Ritel.nl


Prijs 3.263.263.263.263.26
Levering2.842.842.842.842.84
Ondersteuning2.672.672.672.672.67
Totaal oordeel2.82.82.82.82.8

Ritel Ritel.nlRitel is een gsm webshop die al jaren vele mobieltjes (al dan niet in combinatie met cadeau’s) verkoopt.

Ritel.nl levert alle abonnementen van de providers KPN/Hi, Vodafone, T-mobile, Telfort en Debitel. Daarbij leveren zij van alle bekende merken de mobiele telefoons, waaronder Nokia, Samsung, Siemens, Sony Ericsson, Motorola, LG.

Wat is jouw ervaring met Ritel? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Ritel.nl vind je hieronder.


39 Positief 52 Negatief 126 reviews - gemiddelde: 2.892.892.892.892.89 5.8 uit 10

126 Ervaringen voor Ritel.nl

  • -1

    m ijpelaar zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    waardeloos!
    Ik zag 3 weken geleden n mooie aanbieding bij Ritel, te mooi eigenlijk. Besteld ende reactie van Ritel: Vodsfone heeft u afgewezen!Onbegrijpelijk, ik heb veen schulden, nooit gehad. Vodafone gebeld, had geeneens de aanvraag ontvsngen en kon ook niets vinden op mijn naam adres en mobiel nummer. Ik een mail gestuurd naar Ritel, dat als de aanbieding noet klopt ze niet de provider de schuld moeten geven dat die de klant weigert..geen
    reactie

    Reageer

  • 0

    Weyand zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ingegaan op een aanbieding van € 31,- per maand: Samsung met 250 belminuten en 500 Mb. Dat blijkt dus in de praktijk € 106,- (honderd-en-zes!!!!) per maand te zijn. En dan ontstaat de "kastje-naar-de-muur" taktiek. T-Mobile verwijst naar Ritel en andersom.

    Reageer

  • -1

    Marie zegt:
    • 11111
    • 44444
    • 22222
    • 22222

    Vanmiddag in winkel Tilburg geweest voor klacht. Niet klantvriendelijk behandeld, verkoopster werd zelfs boos! Nou ja tegenwoordig is klant geen koning meer! Als klacht niet serieus genomen wordt stappen ondernemen of rijdende rechter of Vara kassa programma. Wij zullen hier nooit meer een telefoon aanschaffen.

    Reageer

  • -1

    Miquel shane gompel zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Mensen mensen toch als u toch een last heeft wrrm niet via de rond rijdende rechter een civiele zaak aanspannen of de gewonw rechter maar daar moet je wel eigen bijdrage voor betalen ligt eraan..
    Well people thanks for reading goodbye:)

    Reageer

  • -1

    Jasper zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 33333

    Ik heb vandaag een bestelling geplaatst van een iphone 4. Een zien wanneer hij zal aankomen en/of er problemen zullen komen met dit toestel..
    Graag reacties van mensen die dit al hebben gedaan!!

    Groetjes Jasper

    Reageer

  • -1

    john zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 22222

    afgelopen week een Iphone besteld voor mijn vrouw, geleverd met pakketservice, perfect geregeld en geleverd. Alle complimenten. Toen nog één voor mijn zoon, omdat de koeriersdienst sneller kon leveren dit via de koerier gedaan. Klaarleggen legitimatiebewijs en bankpas. Zegt die koerier dat hij niet goed kan scannen, moet dus een officieel bankafschrift hebben niet ouder dan een maand. Mijn zoon doet telebankieren dus heeft die niet. Ik bied aan een goede copie van de bankpas en legitimatiebwewijs en een internet uitdraai. Pikt hij niet, dan gaat het niet door zegt hij en neemt (de al getekende) contracten mee en wilt ook de telefoon mee nemen. Die krijgt hij niet (want dan wordt er dadelijk gezegd dat ik alles heb ontvangen en kan hij die telefoon zelf in zijn zak steken).... allerlei bedreigingen........ politie gebeld en toen ging hij weg, wilde niet wachten op hen..... nadat de politie gebeld had met de koeriersdienst was alles snel opgelost en heeft mijn zoon in ieder geval zijn telefoon! In ieder geval de complimenten voor de politie!

    Reageer

  • -1

    Annemarie zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 22222
    • 33333

    Ik heb vrijdag net voor 5 uur een witte iphone besteld. € 7,95 betaald zodat deze binnen 24 uur bezorgd zou worden. Maandag kreeg ik bericht dat de witte gsm niet op voorraad is en dat de aanbieding die ik wilde die zelfde dag zou aflopen dus dat we daar niet op konden wachten.Het moest daarom een zwarte worden. Jammer maar oke. De telefoon zou dinsdag bezorgd worden. Toen ik de e-mail van de koerier kreeg was de eerste bezorg optie woensdagmiddag! Ik heb dus voor een 24 uurs bezorging betaald en heb bijna een week moeten wachten! Toen ik Ritel een klacht had gestuurd werd er gezegd dat ik maar contact op moest nemen met de koerier zelf. Daarop zei ik dat ik aan Ritel betaald heb om de gsm binnen 24 uur te leveren, dus dat ik vind dat dat hun taak is. Niets meer gehoord....
    Jammer....

    Reageer

  • 0

    Vince zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Pas op met deze webshop!

    Leveren is niet hun sterkste punt, evenals hun service. Het duurt erg lang tot je antwoord krijgt, en als je eenmaal antwoord krijgt, krijg je geen of een onvolledig antwoord op je vraag. Beloftes worden niet nagekomen, keer op keer.

    Ik adviseer niemand hier iets te bestellen tenzij het in een winkel van hen zelf is. Bespaar jezelf een hoop gedoe.

    Reageer

  • -2

    Galaxy S3 zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 33333
    • 55555

    Ik ben zeer te spreken over Ritel.nl, ik heb overal rondgekeken voor een abo verlenging
    I.c.m.galaxy s3, deze is bij Ritel het goedkoopst. Op zondag besteld, direct via email contract welke je via email weer kan verzenden. Dinsdag mijn nieuwe witte Galaxy S3 geleverd + micro simkaart van provider. Kortom: Top! Volgende keer zeker weer!
    Ik heb t hier over de website, met de winkels heb ik geen ervaring.

    Reageer

  • 0

    NB zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik vind Ritel een slecht bedrijf! Ik wilde een telefoon kopen. Ik had op de website gekeken en wilde de telefoon in de winkel in Spijkenisse kopen. Daar blijkt de telefoon €80,- duurder te zijn! De verkoopmedewerker antwoord dat de website "een ander bedrijf is". Ja ja.

    Ik via de website mijn telefoon besteld. Tijdens mijn bestelling wordt gemeld dat het drie werkdagen zal duren. De dag erop een mailtje dat het toestel niet op voorraad is en dat het nog een aantal dagen gaat duren. Ik was het daar niet mee eens, want ik vind dat ze dat op de website hadden moeten melden. Dus ik annuleerde de bestelling.

    Daarop krijg ik een e-mail dat ik het geld binnen zeven dagen terug zal ontvangen. Zit nu op dag zes, dus maar hopen dat ze op tijd zijn. Hoe moeilijk is het om geld over te boeken? Duurde mij vijf minuten toen ik mijn bestelling plaatste. Waarom moet ik zeven dagen (en misschien wel langer) wachten? En dit wanneer Ritel zijn afspraak niet kan nakomen van de levertijd. Het gaat niet om een tientje, maar om een bedrag van in de tweehonderd euro!

    Ik herken de slechte bereikbaarheid. Niet te bereiken via telefoon, alleen via de website. Soms kan het sneller werken als je iemand aan de telefoon krijgt en je interactie hebt en dat iemand echt meteen iets voor je kan regelen. Ritel stuurt alleen via no-reply.

    Dit schaad bij mij het vertrouwen om via internet te kopen.

    Reageer

  • -1

    Martijn zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Nooit doen ...WAARSCHUWING ....Nooit RItel...

    Iphone nieuw binnen een week stuk nu twee maanden verder en nog geen nieuwe..meerdere mails ...geen reactie .....telefoon wordt niet opgenomen..

    Hoop binnenkort even langs te gaan met wat mensen........

    hannie heb het zelfde zegt:

    heb het zelfde net mijn yarvik retour helemaal niets aangedaan en mijn spuleen zijn niet compleet de tablet doet het gewoon niet weer retour zeker kost 8 euro bellen gaat helemaal niet je krijgt niemand mailen de site doet het niet pakt het niet zal wel zien hoe dit verloopt geen cadeau voor mijn kleinzoon ffniet

    Reageer

  • -2

    Hans zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 11111
    • 22222

    Telefoon en contract snel.
    Kreeg een rekening van tele2 vier weken voor mijn contract in zou gaan.
    Heb tele2 gebeld contract was al ingegaan en geen nummerbehoud,moet ritel bellen!!!
    Lukte niet heb email gestuurd geen reactie. Nogmaals een e-mail ,
    Na een week bericht dat ze niet genoeg gegeven s hadden.
    Gegevens gestuurd een paar dagen later ze zouden het oplossen en de vraag wanneer mijn oude contract afliep. Vier dsgen voor mijn nieuw contract zou moeten ingaankrijg ik nog een mailtje of ik al gebeld had met de nieuwe sim , nee had ik nog niet.drie dagen nadat mijn oude contract was afgelopen krijg ik nog een mailtje dat omdat omdat mijn oude nummer al is afgesloten mijn nummer niet meer kan wordenover gezet.
    Hoe het moet de rekeningen gaat moet ik nog maar zien.

    Reageer

  • -1

    Jacqueline zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Bedankt allemaal!! Ik ga er dus niet mee in zee.

    Reageer

  • -3

    ym zegt:

    Dit bedrijf is niet eens een ster waardig,
    geen reactie op meerdere mails! telefonisch niet bereikbaar.
    zeer veel klanten met kapotte telefoons??
    dit is er eentje voor de consumentenbond.
    noooooit meer RITEL!!!

    hannie zegt:

    voor mij ook niet maar zit er nog maar net mee dus ff kijken wat ik er mee moet

    Reageer

  • -1

    Karin zegt:

    Ik dacht echt dat ik de enige was !!!

    Totaal geen contact met dit bedrijf te krijgen, geen enkele reactie op diverse mails !!! nummerbehoud wel doorgegeven aan de nieuwe provider telefoon niet geleverd. Nu kan ik geen ander abonnement afsluiten voor LEES 2 jaar! maar geen telefoon.

    Ongelovelijk wat een bedrijf...

    Reageer

  • -1

    peter zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    meest slechte onbetrouwbare webshop!!
    tot 2x toe mail gehad van Ritel dat contractaanvraag niet ontvangen is, 2x gemaild dat t al was verzonden met data erbij.
    geen reactie op email met de vraag of ze het bij de 2e maal verzending wel ontvangen hadden...ze lezen de mails niet eens!!
    problemen problemen problemen
    laatste email van Ritel....we hebben nog steeds geen contract, u kunt geen gebruik meer maken van de eerst genoemde actie.... we kunnen u wel een andre actie aanbieden tegen andere kosten...eeeeeeeeh
    OK?!?!?!?! FTW?!?!?!?! hou t maar!!! nu blijkt....hebben ze nummerbehoud aangevraag op mijn naam!!!!! kan geen andere abo afsluiten ergens ander dankzij RITEL!!!!
    al met al....SLECHT!!!

    Reageer

  • -3

    jip25 zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik heb de telefoon met abonnement besteld. Woensdag 19 sept krijg ik bericht dat de telefoon is verzonden vanuit ritel. Tot op heden heb ik niets ontvangen van ritel. Na vIjf mails en vier telefoontjes krijg ik te horen dat de telefoon in ontvangst is genomen en er is getekend met 'sumter/buren 75 ll'. Wanneer en door wie het geleverd zou moeten zijn wordt niet vermeld.

    Ik heb hiervan nooit melding gekregen. Geen track and trace code en geen bericht in de brievenbus dat het pakket is afgeleverd aan 'die persoon op dat en dat adres'.

    Na de mail dat de telefoon is afgeleverd ben ik maar liefst acht naaste buren langsgeweest. Geen van allen heeft iets aangeboden gekregen. Laat staan aangenomen. (de buren van 2 hoog heten geen sumter en hebben niks ontvangen en verder heb ik met alle buren een prima contact)

    Nav deze mail heb ik nog acht keer gemaild, drie keer gebeld en een keer gefaxt naar ritel. Zo snel als ze reageren als je een bestelling wilt plaatsen zo lang duurt het als ze ergens moeite voor moeten doen. Ik heb zelfs postbedrijven gebeld (welk bedrijf voor ritel bezorgd weet ik ook niet zeker) geen van allen had een pakket voor mijn adres of ze kunnen mij enkel info verschaffen indien ik een track and trace code heb. (die ik nooit heb ontvangen).

    Het contract loopt wel al dus nu moet waarschijnlijk met behulp van een advocaat onder dit contract uit zien te komen. Ik vind het schandalig. Voor ritel moet het makkelijk te achterhalen zijn wie de telefoom heeft geleverd, wanneer en aan wie. Maar schijnbaar zitten ze daar niet op te wachten. Lijkt me ook erg vreemd beleid om een telefoon van honderden euro's zomaar zonder bericht of legitimatiebewijs ergens af te leveren.
    Reageer op deze review

    Reageer

  • -2

    jeffrey zegt:

    Ik had een abonament met een blackberry torch 9800.
    Nu was die kapot gegaan en had ik um op gestuurd met de gedachte dat ze hem zoude make.
    Zou me 250 euro koste omdat het een duur onderdeel was..
    Dus gezegt dat me dat te duur was en uit wanhoop zelf de telefoon maar uitelkaar gehaalt bleek het een zielig schroefje te zijn die gwoon los zat....
    Waavoor zou ik dan 250euro moete betale?
    Heb trouwns wel 50euro moete neer legge voor de moeite.. Wat een schandalig bedrijf....

    Reageer

  • -1

    Harm zegt:
    • 55555
    • 44444
    • 11111
    • 33333

    Ik kan mijn abbonoment niet opzeggen. En kan geen contact met ze krijgen. Verschrikkelijk! Wie weet wat ik moet doen?

    Reageer

  • -2

    petra zegt:

    2 weken gelden een gsm met tablet besteld, op zich snel geleverd.
    maar kleur telefoon was niet goed, moest een witte zijn.
    een mail gestuurd, ze vertellen terug sturen dan wordt de witte gsm weer opgestuurd, ik vorige week keurig gedaan, wat blijkt nu nog steeds geen gsm terug.
    afgelopen maandag gebeld, ze hadden de gsm nog op voorraad, dan mag je toch verwachten dat ik de gsm al zou hebben.
    ik nu al 2 keer gebeld heb en elke keer krijg ik een bandje en als ik dan eindelijk contact krijg word de verbinding verbroken.
    ik sta er aan te denken om alles te anuleren. even nog navragen hoe ik dat kan doen. ik ga nu naar een ritel winkel bij mij in de buurt, maar die werken alleen onder de naam verder niets. kijken wat die voor me kunnen doen.IK BEN HET ZAT

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring