,10 euro.

    Mocht ik morgen wederom geen bevredigend antwoord hebben, gaat er eveneens een klacht naar Autoriteit Consument en Markt.

    Reageer

  • 0

    Eva zegt:
    • 22222
    • 33333
    • 22222
    • 11111

    Mijn ervaringen met SIMPEL zijn niet goed. Het verbaast me dat ik overal goede recensies lees. De 3G werkt niet goed, heb op veel plaatsen gewoon geen bereik. Sms'jes verstuurt die niet zonder WIFI en krijg je dus ook niet binnen zonder WIFI. Ze beloven veel dingen die het netwerk later niet nakomt. De klantenservice is opsig wel oké. De SIM ONLy van SIMPEL is niet aan te raden.

    Simpel zegt:

    Hallo Eva,

    Vervelend te horen dat u problemen heeft met het abonnement, graag willen wij u dan ook helpen om dit op te lossen, u kunt via nummer 088 100 5757 contact met ons opnemen, wij helpen u dan graag verder.

    Met vriendelijke groet,

    Leon

    Simpel

    Reageer

  • -1

    Jim zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 33333
    • 55555

    Meer dan 2 jaar een abbo lopen van 7,50 (100bel,1gb en onbeperkt sms). Nog nooit problemen gehad met hun altijd bereikbaar en geen extra kosten wel een platform ingesteld mocht ik er over gaan. Mijn familie heeft ook geen problemen ervaren.

    ik raad het aan!!

    Simpel zegt:

    Hallo Jim,

    Goed om te horen dat het abonnement naar behoren werkt en dat u tevreden bent over onze diensten.

    Groet

    Leon

    Simpel

    Reageer

  • +2

    Danny zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Mijn abonnement met klantnummer 360310 heb ik op 1-11-2015 per brief opgezegd, heb op 4-11-2015 een ontvangstbevestiging via mail van simpel.nl gekregen dat wegens de contractduur de opzeg einddatum 31-05-2017  is , en het abonnement dan daadwerkelijk definitief zal eindigen en ná deze datum niet meer actief is.

    Per 4-juni 2017 kreeg ik via mail een aankondiging dat over de periode 1-6-2017 / 30-6-2017 incasso (abonnement kosten) per 20-6-2017 werden geïncasseerd.
    Ik heb terstond via de klanteservice van simpel aangegeven via mail dat het abonnement reeds beëindigd is en dat er bij simpel een fout is gemaakt.
    via klanteservice simpel mail referentie A280451 kreeg ik van Marloes te horen dat het abbo inderdaad per einddatum 31-5-2017 was beëindigd  en per 1-6-2017 niet meer actief.

    Per 20-juni 2017 kreeg ik tot mijn verbazing toch nog een incasso abonnement kosten over de maand juni, ik heb het onterrechte bedrag gestorneerd en via simpel klantensevice nogmaals met kopieën van eerder contact verzocht svp hun administratie op orde te brengen en stoppen met innen van incasso's ik kreeg hierop een standaard ontvangstbevestiging met reactie dat binnen twee werkdagen een antwoord volgt maar heb helaas tot heden geen antwoord gekregen.
    Een aantal dagen later kreeg ik een mail van Simpel dat ze niet konden incasseren en als het gestorneerde bedrag niet werd betaald dat na twee weken een incassobureau ingeschakeld zal worden.

    Wederom heb ik een uigebreide tekst en uitleg gemaild en standaard ontvangstbevestiging van Simpel ontvangen dat binnen twee werkdagen een antwoord zou volgen , maar ook nu weer  nooit een antwoord gekregen.

    Op 11-7-2017 kreeg ik wederom mail dat abonnementkosten voor de maand juli 1-7 t/m 31-7 afgehouden worden ??????

    Ik heb telefonisch kontakt met de klantenservice van simpel.nl opgenomen en uitleg gegeven, ik kreeg te horen van een aan de lijn betreffende mevrouw nadat ze ruggespraak had gehouden dat inderdaad het contract/abonnement beeidigd was per 31-5-2017 maar om dit nogmaals te bekrachtigen in het systeem van hun MOEST ik het onterrechte door hun geïncasseerde bedrag dat uiteraard door mij gestorneerd was naar simpel overmaken en dan zouden ze het bedrag later weer terugboeken en beëindiging gerealiseerd hebben.
    Ik gaf aan dat dit niet normaal was maar daar had mevrouw geen boodschap aan met als redultaat toen ik mijn tegenargumenten (waar ze haar versie doorheen praatte) wederom naar voren bracht heeft mevrouw mij de hoorn op de haak gegooid.

    Per 20-7-2017 is wederom door Simpel.nl abonnement kosten via mijn rekening voor de maand juli geïncasseerd?????, dit bedrag heb ik door de bank laten terug storneren en het rekeningnummer van Simpel waarmee dit onterechte incasso is gebeurt op advies van de bankmedewerker tevens laten blokkeren.

    Danny zegt:

    Ik heb vandaag tevens de autoriteit Consument & Markt (ACM) alle info en bewijzen toegezonden!
    Hoop dat meer gedupeerden dit doen teneinde de terreur en oplichtingpraktijken van Simpel BV een halt toe te roepen.

    https://www.acm.nl/

    Simpel zegt:

    Goedemiddag Danny,

    Vervelend te lezen dat het proces om het abonnement te beeindigen niet vlekkeloos is verlopen, inmiddels heb ik begrepen dat u heeft gesproken met meerdere collega's om dit toch naar tevredenheid op te lossen met u.

    Met vriendelijke groet,

    Leon

    Simpel

    Danny zegt:

    Goedemiddag Leon,

    Na alle gesprekken zowel via mail als telefonisch met de klantenservice zou je na ieder gesprek ervan uitgaan dat Simpel stopt met dreigen incassobureau etc. Maar helaas op 5-8 omstreeks 19:30uur (ook de dag van u reactie op mijn Schrijven hier) heb ik wederom een mail van simpel ontvangen waarin ze stellen dat ik over de maand juli abonnement kosten moet betalen en er 5 dagen tijd voor krijg zo niet zal een incassobureau ingeschakeld worden..

    Dus Leon, zo blijkt maar weer dat Simpel totaal niets regelt en gewoon doorgaat met deze gekte.

    Mvg
    Danny

    Danny zegt:

    Ik heb gisteren eindelijk goed berricht gekregen met veronschuldiging van Simpel ivm miscommunicatie, de openstaande onterecht facturen zijn allen teruggedraaid en er staan geen nota's meer open.

    Reageer

  • +1

    Annoniem zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik ben ook helemaal niet tevreden over simpel. Ik ben nu bijna een jaar klant. Betaal elke maand keurig netjes 10 euro. Opeens afgelopen maand over mijn bundel heen??? Met een bedrag van 50 euro! Internet afgesloten....ik gebeld...na 20 minuten pas iemand aan de telefoon. Vind ik ook niet normaal bij een klantenservice. Het enige wat de beste man zei: wat vervelend mevrouw, ik zal het mooi maken...we doen de helft. Dus nu moet ik 25 euro betalen ipv 50 omdat ik zo verrast was. Fijn. Toen ik vroeg of het mogenlijk was om mijn abbo af te kopen....nee mevrouw, dag kan niet meer sinds een paar maanden! Nou lekker, zit ik nog een jaar aan die leden vast! Bij elke provider kan je eventueel je abbo afkopen. Maar nee, bij simpel dan weer niet.....lekker simpel....not! Je kan het toch niet maken om opeens iemand zijn rekening op te hogen?? Ik hoop dat dit toch tot 1x beperkt blijft. Ik wens toch niet dat als ik me abbo zou opzeggen dat ze dan nog eens allemaal geld afschrijven.

    Simpel zegt:

    Goedemiddag,

    Wij vinden het vervelend te lezen dat u problemen heeft ervaren met het abonnement van Simpel, ik begrijp dat u inmiddels contact heeft gehad met onze klantenservice, op de persoonlijke pagina vind u tips om kosten buiten de bundel te voorkomen, om in de toekomst met veel plezier gebruik te kunnen maken van ons abonnement.

    Met vriendelijke groet,

    Leon

    Simpel

    Reageer

  • +1

    Wielly zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Die 1 sterren zijn nog teveel.

    Bellen van Oostenrijk naar Nederland gaat niet.
    Ik heb een abonnement bij Simpel. Vorige week was ik met vakantie in Oostenrijk en wilde naar Nederland bellen. Dit ging niet.
    De oplossing van Simpel is de volgende stappen uitvoeren wanneer ik weer in Oostenrijk ben.
    1. Bel eenmalig naar ##002# om eventuele doorschakelingen op te heffen en noteer de melding die u te zien krijgt in het scherm.
    2. Zet uw mobiele telefoon uit en aan.
    3.Selecteer bij netwerk ‘handmatig’ in plaats van automatisch. U kunt daarbij elk beschikbare netwerk controleren op bereikbaarheid. Niet elk netwerk in het buitenland staat namelijk simkaarten van Nederland toe. Wanneer het toestel automatisch verbind met het sterkste netwerk hoeft dit niet te betekenen dat dit netwerk ook Nederlandse simkaarten toestaat.
    4. Controleer of de roaming aan staat in het toestel.
    5. Noteer het merk + type toestel waar u de simkaart momenteel in gebruikt.
    6. Test uw simkaart in een telefoon van een ander merk en noteer in welk merk en type toestel u de simkaart getest heeft.
    7. Noteer minimaal drie voorbeelden waarop u geprobeerd heeft te bellen en dit niet werkte. Noteer het nummer en de provider van de ander die u geprobeerd heeft te bellen, de postcode waar u zich bevond op dat moment, de datum, het tijdstip en de melding die u te horen of te zien kreeg waaruit bleek dat u niet kon bellen. Houdt er rekening mee dat de voorbeelden niet ouder mogen zijn dan 24 uur.
    Dat kan dan makkelijk wanneer je niet kunt bellen.

    Wat een werk je moet uitvoeren, 2 telefoons, weten welke provider de ander heeft, postcodes van plaatsen in het buitenland enzovoort
    Verder kunnen ze niets voor mij doen.
    Moet ik daar genoegen mee nemen?
    U bent in ieder geval op de hoogt gebracht wat er kan gebeuren met een abonnement van Simpel

    Simpel zegt:

    Goede middag Wielly,

    Vervelend te horen dat u problemen heeft ondervonden met het bellen vanuit het buitenland, ik begrijp dat u inmiddels contact heeft gehad met onze klantenservice en dat de problemen zijn opgelost aan de hand van de instructies die u heeft gekregen?

    Met vriendelijke groet,

    Leon

    Simpel

    Reageer

  • 0

    hasan zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Samsung galaxy van simpel zijn van poland?
    In doos bestaat samsung.nl/pl

    hasan zegt:

    Sorry samsung.com/pl

    Simpel zegt:

    Beste hasan,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht.

    Ik kan de reactie betreffende het Samsung toestel niet geheel plaatsen.

    Simpel is een sim only provider zonder toestellen.

    Wél geven wij op dit moment nieuwe klanten de optie, om naast het abonnement, een Leapp Refurbished iPhone 5s of iPhone 6 aan te schaffen tegen een scherpe prijs.

    Met vriendelijke groet,

    Remco

    Simpel

    Reageer

  • -1

    Marcs zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 33333
    • 55555

    2 jaar lang simpel gehad, sim-only.
    halverwege van een abbo van €7,50 naar een abbo met onberperkt bellen van €10,- gegaan. Hier zit het enige merkbare nadeel, omhoog gaan kan makkelijk maar dan betaal je wel €12:50 ipv. €10,-

    Onberpeprkt bellen en sms en 1000mb voor die prijs was echt een scherpe prijs.

    Nooit problemen gehad, ook geen vreemde rekeningen. Alles is soepel verlopen en werkte altijd. De simpel-app op iPhone werkt ook prima en is handig om te monitoren wat je zoal gebruikt aan data.

    Omdat meestal alleen mensen met een negatieve ervaring reageren op een site als dit vind ik het nodig om mijn positieve ervaring daarbij te zetten en ik hoop dat anderen met een positieve ervaring dat ook doen, dan komt alles meer in de juiste proporties op het internet.

    Simpel zegt:

    Beste Marcs,

    Hartelijk bedankt voor het delen van deze positieve ervaringen.

    Ik ga ervan uit dat potentiële klanten uw verhaal ook kunnen waarderen, net zoals wij dat doen.

    Uiteraard is iedereen welkom bij Simpel!

    Ik wens u nog een fijne dag toe.


    Met vriendelijke groet,

    Remco

    Simpel

    Reageer

  • 0

    Floor zegt:
    • 11111
    • 55555
    • 11111
    • 11111

    Ben net een maand bij deze provider en heb nu al spijt, had de overstap nooit moeten maken!! Ze lijken misschien goedkoop maar je komt er bedrogen uit!! Altijd heb ik hetzelfde datagebruik, altijd net onder de 1000mb heel soms ietsje erboven. Eerste maand bij simpel en krijg net een sms'je dat mijn kaart is geblokkeerd want ik zit vijftig euro over mijn bundel!!! Je betaald je dus (blijkt achteraf) helemaal scheel als je over je bundel heen gaat en dit is NIET goed aangegeven!!! Ook is er iets goed mis met hun manier van data meten want mijn telefoon zegt dat ik deze maand 1010mb heb gebruikt terwijl zij 1200 zeggen !! Hier klopt dus echt iets niet en zoals te verwachten....de klantenservice kan niks voor je doen. Dus mijn tip: GA NOOIT NAAR SIMPEL!!!!!

    Arjen zegt:

    Beste Floor,

    Het is vervelend om te lezen dat u ontevreden bent over uw abonnement.

    Ik wil u als eerst adviseren om een Plafond in te stellen op uw abonnement. Hiermee voorkomt u onverwacht hoge kosten op uw factuur.

    Daarnaast wil ik u vragen uw onvrede over de data registratie in te dienen via ons contactformulier op de website.
    Als mogelijk daar ook screenshots van uw geregistreerde verbruik aan toe te voegen.

    Met vriendelijke groet,

    Arjen

    Simpel

    Reageer

  • 0

    naar zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Groote oplichters er is geen andere woord voor.
    Ik heb op 27 maart 2017 een bestelling geplaatst bij Simpel ik heb 35 euro betaald, volgende dag kreeg ik de simkaard in de brievenbus, maar voor mij complete verrassing werkte die sim niet. ik heb hun gebeld toen zijde ze tegen mij dat de bestelling geannuleerd is en ik zal mijn geld terug krijgen binnen 14 dagen. Nu is 4 weken voorbij en ik heb die geld nog niet ontvangen. Gister heb ik hun 2 keer gebeld toen kreeg ik te horen dat het geld sinds 20 april overgemaakt is naar mijn rekening maar op mijn rekening is niks te zien. Ik heb hun vandaag weer gebeld kreeg ik weer iemand anders aan de telefoon en die vertelde mij dat die Geld nog niet overgemaakt is en zij gaat nu een verzoek indienen zodat het geld naar mij overgemaakt word. verschrikkelijk ik ga een aangifte doen en ook incassobureau inschakelen deze mensen zij oplichters Simpel oplichters

    Simpel zegt:

    Beste naar,

    Bedankt voor uw reactie.

    Het is vervelend om te lezen dat u deze ervaring met een geannuleerd abonnement heeft gehad.

    De terugbetaling na een geannuleerd abonnement is een automatisch proces, uiteraard heeft u recht op het door u betaalde voorschotbedrag.

    Zoals u aangeeft heeft u hierover contact gehad met één van mijn collega's, het is spijtig te lezen dat hier enige vertraging in ontstaan is en onduidelijkheid over de verwerking van deze terugbetaling.

    Hiervoor mijn excuses.

    Uiteraard wil dit graag voor u uitzoeken en eventueel motiveren waar zaken onduidelijk zijn of corrigeren als we een fout hebben gemaakt.

    Om u beter van dienst te kunnen zijn, adviseer ik u uw melding en uw klantgegevens te versturen via het contactformulier op onze website. Op deze manier kunnen we uw melding zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.

    Met vriendelijke groet,

    Remco

    Simpel

    Reageer

  • +1

    Martin zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Sterretjes zeggen genoeg hoop ik.

    Simpel zegt:

    Beste Martin,

    Hartelijke bedankt voor uw reactie.

    Ik begrijp hier uit dat u geen positieve ervaring heeft met onze services.

    Gezien u uw reactie niet heeft onderbouwd, kan ik u geen mogelijke oplossing bieden.

    We willen graag een stap extra zetten door vragen en opmerkingen ook individueel te kunnen beoordelen en niet alleen volgens processen, maar op een menselijk manier.

    Dit betekent dat we graag met u meedenken en luisteren en uw feedback willen meenemen ter verbetering van onze services in de toekomst.

    Om u beter van dienst te kunnen zijn, adviseer ik u uw melding en uw klantgegevens te versturen via het contactformulier op onze website. Op deze manier kunnen we uw melding zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.

    Met vriendelijke groet,

    Remco

    Simpel

    Reageer

  • -1

    noelle zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Wat een superslecht bedrijf, met name de klantenservice is dramatisch slecht. Ik ben al een jaar bezig met de klacht dat internet in het buitenland niet werkt. Krijg al een jaar lang hetzelfde standaardantwoord. Ik moet voorbeelden geven..... Uitgelegd dat ik op dat moment niet in het buitenland zat, dan konden ze niets doen. 2 x beloofd door de Techn. dienst terug te worden gebeld, niet dus. Zat vorige week wel in het buitenland, heb gebeld met simpel, heb voorbeelden gegeven, zou worden teruggebeld door de techn. dienst... u raad het al... niet dus. Weer gebeld toen ik in nederland was, mijn telefoontje vanuit het buitenland was wel geregistreerd, maar mijn voorbeelden niet en ook de melding naar de techn.dienst was niet te vinden. Al eerder een schriftelijke klacht ingediend..... geen enkele zin. Wat een superslecht bedrijf als je een probleem met een dienst van dit bedrijf hebt. Nog nooit zoiets meegemaakt, zo'n stugge onvriendelijke, standaardantwoorden herhalende, niet oplossing gerichte klantendienst meegemaakt. NOOIT AAN BEGINNEN!!!! Echt spijt als haren op mijn hoofd ooit naar dit bedrijf te zijn gegaan!! wat een drama.

    Simpel zegt:

    Beste Noelle,

    Bedankt voor uw reactie.

    Het is ontzettend spijtig om te lezen dat u geen positieve ervaring heeft overgehouden met het telefonisch contact naar onze klantenservice.

    Service staat bij ons hoog in ons vaandel en uiteraard willen wij voor uw situatie een oplossing kunnen bieden.

    In veel gevallen zijn verkeerde APN instellingen de reden voor problemen met internet in het buitenland.

    Als advies op dit moment wil ik u het volgende meegeven:

    1-Ga naar internet instellingen in uw telefoon
    2-Controleer de naam van het toegangspunt. Dit moet zijn “Simpel
    internet” (als hier T-Mobile staat is dit het probleem)
    3-APN moet zijn: internet.access.nl


    Gezien u op deze website geen klantgegevens heeft achtergelaten adviseer ik u, als bovenstaande geen oplossing heeft geboden, uw melding en uw klantgegevens te versturen via het contactformulier op onze website.

    Wij kunnen uw melding dan zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.

    Met vriendelijke groet,

    Remco

    Simpel

    Reageer

  • 0

    Abraham zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Vandaag een rekening ontvangen van 36euro terwijl het abonnement maar 10eu kost. Blijkt dat ik op 1 750mb verbruikt heb terwijl dit niet mogelijk is met een BlackBerry.. Ik heb voorheen 2 jaar bij Vodafone gezeten en heb met moeite de 600mb bereikt.. Bel je de klantenservice "Ja ik zie niets vreemds Meneer" als ik de rest van het jaar met moeite 10mb gebruik en er opeens een stijging is dan is dat toch vreemd? Hoe wilt men zich geholpen voelen met dit soort antwoorden? Ik beveel dit niemand aan! Liever een euro of 5 meer betalen bij een internationaal bedrijf zoals Vodafone. Nu is het plafond ingesteld, ben benieuwd naar de volgende maand.

    Remco zegt:

    Beste Abraham,

    Hartelijk bedankt voor uw reactie.

    Ik vindt het jammer om te lezen dat er wat onduidelijkheden zijn ontstaan betreffende de hoogte van uw factuur.

    U geeft aan inmiddels een Plafond te hebben ingesteld.

    Het Plafond van Simpel geeft u controle over uw maandelijkse gebruikskosten.

    Indien u meer informatie wenst omtrent uw melding, adviseer ik u telefonisch contact op te nemen met de klantenservice op telefoonnummer 088-1005757 (normaal tarief) of via het contactformulier op onze website.

    Met vriendelijke groet,

    Remco

    Simpel

    Reageer

  • 0

    Erwin van Hasselt zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Al jaren klant geweest bij simpel.nl,heb begin dec2016 een nieuwe simkaart besteld ,echter deze doet het niet staat vanaf 15 dec vast in de activatie. mailen en bellen met simpel.nl heeft geen soelaas ,ligt bij de technische dienst.De verlenging van het abonnement gelijk geanuleerd.Op 6 maart 2017 na veel mailtjes en bellen waarbij men zegt ,stuur maar een mail,welke ik al een stuk of 10 had gestuurd,is de simkaart nog steeds niet geactiveerd en van ellende naar een andere provider moeten overstappen.Toch blijft Simpel.nl een simkaart in rekening brengen en abonnementskosten welke is geannuleerd en die niet bruikbaar is vanwege de simkaart die het niet doet .Ik heb gelukkig een bevestiging van klantenservice medewerkster Eva welke de annulering eind dec 2016 heeft doorgevoerd .Toch blijft Simpel.nl de rekening voor het niet genotenen en niet geactiveerde abonnement welke niet is verlengd toch op mij verhalen.Nu beginnen ze over incassokosten ,er is door mij geen enkele manier gevonden om met Simpel.nl normaal contact te hebben .Ik moest mailen echter krijg toch geen antwoord ,ik kan mij heel goed plaatsen in alle andere klachten.Een ontevreden ex klant die aan iedereen wil laten weten wat een waardeloos bedrijf Simpel.nl is ,Ik zag het programma Radar voorbijkomen daar ga ik mijn info ook neerleggen .

    Simpel zegt:

    Beste heer van Hasselt,

    Bedankt voor uw reactie.

    Ik vind het vervelend om te lezen dat u facturen blijft ontvangen van Simpel.

    Ik zie dat u uw melding ook heeft geplaatst op de website Klacht.nl.
    Graag neem ik uw melding op de betreffende website verder in behandeling.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Stefan

    Simpel

    Reageer

  • 0

    Wouter zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wat een belachelijk slecht bedrijf,
    ik ben al 6 maanden bezig om fatsoenlijk bereik te krijgen, alles word op mijzelf afgeschoven, u heeft prima bereik zeggen ze.

    Rekeningen van €50,00 voor 300mb over de bundel, kosten vragen voor een nieuwe sim om te proberen of deze wel overal bereik heeft, ( geen resultaat ).

    Dit 2 jarig abonnement van 12,50 per jaar heeft mij in 1,5 jaar tijd zeker €700,- gekost in plaats van €300,-

    Nu ben ik 3 maanden bezig om de laatste paar maanden over te stappen zonder kosten en willen ze me ook nog €75,- af troggelen voor het stopzetten, er is geen reden genoeg om te annuleren volgens 'Simpel'

    Je wordt hier 'Simpel'weg genaaid waar je bijstaat, wees verstandig en neem een iets duurder abonnement van KPN, Tele2, Vodafone of T-mobile, dan ben je iets duurder uit, maar is z'n geld 10x waard!

    Simpel zegt:

    Beste Wouter,

    Bedankt voor uw reactie.

    Ik vind het vervelend om te vernemen dat u extra kosten heeft gemaakt buiten uw bundel.

    Graag neem ik uw melding verder in behandeling.
    Hier heb ik echter uw klantgegevens voor nodig.

    Ik wil u verzoeken om uw melding en uw klantgegevens te versturen via het contactformulier op onze website.
    Ik en mijn collega's kunnen uw melding dan zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.

    Met vriendelijke groet,

    Stefan

    Simpel

    Peter Kok zegt:

    Ze hebben mij destijds gelok met een abonnementje voor Euro 7,50 per maand. No u dat heb ik geweten hoor! Na twee maanden halveerden ze het aantalbelminuten. Als ik aan mijn belplafond toewas werd ik niet gewaarschuwd. Mijn telefoon zocht volgens hun spontaan contact met het internet op momenten dat hij uitstond. Gevolg: schandalig hoge rekeningen gemiddeld 50 a 60 euro per maand) en ik kon gemiddeld anderhalve week per maand niet internetten. Op klachten werd niet gereageerd. Ik ben op een zeker moment gestopt met betalen vanwege hun wanprestatie. Helaas heb ik ze niet per aangetekende post in gebreke gesteld. Ik heb daardoor de door hun aangespannen rechtzaak verloren en heb vandaag nog eens ruim 500 euro aan ze moeten betalen. Ga nooit met Simpel in zee. Het zijn oplichters.

    Reageer

  • 0

    pieter van veen zegt:

    simpel gebeld en de vraag gesteld waarom de iphone actie voor alleen nieuwe klanten is, mijn moeder al bijna 6 jaar klant bij simpel het bizarre bedrag van 199,- euro moet betalen bij verlengen terwijl je als nieuwe klant inschrijft en dan 128,- euro betaald. het betreft een refurbished toestel op zich niks mis mee maar wel als je als bestaande klant meer moet betalen dan de huidige marktprijs.
    als antwoord krijg je dit heeft de marketing zo gewild om de bestaande klant maar af te poeieren.
    mijn moeder is zo boos dat ze naar een andere provider gaat.

    denk 2 keer na voordat je een twee jarig contract afsluit
    Simpel, leuk nieuwe klanten maar als je 1 maal binnen bent dan interesseert ze het niet meer, belachelijk.

    Simpel zegt:

    Beste heer van Veen,

    Bedankt voor uw reactie.

    Ik vind het vervelend om te lezen dat uw moeder geen gebruik kan maken van het actietarief wat zij voor ogen heeft.

    Ik zie dat u uw melding tevens heeft geplaatst op de website Bellen.com.
    Ik zal uw melding op de betreffende website verder in behandeling nemen.

    Met vriendelijke groet,

    Stefan

    Simpel

    Reageer

  • 0

    Vierbergen zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Nog nooit zo onbeschoft aan de telefoon te woord gestaan.
    Kijk uit naar het einde van het contract en dan nooit meer Simpel!

    Simpel zegt:

    Beste heer/mevrouw Vierbergen,

    Bedankt voor uw reactie.

    Ik vind het vervelend om te lezen dat u geen positieve ervaring heeft met uw telefonische contact met de klantenservice.

    Ik zal uw melding meenemen als feedback ter verbetering van onze dienstverlening.

    Met vriendelijke groet,

    Stefan

    Simpel

    Reageer

  • 0

    CvS zegt:
    • 44444
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Simpel reageert niet op een bericht wat ik gestuurd hebt. Hier onder het bericht. U begrijpt het al, tot op de dag van vandaag geen reactie mogen ontvangen van Simpel.
    Ik vind het schandalig dat Simpel zo met hun klanten omgaan...

    Groet, CvS

    Klantnummer: c000721556
    Onderwerp: Misleid

    Geachte heer mevrouw,
    Sinds een aantal maanden ben ik klant bij simpel, bellen en 1 gig internet. Normaal zou 1 gig voor mij voldoende zijn maar door nu net verhuist te zijn maakte ik meer gebruik van het internet op mijn telefoon als normaal.
    Op een gegeven moment kreeg ik een melding dat er 80% van de bundel was verbruikt. Hierdoor heb ik op maandagochtend 19 december direct gebeld met Simpel en kreeg een meneer aan de telefoon waarmee ik het volgende had besproken.

    Internet mb verhogen zodat ik tot eind van deze maand ( december 2016) gebruik kon maken van het internet. Op mijn vraag of dat kon gaf hij te kennen dat het niet mogelijk was om de gig te verhogen maar wel het abonnement te verhogen naar 15 euro dan zou ik 2 gig internet hebben en dat kon meteen geregeld worden. Hierop heb ik ja gezegd zodat ik in ieder geval wat ruimte had tot eind van deze december maand.
    Nu kreeg ik op 20 december een melding dat ik boven mijn data limiet ben gekomen en dat de kosten hiervan 50 euro bedragen. Dit verbaasde mij dan ook ten zeerste daar ik toch het abonnement verhoogd had naar 2 gig. Tevens stond in het bericht dat als ik nu direct 40 euro zou overmaken de blokkade er zou worden afgehaald… Maar om eerlijk te zijn zou dat totaal niet opschieten want binnen no time zit men toch weer op 333 mb a 0,15 cent per mb waardoor je weer 50 euro zou moeten betalen.
    Uiteraard heb ik meteen weer contact opgenomen met Simpel.
    Ik kreeg een aardige dame aan de lijn. Haar het hele verhaal verteld en ze gaf mij te kennen dat er niets aan te doen was. Uiteraard heb ik weer alles uitgelegd dat ik al gebeld had en het abonnement per direct heb laten verhogen. De dame gaf mij hierop te kennen dat dit helemaal niet mogelijk was en dat het abonnement pas in januari 2017 in zou gaan,

    Daar schiet ik dus totaal niets mee op. Normaal zou ik te vrede zijn geweest met het huidige abonnement met 1 gig en heb er niets aan dat het de volgende maand pas in zou gaan en daar gebruik kan van maken van de 2 gig.
    De dame gaf te kennen dat het mogelijk om een misverstand zou gaan of dat ik het niet goed begrepen had. Hierop vertelde ik haar dat ze de opnamen maar terug moet luisteren van het gesprek en dat ik zeker te kennen heb gegeven dat ik nu meer gig nodig had.
    Het is mij niet duidelijk gemaakt tijdens het gesprek op 19 december dat het abonnement pas in januari in zou gaan. Had ik dat direct geweten dan had ik daar niet mee ingestemd uiteraard daar ik het nu nodig had.
    Kortom ik ben er dan ook totaal van uitgegaan dat ik niet in de problemen zou komen doordat het abonnement naar 2 gig zou zijn verhoogd en al helemaal niet een rekening zou ontvangen van 50 euro.

    Tijdens het telefoon gesprek op 20 december met de dame heeft ze mij in de wacht gezet. De dame was even in overleg gegaan en vertelde mij dat Simpel 10 euro niet inrekening zou brengen op de volgende nota als compensatie. Met alle respect, dit vind ik niet gepast omdat het totaal in scheelcontrast staat bij de toezegging op 19 december dat er 2 gig internet zou zijn geregeld en het bedrag wat is opgelopen naar 50 euro waar ik dus niet op gerekend had gezien ik er van uit ben gegaan dat er meer data zou zijn.

    Op dit moment overweeg ik om de overeenkomst met Simpel te gaan ontbinden. Mijn verzoek aan u is nu om mij de afkoopsom te sturen van de overeenkomst. Ik maak dit besluit omdat ik mij misleid voel en op het verkeerde been ben gezet.

    Simpel zegt:

    Beste CvS,

    Bedankt voor uw reactie.

    Ik vind het vervelend om te lezen dat u in staat bent geweest om extra kosten te maken in december.

    Ik heb u aan de hand van uw melding een e-mail gestuurd met mijn bevindingen en een tegemoetkoming.

    Ik verneem graag uw reactie op de betreffende e-mail.

    Met vriendelijke groet,

    Stefan

    Simpel

    CvS zegt:

    Beste Stefan,

    Ik heb geen mailbericht van u mogen ontvangen, ook in ongewenste berichten staat geen mail van Simpel.

    Groet, CvS

    CvS zegt:

    En nog steeds geen reactie van Simpel... ook niet na weer een mail te hebben gestuurd... Dit is een zeer slechte zaak Simpel.. wel geld innen maar geen problemen en mails beantwoorden.. Had Simpel nog een kans willen geven maar het lijkt erop dat ze alle berichten aan hun laars lappen en denken van die... niet reageren zal de klant wel blij mee zijn... Inmiddels al een brief geschreven naar Kassa en opgelicht... en ja die hebben direct een antwoord teruggestuurd en nemen binnenkort contact met mij op.. Groet, CvS

    Reageer

  • -1

    Houwing zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    @ nieuwe abonnementen afgesloten waarvan 1 bij simpel. Alles leek goed te gaan totdat de aansluiting moest gaan plaatsvinden. En u raad het al het lukt maar niet bij ze om mij aangesloten te krijgen. Mijn vorige was prepay dus de omzetting kan vrij makkelijk plaatsvinden. De eerste belofte werd verbroken en de 2e precies zo. Al met al 3 weken verder en nog niets geregeld. De andere was van tele 2 en ook bij hun gaat het behoorlijk fout. maar daar gaat deze lijn niet over.

    Remco zegt:

    Beste heer / mevrouw Houwing,

    Bedankt voor uw reactie.

    Ik heb u zojuist via een ander klachtenforum een antwoord gestuurd.

    Met vriendelijke groet,

    Remco

    Simpel

    Reageer

  • 0

    Cas zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Hier nog zo n blije klant van Simpel ! Na maanden normaal gebruik en dito rekeningen opeens een factuur van 335 euro door extreem hoog data verkeer op dagen en tijden dat dit onmogelijk is ! Medewerker klantenservice kan naast een welgemeend " soooo wat een hoge rekening " helemaal niets voor je betekenen en verwijst je door naar een mailadres om je klacht daar neer te leggen ... ben benieuwd wat hier uit gaat komen maar voorspel weinig goeds na het lezen van de commentaren hier 😖

    Remco zegt:

    Beste Cas,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht.

    Het is vervelend om te lezen dat er wat onduidelijkheden zijn ontstaan rondom het Buitenbundel gebruik én tarief van uw Simpel abonnement over de afgelopen maand.

    Ik heb mij ingelezen in uw situatie en u zojuist een e-mail gestuurd met daarin het voorstel voor een passende oplossing, en een uitleg over de ontstane kosten.

    Graag zie ik uw reactie dan ook tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Remco

    Simpel

    Cas zegt:

    Beste Remco ,
    Vanaf 13 januari al 3 mails gestuurd en 4 keer de klantenservice gebeld maar nog steeds aan het wachten op uw reactie ! Het enige bericht wat ik van Simpel gekregen heb is dat mijn nummer zal worden geblokkeerd wanneer ik niet alsnog betaal !

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring