Gsmtrack.nl


Prijs 4.244.244.244.244.24
Levering3.633.633.633.633.63
Ondersteuning3.483.483.483.483.48
Totaal oordeel3.713.713.713.713.71

GSMTrack.nl is naar eigen zeggen een van de grootste onafhankelijk werkende online gsm shops van Nederland. GSMtrack.nl biedt van de volgende merken GSM’s aan: Nokia, Samsung, Motorola, Sony Ericsson, LG, Siemens, HTC, E-ten, H.P. en Palm.

GSMTrack.nl biedt naast gsm’s met abonnementen, sim only en prepaid ook gsm’s aan met een origineel cadeau:

2 jaar lang rijden in een Citroen, gratis bij een abonnement van € 150 per maand.

Wat is jouw ervaring met Gsmtrack.nl? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Gsmtrack.nl vind je hieronder.


29 Positief 12 Negatief 62 reviews - gemiddelde: 3.773.773.773.773.77 7.5 uit 10

62 Ervaringen voor Gsmtrack.nl

  • 0

    Nasro zegt:

    A week-old mystery pain in the Ladypart Region is ethier easing up or being gotten used to... ethier way is better than constant throbby ouchiness. Pleasant weather means windows are wide open, with fresh air that has just a hint of the promise of fall. We have enough money at the moment so that I can properly provision the household with many staple ingredients (there is enough German in me that I feel the urges of Teutonic thrift driving me to keep a well-stocked pantry Just In Case). I am still grinning in a bit of a silly way, remembering that something I made with my own two hands spoke to you and now lives with you.

    Reageer

  • 0

    Pleaseshutup zegt:

    first install ssmnuag kies on your computerand then configure your handset with your service providers apn for eg. if you are usig bsnl 3g change the apn to bsnlnet then after installing ssmnuag kies connect ur phone with the computer thru your data cablethe phone should be on idle mode while connecting, after the computer intializes your phone click on the icon of ssmnuag kies on your computer and the window opensthere are various icons in the bottom of kies windowat the extreme right click on the internet iconconnection will appearagain change the apn address of your kies internet connection to bsnlnet and dont change anything elsethen click on the icon where two mobiles are made you are connected to the network enjoy .

    Reageer

  • 0

    Ries zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Telefoon laatst opgestuurd voor reparatie omdat display was gebarsten.Na een maand verder nog steeds niks gehoord van Gsm Track dus even een belletje gedaan en bleek dat de telefoon terug was gekomen zonder gerepareerd te zijn door de fabrikant. Dringend verzocht dat er nu toch echt spoed achter moest gaan zitten want dit was geen stijl op deze manier.Nog een maand later nog steeds niks gehoord. uiteindelijk ruim 2 maanden later was de telefoon pas terug gerepareerd. SLECHTE service, slecht bereikbaar. Een telefoon kopen bij gsm track gaat nooit meer gebeuren bij die winkel.

    Reageer

  • 0

    Anita zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Samsung Galaxy Ace besteld, echt tegen de laatste internetprijs, keurig snel geleverd volgens afspraak. Nog geen ondersteuning nodig gehad via GSM track. Ik vind het een echte aanrader, veilig en vertrouwd.

    Reageer

  • +1

    hans zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Goede service, ik heb mijn samsung M110 22mnd,
    dus 2mnd voor einde garantie dus gebeld met dynafix en moest hem opsturen en na 1week keurig terug gekregen,en de toestel werkt weer perfect.
    Nieuwe update denk ik?
    dus bedanktvoor goede service zo hoort het.

    Reageer

  • -1

    scholtuh zegt:
    • 55555
    • 22222
    • 11111
    • 33333

    Ik had vorige week maandag een Iphone 4s 32GB besteld en abbo verlengd en de abbo afhandeling ging allemaal zeer voorspoedig, maar in de email die ik van hun kreeg stond dat als de telefoon vertraging zou oplopen dat ik een bericht daar over zal krijgen, zo niet dan kon ik hem in enkele werkdagen ontvangen. Geen bericht goed bericht dus. Helaas heb ik de telefoon nog niet in bezit en heb ik de klantenservice maar gebeld en blijkt dus, dat ze hem niet op voorraad hebben en mij ook niet kunnen vertellen wanneer ze hem binnen hebben. Terwijl er met grote letters op hun site staat dat ze de telefoons op voorraad hebben. En daar heb ik ook al wat over gezegd, maar het staat er nog steeds.
    Ik had beter kunnen bellen of ze de telefoon ook daadwerkelijk op voorraad hadden, maar helaas nu is het wachten voor mij. Ook er jammer dat ik er dus geen bericht van heb gekregen en zelf er achteraan moest bellen.

    Reageer

  • 0

    Sam zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 44444
    • 44444

    Heb 4 januari eind van de middag een bestelling gedaan (aktie gsm + laptop) bij het verlengen van mijn abonnement. 5 Januari alles goedgekeurd en 6 Januari om 10.30 uur heb ik alles ontvangen. Alles werkt naar behoren en ben zeer blij met de goede en snelle afhandeling van mijn bestelling. Ben dik tevreden met de service, maar laten wij wel eerlijk wezen, Er kan altijd wel wat mis gaan. zoals je dat bij andere bedrijven / winkels ook hebt.

    Groeten Sam,

    Reageer

  • 0

    Berend Slotema zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Ik heb vorige week d.d. 7 oktober een Samsung telefoon besteld via online webshop (prima website) en werd in prima staat en op tijd thuis bezorgd.

    Reageer

  • +1

    Jasper zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Woensdag besteld en Vrijdag mijn bestelling al in huis en ben er zeer blij mee.
    Laptop met mooie Samsung en dat voor de beste prijs die ik kon vinden.
    Super gereld.

    Reageer

  • +1

    Edwin zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Vandaag ontdekt dat service nog echt bestaat. 6 wk geleden een Iphone met abonnement en auto lader gekocht.

    Gister deed deze autolader het spontaan niet meer,Een telefoontje met de rma afdeling van gsmtrack en het was opgelost .

    Ene Ivon melde mij dat ze direct een nieuw zou vrezende en de oude mocht ik weggooien.

    En jawel hoor volgende dag geleverd.

    Reageer

  • +1

    Arno345 zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Zeer heldere website met duidelijke keuzes en goede afwikkeling van de aankoop. Geen overdadige informatie maar precies dat wat je nodig hebt. Ook wordt je goed op de hoogte gehouden van de levering welke razendsnel verliep.

    De volgende dag had ik mijn spulletjes netjes thuis

    Reageer

  • 0

    Tim zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 44444
    • 55555

    Ook ik de stap gemaakt en heb ik mijn mobiel telefoon voor de verandering eens via internet gekocht. ( ook groot prijsverschil) Op de Gsmtrack site kreeg ik al de nodige informatie maar ik heb voor de zekerheid toch ook even telefonisch met Gsmtrack gesproken. Ik werd er keurig geholpen en de vriendelijke Ivon kon alles keurig uitleggen.En jawel hoor de volgende dag werd mijn bestelling netjes aan de deur bezorgt. Het kan dus wel Top geregeld Gsmtrack

    Reageer

  • 0

    xander zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Afgel. donderdag Htc wildfire besteld en via Ideale voldaan.
    Vrijdag 14 uur keurig geleverd via koerier.Ongekent dat zij nu al voor de zoveelste x aan onze vriendenkring kunnen leveren tegen de beste prijs. Ik en mijn maten kunnen enkel maar lof spreken over jullie. Ga zo door gsmtrack

    Reageer

  • 0

    Mai zegt:

    Ik heb ook een bestelling gedaan, netjes binnen 3 dagen de telefoon thuis gekregen ( gaat om een htc wildfire s )
    maar het vreemde vond ik dat er in het pakketje geen bon of wat dan ook te vinden was waar op stond dat het van GSM track zou wezen.

    Telefoon zat in verzegeld doosje in het pakket maar toen ik hem met mijn eigen simkaart (telfort) wou aanzetten kreeg ik een t-mobile opstart te zien en vervolgens de melding dat ik een sim-netwerk code moest invoeren..

    toen ik hem bestelde stond er bij dat er geen simlock op zou zitten met grote letters en elke simkaart er in zou kunnen..nou mooi niet dus! natuurlijk kom ik daar net na 5 uur achter op een vrijdag en kreeg ik niemand te pakken met bellen...

    nu maar een mail gestuurd en wachten tot maandag hoe we dit op gaan lossen! erg jammer... helemaal omdat ik voor de eerste keer bestel bij deze winkel.

    Reageer

  • 0

    Bart van der Born zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik heb nu 3 weken geleden een telefoon besteld, en ik heb hem nog steeds niet. Telkens krijg ik bericht dat het een week word uitgesteld, nu al tot 3 keer toe. ***!

    Reageer

  • 0

    Frank elzen zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    3e toestel gekocht in 4 jaar tijd. fijne mensen die werk maken van hun bedrijf.
    Keer op keer hebben ze de beste prijs,leveren stipt volgens afspraak en toen ik bij mijn laatste aankoop
    Iets niet begreep ( alles word name lijk steeds ingewikkelder) werd er binnen een uur met een passent antwoord op mijn mail gereageerd. Vandaar dat ik me na mijn 3 e aankoop verplicht voel mijn ervaring te delen. Ga zo door mensen ! Fijn bedrijf !!

    Reageer

  • 0

    Tim Lamers zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 22222

    Ik heb zeer slechte ervaringen met deze site!
    heb een week geleden een mobiel besteld, omdat mijn oude kapot is, dus ik moest hem snel hebben. Dus ik op de site nog extra gecontroleerd of hij op voorraad was en er stond voor 15.00uur besteld morgen in huis, mooi niet dus! na een week heb ik hem nog niet binnen en zit nou de hele tijd zonder mobiel. lekker is dat dan vind het zelf een beetje oplichterij. heb hem bij hun besteld omdat hij hier het goedkoopst was. maar de volgende keer betaal ik maar mooi 15 euro meer!

    Reageer

  • 0

    Ybo Wynia zegt:

    Heb een Nokia C3 gekocht via GSMtrack.nl en na 6 maanden al problemen met toestel. Is onder grarantie opgestuurd en vervolgens na 4 weken terug ontvangen en probleem was niet opgelost. Vervolgens een poging gedaan om hierover klacht in te dienen maar dat was niet mogelijk. Antwoord was : u kunt het toetsel weer opsturen, maar dat is u keus het hoeft niet. Kortom niet klantvriendelijk en niet thuis geven op reparatie problemen. Waarschijlijk kan ik het toestel weggooien en ik zou dus nooit weer via deze site telefoon kopen

    Reageer

  • 0

    Tammie Velden zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Ik heb hier een Apple iphone 16gb besteld en ik werd binnen 20 minuten al gebeld voor de leverafspraak. Afgesproken dat ze hem de volgende dag kwamen brengen, ik kon op gsmtrack.nl checken voor een tijdsindicatie (na 9u). Savonds gedaan en er stond tussen 8.30 en 11.00 …. koerier kwam ook gewoon tussen die tijd (10u of zo) langs, had alles bij, ik ondertekende mijn contract en klaar… iphone deed het meteen, simkaart duurde nog even een paar uur (was nog niet geregistreerd denk ik), maargoed dat kon ik wel overleven… prijs was ook goed, goedkoper kon ik hem niet echt vinden (wel voor dezelfde prijs overigens).. dus tja .. ik heb gewoon niets te klagen.

    Kort samengevat: goede prijs, snel contact (binnen 20min), afhandeling ook binnen 24u zoals op de site vermeld en alles was keurig en netjes…….zou er zeker weer kopen…over 2 jaar als mn tmobile abo is afgelopen haha.

    Reageer

  • 0

    John Goossens zegt:

    Ben zeeer tevreden over Ritel!
    Door eerdere slechte ervaringen met telecomsites, zocht ik extra veel bevestiging via de mail, deze werden snel en vriendelijk geantwoord.
    Telefoon (nokia E-7) is bij andere sites of nog niet leverbaar, of niet op voorraad of erg prijzig.. Bij gsmtrack was hij op voorraad en gratis bij mijn contractverlenging!
    Ik kan een lang verhaal heel kort houden, ben gewoon erg tevreden! Binnen 2 dagen alles geregeld en compleet in huis. Toptent.

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring