Ben.nl


Prijs 3.263.263.263.263.26
Levering2.592.592.592.592.59
Ondersteuning1.821.821.821.821.82
Totaal oordeel2.082.082.082.082.08

ben Ben.nlBen.nl is een van oorsprong Nederlandse telecomprovider.Tegenwoordig is Ben een aanbieder van simkaart-abonnementen voor mobiele telefoons en onderdeel van T-Mobile. Met Ben bel je daarom ook via het T-Mobile netwerk.

Ben biedt 3 verschillende simonly abonnementen aan met daarbij optioneel mobiel internet of extra belminuten / smsjes.

Wat is jouw ervaring met Ben? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Ben.nl vind je hieronder.


62 Positief 143 Negatief 270 reviews - gemiddelde: 2.442.442.442.442.44 4.9 uit 10

270 Ervaringen voor Ben.nl

  • 0

    Angela zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Mijn ervaring met ben oplichters zijn het gewoon moet nog een maand doorbijten en dan ben ik er vanaf godzijdank

    Reageer

  • 0

    BENNIE zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Ik was zo blij met mijn nieuwe iPhone 6. Gewoon bij Apple gekocht en hup even een nieuwe SIM-kaart bij BEN besteld en dan zou het helemaal goed komen. Mooi niet dus. BEN stuurt een kaart die niet werkt. Na de halve stad door te hebben gefietst om te checken of het wellicht aan het toestel lag, bleek het toch aan de SIM-kaart te liggen. Maar.....ondertussen was mijn oude SIM-kaart al gedeactiveerd en kon die niet meer geactiveerd worden. Krijg per post een nieuwe, dus dan BEN je gewoon niet bereikbaar voor een dag of 5 (met het weekeind er tussen). BEN je mooi klaar mee.
    De vraag is zelfs of de volgende SIM-kaart die komt wel gaat werken. Eén van de (3) servicemedewerkers die ik aan de lijn had, kwam met het vage verhaal dat het zomaar eens zou kunnen dat BEN de iPhone6 helemaal (nog) niet ondersteunt! Want - was haar redenatie - die zit niet in ons assortiment. Nou bestaat het BEN assortiment uit wél 7 toestellen, dus dan BEN ik benieuwd hoeveel SIM-only abonnees, die geen geen toestel uit het BEN-assortiment hebben met. dit SIM-kaart probleem te maken hebben of gaan krijgen...

    Guus zegt:

    Een nieuwe Micro-Sim ( elke nieuwe Sim-Card ) zal je extra voorzichtig moeten installeren , je zal het uiteraard goed gedaan hebben , bij de tweede keer ......

    Reageer

  • +1

    Ben Hur zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ben heeft een persoonlijke ik Ben pagina. Volgens Ben kan je hier heel gemakkelijk alles regelen, je abonnement verlengen, je bundel aanpassen, je voicemail aan en uitzetten. Al meer dan een week krijg ik, na inloggen, een foutmelding dat dat niet mogelijk is. Ze hebben ook een online contactformulier voor je klacht na een aantal keer krijg je geen reactie of een vaag antwoord.
    Verlengen van mijn abonnement hoeft niet meer want ik ben overgestapt naar een andere provider. Maar mijn voicemail staat nog steeds aan en dat wil ik niet.
    Ben is overigens de afkorting van Ben Er Nooit

    Reageer

  • +1

    ray zegt:
    • 11111
    • 22222
    • 22222
    • 22222

    Mensen trap niet in het maandelijks opzegbaar abbonement van Ben.

    Ik betaal 10,- per maand voor 100 bel minuten en 500mb internet, maar krijg allemaal rare rekeningen van 32,- 18,- en dat terwijl mijn data app aan geef dat ik nog geen een 300MB internet verbruik, en nog geen half uur per maand bel.

    trap niet in dit soort abbonementen, het zijn gewoon oplichters.

    Reageer

  • +1

    Bart zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    16 september. Ik heb al 3 jaar een abonnement zonder telefoon bij Ben. Ik heb 500 belminuten en 100 sms voor 20 euro per maand. Mijn laatste factuur moet ik 109, 22 betalen!!!! En niet omdat ik naar het buitenland bel of 0900 nummers maar omdat ik 300 minuten meer bel en sms stuur dan is toegestaan. Terwijl je nu, als zakelijk ondernemer, bij T-mobile voor een 2 jaarlijks abonnement onbeperkt sms en bellen voor 18,- per maand. Zij moeten zorgen dat ze mij een gunstig tarief aanbieden !!! Op deze manier zijn het in mijn ogen zakken-vullers..Ze hebben geen oog voor jou als persoon maar voor hun eigen portemonnee.

    Reageer

  • -2

    Anita B zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Zeer slechte klantenservice!
    In het buitenland een RAMP - klantenservice geeft niet thuis - schuift alles af op de klant - de fout ligt bij jou niet bij ons - komt totaal niet met een oplossing - de man van de technische dient van Ben verteld me tja mevrouw had vorig jaar hetzelfde probleem op Kreta - weeeeeeeeeeet het oooooooooook niet...tja daar heb je wat aan.

    Groetjes van Ben PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

    Reageer

  • 0

    Patrick zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Op 9-9-'14 heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice inzake het omzetten van een sim-only abonnement (+/- €25 p/m) naar een abo met toestel (+/- €27) Gezien het lage prijsverschil, en de daadwerkelijke minuten/mb's die ik gebruik in mijn huidige abo heel redelijk. (ik heb 600 min en 1000 mb, en hou elke maand meer dan 200-300 min en 600 mb over!) Het nwe abonnement zou minder minuten en mb’s hebben. (maar wel mét telefoon!) Nu kreeg ik dezelfde dag een mailtje, dat deze 'deal' niet doorging ivm met een vermelding bij Preventel (van een zaak waar ik het totáál niet mee eens ben, en ertegen in ben gegaan.) Ben kan zien dat ál mijn facturen netjes op tijd zijn betaald, al bijna anderhalf jaar lang. 10-9-'14 nogmaals gebeld met de klantenservice, daar kreeg ik nagenoeg hetzelfde te horen, men kon niets voor mij doen, dat waren de regels. Ik ben hierin erg teleurgesteld, dat BEN mij niet tegemoet komt. Dit zou een vorm van klantgerichte service (kunnen) zijn, een blijk van waardering. Wanneer ik een nwe klant zou zijn/worden, volledig begrijpbaar, maar dit vind ik zuur. Blijkbaar is BEN tóch niet zo bijzonder, als ik dacht.. Dacht dat BEN er volgens hun slogan, voor MIJ zou zijn!

    Reageer

  • -1

    sala zegt:
    • 11111
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    !!!!!!!!!!!!!GEEN INTERNET BIJ BEN!!!!!!!!!!!!!!!! facturatie enzo allemaal prima maar ik zit wel erg over mijn bundel heen terwijl ik amper bel. Daarnaast heb ik vanaf begin af aan helemaal !!!!!!!GEEN INTERNET!!!!!!!! gehad. ja wel een beetje ik kon whatsappjes versturen en ontvangen. Foto's sturen of ontvangen ging al niet. Praktisch geen internet dus. Ik betaal dus fors aan BEN om alleen te kunnen whatsappen en bellen. MENSEN BETAAL LIEVER WAT MEER AAN EEN GOEDE PROVIDER WANT: !!!!!!!!!!!!!!!!GEEEEEEN INTERNET BIJ BEN!!!!!!!!!!!!!! ***** OH EN HET LAG NIET AAN MIJN WOONPLAATS WANT IK BEN OVERAL IN HET LAND GEWEEST VAN MIDDELHARNIS EN ROTTERDAM TOT NU IN GRONINGEN; !!!!!!GEEEN INTERNET BIJ BEN!!!! IK BETAAL LIEVER MEER VOOR WEL INTERNET!!!


    de dekkingskaart wat bellen betreft was prima, helaas !!!!!!!!!!!!!!!!GEEN INTERNET!!!!!!!!!!!!!!!. ja ik zet het in hoofdletters zodat mensen er niet zomaar overheen lezen. !!!!!!!!!!!!!GEEN INTERNET BIJ BEN!!!!!!!!!!!!

    Reageer

  • -1

    Belinda zegt:
    • 33333
    • 22222
    • 22222
    • 11111

    Bel ik om 16.50 uur met de klantenservice a 35 ct/pm over een torenhoge rekening. Sta ik 10 min.!! in de wacht, hoor ik om 17.00 uur tot ziens. Tuuttuuttuut. Hier word ik dus niet vrolijk van Ben.

    Reageer

  • -2

    D zegt:
    • 11111
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Ben is complete oplichterij. Niet mee in zee gaan.
    Als je denkt goedkoop uit te zijn vergeleken met de rest dan heb je het mis. Internet vliegt eruit zonder dat je het gebruikt. Per de 5e van de maand heb je al 80% verbruikt terwijl er op internet staat dat je op 20 augustus 207 MB van de 500 MB maar verbruikt hebt….rara hoe kan dat? Alleen bij Ben natuurlijk. Nogmaals, doe het NIET!

    Reageer

  • 0

    hp zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ben al lang bij Ben met een jaarcontract 110071617401102. Nu wil ik een andere telefoon en internet dus heb dit contract 3 weken geleden verhoogd en gelijk een telefoon uitgekozen. Binnen 24 uur zou ik horen wanner ik dit zou ontvangen...Tja, staat alleen niet bij welk jaar die 24 uur van start gaat. Nu 3 weken geleden dus maar weer eens bellen, eerst naar de bestellijn (gratis) maar je raad het al, daar konden zij mij echt niet helpen. Dus 0900nr (35cT), helaas ook daar niet. Hoe het nu verder gaat heb ik geen idee van maar of Ben mijn provider blijft vermoed ik niet.

    Reageer

  • +1

    Mfing zegt:
    • 11111
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Slechte bereikbaarheid, slechte service, foute houding, belachelijke mobiele data prijzen

    Reageer

  • 0

    Guido zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 11111
    • 22222

    Nieuw contract afgesloten bij Ben,de telefoon was er binnen een paar dagen,wat blijkt zit er een heel ander contract erbij dan was afgesproken !
    Contact opgenomen met Ben en daar konden ze niks meer veranderen aan het contract,die zeggen ze dan op voor je en een dag later krijg je via je mail adresgegevens waar je het toestel naar terug moet sturen en dan moet je maar weer opnieuw contact met hun zoeken als je een nieuw contract wil hebben met de juiste mb`s en belminuten.
    De verzendkosten van het 1ste toestel ben ik dus kwijt volgens hun en als je alsnog een nieuw goed contract/abonnement wilt hebben met de juiste doorgegeven/bestelde belminuten etc,dan kost je dat nogmaals 6,75 verzendkosten,dus als een een medewerker bij Ben een fout maakt dan zijn de kosten lekker voor jezelf,ook het bellen naar de klantenservice is niet misselijk 35cpm plus je belkosten,uitgerekend 3 x 5 min en verzendkosten en nog niks hebben heeft mij bijna al 20 euro gekost,bedankt BEN voor de klantvriendelijkheid,bij het bestellen ben je de koning maar als er iets mis is dan heb je volgens hun gewoon PECH !!
    Jammer voor hun maar met zo`n bedrijf en zo`n instelling ga ik niet en nooit meer in zee.
    Daarnaast is BEN nog steeds een dochter onderneming van T-mobile en ze werken ook op hun lijnen,2de lijnen wel te verstaan,slechter mobiel bellen en zeker mobiel internet is een stuk slechter,vandaar dat de prijs wat gunstiger is dan andere providers,maar voor een paar euro meer heb je heel wat beters bij andere mobiele providers dus heb ik mij meteen maar bij een ander aangemeld waar ik wel fatsoenlijk behandeld word en niet opgelicht word door middel van mij een verkeerd contract op te sturen.
    BEN is er voor jou adverteren ze maar alleen tot de voordeur voor de rest kan je het lekker zelf uitzoeken en alle gemaakte kosten zijn gewoon dikke pech volgens hun !

    Reageer

  • +3

    Maartje zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Heb 1,5 jaar een maandelijks opzegbaar abbonement gehad bij ben. Nooit problemen mee gehad, vrijwel altijd goed bereik. Had het opgezegd, omdat ik naar Engeland verhuiste en het opzeggen was geen probleem, heel gemakkelijk en vlekkeloos. Prijs is ook goedkoper dan de meesten.

    Reageer

  • +1

    Ton zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 44444
    • 55555

    Nu 4 maanden bij BEN. Bestellen en levering zonder problemen, toestel had ik al binnen 4 werkdagen. Bereik e.t.c. prima. De rekeningen kloppen tot op de cent. Af en toe wordt er een enkele mb verbruikt die ik niet kan verklaren maar dat is dan ook het enige wat ik als aanmerking heb maar die ene maakt ook niet uit.
    Over de ondersteuning kan ik niet oordelen want ik heb ze tot nu toe niet nodig gehad. O ja in het begin 1 keer gebeld met Ben, direct iemand aan de lijn met een helder antwoord.
    Er zijn toch altijd meer tevreden dan ontevreden klanten dat is nu eenmaal zo. Vaak zijn de mensen zelf schuldig aan de problemen omdat ze rommelen met instellingen of gewoon niet willen toegeven dat ze allerlei apps en dergelijke actief hebben staan tijdens de verbinding met het mobiele netwerk.

    Reageer

  • +3

    Ron Kramer zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Bij Ben een abonnement afgesloten voor een Iphone 4 en een twee jarig contract. Er werd een nieuwe telefoon geleverd, maar die bleek kapot. De GPS antenne was kapot. Herhaaldelijk contact gehad met Ben, alle kunstjes gedaan die Ben voorschreef, uiteindelijk na 4 maanden het toestel opgestuurd, met de belofte dat waarschijnlijk het toestel voor een nieuw toestel omgeruild zou worden. Het werd omgeruild, alleen niet een nieuw, maar duidelijk gebruikt. De vette vingers zaten er nog op.

    Nu wil ik van Ben af omdat het niet zijn afspraken nakomt, en nu doet Ben moeilijk. Er is een twee jarig contract en dat moet nagekomen worden. Ben alleen komt zijn kant van het contract ook niet na. Het heeft geen goed werkend nieuw toestel geleverd. Ik moet een afkoopsom betalen voor de rest van de looptijd van het contract.

    ze hebben alle begrip voor mijn ervaringen en snappen dat ik er niet tevreden mee ben, maar zijn willen niets doen. Dat is het nieuwe Ben.

    Waarschuwing voor nieuwe mensen die met Ben in zee willen gaan. Doe het niet. het is een grote doffe ellende waar je niet door heen komt.

    dick zegt:

    Als ben niet levert wat ze beloven breken ze ook het contract, dus ga eens vragen of juridische stappen mogelijk zijn.
    Ook ben moet zich aan de beloften houden.

    Reageer

  • +1

    Dennis zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 22222

    Ik ben al jaren klant bij BEN naar alle tevredenheid.
    Meerdere jaren heb ik een simpele telefoon, maar die begint kuren te vertonen.
    Op vrijdag 1 november heb ik een andere telefoon gehad van mijn vader en heb die in gebruik genomen.
    Zaterdag 2 november kreeg ik echter een mailtje van BEN dat ik internet zou hebben gebruikt. Ik ben vervolgens op de website gaan kijken en zag een rekening staan van 10 euro voor 10 MB.
    Ik heb een abonnement alleen bellen en heb nooit gebruik gemaakt van internet en wil dat ook helemaal niet. Gelukkig dat het ik een mailtje krijg, maar het had ook goed mis kunnen gaan en ik had een rekening kunnen krijgen van honderden en zelfs duizenden euro’s.
    Dat ik eventueel moet betalen voor gebruik van internet dat is geen probleem, maar Ik heb nooit gevraagd voor internet via mijn telefoon en 1 euro voor 1 MB is stelen. Als ik internet wil dan zijn er genoeg mogelijkheden om internet te krijgen via de telefoon en dat voor bedragen van 10 euro voor 1000 MB.
    De nieuwe telefoon heb ik zaterdag gelijk weer uit gezet en mijn oude gepakt.
    Eigenlijk wilde ik meteen bellen met de klantenservice, maar die is niet bereikbaar in het weekend.
    Vandaag maandag 4 november heb ik de klantenservice gebeld en het probleem voorgelegd. Totaal 15 min aan de telefoon gehangen voor 0.34 ct per min en eigenlijk geen steek verder gekomen. Ze kunnen bij de klantenservice alleen zeggen dat BEN een tarief hanteert van 1 euro per MB als je geen abo hebt.
    Het internet via mijn mobiel zou nu niet meer mogelijk moeten zijn, dat zou nu uit gezet zijn.
    De kosten die er nu staan van 11 euro blijven staan en volgens de klantenservice kan ik later er over terug bellen als de factuur is opgemaakt en duidelijk is of ik de MB’s heb opgenomen voor of na de mail die ik heb gekregen.
    Als vaste klant van BEN voel ik mij echt benadeelt (genaaid).
    Helaas heb ik een contract t/m 2015 dus opzeggen gaat helaas niet anders had ik gelijk mijn abo opgezegd.

    Reageer

  • +1

    Merel zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    ZEER SLECHTE SERVICE VAN BEN EN UITERST KLANTONVRIENDELIJK!!!!! Vandaag mijn Iphone 4 binnen gekregen van BEN. Na het installeren van de telefoon wilde ik m gaan opladen maar kwam ik erachter dat de oplader het niet doet. De klantenservice gebeld en hiervoor zou ik de oplader + telefoon moeten opsturen. Hoewel ik heb uitgesloten dat het niet aan de telefoon ligt door een oplader te lenen van mijn vriend willen ze perse de telefoon meegestuurd hebben. Het is erg lastig om zonder telefoon te zitten en hier willen ze niet of nauwelijks voor compenseren. Helaas kon ook Supervisor Joel van Putten niet meedenken in oplossingen en heb ik pech! Bedankt BEN voor deze zeer slechte service, het niet kunnen meedenken in oplossingen, de klantonvriendelijkheid en het grote aantal problemen dat dit oplevert!!

    Reageer

  • 0

    Lucienne zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 33333
    • 33333

    Ik ben gewoon een moeder, geen medewerker van Ben.
    Ik heb 2x sim only abo van 1 jaar afgesloten.
    Eerste keer voor tijdelijk gebruik van 3 maanden. De maandkosten waren altijd iets hoger dan normale maandkosten, omdat de gebruiker zelf mensen in het buitenland miscalls gaf. Dit zag ik tijdig op de site van Ben. Dus daarna normale kosten. Maar als je het ABO afzegt dan word het pas de maand daarop afgestopt. Dus stel je zegt op op 3 jan dan stop het 3 febr. En ze rekenen achteraf per maand. Dus je krijgt eind febr. je eindrekening. En die moet je goed checken. Maar het is ingewikkeld op en aftrek, dat je denk. Het zal wel goed zijn. Ik had geen duur ABO, dus het viel mee.
    Dit was mijn eerste ervaring. Op zich niet slecht.

    Tweede keer.
    Vier maanden geleden weer een sim only van 1 jaar afgesloten. Ik heb de eerste maand voor de factuur gekeken of mijn zoon binnen de belminuten blijf, maar hij ging net over. Dus van 50 min naar 100 min. Bij een simonly 1 jaar kan je je belminuten verhogen. Hij heeft ook 200 MB bij. Maar daar blijf hij ook binnen. Maar ik heb net de factuur bekeken en op de factuur kan je de tijd zien wanneer er gebruik gemaakt is van internet. Dan zien ik een paar tijd 00:00:00 en dan heel veel MB verbruikt. Dan ik denk hey wat is daar gebeurd? Gelukkig ging het maar om 22 MB dat is nog binnen de 200 MB. En bij andere dagen zie ik elke keer 1 MB verbruik. Ronden ze MB's af of zo? Want mijn zoon ap me maar heel even op een dag. En thuis hebben we gewoon WiFi. Dus ik snap het niet. Maar tot nu geen hoge facturen die niet te verklaren zijn. Maar ik hou het 1 keer maand wel in de gaten. En dat van wat men op deze site zeggen over het inloggen klopt. Ik moet een aantal keren inloggen voor daadwerkelijk ingelogd bent.
    Dit is mijn tweede ervaring. Tot nu toe ook niet slecht.
    Ik ben benieuwd of het zo blijft.

    Reageer

  • +1

    aaldert zegt:
    • 11111
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    1 jaar lang BEN gehad. In het begin was alles goed.
    Laaste 4 maand extreme hoge bedragen voor bellen en internet.
    Loopt op tot soms €140,00. Heeeeel vaak geprobeerd te bellen over hoe en wat. Slechte communicatie. Op eens krijg ik een factuur van €140,00 met de naam als afzender T mobile er op. Heb het bedrag terug laten boeken. Maar werdt per direct afgesloten. Volgende maandbedrag moest ik € 25,00 extra betaling voor opnieuw aansluitkosten. Ik neem aan dat BEN en T MOBILE hetzelfde bedrijf zijn anders kan ik niet verklaren dat ze een factuur sturen met T mobile er op.
    Op 02-09-2013 loopt het abbo af. NOOIT geen BEN meer voor mij.
    Wat een ramp. Zakkenvullers

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring