Ritel.nl


Prijs 3.173.173.173.173.17
Levering2.752.752.752.752.75
Ondersteuning2.572.572.572.572.57
Totaal oordeel2.72.72.72.72.7

Ritel Ritel.nlRitel is een gsm webshop die al jaren vele mobieltjes (al dan niet in combinatie met cadeau’s) verkoopt.

Ritel.nl levert alle abonnementen van de providers KPN/Hi, Vodafone, T-mobile, Telfort en Debitel. Daarbij leveren zij van alle bekende merken de mobiele telefoons, waaronder Nokia, Samsung, Siemens, Sony Ericsson, Motorola, LG.

Wat is jouw ervaring met Ritel? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Ritel.nl vind je hieronder.


42 Positief 62 Negatief 139 reviews - gemiddelde: 2.82.82.82.82.8 5.6 uit 10

139 Ervaringen voor Ritel.nl

  • 0

    Peter zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Oplichters, mijn oma 5 euro laten betalen voor het knippen van een simkaartje. Wat een trieste k*twinkel ben je dan. Hier kom ik dus nooit meer.

    Reageer

  • 0

    M. Woning zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Wat een k.. bedrijf koop je een toestel blijkt het bij aankomst defect te zijn. nu zijn we bijna 14 dagen verder van hun hoor je niets en alles moet bij jou weg komen. Telefonisch en via mail bij aankomst defect toestel per ommegaande nieuw toestel belooft.
    Ook dit zijn weer loze beloften toestel een week in hun bezit maar ik nog geen nieuwe. Ze komen hun afspraken niet na.
    DOE GEEN ZAKEN MET HUN EN BETAAL LIEVER ERGENS ANDERS IETS MEER WAAR ZE HUN AFSPRAKEN WEL NA KOMEN.

    Reageer

  • 0

    Amayota zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Heel vaak besteld en elke keer goed geholpen.
    Als het zou kunnen zou ik tientallen abonnementen afsluiten, helaas gaat dit niet.

    Top service

    Reageer

  • -1

    Daan Vermeer zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Beste Allen,

    Ze zeggen goedkoop is duurkoop, bij Ritel klopt deze gezegde dan ook helemaal. Ik zal nooit meer 1 stap bij dit malafide bedrijf zetten.

    Slechte bereikbaarheid, afspraken worden niet nagekomen, arrogante behandeling van klanten, en toestellen worden weken, maanden later afgeleverd dan beloofd./

    GEEN ZAKEN DOEN MET RITTEL ROTTERDAM CENTRUM!!!!!!!!!!!

    Reageer

  • 0

    Henk-Jan zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Super slechte service.
    Reageren slecht en beloven veel

    Reageer

  • 0

    Jansen zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    waardeloos

    Reageer

  • 0

    Guido zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Top ervaring met Ritel.
    Vorige week maandag besteld om 14:45, dag later had ik alles binnen.
    Gebeld met de klantenservice omdat ik een vraag had over mijn order, zeer goed geholpen.
    Ben zeer te spreken over Ritel.nl en zal hier zeker vaker bestellen!

    Toppers!!!

    Reageer

  • 0

    Guido zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Vorige week een bestelling gedaan bij Ritel.
    De dag er na had ik alles binnen.
    Goede klantenservice, zij waren zeer behulpzaam.
    Ik ga zeker vaker bestellen bij Ritel.nl

    Toppers!

    Reageer

  • -2

    Willemsen zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Al vanaf november 2013 is mijn i phone 5 kapot. Gekocht bij de Ritel Etten-Leur. Iedere keer terug voor zogenaamde reparatie. Komt de tfn na 12 weken en veel vragen eindelijk terug, is die nog kapot. Zojuist weer geweest, is nu juli 2014, weer ter reparatie aanbieden zeggen ze. Ben hem minimaal 14 dagen kwijt. Geen leentoestel, want dat is men niet verplicht. Wat een ontzettend slechte service. Zeg maar, geen service. Heb een tfn maar kan hem al vanaf november 2013 dus niet gebruiken. Maanden moet ik wachten op een niet uitgevoerde reparatie. Koop hier dus NOOIT

    Reageer

  • -3

    Henk zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wat een waardeloos bedrijf is dit en dat voor deze tijd waar je toch wel echt je klanten nodig hebt.

    KOOP HIER NOOIT IETS, HET LEVERT JE ALLEEN MAAR ERGERNIS OP!!!

    Beloftes worden gewoon niet na gekomen, ze hebben iedere keer een andere smoes.

    Reageer

  • -3

    Dame zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik vind het een waardeloos bedrijf. Ik zag een hoesje voor de samsung note 3 NEO bij hun webshop. Ik was in de winkel op dat moment, ik heb het samen met de verkoper besteld. Levertijd MAX 2 weken stond erbij. Ik ben nu inmiddels 6 weken verder, ik heb betaal nooit meer wat gehoord. Tussentijds nog gebeld ze gaven aan kom met de kassabon dan krijg je je geld terug want we gaan niet leveren omdat ze hem kennelijk toch niet op voorraad hadden. Je raad het al mijn bon kon ik niet meer terugvinden maar me bankafschrift wel want ik heb via me bankpas betaald. Krijg ik te horen van het hoofdkantoor ga maar de winkel want met bankafschrift kun je ook je geld terug krijgen. In Rotterdam op de lijnbaan bij Ritel wordt me doodleuk verteld sorry mevrouw maar mijn collega heeft het mis, je krijgt je geld niet terug dmv dit bewijs.


    Inmiddels mijn rechtsbijstandverzekering ingeschakeld en dit maar voor een bedrag van 28 euro. Ritel ik hoop dat jullie snel fait gaan want jullie verdienen het niet om maar 1 euro cent winst te maken oplichters.

    Reageer

  • -1

    de Boer zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Slecht bedrijf! Donderdag ruim op tijd besteld bij bol.com (Via externe verkoper Ritel.nl). De levertijd was 1-2 werkdagen, dus zou ik mijn Galaxy S3 Zaterdags of 's Maandags krijgen. Na de te late levering heb ik Bol.com gebeld en de zaak uitgelegd. Bol.com heeft hierna contact gezocht met Ritel.nl waarna het pakket nog niet eens verzonden was, na het contact hebben ze hem wel gelijk afgeleverd aan GLS. Ik kreeg een mailtje van Ritel.nl dat het pakket verzonden was en dat ik hem kon volgen met Track en Trace, maar er zat helemaal geen Track en Trace nummer bij de mail. Ik heb mijn pakket nu wel binnen en ik ben er blij mee.

    Dit was een extreem slecht service van Ritel.nl en niet van Bol.com, zij kunnen er niets aan doen.

    Slecht ervaring, nooit hier iets kopen.

    Reageer

  • -1

    de Frel zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 22222

    Zeer trage levering(6 dagen later dan aangegeven). Verder zeer niet behulpzaam. Winkel stuurt je naar de site en andersom. NOOIT MEER RITEL VOOR MIJ

    Reageer

  • -4

    m ijpelaar zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    waardeloos!
    Ik zag 3 weken geleden n mooie aanbieding bij Ritel, te mooi eigenlijk. Besteld ende reactie van Ritel: Vodsfone heeft u afgewezen!Onbegrijpelijk, ik heb veen schulden, nooit gehad. Vodafone gebeld, had geeneens de aanvraag ontvsngen en kon ook niets vinden op mijn naam adres en mobiel nummer. Ik een mail gestuurd naar Ritel, dat als de aanbieding noet klopt ze niet de provider de schuld moeten geven dat die de klant weigert..geen
    reactie

    Reageer

  • -2

    Weyand zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ingegaan op een aanbieding van € 31,- per maand: Samsung met 250 belminuten en 500 Mb. Dat blijkt dus in de praktijk € 106,- (honderd-en-zes!!!!) per maand te zijn. En dan ontstaat de "kastje-naar-de-muur" taktiek. T-Mobile verwijst naar Ritel en andersom.

    Reageer

  • -3

    Marie zegt:
    • 11111
    • 44444
    • 22222
    • 22222

    Vanmiddag in winkel Tilburg geweest voor klacht. Niet klantvriendelijk behandeld, verkoopster werd zelfs boos! Nou ja tegenwoordig is klant geen koning meer! Als klacht niet serieus genomen wordt stappen ondernemen of rijdende rechter of Vara kassa programma. Wij zullen hier nooit meer een telefoon aanschaffen.

    Reageer

  • -2

    Miquel shane gompel zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Mensen mensen toch als u toch een last heeft wrrm niet via de rond rijdende rechter een civiele zaak aanspannen of de gewonw rechter maar daar moet je wel eigen bijdrage voor betalen ligt eraan..
    Well people thanks for reading goodbye:)

    Reageer

  • -4

    Jasper zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 33333

    Ik heb vandaag een bestelling geplaatst van een iphone 4. Een zien wanneer hij zal aankomen en/of er problemen zullen komen met dit toestel..
    Graag reacties van mensen die dit al hebben gedaan!!

    Groetjes Jasper

    Reageer

  • -3

    john zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 22222

    afgelopen week een Iphone besteld voor mijn vrouw, geleverd met pakketservice, perfect geregeld en geleverd. Alle complimenten. Toen nog één voor mijn zoon, omdat de koeriersdienst sneller kon leveren dit via de koerier gedaan. Klaarleggen legitimatiebewijs en bankpas. Zegt die koerier dat hij niet goed kan scannen, moet dus een officieel bankafschrift hebben niet ouder dan een maand. Mijn zoon doet telebankieren dus heeft die niet. Ik bied aan een goede copie van de bankpas en legitimatiebwewijs en een internet uitdraai. Pikt hij niet, dan gaat het niet door zegt hij en neemt (de al getekende) contracten mee en wilt ook de telefoon mee nemen. Die krijgt hij niet (want dan wordt er dadelijk gezegd dat ik alles heb ontvangen en kan hij die telefoon zelf in zijn zak steken).... allerlei bedreigingen........ politie gebeld en toen ging hij weg, wilde niet wachten op hen..... nadat de politie gebeld had met de koeriersdienst was alles snel opgelost en heeft mijn zoon in ieder geval zijn telefoon! In ieder geval de complimenten voor de politie!

    Reageer

  • -3

    Annemarie zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 22222
    • 33333

    Ik heb vrijdag net voor 5 uur een witte iphone besteld. € 7,95 betaald zodat deze binnen 24 uur bezorgd zou worden. Maandag kreeg ik bericht dat de witte gsm niet op voorraad is en dat de aanbieding die ik wilde die zelfde dag zou aflopen dus dat we daar niet op konden wachten.Het moest daarom een zwarte worden. Jammer maar oke. De telefoon zou dinsdag bezorgd worden. Toen ik de e-mail van de koerier kreeg was de eerste bezorg optie woensdagmiddag! Ik heb dus voor een 24 uurs bezorging betaald en heb bijna een week moeten wachten! Toen ik Ritel een klacht had gestuurd werd er gezegd dat ik maar contact op moest nemen met de koerier zelf. Daarop zei ik dat ik aan Ritel betaald heb om de gsm binnen 24 uur te leveren, dus dat ik vind dat dat hun taak is. Niets meer gehoord....
    Jammer....

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring