Phoneshop.nl


Prijs 3.693.693.693.693.69
Levering2.852.852.852.852.85
Ondersteuning2.422.422.422.422.42
Totaal oordeel2.672.672.672.672.67

Phoneshop.nl is een online gsm webshop die met een duidelijke en simpele website vele mobiele telefoons verkoopt. Deze kunnen gekocht worden in combinatie met de providers T-Mobile, Telfort, Vodafone en KPN Mobile.

Wat is jouw ervaring met Phoneshop? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Phoneshop.nl vind je hieronder.


61 Positief 75 Negatief 156 reviews - gemiddelde: 2.912.912.912.912.91 5.8 uit 10

156 Ervaringen voor Phoneshop.nl

  • 0

    jelle riecker zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    aankoop gedaan bij deze winkel. na 2 dagen is het toestel geleverd. geen problemen what so ever.. toestel begon na nog geen half jaar last te krijgen van ghost touching. even gevraagd hoe en wat over het retourneren, dag erna antwoord. helemaal prima tot aan de bevestiging van ontvangst aan toe en dat mijn sony direct naar de sony warranty service is gestuurd.

    op 27 juli dit jaar heb ik de onvangst bevestiging gekregen. op 15 augustus maar even een mailtje gestuurd met de vraag over de stand van zaken. 16 augustus antwoord dat mijn sony nog steeds in behandeling is bij de SAMSUNG warranty service. vervolgens een e-mail met de vraag waarom samsung hier ineens aan te pas komt. en waarom ze mijn geen indicatie kunnen geven (na 2 weken). 23 augustus nog een mail gestuurd dat het erg lang duurt om een indicatie te kunnen geven. Daarna tot op heden niets meer gehoord.

    Ik wordt hier een beetje verdrietig van. want ik krijg de indruk dat ik nu heb geïnvesteerd in een of andere zaak die erg schunnige achtergrond zaakjes doet.

    op 20-10-2016 nogmaals problemen met dezelfde telefoon, weer contact gezocht, heb 0,0 reactie gehad..
    Ik raad iedereen af iets bij deze winkel te bestellen, aangezien de kans op een deugdelijke wijze van herstel of geld terug, nihil is.

    iemand nog tips om hier vaart achter te krijgen of informatie verstrekt te krijgen??

    jelle riecker zegt:

    excuses, deze reviews hoort bij the phone store hasselt. via google resultaten ben ik klakkeloos doorgegaan zonder goed te kijken, @moderators, deze review mag verwijderd worden

    Reageer

  • 0

    Lynn zegt:

    I hope you’re yinzerella at gmail dot com, because I just sent a message professing my undying love for you to that address (I took a gu)lh.eFistsy pictures may have been attached.veg

    Reageer

  • -1

    Babs zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wat een slecht bedrijf.

    Het was van tevoren bekend dat nummerbehoud lastig zou zijn omdat ik bij Choozze zat.
    Daar moest dus even achteraan gebeld worden om te achterhalen wat ingevuld moest worden omdat Choozze als provider niet in de lijsten staat. De Phoneshop weigerde dit. Ze gingen het wel gewoon automatisch proberen en als het niet lukte nog wel een keer en nog wel een keer.
    Inderdaad nummerbehoud niet gelukt en Phoneshop weigert te doen wat ze zouden moeten doen. Voor hen kan het gerust maanden duren maar ik zit te wachten op mijn nieuwe telefoon die pas geleverd wordt als het nummerbehoud gelukt is.

    Ik heb de order geannuleerd.

    NOOIT MEER PHONESHOP. Ze zijn daar te beroerd om iets extra's te doen. Liever lui dan moe.

    Reageer

  • 0

    Milena zegt:

    Vorig weekend vdiree ik met familie en vrienden mijn zestigste verjaardag. Op het programma stond ook een vaart door de vesting. Mijn dertig gasten vonden het prachtig, en dat ondanks de regen die zo nu en dan met bakken de lucht uit kwam op zaterdag. Interessante informatie die niemand eigenlijk goed kende en op deskundige wijze werd gepresenteerd. Zo zie je maar weer dat ook tijdens een feestweekend nog wat kan worden geleerd. Graag bedank ik alle medewerkers van Vestingvaart en van Foodies voor hun inzet. Bij een volgende gelegenheid doe ik graag weer een beroep op jullie!Hartelijke groet, Erik Muller

    Reageer

  • +2

    de Vries zegt:
    • 11111
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    De levering was op tijd, nadat alles in orde was dat ik de dag erna mijn toestel in huis. Nog steeds ontzettend tevreden met het toestel, werkt perfect.

    Al vanaf april bezig met een correctie in abonnementskosten. Ik word aan het lijntje gehouden, krijg reacties dat een tussenpersoon contact met mij op zal nemen, of dat de correctie is doorgevoerd en er een credit plaats zal vinden op de eerstvolgende rekening van KPN, maar niets van dit. Dit kost mij elke maand 12,50 extra en dat mag dan misschien niet veel zijn voor sommigen, maar voor mij is dit wel veel en vooral over een periode van 2 jaar. En dat allemaal onder het mom van "KPN kan de acties die wij als dealer bieden niet inzien, maar u krijgt echt nog eens 10 euro korting via ons bovenop de verlengingskorting!" KPN zegt dat dit niet klopt en dat zij gewoon het maandbedrag innen en niets anders doorgekregen hebben van kortingen, voor de rest moet ik bij de dealer zijn (Phoneshop dus). Phoneshop blijft zeggen dat de tussenpersoon snel contact opneemt om mij de oplossing mede te delen. Niet dus.

    Aanstaande week ga ik aangifte doen van oplichting, aangezien ik gewoon NIET geholpen word en er geen oplossing geboden wordt. Ik ben helemaal klaar met Phoneshop en Jeffrey den Heijer. Ik heb meneer nu voldoende kansen gegeven, maar hij komt niets na. Service? GEEN ENKELE! Alleen loze beloftes.

    Reageer

  • +1

    dimitri zegt:
    • 33333
    • 44444
    • 22222
    • 11111

    Ik heb in het verleden een nokia 6700 classic gekocht. Eerste week begon de toestel al raar te doen (uitvallen vanuit het niks). Vervolgens ging ik langs bij phoneshop hebben ze de toestel geüpdate met nieuwe software en hij zou het moeten doen.

    Een dag later weer hetzelfde verhaal. Ik belde weer naar phoneshop, moest weer langs komen of opsturen. Een kennis van mij raadde mij aan dat ik beter naar een erkend nokia reparateur (Ricom Repair) kon gaan. Zij zagen dat de toestel al eerder voor een reparatie elders was geweest. En als dan toestel binnen 6 weken weer in aanmerking komt voor reperatie dan wordt ie teruggestuurd naar de fabrikant en dat deden ze. Enkele dagen later kreeg ik een andere (nieuwe) toestel van Nokia opgestuurd dankzij Ricom Repair. Sindsdien geen last meer gehad van mijn toestel.

    Dus voor in de toekomst geef ik liever 10 á 20 euro meer uit voor een (benelux) toestel bij een bekende winkel of site dan voor een buitenlandse toestel bij de phoneshop.

    Reageer

  • +2

    Natascha zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 33333
    • 44444

    Ik heb bij de Phoneshop een Nokia Lumia 920 besteld omdat zij de goedkoopste zijn, en was nog snel geleverd ook. Had hem de volgende dag in huis. Ik raad iedereen aan hier te bestellen, want meerdere toestellen zijn hier het goedkoopst.

    Reageer

  • 0

    Jan zegt:
    • 55555
    • 44444
    • 44444
    • 44444

    Ik had mijn telefoon gelijk de volgende dag binnen. Heel mooi toestel en voor een scherpe prijs. Ook toen er een probleem was met mijn nummerbehoud werd dat meteen opgelost! Top!

    Reageer

  • +2

    LS zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    Scherpe prijs en een snelle levering. Hiervoor krijg je wel een toestel welke niet uit de Benelux komt (althans in mijn geval Bulgarije of Roemenie) en zolang er geen problemen zijn, prima. Mankeert er echter wel wat dan krijg je met 'de klantenservice' te maken. Oftewel wij verkopen alleen, ga maar naar een servicepunt.
    Retourbeleid deugt absoluut niet, in nieuwstaat retourneren wordt niet geaccepteerd (in mijn geval) omdat de zegel van de doos verbroken is. Ken je rechten bij dit bedrijf en overweeg of je het risico neemt ofdat je toch liever 5 of 10 euro meer elders uitgeeft.

    Reageer

  • +2

    Laura Otto zegt:
    • 33333
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    Op 30 mei 2013 heb ik mijn nieuwe telefoon binnen gekregen, de Samsung Galaxy S3. Al vanaf dag één heb ik geen/slecht internet en bereik. Phoneshop schoof de schuld direct af op Samsung en er werd gezegd dat ze er daar niks aan konden doen. Na tientallen telefoontjes gepleegd te hebben, kon ik het product opsturen voor reparatie. De klachten zijn echter niet verholpen. Ik hoorde later pas van betrouwbare bronnen dat, als ik het toestel als DOA (Defect On Arrivel) had opgegeven, ik dan meteen een nieuwe had ontvangen. Als onwetende consument word je hier niet over ingelicht door Phoneshop. Ik ben inmiddels al weken zeer slecht bereikbaar en vind de situatie ontzettend vervelend. Dit omdat je bij de aankoop een goed werkend toestel verwacht en ik wettelijk recht heb op een deugdelijk product, zelfs nog na de garantieperiode. Ik heb een aangetekende brief geschreven en hoop dat Phoneshop het probleem dit keer goed zal oplossen en mij zo spoedig mogelijk een nieuw toestel toestuurt.

    Reageer

  • 0

    Enitram zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 44444
    • 44444

    Vrijdagavond besteld....eigenlijk te laat om de dag erna bezorgd te worden, maar met een belletje heeft Dennis dat toch gefixt!(binnen 23 uur!)
    30 euro goedkoper dan op Bol.com dus wij zijn dik tevreden!
    Afschrikken van negatieve reacties, wat eerder genoemd werd, begrijp ik helemaal. Ik las ze pas toen de telefoon er al was gelukkig!

    Reageer

  • 0

    Michael zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Goede ervaring!Betaling gedaan,2dagen nadien Samsung smartphone ontvangen in België!En werkt perfect!!!
    AANRADER

    Reageer

  • +1

    maarten12345 zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 44444
    • 44444

    op woensdag telefoon besteld, donderdag middag was ie er, prima afgeleverd. Heel erg blij met mijn nieuwe telefoon.

    Reageer

  • +3

    c zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Heb een iphone 4s (incl.pakbon enz.) overgenomen van mijn collega. Nu heeft hij problemen met belvolume. Aangemeld voor reparatie, volgens Dennis van Phoneshop, moet ik een kopie van ID van mijn collega hebben. Die is helaas niet meer werkzaam bij ons. Toch willen zij niet aanmelden. Wat een SLECHTE SERVICE !!!

    Reageer

  • -1

    charles zegt:
    • 11111
    • 33333
    • 11111
    • 22222

    Heb een half jaar geleden een abonnement afgesloten voor 24 maanden en een korting van 50%.
    De maandkosten zouden dus 24 maanden 19,50 euro zijn.
    nu na een half jaar zegt Phoneshop dat de korting maar 6 maanden is.
    ik heb nu al meerdere malen mijn contract opgevraagd en een copie van de web aanbieding van toen.
    zijn er nog meer personen met dit probleem?

    Reageer

  • +1

    Blackberry Tour 9630 zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Vandaag mijn bestelde Blackberry Tour ontvangen.

    Belofte van de verkoper:
    - Alles zit erbij wat er bij hoort
    - Niet van nieuw te onderscheiden
    - Simlock vrij

    Helaas voldoet het aan niks...

    Niet simlockvrij, geen USB kabel, CD-Rom, Blackberry Holster,oordopjes en deuk aan de voorkant bij het scherm en krasje op de achterkant.

    Wat erbij hoort te zitten staat gewoon op de doos.
    Ik snap dat oordopjes eruit gelaten zijn vanwegen de hygiëne.
    Geen probleem ik kom zelf om in die headsets..
    CD-Rom die gebruik je nooit, wees eerlijk.
    Geen holster...ach...geen probleem.
    USB kabel is toch wel een must voor de moderne student die hem ook als mp3 speler wil gebruiken.

    Simlock vrij zou ook wel handig zijn.
    En de schade...zo ziet hij er ook uit als hij een maand mee naar school is geweest.

    U ziet ik ben niet moeilijk of een zeikerd.
    Wil de telefoon best accepteren tegen prijsvermindering van het simlockvrij maken en het bijkopen van het kabeltje tenzij deze nabezorgd word.

    Heb dit ook aan de winkel via de mail laten weten.
    Wacht nu op reactie terug.

    Reageer

  • +1

    Roos zegt:
    • 33333
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Verkeerde toestel geleverd, in eerste instantie ontkennen ze dat, zij maken nl. geen fouten. Ik moet het toestel per verzekerde zending terug sturen. Dit kost mij bij postnl 13,55 euro. Ik zou het volledige bedrag vergoed krijgen omdat de fout bij hun lag. Tot 2 keer toe een scan van de bon moeten sturen als bewijs. Helaas, het beleid is niet meer dan 8,05 vergoeden.
    Mij werd verteld dat het juiste toestel dezelfde dag binnen zou komen en ik het snel in huis zou hebben. Vervolgens blijkt dat het toch nog 3-5 dagen zou duren. Daarop heb ik de bestelling geannuleerd en het toestel in de buurt goedkoper op de kop getikt. Nooit meer Phoneshop.

    Reageer

  • +1

    adoniem zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 44444
    • 55555

    Ik ging bestellen stond 10 dagen levertijd
    niet waar...
    het was de dag er na al binnen in goede staat dus het is geweldig
    De prijs was redelijk maar beter dan andere websites

    Reageer

  • +1

    John zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Er word reclame gemaakt met: vandaag besteld morgen in huis. Zelfs bij het plaatsen in het winkelmandje wordt er vermeld dat het artikel op voorraad is. Dus direct betalen en wachten. Vervolgens volgende dag natuurlijk niets. Dan maar eens checken op website en staat er plotseling 5 dg levertijd dan maar eens bellen. Nee het komt goed het ligt aan de leverancier. Dag later weer niks. Website checken en levertijd ineens verlengd naar 10 dg. :( dit is anno 2012 niet de manier om klantvriendelijk te zijn..erg slordig en teleurstellend

    Reageer

  • +2

    Jan zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ga nooit bij phoneshop

    Winkelen wand ze houden niet aan hun afspraakjes

    Ik heb bij hun een gsm besteld via hun website www.phoneshop.nl

    Maar ik was er niet te vreede mee met me gsm

    Toen had ik een e-mailtje gestuurd wand me gsm was 5 keer uit gevallen ter wel die geblokkeerd is

    Ik kreeg een een e-mailtje terug van hun met daar in dat ik me gsm moest op sturen

    En dan ginen ze kijken wat de probleem is maar de reparaties is eigen kosten

    En als je de gsm op stuurt moet je ook de verzend kosten betalen € 4.95

    Dus ga nooit bij phoneshop kopen nooit nooit nooit nooit nooit wand ze zijn oplichters

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring