Gsmtopdeal.nl


Prijs 44444
Levering3.313.313.313.313.31
Ondersteuning2.962.962.962.962.96
Totaal oordeel3.263.263.263.263.26

Gsmtopdeal.nl is een gsm webshop die regelmatig adverteert in de gratis dagbladen van Nederland. Gsmtopdeal richt zich op het zo goedkoop mogelijk aanbieden van mobiele telefoons door de iets minder recente modellen met flinke kortingen te koop aan te bieden.

Gsmtopdeal.nl is ontstaan uit een samenwerking van een aantal ex-Orange (tegenwoordig T-Mobile) medewerkers.

Wat is jouw ervaring met Gsmtopdeal.nl? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Gsmtopdeal.nl vind je hieronder.


73 Positief 43 Negatief 236 reviews - gemiddelde: 3.383.383.383.383.38 6.8 uit 10

236 Ervaringen voor Gsmtopdeal.nl

  • 0

    Connie zegt:

    AFAICT you've coreevd all the bases with this answer!

    Reageer

  • 0

    daan zegt:

    Na 24 maanden zonder waarschuwing wordt de prijs verdubbelt. Dit werd nergens duidelijk vermeld. Daarnaast kwamen er nog inflatie kosten bij per jaar.

    Reageer

  • 0

    Shms zegt:

    Ben Frieskoop In mijn ogen is het eigenlijk helmeaal niet zo raar als je gewoon de kosten voor het verzenden van je simkaartje en opstart pakketje zou moeten betalen. Het is iets wat makkelijk met de post kan worden verzonden en gewoon door de brievenbus past dus het zal een kwestie zijn van e9e9n of misschien twee postzegels, de kosten zullen dus onder een Euro blijven wat mij dus niet veel uitmaakt of ik dit extra zal moeten betalen of niet.Het is natuurlijk wel zo dat als je bovenstaand rijtje ziet staan ik niet zal kiezen voor Tele2 omdat ze er als enige dikke verzendkosten rekenen bij het afsluiten van een simonly abonnement. Ik ga echt geen 6,95 betalen voor een envelop die door de brievenbus past terwijl andere telefoon providers dit niet rekenen, ik zou een dief van mijn eigen portemonnee zijn! Dus voor mij zal het e9e9n van de providers worden die geen verzendkosten zal rekenen.

    Reageer

  • 0

    Michael zegt:

    Kre1sne1 oslava, musedm se invrpiosat, čeke1 mne to .. zanedlouho..a ještě nevedm jak s tedm naložit.. Mikule1š dostal kre1snou knedžku a zelene1 tramvaj se mi ledbed faplně stejně. Mufedny nevyjedmaje. Tedy ne že tramvaj chtěla k narozke1m, ale to nic neměned na tom, že je kre1sne1. Chtěla bych take9 tak pěkně prožedt svoje oslavy jako Mikule1š. Uvidedme :).

    Reageer

  • 0

    Vrijland zegt:
    • 11111
    • 55555
    • 33333
    • 22222

    Aboonement genomen via Miky van 25 euro.
    Krijg een rekening van t-mobile van 32 euro ??????????
    Btw 6 euro nog wat ....
    Staat toch duidelijk in de algemene voorwaarden van Miky dat alle genoemde prijzen inclusief 21% btw zijn.!!
    Levering ging snel , maar dit is wel erg slordig van ze.
    Maar bellen met t-mobile dan maar .
    Ben benieuwd wat die te leigen hebben hierover.

    Reageer

  • 0

    K.B.Bosman zegt:
    • 11111
    • 55555
    • 11111
    • 11111

    In augustus 2014 bestel ik de huawei P7 met als pakket 750 mb internet en 200 belminuten per maand voor 27,50 euro.(er was geen ander pakket mogelijk op dat moment)
    Op september kijk ik nog eens op gsmtopdeal naar deze actie en wat schets mijn verbazing een maand later en nu is dat zelfde pakket 25,50 per maand dus 2 euro goedkoper (en meerdere pakket mogelijkheden) dat is voor de loopperiode van 2 jaar 48 euro meer en dat binnen een maand, echter je kunt op geen enkele manier contact krijgen met gsmtopdeal omdat zij je gelijk via een bandje doorverwijzen naar tmobile.
    Ik verbaas mij over dit beleid

    Reageer

  • +1

    Roland zegt:
    • 11111
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Gsmtopdeals belooft veel in hun voorwaarden maar nakomen zit er niet. Achteraf veel extra kosten en uiteindelijk regelen ze veel niet.

    Reageer

  • +1

    nietleuk zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 11111
    • 44444

    Voor de DERDE!!! keer een telefoon met dode accu gekregen.
    Je wordt er moedeloos van om telkens een nieuwe telefoon te kopen, omdat de huidige die je bij je abonnement krijgt niet werkt.

    Reageer

  • 0

    Mariska zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 44444
    • 44444

    Heb al 3 abonnementen gehad via GSM topdeal en ben zeer tevreden.
    1 keer een kapotte Samsung via de winkel van T-mobile laten repareren en
    dat verliep ook gesmeerd.
    Volgende maand neem ik mijn 4de abonnement.

    Reageer

  • +1

    erika zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Ik ben nu met mijn 4de topdeal bezig, straks in november kan ik weer een nieuwe bestellen,, ik ben uiterst tevreden.. Ook een keer een verkeerde mobiel besteld, snapte geen bal van dat ding.. was meer voor zakelijke doeleinden, werd zonder problemen omgeruild. Nooit problemen met factuur gehad.
    Dus voor een goede prijs heb je een perfect toestel (die je zelf uitzoekt ) en een knappe prijs.
    Met problemen word je vriendelijk geholpen of het nu de winkel is of per telefoon..

    gewoon doen zou ik zo zeggen.

    Reageer

  • +1

    E.H. Orth zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    De sterren die ik uitdeel: Prijs: 4
    Levering, 0
    Ondersteuning 0
    Totaal Oordeel: 0,
    Helaas worden 0 sterren niet geaccepteerd, dus vul ik de minimale score van 1 ster in.
    GSMtopdeals/Miky beveel ik bij niemand aan.
    Met T-Mobile heb ik, tot dit begon te spelen, wèl positieve ervaringen gehad. Ze krijgen het voordeel de twijfel.

    28 nov 2013: Bij GSMtopdeal (Miky) nieuw T-Mobile contract afgesloten met toestel, Nummerbehoud en verplichte nieuwe SIM-kaart, ingaand zodra oude T-Mobile-abonnement is afgelopen (20 dec). Prima, terugkoppeling en verdere berichtgeving is erg uitgebreid en wekt vertrouwen.

    Vervolgens, op 6 dec, fout bij aflevering, de AMP-Logistics chauffeur is blijkbaar menselijk en maakt fout. Bezorgt pakketje op verkeerd adres, daarna heeft hij het pakketje weer opgehaald, pakketje blijkt geopend te zijn, aan mij de keus om dit geopend pakket te accepteren of te weigeren. Natuurlijk weiger ik. Jammer, ben wel voor niets een halve dag thuis gebleven.
    Mail ontvangen dat er op een andere dag, 10 dec, geleverd gaat worden, verdere berichtgeving zal, zoals gebruikelijk, op de ochtend van de dag van levering gestuurd worden.

    Op dag van nieuwe aflevering, 10 dec, 's-middags nog niets gehoord, geen mail ontvangen, toch maar even op de site gekeken, (was op 9 dec ook nog gedaan), hier staat te lezen dat pakketje terug gestuurd is. Fijn zo'n gebrek aan terugkoppeling. 2e halve dag voor niets thuisgebleven.
    Later die dag krijg ik wel weer terugkoppeling: een mail met nieuwe contractgegevens. De offerte waar ik gebruik van had gemaakt, blijkt inmiddels verlopen te zijn.

    11 dec: Met Miky gebeld, vragen over contract gesteld. Beloofd wordt, dat het in orde gemaakt zal worden en ook met de eind- en begindatum van het oude respectievelijk nieuwe contract zal het goed gaan. Mocht het niet zo zijn, dan dien ik zelf contact op te nemen met Miky. Wel vreemde terugkoppeling dus.

    11 dec: Mail dat toestel niet in voorraad is. Zal naar verwachting rond 18/20 dec geleverd worden.

    16 dec: Mail, Toestel is weer aanwezig en kan geleverd worden. Afspraak gemaakt voor 18 dec.

    18 dec: Toestel wordt eindelijk thuis afgeleverd, een keer niet voor niets thuisgebleven, wonderen bestaan nog. Dacht ik toen...
    SIM-kaart in toestel gestopt, gegevens overgehaald, bijna helemaal gelukkig.

    19 dec: SMS van T-Mobile dat SIM-kaart geactiveerd is. Precies op tijd, want op 20 dec loopt mijn oude contract af. Helemaal gelukkig: telefoon werkt, oude nummer is gebleven, mooi toestel (Sony Xperia SP).

    13 jan 2014 blijkt dat er teveel van de rekening is afgeschreven, naar ik aanneem door de korte periode waarin daadwerkelijke levering, activeren van nieuwe SIM en aflopen oude abonnement + kosten berekening heeft plaats gevonden. Volgens My T-Mobile loopt mijn oude abonnement nog steeds door, zonder de korting van 50% die ik tot 19 dec wèl kreeg. Contact opgenomen met T-Mobile: een vriendelijk gesprek, er is ergens een foutje gemaakt, zal binnen 2 dagen in orde gemaakt worden en zichtbaar moeten zijn op My T-Mobile. Het teveel betaalde zal worden terug gestort. Ben er, inclusief wachttijd, zo'n 15 minuten mee bezig geweest. Heel acceptabel.

    21 jan 2014: Er blijkt nog steeds niets in orde gemaakt te zijn. Vreemd, want dat heeft T-Mobile mij niet laten weten. Geduldig genoeg geweest, nog maar eens bellen. De servicedesk-medewerker kan mij met mijn vragen niet verder helpen en verbindt mij door met een andere afdeling. De vrouw probeert mij heel hooghartig en op uitermate onsympathieke wijze duidelijk te maken, dat ik wat fout gedaan heb. Ik zou niet weten wàt ik, buiten het gebruik maken van de diensten van Miky om, fout gedaan heb. Oh, ik zou een contractverlenging aangevraagd hebben. Enkele keren de mails van Miky, waarin duidelijk van contractvernieuwing sprake is, voorgelezen. Uiteindelijk, na ongeveer 5x voorlezen en de vraag of ik contractvernieuwing moet uitspreken als contractverlenging, bindt de vrouw wat in. De fout moet volgens haar bij Miky liggen. Dat kan heel goed, want daar hebben ze, voor zover ik ervaren heb, nog nauwelijks iets goed gedaan. Ik moet zelf maar even contact opnemen met Miky en daar de dingen geregeld zien te krijgen. Niet bepaald het stukje vriendelijkheid en dienstverlening dat ik van T-Mobile gewend ben en wat ik verwacht had. Maar goed, als dat het enige is wat helpt, bel ik Miky wel weer.
    Aansluitend gebeld met Miky. Miky-medewerker aan de lijn, die een volkomen ongeïnteresseerde indruk maakte (het was bijna 17:15 en Miky zou tot 17:30 bereikbaar moeten zijn. Ik kreeg heel sterk de indruk dat de afsluiting van de dag voor deze medewerker al had plaats gevonden.) Het enige positieve wat ik van de man te horen kreeg, was dat hij mijn telefoonnummer zou noteren en dit briefje bij zijn leidinggevende op het bureau zou leggen, die mij dan de volgende dag zou terug bellen.
    Inclusief alle wachttijden etc, ben ik deze dag ruim 2 uur aan de telefoon geweest.

    22 jan 2014: Rond het middaguur nog steeds niet teruggebeld, (waarom verbaast mij dit niet?) dus zelf maar weer contact opgenomen met Miky. Gelukkig een vriendelijkere medewerker aan de lijn. Zaak uiteen gezet, Miky-medewerker zal later die dag de juiste gegevens naar T-Mobile sturen, en T-Mobile zal mij vandaag, of uiterlijk morgen, telefonisch of per SMS op de hoogte houden.

    24 jan 2014. Nog niets gehoord, geen bericht of SMS ontvangen. Contact opgenomen met T-Mobile. Nu wel een vriendelijke en goed-onderlegde medewerkster aan de lijn, die heel goed duidelijk maakt wat er fout gegaan is bij Miky, hoe dat door Miky opgelost moet worden en zich ook uitgebreid excuseert voor het feit dat ik, technisch gezien, geen klant van T-Mobile ben en dat zij daarom geen contact met Miky kan (en mag) opnemen. Ik snap haar wel, maar ik blijf het vreemd vinden. Op de vraag hoe ik Miky zover kan krijgen om eindelijk eens wat (goed) te doen en welke dwangmiddelen ik eventueel zou kunnen gebruiken, kreeg ik de volgende antwoorden: 1) Klacht bij T-Mobile, 2) Klacht bij Miky, 3) Klacht bij Opta.

    25 jan 2014: Mail gestuurd met als onderwerp "Kan dit eindelijk opgelost worden?" naar info@miky.nl
    In deze mail een overzicht van de gehele geschiedenis tot nu toe, met daarbij alle mails en de bij de telefoon geleverde bijlagen. En daarbij de niet onredelijke vraag wanneer Miky het eindelijk goed doet en hoe de acties van Miky tot nu toe op mij zijn overgekomen en hoeveel tijd een en ander mij al gekost heeft.

    27 jan 2014: Bij T-Mobile gecontroleerd of er in My T-Mobile al een wijziging zichtbaar is. Is niet het geval, wel is zichtbaar dat er weer een te hoge nota, gebaseerd op het doorlopende, oude abonnement, in rekening is gebracht.
    Miky gebeld, vriendelijke juffrouw, na enig zoeken is mijn mail terug gevonden. Alle gegevens zullen worden doorgezet naar de leidinggevende, waarna die met mij contact zal opnemen. Ik heb mijn lesje ondertussen geleerd, en ga hier niet mee akkoord. Ik wil dat de leidinggevende direct belt en dit dezelfde dag aan mij terugkoppelt. Is wel het minste wat je mag verwachten van een bedrijf dat zich als "Feedback Company" profileert, want afgezien van de aanvraagbevestiging en de aanvraagstatus op 2 dec 2013, is er door Miky niets terug gekoppeld. Terugkoppeling als de zaken gaan zoals ze verwacht worden te gaan, is leuk en fijn, maar niet meer dan dat. Terugkoppeling als er zaken mis gaan, of als er klachten zijn, daar heb je wat aan. Daar leert een bedrijf wat van, het houdt de klant tevreden en het maakt dingen inzichtelijk en transparant (de moderne toverwoorden).
    Inderdaad word ik nog dezelfde middag terug gebeld door de leidinggevende. Zij stuurt de juiste gegevens naar T-Mobile en zal mij een mail daarover sturen.

    28 jan 2014: Een mailtje van de Miky-leidinggevende ontvangen. Gegevens zijn door gestuurd naar T-Mobile, maar daar kunnen ze, volgens het mailtje, als gevolg van een storing, op dit moment niets doen.

    30 jan 2014: Nog steeds geen aanpassing op My T-Mobile te zien. Storing duurt wel erg lang, of zou het, heel misschien, een smoesje zijn geweest? Hoe kom ik toch zo cynisch...
    Gebeld met T-Mobile, van Miky verwacht ik toch niets meer, die heeft een afwachtende houding aangenomen en monitoort blijkbaar niet wat de status bij T-Mobile is.
    Op 27 jan is er inderdaad iets van Miky binnengekomen. (Wie had dat verwacht, ik in ieder geval niet). Doorlooptijd is ongeveer 2 weken. 2 weken? Om een wijziging in de database aan te brengen? Nou moet het niet nog gekker worden. Toevallig heb ik wat ervaring met databases... Ik heb nu duidelijk aangegeven dat ik de gang van zaken meer dan zat ben (ik ben volgens mij ontzettend geduldig en coulant geweest) en dat ik mij bezin op maatregelen. Negatieve publiciteit is op dit moment het enige wapen dat ik heb, en dat wapen ga ik dus ook benutten. Allereerst deze website, dan even googlen en dit verhaal op zoveel mogelijk plaatsen neer zetten. En wie weet, misschien is T-Mobile of Miky daar gevoelig voor.

    Een klacht bij T-Mobile wordt pas opgepikt als Miky zijn werk goed gedaan heeft en je echt klant bij T-Mobile bent. Mosterd na de maaltijd dus.
    Wat dit betreft kan ik me helemaal bij de reactie van Herr van 3 juli 2013 aansluiten.

    Edwin Orth zegt:

    Update 20140302:
    Het is ondertussen maart 2014, voorjaar zit in de lucht en het lijkt erop, dat T-Mobile/Miky ook tot leven is gekomen.
    Er is uiteindelijk een nette oplossing gevonden en deze is aan mij voorgelegd. Ik ben er akkoord mee gegaan, alleen de correcte uitvoering van de oplossing heeft vrij lang op zich laten wachten. Grootste probleem blijft het in contact komen met de juiste persoon. Als dat uiteindelijk lukt, lijkt een oplossing uiteindelijk wel mogelijk te zijn. Als T-Mobile tenminste contact blijft houden, want het blijft onmogelijk om zelf met de eerdere afhandelaar in contact te komen als er toch nog iets mis is gegaan.
    Samenvattend denk ik, dat zolang de hele bestelling volgens verwachting verloopt en er niets tussen komt, de terugkoppeling en afhandeling prima is. Maar mocht er iets fout gaan, dan wens ik alle betrokkenen alle sterkte en geduld toe. Een verbeterpunt voor zowel T-Mobile als Miky.
    Als Miky en T-Mobile werkelijk iets willen verbeteren en daar input van de gebruikers-kant over willen hebben, dan mogen ze alsnog contact met mij opnemen om mijn ervaringen te analyseren en er lering uit te trekken. Tenslotte is dat iets waarvoor terugkoppeling naar en van de klant bedoeld is.

    Reageer

  • -1

    Caroline Reedijk zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Hallo,
    wat een negatieve bedoeling van sommige mensen zeg.
    ik heb ook een abbonement hiervan. top geregeld, niks aan de hand. telefoon wordt netjes afgeleverd en mijn factuur klopt altijd. voordeliger als bij andere providers. voor iedereen die twijfelt, ik zeg gewoon doen!!!!!

    Reageer

  • +1

    Eric zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    IK ben zeer ontstemd over GSMTopdeal en T-Mobile.
    Ik heb via GSMTopdeal een mobiel met T-Mobile abonnement gekocht.
    GSMTopdeal verkopen alle telefoons simlockvrij en dat heb ik bij de aankoop nog speciaal laten bevestigen.
    Na afloop van mijn abonnement wil ik veranderen van provider, maar blijkt de telefoon niet simlockvrij te zijn. GSMTopdeal verwijst mij door naar T-Mobile en visa versa. Het komt erop neer dat zogauw het abonnement afgelopen is ze niets meer voor je doen, ondanks dat de telefoon al simlockvrij moest zijn.
    Daarnaast heeft de verkopende partij de wettelijke verplichting na 1 jaar op verzoek van de koper de mobiel gratis simlockvrij te maken. Ik heb dus de unlockcode moeten kopen.

    Zorg dus ervoor dat je voor afloop van je abonnement ten alle tijden je unlockcode opvraag bij GSMTopdeal of T-mobile.

    Reageer

  • -1

    Leen zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Bij T-mobile hebben klanten veel te vertellen (volgens de reclame) maar ze krijgen alleen geen bevredigend antwoord.
    Wij hebben een abonnement besteld voor € 20,00 maar omdat de gegevens van T-mobile niet goed waren verwerkt in het oude abonnement, moesten we langs de T-mobilewinkel om dit te laten wijzigen. Toen dit gewijzigd was, weer contact gezocht met GSM topdeal en verteld dat de geboortedatum gewijzigd was en de bestelling gewoon door kon gaan. Dit ging niet, wij moesten ineens voor het abonnement € 22,50 betalen, terwijl de fout gemaakt was door T-mobile. In plaats van te erkennen dat ze fout geweest zijn en iets ter compensatie aanbieden, een korting of zo,verhogen ze zonder blikken of blozen de abonnementsprijs.
    Wij zoeken wel een andere aanbieder. Gelukkig zijn er nog bedrijven die wel hun afspraak nakomen.

    Reageer

  • +1

    Herr zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Als alles volgens plan gaat, dan kun je bij gsmtopdeals echt voor een dubbeltje op de 1e rang zitten.
    Vervelend wordt het als er wat mis gaat. In dit geval: de 1e factuur van T-mobile bedraagt zo'n 108 euro, ipv 50,-
    Omdat 'de telefoon is afgeleverd' kun je met je klachten niet meer bij Gsmtopdeals terecht, maar wordt je geacht contact met T-mobile op te nemen. Die natuurlijk niks weet van de deal die je met Gsmtopdeals gemaakt hebt, en je fijntjes mededelen dat zo'n tarief, die idd echt laag is, echt niet kan. En daar sta je dan.

    Lang verhaal kort: Vanaf het moment dat je telefoon is afgeleverd, is de service van Gsmtopdeals zwaar klote, moet je zelf aan de provider gaan bewijzen wat de afgesproken prijs was, en kun je ipv van een excuus, een grote mond van de "klantenservice" op de koop toe krijgen terwijl er door hun gerommel te grote bedragen van je rekening afgeschreven worden.

    Ergo: Als er wat mis gaat, als bv. de communicatie van Gsmtopdeals met T-mobile niet gaat zoals bedacht, dan blijkt Gsmtopdeals een ontzettende miezerige miskleun.

    Reageer

  • +6

    Ronald zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Maandag telefonisch contract afgesloten. Daarna duidelijke communicatie via de mail. Twee dagen later, woensdag, gsm met simkaart gebracht door de koerier binnen het afgesproken blok van 2 uur. Sim kaart geactiveerd. Gsm werkt perfect. (Iphone 4 8Gb)Dit alles voor een, voor mij, goede prijs. De telefonische bestelling prima gegaan. (ondersteuning?) Levering volgens afspraak. Al met al voor mij prima verlopen.

    ronald zegt:

    Als aanvulling:
    Eerste factuur moet ik uiteraard nog krijgen, abbo van 23,50.

    Reageer

  • +1

    C van de Groep zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    GSM top deal is niet zo mooi als het lijkt.
    Ze duwen een duurder contract door je strot en als je belt passen ze het aan maar vervolgens krijg je weer mail waar weer her dure contract in staat.
    Weer bellen en dan kunnen ze het plots niet veranderen.
    Van 23,50 naar 29 dan maar...?
    Dacht het niet.
    Anuleren die hap en heel snel wegwezen.
    En voor t-mobile...!! Ik, me vrouw en zoon gaan ook weg bij jllie.

    R.Bakker zegt:

    Hi C van de Groep.

    Sta ook op het punt om abbo van 23,50 af te sluiten bij deze club. Maar ben erg benieuwd waar deze extra kosten volgens jou vandaan komen.

    Reageer

  • +2

    D.S.Domnick zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 11111
    • 22222

    Fantastisch geregeld tot aan het contract en de levering..., totdat er iets mis is met je toestel!!Vanaf het moment dat je je toestel hebt heeft gsm top deal ineens niks meer te maken met jou. Alles gaat via T mobile en wat en extreem slechte service.Ik leverde mijn nieuwe exemplaar met een fabrieksfout en krijg een tweede hands gereviseerde vol met krassen aan de achterkant en al hoeken waren beschadigd.De usb&kaart ingangen zit vol met troep en stof van
    een voorgaande klant..Heb inmiddels een 2e omgeruilde binnen en deze was in een nog slechtere staat!De coating die ze daar dachten slim te hebben gemonteerd had ik natuurlijk verwijderd...Vol met krassen!!Dus ik nu weer rood gloeiend aan de telefoon gehangen!!Wat een slechte zaak zeg!Niet te geloven!
    Ben inmiddels ander halve maand verder en heb nog steeds geen nieuw toestel gekregen.En bij de T- mobile shop willen ze er niks mee te maken hebben!?
    Het mag daar niet omgeruild worden als het toestel niet rechtstreeks uit die shop komt.Het komt allemaal uit het T-mobile magazijn maar ondanks dat mag het niet in de winkel worden omgeruild!
    Totaal niet te spreken over de service achteraf dus!!
    Wees gewaarschuwd!

    Reageer

  • 0

    Karin Jongstra zegt:
    • 11111
    • 33333
    • 22222
    • 11111

    Ik heb een abonnement afgesloten via GSM topdeal voor een 2 jarig contract met T-Mobile voor 21.45 per maand plus 200 MB voor 1 euro.
    Nu kreeg ik voor levering een email dat indien ik een latere levering nam ik korting op mn mobiel kreeg. Nou lekker dacht ik..
    Dus hiervoor gekozen. Maarr achteraf kreeg ik nu ipv 200 MB voor 1 euro, dit voor 3 euro. Naja dacht ik, vorrut, daar ga ik ook niet blut op.
    Verder alles goed gegaan met levering, TOT ik de eerste faktuur mocht ontvangen van JAWEL! 93 euro. !!! Ik dacht dat ik niet lekker werd.. GSM Topdeal email gestuurd, T-Mobile de volgende dag aan de telefoon (die je dus zelf NIET te pakken krijgt, alleen maar zo"n GRRRR bandje, welk nummer je ook belt. Nou mevrouw komt allemaal goed, deze maand wordt er maar 10 euro verrekent en de volgende maand de rest. Omdat ik nog steeds in het goede geloof, hiermee voor mij de kous af. 10 euro gekregen, maar deze maand :: abonnementskosten: 53 EURO HE????
    EN geen beloofde korting van de vorige maand.ZUCHTTT
    Maar weer een email verzonden, en vorder het faktuurbedrag terug indien er niets gebeurt.
    Nee, zeker NIET tevreden!!

    Reageer

  • +4

    M Hageman zegt:
    • 44444
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Leuk, zo'n zgn prijsvechter. Maar dit een dozenschuiffirma van T-Mobile. Je gaat een overeenkomst aan met GSM Topdeals, maar als het lastig word, mag je in de rij gaan staan van T-Mobile. En die hebben wel een klantenservice, maar geen service richting klanten. Ali B moet ergens van betaald worden :(

    Dus zéér negatief over GSM Topdeals. Zoek je een betrouwbare partner, sla hun dan maar over!

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring