Ritel.nl


Prijs 3.23.23.23.23.2
Levering2.72.72.72.72.7
Ondersteuning2.482.482.482.482.48
Totaal oordeel2.612.612.612.612.61

Ritel is een gsm webshop die al jaren vele mobieltjes (al dan niet in combinatie met cadeau’s) verkoopt.

Ritel.nl levert alle abonnementen van de providers KPN/Hi, Vodafone, T-mobile, Telfort en Debitel. Daarbij leveren zij van alle bekende merken de mobiele telefoons, waaronder Nokia, Samsung, Siemens, Sony Ericsson, Motorola, LG.

Wat is jouw ervaring met Ritel? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Ritel.nl vind je hieronder.


48 Positief 79 Negatief 167 reviews - gemiddelde: 2.752.752.752.752.75 5.5 uit 10

167 Ervaringen voor Ritel.nl

  • -1

    Nicole zegt:
    • 44444
    • 22222
    • 22222
    • 22222

    Voordat ik mijn bestelling plaatste bij Ritel had ik de ervaringen op deze website al gelezen. Maar omdat veel meningen nogal ongenuanceerd zijn hechtte ik hier weinig waarde aan, als een product niet voldoet dan is er altijd een oplossing. Sterker nog, als iets fout gaat is dat juist hét moment voor een leverancier om het onderscheid te maken door dit boven verwachting op te lossen! Helaas sloegen ze bij mij ook de plank volledig mis...

    Al bij het plaatsen van de order was de reactietijd slecht, bij het uploaden via de website van de kopieën van legitimatie en bankpas waren foutmeldingen waarna ik ze uiteindelijk heb gemaild. Dan verwacht ik een antwoord waarin ze zeggen dat alles goed is ontvangen en dat mijn bestelling in behandeling is genomen, maar pas toen ik nogmaals mailde om te vragen of alles in orde was kreeg ik bevestiging.

    Ik bestelde een nieuwe telefoon, maar mij werd duidelijk een gebruikte telefoon opgestuurd. De doos was open, op het scherm zat een screenprotector geplakt die werkelijk meer krassen had dan de 2 jaar oude telefoon die ik op dat moment had, de randen zaten vol deuken en er miste een onderdeel. Uiteraard heb ik ze direct gemaild en mijn onvrede geuit. Twee dagen later kwam een reactie, dat is bij een ontevreden klant twee dagen te laat, met de mededeling dat ik het toestel kon retourneren en dat ze na beoordeling een passende oplossing zouden bieden. Ik heb het toestel opgestuurd en via de track en trace zag ik dat het pakket al twee dagen binnen was zonder dat ik iets hoorde. Nogmaals twee dagen te laat voor een ontevreden klant. Ik heb ze een kopie van de site van postnl gestuurd en wederom gevraagd hoe ze dit wilden oplossen. Een dag later heb ik maar gebeld, want dit schoot natuurlijk niet op. Ik werd vriendelijk te woord gestaan, en ik stelde voor dat ze mij een ander model opstuurden die zelf een tientje goedkoper was. Dat vonden ze prima, maar het is natuurlijk jammer dat dit initiatief niet bij de winkel zelf vandaan komt. Mij werd verzekerd dat het nieuwe toestel nog dezelfde dag werd verzonden. En je raad het al, dat gebeurde niet. En de dag erna ook niet… de dag daarna wederom gemaild met de mededeling dat ik nog steeds geen telefoon had en op deze mail is nooit geantwoord. Wel kreeg ik een half uur later een automail van postnl met het track en trace nummer en een dag later had ik mijn telefoon waar ik gewoon prima tevreden mee ben. Maar zelf op de laatste mail, het laatste moment voor de winkelier om dit hele drama te verzachten, sturen ze geen antwoord. Doe met deze ervaring wat je wilt, ik heb ze ook tijdens mijn ene telefoongesprek verteld dat de ervaringen op diverse websites van klanten bijzonder slecht zijn en dat ik ook de beroerdste niet ben. Als dit gewoon netjes opgelost wordt wil ik best een goede review schrijven, ik stoor me eraan dat jan en alleman winkeliers kapot maken door slechte ervaringen breed uit te meten. Maar een gewaarschuwd mens telt voor twee, dus bij deze mijn review.

    Als iemand van Ritel dit overigens leest; jullie herkennen mijn verhaal ongetwijfeld dus voel je vrij om te reageren! Als je tips nodig hebt mbt klanttevredenheid kun je me ook altijd mailen…

    Reageer

  • 0

    Henk-Jan Meijer zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Bijzonder slechte ervaring met Ritel. Beloofde telefoon met abo verlenging werd snel geleverd, maar bleek bij levering tegen een veel hoger tarief dan afgesproken. Direct geretourneerd, maar mijn gestorte geld is meer dan een maand later niet geretourneerd en ook de abbonnement verlenging is niet gecanceled.

    Wel mooie worden bij navraag, maar daden 0.

    Reageer

  • +1

    Roy zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wanneer wordt nu eindelijk mijn geld gestort stelletje oplichters

    beloven en niets doen.................stelltje!@#$%^&*(

    Reageer

  • +2

    Melanie zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Ik heb 3 maanden geleden een Samsung s6 bij hun besteld en als ik een bepaalde prijs zou betalen per maand zou ik er een xbox one bij krijgen. Ik heb deze aanbieding genomen. M'n telefoon was heel aan gekomen maar de Xbox niet! Mocht hem ter reparatie terug sturen en dan zou ik hem binnen een paar weken weer terug hebben. Nou top zou je dan denken. Komt de doos van de xbox terug ZONDER xbox. Gelukkig werd die apart op gestuurd. Paar dagen erna eindelijk de xbox is er. Maar.. HELEMAAL ONDER DE KRASSEN EN VLEKKEN. Dit is dus echt geen nieuwe xbox. Ik ben nu 3 maanden verder en krijg gewoon geen service. Het gaat nu zo ver dat ik Microsoft ga bellen en misschien zelfs verder ga dan alleen een klacht bij Microsoft bellen...

    SLECHT BEDRIJF!

    Reageer

  • 0

    roy zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Waardeloos,

    Cover besteld, was in voorraad stond er.
    een paar keer een mail gehad dat de levering was uitgesteld ( nadat ik zelf had gebeld waar het bleef).

    Uiteindelijk.....na een MAAND !!!!!! : ze kunnen niet leveren.

    wacht nog steeds op mijn geld terug.

    Stelletje boeven

    Reageer

  • +1

    Emile S zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 44444
    • 55555

    In december heeft mijn vriendin een Iphone 6s besteld en de hebben er voor gezorgd dat ze scherpste prijs hadden. Verder geen problemen en snelle service.

    Zelf nu een Samsung s7 Edge aangevraagd en benieuwd of deze werkelijk met release datum opgehaald kan worden.

    Lysa zegt:

    Ze hebben weinig vooraad. Kreeg een display model omdat het S7 edge die ik had gekregen was gewoon kapot ( blijkt dat het simkaart sleuf ging niet open ). Ik was gdwongen een show model te nemen. Ik had geen keuze,ze hebben geen vooraad, of ik paar dagen wachten voordat ik het toestel krijg.Dus heb ik toch besloten om de showmodel mee te nemen. Na een dag gebruikt, ineens mijn telefoon hangt kon er niets mee, paar minuten de display is gewoon zwart. Geen leven laat zo zeggen. Ging naar Ritel, ze konden geen nieuwe telefoon geven, moet wel naar Samsung opgestuurd worden, omdat ze geen toestel op vooraad hebben. 1 dag oud toestel ??? al kapot en al de tweede toestel.Dus denk er goed over na voordat je S7 edge gaat nemen.
    Ik zou nooit naar Ritel gaan

    Reageer

  • +1

    Rosa zegt:

    Nou ik heb de iPhone al een tijdje.Ik heb de 3GS de 4 en ja die 5 wil ik ook zeker heebbn.Ik kan er gewoon niks aan doen, ik ben bang dat ik het AppleVirus heb. Met de new iPad ben ik namelijk ook erg blij.Dus ik zou zeggen laat maar komen die nieuwe iPhone.

    Reageer

  • 0

    Mella zegt:

    A lot of thanks for all of your eofrft on this site. My mom take interest in conducting investigation and it's easy to see why. A number of us notice all regarding the lively means you give advantageous techniques via your blog and as well as encourage response from other individuals on that theme then our favorite girl is starting to learn a lot of things. Take advantage of the rest of the year. You're the one conducting a glorious job.

    Reageer

  • 0

    Waseem zegt:

    menurut pendapat saya, ipad 2 masih mennag karena ada fitur 3G nya walau optional, karena di indonesia sendiri, kita hanya bisa mendapatkan jaringan wifi jika masuk ke dalam mall atau cafe tertentu. kita tidak bisa mendapat jaringan wifi jika naik angkot, berbeda sekali dengan negara lain dimana udara mereka berbau wifi jadi bisa browsing dimana saja

    Reageer

  • +1

    Tamara zegt:
    • 44444
    • 33333
    • 11111
    • 22222

    In oktober mijn abbo verlengd met een toestel iPhone 6s. Toestel kreeg na een week kuren. Moest telefoon resetten en prima hij deed het weer voor een dag. Een week en 3 resets later, terug naar de winkel, gezien telefoon al 16 uur bezig was met opstarten. Verkoper wil hem weer resetten, maar ben met bon en doos binnen 14 dagen terug, dus wil zo niet naar buiten gestuurd worden. Na weer 3 resets in de winkel doet hij het weer, maar was de verkoper het met me eens een software fout, moet opgestuurd worden. Zou ongeveer 2 weken duren. Nu bijna 6 weken later nog geen reactie en/of telefoon. Al meerdere keren gebeld en zijn ze geïrriteerd omdat je weer belt... Morgen weer een poging. Waardeloze service, never nooit meer naar Ritel.
    Ps bij het verkopen van je abbo zijn ze poeslief en goede service, mits je er dus iets mis is met je toestel

    Reageer

  • 0

    […] Telecomervaring.nl » Ritel.nl – Ervaringen … – Ritel is een gsm webshop die al jaren vele mobieltjes (al dan niet in combinatie met cadeau’s) verkoopt. Ritel.nl levert alle abonnementen van de providers KPN/Hi … […]

    Reageer

  • 0

    Erik zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ritel Pijnacker: Bar slechte service, onvriendelijk, retourneren is niet mogelijk. Leveren niet wat je vraagt (je vraagt een Tech21 protector en krijgt zonder iets te zeggen heel iets anders op je telefoon geplakt) en als een hoesje dat je daar gekocht hebt na een halve dag niet bevalt en je wil het onbeschadigd retour geven nemen ze het niet aan en krijg je dus je geld niet terug. Tip: Lekker links laten liggen voortaan en naar een professionele zaak gaan, dit zijn amateuristische prutsers.

    Reageer

  • 0

    Robert zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 22222
    • 11111

    kocht inktcartridges voor mijn HP printer (zwart en kleur)prijs viel zeer goed mee 32€ voor de twee, maar als ik die ontving WAREN HET SECONDLIFE cartridges. NA het plaatsen krijg ik LEESFOUT van mijn KLEURPATROON, herhaaldelijk resetten, maar fout blijft. NA contact met RITEL mag ik na alles geprobeerd te hebben DIE TERUGSTUREN TER VERVANGING : GEWONE VERZENDING 8,70 € met tracering :16,50 € MEER KOSTEN AAN VERZENDING DAN HET WAARD IS gevolg: NOOIT, MAAR OOK NOOIT meer doe ik aankopen bij RITEL ,
    BEDROG
    WAAROM MOET IK DIE SLECHTE CARTRIDGE TERUGSTUREN ?????

    Reageer

  • 0

    g camps zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Dacht een mooi abonnement te hebben met een Samsung Galaxy J1.
    Maar wel een abonnement verlenging voor 2 jaar maar kreeg geen toestel.
    Ik vind het gewoon oplichting.

    Reageer

  • +1

    dirk s zegt:
    • 55555
    • 44444
    • 55555
    • 44444

    Gister een nieuwe Iphone besteld en gebeld naar de klantenservice van Ritel.nl. Een hele aardige jongeman gesproken die mij duidelijk uitlegde wat ik moest doen. Tegen een leuke prijs een abonnement kunnen afsluiten en ik kreeg het pakketje vandaag thuisgestuurd met een leuke gratis accessoire.

    Reageer

  • +1

    w. van schaik zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    Toestel nog geen 2 maanden oud (Samsung S4).
    Scherm gaf geen beeld meer.
    Terug naar Ritel.Stuurde ze wel op!
    Toestel werd zeer grondig nagekeken op beschadigingen, krassen en barsten. Totaal in orde.
    Reparatie kosten ruim 170 euro.
    Het onderscherm was wel gebarsten en dat kun je niet direct zien.
    Terug laten komen zonder reparatie.
    Barsten zijn nu zeer goed met het blote oog te zien.
    Conclusie: Is bij Ritel gebeurd!!
    Kan totaal geen verhaal halen!!!
    Nooit geen RITEL meer!!

    Reageer

  • -1

    Anja zegt:
    • 55555
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    De aankoop van een Samsung Note 4 bij Ritel Waalwijk,
    Binnen 9 werkdagen doet deze telefoon helemaal niets meer.
    Terug bij de winkel wordt er niet naar gekeken, en zeggen ze dat ze hem opsturen naar het servicepunt, tegelijk zeggen ze erbij, maar je hebt toch een verzekering? Dat klopt inderdaad, maar ook 2 jaar garantie.
    Toen naar Samsung Den Bosch servicepunt gegaan, getest en inderdaad het toestel is "OVERLEDEN".
    ER schijnt een regeling te zijn dat het binnen een aantal dagen na aankoop een nieuwe verstrekt kan worden, Hier doen ze niet aan MEE. Nou ben je zo het toestel 3 weken kwijt, met een vakantie voor de deur.
    Een vervangend toestel wordt gegeven deze is ongeveer 10 jaar oud.

    Na al het gebel met diverse organisaties en bedrijven, die deze service wel geven(nieuw toestel) kom ik tot de conclusie dat ik voortaan direct naar een reguliere provider ga.

    De service na het over de drempel stappen, val mij vies tegen.

    Reageer

  • +1

    Michel stoel zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Net voor de tweede keer besteld bij titel. ..vorige abonnement liep super geen klachten en goede afhandeling....nu het tweede abonnement. ..nog meer tevreden..vragen goed afgehandeld snelle levering goede prijs...ik zou zeggen DOEN fijne maatschappij

    Reageer

  • -1

    Ab zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 22222

    Slechte ervaring,wilde samsung s3 kreeg opgestuurd samsung s3 neo
    die goed koper is, maar wel de duurdere prijs berekenen voor samsung s3
    bij navraag was samsungs3 niet meer te leveren,maar dan wel zonder klant te ivoormeren andere telefoon leveren tegen de hoogste prijs. hoop geouwehoer gehad,slechte service

    Reageer

  • 0

    Marketflyer zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 22222

    Samsung S6 aangeschaft nadat contract was afgelopen bij Ritel IJsselstein. Blijkt franchisevestiging te zijn in computerzaak. Anders dan dat ik was gewend geen echte Ritel winkel. Was vestiging Middelburg gewend en daar was service etc altijd prima. Simkaart van oude S4 werd niet overgezet naar S6 en info over overzetten van mijn gegevens van S4 naar S6 was falicant fout. Thuisgekomen simkaart geprobeerd te installeren. Lukte dus niet omdat in de S6 een veel kleinere simkaart gaat. Gebeld> Ja sorry vergeten. Wel heel erg slordig. Resultaat: Terug om nieuwe simkaart te halen. Geen enkele genoegdoening gehad (extra rit van 60km + ergernis). ADVIES: Koop dus nieuwe telefoon zeker niet bij Ritel vestiging in IJsselstein!!! Zeer slechte service. Men verkoopt je alleen het product en daarmee houdt het op!

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring