Ben.nl


Prijs 3.053.053.053.053.05
Levering2.422.422.422.422.42
Ondersteuning1.651.651.651.651.65
Totaal oordeel1.881.881.881.881.88

Ben.nl is een van oorsprong Nederlandse telecomprovider.Tegenwoordig is Ben een aanbieder van simkaart-abonnementen voor mobiele telefoons en onderdeel van T-Mobile. Met Ben bel je daarom ook via het T-Mobile netwerk.

Ben biedt 3 verschillende simonly abonnementen aan met daarbij optioneel mobiel internet of extra belminuten / smsjes.

Wat is jouw ervaring met Ben? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Ben.nl vind je hieronder.


69 Positief 204 Negatief 347 reviews - gemiddelde: 2.252.252.252.252.25 4.5 uit 10

347 Ervaringen voor Ben.nl

  • +1

    Somar zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ben is duur, het bereik is niet om over te spreken (lees slecht) en 90% van de tijd functioneert de website niet of niet goed, hierdoor is er bijvoorbeeld geen verzendknop op contactformulieren aanwezig, kan je je facturen niet kan downloaden of kom je erachter dat de facturen gewoonweg op onbetaald staan terwijl de factuur al een maand geleden betaald kan zijn. Al met al, nooit meer Ben!

    Reageer

  • 0

    Mary zegt:

    Jemig Arjette...kippevel! Ik wil jullie heel erg veel skrttee wensen in deze moeilijke tijd!Ik denk aan je, er zijn nu veel belangrijker dingen. groetjes Manuela

    Reageer

  • -2

    David zegt:

    Langs deze weg wil ik u nog even laten weten dat mijn zus en ik enorm hebben geonten van de prachtige Zomeravondvaart door de vesting en Karnemelksloot met het aangrenzende Naardermeer-gebied, die wij gisterenavond hebben meegemaakt. Het was een heel geslaagde en gezellige avond met een prima tekst en uitleg van het gebied, en bezienswaardigheden daarin, van de schipper.Met vriendelijke groet, J. de Vries

    Reageer

  • 0

    Ricc zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 44444
    • 44444

    Zit al bijna 3 jaar bij BEN. Zie veel negatieve reacties. Hier verder nooit problemen gehad met BEN. Wil wel binnenkort overstappen omdat er nu aanbieders zijn die een stuk goedkoper aanbieden. 3 jaar geleden was BEN wel altijd de goedkoopste.
    Algeheel ben ik verder altijd tevreden geweest met BEN.

    Gr, Ricc

    Reageer

  • +1

    Ro zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Klantenservice is waardeloos, en op de rekening staan niet gemaakte kosten: een rekening voor internetten in Frankrijk om 03.00u s'nachts, toen ik toch echt op 1 oor lag. Opzegging werd onmiddellijk geregeld, maar ging twee weken later al in. Dus nummer kwijt, vanwege de 'procedure'. Je daar op wijzen is kennelijk te veel moeite. Bij de klantenservice iemand die je tien minuten lang alleen mar inwrijft dat het JOUW schuld is. Kies voor een goede provider, en dus NIET voor Ben!

    Reageer

  • 0

    ricopaauw zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Vanmiddag kontakt gehad met klantenservice van Ben.Ik heb al maanden geen abonnement meer bij Ben.Elke maaand echter een nieuwe rekening en het bedrag van mn rekening afgeschreven.De afgeschreven bedragen van mijn giro zouden teruggestort worden volgens de klantendienst en mijn maandelijkse foutieve rekeningen zouden GESTOPT worden.Tot mijn stomme verbazing ligt er nu wederom een nieuwe rekening van Augustus in de mailbox.Bovendien een dreigmail dat mijn vorige rekeningen nu naar een incassoburo gaan met extra kosten EN dat gegevens aan de Stichting Preventel worden doorgegeven en de mededeling :Registratie bij Preventel zal tot gevolg hebben dat je geen nieuw abonnement meer kunt afsluiten bij Ben en andere aanbieders. Terwijl ik 3 keer een schriftelijke annuleringsbevestiging heb ontvangen van BEN.Hoe moet dit verder?Ik wordt er compleet gek van .
    Mocht U overwegen een abonnement bij BEN te nemen bedenk dan dat een relatie met Ben een relatie forever is.Je komt nooit meer van ze af.
    Overweeg naar Kassa en/of Kannietwaarzijn vd VARA te stappen.Wie gaat er mee?

    Reageer

  • 0

    Vera zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ontzettend slechte klantenservice. Slecht bereikbaar, slechte oplossingen voor problemen. En, het is ALTIJD de klant zijn schuld. Onterechte facturen, onterechte incasso's. Je dwingen om te betalen voordat er een oplossing komt.. Terwijl er NOOIT een abonnement is doorgezet. Ik heb me gelukkig op tijd bedacht om niet voor deze enorm slechte provider te kiezen! Hierbij bent u gewaarschuwd! Ga niet met deze mensen in zee!

    Reageer

  • 0

    Leen van Rossum zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ben reageerde niet op een klacht, dat er onterecht herinneringskosten in rekening woeden gebracht, welke bovendien het meervoud van een te betalen bedrag zijn
    Ook worden niet gebruikte internetbundels in rekening gebracht
    Naar ben verstuurde mails worden teruggestuurd
    Wel dreigementen ,dat als er niet wordt betaald ,weer extra herinneringskosten kosten in rekening zullen worden gebracht
    Ik wordt hier moedeloos van , en vraag u mij te helpen om te zoeken naar een oplossing, want dit riekt naar een criminele organisatie
    Monster L van Rossum
    07-03-1931

    Reageer

  • 0

    E. Bulthuis zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Alles wat er mis kan gaan gaat mis en dan is de klantenservice ook nog niet bereid je te helpen.

    Reageer

  • 0

    tpierlo zegt:
    • 33333
    • 22222
    • 11111
    • 22222

    Wat een ..... provider.
    Nummer behoud aangevraagd maar was te lastig, dus daarom maar het aangeboden nummer geaccepteerd. Nu een maand later en 5 telefoontjes en kluitjes (in het riet) later kan ik nog steeds niet bellen.
    Wordt wel vriendelijk te woord gestaan alleen het gevolg is een drama...

    Reageer

  • 0

    Mad zegt:

    I closed my contract 5 months ago because I was moving country, and BEN are still sending me automatic bills. These are bills for a service that they have confirmed themselves is cancelled.

    I've contacted them more than 8 times to ask what is going on, but the bills just keep on coming. The Ben staff don't even have control over their own monstrous automatic emailing and billing machine.

    On two occasions they have emailed me to say more-or-less "oh dear, we don't know what is wrong either", it was from a no-reply email address. They are not even a single step closer to solving it, after 5 months.

    Reageer

  • +1

    Greetje zegt:
    • 44444
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Heb een abonnement aangevraagd op 14 juni j.l met nummerbehoud. Dit laatste lukte niet. Gevraagd of het tijdelijke nummer kon worden geactiveerd. Dat was oké en ik kreeg een bevestiging per email op 23 juli. Nog steeds kan ik niet gebeld worden of bellen. Ik heb inmiddels 7 x de klantenservice aan de lijn gehad. Ze hebben steeds andere smoesjes: naar een verkeerde afdeling gestuurd, niets mee gedaan, vergissing, ik moet geduld hebben, ik moet maar een klacht indienen, ik kan het abonnement opzeggen etc. Maar nu kan ik nog steeds niet bellen en ik ben niet bereikbaar.
    Zeer slechte service dus!!!

    Reageer

  • 0

    Leon zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik zag een aanbieding voor een sim only abonnement. Heb deze meteen aangevraagd. Maar bij de bevestiging vanuit Ben kreeg ik 2 verschillende bevestigingen. Ik had 2 bestellingen gedaan? Maar meteen de klantenservice gebeld, na 40 minuten eindelijk iemand aan de lijn. Ze zagen in het systeem dat er inderdaad door hen een fout was gemaakt en dat ze 1 sim kaart zouden opsturen en de andere zouden annuleren. Maar 3 dagen kreeg ik toch 2 simkaarten via de post geleverd. Weer de klantenservice gebeld, wachttijd 35 minuten. Wederom was het hun fout. Ik zou een mail ontvangen met daarin een instructie hoe ik alsnog de andere simkaart retour kon sturen maar helaas ik kreeg maar geen mail. Ik wilde weer gaan bellen maar zag op de website dat de wachttijd 55 minuten was. Daarom het contactformulier ingevuld. Maar ook hierop geen enkele reactie meer gehad. Ik was er klaar mee en besloot om beide simkaarten aangetekend retour te sturen. Daarop kreeg ik na een aantal dagen wel een reactie dat ze het jammer vonden dat ik als klant weg ben gegaan. Ik dacht er dus vanaf te zijn totdat ik 3 weken later een mail kreeg met daarin mijn eerste facturen van Ben. Deze werden natuurlijk automatisch afgeschreven. Maar weer bellen. Nu was de wachttijd maar 23 minuten dus vrij snel een medewerker aan de lijn. Wederom werd er aangegeven dat het inderdaad hun fout was en dat ze het betaalde bedragen terug naar mijn rekening zouden overmaken. We zijn nu alweer een week verder maar er is nog geen actie ondernomen door Ben. Voor mij is het dus een duidelijk verhaal om nooit meer voor Ben te kiezen. Ik hoop dat mensen eerst goed nadenken of het verstandig is om wel over te stappen naar Ben.

    Reageer

  • 0

    colette zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    ik baal ervan dat als je een probleem mailt, je tzt een antwoord krijgt van een noreply email.
    Dus je moet elke keer weer opnieuw beginnen met je probleem in het contactformulier.
    bovendien wilde ik vorig jaar mijn abonnement naar beneden aanpassen, dat kon via een button op mijn homepage. Mij werd aangeraden eerst mijn abonnement te verlengen en dit naderhand te doen. Nadat ik dit gedaan had, was die optie niet langer beschikbaar, ik zit nu dus weer 2 jaar vast aan een te uitgebreid abonnement.

    Reageer

  • 0

    Sylvia de Graaf zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Sinds April 2015 zou mijn abonnement omgezet worden in een "sim only". Tot op heden wordt er elke maand een veel hoger en steeds verschillend bedrag van mijn rekening afgetrokken. Heb al meerdere malen gebeld en sta dan een halfuur in de wacht. Als je ze mailt krijg je geen antwoord. Als het je gelukt is om de klantenservice wel aan de lijn te krijgen wordt er beloofd dat ze het uitzoeken en zullen oplossen. Er gebeurt echter helemaal niets. Nadat ik het laatste, wederom te hoge,incassobedrag heb laten storneren ontving ik(opeens wel snel)een mail waarin gedreigd werd met een incasso en het afsluiten van het abonnement. Dit alles terwijl Ben de afspraken niet nakomt en niets regelt. Ik zou een incasso op Ben moeten afsturen, krijg immers nog veel geld van Ben. Indien het volgende maand weer niet geregeld is ga ik andere hulptroepen inschakelen.

    Emilie zegt:

    Mijn vriend heeft het zelfde probleem.
    Sim only met veels te hoge en verschillende rekeningen.
    Jij inmiddels opgelost? En wat voor hulptroepen denk je dan aan?

    Reageer

  • -1

    Paul Klaver zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 11111
    • 22222

    Nu al 5 dagen aan het bellen met de klantenservice van Ben om een simkaart geactiveerd te krijgen, beloven van alles maar er gebeurt niets, wat een .......bedrijf.

    Reageer

  • -2

    stefan peters zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Zeer slechte klantenservice. Lijkt van buiten op een georganiseerd en degelijk bedrijf. Slecht bereik, slechte internetverbindingen.

    Reageer

  • +1

    Miquel zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wat een waardeloos bedrijf. Je wordt opgelicht met de prijs; mijn ervaring.
    Ik heb 2 jaar geleden twee Ben abonnementen afgesloten elke maand betaalde ik het bedrag wat ik heb afgenomen, echter in de laatste 3 maanden moest ik het 3 voudige betalen. Terwijl niks veranderd is. Roaming is van dag 1 uitgezet. Ik heb contact opgenomen met Ben, het duurde gemiddeld 30-40min voordat zij opnemen dan geven ze aan dat ze het gaan uitzoeken. Ik zou binnen 2 weken teruggebeld worden. Tot aan vandaag heeft Ben mij niet terug gebeld (2mnd verder) ik heb hun wel 4x gebeld om te vragen hoe dit nu komt en of ze dit nu uitgezocht hebben. Ik krijg zeer onduidelijk antwoord. En geven aan dat ze het gaan uitzoeken, al weer! Op dit moment heb ik de betaling geblokkeerd tot het opgelost wordt. Nu het geblokkeerd is krijg ik mailtjes en sms of ik wil betalen. Ze dreigen met incasso bureau. Dan maar via de rechter!
    Tevens is het bereik is zeer slecht. Als ik mijn dochter wil bellen dan gaat haar telefoon direct naar haar voicemail. Gaat dus bij haar niet over. Ook haar vriendinnen hebben aangegeven dat zijn niet bereikbaar is. Dus dit betekend dat zij paar min later een bericht ontvangt van gemiste oproep. En zij moet dan de beller terug bellen. We hebben alles geprobeerd zelf de service afdeling van Ben heeft geen moeite gedaan om dit op te lossen. We zijn naar een KPN winkel geweest om naar de instellingen te kijken en dat was allemaal goed. We hebben zelfs een andere telefoon geprobeerd, helaas geen verbetering. Mijn advies met welk interessante aanbiedingen zijn ook komen betaal liever iets meer en je hebt goed bereik en service! Dus niet doen.

    Reageer

  • +1

    Cindy zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wat een slechte klantenservice. Slecht bereikbaar lang wachten. Je kan zelf niets met de website altijd naar klantenservice bellen is daar moet je 15 minuten wachten.
    Abonnement overgezet van Ben naar Ben. Maar al twee dagen geen bereikbaar. Sim kaart moet worden geactiveerd... Volgens Klantenservice kleine technische storing... kan nog twee werkdagen duren..
    Wanneer kan ik over naar een andere provider nooit meer Ben.

    Reageer

  • -2

    moma zegt:
    • 33333
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Na vele jaren klant te zijn bij BEN besloten om in juni van BEN prepaid naar BEN abonnement ( met toestel en internetbundel ) over te stappen, omdat ik toch wel tevreden WAS over BEN.
    Eerst week niet bereikbaar omdat simkaart niet geactiveerd was.
    Uiteindelijk na veel bellen wat de nodige kosten met zich mee bracht, de simkaart geactiveerd. Toen bleek het instellen van mobiel internet niet telukken met de Acer jade s waar van ik dacht dat ik wel een MOOI toestel had uitgezocht.
    Na veel gebel met de klantenserves en na dat ik bij 2 telefoon winkels met het toestel ben geweest waar men mij vertelde dat het toestel waarschijnlijk niet geschikt is voor mobielinternet weer contact gehad met Ben.
    Deze adviseerde mij het toestel ter reparatie naar ben te sturen.
    Toestel verstuurd en reactie "geen afwijkingen" mobielinternet doet het GEWOON?
    Toestel weer terug gekregen zonder instelling van internet.
    Geen inlog code om internet te activeren en of iets van een beschrijving hoe te handelen.
    Via google een beschrijving gevonden alleen als je de stappen had doorlopen dan gebeurde er ook niets.
    Bij de vraag of ik een andere toestel mag uitkiezen gezien de problemen geeft BEN geen antwoord.

    Nu 2 maanden verder en een abonnement met internet bundel waar ik tot heden nog geen gebruik van heb kunnen maken.
    Spijt spijt dat ik voor Ben gekozen heb.

    Een ZEER ontevreden klant.

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring