Ben.nl


Prijs 3.123.123.123.123.12
Levering2.452.452.452.452.45
Ondersteuning1.671.671.671.671.67
Totaal oordeel1.911.911.911.911.91

Ben.nl is een van oorsprong Nederlandse telecomprovider.Tegenwoordig is Ben een aanbieder van simkaart-abonnementen voor mobiele telefoons en onderdeel van T-Mobile. Met Ben bel je daarom ook via het T-Mobile netwerk.

Ben biedt 3 verschillende simonly abonnementen aan met daarbij optioneel mobiel internet of extra belminuten / smsjes.

Wat is jouw ervaring met Ben? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Ben.nl vind je hieronder.


67 Positief 190 Negatief 327 reviews - gemiddelde: 2.292.292.292.292.29 4.6 uit 10

327 Ervaringen voor Ben.nl

  • -2

    moma zegt:
    • 33333
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Na vele jaren klant te zijn bij BEN besloten om in juni van BEN prepaid naar BEN abonnement ( met toestel en internetbundel ) over te stappen, omdat ik toch wel tevreden WAS over BEN.
    Eerst week niet bereikbaar omdat simkaart niet geactiveerd was.
    Uiteindelijk na veel bellen wat de nodige kosten met zich mee bracht, de simkaart geactiveerd. Toen bleek het instellen van mobiel internet niet telukken met de Acer jade s waar van ik dacht dat ik wel een MOOI toestel had uitgezocht.
    Na veel gebel met de klantenserves en na dat ik bij 2 telefoon winkels met het toestel ben geweest waar men mij vertelde dat het toestel waarschijnlijk niet geschikt is voor mobielinternet weer contact gehad met Ben.
    Deze adviseerde mij het toestel ter reparatie naar ben te sturen.
    Toestel verstuurd en reactie "geen afwijkingen" mobielinternet doet het GEWOON?
    Toestel weer terug gekregen zonder instelling van internet.
    Geen inlog code om internet te activeren en of iets van een beschrijving hoe te handelen.
    Via google een beschrijving gevonden alleen als je de stappen had doorlopen dan gebeurde er ook niets.
    Bij de vraag of ik een andere toestel mag uitkiezen gezien de problemen geeft BEN geen antwoord.

    Nu 2 maanden verder en een abonnement met internet bundel waar ik tot heden nog geen gebruik van heb kunnen maken.
    Spijt spijt dat ik voor Ben gekozen heb.

    Een ZEER ontevreden klant.

    Reageer

  • -2

    Albert zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Eigenlijk had ik deze pagina eerst moeten lezen voordat ik een abonnement ging afsluiten met BEN. Mijn oude sim kaart is gedeactiveerd zoals afgesproken op de 'omzetdatum', 22 juli, maar de nieuwe sim kaart is niet geactiveerd en ik zit nu met een gloednieuwe telefoon waarmee ik niet kan bellen of gebeld worden. Om klantenservice hierover te bellen heb ik iemands prepaid telefoon mogen gebruiken. Er stond 8,39 beltegoed op. Na enkele minuten in de wachtrij gestaan te hebben viel de verbinding weg. Tegoed op. Hoezo 0,35 per gesprek? Via het alternatieve 06 nummer gebeld. Kostte me 5,89 maar ze doen niks voor je.
    Dit heb ik nog nooit bij een internet/telecom provider meegemaakt.
    Die enkele positieve reactie hiertussen komt van mensen, die in hun handjes mogen klappen, per ongeluk doen ze het kennelijk toch 'n keertje goed.
    Ik heb per onmiddellijk via klantenservice opgezegd en meteen mijn bijstandsverzekering hierover aangesproken.

    Reageer

  • -2

    Carla zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Een ongelofelijke puinhoop bij de firma Ben. Midden in een lopend contract telefoon en internet afgesloten. Men ziet geen kans deze fout te herstellen en nu kan ik mijn nummer niet meenemen omdat het niet actief is. Bellen, mailen en schrijven voor 6 weken lang zonder enig succes. Om gek van te worden!!

    Reageer

  • -2

    wopper020 zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik heb vroeger ook Ben gehad, een hele tijd terug en dacht laat ik Ben weer eens een kans geven. Nou dat had ik dus niet moeten doen , Een en al drama en teleurstelling , je komt gewoon geen steek verder bij een aanvraag. Maandenlang wachtten en wachtten tot je er doodziek en moedeloos van wordt. Na bijna 3 maanden wachtten op een sim kaart die geactiveerd moet worden er maar bruut een eind aan gemaakt. Dit is een kansloos bedrijf ! Zowel emails als helpdesk betekend ellelang wachtten om vervolgens iemand te krijgen die je beloofd te helpen en terug te bellen om vervolgens nooit meer wat van te horen. Het is werkelijk ongelooflijk hoe slecht Ben is, mensen begin er nooit aan !

    Reageer

  • -1

    Marc zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 11111
    • 33333

    Bij Ben nu 2 abonnementen lopen.
    Ben niet in staat op internet in te loggen.
    Ben niet tevreden over de service van Ben
    Geen ondersteuning, lange wachttijden en als je al antwoord krijgt op je mails is het een standaard antwoord waar je niets mee kunt.

    Helaas

    Reageer

  • -2

    marieke zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Nu al spijt van mijn overstap van Hollands nieuwe naar ben. Zeker na het lezen van alle klachten.
    Ook onvoorstelbaar:zij maken een fout waardoor ik sinds 2 dagen niet bereikbaar ben (sim kaart niet geactiveerd). Vervolgens moet ik 40 minuten betaald wachten op contact met klantenservice (want kan nog niet bellen met ben) om te horen dat ik nog 2 dagen moet wachten op activering (en dan hopen dat het goed gaat).

    Klantenservice erg slecht: toen ik belde stond wachttijd op 13 minuten, uiteindelijk na 35 minuten geholpen. Zeer beperkte openingstijden!

    Als activering niet gebeurd binnen 2 dagen ga ik de tip vd aangetekende brief ter ontbinding contract zeker uitvoeren.

    Reageer

  • -2

    Brigitte zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Sinds 1 juni over gestapt naar ben. Sinds die tijd sporadisch bereikbaar. Meestal gaat mijn telefoon niet eens over. Mensen krijgen Een voicemail die niet bestaat. Klachten ingediend zowel via mail als telefonisch. Na uren in de wachtrij te hebben doorgebracht. Want op de mails wordt niet gereageerd. De "storing" zou door de technische dienst worden opgepakt. Weinig verrassends dat die GEEN enkele keer contact met je opnemen. Mensen kunnen mij niet bereiken, erg lastig met een sales functie. Daarbij ben ik alleenstaande ouder van drie. En TOTAAL niet BEREIKBAAR.
    SCHANDALIG!!
    Op mails krijg je de standaard reply dat ze hopen je vraag te kunnen beantwoorden.
    Ik schaam me rot naar mijn contacten, want die denken dat ik AFGESLOTEN ben vanwege mijn onbereikbaarheid. Een voicemail inspreken die ik NIET heb of kan Afluisteren en daardoor dus op heeeeeeel veel onbegrip kan rekenen.
    Reactie van BEN? GEEEEEEEEN ENKELE!!!

    Heb nu een pre paid card aan moeten schaffen om voor mijn kinderen iig bereikbaar te zijn!

    Oplichters!!!

    Reageer

  • -1

    Rita zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Slechtste bedrijf ooit meegemaakt, veel geschreeuw en weinig wol. Mooie advertentie's leuke vriendelijke aktie's maar de werkelijkheid is dat geen enkele rekening klopt, de helpdesk onbereikbaar en overbelast is, emails niet beantwoord worden, en je uiteindelijk peperduur uit bent en met hoofdpijn in je bed ligt te piekeren hoe kom ik hier ooit weer vanaf. Een en al drama en ellende , begin er nooit aan !

    Nancy zegt:

    Hai Rita,

    Ik dacht dat je er maandelijks op kon zeggen? Of kan dat alleen met sim only?

    Reageer

  • -1

    zodiac zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Slechtste provider die er bestaat, Je sluit een contract af om vervolgens maanden lang niets te horen van ben.
    Helpdesk , Facebook , MijnBen , overal is het wekenlang wachtten op een reactie waar je vervolgens geen steek verder mee komt.
    Het is ongelooflijk triest slecht gesteld met de verwerking van de aanvragen, het lijkt wel een zolderkamer bedrijf waar 2 man werken die beide ziek in bed liggen of op vakantie zijn, een van de twee maar gewerkt word er niet in ieder geval.

    Reageer

  • -1

    Rogier zegt:
    • 22222
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Ik heb nog nooit een maatschappij mee gemaakt met zo'n slechte service als Ben.
    Ik zou sinds eind februari overstappen naar Ben, vanaf T-Mobile.
    Ben heeft iets verkeerd gedaan met deze aanvraag, waardoor mijn abonnement niet inging. Begin maart contact gehad met Ben. Die gaf aan dat ze deze aanvraag opnieuw gingen doen bij T-Mobile. Ondertussen verdubbelde mijn contract bij T-Mobile omdat mijn 2 jarige abonnement met korting was afgelopen. Vanaf Eind maart heb ik wekelijks contact gehad met Ben om te vragen hoe het er voor stond. Iedere keer gaf men aan dat men de aanvraag nummerbehoud zou gaan doen en dat ik een compensatie zou krijgen van mijn T-Mobile kosten. Wat mij al ontzettend begon te irriteren omdat de aanvraag gewoon niet werd gedaan bij T-Mobile...hier belde ik ook iedere keer naar toe om de aanvraag te verifieeren. Rond 20 april weer gebeld naar Ben. Vervolgens weer hetzelfde verhaal. Dat men alles zou gaan regelen etc. Toen heb ik aangegeven om alles stop te zetten. Ik wilde niet meer verder in zee met Ben. Alle begrip van klantenservice, die mij de bevestiging zouden sturen om hetgeen te beindigen wat nog steeds niet in gang was gezet. Ook hier weer wekelijks contact over gehad omdat ik naar een andere provider wilde en geen verassing wilde met dubbele kosten. Diverse keren toezegging gehad dat hier geen sprake van zou zijn. Overstappen kon en ik zou geen abonnement bij Ben gaan krijgen. Nu in juni..krijg ik toch een factuur van Ben..voor ingang contract. Terwijl ik al bij een andere provider zit. Ook heeft Ben na het stoppen van mijn contract overgegaan tot de aanvraag nummerbehoud. Waardoor ik deze niet meer beschikbaar kreeg voor mijn nieuwe provider. Ook deze blokkade zou Ben opheffen per direkt. Is ook niet gebeurt en laten nieuwe provider vervolgens doodleuk 60 dagen wachten. Conclusie. Ben service zeer slecht. Klantenservice zitten daar om telefoon aan te nemen, maar mogen zelf niets regelen. Alles moet weer worden gedaan door collega's die er niet zijn..en die je ook dus niet zelf mag spreken. Ben heeft waarschijnlijk de klantenservice uitbesteed aan een clubje studenten. Maar ze kunnen en mogen niets doen van Ben.

    Reageer

  • 0

    Julie zegt:
    • 22222
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    I have been trying to phone them for weeks to cancel my sim only, monthly subscription. I have already moved my number to another company but they are still charging me and I need to cancel my contract. This morning I called from abroad (to a 06 number)at 9am with a wait time reported online of 2 minutes. After 15 minutes I had to hang up because of the cost. I need to cancel this account so tried stopping my automatic payment and they immediately threatened me with extra charges - from a no-reply email address.

    Disgusting company !!!

    Reageer

  • 0

    Marion zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 33333
    • 44444

    Ik heb inmiddels keurig via de klantenservice antwoord op een mailtje ontvangen.
    Ik neem aan dat ik op de volgende mail ook wel antwoord zal krijgen.
    Ik neem dus bij deze mijn vorige ervaring terug en bedank de klantenservice voor het uitgebreide antwoord.

    Reageer

  • 0

    Marion zegt:
    • 33333
    • 55555
    • 11111
    • 11111

    Probeer vauit het buitenland te bellen. Wachttijden zijn HEEL lang. Is niet te doen en niet te betalen.
    Heb al drie mails gestuurd ....krijg ook geen reactie.
    Rekening is te hoog en wordt automatisch afgeschreven.
    Ik ben nu ruim twee jaar bij Ben...alles ging goed totdat ik een sim only abonnement had. Nu kan ik ze opeens niet meer bereiken.
    Jammer want eigenlijk was ik best tevreden.

    Reageer

  • 0

    Dennie zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    waardeloos. Data telefonisch laten blokkeren voor alle 4 abonnementen; toch regelmatig weer actief. Twee weken geleden een nieuwe sim kaart besteld(nano). 3 tot 5 dagen bezorgtijd. Ik wacht nu al 14 dagen!
    Op dit moment sta ik 21 minutenin de wacht. vrijdag na 47(zevenenveertig) minuten heb ik het opgegeven. Ik ben er klaar mee. Met mij meerderen. google maar eens of kijk op Facebook.

    Niet aan beginnen!!!!

    Reageer

  • 0

    Riet Dekker zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Onlangs mijn abonnement verlengd. Snel geregeld. Altijd snel geholpen via Twitter. Niks mis mee. Jammer dat anderen dat niet zo lijken te ervaren

    Reageer

  • +2

    Ria Soyer van der Laan zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Totale oordeel moet 1 ster zijn

    Reageer

  • -1

    Ria Soyer van der Laan zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 22222

    Ga niet naar Ben. Ik ben al vanaf 4 mei met een simwijziging bezig heb mijn abonnement verlengd en toen deed mijn telefoon het niet bleek dat ik een verkeerde simkaart heb ontvangen en toen heb ik een nieuwe simkaart toe gestuurd gekregen en hem geactiveerd en tot mijn verbazing deed die het ook niet, weer gebeld moest maar even geduld hebben. En hij deed het nog steeds niet, maar weer gebeld bleek de simkaart is blijven hangenin de centrale, drie weken geleden hebben ze een mail naar de TD gestuurd maar tot op vandaag doet mijn telefoon het nog steeds niet ,ze hebben zeker heel veel klachten,vandaag maar weer gebeld en krijg nu weer een nieuwe simkaart toe gestuurd,ben heel benieuwd of die het dan gaat doen.ik ben benieuwd of BEN met een compensatie komt dat ik vanaf 4 mei al niet kan bellen of gebeld worden, ze hebben er geen boodschap aan dat ik een hartpatiƫnt thuis heb. Heb benieuwd naar de reactie van Ben.

    zodiak zegt:

    tis overal hetzelfde , er word niet geluisterd naar de klanten ze doen maar wat in het wilde weg. Enige oplossing is en dat heb ik ook gedaan; stuur een aangetekende brief en eis ontbinding van de overeenkomst op grond van wanprestatie, geef in het kort aan wat je allemaal geprobeerd hebt zonder enig resultaat.En vervolgens zo snel mogelijk wegwezen daar

    Reageer

  • +1

    Bart zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Als je een idee wilt krijgen hoe het voelt om een oneindigheid in de hel te moeten vertoeven, dan kan ik het zeer aanraden om een abonnement bij Ben.nl te nemen.

    Reageer

  • 0

    Bert zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Vanaf 13 december 2014!!! Is het niet meer mogelijk om te bellen of gebruik van internet te maken.
    navraag bij BEN levert een bak met frustratie op, daar zijn alle stoppen doorgeslagen als het gaat om niet leveren van service.
    Talloze keren gebeld, allemaal beloftes gekregen maar geen enkele wordt nagekomen.
    Prive hebben we 4 nummers bij Ben en zakelijk 308!
    Iedere keer weer meer dan half uur in de wacht, geen enkele poging om te helpen, nee we sturen uw vraag door....Nou..ik weet niet of iemand van Ben dit leest, maar vanaf vrijdag ga ik alle nummers opzeggen. Ben er klaar mee, beloofde compensatie kan ik naar fluiten als ik opzeg, maar de frustratie zit zo hoog.
    Dat een bedrijf wat net als alle anderen moet knokken om haar klanten zo kan omgaan met haar huidige klanten...geen woorden voor.

    Reageer

  • -1

    H Louwerse zegt:
    • 44444
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Heb sinds paar jaar twee abonnementen bij Ben. Beide nummers werken. Gek genoeg heb ik twee verschillende klantnummers. Kreeg eerst nog voor beide abonnementen maandelijks een factuurnotificatie in mijn emailbox. Sinds meer dan een jaar nog maar voor 1 abonnement. Voor dat abonnement kan ik ook inloggen via Mijn Ben. Voor het andere niet meer. Nieuw account daarvoor aanmaken lukt ook niet; geeft foutmelding. Op melding via hun online meldingsformulier ontvang ik geen reactie.Klantenservice is onbereikbaar.
    BEN is een puinhoop en onbereikbaar. BEN het zat. BEN daar weg.

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring