Gsm.nl


Prijs 3.13.13.13.13.1
Levering2.332.332.332.332.33
Ondersteuning1.891.891.891.891.89
Totaal oordeel2.082.082.082.082.08

Gsm.nl is een van de eerste GSM Webshops van Nederland. Gsm.nl begon in 1997 al met de verkoop van gsm-abonnementen en gsm-toestellen.

Gsm.nl is tegenwoordig een van de grootste gsm webshop van Nederland. Gsm.nl opereert vanuit Alkmaar en is een dochterbedrijf van Elder Websales.

Wat is jouw ervaring met Gsm.nl? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Gsm.nl vind je hieronder.


13 Positief 27 Negatief 55 reviews - gemiddelde: 2.352.352.352.352.35 4.7 uit 10

55 Ervaringen voor Gsm.nl

  • 0

    Tamer Abi zegt:
    • 33333
    • 55555
    • 33333
    • 33333

    Bijna 2 jaar geleden afgesloten en te vreden
    Binnenkort weer verlengen.Alleen de prijzen mogen wel lager van de abo.

    Reageer

  • 0

    Semiu zegt:

    I read your post and wished I'd writetn it

    Reageer

  • 0

    Santi zegt:

    Благодаря ти chopar Ако наистина има позитивизъм и разбиране от двете страни нещата щяха да стават и по-добре и по-приятно.

    Reageer

  • 0

    Neha zegt:

    Ne naprazno naarchit takiva hora GIONSURAT.Interesno mi e tozi dupeblizetz Barekov kakvo misli kato chete mneniata za sebe si,spokoen li e,ima li ochi da gleda drugite.Abe ebati boklutzite ima v tazi durjava.Tolkova mnogo sa,che ne vijdam nikakvo budeshte.mamka mu i prase.

    Reageer

  • +2

    Martin Reijnaerts zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Hallo mensen, ik zou nog even terugkomen op mijn ervaringen met de internet winkel http://www.gsm.nl/ dochteronderneming van http://www.algebeld.nl/

    Sedert vorig week aan het wachten op de bestelde goederen na afsluiten van abonnement aldaar .
    Zie foto hierbeneden.

    Dagelijks inmiddels gebeld, gemaild.
    Men verzint het ene smoesje na het andere.
    Vorige week vrijdag werd verteld dat afgelopen dinsdag geleverd zou worden, woensdag donderdag, gisteren werd me verteld dat de goederen vandaag verstuurd zouden worden, vanmiddag gebeld (weer met iemand anders, nu van algebeld.nl), zou nog 3 dagen duren, rond half 6 teruggebeld, goederen waren wel al dagen aanwezig, doch abbo moest nog geactiveerd worden (GROTE LEUGEN WANT KAN AL EEN WEEK BELLEN) zou een week duren.
    MAW. deze firma WIL NIET UITLEVEREN.

    IK heb meteen de bank opdracht gegeven alle automatische incasso's van T-Mobile te storneren.
    Zij geven GSM.NL de machtiging om namens hun te acteren, prima krijgen zij ook geen geld meer.
    Het vernieuwde contract van T-Mobile zal ik voor de rechter teniet verklaar laten worden omdat men zich via gsm.nl niet aan de gemaakte afspraken gehouden heeft.

    Reageer

  • 0

    Guido zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Overgestapt naar andere provider met LED tv als kado.

    De website is duidelijk en overzichtelijk.
    Contract ingevuld, ingescand en teruggemaild op vrijdagochtend.
    Binnen een paar uur bevestiging dat het contract ontvangen is en later weer een update dat de provider de aanvraag ook goedgekeurd heeft.
    Op de dinsdag erna zijn zowel de SIMkaart alsook de TV geleverd.

    Over verdere ondersteuning kan ik (nog) niks zeggen maar heb toch 5 sterren gegeven omdat het contact via telefoon en email gewoon prima is. Duidelijke antwoorden en snelle reactie op emails.

    Nu is het afwachten hoe de nummerportering verloopt, maar dat is meer een kwestie van de providers. Daar staat GSM.nl buiten en hun is dan ook niks aan te rekenen. Ze hebben alles netjes doorgegeven aan de providers. (SMS bevestiging gehad)

    Wel viel me op dat alles verder werd afgehandeld door algebeld.nl

    Ik kan het aanraden.

    Reageer

  • 0

    nooitmeergsmnl zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Met stip de (aller)slechtste(!) internetbedrijf waarmee ik ooit zaken heb gedaan.
    * Bestelling incompleet.
    * Op mails wordt niet gereageerd.
    * Toestel onbruikbaar (niks aan gedaan)

    Ik weet niet hoe je dit het beste kan verwoorden, laat ik het houden bij dat ik mijn ergste vijand niet toewens om zaken te doen met gsm.nl

    Reageer

  • -1

    Paul zegt:
    • 11111
    • 22222
    • 11111
    • 22222

    De missie en visie van GSM.nl is mij helemaal duidelijk geworden na een langdurig contact/ strijd met hen. Hun missie zal luiden: Wij pretenderen een relatief dure gsm webwinkel te zijn, waarbij de focus ligt op het behalen van zo hoog mogelijk rendement, met een zo laag mogelijke klanttevredenheid. Klanten moeten zoveel mogelijk gebruik maken van de website. Klanten die om oplossingen vragen, moet je wel aanhoren, maar het bieden van creatieve oplossingen zodat de klant blij wordt, is niet de focus. Zorgen dat de klant een trouwe klant wordt, die ieder jaar meerdere abonnementen wil afsluiten, is absoluut niet het streven.

    Prijs: In vergelijking met de concurent (typhone) onverklaarbaar hoog. Hetzelfde toestel, zelfde anonnement, maar dan 1 jaar ipv 2 jaar = een verschil 300 euro. In ons geval hebben we 2 toestellen besteld, maar GSM.nl is niet eens bereid om ons tegemoet te komen in de vorm van een hoesje (inkoop 5 euro), geheugenkaartje (inkoop 5 euro), laat staan een soortgelijke aanbieding voor 1 jaar. Wat was de oplossing om ons tegemoet te komen? Cancel alle bestellingen gewoon joh!

    Afhandeling & Levering: Slecht en onveilig! Ik heb 1 toestel mogen ontvangen van hun koerier. Je moet je hele hebben en houden afgeven (bank pas, paspoort, bankafschriften, etc.). De koerier maakt dan met een onbeveiligde digitale camera (!!) foto's van jou spullen en neemt dat leuk mee. Hoe het met de beveiliging is gesteld? Geen! Al mijn gegevens staan nu op een SD kaartje van een koerier. Ik heb geen zicht op wat ze later gaan doen met de gegevens op dat SD kaartje. Heel slecht geregeld en ik zou om die reden absoluut geen zaken doen met GSM.nl. Zij nemen de klant ook op dit punt totaal niet serieus.

    Ondersteuning: De klanten service is puur ingericht om standaard vragen te beantwoorden. Maar als het te moeilijk wordt (zoals in mijn geval) dan laten ze je dagen wachten met het gevoel met een oplossing te willen komen, en schepen je vervolgens af met: we doen helemaal niks met je vraag. Niks, nada, niente.

    Totaal Beoordeling: Een webshop puur en alleen gericht op het snel scoren, maar niet gericht op klantenbinding (al helemaal geen rafing fans) betrouwbaarheid en onveilig.

    Er komt nog een vervolg van mijn beoordeling voor wat betreft de beveiligings aspecten die ik aangaf.

    Reageer

  • 0

    Jolijn zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 55555
    • 44444

    Deze week heb ik een galaxy s2 besteld met een super goed aanbieding abonnement. Per ongeluk verkeerde emailadres ingevuld, maar na 1 belletjes was dat geregeld. Pakket met 3 dagen geleverd. Erg goede service en snel!! Prima ervaring dus met gsm.nl

    Reageer

  • 0

    P Hoes zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Normaal neem ik nooit de tijd en moeite om positieve danwel negatieve ervaringen op een forum te plaatsen. Echter na de wanprestatie van GSM.nl vind ik het mijn plicht het te melden en hopenlijk consumenten te behoeden voor extreme ergernis.

    Ik had een package deal via de site besteld (telefoon + PS3). Op de site werd niet duidelijk of de bestelling direct geleverd kon worden. Zekerheidshalve heb ik het 0900 nummer nagebeld. De medewerker wist me te vertellen dat ze wel op voorraad waren, derhalve heb ik de bestelling direct geplaatst. Ik ontving hierop een bevestigingsmail en even later een mail waarin stond dat één of meerdere producten niet op voorraad waren...!

    Volgende dag direct gebeld. De telefoniste verzekerde me dat de spullen wel op voorraad waren en dat de goederen op tijd (woensdag levering) binnen zouden zijn. Dit heb ik direct per mail naar ze bevestigd.

    Betreffende woensdag begon ik me om 16:00 uur toch wat onrustig te voelen... Ik heb ze zekerheidshalve maar gebeld en u raad het al... de spullen waren toch niet op voorraad, levering zou een kleine twee weken later plaatsvinden. De dame in kwestie kon me niet duidelijk helpen en doorschakelen naar een leidinggevende was (uiteraard) geen optie (stel je voor dat leidinggevenden verantwoordelijkheid gaan nemen en straks nog de hete kastanjes uit het vuur moeten halen).

    Uiteraard heb ik de bestelling per direct ingetrokken en het op een andere manier geregeld. De klachtbrief die ik heb verstuurd werd beantwoord met een standaar reactie.

    Al met al een bijzonder slechte ervaring. Ik zou ze dan ook nooit aan iemand aanraden. Doe hier uw voordeel mee.

    Reageer

  • 0

    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    ik heb nog nooit met zon waardeloze oplichtende organisatie te maken gehad als deze ik had al vele jaren een sim only abbonement ikm betaalde tussen de 30 a 35 euro per maand nu beweert de k.t organisatie dat ik een contract bij hun heb getekend wat niet het geval is dat ik nu zakelijk optimaal heb nu bedragen mijn rekeningen dus tussen de 80 a 85 euro met het zelfde belgedrag als altijd dus zon 600 euro per jaar meer dus mensen let op met deze schooiers zeer GROTE OPLICHTERS ZIJN HET !!!!!! gsm.nl en elderswebsales
    nu heb ik dus een hoop werk te doen om er vanaf te komen met rechtsbijstand samen maar laat het er zeker niet bij zitten en betaal ook niets meer nu

    Reageer

  • 0

    Dotjw zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 22222
    • 22222

    Pas op! GSM.NL stuurt smsjes rond dat je abonnement afloopt, ook al heb je die bij een ander nog maanden lopen. Dus kijk eerst goed in je contract voor je er op in gaat! Ik raakte er zelf van in de war, maar gelukkig ben ik van vorige eeuw, anders had ik nu aan twee nummers vastgezeten.

    Reageer

  • 0

    Sportverenigin zegt:

    Zeer slechte ervaring,

    ik ben al avnaf mei aan het proberen om een zakelijk KPN abonnement af te sluiten via gsm.nl Had ik het maar niet gedaan, denk ik achteraf.
    6 keer is de order geannuleerd, 4 keer is het verkeerde adres ingevuld, waardoor er niet bezorgd kon worden, twee keer het verkeerde abonnement. Het is werkelijk te triest voor woorden. Ik kreeg ;aatst de factuur van KPN, met daarop 3 verschillende nummers, 1 keer is er een ummer gewisseld.

    En dit alles nadat ik een simpel KPN abonnement met telefoon op de website had besteld. Ik zou zeggen ;leer van deze ervaring en ga nooit met deze lui in zee.

    Reageer

  • 0

    stefan zegt:

    ****
    Net weer met hun gebeld, zeggen ze dat de chauffeur een foto van de voordeur heeft genomen, en dat terwijl ik mijn huis niet ben uitgeweest en mijn bel zo hard gaat dat de buurthonden beginnen blaffen!!!
    Wilden ze me een nieuwe afspraak geven voor binnen 5 werkdagen, heb het abbo helemaal gecanceled,wat denken ze wel?! dat ik voor luie chauffeurs die liever in 2 seconden een foto van een voordeur maken dan 15 minuten te verspillen om een klant te helpen weer een vrije dag ga nemen?
    Zie mijn onderstaande mail voor een duidelijke kijk op mijn situatie met deze amateurs.

    Reageer

  • -1

    Toine zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Advies: Nooit doen!!

    Je wordt gewoon belazerd door deze club.
    Ik had een abonnement besteld via hun site met een interessante aanbieding bij Vodafone.
    Echter, tijdens het bestellen heb ik geen vraag gehad om nummerbehoud mee te nemen.
    Hierop direct gebeld met ze.
    Vriendelijke meneer aan de lijn gehad die i.d.d. bevestigde dat er geen nummerbehoud was aangevraagd.
    Hij zou alsnog deze aanvraag annuleren en direct een nieuwe aanvraag doen MET nummer behoud.
    Hiervan netjes een bevestiging gehad en een melding dat de nummerbehoud aanvraag 5 dagen kon duren.
    Na enkele dagen kreeg ik van hen een telefoontje voor het maken van een afspraak van levering van de goederen.
    Doordat ik net op vakantie ging is de levering 3 weken uitgesteld.
    Tijdens mijn vakantie in het buitenland heeft men mij diverse keren proberen te bellen echter kon ik ze
    niet terugbellen vanuit het buitenland omdat ze geen numer hadden achtergelaten waardoor ik niet wist waarvoor ze belde.

    Na mijn vakantie zijn de goederen gewoon geleverd, echter zat er nog geen nummerovername bij en is het abonnement direct ingegaan.
    Nadat ik meerdere keren per mail contact heb opgenomen met ze geven ze aan dat ik geen nummerbehoud heb aangevraagd en dat ik die zelf geannuleerd heb,
    ondanks dat ik daarna de bevestigings mails retour gestuurd had!
    Ik snap niet waar ze het vandaan halen maar ik zit nu dus met een extra duur abonnement waar ik niet meer vanaf kan komen en ik kan de spullen ook niet
    meer retour sturen omdat de 7 dagen zicht blijkbaar voorbij zijn.
    Ook kan ik niet meer alsnog een nummerovername via hun geregeld krijgen omdat Vodafone dit niet meer zou doen na enkele dagen.

    Ze laten je gewoon stikken met je abonnement. Verkocht is verkocht en dan valt er geen geld meer te verdienen door ze.

    Wat een ****bedrijf is dit zeg, wees verstandig en neem een andere webwinkel voor je abonnement als je niet belazerd wilt worden..

    Reageer

  • 0

    ben zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Erg slechte ervaring!

    ik heb een zakelijk abonnement besteld. Nadat ik het abonnement telefonisch heb gewijzigd naar een KPN abonnement (T-mobile werkt niet in moordrecht), zou het toestel geleverd worden. Dat ging prima. Bij het uitpakken bleek toch het T-mobile abonnement te zijn geleverd! Als ik bel om het te retourneren moet ik dit aangetekend en verzekerd opsturen naar het retour adres; een postbus adres. Dit kan gewoon niet!!. Toen ik vroeg waar dan naarheen, kon de klantenservice geen antwoord geven. Toen ik vroeg naar iemand die dat wel kon gaf ze aan dat ze niet kon doorschakelen. In de tussentijd kon ze niet alvast het kpnabonnement opsturen!..Dus niet telefonisch bereikbaar.

    Bottom line; gewoon klote. Ze kunnen geen retouradres opgeven waar ik de door HEN verkeerd geleverde bestelling naar toe kan sturen,m ik draai zelf op voor de kosten, en ze kunnen NIET de fout herstellen door alvast het KPN abonnement op te sturen. ronduit slecht.

    Reageer

  • 0

    Suzanne zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 33333
    • 55555

    Afgelopen zondag een telefoon besteld bij gsm.nl en direct een mailtje dat het toestel op voorraad was en zo snel mogelijk na omzetting van het abonnement bezorgd zou worden. Maandag al een telefoontje van de koerier om een afspraak te maken voor de bezorging en alles keurig op tijd en compleet ontvangen. Kortom, een bestelling naar tevredenheid.

    kees zegt:

    je werkt zeker bij gsm.nl.

    Reageer

  • -1

    patrick zegt:
    • 11111
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    2 weken geleden een telefoon besteld...nokiatje...eindelijk dinsdag binnen gekregen, nouja bleek niet te zijn wat ik nu echt zocht, dus wou hem ruilen...via hun site staat dat je binnen 7 dagen retour of ruilen kan...nouja ruilen kan al niet...en retour...ja alleen als alles in nieuwstaat is...dus een gedoe!! je hebt via de wet een zicht termijn van een week....betekend zeker dat je de doos niet eens openen mag!! we zullen zien wat ze er nu mee gaan doen, annuleren is de enige optie!

    gsm.nl.....ik koop er nooit meer wat!

    Reageer

  • 0

    Maaike zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • Not rated

    Heb 3!! weken geleden een bestelling gedaan, nu nog niks binnen!
    Ze zijn ontzettend traag in afhandeling, 2 jaar geleden via typhone alles binnen 3 dagen in huis! Raad je af om hier te bestellen! Ben benieuwd hoe lang het nog duurt...

    Reageer

  • 0

    klant zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    GSM.nl komt afspraken niet na. Je sluit een contract af voor een jaar, dan moet je dus 80 euro bijbetalen. Vervolgens kom je er in de vodafone zelf achter dat je blackberry geen blackberry internet heeft. Dit was besteld, staat op de bon. In de parktijk kom je dus bedrogen uit.

    2jaar ipv 1jaar
    geen internet > daar betaal je dus gewoon wel voor.
    je betaalt 80 euro voor wat? gewoon extra dus.

    Het is ***

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring