Ritel.nl


Prijs 3.223.223.223.223.22
Levering2.792.792.792.792.79
Ondersteuning2.632.632.632.632.63
Totaal oordeel2.752.752.752.752.75

Ritel Ritel.nlRitel is een gsm webshop die al jaren vele mobieltjes (al dan niet in combinatie met cadeau’s) verkoopt.

Ritel.nl levert alle abonnementen van de providers KPN/Hi, Vodafone, T-mobile, Telfort en Debitel. Daarbij leveren zij van alle bekende merken de mobiele telefoons, waaronder Nokia, Samsung, Siemens, Sony Ericsson, Motorola, LG.

Wat is jouw ervaring met Ritel? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Ritel.nl vind je hieronder.


45 Positief 63 Negatief 143 reviews - gemiddelde: 2.842.842.842.842.84 5.7 uit 10

143 Ervaringen voor Ritel.nl

  • 0

    Danny Brus zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Laat nooit iets repareren bij Ritel Pijnacker! Aan het begin verstrekken ze een verkeerde verwachte datum dat het gerepareerd is, daarna zeggen ze dat het nog niet binnen is, daarna is de maker ziek. Altijd wat dus. Aan het einde van de rit kan je je product ophalen en proberen ze je ook nog de borg af te troggelen. Je kunt maar beter een dorp verder rijden dan ben je waarschijnlijk minder tijd kwijt.

    Reageer

  • +1

    de Witte zegt:
    • 55555
    • 44444
    • 55555
    • 55555

    Iphone 6 zojuist gekocht bij ritel Rotterdam. Winkel is wel erg klein vergeleken met filiaal Dordrecht of Barendrecht. Duurde wel even voordat het toestel werd geleverd, maar dit was van te voren al verteld.

    Reageer

  • +1

    H. Doorn zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Winkel in Rotterdam bezocht, fijn geholpen ook goede service na aankoop. Geen problemen ondervonden. Personeel in de winkel is behulpzaam en denkt mee. Prijs kan altijd beter maar wel scherp.

    Reageer

  • +1

    Rayen Rotterdam zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Top bedrijf! Heb vandaag een verlenging van KPN aangesloten. Geholpen door Surinaamse man heel aardig, behulpzaam en zeer klantvriendelijk. Ritel Rotterdam bedankt voor de service.

    Reageer

  • -1

    Peter zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Oplichters, mijn oma 5 euro laten betalen voor het knippen van een simkaartje. Wat een trieste k*twinkel ben je dan. Hier kom ik dus nooit meer.

    Reageer

  • -1

    M. Woning zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Wat een k.. bedrijf koop je een toestel blijkt het bij aankomst defect te zijn. nu zijn we bijna 14 dagen verder van hun hoor je niets en alles moet bij jou weg komen. Telefonisch en via mail bij aankomst defect toestel per ommegaande nieuw toestel belooft.
    Ook dit zijn weer loze beloften toestel een week in hun bezit maar ik nog geen nieuwe. Ze komen hun afspraken niet na.
    DOE GEEN ZAKEN MET HUN EN BETAAL LIEVER ERGENS ANDERS IETS MEER WAAR ZE HUN AFSPRAKEN WEL NA KOMEN.

    Reageer

  • +1

    Amayota zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Heel vaak besteld en elke keer goed geholpen.
    Als het zou kunnen zou ik tientallen abonnementen afsluiten, helaas gaat dit niet.

    Top service

    Reageer

  • -2

    Daan Vermeer zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Beste Allen,

    Ze zeggen goedkoop is duurkoop, bij Ritel klopt deze gezegde dan ook helemaal. Ik zal nooit meer 1 stap bij dit malafide bedrijf zetten.

    Slechte bereikbaarheid, afspraken worden niet nagekomen, arrogante behandeling van klanten, en toestellen worden weken, maanden later afgeleverd dan beloofd./

    GEEN ZAKEN DOEN MET RITTEL ROTTERDAM CENTRUM!!!!!!!!!!!

    Reageer

  • 0

    Henk-Jan zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Super slechte service.
    Reageren slecht en beloven veel

    Reageer

  • -1

    Jansen zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    waardeloos

    Reageer

  • +1

    Guido zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Top ervaring met Ritel.
    Vorige week maandag besteld om 14:45, dag later had ik alles binnen.
    Gebeld met de klantenservice omdat ik een vraag had over mijn order, zeer goed geholpen.
    Ben zeer te spreken over Ritel.nl en zal hier zeker vaker bestellen!

    Toppers!!!

    Reageer

  • 0

    Guido zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Vorige week een bestelling gedaan bij Ritel.
    De dag er na had ik alles binnen.
    Goede klantenservice, zij waren zeer behulpzaam.
    Ik ga zeker vaker bestellen bij Ritel.nl

    Toppers!

    Reageer

  • -3

    Willemsen zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Al vanaf november 2013 is mijn i phone 5 kapot. Gekocht bij de Ritel Etten-Leur. Iedere keer terug voor zogenaamde reparatie. Komt de tfn na 12 weken en veel vragen eindelijk terug, is die nog kapot. Zojuist weer geweest, is nu juli 2014, weer ter reparatie aanbieden zeggen ze. Ben hem minimaal 14 dagen kwijt. Geen leentoestel, want dat is men niet verplicht. Wat een ontzettend slechte service. Zeg maar, geen service. Heb een tfn maar kan hem al vanaf november 2013 dus niet gebruiken. Maanden moet ik wachten op een niet uitgevoerde reparatie. Koop hier dus NOOIT

    Reageer

  • -4

    Henk zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wat een waardeloos bedrijf is dit en dat voor deze tijd waar je toch wel echt je klanten nodig hebt.

    KOOP HIER NOOIT IETS, HET LEVERT JE ALLEEN MAAR ERGERNIS OP!!!

    Beloftes worden gewoon niet na gekomen, ze hebben iedere keer een andere smoes.

    Reageer

  • -4

    Dame zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik vind het een waardeloos bedrijf. Ik zag een hoesje voor de samsung note 3 NEO bij hun webshop. Ik was in de winkel op dat moment, ik heb het samen met de verkoper besteld. Levertijd MAX 2 weken stond erbij. Ik ben nu inmiddels 6 weken verder, ik heb betaal nooit meer wat gehoord. Tussentijds nog gebeld ze gaven aan kom met de kassabon dan krijg je je geld terug want we gaan niet leveren omdat ze hem kennelijk toch niet op voorraad hadden. Je raad het al mijn bon kon ik niet meer terugvinden maar me bankafschrift wel want ik heb via me bankpas betaald. Krijg ik te horen van het hoofdkantoor ga maar de winkel want met bankafschrift kun je ook je geld terug krijgen. In Rotterdam op de lijnbaan bij Ritel wordt me doodleuk verteld sorry mevrouw maar mijn collega heeft het mis, je krijgt je geld niet terug dmv dit bewijs.


    Inmiddels mijn rechtsbijstandverzekering ingeschakeld en dit maar voor een bedrag van 28 euro. Ritel ik hoop dat jullie snel fait gaan want jullie verdienen het niet om maar 1 euro cent winst te maken oplichters.

    Reageer

  • -2

    de Boer zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Slecht bedrijf! Donderdag ruim op tijd besteld bij bol.com (Via externe verkoper Ritel.nl). De levertijd was 1-2 werkdagen, dus zou ik mijn Galaxy S3 Zaterdags of 's Maandags krijgen. Na de te late levering heb ik Bol.com gebeld en de zaak uitgelegd. Bol.com heeft hierna contact gezocht met Ritel.nl waarna het pakket nog niet eens verzonden was, na het contact hebben ze hem wel gelijk afgeleverd aan GLS. Ik kreeg een mailtje van Ritel.nl dat het pakket verzonden was en dat ik hem kon volgen met Track en Trace, maar er zat helemaal geen Track en Trace nummer bij de mail. Ik heb mijn pakket nu wel binnen en ik ben er blij mee.

    Dit was een extreem slecht service van Ritel.nl en niet van Bol.com, zij kunnen er niets aan doen.

    Slecht ervaring, nooit hier iets kopen.

    Reageer

  • -2

    de Frel zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 22222

    Zeer trage levering(6 dagen later dan aangegeven). Verder zeer niet behulpzaam. Winkel stuurt je naar de site en andersom. NOOIT MEER RITEL VOOR MIJ

    Reageer

  • -5

    m ijpelaar zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    waardeloos!
    Ik zag 3 weken geleden n mooie aanbieding bij Ritel, te mooi eigenlijk. Besteld ende reactie van Ritel: Vodsfone heeft u afgewezen!Onbegrijpelijk, ik heb veen schulden, nooit gehad. Vodafone gebeld, had geeneens de aanvraag ontvsngen en kon ook niets vinden op mijn naam adres en mobiel nummer. Ik een mail gestuurd naar Ritel, dat als de aanbieding noet klopt ze niet de provider de schuld moeten geven dat die de klant weigert..geen
    reactie

    Reageer

  • -2

    Weyand zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ingegaan op een aanbieding van € 31,- per maand: Samsung met 250 belminuten en 500 Mb. Dat blijkt dus in de praktijk € 106,- (honderd-en-zes!!!!) per maand te zijn. En dan ontstaat de "kastje-naar-de-muur" taktiek. T-Mobile verwijst naar Ritel en andersom.

    Reageer

  • -3

    Marie zegt:
    • 11111
    • 44444
    • 22222
    • 22222

    Vanmiddag in winkel Tilburg geweest voor klacht. Niet klantvriendelijk behandeld, verkoopster werd zelfs boos! Nou ja tegenwoordig is klant geen koning meer! Als klacht niet serieus genomen wordt stappen ondernemen of rijdende rechter of Vara kassa programma. Wij zullen hier nooit meer een telefoon aanschaffen.

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring