Ritel.nl


Prijs 3.213.213.213.213.21
Levering2.732.732.732.732.73
Ondersteuning2.562.562.562.562.56
Totaal oordeel2.72.72.72.72.7

Ritel is een gsm webshop die al jaren vele mobieltjes (al dan niet in combinatie met cadeau’s) verkoopt.

Ritel.nl levert alle abonnementen van de providers KPN/Hi, Vodafone, T-mobile, Telfort en Debitel. Daarbij leveren zij van alle bekende merken de mobiele telefoons, waaronder Nokia, Samsung, Siemens, Sony Ericsson, Motorola, LG.

Wat is jouw ervaring met Ritel? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Ritel.nl vind je hieronder.


46 Positief 69 Negatief 150 reviews - gemiddelde: 2.82.82.82.82.8 5.6 uit 10

150 Ervaringen voor Ritel.nl

  • -1

    Anja zegt:
    • 55555
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    De aankoop van een Samsung Note 4 bij Ritel Waalwijk,
    Binnen 9 werkdagen doet deze telefoon helemaal niets meer.
    Terug bij de winkel wordt er niet naar gekeken, en zeggen ze dat ze hem opsturen naar het servicepunt, tegelijk zeggen ze erbij, maar je hebt toch een verzekering? Dat klopt inderdaad, maar ook 2 jaar garantie.
    Toen naar Samsung Den Bosch servicepunt gegaan, getest en inderdaad het toestel is "OVERLEDEN".
    ER schijnt een regeling te zijn dat het binnen een aantal dagen na aankoop een nieuwe verstrekt kan worden, Hier doen ze niet aan MEE. Nou ben je zo het toestel 3 weken kwijt, met een vakantie voor de deur.
    Een vervangend toestel wordt gegeven deze is ongeveer 10 jaar oud.

    Na al het gebel met diverse organisaties en bedrijven, die deze service wel geven(nieuw toestel) kom ik tot de conclusie dat ik voortaan direct naar een reguliere provider ga.

    De service na het over de drempel stappen, val mij vies tegen.

    Reageer

  • 0

    Michel stoel zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Net voor de tweede keer besteld bij titel. ..vorige abonnement liep super geen klachten en goede afhandeling....nu het tweede abonnement. ..nog meer tevreden..vragen goed afgehandeld snelle levering goede prijs...ik zou zeggen DOEN fijne maatschappij

    Reageer

  • 0

    Ab zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 22222

    Slechte ervaring,wilde samsung s3 kreeg opgestuurd samsung s3 neo
    die goed koper is, maar wel de duurdere prijs berekenen voor samsung s3
    bij navraag was samsungs3 niet meer te leveren,maar dan wel zonder klant te ivoormeren andere telefoon leveren tegen de hoogste prijs. hoop geouwehoer gehad,slechte service

    Reageer

  • 0

    Marketflyer zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 22222

    Samsung S6 aangeschaft nadat contract was afgelopen bij Ritel IJsselstein. Blijkt franchisevestiging te zijn in computerzaak. Anders dan dat ik was gewend geen echte Ritel winkel. Was vestiging Middelburg gewend en daar was service etc altijd prima. Simkaart van oude S4 werd niet overgezet naar S6 en info over overzetten van mijn gegevens van S4 naar S6 was falicant fout. Thuisgekomen simkaart geprobeerd te installeren. Lukte dus niet omdat in de S6 een veel kleinere simkaart gaat. Gebeld> Ja sorry vergeten. Wel heel erg slordig. Resultaat: Terug om nieuwe simkaart te halen. Geen enkele genoegdoening gehad (extra rit van 60km + ergernis). ADVIES: Koop dus nieuwe telefoon zeker niet bij Ritel vestiging in IJsselstein!!! Zeer slechte service. Men verkoopt je alleen het product en daarmee houdt het op!

    Reageer

  • -2

    Githa Waterman zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ritel heeft aan mijn bejaarde ouders een mobiel in vestiging in Dordrecht verkocht voor 163 euro en ze daarbij een verzekering aangesmeerd met de looptijd van een jaar. Hiervoor moeten ze per maand 17,99 betalen! Tel uit je winst. Echt schandalig hoe ze met hun oudere klanten omgaan.

    Reageer

  • -1

    Jolanda zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 22222

    Hallo,

    Ik vind dat Ritel slechte service verleend. Ik zou nooit je telefoon ter reparatie sturen!! Er werd mij verteld dat ik 2 jaar garantie zou hebben. Mijn telefoon had kuren en dacht ik stuur hem op ter reparatie. Ik had van te voren ritel gebeld en uitgelegd wat ermee aan de hand was. Volgens ritel viel dit onder de garantie. Ik heb mijn telefoon de week voor kerst opgestuurd en ik heb hem nog steeds niet terug ontvangen!!!!! Ik ben hem al 3 maanden kwijt en heb hem nog steeds niet. Ook fijn is dat er nergens aangegeven stond dat je de 'zoek my iphone' app uit moest zetten. Ritel liet dit niet weten, waardoor ik een maand voor niks heb zitten wachten. Ook kost de reparatie mij 133,-!!!!! Vandaar dat ik aanbeveel om je telefoon daar niet naartoe te sturen en dat je garantie nergens onder valt.
    Ik hoop ooit mijn telefoon nog terug te krijgen... De klantenservice is slecht bereikbaar..

    Reageer

  • 0

    Fender zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    ik ben nu al mijn telefoon om precies te zijn 6,5 weken kwijt. ik heb in april 2014 een Iphone 5s gekocht bij Ritel.daarbij heb ik een verzekeringsabonnement van maar liefst 13 euro per maand. maar de bovenkant van mijn Iphone is los te komen gaan zitten en omhoog gegaan, ik had geen beeld meer en niets deed het meer. meer dan 6 weken geleden ging ik naar Ritel. ik heb daar mijn Iphone laten zien en uitgelegd wat ermee gebeurt is. ze hebben hem opgestuurd via de garantie. 3 weken lang zou ik hem kwijt zijn. ik zou elke dag een mailtje krijgen wat er met de telefoon gebeurde. heb geen een mailtje gehad in deze 6,5 week. ik zou gebeld worden als me telefoon er was. ben niet gebeld heb zelf naar ze moeten bellen. ik heb een telefoon mogen lenen waarvan en de telefoon kapot was en ook nog eens de oplader. had dus geen telefoon. 3 weken later ging ik netjes naar de winkel om mijn telefoon op te halen. die al 3 weken daar lag omdat de app find my iphone erop stond. dat bleek later niet zo te zijn. ik wou me telefoon. maar zonder enige toestemming of bespreking is hij terug opgestuurd weer naar de garantie terwijl hij naar de verzekering toe moest. zou 2 weken duren. ik kwam na 2 weken terug. raad eens, geen telefoon. ik heb hem toen zelf op moeten sturen naar de verzekering harmony service. zou een week duren. ondertussen zijn we 10 dagen verder. nog steeds geen Iphone gezien. ben benieuwd wanneer ik mijn telefoon terug krijg. begin het nu echt zat te worden. heb geen telefoon gekocht om hem niet te kunnen gebruiken.en dat abonnement moet ik maar gewoon doorbetalen 26 euro.. en ook nog eens 20 euro eigen risico.

    Reageer

  • -1

    Danny Brus zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Laat nooit iets repareren bij Ritel Pijnacker! Aan het begin verstrekken ze een verkeerde verwachte datum dat het gerepareerd is, daarna zeggen ze dat het nog niet binnen is, daarna is de maker ziek. Altijd wat dus. Aan het einde van de rit kan je je product ophalen en proberen ze je ook nog de borg af te troggelen. Je kunt maar beter een dorp verder rijden dan ben je waarschijnlijk minder tijd kwijt.

    Reageer

  • +1

    de Witte zegt:
    • 55555
    • 44444
    • 55555
    • 55555

    Iphone 6 zojuist gekocht bij ritel Rotterdam. Winkel is wel erg klein vergeleken met filiaal Dordrecht of Barendrecht. Duurde wel even voordat het toestel werd geleverd, maar dit was van te voren al verteld.

    Reageer

  • +1

    H. Doorn zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Winkel in Rotterdam bezocht, fijn geholpen ook goede service na aankoop. Geen problemen ondervonden. Personeel in de winkel is behulpzaam en denkt mee. Prijs kan altijd beter maar wel scherp.

    Reageer

  • 0

    Rayen Rotterdam zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Top bedrijf! Heb vandaag een verlenging van KPN aangesloten. Geholpen door Surinaamse man heel aardig, behulpzaam en zeer klantvriendelijk. Ritel Rotterdam bedankt voor de service.

    Reageer

  • -1

    Peter zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Oplichters, mijn oma 5 euro laten betalen voor het knippen van een simkaartje. Wat een trieste k*twinkel ben je dan. Hier kom ik dus nooit meer.

    Reageer

  • -2

    M. Woning zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Wat een k.. bedrijf koop je een toestel blijkt het bij aankomst defect te zijn. nu zijn we bijna 14 dagen verder van hun hoor je niets en alles moet bij jou weg komen. Telefonisch en via mail bij aankomst defect toestel per ommegaande nieuw toestel belooft.
    Ook dit zijn weer loze beloften toestel een week in hun bezit maar ik nog geen nieuwe. Ze komen hun afspraken niet na.
    DOE GEEN ZAKEN MET HUN EN BETAAL LIEVER ERGENS ANDERS IETS MEER WAAR ZE HUN AFSPRAKEN WEL NA KOMEN.

    Reageer

  • +1

    Amayota zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Heel vaak besteld en elke keer goed geholpen.
    Als het zou kunnen zou ik tientallen abonnementen afsluiten, helaas gaat dit niet.

    Top service

    Reageer

  • -3

    Daan Vermeer zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Beste Allen,

    Ze zeggen goedkoop is duurkoop, bij Ritel klopt deze gezegde dan ook helemaal. Ik zal nooit meer 1 stap bij dit malafide bedrijf zetten.

    Slechte bereikbaarheid, afspraken worden niet nagekomen, arrogante behandeling van klanten, en toestellen worden weken, maanden later afgeleverd dan beloofd./

    GEEN ZAKEN DOEN MET RITTEL ROTTERDAM CENTRUM!!!!!!!!!!!

    Reageer

  • 0

    Henk-Jan zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Super slechte service.
    Reageren slecht en beloven veel

    Reageer

  • -1

    Jansen zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    waardeloos

    Reageer

  • +1

    Guido zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Top ervaring met Ritel.
    Vorige week maandag besteld om 14:45, dag later had ik alles binnen.
    Gebeld met de klantenservice omdat ik een vraag had over mijn order, zeer goed geholpen.
    Ben zeer te spreken over Ritel.nl en zal hier zeker vaker bestellen!

    Toppers!!!

    Reageer

  • 0

    Guido zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Vorige week een bestelling gedaan bij Ritel.
    De dag er na had ik alles binnen.
    Goede klantenservice, zij waren zeer behulpzaam.
    Ik ga zeker vaker bestellen bij Ritel.nl

    Toppers!

    Reageer

  • -3

    Willemsen zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Al vanaf november 2013 is mijn i phone 5 kapot. Gekocht bij de Ritel Etten-Leur. Iedere keer terug voor zogenaamde reparatie. Komt de tfn na 12 weken en veel vragen eindelijk terug, is die nog kapot. Zojuist weer geweest, is nu juli 2014, weer ter reparatie aanbieden zeggen ze. Ben hem minimaal 14 dagen kwijt. Geen leentoestel, want dat is men niet verplicht. Wat een ontzettend slechte service. Zeg maar, geen service. Heb een tfn maar kan hem al vanaf november 2013 dus niet gebruiken. Maanden moet ik wachten op een niet uitgevoerde reparatie. Koop hier dus NOOIT

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring