Simpel.nl


Prijs 2.682.682.682.682.68
Levering1.931.931.931.931.93
Ondersteuning1.471.471.471.471.47
Totaal oordeel1.631.631.631.631.63

Simpel.nl is een aanbieder van sim only abonnementen. Dit zijn abonnementen die je aanschaft zonder mobiele telefoon. Als je abonnee wordt van Simpel, dan stuurt Simpel.nl jou een simkaart toe, die je vervolgens in je mobiele telefoon stopt. Met Simpel kan vervolgens tegen zeer lage prijzen gesmst en gebeld worden.

 

Wat is jouw ervaring met Simpel? Gebruikerservaringen met Simpel.nl vind je hieronder.

Alternatieven voor Simpel.nl:

        


213 Positief 938 Negatief 2.440 reviews - gemiddelde: 1.931.931.931.931.93 3.9 uit 10

2.440 Ervaringen voor Simpel.nl

  • 0

    Wouter zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wat een belachelijk slecht bedrijf,
    ik ben al 6 maanden bezig om fatsoenlijk bereik te krijgen, alles word op mijzelf afgeschoven, u heeft prima bereik zeggen ze.

    Rekeningen van €50,00 voor 300mb over de bundel, kosten vragen voor een nieuwe sim om te proberen of deze wel overal bereik heeft, ( geen resultaat ).

    Dit 2 jarig abonnement van 12,50 per jaar heeft mij in 1,5 jaar tijd zeker €700,- gekost in plaats van €300,-

    Nu ben ik 3 maanden bezig om de laatste paar maanden over te stappen zonder kosten en willen ze me ook nog €75,- af troggelen voor het stopzetten, er is geen reden genoeg om te annuleren volgens 'Simpel'

    Je wordt hier 'Simpel'weg genaaid waar je bijstaat, wees verstandig en neem een iets duurder abonnement van KPN, Tele2, Vodafone of T-mobile, dan ben je iets duurder uit, maar is z'n geld 10x waard!

    Simpel zegt:

    Beste Wouter,

    Bedankt voor uw reactie.

    Ik vind het vervelend om te vernemen dat u extra kosten heeft gemaakt buiten uw bundel.

    Graag neem ik uw melding verder in behandeling.
    Hier heb ik echter uw klantgegevens voor nodig.

    Ik wil u verzoeken om uw melding en uw klantgegevens te versturen via het contactformulier op onze website.
    Ik en mijn collega's kunnen uw melding dan zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.

    Met vriendelijke groet,

    Stefan

    Simpel

    Reageer

  • 0

    pieter van veen zegt:

    simpel gebeld en de vraag gesteld waarom de iphone actie voor alleen nieuwe klanten is, mijn moeder al bijna 6 jaar klant bij simpel het bizarre bedrag van 199,- euro moet betalen bij verlengen terwijl je als nieuwe klant inschrijft en dan 128,- euro betaald. het betreft een refurbished toestel op zich niks mis mee maar wel als je als bestaande klant meer moet betalen dan de huidige marktprijs.
    als antwoord krijg je dit heeft de marketing zo gewild om de bestaande klant maar af te poeieren.
    mijn moeder is zo boos dat ze naar een andere provider gaat.

    denk 2 keer na voordat je een twee jarig contract afsluit
    Simpel, leuk nieuwe klanten maar als je 1 maal binnen bent dan interesseert ze het niet meer, belachelijk.

    Simpel zegt:

    Beste heer van Veen,

    Bedankt voor uw reactie.

    Ik vind het vervelend om te lezen dat uw moeder geen gebruik kan maken van het actietarief wat zij voor ogen heeft.

    Ik zie dat u uw melding tevens heeft geplaatst op de website Bellen.com.
    Ik zal uw melding op de betreffende website verder in behandeling nemen.

    Met vriendelijke groet,

    Stefan

    Simpel

    Reageer

  • 0

    Vierbergen zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Nog nooit zo onbeschoft aan de telefoon te woord gestaan.
    Kijk uit naar het einde van het contract en dan nooit meer Simpel!

    Simpel zegt:

    Beste heer/mevrouw Vierbergen,

    Bedankt voor uw reactie.

    Ik vind het vervelend om te lezen dat u geen positieve ervaring heeft met uw telefonische contact met de klantenservice.

    Ik zal uw melding meenemen als feedback ter verbetering van onze dienstverlening.

    Met vriendelijke groet,

    Stefan

    Simpel

    Reageer

  • 0

    CvS zegt:
    • 44444
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Simpel reageert niet op een bericht wat ik gestuurd hebt. Hier onder het bericht. U begrijpt het al, tot op de dag van vandaag geen reactie mogen ontvangen van Simpel.
    Ik vind het schandalig dat Simpel zo met hun klanten omgaan...

    Groet, CvS

    Klantnummer: c000721556
    Onderwerp: Misleid

    Geachte heer mevrouw,
    Sinds een aantal maanden ben ik klant bij simpel, bellen en 1 gig internet. Normaal zou 1 gig voor mij voldoende zijn maar door nu net verhuist te zijn maakte ik meer gebruik van het internet op mijn telefoon als normaal.
    Op een gegeven moment kreeg ik een melding dat er 80% van de bundel was verbruikt. Hierdoor heb ik op maandagochtend 19 december direct gebeld met Simpel en kreeg een meneer aan de telefoon waarmee ik het volgende had besproken.

    Internet mb verhogen zodat ik tot eind van deze maand ( december 2016) gebruik kon maken van het internet. Op mijn vraag of dat kon gaf hij te kennen dat het niet mogelijk was om de gig te verhogen maar wel het abonnement te verhogen naar 15 euro dan zou ik 2 gig internet hebben en dat kon meteen geregeld worden. Hierop heb ik ja gezegd zodat ik in ieder geval wat ruimte had tot eind van deze december maand.
    Nu kreeg ik op 20 december een melding dat ik boven mijn data limiet ben gekomen en dat de kosten hiervan 50 euro bedragen. Dit verbaasde mij dan ook ten zeerste daar ik toch het abonnement verhoogd had naar 2 gig. Tevens stond in het bericht dat als ik nu direct 40 euro zou overmaken de blokkade er zou worden afgehaald… Maar om eerlijk te zijn zou dat totaal niet opschieten want binnen no time zit men toch weer op 333 mb a 0,15 cent per mb waardoor je weer 50 euro zou moeten betalen.
    Uiteraard heb ik meteen weer contact opgenomen met Simpel.
    Ik kreeg een aardige dame aan de lijn. Haar het hele verhaal verteld en ze gaf mij te kennen dat er niets aan te doen was. Uiteraard heb ik weer alles uitgelegd dat ik al gebeld had en het abonnement per direct heb laten verhogen. De dame gaf mij hierop te kennen dat dit helemaal niet mogelijk was en dat het abonnement pas in januari 2017 in zou gaan,

    Daar schiet ik dus totaal niets mee op. Normaal zou ik te vrede zijn geweest met het huidige abonnement met 1 gig en heb er niets aan dat het de volgende maand pas in zou gaan en daar gebruik kan van maken van de 2 gig.
    De dame gaf te kennen dat het mogelijk om een misverstand zou gaan of dat ik het niet goed begrepen had. Hierop vertelde ik haar dat ze de opnamen maar terug moet luisteren van het gesprek en dat ik zeker te kennen heb gegeven dat ik nu meer gig nodig had.
    Het is mij niet duidelijk gemaakt tijdens het gesprek op 19 december dat het abonnement pas in januari in zou gaan. Had ik dat direct geweten dan had ik daar niet mee ingestemd uiteraard daar ik het nu nodig had.
    Kortom ik ben er dan ook totaal van uitgegaan dat ik niet in de problemen zou komen doordat het abonnement naar 2 gig zou zijn verhoogd en al helemaal niet een rekening zou ontvangen van 50 euro.

    Tijdens het telefoon gesprek op 20 december met de dame heeft ze mij in de wacht gezet. De dame was even in overleg gegaan en vertelde mij dat Simpel 10 euro niet inrekening zou brengen op de volgende nota als compensatie. Met alle respect, dit vind ik niet gepast omdat het totaal in scheelcontrast staat bij de toezegging op 19 december dat er 2 gig internet zou zijn geregeld en het bedrag wat is opgelopen naar 50 euro waar ik dus niet op gerekend had gezien ik er van uit ben gegaan dat er meer data zou zijn.

    Op dit moment overweeg ik om de overeenkomst met Simpel te gaan ontbinden. Mijn verzoek aan u is nu om mij de afkoopsom te sturen van de overeenkomst. Ik maak dit besluit omdat ik mij misleid voel en op het verkeerde been ben gezet.

    Simpel zegt:

    Beste CvS,

    Bedankt voor uw reactie.

    Ik vind het vervelend om te lezen dat u in staat bent geweest om extra kosten te maken in december.

    Ik heb u aan de hand van uw melding een e-mail gestuurd met mijn bevindingen en een tegemoetkoming.

    Ik verneem graag uw reactie op de betreffende e-mail.

    Met vriendelijke groet,

    Stefan

    Simpel

    CvS zegt:

    Beste Stefan,

    Ik heb geen mailbericht van u mogen ontvangen, ook in ongewenste berichten staat geen mail van Simpel.

    Groet, CvS

    CvS zegt:

    En nog steeds geen reactie van Simpel... ook niet na weer een mail te hebben gestuurd... Dit is een zeer slechte zaak Simpel.. wel geld innen maar geen problemen en mails beantwoorden.. Had Simpel nog een kans willen geven maar het lijkt erop dat ze alle berichten aan hun laars lappen en denken van die... niet reageren zal de klant wel blij mee zijn... Inmiddels al een brief geschreven naar Kassa en opgelicht... en ja die hebben direct een antwoord teruggestuurd en nemen binnenkort contact met mij op.. Groet, CvS

    Reageer

  • 0

    Houwing zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    @ nieuwe abonnementen afgesloten waarvan 1 bij simpel. Alles leek goed te gaan totdat de aansluiting moest gaan plaatsvinden. En u raad het al het lukt maar niet bij ze om mij aangesloten te krijgen. Mijn vorige was prepay dus de omzetting kan vrij makkelijk plaatsvinden. De eerste belofte werd verbroken en de 2e precies zo. Al met al 3 weken verder en nog niets geregeld. De andere was van tele 2 en ook bij hun gaat het behoorlijk fout. maar daar gaat deze lijn niet over.

    Remco zegt:

    Beste heer / mevrouw Houwing,

    Bedankt voor uw reactie.

    Ik heb u zojuist via een ander klachtenforum een antwoord gestuurd.

    Met vriendelijke groet,

    Remco

    Simpel

    Reageer

  • 0

    Cas zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Hier nog zo n blije klant van Simpel ! Na maanden normaal gebruik en dito rekeningen opeens een factuur van 335 euro door extreem hoog data verkeer op dagen en tijden dat dit onmogelijk is ! Medewerker klantenservice kan naast een welgemeend " soooo wat een hoge rekening " helemaal niets voor je betekenen en verwijst je door naar een mailadres om je klacht daar neer te leggen ... ben benieuwd wat hier uit gaat komen maar voorspel weinig goeds na het lezen van de commentaren hier 😖

    Remco zegt:

    Beste Cas,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht.

    Het is vervelend om te lezen dat er wat onduidelijkheden zijn ontstaan rondom het Buitenbundel gebruik én tarief van uw Simpel abonnement over de afgelopen maand.

    Ik heb mij ingelezen in uw situatie en u zojuist een e-mail gestuurd met daarin het voorstel voor een passende oplossing, en een uitleg over de ontstane kosten.

    Graag zie ik uw reactie dan ook tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Remco

    Simpel

    Cas zegt:

    Beste Remco ,
    Vanaf 13 januari al 3 mails gestuurd en 4 keer de klantenservice gebeld maar nog steeds aan het wachten op uw reactie ! Het enige bericht wat ik van Simpel gekregen heb is dat mijn nummer zal worden geblokkeerd wanneer ik niet alsnog betaal !

    Reageer

  • -1

    Arthur zegt:
    • 11111
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Nummerbehoud ging al niet goed. En nu ineens geen internet meer omdat ik mijn plafond van 10 euro naar 25 euro had verhoogd en binnen no-time weer mijn plafond bereikt. Ik dacht hé wat vreemd. Blijkt buiten de bundel 1 MB 15 cent te kosten! Criminele prijzen. Snap nu het verdienmodel. Alles buiten de bundel kost gewoon goud geld en vind dit niet meer van deze tijd. Al met al dus 15 euro betaald voor een schamele 150 MB. Gewoonweg belachelijk.

    Klantenservice maar eens geld. Ja meneer dat staat op de site. Ze doen er niks mee en het interesseert ze verder ook niet. Toch maar overwegen om mijn 3 abonnementen ergens anders onder te brengen.

    Goedkoop is dus duurkoop. En vergeet niet je plafond in te stellen. Doe je dit niet dat loopt het de spuigaten uit. Wees gewaarschuwd!

    Gatverdamme dat klanten zo worden behandeld. Ik wordt hier kotsmisselijk van!!!!!!!!! Misschien een onderwerp voor Kassa of Opelicht. Want ook dit vind ik e reinste oplichting!

    Simpel zegt:

    Beste heer Arthur,

    Bedankt voor uw reactie.

    Ik vind het zeer vervelend om te lezen dat u niet op de hoogte bent geweest van het buitenbundel tarief van Simpel.

    Graag neem ik uw melding verder in behandeling.
    Ik heb hier echter uw klantgegevens voor nodig.

    Om uw beter van dienst te kunnen zijn, adviseer ik u uw melding en uw klantgegevens te versturen via het contactformulier op onze website.
    Ik en mijn collega's kunnen dit dan zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Stefan

    Simpel

    Simpel zegt:

    Beste heer Arthur,

    Bedankt voor uw reactie.

    Ik vind het vervelend om te lezen dat u extra kosten heeft gemaakt boven uw maandelijkse abonnementskosten.

    Wanneer u uw volledige internetbundel heeft verbruikt, blijft u in staat om gebruik te maken van mobiel internet.
    Voor dit verbruik wordt een buitenbundel tarief gerekend.
    Om te voorkomen dat u extra kosten kunt maken biedt Simpel u de optie aan om gebruik te maken van het Plafond.
    Met het Plafond kunt u voorkomen dat u extra kosten maakt boven uw maandelijkse abonnementskosten.

    Indien u meer informatie wenst omtrent uw melding, adviseer ik u telefonisch contact op te nemen met de klantenservice op telefoonnummer 088-1005757 (normaal tarief) of via het contactformulier op onze website.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Stefan

    Simpel

    Reageer

  • +1

    Martijn zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Simpel: Het zijn je reinste ras-oplichters.
    Ik ben ruim drie jaar lid geweest, vaak normale
    maandfacturen, soms vreemd hoge; en als klap
    op de vuurpijl de laatste termijn was ineens 100,00
    euro! Ik kreeg gelijk een diep gevoel dat dit niet kon
    kloppen, maar volgens deze corrupte, malafide
    firma dus blijkbaar wel. Mensen, trap er alsjeblieft
    nooit in en ga nooit met deze mafiosi in zee!
    Ik zeg: "Simpel deugt voor geen meter!"

    Simpel zegt:

    Beste heer Martijn,

    Bedankt voor uw reactie.

    Ik vind het vervelend om te lezen dat u recentelijk een hogere factuur heeft ontvangen.

    Ik wil uw melding graag verder in behandeling nemen.
    Echter kan ik geen klantgegevens ontdekken.

    Om u verder van dienst te kunnen zijn, adviseer ik u uw melding en klantgegevens te versturen via het contactformulier op onze website.
    Ik en mijn collega's kunnen uw melding dan zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Stefan

    Simpel

    Simpel zegt:

    Beste heer Martijn,

    Bedankt voor uw reactie.

    Ik vind het zeer vervelend om te lezen dat u een hogere factuur dan gebruikelijk heeft ontvangen.

    Graag neem ik uw melding verder in behandeling.
    Om dit te kunnen doen heb ik echter uw klantgegevens nodig.

    Ik wil u adviseren om uw gegevens en uw melding te versturen via het contactformulier op onze website.
    Ik en mijn collega's kunnen u dan zo spoedig mogelijk van dienst zijn.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Stefan

    Simpel

    Reageer

  • 0

    Linda zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Jammer dat het niet zo simpel is. Gisteren afgesloten omdat ik een rekening niet betaald zou hebben. Die is 24 oktober al betaald en ik heb meerdere keren contact opgenomen met Simpel, want ik zag dat de post open bleef staan. Nee u hoeft zich geen zorgen te maken, betaling is binnen maar nog niet verwerkt. Enz enz. Nou dus niet. Nu inmiddels al 3 keer betaalbewijzen door gemaild maar nog niet aangesloten. Sterker nog, nee mevrouw de mails zijn niet binnen gekomen. Kan niets voor u doen. Mijn man en ik hebben dezelfde betaalwijze maar bij hem is er niets aan de hand en bij mij gaat het mis. Ik heb ook het vermoeden dat ze mijn betalingen bij mijn man wegschrijven of zo. Wordt nl vaak aangesproken met de heer Hoets. Ik snap het niet meer. Is er nu niemand bij Simpel die zich hier even voor kan inspannen? Spring in de mailbox en zoek die mail. Kijk op de bankrekening en zoek dat bedrag. Maar nee, gewoon zeggen, u heeft niet betaald. Ik weet niet hoe ik dit moet oplossen. Ik heb meerdere malen gemaild, gebeld, bewijzen opgestuurd enz enz. Ze zijn allemaal erg Simpel daar, dus heb ik net maar 10 keer dezelfde mail gestuurd, daar zal er toch wel eentje van binnen komen? En wellicht ook behandeld worden? Zal er iemand werken die wel een klein stapje harder wil werken? Die dit wel even snel wil uitzoeken? Nee ik moest gewoon nog maar een keer betalen werd er verteld. Nou nee, dat was ik niet van plan. Het bedrag is het niet, 11,35 euro maar het gaat me op het principe. Ik denk dat ik maar eens een andere provider gaat zoeken, eentje die wel mails ontvangt en behandeld.

    Simpel zegt:

    Beste Linda,

    Bedankt voor uw reactie.

    Ik kan me voorstellen dat u niet vrolijk wordt wanneer de factuur is afgeschreven maar dat dit niet is verwerkt in het systeem, waardoor u bent afgesloten. Ook betreur ik het feit dat er vanuit Simpel naar u is gecommuniceerd dat u zich geen zorgen hoeft te maken en dat de betaling op tijd verwerkt zal worden zodat u niet wordt afgesloten.

    Het bovenstaande heeft echter wel plaats gevonden en dat betreur ik dan ook zeker. Ik zou dit graag persoonlijk oppakken voor u zodat u meer duidelijkheid heeft over de situatie. Het allerbelangrijkste is dat u weer gebruik moet kunnen maken van uw Simpel abonnement.

    Om uw situatie te kunnen uitzoeken heb ik uw abonnementsgegevens nodig. Een klantnummer, naam en adresgegevens. Met deze gegevens kan uw situatie uitzoeken en zal ik proberen het probleem op te lossen. Ik wil u dan ook vragen om het contactformulier op de website in te vullen en daarin uw situatie nogmaals uit te leggen. Als u het bericht richt naar mij persoonlijk dan zal ik uw situatie zelf uitzoeken zodat ik er zeker van kan zijn dat het goed onderzocht wordt.

    Met vriendelijke groet,

    Bobby (backoffice)

    Simpel

    huub zegt:

    heb ik ook bijna sturen iedere keer een bericht hierover terwijl ik bewijs heb geleverd en krijg ook geen eens administratie kosten voor hun boekhouding bij te houden

    Reageer

  • 0

    Viktor A zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Bijna iedereen klaagt over simpel, ze doen geen kredietcheck dus iedere wanbetaler neemt een abonnement bij simpel. Ik denkt dat ze daarom erg snel de rekening gebracht verhogen en ik vind dat wel logisch, gewoon je factuur betalen is het beste! De helpdesk is ook zonder duur nummer te bereiken (088-1005757), gewoon even met Google zoeken! Ze hangen dit niet aan de grote klok om de kosten te drukken. Ik heb mijn limiet op €15 gezet en de betaaldiensten uitgezet en verwacht geen grote rekeningen.

    Simpel.nl, ik hoop dat jullie volgend jaar weer zo'n mooie aanbieding hebben

    Laura zegt:

    Beste Viktor,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wat ontzettend leuk om te lezen dat u tevreden bent met Simpel!

    Het is inderdaad een goede keus om een plafond in te stelen en betaalde diensten uit te zetten. Op die manier kan de rekening ook niet onverwacht hoog oplopen. Ook is het een goede tip om inderdaad de facturen gewoon te betalen, om extra kosten te voorkomen.

    We gaan ons best doen om volgend jaar weer een mooie aanbieding voor je te verzorgen en hopen dat je nog vele jaren bij ons blijft!

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    Simpel

    Reageer

  • +1

    Thom zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik sluit me aan bij de rest van de klachten. Simpel is ruk. Jeroen zegt het al perfect als ex-medewerker. Ze hebben een slinks abonnement bedacht voor sukkels zoals ik. Sukkels die bijvoorbeeld niet elke dag pietje precies in de gaten houden hoeveel mb's ze gebruiken.

    Ik had wel vaker een hoge rekening maar de eerste keer werd ie bij 50 euro geblokkeerd om me tegen hoge kosten te beschermen. Een paar maanden later bij de 100 euro. En een tijdje geleden (na het verhogen van mijn bundel) werd ik niet meer geblokkeerd en niet meer beschermd. Hoppa. 350 euro.

    Klantenservice niet/slecht bereikbaar en dit kost je nog een half maandloon gezien de wachttijd. Ik kreeg pas reactie toen ik mijn onvrede uitte onder een facebook adervertentie(!). Of ik even mijn klantgegeven in een persoonlijk bericht zou willen sturen. Super veilig en betrouwbaar natuurlijk. (not) Goeie kans dat ik hier ook weer zo'n copy/paste reactie op krijg.

    "Wat vervelend enzo. Echt rot. Stuur anders ff je gegevens." "Helaaaas eigen schuld!".

    Maffia praktijken zijn het. Ze bieden je iets aan wat leuk lijkt maar ruk is. Vervolgens jagen ze je op kosten en bedreigen ze je als je het niet kan betalen.

    DOE HET NIET! ZOEK IETS BETERS!

    Groetjes,

    Thom

    Laura zegt:

    Beste Thom,

    Bedankt voor je reactie.

    Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je het idee hebt dat je een "sukkel" bent, omdat je niet pietje precies in de gaten houdt hoeveel MB je verbruikt hebt.

    Ik snap dat het heel vervelend is wanneer je onverwacht hoge rekeningen krijgt. Om dit te voorkomen, heeft Simpel de optie "plafond" ingesteld. Het plafond zorgt er namelijk voor dat je kosten niet hoger op kunnen lopen dan het bedrag waarop jij het plafond hebt ingesteld. Op die manier zorg je ervoor dat je nooit meer voor verassingen komt te staan.

    Het is natuurlijk aan de klanten zelf om te beslissen of ze het plafond wel of niet instellen.
    Het plafond kan je zelf gemakkelijk instellen via je persoonlijke pagina Mijn Simpel.

    Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    Simpel

    Reageer

  • +1

    Geeth zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Simpel zou mijn abbo vanaf 19 sept in laten gaan. Helaas kon simpel dit niet waarmaken door allerlei technische fouten van hun kant. Ik heb hier trouwens om de paar weken zelf om moeten bellen want zelf bellen ze hun klanten niet als ze iets verklooien. Na bijna twee maanden ellende en niet bereikbaar te zijn, huidige simkaart naar de knoppen en eigen nummer kwijt te zijn, zijn we overeen te komen dat mijn abonnement dus niet zou doorgaan. Wat een opluchting, ik was van de OPLICHTERS af....dacht ik. Schaamteloos sturen zij mij rekeningen en heb ik mijn aansluitkosten etc niet terug ontvangen terwijl ik de maik nog heb waarin ze ZELF AANGEVEN MIJN ABBO NIET WAAR TE KUNNEN MAKEN.

    DUS SIMPEL IK EIS MIJN GELD TERUG EN DAT DE RKENINGEN TERUG WORDEN GETROKKEN.

    SIMPEL NEEMT SIMPEL ZIJN TE LETTERLIJK ALS JE HET MIJ VRAAGT!

    Al maanden loopt simpel te stuntelen. Wees professioneel en maak aub eens een einde aan dit gezeik!

    Laura zegt:

    Beste Geeth,

    Bedankt voor uw reactie.

    Ik zie dat u uw melding ook geplaatst heeft op klacht.nl.
    Zojuist heb ik op uw klacht gereageerd. Ik ga er dan ook vanuit dat uw melding gesloten kan worden.

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    Simpel

    Laura zegt:

    Beste Geeth,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wat vervelend om te lezen dat u zoveel problemen heeft gehad door technische fouten.

    Ik zie dat u uw melding ook heeft geplaatst op andere klachtenforums. Uw melding is daar in behandeling genomen.
    Ik ga er daarom vanuit dat uw melding hier gesloten kan worden.

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    Simpel

    Reageer

  • 0

    Jacqueline zegt:
    • 55555
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    Sinds ruim een maand ben ik telefonisch bijna niet meer bereikbaar. Telefoongesprekken in flarden te verstaan. Ik woon in de randstad en zou dus een volledige dekking moeten hebben. Ik heb zelfs een nieuwe telefoon aangeschaft maar dit gaf geen verbetering. Ook het toestel van mijn man is sinds dezelfde tijd slecht bereikbaar. Wat is er aan de hand bij Simpel?....

    Laura zegt:

    Beste Jacqueline,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wat vervelend om te lezen dat u al ruim een maand telefonisch bijna niet meer bereikbaar bent.

    U kunt de dekking in uw omgeving bekijken via de dekkingskaart op de website. Daarnaast kunt u daar ook de storingskaart van T-Mobile vinden. Hierop is te zien of er wellicht werkzaamheden aan het netwerk zijn in uw omgeving.

    Indien dit niet het geval is, raad ik u aan telefonisch contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen dan enkele tests met u doornemen om uw probleem op te lossen.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    Simpel

    Reageer

  • +2

    Caroline zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Jemig wat een vreselijk bedrijf zeg. Ben blij dat ik bij TELFORT ben, nooit problemen gehad.... O jaaa, 1 x maar was in de foonwinkel vrijwel meteen ophelost



    Leve T E L F O R T

    Reageer

  • 0

    nynke zegt:
    • 11111
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Vreselijk!!! Zit er 2 jaar aan vast. Nog nooit zo duur uitgeweest!! Je neemt een simpel abonnement voor je kind maar ondertussen moet je voor van alles en nog wat betalen. Als je dan dingen blokkeert na dat er een keer 40 euro in plaats van 3 euro wordt afgeschreven moet je nog oppassen. Blokkeren heel lastig. Na 1,5 jaar toch weer verassingen op de factuur.

    En als je telefoon wordt gestolen of kwijt raakt en je hebt een nieuwe simkaart nodig ben je nog duurder uit. Als je dan binnen 5 minuten annuleert (omdat de vervangende simkaar duur is en je er een paar dagen om moet wachten) omdat je dan toch liever een kaartje bij de AH koopt....moet je toch betalen!!! Bel je dan binnen die 5 minuten dat je de simkaart toch maar houd...dan moet je 2 x 15 euro betalen, enig.... komen ze je tegemoet?? Beloofd en per mail bevestigd...wordt gewoon toch strak afgeschreven. En je betaalt ook voor diensten die je juist niet wou.... het gaat me niet eens meer om t geld... ik ben nu ongewild sponsor van SImpel voor 2 jaar... het frustreert ENORM.....riekt naar OPLICHTING

    Laura zegt:

    Beste Nynke,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend om te lezen dat u zoveel extra kosten gemaakt heeft.

    Helaas kan ik uw gegevens niet opzoeken, waardoor ik uw melding niet in behandeling kan nemen.
    Wel kan ik aangeven dat het uiteraard niet te bedoeling is dat de plafondblokkade verdwijnt.

    Daarnaast moet de simkaart inderdaad betaald worden, ook als deze toch geannuleerd wordt. De simkaart wordt namelijk meteen na aanvragen verzonden.
    Echter is het natuurlijk overbodig dat u twee keer voor een simkaart betaald, als u zich bedenkt over het annuleren van de simkaart.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    Simpel

    Reageer

  • 0

    GR zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Slechte klantenservice. Probleem kan niet worden opgelost, dat kan gebeuren, al 3 keer over gebeld en 2 keer afgesproken dat we worden teruggebeld en dat dan niet doen. Echt waardeloos en inmiddels overgestapt naar een andere provider.

    Laura zegt:

    Beste GR,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend om t lezen dat uw probleem niet kan worden opgelost.

    Helaas kan ik uw gegevens niet inzien, waardoor ik u hiermee niet verder kan helpen.
    Wel vinden wij het jammer dat u overgestapt bent naar een andere provider.

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    Simpel

    Reageer

  • +2

    Renée zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik kan al vijf dagen niets. Niet bellen, internetten of smsen. Dat ik hoogzwanger ben en onbereikbaar maakt het ook nog eens erg lastig. Ik word telkens van het kastje naar de muur gestuurd. Allerlei beloftes worden niet nagekomen. Super slechte service.

    Laura zegt:

    Beste Renée,

    Wat vervelend om te lezen dat je al vijf dagen niks kan met je abonnement. Ik snap dat dit heel vervelend is.

    Helaas heb ik geen klantgegevens van je, waardoor ik je melding niet direct in behandeling kan nemen.

    Ik wil je daarom aanraden om contact op te nemen met de klantenservice. Dit kan zowel telefonisch als via het contactformulier op de website.

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    Simpel

    jeroen zegt:

    Ik heb gewerkt bij Simpel. Slechte dekking in Groningen Friesland, Drente en de gehele grens. Slechte provider, de goedkoopste de slechteste. Buitenland is helemaal drama.

    jeroen zegt:

    Ik heb gewerkt bij Simpel. Slechte dekking in Groningen Friesland, Drente en de gehele grens. Slechte provider, de goedkoopste de slechteste. Buitenland is helemaal drama.

    Reageer

  • 0

    Melle zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 22222

    Ik heb een 1GB abonnement met onbeperkt bellen en sms'en bij simpel. Naarmate ik het einde van de maand nader wordt mijn data als maar slechter. Na 15 van de 30 dagen ontvang ik op mijn 3G heel soms een whatsapp berichtje en verder niks, zodra ik dan verbind met Wifi stroomt mijn telefoon vol met allerlei berichtjes en mailtjes die ik op mijn 3G NIET hev ontvangen. Het houdt dus in dat naarmate ik het einde van de maand bereik mijn 3G als maar slechter wordt...

    Graag zou ik willen dat het wordt opgelost, mvg Melle

    Laura zegt:

    Beste Melle,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wat vervelend om te lezen dat u tegen het einde van de maand problemen ervaart met uw internet.

    Helaas kan ik uw melding niet in behandeling nemen, omdat ik hiervoor gegevens mis.

    Ik wil u daarom aanraden om contact op te nemen met de klantenservice. Dit kan zowel telefonisch als via het contactformulier op de website.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    Simpel

    Laura zegt:

    Beste Melle,

    Wat vervelend om te lezen dat je problemen hebt met je internet.

    Omdat ik helaas geen klantgegevens van u heb, kan ik uw melding niet direct in behandeling nemen. Ik wil u daarom verzoeken contact op te nemen met de klantenservice. Dit kan zowel telefonisch als via het contactformulier op de website.

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    Simpel

    jeroen zegt:

    De goedkoopste de slechtste! waar voor je geld. ik kan het weten, ik was een werknemer van Simpel

    Reageer

  • -1

    Fabian Jansen zegt:
    • 55555
    • 33333
    • 11111
    • 33333

    Het probleem met simpel en over de snelle data die opraakt is te verklaren aan het volgende:

    Simpel koopt bij T-Mobile een bepaalde frequentie in en een bepaalde brandbreete die door de klanten van Simpel gebruikt kunnen worden.

    Weliswaar is hierdoor vaak het bereik slecht, zowel binnenhuis als buitenshuis.

    Doordat Simpel een relatief goedkope bandbreete inkoopt en een goedkope frequentie kunnen hun zo stunten met hun prijzen. Hierdoor is simpel HEEL erg goedkoop. Maar zeker niet de beste. Vaak schiet simpel bij mij dan ook terug op de GPRS frequentie.

    Simpel is goedkoop, maar geen kwaliteit voor de verbinding. Ben je niet zon actieve gebruiker als het gaat om internet dan is simpel zeker wel aan te raden. Maar gebruik je het internet actief dan is simpel zeker niet aan te raden.

    Ga dan naar TELE2 toe, 4G, Kwaliteit, Eigen netwerk, Relatief goedkoop.

    Laura zegt:

    Beste mevrouw Jansen,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wat vervelend om te lezen dat u het abonnement en de service van Simpel op deze manier ervaart.

    U geeft aan dat u problemen heeft met uw internet. Ik wil uw melding graag in behandeling nemen.
    Ik wil u daarom vragen om uw melding en uw klantgegevens door te geven via het contactformulier op de website.
    Zodra wij uw melding ontvangen hebben, zullen wij deze in behandeling nemen.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    Simpel

    jeroen zegt:

    Ik ben een oude werknemer van Simpel. Je krijgt de kwaliteit en service die je kan verwachten voor een tientje. waar voor je geld :). slechte service en kwaliteit!

    Reageer

  • -1

    RK zegt:
    • 22222
    • 44444
    • 11111
    • 22222

    In de zomer van 2015 heb ik een abonnement bij Simpel afgesloten. Tot 2016 ben ik hier redelijk tevreden mee geweest, op één ding na. Ik ben toendertijd overgestapt van en abbonement van 1GB internet bij T-Mobile naar een abbonement van 2GB bij Simpel, wat onderdeel is van T-Mobile. Waar ik met 1GB internet vaak de laatste paar dagen van de maand over mijn bundel ging, was dit bij 2GB bij Simpel nog eerder. Vreemd, want mijn datavebruik is niet erg intensief. Ik gebruik het voornamelijk voor whatsapp en uiteraard scroll ik ook wel eens door andere social media heen, hier moet ik bijzetten dat ik wanneer ik 3G aan heb staan, ik geen filmpjes op Facebook/Dumpert/Youtube, noem het maar op, kijk. Dit was een vreemde situatie, maar acceptabel omdat het abbonement zo goedkoop was (€13,50 per maand).

    In mei 2016 kreeg ik een rekening van €34,-. Dit betekent dat ik €20,50 over mijn bundel was gegaan. Op 27 mei heb ik een SMS bericht gehad met de melding dat ik 100% van mijn internet had verbruikt, dit wil zeggen dat ik in vier dagen tijd €20,50 aan kosten heb gemaakt, terwijl ik op mijn werk en thuis gebruik maak van WIFI en mijn data uitzet. Vervolgens heb ik eerst via mail contact opgenomen met Simpel om uitleg te krijgen. Ik kreeg een no-reply mail terug met veel schrijf- en spelfouten waarin mij duidelijk werd gemaakt dat ik de details op mijn factuur op Mijn Simpel kon zien. Hier is echter alleen te zien dat ik €20,50 aan extra internetkosten gemaakt heb, verder niets.

    Ik heb dit naast me neer gelegd in de hoop dat het een incident was. In augustus 2016 is het helaas weer raak. Ik wist dat ik deze maand geen WIFI zou hebben op mijn werk waardoor de kans aannemelijk zou zijn dat ik over mijn bundel zou gaan. Hierdoor heb ik een plafond ingesteld, in eerste instantie op €26,-. Een week geleden kreeg ik een waarschuwingsSMS dat ik mijn plafond bijna had bereikt. Ik heb toen mijn plafond verhoogd naar €31,- en mijn internet uitgezet, zo kan ik in gevallen van nood altijd nog mijn internet aanzetten. Tot het moment van schrijven heb ik mijn internet nog niet aangehad. Tot mijn verbazing heb ik afgelopen zondag wel een SMS bericht gehad met daarin de melding dat ik mijn plafond heb bereikt.

    De dag erop gelijk Simpel maar gebeld om uitleg te vragen, na wederom 20 minuten in de wacht werd ik te woord gestaan. De medewerkster moest een aantal dingen uitzoeken en zette mij wederom in de wacht. Een kwartier later was ze bij me terug. Ze vertelde me hetzelfde als dat ik in mei heb gehoord. Wij zien dat je op 26 augustus je plafond hebt verhoogd en dat je op 26 augustus voor het laatst gebruik hebt gemaakt van data, correct. Ze wist me ook te vertellen dat ik op op het moment van het verhogen van mijn plafond ik direct €6,- heb verbruikt waardoor ik mijn plafond direct weer bereikt had. Dat dat SMS bericht een paar dagen later pas bij mij binnenkwam, konden zij zogezegd niets aan doen. Ze mogen mijn gedetailleerde datagegevens ook niet verstrekken in verband met privacy. Die gegevens die zijn ergens te vinden, als Simpel ze zelf niet mag verstrekken, probeer dan op zijn minst te vertellen waar ik ze dan kan vinden.

    Dit gebeurde niet, wel komen ze met oplossingen. Het kan namelijk volgens Simpel zo zijn dat mijn telefoon data verbruikt wanneer ik gebruik maak van WIFI en mijn data uitstaat. Nu ben ik geen telecomspecialist, maar ik weet wel dat een telefoon geen data verbruikt wanneer dataverbruik volledig uitstaat. Ook het zoeken naar WIFI signalen zou data kosten volgens Simpel, maar nogmaals, wanneer alleen WIFI is ingeschakeld en dataverbruik niet, zal een telefoon geen data verbruiken.

    Daarnaast ben ik ook niet bereikbaar in het buitenland (Duitsland, België, Spanje) met verschillende toestellen. Het reactie hierop was dat ik mijn roaming aan had staan en dat ik dus gewoon had moeten kunnen bellen. Wanneer Simpel nog iemand nodig heeft die haar klanten goed, vriendelijk en met de juiste informatie te woord wil staan mogen ze me bellen, mits ik niet in het buitenland zit natuurlijk. Zo ver ik weet heeft roaming namelijk niets met bellen te maken.

    De enige oplossingen die Simpel biedt zijn voor hen erg simpel. Of ik moet mijn contract afkopen, wat me 12 x €13,50 gaat kosten, of ik moet het maar accepteren en mijn contract uitzitten. Ik ben klaar met Simpel en hun standaardantwoorden die ze aan mij, maar ook aan vele anderen op het internet geven. Simpel is een bedrijf waarbij niet de klant, maar zijzelf voorop staan. Oplossingsgericht denken en inlevensvermogen zijn termen die het bedrijf nog niet kent en Simpel is vooral simpel voor dit bedrijf dat overal gemakkelijk van af wil komen in plaats van simpel voor de betalende klant.

    Laura zegt:

    Beste RK,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wat vervelend om te lezen dat u hoge kosten heeft gemaakt door internetgebruik, terwijl u niet weet waar dit vandaan komt.

    Ik wil uw melding graag in behandeling nemen. Ik verzoek u daarom om uw melding en klantgegevens te sturen naar vragen@simpel.nl.
    Zodra wij uw e-mail hebben ontvangen, kunnen wij uw melding in behandeling nemen.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    Simpel

    jeroen zegt:

    Laura wees is eerlijk en zeg gewoon de waarheid. draai er niey omheen! het bis het verdienmodel van Simpel om hoge buitenbundelkosten te maken. Dat is de reden dat de directeur in een porsche rijd!list en bedrog!

    Thom zegt:

    "Laura" zit gewoon de hele dag te knippen en te plakken. Jeroen, mensen als jij hebben we meer nodig!

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring