Belsimpel.nl


Prijs 4.344.344.344.344.34
Levering4.334.334.334.334.33
Ondersteuning3.963.963.963.963.96
Totaal oordeel4.164.164.164.164.16

belsimpelBelsimpel.nl biedt een groot aanbod van verschillende smartphone en sim only abonnementen aan. Belsimpel.nl biedt overzichtelijke en objectieve informatie aan, waarbij gericht wordt op particulieren en klein-zakelijke gebruikers. De telecomshop uit Groningen is overigens ook vaak een van de eerste die een nieuw high-end toestel verkoopt.

Wat is jouw ervaring met Belsimpel.nl? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Belsimpel.nl vind je hieronder.


1041 Positief 181 Negatief 1.382 reviews - gemiddelde: 4.24.24.24.24.2 8.4 uit 10

1.382 Ervaringen voor Belsimpel.nl

  • 0

    Richard zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Belsimpel vraagt na een verlengingscontract te hebben getekend opeens om een kopie bankpas. Volgens hun eigen site niet nodig. Helaas is dat een slapende rekening en is het pasje niet te vinden. Belsimpel vraagt om dan rekeningnummer, pasnummer en vervaldatum telefonisch door te geven. Dat is geen probleem, dat staat immers in het eerste contract. Alle gegevens zijn al bekend. Na alles te hebben doorgegeven wordt dit geweigerd en toch weer en kopie gevraagd van de pas. Die is er niet en de andere rekening is niet gekoppeld aan het abonnement dat verlengt moet worden. Vervolgens wordt door belsimpel een chantage mail gestuurd: U kunt ons een kopie van uw bankpas sturen of u kunt kiezen voor het annuleren van uw bestelling. Dat zegt mij genoeg over dit bedrijf!

    Reageer

  • 0

    Kristel Alblas zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    Onlangs een Samsung galaxy s5 bij belsimpel besteld. Ging vlot en soepel, dag erop had ik hem al.
    Bij aanzetten bleek het toestel defect. Eerst contact opgenomen met provider, zij verwezen me door naar belsimpel (want telefoon werd via hen geregeld).

    Het weekend en de maandag ging erover heen maar toen werd ik terug gebeld.
    Er werd aangegeven dat het doosje van de telefoon beschadigd was.
    Hierdoor was het toestel dus niet onbeschadigd retour gekomen en kreeg ik geen nieuwe. Ik kon kiezen: of de reparatie in en wachten wat hier uit zou komen of ik kon het toestel retour krijgen, maar ja.... Die deed het niet. Wilde ik alsnog van het abonnement af? Dan zouden zij het toestel innemen en kreeg ik 90% van de aankoopwaarde terug. Aangezien ik een abonnement had en het pakketje dus niet onbeschadigd retour was gekomen zou dit laatste inhouden dat ík 10% van de waarde van het toestel zou moeten betalen.

    Ik viel een beetje stil. Doosje beschadigd? Bleek dat ik om het doosje open te krijgen ik de sticker te er doorgescheurd had en er dus karton van de bovenkant van het doosje af was....

    Ik heb aangegeven niet akkoord te gaan met deze absurde gang van zaken.
    Ik maak geen doosje open in de wetenschap dat ik een uur later een kapot toestel moet retourneren.

    We zijn nu in conclaaf over wat redelijkerwijs inhoudt voor wat betreft de beschadiging van het doosje. In de voorwaarde is namelijk te lezen dat als het product redelijkerwijs onbeschadigd retour is gekomen, er niets aan de hand is. Ik vind dit dus slaan op mijn retourpakket, zij niet.

    Als ik de kans krijg direct van dit abonnement af te komen, dan doe ik dit. Want ik vind dit een ontzettend onklantvriendelijke en belachelijk manier van doen.

    Reageer

  • 0

    hibrwi zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Bij Belsimpel een Iphone 6 aangeschaft. Drie dagen na ingebruikname doet de Iphone niets meer ik neem contact op met de klantenservice. Deze adviseert mij om de Iphone aan te melden als een DOA zodat men het toestel kan omruilen voor een nieuw toestel. Toestel opgestuurd.
    Vervolgens neemt belsimpel contact met mij op dat er een krasje op het toestel zou zitten?? Ik kan kiezen 1) 75% van het aankoopbedrag retour 2) toestel defect retour 3) toestel opsturen voor reparatie. Omdat ik niet zonder toestel kan ben ik onder protest akkoord gegaan met reparatie.
    We hebben het over een Iphone van 3 dagen oud! Volgens de voorwaarden van belsimpel zou ik een nieuw toestel moeten krijgen. Wat mij logisch lijkt. Maar nu zou er een krasje op het toestel zitten waardoor men niet wil omruilen.
    Ik heb ook nog contact opgenomen met Apple over deze situatie. Men geeft aan dat men het toestel gewoon zou omruilen voor een nieuw toestel wanneer ik het bij Apple zelf had gekocht.

    Reageer

  • 0

    Kattenfreak zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Telefoontje besteld bij Belsimpel... maar stom stom stom... ik vul het verkeerde huisnummer in, een huisnummer dat niet bestaat. Dus ik bel Post.nl, die zegt dat ik Belsimpel moet bellen Ik bel Belsimpel... die zegt dat ik Post.nl moet bellen. Ik leg uit dat ik dat zojuist gedaan heb en zij mij naar Belsimpel verwijzen omdat zij de opdrachtgever zijn en zij de gegevens moeten veranderen. En dan gaat het mis.

    Ik krijg maar geen pakketje en bel Belsimpel nog maar eens. Het pakketje is bij Post.nl kwijt geraakt en ze kunnen het niet vinden. Post.nl gaat een onderzoek starten zo wordt mij verteld en dat duurt maximaal 5 werdagen. Ik wordt nog teruggebeld, zo wordt mij verteld en anders krijg ik een nieuw toestel van hun.

    U raad het al... ik wordt niet teruggebeld....

    Dus klim ik zelf nog maar eens aan de telefoon...

    Meneer, Uw pakketje is zoek en Post.nl is een onderzoek gestart.. we hebben nog niks van Post.nl gehoord... en we wachten op de uitkomst van het onderzoek.
    Waarop ik zeg: moet U luisteren... het is een probleem tusen U en Post.nl, het is niet mijn probleem. Ik heb bij u een telefoontje besteld en betaald, dus ik vind dat U moet leveren.

    Waarop ik als antwoord krijg.. ja maar meneer.. het is UW SCHULD... U heeft een verkeerd adres ingevuld.

    Nee Belsimpel... het is NIET mijn schuld dat het pakketje zoek is. Normaal gesproken wordt een pakketje dat onbestelbaar is terug gestuurd naar de afzender, Belsimpel dus.

    Ik eis dat Belsimpel hun belofte waarmaakt dat ik een nieuw telefoontje krijg zoals mij beloofd is... immers als het kwijtgeraakte telefoontje weer boven water komt wordt het teruggestuurd naar Belsimpel.

    Maar goed... dat dat telefoontje kwijt is is niet mij probleem zo zeg ik tegen de persoon aan de andere kant... het is een probleem tussen Belsimpel en Post.nl

    Waarop de persoon aan de andere kant van de lijn zegt... we wachten de uitslag van het onderzoek af GRRRRRRRRRRRR.....

    Kortom: hele slechte service, niet oplossingsgerichte maar rigide klantenservice... nou ja.. service... totaal geen service.

    Dit telefoongesprek kan worden opgenomen voor trainigsdoeleinden
    van onze medewerkers krijg je te horen als je Belsimpel belt... ik hoop dat ze het eens terug luisteren en dan kijken vanuit de positie van de klant.

    Nogmaals: het probleem ligt niet bij mij.... het is een probleem tussen Belsimpel.nl alsopdrachtgever en Post.nl. Maar Belsimpel wentelt het af op de klant en laat hem in de kou staan, neemt hen niet serieus.

    Kortom: slechte klanten'service', rigide... en uiteraard heb ik nog steeds geen telefoontje en heb ik verder niks meer gehoord.

    Dus ik overweeg de koop te ontbinden... kijk ik in de voorwaarden.. daar staat dat ik het toestel onbeschadigd in de originele verpakking terug moet sturen... MAAR IK HEB GEEN TOESTEL BELSIMPEL!!!!!!!!!!

    Wie een goede tip heeft mag het zeggen.

    Reageer

  • 0

    John Bemelmans zegt:
    • 55555
    • 44444
    • 55555
    • 55555

    Ik heb de Huawei Ascend P7 gekocht, incl. hoesje en antivirus. De levering duurde even omdat iets niet voorradig was.
    Maar het wachten werd beloond met een mooie telefoon, die het geld waard is! Ook het hoesje is erg fijn: als je het klepje opent springt vanzelf het beeldscherm aan.
    Ik werd keurig op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling.

    Reageer

  • 0

    Anne-Willem de Haan zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Voor de zaak via Belsimpel.nl een iPhone 6 aangeschaft. Zowel het bestel en betalingsproces als het afleveringsproces verliep vlekkeloos. Ik werd goed op de hoogte gehouden betreft de voortgang van de bestelling. Belsimpel.nl zet scherpe prijzen neer. De klantenservice werkt ook top. Na een mail te hebben gestuurd binnen enkele uren een antwoord. Wat ze zeggen doen ze. Topservice. Ga zo door!

    Reageer

  • 0

    Henk zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Tweede keer een telefoon besteld bij belsimpel.nl

    Net zoals de vorige keer prima en snel afgehandeld. Scherpe prijzen en zeer snelle verzending.

    Verder geen communicatie gehad met belsimpel, wat alleen maar positief is. Geen gedoe etc.

    Absolute aanrader voor mensen die snel een toestel nodig hebben en weten wat ze willen.

    Reageer

  • 0

    Arna zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Samsung 4 mini gekocht, was bij belsimpel zeker de laagste prijs van allemaal!!
    Levering en de ondersteuning daarbij was snel en duidelijk. Alles is via mailverkeer te volgen. Kortom een zeer prettige ervaring.

    Reageer

  • 0

    H. Nijmeijer zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Wij kopen al onze telefoons bij Belsimpel en zijn tot nu toe altijd snel geholpen. Dit geldt voor zowel via de website als in de winkel.
    Jammer is wel dat je op de website niet kan zien of een bepaald model op voorraad is in de winkel. Hiervoor moet je bellen en zelfs dan kunnen ze je niet altijd een goed antwoord geven.

    Reageer

  • 0

    Paul zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Bestellen ging gesmeerd. Telefoon volgende dag in huis. Werd goed op de hoogte gehouden omtrent logistieke proces. Geen ondersteuning nodig gehad, dus geen commentaar. Product voldoet goed, geen klachten.

    Reageer

  • 0

    Mevr.H.Aulia-Purvis zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Zeer goed en zeer betrouwbaar.

    Reageer

  • 0

    Colinda zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Op 2 dagen na wacht ik nu al 4 weken op mijn toestel. Als ik belsimpel bel of mail krijg ik als reactie dat zij wachten op vodafone. Ze kunnen verder niks doen. Een belletje naar vodafone waarom het zo lang duurt om mijn abonnement om te zetten is niet mogelijk. Dat doen ze niet. Het is gewoon afwachten tot het lukt. De einddatum van mijn abonnement bij vodafone was 4 maanden terug, dus dat kan het probleem niet zijn. Ik hoop dat ik m'n telefoon ooit nog krijg, maar ik bestel NOOIT meer via belsimpel en ik zal het ook zeker iedereen afraden.

    Jurian zegt:

    Dag Colin,

    Vodafone kan er niks aan doen dat de mobiel nog niet geleverd is. u zou belsimpel moeten bellen en vragen welke vervoerder het regelt. Deze kunt u dan vervolgens bellen. Vergeet dan niet om het ordernummer op te vragen van de verzender (zoals postnl, FedEx, dpd , etc). Belsimpel kan hier simpelweg niks aan doen. U kunt een claim bij de vervoerder indienen als ze de zending (uw mobiel) kwijt zijn.

    Hopende u genoeg te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Jurian Paulussen

    Reageer

  • 0

    Yvonne zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Geleverd zoals afgesproken voor een scherpe prijs. Hoe Belsimpel met klachten of vragen omgaat weet ik niet. Ik heb verder geen contact met ze gehad.

    Reageer

  • 0

    Corina Bregman zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 44444
    • 44444

    Het is niet onze eerste mobiel via belsimpel en hebben goede ervaring vandaar dat ik hem ook hier heb gekocht.Bij ons is echter nog nooit een mobiel kapot gegaan dus die ervaring heb ik niet

    Reageer

  • 0

    Mts Heida-de Bie zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    De bestelling bij Belsimpel was zo klaar. Je wordt goed op de hoogte gehouden via mail waar het pakketje zich bevindt. Na Bestelling werd de gsm binnen 1 werkdag geleverd.

    Reageer

  • +1

    haijo zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Ik koop vaker bij belsimpel en ik ben dan ook super tevreden met de levering en de gekochte producten.
    snelle levering dus.
    Simpel en overzichtelijke site.
    tot nu toe super.

    Reageer

  • 0

    Karol Rosen zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 55555
    • 44444

    zeer snelle levering, goede prijs. Transactie zonder problemen. Grote ervaring zo!!

    Reageer

  • -1

    Emile zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Top! Een halve dag later al geleverd. Complete telefoon met alles er op en er aan. Leuk prijsje. Erg tevreden, voor herhaling vatbaar!

    Reageer

  • 0

    Bregje zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 44444
    • 55555

    De ene dag besteld, de volgende dag al in huis.
    Werd keurig op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Een vlotte levering die aan mijn verwachting voldoet. Kortom zeker voor herhaling vatbaar.

    Reageer

  • 0

    HA Grothues zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Een dikke nul en nooit weer. Ons nieuwe toestel is kapot geleverd, en hebben we dezelfde dag nog retour gedaan. Ontzettend arrogante retourneren afdeling. We kunnen beslissen, of een reperatie van 50 euro voor een nieuw geleverd toestel wat het nog nooit heeft gedaan, of het toestel wordt vernietigd. Bel simpel is voor ons bel moeilijk geworden want het abonnement loopt wel gewoon. Voor ons is het "gratis" geleverde toestel bij het abonnement niet meer dan een lokkertje om mensen te misleiden.

    HA Grothues zegt:

    We hebben gevraagd onze reactie te verwijderen omdat belsimpel contact met ons heeft opgenomen en bereid is de reparatie te betalen. M.V.G.

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring