Simpel.nl


Prijs 2.692.692.692.692.69
Levering1.931.931.931.931.93
Ondersteuning1.481.481.481.481.48
Totaal oordeel1.641.641.641.641.64

Simpel.nl is een aanbieder van sim only abonnementen. Dit zijn abonnementen die je aanschaft zonder mobiele telefoon. Als je abonnee wordt van Simpel, dan stuurt Simpel.nl jou een simkaart toe, die je vervolgens in je mobiele telefoon stopt. Met Simpel kan vervolgens tegen zeer lage prijzen gesmst en gebeld worden.

 

Wat is jouw ervaring met Simpel? Gebruikerservaringen met Simpel.nl vind je hieronder.

Alternatieven voor Simpel.nl:

        


210 Positief 912 Negatief 2.357 reviews - gemiddelde: 1.941.941.941.941.94 3.9 uit 10

2.357 Ervaringen voor Simpel.nl

  • 0

    lea. A zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Blijf weg bij Simpel!!

    Sinds 13 mei abonement onbeperkt bellen + 2gig internet
    Voor 15 euro. Vanaf het begin geen internet,gebeld met klantenservice....wordt gezegd over 3 dagen bellen wij u terug
    Na mijn klacht is ook mijn simkaart geblokkeerd? ?
    Natuurlijk weer gebeld...na veel welles en niettus...
    Wordt gezegd er een nieuwe kaart opgestuurd jawel binnen 3 dagen!
    Conclusie ....ik heb nu al een week geen telefonisch en internet bereik.!

    BLIJF WEG! BIJ SIMPEL!!

    Anna van Dijck zegt:

    Beste Lea,

    Dat is natuurlijk niet wenselijk. Ik kijk graag even met u mee, zodat wij u verder kunnen helpen. Zou u mij een e-mail willen sturen met uw melding en klantgegevens o.v.v. dit bericht. Ik help u dan zo spoedig mogelijk verder!

    Met vriendelijke groet,

    Anna

    Simpel

    Reageer

  • -1

    Van Eenennaam-Naaktgeboren zegt:
    • 55555
    • 44444
    • 55555
    • 55555

    Heb nu 2 maanden simpel en kan niet anders zeggen dan dat ik vreselijk blij ben met het abonnement. Slechts 1 dag ben ik onbereikbaar geweest, kreeg meteen een vergoeding van €1500 op mijn rekening gestort van simpel.
    Helemaal top!

    Van Eenennaam-Naaktgeboren

    Ron zegt:

    Kan je uitleggen waarom je € 1500 kreeg ?
    Dat lijkt mij erg veel voor een abonnement dat maar € 10 per maand kost.

    Reageer

  • 0

    Eveline zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 44444
    • 44444

    Ik heb geen perfecte dekking maar vind dat je voor het geld ook niet mag klagen. Zelf niet de problemen ondervonden die anderen op dit Forum hebben.

    Alan zegt:

    Beste Eveline,

    Wij willen uiteraard dat elke klant optimale dekking ervaart. Zou u uw klantgegevens willen opsturen inclusief een korte omschrijving van uw situatie, zodat we u verder kunnen helpen?

    Met vriendelijke groet,

    Alan

    Simpel

    Eveline zegt:

    Met niet perfecte dekking bedoel ik dat soms (ongeveer 1x per maand) m'n bereik weg is en komt het pas terug als ik mn telefoon herstart. En als ik in de trein zit valt mn bereik wel eens een minuutje weg. Dit lijkt niet op vaste locaties te zijn maar willekeurig. Terwijl ik dat bij T-mobile nooit had, al was dat ook niet zo goedkoop. Zoals gezegd hoor je me voor het geld niet klagen :)

    Alan zegt:

    Beste Eveline,

    Het kan natuurlijk zo zijn dat iemand op sommige plekken mindere dekking ervaart. Denk hierbij aan tunnels en of afgelegen (natuur)gebieden. Treinen rijden natuurlijk ook door afgelegen gebieden heen. Mocht het dusdanig vaak voorkomen dat u mindere dekking ervaart, neem dan contact met ons op. Dan kunnen we even kijken wat we voor u kunnen betekenen. Stuur dan uw klantgegevens in een e-mail naar vragen@simpel.nl of bel naar 09000-1418. Mijn collega's staan u dan graag te woord.

    Met vriendelijke groet,

    Alan

    Simpel

    Reageer

  • +1

    sara zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik wou een abonemment afsluiten bij Simpel, maar nu ik dit lees schrik ik me kapot. Ik betaal liever meer aan een provider die me niet oplicht dan ik hieraan begin

    Goed zo zegt:

    Vooral niet doen, ga niet met die oplichters in zee
    Niemand zou dat moeten doen
    Valt me nog mee dat ze niet gereageerd hebben met WAT VERVELEND, dat is het enige wat die mongolen kunnen zeggen als ze al iets zeggen
    Vertel het vooral door sara aan iedereen die het maar horen wil dat ze vooral niet met die oplichters in zee gaan, ik raad het ook iedereen af
    Heb al op Facebook een actie gestart met gedupeerden en als er genoeg bewijs is dan moet je opletten, binnen no time hoor of zie je niets meer van die nageboortes

    Alan zegt:

    Beste Sara,

    Wij willen uiteraard dat elke klant optimale dekking ervaart. Zou u uw klantgegevens willen opsturen inclusief een korte omschrijving van uw situatie, zodat we u verder kunnen helpen?

    Goed zo, zou u ook uw klantgegevens door kunnen sturen naar vragen@simpel.nl? Dan kunnen we ook even kijken wat we voor u kunnen betekenen.

    Met vriendelijke groet,

    Alan

    Simpel

    Reageer

  • +1

    John zegt:
    • 33333
    • 55555
    • 11111
    • 11111

    PAS OP!!!
    Pas 2 maanden Simpel 10 euro abo. met 1 Gb internet. In februari internetverbruik voorzichtig uitgeprobeerd met nieuwe telefoon. Vanaf nieuwe maand 1 maart mijn oude HTC wildfire gebruikt met instelling INTERNET UIT. Ik kreeg 22 maart een sms dat mijn plafond bereikt was. Ik heb deze maand geen gebruik gemaakt van het internet en via Mijn Simpel gecontroleerd of er toch verbruik was: 0,0 Gb verbruikt staat er vermeld. Dit geschreven naar Simpel. Antwoord: na het verbruiken van plafond welke u zelf ingesteld heeft wordt automatisch internet geblokkeerd. Geen antwoord op mijn reactie dat MijnSimpel 0,0 Gb verbruik weergeeft en ik ook zeker weet niets verbruikt te hebben. Ik heb een brief geschreven naar Simpel, nog geen antwoord ontvangen, vandaar deze waarschuwing. Ik heb ook geschreven dat ik spijt heb dat ik dit troepabonnement heb afgesloten. PAS DUS OP!!!! 1 Gb internet gaat vanzelf op!!!!!!

    Anna van Dijck zegt:

    Beste John,

    Dat is natuurlijk niet wenselijk. Ik kijk graag even met je mee om dit uit te zoeken. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar vragen@simpel.nl o.v.v. dit bericht en je gegevens, zodat ik je verder kan helpen.

    Met vriendelijke groet,

    Anna

    Simpel

    Reageer

  • +1

    Marko Versteege zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Beste Anna,

    Ik zie dat je alleen hier op dit platform reageert maar ik heb je meerdere malen geprobeerd te bellen en jij bent nooit aanwezig/bereikbaar via de telefoon (toch raar voor een telefoon aanbieder. Ook mails die ik stuur komen blijkbaar niet aan of je neemt niet de moeite om ze te beantwoorden. Maar ik zie dat er meerdere mensen hier niet echt tevreden zijn met de manier waarop simpel werkt. Als ik de receptie bel geven ze steeds aan dat je er niet bent. Daarna zijn de andere medewerkers van de marketing ook nooit beschikbaar. Steeds wordt er aangeven dat ze het aan je doorgeven en een terugbel verzoek doen maar ik heb sinds januari 2016 nog nooit een reactie gekregen.
    Wie weet komt er nu wel een reactie.
    succes verder iedereen hier.

    Marko

    Alie zegt:

    Marko maak je geen illusies
    Ze houden je aan het lijntje
    Het enige wat jij moet is betalen aan die oplichters
    Mij hebben ze ook willen oplichten maar dat is ze niet gelukt
    En als je al een reactie krijgt dan beginnen ze standaard met : wat vervelend
    En verder laten ze je in de kou staan
    Het wordt tijd dat die oplichters failliet gaan
    De naam zegt het al : simpel, dan kun je wel nagaan wat voor slag ongedierte daar werkt

    Alie zegt:

    Je wordt opgelicht
    Het enige wat jij moet is betalen en verder hebben ze schijt aan je
    Het zijn oplichters mij hebben ze ook proberen op te lichten maar dat is ze niet gelukt

    Reageer

  • 0

    Nico van den ham zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik heb een abonnement besteld voor onbeperkt bellen. Morgen wordt mijn nr. overgezet op Simpel en dan kan ik NIET MEER BELLEN. Waarom niet? Omdat ik geen sim kaart van Simpel heb ontvangen. kijken hoe Simpel dit oplost. Via 'mijn Simpel'lukt het mij niet om dit probleem op te lossen. Ik heb reeds betaald.
    We zag ik op de website van Simpel dat ik 15 euro moet betalen als ik geen kaart heb ontvangen en een nieuwe wil. Dat ga ik niet doen. Kijken hoe Simpel dit oplost. Nico van den Ham

    Alan zegt:

    Beste meneer Van den Ham,

    Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw e-mail ontvangen en uw melding is dan ook in behandeling genomen. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Alan

    Simpel

    Reageer

  • -1

    Gerdien zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ook hier helaas het probleem dat mijn abonnement geblokkeerd is wegens bereiken plafond, iets wat absoluut niet klopt, gezien de specificaties in mijn-simpel. Al een email gestuurd, maar hier wordt overduidelijk sneller gereageerd door Simpel....

    Arjen zegt:

    Beste mevrouw Gerdien,

    Ik kan me voorstellen dat dit een vervelende situatie is.
    Ik wil u adviseren hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice via het telefoonnummer 0900-1418 (€0.35,- per gesprek) of u kunt een e-mail sturen naar vragen@simpel.nl. Mijn collega's helpen u dan graag verder.

    Met vriendelijke groet,

    Arjen

    Simpel

    Gerdien zegt:

    Misschien dan ook tijd nemen om de e-mails/reactieformulieren te lezen en te gaan behandelen, i.p.v. op sociale media en fora de mensen continue alleen maat te wijzen op dat ze contact moeten opnemen (wat ik al gedaan had, zoals je kunt lezen). En ondertussen ben ik nóg bozer, gezien het feit dat ik blijkbaar nu ook niet gebeld kan worden!

    Alan zegt:

    Beste Gerdien,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend dat uw abonnement geblokkeerd is. U kunt het Plafond verhogen of uitschakelen op uw persoonlijke Mijn Simpel pagina. Hierdoor kunt u het abonnement weer in gebruik nemen.

    Graag zou ik uw melding in behandeling willen nemen. Vandaar dat ik u vraag om uw klantgegevens op te sturen naar vragen@simpel.nl, zodat we u verder kunnen helpen.

    Met vriendelijke groet,

    Alan

    Simpel

    Reageer

  • -1

    Chris van der Veer zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Twee dagen sinds overstap. Bellen onmogelijk. Smsen onmogelijk. 3g onmogelijk.

    Alan zegt:

    Beste meneer Van der Veer,

    Wat vervelend dat u nog geen gebruik heeft kunnen maken van het abonnement. Ik zou u willen vragen om uw klantgegevens door te sturen naar anna@simpel.nl Dan kunnen wij uw klacht in behandeling nemen.

    Met vriendelijke groet,

    Alan

    Simpel

    Harold zegt:

    Ik heb enkele maanden geleden een SIM zakelijk abonnement van simpel.nl aangevraagd maar zag vervolgens dat het verstandiger was om tot na de kerst op een nieuwe actie te wachten dus ik had binnen 4 werkdagen de abonnement die pas 4 maanden later zou ingaan! geannuleerd. Zou dus geen issue moeten zijn denk je. Wat gebeurt er ?
    Simpel stuurt emails, een week van te voren, gelukkig dacht ik, dus we hebben ze vervolgens gebeld en de situatie uitgelegd wat opgelost zou worden en vervolgens dagelijks gemaild dat we een bevestiging wilden ontvangen. Wat gebeurt er ? SIMPEL geeft geen reactie en de reacties die ze geven gaan gewoon verder in het annuleren van onze bestaande abonnement. We hebben tot op heden ook geen simkaart van ze ontvangen. Dit heb ik inmiddels telefonisch en 4 keer per email aangegeven.

    Ondertussen is mijn bedrijf al 3 dagen telefonisch niet bereikbaar. SIMPEL is niet bereikbaar. Ik zit zonder een telefoon, kan mijn auto nergens betaald parkeren omdat mijn parkeerkaart gekoppeld is aan mijn telefoonnummer, geen bankzaken meer te regelen en SIMPEL is nog steeds niet bereikbaar voor een gedegen reactie. Enige reactie is: dit is je simkaart nummer en zoek het elders maar uit bij een andere provider. Andere providers zeggen: 4-6 weken voor de overdracht.....dus wat moeten we ondertussen doen? dit is van een bedrijfje en niet van een schooljongetje die niet meer bereikbaar is voor enkele weken.

    SIMPEL krijgt van mij een loden plaat. award Daarnaast zal ik volgende week ook juridische stappen ondernemen want die telefoonnummer was juist bekend bij al mijn klanten en verwerkt in mijn bedrijfssoftware die ik al ruim 11 jaar hanteer. Dit wordt een zware dobber en een grote kostenpost.

    Heeft iemand anders dergelijke ervaring met dit bedrijf ? Mijn motto: van SIMPEL.nL wordt je alleen maar SIMPEL.

    Harold

    Alie zegt:

    Gewoon naar de rechter stappen
    Simpel komt de strot uit bij de rechters
    Mij hebben ze ook proberen op te lichten
    Het eerste wat mijn rechter zei was : zijn die simpele zielen weer bezig
    Met hun voorwaarden kun je ze bij de rechter zo hard om de oren slaan dat ze na drie dagen nog doof zijn
    Hoe meer rechtszaken tegen die oplichters hoe beter
    De naam zegt het al : simpel
    Kun je nagaan wat een ongedierte daar werkt
    Suc6

    Reageer

  • -1

    Bert Haandrikman zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Het is net 2 jaren geleden dat mijn Simpel abonnement afliep. Het heeft mij destijds naast veel geld, nog veel meer ergernis opgeleverd. Ik ging er eigenlijk van uit dat zulke, zoals hier ook veel genoemd, oplichters wel snel falliet zouden zijn. Helaas. Blijkbaar kunnen ze in ons land rustig doorgaan met oplichten. Ik waarschuw iedereen. Doe het niet. Goedkoop is duurkoop!

    Alan zegt:

    Beste meneer Haandrikman,

    Wat vervelend om te lezen dat u zo ontevreden bent. Graag zou ik willen kijken of wij iets voor u kunnen betekenen. Zou u uw klantgegevens willen sturen naar anna@simpel.nl, zodat we u verder kunnen helpen?

    Met vriendelijke groet,

    Alan

    Simpel

    Alan zegt:

    Beste meneer Haandriman,

    Wat vervelend dat u ontevreden bent. Ik kijk graag naar uw melding en zou u dan ook willen vragen om uw klantgegevens te sturen naar anna@simpel.nl. Wij zullen uw melding dan in behandeling nemen.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Alan

    Simpel

    Reageer

  • -1

    Danny zegt:
    • 55555
    • 44444
    • 22222
    • 33333

    Ik heb nu sinds een maand simpel en wordt een beetje gek van deze provider er staat nog steeds GPRS geblokkeerd op mijn persoonlijke pagina en kan dit ook niet aanpassen

    Alan zegt:

    Beste meneer Danny,

    Wat vervelend dat uw GPRS is geblokkeerd. Ik zou u willen vragen om uw klantgegevens te sturen naar anna@simpel.nl, zodat we kunnen kijken wat we voor u kunnen betekenen.

    Alvast bedankt voor uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Alan

    Simpel

    Reageer

  • -1

    Slechter dan slecht zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Mensen trap niet in die oplichters
    Mij hebben ze ook willen afzetten maar ik heb een rechtzaak tegen ze gewonnen
    Ik adviseer iedereen alle bewijzen en vooral tegenstrijdigheden en leugens en valse beloftes uit te printen en als je genoeg bewijs hebt dan gooi je het voor de rechter
    Het is mij ook gelukt en die advocaten die ze daar hebben die liegen en bedriegen de boel nog harder maar de rechter lachte ze vierkant uit en simpel mag diep in zijn buidel tasten
    Alle voorwaarden die ze bedacht hebben daar kun je zo hard mee om de oren slaan dat ze na drie dagen nog doof zijn
    Het eerste dat mijn rechter zei : o zijn die simpele zielen weer bezig

    Hoop dat ze door zoveel rechtszaken overspoelt worden en ze verliezen dat ze de rest van hun leven nooit meer uit de schulden komen en linea recta de faillissement afgerond in duiken

    Anna zegt:

    Ferfelend om te lesen dat je in het ferleden slechte ervaringen hebt gehad bei Simpul. Mocht u hier nog over in gespreck willen gaan met onz, dan kunt u contakt opnemen met annadik@simpel.nl. Ik sie uw reaktie graag teggemoet.

    Met friendelijke groet,

    Anna

    Simpel

    Bas zegt:

    Mens praat geen onzin oplichters zijn jullie jullie probeerde mij ook te tillen met een nota van 3000€ alleen jullie zijn onderuit gegaan om dat ik het heb laten voorkomen en mijn gelijk heb gekregen van de rechter. Jullie zijn ronduit schofterig and n schandalig in omgang met klanten jullie overtreden elke wet,liegen alles aan elkaar,lichten mensen op bedreigen mensen met aanmaningen van jullie eigen incasso bureau. Hoe halen jullie het in jullie kop om zo met klanten om te gaan? En waarom lappen jullie elke wettelijke regel aan jullie laars? En waarom worden mensen bedreigd door jullie?

    Reageer

  • -2

    appie zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Oplichters

    Oprotten!

    Niet doen alleen maar slechte ervaring!

    Waarom steeds zeggen u word geholpen binnen .. dagen??
    waar slaat dat op? klant is toch koning waarom helpt u ze niet meteen? inplaats van doen alsof u medelijden heeft en reageren op deze berichten kun u beter de tijd besteden aan de mensen opbellen en helpen of niet dan??

    Ik zeg 1 grote rechtszaak van maken en handtekeningen verzamelen!

    Anna van Dijck zegt:

    Beste Appie,

    Ik kijk graag even met u mee om te kijken wat wij voor u kunnen betekenen. Zou u mij een e-mail kunnen sturen naar anna@simpel.nl o.v.v. uw gegevens en dit bericht, zodat ik u direct verder kan helpen.

    Ik hoor graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Casper

    Simpel

    Jopie zegt:

    ANNA VAN DIJK ZEGT??????
    AFZENDER CASPER????????

    Reageer

  • +1

    Koen vd Berg zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Sinds vorig jaar mei of juni ben ik klant bij Simpel. In het begin heb ik veel last gehad van telefonisch bereik.
    Op sommige dagen moet ik zelfs vandaag de dag nog mijn toestel opnieuw herstarten om te kunnen bellen.
    Het Internet is traag, heel traag... ondanks meldingen zijn er vanuit Simpel nog geen oplossingen gekomen.

    Heeft er iemand ervaringen met het ontbinden van een contract op basis van slechte ervaring(en)?

    alan zegt:

    Beste meneer V/d Berg,

    Wij kijken graag met u mee.
    Zou u een e-mail willen sturen naar vragen@simpel.nl? Dan kunnen wij uw melding in behandeling nemen.

    Met vriendelijke groet,

    Alan

    Simpel

    Reageer

  • 0

    J van den Berg zegt:
    • 55555
    • 22222
    • 11111
    • 44444

    Heb net een paar dagen een abonnement, tot nu toe bevalt het prima. Het instellen van mijn simpel was wat lastig maar vermoedelijk lag dit aan mij zelf. Klantenservice wat wisselvallig. Kan wat vriendelijker maar zelf was ik ook wat chagrijnig de derde keer (sorry). Hou zelf het gebruik in de gaten en zie geen rare dingen. Voor wat betreft het gebruiken van internet, ook ik verbruik mb's terwijl ik niet op internet zit, niet veel. Ik vermoed dat een aantal apps actief blijven bij het niet afsluiten. Ik zet gewoon mijn mobiele data uit, heb ik toch niet nodig op de fiets....

    Bobby van Simpel zegt:

    Beste meneer, mevrouw Van Den Berg,

    Heel slim dat u uw mobiele data uitzet op de fiets. Sommige apps blijven inderdaad data verbruiken als u het internet niet uitzet. Graag sta ik u vriendelijk te woord als ik u aan de telefoon krijg, klant is koning wat ons betreft. Ook wens ik u veel plezier met de diensten van Simpel.

    Met vriendelijke groet,

    Bobby

    Simpel

    Reageer

  • +1

    Franklin zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ben sinds 25 januari klant bij simpel geworden zo genaamd 10 euro alles onbeperkt behalve internet 1000 mb nou is het mij opgevallen dat ik binnen 2 dagen over me bundel zat en gelijk 50 euro extra kosten gerekend zijn wat ik bizar vind ik zat hier voor bij Robin mobile en had gemiddeld per maand een verbruik van 500 mb. Ik heb ze gebeld en kreeg als antwoord ja meneer u heeft maar 225 mb gekregen vanaf 1 feb krijgt de gehele 1000 mb maar dan even vergeten dat ik wel het volle abonnement heb betaald plus nog een 20 euro inschrijf geld wat nergens op slaat maar goed ik voel me ontzettend opgelicht en geloof niet dat ik zoveel mb heb verbruikt dat is onmogelijk heb hier maar een word voor OPLICHTERS de advertenties zijn misleidend en mensen zijn daar de dupe van ik ga er alles aan doen al moet ik het gaan vermelden bij rader maar ik pik dit niet

    Anna zegt:

    Ferfelend om te lesen dat je in het ferleden slechte ervaringen hebt gehad bei Simpul. Mocht u hier nog over in gespreck willen gaan met onz, dan kunt u contakt opnemen met annadik@simpel.nl. Ik sie uw reaktie graag teggemoet.

    Met friendelijke groet,

    Anna

    Simpel

    Anna van Dijck zegt:

    Beste Franklin,

    De bovenstaande melding is niet van Simpel.

    Ik zie dat u uw melding ook op een andere website heeft geplaatst waarbij wij u uw gegevens aan ons heeft doorgegeven.

    Ik neem uw melding in behandeling. Binnen 3 werkdagen wordt er daarom contact met u gezocht. Wij kijken graag nogmaals met u mee.

    Met vriendelijke groet,

    Anna,

    Simpel

    Reageer

  • 0

    alex.de.klerk zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    zojuist de sim geinstalleert. Voicemail niet in te stellen. Niemand gebelt behalve voicemail instellingen en gelijk al een fikse rekening overzicht zoals voicemail instellen en dan meer dan 3 euro op jouw rekening krijgen.
    Ik neem geen contact met simple dat gaat me weer onnodig geld kosten.
    Kaart gekocht bij Action voor 2.50 gelukkig niet te duur maar die gaat nu wel de vuilnisbak in. Ik koop elders gewoon een nieuwe sim.
    ZO ZIE JE MAAR WEER. GOEDKOOP IS DUURKOOP. FUCKING SIMPLE

    Anna van Dijck zegt:

    Beste meneer De Klerk,

    Ik zie dat u geen contact met ons wenst te hebben. Als u van gedachten verandert helpen wij u graag verder via onze klantenservice 0900-1418.

    Met vriendelijke groet,

    Sascha

    Simpel

    Reageer

  • +1

    guus zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Heb zojuist chip geïnstalleerd.

    Telefoon doet het internet niet.
    Volgens de Simpel site sms internet naar 1300.

    Dit heb ik 5 x gedaan en geen reactie ontvangen.

    Internet werkt niet.

    Mijn oplossing.

    Als ik morgenochtend geen reactie ontvang dan haal ik de chipuit mijn telefoon
    en trek deze door de wc!

    overigens de simpel site is niet simpel.
    Gewoon waardeloos, niet functioneel, APN niet te vinden,
    dus niks simpel, ja toch wel simpel waardeloos

    Anna van Dijck zegt:

    Beste Guus,

    Vervelend om te lezen dat uw internet nog niet naar behoren werkt. Ik wil u graag verder helpen. Daarom wil ik u vragen om een e-mail te sturen naar anna@simpel.nl o.v.v. uw gegevens, zodat ik u verder kan helpen.

    Met vriendelijke groet,

    Anna

    Simpel

    Reageer

  • -1

    Begin hier niet aan zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Mevrouw Anna van Dijck
    dag 6 en kan nog steed niet bellen!

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik ga uw melding uitzoeken, zodat we u verder kunnen helpen. Ik ga uw melding uitzoeken en kom zo spoedig mogelijk bij u terug.

    Alle informatie over onze abonnementen vindt u op www.simpel.nl/klantenservice, of neem contact op met de klantenservice op 0900-1418 (35 cent per gesprek).

    Met vriendelijke groet,

    ​Casper​

    Simpel klantenservice

    Reageer

  • -3

    John Steges zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 44444
    • 55555

    Snap al die negatieve reviews niet eigenlijk! Heb zelf zeer goede ervaringen met Simpel, altijd tevreden en goed & snel geholpen bij de klantenservice!

    Gr John

    Je liegt zegt:

    Omdat je waarschijnlijk zelf voor simpel werkt.

    Anna van Dijck zegt:

    Beste John,

    Bedankt voor uw mooie bericht. Leuk om te horen dat uw ervaringen zo positief zijn! Daar doen we het voor.

    Met vriendelijke groet,

    Anna

    Simpel

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring