Hi.nl


Prijs 2.262.262.262.262.26
Levering2.012.012.012.012.01
Ondersteuning1.761.761.761.761.76
Totaal oordeel1.91.91.91.91.9

Hi is een bekende online gsm webshop die onderdeel is van KPN. Hi biedt online vele toestellen aan die in combinatie met een Hi abonnement gekocht kunnen worden. Hi is tegenwoordig ook offline in winkelstraten te vinden, waardoor de service van Hi goed te noemen is.

Wat is jouw ervaring met Hi? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Hi.nl vind je hieronder.


32 Positief 129 Negatief 238 reviews - gemiddelde: 1.981.981.981.981.98 4 uit 10

238 Ervaringen voor Hi.nl

  • 0

    Dess zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Waardeloos, echt waardeloos.
    Service? Geen sprake van!
    Had in 2010 een blackberry curve 8520 abonnement genomen van 1 jaar. geen problemen mee gehad, toen de abonnement afgelopen was netjes een nieuwe uitgekozen want ik was zeer tevreden over de provider. Nu heb ik de blackberry bold 9780, en die begon na een jaar ongeveer rare kuren te vertonen. En opeens was mijn beeld wit met gekleurde strepen erdoor heen. Telefoon was op geen enkele manier gevallen of water in terecht gekomen. Dus ik de telefoon netjes opsturen (heb 2 jaar garantie) krijg ik bericht dat het buiten de garantie valt omdat het "val"schade is. Ik een bericht terug sturen dat ik het hier niet mee eens ben, dat hun geen bewijs hebben dat de telefoon inderdaad gevallen is en dat er geen enkel schrammetje op de telefoon zit. Dus val-schade is zwaar uitgesloten. Hun weer terug reageren ja maar het is toch valschade blablabla en de reparatiekosten zijn dan voor u. De reparatie kosten zijn 187,95! Ik boos en een bericht terug sturen dat het absoluut belachelijk is. Dat dit geen manier is waarop je met je klanten omgaat en dat ik op zijn minst moet verwachten dat ze de telefoon op hun kosten repareren, ik betaal immers gewoon door voor mijn abonnement waar ik nu niks aan heb.

    Kortom, geen HI meer voor mij, stelletjes oplichters.
    Ze willen alleen maar geld zien.
    Ik raad mensen dan ook aan om alles behalve HI te nemen als provider!

    Reageer

  • 0

    anoniem zegt:

    Vodafone is pas een slechte. ze hebben 104 euro van mijn rekening afgehaald en weer 104 'teruggestort' en weer 104 afgehaald. het grappige is dat ik geen eens het geld heb ontvangen. stelletjes oplichters. heeft iemand hiermee ervaring?

    Reageer

  • 0

    Ralf zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Hi presenteert zich als vlot en jeugdig. De uitvoering is amateuristisch en oubollig. Nog nooit zo'n weinig service gerichte webwinkel meegemaakt. Totaal gebrekkige informatie. Geen reactie op mail.
    Woensdag GSM besteld op de website ("vandaag voor 17:00 besteld, morgen in huis", "nog 126 toestellen voorradig"). Direct mailtje met bevestiging met ordernr en de boodschap dat mits voorradig je binnen twee uur bericht krijgt en de verdere status van je bestelling kunt volgen..... Sindsdien, 48 uur later, niets meer vernomen. Volgen van bestelling met ordernr en postcode inloggen: "Er is geen bestelling gevonden.
    Het is mogelijk dat uw bestelling nog niet behandeld is.
    Elke bestelling wordt binnen 1 uur in dit systeem opgenomen."
    Vanmorgen mail gestuurd met kopie hiervan en de vraag of het allemaal wel goed gaat: .....nog niets gehoord, zelfs geen automatische bevestiging van de mail. Ben zeer benieuwd hoe dit verder gaat.

    Reageer

  • 0

    Annelies zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 44444
    • 44444

    Heb al 15 jaar Hi. Heb één jaar een uitstapje gemaakt naar Vodafone. Direct weer terug naar Hi. Goed bereik. Heb een paar keer contact gehad met de klantenservice, goed geholpen en correct te woord gestaan. Heb wel de ervaring dat ik via de site verlengen een slecht aanbod kreeg, maar toen ik belde met de klantenservice wederom goed geholpen en een goed aanbod gekregen.

    Reageer

  • 0

    martine zegt:
    • 22222
    • 44444
    • 33333
    • 22222

    Via HI een accu voor mijn mobiel gekocht, het was een universele die al na een paar uur leeg was en de prijs was 24 euro. Teruggegaan met de bon en ik kreeg zonder problemen mijn geld terug.Inmiddels heb ik via internet een orginele samsung accu gekocht voor 14.50 euro die het prima doet.
    Toen ik daar was werd me gelijk 20% korting geboden op mijn abonnement omdat ik zo'n trouwe klant ben.
    Yoch mooi meegenomen!

    Reageer

  • 0

    Simon zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Prijs: Waardeloos!
    Klantenservice: Waardeloos!

    Als je slim bent, zeg je altijd netjes schriftelijk af. Online opzeggen werkt niet alhoewel ze dit op de website beweren en er zelfs een net formulier voor hebben gemaakt.

    Heb een mail gekregen van HI ter bevestiging van de opzegging, maar heel vreemd is dat zij nooit de opzegging ontvangen hebben.

    Na een kwartier wachten werd ik pas 'geholpen'!

    Laat ik maar zwijgen over de prijs.

    Kies als je slim bent niet voor HI.

    Reageer

  • 0

    HI IS SCHIJT PROVIDER zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik ben zo zat van Hi. HI KLOTE! Hebben mij opgelicht al 2 keer. Telefonisch abbonement aangesmeerd "mvr . u krijgt 300 sms en 300 bel minuten en de internet blijft hetzelfde 2000MB" Jaja . Niks van waar 175bel en 150sms en 250MB gekregen. Wil je de abbonement terugdraaien en dan zeggen ze "Jaa mvr. wat vervelend , wordt geregeld" .. Echt niet over 1 wk niks geregeld. 20keer gebeld. Zit nog steeds met die klote abbonement door een sukkel, oplichter! Kortom Vieze KUT Medewerkers!!

    Reageer

  • 0

    noah hesse zegt:

    GOD

    ECHT WAT IS HI EEN KUT WINKEL
    mijn broertje had zij telefoon kapot we hadden nog garantie wen hebben em daar heen gedaan en een maand later kregen we em terug maar nog steeds kapot ander probleem ze hadden een knop verkeerd om erop gedaan en volgens mij ook laten vallen
    dikke oplichters f*** hun

    Reageer

  • 0

    Rose Molenaar zegt:

    2 jaar bij HI gezeten, alles liep goed en geen problemen. Mijn simkaart was verdwenen, dus de hoge rekeningen kwamen binnen van bedragen zoals, 204,00 euro, 1603,66 euro, en de laatste 60,00 euro. Ze hadden mijn simkaart zelf geblokeerd op 5 november en toen zat de rekening al op 1603,66 euro!!!!!!
    Zo laaat. En de klantenservice doet geen moeite, ze willen alleen maar geld zien.

    Ps: na al die hoge rekeningen had ik er genoeg van. ik ben ingegaan op al die rekeningen en als ik ze alsnog moet betalen schakel ik een advocaat in. OPLICHTERS!! EN NU NOG MIJN ABBONEMENT VOOR EEN EXTRA JAAR AANSLUITEN. ze hebben geen gevoel.

    MIJ ZIJN ZE KWIJT, FLIKKERS.

    Reageer

  • 0

    Jan Bakker zegt:
    • 22222
    • 44444
    • 33333
    • 33333

    Ik kan vrij kort zijn over Hi, al jaaaaren lid, maar nu na mijn huidige abb. stop ik ermee. De goedkoopste zijn ze al even niet meer en de site is wel heeeel erg irritant (en vaak uit de lucht). Denk dat ik maar eens bij Telfort of T-Mobile ga kijken...

    Reageer

  • 0

    Maarten zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    De boeven van HI!

    Op 24 oktober heb ik mijn abonnement met telefoon bij Hi verlengd. De telefoon was niet op voorraad en de actieprijs bleek na 3 maanden te stoppen, dus daarna dubbele kosten. Ik heb direct Hi gebeld om de bestelling te annuleren. Dat was geen probleem. Ondertussen had ik al wel de telefoon betaald. Bij het annuleren gaven ze aan dat het max 2 weken zou duren en dan zou ik mijn geld terug hebben.

    Na 2 weken niets op mijn rekening en maar weer eens bellen. De dame maakte een klacht aan en ik zou binnen een week worden teruggebeld. GEBEURD NIET! Ik begin mijzelf al licht te irriteren!

    Wederom de klantenservice gebeld en een post op het hi forum geplaatst. De klantensevice zei dat het die week betaald zou worden en de dame op het forum zei dat ik het de week erna op mijn rekening zou hebben.

    En zoals voorzien, staat het wederom niet op mijn rekening! Ik ben nu klaar met hi en stel hen in gebreke. 4 keer komen ze hun afsprak niet na, en ze verwachten dat ik een leuke klant blijf?

    Ik heb vandaag gebeld om mijn abonnement bij Hi op te zeggen en dan zeggen ze doodleuk. Dat gaat niet meneer, u heeft getekend voor een jaar? Heel vervelend dat het geld niet is overgemaakt. Het beste kunt u maandag bellen?

    Ik ga maandag niet bellen en wil van Hi af! Ik wil niet meer bij dit ongeregelde zooitje zitten! KLAAR MET HI!!!

    Reageer

  • 0

    bart zegt:

    Ik ben echt zo blij dat ik van deze dieven af ben! 30 september is mijn abbn, afgelopen ik krijg in oktober nog een factuur van 3.24 dus ik ben de klantenservice word er gezegd dat zijn herinneringskosten u mag deze nota negeren u krijgt nog een eindafrekening, daarna ontvang ik een brief dat ik de 3,24 toch echt moet betalen en dat ik daarboven op 4.50 moet betalen voor de herinnering.

    als ik verhaal wil halen krijg ik toch wel zo'n vervelend jongetje aan de lijn die mij alleen maar verteld dat hij duidelijk is geweest en dat hij de verbinding gaat verbreken.

    ok dan probeer ik het via de social media twitter , ik krijg de vraag uit te leggen wat er gebeurd wederom uitgelegd, en je raadt het al ik krijg hetzelfde antwoord.

    ik heb de 4,50 inmiddels betaald! maar wat is dit een bandieten organisatie en echt verschikkelijk slechte klantenservice zeer onvriendelijk!

    en ik zag dat een anoniem persoon vast een werknemer van hi zich hier op de algemene voorwaarden beroept. de algemene voorwaarden spreken niet over klantvriendelijk dat kun je ook niet opnemen in de voorwaarden, dat kun je alleen bereiken door mensen aan te nemen die sociaal zijn en niet contact gestoord zoals bij HI! nooit maar dan ook nooit meer zal ik ooit een product afnemen bij dit bedrijf!

    Reageer

  • 0

    Anoniem zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik zit al jaren bij Hi. Waarom? Op mijn 16e toen mijn moeder nog als contractant stond vermeld was het een prima keus. Totdat ik enkele malen contact op moest nemen met de klantenservice. Ik had namelijk mijn abbonement op mijn eigen naam laten zetten in een KPN winkel. Dit was blijkbaar niet goed doorgegeven en ik kwam er achter dat er een verkeerd rekening nummer genoteerd stond. Nou daar zijn dus ongeveer 5 moeizame telefoontjes overheen gegaan voordat dat goed kwam.

    Enkele maanden later wil ik een microsimkaart bestellen voor mijn nieuwe iPhone. Alles kan via internet staat er op de website. Nou niet dus want er staat dat mijn abbonemt onderdeel is van een meervoudig contract (?). Oke dan. Ik ben dus maar weer gaan bellen. Ik ben nog nooit zo onbeschoft behandeld. Ze moest en zou de contractant spreken en niet mij. Na 5 minuten praten als Brugman en de uitleg dat ik toch al echt 5 jaar de contractant ben kwam ik uiteindelijk tot de conclusie dat het abbonement op mijn moeders naam stond maar met mijn geboorte datum (niet met behulp van de medewerker btw). Met andere woorden die persoon bestaat niet. Ook dat probeerde ik uit te leggen, maar na 10minuten als een stuk vuil behandeld te zijn heb ik de hoorn er maar op gegooid. Ik zou dus willen zeggen:

    PAS OP! De website werkt vaak slecht en de klantenservice is nog slechter!!

    Reageer

  • 0

    Anoniem zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Helaas zijn weinig mensen zich bewust van algemene voorwaarden e.d.
    Als iedereen voor het afsluiten van een abonnement de moeite neemt om die door te lezen, zijn er al een hoop problemen opgelost.
    Wat betreft hoge rekeningen, u gaat zelf akkoord met die voorwaarden. Hi is net als vele andere providers een prima provider.
    De leveringen zouden wel eens beter kunnen gaan, maar hi blijkt zo goed te zijn dat er erg veel orders worden ingelegd, waardoor de druk erg hoog wordt om die optijd te kunnen leveren.
    De toestellen die bij een verlenging duurder zijn dan bij een nieuw abonnement heeft te maken met het feit dat u geen aansluitkosten hoeft te betalen, verlengen mag twee maanden voor einddatum van het contract, dat betekent twee maanden minder periodieke kosten, Hi vindt nieuwe klanten evene belangrijk als bestaande klanten en maakt duidelijk geen onderscheidt in het bel en betaalgedrag.

    Reageer

  • 0

    Stan zegt:
    • 11111
    • 33333
    • 11111
    • 22222

    Waardeloos dit. Ik kreeg 6 maanden gratis internet, en deze zijn nu denk ik voornbij. Ik krijg geen sms van Hi ofzo daarover, dus ik ping en tweet en internet lekker verder. Opeens controleerde ik even hoeveel mijn beltegoed was en was het van €4,97 naar €0,76 gegaan... En opeens komt er weer geld bij en daarna gaat het er weer vanaf. Morgen hi opbellen of naar de winkel toe, maar de service is toch waardeloos!!! Wie herkent dit of wil me helpen? alvast bedankt!

    Reageer

  • 0

    Pieter zegt:

    Ik kan deze maand mijn abonnement bij Hi verlengen.
    Dus eens gekeken op "Mijn Hi" naar de aanbiedingen.
    Gedachte ging uit naat HTC Desire S. Wat denk je.
    Ik kan het toestel krijgen voor 49,95 euro in combinatie met een Web30 abonnement (is duurder dan mijn huidig abonnement) EN Hi messaging.
    Als ik Hi messaging niet neem, kost het toestel mij 79,95.

    Als ik naar Hi kijk ZONDER "Mijn Hi" kan ik het toestel ook krijgen en kost het maar 19,95 in combinatie met een web30 abo.

    Belachelijk. Dus contact opgenomen met Hi. Eerst via mail. Konden niets voor mij doen. Toen maar gebeld. Hetzelfde aantwoord want de aanbieding had te maken met mijn belgedrag.
    Dus ik wordt gestraft omdat ik niet zoveel bel (wel zelf veel gebeld wordt).

    Ik ga maar eens kijken naar een andere provider.

    Reageer

  • 0

    Andy zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 22222

    Na een aantal maanden kan ik nu eindelijk verlengen eventueel bij hi.nl .. 1 dag van te voren een abbo samengesteld prijs van toestel 89,95 nouja vooruit dat ik. Nu is de dag daar dat ik kan verlengen zelfde abbo en toestel , alleen staat de toestelprijs op 159,95

    dus wacht nog wel ff met verlengen , morgen eerst bellen hoe dat zit , misschien voor nieuwe klanten goedkoper? dan voor de klanten die verlengen.

    Reageer

  • 0

    Kevbin zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik heb hele slechte ervaringen met HI. Een ontzetten slecht bedrijf. Oplichters vind ik het. Bij het aansluiten van mijn abbonement ging het al mis. Omdat alles op een bepaalde manier werd opgemaakt verloor ik belminuten en werden de volgende maand extra in rekingen gebracht.. Hier werd mij bij het aansluiten niets over verteld. Nu ben ik één keer over mijn bundel gegaan, zonder te laten weten zijn de kosten 33cent per sms etc. Zit nu met een belachelijk hoge rekening en HI kan mij niet vertellen hoe dat komt. Ik moest dat zelf maar gaan uitzoeken en uitrekenen. Walgelijk!

    Reageer

  • 0

    anne zegt:

    Ik probeer van mijn abonnement af te komen van de hi, netjes gebeld op 13 september alle gegevens doorgegeven en ik zou per 13 oktober afgesloten worden. Helaas kon ik de 14e nog bellen dus weer gebeld. Nu zou het de 24e worden er was wat mis gegaan. Nu 1 nov kan ik nog steeds gebruik maken van het nummer. Er is gewoon niet vanaf te komen en ik dien maar door te betalen. Ik ben de wanhoop nabij want terwijl ik er geen gebruik van maak, het simkaartje ligt in de la niet eens in een telefoon. Jawel en nog komen er dikke internet kosten bij. Dan bel je en dan is het je moet die en die afdeling hebben maar ja nooit zit daar iemand om je te woord te staan. Ik heb de moet opgegeven, ik betaal geen rekening meer en ze sluiten maar af en sturen maar een deurwaarder om de kosten te verhalen ik heb bewijs dat ik opgezegd heb.

    Reageer

  • 0

    ineke zegt:

    ben in tranen kan niet meer, ze gaan maar door en door en gaan nu ook in rekening brengen voor 2 x opnieuw aansluiten, gebruik deze telefoon al 1 jaar niet meer gewoon omdat hij he tniet doet....betaal al die maanden kosten die niet kloppen...wat moet ik doen? wie helpt mij?

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring