Belsimpel.nl


Prijs 4.34.34.34.34.3
Levering4.294.294.294.294.29
Ondersteuning3.93.93.93.93.9
Totaal oordeel4.114.114.114.114.11

belsimpelBelsimpel.nl biedt een groot aanbod van verschillende smartphone en sim only abonnementen aan. Belsimpel.nl biedt overzichtelijke en objectieve informatie aan, waarbij gericht wordt op particulieren en klein-zakelijke gebruikers. De telecomshop uit Groningen is overigens ook vaak een van de eerste die een nieuw high-end toestel verkoopt.

Wat is jouw ervaring met Belsimpel.nl? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Belsimpel.nl vind je hieronder.


1215 Positief 237 Negatief 1.625 reviews - gemiddelde: 4.154.154.154.154.15 8.3 uit 10

1.625 Ervaringen voor Belsimpel.nl

  • 0

    B.C.Klap zegt:

    Twee iphone se gekocht, de eerste had een perfecte accuduur.
    De tweede was de accuduur slechts de helft.
    Mijn klacht is niet serieus genomen.
    Na veel bellen en mailen mocht ik van de snelle omruilgarante gebruik maken n de orginele verpakking.
    Na otvangst werd ik gebeld met de mededeling dat er een beschadiging op het scherm zat.
    Dit is pure onzin!!
    Toen moest ik ineens 10% bij betalen!
    Ik heb mijn geld terruggevraagd, slechts 90% uitbetaald gekregen.
    Elders een nieuwe Iphone se gekocht, deze accu voldoet uitstekend!
    Ik koop nooit meer bij Belsimpel!

    Reageer

  • 0

    Robbert zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 55555
    • 22222

    Belsimpel heeft na totstandkoming van de koopovereenkomst eenzijdig de prijs aangepast en mij gemeld dat bijbetaling benodigd was om de order doorgang te laten vinden. Dit in verband met een foutieve prijs op hun site (EUR 229 ipv EUR 299). Iets dat in deze specifieke casus onbehoorlijk is en wat niet van mij als consument verwacht kon worden.
    De responstijd van de klantenservice is prima, derhalve alsnog twee sterren.
    Belsimpel zal ongetwijfeld reageren door te zeggen dat zij in hun recht staan. Uit jurisprudentie blijkt dat dit in vergelijkbare gevallen onmogelijk stand zou houden in een juridische procedure.
    Als consument (zonder rechtsbijstandsverzekering) is het echter niet rendabel om voor EUR 70 een zaak te starten. Een voordeel dat de grote leveranciers altijd over de consument zullen blijven houden.
    Jammer dat het zo heeft moeten lopen.

    Reageer

  • 0

    Martijn van Hout zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Waardeloze service

    Ik heb mijn IPhone 6 64GB naar Belsimpel retour gestuurd i.v.m. een defect toestel in de garantieperiode.
    Op het retourformulier, wat je kunt downloaden na aanmelding voor een retour, bleek mijn oude woonadres te bevatten. Ik heb daarop telefonisch contact gehad met iemand v.d. klantenservice met de vraag of hij mijn persoonsgegevens kon updaten en met een nieuw retourformulier kon toezenden. Hij zei me dat het voldoende was wanneer ik het oude adres doorstreepte en mijn nieuwe adres er onder schreef. Ik heb nog 2 maal gevraagd of hij dat zeker wist, aangezien de huidige bewoner(s) tevens te boek staan als identiteitsfraudeurs met online aankopen, en daarom het uiterst belangrijk is dat mijn telefoon na reparatie daar niet terecht komt, want dan weet ik wel wie de dupe is...
    Nee hoor dat komt allemaal goed, ik heb je persoonsgegevens aangepast en jouw zelf veranderde retourformulier is goed zo.
    Na 10 werkdagen kreeg ik een standaardmailtje van Belsimpel of alles goed verlopen was. Goed verlopen? Ik zit nog steeds te wachten op mijn telefoon. Op dat mailtje heb ik gereageerd dag ik nog niets ontvangen had. De reactie van Belsimpel was dat ze het dagen geleden verstuurd hadden naar (....) adres. Tot mijn schrik was dat mijn oude woonadres! Belsimpel hoe kan dat nou?? Toen ik dat las heb ik meteen de klantenservice gebeld. Daar bleken mijn persoonsgegevens de vorige keer helemaal niet aangepast te zijn, mijn oude woonadres stond er gewoon nog in. Heel slordig dus. Belsimpel ging meteen PostNL benaderen om mijn telefoon weer terug naar hen te zenden en daarna weer naar mij. Ik heb ze gevraagd om me per email op de hoogte te houden over de status van de verzending van mijn telefoon.
    Het gaat allemaal fantastisch (NIET DUS!!) want we zijn nu al 32 dagen verder en ik heb nog steeds mijn telefoon niet terug, laat staan e-mails ontvangen om me te informeren.
    Voor die paar tientjes goedkoper ga ik echt geen risico meer lopen. Ik koop voortaan mijn telefoon + abonnement wel bij een fysieke winkel van mijn provider bij mij in de buurt. Voor mij nooit geen Belsimpel meer!!

    Reageer

  • 0

    B en O zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Tot 2 maal mijn kapotte Iphone 6 onder garantie laten repareren, maar dat doen (willen) ze niet. Telefoon heeft het kapotte accu probleem als de Iphone 6S. Tot 2 maal krijg ik een defect toestel terug. Service is er niet, je mag iedere keer uitleggen wat het probleem is.

    Reageer

  • 0

    G Kapel zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Conclusie: Extreem slechte service.

    Advies: NEGATIEF koop advies.

    Achtergrond:
    In de fysieke winkel (Den Haag) een losse Samsung S7 gekocht.

    Bij thuiskomst bleek de zegel van de verpakking verbroken te zijn. In plaats daarvan was er vakkundig een doorzichtige sticker opgeplakt waardoor het niet zou opvallen dat de verpakking reeds eerder geopend was geweest.

    Hierop teruggegaan naar de winkel en dit aangekaart. Zij konden het toestel niet ruilen, die slechts 60 minuten daarvoor in de betreffende winkel gekocht was. Zij moesten het toestel opsturen naar het hoofdkantoor, waarna het hoofdkantoor weer een andere S7 gaat opsturen.

    Bij een verbroken zegel is het simpelweg onduidelijk wat daarvoor met het toestel gebeurt is.

    Mijn vertrouwen in deze winkel is volledig weg waardoor ik iedereen afraad om hier een product te bestellen of dienst af te nemen.

    Reageer

  • 0

    Pieter van der Wolf zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Duidelijke site, makkelijk kiezen, grote keuze en keurig op tijd en bestelling in zijn geheel in 1x de volgende dag geleverd.
    Zo hoort het, top!!

    Reageer

  • 0

    Said zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    GEEN GARANTIE OP MIJN AANKOOP + POGING TOT OPLICHTING OP REPARATIEKOSTEN DOOR BELSIMPEL.NL

    Heb er een Blavkberry Q10 gekocht met een bekend probleem die meerdere kopers hebben namelijk microfoon werkt na tijdje niey meer.

    Belsimpel gaf mij na drie weken de middelvinger, kreeg te horen dat mijn verzegeling en schroeven doorgedraaid om zo hun plicht om mijn toestel te repareren te ontlopen.
    Terwijl mijn mobiel nog nooit opengemaakt was, nooit mee wat gehad of ter reparatie laten opsturen aan Belsimpel

    Vervolgens boden ze mijn een reparatie buiten garantie aan die 296 euro moest kosten, terwijl dit bij meerdere reparatiecentrums tussen de 55 en 75 ligt met de bijbehoorende onderdeel.

    Zal nooit meer electronica online kopen mis het oog tot oog contact afspraken maken met de verkoper of deze de garantie zal nakomen.

    DUS PAS OP MENSEN VOOR BELSIMPEL, GOEDKOOP ID UITEINDELIJK NIET GOEDKOOP!

    Reageer

  • 0

    Lisa zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 22222

    Slechte survice.mijn toestel is binnen de garantie ter reparatie opgestuurd en is toen gemaakt.. maar helaas naar 3 dagen weer het zelfde probleem.... weer ter reparatie opgestuurd wacht nu al 3 weken.....

    Reageer

  • 0

    Freek zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 44444
    • 55555

    Hele goede telefoon voor de prijs, veel opslag en goede camera

    Reageer

  • 0

    Milou zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 33333
    • 55555

    Snelle levering, en prima service! Ook erg fijn dat je goed op de hoogte gehouden word! Zo wist ik precies hoever ze waren met het verwerken van mijn bestelling, en wanneer deze bezorgd werd. Heel fijn dat mijn telefoon er de volgende dag al was, helemaal omdat mijn oude telefoon stuk was. Super tevreden en ook mijn volgende telefoon ga ik hier bestellen!

    Reageer

  • 0

    J. zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Prima levering, gunstig qua prijs. Super betrouwbaar.
    Absolute aanrader.

    Reageer

  • 0

    Mi zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 11111
    • 22222

    Heb een iPhone 6 opgestuurd binnen de garantie termijn, wacht nu al 3 weken en heb hem nog steeds niet terug. Op de site van belsimpel staat dat het 5/10 dagen duurt en ik zit nu dus al 3 weken zonder. Als ik contact met ze maak zeggen ze dat het erg druk is en is zijn ze een beetje benauw eerlijk gezegd verder hebben ze een snelle levering en een mooie prijs maar wat garantie betreft zijn ze heel slecht

    Reageer

  • 0

    Leander zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Makkelijk, simpel en snel.

    Reageer

  • 0

    Alexander zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Belsimpel.nl kwam bij meerdere zoekopdrachten steeds als goedkoopste en snelste leverancier naar voren.

    Ik heb daarom besloten mijn bestelling bij Belsimpel te plaatsen.
    Ik werd goed op de hoogte gehouden van de bestelling, order, betaling en levering. Ook de producten waren exact zoals beschreven. Daarom wil ik oprecht mijn positieve ervaring delen en ook anderen aanraden Belsimpel.nl te kiezen.

    Reageer

  • +1

    Garry zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Prijs: zoals velen al zei goed en concurrerende. Levering: prima en snel; ik haal het af bij postNL loket, tijdens koopavond of in het weekend lekker op mijn gemak. Ondersteuning: Prima ! mijn verhaal: Acer Zest plus bestel als cadeau voor mijn moeder, Acer toestellen in Nederland ondersteunt alleen Europese talen en geen Chinese, heel teleurstellend voor een Taiwanees makerij. Een dag later direct Belsimpel klantservice gebeld en situatie(teleurstelling) uitgelegd, akkoord gegaan met retourneren van aankoop. Ik ben heel tevreden met hoe Belsimpel mijn situatie heeft behandeld.

    Reageer

  • 0

    Melissa zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Goede ervaring met Belsimpel. Waar andere webshops voor de iPhone 7 een lange kevertje hadden, kon ik bij Belsimpel bestellen en de volgende dag in huis hebben! De iPhone was wel €10 duurder, maar dat scheelde me wel weken wachten. Snel geleverd, goed verpakt en een flyer met tips erbij. Ik ben tevreden!

    Reageer

  • 0

    Jaap zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 33333
    • 44444

    De dag erna in huis en zeer tevreden over het toestel!

    Reageer

  • 0

    Jaap zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 33333
    • 44444

    De dag erna in huis en heel tevreden over het toestel!

    Reageer

  • 0

    Petra zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Laagste prijs, goede voorraad, snelle levering

    Reageer

  • 0

    Henny Stegen zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Dringend opzoek naar een nieuwe telefoon kwam ik al vrij snel uit op de LG G4.
    Prijzen liggen gelijk maar Belsimpel had de snelste levering.
    Volgende dag geleverd!
    Telefoon is gewoon super! echt een aanrader.

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring