Simpel.nl


Prijs 2.672.672.672.672.67
Levering1.931.931.931.931.93
Ondersteuning1.471.471.471.471.47
Totaal oordeel1.631.631.631.631.63

Simpel.nl is een aanbieder van sim only abonnementen. Dit zijn abonnementen die je aanschaft zonder mobiele telefoon. Als je abonnee wordt van Simpel, dan stuurt Simpel.nl jou een simkaart toe, die je vervolgens in je mobiele telefoon stopt. Met Simpel kan vervolgens tegen zeer lage prijzen gesmst en gebeld worden.

 

Wat is jouw ervaring met Simpel? Gebruikerservaringen met Simpel.nl vind je hieronder.

Alternatieven voor Simpel.nl:

        


214 Positief 945 Negatief 2.459 reviews - gemiddelde: 1.931.931.931.931.93 3.9 uit 10

2.459 Ervaringen voor Simpel.nl

  • 0

    hasan zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Samsung galaxy van simpel zijn van poland?
    In doos bestaat samsung.nl/pl

    hasan zegt:

    Sorry samsung.com/pl

    Simpel zegt:

    Beste hasan,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht.

    Ik kan de reactie betreffende het Samsung toestel niet geheel plaatsen.

    Simpel is een sim only provider zonder toestellen.

    Wél geven wij op dit moment nieuwe klanten de optie, om naast het abonnement, een Leapp Refurbished iPhone 5s of iPhone 6 aan te schaffen tegen een scherpe prijs.

    Met vriendelijke groet,

    Remco

    Simpel

    Reageer

  • 0

    Marcs zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 33333
    • 55555

    2 jaar lang simpel gehad, sim-only.
    halverwege van een abbo van €7,50 naar een abbo met onberperkt bellen van €10,- gegaan. Hier zit het enige merkbare nadeel, omhoog gaan kan makkelijk maar dan betaal je wel €12:50 ipv. €10,-

    Onberpeprkt bellen en sms en 1000mb voor die prijs was echt een scherpe prijs.

    Nooit problemen gehad, ook geen vreemde rekeningen. Alles is soepel verlopen en werkte altijd. De simpel-app op iPhone werkt ook prima en is handig om te monitoren wat je zoal gebruikt aan data.

    Omdat meestal alleen mensen met een negatieve ervaring reageren op een site als dit vind ik het nodig om mijn positieve ervaring daarbij te zetten en ik hoop dat anderen met een positieve ervaring dat ook doen, dan komt alles meer in de juiste proporties op het internet.

    Simpel zegt:

    Beste Marcs,

    Hartelijk bedankt voor het delen van deze positieve ervaringen.

    Ik ga ervan uit dat potentiële klanten uw verhaal ook kunnen waarderen, net zoals wij dat doen.

    Uiteraard is iedereen welkom bij Simpel!

    Ik wens u nog een fijne dag toe.


    Met vriendelijke groet,

    Remco

    Simpel

    Reageer

  • 0

    Floor zegt:
    • 11111
    • 55555
    • 11111
    • 11111

    Ben net een maand bij deze provider en heb nu al spijt, had de overstap nooit moeten maken!! Ze lijken misschien goedkoop maar je komt er bedrogen uit!! Altijd heb ik hetzelfde datagebruik, altijd net onder de 1000mb heel soms ietsje erboven. Eerste maand bij simpel en krijg net een sms'je dat mijn kaart is geblokkeerd want ik zit vijftig euro over mijn bundel!!! Je betaald je dus (blijkt achteraf) helemaal scheel als je over je bundel heen gaat en dit is NIET goed aangegeven!!! Ook is er iets goed mis met hun manier van data meten want mijn telefoon zegt dat ik deze maand 1010mb heb gebruikt terwijl zij 1200 zeggen !! Hier klopt dus echt iets niet en zoals te verwachten....de klantenservice kan niks voor je doen. Dus mijn tip: GA NOOIT NAAR SIMPEL!!!!!

    Arjen zegt:

    Beste Floor,

    Het is vervelend om te lezen dat u ontevreden bent over uw abonnement.

    Ik wil u als eerst adviseren om een Plafond in te stellen op uw abonnement. Hiermee voorkomt u onverwacht hoge kosten op uw factuur.

    Daarnaast wil ik u vragen uw onvrede over de data registratie in te dienen via ons contactformulier op de website.
    Als mogelijk daar ook screenshots van uw geregistreerde verbruik aan toe te voegen.

    Met vriendelijke groet,

    Arjen

    Simpel

    Reageer

  • 0

    naar zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Groote oplichters er is geen andere woord voor.
    Ik heb op 27 maart 2017 een bestelling geplaatst bij Simpel ik heb 35 euro betaald, volgende dag kreeg ik de simkaard in de brievenbus, maar voor mij complete verrassing werkte die sim niet. ik heb hun gebeld toen zijde ze tegen mij dat de bestelling geannuleerd is en ik zal mijn geld terug krijgen binnen 14 dagen. Nu is 4 weken voorbij en ik heb die geld nog niet ontvangen. Gister heb ik hun 2 keer gebeld toen kreeg ik te horen dat het geld sinds 20 april overgemaakt is naar mijn rekening maar op mijn rekening is niks te zien. Ik heb hun vandaag weer gebeld kreeg ik weer iemand anders aan de telefoon en die vertelde mij dat die Geld nog niet overgemaakt is en zij gaat nu een verzoek indienen zodat het geld naar mij overgemaakt word. verschrikkelijk ik ga een aangifte doen en ook incassobureau inschakelen deze mensen zij oplichters Simpel oplichters

    Simpel zegt:

    Beste naar,

    Bedankt voor uw reactie.

    Het is vervelend om te lezen dat u deze ervaring met een geannuleerd abonnement heeft gehad.

    De terugbetaling na een geannuleerd abonnement is een automatisch proces, uiteraard heeft u recht op het door u betaalde voorschotbedrag.

    Zoals u aangeeft heeft u hierover contact gehad met één van mijn collega's, het is spijtig te lezen dat hier enige vertraging in ontstaan is en onduidelijkheid over de verwerking van deze terugbetaling.

    Hiervoor mijn excuses.

    Uiteraard wil dit graag voor u uitzoeken en eventueel motiveren waar zaken onduidelijk zijn of corrigeren als we een fout hebben gemaakt.

    Om u beter van dienst te kunnen zijn, adviseer ik u uw melding en uw klantgegevens te versturen via het contactformulier op onze website. Op deze manier kunnen we uw melding zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.

    Met vriendelijke groet,

    Remco

    Simpel

    Reageer

  • +1

    Martin zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Sterretjes zeggen genoeg hoop ik.

    Simpel zegt:

    Beste Martin,

    Hartelijke bedankt voor uw reactie.

    Ik begrijp hier uit dat u geen positieve ervaring heeft met onze services.

    Gezien u uw reactie niet heeft onderbouwd, kan ik u geen mogelijke oplossing bieden.

    We willen graag een stap extra zetten door vragen en opmerkingen ook individueel te kunnen beoordelen en niet alleen volgens processen, maar op een menselijk manier.

    Dit betekent dat we graag met u meedenken en luisteren en uw feedback willen meenemen ter verbetering van onze services in de toekomst.

    Om u beter van dienst te kunnen zijn, adviseer ik u uw melding en uw klantgegevens te versturen via het contactformulier op onze website. Op deze manier kunnen we uw melding zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.

    Met vriendelijke groet,

    Remco

    Simpel

    Reageer

  • -1

    noelle zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Wat een superslecht bedrijf, met name de klantenservice is dramatisch slecht. Ik ben al een jaar bezig met de klacht dat internet in het buitenland niet werkt. Krijg al een jaar lang hetzelfde standaardantwoord. Ik moet voorbeelden geven..... Uitgelegd dat ik op dat moment niet in het buitenland zat, dan konden ze niets doen. 2 x beloofd door de Techn. dienst terug te worden gebeld, niet dus. Zat vorige week wel in het buitenland, heb gebeld met simpel, heb voorbeelden gegeven, zou worden teruggebeld door de techn. dienst... u raad het al... niet dus. Weer gebeld toen ik in nederland was, mijn telefoontje vanuit het buitenland was wel geregistreerd, maar mijn voorbeelden niet en ook de melding naar de techn.dienst was niet te vinden. Al eerder een schriftelijke klacht ingediend..... geen enkele zin. Wat een superslecht bedrijf als je een probleem met een dienst van dit bedrijf hebt. Nog nooit zoiets meegemaakt, zo'n stugge onvriendelijke, standaardantwoorden herhalende, niet oplossing gerichte klantendienst meegemaakt. NOOIT AAN BEGINNEN!!!! Echt spijt als haren op mijn hoofd ooit naar dit bedrijf te zijn gegaan!! wat een drama.

    Simpel zegt:

    Beste Noelle,

    Bedankt voor uw reactie.

    Het is ontzettend spijtig om te lezen dat u geen positieve ervaring heeft overgehouden met het telefonisch contact naar onze klantenservice.

    Service staat bij ons hoog in ons vaandel en uiteraard willen wij voor uw situatie een oplossing kunnen bieden.

    In veel gevallen zijn verkeerde APN instellingen de reden voor problemen met internet in het buitenland.

    Als advies op dit moment wil ik u het volgende meegeven:

    1-Ga naar internet instellingen in uw telefoon
    2-Controleer de naam van het toegangspunt. Dit moet zijn “Simpel
    internet” (als hier T-Mobile staat is dit het probleem)
    3-APN moet zijn: internet.access.nl


    Gezien u op deze website geen klantgegevens heeft achtergelaten adviseer ik u, als bovenstaande geen oplossing heeft geboden, uw melding en uw klantgegevens te versturen via het contactformulier op onze website.

    Wij kunnen uw melding dan zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.

    Met vriendelijke groet,

    Remco

    Simpel

    Reageer

  • 0

    Abraham zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Vandaag een rekening ontvangen van 36euro terwijl het abonnement maar 10eu kost. Blijkt dat ik op 1 750mb verbruikt heb terwijl dit niet mogelijk is met een BlackBerry.. Ik heb voorheen 2 jaar bij Vodafone gezeten en heb met moeite de 600mb bereikt.. Bel je de klantenservice "Ja ik zie niets vreemds Meneer" als ik de rest van het jaar met moeite 10mb gebruik en er opeens een stijging is dan is dat toch vreemd? Hoe wilt men zich geholpen voelen met dit soort antwoorden? Ik beveel dit niemand aan! Liever een euro of 5 meer betalen bij een internationaal bedrijf zoals Vodafone. Nu is het plafond ingesteld, ben benieuwd naar de volgende maand.

    Remco zegt:

    Beste Abraham,

    Hartelijk bedankt voor uw reactie.

    Ik vindt het jammer om te lezen dat er wat onduidelijkheden zijn ontstaan betreffende de hoogte van uw factuur.

    U geeft aan inmiddels een Plafond te hebben ingesteld.

    Het Plafond van Simpel geeft u controle over uw maandelijkse gebruikskosten.

    Indien u meer informatie wenst omtrent uw melding, adviseer ik u telefonisch contact op te nemen met de klantenservice op telefoonnummer 088-1005757 (normaal tarief) of via het contactformulier op onze website.

    Met vriendelijke groet,

    Remco

    Simpel

    Reageer

  • 0

    Erwin van Hasselt zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Al jaren klant geweest bij simpel.nl,heb begin dec2016 een nieuwe simkaart besteld ,echter deze doet het niet staat vanaf 15 dec vast in de activatie. mailen en bellen met simpel.nl heeft geen soelaas ,ligt bij de technische dienst.De verlenging van het abonnement gelijk geanuleerd.Op 6 maart 2017 na veel mailtjes en bellen waarbij men zegt ,stuur maar een mail,welke ik al een stuk of 10 had gestuurd,is de simkaart nog steeds niet geactiveerd en van ellende naar een andere provider moeten overstappen.Toch blijft Simpel.nl een simkaart in rekening brengen en abonnementskosten welke is geannuleerd en die niet bruikbaar is vanwege de simkaart die het niet doet .Ik heb gelukkig een bevestiging van klantenservice medewerkster Eva welke de annulering eind dec 2016 heeft doorgevoerd .Toch blijft Simpel.nl de rekening voor het niet genotenen en niet geactiveerde abonnement welke niet is verlengd toch op mij verhalen.Nu beginnen ze over incassokosten ,er is door mij geen enkele manier gevonden om met Simpel.nl normaal contact te hebben .Ik moest mailen echter krijg toch geen antwoord ,ik kan mij heel goed plaatsen in alle andere klachten.Een ontevreden ex klant die aan iedereen wil laten weten wat een waardeloos bedrijf Simpel.nl is ,Ik zag het programma Radar voorbijkomen daar ga ik mijn info ook neerleggen .

    Simpel zegt:

    Beste heer van Hasselt,

    Bedankt voor uw reactie.

    Ik vind het vervelend om te lezen dat u facturen blijft ontvangen van Simpel.

    Ik zie dat u uw melding ook heeft geplaatst op de website Klacht.nl.
    Graag neem ik uw melding op de betreffende website verder in behandeling.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Stefan

    Simpel

    Reageer

  • 0

    Wouter zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wat een belachelijk slecht bedrijf,
    ik ben al 6 maanden bezig om fatsoenlijk bereik te krijgen, alles word op mijzelf afgeschoven, u heeft prima bereik zeggen ze.

    Rekeningen van €50,00 voor 300mb over de bundel, kosten vragen voor een nieuwe sim om te proberen of deze wel overal bereik heeft, ( geen resultaat ).

    Dit 2 jarig abonnement van 12,50 per jaar heeft mij in 1,5 jaar tijd zeker €700,- gekost in plaats van €300,-

    Nu ben ik 3 maanden bezig om de laatste paar maanden over te stappen zonder kosten en willen ze me ook nog €75,- af troggelen voor het stopzetten, er is geen reden genoeg om te annuleren volgens 'Simpel'

    Je wordt hier 'Simpel'weg genaaid waar je bijstaat, wees verstandig en neem een iets duurder abonnement van KPN, Tele2, Vodafone of T-mobile, dan ben je iets duurder uit, maar is z'n geld 10x waard!

    Simpel zegt:

    Beste Wouter,

    Bedankt voor uw reactie.

    Ik vind het vervelend om te vernemen dat u extra kosten heeft gemaakt buiten uw bundel.

    Graag neem ik uw melding verder in behandeling.
    Hier heb ik echter uw klantgegevens voor nodig.

    Ik wil u verzoeken om uw melding en uw klantgegevens te versturen via het contactformulier op onze website.
    Ik en mijn collega's kunnen uw melding dan zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.

    Met vriendelijke groet,

    Stefan

    Simpel

    Reageer

  • 0

    pieter van veen zegt:

    simpel gebeld en de vraag gesteld waarom de iphone actie voor alleen nieuwe klanten is, mijn moeder al bijna 6 jaar klant bij simpel het bizarre bedrag van 199,- euro moet betalen bij verlengen terwijl je als nieuwe klant inschrijft en dan 128,- euro betaald. het betreft een refurbished toestel op zich niks mis mee maar wel als je als bestaande klant meer moet betalen dan de huidige marktprijs.
    als antwoord krijg je dit heeft de marketing zo gewild om de bestaande klant maar af te poeieren.
    mijn moeder is zo boos dat ze naar een andere provider gaat.

    denk 2 keer na voordat je een twee jarig contract afsluit
    Simpel, leuk nieuwe klanten maar als je 1 maal binnen bent dan interesseert ze het niet meer, belachelijk.

    Simpel zegt:

    Beste heer van Veen,

    Bedankt voor uw reactie.

    Ik vind het vervelend om te lezen dat uw moeder geen gebruik kan maken van het actietarief wat zij voor ogen heeft.

    Ik zie dat u uw melding tevens heeft geplaatst op de website Bellen.com.
    Ik zal uw melding op de betreffende website verder in behandeling nemen.

    Met vriendelijke groet,

    Stefan

    Simpel

    Reageer

  • 0

    Vierbergen zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Nog nooit zo onbeschoft aan de telefoon te woord gestaan.
    Kijk uit naar het einde van het contract en dan nooit meer Simpel!

    Simpel zegt:

    Beste heer/mevrouw Vierbergen,

    Bedankt voor uw reactie.

    Ik vind het vervelend om te lezen dat u geen positieve ervaring heeft met uw telefonische contact met de klantenservice.

    Ik zal uw melding meenemen als feedback ter verbetering van onze dienstverlening.

    Met vriendelijke groet,

    Stefan

    Simpel

    Reageer

  • 0

    CvS zegt:
    • 44444
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Simpel reageert niet op een bericht wat ik gestuurd hebt. Hier onder het bericht. U begrijpt het al, tot op de dag van vandaag geen reactie mogen ontvangen van Simpel.
    Ik vind het schandalig dat Simpel zo met hun klanten omgaan...

    Groet, CvS

    Klantnummer: c000721556
    Onderwerp: Misleid

    Geachte heer mevrouw,
    Sinds een aantal maanden ben ik klant bij simpel, bellen en 1 gig internet. Normaal zou 1 gig voor mij voldoende zijn maar door nu net verhuist te zijn maakte ik meer gebruik van het internet op mijn telefoon als normaal.
    Op een gegeven moment kreeg ik een melding dat er 80% van de bundel was verbruikt. Hierdoor heb ik op maandagochtend 19 december direct gebeld met Simpel en kreeg een meneer aan de telefoon waarmee ik het volgende had besproken.

    Internet mb verhogen zodat ik tot eind van deze maand ( december 2016) gebruik kon maken van het internet. Op mijn vraag of dat kon gaf hij te kennen dat het niet mogelijk was om de gig te verhogen maar wel het abonnement te verhogen naar 15 euro dan zou ik 2 gig internet hebben en dat kon meteen geregeld worden. Hierop heb ik ja gezegd zodat ik in ieder geval wat ruimte had tot eind van deze december maand.
    Nu kreeg ik op 20 december een melding dat ik boven mijn data limiet ben gekomen en dat de kosten hiervan 50 euro bedragen. Dit verbaasde mij dan ook ten zeerste daar ik toch het abonnement verhoogd had naar 2 gig. Tevens stond in het bericht dat als ik nu direct 40 euro zou overmaken de blokkade er zou worden afgehaald… Maar om eerlijk te zijn zou dat totaal niet opschieten want binnen no time zit men toch weer op 333 mb a 0,15 cent per mb waardoor je weer 50 euro zou moeten betalen.
    Uiteraard heb ik meteen weer contact opgenomen met Simpel.
    Ik kreeg een aardige dame aan de lijn. Haar het hele verhaal verteld en ze gaf mij te kennen dat er niets aan te doen was. Uiteraard heb ik weer alles uitgelegd dat ik al gebeld had en het abonnement per direct heb laten verhogen. De dame gaf mij hierop te kennen dat dit helemaal niet mogelijk was en dat het abonnement pas in januari 2017 in zou gaan,

    Daar schiet ik dus totaal niets mee op. Normaal zou ik te vrede zijn geweest met het huidige abonnement met 1 gig en heb er niets aan dat het de volgende maand pas in zou gaan en daar gebruik kan van maken van de 2 gig.
    De dame gaf te kennen dat het mogelijk om een misverstand zou gaan of dat ik het niet goed begrepen had. Hierop vertelde ik haar dat ze de opnamen maar terug moet luisteren van het gesprek en dat ik zeker te kennen heb gegeven dat ik nu meer gig nodig had.
    Het is mij niet duidelijk gemaakt tijdens het gesprek op 19 december dat het abonnement pas in januari in zou gaan. Had ik dat direct geweten dan had ik daar niet mee ingestemd uiteraard daar ik het nu nodig had.
    Kortom ik ben er dan ook totaal van uitgegaan dat ik niet in de problemen zou komen doordat het abonnement naar 2 gig zou zijn verhoogd en al helemaal niet een rekening zou ontvangen van 50 euro.

    Tijdens het telefoon gesprek op 20 december met de dame heeft ze mij in de wacht gezet. De dame was even in overleg gegaan en vertelde mij dat Simpel 10 euro niet inrekening zou brengen op de volgende nota als compensatie. Met alle respect, dit vind ik niet gepast omdat het totaal in scheelcontrast staat bij de toezegging op 19 december dat er 2 gig internet zou zijn geregeld en het bedrag wat is opgelopen naar 50 euro waar ik dus niet op gerekend had gezien ik er van uit ben gegaan dat er meer data zou zijn.

    Op dit moment overweeg ik om de overeenkomst met Simpel te gaan ontbinden. Mijn verzoek aan u is nu om mij de afkoopsom te sturen van de overeenkomst. Ik maak dit besluit omdat ik mij misleid voel en op het verkeerde been ben gezet.

    Simpel zegt:

    Beste CvS,

    Bedankt voor uw reactie.

    Ik vind het vervelend om te lezen dat u in staat bent geweest om extra kosten te maken in december.

    Ik heb u aan de hand van uw melding een e-mail gestuurd met mijn bevindingen en een tegemoetkoming.

    Ik verneem graag uw reactie op de betreffende e-mail.

    Met vriendelijke groet,

    Stefan

    Simpel

    CvS zegt:

    Beste Stefan,

    Ik heb geen mailbericht van u mogen ontvangen, ook in ongewenste berichten staat geen mail van Simpel.

    Groet, CvS

    CvS zegt:

    En nog steeds geen reactie van Simpel... ook niet na weer een mail te hebben gestuurd... Dit is een zeer slechte zaak Simpel.. wel geld innen maar geen problemen en mails beantwoorden.. Had Simpel nog een kans willen geven maar het lijkt erop dat ze alle berichten aan hun laars lappen en denken van die... niet reageren zal de klant wel blij mee zijn... Inmiddels al een brief geschreven naar Kassa en opgelicht... en ja die hebben direct een antwoord teruggestuurd en nemen binnenkort contact met mij op.. Groet, CvS

    Reageer

  • -1

    Houwing zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    @ nieuwe abonnementen afgesloten waarvan 1 bij simpel. Alles leek goed te gaan totdat de aansluiting moest gaan plaatsvinden. En u raad het al het lukt maar niet bij ze om mij aangesloten te krijgen. Mijn vorige was prepay dus de omzetting kan vrij makkelijk plaatsvinden. De eerste belofte werd verbroken en de 2e precies zo. Al met al 3 weken verder en nog niets geregeld. De andere was van tele 2 en ook bij hun gaat het behoorlijk fout. maar daar gaat deze lijn niet over.

    Remco zegt:

    Beste heer / mevrouw Houwing,

    Bedankt voor uw reactie.

    Ik heb u zojuist via een ander klachtenforum een antwoord gestuurd.

    Met vriendelijke groet,

    Remco

    Simpel

    Reageer

  • 0

    Cas zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Hier nog zo n blije klant van Simpel ! Na maanden normaal gebruik en dito rekeningen opeens een factuur van 335 euro door extreem hoog data verkeer op dagen en tijden dat dit onmogelijk is ! Medewerker klantenservice kan naast een welgemeend " soooo wat een hoge rekening " helemaal niets voor je betekenen en verwijst je door naar een mailadres om je klacht daar neer te leggen ... ben benieuwd wat hier uit gaat komen maar voorspel weinig goeds na het lezen van de commentaren hier 😖

    Remco zegt:

    Beste Cas,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht.

    Het is vervelend om te lezen dat er wat onduidelijkheden zijn ontstaan rondom het Buitenbundel gebruik én tarief van uw Simpel abonnement over de afgelopen maand.

    Ik heb mij ingelezen in uw situatie en u zojuist een e-mail gestuurd met daarin het voorstel voor een passende oplossing, en een uitleg over de ontstane kosten.

    Graag zie ik uw reactie dan ook tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Remco

    Simpel

    Cas zegt:

    Beste Remco ,
    Vanaf 13 januari al 3 mails gestuurd en 4 keer de klantenservice gebeld maar nog steeds aan het wachten op uw reactie ! Het enige bericht wat ik van Simpel gekregen heb is dat mijn nummer zal worden geblokkeerd wanneer ik niet alsnog betaal !

    Reageer

  • -1

    Arthur zegt:
    • 11111
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Nummerbehoud ging al niet goed. En nu ineens geen internet meer omdat ik mijn plafond van 10 euro naar 25 euro had verhoogd en binnen no-time weer mijn plafond bereikt. Ik dacht hé wat vreemd. Blijkt buiten de bundel 1 MB 15 cent te kosten! Criminele prijzen. Snap nu het verdienmodel. Alles buiten de bundel kost gewoon goud geld en vind dit niet meer van deze tijd. Al met al dus 15 euro betaald voor een schamele 150 MB. Gewoonweg belachelijk.

    Klantenservice maar eens geld. Ja meneer dat staat op de site. Ze doen er niks mee en het interesseert ze verder ook niet. Toch maar overwegen om mijn 3 abonnementen ergens anders onder te brengen.

    Goedkoop is dus duurkoop. En vergeet niet je plafond in te stellen. Doe je dit niet dat loopt het de spuigaten uit. Wees gewaarschuwd!

    Gatverdamme dat klanten zo worden behandeld. Ik wordt hier kotsmisselijk van!!!!!!!!! Misschien een onderwerp voor Kassa of Opelicht. Want ook dit vind ik e reinste oplichting!

    Simpel zegt:

    Beste heer Arthur,

    Bedankt voor uw reactie.

    Ik vind het zeer vervelend om te lezen dat u niet op de hoogte bent geweest van het buitenbundel tarief van Simpel.

    Graag neem ik uw melding verder in behandeling.
    Ik heb hier echter uw klantgegevens voor nodig.

    Om uw beter van dienst te kunnen zijn, adviseer ik u uw melding en uw klantgegevens te versturen via het contactformulier op onze website.
    Ik en mijn collega's kunnen dit dan zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Stefan

    Simpel

    Simpel zegt:

    Beste heer Arthur,

    Bedankt voor uw reactie.

    Ik vind het vervelend om te lezen dat u extra kosten heeft gemaakt boven uw maandelijkse abonnementskosten.

    Wanneer u uw volledige internetbundel heeft verbruikt, blijft u in staat om gebruik te maken van mobiel internet.
    Voor dit verbruik wordt een buitenbundel tarief gerekend.
    Om te voorkomen dat u extra kosten kunt maken biedt Simpel u de optie aan om gebruik te maken van het Plafond.
    Met het Plafond kunt u voorkomen dat u extra kosten maakt boven uw maandelijkse abonnementskosten.

    Indien u meer informatie wenst omtrent uw melding, adviseer ik u telefonisch contact op te nemen met de klantenservice op telefoonnummer 088-1005757 (normaal tarief) of via het contactformulier op onze website.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Stefan

    Simpel

    Reageer

  • +1

    Martijn zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Simpel: Het zijn je reinste ras-oplichters.
    Ik ben ruim drie jaar lid geweest, vaak normale
    maandfacturen, soms vreemd hoge; en als klap
    op de vuurpijl de laatste termijn was ineens 100,00
    euro! Ik kreeg gelijk een diep gevoel dat dit niet kon
    kloppen, maar volgens deze corrupte, malafide
    firma dus blijkbaar wel. Mensen, trap er alsjeblieft
    nooit in en ga nooit met deze mafiosi in zee!
    Ik zeg: "Simpel deugt voor geen meter!"

    Simpel zegt:

    Beste heer Martijn,

    Bedankt voor uw reactie.

    Ik vind het vervelend om te lezen dat u recentelijk een hogere factuur heeft ontvangen.

    Ik wil uw melding graag verder in behandeling nemen.
    Echter kan ik geen klantgegevens ontdekken.

    Om u verder van dienst te kunnen zijn, adviseer ik u uw melding en klantgegevens te versturen via het contactformulier op onze website.
    Ik en mijn collega's kunnen uw melding dan zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Stefan

    Simpel

    Simpel zegt:

    Beste heer Martijn,

    Bedankt voor uw reactie.

    Ik vind het zeer vervelend om te lezen dat u een hogere factuur dan gebruikelijk heeft ontvangen.

    Graag neem ik uw melding verder in behandeling.
    Om dit te kunnen doen heb ik echter uw klantgegevens nodig.

    Ik wil u adviseren om uw gegevens en uw melding te versturen via het contactformulier op onze website.
    Ik en mijn collega's kunnen u dan zo spoedig mogelijk van dienst zijn.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Stefan

    Simpel

    Reageer

  • 0

    Linda zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Jammer dat het niet zo simpel is. Gisteren afgesloten omdat ik een rekening niet betaald zou hebben. Die is 24 oktober al betaald en ik heb meerdere keren contact opgenomen met Simpel, want ik zag dat de post open bleef staan. Nee u hoeft zich geen zorgen te maken, betaling is binnen maar nog niet verwerkt. Enz enz. Nou dus niet. Nu inmiddels al 3 keer betaalbewijzen door gemaild maar nog niet aangesloten. Sterker nog, nee mevrouw de mails zijn niet binnen gekomen. Kan niets voor u doen. Mijn man en ik hebben dezelfde betaalwijze maar bij hem is er niets aan de hand en bij mij gaat het mis. Ik heb ook het vermoeden dat ze mijn betalingen bij mijn man wegschrijven of zo. Wordt nl vaak aangesproken met de heer Hoets. Ik snap het niet meer. Is er nu niemand bij Simpel die zich hier even voor kan inspannen? Spring in de mailbox en zoek die mail. Kijk op de bankrekening en zoek dat bedrag. Maar nee, gewoon zeggen, u heeft niet betaald. Ik weet niet hoe ik dit moet oplossen. Ik heb meerdere malen gemaild, gebeld, bewijzen opgestuurd enz enz. Ze zijn allemaal erg Simpel daar, dus heb ik net maar 10 keer dezelfde mail gestuurd, daar zal er toch wel eentje van binnen komen? En wellicht ook behandeld worden? Zal er iemand werken die wel een klein stapje harder wil werken? Die dit wel even snel wil uitzoeken? Nee ik moest gewoon nog maar een keer betalen werd er verteld. Nou nee, dat was ik niet van plan. Het bedrag is het niet, 11,35 euro maar het gaat me op het principe. Ik denk dat ik maar eens een andere provider gaat zoeken, eentje die wel mails ontvangt en behandeld.

    Simpel zegt:

    Beste Linda,

    Bedankt voor uw reactie.

    Ik kan me voorstellen dat u niet vrolijk wordt wanneer de factuur is afgeschreven maar dat dit niet is verwerkt in het systeem, waardoor u bent afgesloten. Ook betreur ik het feit dat er vanuit Simpel naar u is gecommuniceerd dat u zich geen zorgen hoeft te maken en dat de betaling op tijd verwerkt zal worden zodat u niet wordt afgesloten.

    Het bovenstaande heeft echter wel plaats gevonden en dat betreur ik dan ook zeker. Ik zou dit graag persoonlijk oppakken voor u zodat u meer duidelijkheid heeft over de situatie. Het allerbelangrijkste is dat u weer gebruik moet kunnen maken van uw Simpel abonnement.

    Om uw situatie te kunnen uitzoeken heb ik uw abonnementsgegevens nodig. Een klantnummer, naam en adresgegevens. Met deze gegevens kan uw situatie uitzoeken en zal ik proberen het probleem op te lossen. Ik wil u dan ook vragen om het contactformulier op de website in te vullen en daarin uw situatie nogmaals uit te leggen. Als u het bericht richt naar mij persoonlijk dan zal ik uw situatie zelf uitzoeken zodat ik er zeker van kan zijn dat het goed onderzocht wordt.

    Met vriendelijke groet,

    Bobby (backoffice)

    Simpel

    huub zegt:

    heb ik ook bijna sturen iedere keer een bericht hierover terwijl ik bewijs heb geleverd en krijg ook geen eens administratie kosten voor hun boekhouding bij te houden

    Reageer

  • 0

    Viktor A zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Bijna iedereen klaagt over simpel, ze doen geen kredietcheck dus iedere wanbetaler neemt een abonnement bij simpel. Ik denkt dat ze daarom erg snel de rekening gebracht verhogen en ik vind dat wel logisch, gewoon je factuur betalen is het beste! De helpdesk is ook zonder duur nummer te bereiken (088-1005757), gewoon even met Google zoeken! Ze hangen dit niet aan de grote klok om de kosten te drukken. Ik heb mijn limiet op €15 gezet en de betaaldiensten uitgezet en verwacht geen grote rekeningen.

    Simpel.nl, ik hoop dat jullie volgend jaar weer zo'n mooie aanbieding hebben

    Laura zegt:

    Beste Viktor,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wat ontzettend leuk om te lezen dat u tevreden bent met Simpel!

    Het is inderdaad een goede keus om een plafond in te stelen en betaalde diensten uit te zetten. Op die manier kan de rekening ook niet onverwacht hoog oplopen. Ook is het een goede tip om inderdaad de facturen gewoon te betalen, om extra kosten te voorkomen.

    We gaan ons best doen om volgend jaar weer een mooie aanbieding voor je te verzorgen en hopen dat je nog vele jaren bij ons blijft!

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    Simpel

    Reageer

  • +1

    Thom zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik sluit me aan bij de rest van de klachten. Simpel is ruk. Jeroen zegt het al perfect als ex-medewerker. Ze hebben een slinks abonnement bedacht voor sukkels zoals ik. Sukkels die bijvoorbeeld niet elke dag pietje precies in de gaten houden hoeveel mb's ze gebruiken.

    Ik had wel vaker een hoge rekening maar de eerste keer werd ie bij 50 euro geblokkeerd om me tegen hoge kosten te beschermen. Een paar maanden later bij de 100 euro. En een tijdje geleden (na het verhogen van mijn bundel) werd ik niet meer geblokkeerd en niet meer beschermd. Hoppa. 350 euro.

    Klantenservice niet/slecht bereikbaar en dit kost je nog een half maandloon gezien de wachttijd. Ik kreeg pas reactie toen ik mijn onvrede uitte onder een facebook adervertentie(!). Of ik even mijn klantgegeven in een persoonlijk bericht zou willen sturen. Super veilig en betrouwbaar natuurlijk. (not) Goeie kans dat ik hier ook weer zo'n copy/paste reactie op krijg.

    "Wat vervelend enzo. Echt rot. Stuur anders ff je gegevens." "Helaaaas eigen schuld!".

    Maffia praktijken zijn het. Ze bieden je iets aan wat leuk lijkt maar ruk is. Vervolgens jagen ze je op kosten en bedreigen ze je als je het niet kan betalen.

    DOE HET NIET! ZOEK IETS BETERS!

    Groetjes,

    Thom

    Laura zegt:

    Beste Thom,

    Bedankt voor je reactie.

    Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je het idee hebt dat je een "sukkel" bent, omdat je niet pietje precies in de gaten houdt hoeveel MB je verbruikt hebt.

    Ik snap dat het heel vervelend is wanneer je onverwacht hoge rekeningen krijgt. Om dit te voorkomen, heeft Simpel de optie "plafond" ingesteld. Het plafond zorgt er namelijk voor dat je kosten niet hoger op kunnen lopen dan het bedrag waarop jij het plafond hebt ingesteld. Op die manier zorg je ervoor dat je nooit meer voor verassingen komt te staan.

    Het is natuurlijk aan de klanten zelf om te beslissen of ze het plafond wel of niet instellen.
    Het plafond kan je zelf gemakkelijk instellen via je persoonlijke pagina Mijn Simpel.

    Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    Simpel

    Reageer

  • +1

    Geeth zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Simpel zou mijn abbo vanaf 19 sept in laten gaan. Helaas kon simpel dit niet waarmaken door allerlei technische fouten van hun kant. Ik heb hier trouwens om de paar weken zelf om moeten bellen want zelf bellen ze hun klanten niet als ze iets verklooien. Na bijna twee maanden ellende en niet bereikbaar te zijn, huidige simkaart naar de knoppen en eigen nummer kwijt te zijn, zijn we overeen te komen dat mijn abonnement dus niet zou doorgaan. Wat een opluchting, ik was van de OPLICHTERS af....dacht ik. Schaamteloos sturen zij mij rekeningen en heb ik mijn aansluitkosten etc niet terug ontvangen terwijl ik de maik nog heb waarin ze ZELF AANGEVEN MIJN ABBO NIET WAAR TE KUNNEN MAKEN.

    DUS SIMPEL IK EIS MIJN GELD TERUG EN DAT DE RKENINGEN TERUG WORDEN GETROKKEN.

    SIMPEL NEEMT SIMPEL ZIJN TE LETTERLIJK ALS JE HET MIJ VRAAGT!

    Al maanden loopt simpel te stuntelen. Wees professioneel en maak aub eens een einde aan dit gezeik!

    Laura zegt:

    Beste Geeth,

    Bedankt voor uw reactie.

    Ik zie dat u uw melding ook geplaatst heeft op klacht.nl.
    Zojuist heb ik op uw klacht gereageerd. Ik ga er dan ook vanuit dat uw melding gesloten kan worden.

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    Simpel

    Laura zegt:

    Beste Geeth,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wat vervelend om te lezen dat u zoveel problemen heeft gehad door technische fouten.

    Ik zie dat u uw melding ook heeft geplaatst op andere klachtenforums. Uw melding is daar in behandeling genomen.
    Ik ga er daarom vanuit dat uw melding hier gesloten kan worden.

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    Simpel

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring