Kpn.com


Prijs 2.142.142.142.142.14
Levering2.172.172.172.172.17
Ondersteuning2.012.012.012.012.01
Totaal oordeel2.032.032.032.032.03

Kpn.com is onderdeel van KPN, s’lands grootste en oudste telecomprovider. Op Kpn.com worden, naast gsm abonnementen, ook sim only, digitale televisie en mobiel internet aangeboden.

KPN.com heeft regelmatig exclusieve acties, zoals Mobiel TV en de lancering van de nieuwste toestellen, waardoor zij (tijdelijk) als enige een product aanbieden.

Wat is jouw ervaring met Kpn? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Kpn.com vind je hieronder.


19 Positief 58 Negatief 104 reviews - gemiddelde: 2.092.092.092.092.09 4.2 uit 10

104 Ervaringen voor Kpn.com

  • 0

    J.Schreud zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 33333
    • 44444

    Omdat ik op zoek was naar een speciale regiozender, had ik al verschillende providers benaderd. Onder meer KPN,Ziggo/Telfort. Was zelf al jaren klant van XMS, waar ik jaren geleden in een klanten-proef-panel zat i.v.m. de uitrol van glasvezel in mijn woonplaats. Telfort nam vorig jaar ineens de zaak over en deze club kwijt raken valt niet mee omdat ik zogenaamd een contract met hen heb. Onzin: ik was klant van XMS!
    Tijdens mijn zoektocht viel het me op dat de telefonische klantencontacten niet altijd goed verliepen. Gek omdat ze allemaal van Reggefiber zijn. Je zou verwachten dat onderlinge afspraken op rolletjes verlopen.
    Je als nieuwe klant aanmelden gaat prima, fouten oplossen is lastiger.
    Ben maar weer teruggekeerd naar KPN waar ik voor het avontuur met glasvezel vanaf 1987 klant was.
    Heb prima ervaring met de monteur van Reggefiber die alles regelde in de meterkast en de monteur die het binnenwerk regelde was helemaal toppie. Het enige wat hier fout liep was de datum van aansluiting. Die hoort op dezelfde dag plaats te vinden en dat had de klantendesk dus niet goed doorgegeven.
    Tot nu toe ben ik heel tevreden met mijn KPN.

    Reageer

  • 0

    T Van der Krogt zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 22222

    Je hebt niks aan een toestel als je hem niet verzekerd (ook al heb je garantie), komen niet met een oplossing en een klantonvriendelijke manager in KPN XL Nieuwegein.

    Geen telefoon meer, maar wel 55 euro per maand blijven betalen. Volgend jaar maar overstappen?

    Reageer

  • 0

    N zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Klantnummer: 1007019905

    Geachte heer/mevrouw,

    Bij deze wil ik een klacht indienen over KPN glasvezel.

    In eerste instantie wilde ik begin januari mijn KPN ADSL abbonement opzeggen om vervolgens over stappen naar Ziggo. Tijdens het bellen om het abbonement op te zeggen heb ik echter besloten bij KPN te blijven vanwege een erg goede aanbieding namelijk:
    1 Jaar KPN glasvezel voor 35 euro per maand
    2 Nieuwe TV ontvangers
    3 Een draadloze verbindingsset voor 2 tv’s ( dus 3 ontvangers)

    Genoemd pakket zou ik binnen enkele weken ontvangen echter ontvang ik alleen een nieuwe router en 1 nieuwe ontvanger. Na hierover gebeld te hebben bij KPN wist niemand van iets en heb ik bijna dagelijks hierover gebeld. Uiteindelijk werd er aangegeven dat de monteur op 29 januari de tv onvanger en de verbindingssets bij zich zou hebben. Echter de monteur had niets bij zich en wist van niets, wederom een leugen van KPN.
    Tijdens de installatie bleek bovendien dat glasvezel niet werkte en werd ik uiteindelijk zonder glasvezel en verbindingssets en tweede tv onvanger achtergelaten.

    Na installatie werkte glasvezel gelukkig binnen een aantal dagen echter heb ik hierover nog meerdere malen per dag moeten bellen met Reggefiber en KPN. Op dit moment had ik echter nog altijd niet de verbindingssets en tweede tv onvanger. Uiteindelijk heb ik hier minimaal 50 keer over moeten bellen met KPN en elk gesprek duurde ongeveer 60 minuten. Meerdere malen ben ik bovendien weggedrukt door KPN terwijl ik in de wacht stond.


    Uiteindelijk heb ik vanwege mijn vasthoudend het wel voor elkaar gekregen om te krijgen waarop ik recht heb.

    Ander punt is dat de internetsnelheid die ik haal bij lange na geen 100 MB per seconde is zoals dit wel zou moeten zijn. KPN doet hier niet serieus over en biedt totaal geen oplossing of compensatie voor dit probleem.

    Overall gesproken ben ik niet tevreden over KPN glasvezel en heb ik ontzettende spijt dat ik niet naar Ziggo ben overgestapt. Dit had mij een heleboel tijd en stress gescheeld in vergelijking met KPN.

    Wat ik wil van KPN is:

    1 Ruime compensatie voor het vele aantal uren dat ik kwijt ben aan KPN.
    2 Een monteur die bij mij thuis een aantal bedrade verbindingen aanlegt, dit buiten kantooruren.
    3 Gemeende excuses van KPN met een passende compensatie.

    Indien bovenstaande niet gebeurt zal ik blijven bellen, mailen en brieven blijven sturen aan KPN.

    Met vriendelijke groet,

    Reageer

  • 0

    jurgen zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Al ruim 20 jaar bij KPN, mobiel, ITV, bellen ....werkt altijd prima!

    Reageer

  • 0

    Willem zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Dik tevreden over mijn 4G verbinding. In tegenstelling tot Vodafone, heb ik met KPN overal goed bereik en wat een verschil met 3G.

    Mooi dat je bij KPN niet meer hoeft te leasen. Toestel is eigen bezit en je betaald niet meer voor het verbruik buiten je databundel.

    Reageer

  • 0

    WMG zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Ik ben al 39 jaar vaste klant van KPN en ben nog altijd zeer tevreden over de service en hun produkten.Ik heb nu het alles-in-één pakket met de vele voordelen van KPN compleet en Familie aan.Ik vind de service van KPN nog steeds erg goed en dat mag ook wel eens gezegd worden.

    Reageer

  • 0

    Michel zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Na een hele tijd problemen gehad te hebben met Horizon van UPC heb ik eindelijk de knoop doorgehakt en de stap gemaakt naar KPN Glasvezel. Had ik dit maar een paar jaar eerder gedaan, wat een supersysteem. Een heel klein nadeeltje dat de wifi van de experia v8 niet echt een groot bereik heeft, maar dat is heel simpel op te lossen met een extra router welke je als accespoint instelt of een wifi repeater. Ik heb nu door het hele huis draadloos internet met een snelheid van rond de 95 mb per seconde. Internet is super, televisie is subliem, duidelijk en overzichtelijk menustructuur en geen enkele vastloper meer zoals bij Horizon bijna dagelijks het geval was. Overstappen ging probleemloos, monteur welke bij mij thuis kwam was zeer netjes en ervaren en niets was hem te veel. Eigenlijk in een woord samen te vatten TOP! Je zou bijna denken dat ik voor KPN werkzaam ben maar dat is zeker niet het geval, ik ben gewoon tevreden en dat mag ook wel eens gezegd worden na jaren te moeten klagen bij UPC.

    Reageer

  • +1

    Guus zegt:
    • 55555
    • 44444
    • 55555
    • 55555

    Wat een fantastisch bedrijf, KPN
    Wat we allemaal wel niet van ze krijgen:

    Spotify Premium gratis bij mobiel abonnement
    Netflix gratis bij KPN Compleet
    Voor 15 euro, KPN mobiel abonnement, met 2000 MB internet, onbeperkt sms'en en bellen. (Komt door familieleden die al klant waren.

    Overal prima verbinding en geen onverwachte kosten, TOP!

    Reageer

  • +1

    Blank zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    KPN is een waardige opvolger den de PTT.
    De diensten van KPN werden afgesloten in de winkel van mijn vrouw terwijl de facturen automatisch werden geïncasseerd.De vorige eigenaar is failliet gegaan waardoor er enkele kleine facturen openstonden waar wij niets van wisten.
    Resultaat: geen werkende pin meer.
    3 uur "klantenservice" met 12 medewerkers om te horen dat het na 24 uur (?) weer zou werken.
    Opstaand bedrag: 34 euro (bij de vorige failliete eigenaar) waarna een schade is ontstaan van een paar duizend euro.
    Voor mij wel de slechtste ervaring in vijftig jaar.......

    Reageer

  • 0

    consument zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik ben net aan een KPN connectie ontsnapt! Bedankt Dick, want nu weet ik dat ik toch gelijk had en dat ik met 8MB helemaal geen interactieve/HD tv kan hebben. KPN strikte mij afgelopen week toen ik Digitenne wilde opzeggen. In plaats van opzegging smeerde men mij een prachtig pakket aan met allerlei gratis dingen. Die vervolgens NIET op de e mail bevestiging stonden. De gratis aansluiting/ activatie en opsturen ook niet. Dus gebeld...tja stond niet in de aantekeningen. Later weer wel. Zou erbij komen maar dat kon nu niet meer omdat het abonnement al was bevestigd. Dus vroeg ik om annulering hetgeen men na een UUR eindelijk accepteerde. Ik vroeg om bevestiging daarvan en zou dat krijgen als men mij de maandag daarop nogmaals mocht bellen.Kwam er vandaag achter dat bevestiging van annulering pas na 5 werkdagen komt(bevestiging van het aanbod was over e mail binnen 3 uur!). Enfin aangezien ik te laat zou zijn met annuleren als dit ook fout zou gaan, net maar een aangetekende brief gestuurd. Dus gelukkig geen KPN in mijn huis. Gedragen zich nog steeds als monopolist> lees arrogant en eenzijdige benadering, namelijk uitsluitend hetgeen KPN past en goed uitkomt.
    Pas op met deze mensen! En als je iets afspreekt en het is niet op dezelfde manier bevestigd>>>direct schriftelijk annuleren!Niet bellen, want..... de service medewerker die ik sprak verbood mij om het gesprek op te nemen...terwijl men dit zelf ongevraagd en onaangekondigd wel doet.

    Reageer

  • -2

    Kassies zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Erg onvriendelijk te woord gestaan door de klantenservice over een probleem mbt verhuizing ( wilde tijdelijk dubbele aansluiting, maar ze helpen hier totaal niet bij). Uiteindelijk heeft de jongeman die me te woord stond de hoorn op de haak gegooid terwijl hij beweerde dat ik mijn stem verhief, wat niet het geval is... Ik begrijp gewoon niet hoe niet-klantgericht ze bij dit megabedrijf zijn. Zo moeilijk/apart was mijn verzoek helemaal niet.

    Reageer

  • -1

    Henri zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Het blijft een ramp, deze telcom maffia.
    Vooral van de leugens en valse voorwensellen zijn belachelijk.
    Dacht even dat het de goede weg op was geslagen, niets blijkt minder waar, ze hebben me weer te pakken.
    En iedereen mag het weten, noem het KPN protection.

    Reageer

  • -3

    Henri zegt:
    • 11111
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Het blijft een ramp, deze telcom maffia.
    Vooral van de leugens en valse voorwensellen zijn belachelijk.
    Dacht even dat het de goede weg op was geslagen, niets blijkt minder waar, ze hebben me weer te pakken.
    En iedereen mag het weten, noem het KPN protection

    Reageer

  • -4

    H.Smeenge zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Als je nog bij KPN klant bent en alles werkt: verander dan niets meer!! Elke verandering levert een hele hoop gedonder, buikpijn en hoofdpijn op. De helpdesk is treurig en incompetent. Als ze je iets kunnen verkopen zijn ze er als de kippen bij en kan alles direkt. Als je iets wilt opzeggen of veranderen, waar KPN niet beter van wordt, dan is het zwemmen in stroop.
    Eigenlijk snap ik niet waarom ik nog klant ben na al deze ellende.

    Reageer

  • -4

    rita zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    6 ach misschien wel langer geleden komen ze hier met mooi praatjes aan de deur met mooi praatjes aan de deur ..en ja hoor er in getrapt..je raad het al al die maanden niks anders dan ellende.. monteur 1 ,die wist wat het was monteur nr 2 ook en nadat gisteren geen tv internet en telefoon meer had kwam vandaag nr 3 ..die wist het ook..

    er moest n nieuwe poort op gezet worden,dit zal tussen 2 en 4 gedaan worden er kwam n nieuwe hoofd verdeler op

    stom stom stom nu is het half 9 en nog niks doet het .en als je belt behandelen ze je als oud vuil ik mocht blij zijn dat ik al binnen 2 dagen geholpen werd..pardon dit verhaal loopt al 6 maanden ..met de vraag hoe wat en wanneer ik duidelijkheid had,,ja hallo hoe ik dit kon vragen ik moet maar wachten tot de netwekbeerder mijn belt ..wanneer morgen overmorgen..wie weet dit

    kpn NOOIT MEER

    Reageer

  • -2

    sander zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Kpn breek me de bek niet open pfff waardeloos en een hele slechte provider .

    2 mobiele telefoon,s van ze gehad nooit meer rekeningen klopten niet iedere keer bij betalen en hun houden hun poot stijf u bent over uw beltegoed heen gegaan wat ik zelf niet geloof .

    nu beide nummers opgezegd per direct ook me huis telefoon heb ik er zonder pardon uit gedonderd en terug gegaan naar me oude telefoon aanbieder vodafone .

    nou wil nix anders meer rekeningen kloppen iedere maand en als ik ze bel voor een vraag op probleem word je keurig geholpen .

    kpn dat nooit meer

    Reageer

  • -1

    Dick zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Hebben jullie even?
    Medio 2011 in de KPN winkel in Alphen binnengelopen om de mogelijkheden te onderzoeken in mijn nieuwe huis, in een klein dorp. Advies: Internet plus bellen plus interactive tv met een 8MB abonnement. Als ik wilde upgraden was 20MB ook mogelijk.
    Vanaf het begin ellende. Al een keer een nieuwe esperiabox. Maar resultaat 0,0. Enige advies steeds: esperiabox resetten.
    Na een update ondersteunde die de usb aansluiting niet meer (externe harde schijf) Was op te lossen tegen vergoeding! Wat? Je levert een wanproduct en laat de klant betalen?
    Na heel veel moiete en schijven eindelijk een meneer Wiegmans. Na heel veel gedoe een monteur die de lijn kwam meten. Wat denk je, die haalde net 6MB (wist ik via speedtest ook al). Toe ik vertelde dat ik zo'n last had met TV kijken kreeg hij een rolberoerte. Met 6 (of 8) MB mag je helemaal geen (interactieve)TV hebben. Alleen internet en bellen.Ik zat dus 4 kilometer van de centrale.
    Na veel geemmer kreeg ik korting tot en met februari 2013 want dan werd de lijn verbeterd van de centrale naar de wijkkast. Jullie begrijpen, niet dus.
    Via TROS Radar dan maar proberen, aangegevend at wij geen glasvezel hadden, maar wel zware klacht. Belt merneer BarJan Bloemhof van KPN. Eind van het liedje: hij kon niet achterhalen of en wanneer de beloofde sneller verbinding naar de wijkcentrale werd aangelegd. Ik stelde toen voor dat hij dan zou regelen dat mijn korting wegens wanprestatie werd verlengd. Ook nu begrijpen jullie het: Meneer Bart Jan Bloemhof is van de wereld verdwenen.
    Nu weer geklaagd via een mailadres dat ik maar bij favorieten heb staan. Antwoord? Aansluitinstructies. Lezen kunnen die oplichters ook al niet!

    Wie weet helpt het nu ik man en paard noem!

    consument zegt:

    Dank je wel Dick.
    Dit is cognitieve dissonantie> Ik had dus helemaal gelijk.
    Niet alleen bevestigd men niet wat men heeft beloofd(boel gratis dingen), maar ik had dus gelijk dat er helemaal geen tv over mijn lijn kan (ook oude lijnen en ver van de centrale).

    Dank je wel

    Reageer

  • 0

    mel zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    ik heb een abbonnement bij de kpn
    mijn rekeningen lopen heel hoog op je krijgt van kpn zelf geen bevestigingen ook telefonisch zijn ze niet aan te spreken waardoor je alleen maar chagerijniger wordt
    ik neem nooit meer een telefoon bij de kpn omdat ik het 1 en al oplichterij vind en ben het helemaal zat!

    wat ik over ze kan vertellen

    - oplichters
    - niet klantvriendelijk ( de meeste)
    - slecht ongeregeld zooitje

    ik ben dus niet tevreden
    en ze zetten alles zo mooi in het boekje totdat je er aanvast zit.

    Reageer

  • 0

    Vergep zegt:
    • 22222
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    Wat een teleurstelling…
    Wat volgens de beschrijving van de KPN maar 5 minuten uitval zou geven voor de aansluitdatum van 22-2-2013, is uitgelopen op 61 uur geen telefoon of Internet na het willen installeren van de nieuwe Experia Box op vrijdag (22-2-2013).
    Na een paar telefoontjes naar 0800-0402, op vrijdag avond (22-2-2013), wist men mij te vertellen dat a.s. maandag (25-2-2013) er wel een storingsmonteur langs zou komen die bij ons of in de centrale zou gaan kijken wat het probleem zou zijn en via SMS of telefoontje ons zou melden als het probleem verholpen is.

    Dus het hele weekeinde geen telefoon of Internet. (belachelijk)

    Maar zoals verwacht op maandag (25-02-2013) geen SMS, telefoontje of enig ander geluid van de KPN.
    Dus weer zelf moeten bellen naar de KPN met de vraag hoe het er mee stond.
    En de beste man aan de lijn wist te vertellen dat er tussen 8:00 uur en 10:00 uur een monteur iets in de centrale had uitgevoerd zodat de verbinding naar onze nieuwe Experia Box weer in orde was.
    Dat klopte want nu liep het opstartprogramma wel door zodat we na een paar handeling weer telefoon en Internet hadden.

    We voelen ons in de steek gelaten door de KPN en vinden dit geen positieve reclame voor een dergelijk groot bedrijf.
    Wat betreft de afhandeling van de gevoerde telefoongesprekken met 0800-0402 wil ik ook nog wel even een opmerking plaatsen.
    Het aanhoren en zoeken naar ons problemen voorliep netjes en geduldig maar toe ik in de wacht werd gezet, zodat men onze lijn kon bekijken, werd het stil heel erg lang stil totdat ik de verbinding zelf maar verbrak.

    1e telefoongesprek 22-2-2013 om 20:22
    Mobiel gebeld en na een kleine wachttijd een man aan de telefoon die na het bepalen van ons adres het een en ander heeft bekeken.
    Ook de signalen van de nieuwe Experia Box beoordeelt, [Power led AAN, Wireless led AAN en Broadband led blijvend KNIPPEREND], en kon vertellen dat de verbinding niet gemaakt kon worden doordat er in de centrale een kabel los zou leggen.
    Heel vreemd want hoe heeft de oude Experia Box dan kunnen werken?
    Er zou dus pas maandag door een storingsmonteur naar gekeken kunnen worden. ???
    De beste man heeft mij “even” in de wacht gezet om naar het signaal van ons huis en de centrale te bekijken.
    Maar werd het stil heel erg lang stil totdat ik de verbinding na 15 min. zelf maar verbrak.

    2e telefoongesprek 22-2-2013 om 22:08
    Mobiel gebeld en direct een man aan de telefoon die na het bepalen van ons adres het een en ander heeft bekeken zoals de vorige melding van ons probleem.
    Ook de signalen van de nieuwe Experia Box beoordeelt, [Power led AAN, Wireless led AAN en Broadband led blijvend KNIPPEREND], en kon bevestigen dat de verbinding niet gemaakt kon worden door een storing.
    Er zou dus pas maandag door een storingsmonteur naar gekeken kunnen worden. ???
    De beste man heeft mij “even” in de wacht gezet om naar het signaal van ons huis en de centrale te bekijken.
    Maar na een kort muziekfragmentje een kort toontje werd het stil heel erg lang stil totdat ik de verbinding na 10 min. zelf maar verbrak.
    3e telefoongesprek 22-2-2013 om 22:35
    Mobiel gebeld en vrijwel direct een vrouw aan de telefoon die na het bepalen van ons adres het een en ander heeft bekeken zoals de vorige meldingen van ons probleem.
    Er zou dus pas maandag door een storingsmonteur naar gekeken kunnen worden. ???
    Voorgelegd waarom de oude verbinding niet meer hersteld kon worden maar kon daar geen verhelderend antwoord op geven.

    4e telefoongesprek 23-2-2013 om 10:21
    Mobiel gebeld en na een kleine wachttijd een man aan de telefoon die na het bepalen van ons adres het een en ander heeft bekeken zoals de vorige meldingen van ons probleem.
    Die kon vertellen dat er een storingmonteur in de centrale was geweest en iets (???) had gedaan en het wachten was op de centrale die de rest zou moeten oplossen.
    En/of pas maandag door een storingsmonteur naar gekeken kunnen worden. ???
    Daar moesten we het dan maar mee doen.
    Mijn beklag gedaan over de gang van zaken waar de beste man niets mee kon, helaas.

    Wat moet je met een dergelijk bedrijf waar wij heel veel vertrouwen in hadden maar ons nu zo laten zitten.

    Op deze manier wordt je op extra kosten gejaagd omdat er gebeld moet worden met onze mobile telefoons en het gemis van Internet voor de studie/privéleven van onze kinderen.

    Reageer

  • -1

    C. Mulder zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ook bij ons was het feest.
    -Eerst heeft men het verkeerde pakket besteld.belofte om terug te bellen om dit te corrigeren niet nagekomen.
    -ondanks het feit dat iedereen het kon aan sluiten, lukte ons dit niet
    - een monteur duurde meer dan 10 dagen. 3 monteur bezoeken werden er ingepland. Afzeggen is niet mogelijk.
    - een expert monteur kon de volgende dag, kosten 110 euro
    -deze melde dat er een fout in de schakeling bij de KPN lag
    -fout in centrale na 2 dagen telefonisch
    -na 50 minuten iemand aan de lijn van het 0800 nummer, correctie door gevoerd voor het juiste pakket.
    -er kon niets gedaan worden ter vergoeding van de factuur, want de experts zijn geen KPN organisatie (het zijn volgens ons wel de zelfde monteurs)
    -over alle uren die er onder tussen van ons inzitten en alle irritatie wordt niet gesproken.

    Kortom: bezint eer ge begint.

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring