Ben.nl


Prijs 3.043.043.043.043.04
Levering2.432.432.432.432.43
Ondersteuning1.631.631.631.631.63
Totaal oordeel1.861.861.861.861.86

Ben.nl is een van oorsprong Nederlandse telecomprovider.Tegenwoordig is Ben een aanbieder van simkaart-abonnementen voor mobiele telefoons en onderdeel van T-Mobile. Met Ben bel je daarom ook via het T-Mobile netwerk.

Ben biedt 3 verschillende simonly abonnementen aan met daarbij optioneel mobiel internet of extra belminuten / smsjes.

Wat is jouw ervaring met Ben? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Ben.nl vind je hieronder.


69 Positief 210 Negatief 357 reviews - gemiddelde: 2.242.242.242.242.24 4.5 uit 10

357 Ervaringen voor Ben.nl

  • 0

    Betsy zegt:

    perate que me haga ciudadano de EEUU (todavia nel) me lanzo a presidente de los EEUU, con el talento que tenemos los chapines, te digo, porque ahorita estan peleando para que Arnoldo Chuz Najera pueda ser presidente, eso nos habre el camino a los que nos somos nacidos aca pero podemos aspirar a la prcindeseia, ya te llamare para que vengas a ser parte del gabinete.

    Reageer

  • 0

    Edwin zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 22222

    Net een waardelose ervaring met BEN. Wat blijkt: wil graag mijn simonly abbonnement ook in buitenland kunnen gebruiken. In een welkomsmail is netjes uitgelegd dat, als je abbonnement nog geen drie maanden oud, is je even telefonisch contact moet opnemen met de klantenservice.
    Daar krijg ik te horen dat ik dan eerst even euro 125,- moet over maken...... (= 2/3 van de jaarlijkse kosten). Dan vraag ik me af waarom ik bij het afsluiten van een abbonnement eerst moet aantonen kredietwaardig te zijn..... Daarnaast wordt in de mail ook gesuggereerd dat het slecht even om een telefonisch contact gaat. Wat mij betreft wordt je hier als klant aardig op het verkeerde been gezet. Commentaar van BEN: stond allemaal in de kleine lettertjes.....
    Slechte service BEN!!!!!!

    Reageer

  • +1

    KlaasS zegt:
    • 33333
    • 44444
    • 11111
    • 22222

    Netjes geleverd. Als je moet betalen kan het allemaal in een dag worden geregeld.

    Heb later mijn rekening nummer moeten wijzigen, omdat iemand anders eerst voor mijn rekeningen betaalde. Dit was geen probleem, en dit kon zo geregeld worden.

    Sinds toen nooit een afschrift gehad, maar de rekeningen stapelde wel op. Kreeg een mail dat ik in totaal 237,50 euro moet betalen. In Januari werd mijn telefoon afgesloten, maar voor de maanden tot Mei moet ik wel betalen.

    Ben.nl laat je ook niet weten wanneer je over je abbonement grens heen gaat. Dit is je 'eigen verantwoordelijkheid', desondanks dat ik aangeef een waarschuwing te willen krijgen.

    Moet de rekening voor eind Juni betalen, anders wordt ik op een 'wanbetaal' register gezet, en gaat het naar het incasso bureau.

    Reageer

  • +1

    Srood zegt:
    • 22222
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Niet aan beginnen! Ik heb Ben.nl de opdracht gegeven om mijn beide nummers te laten overdragen (nummerbehoud), maar ze gingen mijn contracten te vroeg beëindigen terwijl mijn vorige provider hen waarschuwde dat mijn contracten nog liepen!
    Per telefoon zeggen ze iets en per mail iets anders . .

    Reageer

  • 0

    Breul zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    hai,

    Jarenlang klant 20 jaar baas ging failiet,belde naar ben dat ik twee maanden achterstand had, en de situatie uitgelegd dat ik volgende maand al het achterstallig zou betalen 87,69.
    termijnen kon niet, tussentijd gemaild, en gebeld,om uit te leggenkreeg ene mail dat ik binnen 8 dagen moest betalen,heb betaald 87,69 de zevende dag, betaalbewijs doorgestuurd,
    kreeg ik mail,
    bedankt voor uw betaling maar u abbonement word beeidigd omdat u niet gereageerd heeft,
    werkelijk ben gebeld gemaild brief hoofdkantoor, en toen ik mail kreeg met 8 dagen de tijd heb ik netjes betaald,

    u luister niet naar uw klant na sta ik als wanbetaler,
    dus voor ben ben je na 20 jaar klant niets waard, men reageert niet,
    verwijt dat je geen contact heb gezocht terwijl ik de mails
    hier voor mij hebt en paar keer gebeld,

    Dus ben is niet bereid, toe te geven dat er fouten worden gemaakt, door hun en dat te veranderen,
    Heb al naar rader geschreven, hierover voor de koude douche en om mensen te zeggen,
    ga niet met ben in zee, omdat als je door niet je eigenschuld uitstel wilt hebben,
    Ze totaal niet na jeluisteren,
    Je abbonement beeindigen, en je verwijt niet gereageerd te hebben,
    Wat ik wel heb gedaan,
    ze doen niets met je klacht herhaardelijk gemeld, zelf brief hoofdkantoor,
    nee bij ben besta je alleen als je betaald, termijnen kon ook niet,
    Niets kon ,en je beschuldigen dat je niets liet horen.

    het verschil mijn man heeft vodafon en daar was begrip en uitstel geen probleem
    Vriendelijk behandeld, en netjes de twee maanden achterstand betaald,
    Kreeg nog mail , van bedankt en hoop dat uw situatie nu is opgelost,
    zo hoort het te gaan, dus voor voldafon de warme douche.van rader,

    nee ben zou je sieren als je luister na je trouwe klant,
    maar nee, niets fout toegeven,
    Klant niet geloven en zelf er niet opin gaan,
    Niets ben je dus waard,

    Zeer teleurstellend,

    Reageer

  • 0

    Henk zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Heb onder een verhaal een contract afgesloten met Ben bij een dealer van Tmobiel in Amsterdam 15euro pm. d.d.6jan.2016 bij nader in zien, een fout omdat ik al een dubbelcontract heb bij ziggo dus ik ben naar die winkel gegaan om te annuleren gelijk een probleem kon niet.Op 27april een rekening 23,13euro terwijl ik het schriftelijk met hun formulier heb opgezegd weer met Ben gebeld,ik moest terug naar de winkel allen zij konden het opzeggen.ik heb een simkaart gekregen maar die heb ik niet gebruikt mijn nummer is niet door Ben van mijn provider af gegeven weer klanten service gebeld eerst betalen 23,13 en dan nog 2 maanden a 15euro dan ben ik er vanaf terwijl ik geen gebruik maak van die diensten van Ben toen het bedrag van mijn ING rek.was afgeschreven heb ik het bedrag laten terug boeken en ook de machtiging ik denk dat ik een incassoburo op mijn dak krijg maar volgens mij heeft Ben geen enkele recht Of denkt iemand dat dit wel rechtvaardig is Henk.

    Reageer

  • 0

    carla zegt:
    • 33333
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    Ik word hier erg hopeloos van
    ga nooit met BEN in zee, want je komt er nooit meer vanaf
    ze hebben overal maling aan, zeer slechte klantenservice
    beloftes komen ze niet na, zelf een druk op de juiste knop (voor het verzenden van een mail) is al teveel gevraagd.
    VOOR MIJ NOOIT GEEN BEN MEER,

    Franky zegt:

    Tip: ga naar Kassa v/d Vara

    Reageer

  • +3

    Somar zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ben is duur, het bereik is niet om over te spreken (lees slecht) en 90% van de tijd functioneert de website niet of niet goed, hierdoor is er bijvoorbeeld geen verzendknop op contactformulieren aanwezig, kan je je facturen niet kan downloaden of kom je erachter dat de facturen gewoonweg op onbetaald staan terwijl de factuur al een maand geleden betaald kan zijn. Al met al, nooit meer Ben!

    Reageer

  • 0

    Mary zegt:

    Jemig Arjette...kippevel! Ik wil jullie heel erg veel skrttee wensen in deze moeilijke tijd!Ik denk aan je, er zijn nu veel belangrijker dingen. groetjes Manuela

    Reageer

  • -1

    David zegt:

    Langs deze weg wil ik u nog even laten weten dat mijn zus en ik enorm hebben geonten van de prachtige Zomeravondvaart door de vesting en Karnemelksloot met het aangrenzende Naardermeer-gebied, die wij gisterenavond hebben meegemaakt. Het was een heel geslaagde en gezellige avond met een prima tekst en uitleg van het gebied, en bezienswaardigheden daarin, van de schipper.Met vriendelijke groet, J. de Vries

    Reageer

  • 0

    Ricc zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 44444
    • 44444

    Zit al bijna 3 jaar bij BEN. Zie veel negatieve reacties. Hier verder nooit problemen gehad met BEN. Wil wel binnenkort overstappen omdat er nu aanbieders zijn die een stuk goedkoper aanbieden. 3 jaar geleden was BEN wel altijd de goedkoopste.
    Algeheel ben ik verder altijd tevreden geweest met BEN.

    Gr, Ricc

    Reageer

  • +1

    Ro zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Klantenservice is waardeloos, en op de rekening staan niet gemaakte kosten: een rekening voor internetten in Frankrijk om 03.00u s'nachts, toen ik toch echt op 1 oor lag. Opzegging werd onmiddellijk geregeld, maar ging twee weken later al in. Dus nummer kwijt, vanwege de 'procedure'. Je daar op wijzen is kennelijk te veel moeite. Bij de klantenservice iemand die je tien minuten lang alleen mar inwrijft dat het JOUW schuld is. Kies voor een goede provider, en dus NIET voor Ben!

    Reageer

  • 0

    ricopaauw zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Vanmiddag kontakt gehad met klantenservice van Ben.Ik heb al maanden geen abonnement meer bij Ben.Elke maaand echter een nieuwe rekening en het bedrag van mn rekening afgeschreven.De afgeschreven bedragen van mijn giro zouden teruggestort worden volgens de klantendienst en mijn maandelijkse foutieve rekeningen zouden GESTOPT worden.Tot mijn stomme verbazing ligt er nu wederom een nieuwe rekening van Augustus in de mailbox.Bovendien een dreigmail dat mijn vorige rekeningen nu naar een incassoburo gaan met extra kosten EN dat gegevens aan de Stichting Preventel worden doorgegeven en de mededeling :Registratie bij Preventel zal tot gevolg hebben dat je geen nieuw abonnement meer kunt afsluiten bij Ben en andere aanbieders. Terwijl ik 3 keer een schriftelijke annuleringsbevestiging heb ontvangen van BEN.Hoe moet dit verder?Ik wordt er compleet gek van .
    Mocht U overwegen een abonnement bij BEN te nemen bedenk dan dat een relatie met Ben een relatie forever is.Je komt nooit meer van ze af.
    Overweeg naar Kassa en/of Kannietwaarzijn vd VARA te stappen.Wie gaat er mee?

    Katja zegt:

    Ik heb het zelfde probleem met ze mijn abonamnet is all af in april maar ze blijven dingen sturen en kosten bij elke mand met ind bedreiging wat je beschrijf ik ben ook helemaal klaar met ze slechte klantenservice ik heb ook 20 kier zitten te belen kosten makken fia 0900 en ze blijven dit speletje spelen all 40 euro ik heb ook all betaald zelf te veel maar ze blijven elke kier met kleine bedragen en met de stage op het mail .Sterkte me ik ben ook helemaal gek van ik do nooi an ben ever ooit .Groetjes katja

    Kees zegt:

    katja doe is nederlands leruh. Onbegrijpelijk verhaal.

    Reageer

  • 0

    Vera zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ontzettend slechte klantenservice. Slecht bereikbaar, slechte oplossingen voor problemen. En, het is ALTIJD de klant zijn schuld. Onterechte facturen, onterechte incasso's. Je dwingen om te betalen voordat er een oplossing komt.. Terwijl er NOOIT een abonnement is doorgezet. Ik heb me gelukkig op tijd bedacht om niet voor deze enorm slechte provider te kiezen! Hierbij bent u gewaarschuwd! Ga niet met deze mensen in zee!

    Reageer

  • 0

    Leen van Rossum zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ben reageerde niet op een klacht, dat er onterecht herinneringskosten in rekening woeden gebracht, welke bovendien het meervoud van een te betalen bedrag zijn
    Ook worden niet gebruikte internetbundels in rekening gebracht
    Naar ben verstuurde mails worden teruggestuurd
    Wel dreigementen ,dat als er niet wordt betaald ,weer extra herinneringskosten kosten in rekening zullen worden gebracht
    Ik wordt hier moedeloos van , en vraag u mij te helpen om te zoeken naar een oplossing, want dit riekt naar een criminele organisatie
    Monster L van Rossum
    07-03-1931

    Reageer

  • 0

    E. Bulthuis zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Alles wat er mis kan gaan gaat mis en dan is de klantenservice ook nog niet bereid je te helpen.

    Reageer

  • 0

    tpierlo zegt:
    • 33333
    • 22222
    • 11111
    • 22222

    Wat een ..... provider.
    Nummer behoud aangevraagd maar was te lastig, dus daarom maar het aangeboden nummer geaccepteerd. Nu een maand later en 5 telefoontjes en kluitjes (in het riet) later kan ik nog steeds niet bellen.
    Wordt wel vriendelijk te woord gestaan alleen het gevolg is een drama...

    Reageer

  • 0

    Mad zegt:

    I closed my contract 5 months ago because I was moving country, and BEN are still sending me automatic bills. These are bills for a service that they have confirmed themselves is cancelled.

    I've contacted them more than 8 times to ask what is going on, but the bills just keep on coming. The Ben staff don't even have control over their own monstrous automatic emailing and billing machine.

    On two occasions they have emailed me to say more-or-less "oh dear, we don't know what is wrong either", it was from a no-reply email address. They are not even a single step closer to solving it, after 5 months.

    Reageer

  • +1

    Greetje zegt:
    • 44444
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Heb een abonnement aangevraagd op 14 juni j.l met nummerbehoud. Dit laatste lukte niet. Gevraagd of het tijdelijke nummer kon worden geactiveerd. Dat was oké en ik kreeg een bevestiging per email op 23 juli. Nog steeds kan ik niet gebeld worden of bellen. Ik heb inmiddels 7 x de klantenservice aan de lijn gehad. Ze hebben steeds andere smoesjes: naar een verkeerde afdeling gestuurd, niets mee gedaan, vergissing, ik moet geduld hebben, ik moet maar een klacht indienen, ik kan het abonnement opzeggen etc. Maar nu kan ik nog steeds niet bellen en ik ben niet bereikbaar.
    Zeer slechte service dus!!!

    Reageer

  • 0

    Leon zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik zag een aanbieding voor een sim only abonnement. Heb deze meteen aangevraagd. Maar bij de bevestiging vanuit Ben kreeg ik 2 verschillende bevestigingen. Ik had 2 bestellingen gedaan? Maar meteen de klantenservice gebeld, na 40 minuten eindelijk iemand aan de lijn. Ze zagen in het systeem dat er inderdaad door hen een fout was gemaakt en dat ze 1 sim kaart zouden opsturen en de andere zouden annuleren. Maar 3 dagen kreeg ik toch 2 simkaarten via de post geleverd. Weer de klantenservice gebeld, wachttijd 35 minuten. Wederom was het hun fout. Ik zou een mail ontvangen met daarin een instructie hoe ik alsnog de andere simkaart retour kon sturen maar helaas ik kreeg maar geen mail. Ik wilde weer gaan bellen maar zag op de website dat de wachttijd 55 minuten was. Daarom het contactformulier ingevuld. Maar ook hierop geen enkele reactie meer gehad. Ik was er klaar mee en besloot om beide simkaarten aangetekend retour te sturen. Daarop kreeg ik na een aantal dagen wel een reactie dat ze het jammer vonden dat ik als klant weg ben gegaan. Ik dacht er dus vanaf te zijn totdat ik 3 weken later een mail kreeg met daarin mijn eerste facturen van Ben. Deze werden natuurlijk automatisch afgeschreven. Maar weer bellen. Nu was de wachttijd maar 23 minuten dus vrij snel een medewerker aan de lijn. Wederom werd er aangegeven dat het inderdaad hun fout was en dat ze het betaalde bedragen terug naar mijn rekening zouden overmaken. We zijn nu alweer een week verder maar er is nog geen actie ondernomen door Ben. Voor mij is het dus een duidelijk verhaal om nooit meer voor Ben te kiezen. Ik hoop dat mensen eerst goed nadenken of het verstandig is om wel over te stappen naar Ben.

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring