Simpel.nl


Prijs 2.662.662.662.662.66
Levering1.931.931.931.931.93
Ondersteuning1.491.491.491.491.49
Totaal oordeel1.661.661.661.661.66

Simpel.nl is een aanbieder van sim only abonnementen. Dit zijn abonnementen die je aanschaft zonder mobiele telefoon. Als je abonnee wordt van Simpel, dan stuurt Simpel.nl jou een simkaart toe, die je vervolgens in je mobiele telefoon stopt. Met Simpel kan vervolgens tegen zeer lage prijzen gesmst en gebeld worden.

Simpel.nl wordt als de goedkoopste simonly aanbieder van Nederland getipt. Een simkaart met beltegoed en sms kost bij Simpel.nl €2,50 of € 5,00 per maand, afhankelijk van het gekozen abonnement.

Op 20 oktober 2012 besteedde Kassa (Vara) een item over Simpel, gezien de vele klachten die onder andere hier binnen zijn gekomen. De provider belooft vanaf nu alle klachten op te lossen!

Wat is jouw ervaring met Simpel? Gebruikerservaringen met Simpel.nl vind je hieronder.

Alternatieven voor Simpel.nl:

        


197 Positief 855 Negatief 2.186 reviews - gemiddelde: 1.931.931.931.931.93 3.9 uit 10

2.186 Ervaringen voor Simpel.nl

  • 0

    claudia zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 33333
    • 44444

    Mijn vader heeft een sim-only afgesloten, nooit problemen mee gehad. Vervolgens zelf ook een sim-only aangeschaft met nummer behoud, ook ik heb er nooit problemen mee gehad. Binnen 2 weken had ik kon ik mijn nieuwe simkaart gebruiken.

    Zelf heb ik 500 mb internet. Bij mij is internet redelijk snel, Facebook laat die prima, met filmpjes heeft die soms moeite.

    Wat ik wel erg vervelend vindt is dat ik net een sim-only had afgesloten en toen kwamen ze met de verdubbel actie.....

    Ik vindt de prijs kwaliteit wel goed :)

    Reageer

  • 0

    Relex zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    April 2015 een abb aangevraagd. Krijg na een maand (rijkelijk laat) een bericht dat men voor de nummeromzetting een klantnummer van mijn vorige provider nodig hebben.
    Na dit gestuurd te hebben, wederom een maand geen gehoor, totdat, jawel...weer een mail dat het klantnummer niet correspondeert. Boos gebeld en ter plekke klantnummer (wat hetzelfde was) gedeeld, maar dat zou toch echt via het contactformulier moeten. Wederom gedaan met stoom uit mijn oren. Krijg ik een reactie dat deze wel klopt (hetzelfde nummer nogmaals), maar dat de omzetting nu nog 3 maanden gaat duren (regels van provider). T-Mobile is de andere provider en die is volgens mij eigendom van Simpel??

    Afijn, ik heb de moed opgegeven en blijf wel bij T-Mobile. Want dat Simpel zo moeilijk kon zijn had ik niet gedacht. Teleurstellend dus en geen enkele medewerker die eens nadenkt en dit wel eens even met mij oplost. Vind het eigenlijk niet waard dat ze deze tip van mij krijgen: vraag voortaan direct de goede gegevens, dan is het zo gepiept. Lekker Simpel, Simpel.

    O ja, deze stoom blaas ik nu af op 13 juli. Inmiddels 2,5 maanden verder.

    Anna van Dijck zegt:

    Geachte meneer of mevrouw,

    Wat vervelend om te lezen dat uw aanmelding zo moeizaam verlopen is, ik kan me voorstellen dat dit niet naar verwachting is gegaan. Mijn excuses hiervoor. Als u een e-mail zou willen sturen naar anna@simpel.nl o.v.v. uw klantgegevens kan ik de situatie voor u uitzoeken en ga ik ervan uit dat we u snel een oplossing kunnen bieden.

    Met vriendelijke groet,

    Anna van Dijck
    Simpel

    Reageer

  • +1

    Zakho zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    BEDANKT IEDEREEN, ik wilde bijna een abbo afsluiten met simpel, dat gaat dus niet meer gebeuren dankzij jullie reacties!!!!

    Reageer

  • 0

    Jop zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wel erg jammer, zit je 2 jaar aan een "leuk" actie abonnement vast krijg je voor je data limiet enkel een H! Dus nog niet eens 2G/3G! Hoe kan dat? Zeer slecht! Hoe kan ik mijn dubbele bundel gebruiken als ik op H- snelheid niet eens tot de helft kom?

    5 minuten voor 1 Facebook pagina?
    Nu.nl in 2 minuten, en dan nog verder klikken....

    Als dergelijke zaken niet snel op orde komen dan denk ik niet dat simpel nog lang bestaat. Binnenkort ook maar eens wat bij kassa posten.

    Het is gewoon een schande! Volgens mij mogen consumenten dezer dagen met minimaal 3g toch wel meer verwachten!

    Reageer

  • 0

    Justin zegt:
    • 55555
    • 44444
    • 11111
    • 22222

    Internet is echt heel traag. ik heb een Note 4 maar als ik even op facebook wil kijken of op snapchat/instagram duurt het eeuwen omdat te laden. Jammer ik had wel beter verwacht.

    Reageer

  • +2

    Hans van Tol zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Misleiding en criminele activiteiten

    Een aantal weken geleden kreeg ik een aanbod van simpel en mijn bundels gratis te verdubbelen
    Ik had een abonnement van 800 belminuten
    100 sms
    500 mb internet
    Inderdaad alles is verdubbeld maar mijn bel minuten niet sterker nog deze zijn verlaagd naar 120 belminuten enmeteen verdubbeld naar 240 minuten
    Natuurlijk had ik vrij snel mijn limiet van 240 behaald en werd mijn telefoon geblokkeerd
    Op mijn mails naar de klanten service werd niet gereageerd Na eindeloos wachten kreeg een aardige Jeroen aan de telefoon Die mij doorleuk vertelde dat 800 belminuten niet verdubbeld konden worden en dat ik daarom 240 belminuten heb gekregen.
    Als ik mijn bevestiging mail goed zal hebben door gelezen dan zag ik daar staan 240 belminuten
    En dat had ik natuurlijk niet moeten acceptern
    In mijn betoog dat ik als klant te goeder trouw ben en ik ja zeg deze aanbieding word ik gestraft
    En u begrijpt dat deze werknemer dit beaamte
    Maar het was geen enkel probleem om weer mijn gsm te gebruiken als ik even 100,-- zal storten Omdat ik teveel heb gebeld met mijn 240 minuten bundel.
    U begrijpt dat ik steil achter over viel
    Ik word gestraft omdat ik in ging op een aanbieding van simpel
    Met mijn rug tegen de muur heb ik vandaag 100 euro over gemaakt en u begrijpt het zeker al IK KAN NOG STEEDS NIET BELLEN
    Beste mensen pas op met deze criminelen

    Reageer

  • 0

    majootje zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ja hoor het is zover! Ik ben gedaagd voor een zitting door WEBCASSO inzake direct pay die Simpel bv. heeft over genomen. Kreeg niet eens een aangetekende brief, maar een lullige envelop van van de Bergh en partners deurwaarders waarop stond "ambtelijk stuk direkt lezen". Heb de rechtbank maar even gebeld of dit wel een officiële dagvaarding betrof! Helaas konden ze me daarover niets zinnigs zeggen omdat ze maar een dag van te voren horen welke zaken er voor moeten komen die dag. Ben nu maar als de sodemieter alles aan het uitzoeken wat ik nog kan vinden aan mailtjes, want op mijn vele aangetekende brieven is nooit gereageerd door Simpel, Direct Pay, Webcasso of deurwaarders van de Bergh! Deze zaak loopt al vanaf het begin van mijn bel-abbonnement voor mijn dochter waarover ik eerder gepost heb en ze ook in gebreke heb gesteld vanwege hun wanpraktijken. Duim maar voor me!

    Reageer

  • 0

    nadine zegt:
    • 55555
    • 44444
    • 33333
    • 44444

    Ik ben nu twee jaar bij Simpel en ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Hij is goedkoop en ik zie geen enkele reden om over te stappen naar een ander. Ik heb alleen geen ervaring met het hebben van internet.
    Mijn enige nadeel is dat de website ontzettend traag is.

    Reageer

  • +1

    Milton Tsie zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Internet is belachelijk traag en je hebt vaak geen bereik. Ze zeggen gebruik te maken van het T-mobile netwerk, maar ik vraag me af wat voor deal ze dan wel niet heben gesloten. Sinds ik van T-Mobile op Simpel ben overgestapt zijn mijn bereik en internetsnelheid namelijk behoorlijk gekelderd, terwijl ik hiervoor ook niet over een 4g abbonnement beschikte. Ik heb een 2 gig abbonnement bij Simpel nu, omdat ik hiervoor te weinig had aan de 1 gb bij T-mobile. Echter, ik verbruik nu nog maar een fractie van mijn internetbundel omdat ik er gewoon nauwelijks effectief gebruik van kan maken. Zeker geen aanrader dus.

    Reageer

  • 0

    Jim zegt:
    • 55555
    • 44444
    • 44444
    • 22222

    Pas overgestapt van tmobile. Sindsdien problemen met internet. Vaak geen internet en erg langzaam. Jammer. Zit er nu 2 jaar aan vast.

    Reageer

  • 0

    Willem zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Internet is super sloom.

    In de verdubbelweken heb ik een abonnement afgesloten. Nu blijkt het internet super traag te zijn.

    Reageer

  • +1

    Frank van der Zande zegt:
    • 55555
    • 33333
    • 11111
    • 22222

    Ik heb abbo'tje voor mijn dochter afgesloten alles wat uitgezet kon worden uitgezet dus ook gprs. Zodat ze alleen kan bellen en gebeld worden.
    Nu krijg ik ineens een factuur met €1,02 boven op de abbo kosten deze blijken na navraag te zijn van video bellen nu heb ik het nagekeken en dit klopt zij heeft met mij getracht te video bellen wat ovenregens niet is gelukt.
    maar op haar telefoon kan zij enkel via wifi data versturen en bij mijn weten is videobellen met data en als deze niet wordt verstuurd of ontvangen hoef je er ook niet voor te betalen.
    aangezien ik dit nu weer via mijn simpel probeer te regelen maar al een hele tijd dit niet wil lukken en ik weiger om te bellen omdat ik de vorige keer dat ik moest bellen ruim 2 euro kwijt was om een foutje van 0,50 cent recht te zetten begin ik het een beetje beu te worden bij simpel ik heb 3 abbo's daar lopen maar dan maar 2 kwartjes meer betalen en geen gezever.

    maw lekker goedkoop zolang het goed gaat als er iets is wat geregeld moet worden moet je of veel geduld hebben of je portemonee open trekken ook al is het niet je eigen fout

    Reageer

  • +1

    boelen zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    download 0,13 Mbps
    upload 1,80 Mbps
    met een Samsung S4

    terwijl ik in een uitstekend dekkingsgebied zit,
    althans volgens de postcodecheck.
    Is toch niet meer van deze tijd, dit soort snelheden...
    Veel beloven en weinig geven !

    Reageer

  • 0

    r.Hoogland zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Beste Simpel,
    vervangende simkaart getracht te activeren(met actvatiecode) wat om welke reden ook niet gebeurd.
    kan dus niet bellen en sms en internetten. abo loopt wel.
    wat te doen???
    R.Hoogland

    r Hoogland zegt:

    per email de klacht gemeld bij de klantenservice, dezelfde nacht verholpen.
    goede snelle service!

    R.Hoogland

    Micha zegt:

    Hier hetzelfde probleem, nieuw nummer aangevraagd en direct niet kunnen bellen. Duurt echter bij mij al 5 dagen en nog steeds niets

    Reageer

  • 0

    Peter Huizinga zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 11111
    • 22222

    Helaas kan ik sinds een paar maanden niet meer mobiel bellen of gebeld worden. Ook SMS versturen of ontvangen gaat niet. Gebeld met de klantenservice. Die beloift dat de technische dienst mij zal terug bellen. Is niet gebeurd. Jammer. Mijn abo loopt tot 18 oktober dit jaar en ik stap over naar een andere provider.

    Reageer

  • -1

    philomena zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Vind simpel echt slecht!!.
    het internet is vet traag of het doet het helemaal niet.
    Jammer dit dacht eindelijk geen gsm abbo meer maar.

    Reageer

  • +2

    San zegt:
    • 55555
    • 33333
    • 33333
    • 44444

    Een hele goede ervaring met Simpel waar ik al 3 jaar klant van ben.
    Even paar punten opsommen:
    Prijs is uitstekend, kan al jaren niks goedkoper vinden.
    Bereik is goed tot uitstekend ( T-Mobile dekking )
    "Mijn Simpel" kan betere uitstraling hebben, maar is verder is heel functioneel.
    Minpunt is het dat er geen mogelijkheid bestaat om ( tegen betaling ) gebruik te maken van 4G techniek.

    Ik noem ze graag Ryan Air onder telco aanbidders, aangezien je krijgt waar je voor betaalt. Wil je wat extra dan betaal je daar gewoonweg voor. Vind een eerlijkere systeem, want bij andere bedrijven betaal je via duurdere abonnementen voor extra`s zoals helpdesk of kwijtgeraakte simkaarten ook als je daar geen gebruik van maakt.

    Reageer

  • -1

    davick van steen zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    ik zal simpel niet aanraden je word er zo slecht behandelt.
    ik heb begin maart een abonnement aangevraagd en heb pas eind april mijn simkaart binnen door een fout bij simpel zelf toen moest ik 2 weken wachten voordat hij geactiveerd zou worden en ben hem kwijt geraakt ik heb toen een nieuwe aangevraagd en moest 15 euro betalen voor een nieuwe simkaart
    ik heb nu mijn sim kaart binnen en moet hem activeren maar dat kan niet want ze hebben me geen gegevens gegeven om in te loggen dus ik kan mijn sim kaart niet activeren. als ik ze probeer te bellen sta ik 10 minuten te wachten met een irritant achtergrond geluidje en hangen ze me op zonder iets te zeggen en daar betaal ik voor... je kan ze niet bereiken via email want ze reageren daar niet op. echt een waatdeloze telefoonmaatschappij...

    Anna van Dijck zegt:

    Beste Davick,

    Allereerst mijn excuses voor je vervelende ervaring! Ik zie dat je klacht is opgepakt door een collega, en dat de kosten voor de nieuwe simkaart zijn vergoed. Wij nemen je melding zeker mee in de optimalisering van onze dienstverlening.
    Als je in de toekomst vragen hebt kun je ze ook aan mij stellen via anna@simpel.nl, dan zal ik deze graag zo spoedig mogelijk beantwoorden.

    Met vriendelijke groet,

    Anna van Dijck
    Simpel

    Anja van de Brug zegt:

    Geachte Anna van Dijck,

    N.a.v. ontvangen brief Webcasso met dreiging rechtszaak over conflickt 2008 (!!?) vanwege ongeactiveerde/ongevraagde NIET te stoppen smsjes , zelfs 3 x per seconde, natuurlijk kosten 1,27 per stuk, het belang van Simpel, gekeken op deze website!
    Simpel werkt simpelweg nog steeds NIET!

    Reageer

  • +1

    Marjolein zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ooit een abonnement aangevraagd bij simpel. Ik wilde graag mijn eigen nummer behouden dus kreeg eerst een tijdelijke simkaart met een ander nummer. Deze simkaart deed het niet en ook heb ik nooit mijn eigen nummer teruggekregen. Nu wel een dikke rekening gekregen van het incassobureau dat ik moet betalen. Ik ga dus mooi niet betalen voor iets wat ik nooit heb gebruikt/kunnen gebruiken.

    Ga nooit naar simpel!

    Reageer

  • -1

    Andre zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Zekere voor het onzekere, ik ga dus niet aan Simpel beginnen.
    Goedkoop is duurkoop zeg ik, en heel vaak is dat de realiteit.

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring