Ritel.nl


Prijs 3.213.213.213.213.21
Levering2.722.722.722.722.72
Ondersteuning2.532.532.532.532.53
Totaal oordeel2.652.652.652.652.65

Ritel is een gsm webshop die al jaren vele mobieltjes (al dan niet in combinatie met cadeau’s) verkoopt.

Ritel.nl levert alle abonnementen van de providers KPN/Hi, Vodafone, T-mobile, Telfort en Debitel. Daarbij leveren zij van alle bekende merken de mobiele telefoons, waaronder Nokia, Samsung, Siemens, Sony Ericsson, Motorola, LG.

Wat is jouw ervaring met Ritel? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Ritel.nl vind je hieronder.


47 Positief 74 Negatief 160 reviews - gemiddelde: 2.782.782.782.782.78 5.6 uit 10

160 Ervaringen voor Ritel.nl

  • 0

    Rosa zegt:

    Nou ik heb de iPhone al een tijdje.Ik heb de 3GS de 4 en ja die 5 wil ik ook zeker heebbn.Ik kan er gewoon niks aan doen, ik ben bang dat ik het AppleVirus heb. Met de new iPad ben ik namelijk ook erg blij.Dus ik zou zeggen laat maar komen die nieuwe iPhone.

    Reageer

  • 0

    Mella zegt:

    A lot of thanks for all of your eofrft on this site. My mom take interest in conducting investigation and it's easy to see why. A number of us notice all regarding the lively means you give advantageous techniques via your blog and as well as encourage response from other individuals on that theme then our favorite girl is starting to learn a lot of things. Take advantage of the rest of the year. You're the one conducting a glorious job.

    Reageer

  • 0

    Waseem zegt:

    menurut pendapat saya, ipad 2 masih mennag karena ada fitur 3G nya walau optional, karena di indonesia sendiri, kita hanya bisa mendapatkan jaringan wifi jika masuk ke dalam mall atau cafe tertentu. kita tidak bisa mendapat jaringan wifi jika naik angkot, berbeda sekali dengan negara lain dimana udara mereka berbau wifi jadi bisa browsing dimana saja

    Reageer

  • 0

    Tamara zegt:
    • 44444
    • 33333
    • 11111
    • 22222

    In oktober mijn abbo verlengd met een toestel iPhone 6s. Toestel kreeg na een week kuren. Moest telefoon resetten en prima hij deed het weer voor een dag. Een week en 3 resets later, terug naar de winkel, gezien telefoon al 16 uur bezig was met opstarten. Verkoper wil hem weer resetten, maar ben met bon en doos binnen 14 dagen terug, dus wil zo niet naar buiten gestuurd worden. Na weer 3 resets in de winkel doet hij het weer, maar was de verkoper het met me eens een software fout, moet opgestuurd worden. Zou ongeveer 2 weken duren. Nu bijna 6 weken later nog geen reactie en/of telefoon. Al meerdere keren gebeld en zijn ze geïrriteerd omdat je weer belt... Morgen weer een poging. Waardeloze service, never nooit meer naar Ritel.
    Ps bij het verkopen van je abbo zijn ze poeslief en goede service, mits je er dus iets mis is met je toestel

    Reageer

  • 0

    […] Telecomervaring.nl » Ritel.nl – Ervaringen … – Ritel is een gsm webshop die al jaren vele mobieltjes (al dan niet in combinatie met cadeau’s) verkoopt. Ritel.nl levert alle abonnementen van de providers KPN/Hi … […]

    Reageer

  • 0

    Erik zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ritel Pijnacker: Bar slechte service, onvriendelijk, retourneren is niet mogelijk. Leveren niet wat je vraagt (je vraagt een Tech21 protector en krijgt zonder iets te zeggen heel iets anders op je telefoon geplakt) en als een hoesje dat je daar gekocht hebt na een halve dag niet bevalt en je wil het onbeschadigd retour geven nemen ze het niet aan en krijg je dus je geld niet terug. Tip: Lekker links laten liggen voortaan en naar een professionele zaak gaan, dit zijn amateuristische prutsers.

    Reageer

  • 0

    Robert zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 22222
    • 11111

    kocht inktcartridges voor mijn HP printer (zwart en kleur)prijs viel zeer goed mee 32€ voor de twee, maar als ik die ontving WAREN HET SECONDLIFE cartridges. NA het plaatsen krijg ik LEESFOUT van mijn KLEURPATROON, herhaaldelijk resetten, maar fout blijft. NA contact met RITEL mag ik na alles geprobeerd te hebben DIE TERUGSTUREN TER VERVANGING : GEWONE VERZENDING 8,70 € met tracering :16,50 € MEER KOSTEN AAN VERZENDING DAN HET WAARD IS gevolg: NOOIT, MAAR OOK NOOIT meer doe ik aankopen bij RITEL ,
    BEDROG
    WAAROM MOET IK DIE SLECHTE CARTRIDGE TERUGSTUREN ?????

    Reageer

  • 0

    g camps zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Dacht een mooi abonnement te hebben met een Samsung Galaxy J1.
    Maar wel een abonnement verlenging voor 2 jaar maar kreeg geen toestel.
    Ik vind het gewoon oplichting.

    Reageer

  • +1

    dirk s zegt:
    • 55555
    • 44444
    • 55555
    • 44444

    Gister een nieuwe Iphone besteld en gebeld naar de klantenservice van Ritel.nl. Een hele aardige jongeman gesproken die mij duidelijk uitlegde wat ik moest doen. Tegen een leuke prijs een abonnement kunnen afsluiten en ik kreeg het pakketje vandaag thuisgestuurd met een leuke gratis accessoire.

    Reageer

  • +1

    w. van schaik zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    Toestel nog geen 2 maanden oud (Samsung S4).
    Scherm gaf geen beeld meer.
    Terug naar Ritel.Stuurde ze wel op!
    Toestel werd zeer grondig nagekeken op beschadigingen, krassen en barsten. Totaal in orde.
    Reparatie kosten ruim 170 euro.
    Het onderscherm was wel gebarsten en dat kun je niet direct zien.
    Terug laten komen zonder reparatie.
    Barsten zijn nu zeer goed met het blote oog te zien.
    Conclusie: Is bij Ritel gebeurd!!
    Kan totaal geen verhaal halen!!!
    Nooit geen RITEL meer!!

    Reageer

  • -1

    Anja zegt:
    • 55555
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    De aankoop van een Samsung Note 4 bij Ritel Waalwijk,
    Binnen 9 werkdagen doet deze telefoon helemaal niets meer.
    Terug bij de winkel wordt er niet naar gekeken, en zeggen ze dat ze hem opsturen naar het servicepunt, tegelijk zeggen ze erbij, maar je hebt toch een verzekering? Dat klopt inderdaad, maar ook 2 jaar garantie.
    Toen naar Samsung Den Bosch servicepunt gegaan, getest en inderdaad het toestel is "OVERLEDEN".
    ER schijnt een regeling te zijn dat het binnen een aantal dagen na aankoop een nieuwe verstrekt kan worden, Hier doen ze niet aan MEE. Nou ben je zo het toestel 3 weken kwijt, met een vakantie voor de deur.
    Een vervangend toestel wordt gegeven deze is ongeveer 10 jaar oud.

    Na al het gebel met diverse organisaties en bedrijven, die deze service wel geven(nieuw toestel) kom ik tot de conclusie dat ik voortaan direct naar een reguliere provider ga.

    De service na het over de drempel stappen, val mij vies tegen.

    Reageer

  • +1

    Michel stoel zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Net voor de tweede keer besteld bij titel. ..vorige abonnement liep super geen klachten en goede afhandeling....nu het tweede abonnement. ..nog meer tevreden..vragen goed afgehandeld snelle levering goede prijs...ik zou zeggen DOEN fijne maatschappij

    Reageer

  • -1

    Ab zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 22222

    Slechte ervaring,wilde samsung s3 kreeg opgestuurd samsung s3 neo
    die goed koper is, maar wel de duurdere prijs berekenen voor samsung s3
    bij navraag was samsungs3 niet meer te leveren,maar dan wel zonder klant te ivoormeren andere telefoon leveren tegen de hoogste prijs. hoop geouwehoer gehad,slechte service

    Reageer

  • 0

    Marketflyer zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 22222

    Samsung S6 aangeschaft nadat contract was afgelopen bij Ritel IJsselstein. Blijkt franchisevestiging te zijn in computerzaak. Anders dan dat ik was gewend geen echte Ritel winkel. Was vestiging Middelburg gewend en daar was service etc altijd prima. Simkaart van oude S4 werd niet overgezet naar S6 en info over overzetten van mijn gegevens van S4 naar S6 was falicant fout. Thuisgekomen simkaart geprobeerd te installeren. Lukte dus niet omdat in de S6 een veel kleinere simkaart gaat. Gebeld> Ja sorry vergeten. Wel heel erg slordig. Resultaat: Terug om nieuwe simkaart te halen. Geen enkele genoegdoening gehad (extra rit van 60km + ergernis). ADVIES: Koop dus nieuwe telefoon zeker niet bij Ritel vestiging in IJsselstein!!! Zeer slechte service. Men verkoopt je alleen het product en daarmee houdt het op!

    Reageer

  • -4

    Githa Waterman zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ritel heeft aan mijn bejaarde ouders een mobiel in vestiging in Dordrecht verkocht voor 163 euro en ze daarbij een verzekering aangesmeerd met de looptijd van een jaar. Hiervoor moeten ze per maand 17,99 betalen! Tel uit je winst. Echt schandalig hoe ze met hun oudere klanten omgaan.

    Reageer

  • -2

    Jolanda zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 22222

    Hallo,

    Ik vind dat Ritel slechte service verleend. Ik zou nooit je telefoon ter reparatie sturen!! Er werd mij verteld dat ik 2 jaar garantie zou hebben. Mijn telefoon had kuren en dacht ik stuur hem op ter reparatie. Ik had van te voren ritel gebeld en uitgelegd wat ermee aan de hand was. Volgens ritel viel dit onder de garantie. Ik heb mijn telefoon de week voor kerst opgestuurd en ik heb hem nog steeds niet terug ontvangen!!!!! Ik ben hem al 3 maanden kwijt en heb hem nog steeds niet. Ook fijn is dat er nergens aangegeven stond dat je de 'zoek my iphone' app uit moest zetten. Ritel liet dit niet weten, waardoor ik een maand voor niks heb zitten wachten. Ook kost de reparatie mij 133,-!!!!! Vandaar dat ik aanbeveel om je telefoon daar niet naartoe te sturen en dat je garantie nergens onder valt.
    Ik hoop ooit mijn telefoon nog terug te krijgen... De klantenservice is slecht bereikbaar..

    Reageer

  • -1

    Fender zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    ik ben nu al mijn telefoon om precies te zijn 6,5 weken kwijt. ik heb in april 2014 een Iphone 5s gekocht bij Ritel.daarbij heb ik een verzekeringsabonnement van maar liefst 13 euro per maand. maar de bovenkant van mijn Iphone is los te komen gaan zitten en omhoog gegaan, ik had geen beeld meer en niets deed het meer. meer dan 6 weken geleden ging ik naar Ritel. ik heb daar mijn Iphone laten zien en uitgelegd wat ermee gebeurt is. ze hebben hem opgestuurd via de garantie. 3 weken lang zou ik hem kwijt zijn. ik zou elke dag een mailtje krijgen wat er met de telefoon gebeurde. heb geen een mailtje gehad in deze 6,5 week. ik zou gebeld worden als me telefoon er was. ben niet gebeld heb zelf naar ze moeten bellen. ik heb een telefoon mogen lenen waarvan en de telefoon kapot was en ook nog eens de oplader. had dus geen telefoon. 3 weken later ging ik netjes naar de winkel om mijn telefoon op te halen. die al 3 weken daar lag omdat de app find my iphone erop stond. dat bleek later niet zo te zijn. ik wou me telefoon. maar zonder enige toestemming of bespreking is hij terug opgestuurd weer naar de garantie terwijl hij naar de verzekering toe moest. zou 2 weken duren. ik kwam na 2 weken terug. raad eens, geen telefoon. ik heb hem toen zelf op moeten sturen naar de verzekering harmony service. zou een week duren. ondertussen zijn we 10 dagen verder. nog steeds geen Iphone gezien. ben benieuwd wanneer ik mijn telefoon terug krijg. begin het nu echt zat te worden. heb geen telefoon gekocht om hem niet te kunnen gebruiken.en dat abonnement moet ik maar gewoon doorbetalen 26 euro.. en ook nog eens 20 euro eigen risico.

    Reageer

  • -1

    Danny Brus zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Laat nooit iets repareren bij Ritel Pijnacker! Aan het begin verstrekken ze een verkeerde verwachte datum dat het gerepareerd is, daarna zeggen ze dat het nog niet binnen is, daarna is de maker ziek. Altijd wat dus. Aan het einde van de rit kan je je product ophalen en proberen ze je ook nog de borg af te troggelen. Je kunt maar beter een dorp verder rijden dan ben je waarschijnlijk minder tijd kwijt.

    Reageer

  • +2

    de Witte zegt:
    • 55555
    • 44444
    • 55555
    • 55555

    Iphone 6 zojuist gekocht bij ritel Rotterdam. Winkel is wel erg klein vergeleken met filiaal Dordrecht of Barendrecht. Duurde wel even voordat het toestel werd geleverd, maar dit was van te voren al verteld.

    Reageer

  • +2

    H. Doorn zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Winkel in Rotterdam bezocht, fijn geholpen ook goede service na aankoop. Geen problemen ondervonden. Personeel in de winkel is behulpzaam en denkt mee. Prijs kan altijd beter maar wel scherp.

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring