Metjelaptoponline.nl


Prijs 3.263.263.263.263.26
Levering2.892.892.892.892.89
Ondersteuning2.842.842.842.842.84
Totaal oordeel2.82.82.82.82.8

Metjelaptoponline.nl een van de grootste aanbieders van mobiel internet op je laptop. Metjelaptoponline biedt mobiel internet van alle grote providers (KPN, T-Mobile, Vodafone, XS4ALL, Telfort en Hi aan.

Update: Metjelaptoponline.nl houdt op te bestaan en zal al haar activiteiten verplaatsen naar Belsimpel.nl.

Gebruikerservaringen met Metjelaptoponline.nl vind je hieronder.


24 Positief 23 Negatief 58 reviews - gemiddelde: 2.952.952.952.952.95 5.9 uit 10

58 Ervaringen voor Metjelaptoponline.nl

  • -1

    Nico Vernooij zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wij hebben een abonnement afgesloten van HI 6000mb incl buitenland bundel, dat dachten we tenminste dus niet een toren hoge rekening als vervolg van 1x internet in België 520,-

    Als je bestelt is alles koek en ei, als er een probleem is, geven ze niet thuis en moet je het zelf regelen met de provider.
    Heel erg jammer!
    Dit bedrijf moet gestopt worden

    Reageer

  • 0

    Gerda zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    Dom dom, niet gekeken naar de ervaringen over dit bedrijf. En ja hoor hier is het ook misgegaan. Product geleverd wat niet besteld is, klantenservice niet bereikbaar. Heb een contract getekend voor een T-Mobile abonnement, met een USB stick, een mobiel internet zonder abonnement geleverd gekregen, iemand nog een tip hoe ik een en ander kan rechtzetten. Ik wil in ieder geval niets meer met dit bedrijf te maken hebben.

    Gerda zegt:

    Vervolg van het verhaal. Al sinds 4 april bezig om voor elkaar te krijgen dat een en ander rechtgezet wordt door metjelaptoponline. het is de bedoeling dat ze doorgeven bij T-Mobile dat het abonnement niet doorgaat, doen ze dus niet. Gevolg rekeningen van T- Mobile voor een product dat niet geleverd is en dus niet gebruikt wordt.

    Reageer

  • -1

    peter oldenburger zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    ben niet blij met de afhandeling bij metjelaptoponline.nl. had een order geplaatst voor een vodafone laptop internet abonnement inclusief huawai modem. na 14 dagen kreeg ik te horen dat de spullen worden afgeleverd binnen 3 dagen. na 5 dagen weer gaan bellen en bleek dat de order niet door was gezet naar vodafone. de smoes die werd gebruikt is dat metjelaptoponline.nl (dochteronderneming van belsimpel) niet veel zaken meer doet en dat er maar een paar mensen een authorisatie kunnen geven. maar ik mocht wel kosteloos annuleren. vervolgens krijg ik een mail dat het abonnement wat ik wil afsluiten niet meer leverbaar is. heb vodafone gebeld, en wat blijkt, goedkoper en levering binnen 3 werkdagen.

    heb het contract met metjelaptoponline.nl laten annuleren. hoop dat mensen er niet intrappen om met deze shop in zee te gaan

    Reageer

  • 0

    raymond zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik heb op 14 mei een order geplaats van mobiele internet met een
    Huawei Pocket Wifi en USB Modem E5331 . heb geregeld navraag gedaan over wanneer het geleverd gaat worden geen antwoord op mail en de klantenservice is onbereikbaar. Ik krijg een mail op dat mij order op 12 juni uit geleverd is maar bij binnen komst bleek ik niet de bestelde Huawei Pocket Wifi en USB Modem E5331maar een soort gelijk iets namelijk de Alcatel One Touch Y580Q, dit is gewoon en zonder overleg gebeurd. Maar nu werkt dit niet en heb contact gezocht en verteld dat ik die niet wil en dat ik dan maar de Huawei E355 wil hebben en dat ze mij het prijsverschil maar terug moeten betalen. Ik heb dit op 13 juni gedaan maar helaas tot op de dag vandaag niets ontvangen. nu is het dus 26 juni ik heb diverse keren de afgeloop gemaild en krijg na een aantal dagen een mail terug met de opmerking dat het in behandeling is en dat ik het mogelijk deze week kan verwachten en dat gebeurt nu al een paar weken.

    Ik hoop dat dit toch nog tot een goed einde gaat komen maar
    het is toch gek als je het een daar besteld dat er gewoom maar wat anders geleverd gaat worden zonder dat dit wordt overlegt.
    Ze laten wel je abonnement in gaan en daar moet je dan voor aan je provider betalen maar kan het niet gebruiken omdat de boel niet werk of niet geleverd gaat worden.


    Ik heb hier dus 1 maal wat besteld maar zal het wel uit mijn hoofd laten ooit nog iets te bestellen.

    Reageer

  • 0

    Wiebe zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik ben zeer ontevreden over Metjelaptoponline.nl, ik heb een Ipad 3 met KPN abbonement besteld, ik heb elke dag naar de klantenservice gebeld, elk medewerker gaf me andere informatie, de ene zegt dat ie eerste week zou binnen komen, de andere weer een andere dag. Vandaag weer gebeld en is het ineens niet meer leverbaar.

    Ook na klachten dat op de website staat dat het niet leverbaar is, houden ze het zelfde informatie op de website.

    Slecht bedrijf.

    Reageer

  • -1

    sandrina zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    ook ik kan me aansluiten in het lange rijtje gedupeerden
    deze mensen moeten gestopt worden
    krijg geen antwoord op mijn mail telefoon wordt niet opgenomen
    heeft er nog iemand tips hoe ik mijn geld terug krijg
    ik had het bedrijf wel bij radar nagetrokken maar niks gevonden
    dus ik wil dat er zoveel mogelijk mensen er vanaf weten
    het beste lijkt me een mail te sturen naar opgelicht hopelijk besteden hun aandacht aan de zaak
    tips zijn welkom en ik doe aan alles mee om te zorgen dat op zijn minst andere mensen dit bespaard blijft
    ik bedoel vertraging kan gebeuren maar het onbeschofte voor te liegen en geen gehoor geven aan het beantwoorden van mail en of telefoon is een zeer kwalijke zaak

    Reageer

  • 0

    Frank zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Beste mensen,ik heb een heel slechte ervaring van metje laptoponline,verlenging van abbonement met nieuwe i pad besteld betaald in juni en nu half september nog niets ontvangen,geven steeds onmogelijke excuses, roep bij deze mensen met zelfde ervaring op hier samen met mij werk van te gaan maken heb een advocaat ingeschakeld, krijg dus graag jullie verhaal , om tegen dit soort bedrijven en praktijken op te treden.

    Edward zegt:

    Ben jij er al uit ?
    Advocaat nog ingeschakeld ?

    Reageer

  • 0

    Harrie Jansen zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    hele slechte toko!
    Als je bestelt is alles koek en ei... als er een probleem is, geven ze niet thuis en moet je het zelf regelen met de provider.
    Heel erg jammer!
    Wat is de toegevoegde waarde van dit bedrijf???

    Reageer

  • 0

    Erik Fijlstra zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Helaas kan ik alleen maar herhalen wat velen hiervoor ook al schreven:
    - onbereikbare klantenservice (bellen, bericht achterlaten, email, geen enkele reactie)
    - 24 uurs service? ik weet niet in welke tijdzone deze mensen leven, na een week nog niks en ben bang dat dit langer gaat duren, zo niet eeuwig...
    - de prijs lijkt leuk, maar wordt te duur wanneer er dus niet of nooit geleverd wordt...

    Kortom niks bestellen bij deze oplichters!

    (Mochten ze schuldgevoel hebben en mij toch nog tevreden krijgen dan zal ik dat hier melden)

    Reageer

  • 0

    Hans zegt:

    Mijn advies, nooit iets kopen bij deze site. Ik wacht nu 2 weken en heb niets meer gehoord sinds mijn betaling. Het nummer van klantenservice is nooit bereikbaar, alleen voicemail. Als je een bericht inspreekt krijg je geen reactie. Als je een mail stuurt krijg je ook geen reactie. Ik heb betaald en alle vereiste informatie verstrekt en nu weet ik absoluut niet meer hoe ik ze kan bereiken.
    Kortom geld weg en geen levering. Pure oplichterij!!!
    Dus mensen NIET KOPEN bij deze oplichters!!!

    Reageer

  • 0

    Sober zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 55555
    • 44444

    Ik heb in juli 2011 via metjelaptoponline.nl iPad 2 besteld, twee dagen later had ik die binnen. Alles ging goed qua tijd, bestelling en levering. Maar een paar weken geleden begon mijn iPad heel storend vast te lopen, sinds kan ik hem bijna niet meer normaal gebruiken. Dus resettten alles eraf halen, update zoals altijd, maar mocht niet baten. Vandaag om 10 uur een e-mail gestuurd, nadat me telefonisch werd verteld dat alle medewerkers zijn ingesprek probeert u later nog eens. Tot mij pretigge verbazing kreeg in na een uur een uitgebreide antwoord hoe en wat moet ik doen - namelijk mijn iPad naar Dynafix opsturen.
    Dus tot nu toe hele goede klanteservice! nu nog apparaat zelf nog in orde maken...

    Reageer

  • 0

    Frank zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Hoe verrassend, ook hier de zelfde reacties als bij BELSIMPEL, de dochter van.

    ABSOLUTE AFKNAPPER DUS. NIET DOEN DUS.

    Reageer

  • 0

    Marcin zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Al 2 weken aan wachten op mijn "binnen 24 uur geleverd" Ipad. Opeens niet op voorraad. "Komt vandaag nog binnen en zal meteen verstuurd worden" - hoorde ik vorige week....
    Vandaag weer gebeld, "er waren niet genoeg binnengekomen, maar nieuwe komen eraan, U bent in de eerste groep die ze krijgt" Op een of andere manier geloof ik het niet helemaal.
    Zwaar teleurstellend en amateuristisch.
    Wat ze noemen "klanten service" laat me niet lachen. 15 pogingen en 3 uur verder iemand aan de lijn gekregen, enkel om smoesjes te horen.....

    Sterke punten:
    Geen gevonden.....

    Zwakke punten:
    Alles!
    - bereikbaarheid
    - levering
    - wel goede smoesjes

    Reageer

  • 0

    Marieke zegt:

    Op 27 aug heb ik reeds een review gestuurd dat ik al ca. 3 weken op mijn Ipad wachtte, uiteindelijk werd er 30 aug 1 geleverd een 16GB ipv de bestelde en betaald 32GB. Hun enige oplossing was stuur deze terug en wij sturen een nieuwe, mijn vertrouwen was helemaal verdwenen dus ik koos voor de optie stuur de Ipad terug en we maken je geld over. Het is nu 5 oktober en ik bel dagelijks, maar nog steeds geen geld! Het enige waar ze goed in zijn is smoesjes ophangen waarom ze het geld nog steeds niet teruggestort hebben.

    Reageer

  • 0

    van den burgt zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 11111
    • 33333

    ik weet nog niet hoe het is om met je laptop online te zijn omdat ik al een week op t mobile zit te wachten tot ik terug gebeld wordt door de td de dongel die ik snel opgestuurd kreeg is nl stuk en wacht nog steeds op een andere

    Reageer

  • 0

    Marieke zegt:

    Ik hoop dat ik voor alles 0 sterren kan kiezen!!! Ca. 3 weken gelden een witte Ipad 2 gekocht icm abonnement. Alles keurig direct betaald en nu maar blijven bellen waar de Ipad blijft. Steeds allerlei vage smoezen paraat. Ben bang dat dit mijn 1e ervaring met internet oplichters gaat worden...

    Reageer

  • 0

    Pieter zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Na aankoop van Ipad 2 kreeg ik een 1 opgestuurd, door een fout op hun website, er wordt helaas niets ondernomen om mij alsnog de goede te bezorgen!! Gewoon OPLICHTERIJ!

    Reageer

  • 0

    Sander Simmelink zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Vrijdag een bestelling gedaan. Maandag is alles netjes verpakt afgeleverd. Helemaal compleet en zoals beloofd. Was de scherpste aanbieding en alles was perfect voor elkaar. Aanrader!

    Reageer

  • 0

    jolanda zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik wil bij deze iedereen waarschuwen. bestel niets bij dit bedrijf. Ik heb zelf namelijk een ipad2 bestelt met 2 jarig abonnement van vodafone. Ben nu 3 maanden verder en heb eindelijk na honderd keer bellen en emailen alleen een simkaart gehad. Elke keer opnieuw wordt vertelt dat ze erachteraan gaan en dat het deze week nog wordt opgestuurd. Of ze hebben een foutje gemaakt, of het is weer eens kwijt geraakt bij de courier, of er wordt aan gewerkt.

    Reageer

  • 0

    Dion zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 22222
    • 22222

    zeg maar gerust 168 uurs service. echt die 24 uurs service moeten ze per direct van de site halen. ze weten heel dat het nooit binnen 24 uur is.

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring