Simpel.nl


Prijs 2.662.662.662.662.66
Levering1.941.941.941.941.94
Ondersteuning1.471.471.471.471.47
Totaal oordeel1.631.631.631.631.63

Simpel.nl is een aanbieder van sim only abonnementen. Dit zijn abonnementen die je aanschaft zonder mobiele telefoon. Als je abonnee wordt van Simpel, dan stuurt Simpel.nl jou een simkaart toe, die je vervolgens in je mobiele telefoon stopt. Met Simpel kan vervolgens tegen zeer lage prijzen gesmst en gebeld worden.

 

Wat is jouw ervaring met Simpel? Gebruikerservaringen met Simpel.nl vind je hieronder.

Alternatieven voor Simpel.nl:

        


218 Positief 981 Negatief 2.518 reviews - gemiddelde: 1.921.921.921.921.92 3.8 uit 10

2.518 Ervaringen voor Simpel.nl

  • 0

    LC Stroosnijder zegt:

    Heb vanaf begin slecht of geen bereik op mijn thuisadres.
    Dit is voor mij een groot probleem omdat ik gewoon niet bereikbaar ben.
    Verder heb ik ook op mijn werkadres verschillende plaatsen geen bereik om te kunnen bellen.

    1 Eerst gebeld voor mijn probleem moet je verschillende dingen doen om te kijken of het opgelost is maar nee blijft hetzelfde.

    2 Via mail contact en de opdrachten uitgevoerd maar dan word je doorgestuurd naar de app groep daar krijg je iedere keer van iemand anders een antwoord.

    Nu houden ze me al bijna 8 weken aan het lijntje door iedere keer weer een andere vraag of met de reden dat ik de gevraagde info niet compleet heb aangeleverd.

    onvoorstelbaar dat zo een orginisatie kan en mag bestaan in Nederland.

    Sim only trek is je broek aan en doe iets met mijn lkacht en ondbind mijn contract en kan ik bij een fatsoenlijke provider terecht waabij wel goed geholpen zal worden en kan bellen en bereikbaar ben.

    Reageer

  • 0

    Mattijs zegt:
    • 11111
    • 44444
    • 22222
    • 11111

    Hetzelfde als iedereen, een goedkoop abonnement afgesloten voor onze dochter. Je krijgt geen melding dat je over je data gaat - behalve als je er 50 euro overheen zit!

    Je kunt een plafond instellen van minimaal 10 euro.
    Ik wil gewoon gebruiken waarvoor ik betaal - en dan: op is op.
    Ook een goede les voor onze dochter.

    Ik zit helaas nog ruim een jaar vast aan deze oplichters.

    wegblijven en naar een echte provider gaan.

    Reageer

  • 0

    joop zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    opzeggen en naar een nieuw abonement bij ziggo onmogelijk contract eerst uitdienen, souplesse niet mogelijk ook al ben je jaren abonee!!!!!!klant vriendelijkheid?????

    Reageer

  • 0

    Britt zegt:
    • 11111
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Belachelijke provider!! Slechtste keuze die ik ooit heb kunnen maken helaas.Zelf ben ik nog maar net een klant bij simpel en heb ik dit nog nooit mee gemaakt. Klantenservice is onbeschoft doen niks met je klacht of willen er überhaupt naar luisteren. Ze lichten je op waar je bij staat. Je zal namelijk nooit ergens lezen en/of een melding krijgen dat je internet doorloopt terwijl je mbs op zijn en natuurlijk dus door blijft betalen. (Wat voor mij nieuw is) Ipv vele andere providers die je abbonemt direct stop zetten na je verbruik of het netjes melden in een sms wacht simpel er mee tot je €50 lichter bent. Belachelijk als zeg ik het zelf, zo komt het geld wel binnen. Dus 1 tip mocht je toch voor deze vreselijke provider kiezen: zet je internet uit! Binnen 1,5 uur ben je namelijk €50 lichter.

    Reageer

  • +1

    Vincent zegt:
    • 11111
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    Oplichters. 3 dagen geleden nog keurig binnen mijn belbundel. Vandaag een blokkade op mijn sim omdat ik er 50!euro over heen zit. Telefoon is amper gebruikt. Dit was niet de eerste keer dat ik zoveel moet bijbetalen. Contact gehad met simpel en ze kunnen (lees willen) hier niets aan doen. Nooit meer een abonnement van simpel. Mensen wees gewaarschuwd.

    Reageer

  • -1

    Vincent zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    oplichters. 3dagen geleden nog keurig binnen mijn bundel en nu een blokkade omdat ik er 50 euro overheen zit. Simkaart is amper gebruikt en toch zulke hoge kosten? Voor mij nooit meer simpel. Wees gewaarschuwd!

    Reageer

  • 0

    Vincent zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    oplichters. 3dagen geleden nog keurig binnen mijn bundel en nu een blokkade omdat ik er 50 euro overheen zit. Simkaart is amper gebruikt en toch zulke hoge kosten? Voor mij nooit meer simpel. Wees gewaarschuwd!

    Reageer

  • +2

    Zwart zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Zijn inmiddels met 3 abbonomenten overgestapt naar simpel. Geen enkel probleem gehad. Alles werd netjes overgezet.

    In het buitenland ook netjes 4G internet .

    Ben erg tevreden, ze zijn goedkoop en heb nooit problemen met de dekking.
    Moet er wel bij vertellen dat ik in de randstad woon en werk.

    Ik denk wel dat je er rekening mee moet houden dat ze voornamelijk winst maken op de kosten die je buiten je bundel maakt. Daarom ook een grens van 10,00 euro aangegeven. Dat kost je wel 50 cent per maand maar dat maakt het nog steeds goedkoper dan andere provider. Als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten dan zit je bij Simpel goed. Zorg er wel voor dat je je eerst goed inleest zodat je weet waarvoor je betaalt. Je komt dan niet voor onaangename verassingen te staan.

    Reageer

  • -1

    AnneM zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Slecht!!!!!!!

    Reageer

  • +1

    Piet zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Simpel prepaid aangeschaft omdat ik een ander toestel heb met 4G volle bak ontvangst T-mobile en ook nog één met prima ontvangst Tele-2. Hoewel Simpel op hetzelfde netwerk zit slaat de meter niet of nauwelijks uit op 4G. Bewijs aan de hand van foto's naar Simpel gestuurd maar die proberen de klacht af te wimpelen door nog 3 onmogelijke vragen te stellen. Ik ben het zat en ga verder hier geen tijd aan besteden. Zeer klant onvriendelijke provider!

    Reageer

  • +1

    Masoud zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Internet bundel gaat snel op, de klantenservice heeft geen verklaring voor. Toen ik bij Vodafone zat gebruikte ik per maand tussen 200 a 300 mb maar bij Simpel gaat 500 mb binnen 3 dagen op.
    Ik zal nooit meer voor simpel kiezen. Dit soort bedrijven dat binnen kort tijd willen zoveel mogelijk geld binnen halen en na paar jaar bestaan ze niet meer. helaas de klant is pineut

    Rvdw1 zegt:

    Ik ondervind precies dezelfde klachten. Ook nog eens hoge kosten in rekening gebracht terwijl mobiel totaal buiten gebruik wad op die momenten.

    Reageer

  • 0

    Ben zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Inmiddels na lang mailen eindelijk een simkaart echter 0,0 ontvangst,wat een aanfluiting is dit bedrijf,blijf er ver bij weg en neem een abonnement bij een provider die weet wat klantenservice is.
    Bellen gaat via het T-Mobile netwerk,deze geven zelf desgevraagd aan dat de ontvangst in mijn postcode gebied zeer slecht is en bied klanten aan om het contract te ontbinden.
    Ik heb deze kruideniers verzocht om toe te staan dat ik mijn abonnement opzeg,de kosten van het jaarcontract betaal en als enige (voor mij als bedrijf) zeer belangrijk,mijn nummer mee kan nemen naar een andere provider maar zelfs daarin zijn ze niet bereid om medewerking te verlenen,wat een bedrijf.......zum kotchen!!!

    Reageer

  • -1

    arnold zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    vieze vuile trekhonden met hun infantiele plafond instelling wat een achterlijk gedoe!
    ik wil graag de optie dat mijn bundel als die op is dan ook echt op blijft totdat ik wat bij bestel. als ik bij mcdonald mijn cola opdrink komen ze hem ook niet gelijk (ongevraagd) volgooien.
    ik abonnement van 4 euro per maand besteld voor mijn dochter dat betekent dus iedere maand in een milliseconde 6 euro erbij tot ik aan het plafond zit. had ik net zo goed een abonnement van 10 euro kunnen nemen met 5gb aan data. nu heb ik 540 mb data voor 10 euro per maand. hartstikke bedankt stelletje slinkse telecom pooiers!! ik mag lijden dat jullie godsgruwelijk failliet gaan

    Reageer

  • 0

    Ronald zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Aangezien de dekking van Simpel mij zwaar tegen viel besloot in te stoppen met Simpel. Nadat ik mijn sim-only had stopgezet had ik nog een klein bedrag tegoed dat ik teveel heb betaald. Dit bedrag staat al open sinds februari !!! Na twee herinneringen nog steeds geen geld gezien. Voor vangen staan ze vooraan; terugbetalen komt waarschijnlijk niet voor in hun woordenboek.

    Reageer

  • 0

    luc van son zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Ik heb 3 Abonnementen En Totaal GEEN KLACHTEN en die kosten maar 15 en 2 x 10 € onbeperkt bellen sms en 5 GB internet bij de 1 ne en die 2 van 10 € en is ruim voldoende

    Reageer

  • +2

    Femke zegt:
    • 55555
    • 33333
    • 11111
    • 22222

    Kan wel bellen, maar niet gebeld worden door bepaalde nummers. Andere nummers krijgen wel gewoon verbinding met mij. De personen die geen verbinding krijgen, krijgen als melding: nummer niet bereikbaar of nummer onbekend. SIMPEL vraagt nagenoeg onmogelijke informatie om het probleem op te willen lossen: ik moet drie nummers van bellers doorgeven die mij probeerden te bellen (dat is nog te doen), welke provider ze hebben (dat waren klanten, dat ga ik niet vragen, is ongepast), op welk tijdstip ze exact gebeld hebben (ze weten alleen nog de dag, geen tijdstip) en vanuit welke locatie (??).

    Op alle fora over hetzelfde onderwerp lees ik dat het ligt aan de instellingen bij de provider (Simpel dus) zelf. Na mijn nummer overzetting zijn niet alle gegevens juist gerouteerd, zijn niet alle poorten open voor de providers of weten ze niet dat het nummer nu bij Simpel is ipv mijn vorige provider. Andere oplossingen (##002# bellen, SIM kaart in ander toestel en al die flauwekul) heb ik geprobeerd en lossen het probleem niet op. En SIMPEL weigert actie te ondernemen als ik niet de drie nummers aanlever, met naam provider, exacte locatie en tijdstip van bellen.
    Ronduit belachelijk!! Zonder enige toelichting waarom die informatie nodig is (dat heeft de technische dienst nodig. Waarom dan? Hebben ze gewoon nodig). Volgens mij is het allemaal gericht op afschepen zodat ze niets hoeven te doen.

    Reageer

  • +2

    Ruud Ariaans zegt:
    • 44444
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Heel lang geen internet in het buitenland gehad, geen goede hulp van de klantenservice hierover ondanks meerdere aanvragen. Zeer lang in de wacht gestaan bij de klantenservice om vervolgens weggedrukt te worden. Toen ik eindelijk van het abonnement af was kreeg ik nog facturen een aanmaningen.

    Reageer

  • +1

    Erik Verhagen zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Simpel is alles behalve ''Simpel''......helaas moet ik de media opzoeken om mijn gelijk te halen. ik wacht al méér dan een JAAR!! op ''simpel'', totdat hun mijn teveel betaalde abonnementskosten terugstorten op mijn rekening. Het gaat om maarliefst €12,-
    Ontelbare keren gebeld, gemaild, geappd......en telkens hetzelfde....''het is doorgegeven aan de betreffende afdeling''!!
    Hoe SIMPEL is het om €12,- over te maken!? Ik woon in Spanje, en mijn Nederlandse telefoonnr. én bankrekening bestaat en gebruik ik allang niet meer. Heb ik keurig mijn Spaanse bankrek. doorgegeven......daar kunnen ze dan niet naar overmaken.....toen het rekeningnr. van mijn broer doorgegeven en DAT IS ZOOOOO moeilijk om even te regelen!
    Simpel? kunnen jullie vandaag astublieft mijn €12,- overmaken?
    Ik heb verschillende bevestigings emails (van lang geleden) waarin staat dat het geregeld word en ik mijn €12,- terug krijg! REGEL DIT DAN OOK!!

    Yannik zegt:

    " Heb ik keurig mijn Spaanse bankrek. doorgegeven......daar kunnen ze dan niet naar overmaken... "

    Volgens de EU wetgeving zijn zij VERPLICHT om elk EU-Euro bankrekeningnummer te accepteren!

    Simpel.nl legt onredelijke belemmeringen op en is hiermee in gebreke.

    Ik was aan het uitzoeken of een Simpel.nl abonnement misschien iets voor mij is maar gezien de vele klachten en het soort klachten blijf ik lekker bij mijn provider ook al kost dat meer want aan dit soort absurd en ranzig gedrag heb ik geen behoefte!

    Reageer

  • +1

    Vin zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Sinds enkele maanden kloppen de facturen niet. Op diverse facturen worden mb's doorberekend die gewoon binnen de bundel vallen (dit is is een simpele rekensom als de specificaties goed bekeken worden).
    Daarnaast worden er regelmatig hoge internet tikken berekend. Volgens Simpel omdat 4G netwerken altijd verbinding zoeken, ook al staat data roaming en mobiele data uit. Ik gebruik al jaren hetzelfde toestel en dezelfde instellingen, nooit eerder dezelfde issues gehad. Het is dus een vreemd verhaal. Data wordt ook berekend als ik in EU-landen ben waar data binnen de bundel zou vallen.
    Er is af en toe een toezegging van een 10 EUR coulance korting op de volgende factuur, echter is deze maar 1 x verrekend terwijl deze vaker is toegezegd. Er wordt momenteel niet meer op e-mails gereageerd.

    Reageer

  • +2

    Wester zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ook mijn vrouw is opgelicht door deze kriminele bende. Ook bij ons wordt er niet gereageerd op emails. Het jabonnement duurt helaas nog 1 jaar. Ik laat de afboekingen gelijk blokkeren. Laat ze maar op kosten jagen met aanmaningen en een proces. Ik lust zulke achterbakse figuren rauw. En iedereen die ik ken wordt gewaarschuwd.

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring