Simpel.nl


Prijs 2.662.662.662.662.66
Levering1.931.931.931.931.93
Ondersteuning1.481.481.481.481.48
Totaal oordeel1.651.651.651.651.65

Simpel.nl is een aanbieder van sim only abonnementen. Dit zijn abonnementen die je aanschaft zonder mobiele telefoon. Als je abonnee wordt van Simpel, dan stuurt Simpel.nl jou een simkaart toe, die je vervolgens in je mobiele telefoon stopt. Met Simpel kan vervolgens tegen zeer lage prijzen gesmst en gebeld worden.

Simpel.nl wordt als de goedkoopste simonly aanbieder van Nederland getipt. Een simkaart met beltegoed en sms kost bij Simpel.nl €2,50 of € 5,00 per maand, afhankelijk van het gekozen abonnement.

Op 20 oktober 2012 besteedde Kassa (Vara) een item over Simpel, gezien de vele klachten die onder andere hier binnen zijn gekomen. De provider belooft vanaf nu alle klachten op te lossen!

Wat is jouw ervaring met Simpel? Gebruikerservaringen met Simpel.nl vind je hieronder.

Alternatieven voor Simpel.nl:

        


197 Positief 862 Negatief 2.200 reviews - gemiddelde: 1.931.931.931.931.93 3.9 uit 10

2.200 Ervaringen voor Simpel.nl

  • 0

    Dijkstra zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Abonnement nav Verdubbeldagen aangeschaft. Mijn ervaring is in een woord uit te drukken:WAARDELOOS!! Het internet is enorm traag tot geen ontvangst.
    Vaak GPRS ontvangst !! Deze vakantie in Duitsland helemaal geen internet mogelijk ondanks dat "Buitenland" expliciet aangezet is. In gevaarlijke omstandigheden terecht gekomen omdat het onmogelijk was weersvooruitzichten op te halen (boot ). Ik ga mijn abonnement beëindigen en zal Simpel in gebreke stellen aangezien hun dienstverlening zwaar achter blijft en zij dus hun contractuele verplichtingen niet nakomen.

    Reageer

  • +3

    simpel... niet doen! ! ! zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Simpel...... niet doen!!!!!! Wat een rot bedrijf. Netwerk is slecht ( als ik thuis wou bellen moest ik in de tuin staan precies op een plek) en dan heb ik het nog niet eens gehad over het Internet... De klanten service is nog erger, als je een vraag had wist je aan het einde van het gesprek nog Steeds niet waar je aan toe was. Ben super blij dat ik daar weg ben. Mijn advies betaal een paar euro meer scheeld een hoop frustratie.

    Anna van Dijck zegt:

    Beste klant,

    Wat vervelend dat je bereik niet optimaal is. Ik ga ervan uit dat we snel een passende oplossing voor je kunnen realiseren. Zou je een e-mail willen sturen naar anna@simpel.nl o.v.v. je klantgegevens? Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.

    Met vriendelijke groet,

    Anna van Dijck
    Simpel

    Reageer

  • 0

    Fred zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 22222
    • 22222

    Sinds een paar dagen overgestapt van T-Mobile naar Simpel om de kosten te drukken. Aanvraag en verloop + overzetting een dikke plus. Alles keurig gecommuniceerd en volgens plan.

    Internet...drama. In stedelijke omgevingen (Rotterdam, Oosterhout, Breda) geen eens 3G. Altijd H/H+. Ik heb simpel genomen in de wetenschap dat ik geen 4G meer zou hebben, maar dat ik zelfs 3G niet zou halen wist ik niet.

    Het is dat ik meestal wel Wifi tot mijn beschikking heb, maar als ik dit had ik geweten had ik nooit en te nimmer de overstap gemaakt. Ik zit mijn twee jaar nu uit, maar wees zelf een gewaarschuwd mens.

    beterweter zegt:

    H/H+ is sneller dan standaard 3G..........

    Eelco zegt:

    @beterweter:
    in de normale wereld misschien wel, maar niet in de wereld van Simpel.nl
    Ik had hiervoor Telfort, dat werkte stukken en stukken beter en sneller.
    Ik word er echt SIMPEL van zo retetraag dat het is!!

    Reageer

  • -1

    Eelco zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Beste Anna van Dijck van Simpel:

    Kunt u niet bij Simpel regelen dat we als abonnees gebruik kunnen gaan maken van het 3G netwerk zoals het zou horen??
    Velen mensen voelen zich (en zijn) redelijk genaaid zo lijkt het met deze abonnementjes.
    We lijken nu gebruik te maken van het afvoerputje van het T-Mobile netwerk.
    Erg erg slecht hoor, door zo met je klanten om te gaan.
    Wellicht kan één of andere telecom waakhond hier nog wat mee, of Kassa! bijvoorbeeld.

    Met vriendelijke groet,
    Eelco

    Anna van Dijck zegt:

    Beste Eelco,

    Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent, mijn excuses hiervoor.
    Het landelijk dekkend netwerk van T-Mobile kent geen verschillende netwerken voor klanten van andere aanbieders zoals Simpel. Als er dus geen sprake is van bijvoorbeeld werkzaamheden aan de masten in jouw woonomgeving zou je gewoon een goede verbinding moeten hebben. Ik wil je daarom eerst graag adviseren de dekkingskaart op de website van T-Mobile te raadplegen. Als de dekking in je woonomgeving volgens de kaart goed is kan iets anders de oorzaak zijn, en daar kunnen we je uiteraard mee verder helpen. Zou je een e-mail willen sturen naar anna@simpel.nl o.v.v. je klantgegevens? Er wordt dan zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

    Met vriendelijke groet,

    Anna van Dijck
    Simpel

    Reageer

  • -1

    Eelco zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Je denkt iets goeds te kopen vanwege het T-Mobile netwerk.
    Maar ik heb nog geen enkele keer 3G ontvangst gehad en ik zit her en der in het land.
    SCHANDALIG!
    Sloooooom internet....
    Maar ze strikken je wel direct voor 2 jaar. Oplichters, ik kan niet anders zeggen.
    NIET DOEN!!!

    Reageer

  • -1

    fuck simpel zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 22222
    • 11111

    Heb net contact gehad met simpel de enigste reden waarom ik een abbo wou afsluiten bij simpel was door de verdubbel actie maar toen benbik over mijn abbonement heen gegaan moest ik extra betalen maar toen stond er recht in het kopje abbobement wijzigen dus wou ne abbonement wijzigen wwist niet dat er voorwaardenen aan zitten want bij wizig abbo benoemen ze der niks over had een abbo van 50belmin kreeg 50 extra en 500mb +500mb dus wou me abbbo wijzigen na 250 belmin+250 en 1 gb + 1gb
    Ma heb nu me abonement gewijzigd naar 250belminen 1 gb aan internet ze zijn heel onduidelijk ze willen transparant lijken door je een bepaald vrijheid tegeven maar de enigste reden wrm ze dat doen is om je uit de actie tehalen dus pas op met hrt wijzigen van je abbonement want daar door kan ik nu 5 euro extra betalen voor bijna hetzelfde

    Anna van Dijck zegt:

    Beste klant,

    Graag zoek ik de situatie voor je uit. Zou je een e-mail willen sturen naar anna@simpel.nl o.v.v. je klantgegevens? Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.

    Met vriendelijke groet,

    Anna van Dijck
    Simpel

    Reageer

  • -1

    Frans Heijboer zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    tijdens de verdubbel dagen heb ik een abonnement afgesloten dat ging allemaal goed. maar nu kom ik er achter dat het internet super sloom is . ik heb nu een paar keer via e mail de klantenservice van simpel gevraagd waarom de internet snelheid zo laag is maar heb daar nooit een antwoord op gekregen.
    bellen gaat goed maar het internet is heeeel erg traag.
    ik zit er nu wel 2 jaar aan vast
    zo zie je maar weer :goedkoop is duurkoop
    geen aanrader dus

    F.Heijboer

    Reageer

  • -1

    claudia zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 33333
    • 44444

    Mijn vader heeft een sim-only afgesloten, nooit problemen mee gehad. Vervolgens zelf ook een sim-only aangeschaft met nummer behoud, ook ik heb er nooit problemen mee gehad. Binnen 2 weken had ik kon ik mijn nieuwe simkaart gebruiken.

    Zelf heb ik 500 mb internet. Bij mij is internet redelijk snel, Facebook laat die prima, met filmpjes heeft die soms moeite.

    Wat ik wel erg vervelend vindt is dat ik net een sim-only had afgesloten en toen kwamen ze met de verdubbel actie.....

    Ik vindt de prijs kwaliteit wel goed :)

    Reageer

  • 0

    Relex zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    April 2015 een abb aangevraagd. Krijg na een maand (rijkelijk laat) een bericht dat men voor de nummeromzetting een klantnummer van mijn vorige provider nodig hebben.
    Na dit gestuurd te hebben, wederom een maand geen gehoor, totdat, jawel...weer een mail dat het klantnummer niet correspondeert. Boos gebeld en ter plekke klantnummer (wat hetzelfde was) gedeeld, maar dat zou toch echt via het contactformulier moeten. Wederom gedaan met stoom uit mijn oren. Krijg ik een reactie dat deze wel klopt (hetzelfde nummer nogmaals), maar dat de omzetting nu nog 3 maanden gaat duren (regels van provider). T-Mobile is de andere provider en die is volgens mij eigendom van Simpel??

    Afijn, ik heb de moed opgegeven en blijf wel bij T-Mobile. Want dat Simpel zo moeilijk kon zijn had ik niet gedacht. Teleurstellend dus en geen enkele medewerker die eens nadenkt en dit wel eens even met mij oplost. Vind het eigenlijk niet waard dat ze deze tip van mij krijgen: vraag voortaan direct de goede gegevens, dan is het zo gepiept. Lekker Simpel, Simpel.

    O ja, deze stoom blaas ik nu af op 13 juli. Inmiddels 2,5 maanden verder.

    Anna van Dijck zegt:

    Geachte meneer of mevrouw,

    Wat vervelend om te lezen dat uw aanmelding zo moeizaam verlopen is, ik kan me voorstellen dat dit niet naar verwachting is gegaan. Mijn excuses hiervoor. Als u een e-mail zou willen sturen naar anna@simpel.nl o.v.v. uw klantgegevens kan ik de situatie voor u uitzoeken en ga ik ervan uit dat we u snel een oplossing kunnen bieden.

    Met vriendelijke groet,

    Anna van Dijck
    Simpel

    Reageer

  • +1

    Zakho zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    BEDANKT IEDEREEN, ik wilde bijna een abbo afsluiten met simpel, dat gaat dus niet meer gebeuren dankzij jullie reacties!!!!

    Reageer

  • 0

    Jop zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wel erg jammer, zit je 2 jaar aan een "leuk" actie abonnement vast krijg je voor je data limiet enkel een H! Dus nog niet eens 2G/3G! Hoe kan dat? Zeer slecht! Hoe kan ik mijn dubbele bundel gebruiken als ik op H- snelheid niet eens tot de helft kom?

    5 minuten voor 1 Facebook pagina?
    Nu.nl in 2 minuten, en dan nog verder klikken....

    Als dergelijke zaken niet snel op orde komen dan denk ik niet dat simpel nog lang bestaat. Binnenkort ook maar eens wat bij kassa posten.

    Het is gewoon een schande! Volgens mij mogen consumenten dezer dagen met minimaal 3g toch wel meer verwachten!

    Reageer

  • +1

    Justin zegt:
    • 55555
    • 44444
    • 11111
    • 22222

    Internet is echt heel traag. ik heb een Note 4 maar als ik even op facebook wil kijken of op snapchat/instagram duurt het eeuwen omdat te laden. Jammer ik had wel beter verwacht.

    Reageer

  • +2

    Hans van Tol zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Misleiding en criminele activiteiten

    Een aantal weken geleden kreeg ik een aanbod van simpel en mijn bundels gratis te verdubbelen
    Ik had een abonnement van 800 belminuten
    100 sms
    500 mb internet
    Inderdaad alles is verdubbeld maar mijn bel minuten niet sterker nog deze zijn verlaagd naar 120 belminuten enmeteen verdubbeld naar 240 minuten
    Natuurlijk had ik vrij snel mijn limiet van 240 behaald en werd mijn telefoon geblokkeerd
    Op mijn mails naar de klanten service werd niet gereageerd Na eindeloos wachten kreeg een aardige Jeroen aan de telefoon Die mij doorleuk vertelde dat 800 belminuten niet verdubbeld konden worden en dat ik daarom 240 belminuten heb gekregen.
    Als ik mijn bevestiging mail goed zal hebben door gelezen dan zag ik daar staan 240 belminuten
    En dat had ik natuurlijk niet moeten acceptern
    In mijn betoog dat ik als klant te goeder trouw ben en ik ja zeg deze aanbieding word ik gestraft
    En u begrijpt dat deze werknemer dit beaamte
    Maar het was geen enkel probleem om weer mijn gsm te gebruiken als ik even 100,-- zal storten Omdat ik teveel heb gebeld met mijn 240 minuten bundel.
    U begrijpt dat ik steil achter over viel
    Ik word gestraft omdat ik in ging op een aanbieding van simpel
    Met mijn rug tegen de muur heb ik vandaag 100 euro over gemaakt en u begrijpt het zeker al IK KAN NOG STEEDS NIET BELLEN
    Beste mensen pas op met deze criminelen

    Reageer

  • 0

    majootje zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ja hoor het is zover! Ik ben gedaagd voor een zitting door WEBCASSO inzake direct pay die Simpel bv. heeft over genomen. Kreeg niet eens een aangetekende brief, maar een lullige envelop van van de Bergh en partners deurwaarders waarop stond "ambtelijk stuk direkt lezen". Heb de rechtbank maar even gebeld of dit wel een officiële dagvaarding betrof! Helaas konden ze me daarover niets zinnigs zeggen omdat ze maar een dag van te voren horen welke zaken er voor moeten komen die dag. Ben nu maar als de sodemieter alles aan het uitzoeken wat ik nog kan vinden aan mailtjes, want op mijn vele aangetekende brieven is nooit gereageerd door Simpel, Direct Pay, Webcasso of deurwaarders van de Bergh! Deze zaak loopt al vanaf het begin van mijn bel-abbonnement voor mijn dochter waarover ik eerder gepost heb en ze ook in gebreke heb gesteld vanwege hun wanpraktijken. Duim maar voor me!

    Reageer

  • 0

    nadine zegt:
    • 55555
    • 44444
    • 33333
    • 44444

    Ik ben nu twee jaar bij Simpel en ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Hij is goedkoop en ik zie geen enkele reden om over te stappen naar een ander. Ik heb alleen geen ervaring met het hebben van internet.
    Mijn enige nadeel is dat de website ontzettend traag is.

    Reageer

  • +1

    Milton Tsie zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Internet is belachelijk traag en je hebt vaak geen bereik. Ze zeggen gebruik te maken van het T-mobile netwerk, maar ik vraag me af wat voor deal ze dan wel niet heben gesloten. Sinds ik van T-Mobile op Simpel ben overgestapt zijn mijn bereik en internetsnelheid namelijk behoorlijk gekelderd, terwijl ik hiervoor ook niet over een 4g abbonnement beschikte. Ik heb een 2 gig abbonnement bij Simpel nu, omdat ik hiervoor te weinig had aan de 1 gb bij T-mobile. Echter, ik verbruik nu nog maar een fractie van mijn internetbundel omdat ik er gewoon nauwelijks effectief gebruik van kan maken. Zeker geen aanrader dus.

    Reageer

  • 0

    Jim zegt:
    • 55555
    • 44444
    • 44444
    • 22222

    Pas overgestapt van tmobile. Sindsdien problemen met internet. Vaak geen internet en erg langzaam. Jammer. Zit er nu 2 jaar aan vast.

    Reageer

  • 0

    Willem zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Internet is super sloom.

    In de verdubbelweken heb ik een abonnement afgesloten. Nu blijkt het internet super traag te zijn.

    Reageer

  • +1

    Frank van der Zande zegt:
    • 55555
    • 33333
    • 11111
    • 22222

    Ik heb abbo'tje voor mijn dochter afgesloten alles wat uitgezet kon worden uitgezet dus ook gprs. Zodat ze alleen kan bellen en gebeld worden.
    Nu krijg ik ineens een factuur met €1,02 boven op de abbo kosten deze blijken na navraag te zijn van video bellen nu heb ik het nagekeken en dit klopt zij heeft met mij getracht te video bellen wat ovenregens niet is gelukt.
    maar op haar telefoon kan zij enkel via wifi data versturen en bij mijn weten is videobellen met data en als deze niet wordt verstuurd of ontvangen hoef je er ook niet voor te betalen.
    aangezien ik dit nu weer via mijn simpel probeer te regelen maar al een hele tijd dit niet wil lukken en ik weiger om te bellen omdat ik de vorige keer dat ik moest bellen ruim 2 euro kwijt was om een foutje van 0,50 cent recht te zetten begin ik het een beetje beu te worden bij simpel ik heb 3 abbo's daar lopen maar dan maar 2 kwartjes meer betalen en geen gezever.

    maw lekker goedkoop zolang het goed gaat als er iets is wat geregeld moet worden moet je of veel geduld hebben of je portemonee open trekken ook al is het niet je eigen fout

    Reageer

  • +1

    boelen zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    download 0,13 Mbps
    upload 1,80 Mbps
    met een Samsung S4

    terwijl ik in een uitstekend dekkingsgebied zit,
    althans volgens de postcodecheck.
    Is toch niet meer van deze tijd, dit soort snelheden...
    Veel beloven en weinig geven !

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring