Ritel.nl


Prijs 3.213.213.213.213.21
Levering2.782.782.782.782.78
Ondersteuning2.632.632.632.632.63
Totaal oordeel2.762.762.762.762.76

Ritel Ritel.nlRitel is een gsm webshop die al jaren vele mobieltjes (al dan niet in combinatie met cadeau’s) verkoopt.

Ritel.nl levert alle abonnementen van de providers KPN/Hi, Vodafone, T-mobile, Telfort en Debitel. Daarbij leveren zij van alle bekende merken de mobiele telefoons, waaronder Nokia, Samsung, Siemens, Sony Ericsson, Motorola, LG.

Wat is jouw ervaring met Ritel? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Ritel.nl vind je hieronder.


41 Positief 57 Negatief 133 reviews - gemiddelde: 2.852.852.852.852.85 5.7 uit 10

133 Ervaringen voor Ritel.nl

  • 0

    Guido zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Top ervaring met Ritel.
    Vorige week maandag besteld om 14:45, dag later had ik alles binnen.
    Gebeld met de klantenservice omdat ik een vraag had over mijn order, zeer goed geholpen.
    Ben zeer te spreken over Ritel.nl en zal hier zeker vaker bestellen!

    Toppers!!!

    Reageer

  • 0

    Guido zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Vorige week een bestelling gedaan bij Ritel.
    De dag er na had ik alles binnen.
    Goede klantenservice, zij waren zeer behulpzaam.
    Ik ga zeker vaker bestellen bij Ritel.nl

    Toppers!

    Reageer

  • 0

    Willemsen zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Al vanaf november 2013 is mijn i phone 5 kapot. Gekocht bij de Ritel Etten-Leur. Iedere keer terug voor zogenaamde reparatie. Komt de tfn na 12 weken en veel vragen eindelijk terug, is die nog kapot. Zojuist weer geweest, is nu juli 2014, weer ter reparatie aanbieden zeggen ze. Ben hem minimaal 14 dagen kwijt. Geen leentoestel, want dat is men niet verplicht. Wat een ontzettend slechte service. Zeg maar, geen service. Heb een tfn maar kan hem al vanaf november 2013 dus niet gebruiken. Maanden moet ik wachten op een niet uitgevoerde reparatie. Koop hier dus NOOIT

    Reageer

  • 0

    Henk zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wat een waardeloos bedrijf is dit en dat voor deze tijd waar je toch wel echt je klanten nodig hebt.

    KOOP HIER NOOIT IETS, HET LEVERT JE ALLEEN MAAR ERGERNIS OP!!!

    Beloftes worden gewoon niet na gekomen, ze hebben iedere keer een andere smoes.

    Reageer

  • 0

    Dame zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik vind het een waardeloos bedrijf. Ik zag een hoesje voor de samsung note 3 NEO bij hun webshop. Ik was in de winkel op dat moment, ik heb het samen met de verkoper besteld. Levertijd MAX 2 weken stond erbij. Ik ben nu inmiddels 6 weken verder, ik heb betaal nooit meer wat gehoord. Tussentijds nog gebeld ze gaven aan kom met de kassabon dan krijg je je geld terug want we gaan niet leveren omdat ze hem kennelijk toch niet op voorraad hadden. Je raad het al mijn bon kon ik niet meer terugvinden maar me bankafschrift wel want ik heb via me bankpas betaald. Krijg ik te horen van het hoofdkantoor ga maar de winkel want met bankafschrift kun je ook je geld terug krijgen. In Rotterdam op de lijnbaan bij Ritel wordt me doodleuk verteld sorry mevrouw maar mijn collega heeft het mis, je krijgt je geld niet terug dmv dit bewijs.


    Inmiddels mijn rechtsbijstandverzekering ingeschakeld en dit maar voor een bedrag van 28 euro. Ritel ik hoop dat jullie snel fait gaan want jullie verdienen het niet om maar 1 euro cent winst te maken oplichters.

    Reageer

  • 0

    de Boer zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Slecht bedrijf! Donderdag ruim op tijd besteld bij bol.com (Via externe verkoper Ritel.nl). De levertijd was 1-2 werkdagen, dus zou ik mijn Galaxy S3 Zaterdags of 's Maandags krijgen. Na de te late levering heb ik Bol.com gebeld en de zaak uitgelegd. Bol.com heeft hierna contact gezocht met Ritel.nl waarna het pakket nog niet eens verzonden was, na het contact hebben ze hem wel gelijk afgeleverd aan GLS. Ik kreeg een mailtje van Ritel.nl dat het pakket verzonden was en dat ik hem kon volgen met Track en Trace, maar er zat helemaal geen Track en Trace nummer bij de mail. Ik heb mijn pakket nu wel binnen en ik ben er blij mee.

    Dit was een extreem slecht service van Ritel.nl en niet van Bol.com, zij kunnen er niets aan doen.

    Slecht ervaring, nooit hier iets kopen.

    Reageer

  • 0

    de Frel zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 22222

    Zeer trage levering(6 dagen later dan aangegeven). Verder zeer niet behulpzaam. Winkel stuurt je naar de site en andersom. NOOIT MEER RITEL VOOR MIJ

    Reageer

  • -3

    m ijpelaar zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    waardeloos!
    Ik zag 3 weken geleden n mooie aanbieding bij Ritel, te mooi eigenlijk. Besteld ende reactie van Ritel: Vodsfone heeft u afgewezen!Onbegrijpelijk, ik heb veen schulden, nooit gehad. Vodafone gebeld, had geeneens de aanvraag ontvsngen en kon ook niets vinden op mijn naam adres en mobiel nummer. Ik een mail gestuurd naar Ritel, dat als de aanbieding noet klopt ze niet de provider de schuld moeten geven dat die de klant weigert..geen
    reactie

    Reageer

  • -1

    Weyand zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ingegaan op een aanbieding van € 31,- per maand: Samsung met 250 belminuten en 500 Mb. Dat blijkt dus in de praktijk € 106,- (honderd-en-zes!!!!) per maand te zijn. En dan ontstaat de "kastje-naar-de-muur" taktiek. T-Mobile verwijst naar Ritel en andersom.

    Reageer

  • -2

    Marie zegt:
    • 11111
    • 44444
    • 22222
    • 22222

    Vanmiddag in winkel Tilburg geweest voor klacht. Niet klantvriendelijk behandeld, verkoopster werd zelfs boos! Nou ja tegenwoordig is klant geen koning meer! Als klacht niet serieus genomen wordt stappen ondernemen of rijdende rechter of Vara kassa programma. Wij zullen hier nooit meer een telefoon aanschaffen.

    Reageer

  • -1

    Miquel shane gompel zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Mensen mensen toch als u toch een last heeft wrrm niet via de rond rijdende rechter een civiele zaak aanspannen of de gewonw rechter maar daar moet je wel eigen bijdrage voor betalen ligt eraan..
    Well people thanks for reading goodbye:)

    Reageer

  • -2

    Jasper zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 33333

    Ik heb vandaag een bestelling geplaatst van een iphone 4. Een zien wanneer hij zal aankomen en/of er problemen zullen komen met dit toestel..
    Graag reacties van mensen die dit al hebben gedaan!!

    Groetjes Jasper

    Reageer

  • -2

    john zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 22222

    afgelopen week een Iphone besteld voor mijn vrouw, geleverd met pakketservice, perfect geregeld en geleverd. Alle complimenten. Toen nog één voor mijn zoon, omdat de koeriersdienst sneller kon leveren dit via de koerier gedaan. Klaarleggen legitimatiebewijs en bankpas. Zegt die koerier dat hij niet goed kan scannen, moet dus een officieel bankafschrift hebben niet ouder dan een maand. Mijn zoon doet telebankieren dus heeft die niet. Ik bied aan een goede copie van de bankpas en legitimatiebwewijs en een internet uitdraai. Pikt hij niet, dan gaat het niet door zegt hij en neemt (de al getekende) contracten mee en wilt ook de telefoon mee nemen. Die krijgt hij niet (want dan wordt er dadelijk gezegd dat ik alles heb ontvangen en kan hij die telefoon zelf in zijn zak steken).... allerlei bedreigingen........ politie gebeld en toen ging hij weg, wilde niet wachten op hen..... nadat de politie gebeld had met de koeriersdienst was alles snel opgelost en heeft mijn zoon in ieder geval zijn telefoon! In ieder geval de complimenten voor de politie!

    Reageer

  • -2

    Annemarie zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 22222
    • 33333

    Ik heb vrijdag net voor 5 uur een witte iphone besteld. € 7,95 betaald zodat deze binnen 24 uur bezorgd zou worden. Maandag kreeg ik bericht dat de witte gsm niet op voorraad is en dat de aanbieding die ik wilde die zelfde dag zou aflopen dus dat we daar niet op konden wachten.Het moest daarom een zwarte worden. Jammer maar oke. De telefoon zou dinsdag bezorgd worden. Toen ik de e-mail van de koerier kreeg was de eerste bezorg optie woensdagmiddag! Ik heb dus voor een 24 uurs bezorging betaald en heb bijna een week moeten wachten! Toen ik Ritel een klacht had gestuurd werd er gezegd dat ik maar contact op moest nemen met de koerier zelf. Daarop zei ik dat ik aan Ritel betaald heb om de gsm binnen 24 uur te leveren, dus dat ik vind dat dat hun taak is. Niets meer gehoord....
    Jammer....

    Reageer

  • 0

    Vince zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Pas op met deze webshop!

    Leveren is niet hun sterkste punt, evenals hun service. Het duurt erg lang tot je antwoord krijgt, en als je eenmaal antwoord krijgt, krijg je geen of een onvolledig antwoord op je vraag. Beloftes worden niet nagekomen, keer op keer.

    Ik adviseer niemand hier iets te bestellen tenzij het in een winkel van hen zelf is. Bespaar jezelf een hoop gedoe.

    Reageer

  • -3

    Galaxy S3 zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 33333
    • 55555

    Ik ben zeer te spreken over Ritel.nl, ik heb overal rondgekeken voor een abo verlenging
    I.c.m.galaxy s3, deze is bij Ritel het goedkoopst. Op zondag besteld, direct via email contract welke je via email weer kan verzenden. Dinsdag mijn nieuwe witte Galaxy S3 geleverd + micro simkaart van provider. Kortom: Top! Volgende keer zeker weer!
    Ik heb t hier over de website, met de winkels heb ik geen ervaring.

    Reageer

  • -1

    NB zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik vind Ritel een slecht bedrijf! Ik wilde een telefoon kopen. Ik had op de website gekeken en wilde de telefoon in de winkel in Spijkenisse kopen. Daar blijkt de telefoon €80,- duurder te zijn! De verkoopmedewerker antwoord dat de website "een ander bedrijf is". Ja ja.

    Ik via de website mijn telefoon besteld. Tijdens mijn bestelling wordt gemeld dat het drie werkdagen zal duren. De dag erop een mailtje dat het toestel niet op voorraad is en dat het nog een aantal dagen gaat duren. Ik was het daar niet mee eens, want ik vind dat ze dat op de website hadden moeten melden. Dus ik annuleerde de bestelling.

    Daarop krijg ik een e-mail dat ik het geld binnen zeven dagen terug zal ontvangen. Zit nu op dag zes, dus maar hopen dat ze op tijd zijn. Hoe moeilijk is het om geld over te boeken? Duurde mij vijf minuten toen ik mijn bestelling plaatste. Waarom moet ik zeven dagen (en misschien wel langer) wachten? En dit wanneer Ritel zijn afspraak niet kan nakomen van de levertijd. Het gaat niet om een tientje, maar om een bedrag van in de tweehonderd euro!

    Ik herken de slechte bereikbaarheid. Niet te bereiken via telefoon, alleen via de website. Soms kan het sneller werken als je iemand aan de telefoon krijgt en je interactie hebt en dat iemand echt meteen iets voor je kan regelen. Ritel stuurt alleen via no-reply.

    Dit schaad bij mij het vertrouwen om via internet te kopen.

    Reageer

  • -1

    Martijn zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Nooit doen ...WAARSCHUWING ....Nooit RItel...

    Iphone nieuw binnen een week stuk nu twee maanden verder en nog geen nieuwe..meerdere mails ...geen reactie .....telefoon wordt niet opgenomen..

    Hoop binnenkort even langs te gaan met wat mensen........

    hannie heb het zelfde zegt:

    heb het zelfde net mijn yarvik retour helemaal niets aangedaan en mijn spuleen zijn niet compleet de tablet doet het gewoon niet weer retour zeker kost 8 euro bellen gaat helemaal niet je krijgt niemand mailen de site doet het niet pakt het niet zal wel zien hoe dit verloopt geen cadeau voor mijn kleinzoon ffniet

    Reageer

  • -3

    Hans zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 11111
    • 22222

    Telefoon en contract snel.
    Kreeg een rekening van tele2 vier weken voor mijn contract in zou gaan.
    Heb tele2 gebeld contract was al ingegaan en geen nummerbehoud,moet ritel bellen!!!
    Lukte niet heb email gestuurd geen reactie. Nogmaals een e-mail ,
    Na een week bericht dat ze niet genoeg gegeven s hadden.
    Gegevens gestuurd een paar dagen later ze zouden het oplossen en de vraag wanneer mijn oude contract afliep. Vier dsgen voor mijn nieuw contract zou moeten ingaankrijg ik nog een mailtje of ik al gebeld had met de nieuwe sim , nee had ik nog niet.drie dagen nadat mijn oude contract was afgelopen krijg ik nog een mailtje dat omdat omdat mijn oude nummer al is afgesloten mijn nummer niet meer kan wordenover gezet.
    Hoe het moet de rekeningen gaat moet ik nog maar zien.

    Reageer

  • -2

    Jacqueline zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Bedankt allemaal!! Ik ga er dus niet mee in zee.

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring