Bestelmaar.nl


Prijs 3.833.833.833.833.83
Levering2.972.972.972.972.97
Ondersteuning2.792.792.792.792.79
Totaal oordeel3.063.063.063.063.06

Bestelmaar.nl is een online telecomshop die een uitgebreid assortiment van mobiele toestellen voert van onder ander: Samsung, LG, Nokia, Motorola, HTC en Sony-Ericsson.

Bestelmaar.nl biedt bij gsm abonnementen vele verschillende cadeau’s aan. Denk hierbij aan  Ipod’s, Nintendo Wii’s, Playstations, navigatiesystemen en  laptops. Bestelmaar.nl is naar eigen zeggen de goedkoopste aanbieder van GSM abonnementen met cadeau’s.

Wat is jouw ervaring met Bestelmaar.nl? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Bestelmaar.nl vind je hieronder.


16 Positief 16 Negatief 49 reviews - gemiddelde: 3.163.163.163.163.16 6.3 uit 10

49 Ervaringen voor Bestelmaar.nl

  • 0

    Randa zegt:

    Het lijkt me een interesant boek, alle kenins van de wereld, maar dat bood de slang Adam en Eva ook aan dus k'denk dat je ermee voorzichtig moet doen.

    Reageer

  • 0

    Delano zegt:
    • 11111
    • Not rated
    • Not rated
    • Not rated

    Waarschuwing voor alle lezers die via bestelmaar of gsm.nl willen bestellen. DOE DIT NIET.

    Ga gewoon naar een vertrouwde Telecom shop. Betaal je misschien iets meer maar dan heb je ook wat. Ik heb nu op de kop af 1.5 maand geleden een Witte Samsung gallaxy s2 besteld en nog steeds niet een goeie binnen.

    Werd gebeld door bestelmaar.nl voor een verlenging en alles in gang gezegd. Het zou in eerste instantie een zwarte worden gebeld of het nog een witte kon worden en was natuurlijk geen probleem en zou geregeld worden.
    Na bijna een week wachten op de bestelling omdat het toestel niet op voorraad was (Kan gebeuren natuurlijk) kreeg ik dan mijn telefoon. En ja hoor natuurlijk krijg ik gewoon een zwarte toegezonden.
    Weer gebeld excuses aanvaard en de zwarte werd weer opgehaald en weer wachten omdat de witte natuurlijk weer niet op voorraad was weer een tijd er overheen dan eindelijk de witte thuis gekregen.
    Krijg ik een 2e hands toestel toegezonden waar het scherm van beschadigt is. Let dus goed op dat er alleen het originele zwarte zegel van Samsung op het doosje zit. Zit er een witte over heen geplakt krijg je een toestel dat een ander retour heeft gedaan om welke reden dan ook.
    Tot op heden zit ik nog steeds te wachten tot dat de witte telefoon nieuw geleverd word. Wat bestelmaar me wel aangeboden heeft als tegemoetkoming is de abonnementskosten van mijn eerste maand terug betalen. Ik ben dat geld onder tussen ook al kwijt aan het bellen naar bestelmaar dus vind ik het ook niet meer dan terecht dat ze dit doen.
    Was ik gewoon naar de Vodafone winkel gegaan had ik mijn telefoon al gehad en ook nog voor de zelfde aanbieding

    Reageer

  • 0

    marcel zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    ik denk dat ik 1 van de gelukkigen ben waar het wel goed bij loopt.
    zie mijn vorige post , vrijdagochtend besteld (abbo verlenging + gsm + laptop) en vandaag (zaterdag) alles in huis.
    (en nee stefan , ik ben geen medewerker hahahaha).
    met reviews is denk ik zo dat mensen bij wie het fout gaat sneller een review plaatsen dan mensen waarbij alles goed verloopt.
    dit is mijn 3e verlenging van mijn abbo en alles verloopt altijd goed.

    Reageer

  • 0

    stefan zegt:

    Ik moest mijn Vodafone abonnement verlengen, en besloot een ps3 te bestellen omdat mijn zoontje toch jarig was. Ik bestelde dir ruim een week van tevoren,zodat het er zou zijn op zijn verjaardag.Vrijdag tussen 12.00 en 16.15 zou het geleverd worden.Vrije dag genomen en hele dag niet weggekunnen.om vijf uur gebeld waarom niemand was langsgeweest. Na navraag bleek de chauffeur een briefje in de bus gestoken te hebben.Inderdaad was de chauffeur blijkbaar om 13.30 langs geweest en had een briefje in de bus gestoken, maar niet of verkeerd aangebeld, want mijn bel gaat erg hard, en we waren met 3 personen in het appartement.Gewoon foutje zou je zeggen,ware het niet dat ik twee jaar geleden precies hetzelfde heb meegemaakt toen ik mijn iphone besteld,kreeg hem toen 6 dagen later! Een vriend van me heeft ook net hetzelfde aan de hand gehad.Chauffeur heeft geen zin om op vrijdag over te werken,dus steekt ie snel een briefje in de bus.Als ze nou hun fout hadden toegegeven en het vandaag (zaterdag) alnog zouden bezorgen,of ik het pakketje had kunnen afhalen was er niets aan de hand geweest.Maar nee hoor,pas eind volgende week kon ik een nieuwe afspraak krijgen! heb ps3 in winkel gekocht en bestelling geannuleerd.
    De positieve recensies op deze site zijn hoogstwaarschijnlijk door medewerkers van opd geplaatst,gewoon zielig

    Reageer

  • 0

    marcel zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    vandaag om half 8 de bestelling geplaatst , binnen 5 minuten via de mail de bevestiging al binnen.
    om kwart voor 11 vandaag alles al geregeld met de provider en contact met de koerier dat alles klaar staat en morgenochtend geleverd word.
    (verlenging abbo + nieuwe telefoonj + gratis laptop).

    als alles er morgenochtend ook is , dan kan ik zeggen.....perfect.

    Reageer

  • 0

    j. adam zegt:

    Bestel maar en vervolgens.... Mijn ervaring met dit bedrijf is dat deze zijn naam helemaal waarmaakt.
    Heb hier een abonnement proberen te verlengen in combinatie met een gratis telefoon en laptop. Met nadruk op proberen, de ene onheilstijding na de andere volgde via e-mail. De laptop is niet voorradig en de levering wordt een week opgeschort. Na deze week volgde eenzelfde bericht met opschorting. Eindelijk was de laptop voorradig waarna nog goedkeuring bij mijn provider nodig was. U raadt het al deze kwam ook niet waarna mijn hele bestelling is geannuleerd. Vervolgens via GSMsale dezelfde procedure bewandeld en daar stonden alle lichten direct op groen. Dus voor mij is dit bedrijf omgedoopt tot Bestelmaarniet.nl

    Reageer

  • 0

    jan zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 44444
    • 55555

    Ik kan niet anders zeggen: Super bedrijf.
    Vanaf het 1e (mail)contact werd ik keurig op de hoogte gehouden over mijn bestelling.
    Ik heb 20 mei j.l. een nieuwe Nokia E7 besteld en die werd keurig door een koerier (met vooraankondiging) thuis gebracht.
    Ik ben zeer tevreden!!

    1 opmerking maar daar kan Bestelmaar.nl in mijn ogen niets aan doen, helaas gaf de Nokia E7 afgelopen weekend de geest.
    Ik heb hem vanmorgen (aangetekend want dat wil Nokia kassa 7 euro) verzonden.
    Hopelijk is Nokia net zo snel en komt alle afspraken na zoals Bestelmaar.nl

    Reageer

  • 0

    Pieter zegt:

    Wat een *****, ik heb een 1 jarig abonnement bij vodafone afgesloten (zwart op wit). Vervolgens bel ik vodafone voor een nieuw contract, hebben ze er gewoon twee jaar van gemaakt. Hier verdienen ze natuurlijk zwaar aan en ze hopen dat de klant het niet merkt.

    Vervolgens bel je ze een aantal keer om het bij vodafone aan te passen maar hier hoor je niks meer van terug (nu al drie weken geleden en nog steeds geen oplossing). Elke keer smoesjes over een computersysteem waar alleen het hoofdkantoor in kan.

    Denk dat ik maar is aangifte ga doen bij de politie.

    Reageer

  • 0

    R zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Met alle respect voor de klanten maar sommige van jullie snappen er ook niet veel van het is gewoon dan de koerier foto 's neemt en je 1 cent moet pinnen en het is helaas onmogelijk om alles op voorraad te hebben als ze het op voorraad hebben leveren ze zeer zeer snel dus klanten ik zou eerst even naar jullie zelf kijken naar welke fouten jullie maken

    Reageer

  • 0

    Jan Helleman zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ongelofelijk slechte klantbehandeling. Mijn bestelling is een maand opgeschoven terwijl ik op vakantie ben zonder daar een melding over te maken of te geven. Hierdoor zit ik opgescheept met extra kosten bij mijn huidige abonnement bij tmobile. Ze kunnen het abonnement pas afsluiten als het toestel er is, en kunnen daar ook geen uitzondering op maken. Verder bieden ze geen andere mogelijkheden om het probleem op te lossen, ze bieden geen compensaties en zeker geen uitzonderingen buiten de bestaande regelingen en handelswijze om.

    De prijs is goed, maar als je het opweegt tegen over de kwaliteit dan kan je net zo goed ergens anders heen gaan.

    Bestelmaar? Liever niet.

    Reageer

  • 0

    marthe zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 22222
    • 33333

    Ik heb een nieuw telefoonabonnement afgesloten bij bestelmaar.nl met Samsung telefoon,gratis internet op de telefoon en een HP laptop. 2 jaar voor 25 euro per maand. Met 70 euro bijbetaling.
    Het abonnement gaat pas na 3 maanden in omdat dan mijn oude abonnement afloopt. Toch kreeg ik enkele weken na het afsluiten al de laptop en de telefoon in huis.
    Maar bij de aflevering door Selektvracht vond ik het vreemd gaan. Ik moest mijn paspoort en mijn pinpas laten zien en hij wilde er ook een foto van maken. De betaling heb ik gedaan via een mobiel pinapparaat.
    Na enige twijfel heb ik dit toegestaan. Maar vind het wel erg vreemd. Ik ben huiverig of mijn gegevens niet in de verkeerde handen zijn gevallen. Stel dat hij mijn pincode ook gehacked heeft...dan heeft hij mijn pincode, pasnummer, rekeningnummer, BSN-nummer...
    Ik lees niets terug op deze site over soortgelijke klachten. Of is dit misschien de normale gang van zaken en zie ik spoken die er niet zijn?

    Reageer

  • 0

    rinske zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 44444
    • 55555

    denk dat het sinds 2010 enorm is verbeterd bij hun!
    als je goed de voorwaarden enz leest van levering, dan kan iedereen keurig lezen dat als je niks hoeft te betalen wel even 1cent moet pinnen. dit is niet voor hun,maar de eis van de provider.zo weten ze dat de rekening werkt, icm foto van idkaart en bankpas,kunnen ze alles met elkaar matchen. ook staat er toch duidelijk gemeld dat als je geen contract hoeft uit te printen,dat de koeriersdienst dit bij zich heeft ter ondertekening.

    mijn ervaring:
    afgelopen woensdagavond besteld, volgende dag mailtje gekregen dat alles op voorraad was en ter verwerking was klaargezet. toen een mailtje dat alles was doorgezonden naar provider voor goedkeuring, toen mailtje dat dat goed was,meteen erachteraan telefoontje ter controle door hun van de gegevens en afspraak voor levering. kon zelfs vrijdag geleverd worden,maar ik kon niet, kon het zaterdag geleverd worden! keurig verpakt en bezorgd.
    zeer tevreden!

    heb voortijd wel referenties gezocht omdat ze vrij onbekend zijn, maar dan kon je ook opmaken uit alle referenties dat het eigenlijk alleen maar beter werd. en steeds minder negatieve reacties.2008+2009 een ramp, 2010 steeds meer positieve reacties. en half 2010 kregen ze een keurmerk,dus ging toch de gok wagen, en daar ben ik zeeeeer blij om!

    Reageer

  • 0

    belle zegt:

    Mijn telefoon is niet op voorraad. En we hadden een mailtje gestuurd van we wachten nu al zo lang zijn jullie tot een oplossing gekomen? Ik kreeg keurig een mailtje terug. Maar daarna heel lang niet meer van gehoord.
    Dus afwachten maar.

    Reageer

  • 0

    Engo zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    een slechte klantenservice had een abo. met ps3 besteld krijg 2 dagen later een e-mail dat ze de ps3 niet op voorraad hebben en dat ze het over 3/4 dagen binnen zouden krijgen. krijg ik 3/4 dagen later weer een email dat de ps3 pas 1 week later bij hun binnen zal komen. die week gewacht en zelfs nog een paar extra dagen maar niks gehoord :S.. dus weer een emailtje naar ze gestuurd ze stuurden terug dat de ps3 nog steeds niet binnen is gekomen en dat ik nog een week moest wachten uiteindelijk word ik gebeld in de ochtend na 3,5 week dat ik mijn laatste rekeningafschrift moet opsturen... nou van mij hoeft het niet meer ze hebben 4x de datum gewijzigd en dan hebben ze het uiteindelijk binnen en dan vragen ze mijn laatste rekening afschrift... konden ze dat niet eerder zeggen ofzo. deze bedrijf doet geen moeite voor de klanten!

    Reageer

  • 0

    Jeroen Kok zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Vreemd om al deze negatieve zaken hier te lezen. In een aantal gevallen moet ik daar toch concluderen dat de fout ook wel eens bij de klant kan liggen..."oeps, wat zeg ik nu? Klanten die fouten maken en niet goed lezen? Nee toch..!"

    Anyway...heb hier begin dit jaar een abo voor mijzelf met tv erbij afgesloten en voor mijn vrouw met een laptop erbij. Beide keren ging het gewoon in één keer goed met bestellen, pinnen aan de deur, etc. Ook de tv en laptop doen het nog steeds, het enige dat ik ze zou kunnen verwijten is dat het extra geheugen bij de laptop zelf "ingebouwd" diende te worden, wat vanuit de bestelling niet duidelijk was. Maar hey...wat wil je voor die prijs.

    Ik zal niet zeggen dat er daar ook geen fouten gemaakt zullen worden, maar een "slecht bedrijf" is het zeker niet.

    Reageer

  • 0

    Jesse zegt:
    • 33333
    • 44444
    • 44444
    • 55555

    Ik heb mijn abonnement toch afgesloten bij bestelmaar.nl ondankts alle negatieve berichten.
    De meeste berichten zijn ook wel wat oud, dus dacht ga het maar gewoon proberen.

    Dit vorige week vrijdag gedaan en dinsdag heb ik mijn pakket in huis gekregen.
    Snelle reacties via de mail, en telefoon.

    Ik zou zeggen bestellen maar....

    aftersales nog geen ervaring mee hoop dat zou te houden....

    Reageer

  • 0

    zwijns zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    super

    kan niet anders zeggen,

    goed snel en betrouwbaar afgehandeld alles binnen

    zaterdag avond besteld en vandaag op dinsdag alles keurig binnen

    bedankt hier hou ik van

    Reageer

  • 0

    Loman zegt:
    • Not rated
    • Not rated
    • Not rated
    • 55555

    Voor de 2e keer een zeer goede ervaring met Bestelmaar. Mobiel abonnement verlengd (goedkoopste aanbieding op internet) en binnen 3 dagen in huis.

    Reageer

  • 0

    Ronnie zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Algemeen
    Op 18 maart 2010 een bestelling gedaan.
    Vodafone Bel+SMS+Web 275 2 jaar 24 maanden € 34.56 ipv 39.50 per maand met nummerbehoud.

    Dit met een aanbieding voor een LG 42LH3300 FullHD LCD tv gezien mijn ouder tv aan vervanging nodig was en ik een mediaplayer had gekocht met 1080P ondersteuning en ik graag een ci+ module wou gebruiken ivm ziggo.

    De site is naar mijn mening eenvoudig opgezet,
    het bestellen ging vrij eenvoudig en heb aangegeven te willen pinnen bij ontvangst(dit ivm eventuele beschadigingen aan tv en dergelijke)

    kreeg netjes een orderbevestiging van de bestelde goederen.
    Deze klopte geheel en er waren geen vreemde zaken op te zien.


    --------------------------------------------------------------------------------

    Verzending
    Donderdag 18-03-2010 : Bestelling gedaan

    Vrijdag 19-03-2010 : Mail gekregen dat bestelling iets vertraging gaat opleveren ivm de bij te leveren tv deze zou 23-03-2010 bij de leverancier komen.

    Maandag 22-3-2010 : Order is doorgezet naar Vodafone voor goedkeuring ivm nummerbehoud max 10 werkdagen.

    Maandag 29-3-2010: Dame van bestelmaar.nl aan de lijn gehad dat order goed was gekeurd en dat de order werd doorgezet naar de online pakketdienst voor het leveren van goederen en tekenen contract.

    Dinsdag 30-3-2010 : gebeld door online pakket dienst voor maken van afspraak..afspraak gemaakt voor 31-10-2010 tussen 12:00 en 16:15

    Woensdag 31-3-2010 : koerier 14:30 aan de deur inclusief tv/gsm/contract contract nagekeken en getekend en koerier heeft foto's gemaakt van de id en contract en bankpas.

    Al met al goede en snelle levering.
    Gezien de negatieve reactie's was ik wel iets bezorgt maar alles is zeer goed en vakkundig geleverd...nu nog afwachten of m'n nummerbehoud goed gaat.

    tv was trouwens perfect verpakt na uitpakken geen vreemde dingen gezien en beeld is perfect zeer blij met deze aankoop


    --------------------------------------------------------------------------------

    Aftersales
    ''nog'''niet mee te maken gehad.

    Reageer

  • 0

    Karin zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Ik ben erg tevreden met de service van bestelmaar.nl
    Ik heb vorige week maandag (1 maart) een combinatie van een televisie en een vodafone abonnement besteld. Ik werd keurig op de hoogte gehouden van de status van mijn order per e-mail. Afgelopen dinsdag (een week en een dag later dus) werd ik gebeld om een afspraak voor levering te maken. Dit werd donderdagmiddag, vandaag dus. Werd netjes 10 minuten van te voren gebeld en alles werd netjes afgehandeld. Ben erg tevreden met mijn televisie wat tevens een goede aanbieding was.

    Ik moet wel zeggen dat ik best bang was dat t mis zou gaan omdat er zoveel negatieve berichten waren over bestelmaar.nl, maar ik kan niet anders zeggen dat ik tot nu toe dik tevreden ben. Nu wacht ik de switch tussen providers af, want ik heb gekozen voor nummerbehoud, maar ik ga ervan uit dat dit ook goed zal gaan.

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring