Kpn.com


Prijs 1.971.971.971.971.97
Levering1.991.991.991.991.99
Ondersteuning1.851.851.851.851.85
Totaal oordeel1.841.841.841.841.84

Kpn.com is onderdeel van KPN, s’lands grootste en oudste telecomprovider. Op Kpn.com worden, naast gsm abonnementen, ook sim only, digitale televisie en mobiel internet aangeboden.

KPN.com heeft regelmatig exclusieve acties, zoals Mobiel TV en de lancering van de nieuwste toestellen, waardoor zij (tijdelijk) als enige een product aanbieden.

Wat is jouw ervaring met Kpn? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Kpn.com vind je hieronder.


14 Positief 56 Negatief 97 reviews - gemiddelde: 1.911.911.911.911.91 3.8 uit 10

97 Ervaringen voor Kpn.com

  • 0

    Guus zegt:
    • 55555
    • 44444
    • 55555
    • 55555

    Wat een fantastisch bedrijf, KPN
    Wat we allemaal wel niet van ze krijgen:

    Spotify Premium gratis bij mobiel abonnement
    Netflix gratis bij KPN Compleet
    Voor 15 euro, KPN mobiel abonnement, met 2000 MB internet, onbeperkt sms'en en bellen. (Komt door familieleden die al klant waren.

    Overal prima verbinding en geen onverwachte kosten, TOP!

    Reageer

  • 0

    Blank zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    KPN is een waardige opvolger den de PTT.
    De diensten van KPN werden afgesloten in de winkel van mijn vrouw terwijl de facturen automatisch werden geïncasseerd.De vorige eigenaar is failliet gegaan waardoor er enkele kleine facturen openstonden waar wij niets van wisten.
    Resultaat: geen werkende pin meer.
    3 uur "klantenservice" met 12 medewerkers om te horen dat het na 24 uur (?) weer zou werken.
    Opstaand bedrag: 34 euro (bij de vorige failliete eigenaar) waarna een schade is ontstaan van een paar duizend euro.
    Voor mij wel de slechtste ervaring in vijftig jaar.......

    Reageer

  • 0

    consument zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik ben net aan een KPN connectie ontsnapt! Bedankt Dick, want nu weet ik dat ik toch gelijk had en dat ik met 8MB helemaal geen interactieve/HD tv kan hebben. KPN strikte mij afgelopen week toen ik Digitenne wilde opzeggen. In plaats van opzegging smeerde men mij een prachtig pakket aan met allerlei gratis dingen. Die vervolgens NIET op de e mail bevestiging stonden. De gratis aansluiting/ activatie en opsturen ook niet. Dus gebeld...tja stond niet in de aantekeningen. Later weer wel. Zou erbij komen maar dat kon nu niet meer omdat het abonnement al was bevestigd. Dus vroeg ik om annulering hetgeen men na een UUR eindelijk accepteerde. Ik vroeg om bevestiging daarvan en zou dat krijgen als men mij de maandag daarop nogmaals mocht bellen.Kwam er vandaag achter dat bevestiging van annulering pas na 5 werkdagen komt(bevestiging van het aanbod was over e mail binnen 3 uur!). Enfin aangezien ik te laat zou zijn met annuleren als dit ook fout zou gaan, net maar een aangetekende brief gestuurd. Dus gelukkig geen KPN in mijn huis. Gedragen zich nog steeds als monopolist> lees arrogant en eenzijdige benadering, namelijk uitsluitend hetgeen KPN past en goed uitkomt.
    Pas op met deze mensen! En als je iets afspreekt en het is niet op dezelfde manier bevestigd>>>direct schriftelijk annuleren!Niet bellen, want..... de service medewerker die ik sprak verbood mij om het gesprek op te nemen...terwijl men dit zelf ongevraagd en onaangekondigd wel doet.

    Reageer

  • -2

    Kassies zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Erg onvriendelijk te woord gestaan door de klantenservice over een probleem mbt verhuizing ( wilde tijdelijk dubbele aansluiting, maar ze helpen hier totaal niet bij). Uiteindelijk heeft de jongeman die me te woord stond de hoorn op de haak gegooid terwijl hij beweerde dat ik mijn stem verhief, wat niet het geval is... Ik begrijp gewoon niet hoe niet-klantgericht ze bij dit megabedrijf zijn. Zo moeilijk/apart was mijn verzoek helemaal niet.

    Reageer

  • -1

    Henri zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Het blijft een ramp, deze telcom maffia.
    Vooral van de leugens en valse voorwensellen zijn belachelijk.
    Dacht even dat het de goede weg op was geslagen, niets blijkt minder waar, ze hebben me weer te pakken.
    En iedereen mag het weten, noem het KPN protection.

    Reageer

  • -2

    Henri zegt:
    • 11111
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Het blijft een ramp, deze telcom maffia.
    Vooral van de leugens en valse voorwensellen zijn belachelijk.
    Dacht even dat het de goede weg op was geslagen, niets blijkt minder waar, ze hebben me weer te pakken.
    En iedereen mag het weten, noem het KPN protection

    Reageer

  • -2

    H.Smeenge zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Als je nog bij KPN klant bent en alles werkt: verander dan niets meer!! Elke verandering levert een hele hoop gedonder, buikpijn en hoofdpijn op. De helpdesk is treurig en incompetent. Als ze je iets kunnen verkopen zijn ze er als de kippen bij en kan alles direkt. Als je iets wilt opzeggen of veranderen, waar KPN niet beter van wordt, dan is het zwemmen in stroop.
    Eigenlijk snap ik niet waarom ik nog klant ben na al deze ellende.

    Reageer

  • -3

    rita zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    6 ach misschien wel langer geleden komen ze hier met mooi praatjes aan de deur met mooi praatjes aan de deur ..en ja hoor er in getrapt..je raad het al al die maanden niks anders dan ellende.. monteur 1 ,die wist wat het was monteur nr 2 ook en nadat gisteren geen tv internet en telefoon meer had kwam vandaag nr 3 ..die wist het ook..

    er moest n nieuwe poort op gezet worden,dit zal tussen 2 en 4 gedaan worden er kwam n nieuwe hoofd verdeler op

    stom stom stom nu is het half 9 en nog niks doet het .en als je belt behandelen ze je als oud vuil ik mocht blij zijn dat ik al binnen 2 dagen geholpen werd..pardon dit verhaal loopt al 6 maanden ..met de vraag hoe wat en wanneer ik duidelijkheid had,,ja hallo hoe ik dit kon vragen ik moet maar wachten tot de netwekbeerder mijn belt ..wanneer morgen overmorgen..wie weet dit

    kpn NOOIT MEER

    Reageer

  • -2

    sander zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Kpn breek me de bek niet open pfff waardeloos en een hele slechte provider .

    2 mobiele telefoon,s van ze gehad nooit meer rekeningen klopten niet iedere keer bij betalen en hun houden hun poot stijf u bent over uw beltegoed heen gegaan wat ik zelf niet geloof .

    nu beide nummers opgezegd per direct ook me huis telefoon heb ik er zonder pardon uit gedonderd en terug gegaan naar me oude telefoon aanbieder vodafone .

    nou wil nix anders meer rekeningen kloppen iedere maand en als ik ze bel voor een vraag op probleem word je keurig geholpen .

    kpn dat nooit meer

    Reageer

  • -1

    Dick zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Hebben jullie even?
    Medio 2011 in de KPN winkel in Alphen binnengelopen om de mogelijkheden te onderzoeken in mijn nieuwe huis, in een klein dorp. Advies: Internet plus bellen plus interactive tv met een 8MB abonnement. Als ik wilde upgraden was 20MB ook mogelijk.
    Vanaf het begin ellende. Al een keer een nieuwe esperiabox. Maar resultaat 0,0. Enige advies steeds: esperiabox resetten.
    Na een update ondersteunde die de usb aansluiting niet meer (externe harde schijf) Was op te lossen tegen vergoeding! Wat? Je levert een wanproduct en laat de klant betalen?
    Na heel veel moiete en schijven eindelijk een meneer Wiegmans. Na heel veel gedoe een monteur die de lijn kwam meten. Wat denk je, die haalde net 6MB (wist ik via speedtest ook al). Toe ik vertelde dat ik zo'n last had met TV kijken kreeg hij een rolberoerte. Met 6 (of 8) MB mag je helemaal geen (interactieve)TV hebben. Alleen internet en bellen.Ik zat dus 4 kilometer van de centrale.
    Na veel geemmer kreeg ik korting tot en met februari 2013 want dan werd de lijn verbeterd van de centrale naar de wijkkast. Jullie begrijpen, niet dus.
    Via TROS Radar dan maar proberen, aangegevend at wij geen glasvezel hadden, maar wel zware klacht. Belt merneer BarJan Bloemhof van KPN. Eind van het liedje: hij kon niet achterhalen of en wanneer de beloofde sneller verbinding naar de wijkcentrale werd aangelegd. Ik stelde toen voor dat hij dan zou regelen dat mijn korting wegens wanprestatie werd verlengd. Ook nu begrijpen jullie het: Meneer Bart Jan Bloemhof is van de wereld verdwenen.
    Nu weer geklaagd via een mailadres dat ik maar bij favorieten heb staan. Antwoord? Aansluitinstructies. Lezen kunnen die oplichters ook al niet!

    Wie weet helpt het nu ik man en paard noem!

    consument zegt:

    Dank je wel Dick.
    Dit is cognitieve dissonantie> Ik had dus helemaal gelijk.
    Niet alleen bevestigd men niet wat men heeft beloofd(boel gratis dingen), maar ik had dus gelijk dat er helemaal geen tv over mijn lijn kan (ook oude lijnen en ver van de centrale).

    Dank je wel

    Reageer

  • 0

    mel zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    ik heb een abbonnement bij de kpn
    mijn rekeningen lopen heel hoog op je krijgt van kpn zelf geen bevestigingen ook telefonisch zijn ze niet aan te spreken waardoor je alleen maar chagerijniger wordt
    ik neem nooit meer een telefoon bij de kpn omdat ik het 1 en al oplichterij vind en ben het helemaal zat!

    wat ik over ze kan vertellen

    - oplichters
    - niet klantvriendelijk ( de meeste)
    - slecht ongeregeld zooitje

    ik ben dus niet tevreden
    en ze zetten alles zo mooi in het boekje totdat je er aanvast zit.

    Reageer

  • 0

    Vergep zegt:
    • 22222
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    Wat een teleurstelling…
    Wat volgens de beschrijving van de KPN maar 5 minuten uitval zou geven voor de aansluitdatum van 22-2-2013, is uitgelopen op 61 uur geen telefoon of Internet na het willen installeren van de nieuwe Experia Box op vrijdag (22-2-2013).
    Na een paar telefoontjes naar 0800-0402, op vrijdag avond (22-2-2013), wist men mij te vertellen dat a.s. maandag (25-2-2013) er wel een storingsmonteur langs zou komen die bij ons of in de centrale zou gaan kijken wat het probleem zou zijn en via SMS of telefoontje ons zou melden als het probleem verholpen is.

    Dus het hele weekeinde geen telefoon of Internet. (belachelijk)

    Maar zoals verwacht op maandag (25-02-2013) geen SMS, telefoontje of enig ander geluid van de KPN.
    Dus weer zelf moeten bellen naar de KPN met de vraag hoe het er mee stond.
    En de beste man aan de lijn wist te vertellen dat er tussen 8:00 uur en 10:00 uur een monteur iets in de centrale had uitgevoerd zodat de verbinding naar onze nieuwe Experia Box weer in orde was.
    Dat klopte want nu liep het opstartprogramma wel door zodat we na een paar handeling weer telefoon en Internet hadden.

    We voelen ons in de steek gelaten door de KPN en vinden dit geen positieve reclame voor een dergelijk groot bedrijf.
    Wat betreft de afhandeling van de gevoerde telefoongesprekken met 0800-0402 wil ik ook nog wel even een opmerking plaatsen.
    Het aanhoren en zoeken naar ons problemen voorliep netjes en geduldig maar toe ik in de wacht werd gezet, zodat men onze lijn kon bekijken, werd het stil heel erg lang stil totdat ik de verbinding zelf maar verbrak.

    1e telefoongesprek 22-2-2013 om 20:22
    Mobiel gebeld en na een kleine wachttijd een man aan de telefoon die na het bepalen van ons adres het een en ander heeft bekeken.
    Ook de signalen van de nieuwe Experia Box beoordeelt, [Power led AAN, Wireless led AAN en Broadband led blijvend KNIPPEREND], en kon vertellen dat de verbinding niet gemaakt kon worden doordat er in de centrale een kabel los zou leggen.
    Heel vreemd want hoe heeft de oude Experia Box dan kunnen werken?
    Er zou dus pas maandag door een storingsmonteur naar gekeken kunnen worden. ???
    De beste man heeft mij “even” in de wacht gezet om naar het signaal van ons huis en de centrale te bekijken.
    Maar werd het stil heel erg lang stil totdat ik de verbinding na 15 min. zelf maar verbrak.

    2e telefoongesprek 22-2-2013 om 22:08
    Mobiel gebeld en direct een man aan de telefoon die na het bepalen van ons adres het een en ander heeft bekeken zoals de vorige melding van ons probleem.
    Ook de signalen van de nieuwe Experia Box beoordeelt, [Power led AAN, Wireless led AAN en Broadband led blijvend KNIPPEREND], en kon bevestigen dat de verbinding niet gemaakt kon worden door een storing.
    Er zou dus pas maandag door een storingsmonteur naar gekeken kunnen worden. ???
    De beste man heeft mij “even” in de wacht gezet om naar het signaal van ons huis en de centrale te bekijken.
    Maar na een kort muziekfragmentje een kort toontje werd het stil heel erg lang stil totdat ik de verbinding na 10 min. zelf maar verbrak.
    3e telefoongesprek 22-2-2013 om 22:35
    Mobiel gebeld en vrijwel direct een vrouw aan de telefoon die na het bepalen van ons adres het een en ander heeft bekeken zoals de vorige meldingen van ons probleem.
    Er zou dus pas maandag door een storingsmonteur naar gekeken kunnen worden. ???
    Voorgelegd waarom de oude verbinding niet meer hersteld kon worden maar kon daar geen verhelderend antwoord op geven.

    4e telefoongesprek 23-2-2013 om 10:21
    Mobiel gebeld en na een kleine wachttijd een man aan de telefoon die na het bepalen van ons adres het een en ander heeft bekeken zoals de vorige meldingen van ons probleem.
    Die kon vertellen dat er een storingmonteur in de centrale was geweest en iets (???) had gedaan en het wachten was op de centrale die de rest zou moeten oplossen.
    En/of pas maandag door een storingsmonteur naar gekeken kunnen worden. ???
    Daar moesten we het dan maar mee doen.
    Mijn beklag gedaan over de gang van zaken waar de beste man niets mee kon, helaas.

    Wat moet je met een dergelijk bedrijf waar wij heel veel vertrouwen in hadden maar ons nu zo laten zitten.

    Op deze manier wordt je op extra kosten gejaagd omdat er gebeld moet worden met onze mobile telefoons en het gemis van Internet voor de studie/privéleven van onze kinderen.

    Reageer

  • -1

    C. Mulder zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ook bij ons was het feest.
    -Eerst heeft men het verkeerde pakket besteld.belofte om terug te bellen om dit te corrigeren niet nagekomen.
    -ondanks het feit dat iedereen het kon aan sluiten, lukte ons dit niet
    - een monteur duurde meer dan 10 dagen. 3 monteur bezoeken werden er ingepland. Afzeggen is niet mogelijk.
    - een expert monteur kon de volgende dag, kosten 110 euro
    -deze melde dat er een fout in de schakeling bij de KPN lag
    -fout in centrale na 2 dagen telefonisch
    -na 50 minuten iemand aan de lijn van het 0800 nummer, correctie door gevoerd voor het juiste pakket.
    -er kon niets gedaan worden ter vergoeding van de factuur, want de experts zijn geen KPN organisatie (het zijn volgens ons wel de zelfde monteurs)
    -over alle uren die er onder tussen van ons inzitten en alle irritatie wordt niet gesproken.

    Kortom: bezint eer ge begint.

    Reageer

  • 0

    F. Bergman zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 22222
    • 11111

    Ik heb 9 maanden geleden een ' alles in 1' pakket afgesloten bij KPN met digitenne. Tot op de dag van vandaag alleen maar storing op de TV. Maar ik ben er nu vanaf, ze hebben me afgesloten! Ik heb in die 9 maanden vele malen de storingsdienst aan de lijn gehad, 2 keer een nieuwe modem ontvangen en nieuwe digistekkers. Echter kon KPN het probleem niet oplossen. Vervolgens werd mij contractbreuk aangeboden. Ik heb terug gebeld om hier gebruik van te maken. Toen krabbelde KPN terug. Ze willen toch nog een monteur laten langskomen om het nog een kans te geven . Ik gaf een akkoord en zou binnen 2 dagen gebeld worden. Ik werd gebeld door iemand om op afstand mijn internetprobleem te laten oplossen. Niet te geloven.. Ik had helemaal geen probleem met internet. Ik was het zo zat dat ik een brief heb gestuurd met een rode kaart voor de opzegging van mijn incasso. Ik heb hierin geschreven dat ik pas betaal wanneer het product goed werkt. Vandaag ontving ik een mail ter bevestiging van einde contract. 2 uur later was ik afgesloten. Ik was verbaast hoe men klanten serieus neemt. De klantendienst heeft een goede training gehad. Ze kletsen gewoon met de klanten mee en geven telkens gelijk. Kortom je hebt er niets aan. Ik zal nooit meer iemand KPN aanbevelen, maar ja wanneer ik de beurswaarde op dit moment zie is dit misschien in de toekomst niet eens meer nodig.

    T8T zegt:

    Erg jammer dat u KPN niet aanbeveeld aan anderen. Zelf ben ik een tevreden klant van KPN en heb ik alleen klachten over de warrige facturen en de best pittige prijs. Technisch heb ik niets te klagen. Wel ben ik geschrooken van Ziggo dat mijn buren hebben. Ouderwetse technieken zoals coax voor de TV onderandere.
    Het digitenne probleem ken ik en het ligd aan factoren zoals storingszenders door bebouwing en ontoerijkende zending van de zendmasten. Als ik KPN was had ik u een aanbieding gedaan van iTV. Maar goed, ik wens u succes met het zoeken van een andere provider. Ik heb geen belangen in KPN.

    Reageer

  • 0

    Fons zegt:
    • 33333
    • 55555
    • 11111
    • 11111

    Mijn moeder heeft sinds een jaar of 2 KPN alles in een.
    Afgelopen donderdag storing gekregen op TV, Internet en telefoon.
    Het is nu een hele week later en nog is er niks opgelost.
    Als je belt ben je zomaar een 25 a 30 min in de wacht en dan word de lijn verbroken. Niemand belt terug dus nog maar een keer.

    Hopeloos waardeloos, zo ook de servicedesk.

    In een woord EEN HORORPROVIDER. als je storing krijgt.

    NOOIT AAN BEGINNEN, ZIE OOK TROS RADAR UITZENDING.

    Reageer

  • 0

    hj vd berg zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 33333
    • 11111

    ben al 5 weken niet te bereiken op vaste tel.nummer. Is niet te verhelpen door tech. dienst. Althans zo lijkt het. Via mail en tel. is iedereen aardig maarja geen tel.
    Henk

    Reageer

  • 0

    Jeepee zegt:
    • 11111
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Gsiteren met KPN helpdesk gebeld vanwege het feit dat ik geen inernet en telefoon meer had. Werd binnen 1 minuut te woord gestaan. Samen het huidige modem nagelopen en er vond geen verbetering plaats. Oplossing was een nieuw modem, deze werd meteen opgestuurd en vanmiddag ( 1dag later) opgehaald bij mij om de hoek.

    Gelukkig heb ik dus een goede ervaring met een helpdesk gehad, en dat mag men ook wel eens horen.

    Reageer

  • 0

    Paul Hofland zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Poging een KPN gsm abonnement te beëindigen: 7 keer bellen, eindeloos doorverbonden worden (ook steeds naar afdeling verkoop?!) en steeds de verzekering gekregen dat het geregeld is. Zelfs schriftelijke bevestiging van beëindiging ontvangen. En toch blijkt abonnement met 2 jaar verlengd te zijn, waardoor het niet door een andere provider overgenomen kan worden.

    bdl zegt:

    Beste Paul, al verlengt KPN het abonnement met 100 jaar, het is iedere maand kosteloos op te zeggen. Dus bevestiging per mail vragen en de automatische incasso stoppen. Dan is het aan KPN om aan te tonen dat jij je abonnement hebt verlengd. Dat kunnen ze uiteraard niet, dus probleem opgelost.

    Reageer

  • +1

    Reactie Odn zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 55555

    Aangezien de sterren beoordeling is mijn geschreven reactie wat positiever.
    De ondersteuning, levering en prijs kunnen inderdaad verbeterd worden.
    Denk maar eens aan het lang in de wacht staan en het klantvriendelijke helpdesk nummer kost € 0,10 per minuut bijvoorbeeld. Het voelt bij de meeste mensen aan als bedonderd worden.

    Qua internet snelheid, bellen en tv kwaliteit ben ik meer dan tevreden.

    Jammer vind ik wel dat voor de mensen die geen wizkids zijn door KPN slordig behandeld worden. KPN gaat er blijkbaar vanuit dat de meeste klanten digitale experts zijn zoals ik die een probleem door een uurtje te googlen kunnen oplossen.

    Eigenlijk zou er een systeem moeten komen waarbij klanten kunnen aangeven in de volgende categoriën thuis te horen - beginner - ervaren - expert.

    KPN is best goed en het is zonde als iemand zich laat leiden door een slechte ervaring van een ander dan niet voor KPN te kiezen.

    Reageer

  • 0

    ijdavantol zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 44444
    • 33333

    Nieuw produckt van Kpn besteld,keurig gedaan gratis intstelatie stond er in de aanbieding,interactieve tv plus bellen en internet, de eerste 3 maanden 35 euro krijg nu een rekening van bijna 140 euro,kan nergens mijn klacht indienen,bestellen is zo gepiept maar een klacht kan je niet kwijt,als het contract eindigd ben ik weg daar.Misschien dat het helpt de klacht bij Kassa neer te leggen

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring