Belsimpel.nl


Prijs 4.34.34.34.34.3
Levering4.284.284.284.284.28
Ondersteuning3.893.893.893.893.89
Totaal oordeel4.14.14.14.14.1

belsimpelBelsimpel.nl biedt een groot aanbod van verschillende smartphone en sim only abonnementen aan. Belsimpel.nl biedt overzichtelijke en objectieve informatie aan, waarbij gericht wordt op particulieren en klein-zakelijke gebruikers. De telecomshop uit Groningen is overigens ook vaak een van de eerste die een nieuw high-end toestel verkoopt.

Wat is jouw ervaring met Belsimpel.nl? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Belsimpel.nl vind je hieronder.


1043 Positief 208 Negatief 1.419 reviews - gemiddelde: 4.144.144.144.144.14 8.3 uit 10

1.419 Ervaringen voor Belsimpel.nl

  • +1

    M. zegt:

    IPhone vertoont mankementen al meteen op dag aflevering. Eerstvolgende werkdag retour gestuurd. Kreeg daarna (na veel zelf te bellen, want Belsimpel belt niet terug) te horen dat toestel onder de krassen zou zitten en dat ik daarom geen nieuwe kreeg! Belachelijk! Heb het toestel zonder schade retour gestuurd! Nu moest ik 70 euro, en na veel telefoontjes weer van mijn kant 35 euro bijbetalen om een nieuw toestel te krijgen. Ik heb sterk het gevoel dat ik ben opgelicht!
    Ik heb een maand lang moeten bellen en daardoor meer dan 180 belminuten verspild omdat Belsimpel MIJ niet belt. En dan de klant nog 35 euro laten betalen.
    De reden dat ik die 35 euro heb betaald is alleen omdat het abonnement van mijn zoon op 1 februari start en hij anders moet betalen terwijl hij geen telefoon heeft.

    Service = heel slecht.
    Het zou pas service zijn als Belsimpel die 35 euro voor z'n rekening zou nemen, gezien de vele keren dat ik als klant Belsimpel heb moeten bellen wat mij enorm veel belminuten heeft gekost. Er wordt bij elk gesprek gezegd dat je teruggebeld wordt, maar dat wordt je absoluut niet.

    Een goede oplossing is een goede review waard!

    Reageer

  • 0

    stefan wouters zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    Tot twee maal toe een HTC one 2 ontvangen zonder de Nederlandse taal via Belsimpel. Volgens de slecht bereikbare service, krijg ik te horen dat we zelf iets fout doen. Na het plaatsen van een Nederlande simkaart zou het toestel vanzelf de Nederlandse taal keuze hebben. Helaas is dat niet waar. Als de technische dienst dit doet bij Belsimpel, blijkt dat de oplossing te zijn. Op de vraag of iemand mij dan uit kan leggen wat ik fout doe, krijg ik het antwoordt dat men binnen 3 dagen terug belt.
    Al met al ben ik 10 dagen verder en ben terug bij af. Er kan wederom een toestel geleverd worden maar geen garantie dat de Nederlandse taal beschikbaar is. Jammer volgens de reclame beloven ze toch iets anders!

    Reageer

  • 0

    Dimka zegt:

    Ahmed Een tijdje terug was mijn <a href="http://jmxokd.com" rel="nofollow">abenenmont</a> afgelopen en dus moest ik een nieuwe hebben. Ik wilde eigenlijk geen onbekende aanbieder want ik heb hier geen genoeg vertrouwen in. Ik hoor namelijk tevaak van mijn vrienden dat zij problemen hebben met hen aanbieder. Ik heb daarom gekozen ervoor om bij Vodafone te gaan want het staat goed bekend. Ik ben ook zeer te vreden over Vodafone want de bereik is altijd goed en dat heb ik ook graag. Ik ben ook heel te vreden over het snelheid van internet want bij sommige aanbieders is dat echt traag. Maar bij Vodafone is het erg snel. Dus als je internet op je mobiel wilt dat snel is dan is Vodafone echt geschikt voor jou vind ik.

    Reageer

  • 0

    Almira zegt:

    Het maken van de talking stick was een monmet om stil te staan bij de basis van mijn werk. De symbolen die ik aan de stick heb vastgemaakt zijn daar de tastbare hetuigen van. Bij de uitleg over de stick kan ik er over vertellen. Het opent de deelnemers om over hun bassis te vertellen.Tijdens een bijenkomst met een ingewikkelde groep was de talking stick een verbazend mooi middel om intensief naar elkaar te luisteren en daarmee de vrijheid te vinden om verhalen te vertellen die ieder bewust maakte van de waarde van verscheidenheid. Dat is zo belangrijk in samenwerking!

    Reageer

  • 0

    Zezo zegt:

    Prachtige foto's weer (ondanks je oud toestelletje ) en ben zeer benuwied naar je slaapkamer , dus niet te lang meer wachten met showen hoor.........Fijn weekend , lieve groet Geaps, mooie stempel , heb er ook drie gekocht bij Tuttemerull en dat kistje is met die tekst ook geweldig Weer erg lieve kadootjes van Myrna.

    Reageer

  • 0

    Leo zegt:

    Tina Huizer Een tijdje terug liep mijn sim only abnnnemeot af en omdat ik niet meer heel erg tevreden was over mijn destijds huidige aanbieder, besloot ik om op zoek te gaan naar een nieuwe aanbieder van sim only abnnnemeoten. Ik kwam uiteindelijk op een website terecht waar je meerdere providers met elkaar kon vergelijken en voor mij sprong Simyo hier enorm uit. Deze aanbieder had voor mij namelijk een ideaal sim only abnnnemeot en dat heb ik dus ook maar direct afgesloten. Ik kan iedereen met uiteenlopende belgedrag aanraden om een abnnnemeot bij Simyo te nemen. Er zijn namelijk handige pakketten voor als je heel vaak belt of bijvoorbeeld maar af en toe. Daarnaast is het bereik enzo ook erg goed en daar ben ik heel erg over te spreken.

    Reageer

  • 0

    Ron zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Toestel gekocht binnen, 2 dagen defect gezien, retour gestuurd 17 oktober tot nu toe geen toestel retour , van het kastje naar de muur en het is al december
    wat een K volk en maar beloftes doen en niet nakomen.

    Reageer

  • 0

    linda zegt:
    • 33333
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Ik heb een nieuwe samsung gekocht bij belsimpel.nl Vanaf dag 1 problemen met de telefoon. Er komen regelmatig smsjes of oproepen niet binnen. Dit is niet constant, soms gaat het een paar dagen goed, en dan ineens komen er smsjes of oproepen niet binnen. Ik heb de Sim-kaart vervangen en deze ook gebruikt in andere telefoons dan doet het probleem zich niet voor. Het ligt dus wel echt aan de telefoon zelf. Nu heb ik ondertussen de telefoon al 2x teruggestuurd ter reperatie. Ik krijg hem zonder feedback terug. Ineens ligt hij weer in de brievenbus zonder mededeling. Ik moet vervolgens zelf contact met ze opnemen en krijg te horen dat er geen defect geconstateerd is.... Terwijl ik had afgesproken dat belsimpel.nl mij zou bellen na de 2e keer reparatie en indien er dan geen defect zou worden geconstateerd er voor een passende oplossing zou worden gezocht, wederom dus niet gebeurt. Nu heb ik voor de 3e keer opgebeld. Ik krijg te horen: u moet de telefoon naar ons retourneren, dan kijken wij of er een defect is..... Huh?? Dat is al 2 keer gebeurd en er wordt niks gevonden! Ik wil dus een oplossing bespreken maar dat kan de medewerker niet geven. Hij mag ook niet zeggen, wat er gebeurt als er bij de 3e keer weer geen defect wordt geconstateerd. Hij zegt dat ik opgebeld door Belsimpel.nl word maar ik moet dan eerst de telefoon retourneren.... Zij gaan dan onderzoeken wat het defect is. Terwijl hij al 2 keer is onderzocht. Als ze dan ontdekken dat er geen probleem is, zoeken zij naar een oplossing. Ik wil nu tot een oplossing komen want het lijkt mij zinloos om een telefoon in totaal 3keer te gaan onderzoeken. De medewerkster zegt dat dat niet mogelijk is. Kortom: slechte klantenservice. Als je niks met je telefoon hebt, kun je er prima een telefoon kopen. Levering etc is prima en netjes. Heb je problemen met je telefoon: dan moet je niet bij belsimpel.nl. Want zij houden je maanden aan het lijntje.

    Reageer

  • 0

    Louis zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik heb een defecte telefoon ontvangen.
    Meerdere malen duidelijk aangegeven mijn geld terug te willen.
    Belsimpel reageert niet, negeert mijn berichten volledig en stuurt gewoon een ander toestel op naar een afhaalpunt 15 km van mijn woonplaats. Wat een waardeloze service.

    Reageer

  • 0

    martijn zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    11 november een abonnement besteld, meteen betaald, binnen een uur contracten ondertekend en teruggestuurd, 16 november bericht gekregen dat mijn simkaart nummer niet juist was en binnen een uur een foto verstuurd naar hun met juiste nummer, 20 november gebeld dat ze niks gehoord hadden, na 2 uur zoeken hadden ze deze eindelijk gevonden. vervolgens werd er aangegeven dat het nog 1-3 werkdagen zou duren en dat bij hun de zaterdag en zondag ook als werkdag gelden, nu nog niks ontvangen. vandaag weer er achteraan gebeld, duurt nog minimaal 5-12 werkdagen voordat alles rond is.

    Reageer

  • 0

    Johan zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Voor mijn bedrijf twee abonnementen plus bij behorende toestellen besteld. Zou binnen 24 uur geregeld worden. Daarna binnen drie werkdagen.Daarna eind van de maand. Daarna -wegens problemen- 16 november. Vandaag al twee dagen nog niets gezien.
    Telefonisch geïnformeerd: werd nogal onbeschoft te woord gestaan door een zekere "Annelien" (die in eerste instantie haar naam niet wilde zeggen). Werd zowat stijf gescholden omdat ik eerst twee abonnementen afsloot en die -wegens absolute ontevredenheid- annuleerde.
    Vanochtend klacht ingediend bij TROS-radar en deze willen er nu een item van maken.
    Vanmiddag naar TELFORT gegaan, vriendelijk ontvangen met kopje koffie en twee -véél gunstigere- abonnementen afgesloten met leuke toestellen.
    Zijn inmiddels "in de lucht'.

    MENSEN; LAAT DIT BEDRIJF LINKS LIGGEN. ER ZIJN BETERE DIE BOVENDIEN GRAAG ZAKEN MET U WILLEN DOEN.

    Reageer

  • 0

    Michel zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    Beste lezer,

    Onlangs een Sony Xperia telefoon hier besteld. Deze kon geen sms versturen bij ontvangst (ondekt na 4 dagen. Nadat deze is terug gestuurd binnen 5 dagen kreeg ik te horen dat ik geen nieuw toestel zou krijgen maar dat hij ter reparatie moest of 90% terug van mijn aankoop bedrag. Kortom een defect toestel leveren en vervolgens moet de klant opdraaien voor het leveren van een defect toestel.

    Wees gewaarschuwd koop geen producten zeer slechte after sales.

    Groeten Michel.

    Reageer

  • +2

    Marc zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Eigenlijk vind ik het de moeite niet waard om aan deze oplichtersclub nog woorden vuil te maken. Maar ik wil u als consument behoeden voor deze praktijken. Nadat ik al een keer een slechte ervaringen had gun ik als ondernemer iedereen een tweede kans, dit had ik beter niet kunnen doen. Via Belsimpel mijn privé abonnement verlengd met aanschaf duo sim telefoon. Verzoek om factuur van het toestel op zakelijk adres te zetten was geen probleem. Alle procedures doorlopen maar kreeg na 2 dagen verzoek om kvk op contract te vermelden. Telefonisch contact opgenomen om te vragen waarom. Dat is volgens de medewerker een normale procedure. Aangegeven dat ik geen zakelijk abonnement wil maar uitsluitend een factuur van het toestel op naam, dit ook per mail bevestigt en op het contract geschreven. Na 1 dag nogmaals gebeld om te verifiëren, alles was duidelijk en zou goed komen. Na 4 dagen bericht, helaas kunnen wij uw abonnement niet verlengen omdat u van privé naar zakelijk gaat. Dit duurt minimaal 2 weken. Wederom gebeld om duidelijk te maken dat ik geen zakelijk abonnement wil. Uiteindelijk na veel bellen enailen is het geregeld. Ik krijg mijn bevestiging en toestel. Helaas, toestel heeft geen 4G ondanks dat dit wel zou moeten volgens de specificaties. Na diverse onderzoeken kom ik bij Samsung terecht. De medewerker begint zenuwachtig te vertellen dat hij vermoed dat het toestel geen nl toestel is maar uit het buitenland komt, dus niet geschikt voor 4g. Direct weer contact met Belsimpel, ik mag het toestel terug sturen binnen de 8 dagen zicht termijn mits het nog in nieuwstaat verkeerd en alle beschermings middelen aangebracht zijn. Indien dit zo is wordt de hele order geannuleerd en het abonnement bij de provider opgezegd. Ik mag dan een nieuwe order plaatsen. Voldoet het toestel niet aan de nieuwstaat dan gaat het naar de reparatie afdeling. Als ik aangeef dat ik de bescherming niet meer heb geeft men al aan dat het vermoedelijk repareren wordt. Het toestel is echter niet defect, het betreft hier een toestel wat niet voor de Nederlandse markt is. Belsimpel geeft aan dat dit de procedure is en kan verder niets voor mij betekenen. Na wat zoeken op Internet blijk ik niet het eerste slachtoffer te zijn van deze praktijken. Mijn advies, betaal iets meer en ga niet met deze simpele club in zee. Bespaar u svp deze ellende.

    Reageer

  • +1

    Vatan zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Het slechtste servies wat ık tot nu toe gehad her Van bel sımpel bestelling duurt 3.5weken en nog steeds niks ontvangen

    Reageer

  • 0

    Coskun zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik heb nog nooıt zor slechtste servies gehaald

    Reageer

  • 0

    Annetta Schipper zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 11111
    • 11111

    Voor de tweede keer een bestelling bij belsimpel. Was tevreden over de levering. Alles binnen 1 dag geregeld. Niets aan de hand dus. Tot dat ik via samsung de 75 euro wou krijgen. Toen bleek dat de originele sticker ontbrak op de doos. Toen begon de ellende met belsimpel. Na 2 keer gebeld te hebben kwamen ze met een oplossing. Ik moest mijn telefoon opsturen en er werd mij een nieuwe toegestuurd. Dat is nu aal anderhalf week geleden. De afdeling wie hier over gaat is niet te bereiken. Ik moet maar geduld hebben. Nu gaan ze zelf een nieuwe sticker maken. Kan dit???? De reden was dat het pakket niet volledig terug gestuurd was. Wat er aan ontbrak kondenze niet zeggen. Ik wacht nu nog steeds op bericht van hun. Alleen het callcentrum krijg je aan de lijn. De rest wordt volledig afgeschermd. Ik wil mijn telefoon terug.

    Reageer

  • 0

    Sander zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 22222

    Bij het afsluiten van een nieuw abonnement stond er een levertijd van 2 weken! Ondanks dat ze volop reclame maken met 24 uur, vind ik twee weken best redelijk. Hier houd ik dan ook rekening mee! Na twee weken kreeg ik het bericht dat de levertijd van het toestel een maand zou worden! Al met al heel vervelend! Maar nu we eindelijk een maand verder zijn en ik een kijkje neem op de site zie om ik zonder dat ik hierover ben geïnformeerd alweer een nieuwe levertermijn staan! Mijn oude dure abonnement blijft doorlopen en belsimpel.nl kan niets voor mij beteken! Met de mededeling "de nieuwe levertijd van inmiddels 5 weken kunnen we ook nu niet garanderen"! Pas op bij het afsluiten van een abonnement de levering kan weken duren!!!

    Reageer

  • +1

    Nui zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik wens dat ik al de negatieve recensies hier had gelezen voordat ik een nieuwe telefoon en een Tele2 abonnement bij Belsimpel had besteld.

    Mijn ervaring is dat Belsimpel is vooral gericht op het verkopen van dozen, een zogenoemde "box mover" in het Engels. Maar nadat de koop rond is mag de klant barsten.

    Door een fout van Belsimpel met de activatie van mijn simkaart kon ik bijna een week niet bellen of interneten. Klantendienst geeft schriftelijk toe dat het de schuld van Belsimpel was maar lacht je uit als je om een vergoeding vraagt.

    Bij de gehate Nederlandse Spoorwegen krijg je wel *geld* terug bij vertraging maar als je geen gebruik van je telefoonabonnement door een fout van Belsimpel kan maken, kan je fluiten naar een vergoeding.

    Je krijgt namelijk "korting op een accessoire" in plaats van een een vergoeding. Klagen heeft geen zin, omdat "Jeroen en Jeroen" (eigenaren) zich schuilen achter een armee van onverschillige werknemers. Ook als je schrijft dat je een klacht wil indienen volgens hun formele interne klachtenprocedure laten ze je als klant barsten door daarop niet te reageren.

    Mijdt Belsimpel als de pest als je je geld niet wil kwijtraken zoals ik!

    ps. Misschien zou iemand een Facebook pagina kunnen maken? "Vereinigd slachtoffers van Belsimpel?"

    m cousijn zegt:

    dit heb ik ze terug gestuurd in een brief en dat gaat dus ook gebeuren

    Geachte Belsimpel
    Hierbij stuur ik u dit product terug vanwege het niet nakomen van jullie afspraken.
    Aangezien het moeilijk is om terug te bellen en op tijd de simkaart te activeren.
    Hierbij wil ik ook laten weten dat ik hierdoor onkosten heb gemaakt en die jammer genoeg door jullie worden afgewezen om er snel af te zijn wat ik een slechte zaak vind (als of jullie dat interesseert).
    In dit geval zal ik jullie niet aanbevelen op forums en andere reviews.
    M.v.g. M. Cousijn
    Ordernr; xxxxxxxx

    Reageer

  • +1

    Luna zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wat vreselijk zo een slechte service heb ik nooit meegemaakt er word niet eens geluisterd naar mijn probleem en door al die recensies hier boven mij word ik ook alleen maar banger over mijn bestelling
    als ik dit allemaal wist zou ik er nooit wat bestellen
    !!

    Reageer

  • +2

    Gerard zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Bestelling en verzending ging supersnel. Na 4 maanden mobiel stuk. Viel onder garantie maar na 2 maanden nog niet gerepareerd. Veel gebeld en gemaild van mijn kant, geen reacties van Simpel.nl. Geschillencommissie ingeschakeld en deze gaf aan dat ik recht had op nieuw toestel. Belsimpel ging hier niet in mee. Kreeg uiteindelijk een demo model uit de winkel. Werd heel vlekkerig vies afgeleverd met een lege batterij. Voor mij nooit geen belsimpel weer

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring