Hi.nl


Prijs 2.232.232.232.232.23
Levering2.022.022.022.022.02
Ondersteuning1.751.751.751.751.75
Totaal oordeel1.881.881.881.881.88

Hi is een bekende online gsm webshop die onderdeel is van KPN. Hi biedt online vele toestellen aan die in combinatie met een Hi abonnement gekocht kunnen worden. Hi is tegenwoordig ook offline in winkelstraten te vinden, waardoor de service van Hi goed te noemen is.

Wat is jouw ervaring met Hi? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Hi.nl vind je hieronder.


33 Positief 136 Negatief 246 reviews - gemiddelde: 1.971.971.971.971.97 3.9 uit 10

246 Ervaringen voor Hi.nl

  • 0

    Mrs Bean zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Na inleveren van het leasetoestel, welke nog voldeed aan de voorwaarden(je kon er nog mee bellen) kregen we een mail met de mededeling dat er €25 gefactureerd zou worden. Het toestel zou niet meer werken, maar dat is gelogen! Hoe kunnen wij nu bewijzen dat het toestel wel nog werkte?! :(

    Reageer

  • 0

    daphne zegt:
    • 11111
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    ben totaal niet tevreden. altijd gezeik gehad als ik moest betalen. ze verzonnen altijd wel iets waardoor ik meer moest betalen. sluiten je af zonder dit te laten weten, maar ik kan nu mooi wel €52 aansluitkosten betalen. stelletje zakkenwassers!

    Reageer

  • -2

    E. Clabbers zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Sinds een tijd slecht bereik netwerk. Dekking blijkt net in ons kleine gebied (straat) niet goed te zijn. Voorheen heel tevreden geweest. Na een 'uitstapje' weer terug bij Hi gekomen... Maar of dat blijft.....
    In contact gegaan met de klantenservice om een oplossing te vinden. Maar je moet telkens binnen 2 dagen reageren.... pfff... erg kort. Doe je dit niet dan kun je weer helemaal opnieuw beginnen.... Al enkele keren het hele mailcontact opnieuw in kunnen sturen. Terwijl ik zelfs 1 x echt binnen 2 dagen reageerde! Ze hebben me een keer gebeld, ik kon niet opnemen en dus is de voicemail ingesproken. Daarbij de mededeling dat ze nog terugbellen die dag. Dus niet! Niets meer vernomen!
    Iedere keer weer andere medewerkers, iedere keer weer andere vragen en dingen die ik moet ondernemen.
    En dat terwijl je op internet de dekkingskaart kunt opzoeken en duidelijk te zien is dat de dekking gaten laat zien. Waarom kan dit dan niet opgelost worden??? Waarom moet IK steeds wisselen met 2G, 3G, 4G??? En maar reclame maken met 'Voortaan overal 4G"!

    Verbeterpunten:
    - Verantwoordelijkheid nemen als klantenSERVICE! Het houdt niet op na een werkdag... doorgaan tot probleem opgelost is!
    - Fatsoenlijke mogelijkheid tot uitgebreider (wederkerend) contact met de klantenSERVICE.
    - Afspraken nakomen
    - Zelf op tijd reageren (niet pas na 2 weken terwijl ik binnen 2 dagen moet reageren!)
    - Vast persoon per behandeling van een klacht.

    Reageer

  • -1

    Melanie Ardon zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Beste,

    Wat een ballentent is dit zeg dat ze hun klanten na 10 jaar klant geweest te zijn zo in de kou laten staan!!
    Gadver!! Tien jaar klant geweest bij Hi, altijd netjes betaald, nooit problemen en dan na 10 jaar een x een probleem, een speciaal probleem, en ze laten je als klant gewoon keihard barsten!!

    Geen hulp van hun kant, geen medewerking, helemaal niks.
    Wordt letterlijk gezegd, dat is jou probleem en doei!!

    Dat Hi na 10 jaar zo met hun klanten omgaan zeg, gadver!!

    Mijn verhaal;

    Na de nieuwe Iphone 5 te ontvangen hebben bleek deze niet te werken, ik kreeg van Hi een link en gratis antwoord nummer op mijn telefoon naar op te sturen. Teleplan-E-repair.
    Op maandg 15 september jl ging ik dan ook naar de #Bruna in Hendrik Ido Ambacht (adres Schoof 43, 3341 EA Hendrik-Ido-Ambacht). 
    Ik wilde een pakketje versturen naar een gratis antwoord nummer van Teleplan.
    Ik vroeg de dame achter de balie (oudere mevrouw, blond haar tot op schouder, slag erin) of ik een verzendbewijs kon krijgen. (dit omdat er een nieuwe Iphone 5 inzat.)
    De mevrouw antwoordt mij zeer onvriendelijk dat dit niet mogelijk is naar een antwoordnummer omdat deze gratis is.
    Toen ik nogmaals melde dat ik toch graag een verzendbewijs wilde aangezien er iets duurs in zat, pakte ze de enveloppe en terwijl ze zei, nogmaals dat kan niet naar een gratis antwoord nummer flikkerde ze hem zo in de postzak. Ze was duidelijk geirriteerd.
    Omdat ik nogal perplext was en niet zo goed gebekt ben van mijzelf, ben ik weggegaan, de enveloppe zat inmiddels toch al in de dichte zak en kon er niet meer uit....
    Enigszinds ongemakkelijk en ongerust ben ik weggegaan.
    Dit is allemaal terug te vinden op de camera beelden die zij daar hebben!!

    Na 10 dagen geen verandering in de status op E-repair toch maar eens contact opnemen met Hi waar mijn telefoon is.
    En jawel mijn ongeruste gevoel was juist, mijn enveloppe blijkt nooit aangekomen te zijn bij Teleplan en dus is mijn dure, nieuwe Iphone 5 zoek.
    Omdat de dame aan de balie mij geen verzendbewijs wilde geven heb ik ook geen bewijs van opsturen, buiten de camara beelden, maar zo ver willen ze allemaal niet gaan.

    Uiteraard Hi gebeld en mijn situatie uitgelegd en gevraagd of ze mij konden helpen.
    Maar Hi zegt letterlijk, sorry zoek het maar uit, we kunnen u niet helpen.

    Natuurlijk ook Post NL gemaild en die zeggen het volgende;
    Dat de zending niet bij de geadresseerde terecht is gekomen is erg vervelend. Ik kan me goed voorstellen dat u zich nu zorgen maakt.
    Het is echter zo dat u geen verantwoordelijkheid heeft over deze zending.
    De antwoordnummerhouder is de zakelijke klant van PostNL en betaalt aan PostNL de kosten, zodat u het gratis kunt verzenden. De betalende klant is altijd de verantwoordelijke van de zending.
    Dit is wettelijk zo vastgesteld. U treft concluderend dus geen blaam. Mocht u in de toekomst desondanks problemen hebben met onze service, laat het mij dan gerust weten.

    Weer contact met Hi opgenomen en bovenstaand verteld weer gevraagd of ze iets konden doen.
    Maar Hi zegt letterlijk weer, sorry zoek het maar uit, we kunnen u niet helpen.

    Dus weer terug naar Post NL en nu gevraagd een onderzoek in te stellen naar mijn telefoon, aangezien het nog ergens kan liggen.
    Post NL zegt;
    Echter is het voor ons niet te achterhalen waar uw zending op dit moment is. Ik kan u dan ook adviseren om aan de ontvanger te vragen of zij contact met ons willen opnemen om hiervoor een onderzoek op te starten. Mijn excuses voor het ongemak.

    Weer contact met Hi opgenomen en bovenstaand verteld en gevraagd of ze iets kunnen doen.
    Maar Hi zegt letterlijk weer, sorry zoek het maar uit, we kunnen u niet helpen.

    Wie dan wel?
    Iemand moet toch kunnen helpen.
    Volgens Post is Hi verantwoordelijk, volgens Hi ben ik dat, maar ik kan weer geen onderzoek instellen omdat Hi de ontvanger (en betaler) is van het gratis antwoordnummer.

    Kortom, ik kan niks, en ondertussen zweeft mijn nieuwe Iphone 5 ergens en zit ik met een duur nieuw abbonement wat ik niet kan gebruiken.
    En ok daarop zegt Hi letterlijk weer, sorry zoek het maar uit, we kunnen u niet helpen.

    En dat na 10 jaar klant te zijn!!!
    Wat een afgang zeg!!!

    Reageer

  • +1

    Tevreden klant zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Leuke aanbieding gevonden op internet, telefoon na 2 dagen binnen.

    Eerste ervaring is goed. Netwerk is vergelijkbaar met wat ik hiervoor had, KPN, maar Hi is een stuk goedkoper.

    Ik heb wel getwijfeld toen ik al die negatieve reacties zag staan, maar ik zag dat T-mobile,Vodafone en Tele-2 ook werden afgebrand. Ik heb in ieder geval geen spijt van mijn keuze.

    Reageer

  • 0

    Jo zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Jaren een hi abonnement gehad alleen voor bellen en sms-en, dus geen internet want dat doe ik via laptop en ipad.
    Ik ben weggegaan recent omdt ze geen belabonnementen mee bieden alleen internetabonnementen. Wat ziet mijn grote verbazing ineens een enorme incasso van 20 euro extra. Kan ik niet in mijn account gezien ik overgestapt ben. Vervolgens naar de winkel voor de factuur en blijkt dat ze nog even 20 euro extra voor internet hebben afgeschreven. Klantenservice gebeld en die zeggen gewoon dat het door mij komt terwijl ik alle instellingen uit heb staan en al jaren geen internet via de smartphone verbruik. Kortom nog even innen voor vertrek of is dit een vertrekpremie voor hi. Kortom nooit meer Hi. Een hele slechte service.

    Reageer

  • 0

    M zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Een jaar geleden naar de hi zaak geweest in Eindhoven. Ik wilde een abonnement,
    En dat ik verder niks bij hoefde te betalen voor toestel, dat heb ik uiteraard duidelijk gezegt.ben naar de zaak gegaan omdat zelf niet goed wist hoe nou allemaal in elkaar zit, ook ben ik niet geïnformeerd dat ik dus een lease Abbo af aan het sluiten was.
    Nu een jaar later kom ik er achter dat ze een lease abonnement voor me hebben afgesloten wat ik dus uiteraard niet wilde, want nu kan ik dus weer gaan betalen voor toestel aan einde van Abbo wat ik dus niet wilde en is al geen goedkoop ABO 50 euro per maand 2 jarig ABO.eerst gebeld met KPN (hi) vertelde me dat ik maar naar de hi winkel in Eindhoven trug moest gaan en dat ze het daar maar moesten oplossen. Kom ik daar met deze klacht en zeg van ik neem aan dat hier mensen staan die weten waar ze het over hebben daarvoor kom ik naar de winkel. Enige wat kreeg te horen was ja darom werken deze mensen hier nu ook niet meer en ze konden alleen een klacht indienen hebben ze gedaan werd ik 2 dagen later benaderd ze konden er niks aan doen want ik had zelf ervoor getekend en bla bla, kortom ik moet gewoon betalen. De klant draait dus op voor de fouten die worden gemaakt door dom personeel wat zo maar in de zaak word gezet. Ik vind het belachelijk en krom, ben al zeker 4 jaar klant bij HI, ik denk nog wel langer. En zo hebben ze schijt aan me want ja je hebt getekend. Ik ga zelf uiteraard weg bij HI (KPN). En van mij absoluut geen goede recentie. Groet M

    Reageer

  • 0

    Gino zegt:
    • 11111
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Ik heb een lease toestel van Hi, dat werd me aangeraden.
    Ik kom er nu achter dat gewoon 3x kut is en dat weten ze ook aangezien ze dit hebben afgeschaft... Betaal gewoon de hoofdprijs en toestel mag ik ook nog inleveren later.
    Verzekering is daar is ook geldklopperij, ik was tegen alles verzekerd en hoefde niets te betalen wanneer de mobiel kapot zou zijn.
    Dit is nu wel het geval dus, maar nu betaal je nog een eigen risico van 60euro! Bullshit, bij andere providers was dit kosteloos!

    Laatste Abbo bij hi dus!

    Reageer

  • 0

    Juul zegt:
    • 11111
    • 44444
    • 11111
    • 33333

    Ik heb een aantal"geweldige" ervaringen opgedaan in de loop van de jaren.
    Jaren geleden was het versturen van een sms 20 cent. Op een gegeven moment werd het 7 cent voor nieuwe abonnees, terwijl bestaande abonnees nog steeds 20 cent betaalden. En dat zou ook nog even zou blijven TENZIJ we zouden verlengen.
    Op de site de ene na de andere mooie aanbieding waar ik geen aanspraak op kon maken. Wat voelde ik me bedrogen.
    Heb Hi een mail gestuurd met de vraag of ze mij wilden uitleggen waarom ik nog langer klant zou moeten blijven.
    Wel netjes: ben de volgende dag al gebeld, contract werd ontbonden (zou anders nog een jaar doorlopen ofzo), mocht een nieuwe afsluiten. Dus: Mét toestel, smssen voor 7 cent etc etc.
    Maar eerlijk gezegd vind ik dat ik daar niet om had moeten vragen.

    Later is ooit mijn telefoon gestolen. Of eigenlijk uit mijn handen gerukt in de metro. Kon de bewuste dief niet achterna rennen want was hoogzwanger. Trouwens, tegen de tijd dat je beseft wat er gebeurd is, is de dief weg en de deuren dicht.
    Ik had een verzekering op dat toestel en ben naar Hi gegaan. Die jongen zei: ik kan niks voor u doen, er zijn geen sporen van braak. Say what??!! Dus toestel moet in een huis liggen? of op een plek waar je braaksporen ziet? In een kistje? Volgens mij is een mobiel juist om mee te nemen, het woord zegt t al.
    Na veel vijven en zessen, mocht ik dan zo'n zelfde toestel kopen met korting.
    Heb NOOIT meer een verzekering genomen, wat een aanfluiting.

    Op een dag was ik toe aan nieuw abonnement.
    Ben naar de winkel gegaan. Ik dacht, als ik advies vraag, krijg ik dat vast wel op een eerlijke manier.
    Ben de deur uitgegaan met een samsung Wave. Tjonge wat voelde ik me bedrogen. Want op dat moment waren alweer andere toestellen favoriet, maar daar werd met geen woord over gerept.
    En Bada, my god zeg. Wat slecht. Geen enkele populaire app kon erop. Iedereen was fijn aan het whatsappen maar ik dus niet. Wordfeud? Ook niet. Alleen van die flutapps van Bada.
    Was wel een mooi toestel trouwens

    Nou, 2 jaar later, hiephoi, nieuw abonnement. Ik wilde iPhone.
    de 4S werd het.
    Toestellease.
    Tjeeeeeeeesus wat een aanfluiting.
    Ik betaal me compleet scheel. En aan het eind van de rit moet ik nog een onbekend bedrag aftikken als ik het toestel wil houden, maar de hoogte van het bedrag.kunnen ze nu nog niet zeggen.
    Terwijl een zelfde toestel met abonnement me nu 25 euro in de maand minder zou kosten en dan is het toestel nog van mij ook.

    Waarom dan toch Hi. Nou, het doet het werkelijk ook echt ALTIJD en OVERAL. Waar mijn collega's tegen de ramen geplakt staan voor ontvangst, zit ik lekker met mijn zuignap op de bank.
    En ook omdat ik denk dat ik het zelf ook iets beter aan zou kunnen pakken en minder overhaast te werk zou moeten gaan op het moment dat ik toe ben aan een nieuwe abonnement.
    Maar ze zijn duur.

    Ik vind het ook heel naar dat ik bij de klantenservice als een soort baby wordt behandeld als ik bel over de hoogte van mijn telefoonrekening. De bedragen die je betaalt boven je bundel zijn echt exorbitant. Maarja, tijdens een stressvolle periode omdat je moeder kanker heeft en je haar moet verzorgen en de omgeving in moet lichten, naast je eigen leven met gezin en baan, denk je er nou eenmaal niet aan om steeds even mijn Hi te checken of je nog binnen de bundel zit.
    Ik had voor een klein bedrag zo een bundel bij kunnen kopen. Dan had het me 10 euro gekost waar het me nu 120 euro heeft gekost.
    Steeds maar je en jij, alsof ik bij ze in de klas heb gezeten. Die houding van o wat zijn we jong en snel en flitsend.
    Ze hadden toch ook heel klantvriendelijk even een sms kunnen sturen?

    Hi, u zit boven uw bundel.
    Groetjes van Hi.

    In mei kan ik weer verlengen.
    Ik weet nog niet wat ik doe. Toch maar mijn iPhone 4S overkopen en sim only denk ik. Maar weet nog niet welke provider.

    Reageer

  • 0

    LCM zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik heb ruime tijd van te voren mij abbo opgezegd en verwachtte dan ook dat mijn nummer zou worden geblokkeerd op de datum van opzegging.
    Ze hebben me nog weken met dat nummer laten lopen en pas toen ik er achter aan belde wilde ze mijn nummer pas opzeggen.
    Nu krijg ik een aanmaning binnen dat ik kan opdraaien voor de kosten van hun domme fout.
    Ze zijn vreselijk arrogant aan de telefoon en hebben me dan ook niet netjes te woord gestaan.
    Alsof ze de hele dag door zulke telefoontje krijgen, zo reageren ze.

    Ik heb bij tijds opgezegd, bevestiging gehad, achter aan gebeld, ik heb daarmee mijn verantwoordelijkheid op mij genomen, maar de kosten daarvoor ga ik niet betalen.

    En dat dit legaal is, dat snap ik niet.
    Als iemand mij op straat zou bestelen, kan hij daarna worden afgevoerd naar het ziekenhuis, maar met dit sta je machteloos.
    Ze nemen je gewoon je geld af en niks wat je er tegen kunt doen.
    Laf om op zo'n manier geld binnen te halen.
    En dan te bedenken dat ik nog een abbo bij Hi wilde afnemen.. Blij toe dat ik dat niet heb gedaan en als ik de kans krijg zal ik ook anderen ervoor waarschuwen.

    Reageer

  • 0

    Peer zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Hi prepaid en meteen al een zeer slechte ervaring,na de eerste opwaardering kreeg ik de volgende dag zonder dat ik me daarvoor had aangemeld twee smsjes van 3669 a 1,50 euro!
    Meteen al 3 euro gestolen,drie dagen later ZONDER gebeld of gesmst te hebben,WEER 3 euro WEG!!Foetsie!!
    En de volgende dag 1 keer gebeld,TWEE MINUTEN en de rest van mijn nog 4 euro beltegeod OP.
    Mijn oordeel,OPLICHTERS!!!

    Reageer

  • +1

    SB zegt:
    • 22222
    • 44444
    • 11111
    • 22222

    Tot 3 keer toe nu een brief ontvangen waarin staat dat mijn simkaart nummer nog niet is doorgegeven.
    Tot 2x toe het nummer dus WEL doorgegeven aan Hi, waarbij de betreffende medewerker blijkbaar nog niet instaat is om een nummer correct over te nemen. Het nummer was dus verkeerd genoteerd waardoor ik er weer achteraan moest.
    De medewerkers daar zijn ook niet al te vriendelijk en duidelijk en geven je het idee dat je eigenlijk niet zo moet zeuren.

    Door HUN fout kan ik dus nu een maand langer wachten met de overstap. Ik heb nu al een zure nasmaak van dit bedrijf, jammer dat ik voor 2 jaar getekend heb.

    Dus bedenk je goed. Ga je voor service, snelle afhandeling en betrouwbaarheid van diensten, ga dan NIET naar Hi.

    Waardeloos bedrijf.

    Een nu al ontevreden klant.

    Reageer

  • 0

    Kenny zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Beste mensen,

    Ik heb via deze site nu bij ALLE providers gekeken wat de ervaringen zijn van mensen. En echt waar overal hoor je alleen maar slecht commentaar!!! Op deze sites komen alleen maar ZEIKDERS die hun verhaal blijkbaar niet kwijt kunnen...

    Deze site helpt niet echt om te bepalen welke provider wel of niet goed is...want als ik jullie moet geloven dan moet ik nergens een telefoon kopen en lekker met blik en touw communiceren schei toch uit zeg!!

    De groeten!

    henk zegt:

    Beste Kenny,

    Mensen moeten toch ergens klagen? Een dergelijk klantbord is juist goed om providers alert te houden en aan te sporen om hun diensten verder te verbeteren.

    Als jij hier niet kunt vinden wat je zoekt, dan begrijp ik eigenlijk niet waarom je wel de moeite neemt om hier te posten.

    Ga dan lekker ergens anders zeuren!

    De groeten!

    henk zegt:

    *klankbord

    Reageer

  • -2

    Jan W zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wij hebben een sim-only van Hi afgesloten in 2010. Het is alleen bellen en sms en is ook het enige wat wij doen. Nu is er op 2 dagen op de laatste rekening 50 MB a €2,54 afgeschreven. Ik dacht dat dat niet kon, maar in hun voorwaarden staat, dat voor Internet "as you go" € 1,00 per Mb wordt afgeschreven. Ik heb gemaild met Christy van Webcare en Arjen van de klantenservice. Arjen bevestigd in de mail de voorwaarden en als ik ze daarmee confronteer geeft Christy aan, dat Arjen er naast zit, want ik heb een Sim Only 175 met soms online. Ik geef aan, dat we dat niet hebben maar een Sim only 15 en stuur de voorwaarden en de overeenkomst mee. Tot slot krijgen we een mailtje van ene Tarik van Hi webcare :
    "De rekening is correct en hierin kunnen we je dan ook helaas niet tegemoet komen. Om deze reden zal jouw klacht ook niet verder in behandeling worden genomen." Kennelijk lezen ze hun eigen overeenkomst niet. Ze weigeren zich verder aan hun eigen overeenkomst en voorwaarden te houden. De enige oplossing die ik nog heb is de automatische afschrijving storneren, incassokosten niet betalen en het voor de rechter uitvechten. Overleg van hun kant is niet mogelijk.
    http://www.hi.nl/tarievenoverzicht.htm
    Jammer hoe ze met klanten omgaan, maar ja de meeste klanten zullen uiteindelijk wel weggaan. Wij in ieder geval wel.

    Reageer

  • 0

    Greiner zegt:
    • 11111
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Hieronder de "verhelderende en behulpzame" reactie van Hi.
    Men tutoyeert mij overigens ongevraagd.

    ----------------------------------------------------------Hi,

    Bedankt voor je e-mail.

    De behandeling van je e-mail heeft vertraging opgelopen. Sorry voor het ongemak.

    Uit je e-mail begrijp ik dat je geen prettige ervaring hebt met de service vanuit de Belcompany en de Hi Winkel. Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend voor je. Mijn excuses daarvoor. Ik zet je signaal door naar de betreffende Hi Winkel. Deze winkel zal er in de toekomst voor gaan zorgen dat de service verbeterd gaat worden. Omdat de Belcompany tegenwoordig niet meer samenwerkt met Hi kan ik helaas het signaal niet naar hen doorsturen.

    Je geeft aan dat je ondertussen het contract wel weer hebt verlengd bij Hi met een Samsung Galaxy S3. Wat goed te horen dat je toch nog klant wilt blijven bij Hi. Ik wens je dan nu ook veel plezier met je nieuwe toestel.

    Groeten van Hi,

    Danielle
    Klantenservice Hi

    Reageer

  • 0

    Greiner zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Hieronder de "verhelderende en behulpzame" reactie van Hi. Men tutoyeert mij ongevraagd.

    ---------------------------------------------------------------

    Hi,

    Bedankt voor je e-mail.

    De behandeling van je e-mail heeft vertraging opgelopen. Sorry voor het ongemak.

    Uit je e-mail begrijp ik dat je geen prettige ervaring hebt met de service vanuit de Belcompany en de Hi Winkel. Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend voor je. Mijn excuses daarvoor. Ik zet je signaal door naar de betreffende Hi Winkel. Deze winkel zal er in de toekomst voor gaan zorgen dat de service verbeterd gaat worden. Omdat de Belcompany tegenwoordig niet meer samenwerkt met Hi kan ik helaas het signaal niet naar hen doorsturen.

    Je geeft aan dat je ondertussen het contract wel weer hebt verlengd bij Hi met een Samsung Galaxy S3. Wat goed te horen dat je toch nog klant wilt blijven bij Hi. Ik wens je dan nu ook veel plezier met je nieuwe toestel.

    Groeten van Hi,

    Danielle
    Klantenservice Hi

    Reageer

  • 0

    Frehen zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Hi abo voor ipad gekocht. Eerste maand maakte hij 25x verbinding zonder dat we dat zelf gevraagd hadden, gevolg was een hoge rekening. Direct na factuur gebeld. Het zou worden uitgezocht en het abonnement zou worden opgezegd. Beiden niet gebeurd.

    Reageer

  • 0

    Manon Hek zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik heb sinds 6 weken een Samsung Galaxy S4 met een duur abonnement. Nu is die gevallen.. en omdat het een leasetoestel is, heeft de monteur mijn telefoon opgehaald voor reparatie.

    Nu is mij verteld dat ik een SOORTGELIJKE leen toestel kreeg. !!!
    En waar komt de HI mee aan.... DE SAMSUNG GALAXY MINI !!! Is dit een soortgelijk toestel?? Dus als ik een biefstuk bestel moet ik maar akkoord gaan met een gehaktbal?? Het gaat me niet om hoe die eruit ziet hoor, maar een MINI kan echt niet !!! Ik betaal een duur abonnement dus verwacht op zijn minst een Galaxy ACE of iets dergelijks als leen toestel.

    De MINI is : TRAAG.
    Kan mijn mail alleen handmatig verkrijgen als ik
    op vernieuwen klik.
    Het TOETSENBORD is TE KLEIN voor mijn vinger en
    ik denk voor de rest van Nederland ook.
    Tijdens facebook moet ie elke keer laden en je
    ziet een berichtje maar half omdat ie moet laden.
    Ik kan dus niet fatsoenlijk whatsappen, sms en,
    facebook bekijken, en ga zo maar door...

    Nu heb ik een schriftelijke officiele klacht ingediend op de hi site, op www.klacht.nl/hi, en nu hier op de telecomervaring.nl EN IK HEB NET GEBELD MET DE HI....

    Nou ze zeiden me dat ze me niet konden helpen dat als eerste... en een SOORTGELIJKE toestel voldeed de MINI dus wel omdat het ging om ANDROID. Ja zo ken ik er dus meer he... EEN BIEFSTUK IS TOCH OOK GEEN GEHAKTBAL... EN HET IS ALLEBEI VLEES... KOM OP ZEG !!!! (de MINI is een gehaktbal en mijn S4 is dus de biefstuk)

    En verder moest ik afwachten tot mijn toestel terug kwam van de reperateur en vrijdag even daarnaar toe bellen. (smartcare)

    Nou als je zulke antwoorden mag geven wil ik ook wel werken bij de hi en er vet betaald voor krijgen. Ik vond het een onvriendelijk gesprek en jammer van het geld wat ik voor het gesprek betaald heb. De medewerker bood helemaal geen oplossing.. en dacht niet met me mee. Ik voel me niet serieus genomen en ben afgescheept met dit toestel en in het gesprek !!!!

    En ik betaal zo'n duur abonnement. Als ik mijn telefoon rekening niet geheel betaal zeg ik toch ook niet " IK KAN JE NIET HELPEN"??

    BEN ER ECHT ZIEK VAN !!!!!

    OZOJA zegt:

    Gelukkig heeft KPN vandaag aangekondigd te stoppen met Lease. Dat betekent natuurlijk dat Hi en Telfort ook zullen volgens, eindelijk klaar met die lease ellende en dus ook van dit soort vage smartcare constructies.

    Monique zegt:

    Ik heb zelf sinds juni de Samsung Mini S3 maar ik vind het een ideaale telefoon. Snel, toestenbord groot genoeg (dus niet heel Nederland heeft er last van!!),mail komt gewoon binnen dus waarschijnlijk staat je instellig verkeerd? Steeds moet laden? Ik doe zeker 1 a 2 dagen met mijn batterij.

    Monique zegt:

    Oh sorry, ik zie nu dat je het hebt over de Galaxy mini. Tsja daar kan ik niets van zeggen.

    Monique zegt:

    Vorige bericht automatisch weggehaald!!

    Reageer

  • -1

    Greiner zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 22222

    HI HI

    Het is nu twee maanden geleden, mijn ergernis is voldoende ingekaderd om het te verwoorden.
    Anderhalf jaar geleden schafte ik een Hi-abonnement aan, waarbij een Samsung Galaxy 2 hoorde.
    Van meet af vertoonde het toestel een hinderlijk euvel: eens per dag (op wisselende momenten) werd het toestel heet en schakelde het zichzelf uit. Bij herstarten bleek daarna de batterij nagenoeg leeg te zijn.
    Ik legde mijn probleem voor aan de leverancier, de Belcompany. Men bleek bereid te zijn de Galaxy “op te sturen”, maar een vervangend toestel, nee zover kon de service niet gaan. Heb ik thuis niet nog een oud apparaat liggen? Niet? Goh.
    Ik besloot mijn leed voor de duur van het tweejarig abonnement dan maar te lijden.

    Naar de Hi-winkel
    Twee maanden geleden ontving ik mijn mail niet meer op de telefoon. Een goede aanleiding om ook eens bij de Hi-winkel kennis te gaan maken.
    Ik werd ontvangen door drie opgewekte jongemannen. Vriendelijk boden ze me koffie en een kruk (!) aan. Wat kunnen we voor u doen? Ik leg mijn mailkwestie voor en in een mum van tijd lossen de heren het voor me op.
    Of ze nog iets voor me kunnen doen? Overmoedig geworden door het recente succes vertel ik over mijn heetgebakerde telefoon.
    Ah, merkwaardig. Maar zullen we eerst eens kijken wat voor abonnement u heeft? Want als dat bijna afloopt, kunnen we ook op zoek naar een nieuwe telefoon. Goed, zeg ik, me weer eens verwonderend over het gemak waarmee deze generatie over de wonderen van de techniek praat.
    Maar u betaalt wel 70 euro per maand! Dat is erg veel!

    Een nieuw abonnement
    Kijk, dit abonnement is maar 60 euro per maand en dan krijgt u er een Galaxy 3 bij.
    Oh, zeg ik mat, doet u dat dan maar. Ik heb slechts een eis. Dat is dat alles wat op dit toestel staat ook op het nieuwe toestel terecht komt en u gaat daarvoor zorgen.
    Geen punt, roepen de heren bijna gelijktijdig, doen we. Ah, u hebt 249 contacten. Dat treft, want tot 250 kunnen we in een keer overzetten.
    Vanaf dat moment verschrompelt de vrolijkheid in ijltempo. Na een uur verblijf op de kruk zeg ik nog meer te doen te hebben en straks wel terug te komen. Dat is goed, zeggen de mannen zonder op te kijken.
    Een uur later kom ik terug. Nee, het is niet gelukt, maar ik kan het ook heel goed zelf, want op de site van Samsung is een glashelder instructiefilmpje te vinden. Zoek het op en veel succes.
    Thuisgekomen vertel ik mijn vrouw dat ik een belangrijk zakelijk succes heb geboekt en dat mijn telefoonkosten met maar liefst tien euro zijn teruggebracht.
    Maar jij betaalt helemaal geen 70 euro per maand, maar 45, reageert ze. We bestuderen de telefoonrekening. Ze heeft gelijk, alleen de laatste drie maanden betaal ik die 70 euro.
    Kennelijk is mijn vinger een keer verdwaald en heb ik ja gezegd tegen een loterij die mij wekelijks vijf euro kost! Direct opzeggen dus (nee, niks gewonnen).


    Het Samsung instructiefilmpje
    Ik ga naar de Samsungsite. Helaas, het instructiefilmpje is ‘invalid’. Ik bel Hi, een vriendelijke dame staat me te woord, maar ze kan me helaas niet helpen, want ze “kan niet in het systeem”. Wel kan ze een notitie voor haar winkelcollega’s maken. Ik meld haar dat ik van plan ben om het geheel maar te annuleren. Nou, dat gaat niet, meldt ze me monter, want u hebt het uit de verpakking gehaald, dus…
    Nou, ik denk het wel, grom ik, en hang op.

    Naar de Hi-winkel 2
    De volgende ochtend begeef ik me naar de Hi-winkel. Twee jongemannen heten me opgewekt welkom. Het zijn andere dan die van gisteren. Ik leg op vermoeide toon mijn probleem uit.
    Dat lossen we op, zeggen ze nog steeds opgewekt. Ik krijg koffie en een kruk.
    Oh nu hebt u wel 1500 contacten, melden ze na een half uur, alleen staan sommige er wat vaker in. Ik reageer niet. Wat moet ik zeggen? Op zo’n uitbreiding van mijn netwerk zit ik niet te wachten.
    Weer een half uur verder meld ik dat ik nog meer te doen heb en dat ik de telefoon straks wel kom halen.
    Als ik me voor de vierde keer in twee dagen in de winkel vertoon, is de sfeer niet meer opgewekt. Het is niet gelukt. Maakt u mijn oude toestel dan maar weer gebruiksklaar, zeg ik gelaten.
    Of ik de volgende dag wil terugkomen, dan is de chef er en kan ik met hem de zaak afronden.
    Ik zeg niets meer.
    De volgende dag neemt men mijn toestel terug en het contract wordt vernietigd.
    Mijn oude toestel gebruik ik weer. Het is alleen een stuk trager geworden en moet voortdurend ‘laden’.
    In het programma Radar van Antoinette Hertsenberg zie ik dat Hi een warme douche krijgt, omdat men een zielig kind een nieuwe telefoon heeft verstrekt.

    Galaxy 3
    Mijn kinderen dringen er bij me op aan toch over te stappen. Ik laat me meeslepen naar weer een andere telefoonwinkel. De medewerker haalt de batterij uit mijn telefoon en laat me zien dat het ding krom is. En dat verklaart de gebrekkige werking! Een nieuwe batterij, en het leed is geleden!

    Ik besluit – nu mijn lopend abonnement toch bijna afloopt – met hem in zee te gaan en vertrek met een Galaxy 3. En ben nog steeds klant van Hi.

    Reageer

  • +2

    Gertjan zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 33333
    • 33333

    Mijn contract bij KPN loopt binnenkort af, ik heb via internet voor een leuke prijs een nieuw sony experia toestel kunnen kopen. Ben nu op zoek naar een voordelig sim only abnm dat aan mijn wensen voldoet. Het valt me op dat, van welke provider ik dan ook de recensies lees via dit forum, het veelal negatief is. Jammer, ik denk dat als je de kleine lettertjes leest er veel (natuurlijk niet alles) problemen voorkomen kunnen worden. De grote letters zijn er om je binnen te halen, de kleine lettertjes om je te in te lichten hoe het ECHT zit, dus neem gewoon de tijd zou ik zeggen. Succes allemaal.!!

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring