Simpel.nl


Prijs 2.682.682.682.682.68
Levering1.931.931.931.931.93
Ondersteuning1.481.481.481.481.48
Totaal oordeel1.641.641.641.641.64

Simpel.nl is een aanbieder van sim only abonnementen. Dit zijn abonnementen die je aanschaft zonder mobiele telefoon. Als je abonnee wordt van Simpel, dan stuurt Simpel.nl jou een simkaart toe, die je vervolgens in je mobiele telefoon stopt. Met Simpel kan vervolgens tegen zeer lage prijzen gesmst en gebeld worden.

 

Wat is jouw ervaring met Simpel? Gebruikerservaringen met Simpel.nl vind je hieronder.

Alternatieven voor Simpel.nl:

        


211 Positief 921 Negatief 2.374 reviews - gemiddelde: 1.931.931.931.931.93 3.9 uit 10

2.374 Ervaringen voor Simpel.nl

  • 0

    Henc zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Zeer slechte ervaring met SIMPEL en met name na het contact met de kennelijk enige medewerker van de helpdesk! De vragen worden niet beantwoord maar met drogredenen weggewimpeld. Nog nooit zo ontevreden geweest over een aanbieder, rest mij om het contract te beëindigen, afkoop is het enige antwoord in relatie tot mijn vraag over het probleem. Te 'SIMPEL' voor woorden. Aan allen;'wees gewaarschuwd bij de keuze voor SIMPEL!!!!!'

    Laura zegt:

    Beste Henc,

    Wat vervelend om te lezen dat u een slechte ervaring heeft met Simpel.

    Ik wil u graag verder helpen met uw melding. Ik verzoek u daarom om uw gegevens te sturen naar vragen@simpel.nl. Zodra wij uw gegevens en uw uitleg van het probleem binnen hebben, zullen wij de melding in behandeling nemen.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    Simpel

    Reageer

  • -2

    Van Dorp zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Begin dit jaar twee abonnementen afgesloten. Beide worden gebruikt in verschillende telefoons...

    In Nederland werkt alles naar behoren. Als we naar het buitenland gaan is het roulette.

    Op meerdere locaties hebben we niet de mogelijkheden om te bellen.

    Dit op 1-4-2016 gemeld met voorbeelden bij de 'klantenservice'. Deze vragen te switchen van netwerkt (handmatig) de telefoon uit te zetten etc.

    Dat hadden we allemaal al geprobeerd... De klacht wordt ook niet goed begrepen. Als je twee telefoons hebt (verschillende) en twee verschillende simkaarten. Als je daarop gebeld kan worden, en ge-sms't. Dan werkt het netwerkt deels. Als je dan zelf niet kan bellen, wat is dan het probleem?

    Bij herhaling van het probleem (gemeld op 8-7-2016) per telefoon en klantensite, trage reactie. Er wordt gevraagd om een andere telefoon te proberen... Die heb je ook altijd bij je in het buitenland. Na aangeven dat het om twee telefoons en abonnementen gaat gaan ze over een andere boeg. Ze hebben voorbeelden nodig. In een gesprek van een uur (via een vaste lijn uiteraard) zijn meerdere voorbeelden locaties en tijden doorgegeven. Mijn telefoon houd gelukkig een logboek bij van gebelde nummers...

    De TD belt 7 dagen!!! later, ze hebben voorbeelden nodig... Die had ik al doorgegeven. Deze meneer lijkt aardig cooperatief voor de verandering. Opnieuw worden meerdere voorbeelden genoteerd, ze worden ook herhaald en geverifieerd!!! De meneer geeft netjes aan dat zodra ze meer weten of nodig hebben ze weer contact zullen opnemen.

    Weer precies 7 dagen daarna een gemist nummer, was dit simpel? Dat blijkt uit een mail, of ik terug wil bellen omdat ze mij niet kunnen bereiken... Omdat bellen nog steeds niet lukt vanaf deze locatie dat opgeschort tot de thuiskomst.

    Zojuist (28-7-2016) contact opgenomen met Simpel, de mevrouw geeft aan dat ze graag drie voorbeelden hebben... Nou breekt mij de klomp! Ze hebben al een legio aan voorbeelden. Bij navraag blijkt dat ze ook graag het netwerk willen weten waarmee de telefoon was verbonden.

    Het netwerk heb ik ook meerdere keren doorgegeven maar daarvan kon ze niets terug vinden. De volgende keer... moet ik het maar gewoon opnieuw doorgeven (bellen zeker)!

    Heb aangegeven dat dat niet mogelijk blijkt. Het beste is hier geen abonnement af te sluiten. Als het eropaan komt heb je er namelijk niets aan. Geen service en geen begrip.

    Heb aangegeven het abonnement bij gebrek aan dienstverlening te willen beëindigen. Dat willen ze niet omdat er geen drie voorbeelden zijn... Ze hebben er slechts 9 minimaal. En mijn logboek is ondertussen langer dan dat.

    --

    Simpel biedt twee oplossingen, de eerste is de abonnementen beëindigen, dat is ook gelijk de enige werkbare oplossing.

    De tweede voorgestelde oplossing is het probleem oplossen. Echter geven ze direct aan zijn de opgegeven voorbeelden te oud. In de voorwaarden wordt aangegeven dat 2 maand de termijn is.

    Als je uit het buitenland voorbeelden van 0 tot 24 uur oud aanlevert wordt er eerst 7 dagen gewacht met reactie. Nieuwe voorbeelden van opnieuw 0 tot 24 uur oud worden ook in de wacht gelegd.

    De tweede optie is afwachten tot het opnieuw gebeurd en dan opnieuw voorbeelden doorgeven waar niets mee gaat gebeuren. Dus er is geen tweede optie.

    Al met al jammer dat deze nepfirma geen dienstverlening kan aanbieden.

    Het genoemde spoedig contact opnemen blijft nog te bezien. E.e.a. wat hierboven genoemd is zou worden bevestigd in de mail (besproken op vrijdag middag 12-08. Heden 15-08 is hiervan nog geen bevestiging binnen gekomen.

    Wellicht doet de mail er bij simpel ook wat langer over.

    Jeroen Vaessen zegt:

    Dit verhaal komt mij ZO bekend voor... Echt exact hetzelfde geval hier. Ben helemaal klaar met Simpel!

    Reageer

  • -2

    Aaron zegt:
    • 11111
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Pas op met de zogenaamd goedkope abonnementen van Simpel!

    Alles buiten bundel is peperduur en SMS-jes om je te waarschuwen, komen te vaak niet aan, waardoor je veel geld kwijt kunt zijn.
    Heb meerdere keren tientallen euro's teveel betaald omdat ik te laat doorkreeg dat de bundel op was.

    Als je bij Simpel verhaal haalt, geven ze niet thuis. Klantenservice is dus zeer minimaal.

    Annie van ingen zegt:

    kijk uit ze doen niet wat ze zeggen.wij hebben al5x bewijs van betalling gesruurt.

    we zitten al 4 maanden te wachten om terug storting V.an 30 euro
    je kan blijven bellen zeggen overal ja op maar doen Daan niks.
    ik heb kassa gebellt van tv kan jij ook doen .en als ze met z weken nnog niet gestort h'ebbengaan we verder hoe je In de maling word genomen is ongelooflijk ik wacht nog deze week als er niet op op me rekening gaan we verder ben helemaal zar groetjes Annie maak kopie van je versturen naar hun heb je nodig ik heb er zar

    Laura zegt:

    Beste Aaron,

    Wat vervelend om te lezen dat u hogere facturen krijgt dan u had verwacht.

    Wanneer u 80% en 100% van uw bundel verbruikt heeft, stuurt Simpel altijd een sms. Wanneer deze niet aan komt, kan dit met meerdere factoren te maken hebben, zoals een volle sms-postvak.
    Om te voorkomen dat uw facturen hoger worden dan u zelf wilt, raad ik u aan om een plafond in te stellen. Op die manier zorgt u ervoor dat u geen onverwacht hoge facturen krijgt.
    Om uw melding in behandeling te kunnen nemen, verzoek ik u om uw melding en klantgegevens te sturen naar vragen@simpel.nl.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


    Beste Annie,

    Wat vervelend om te lezen dat het bedrag van €30.00 nog niet terug gestort is.

    Graag zou ik willen weten of dit geld inmiddels ontvangen is. Indien dit niet het geval is, wil ik dit graag voor u uitzoeken. Kunt u ook uw verhaal en uw gegevens sturen naar vragen@simpel.nl. Dan kan ik deze erbij zoeken en uw melding in behandeling nemen.

    Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    Simpel

    Reageer

  • -1

    Nicolette zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wat een waardeloze provider. Heb een abonnement van 10€ maar moest in juni 110€ aftikken wegens verbruik van meer dan 2 gb ipv de 1 gb waar ik voor betaal terwijl mijn verbruik de afgelopen 2 jaar nooit hoger is geweest als 500 mb. Had een plafond ingesteld maar toen ik mijn simpel ging checken kreeg ik alleen maar foutmeldingen. Wat telefoontjes aan gewaagd maar kortom eigen schuld dikke bult. Uiteindelijk kreeg ik iemand aan de telefoon die zei dat ik foto's moest maken van mijn simpel en dat ook gedaan maar het bleef mijn schuld. Ik zou hoogst persoonlijk iets meer betalen voor een eerlijke provider maar zit er ook maar weer eens 2 jaar aanvast. Leuk dat ze zo stunten maar het blijven een stel dieven voor mensen die wat langer bij hun zitten. Ik ben klaar met ze en kan niet wachten tot mijn abonnement erop zit.

    Laura zegt:

    Beste Nicolette,

    Wat vervelend om te lezen dat u onverwacht een hoge factuur heeft gekregen en dat u problemen had met Mijn Simpel.

    Omdat ik te weinig informatie heb over het hele verhaal, kan ik niet oordelen waar de fout gelegen heeft.
    Feit blijft dat het ontzettend vervelend is dat u een hoge factuur heeft ontvangen, terwijl u in de veronderstelling was dat u een plafond ingesteld had.

    Ik wil uw melding daarom graag in behandeling nemen. Ik wil u verzoeken om uw verhaal en uw klantgegevens te sturen naar vragen@simpel.nl. Wij kunnen uw melding van verder in behandeling nemen.

    Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    Simpel

    Reageer

  • -1

    sol zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    simpel ze zijn een stelletje oplichters en zakkenvullers op het zelf moment.vanaf het begin Weerd ik via hun site per internet geacht met 7,50 per 300 belminuten geen internet en geen sms 4 jaar lang
    daarna eerste maand had ik een factuur van een hoop geld boven de 40 euro gekregen,

    lief mensen uitkijken en geef jullie afstand. want
    ik was altijd betrouwbaar klant geweest sinds 4 jaar lang en toch ze houden geen rekening met ons,Nu toevallige ik heb onvoldoende saldo op mijn bank wat hebben ze gedaan in plaats van een Herinnering berichtje naar mij te sturen per email of een smsje bijvoorbeeld, kreeg ik meteen een bedraag van 15 euro administratiekosten op de rekening bovenop zonder pardon naar me gestuurd als cadeau, zou handelen mensen als dieren, ze doen alles voor hun eigen belang interesseert hun niks schandalig

    Laura zegt:

    Beste Sol,

    Wat vervelend om te lezen dat je een hogere factuur hebt ontvangen omdat er administratiekosten in rekening gebracht zijn.

    Wanneer de factuur niet afgeschreven kan worden, worden er altijd een sms en een e-mail gestuurd waarin dit aangegeven wordt. Simpel zal de klant altijd op de hoogte brengen van een betalingsachterstand, voordat er extra kosten in rekening gebracht worden.
    Omdat ik je melding graag verder wil uitzoeken, wil ik u vragen om uw klantgegevens te sturen naar vragen@simpel.nl. Uw melding zal dan zo snel mogelijk in behandeling genomen worden.

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    Simpel

    Reageer

  • -2

    Ton zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Voor mijn vrouw een nieuw abonnement met nummerbehoud afgesloten. Zou ruim 2 weken geleden ingaan. Geen contact met provider. Simkaart is geblokkeerd,. Technische afdeling is hier al ruim een week mee bezig. Ik heb al uren aan de telefoon zitten wachten. Maar oplossen dat lijkt niet te kunnen. Hoe moeilijk kan het zijn?. Of jeactiveer de simkaart of als dst niet lukt stuur je een nieuwe simkaart. Simpel toch? Nou niet bij simpel hoor. Daar bieden ze 10000 excuses aan maar daar koop ik niets voor. Waardeloze aanbieder. Als je niet hoeft, niet aan beginnen. Dan maar een paar euro meer betalen.

    Laura zegt:

    Beste Ton,

    Wat vervelend om te lezen dat u zoveel gedoe had met uw nummerbehoud.

    Indien dit nog niet opgelost is, wil ik uw melding graag in behandeling nemen. Kunt u mij uw klantgegevens sturen in een e-mail naar vragen@simpel.nl?
    Dan kan ik uw melding in behandeling nemen om u zo goed mogelijk verder te helpen.

    Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    Simpel

    Reageer

  • -2

    linda zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    ik overweeg om over te stappen, maar nu twijfel ik enorm met het aantal slechte ervaringen op de site. Ik zit nu bij tele2, en nooit problemen met bereik of teveel data verbruik... bij de sales heb ik wel een klantvriendelijke jongeman gesproken. mar nu weet ik het niet meer...

    linda

    Laura zegt:

    Beste Linda,

    Wat vervelend om te lezen dat u aan het twijfelen gebracht bent.

    De keuze is natuurlijk aan u. Simpel zal u desondanks met open armen verwelkomen.
    Bedenk wel, de meeste tevreden klanten laten dit niet weten op het internet, alle minder tevreden klanten wel. Hierdoor ontstaat een vertekend beeld.
    U kunt altijd bellen met de bestellijn of de klantenservice, zodat al uw vragen beantwoord kunnen worden.

    Met vriendelijke groet,

    Laura

    Simpel

    Reageer

  • +3

    maurice zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Iemand die 3 jaar lang klant is geweest en elke maand keurig zijn factuur op tijd betaalde op een waardeloze manier geholpen. Ging over een conflict over dataverbruik. Ik kon mijn dataplafond niet op tijd verhogen door een (zoveelste) storing op de online omgeving. Toen ik in de nieuwe maand wederom sterk extra moest betalen voor het dataverbruik heb ik gereclameerd, omdat ik niet de mogelijkheid had om mijn limiet op tijd te verhogen. Geen enkele vorm van begrip of tegemoetkoming, terwijl bij nieuwe klanten met stunttarieven wordt gesmeten voor data. Echter, het tegemoet komen van een bestaande klant was absoluut niet mogelijk, zelfs al lag de fout bij Simpel voor een deel. Heel veel mails moeten sturen om uberhaupt antwoord te krijgen. Pas toen de factuur niet werd betaald kwam men in actie. Als klap op de vuurpeil wilde ik mijn abonnement opzeggen per 31-08 maar men keek niet eens naar deze datum en beeindigde het contract al per 10-07.

    Blijf vandaan van deze waardeloze maatschappij. Lijkt goedkoop, maar is duurkoop en de klantenservice is abominabel belabberd, zeker als je een goede vaste klant van ze bent.

    Remco zegt:

    Beste Maurice,

    Wij willen uiteraard dat elke klant optimaal en deskundig geholpen wordt.Ook indien er een zogenoemd conflict ontstaat. Zou u mij een e-mail willen sturen met uw klantgegevens inclusief een korte omschrijving van de situatie welke voorgevallen is, zodat we u verder kunnen helpen?

    Met vriendelijke groet,

    Remco

    Simpel

    Reageer

  • 0

    JH vd Meulen-Slob zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wat een zooitje bij dat Simpel. Om er simpel van te worden.
    Zelf al meer dan een jaar een abbo zoner problemen bij ze.
    Adviseer mijn vriendin om dit ook te doen.

    Geen internet (GPRS krijgen ze daar niet aan in het systeem, schiet steeds teug op het scherm daar).

    SMS naar 1300 kan je tot in den treuren doen maar geen reactie.

    Oude GSM van Samsung gepakt en instellingen erin gezet. Totaal niets. Mijn sim erin en vlekkenloos. Beetje toestel de schuld geven.....

    Simpel geef mij eens de instellingen voor een Samsung Grand Prime. Haal er één op en probeer het zelf maar eens.

    Enigste wat ik me kan bedenken is dat nummerbehoud er iets mee te maken heeft.

    Mijn vriendin moet haar BOTERHAM verdienen met emails vanuit de zorg en daar direct op reageren. Zit nu thuis met Wifi aan op de telefoon voor data.

    Simpel, je kan me bereiken op mijn email of telefoonnummer aan het emailadres gekoppeld. Is SIMPEL.

    Belrevolutie ? Franse Revolutie ging ook ten onder.80% negatief zet je te denken.

    Anna van Dijck zegt:

    Beste heer vd Meulen-Slob.

    Vervelend om te lezen dat uw vriendin problemen ervaart met internet. Ik kijk dit graag voor u na. Ik wil u vragen om het contactformulier op onze website in te vullen met alle klantgegevens. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Anna

    Simpel

    Reageer

  • +1

    Henk de Vroom zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 11111
    • 11111

    De service van Simpel is erg slecht. 45 minuten wachten aan de telefoon voor de helpdesk. Weken wachten op een email rectie. Je wordt te woord gestaan door mensen die geen verstand van zaken hebben en....... er worden regelmatig ten onrechte bedragen afgeschreven zonder nota waarvan de medewerker zegt dat hij / zij het niet begrijpt. Dus let op. Dit lijkt op oplichting.

    Remco zegt:

    Beste Henk,

    Wij willen uiteraard dat elke klant optimaal en deskundig geholpen wordt. Zou u mij een e-mail willen sturen met uw klantgegevens inclusief een korte omschrijving van uw situatie, zodat we u verder kunnen helpen?

    Met vriendelijke groet,

    Remco

    Simpel

    Reageer

  • 0

    lea. A zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Blijf weg bij Simpel!!

    Sinds 13 mei abonement onbeperkt bellen + 2gig internet
    Voor 15 euro. Vanaf het begin geen internet,gebeld met klantenservice....wordt gezegd over 3 dagen bellen wij u terug
    Na mijn klacht is ook mijn simkaart geblokkeerd? ?
    Natuurlijk weer gebeld...na veel welles en niettus...
    Wordt gezegd er een nieuwe kaart opgestuurd jawel binnen 3 dagen!
    Conclusie ....ik heb nu al een week geen telefonisch en internet bereik.!

    BLIJF WEG! BIJ SIMPEL!!

    Anna van Dijck zegt:

    Beste Lea,

    Dat is natuurlijk niet wenselijk. Ik kijk graag even met u mee, zodat wij u verder kunnen helpen. Zou u mij een e-mail willen sturen met uw melding en klantgegevens o.v.v. dit bericht. Ik help u dan zo spoedig mogelijk verder!

    Met vriendelijke groet,

    Anna

    Simpel

    Reageer

  • -3

    Van Eenennaam-Naaktgeboren zegt:
    • 55555
    • 44444
    • 55555
    • 55555

    Heb nu 2 maanden simpel en kan niet anders zeggen dan dat ik vreselijk blij ben met het abonnement. Slechts 1 dag ben ik onbereikbaar geweest, kreeg meteen een vergoeding van €1500 op mijn rekening gestort van simpel.
    Helemaal top!

    Van Eenennaam-Naaktgeboren

    Ron zegt:

    Kan je uitleggen waarom je € 1500 kreeg ?
    Dat lijkt mij erg veel voor een abonnement dat maar € 10 per maand kost.

    Reageer

  • -1

    Eveline zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 44444
    • 44444

    Ik heb geen perfecte dekking maar vind dat je voor het geld ook niet mag klagen. Zelf niet de problemen ondervonden die anderen op dit Forum hebben.

    Alan zegt:

    Beste Eveline,

    Wij willen uiteraard dat elke klant optimale dekking ervaart. Zou u uw klantgegevens willen opsturen inclusief een korte omschrijving van uw situatie, zodat we u verder kunnen helpen?

    Met vriendelijke groet,

    Alan

    Simpel

    Eveline zegt:

    Met niet perfecte dekking bedoel ik dat soms (ongeveer 1x per maand) m'n bereik weg is en komt het pas terug als ik mn telefoon herstart. En als ik in de trein zit valt mn bereik wel eens een minuutje weg. Dit lijkt niet op vaste locaties te zijn maar willekeurig. Terwijl ik dat bij T-mobile nooit had, al was dat ook niet zo goedkoop. Zoals gezegd hoor je me voor het geld niet klagen :)

    Alan zegt:

    Beste Eveline,

    Het kan natuurlijk zo zijn dat iemand op sommige plekken mindere dekking ervaart. Denk hierbij aan tunnels en of afgelegen (natuur)gebieden. Treinen rijden natuurlijk ook door afgelegen gebieden heen. Mocht het dusdanig vaak voorkomen dat u mindere dekking ervaart, neem dan contact met ons op. Dan kunnen we even kijken wat we voor u kunnen betekenen. Stuur dan uw klantgegevens in een e-mail naar vragen@simpel.nl of bel naar 09000-1418. Mijn collega's staan u dan graag te woord.

    Met vriendelijke groet,

    Alan

    Simpel

    Reageer

  • +1

    sara zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik wou een abonemment afsluiten bij Simpel, maar nu ik dit lees schrik ik me kapot. Ik betaal liever meer aan een provider die me niet oplicht dan ik hieraan begin

    Goed zo zegt:

    Vooral niet doen, ga niet met die oplichters in zee
    Niemand zou dat moeten doen
    Valt me nog mee dat ze niet gereageerd hebben met WAT VERVELEND, dat is het enige wat die mongolen kunnen zeggen als ze al iets zeggen
    Vertel het vooral door sara aan iedereen die het maar horen wil dat ze vooral niet met die oplichters in zee gaan, ik raad het ook iedereen af
    Heb al op Facebook een actie gestart met gedupeerden en als er genoeg bewijs is dan moet je opletten, binnen no time hoor of zie je niets meer van die nageboortes

    Alan zegt:

    Beste Sara,

    Wij willen uiteraard dat elke klant optimale dekking ervaart. Zou u uw klantgegevens willen opsturen inclusief een korte omschrijving van uw situatie, zodat we u verder kunnen helpen?

    Goed zo, zou u ook uw klantgegevens door kunnen sturen naar vragen@simpel.nl? Dan kunnen we ook even kijken wat we voor u kunnen betekenen.

    Met vriendelijke groet,

    Alan

    Simpel

    Reageer

  • 0

    John zegt:
    • 33333
    • 55555
    • 11111
    • 11111

    PAS OP!!!
    Pas 2 maanden Simpel 10 euro abo. met 1 Gb internet. In februari internetverbruik voorzichtig uitgeprobeerd met nieuwe telefoon. Vanaf nieuwe maand 1 maart mijn oude HTC wildfire gebruikt met instelling INTERNET UIT. Ik kreeg 22 maart een sms dat mijn plafond bereikt was. Ik heb deze maand geen gebruik gemaakt van het internet en via Mijn Simpel gecontroleerd of er toch verbruik was: 0,0 Gb verbruikt staat er vermeld. Dit geschreven naar Simpel. Antwoord: na het verbruiken van plafond welke u zelf ingesteld heeft wordt automatisch internet geblokkeerd. Geen antwoord op mijn reactie dat MijnSimpel 0,0 Gb verbruik weergeeft en ik ook zeker weet niets verbruikt te hebben. Ik heb een brief geschreven naar Simpel, nog geen antwoord ontvangen, vandaar deze waarschuwing. Ik heb ook geschreven dat ik spijt heb dat ik dit troepabonnement heb afgesloten. PAS DUS OP!!!! 1 Gb internet gaat vanzelf op!!!!!!

    Anna van Dijck zegt:

    Beste John,

    Dat is natuurlijk niet wenselijk. Ik kijk graag even met je mee om dit uit te zoeken. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar vragen@simpel.nl o.v.v. dit bericht en je gegevens, zodat ik je verder kan helpen.

    Met vriendelijke groet,

    Anna

    Simpel

    Reageer

  • 0

    Marko Versteege zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Beste Anna,

    Ik zie dat je alleen hier op dit platform reageert maar ik heb je meerdere malen geprobeerd te bellen en jij bent nooit aanwezig/bereikbaar via de telefoon (toch raar voor een telefoon aanbieder. Ook mails die ik stuur komen blijkbaar niet aan of je neemt niet de moeite om ze te beantwoorden. Maar ik zie dat er meerdere mensen hier niet echt tevreden zijn met de manier waarop simpel werkt. Als ik de receptie bel geven ze steeds aan dat je er niet bent. Daarna zijn de andere medewerkers van de marketing ook nooit beschikbaar. Steeds wordt er aangeven dat ze het aan je doorgeven en een terugbel verzoek doen maar ik heb sinds januari 2016 nog nooit een reactie gekregen.
    Wie weet komt er nu wel een reactie.
    succes verder iedereen hier.

    Marko

    Alie zegt:

    Marko maak je geen illusies
    Ze houden je aan het lijntje
    Het enige wat jij moet is betalen aan die oplichters
    Mij hebben ze ook willen oplichten maar dat is ze niet gelukt
    En als je al een reactie krijgt dan beginnen ze standaard met : wat vervelend
    En verder laten ze je in de kou staan
    Het wordt tijd dat die oplichters failliet gaan
    De naam zegt het al : simpel, dan kun je wel nagaan wat voor slag ongedierte daar werkt

    Alie zegt:

    Je wordt opgelicht
    Het enige wat jij moet is betalen en verder hebben ze schijt aan je
    Het zijn oplichters mij hebben ze ook proberen op te lichten maar dat is ze niet gelukt

    Reageer

  • -1

    Nico van den ham zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik heb een abonnement besteld voor onbeperkt bellen. Morgen wordt mijn nr. overgezet op Simpel en dan kan ik NIET MEER BELLEN. Waarom niet? Omdat ik geen sim kaart van Simpel heb ontvangen. kijken hoe Simpel dit oplost. Via 'mijn Simpel'lukt het mij niet om dit probleem op te lossen. Ik heb reeds betaald.
    We zag ik op de website van Simpel dat ik 15 euro moet betalen als ik geen kaart heb ontvangen en een nieuwe wil. Dat ga ik niet doen. Kijken hoe Simpel dit oplost. Nico van den Ham

    Alan zegt:

    Beste meneer Van den Ham,

    Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw e-mail ontvangen en uw melding is dan ook in behandeling genomen. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Alan

    Simpel

    Reageer

  • -2

    Gerdien zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ook hier helaas het probleem dat mijn abonnement geblokkeerd is wegens bereiken plafond, iets wat absoluut niet klopt, gezien de specificaties in mijn-simpel. Al een email gestuurd, maar hier wordt overduidelijk sneller gereageerd door Simpel....

    Arjen zegt:

    Beste mevrouw Gerdien,

    Ik kan me voorstellen dat dit een vervelende situatie is.
    Ik wil u adviseren hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice via het telefoonnummer 0900-1418 (€0.35,- per gesprek) of u kunt een e-mail sturen naar vragen@simpel.nl. Mijn collega's helpen u dan graag verder.

    Met vriendelijke groet,

    Arjen

    Simpel

    Gerdien zegt:

    Misschien dan ook tijd nemen om de e-mails/reactieformulieren te lezen en te gaan behandelen, i.p.v. op sociale media en fora de mensen continue alleen maat te wijzen op dat ze contact moeten opnemen (wat ik al gedaan had, zoals je kunt lezen). En ondertussen ben ik nóg bozer, gezien het feit dat ik blijkbaar nu ook niet gebeld kan worden!

    Alan zegt:

    Beste Gerdien,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend dat uw abonnement geblokkeerd is. U kunt het Plafond verhogen of uitschakelen op uw persoonlijke Mijn Simpel pagina. Hierdoor kunt u het abonnement weer in gebruik nemen.

    Graag zou ik uw melding in behandeling willen nemen. Vandaar dat ik u vraag om uw klantgegevens op te sturen naar vragen@simpel.nl, zodat we u verder kunnen helpen.

    Met vriendelijke groet,

    Alan

    Simpel

    Reageer

  • -3

    Chris van der Veer zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Twee dagen sinds overstap. Bellen onmogelijk. Smsen onmogelijk. 3g onmogelijk.

    Alan zegt:

    Beste meneer Van der Veer,

    Wat vervelend dat u nog geen gebruik heeft kunnen maken van het abonnement. Ik zou u willen vragen om uw klantgegevens door te sturen naar anna@simpel.nl Dan kunnen wij uw klacht in behandeling nemen.

    Met vriendelijke groet,

    Alan

    Simpel

    Harold zegt:

    Ik heb enkele maanden geleden een SIM zakelijk abonnement van simpel.nl aangevraagd maar zag vervolgens dat het verstandiger was om tot na de kerst op een nieuwe actie te wachten dus ik had binnen 4 werkdagen de abonnement die pas 4 maanden later zou ingaan! geannuleerd. Zou dus geen issue moeten zijn denk je. Wat gebeurt er ?
    Simpel stuurt emails, een week van te voren, gelukkig dacht ik, dus we hebben ze vervolgens gebeld en de situatie uitgelegd wat opgelost zou worden en vervolgens dagelijks gemaild dat we een bevestiging wilden ontvangen. Wat gebeurt er ? SIMPEL geeft geen reactie en de reacties die ze geven gaan gewoon verder in het annuleren van onze bestaande abonnement. We hebben tot op heden ook geen simkaart van ze ontvangen. Dit heb ik inmiddels telefonisch en 4 keer per email aangegeven.

    Ondertussen is mijn bedrijf al 3 dagen telefonisch niet bereikbaar. SIMPEL is niet bereikbaar. Ik zit zonder een telefoon, kan mijn auto nergens betaald parkeren omdat mijn parkeerkaart gekoppeld is aan mijn telefoonnummer, geen bankzaken meer te regelen en SIMPEL is nog steeds niet bereikbaar voor een gedegen reactie. Enige reactie is: dit is je simkaart nummer en zoek het elders maar uit bij een andere provider. Andere providers zeggen: 4-6 weken voor de overdracht.....dus wat moeten we ondertussen doen? dit is van een bedrijfje en niet van een schooljongetje die niet meer bereikbaar is voor enkele weken.

    SIMPEL krijgt van mij een loden plaat. award Daarnaast zal ik volgende week ook juridische stappen ondernemen want die telefoonnummer was juist bekend bij al mijn klanten en verwerkt in mijn bedrijfssoftware die ik al ruim 11 jaar hanteer. Dit wordt een zware dobber en een grote kostenpost.

    Heeft iemand anders dergelijke ervaring met dit bedrijf ? Mijn motto: van SIMPEL.nL wordt je alleen maar SIMPEL.

    Harold

    Alie zegt:

    Gewoon naar de rechter stappen
    Simpel komt de strot uit bij de rechters
    Mij hebben ze ook proberen op te lichten
    Het eerste wat mijn rechter zei was : zijn die simpele zielen weer bezig
    Met hun voorwaarden kun je ze bij de rechter zo hard om de oren slaan dat ze na drie dagen nog doof zijn
    Hoe meer rechtszaken tegen die oplichters hoe beter
    De naam zegt het al : simpel
    Kun je nagaan wat een ongedierte daar werkt
    Suc6

    Reageer

  • -2

    Bert Haandrikman zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Het is net 2 jaren geleden dat mijn Simpel abonnement afliep. Het heeft mij destijds naast veel geld, nog veel meer ergernis opgeleverd. Ik ging er eigenlijk van uit dat zulke, zoals hier ook veel genoemd, oplichters wel snel falliet zouden zijn. Helaas. Blijkbaar kunnen ze in ons land rustig doorgaan met oplichten. Ik waarschuw iedereen. Doe het niet. Goedkoop is duurkoop!

    Alan zegt:

    Beste meneer Haandrikman,

    Wat vervelend om te lezen dat u zo ontevreden bent. Graag zou ik willen kijken of wij iets voor u kunnen betekenen. Zou u uw klantgegevens willen sturen naar anna@simpel.nl, zodat we u verder kunnen helpen?

    Met vriendelijke groet,

    Alan

    Simpel

    Alan zegt:

    Beste meneer Haandriman,

    Wat vervelend dat u ontevreden bent. Ik kijk graag naar uw melding en zou u dan ook willen vragen om uw klantgegevens te sturen naar anna@simpel.nl. Wij zullen uw melding dan in behandeling nemen.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Alan

    Simpel

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring