Belsimpel.nl


Prijs 4.284.284.284.284.28
Levering4.254.254.254.254.25
Ondersteuning3.853.853.853.853.85
Totaal oordeel4.064.064.064.064.06

belsimpelBelsimpel.nl biedt een groot aanbod van verschillende smartphone en sim only abonnementen aan. Belsimpel.nl biedt overzichtelijke en objectieve informatie aan, waarbij gericht wordt op particulieren en klein-zakelijke gebruikers. De telecomshop uit Groningen is overigens ook vaak een van de eerste die een nieuw high-end toestel verkoopt.

Wat is jouw ervaring met Belsimpel.nl? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Belsimpel.nl vind je hieronder.


1050 Positief 222 Negatief 1.443 reviews - gemiddelde: 4.114.114.114.114.11 8.2 uit 10

1.443 Ervaringen voor Belsimpel.nl

  • 0

    hanno joosse zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 44444
    • 55555

    Echt een goeie telefoon. Heb er al veel plezier mee gehad en hoop dat dit zo blijft. Beveel deze telefoon aan. Kwaliteit voor een goede prijs.

    Reageer

  • 0

    Sanne zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Ik ben zeer tevreden over Belsimpel.nl. Ik kreeg mijn nieuwe telefoon de volgende dag netjes thuis afgeleverd. Geen verzendkosten en netjes verpakt.

    Reageer

  • 0

    D manders zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 55555
    • 44444

    Snelle levering

    Reageer

  • 0

    m coenen zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 44444
    • 55555

    perfect op tijd geleverd en beste prijs

    Reageer

  • 0

    Hans Dondorp zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 44444
    • 44444

    Snel en simpel in huis tegen een goede prijs, wel een zeer beknopte manuel!

    Reageer

  • 0

    Machteld zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Op 18 juni heb ik de Sony Xperia M4 Aqua Black bij BelSimpel gekocht die het na 9 dagen begaf. De telefoon heb ik bij BelSimpel ter reparatie afgeleverd. BelSimpel heeft het toestel toen ter reparatie opgestuurd naar Teleplan. Dit is nu 20 dagen geleden.

    Al sinds 2 juni zit ik te wachten tot mijn telefoon gerepareerd en loopt mijn abonnement door. 2,5 week verder en op de trackingsite van e-repair staat sinds 7 juni ‘wachten op onderdelen’ . Schande is dit ik koop geen telefoon om het bij de reparatie te laten staan.

    Reageer

  • 0

    Leon V zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Sinds 4 maanden in het bezit van een LG G4 besteld bij BelSimpel. Na een maand moest ik helaas genoeg mij gloednieuwe telefoon al opsturen, omdat deze steeds uitviel. Echter kreeg ik de telefoon niet terug hoe ik had verwacht namelijk onder de krassen en beschadigingen. Gelijk foto's opgestuurd en meerdere malen gesproken met de klantenservice waar mij steeds valse beloftes werden gedaan na 1 tot 3 dagen gebeld te worden. Tot het uiterste voor jou? Elke keer zelf initiatief moeten nemen en naar de status moeten vragen..om moe van te worden. Uiteindelijk een schrale 15 euro tegoedbon gekregen en de melding dat ik me telefoon kon opsturen en de schade (uiteraard) kosteloos door Teleplan gerepareerd zal worden met de belofte dat alles goed zal komen. Heb er zelfs nog een begeleidende brief bij meeverzonden en wat denk je... vorige week donderdag mij telefoon in dezelfde staat teruggekregen na 5 dagen wachten. Niks aan gedaan. Gelijk gebeld met klantenservice en weer 1 tot 3 dagen wachten

    Het lijkt mij logisch dat je als BelSimpel zijnde zo probleem snel wilt oplossen en je klant niet steeds wilt laten wachten. De prachtige reclames "tot het uiterste voor jou" heb ik nog weinig van gemerkt. Zeker als je de kans krijgt de schade te herstellen en er vervolgens niks gebeurd en je je telefoon kwijt bent voor 5 dagen faal je echt als bedrijf. Heel leuk als je dan nog door de klantenservice krijgt te horen dat het probleem is doorgezet naar het serviceteam en mocht je na 3 dagen niks gehoord te hebben je zelf maar moet bellen. Het lijkt mij duidelijk dat ik me telefoon niet voor de derde keer ga opsturen. Ben mijn gloednieuwe telefoon nu 2 keer 5 dagen kwijt geweest en ben nog geen stap verder... Ja talloze telefoontjes naar de klantenservice van BelSimpel bellen om maar na de status te vragen, omdat BelSimpel haar beloften niet nakomt. BelSimpel... laat maar zien dat je werkelijk tot het uiterste voor deze zeer ontevreden klant gaat..

    Reageer

  • 0

    CM zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Zeer slechte ervaring met belsimpel...

    26 mei telefoon besteld, waarbij stond dat deze voorradig zou zijn en de volgende dag zou worden geleverd.

    7 dagen later, na veel telefoontjes, ergernissen, uiteindelijk de telefoon binnen gekregen.

    Telefoon kon NIET in Nederlandse taal worden ingesteld, weer contact opgenomen met belsimpel, ze zeiden me dat wanneer ik de simkaart zou plaatsen, de Nederlandse taal vanzelf zou worden ingesteld... Niet dus!

    Naar een telefoon shop gegaan, de vriendelijke jongens om hulp gevraagd, ze wisten me te vertellen dat deze telefoon hoogstwaarschijnlijk uit het buitenland kwam, waardoor de Nederlandse taal er niet op kan, ik had de keuze uit Chinees, Pools, Tjechs, Engels en Duits.

    Weer contact opgenomen met belsimpel... ik moest de telefoon terug sturen, en zou binnen 1 t/m 5 werkdagen bericht krijgen... Telefoon keurig ingepakt, terug gestuurd en maar wachten... Geen bericht dus maar weer telefonisch contact opgenomen.

    IK kreeg gelijk, en binnen 1 t/m 3 werkdagen zou ik een nieuwe telefoon krijgen met Nederlandse taalinstelling.

    De derde dag... GEEN TELEFOON. Dus maar weer telefonisch contact opgenomen, en na lang wachten kreeg ik uiteindelijk de boodschap: Deze telefoon is niet meer leverbaar, dus u zult nog 5 werkdagen moeten wachten of de telefoon misschien dan leverbaar is!

    Ik was ondertussen al zolang aan het wachten dat ik de hele bestelling geannuleerd heb. Ik kreeg geen excuus van belsimpel, ze gaan binnen 4 weken mijn geld terug storten, tenminste dat beloven ze... nu nog maar zien of dit wel gebeurt...

    Mensen koop hier geen telefoon, hoorde van vele mensen dat ze telefoons uit het buitenland halen en zodoende goedkoper kunnen aanbieden.. Een gewaarschuwd mens telt voor 2..

    Wat een slechte service daar.. op de website mooie beloften doen, maar in de werkelijkheid is het wel anders.

    Reageer

  • 0

    Hans zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    In en in triest.
    Bestelling geplaatst, even achteraan gebeld ivm onduidelijkheid, was geen probleem. Niet minder dan 12 uur later blijkt er toch een probleem te zijn, precies over hetgeen ik gebeld had. Probleem uit de wereld geholpen, nog eens 12 uur later geen enkele informatie ontvangen. Na 5 telefoontjes de moed opgegeven en bestelling geannuleerd met aangeven dat ze de klant niet erg serieus nemen.

    Reageer

  • 0

    Nina zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 11111
    • 22222

    1 mei iPhone met nieuw abonnement en nummerovername bij Hollandsenieuwe gemaakt. In de middag bericht dat nummer overname niet gelukt was. Direct Belsimpel gebeld voor uitleg. Dit kwam waarschijnlijk omdat mijn abonnement pas overnamen vrij zou zijn op 11 mei, 2 maanden voor mijn einddatum bij Telfort. Gewacht tot 11 mei en direct Hollandsenieuwe gebeld, weer bij opnieuw aanvragen geweigerd. Dus maar naar Telfort gebeld. Blijkt dat je pas op de datum bij ze weg mag en NIET 2 maanden van te voren. Direct Belsimpel gebeld wat i nu moest doen, aangezien ik anders 2 maanden een dubbel abonnement zou hebben. Geen probleem, je heb 14 dagen en die zijn nog niet voorbij. Kon het gewoon retour sturen. 12 mei de mail gehad hoe dit te doen en 13 mei naar een Kiala punt gebracht op hun advies.

    Na 1 week kreeg ik bericht dat hij was ontvangen. Nog 1 week later kreeg ik een telefoontje dat de telefoon 3 krassen zou hebben en ik te laat was met annuleren.

    Nu al 3 mails verder en ze blijven zeggen dat de krassen door mij gemaakt zijn en dat ik te laat was. Ongeacht al het bewijs wat ik heb dat ik wel op tijd was en dat er geen krassen op het toestel zat.

    Met de vraag om beter foto's, krijg ik als antwoord dat dit niets veranderd, dat ik gewoon 10% van de waarde moet betalen. Maar ik wil foto's dat IK kan zien dat dit MIJN toestel was, en niet alleen de kras.

    Met de melding dat ik het op tijd, met toestemming/toezegging heb verstuurd, hebben ze ook geen borg aan, zij hebben het te laat ontvangen.

    Besluit, nu maar naar mijn rechtsbijstand met al mijn schriftelijke bewijzen.

    Reageer

  • 0

    Will zegt:

    You've <a href="http://omxpfyv.com" rel="nofollow">imsepsred</a> us all with that posting!

    Reageer

  • 0

    Sunshine zegt:

    People nolrmlay pay me for this and you are giving it away!

    Reageer

  • 0

    gerrit zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    waar de loos

    Reageer

  • 0

    T zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Belsimpel tot het uiterste voor jou?? Verander die slogan maar heel snel. Wat een slechte service zeg!! Nooit eerder meegemaakt. Nieuw toestel gekocht, na een paar dagen begonnen de problemen al. Meteen contact gezocht. Resetten en even aankijken was het advies. Na een paar dagen weer dezelfde problemen, nu moest de telefoon opgestuurd worden. Sorry mw, de telefoon en doosje zijn niet meer in nieuwstaat, dus u krijgt geen nieuwe telefoon opgestuurd. Wij hebben een toestel ontvangen die gewoon niet goed werkte, maar Belsimpel weigert mee te werken. Tot het uiterste voor jou? Ja, totdat ze hun geld hebben ontvangen. Daarna houdt de service echt op!!

    Reageer

  • +1

    Erik zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Na een overstap bij belsimpel waren ze wegens interne miscommunicatie vergeten?! de overstap met nummer behoud aan te vragen.
    Na de nodige mail wisselingen ontkennen ze dit bij hoog en laag terwijl ik het op mail heb staan. (Een mail van belsimpel waarin ze dit toegeven)
    Tevens heb ik hun verhaal nagetrokken bij bijde providers en bijde komen tot de conclusie dat het echt een fout van belsimpel is geweest.
    Dat ik nu langer aan me dure abbonement vast zit is een ding, dat ze er glashard over liegen vind ik een ander.
    Laatste keer belsimpel voor mij....

    Reageer

  • +1

    rachel zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Echt ontzettend slechte klantenservice! Ik heb reeds eind februari een order geplaatst voor de nieuwe Samsung S7 Edge Gold inclusief abonnement. Het was een pre-order en zou pas binnen komen op 10 maart. Geen probleem. Uiteindelijk kwam hij pas binnen bij hen op 18 maart en is hij ook pas enkele dagen later verzonden via DPD. Maar goed, was al lang blij dat hij eindelijk binnen zou komen. Toen ging er iets fout bij DPD!!! Hij is daar kwijt geraakt en heel veel telefoontjes later gingen ze een onderzoek starten. Ze hadden ook al even gechecked of ik toch niet toevallig de order toch al ontvangen had of dat hij door een ander afgetekend was (bedankt medewerker voor het vertrouwen), dit was uiteraard niet het geval en nu mag ik dus nog weet ik veel hoeveel dagen op mijn telefoon wachten tot ze erachter zijn waar hij dan wel is... In plaats dat ze alvast een nieuwe opsturen??! Ik kan er toch niets aan doen dat DPD de telefoon kwijt is? Slechte service van Belsimpel.nl! Nog geen nieuwe telefoon en wie weet hoe lang ik er nog op moet wachten.

    Reageer

  • 0

    n.a. lucyszyn zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wij hebben op 28 februari een pre order bestelling geplaatst voor een s7edge gold en vodafone abonnement bij belsimpel.nl
    Bij een pre order zouden we er een vr gear bril twv 100euro bij krijgen.
    Deze actie was geldig tot 10-3-2016. Wij hebben dus ruim 2 weken voor einddatum van deze actie al een bestelling geplaatst. Belsimpel was verlaat met het leveren van de telefoon waardoor we op 13-32016 telefonisch contact hebben gehad. Medewerkster van belsimpel.nl heeft mij verteld dat de witte uitvoering van het toestel wel per direct leverbaar was en of wij die eventueel zouden willen. Mijn vraag aan haar was simpel en duidelijk. Als ik van kleur toestel verander, behoudt ik mijn recht op de gratis vr bril van 100euro nog? Antwoord ; Maar natuurlijk meneer, aangezien u 3 weken geleden al besteld heeft krijgt u die sowieso.
    Op advies van de medewerksters van belsimpel.nl heb ik dus gewisseld van kleur. 2dagen later heb ik het toestel ontvangen en kon ik dus via Samsung.nl mijn "gratis" vr bril aanvragen. Na aanvraag ben ik gelijk teruggebeld door Samsung met de mededeling dat ik geen recht heb op de vr bril omdat mijn factuur van belsimpel op 14-3-2016 was aangemaakt.
    Ik hen hierna belsimpel.nl gebeld en gemaild en verteld dat ik door geen vr bril meer kon krijgen en of ze met een oplossing willen komen. De Samsung medewerker heeft mij gezegd dat als ik met de originele aanvraag van 28-2-2016 zou komen dat dit ook voldoende zou zijn mits ik dat snel zou kunnen toesturen.
    Nu 5 dagen, 21 e-mails en 4 telefoongesprekken later ben ik geen stap verder. Ik krijg dagelijks een paar e-mails van belsimpel.nl met onze service mdw neemt binnen 1 tot 3 dagen contact met u op. 5 dagen later is dat nog niet gebeurd. Net weer gesproken met een medewerkster van belsimpel.nl en haar oplossing is heel simpel. U kunt alles onbeschadigd en compleet met papieren en zegeltjes ets inpakken en terugsturen dan bent u er klaar mee. Nou mooie oplossing en dank jullie wel omdat jullie me 100euro lichter hebben gemaakt aangezien ik nu bij jullie concurrent opnieuw hetzelfde toestel en abonnement mag afsluiten en de vr bril zelf mag kopen!

    Reageer

  • -1

    Mirza zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    ik heb galaxy s7 edge voouitbesteld op 4 march toen op website 4 tot 7 dagen levertijd stond ,vandag heb ik beld en nou ze zegt nog 7 dagen wachten wat een rot service,op Samsung.nl leverdatum 11 march en prijs is zelfde,wat is voordelen bij belsumpel bestellen?ik heb lesje geleerd van hun,NOOIT MEER VAN HUN KOPEN ze zijn leugenaar,

    Reageer

  • -1

    M.Tulgayoglu zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Begin februari heb ik contact gehad met Belsimpel over mijn IPhone ,die niet meer helemaal naar behoren werkte. Aangezien ik nog tot 16-2-2016 garantie had kon ik mijn IPhone 5s opsturen ter reparatie naar Belsimpel.

    Na ruim twee weken kreeg ik een mail van Belsimpel waarin stond dat het toestel is opgestuurd naar de reparatiecentrum en dat zei tot de conclusie zijn gekomen dat mij IPhone 5s is open geweest en dat het niet meer onder de garantie zou vallen en dat het toestel zou worden opgestuurd naar mijn.

    Hoe klantvriendelijk kun je zijn vraag ik mij dan af. Ze vragen niet eens naar de toedracht ze bellen niet eens, maar komen gelijk tot de conclusie van een reparatiecentrum en gaan zonder overleg het toestel op te sturen/

    Ik heb gebeld en medegedeeld dat het toestel in Juni 2015 in Apple Amsterdam is geweest voor een vervanging van een batterij, dus het toestel is wel open geweest door een gecertificeerde instantie. Nou dit wouden ze niet geloven ( net dat ik een verhaal verzin ) en vroegen om een bewijs, vervolgens heb ik Apple gemaild om de bewijs stukken , op het één of ander manier konden ze de bon niet meer terugzien, maar de persoon die daar werkte kon zich een beetje het ene en ander herinnerden, wat ze hebben gedaan is een officiële verklaring gemaakt waarin staat dat het toestel daar is geweest voor het vervanging van het batterij.

    Vervolgens heb ik deze gekregen van Apple, heb deze gemaild naar belsimpel, volgens een medewerking was het voldoende. Een paar dagen later heb ik gebeld en gevraagd wat de stand van zaken is, nu hoor ik opeens dat de verklaring niet officieel zou zijn omdat er geen Apple logo zou zijn en misschien kon het zijn dat ik het zelf had getypt, allemaal weer van die dingen om zo hier onderuit te komen, blijkbaar is de logo niet aangekomen via de mail, dus heb ik een foto gemaakt van de verklaring waar de logo wel opstond en deze vervolgens gemaild naar Belsimpel, volgens de medewerker was het goed nu en zou ik binnen 1-3 dagen gebeld , maar helaas ben ik pas na 8 dagen gebeld, mooie klantvriendelijkheid. elke medewerker kwam met een ander verhaal, eerst was het goed en dat weer niet etc….


    Nu komen ze weer met een aantal dingen om zodoende onderuit te komen :
    * Zo zou de verklaring niet officieel zijn en zou de verklaring grammatica fouten, volgens een ander medewerker ?
    * Ze beweren nu dat de Apple de reparatie niet goed heeft uitgevoerd.
    * Nu willen ze opeens een reparatierapport van mijn toestel waarin is te zien dat de batterij is vervangen door Apple
    * Ook geven ze aan dat Apple niet volgend de regels hebben gehandhaafd.

    Je moet er wel om lachen , allemaal argumenten om zo hier onder uit te komen, hoe klantvriendelijk kun je zijn vraag ik mij af. Als ik nu zou gaan bellen met een vraag dat ik een nieuwe abonnement wil afsluiten dan zijn ze WEL opeens klantvriendelijk. Dus ik adviseer jullie koop ik hier GEEN abonnement, in het begin zijn ze heel klantvriendelijk maar na mate de tijd vorderend en je komt met vragen etc dan is het opeens een andere wereld,

    Reageer

  • -2

    Anita Krijger zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Sochtends besteld om savonds in huis te krijgen @ betere service is er niet. Dik dik dik te vreden dikke vette 10 voor dit bedrijf :)

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring