Ben.nl


Prijs 3.143.143.143.143.14
Levering2.472.472.472.472.47
Ondersteuning1.691.691.691.691.69
Totaal oordeel1.931.931.931.931.93

Ben.nl is een van oorsprong Nederlandse telecomprovider.Tegenwoordig is Ben een aanbieder van simkaart-abonnementen voor mobiele telefoons en onderdeel van T-Mobile. Met Ben bel je daarom ook via het T-Mobile netwerk.

Ben biedt 3 verschillende simonly abonnementen aan met daarbij optioneel mobiel internet of extra belminuten / smsjes.

Wat is jouw ervaring met Ben? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Ben.nl vind je hieronder.


66 Positief 184 Negatief 319 reviews - gemiddelde: 2.312.312.312.312.31 4.6 uit 10

319 Ervaringen voor Ben.nl

  • 0

    Rita zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Slechtste bedrijf ooit meegemaakt, veel geschreeuw en weinig wol. Mooie advertentie's leuke vriendelijke aktie's maar de werkelijkheid is dat geen enkele rekening klopt, de helpdesk onbereikbaar en overbelast is, emails niet beantwoord worden, en je uiteindelijk peperduur uit bent en met hoofdpijn in je bed ligt te piekeren hoe kom ik hier ooit weer vanaf. Een en al drama en ellende , begin er nooit aan !

    Reageer

  • 0

    zodiac zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Slechtste provider die er bestaat, Je sluit een contract af om vervolgens maanden lang niets te horen van ben.
    Helpdesk , Facebook , MijnBen , overal is het wekenlang wachtten op een reactie waar je vervolgens geen steek verder mee komt.
    Het is ongelooflijk triest slecht gesteld met de verwerking van de aanvragen, het lijkt wel een zolderkamer bedrijf waar 2 man werken die beide ziek in bed liggen of op vakantie zijn, een van de twee maar gewerkt word er niet in ieder geval.

    Reageer

  • 0

    Rogier zegt:
    • 22222
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Ik heb nog nooit een maatschappij mee gemaakt met zo'n slechte service als Ben.
    Ik zou sinds eind februari overstappen naar Ben, vanaf T-Mobile.
    Ben heeft iets verkeerd gedaan met deze aanvraag, waardoor mijn abonnement niet inging. Begin maart contact gehad met Ben. Die gaf aan dat ze deze aanvraag opnieuw gingen doen bij T-Mobile. Ondertussen verdubbelde mijn contract bij T-Mobile omdat mijn 2 jarige abonnement met korting was afgelopen. Vanaf Eind maart heb ik wekelijks contact gehad met Ben om te vragen hoe het er voor stond. Iedere keer gaf men aan dat men de aanvraag nummerbehoud zou gaan doen en dat ik een compensatie zou krijgen van mijn T-Mobile kosten. Wat mij al ontzettend begon te irriteren omdat de aanvraag gewoon niet werd gedaan bij T-Mobile...hier belde ik ook iedere keer naar toe om de aanvraag te verifieeren. Rond 20 april weer gebeld naar Ben. Vervolgens weer hetzelfde verhaal. Dat men alles zou gaan regelen etc. Toen heb ik aangegeven om alles stop te zetten. Ik wilde niet meer verder in zee met Ben. Alle begrip van klantenservice, die mij de bevestiging zouden sturen om hetgeen te beindigen wat nog steeds niet in gang was gezet. Ook hier weer wekelijks contact over gehad omdat ik naar een andere provider wilde en geen verassing wilde met dubbele kosten. Diverse keren toezegging gehad dat hier geen sprake van zou zijn. Overstappen kon en ik zou geen abonnement bij Ben gaan krijgen. Nu in juni..krijg ik toch een factuur van Ben..voor ingang contract. Terwijl ik al bij een andere provider zit. Ook heeft Ben na het stoppen van mijn contract overgegaan tot de aanvraag nummerbehoud. Waardoor ik deze niet meer beschikbaar kreeg voor mijn nieuwe provider. Ook deze blokkade zou Ben opheffen per direkt. Is ook niet gebeurt en laten nieuwe provider vervolgens doodleuk 60 dagen wachten. Conclusie. Ben service zeer slecht. Klantenservice zitten daar om telefoon aan te nemen, maar mogen zelf niets regelen. Alles moet weer worden gedaan door collega's die er niet zijn..en die je ook dus niet zelf mag spreken. Ben heeft waarschijnlijk de klantenservice uitbesteed aan een clubje studenten. Maar ze kunnen en mogen niets doen van Ben.

    Reageer

  • 0

    Julie zegt:
    • 22222
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    I have been trying to phone them for weeks to cancel my sim only, monthly subscription. I have already moved my number to another company but they are still charging me and I need to cancel my contract. This morning I called from abroad (to a 06 number)at 9am with a wait time reported online of 2 minutes. After 15 minutes I had to hang up because of the cost. I need to cancel this account so tried stopping my automatic payment and they immediately threatened me with extra charges - from a no-reply email address.

    Disgusting company !!!

    Reageer

  • 0

    Marion zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 33333
    • 44444

    Ik heb inmiddels keurig via de klantenservice antwoord op een mailtje ontvangen.
    Ik neem aan dat ik op de volgende mail ook wel antwoord zal krijgen.
    Ik neem dus bij deze mijn vorige ervaring terug en bedank de klantenservice voor het uitgebreide antwoord.

    Reageer

  • 0

    Marion zegt:
    • 33333
    • 55555
    • 11111
    • 11111

    Probeer vauit het buitenland te bellen. Wachttijden zijn HEEL lang. Is niet te doen en niet te betalen.
    Heb al drie mails gestuurd ....krijg ook geen reactie.
    Rekening is te hoog en wordt automatisch afgeschreven.
    Ik ben nu ruim twee jaar bij Ben...alles ging goed totdat ik een sim only abonnement had. Nu kan ik ze opeens niet meer bereiken.
    Jammer want eigenlijk was ik best tevreden.

    Reageer

  • 0

    Dennie zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    waardeloos. Data telefonisch laten blokkeren voor alle 4 abonnementen; toch regelmatig weer actief. Twee weken geleden een nieuwe sim kaart besteld(nano). 3 tot 5 dagen bezorgtijd. Ik wacht nu al 14 dagen!
    Op dit moment sta ik 21 minutenin de wacht. vrijdag na 47(zevenenveertig) minuten heb ik het opgegeven. Ik ben er klaar mee. Met mij meerderen. google maar eens of kijk op Facebook.

    Niet aan beginnen!!!!

    Reageer

  • 0

    Riet Dekker zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Onlangs mijn abonnement verlengd. Snel geregeld. Altijd snel geholpen via Twitter. Niks mis mee. Jammer dat anderen dat niet zo lijken te ervaren

    Reageer

  • +2

    Ria Soyer van der Laan zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Totale oordeel moet 1 ster zijn

    Reageer

  • 0

    Ria Soyer van der Laan zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 22222

    Ga niet naar Ben. Ik ben al vanaf 4 mei met een simwijziging bezig heb mijn abonnement verlengd en toen deed mijn telefoon het niet bleek dat ik een verkeerde simkaart heb ontvangen en toen heb ik een nieuwe simkaart toe gestuurd gekregen en hem geactiveerd en tot mijn verbazing deed die het ook niet, weer gebeld moest maar even geduld hebben. En hij deed het nog steeds niet, maar weer gebeld bleek de simkaart is blijven hangenin de centrale, drie weken geleden hebben ze een mail naar de TD gestuurd maar tot op vandaag doet mijn telefoon het nog steeds niet ,ze hebben zeker heel veel klachten,vandaag maar weer gebeld en krijg nu weer een nieuwe simkaart toe gestuurd,ben heel benieuwd of die het dan gaat doen.ik ben benieuwd of BEN met een compensatie komt dat ik vanaf 4 mei al niet kan bellen of gebeld worden, ze hebben er geen boodschap aan dat ik een hartpatiënt thuis heb. Heb benieuwd naar de reactie van Ben.

    zodiak zegt:

    tis overal hetzelfde , er word niet geluisterd naar de klanten ze doen maar wat in het wilde weg. Enige oplossing is en dat heb ik ook gedaan; stuur een aangetekende brief en eis ontbinding van de overeenkomst op grond van wanprestatie, geef in het kort aan wat je allemaal geprobeerd hebt zonder enig resultaat.En vervolgens zo snel mogelijk wegwezen daar

    Reageer

  • +1

    Bart zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Als je een idee wilt krijgen hoe het voelt om een oneindigheid in de hel te moeten vertoeven, dan kan ik het zeer aanraden om een abonnement bij Ben.nl te nemen.

    Reageer

  • 0

    Bert zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Vanaf 13 december 2014!!! Is het niet meer mogelijk om te bellen of gebruik van internet te maken.
    navraag bij BEN levert een bak met frustratie op, daar zijn alle stoppen doorgeslagen als het gaat om niet leveren van service.
    Talloze keren gebeld, allemaal beloftes gekregen maar geen enkele wordt nagekomen.
    Prive hebben we 4 nummers bij Ben en zakelijk 308!
    Iedere keer weer meer dan half uur in de wacht, geen enkele poging om te helpen, nee we sturen uw vraag door....Nou..ik weet niet of iemand van Ben dit leest, maar vanaf vrijdag ga ik alle nummers opzeggen. Ben er klaar mee, beloofde compensatie kan ik naar fluiten als ik opzeg, maar de frustratie zit zo hoog.
    Dat een bedrijf wat net als alle anderen moet knokken om haar klanten zo kan omgaan met haar huidige klanten...geen woorden voor.

    Reageer

  • 0

    H Louwerse zegt:
    • 44444
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Heb sinds paar jaar twee abonnementen bij Ben. Beide nummers werken. Gek genoeg heb ik twee verschillende klantnummers. Kreeg eerst nog voor beide abonnementen maandelijks een factuurnotificatie in mijn emailbox. Sinds meer dan een jaar nog maar voor 1 abonnement. Voor dat abonnement kan ik ook inloggen via Mijn Ben. Voor het andere niet meer. Nieuw account daarvoor aanmaken lukt ook niet; geeft foutmelding. Op melding via hun online meldingsformulier ontvang ik geen reactie.Klantenservice is onbereikbaar.
    BEN is een puinhoop en onbereikbaar. BEN het zat. BEN daar weg.

    Reageer

  • 0

    marlijn lafarre zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    ik ben overgestapt naar Ben vanaf prepaid t-mobile. Nummerbehoud is aangevraagd en goedgekeurd. Vervolgens wordt mijn oude nummer afgesloten en het nummerbehoud niet doorgevoerd. Zelfs de status van mijn aanvraag, die nu al 2 weken loopt, is uit mijn persoonlijke Ben-pagina gewist.
    Ik ben ten einde raad. Ik heb al 6 uur gebeld met BEN er wordt van alles beloofd maar er gebeurt niks. Mijn zus is een twitter-actie gestart, daarop werd wel gereageerd maar met hetzelfde resultaat: niks. Ik kan mijn oude nummer op 18 juli! terug krijgen terwijl dat volgens hun eigen regels 2/3 dagen duurt. Ik ben mindervalide en totaal afhankelijk van mijn telefoon en mijn oude nummer. Ik besta nu niet meer. Heb maar een prepaid van Lebara gekocht.
    BEN had moeten blijven waar ze waren: WEG!

    Reageer

  • 0

    Philip zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 11111
    • 22222

    Zolang er niets gebeurd, is het een fijn abonnement. Zodra er iets via de klantenservice moet verlopen zoals verlenging of opzeggen etc. beginnen de problemen. Lange wachttijden, primitieve website waar niet kan opzeggen. Personeel klantenservice is vriendelijk, de organisatie "Ben" heeft maling aan de klant.


    Met vriendelijke groet,

    Philip

    Reageer

  • 0

    Asil zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 22222

    Als ik de reacties hier lees, vind ik het werkelijk ongelooflijk dat dit bestaat..
    Ik heb een 3G abonnement afgesloten bij Ben. Naast haar normale bundel.
    Dit zou ingaan per 1 mei
    Maar tot op de dag vandaag heeft mijn dochter geen 3G.
    Waar ik heel boos van word, is dat je vreselijk lang bij de klantenservice in de wacht staat (en ik heb nu al 8 keer gebeld) en steeds weer met een kluitje in het riet word gestuurd.
    Ook via email krijg ik geen reacties
    Soms werkt iets gewoon niet, vervelend maar waar.
    Wat ik mis bij Ben is een stukje COULANCE
    Ik kan simpelweg niet van het abonnement afkomen
    Ze houden je gewoon vast, en je kan geen kant op, simpelweg omdat zei die macht hebben.
    Nu ga ik de ombudsman inschakelen.. Heel jammer dat het zo moet

    zodiak zegt:

    gewoon een aangetekende sturen en eisen om ontbinding van de overeenkomst op grond van wanprestatie. In het kort alles erbij vermelden wat je al hebt ondernomen zonder resultaat.

    Reageer

  • 0

    Gerdy zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Alleen maar superslecht ervaringen met BEN. Alle afspraken die je maakt worden niet nagekomen. Klantenservice is niet of zeer slecht te bereiken. Wachttijd is minimaal 45 minuten.

    Reageer

  • 0

    Joke Brasser zegt:
    • 44444
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Abonnee sinds 2009. Nooit een klacht gehad tot een maand geleden. Moest nieuwe inlognaam aanmaken. Daarna was ik een zgn nieuwe klant en mocht ik niet naar het buitenland bellen. Eerst 2 rekeningen betalen. Goed dat is recht gezet na uren bellen met de klantenservice. Sinds die nieuwe inlognaam is iedereen die mij belt onbekend. Irritant, frustrerend en ook de voicemail die zij voor mij hebben aangezet doet het niet. Als ik dus niet direkt opneem, heb ik geen idee wie mij heeft gebeld. Klantenservice kan er niets aan doen. Foutje in het systeem dat opgelost moet worden maar wat na een maand nog niet is opgelost. Ben was oke en is nu vreselijk. Geen klant worden dus

    Reageer

  • 0

    Peter zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ging jaren goed. Totdat BEN een nieuw computersysteem kreeg (1-3-2015) en mijn telefoon gestolen werd (11-3-2015). Sindsdien BEN eerst 5 weken onbereikbaar. Login defect. Slechte helpdesk (wel beleefd, maar probleem niet opgelost). Eindelijk SIM toegestuurd gekregen, maar het lukt de sufferds niet om deze te activeren. Arme mensen van de helpdesk komen ook niet verder. Moeten naar de interne technische afdeling maar die is niet bereikbaar, koppelt niets terug en regelt niets. Hebben ze intern ook al melding van gemaakt maar niets helpt. Nu al meer dan 2 maanden zonder mijn eigen nummer. Weg gaan kan nu niet, moet het eerst doen. Facturen worden wel afgeschreven.
    Blijf weg bij dit bedrijf!! NIET doen!!Ramp.

    Ik was Ben. Ben zo snel mogelijk weg.

    Reageer

  • 0

    Door zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    WAARDELOZE service. Had al jaren een mini-abonnement bij Ben (sim only). Eind maart kocht ik een smartphone en op 1 april (echt waar) liet ik het abonnement uitbreiden met meer belminuten en MB's. Ik kreeg een nieuwe simkaart toegestuurd. Dit alles moest telefonisch worden geregeld, want via de website kun je al een tijd niets fatsoenlijk regelen. De simkaart doet het, maar op 'Ik Ben' staat nog steeds dat ik een abonnement met 50 belminuten heb. Dat moeten er 300 zijn, zoals de dame of heer aan de lijn ook steeds bevestigt! Kennelijk bestaan er daar twee systemen naast elkaar... Ik heb dus zogenaamd, volgens de ik-pagina, kosten gemaakt buiten mijn belbundel. Ook staan er nog steeds de oude simkaartgegevens (dus oude, foute PIN- en PUK-code). Ik heb hier al minstens vier keer over gebeld (wachttijd per telefoontje meer dan een half uur). Krijg steeds een vriendelijke heer of dame aan de lijn, maar er wordt van alles beloofd (ik zou een bevestigingsmail van het probleem krijgen, en wéér een mail als het verholpen zou zijn), maar er gebeurt al anderhalve maand helemaal NIETS. Een contactformulier online vullen is eveneens zinloos: geen reactie.

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring