Simpel.nl


Prijs 2.662.662.662.662.66
Levering1.931.931.931.931.93
Ondersteuning1.471.471.471.471.47
Totaal oordeel1.631.631.631.631.63

Simpel.nl is een aanbieder van sim only abonnementen. Dit zijn abonnementen die je aanschaft zonder mobiele telefoon. Als je abonnee wordt van Simpel, dan stuurt Simpel.nl jou een simkaart toe, die je vervolgens in je mobiele telefoon stopt. Met Simpel kan vervolgens tegen zeer lage prijzen gesmst en gebeld worden.

 

Wat is jouw ervaring met Simpel? Gebruikerservaringen met Simpel.nl vind je hieronder.

Alternatieven voor Simpel.nl:

        


217 Positief 974 Negatief 2.508 reviews - gemiddelde: 1.921.921.921.921.92 3.8 uit 10

2.508 Ervaringen voor Simpel.nl

  • 0

    Piet zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Simpel prepaid aangeschaft omdat ik een ander toestel heb met 4G volle bak ontvangst T-mobile en ook nog één met prima ontvangst Tele-2. Hoewel Simpel op hetzelfde netwerk zit slaat de meter niet of nauwelijks uit op 4G. Bewijs aan de hand van foto's naar Simpel gestuurd maar die proberen de klacht af te wimpelen door nog 3 onmogelijke vragen te stellen. Ik ben het zat en ga verder hier geen tijd aan besteden. Zeer klant onvriendelijke provider!

    Reageer

  • +1

    Masoud zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Internet bundel gaat snel op, de klantenservice heeft geen verklaring voor. Toen ik bij Vodafone zat gebruikte ik per maand tussen 200 a 300 mb maar bij Simpel gaat 500 mb binnen 3 dagen op.
    Ik zal nooit meer voor simpel kiezen. Dit soort bedrijven dat binnen kort tijd willen zoveel mogelijk geld binnen halen en na paar jaar bestaan ze niet meer. helaas de klant is pineut

    Reageer

  • 0

    Ben zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Inmiddels na lang mailen eindelijk een simkaart echter 0,0 ontvangst,wat een aanfluiting is dit bedrijf,blijf er ver bij weg en neem een abonnement bij een provider die weet wat klantenservice is.
    Bellen gaat via het T-Mobile netwerk,deze geven zelf desgevraagd aan dat de ontvangst in mijn postcode gebied zeer slecht is en bied klanten aan om het contract te ontbinden.
    Ik heb deze kruideniers verzocht om toe te staan dat ik mijn abonnement opzeg,de kosten van het jaarcontract betaal en als enige (voor mij als bedrijf) zeer belangrijk,mijn nummer mee kan nemen naar een andere provider maar zelfs daarin zijn ze niet bereid om medewerking te verlenen,wat een bedrijf.......zum kotchen!!!

    Reageer

  • 0

    arnold zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    vieze vuile trekhonden met hun infantiele plafond instelling wat een achterlijk gedoe!
    ik wil graag de optie dat mijn bundel als die op is dan ook echt op blijft totdat ik wat bij bestel. als ik bij mcdonald mijn cola opdrink komen ze hem ook niet gelijk (ongevraagd) volgooien.
    ik abonnement van 4 euro per maand besteld voor mijn dochter dat betekent dus iedere maand in een milliseconde 6 euro erbij tot ik aan het plafond zit. had ik net zo goed een abonnement van 10 euro kunnen nemen met 5gb aan data. nu heb ik 540 mb data voor 10 euro per maand. hartstikke bedankt stelletje slinkse telecom pooiers!! ik mag lijden dat jullie godsgruwelijk failliet gaan

    Reageer

  • 0

    Ronald zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Aangezien de dekking van Simpel mij zwaar tegen viel besloot in te stoppen met Simpel. Nadat ik mijn sim-only had stopgezet had ik nog een klein bedrag tegoed dat ik teveel heb betaald. Dit bedrag staat al open sinds februari !!! Na twee herinneringen nog steeds geen geld gezien. Voor vangen staan ze vooraan; terugbetalen komt waarschijnlijk niet voor in hun woordenboek.

    Reageer

  • 0

    luc van son zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Ik heb 3 Abonnementen En Totaal GEEN KLACHTEN en die kosten maar 15 en 2 x 10 € onbeperkt bellen sms en 5 GB internet bij de 1 ne en die 2 van 10 € en is ruim voldoende

    Reageer

  • +2

    Femke zegt:
    • 55555
    • 33333
    • 11111
    • 22222

    Kan wel bellen, maar niet gebeld worden door bepaalde nummers. Andere nummers krijgen wel gewoon verbinding met mij. De personen die geen verbinding krijgen, krijgen als melding: nummer niet bereikbaar of nummer onbekend. SIMPEL vraagt nagenoeg onmogelijke informatie om het probleem op te willen lossen: ik moet drie nummers van bellers doorgeven die mij probeerden te bellen (dat is nog te doen), welke provider ze hebben (dat waren klanten, dat ga ik niet vragen, is ongepast), op welk tijdstip ze exact gebeld hebben (ze weten alleen nog de dag, geen tijdstip) en vanuit welke locatie (??).

    Op alle fora over hetzelfde onderwerp lees ik dat het ligt aan de instellingen bij de provider (Simpel dus) zelf. Na mijn nummer overzetting zijn niet alle gegevens juist gerouteerd, zijn niet alle poorten open voor de providers of weten ze niet dat het nummer nu bij Simpel is ipv mijn vorige provider. Andere oplossingen (##002# bellen, SIM kaart in ander toestel en al die flauwekul) heb ik geprobeerd en lossen het probleem niet op. En SIMPEL weigert actie te ondernemen als ik niet de drie nummers aanlever, met naam provider, exacte locatie en tijdstip van bellen.
    Ronduit belachelijk!! Zonder enige toelichting waarom die informatie nodig is (dat heeft de technische dienst nodig. Waarom dan? Hebben ze gewoon nodig). Volgens mij is het allemaal gericht op afschepen zodat ze niets hoeven te doen.

    Reageer

  • +2

    Ruud Ariaans zegt:
    • 44444
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Heel lang geen internet in het buitenland gehad, geen goede hulp van de klantenservice hierover ondanks meerdere aanvragen. Zeer lang in de wacht gestaan bij de klantenservice om vervolgens weggedrukt te worden. Toen ik eindelijk van het abonnement af was kreeg ik nog facturen een aanmaningen.

    Reageer

  • +1

    Erik Verhagen zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Simpel is alles behalve ''Simpel''......helaas moet ik de media opzoeken om mijn gelijk te halen. ik wacht al méér dan een JAAR!! op ''simpel'', totdat hun mijn teveel betaalde abonnementskosten terugstorten op mijn rekening. Het gaat om maarliefst €12,-
    Ontelbare keren gebeld, gemaild, geappd......en telkens hetzelfde....''het is doorgegeven aan de betreffende afdeling''!!
    Hoe SIMPEL is het om €12,- over te maken!? Ik woon in Spanje, en mijn Nederlandse telefoonnr. én bankrekening bestaat en gebruik ik allang niet meer. Heb ik keurig mijn Spaanse bankrek. doorgegeven......daar kunnen ze dan niet naar overmaken.....toen het rekeningnr. van mijn broer doorgegeven en DAT IS ZOOOOO moeilijk om even te regelen!
    Simpel? kunnen jullie vandaag astublieft mijn €12,- overmaken?
    Ik heb verschillende bevestigings emails (van lang geleden) waarin staat dat het geregeld word en ik mijn €12,- terug krijg! REGEL DIT DAN OOK!!

    Yannik zegt:

    " Heb ik keurig mijn Spaanse bankrek. doorgegeven......daar kunnen ze dan niet naar overmaken... "

    Volgens de EU wetgeving zijn zij VERPLICHT om elk EU-Euro bankrekeningnummer te accepteren!

    Simpel.nl legt onredelijke belemmeringen op en is hiermee in gebreke.

    Ik was aan het uitzoeken of een Simpel.nl abonnement misschien iets voor mij is maar gezien de vele klachten en het soort klachten blijf ik lekker bij mijn provider ook al kost dat meer want aan dit soort absurd en ranzig gedrag heb ik geen behoefte!

    Reageer

  • +1

    Vin zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Sinds enkele maanden kloppen de facturen niet. Op diverse facturen worden mb's doorberekend die gewoon binnen de bundel vallen (dit is is een simpele rekensom als de specificaties goed bekeken worden).
    Daarnaast worden er regelmatig hoge internet tikken berekend. Volgens Simpel omdat 4G netwerken altijd verbinding zoeken, ook al staat data roaming en mobiele data uit. Ik gebruik al jaren hetzelfde toestel en dezelfde instellingen, nooit eerder dezelfde issues gehad. Het is dus een vreemd verhaal. Data wordt ook berekend als ik in EU-landen ben waar data binnen de bundel zou vallen.
    Er is af en toe een toezegging van een 10 EUR coulance korting op de volgende factuur, echter is deze maar 1 x verrekend terwijl deze vaker is toegezegd. Er wordt momenteel niet meer op e-mails gereageerd.

    Reageer

  • +2

    Wester zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ook mijn vrouw is opgelicht door deze kriminele bende. Ook bij ons wordt er niet gereageerd op emails. Het jabonnement duurt helaas nog 1 jaar. Ik laat de afboekingen gelijk blokkeren. Laat ze maar op kosten jagen met aanmaningen en een proces. Ik lust zulke achterbakse figuren rauw. En iedereen die ik ken wordt gewaarschuwd.

    Reageer

  • 0

    ADY zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Had per eind oktober een simonly abonnement €7.50 voor mijn dochter van 10jaar genomen. Voor haar verjaardag.Heb hier zoveel spijt van. Kreeg vandaag een email dat ik bijna €50 kan gaan bij betalen. Wist helemaal niet dat dit kon bij Simpel. En dat dit mag op deze manier. Dit is oplichting. En zoals ik lees zijn er heel veel mensen die het zelfde meemaken. Wat nog erger is zit ernu 2jaar aan vast! Als ze duidelijk aangeven dat je over je bundel kan gaan en er flink voor moet betalen €50,. Dan zou niemand bij hun een abonnement nemen. Voel me belazerd. Echt triest dat ze dit mensen aan doen!

    Reageer

  • +2

    Bernard zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Heb in oktober 2017 een drietal abonnementen afgesloten voor mijzelf en 2 kinderen op het VO voor de lage prijs van 2,50 per maand. Het heeft 5 weken geduurd voordat nummerbehoud eindelijk was doorgevoerd. Echter, pas op; Als je per ongeluk 2 minuten op Youtube zit thuis en je hebt mobiele data aanstaan en wifi uit dan zit je met absurd hoge kosten!!! Zo werd er 50 euro kosten geincasseerd omdat dochter heel even een online spelletje had gedaan thuis. De verbruiksapp. van Simpel gaf desondanks nog steeds positief saldo van het tegoed aan. Toch buiten de bundel gekomen. Dit saldo was 2 weken na dit voorval nog steeds positief. Kortom, verbruiksteller werkt niet goed. Zowel in Mijn Simpel als in de app. Hierover meermaals gebeld. Het zou onder coulance afgeboekt worden, omdat Simpel toegaf problemen te hebben. (Verbruik wordt niet verwerkt en het saldo aan het begin van de nieuwe periode start niet met 500mb maar begint veel lager). Helaas een maand later toch 50 euro van mijn rekening gehaald door Simpel, ondanks alle toezeggingen. De 2,50 euro maandelijkse kosten zijn IMO alleen bedoeld om maar zoveel mogelijk klanten te werven. Maar oh weh als je een paar minuten een online spelletje Pokemon Go speelt/Youtube dan mag je 50 euro aftikken.Na vele pogingen om het op te lossen ben ik helemaal klaar met Simpel. Ik raad dus sterk af om bij deze prijsvechter een abonnement te nemen. Klantenservice medewerkers zijn onbekwaam, blijkbaar niet bevoegd om zaken te regelen. Afdelingen werken niet samen. Niet eerder zo teleurgesteld geweest in een mobiele telefoonprovider!

    Reageer

  • 0

    Rob zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Waardeloze service en klantvriendelijkheid

    Reageer

  • 0

    Anoniem zegt:
    • 33333
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Op 1 december zou mijn oude nummer worden overgezet naar de simpel simkaart. Na 2 dagen activeren kan ik nog steeds niks (niet bellen/smsen/internetten). Gebeld met de helpdesk waarop ze zeggen dat ze met een storing te maken hebben en niet weten wanneer dit opgelost wordt. Lekker dan, ben dus letterlijk overgestapt naar niks!

    Jan zegt:

    Heb niet te veel hoop. Ik heb met het simpelabonnement nooit kunnen bellen, sms'en en internetten. Wel gebeld worden en sms ontvangen. Na 8 weken is het genoeg geweest. Nu overeenkomst ontbonden en is de strijd om het terugkrijgen van de kosten begonnen.
    Simpel verwijst steeds naar de technische dienst. Inmiddels betwijfel ik of die wel bestaat....

    Simpel zegt:

    Hi Anoniem en Jan,

    Wat vervelend dat nummerbehoud niet correct is gegaan. Ik wil graag voor jullie kijken wat ik voor jullie kan betekenen. Willen jullie mij een e-mail sturen met de desbetreffende klantgegevens? Dit mogen jullie sturen naar klantenservice@service.simpel.nl met als titel: klacht: telecomervaring. Jullie berichten zullen zo bij mij terecht komen en ik zal jullie zo snel mogelijk helpen.

    Met vriendelijke groeten,

    Astrid
    Simpel

    Reageer

  • +2

    Dirk zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Sluit geen contract bij simpel af. Je wordt opgelicht. Plafond was er in 1 keer af!? En heeft mijn zoon 57,- in een avond aan internet gebruikt! Op een abonnement van 7,50 per maand! Gebeld naar klantenservice en natuurlijk ligt het aan ons.
    Helaas nog 1,5 jaar voordat contract is afgelopen, maar kan wel anderen waarschuwen. Doe het niet, want het verdienmodel klopt echt niet!

    Simpel zegt:

    Hi Dirk,
    Wat vervelend om te lezen dat het plafond ineens is uitgezet! Ik help u hier graag bij. Wilt u mij een e-mail sturen met uw klantgegevens zodat ik kan uitzoeken wat er is gebeurd? Dit kunt u sturen naar klantenservice@service.simpel.nl. Om ervoor te zorgen dat de e-mail bij mij komt wil ik u verzoeken om als titel Klacht: telecomervaring, te gebruiken. Ik zal zo snel mogelijk op u reageren en kijken of ik u een tegemoetkoming kan geven hierin.

    Met vriendelijke groeten,

    Astrid
    Simpel

    Reageer

  • +2

    Y. Kuin zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik was tot vandaag een heel tevreden gebruiker van simpel.nl. Ik ben al jarenlang klant. Heb kort geleden mijn abonnement aan gepast, allemaal prima verlopen. Echter nu heb ik een nieuwe Simkaart nodig i.v.m. de aanschaf van een nieuwe telefoon. Moet ik daar € 15,00 voor betalen. Wat idioot veel. Nieuwe klanten krijgen hem gratis.

    Y. Kuin zegt:

    Inmiddels heb ik contact gehad met Simpel en is het netjes opgelost.Dus ik ben weer een tevreden gebruiker. Dus ik stel bij naar 5 sterren.

    Reageer

  • 0

    Remco zegt:
    • 22222
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    Door een fout van Simpel werd het Internetplafond niet goed verwerkt, waardoor mijn zoontje meteen de eerste maand 50 euro aan Internetkosten had. Als je een vraag stuurt naar de Simpel klatenservice, duurt het weken voordat je antwoord krijgt. Verder zeggen ze de ene keer het een en de andere keer het ander. Ik ben het zat. Dus: negatieve review en zo snel mogelijk weg bij Simpel.

    Plafond werkt sowieso waardeloos. Mijn advies: niet aanschaffen voor kinderen. Mijn vrouw gebruikt Hollandsnieuwe, die hebben wel een goed plafond.

    Reageer

  • +1

    AB zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 22222
    • 11111

    Bij simpel is het belplafond nu niet meer gratis.

    https://www.simpel.nl/controle-over-je-kosten
    Kosten voor het gebruik van het Plafond

    Het Plafond is gratis voor alle klanten die een abonnement besteld hebben vóór 8 augustus 2017. Voor klanten die op of na 8 augustus 2017 een abonnement hebben besteld geldt dat het gebruik van het Plafond €0,50 per maand kost, ongeacht hoe vaak of hoe lang je Plafond gedurende deze maand actief is. Je betaalt deze €0,50 alleen voor de maand(en) waarin je het Plafond hebt gebruikt.

    Patrick zegt:

    Dat klinkt prachtig dat plafond, maar kan pas vanaf een tientje. Niet echt nuttig dus als je abonnementen van € 2,50 € 5 en € 7,50 aanbiedt...

    Reageer

  • 0

    anoniem zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    .

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring