Simpel.nl


Prijs 2.652.652.652.652.65
Levering1.921.921.921.921.92
Ondersteuning1.491.491.491.491.49
Totaal oordeel1.651.651.651.651.65

Simpel.nl is een aanbieder van sim only abonnementen. Dit zijn abonnementen die je aanschaft zonder mobiele telefoon. Als je abonnee wordt van Simpel, dan stuurt Simpel.nl jou een simkaart toe, die je vervolgens in je mobiele telefoon stopt. Met Simpel kan vervolgens tegen zeer lage prijzen gesmst en gebeld worden.

Simpel.nl wordt als de goedkoopste simonly aanbieder van Nederland getipt. Een simkaart met beltegoed en sms kost bij Simpel.nl €2,50 of € 5,00 per maand, afhankelijk van het gekozen abonnement.

Op 20 oktober 2012 besteedde Kassa (Vara) een item over Simpel, gezien de vele klachten die onder andere hier binnen zijn gekomen. De provider belooft vanaf nu alle klachten op te lossen!

Wat is jouw ervaring met Simpel? Gebruikerservaringen met Simpel.nl vind je hieronder.

Alternatieven voor Simpel.nl:

        


193 Positief 844 Negatief 2.170 reviews - gemiddelde: 1.931.931.931.931.93 3.9 uit 10

2.170 Ervaringen voor Simpel.nl

  • -1

    philomena zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Vind simpel echt slecht!!.
    het internet is vet traag of het doet het helemaal niet.
    Jammer dit dacht eindelijk geen gsm abbo meer maar.

    Reageer

  • +1

    San zegt:
    • 55555
    • 33333
    • 33333
    • 44444

    Een hele goede ervaring met Simpel waar ik al 3 jaar klant van ben.
    Even paar punten opsommen:
    Prijs is uitstekend, kan al jaren niks goedkoper vinden.
    Bereik is goed tot uitstekend ( T-Mobile dekking )
    "Mijn Simpel" kan betere uitstraling hebben, maar is verder is heel functioneel.
    Minpunt is het dat er geen mogelijkheid bestaat om ( tegen betaling ) gebruik te maken van 4G techniek.

    Ik noem ze graag Ryan Air onder telco aanbidders, aangezien je krijgt waar je voor betaalt. Wil je wat extra dan betaal je daar gewoonweg voor. Vind een eerlijkere systeem, want bij andere bedrijven betaal je via duurdere abonnementen voor extra`s zoals helpdesk of kwijtgeraakte simkaarten ook als je daar geen gebruik van maakt.

    Reageer

  • -3

    davick van steen zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    ik zal simpel niet aanraden je word er zo slecht behandelt.
    ik heb begin maart een abonnement aangevraagd en heb pas eind april mijn simkaart binnen door een fout bij simpel zelf toen moest ik 2 weken wachten voordat hij geactiveerd zou worden en ben hem kwijt geraakt ik heb toen een nieuwe aangevraagd en moest 15 euro betalen voor een nieuwe simkaart
    ik heb nu mijn sim kaart binnen en moet hem activeren maar dat kan niet want ze hebben me geen gegevens gegeven om in te loggen dus ik kan mijn sim kaart niet activeren. als ik ze probeer te bellen sta ik 10 minuten te wachten met een irritant achtergrond geluidje en hangen ze me op zonder iets te zeggen en daar betaal ik voor... je kan ze niet bereiken via email want ze reageren daar niet op. echt een waatdeloze telefoonmaatschappij...

    Anna van Dijck zegt:

    Beste Davick,

    Allereerst mijn excuses voor je vervelende ervaring! Ik zie dat je klacht is opgepakt door een collega, en dat de kosten voor de nieuwe simkaart zijn vergoed. Wij nemen je melding zeker mee in de optimalisering van onze dienstverlening.
    Als je in de toekomst vragen hebt kun je ze ook aan mij stellen via anna@simpel.nl, dan zal ik deze graag zo spoedig mogelijk beantwoorden.

    Met vriendelijke groet,

    Anna van Dijck
    Simpel

    Anja van de Brug zegt:

    Geachte Anna van Dijck,

    N.a.v. ontvangen brief Webcasso met dreiging rechtszaak over conflickt 2008 (!!?) vanwege ongeactiveerde/ongevraagde NIET te stoppen smsjes , zelfs 3 x per seconde, natuurlijk kosten 1,27 per stuk, het belang van Simpel, gekeken op deze website!
    Simpel werkt simpelweg nog steeds NIET!

    Reageer

  • +1

    Marjolein zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ooit een abonnement aangevraagd bij simpel. Ik wilde graag mijn eigen nummer behouden dus kreeg eerst een tijdelijke simkaart met een ander nummer. Deze simkaart deed het niet en ook heb ik nooit mijn eigen nummer teruggekregen. Nu wel een dikke rekening gekregen van het incassobureau dat ik moet betalen. Ik ga dus mooi niet betalen voor iets wat ik nooit heb gebruikt/kunnen gebruiken.

    Ga nooit naar simpel!

    Reageer

  • -2

    Andre zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Zekere voor het onzekere, ik ga dus niet aan Simpel beginnen.
    Goedkoop is duurkoop zeg ik, en heel vaak is dat de realiteit.

    Reageer

  • -3

    Marlies van meel zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Zo dat is wel ff heftig wat ik hier zoal lees over SIMPEL,zo simpel is het dan toch allemaal niet , ik zat ook te denken om een abonnement af te sluiten maar doe het maar niet ,ik was aan het zoeken of je met simpel overal bereik had ! en onder welke provider simpel valt ik denk t mobile maar weet het niet zeker.
    Simpel jullie zouden volgens KASSA bericht uit 2012 toch beter je best gaan doen :)
    Het is jammer dat het zo allemaal moet gaan als ze de mensen eens wat beter te woord stonden zouden ze toch een super provider kunnen worden ,nu doordat ze de mensen niet goed behandelen krijgen ze alleen maar negatieve reacties
    JAMMER SIMPEL zo zullen jullie niet lang meer bestaan ondanks dat je goedkoop bent ja goedkoop is meestal duurkoop toch! SIMPEL ik kom niet naar jullie toe sorry of het moet snel veranderen ,maar wens jullie veel succes in de toekomst ik gun dat iedereen dus ook jullie :).
    Groetjes Marlies van Meel

    Reageer

  • -3

    mimoun zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Dank jullie wel voor het advies, ik wou bijna abonnement afsluiten voor 2 jaar bij simpel.

    na deze vervelende berichten.

    Reageer

  • 0

    Sarah zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wat ben ik blij dit allemaal te lezen! Ik wilde bijna een abo afsluiten bij Simpel. Nou never niet dus. Jammer..twas zo goedkoop!
    Sarah

    Reageer

  • +2

    Bram de geerd zegt:
    • 55555
    • 44444
    • 44444
    • 44444

    Ik snap niet waar iedereen zich zo'n zorgen over maakt. Ik zit nu een paar maanden bij simpel, heb 1 keer een probleem gehad ivm stroomstoring en het werd gelijk voor me opgelost. Een prima klantenservice! Dus ik snap niet zo goed waar mensen zich druk over maken, als ik al deze recensies hier lees...

    Reageer

  • -3

    Peter zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Dus met deze berichten ga ik dus niet naar Simpel.

    na al deze vervelende berichten.

    bedankt voor info .

    Reageer

  • +5

    Rein zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Wat een kut bedrijf! Belspecificatie klopt niet en ze sturen je niet eens een smsje als je bijna door je bundel heen bent! Voor de rest is het bereik ook nog eens belachelijk slecht!

    Reageer

  • -1

    jason zegt:
    • 22222
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    k ben nu een paar maanden een klant van Simpel en ben alles behalve tevreden.Ik heb veel problemen met hun netwerk en klanten service.
    de klachten zijn als volgt;
    als ik een sms ontvang van iemand dan krijg ik de hele dag het zelfde smsje opnieuw meestal vier keer maar ik heb het ook wel is gehad dat ze me 25keer een dubbel bericht sturen die keer ging het zelfs door tot diep in den nacht,Ik heb klantenservice gebeld en ze zijden het stopt vanzelf hier kunnen wij niks mee

    Het internet is bijna altijd sloom ik kan niet normaal youtube kijken en het knalt er steeds uit. mijn gemidelde download snelheid is 1 mb ook hier heb ik over gebeld en kunnen ze niks aan doen volgens de telefoonist

    en de service is waardeloos en duur zo moet je voor een abonement 2,50 wijzigings kosten betalen om een duurdere bundel te nemen ik vind dat ver gaan.en hebben ze een 0900 klantenservice waar je minimaal 10a15min aan de lijn hangt tot er iemand opneemt

    ik raad iedereen aan in kennis en familie kring en via dit forum sluit geen abonnement af bij simpel want je krijgt er echt spijt van je zit er twee jaar aanvast

    Niek de Bruijn zegt:

    Beste Jason,

    Je lult uit je nek en je spammed alle forums onder. Ben al tijdje klant van simpel en nooit problemen gehad. Stop met haten op simpel.

    Met vriendelijke groeten,

    Niek de Bruijn

    Reageer

  • 0

    IVAG zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    In 2010 abonnementen op toenmalig kantooradres opgezegd, en Simpel nooit een verhuisbericht gestuurd. Jaren lang niets meer wat vernomen. Na plots komen de bedreigingen en rekeningen. Ik heb getekende bewijzen van het opzeggen!
    Simpel heeft op eigen houtje adressen veranderd, het was immers een kantooradres en niet mijn privéadres! De rekeningen lopen maar op en Simpel.nl reageert nooit op een brief.

    Wie wil er meedoen om deze troep voor eens en altijd aan te pakken? Dit is geheel gratis!

    Mail me dan jou verhaal en ik neem contact op.
    recherche.ivag@gmail.com

    XIII

    Reageer

  • +2

    ruud arends zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    goededag mensen,
    vergeet die hele simpel abonnement maar . het is SLECHT EN OPLICHTERIJ.voor de service moet je betalen. ik raad iedereen aan om dit niet te nemen. het klinkt goedkoop en simpel gedraagt zich ook zo. ze hebben de naam goed gekozen.
    groet ruud arends

    Anna van Dijck zegt:

    Beste meneer Arends,

    Bedankt voor het achterlaten van een reactie.
    Het spijt me te lezen dat u zo ontevreden bent over onze service. Zou u per email contact met mij op willen nemen onder vermelding van uw klantgegevens, dan kijk ik direct wat ik voor u kan betekenen.

    Met vriendelijke groet,

    Anna van Dijck (anna@simpel.nl)
    Simpel

    Reageer

  • 0

    Daan zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Simpel en ik hebben een nogal gekke relatie. Al ruim een jaar betaal ik elke maand netjes het kleine bedrag van €2,50. Dit lijkt allemaal niet zo gek, maar het vreemde is dat ik niet in het klantenbestand sta. Ik had tot een aantal weken geleden nog nooit van de provider gehoord. Dat er dan toch inmiddels al meer dan €50 automatisch is afgeschreven, lijkt mij niet helemaal normaal.

    Na een telefoontje of 5 en vele beloftes later wacht ik nog steeds op het geld en de uitschrijving van mijn abonnement. Eerlijk is eerlijk, die €2,50 per maand is me niet echt opgevallen, maar van het ‘gespaarde’ geld zou ik nu best lekker boodschappen kunnen doen. De sim-only provider denkt hier echter wat Simpeler over. Ík ben namelijk keer op keer degene die initiatief moet nemen in deze situatie.

    Maar goed. Veel meer dan wachten en blijven bellen kan ik niet doen. Wat ik in ieder geval geleerd heb, is dat je een pay-off als ‘Controle over je kosten’ maar niet ál te serieus moet nemen..

    Anna van Dijck zegt:

    Beste meneer Daan,

    Dank u wel voor het achterlaten van een beoordeling.
    Wat vervelend om te lezen over deze situatie. Zou u mij alstublieft per email een kopie of schermafdruk van een betaling aan Simpel kunnen sturen? Of heeft u ooit emails ontvangen met daarin een ordernummer of klantnummer? Met deze gegevens hoop ik te kunnen uitzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren.

    Ik zie uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Anna van Dijck (anna@simpel.nl)
    Simpel

    Reageer

  • +1

    marina zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Simpel is een oplichterij haal alleen geldt binnen en leveren 0 . Op de klantenservice zitten alleen domboos die nog niet tot 10 kunnen tellen, dus neen nooit een simpel abbonnement want je bent gewoon de klos.

    Anna van Dijck zegt:

    Beste mevrouw Marina,

    Bedankt voor het achterlaten van een reactie.
    Het spijt me te horen dat u ontevreden bent over onze service. Zou u een email willen sturen naar anna@simpel.nl onder vermelding van uw klantgegevens? Dan neem ik uw klacht direct in behandeling.

    Met vriendelijke groet,

    Anna van Dijck
    Simpel

    Reageer

  • +1

    siem zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Simpel is een ballewinkel komen afspraken niet na bij de klantesevice zitten alleen oliebollen die niets begrijpen. Ik ben wel 12.50 € kwijt maar wel erg blij dat ik geen abbonnement heb bij simpel.
    simpel heet simpel zijn zeer sipel.

    Anna van Dijck zegt:

    Beste meneer Siem,

    Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Wat vervelend om te lezen over uw slechte ervaring. Zou u mij een email kunnen sturen op anna@simpel.nl onder vermelding van uw klantgegevens? Dan neem ik uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling.

    Met vriendelijke groet,

    Anna van Dijck
    Simpel

    Reageer

  • +3

    Harry de jongh zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wat een vreselijke onprofessionele geldklopbedrijf is dat simpele Simpel! De dekking wb bellen is GPRS. Dus ook geen 3G laat staan 4G. Lekker wanneer je een hitech smartphone hebt met alle specs waarvoor je betaald hebt. Bij Simpel is de internetsnelheid....ALS het het al doet, zeer traag. Dus kortom; het downloaden van muziek of films gaat je bij Simpel een hoop wachtellende opleveren. Wel mag je veel betalen voor die inferieure meuk.
    Ook ligt de gebrekkige dekking altijd aan uw instellingen volgens de klantenservice...het zit hem in Apple, Samsung, LG, Nokia etc.. Nooit aan de oude Dutchtone server die meneer de Rooij voor een prikkie op de kop heeft getikt.

    Begin nooit aan Simpel dus, zonde van je geld en van je duurbetaalde specs op je moderne smartphone welke je niet optimaal kan benutten.

    Reageer

  • +1

    Schilder zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Veel consumenten werken en sparen hard om een voordelig, betrouwbaar en een provider met perspectief te kiezen voor een eigen moderne 4G ready hitech smartphone. Een provider die deze doelgroep graag van hun geld afhelpt is Simpel. Simpel is een lowbutget provider welk hun boterham wil verdienen op de toch al niet zo geweldige dekking van T-mobile. Dus....wanneer je een abonnement afsluit bij Simpel met 2gb en 300 belminuten houdt je aan het einde van de maand steevast een boel over. Lekker goedkoop denkt u? Nou nee, Simpel is geen 4G of 3G proof. Simpel kan op zijn best GPRS leveren zoals Dutchetone in vroeger jaren.....dus uw hebt niks aan uw bundel! Bij vragen en klachten krijg je immer te horen dat het krakkemikke b garnituur bereik ligt aan je Iphone 5s, LG G3, Samsung Galaxy S5.

    Sluit nooit een tweejarig abonnement af bij Simpel want je hebt er geen snars aan.

    Reageer

  • +2

    carmen zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Vreselijk onprofessioneel telecombedrijf!!
    Ik ben echt zo blij dat ik er bijna van af ben
    ik wil hierbij echt iedereen afraden om ook maar iets af te sluiten
    bij simpel
    je wordt er vreselijk ingeluisd..spookrekeningen waar echt elke maand
    weer niks van klopt
    na contact wordt je niet serieus genomen..ik voel mij zwaar belazerd!!

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring