Simpel.nl


Prijs 2.682.682.682.682.68
Levering1.931.931.931.931.93
Ondersteuning1.481.481.481.481.48
Totaal oordeel1.641.641.641.641.64

Simpel.nl is een aanbieder van sim only abonnementen. Dit zijn abonnementen die je aanschaft zonder mobiele telefoon. Als je abonnee wordt van Simpel, dan stuurt Simpel.nl jou een simkaart toe, die je vervolgens in je mobiele telefoon stopt. Met Simpel kan vervolgens tegen zeer lage prijzen gesmst en gebeld worden.

 

Wat is jouw ervaring met Simpel? Gebruikerservaringen met Simpel.nl vind je hieronder.

Alternatieven voor Simpel.nl:

        


213 Positief 932 Negatief 2.424 reviews - gemiddelde: 1.931.931.931.931.93 3.9 uit 10

2.424 Ervaringen voor Simpel.nl

  • +1

    Martijn zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Simpel: Het zijn je reinste ras-oplichters.
    Ik ben ruim drie jaar lid geweest, vaak normale
    maandfacturen, soms vreemd hoge; en als klap
    op de vuurpijl de laatste termijn was ineens 100,00
    euro! Ik kreeg gelijk een diep gevoel dat dit niet kon
    kloppen, maar volgens deze corrupte, malafide
    firma dus blijkbaar wel. Mensen, trap er alsjeblieft
    nooit in en ga nooit met deze mafiosi in zee!
    Ik zeg: "Simpel deugt voor geen meter!"

    Reageer

  • 0

    Linda zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Jammer dat het niet zo simpel is. Gisteren afgesloten omdat ik een rekening niet betaald zou hebben. Die is 24 oktober al betaald en ik heb meerdere keren contact opgenomen met Simpel, want ik zag dat de post open bleef staan. Nee u hoeft zich geen zorgen te maken, betaling is binnen maar nog niet verwerkt. Enz enz. Nou dus niet. Nu inmiddels al 3 keer betaalbewijzen door gemaild maar nog niet aangesloten. Sterker nog, nee mevrouw de mails zijn niet binnen gekomen. Kan niets voor u doen. Mijn man en ik hebben dezelfde betaalwijze maar bij hem is er niets aan de hand en bij mij gaat het mis. Ik heb ook het vermoeden dat ze mijn betalingen bij mijn man wegschrijven of zo. Wordt nl vaak aangesproken met de heer Hoets. Ik snap het niet meer. Is er nu niemand bij Simpel die zich hier even voor kan inspannen? Spring in de mailbox en zoek die mail. Kijk op de bankrekening en zoek dat bedrag. Maar nee, gewoon zeggen, u heeft niet betaald. Ik weet niet hoe ik dit moet oplossen. Ik heb meerdere malen gemaild, gebeld, bewijzen opgestuurd enz enz. Ze zijn allemaal erg Simpel daar, dus heb ik net maar 10 keer dezelfde mail gestuurd, daar zal er toch wel eentje van binnen komen? En wellicht ook behandeld worden? Zal er iemand werken die wel een klein stapje harder wil werken? Die dit wel even snel wil uitzoeken? Nee ik moest gewoon nog maar een keer betalen werd er verteld. Nou nee, dat was ik niet van plan. Het bedrag is het niet, 11,35 euro maar het gaat me op het principe. Ik denk dat ik maar eens een andere provider gaat zoeken, eentje die wel mails ontvangt en behandeld.

    Simpel zegt:

    Beste Linda,

    Bedankt voor uw reactie.

    Ik kan me voorstellen dat u niet vrolijk wordt wanneer de factuur is afgeschreven maar dat dit niet is verwerkt in het systeem, waardoor u bent afgesloten. Ook betreur ik het feit dat er vanuit Simpel naar u is gecommuniceerd dat u zich geen zorgen hoeft te maken en dat de betaling op tijd verwerkt zal worden zodat u niet wordt afgesloten.

    Het bovenstaande heeft echter wel plaats gevonden en dat betreur ik dan ook zeker. Ik zou dit graag persoonlijk oppakken voor u zodat u meer duidelijkheid heeft over de situatie. Het allerbelangrijkste is dat u weer gebruik moet kunnen maken van uw Simpel abonnement.

    Om uw situatie te kunnen uitzoeken heb ik uw abonnementsgegevens nodig. Een klantnummer, naam en adresgegevens. Met deze gegevens kan uw situatie uitzoeken en zal ik proberen het probleem op te lossen. Ik wil u dan ook vragen om het contactformulier op de website in te vullen en daarin uw situatie nogmaals uit te leggen. Als u het bericht richt naar mij persoonlijk dan zal ik uw situatie zelf uitzoeken zodat ik er zeker van kan zijn dat het goed onderzocht wordt.

    Met vriendelijke groet,

    Bobby (backoffice)

    Simpel

    huub zegt:

    heb ik ook bijna sturen iedere keer een bericht hierover terwijl ik bewijs heb geleverd en krijg ook geen eens administratie kosten voor hun boekhouding bij te houden

    Reageer

  • 0

    Viktor A zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Bijna iedereen klaagt over simpel, ze doen geen kredietcheck dus iedere wanbetaler neemt een abonnement bij simpel. Ik denkt dat ze daarom erg snel de rekening gebracht verhogen en ik vind dat wel logisch, gewoon je factuur betalen is het beste! De helpdesk is ook zonder duur nummer te bereiken (088-1005757), gewoon even met Google zoeken! Ze hangen dit niet aan de grote klok om de kosten te drukken. Ik heb mijn limiet op €15 gezet en de betaaldiensten uitgezet en verwacht geen grote rekeningen.

    Simpel.nl, ik hoop dat jullie volgend jaar weer zo'n mooie aanbieding hebben

    Laura zegt:

    Beste Viktor,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wat ontzettend leuk om te lezen dat u tevreden bent met Simpel!

    Het is inderdaad een goede keus om een plafond in te stelen en betaalde diensten uit te zetten. Op die manier kan de rekening ook niet onverwacht hoog oplopen. Ook is het een goede tip om inderdaad de facturen gewoon te betalen, om extra kosten te voorkomen.

    We gaan ons best doen om volgend jaar weer een mooie aanbieding voor je te verzorgen en hopen dat je nog vele jaren bij ons blijft!

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    Simpel

    Reageer

  • +1

    Thom zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik sluit me aan bij de rest van de klachten. Simpel is ruk. Jeroen zegt het al perfect als ex-medewerker. Ze hebben een slinks abonnement bedacht voor sukkels zoals ik. Sukkels die bijvoorbeeld niet elke dag pietje precies in de gaten houden hoeveel mb's ze gebruiken.

    Ik had wel vaker een hoge rekening maar de eerste keer werd ie bij 50 euro geblokkeerd om me tegen hoge kosten te beschermen. Een paar maanden later bij de 100 euro. En een tijdje geleden (na het verhogen van mijn bundel) werd ik niet meer geblokkeerd en niet meer beschermd. Hoppa. 350 euro.

    Klantenservice niet/slecht bereikbaar en dit kost je nog een half maandloon gezien de wachttijd. Ik kreeg pas reactie toen ik mijn onvrede uitte onder een facebook adervertentie(!). Of ik even mijn klantgegeven in een persoonlijk bericht zou willen sturen. Super veilig en betrouwbaar natuurlijk. (not) Goeie kans dat ik hier ook weer zo'n copy/paste reactie op krijg.

    "Wat vervelend enzo. Echt rot. Stuur anders ff je gegevens." "Helaaaas eigen schuld!".

    Maffia praktijken zijn het. Ze bieden je iets aan wat leuk lijkt maar ruk is. Vervolgens jagen ze je op kosten en bedreigen ze je als je het niet kan betalen.

    DOE HET NIET! ZOEK IETS BETERS!

    Groetjes,

    Thom

    Laura zegt:

    Beste Thom,

    Bedankt voor je reactie.

    Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je het idee hebt dat je een "sukkel" bent, omdat je niet pietje precies in de gaten houdt hoeveel MB je verbruikt hebt.

    Ik snap dat het heel vervelend is wanneer je onverwacht hoge rekeningen krijgt. Om dit te voorkomen, heeft Simpel de optie "plafond" ingesteld. Het plafond zorgt er namelijk voor dat je kosten niet hoger op kunnen lopen dan het bedrag waarop jij het plafond hebt ingesteld. Op die manier zorg je ervoor dat je nooit meer voor verassingen komt te staan.

    Het is natuurlijk aan de klanten zelf om te beslissen of ze het plafond wel of niet instellen.
    Het plafond kan je zelf gemakkelijk instellen via je persoonlijke pagina Mijn Simpel.

    Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    Simpel

    Reageer

  • +1

    Geeth zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Simpel zou mijn abbo vanaf 19 sept in laten gaan. Helaas kon simpel dit niet waarmaken door allerlei technische fouten van hun kant. Ik heb hier trouwens om de paar weken zelf om moeten bellen want zelf bellen ze hun klanten niet als ze iets verklooien. Na bijna twee maanden ellende en niet bereikbaar te zijn, huidige simkaart naar de knoppen en eigen nummer kwijt te zijn, zijn we overeen te komen dat mijn abonnement dus niet zou doorgaan. Wat een opluchting, ik was van de OPLICHTERS af....dacht ik. Schaamteloos sturen zij mij rekeningen en heb ik mijn aansluitkosten etc niet terug ontvangen terwijl ik de maik nog heb waarin ze ZELF AANGEVEN MIJN ABBO NIET WAAR TE KUNNEN MAKEN.

    DUS SIMPEL IK EIS MIJN GELD TERUG EN DAT DE RKENINGEN TERUG WORDEN GETROKKEN.

    SIMPEL NEEMT SIMPEL ZIJN TE LETTERLIJK ALS JE HET MIJ VRAAGT!

    Al maanden loopt simpel te stuntelen. Wees professioneel en maak aub eens een einde aan dit gezeik!

    Laura zegt:

    Beste Geeth,

    Bedankt voor uw reactie.

    Ik zie dat u uw melding ook geplaatst heeft op klacht.nl.
    Zojuist heb ik op uw klacht gereageerd. Ik ga er dan ook vanuit dat uw melding gesloten kan worden.

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    Simpel

    Laura zegt:

    Beste Geeth,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wat vervelend om te lezen dat u zoveel problemen heeft gehad door technische fouten.

    Ik zie dat u uw melding ook heeft geplaatst op andere klachtenforums. Uw melding is daar in behandeling genomen.
    Ik ga er daarom vanuit dat uw melding hier gesloten kan worden.

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    Simpel

    Reageer

  • 0

    Jacqueline zegt:
    • 55555
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    Sinds ruim een maand ben ik telefonisch bijna niet meer bereikbaar. Telefoongesprekken in flarden te verstaan. Ik woon in de randstad en zou dus een volledige dekking moeten hebben. Ik heb zelfs een nieuwe telefoon aangeschaft maar dit gaf geen verbetering. Ook het toestel van mijn man is sinds dezelfde tijd slecht bereikbaar. Wat is er aan de hand bij Simpel?....

    Laura zegt:

    Beste Jacqueline,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wat vervelend om te lezen dat u al ruim een maand telefonisch bijna niet meer bereikbaar bent.

    U kunt de dekking in uw omgeving bekijken via de dekkingskaart op de website. Daarnaast kunt u daar ook de storingskaart van T-Mobile vinden. Hierop is te zien of er wellicht werkzaamheden aan het netwerk zijn in uw omgeving.

    Indien dit niet het geval is, raad ik u aan telefonisch contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen dan enkele tests met u doornemen om uw probleem op te lossen.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    Simpel

    Reageer

  • +2

    Caroline zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Jemig wat een vreselijk bedrijf zeg. Ben blij dat ik bij TELFORT ben, nooit problemen gehad.... O jaaa, 1 x maar was in de foonwinkel vrijwel meteen ophelost



    Leve T E L F O R T

    Reageer

  • 0

    nynke zegt:
    • 11111
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Vreselijk!!! Zit er 2 jaar aan vast. Nog nooit zo duur uitgeweest!! Je neemt een simpel abonnement voor je kind maar ondertussen moet je voor van alles en nog wat betalen. Als je dan dingen blokkeert na dat er een keer 40 euro in plaats van 3 euro wordt afgeschreven moet je nog oppassen. Blokkeren heel lastig. Na 1,5 jaar toch weer verassingen op de factuur.

    En als je telefoon wordt gestolen of kwijt raakt en je hebt een nieuwe simkaart nodig ben je nog duurder uit. Als je dan binnen 5 minuten annuleert (omdat de vervangende simkaar duur is en je er een paar dagen om moet wachten) omdat je dan toch liever een kaartje bij de AH koopt....moet je toch betalen!!! Bel je dan binnen die 5 minuten dat je de simkaart toch maar houd...dan moet je 2 x 15 euro betalen, enig.... komen ze je tegemoet?? Beloofd en per mail bevestigd...wordt gewoon toch strak afgeschreven. En je betaalt ook voor diensten die je juist niet wou.... het gaat me niet eens meer om t geld... ik ben nu ongewild sponsor van SImpel voor 2 jaar... het frustreert ENORM.....riekt naar OPLICHTING

    Laura zegt:

    Beste Nynke,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend om te lezen dat u zoveel extra kosten gemaakt heeft.

    Helaas kan ik uw gegevens niet opzoeken, waardoor ik uw melding niet in behandeling kan nemen.
    Wel kan ik aangeven dat het uiteraard niet te bedoeling is dat de plafondblokkade verdwijnt.

    Daarnaast moet de simkaart inderdaad betaald worden, ook als deze toch geannuleerd wordt. De simkaart wordt namelijk meteen na aanvragen verzonden.
    Echter is het natuurlijk overbodig dat u twee keer voor een simkaart betaald, als u zich bedenkt over het annuleren van de simkaart.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    Simpel

    Reageer

  • 0

    GR zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Slechte klantenservice. Probleem kan niet worden opgelost, dat kan gebeuren, al 3 keer over gebeld en 2 keer afgesproken dat we worden teruggebeld en dat dan niet doen. Echt waardeloos en inmiddels overgestapt naar een andere provider.

    Laura zegt:

    Beste GR,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend om t lezen dat uw probleem niet kan worden opgelost.

    Helaas kan ik uw gegevens niet inzien, waardoor ik u hiermee niet verder kan helpen.
    Wel vinden wij het jammer dat u overgestapt bent naar een andere provider.

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    Simpel

    Reageer

  • +2

    Renée zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik kan al vijf dagen niets. Niet bellen, internetten of smsen. Dat ik hoogzwanger ben en onbereikbaar maakt het ook nog eens erg lastig. Ik word telkens van het kastje naar de muur gestuurd. Allerlei beloftes worden niet nagekomen. Super slechte service.

    Laura zegt:

    Beste Renée,

    Wat vervelend om te lezen dat je al vijf dagen niks kan met je abonnement. Ik snap dat dit heel vervelend is.

    Helaas heb ik geen klantgegevens van je, waardoor ik je melding niet direct in behandeling kan nemen.

    Ik wil je daarom aanraden om contact op te nemen met de klantenservice. Dit kan zowel telefonisch als via het contactformulier op de website.

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    Simpel

    jeroen zegt:

    Ik heb gewerkt bij Simpel. Slechte dekking in Groningen Friesland, Drente en de gehele grens. Slechte provider, de goedkoopste de slechteste. Buitenland is helemaal drama.

    jeroen zegt:

    Ik heb gewerkt bij Simpel. Slechte dekking in Groningen Friesland, Drente en de gehele grens. Slechte provider, de goedkoopste de slechteste. Buitenland is helemaal drama.

    Reageer

  • 0

    Melle zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 22222

    Ik heb een 1GB abonnement met onbeperkt bellen en sms'en bij simpel. Naarmate ik het einde van de maand nader wordt mijn data als maar slechter. Na 15 van de 30 dagen ontvang ik op mijn 3G heel soms een whatsapp berichtje en verder niks, zodra ik dan verbind met Wifi stroomt mijn telefoon vol met allerlei berichtjes en mailtjes die ik op mijn 3G NIET hev ontvangen. Het houdt dus in dat naarmate ik het einde van de maand bereik mijn 3G als maar slechter wordt...

    Graag zou ik willen dat het wordt opgelost, mvg Melle

    Laura zegt:

    Beste Melle,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wat vervelend om te lezen dat u tegen het einde van de maand problemen ervaart met uw internet.

    Helaas kan ik uw melding niet in behandeling nemen, omdat ik hiervoor gegevens mis.

    Ik wil u daarom aanraden om contact op te nemen met de klantenservice. Dit kan zowel telefonisch als via het contactformulier op de website.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    Simpel

    Laura zegt:

    Beste Melle,

    Wat vervelend om te lezen dat je problemen hebt met je internet.

    Omdat ik helaas geen klantgegevens van u heb, kan ik uw melding niet direct in behandeling nemen. Ik wil u daarom verzoeken contact op te nemen met de klantenservice. Dit kan zowel telefonisch als via het contactformulier op de website.

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    Simpel

    jeroen zegt:

    De goedkoopste de slechtste! waar voor je geld. ik kan het weten, ik was een werknemer van Simpel

    Reageer

  • -1

    Fabian Jansen zegt:
    • 55555
    • 33333
    • 11111
    • 33333

    Het probleem met simpel en over de snelle data die opraakt is te verklaren aan het volgende:

    Simpel koopt bij T-Mobile een bepaalde frequentie in en een bepaalde brandbreete die door de klanten van Simpel gebruikt kunnen worden.

    Weliswaar is hierdoor vaak het bereik slecht, zowel binnenhuis als buitenshuis.

    Doordat Simpel een relatief goedkope bandbreete inkoopt en een goedkope frequentie kunnen hun zo stunten met hun prijzen. Hierdoor is simpel HEEL erg goedkoop. Maar zeker niet de beste. Vaak schiet simpel bij mij dan ook terug op de GPRS frequentie.

    Simpel is goedkoop, maar geen kwaliteit voor de verbinding. Ben je niet zon actieve gebruiker als het gaat om internet dan is simpel zeker wel aan te raden. Maar gebruik je het internet actief dan is simpel zeker niet aan te raden.

    Ga dan naar TELE2 toe, 4G, Kwaliteit, Eigen netwerk, Relatief goedkoop.

    Laura zegt:

    Beste mevrouw Jansen,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wat vervelend om te lezen dat u het abonnement en de service van Simpel op deze manier ervaart.

    U geeft aan dat u problemen heeft met uw internet. Ik wil uw melding graag in behandeling nemen.
    Ik wil u daarom vragen om uw melding en uw klantgegevens door te geven via het contactformulier op de website.
    Zodra wij uw melding ontvangen hebben, zullen wij deze in behandeling nemen.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    Simpel

    jeroen zegt:

    Ik ben een oude werknemer van Simpel. Je krijgt de kwaliteit en service die je kan verwachten voor een tientje. waar voor je geld :). slechte service en kwaliteit!

    Reageer

  • -1

    RK zegt:
    • 22222
    • 44444
    • 11111
    • 22222

    In de zomer van 2015 heb ik een abonnement bij Simpel afgesloten. Tot 2016 ben ik hier redelijk tevreden mee geweest, op één ding na. Ik ben toendertijd overgestapt van en abbonement van 1GB internet bij T-Mobile naar een abbonement van 2GB bij Simpel, wat onderdeel is van T-Mobile. Waar ik met 1GB internet vaak de laatste paar dagen van de maand over mijn bundel ging, was dit bij 2GB bij Simpel nog eerder. Vreemd, want mijn datavebruik is niet erg intensief. Ik gebruik het voornamelijk voor whatsapp en uiteraard scroll ik ook wel eens door andere social media heen, hier moet ik bijzetten dat ik wanneer ik 3G aan heb staan, ik geen filmpjes op Facebook/Dumpert/Youtube, noem het maar op, kijk. Dit was een vreemde situatie, maar acceptabel omdat het abbonement zo goedkoop was (€13,50 per maand).

    In mei 2016 kreeg ik een rekening van €34,-. Dit betekent dat ik €20,50 over mijn bundel was gegaan. Op 27 mei heb ik een SMS bericht gehad met de melding dat ik 100% van mijn internet had verbruikt, dit wil zeggen dat ik in vier dagen tijd €20,50 aan kosten heb gemaakt, terwijl ik op mijn werk en thuis gebruik maak van WIFI en mijn data uitzet. Vervolgens heb ik eerst via mail contact opgenomen met Simpel om uitleg te krijgen. Ik kreeg een no-reply mail terug met veel schrijf- en spelfouten waarin mij duidelijk werd gemaakt dat ik de details op mijn factuur op Mijn Simpel kon zien. Hier is echter alleen te zien dat ik €20,50 aan extra internetkosten gemaakt heb, verder niets.

    Ik heb dit naast me neer gelegd in de hoop dat het een incident was. In augustus 2016 is het helaas weer raak. Ik wist dat ik deze maand geen WIFI zou hebben op mijn werk waardoor de kans aannemelijk zou zijn dat ik over mijn bundel zou gaan. Hierdoor heb ik een plafond ingesteld, in eerste instantie op €26,-. Een week geleden kreeg ik een waarschuwingsSMS dat ik mijn plafond bijna had bereikt. Ik heb toen mijn plafond verhoogd naar €31,- en mijn internet uitgezet, zo kan ik in gevallen van nood altijd nog mijn internet aanzetten. Tot het moment van schrijven heb ik mijn internet nog niet aangehad. Tot mijn verbazing heb ik afgelopen zondag wel een SMS bericht gehad met daarin de melding dat ik mijn plafond heb bereikt.

    De dag erop gelijk Simpel maar gebeld om uitleg te vragen, na wederom 20 minuten in de wacht werd ik te woord gestaan. De medewerkster moest een aantal dingen uitzoeken en zette mij wederom in de wacht. Een kwartier later was ze bij me terug. Ze vertelde me hetzelfde als dat ik in mei heb gehoord. Wij zien dat je op 26 augustus je plafond hebt verhoogd en dat je op 26 augustus voor het laatst gebruik hebt gemaakt van data, correct. Ze wist me ook te vertellen dat ik op op het moment van het verhogen van mijn plafond ik direct €6,- heb verbruikt waardoor ik mijn plafond direct weer bereikt had. Dat dat SMS bericht een paar dagen later pas bij mij binnenkwam, konden zij zogezegd niets aan doen. Ze mogen mijn gedetailleerde datagegevens ook niet verstrekken in verband met privacy. Die gegevens die zijn ergens te vinden, als Simpel ze zelf niet mag verstrekken, probeer dan op zijn minst te vertellen waar ik ze dan kan vinden.

    Dit gebeurde niet, wel komen ze met oplossingen. Het kan namelijk volgens Simpel zo zijn dat mijn telefoon data verbruikt wanneer ik gebruik maak van WIFI en mijn data uitstaat. Nu ben ik geen telecomspecialist, maar ik weet wel dat een telefoon geen data verbruikt wanneer dataverbruik volledig uitstaat. Ook het zoeken naar WIFI signalen zou data kosten volgens Simpel, maar nogmaals, wanneer alleen WIFI is ingeschakeld en dataverbruik niet, zal een telefoon geen data verbruiken.

    Daarnaast ben ik ook niet bereikbaar in het buitenland (Duitsland, België, Spanje) met verschillende toestellen. Het reactie hierop was dat ik mijn roaming aan had staan en dat ik dus gewoon had moeten kunnen bellen. Wanneer Simpel nog iemand nodig heeft die haar klanten goed, vriendelijk en met de juiste informatie te woord wil staan mogen ze me bellen, mits ik niet in het buitenland zit natuurlijk. Zo ver ik weet heeft roaming namelijk niets met bellen te maken.

    De enige oplossingen die Simpel biedt zijn voor hen erg simpel. Of ik moet mijn contract afkopen, wat me 12 x €13,50 gaat kosten, of ik moet het maar accepteren en mijn contract uitzitten. Ik ben klaar met Simpel en hun standaardantwoorden die ze aan mij, maar ook aan vele anderen op het internet geven. Simpel is een bedrijf waarbij niet de klant, maar zijzelf voorop staan. Oplossingsgericht denken en inlevensvermogen zijn termen die het bedrijf nog niet kent en Simpel is vooral simpel voor dit bedrijf dat overal gemakkelijk van af wil komen in plaats van simpel voor de betalende klant.

    Laura zegt:

    Beste RK,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wat vervelend om te lezen dat u hoge kosten heeft gemaakt door internetgebruik, terwijl u niet weet waar dit vandaan komt.

    Ik wil uw melding graag in behandeling nemen. Ik verzoek u daarom om uw melding en klantgegevens te sturen naar vragen@simpel.nl.
    Zodra wij uw e-mail hebben ontvangen, kunnen wij uw melding in behandeling nemen.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    Simpel

    jeroen zegt:

    Laura wees is eerlijk en zeg gewoon de waarheid. draai er niey omheen! het bis het verdienmodel van Simpel om hoge buitenbundelkosten te maken. Dat is de reden dat de directeur in een porsche rijd!list en bedrog!

    Thom zegt:

    "Laura" zit gewoon de hele dag te knippen en te plakken. Jeroen, mensen als jij hebben we meer nodig!

    Reageer

  • +2

    Henc zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Zeer slechte ervaring met SIMPEL en met name na het contact met de kennelijk enige medewerker van de helpdesk! De vragen worden niet beantwoord maar met drogredenen weggewimpeld. Nog nooit zo ontevreden geweest over een aanbieder, rest mij om het contract te beëindigen, afkoop is het enige antwoord in relatie tot mijn vraag over het probleem. Te 'SIMPEL' voor woorden. Aan allen;'wees gewaarschuwd bij de keuze voor SIMPEL!!!!!'

    Laura zegt:

    Beste Henc,

    Wat vervelend om te lezen dat u een slechte ervaring heeft met Simpel.

    Ik wil u graag verder helpen met uw melding. Ik verzoek u daarom om uw gegevens te sturen naar vragen@simpel.nl. Zodra wij uw gegevens en uw uitleg van het probleem binnen hebben, zullen wij de melding in behandeling nemen.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    Simpel

    jeroen zegt:

    Nu gaan ze je helpen bij Simpel. De reden omdat je de klachten naar buiten brengt. Laura zet hem op! List en bedrog!

    Reageer

  • -2

    Van Dorp zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Begin dit jaar twee abonnementen afgesloten. Beide worden gebruikt in verschillende telefoons...

    In Nederland werkt alles naar behoren. Als we naar het buitenland gaan is het roulette.

    Op meerdere locaties hebben we niet de mogelijkheden om te bellen.

    Dit op 1-4-2016 gemeld met voorbeelden bij de 'klantenservice'. Deze vragen te switchen van netwerkt (handmatig) de telefoon uit te zetten etc.

    Dat hadden we allemaal al geprobeerd... De klacht wordt ook niet goed begrepen. Als je twee telefoons hebt (verschillende) en twee verschillende simkaarten. Als je daarop gebeld kan worden, en ge-sms't. Dan werkt het netwerkt deels. Als je dan zelf niet kan bellen, wat is dan het probleem?

    Bij herhaling van het probleem (gemeld op 8-7-2016) per telefoon en klantensite, trage reactie. Er wordt gevraagd om een andere telefoon te proberen... Die heb je ook altijd bij je in het buitenland. Na aangeven dat het om twee telefoons en abonnementen gaat gaan ze over een andere boeg. Ze hebben voorbeelden nodig. In een gesprek van een uur (via een vaste lijn uiteraard) zijn meerdere voorbeelden locaties en tijden doorgegeven. Mijn telefoon houd gelukkig een logboek bij van gebelde nummers...

    De TD belt 7 dagen!!! later, ze hebben voorbeelden nodig... Die had ik al doorgegeven. Deze meneer lijkt aardig cooperatief voor de verandering. Opnieuw worden meerdere voorbeelden genoteerd, ze worden ook herhaald en geverifieerd!!! De meneer geeft netjes aan dat zodra ze meer weten of nodig hebben ze weer contact zullen opnemen.

    Weer precies 7 dagen daarna een gemist nummer, was dit simpel? Dat blijkt uit een mail, of ik terug wil bellen omdat ze mij niet kunnen bereiken... Omdat bellen nog steeds niet lukt vanaf deze locatie dat opgeschort tot de thuiskomst.

    Zojuist (28-7-2016) contact opgenomen met Simpel, de mevrouw geeft aan dat ze graag drie voorbeelden hebben... Nou breekt mij de klomp! Ze hebben al een legio aan voorbeelden. Bij navraag blijkt dat ze ook graag het netwerk willen weten waarmee de telefoon was verbonden.

    Het netwerk heb ik ook meerdere keren doorgegeven maar daarvan kon ze niets terug vinden. De volgende keer... moet ik het maar gewoon opnieuw doorgeven (bellen zeker)!

    Heb aangegeven dat dat niet mogelijk blijkt. Het beste is hier geen abonnement af te sluiten. Als het eropaan komt heb je er namelijk niets aan. Geen service en geen begrip.

    Heb aangegeven het abonnement bij gebrek aan dienstverlening te willen beëindigen. Dat willen ze niet omdat er geen drie voorbeelden zijn... Ze hebben er slechts 9 minimaal. En mijn logboek is ondertussen langer dan dat.

    --

    Simpel biedt twee oplossingen, de eerste is de abonnementen beëindigen, dat is ook gelijk de enige werkbare oplossing.

    De tweede voorgestelde oplossing is het probleem oplossen. Echter geven ze direct aan zijn de opgegeven voorbeelden te oud. In de voorwaarden wordt aangegeven dat 2 maand de termijn is.

    Als je uit het buitenland voorbeelden van 0 tot 24 uur oud aanlevert wordt er eerst 7 dagen gewacht met reactie. Nieuwe voorbeelden van opnieuw 0 tot 24 uur oud worden ook in de wacht gelegd.

    De tweede optie is afwachten tot het opnieuw gebeurd en dan opnieuw voorbeelden doorgeven waar niets mee gaat gebeuren. Dus er is geen tweede optie.

    Al met al jammer dat deze nepfirma geen dienstverlening kan aanbieden.

    Het genoemde spoedig contact opnemen blijft nog te bezien. E.e.a. wat hierboven genoemd is zou worden bevestigd in de mail (besproken op vrijdag middag 12-08. Heden 15-08 is hiervan nog geen bevestiging binnen gekomen.

    Wellicht doet de mail er bij simpel ook wat langer over.

    Jeroen Vaessen zegt:

    Dit verhaal komt mij ZO bekend voor... Echt exact hetzelfde geval hier. Ben helemaal klaar met Simpel!

    noelle zegt:

    Precies dezelfde problemen met Simpel in het buitenland, ook contact met de klantenservice heeft dezelfde "rare" reacties van Simpel opgeleverd, er is niet door te komen bij hun.

    jeroen zegt:

    Het is bij simpel bekend dat er in groningen, drente, friesland, en dun bevolkte gebieden slecht ontvangst is. De gehele grens en buitenland ook. Simpel doet net of ze het neit weten. List en bedrog!

    Reageer

  • 0

    Aaron zegt:
    • 11111
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Pas op met de zogenaamd goedkope abonnementen van Simpel!

    Alles buiten bundel is peperduur en SMS-jes om je te waarschuwen, komen te vaak niet aan, waardoor je veel geld kwijt kunt zijn.
    Heb meerdere keren tientallen euro's teveel betaald omdat ik te laat doorkreeg dat de bundel op was.

    Als je bij Simpel verhaal haalt, geven ze niet thuis. Klantenservice is dus zeer minimaal.

    Annie van ingen zegt:

    kijk uit ze doen niet wat ze zeggen.wij hebben al5x bewijs van betalling gesruurt.

    we zitten al 4 maanden te wachten om terug storting V.an 30 euro
    je kan blijven bellen zeggen overal ja op maar doen Daan niks.
    ik heb kassa gebellt van tv kan jij ook doen .en als ze met z weken nnog niet gestort h'ebbengaan we verder hoe je In de maling word genomen is ongelooflijk ik wacht nog deze week als er niet op op me rekening gaan we verder ben helemaal zar groetjes Annie maak kopie van je versturen naar hun heb je nodig ik heb er zar

    Laura zegt:

    Beste Aaron,

    Wat vervelend om te lezen dat u hogere facturen krijgt dan u had verwacht.

    Wanneer u 80% en 100% van uw bundel verbruikt heeft, stuurt Simpel altijd een sms. Wanneer deze niet aan komt, kan dit met meerdere factoren te maken hebben, zoals een volle sms-postvak.
    Om te voorkomen dat uw facturen hoger worden dan u zelf wilt, raad ik u aan om een plafond in te stellen. Op die manier zorgt u ervoor dat u geen onverwacht hoge facturen krijgt.
    Om uw melding in behandeling te kunnen nemen, verzoek ik u om uw melding en klantgegevens te sturen naar vragen@simpel.nl.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


    Beste Annie,

    Wat vervelend om te lezen dat het bedrag van €30.00 nog niet terug gestort is.

    Graag zou ik willen weten of dit geld inmiddels ontvangen is. Indien dit niet het geval is, wil ik dit graag voor u uitzoeken. Kunt u ook uw verhaal en uw gegevens sturen naar vragen@simpel.nl. Dan kan ik deze erbij zoeken en uw melding in behandeling nemen.

    Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    Simpel

    jeroen zegt:

    Dit is een verdienmodel van Simpel. ze willen dat je buitenbundelkosten maakt = veel duurder. ze naaien de klant liever dan dat ze de klant aaien :). Pas op list en bedrog!

    Reageer

  • 0

    Nicolette zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wat een waardeloze provider. Heb een abonnement van 10€ maar moest in juni 110€ aftikken wegens verbruik van meer dan 2 gb ipv de 1 gb waar ik voor betaal terwijl mijn verbruik de afgelopen 2 jaar nooit hoger is geweest als 500 mb. Had een plafond ingesteld maar toen ik mijn simpel ging checken kreeg ik alleen maar foutmeldingen. Wat telefoontjes aan gewaagd maar kortom eigen schuld dikke bult. Uiteindelijk kreeg ik iemand aan de telefoon die zei dat ik foto's moest maken van mijn simpel en dat ook gedaan maar het bleef mijn schuld. Ik zou hoogst persoonlijk iets meer betalen voor een eerlijke provider maar zit er ook maar weer eens 2 jaar aanvast. Leuk dat ze zo stunten maar het blijven een stel dieven voor mensen die wat langer bij hun zitten. Ik ben klaar met ze en kan niet wachten tot mijn abonnement erop zit.

    Laura zegt:

    Beste Nicolette,

    Wat vervelend om te lezen dat u onverwacht een hoge factuur heeft gekregen en dat u problemen had met Mijn Simpel.

    Omdat ik te weinig informatie heb over het hele verhaal, kan ik niet oordelen waar de fout gelegen heeft.
    Feit blijft dat het ontzettend vervelend is dat u een hoge factuur heeft ontvangen, terwijl u in de veronderstelling was dat u een plafond ingesteld had.

    Ik wil uw melding daarom graag in behandeling nemen. Ik wil u verzoeken om uw verhaal en uw klantgegevens te sturen naar vragen@simpel.nl. Wij kunnen uw melding van verder in behandeling nemen.

    Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    Simpel

    jeroen zegt:

    Laura je weet zelf ook dat dit schering en inslag is bij Simpel. Dit is het verdienmodel bij Simpel. List en bedrog! Wees eerlijk en zeg is de waarheid ipv het eromheen draaien!

    Thom zegt:

    Ze vinden het ontzettend vervelend. Not

    Reageer

  • 0

    sol zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    simpel ze zijn een stelletje oplichters en zakkenvullers op het zelf moment.vanaf het begin Weerd ik via hun site per internet geacht met 7,50 per 300 belminuten geen internet en geen sms 4 jaar lang
    daarna eerste maand had ik een factuur van een hoop geld boven de 40 euro gekregen,

    lief mensen uitkijken en geef jullie afstand. want
    ik was altijd betrouwbaar klant geweest sinds 4 jaar lang en toch ze houden geen rekening met ons,Nu toevallige ik heb onvoldoende saldo op mijn bank wat hebben ze gedaan in plaats van een Herinnering berichtje naar mij te sturen per email of een smsje bijvoorbeeld, kreeg ik meteen een bedraag van 15 euro administratiekosten op de rekening bovenop zonder pardon naar me gestuurd als cadeau, zou handelen mensen als dieren, ze doen alles voor hun eigen belang interesseert hun niks schandalig

    Laura zegt:

    Beste Sol,

    Wat vervelend om te lezen dat je een hogere factuur hebt ontvangen omdat er administratiekosten in rekening gebracht zijn.

    Wanneer de factuur niet afgeschreven kan worden, worden er altijd een sms en een e-mail gestuurd waarin dit aangegeven wordt. Simpel zal de klant altijd op de hoogte brengen van een betalingsachterstand, voordat er extra kosten in rekening gebracht worden.
    Omdat ik je melding graag verder wil uitzoeken, wil ik u vragen om uw klantgegevens te sturen naar vragen@simpel.nl. Uw melding zal dan zo snel mogelijk in behandeling genomen worden.

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    Simpel

    Reageer

  • -1

    Ton zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Voor mijn vrouw een nieuw abonnement met nummerbehoud afgesloten. Zou ruim 2 weken geleden ingaan. Geen contact met provider. Simkaart is geblokkeerd,. Technische afdeling is hier al ruim een week mee bezig. Ik heb al uren aan de telefoon zitten wachten. Maar oplossen dat lijkt niet te kunnen. Hoe moeilijk kan het zijn?. Of jeactiveer de simkaart of als dst niet lukt stuur je een nieuwe simkaart. Simpel toch? Nou niet bij simpel hoor. Daar bieden ze 10000 excuses aan maar daar koop ik niets voor. Waardeloze aanbieder. Als je niet hoeft, niet aan beginnen. Dan maar een paar euro meer betalen.

    Laura zegt:

    Beste Ton,

    Wat vervelend om te lezen dat u zoveel gedoe had met uw nummerbehoud.

    Indien dit nog niet opgelost is, wil ik uw melding graag in behandeling nemen. Kunt u mij uw klantgegevens sturen in een e-mail naar vragen@simpel.nl?
    Dan kan ik uw melding in behandeling nemen om u zo goed mogelijk verder te helpen.

    Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    Simpel

    jeroen zegt:

    de goedkoopste de slechtste.

    Reageer

  • -2

    linda zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    ik overweeg om over te stappen, maar nu twijfel ik enorm met het aantal slechte ervaringen op de site. Ik zit nu bij tele2, en nooit problemen met bereik of teveel data verbruik... bij de sales heb ik wel een klantvriendelijke jongeman gesproken. mar nu weet ik het niet meer...

    linda

    Laura zegt:

    Beste Linda,

    Wat vervelend om te lezen dat u aan het twijfelen gebracht bent.

    De keuze is natuurlijk aan u. Simpel zal u desondanks met open armen verwelkomen.
    Bedenk wel, de meeste tevreden klanten laten dit niet weten op het internet, alle minder tevreden klanten wel. Hierdoor ontstaat een vertekend beeld.
    U kunt altijd bellen met de bestellijn of de klantenservice, zodat al uw vragen beantwoord kunnen worden.

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    Simpel

    jeroen zegt:

    Tele 2 4g netwerk is top. Simpel is ellende!

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring