Gsmstunts.nl


Prijs 44444
Levering3.273.273.273.273.27
Ondersteuning3.253.253.253.253.25
Totaal oordeel3.333.333.333.333.33

Gsmstunts.nl is een webshop die een breed assortiment van mobiele telefoons voert. Gsmstunts.nl hecht naar eigen zeggen veel waarde aan het snel en correct afhandelen van een order.

*GSMstunts.nl is sinds mei 2013 failliet!

Alternatieven voor GSMstunts.nl:

StudentmobielbelsimpelGSMwijzer


13 Positief 9 Negatief 30 reviews - gemiddelde: 3.463.463.463.463.46 6.9 uit 10

30 Ervaringen voor Gsmstunts.nl

  • 0

    Dizzy zegt:

    mamaApril 7, 2011jij was een deel van mijn toekomst,samen met je zus en breors,je kindjes en je nichtje en neefje .mijn toekomst is met het sterven van jou verdwenen .tot de maan en weer terug xxx

    Reageer

  • 0

    Sheryl zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 44444
    • 44444

    Ik was erg tevreden toen ik bestelde mijn telefoon en ze geleverd het op tijd! Top!

    Reageer

  • 0

    J. zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    GSMstunts.nl - Zeer slechte webshop

    0


    Datum: 28 januari 2013

    Geschreven door: jv (man, 39)

    Review:
    abo afgesloten en betaald !met wii kado maar totaal niets gehoord naar spijkenisse gebeld,en tehoren gekregen dat bij de leverancier alles is uitverkocht!!!!!!!!! wat een amateurs..
    Als ik naar een desbetreffende winkel ga dan kan ik zo een WII kopen!!! dus uitverkocht bij de leverancier??????? ONZIN

    reactie gsmstunts: Normaal gesproken is dit pakket altijd goed leverbaar bij onze leverancier.

    Om die reden staat er ook 2-3 dagen levertijd op de website.

    WAT HEB IK NOU TE MAKEN ALS BETALENDE KLANT MET DE LEVERANCIER?

    ZE MOETEN DE WEBSITE EENS UPDATEN VOORDAT ZE VERDER GAAN MET GEBAKKEN LUCHT TE VERKOPEN.
    DOE AUB GEEN ZAKEN MET DEZE WEBSHOP ZEER TELEURSTELLEND

    Reageer

  • 0

    baarn zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wij hebben erg slechte ervaringen met Tabletstunts.(zelfde bedrijf) Wij hebben in November een abonnement aangevraagd met een ipad mini. Deze aktie liep in NOvember af , maar blijkt nu verlengt. Ons oude abonnement zou door tabletstunts worden opgezegd en we moesten een bedrag bijbetalen. Dit bedrag hebben we reeds in November betaald. Ik heb keurig een brief gekregen dat mijn bestelling compleet en orde was ,maar het is nu 10 januari en we hebben nog niks ontvangen. In December heb ik ze al gebeld met de vraag wanneer hij geleverd zou worden en mij werd aangegeven dat hij eerste week januari zou binnenkomen . Net weer gebeld en nu weten ze nog niet wanneer hij binnenkomt , zou zo nog 2 maanden kunnen duren. Nu blijkt ook nog eens dat ze omdat de ipad mini nog niet geleverd hebben ze mijn nieuwe telefooncontract nog niet hebben laten ingaan zonder mij daarvan op de hoogte te stellen. Ik heb een andere baan waardoor ik nu eenveel goedkoper abonnement had afgesloten en dit zou in December ingaan .Ik blijk dus nu toch nog mijn oude tarief (wat 50 euro pm hoger ligt ) te betalen a 2 maanden kost me dus 100 euro extra omdat ze een ipad niet kunnen leveren !!! Zeer slechte zaak en communicatie . Dikke afrader dus

    Reageer

  • 0

    Chantal zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Eerste keer dat ik mijn abonnement heb verlengd via internet, durfde het eigenlijk nooit zo.
    Maar er was nu een leuke actie dat je er een tv bij kreeg, dus ik heb de gok gewaagd.

    Heb op zondag mijn abonnement verlengd via GSM stunts en die week erop had ik op dinsdag mijn tv in huis !

    Zeer tevreden.

    Reageer

  • 0

    Stephan zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Ik heb getwijfeld of ik met hun in zee zou gaan n.a.v. wat slechte recensies. Heb het er toch op gewaagd en ik kreeg vandaag, een week na mijn aanvraag, de gratis tv, precies zoals ze aangegeven hadden. Ben blij dat ik het tochngedaan heb!

    Reageer

  • 0

    G.Wijtsma zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 44444
    • 44444

    Transactie verliep vlekkeloos! A++

    Reageer

  • -1

    Tim zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    ik had net als julie allemaal een abbonement genomen omdat het er allemaal prima uitzag.3-5 werkdagen levertijd bijvoorbeeld.
    ik wacht al sinds 13 november op mn ipad 16 GB wi-fi + 3G!!
    Na een aantal mailtjes gestuurd te hebben wist ik nog niks.
    Gister ochtend gebeld en ze zeggen dat deze week de ipad bij hun binnen komt en dan gelijk word opgestuurd naar mij,eesrt zien dan geloven.

    julie horen nog hoe dit verder gaat.

    Reageer

  • 0

    Even een update...

    Ik heb mijn ontevredenheid natuurlijk ook kenbaar gemaakt bij GSM Stunts en eerlijk is eerlijk, ze hebben excuses aangeboden en hebben aangegeven dat de communicatie inderdaad niet helemaal goed verloopt en dat problemen met de leverancier eerder bekend moeten worden gemaakt via zowel direct contact als via de website.

    Ik kreeg de belofte dat ik mijn iPad dezelfde week nog zou ontvangen en die belofte zijn ze ook nagekomen. Wat dat betreft een goede afhandeling, toppie!

    Reageer

  • 0

    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 22222

    Twee weken geleden heb ik een abonnement met gratis mobiel en iPad afgesloten bij GSMStunts.nl. Levertijd volgens de website en via e-mail bericht ongeveer 2-3 (werk)dagen. Ik ben niet de meest ongeduldige persoon, maar 6 dagen later (weekend niet meegerekend) toch maar eens gebeld. Ik werd na enige wachttijd doorgeschakeld naar een medewerker en die vertelde me dat het abonnement was goedgekeurd, maar dat ze pas gingen verzenden op het moment dat de iPad binnen was, maar ze wisten niet wanneer die zou komen omdat er problemen waren met de leverancier en die zou niet kunnen leveren. Natuurlijk vraagtekens aan mijn kant, aangezien de levertijd 2 tot 3 dagen was. Ik heb zelf moeten vragen of ze de telefoon en simkaart al konden toesturen, aangezien het abonnement in zou gaan die dag. Dat konden ze dan wel doen.

    De telefoon en simkaart twee dagen later ontvangen. Beetje amateuristisch aangezien er totaal geen info van Vodafone bij zat (buiten het kaartje met de simkaart) en de doos van de telefoon al was geopend (terwijl erop stond, niet aannemen wanneer het zegel is verbroken). Maar alles functioneerde, dus waarom zou je dan klagen. Wel een mooie flyer erbij gekregen van de aanbieding van de iPad, maar tot op heden nog steeds geen iPad ontvangen.

    Ik vandaag weer gebeld. Ze hebben er vorige week pas een 10-tal besteld, maar volgens de medewerker was de kans groot dat die van mij er niet bij zat, omdat de levertijd inmiddels "beperkt" is. Ik heb dus erg grote twijfels over dit bedrijf, zeker aangezien er niet van hun kant gecommuniceerd wordt en ikzelf telkens moet bellen (e-mails worden pas na 2-3 werkdagen beantwoord). Andere aanbieders die ik nog heb gebeld hebben aangegeven de iPads tijdelijk alleen op bestelling te kunnen leveren en de levertijd daar bedraagt hooguit 5 werkdagen.

    Ik ben dus geen tevreden klant...

    Reageer

  • 0

    Rianne zegt:

    Op 27-7 telefonisch een abonnement afgesloten met gratis lcd tv LG 37'' maar tot op heden diverse mails ontvangen met smoesjes dat tv elk moment binnenkomt. Abo wodt miv van morgen voergezet van hi naar vodafone maar heb nog steeds geen anders simkaart en mijn tv duurt ook mega lang....
    Kortom waardeloos. 1x en nooit weer

    Reageer

  • 0

    manuela zegt:

    Ik heb een data abonnement met ipad aangevraagt. Ik kreeg direct een mail terug na aanlevering van mijn gegevens en het betalen van een x bedrag.

    Mijn abonnement was al goedgekeurd , maar ze konden de ipad niet leveren .
    In plaats daarvan zouden ze na mijn goedkeuren (via mail) direct mijn simkaart opsturen en geld overmaken... ik wacht nu al zeven dagen en elke dag krijg ik te horen : Vandaag wordt alles geregeld...De actie staat nog steeds op hun website, maar ze hebben totaal geen ipad in huis en het bedrag zodat ik hem zelf kan halen kunnen ze ook niet direct nakomen zoals ze beloven!

    Reageer

  • 0

    GSMstunts zegt:

    Beste mevrouw Hilgersom,

    Onze excuses voor het lange wachten. Wij begrijpen uw reactie volledig. Helaas waren er problemen met de levering van MacBooks bij onze distributeur. Dit is uiteraard geen geldig excuus en hier hadden we u over moeten informeren. We gaan dan ook kijken wat we er aan kunnen doen dat dit niet meer voorkomt, ondanks dat u hier waarschijnlijk weinig meer aan heeft.

    Ik heb vernomen dat u inmiddels in bezit bent van uw MacBook en ik hoop dat deze u bevalt.

    Met vriendelijke groet,
    GSMstunts.nl

    Reageer

  • 0

    Nicole Hilgersom zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik heb onlangs een aanbieding gekocht met een Apple Mc Book. Ik wou dat ik er nooit aan begonnen was. Keer op keer krijg ik een andere smoes waarom de laptop er niet is. Bij de Media Markt kun je er zo 100 ophalen, maar ik zit inmiddels al 5 weken te wachten.

    Het mooiste is nog dat ze zeggen dat ze er een binnen hadden maar dat ze die hebben weggeven aan iemand anders omdat ze niet wisten dat er iemand anders zat te wachten.

    Iemand die werkelijk iets te vertellen heeft krijg je ook niet aan de lijn. Wat mij betreft, de koude douche....

    Reageer

  • 0

    monique t zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    ik heb voor de tweede keer een abonnement afgesloten en ben dik tevreden over gsm-stunts
    snelle levering en fijn contact met de klantenservice als er problemen zijn
    bij mijn laatste bestelling zat er geen simkaart bij,ik heb direct contact opgenomen en had binnen twee dagen een nieuwe
    dus alles naar wens

    Reageer

  • 0

    Astrid zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 44444
    • 44444

    Dik tevreden. Wel een klein foutje met overnemen van oude telefoonnummer, maar prima hersteld en afgehandeld.

    Reageer

  • 0

    Nettie zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Na een zeer teleurstellende ervaring bij Vodafone heb ik mijn heil gezocht bij GSM stunts. Niets dan goeds hierover: prima contact, prima statusupdates en snelle levering.

    Reageer

  • 0

    Niels zegt:
    • 55555
    • 55555
    • Not rated
    • 55555

    Gister een Nokia 6700 besteld en betaald met iDeal, niet veel later al een mail met de info dat het pakketje wordt verzonden en vandaag stond de postbode al aan de deur! Netjes verpakt ook.

    Reageer

  • 0

    vervolg van 9 maart zegt:

    Ik kan melden dat alles inmiddels naar wens en zonder juridische hulp is opgelost. Ik heb naar het laatste mailcontact binnen 2 dagen het modem ontvangen. Naar aanleiding van het voorgaande verhaal heeft Stella contact met mij opgenomen om het e.e.a. te verduidelijken en te vertellen dat Vodafone mijn factuur vergoed t/m 8 maart. Het was een verhelderend gesprek en ik heb het dan ook als positief ervaren dat GSM-Stunts iets met voorgaande recensie gedaan heeft.

    Reageer

  • 0

    Flink Genaaid zegt:
    • Not rated
    • 11111
    • Not rated
    • Not rated

    Ik heb op 4 januari via GSM Stunts een mobiel internet abonnement (modem + laptop) via Vodafone besteld. Kreeg netjes een bericht dat mijn gegevens gecontroleerd en goedgekeurd waren en dat mijn bestelling verder afgerond zou worden.
    Na 1 1/2 week niets vernomen te hebben van GSM Stunts heb ik op 12 januari in een mail gevraagd hoe het zit met de levertijd.
    De volgende dag kreeg ik hun reactie (mail vol spelfouten) waarin gemeld werd dat Vodafone 2 weken gesloten is geweest en er daarom een tekort aan simkaarten is ontstaan. Zodra deze binnen zijn zal mijn bestelling worden opgestuurd.
    Ik ontvang 16 januari een mail waarin staat dat mijn bestelling onderweg is. De bestelling arriveert dezelfde dag al(datum van activering van mijn abonnement: 14 januari) en bij het uitpakken mis ik het modem. Ik kijk op de afleverbon en onder Web n Walkstick staat het: nalevering.
    Op maandag check ik nog maar eens mijn mailbox, maar geen mail over eventuele naleveringen te vinden. Omdat ik inmiddels toch wel wat bezorgd ben over het compleet krijgen van mijn pakket en dit snel afgehandeld wil zien, besluit ik de klantenservice dit keer te bellen met de vraag waar het modem blijft. De vrouw toont geen greintje inlevingsvermogen en begint het Vodafone-riedeltje af te draaien. Precies hetzelfde verhaal als voorgaande mail, alleen wordt simkaart vervangen door modem. Kon ook nog maanden duren. Als ik haar confronteer met mijn eerdere mail-ervaring en dat ik dus haar verhaal niet geloof, ook omdat ik alle informatie op eigen initiatief heb gekregen, stelt ze me voor om alles op de mail naar de klantenservice te sturen. Waarop ik haar vraag: "Waarom? Ik spreek toch met de klantenservice?" Toen nam het gesprek wel een hele bizarre wending; ze heeft he-le-maal niets meer gezegd tijdens het vervolg van ons, mijn gesprek. Wat ik ook zei of vroeg (ik ben het hele gesprek kalm gebleven) ze gaf gewoon geen antwoord. Opgehangen en Vodafone gebeld en alles uitgelegd. Ze beloofden erachteraan te gaan en ik werd dezelfde dag terug gebeld door Stella van GSM Stunts. Een en al begrip, nee de modems waren nog niet binnen, waarschijnlijk volgende week een nieuwe zending maar ze kon het nog niet met zekerheid zeggen. Ik vertelde haar over de activeringsdatum en dat ik niet van plan was om een rekening te betalen voor een product wat ik nog niet eens kan gebruiken. Ze zei me dat als dit zou gebeuren, ik haar persoonlijk kon mailen en dat Vodafone in deze gevallen een tegemoetkoming biedt.
    Op 4 maart wordt mijn eerste Vodafone-rekening afgeschreven, periode 14 januari t/m 28 februari. Ik scan de rekening in en mail het hele verhaal, refererend naar ons telefoongesprek half februari, naar Stella. Ik krijg snel reactie, maar de informatie klopt niet. Stella heeft mijn mail niet eens goed gelezen, want ze gaat gelijk de fout in door te melden dat Vodafone op 1 februari modems heeft geleverd aan GSM Stunts en dat uit die parij een modem naar mij is opgestuurd. (Als dat zo was had ze dat ook al tijdens ons telefoongesprek kunnen zeggen?!) Waar dat modem dan gebleven is weet ze niet, dat moet nog uitgezocht worden bij TNT. (Nooit opgestuurd want anders lijkt het me logisch dat ik er ook over geïnformeerd wordt)Maar ze zal zo spoedig een nieuw modem opsturen. En ze meldt dat Vodafone heeft aangegeven de kosten tot 2 februari te vergoeden.
    Even bij Vodafone verifiëren. Die blijken niet bekend met de aangegeven vergoeding. Wèl met GSM Stunts. "Eerlijk gezegd krijg ik alleen maar klachten over dat (en soortgelijke) bedrijven" zei de dame van de Vodafone. Ze is heel begripvol, maar kan weinig voor mij doen m.b.t. vergoeden van mijn rekening. Dat wordt anders als GSM Stunts aangeeft dat de facturering nog niet kan plaatsvinden, wat in zo'n geval normaal gesproken de procedure is. En wat GSM Stunts beloofd.
    Maar zie ze maar eens zover te krijgen.... Tijd om mijn rechtsbijstandverzekering in te schakelen!

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring