Hi.nl


Prijs 2.252.252.252.252.25
Levering2.012.012.012.012.01
Ondersteuning1.761.761.761.761.76
Totaal oordeel1.91.91.91.91.9

Hi is een bekende online gsm webshop die onderdeel is van KPN. Hi biedt online vele toestellen aan die in combinatie met een Hi abonnement gekocht kunnen worden. Hi is tegenwoordig ook offline in winkelstraten te vinden, waardoor de service van Hi goed te noemen is.

Wat is jouw ervaring met Hi? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Hi.nl vind je hieronder.


33 Positief 134 Negatief 244 reviews - gemiddelde: 1.981.981.981.981.98 4 uit 10

244 Ervaringen voor Hi.nl

  • +1

    Felix A. zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Zit nu al meerdere maanden in een traject van bellen naar de klantenservice om vervolgens doorverwezen te worden de Hi winkel en vice versa. Het volgende is gebeurd in de afgelopen maanden. Allereerst is ' mijn Hi ' (site waar jouw telefoongegevens opstaan, dus jouw rekeningen, verbruik etc.) is een ongeorganiseerde zooitje, ik heb sinds een aantal maanden een iphone, echter staat er op de site dat ik nog steeds een BB heb, tevens heb ik een 1G internet en staat er op de site dat ik 500mb heb, dit is maar een fractie van mankementen aan de site.
    Ten tweede betaal ik al maanden veels te veel per maand, het slechte vind ik dat Hi weet dat mensen niet de tijd hebben om dit uit te zoeken en men wil snel en overzichtelijk alle rekeningen, verbruik en gesprekken op een rijtje hebben (dit is echter niet het geval, aangezien er geen touw aan vast te knopen is).
    Ten derde, waar ik mij misschien nog het meest aan erger, is dat ik een aantal weken geleden ben opgebeld door een meneer van de klantenservice. Deze vertelde mij dat ik al 3 maanden achtereen over mijn abonnement heen zit, wat acheraf niet waar bleek te zijn (achteraf dom om dit niet te controleren, echter ga je wel uit van een bepaalde mate van integriteit binnen Hi, dat zij jou ook daadwerkelijk alleen bellen als dit het geval is), hij vertelde mij dat het slim was mijn abonnement op te hogen voor maar 6 euro per maand en tevens zouden zou zij het bedrag (de kosten die ik de afgelopen 3 maanden boven mijn bundel zat)kwijtschelden. Ook beloofde hij mij dat als het niet beviel ik na een maand al deze ophoging konden cancelen. Echter bleek tot mijn verbazing de kosten per maand niet 58 euro (orginele abbo +6 )te zijn, maar 52 + 19 euro (dus 71 euro per maand!). Natuurlijk was ik het hier niet mee eens en belde ik vervolgens de klantenservice om mijn abbo terug te zetten naar de orginele kosten, echter vertelde zij mij dat ik dit pas in juni weer kon doen (terwijl de ophoging al in maart plaatsvond). Ik heb het helemaal gehad met Hi, ben al vele jaren klant bij ze, en als het niet snel word opgelost neem ik verdere stappen.

    Reageer

  • 0

    meijers zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • Not rated

    Begin maart 2 sim only abonnementen besteld bij Hi. OPD maakte een afspraak maar kwam niet opdagen en hadden ook niet afgebeld. Toen zelf maar met OPD gebeld en opnieuw afspraak gemaakt. Alweer niet komen opdagen en ook weer niet afgebeld. Zelf maar weer gebeld. Kreeg te horen dat de pakketjes niet voorradig waren. Gebeld met Hi, daar werd gezegd dat er een computerstoring was geweest en dat de pakketten wel voorradig waren maar dat nu alles met de hand verzonden moest worden. Hierop 2 weken gewacht en maar weer gebeld. Hi zei dat de pakketten bij OPD lagen. OPD gebeld die zeiden dat de pakketten er niet waren. Hi gebeld. Hier werd gezegd dat de bestelling geannuleerd was. Na doorverbinden bleek dat dit niet klopte. Toen werd verteld dat er geen sim kaarten meer verkrijgbaar waren en dat dit ook bij andere providers zou zijn. Alweer 2 weken gewacht. Nu werd gezegd dat we maar moesten wachten totdat de OPD zou bellen, want de pakketjes zouden via hun verstuurd worden.... Al bij al wachten wij al 7 weken!!! Wij wordne van kastje naar muurtje gestuurd. Steeds krijgen wij andere verhalen te horen. Volgens mij is er iets goed fout bij Hi en de OPD! Op dit moment hebben wij via Simpel een abonnement, maar hu dekking in ons woongebied is zeer en zeer slecht tot zelfs niet bereikbaar. Dus, we zitten echt met smacht te wachten op de 2 nieuwe abonnementen!

    Reageer

  • 0

    Vergo zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wat een achterlijke en belabberde service bij Hi! Ongelofelijk. Zolang je niks hebt is het goed maar dan verhogen ze opeens ongevraagd en onaangekondigd je abbo .. en zeggen ze later dat ze er niks meer aan kunnen doen. Fijn is dat.. dus komt erop neer dat ik honderden euros per jaar teveel betaald terwijl ik daar nooit om gevraagd heb, heb verdorie alles in mijn contract staan... maar ze kunnen er niks aan doen zeggen ze. Ze kunnen er op rekenen dat ik serieuze stappen ga ondernemen want dit pik ik niet.

    Reageer

  • 0

    IJ. Vreugdenhil zegt:

    Deze heb ik aan HI gestuurd

    Geachte men./mevr.

    Ik ben zeer blij met HI, als je een email stuurt naar de klachten service dan:...........
    Is daar iemand gestoord, moet ik bij prepaid een rekeningnr. opgeven.....??
    Onozele halzen

    Verwachte leverdatum 20-04-2012
    We hebben (ik en mijn vrouw) dus niets ontvangen, ik zit nu in Tsjechië voor m’n werk
    en mijn vrouw (63 jaar) kan nu dus niet internetten. U wordt vriendelijk bedankt.
    Wel een hoop jij-en en jou-en en z.g. gezellig doen, maar service ho maar.
    Jammer dat ik vooruit moet betalen, dat zijn we dus kwijt. Want u gelooft toch niet dat dat
    simkaartje in gebruik genomen gaat worden.
    Een simpel simkaartje kan niet in 7 dagen bezorgd worden. Zootje comedianten.
    Het is er inmiddels nog steeds niet.
    Vodafone komt het nu installeren bij mijn vrouw, dat is service
    Als ik het dit jaar nog ontvang, stuur ik het per omgaande terug, u kunt het geld dan weer terugstorten.
    Volgens HI was de bestelling;

    Bestelgegevens
    Bestelnummer 4141017389
    Datum van uw bestelling 18-04-2012 (Pardon dat was 16-04-2012)
    Verwachte leverdatum 20-04-2012

    De bestelling was dus op de nacht van zondag op maandag, 16-04-2012, 00:15
    getuige een email van HI en m'n bankafschrift

    Reageer

  • 0

    Rianne zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wat een slechte service pffff betaald je een telefoon die je wilt hebben via bank .Komen ze aan de deur blijkt dat ik nog een keer moet betalen of dat ik van de pot gerukt ben telefoon terug natuurlijk want nog een keer betalen zit er niet aan.Nu alweer een maand wachtende op me geld .Als je belt weten ze niks mail je dan zeggen ze dat het binnen 5 werkdagen weer terug gestort word helemaal niet dus .Ik raad iedereen aan niet te kopen bij HI want je bent je geld gewoon kwijt en uit eindelijk heb je nog steeds geen telefoon.

    Pissed off aan het zijn

    Reageer

  • 0

    John zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Echt waardeloos bedrijf beloven een snelle levering en een reactie binnen een uur allebij niet waar!
    En al bel je dan word je afgescheept met een lulverhaal,en kun je minimaal een maand wachten voor dat je je eigen vooruitbetaalde geld terug krijgt omdat je de order annuleerd vanwege de levertijd.

    Dus niks online bestellen maar gewoon naar de winkel gaan.

    Reageer

  • 0

    Dess zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Waardeloos, echt waardeloos.
    Service? Geen sprake van!
    Had in 2010 een blackberry curve 8520 abonnement genomen van 1 jaar. geen problemen mee gehad, toen de abonnement afgelopen was netjes een nieuwe uitgekozen want ik was zeer tevreden over de provider. Nu heb ik de blackberry bold 9780, en die begon na een jaar ongeveer rare kuren te vertonen. En opeens was mijn beeld wit met gekleurde strepen erdoor heen. Telefoon was op geen enkele manier gevallen of water in terecht gekomen. Dus ik de telefoon netjes opsturen (heb 2 jaar garantie) krijg ik bericht dat het buiten de garantie valt omdat het "val"schade is. Ik een bericht terug sturen dat ik het hier niet mee eens ben, dat hun geen bewijs hebben dat de telefoon inderdaad gevallen is en dat er geen enkel schrammetje op de telefoon zit. Dus val-schade is zwaar uitgesloten. Hun weer terug reageren ja maar het is toch valschade blablabla en de reparatiekosten zijn dan voor u. De reparatie kosten zijn 187,95! Ik boos en een bericht terug sturen dat het absoluut belachelijk is. Dat dit geen manier is waarop je met je klanten omgaat en dat ik op zijn minst moet verwachten dat ze de telefoon op hun kosten repareren, ik betaal immers gewoon door voor mijn abonnement waar ik nu niks aan heb.

    Kortom, geen HI meer voor mij, stelletjes oplichters.
    Ze willen alleen maar geld zien.
    Ik raad mensen dan ook aan om alles behalve HI te nemen als provider!

    Reageer

  • 0

    anoniem zegt:

    Vodafone is pas een slechte. ze hebben 104 euro van mijn rekening afgehaald en weer 104 'teruggestort' en weer 104 afgehaald. het grappige is dat ik geen eens het geld heb ontvangen. stelletjes oplichters. heeft iemand hiermee ervaring?

    Reageer

  • 0

    Ralf zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Hi presenteert zich als vlot en jeugdig. De uitvoering is amateuristisch en oubollig. Nog nooit zo'n weinig service gerichte webwinkel meegemaakt. Totaal gebrekkige informatie. Geen reactie op mail.
    Woensdag GSM besteld op de website ("vandaag voor 17:00 besteld, morgen in huis", "nog 126 toestellen voorradig"). Direct mailtje met bevestiging met ordernr en de boodschap dat mits voorradig je binnen twee uur bericht krijgt en de verdere status van je bestelling kunt volgen..... Sindsdien, 48 uur later, niets meer vernomen. Volgen van bestelling met ordernr en postcode inloggen: "Er is geen bestelling gevonden.
    Het is mogelijk dat uw bestelling nog niet behandeld is.
    Elke bestelling wordt binnen 1 uur in dit systeem opgenomen."
    Vanmorgen mail gestuurd met kopie hiervan en de vraag of het allemaal wel goed gaat: .....nog niets gehoord, zelfs geen automatische bevestiging van de mail. Ben zeer benieuwd hoe dit verder gaat.

    Reageer

  • 0

    Annelies zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 44444
    • 44444

    Heb al 15 jaar Hi. Heb één jaar een uitstapje gemaakt naar Vodafone. Direct weer terug naar Hi. Goed bereik. Heb een paar keer contact gehad met de klantenservice, goed geholpen en correct te woord gestaan. Heb wel de ervaring dat ik via de site verlengen een slecht aanbod kreeg, maar toen ik belde met de klantenservice wederom goed geholpen en een goed aanbod gekregen.

    Reageer

  • 0

    martine zegt:
    • 22222
    • 44444
    • 33333
    • 22222

    Via HI een accu voor mijn mobiel gekocht, het was een universele die al na een paar uur leeg was en de prijs was 24 euro. Teruggegaan met de bon en ik kreeg zonder problemen mijn geld terug.Inmiddels heb ik via internet een orginele samsung accu gekocht voor 14.50 euro die het prima doet.
    Toen ik daar was werd me gelijk 20% korting geboden op mijn abonnement omdat ik zo'n trouwe klant ben.
    Yoch mooi meegenomen!

    Reageer

  • 0

    Simon zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Prijs: Waardeloos!
    Klantenservice: Waardeloos!

    Als je slim bent, zeg je altijd netjes schriftelijk af. Online opzeggen werkt niet alhoewel ze dit op de website beweren en er zelfs een net formulier voor hebben gemaakt.

    Heb een mail gekregen van HI ter bevestiging van de opzegging, maar heel vreemd is dat zij nooit de opzegging ontvangen hebben.

    Na een kwartier wachten werd ik pas 'geholpen'!

    Laat ik maar zwijgen over de prijs.

    Kies als je slim bent niet voor HI.

    Reageer

  • 0

    HI IS SCHIJT PROVIDER zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik ben zo zat van Hi. HI KLOTE! Hebben mij opgelicht al 2 keer. Telefonisch abbonement aangesmeerd "mvr . u krijgt 300 sms en 300 bel minuten en de internet blijft hetzelfde 2000MB" Jaja . Niks van waar 175bel en 150sms en 250MB gekregen. Wil je de abbonement terugdraaien en dan zeggen ze "Jaa mvr. wat vervelend , wordt geregeld" .. Echt niet over 1 wk niks geregeld. 20keer gebeld. Zit nog steeds met die klote abbonement door een sukkel, oplichter! Kortom Vieze KUT Medewerkers!!

    Reageer

  • 0

    noah hesse zegt:

    GOD

    ECHT WAT IS HI EEN KUT WINKEL
    mijn broertje had zij telefoon kapot we hadden nog garantie wen hebben em daar heen gedaan en een maand later kregen we em terug maar nog steeds kapot ander probleem ze hadden een knop verkeerd om erop gedaan en volgens mij ook laten vallen
    dikke oplichters f*** hun

    Reageer

  • 0

    Rose Molenaar zegt:

    2 jaar bij HI gezeten, alles liep goed en geen problemen. Mijn simkaart was verdwenen, dus de hoge rekeningen kwamen binnen van bedragen zoals, 204,00 euro, 1603,66 euro, en de laatste 60,00 euro. Ze hadden mijn simkaart zelf geblokeerd op 5 november en toen zat de rekening al op 1603,66 euro!!!!!!
    Zo laaat. En de klantenservice doet geen moeite, ze willen alleen maar geld zien.

    Ps: na al die hoge rekeningen had ik er genoeg van. ik ben ingegaan op al die rekeningen en als ik ze alsnog moet betalen schakel ik een advocaat in. OPLICHTERS!! EN NU NOG MIJN ABBONEMENT VOOR EEN EXTRA JAAR AANSLUITEN. ze hebben geen gevoel.

    MIJ ZIJN ZE KWIJT, FLIKKERS.

    Reageer

  • 0

    Jan Bakker zegt:
    • 22222
    • 44444
    • 33333
    • 33333

    Ik kan vrij kort zijn over Hi, al jaaaaren lid, maar nu na mijn huidige abb. stop ik ermee. De goedkoopste zijn ze al even niet meer en de site is wel heeeel erg irritant (en vaak uit de lucht). Denk dat ik maar eens bij Telfort of T-Mobile ga kijken...

    Reageer

  • 0

    Maarten zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    De boeven van HI!

    Op 24 oktober heb ik mijn abonnement met telefoon bij Hi verlengd. De telefoon was niet op voorraad en de actieprijs bleek na 3 maanden te stoppen, dus daarna dubbele kosten. Ik heb direct Hi gebeld om de bestelling te annuleren. Dat was geen probleem. Ondertussen had ik al wel de telefoon betaald. Bij het annuleren gaven ze aan dat het max 2 weken zou duren en dan zou ik mijn geld terug hebben.

    Na 2 weken niets op mijn rekening en maar weer eens bellen. De dame maakte een klacht aan en ik zou binnen een week worden teruggebeld. GEBEURD NIET! Ik begin mijzelf al licht te irriteren!

    Wederom de klantenservice gebeld en een post op het hi forum geplaatst. De klantensevice zei dat het die week betaald zou worden en de dame op het forum zei dat ik het de week erna op mijn rekening zou hebben.

    En zoals voorzien, staat het wederom niet op mijn rekening! Ik ben nu klaar met hi en stel hen in gebreke. 4 keer komen ze hun afsprak niet na, en ze verwachten dat ik een leuke klant blijf?

    Ik heb vandaag gebeld om mijn abonnement bij Hi op te zeggen en dan zeggen ze doodleuk. Dat gaat niet meneer, u heeft getekend voor een jaar? Heel vervelend dat het geld niet is overgemaakt. Het beste kunt u maandag bellen?

    Ik ga maandag niet bellen en wil van Hi af! Ik wil niet meer bij dit ongeregelde zooitje zitten! KLAAR MET HI!!!

    Reageer

  • 0

    bart zegt:

    Ik ben echt zo blij dat ik van deze dieven af ben! 30 september is mijn abbn, afgelopen ik krijg in oktober nog een factuur van 3.24 dus ik ben de klantenservice word er gezegd dat zijn herinneringskosten u mag deze nota negeren u krijgt nog een eindafrekening, daarna ontvang ik een brief dat ik de 3,24 toch echt moet betalen en dat ik daarboven op 4.50 moet betalen voor de herinnering.

    als ik verhaal wil halen krijg ik toch wel zo'n vervelend jongetje aan de lijn die mij alleen maar verteld dat hij duidelijk is geweest en dat hij de verbinding gaat verbreken.

    ok dan probeer ik het via de social media twitter , ik krijg de vraag uit te leggen wat er gebeurd wederom uitgelegd, en je raadt het al ik krijg hetzelfde antwoord.

    ik heb de 4,50 inmiddels betaald! maar wat is dit een bandieten organisatie en echt verschikkelijk slechte klantenservice zeer onvriendelijk!

    en ik zag dat een anoniem persoon vast een werknemer van hi zich hier op de algemene voorwaarden beroept. de algemene voorwaarden spreken niet over klantvriendelijk dat kun je ook niet opnemen in de voorwaarden, dat kun je alleen bereiken door mensen aan te nemen die sociaal zijn en niet contact gestoord zoals bij HI! nooit maar dan ook nooit meer zal ik ooit een product afnemen bij dit bedrijf!

    Reageer

  • 0

    Anoniem zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik zit al jaren bij Hi. Waarom? Op mijn 16e toen mijn moeder nog als contractant stond vermeld was het een prima keus. Totdat ik enkele malen contact op moest nemen met de klantenservice. Ik had namelijk mijn abbonement op mijn eigen naam laten zetten in een KPN winkel. Dit was blijkbaar niet goed doorgegeven en ik kwam er achter dat er een verkeerd rekening nummer genoteerd stond. Nou daar zijn dus ongeveer 5 moeizame telefoontjes overheen gegaan voordat dat goed kwam.

    Enkele maanden later wil ik een microsimkaart bestellen voor mijn nieuwe iPhone. Alles kan via internet staat er op de website. Nou niet dus want er staat dat mijn abbonemt onderdeel is van een meervoudig contract (?). Oke dan. Ik ben dus maar weer gaan bellen. Ik ben nog nooit zo onbeschoft behandeld. Ze moest en zou de contractant spreken en niet mij. Na 5 minuten praten als Brugman en de uitleg dat ik toch al echt 5 jaar de contractant ben kwam ik uiteindelijk tot de conclusie dat het abbonement op mijn moeders naam stond maar met mijn geboorte datum (niet met behulp van de medewerker btw). Met andere woorden die persoon bestaat niet. Ook dat probeerde ik uit te leggen, maar na 10minuten als een stuk vuil behandeld te zijn heb ik de hoorn er maar op gegooid. Ik zou dus willen zeggen:

    PAS OP! De website werkt vaak slecht en de klantenservice is nog slechter!!

    Reageer

  • 0

    Anoniem zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Helaas zijn weinig mensen zich bewust van algemene voorwaarden e.d.
    Als iedereen voor het afsluiten van een abonnement de moeite neemt om die door te lezen, zijn er al een hoop problemen opgelost.
    Wat betreft hoge rekeningen, u gaat zelf akkoord met die voorwaarden. Hi is net als vele andere providers een prima provider.
    De leveringen zouden wel eens beter kunnen gaan, maar hi blijkt zo goed te zijn dat er erg veel orders worden ingelegd, waardoor de druk erg hoog wordt om die optijd te kunnen leveren.
    De toestellen die bij een verlenging duurder zijn dan bij een nieuw abonnement heeft te maken met het feit dat u geen aansluitkosten hoeft te betalen, verlengen mag twee maanden voor einddatum van het contract, dat betekent twee maanden minder periodieke kosten, Hi vindt nieuwe klanten evene belangrijk als bestaande klanten en maakt duidelijk geen onderscheidt in het bel en betaalgedrag.

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring