Belsimpel.nl


Prijs 4.374.374.374.374.37
Levering4.334.334.334.334.33
Ondersteuning3.953.953.953.953.95
Totaal oordeel4.174.174.174.174.17

belsimpel3 Belsimpel.nlBelsimpel.nl biedt een groot aanbod van verschillende smartphone en sim only abonnementen aan. Belsimpel.nl biedt overzichtelijke en objectieve informatie aan, waarbij gericht wordt op particulieren en klein-zakelijke gebruikers. De telecomshop uit Groningen is overigens ook vaak een van de eerste die een nieuw high-end toestel verkoopt.

Wat is jouw ervaring met Belsimpel.nl? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Belsimpel.nl vind je hieronder.


936 Positief 162 Negatief 1.256 reviews - gemiddelde: 4.24.24.24.24.2 8.4 uit 10

1.256 Ervaringen voor Belsimpel.nl

  • 0

    Rene zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 44444
    • 44444

    Goed toestel, prima website, scherpe prijs en een zeer goede en snelle service. Je wordt continu goed op de hoogte gehouden van de status, helemaal top!

    Reageer

  • 0

    Anna-marie zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 44444
    • 44444

    Al verschillende mobiele telefoons gekocht via Belsimpel. Het bestellen is simpel en de levering steeds binnen de afgesproken termijn.

    Reageer

  • 0

    Petra zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 33333
    • 44444

    Voor het eerst bij Belsimpel besteld. Snelle levering en zonder problemen.

    Reageer

  • 0

    anita gerritsen zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 44444
    • 44444

    sávonds Samsung Galaxy SIII mini blauw besteld ivm de laagste prijs en de volgende dag al in huis, gevolg een zeer blije zoon. Super snelle service.

    Reageer

  • 0

    Paul Wetzer zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Uitstekende service, levering op tijd.

    Reageer

  • 0

    Marc Willekens zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Uitstekende service! Geleverd zoals beloofd en een heel stuk goedkoper dan elders in de winkel! Een echte aanrader !!!

    Reageer

  • 0

    Rijkers zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Geleverd zoals belooft, snelle reactie op mail

    Reageer

  • 0

    M Jungschlager zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Gelijk de volgende dag geleverd!

    Reageer

  • 0

    jo. vander heijden zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Eerste keer een bestelling geplaatst.
    Prima snelle levering.Goed verpakt. Alles volgens afspraak

    Reageer

  • 0

    Thirza zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 55555
    • 55555

    Goede service, vragen worden met veel geduld beantwoord. Ook is de site heel overzichtelijk wat vergelijken makkelijk maakt. De prijzen zijn goedkoper dan dat ik in de winkels heb gezien.

    Reageer

  • 0

    Sjors Diebels zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop op belsimpel. Ik hen de Samsung Galaxy S5 gekocht voor een zeer goede prijs. De levering was erg snel binnen de beloofde 24 uur. Ik raad belsimpel bij iedereen aan!

    Reageer

  • 0

    monique koolen zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    goede duidelijke site, super snelle levering ! Helemaal tevreden.

    Reageer

  • 0

    Geert van der Veen zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 44444
    • 44444

    Ik kreeg mijn HTC one bij Belsimpel.nl voor een prima prijs en zoals het hoort, snel en goed thuisbezorgd.

    Reageer

  • 0

    Lotte zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 33333
    • 55555

    Snelle levering. Goede telefoon, leuke prijs. (Samsung s3 neo) veel intern geheugen en toch niet meteen 500 euri

    Reageer

  • 0

    egm hartman zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Al vanaf februari j.l. bezig een nieuw abonnement met nummerbehoud gerealiseerd te krijgen door Belsimpel. Nog steeds niet geleverd. Heb een archief van hier tot Tokio met mails aan Belsimpel. Krijg alleen standaard antwoorden. Nu wordt er gedreigd met een incassobureau als ik niet betaal, maar ik heb nog steeds niet gekregen wat ik besteld heb. Bedrag inmiddels opgelopen tot 199 euro, geen idee waarvoor, krijg geen specificatie.
    Bellen helpt niet, mailen niet, niemand lost het probleem op.
    Kom niet van het abonnement af, heb een nieuwe simkaart met nieuw nummer ontvangen waar ik niet om gevraagd heb.
    Weet echt niet wat ik nu nog moet doen. Het enige wat ik wil is het afgesproken abonnement MET NUMMER BEHOUD. En daar betaal ik ook gewoon voor als het geleverd wordt.

    Reageer

  • 0

    Richard E zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik heb van mijn kinderen een Galaxy young 2 via Belsimpel gekregen voor mijn verjaardag.
    Helaas schakelde het toestel zich in een ochtend 12 keer uit.
    gebeld met Belsimpel en aan mij werd gevraagd wat het probleem zou kunnen zijn.
    Raar dat ik als klant een diagnose moet stellen over hun product.
    Maar ok mijn diagnose was een fout in de software.
    Telefoon opgestuurd voor onderzoek en wat bleek ik had de juiste diagnose gesteld. Ik heb een nieuwe telefoon geëist ipv een gerepareerde. Na lange tijd eindelijk mijn nieuwe telefoon binnen.Ik constateerde dat er twee zegels over elkaar op de doos zaten. Ik weer bellen , het was geen probleem. was een steekproef van Belsimpel en kon gewoon geopend worden. Voor de zekerheid de telefoon eerst thuis testen voordat ik hem mee neem op straat. En wat bleek de batterij was binnen 4 uur leeg met alle instellingen op energie zuinig. meerde keren getest en ook de automatische back-up uit gezet. Weer gebeld, en belsimpel wilde mij naar een service punt sturen voor een nieuwe accu. mijn vertrouwen was weg en ik heb het ding terug gestuurd naar belsimpel en mijn geld teruggevraagd. Krijg ik een belletje van belsimpel dat er een kras op het beeldscherm zit die je allen met een speciale lamp kan zien en ik 25% van mijn aankoop bedrag kwijt ben. Ik heb de foto opgevraagd en ik betwijfel ten zeerste dat het mijn toestel was, en of die kras er al niet op zat aangezien de verpakking open was geweest.Mijn advies: betaal een paar euro meer bij een ander waar de service wel goed is daar wordt je minder SIMPEL van!!!

    Reageer

  • -1

    Milou zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 22222
    • 22222

    Stond op het punt om een telefoon aan te schaffen bij belsimpel.nl, maar nadat ik de slechte ervaringen gelezen heb zie ik er toch van af.

    Reageer

  • 0

    Theodora zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 11111
    • 22222

    Nog geen maand geleden Samsung Galaxy S5 aangeschaft: leuke prijs, snel geleverd. Dit toestel heeft echter een bekende productiefout: het scherm bevriest, alleen de menuknoppen lichten op. Bij een kapot toestel binnen de garantietermijn heb je inderdaad een probleem. Belsimpel doet niets voor je, behalve je naar een servicepunt sturen. Ja, bekend probleem, kunnen we hier niet oplossen. Moet naar Dynafix om te repareren. Ik wil geen gerepareerd toestel en hem ook nog eens mogelijk 6 weken kwijt zijn, ik wil een nieuwe! Maar helaas, er zit niets anders op dan het toestel in te leveren en een ouwetje te pakken. Schandalig! Als ik hem nou had laten vallen...maar dit is een bekend probleem!! Geef de klant gewoon een nieuwe!Jammer...

    Reageer

  • +1

    Irma zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Belsimpel verkoopt toestellen uit Azië, zonder dat ze dit vermelden aan de klant of op de site.Bij kapot toestel binnen garantietermijn heb je dan een probleem. De servicepunten helpen je niet omdat het geen Nederlands toestel is, Belsimpel helpt je ook niet als je dit meldt want die doen niks voor je na verkoop is de service nihil bij Belsimpel, dus koop daar nooit meer een toestel, want met reparatie is het jouw probleem en garantieservice kun je dan vergeten.Enige belachelijke optie is opsturen naar Dynafix, die bepaalt of ze t vergoeden, als zij zeggen van niet dan moet je ook nog eens 50 euro betalen om je nog steeds Kapotte toestel terug te ontvangen. te triest voor woorden dit.Belsimpel is de slechtste winkel en bedonderd zijn klanten en bij reparatie laten ze je barsten.

    Reageer

  • 0

    simon vd marck zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Kadootje van mijn kinderen: Samsung Galaxi met flipcover.
    Helaas is flipcover al bijna 2 maanden niet leverbaar en kunnen ze ook geen leverdatum opgeven.
    Belsimpel heeft wel de order geaccepteerd.
    Een heel vreemde zaak.

    simon vd marck zegt:

    Belsimpel heeft mijn klacht perfect opgelost, en hun hiaat in de dienstverlening opgelost.

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring