Kpn.com


Prijs 2.132.132.132.132.13
Levering2.122.122.122.122.12
Ondersteuning1.941.941.941.941.94
Totaal oordeel1.991.991.991.991.99

Kpn.com is onderdeel van KPN, s’lands grootste en oudste telecomprovider. Op Kpn.com worden, naast gsm abonnementen, ook sim only, digitale televisie en mobiel internet aangeboden.

KPN.com heeft regelmatig exclusieve acties, zoals Mobiel TV en de lancering van de nieuwste toestellen, waardoor zij (tijdelijk) als enige een product aanbieden.

Wat is jouw ervaring met Kpn? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Kpn.com vind je hieronder.


19 Positief 64 Negatief 112 reviews - gemiddelde: 2.052.052.052.052.05 4.1 uit 10

112 Ervaringen voor Kpn.com

  • 0

    Cumali zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    ze zijn echt amatuer bedrijf ik had tweede nummer besteld en ik ben al 3 maanden bezig ze geven elke keer een andere levering datum en ze beloven en dan zeggen nee soryy en ze zegen soryy ik kan niks aan doen ik kan geen informatie geven ik weet niet enzo waarom zit je daar dan als je niks kan doen en als je niks weet moet een andere bedrijf bellen vragen wat de probleem is en nu hebben ze mijn eerste telefoonnummer ook uitgedaan en ze weten niet waarom en ze kunnen niks aan doen en die klantservice kan niks doen en dit is een taxi bedrijf dus mensen kunnen niet ons berieken nu IK ZEG ALLEEN NIET DOEN echt amateur bedrijf ze kunnen je niet helpen met je probleem. Als je doet hebje altijd probleem doe andere bedrijf gewoon.

    Reageer

  • -1

    johan zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 44444

    Ik heb het volgende mee gemaakt met kpn. Om te beginnen ben ik al 20 jaar klant bij kpn. Ik heb nooit een schade of claim ingediend. Nu zit ik in een situatie dat ik momenteel aan het solliciteren ben en dus veel moet bellen en gebeld word. Gister avond ging de connector kapot van de oplader (afgebroken) bel ik kpn met deze mededeling en mijn situatie uitgelegd. Ik mag over 30 dagen verlengen, dus had ik de vraag of hun zo klant vriendelijk zouden willen zijn en mee te denken met de klant dat ik 30 dagen eerder kan verlengen. De reactie van kpn was u kunt over 30 dagen verlengen wij hebben geen andere oplossing !! dus zo gaat kpn om met klanten die al 20 jaar trouwe klant zijn en nooit iets gevraagd heeft aan kpn of een schade/claim gemeld. Kpn gaat op zijn strepen staan en laat je als trouwe klant kei hard vallen en in de kou staan. Ik heb toen de vraag gesteld wanneer kan ik opzeggen bij kpn de mede werker gaf me een datum ik werd af geschilderd als negatief persoon en de verbinding werd verbroken !! Als er iemand negatief in dit verhaal is, dan kan KPN het beste zelf maar de hand in eigen boezem steken! KPN is er alleen op uit zovel mogelijk geld van je afhandig te maken en de service is VER te zoeken. Dus diegene die overweegt met kpn in zee te gaan verwacht GEEN klant gerichte oplossingen van dit bedrijf! Ik raad ook iedereen af om met kpn in zee te gaan !

    spalburg zegt:

    200 procent mee eens!

    Reageer

  • +1

    Jan de Wilde zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Simpele vraag aan KPN: Kunnen jullie ons zakelijk nummer en zakelijk internet overnemen van XS4ALL? Geen probleem. Gevolg: privénummer afgesloten, interactieve tv weg en privé-internetaansluiting weg! We zijn nu een maand verder en na drie monteurs, tientallen telefoontjes en e-mails nog steeds niets. Het enige positieve is dat ik binnenkort mijn eigen telecombedrijf kan beginnen, want ze sturen wel twee keer per week een nieuw installatiepakket.Resultaat: Voor een bestaande aansluiting 6 installatiepakketten ,,,,, en nog steeds geen telefoon / tv en internet. Wat een geweldig bedrijf !!!

    Veel oud Politici in de raad van bestuur bij KPN en bestuurders in de zorg vaak oud-politici. Dat verklaart veel over de huidige wantoestanden bij KPN en in de zorg. Een politieke professional ,maakt van niets, nog meer nietsigheid. Deze mensen doen alles om hun zakken gevuld te houden en financieel onbezorgd te leven en de rest om hun heen (de bevolking) is niet belangrijk !!!

    ramon zegt:

    KPN. ( kan praktisch niets). Bagger dus

    Reageer

  • -1

    JdB zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    WAARDELOOS BEDRIJF!!!

    HD-TV is matig en internet ronduit slecht!!!!

    Klantenservice waardeloos, dus spijt dat ik een contract getekend heb!!!

    Overigens, KPN schijnt zich wel te herinneren wat hun rechten zijn n.a.v. het contract, maar hun plichten?
    Dat ligt allemaal wat moeilijk........

    Gewoon dom een signaal over een kabeltje sturen is alles wat ik vraag!
    Maar dat lukt ze dus niet.......

    Reageer

  • +1

    manuel zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    In Augustus 2015 door KPN gebeld ivm KPN Compleet. Goed verhaal, aantrekkelijk geprijst, maar gezien eerdere zeer beroerde ervaring met KPN thuis (hadden bij de verkeerde aangesloten, waardoor we opeens helemaal geen telefoon, internet, tv hadden; KPN had het namelijk ook bij Ziggo opgezegd) grote twijfel om dit te doen.
    Omdat er een nieuwe Iphone kwam toch maar gedaan...SPIJT, SPIJT, SPIJT.
    KPN maakte een bezorgafspraak. Keurig mail gehad dat de bezorging bevestigt wordt.
    Die heb ik voor vrijdag 16 oktober gemaakt tussen 12 -3, aflevering op mijn werk. Om half vier moest ik namelijk weg.
    Het was 3 uur nog geen koerier, ik gebeld, we gaan het uitzoeken, nog een keer gebeld, met KPN, nee, het is een fout van de koerier, en uiteindelijk om 17.55 uur kreeg ik het bericht van de koerier dat het een fout van KPN is. Zij (de koerier) hebben helemaal geen order voor mij ontvangen en er is geen enkel koerier onderweg!
    Zit ik daar voor niets, afspraken afgezegd en er is niemand onderweg!
    Weer KPN gebeld, tja, geen idee wat er aan de hand is, belt u aub maandag even terug.
    Maandag ontvang ik een annulering per e-mail dat de bestelling niet doorgaat. Gebeld met de KPN helpdesk en nu blijkt dat als ik nog wil de bestelling opnieuw moet opgeven!? KPN kan dit niet voor mij doen...Wat raar allemaal.
    Gevolg is dat mijn oude abonnement nog langer doorlopt (extra kosten).
    Toch een nieuwe bestelling geplaats. En moet opeens moest ik weer voor de nieuwe bestelling 403,23 Euro betalen. Dat klopt natuurlijk niet, want dat heb ik al eerder gedaan en het bedrag tot op heden nog steeds niet terug ontvangen!!!
    Sindsdien al 4 keer met de helpdesk gemaild en gebeld. mijn oude contract bij Vodafone blijkt nog steeds niet opgezegd te zijn (bij KPN reageren ze niet op mijn vraag) en het geld ook nog niet terug ontvangen.
    Waar het op neer komt is dat ik me niet zo moet aanstellen een 25 euro als tegemoetkoming moet accepteren.
    Inmiddels wel de nieuwe Iphone ontvangen maar zonder KPN abonnement.
    En straks willen ze zeker ook nog dat het abonnement bij KPN langer doorloopt...
    ik heb nu de klantenservice geinformeerd dat ik van het abonnement af wil, dat ik de leidinggevende wil spreken en ik ben er helemaal klaar mee.
    Wordt vervolgd...Advies: leg echt alles goed schriftelijk vast!!! Als je telefonische afspraken hebt gemaakt, direct schrifelijk bevestigen, want vervolgens beweert men ook nog dat het niet zo is.

    Reageer

  • +1

    Gerda zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Na telefonische benadering besloot ik over te stappen op KPN-Glasvezel. Het aanbod: 6 maanden voor 35 Euro.
    Het duurde lang voor ik bericht kreeg, en daarin stond 3 maanden korting. Ook de levering was dus later. De monteur heeft zijn werk redelijk gedaan. De ondersteuning is zéér slecht. KPN heeft niet eens een fatsoenlijk e-mailadres. Bellen is gratis, maar heeft één groot nadeel: Je hebt geen bewijs. Nu komen er al maanden aanmaningen, met bedreiging om de incasso over te dragen aan een incassobureau, en dat terwijl alle rekeningen zijn betaald!!!!! Alle ellende die ik nu al maanden heb is een KPN niet waard. Zo gauw het contract is afgelopen wil ik nooit meer iets te maken hebben met zo'n klantONvriendelijk bedrijf. Voor alle ellende mogen ze dit pakket wel een jaar gratis geven.
    Mijn advies: NOOIT aan KPN beginnen, tenzij je ALLES zwart op wit hebt.

    Reageer

  • 0

    J.Schreud zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 33333
    • 44444

    Omdat ik op zoek was naar een speciale regiozender, had ik al verschillende providers benaderd. Onder meer KPN,Ziggo/Telfort. Was zelf al jaren klant van XMS, waar ik jaren geleden in een klanten-proef-panel zat i.v.m. de uitrol van glasvezel in mijn woonplaats. Telfort nam vorig jaar ineens de zaak over en deze club kwijt raken valt niet mee omdat ik zogenaamd een contract met hen heb. Onzin: ik was klant van XMS!
    Tijdens mijn zoektocht viel het me op dat de telefonische klantencontacten niet altijd goed verliepen. Gek omdat ze allemaal van Reggefiber zijn. Je zou verwachten dat onderlinge afspraken op rolletjes verlopen.
    Je als nieuwe klant aanmelden gaat prima, fouten oplossen is lastiger.
    Ben maar weer teruggekeerd naar KPN waar ik voor het avontuur met glasvezel vanaf 1987 klant was.
    Heb prima ervaring met de monteur van Reggefiber die alles regelde in de meterkast en de monteur die het binnenwerk regelde was helemaal toppie. Het enige wat hier fout liep was de datum van aansluiting. Die hoort op dezelfde dag plaats te vinden en dat had de klantendesk dus niet goed doorgegeven.
    Tot nu toe ben ik heel tevreden met mijn KPN.

    Reageer

  • 0

    T Van der Krogt zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 22222

    Je hebt niks aan een toestel als je hem niet verzekerd (ook al heb je garantie), komen niet met een oplossing en een klantonvriendelijke manager in KPN XL Nieuwegein.

    Geen telefoon meer, maar wel 55 euro per maand blijven betalen. Volgend jaar maar overstappen?

    Reageer

  • +3

    N zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Klantnummer: 1007019905

    Geachte heer/mevrouw,

    Bij deze wil ik een klacht indienen over KPN glasvezel.

    In eerste instantie wilde ik begin januari mijn KPN ADSL abbonement opzeggen om vervolgens over stappen naar Ziggo. Tijdens het bellen om het abbonement op te zeggen heb ik echter besloten bij KPN te blijven vanwege een erg goede aanbieding namelijk:
    1 Jaar KPN glasvezel voor 35 euro per maand
    2 Nieuwe TV ontvangers
    3 Een draadloze verbindingsset voor 2 tv’s ( dus 3 ontvangers)

    Genoemd pakket zou ik binnen enkele weken ontvangen echter ontvang ik alleen een nieuwe router en 1 nieuwe ontvanger. Na hierover gebeld te hebben bij KPN wist niemand van iets en heb ik bijna dagelijks hierover gebeld. Uiteindelijk werd er aangegeven dat de monteur op 29 januari de tv onvanger en de verbindingssets bij zich zou hebben. Echter de monteur had niets bij zich en wist van niets, wederom een leugen van KPN.
    Tijdens de installatie bleek bovendien dat glasvezel niet werkte en werd ik uiteindelijk zonder glasvezel en verbindingssets en tweede tv onvanger achtergelaten.

    Na installatie werkte glasvezel gelukkig binnen een aantal dagen echter heb ik hierover nog meerdere malen per dag moeten bellen met Reggefiber en KPN. Op dit moment had ik echter nog altijd niet de verbindingssets en tweede tv onvanger. Uiteindelijk heb ik hier minimaal 50 keer over moeten bellen met KPN en elk gesprek duurde ongeveer 60 minuten. Meerdere malen ben ik bovendien weggedrukt door KPN terwijl ik in de wacht stond.


    Uiteindelijk heb ik vanwege mijn vasthoudend het wel voor elkaar gekregen om te krijgen waarop ik recht heb.

    Ander punt is dat de internetsnelheid die ik haal bij lange na geen 100 MB per seconde is zoals dit wel zou moeten zijn. KPN doet hier niet serieus over en biedt totaal geen oplossing of compensatie voor dit probleem.

    Overall gesproken ben ik niet tevreden over KPN glasvezel en heb ik ontzettende spijt dat ik niet naar Ziggo ben overgestapt. Dit had mij een heleboel tijd en stress gescheeld in vergelijking met KPN.

    Wat ik wil van KPN is:

    1 Ruime compensatie voor het vele aantal uren dat ik kwijt ben aan KPN.
    2 Een monteur die bij mij thuis een aantal bedrade verbindingen aanlegt, dit buiten kantooruren.
    3 Gemeende excuses van KPN met een passende compensatie.

    Indien bovenstaande niet gebeurt zal ik blijven bellen, mailen en brieven blijven sturen aan KPN.

    Met vriendelijke groet,

    Reageer

  • 0

    jurgen zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Al ruim 20 jaar bij KPN, mobiel, ITV, bellen ....werkt altijd prima!

    Reageer

  • 0

    Willem zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Dik tevreden over mijn 4G verbinding. In tegenstelling tot Vodafone, heb ik met KPN overal goed bereik en wat een verschil met 3G.

    Mooi dat je bij KPN niet meer hoeft te leasen. Toestel is eigen bezit en je betaald niet meer voor het verbruik buiten je databundel.

    Reageer

  • 0

    WMG zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Ik ben al 39 jaar vaste klant van KPN en ben nog altijd zeer tevreden over de service en hun produkten.Ik heb nu het alles-in-één pakket met de vele voordelen van KPN compleet en Familie aan.Ik vind de service van KPN nog steeds erg goed en dat mag ook wel eens gezegd worden.

    Reageer

  • 0

    Michel zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Na een hele tijd problemen gehad te hebben met Horizon van UPC heb ik eindelijk de knoop doorgehakt en de stap gemaakt naar KPN Glasvezel. Had ik dit maar een paar jaar eerder gedaan, wat een supersysteem. Een heel klein nadeeltje dat de wifi van de experia v8 niet echt een groot bereik heeft, maar dat is heel simpel op te lossen met een extra router welke je als accespoint instelt of een wifi repeater. Ik heb nu door het hele huis draadloos internet met een snelheid van rond de 95 mb per seconde. Internet is super, televisie is subliem, duidelijk en overzichtelijk menustructuur en geen enkele vastloper meer zoals bij Horizon bijna dagelijks het geval was. Overstappen ging probleemloos, monteur welke bij mij thuis kwam was zeer netjes en ervaren en niets was hem te veel. Eigenlijk in een woord samen te vatten TOP! Je zou bijna denken dat ik voor KPN werkzaam ben maar dat is zeker niet het geval, ik ben gewoon tevreden en dat mag ook wel eens gezegd worden na jaren te moeten klagen bij UPC.

    Reageer

  • 0

    Guus zegt:
    • 55555
    • 44444
    • 55555
    • 55555

    Wat een fantastisch bedrijf, KPN
    Wat we allemaal wel niet van ze krijgen:

    Spotify Premium gratis bij mobiel abonnement
    Netflix gratis bij KPN Compleet
    Voor 15 euro, KPN mobiel abonnement, met 2000 MB internet, onbeperkt sms'en en bellen. (Komt door familieleden die al klant waren.

    Overal prima verbinding en geen onverwachte kosten, TOP!

    Reageer

  • +2

    Blank zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    KPN is een waardige opvolger den de PTT.
    De diensten van KPN werden afgesloten in de winkel van mijn vrouw terwijl de facturen automatisch werden geïncasseerd.De vorige eigenaar is failliet gegaan waardoor er enkele kleine facturen openstonden waar wij niets van wisten.
    Resultaat: geen werkende pin meer.
    3 uur "klantenservice" met 12 medewerkers om te horen dat het na 24 uur (?) weer zou werken.
    Opstaand bedrag: 34 euro (bij de vorige failliete eigenaar) waarna een schade is ontstaan van een paar duizend euro.
    Voor mij wel de slechtste ervaring in vijftig jaar.......

    Reageer

  • +2

    consument zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik ben net aan een KPN connectie ontsnapt! Bedankt Dick, want nu weet ik dat ik toch gelijk had en dat ik met 8MB helemaal geen interactieve/HD tv kan hebben. KPN strikte mij afgelopen week toen ik Digitenne wilde opzeggen. In plaats van opzegging smeerde men mij een prachtig pakket aan met allerlei gratis dingen. Die vervolgens NIET op de e mail bevestiging stonden. De gratis aansluiting/ activatie en opsturen ook niet. Dus gebeld...tja stond niet in de aantekeningen. Later weer wel. Zou erbij komen maar dat kon nu niet meer omdat het abonnement al was bevestigd. Dus vroeg ik om annulering hetgeen men na een UUR eindelijk accepteerde. Ik vroeg om bevestiging daarvan en zou dat krijgen als men mij de maandag daarop nogmaals mocht bellen.Kwam er vandaag achter dat bevestiging van annulering pas na 5 werkdagen komt(bevestiging van het aanbod was over e mail binnen 3 uur!). Enfin aangezien ik te laat zou zijn met annuleren als dit ook fout zou gaan, net maar een aangetekende brief gestuurd. Dus gelukkig geen KPN in mijn huis. Gedragen zich nog steeds als monopolist> lees arrogant en eenzijdige benadering, namelijk uitsluitend hetgeen KPN past en goed uitkomt.
    Pas op met deze mensen! En als je iets afspreekt en het is niet op dezelfde manier bevestigd>>>direct schriftelijk annuleren!Niet bellen, want..... de service medewerker die ik sprak verbood mij om het gesprek op te nemen...terwijl men dit zelf ongevraagd en onaangekondigd wel doet.

    Reageer

  • 0

    Kassies zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Erg onvriendelijk te woord gestaan door de klantenservice over een probleem mbt verhuizing ( wilde tijdelijk dubbele aansluiting, maar ze helpen hier totaal niet bij). Uiteindelijk heeft de jongeman die me te woord stond de hoorn op de haak gegooid terwijl hij beweerde dat ik mijn stem verhief, wat niet het geval is... Ik begrijp gewoon niet hoe niet-klantgericht ze bij dit megabedrijf zijn. Zo moeilijk/apart was mijn verzoek helemaal niet.

    Reageer

  • +1

    Henri zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Het blijft een ramp, deze telcom maffia.
    Vooral van de leugens en valse voorwensellen zijn belachelijk.
    Dacht even dat het de goede weg op was geslagen, niets blijkt minder waar, ze hebben me weer te pakken.
    En iedereen mag het weten, noem het KPN protection.

    Reageer

  • -1

    Henri zegt:
    • 11111
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Het blijft een ramp, deze telcom maffia.
    Vooral van de leugens en valse voorwensellen zijn belachelijk.
    Dacht even dat het de goede weg op was geslagen, niets blijkt minder waar, ze hebben me weer te pakken.
    En iedereen mag het weten, noem het KPN protection

    Reageer

  • -2

    H.Smeenge zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Als je nog bij KPN klant bent en alles werkt: verander dan niets meer!! Elke verandering levert een hele hoop gedonder, buikpijn en hoofdpijn op. De helpdesk is treurig en incompetent. Als ze je iets kunnen verkopen zijn ze er als de kippen bij en kan alles direkt. Als je iets wilt opzeggen of veranderen, waar KPN niet beter van wordt, dan is het zwemmen in stroop.
    Eigenlijk snap ik niet waarom ik nog klant ben na al deze ellende.

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring