Simpel.nl


Prijs 2.682.682.682.682.68
Levering1.931.931.931.931.93
Ondersteuning1.481.481.481.481.48
Totaal oordeel1.641.641.641.641.64

Simpel.nl is een aanbieder van sim only abonnementen. Dit zijn abonnementen die je aanschaft zonder mobiele telefoon. Als je abonnee wordt van Simpel, dan stuurt Simpel.nl jou een simkaart toe, die je vervolgens in je mobiele telefoon stopt. Met Simpel kan vervolgens tegen zeer lage prijzen gesmst en gebeld worden.

 

Wat is jouw ervaring met Simpel? Gebruikerservaringen met Simpel.nl vind je hieronder.

Alternatieven voor Simpel.nl:

        


207 Positief 902 Negatief 2.321 reviews - gemiddelde: 1.931.931.931.931.93 3.9 uit 10

2.321 Ervaringen voor Simpel.nl

  • 0

    Koen vd Berg zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Sinds vorig jaar mei of juni ben ik klant bij Simpel. In het begin heb ik veel last gehad van telefonisch bereik.
    Op sommige dagen moet ik zelfs vandaag de dag nog mijn toestel opnieuw herstarten om te kunnen bellen.
    Het Internet is traag, heel traag... ondanks meldingen zijn er vanuit Simpel nog geen oplossingen gekomen.

    Heeft er iemand ervaringen met het ontbinden van een contract op basis van slechte ervaring(en)?

    alan zegt:

    Beste meneer V/d Berg,

    Wij kijken graag met u mee.
    Zou u een e-mail willen sturen naar vragen@simpel.nl? Dan kunnen wij uw melding in behandeling nemen.

    Met vriendelijke groet,

    Alan

    Simpel

    Reageer

  • +1

    J van den Berg zegt:
    • 55555
    • 22222
    • 11111
    • 44444

    Heb net een paar dagen een abonnement, tot nu toe bevalt het prima. Het instellen van mijn simpel was wat lastig maar vermoedelijk lag dit aan mij zelf. Klantenservice wat wisselvallig. Kan wat vriendelijker maar zelf was ik ook wat chagrijnig de derde keer (sorry). Hou zelf het gebruik in de gaten en zie geen rare dingen. Voor wat betreft het gebruiken van internet, ook ik verbruik mb's terwijl ik niet op internet zit, niet veel. Ik vermoed dat een aantal apps actief blijven bij het niet afsluiten. Ik zet gewoon mijn mobiele data uit, heb ik toch niet nodig op de fiets....

    Bobby van Simpel zegt:

    Beste meneer, mevrouw Van Den Berg,

    Heel slim dat u uw mobiele data uitzet op de fiets. Sommige apps blijven inderdaad data verbruiken als u het internet niet uitzet. Graag sta ik u vriendelijk te woord als ik u aan de telefoon krijg, klant is koning wat ons betreft. Ook wens ik u veel plezier met de diensten van Simpel.

    Met vriendelijke groet,

    Bobby

    Simpel

    Reageer

  • 0

    Franklin zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ben sinds 25 januari klant bij simpel geworden zo genaamd 10 euro alles onbeperkt behalve internet 1000 mb nou is het mij opgevallen dat ik binnen 2 dagen over me bundel zat en gelijk 50 euro extra kosten gerekend zijn wat ik bizar vind ik zat hier voor bij Robin mobile en had gemiddeld per maand een verbruik van 500 mb. Ik heb ze gebeld en kreeg als antwoord ja meneer u heeft maar 225 mb gekregen vanaf 1 feb krijgt de gehele 1000 mb maar dan even vergeten dat ik wel het volle abonnement heb betaald plus nog een 20 euro inschrijf geld wat nergens op slaat maar goed ik voel me ontzettend opgelicht en geloof niet dat ik zoveel mb heb verbruikt dat is onmogelijk heb hier maar een word voor OPLICHTERS de advertenties zijn misleidend en mensen zijn daar de dupe van ik ga er alles aan doen al moet ik het gaan vermelden bij rader maar ik pik dit niet

    Anna zegt:

    Ferfelend om te lesen dat je in het ferleden slechte ervaringen hebt gehad bei Simpul. Mocht u hier nog over in gespreck willen gaan met onz, dan kunt u contakt opnemen met annadik@simpel.nl. Ik sie uw reaktie graag teggemoet.

    Met friendelijke groet,

    Anna

    Simpel

    Anna van Dijck zegt:

    Beste Franklin,

    De bovenstaande melding is niet van Simpel.

    Ik zie dat u uw melding ook op een andere website heeft geplaatst waarbij wij u uw gegevens aan ons heeft doorgegeven.

    Ik neem uw melding in behandeling. Binnen 3 werkdagen wordt er daarom contact met u gezocht. Wij kijken graag nogmaals met u mee.

    Met vriendelijke groet,

    Anna,

    Simpel

    Reageer

  • 0

    alex.de.klerk zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    zojuist de sim geinstalleert. Voicemail niet in te stellen. Niemand gebelt behalve voicemail instellingen en gelijk al een fikse rekening overzicht zoals voicemail instellen en dan meer dan 3 euro op jouw rekening krijgen.
    Ik neem geen contact met simple dat gaat me weer onnodig geld kosten.
    Kaart gekocht bij Action voor 2.50 gelukkig niet te duur maar die gaat nu wel de vuilnisbak in. Ik koop elders gewoon een nieuwe sim.
    ZO ZIE JE MAAR WEER. GOEDKOOP IS DUURKOOP. FUCKING SIMPLE

    Anna van Dijck zegt:

    Beste meneer De Klerk,

    Ik zie dat u geen contact met ons wenst te hebben. Als u van gedachten verandert helpen wij u graag verder via onze klantenservice 0900-1418.

    Met vriendelijke groet,

    Sascha

    Simpel

    Reageer

  • +1

    guus zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Heb zojuist chip geïnstalleerd.

    Telefoon doet het internet niet.
    Volgens de Simpel site sms internet naar 1300.

    Dit heb ik 5 x gedaan en geen reactie ontvangen.

    Internet werkt niet.

    Mijn oplossing.

    Als ik morgenochtend geen reactie ontvang dan haal ik de chipuit mijn telefoon
    en trek deze door de wc!

    overigens de simpel site is niet simpel.
    Gewoon waardeloos, niet functioneel, APN niet te vinden,
    dus niks simpel, ja toch wel simpel waardeloos

    Anna van Dijck zegt:

    Beste Guus,

    Vervelend om te lezen dat uw internet nog niet naar behoren werkt. Ik wil u graag verder helpen. Daarom wil ik u vragen om een e-mail te sturen naar anna@simpel.nl o.v.v. uw gegevens, zodat ik u verder kan helpen.

    Met vriendelijke groet,

    Anna

    Simpel

    Reageer

  • -1

    Begin hier niet aan zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Mevrouw Anna van Dijck
    dag 6 en kan nog steed niet bellen!

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik ga uw melding uitzoeken, zodat we u verder kunnen helpen. Ik ga uw melding uitzoeken en kom zo spoedig mogelijk bij u terug.

    Alle informatie over onze abonnementen vindt u op www.simpel.nl/klantenservice, of neem contact op met de klantenservice op 0900-1418 (35 cent per gesprek).

    Met vriendelijke groet,

    ​Casper​

    Simpel klantenservice

    Reageer

  • -1

    John Steges zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 44444
    • 55555

    Snap al die negatieve reviews niet eigenlijk! Heb zelf zeer goede ervaringen met Simpel, altijd tevreden en goed & snel geholpen bij de klantenservice!

    Gr John

    Je liegt zegt:

    Omdat je waarschijnlijk zelf voor simpel werkt.

    Anna van Dijck zegt:

    Beste John,

    Bedankt voor uw mooie bericht. Leuk om te horen dat uw ervaringen zo positief zijn! Daar doen we het voor.

    Met vriendelijke groet,

    Anna

    Simpel

    Reageer

  • +1

    Begin hier niet aan zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    mevrouw van van Dijck!

    Ik kan inmiddels al 5dagen niet meer bellen, ik kan wel gebeld worden.
    Ik heb u in een mail aangegeven dat ik een bedrijf heb en ik hier weer veel last van onder vind maar u reageerd gewoon niet !?!

    Ik kan wel het Internet op, mijn plafond zou bereikt zijn maar dat kan gewoon niet.
    U verkondigd hier dat u mensen helpt als ze een mailtje sturen naar anna@simpel.nl maar ik merk daar niks van.

    Heeft u het te druk me al die boze klanten die mailtjes sturen?

    Anna van Dijck zegt:

    Beste meneer/mevrouw,

    Dit is vervelend om te horen. Ik kan aan de hand van dit bericht helaas niet zien welke bestelling het betreft. Zou u nogmaals een e-mail kunnen sturen o.v.v. uw klantgegevens met daarbij een vermelding naar dit bericht, zodat ik u direct kan helpen.

    Ik hoor graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Anna

    Simpel

    Reageer

  • 0

    redsley zegt:
    • 33333
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    ben sinds september lid van simpel en ben erg teleurgesteld!
    heb al 4 simkaarten moesten aanvragen ivm met dat het hij het telkens niet meer doet!

    wat kan ik het beste doen?

    mvg

    Anna van Dijck zegt:

    Beste Redsley,

    Wat jammer om te horen. Dit ben ik nog niet eerder tegengekomen, ik heb daarom geen direct antwoord. Wij kijken graag even met u mee, er wordt daarom binnen 3 werkdagen contact met u opgenomen.

    Met vriendelijke groet,

    Sascha

    Simpel

    Reageer

  • 0

    Jo zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Tele2 ftw

    Reageer

  • -1

    Dimitry zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Prijs is laag maar niet voor het slechte kwaliteit die Simpel mij de afgelopen twee maanden heeft geleverd. Klantenservice is echt slecht. Ze beloven van alles maar doen niks. En als je met een probleem aan komt dan zijn ze nergens te vinden. Lang verhaal kort: Simpel is slecht! Zoals anderen al hebben gezegd: Begin er niet aan!

    Groetjes Dimitry

    Mefrauw Anna te Dijck zegt:

    Wat erg seg. U kunt mei kontakteren op Anna@simpelpimpel.nl

    Friendelijke Groet,

    Mefrauw Anna te Dijck

    Anna van Dijck zegt:

    Beste Dimitry,

    Het bovenstaande bericht is niet door mij geplaatst, deze kunt u dus negeren.

    Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent.
    Zou u contact op willen nemen met anna@simpel.nl? Wellicht dat ik nog wat voor u kan betekenen.

    Ik zie uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Anna

    Simpel


    Reageer

  • +2

    Bart zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Slecht slecht slecht... We moesten weg omdat we alleen maar problemen hadden.

    Langs verhaal kort:
    - problemen met overstappen we hebben een volle maand zonder aangesloten abonnement gezeten. Geen hulp gekregen
    - problemen met plafond, 3x ingesteld, 3x (blijkbaar) bereikt, 3x meer moeten betalen. De helpdesk helpt je niet.
    - problemen met bereik, dat kan uiteraard, andere providers hebben dit ook, maar het viel gewoon heel erg op.
    - grootste issue: we hadden ons over laten schakelen bij een actie. Deze actie hield in dat je het eerste half jaar minder betaalde. Nadat we telefonisch akkoord hadden gegeven kregen we te horen dat dit in ging na 2,5 JAAR!!
    Dus het eerste half jaar, na 2,5 jaar..

    Dit kan gewoon niet, trap er niet in. We zijn een jaar weg naar een andere provider, alles is beter zelfs het geld wat we kwijt zijn.

    Anna van Dijck zegt:

    Beste Bart,

    Vervelend om te lezen dat je in het verleden slechte ervaringen hebt gehad bij Simpel. Mocht u hier nog over in gesprek willen gaan met ons, dan kunt u contact opnemen met anna@simpel.nl. Ik zie uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Anna

    Simpel

    Mefrauw Anna te Dijck zegt:

    Ferfelend om te lesen dat je in het ferleden slechte ervaringen hebt gehad bei Simpul. Mocht u hier nog over in gespreck willen gaan met onz, dan kunt u contakt opnemen met annadik@simpel.nl. Ik sie uw reaktie graag teggemoet.

    Met friendelijke groet,

    Mefrauw Anna te Dijck

    SimpelDimpel

    Reageer

  • -2

    Begin hier niet aan zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Simpel is zo slecht!
    Mevrouw Anna van Dijck probeerd alles goed te praten.
    Factuurtjes die niet kloppen.
    plafond die gewoon ingesteld staat waar je dan toch over heen gaat
    Ik heb rekenning binnen gekregen die 2x zo duur zijn als mijn plafond
    Vervolgens bel je ze zeggen ze ja kunnen we niks aan doen, je zal wel gebeld hebben of toch hebben geinternet.
    ik heb zelf mee gemaakt dat de klantenservice gewoon zegt dat je pech hebt je zit er toch 2 jaar aanvast.
    Of een compensatie die beloofd word maar wat een leugen blijk te zijn.
    ik heb het gelijk opgezegd, ik zit er nu nog een paar maandjes aan vast maar ga ze morgen weer bellen om te checken of ik niet weer genaaid word en er uiteindelijk aanvast blij zitten. ( zo onbetrouwbaar zijn ze)
    Slechter dan simpel heb ik het nog nooit mee gemaakt.
    Dit bedrijf is zo slecht dat ik al mijn volgers op social media zal laten weten dat ze hier nooit maar dan ook nooit aan moeten beginnen.
    Je zit er 2 jaar aan vast GVD.
    Mevrouw Anna van Dijck kan lullen als brugman maar er zijn nu al zoveel klachten niet normaal.

    Anna van Dijck zegt:

    Beste meneer, mevrouw,

    Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent, mijn excuses hiervoor. Ik ga ervan uit dat ik u verder kan helpen, en zoek de situatie graag persoonlijk voor u uit. Zou u een mail willen sturen naar anna@simpel.nl o.v.v. uw klantgegevens, zodat ik u kan informeren en eventuele fouten direct kan rechtzetten? Ik zie uw bericht graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Anna van Dijck
    Simpel

    Begin hier niet aan zegt:

    Waarom kunnen dingen pas goed uitgezocht worden nadat mensen hun beklacht op het net hebben gedaan? Jullie klantenservice is gewoon bar slecht. Als ik heel eerlijk ben heb ik niet eens zin om mijn hele verhaal weer te doen wil gewoon van jullie af. ik Heb jullie al zo vaak aan de tel gehad dat ik er ziek van word. 35 cent per gesprek + je belkosten. Jullie krijgen zoveel veel klachten word het niet eens tijd om had in eigenboezem te steken en er gewoon een gratis nummer van te maken? Oplichters! Dit krijg nog een staartje, ik ga alleklachten bundelen en kijk of radar of zie dan ook jullie op het matje kan roepen. ben er klaar mee.

    Anna van Dijck zegt:

    Beste meneer, mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is als u uw verhaal vaker heeft moeten vertellen. Omdat dit een forum is waarbij wij uw gegevens niet kunnen inzien, kunnen wij u alleen verder helpen als u ons een bericht toestuurt met uw persoonlijke gegevens.

    Wij willen uw terugkoppeling graag persoonlijk met u bespreken, als u zich bedenkt dat zien wij uw bericht graag tegemoet op anna@simpel.nl.

    Met vriendelijke groet,

    Anna van Dijck,
    Simpel

    Mefrauw Anna van Diijck van Simpel zegt:

    Ooh wat erg zeg. Ik vind het heerseres sielig foor je. Omdat ik nie uw contactgegevens heb zou ik graag wille dat u uw klacht doorgeeft aan stom@simpel.nl
    Friendelijke Groet
    Mefrauw Anna

    Nog een prettige dag

    Reageer

  • 0

    M Tempel zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 22222
    • 11111

    Nu al 2x dat mijn zoon over zijn databundel van 3 GB in de 6 maanden dat we dit abonnement hebben omdat Simpel alles naar boven afrond. 0,37 Mb wordt 1 enz. De teller op de telefoon geeft aan 2,04 Gb volgens mijn Simpel zit hij al aan 3,26 Gb ik kan dit nu niet er eerlijk en klantvriendelijk vinden. Als ik dit had geweten hadden we niet voor simpel gekozen.

    Anna van Dijck zegt:

    Beste meneer Tempel,

    Iedere internet sessie wordt afgerond per Kb. Aan het eind van de maand worden alle Kb's opgeteld en als MB afgerond. Uiteraard willen wij dat alles juist in rekening wordt gebracht, ik wil u daarom vragen om mij een e-mail te sturen naar anna@simpel.nl.

    Met vriendelijke groet,

    Anna

    Simpel

    Reageer

  • +1

    Bjorn zegt:
    • 44444
    • 33333
    • 11111
    • 33333

    hoi mensen, ik heb een iPhone en een simpel abbonement. voor de app store bestaat er geen mijnsimpel-app en de site is erg traag dus ik hoop dat simpel snel met een oplossing komt voor de iPhone-gebruiker want die site is niks.

    groet, Bjorn

    Anna van Dijck zegt:

    Beste Bjorn,

    Graag kijken we even met u mee om te zien waarom de website bij langzaam werkt. Ik wil u daarom vragen een e-mail te sturen naar anna@simpel.nl met uw melding en uw persoonlijke gegevens.

    Met vriendelijke groet,

    Sascha

    Simpel

    Reageer

  • -1

    Bas zegt:
    • 55555
    • 33333
    • 22222
    • 22222

    Beste heer/ mevrouw/ Simpel.nl

    In de algemene voorwaarden van ''De belrevolutie'' staat:

    Simpel behoudt zich het recht voor om de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen en/of de actie voortijdig te beëindigen.

    Vraag:
    Eigenlijk mag simpel.nl door die ene zin toch alle voorwaarden aanpassen die van toepassing zijn op de actie '' De belrevolutie''? Dit ook te nadele van klanten? Denk aan de
    actieduur, de actietarieven, hoeveelheid belminuten, aantal GB internet, contractduur enz. Zie ik dit mogelijk verkeerd.

    kunt u/simpel.nl garanderen dat abonnementen zoals deze zijn afgesloten tijdens de actie '' De belrevolutie'' voor respectievelijk 10/ 15/ 20 euro ook inhoudelijk ongewijzigd blijven tot het einde van de looptijd zonder tussentijdse aanpassing van de klant zelf?

    Graag hoor ik van u! Zoals gezegd vind ik de actie zeer aantrekkelijk, maar de algemene voorwaarden een beetje apart.

    Reageer

  • -1

    Bas zegt:
    • 55555
    • 33333
    • 22222
    • 22222

    Beste heer/ mevrouw/ Simpel.nl

    In de algemene voorwaarden van ''De belrevolutie'' staat:

    Simpel behoudt zich het recht voor om de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen en/of de actie voortijdig te beëindigen.

    Vraag:
    Door deze zin in de algemene voorwaarden maken ze alle andere actievoorwaarden toch nietig?
    Heeft simpel.nl recht om tussentijds de prijzen van de actie ''De belrevolutie'' die 24 maanden loopt te verhogen?

    Stel ik sluit nu onbeperkt bellen en 1GB internet af voor 10 euro, voor 24 maanden, kan simpel.nl mijn abonnementskosten na 6 maanden verhogen tot bijvoorbeeld 25 euro?

    Dit lijkt mij namelijk onredelijk bezwarend zoals dit bij wet heet.

    Graag een reactie,gezien de actie wel mijn interesse heeft


    Groeten Bas

    Anna van Dijck zegt:

    Beste Bas,

    Leuk dat u interesse heeft in de Belrevolutie.

    Wat er met de actievoorwaarden bedoeld wordt, is dat wij de actie voor 31 december kunnen stoppen. Als wij dit doen heeft dit geen invloed voor u als u al een abonnement met de Belrevolutie heeft afgesloten.

    Als u heeft gekozen voor de Belrevolutie maakt u gewoon 24 maanden gebruik van dezelfde bundelprijzen als u deze niet tussentijds wijzigt. Zelfs na de 24 maanden lopen de actieprijzen door als u zelf geen wijzigingen doorvoert.

    Met vriendelijke groet,

    Anna

    Simpel

    Reageer

  • -3

    Federica zegt:

    Is it possible that elientvag D levels during gestation provides an intrinsic value not yet fully appreciated?Potentiation of neural development, perhaps? Neonatal immune system enhancements to combat environmental pathogens (malaria, sleeping sickness, etc.?) Science will tell, eventually, but for now We can point to how we now know that a minute shortage in folic acid during pregnancy, for example, can lead to horrendous, profoundly bad birth defects in neural development.In 5 or 10 years it is possible that the medical community will accept, will know that likewise, a small shortage, say 40 billionths of a gram per ml in a mom-to-be, also causes horrendous bad effects. ( which some of us already accept as likely enough to be worth avoiding).We have strong suspicions already, but the day for clarity is fast approaching and I look for the day when the mounting slope for say, austism, ADD, etc. reverses from 1 in 88 births and retreats to a frequency that cannot be easily measured. For the cost of some regular sun exposure, or a few pennies in D3 capsules each day, or both. I find this a very exciting time, frankly.

    Reageer

  • -1

    JAtC zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Ik ben nu ongeveer een half jaar klant bij Simpel. Overgestapt van Vodafone omdat Simpel een mooie aanbieding had (onbeperkt bellen en sms en 3 GB data) voor €27,50 pm.

    Vanaf begin is alles gelopen zoals beloofd/gepland. Even wat onduidelijkheid over procedure met nummerbehoud maar dat is door telefonisch contact met Simpel snel (en correct) opgelost.

    Het kan dus wel...

    Anna van Dijck zegt:

    Beste JAtC,

    Vriendelijk bedankt voor uw feedback. Dit soort informatie helpt ons echt om inzicht te bieden in de ervaringen van klanten.
    Goed om te lezen dat u tevreden bent met uw abonnement.

    Met vriendelijke groet,

    Anna van Dijck

    Simpel

    Reageer

  • 0

    yvonne zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Mijn dochter heeft haar internet uitstaan, toch gaat ze over haar mb,s heen. Hoe kan dit. Moet nu 50 euro betalen. Antwoord van simpel dan zit je dochter stiekum op internet.

    Anna van Dijck zegt:

    Beste Yvonne,

    Ik help u graag verder. Omdat ik geen klantgegevens van u heb wil ik u vragen om een bericht te sturen naar anna@simpel.nl. Wij zullen dan binnen 3 werkdagen contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Anna van Dijck

    Simpel

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring