Belsimpel.nl


Prijs 4.284.284.284.284.28
Levering4.264.264.264.264.26
Ondersteuning3.853.853.853.853.85
Totaal oordeel4.064.064.064.064.06

belsimpelBelsimpel.nl biedt een groot aanbod van verschillende smartphone en sim only abonnementen aan. Belsimpel.nl biedt overzichtelijke en objectieve informatie aan, waarbij gericht wordt op particulieren en klein-zakelijke gebruikers. De telecomshop uit Groningen is overigens ook vaak een van de eerste die een nieuw high-end toestel verkoopt.

Wat is jouw ervaring met Belsimpel.nl? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Belsimpel.nl vind je hieronder.


1220 Positief 259 Negatief 1.655 reviews - gemiddelde: 4.114.114.114.114.11 8.2 uit 10

1.655 Ervaringen voor Belsimpel.nl

  • 0

    J.G zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Verleng geen abonnement bij dit bedrijf, ze beloven heel veel maar doen vrij weinig. Ze Reageren niet op jouw mails en doen er zeker niet alles aan om hun woord na te komen. Tot mijn grote spijt heb ik dit wel gedaan en nu zit ik met de gebakken peren, verleng je abonnement via je eigen provider om gezeur te voorkomen!!

    Reageer

  • 0

    herman zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 22222
    • 11111

    Belsimpel = belmoeilijk als je zakelijk bestelt en helemaal als je meer dan 2 telefoons bestelt. De vragen bij eerste bestelling zijn niet volledig, er moet steeds meer aan gegevens worden aangeleverd. Een toegezegde korting is pas na veel zoeken terug te vinden. Daarna weer een probleem met Telfort omdat er meer dan x telefoons zijn besteld maar proactief er achteraangaan doen ze niet. Ben nu bijna 3 weken onderweg voor 9 telefoons. Nooit meer! Liever geen korting en gewoon zonder gedoe geleverd.

    Reageer

  • 0

    Frans zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    3 maanden geleden een dure telefoon via belsimpel.nl gekocht. Hij was na 2 maanden stuk, het scherm deed het niet meer. Hij is nu al ruim een maand bij Belsimpel voor reparatie. We hebben geen vervanging gekregen, en ik heb geen reservetelefoon dus heb een goedkoop toestel moeten aanschaffen ter voorlopige vervanging. Het is nu ruim 4 weken geleden dat we hem naar Belsimpel retour hebben gestuurd. En we hebben al een paar keer gevraagd wanneer we hem terug krijgen. Het antwoord is ' dat weten we niet, want we wachten op onderdelen'. Ze wachten dus al blijkbaar wekenlang op onderdelen.... Wij kopen nooit meer wat bij Belsimpel. De service is echt slecht als er wat met je telefoon is. En ze zijn niet duidelijk in wanneer we de telefoon terug krijgen, ze weten het zelf niet. Is toch belachelijk dat je meer dan een maand je telefoon kwijt bent voor reparatie! Ik baal best dat we die telefoon via Belsimpel hadden gekocht. Het was niet eens de goedkoopste, maar omdat wij dachten dat het een oer-Nederlands bedrijf was, waren we bereid om wat meer te betalen, omdat we ervan uitgingen dat de service dan beter zou zijn.

    Reageer

  • 0

    Ray zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    2 nieuwe Samsung toestellen aangeschaft de S8 en de J5 2017. Daar ik in het grensgebied woon en de dekking van Vodafone zeer slecht is heb ik vooraf een mail gestuurd naar de klantenservice of de toestellen beschikken over de optie "Wifi bellen" Een volmondig ja kreeg ik als antwoord.
    Echter de S8 ondersteund dit wel maar de J5 dus niet.
    Volgens Samsung klantenservice is de J5 geen Benelux toestel maar mogelijk een Pools. Hierop is deze functie dus niet aanwezig. Toestel dus maar teruggestuurd en bij een andere leverancier een "Benelux"versie gekocht.
    Werkt nu wel goed op beide toestellen.
    Geen alternatief in dezelfde prijsklasse die de optie wel ondersteunen bij Belsimpel.

    Reageer

  • 0

    Jakob zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Nadat mijn pakketje niet geleverd kon worden heeft het dagen en heel wat telefoontjes geduurd tegen dat het opnieuw verzonden werd om dan opnieuw niet geleverd te worden.
    Bij belsimpel kunnen ze blijkbaar niets anders dan zeggen dat ze uw frustratie begrijpen om nadien juist niets te ondernemen. Verschillende malen loze beloftes gemaakt waarna ik voor elke stap zelf contact diende op te nemen voor er iets gebeurde. De winst die je maakt door bij hen te bestellen ben je zo weer kwijt aan de telefoontjes die je moet doen opdat ze iets zouden ondernemen.
    Zelfs een bestelling annuleren lukt hun blijkbaar niet.
    Een ervaring die zeker niet aan te raden valt.

    Reageer

  • 0

    Jerry zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Als gezin overgegaan naar BEN via Belsimpel.nl.
    Eerst een mail gestuurd of zij een aanbieding wilde sturen, deze netjes de volgende dag ontvangen. Daarna gebeld met Belsimpel.nl en 3 abonnementen tegelijk afgesloten. Binnen 20 minuten was alles keurig geregeld. De volgende dag de 3 pakketten ontvangen.
    Complimenten!
    Mijn ervaring is zeer positief en Belsimpel.nl is zeker een aanrader!
    * Reageren snel op een mail.
    * Binnen 20 seconden al iemand aan de lijn als je belt.
    * Helpen je snel en goed bij het afsluiten van een abonnement.
    * Verdere gegevens ingevuld via internet. Dit werkt ook prima en duidelijk.
    * Nieuwe telefoon en SIM binnen een dag in huis.

    Reageer

  • -1

    PC zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Twee iPhones besteld op donderdag (1500 euro), volgende dag afgesproken levering via Post.NL punt Vrijdag 14:15 kreeg ik ontvangstbericht van Post.nl dat het pakket daar gearriveerd was. Om 17:45 mij op het post.nl punt gemeld om het pakket op te halen. Het pakket was er niet, ondanks het feit dat het op het Post.nl punt was ingescand voor ontvangst aldaar. Het zou daar dus moeten zijn. Direct Belsimpel gebeld. Ik kreeg een stotterend antwoord van een medewerker en er werd direct verwezen naar een procedure (die niet inzichtelijk is voor de klant) dat het 5 dagen onderzoekstijd zou gaan kosten. Een bespottelijke reactie. We werden gebombardeerd 'we begrijpen dat het heel vervelend voor u is' Terwijl in praktijk (gezien de handelwijze van Belsimpel) je helemaal niet begrepen wordt.
    Omdat dit een kwestie is tussen post.nl en de webshop vroegen wij om een nieuwe spoedlevering die dan bij de winkel van Belsimpel in Amsterdam de volgende dag geleverd zou worden.Post.nl vertrouwen we niet meer. Hierop werd consequent afwijzend gereageerd en wederom weer naar de 5 dagen onderzoekstijd verwezen waar wij (juridisch gezien) niets mee te maken hebben. Er is betaald voor een levering die niet op het afgesproken tijdstip heeft plaatsgevonden. Geen enkele bevestigingsmail ontvangen na onze telefonische melding dat het pakket niet op het Post.nl punt is. Zelf mails heen en weer gestuurd waarop wederom consequent niet werd en wordt geantwoord. Weer gebeld. Men blijft de 5 dagen claimen.
    Toen besloot ik dat ik mijn aankoop wilde annuleren, zodat ik elders telefoons kon gaan kopen. Dat kon niet, omdat ik dan eerst iets terug moet sturen. Wat een nachtmerrie. We kregen een formulier toegestuurd waarin wij moesten verklaren dat wij niets (op ons huisadres) hadden ontvangen. Hier zie je dus dat men de verkeerde route bewandelt - het betreft immers een levering aan een post.nl punt en geen huisadres. Formulier sloeg nergens op. Alle medebewoners moeten trouwens ondertekenen en hun ID opsturen naar Belsimpel. Ik heb de bestelling juist bewust niet thuis willen laten afleveren omdat je dan (in deze gevallen) zelf de bewijslast hebt als het (weer eens) mis gaat bij Post.nl. Het is nu maandag en heb nog steeds niets gehoord. Dinsdag gemaild, geen antwoord, Vanavond gebeld - annulering zou wel in het systeem staan. En je raadt het al - de vijf dagen moeten wel worden afgewacht. Men zegt dat we uiterlijk maandag (10 dagen later) zouden we ons geld terug moeten hebben. Terwijl als je annuleert (en dus iets terug te sturen hebt) je geld binnen vijf dagen terug hebt. Wat een vreselijk maar dan ook vreselijk bedrijf is dit. Het ondernemersrisico wordt hier afgewenteld op de klant.

    Reageer

  • +1

    Humphrey zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Belsimpel levert goede service en is heel snel!

    Op woensdagavond een telefoon met abonnement besteld.
    De volgende dag ontvangen en dezelfde dag gebeld naar Belsimpel omdat het toestel niet naar behoren functioneerde.
    Toestel vrijdag opgestuurd.
    Dus ik dacht dat het gerepareerde of nieuwe toestel halverwege de daarop volgende week te zullen ontvangen.
    Tot mij grote verbazing en aangename verrassing werd binnen 2 dagen, op zondagmiddag, een nieuw toestel bezorgd.
    Dus ik ben heel tevreden over Belsimpel!

    Reageer

  • -1

    Emmie zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 11111
    • 11111

    Zeer slechte service. Sinds vier maand een iPhone 7 plus. Ben onverstaanbaar. Toestel al twee keer opgestuurd en inmiddels vervangen en ook deze versie blijkt niet goed. Als je op klachten googled dan blijkt het vaker voor te komen. Helaas is belsimpel erg simpel en wil geen kant uit. Heb ze zeven dagen geven en anders ziet mijn rechtsbijstand er wel heil in

    Reageer

  • -1

    Juulvk zegt:
    • 33333
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Hoi iedereen,
    Ik wil iets delen over belsimpel.nl, hoop dat jullie hieraan iets hebben.
    14 september begon het, mijn vorige mobiel was kapot gegaan en ik had direct een nieuwe telefoon besteld via Belsimpel.nl. Belsimpel kende ik van de reclame met hun slogan ‘’Tot het uiterst voor jou’’, nooit gedacht dat het tegenovergestelde ging gebeuren.
    De afgelopen maanden heb ik bijna TWINTIG keer gebeld met belsimpel waarbij elk gesprek tussen de half uur en twee uur duurde. Ook heb ik HONDERDEN onterechte kosten gemaakt, die ze tot de dag vandaag niet geprobeerd hebben terug te sturen. Ik ben zeer slecht behandeld door Belsimpel. Heen en weer geduwd door de klantenservice zonder enige toekomstige zicht in verbetering. Telkens dezelfde antwoorden en zelfde beloften die werden verbroken…
    Ten eerste zal ik me even voorstellen: ik ben een achttien jarige student. In mijn vrije tijd ben ik ondernemer die werkt aan een aantal projecten. Bellen, sms’en en gebruik maken van internet is een heel belangrijk aspect in mijn leven, zowel als op sociaal niveau, school niveau en werk niveau.
    Ik heb een samenvatting van de situaties gemaakt die zijn voorgekomen in de afgelopen vier maanden (niet alles weet ik meer omdat ik zoveel heb gebeld, dit is alles wat ik nog zo weet):
    -14 september. Nieuwe telefoon gekocht een Samsung Galaxy s8
    -14-25 september. Retour aangevraagd reden: te geavanceerd voor de functies die ik ermee wil bereiken. Ondertussen een nieuwe telefoon besteld de Samsung Galaxy S6 Edge
    -28 september. Telefonisch gesprek gehad waar een belofte was gemaakt dat als ik het die dag nog zou opsturen alles zou worden geregeld. Waarnaar ik binnen de deadline van veertien dagen het toestel als retour had opgestuurd netjes volgens de regels
    -Oktober. Mail ontvangen dat ik schade had en een keuze moest maken over de tegemoetkoming  hier heb ik op de mail direct geantwoord, waarnaar ik geen response kreeg
    -Oktober. Was gebeld dat ik niet had laten weten voor welke optie ik ging, telefonisch verteld dat ik voor de optie betalen ging, een bedrag zou ik nog terugkrijgen, dit is tot de dag van vandaag niet gebeurd
    Oktober. Mobiel terug thuis ontvangen, waarnaar ik had gebeld dat ik voor die optie had gekozen en dat het niet correct was doorgegeven. Hierna meteen de mobiel weer teruggestuurd.
    -Oktober. Mail gekregen over dat het abonnement van Tele 2 (Samsung galaxy s8) dat deze zou worden doorgevoerd, toen ik deze zag meteen gebeld voor uitleg waarnaar werd verteld dat het een fout was en dat het werd geregeld.
    -Oktober. Mail gekregen dat het was overgezet en ja het was al eerder overgezet. Geen telefoon geen abonnement in bezit. Hierna gebeld en te horen gekregen dat het een fout was en dat het meteen hersteld werd.
    -Oktober. Week later nog steeds niks gebeurd, weer gebeld en weer zou het geregeld worden waarnaar er weer niks was gebeurd en ik niks te horen kreeg.

    -Oktober. Gebeld omdat er nog niks was gebeurd, te horen gekregen dat ik een nieuwe bestelling moest plaatsen voor dezelfde telefoon. Dit gedaan.
    -Oktober. Mobiel ontvangen, pakket geopend en meteen gezien dat het scherm kapot was zonder dat ik het had aangeraakt. Gebeld en moest het meteen weer retour opsturen en dan werd er naar gekeken
    -November. Tijdje later gebeld en gehoord dat ik een nieuwe telefoon zou ontvangen die ik had ontvangen met een simkaart die het niet doet dus even bellen. Ik zou maandag worden gebeld voor uitleg.
    -November. Geen telefoontje ontvangen dus maar weer eens zelf bellen, en ja er was niet gebeld. Ze zouden er naar kijken.
    -November. Weer gebeld, hier werd met verteld dat het waarschijnlijk aan de simkaart lag waarnaar ik een nieuwe simkaart zou krijgen, deze een paar dagen later ontvangen.
    -November. Weer deed de simkaart het niet dus gebeld en ze zeiden dat er twee abonnementen liepen en dat ze het zouden maken.
    -November. Week later weer gebeld en het was nog steeds niet gemaakt en er was volgens mij niet eens iets gecommuniceerd.
    -December. Ik zou gebeld worden maar de telefoon thuis was vijf minuten in gesprek die dag en dat was toevallig de tijd dat ze hadden gebeld. Dat was de uitleg die ik de maandag erna kreeg, begripvol en gevraagd wat er zou gebeuren en het zou worden gemaakt voor die vrijdag.
    -December. Na die vrijdag nog steeds niks gebeurd en gebeld en ze weten het probleem niet en ze zouden ernaar kijken.
    -December. Te horen gekregen dat het de achttiende alles zou gaan werken en dat ik vrijdag zou worden gebeld om mijn situatie uit te leggen. Hier had ik al anderhalf maand verteld dat ik me niet goed voelde, veel stress had ontwikkeld door de situatie. De telefoniste had beloofd dat ik vrijdag zou worden gebeld, dit gaf me een beetje rust omdat ik dan eindelijk mijn woordje kwijt kon.
    -Vrijdag december. Niks te horen gekregen, heel de dag bij de telefoon gewacht en nee niks.
    -Maandag gebeld en te horen gekregen dat er inderdaad niet was gebeld.
    -Eind december. Mobiel gemaakt eindelijk, de rest van achterliggende betalingen die ik nog zou krijgen werden binnen week verstuurd. Tot de dag van vandaag niks over gehoord.
    -Eind december. Bedrag van mijn rekening gehaald voor een abonnement die ik niet eens heb. Belsimpel had midden december verteld dat ze dit binnen twee weken zouden afsluiten, dus geen zorgen. Ook hadden ze me verteld dat ik het binnen 3 weken terug zou krijgen.
    -Eind december heb ik een bericht gestuurd met alles wat er was gebeurd en wat ik had meegemaakt. De klachten die ik heb gekregen en had gevraagd om een tegenmoetkoming. Na paar dagen hadden ze een mail gestuurd met erin dat ze me €30.- korting bon wilde geven als tegemoetkoming. DIT IS ABSURD.
    -Midden januari. 5 weken gingen voorbij en nog niets gehoord over enige terugbetaling. Ook was er weer geld van mijn rekening afgehaald. Via mijn rechtsbijstand het geld opgeëist en kreeg het binnen de dezelfde dag nog terug.
    -Eind januari. 426 euro van mijn rekening gehaald voor een abonnement die ik niet heb.
    De afgelopen maanden heb ik veel stress gehad, die ik kreeg van geen telefoon hebben en daardoor dingen mislopen en door de beloften en afspraken die belsimpel telkens niet nakwam.
    Terwijl ik niet bereikbaar was heeft de moeder van mijn beste vriend me proberen te bereiken omdat mijn beste vriend plotseling in het ziekenhuis lag op de intense of care en wilde dat ik meteen langskwam. Doordat ik niet bereikbaar was kon ik niet langskomen.
    Lange tijd zonder mobiel en lange tijd zonder netwerk te zitten hebben veel klachten veroorzaakt in de afgelopen maanden. De onterechte kosten die ik maak zijn niet fijn. Hoe ik ben behandeld vind ik niet kunnen door zo’n organisatie. De beloftes die ze telkens maken en verbreken vind ik niet kunnen. Dat ze uiteindelijk 30 euro korting bon aanbieden wat voor hun waarschijnlijk paar euro kost als tegemoetkoming is belachelijk.
    Ik wil dit graag delen om mensen te waarschuwen wat een aankoop kan veroorzaken bij belsimpel. Denk goed na voordat je iets hier koopt.

    Reageer

  • -1

    Fred Bergman zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 11111
    • 11111

    Ik ben volledig afgeknapt op Belsimpel.
    Ik kocht daar via hun webshop een smartphone, die teruggestuurd mocht worden binnen 31 dagen.
    Die proeftijd is bij het via internet kopen om te ondervinden of het toestel overeenkomstig de verwachtingen is. Dat betekent ook dat je hem dan mag gebruiken.
    In eerste instantie lukte het al niet om hem werkend te krijgen. Niemand bij Belsimpel wist een handleiding te vinden die hulp kon bieden. Daarom heb ik een ander bedrijf ingeschakeld die het wel kon. Het toestel echter beviel mij niet omdat het steeds na enkele seconden uitviel en opnieuw de code moesten worden ingegeven.
    Daarom stuurde ik het terug.
    Tot mijn verbazing kreeg ik mijn geld niet geheel terug. De reden die men opgaf ws: bij gebruik ontstaan altijd gebruikssporen en daar trekken wij 10% voor af. Volgens mij is dat tegen de wet maar in elk geval tegen het principe dat je beter wilt verkopen door uitproberen toe te staan maar dan wel achteraf daar kosten voor in rekening te brengen zonder dat tevoren duidelijk te maken dan wel te vermelden!

    Reageer

  • -1

    TLP Huynh zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Waardeloze klantenservice voor order 3200115943 .Ellendige lange mail communicatie.Nooit meer Belsimpel.

    Reageer

  • -1

    Erryt zegt:
    • 44444
    • 33333
    • 11111
    • 22222

    Algemeen
    Zeer prettige website, voldoende duidelijk, ondersteunt de klant, vlotte afhandeling en duidelijke bevestigingsmails.

    Ik heb op vrijdag 17 november een iPhone X besteld, die alleen via Belsimpel op voorraad was i.c.m. een T-Mobile abonnement. Was verbaasd over de snelle levering en uiteraard heel blij dat ik zo snel aan de slag kon met dit, verder uitverkochte, toestel.

    Thuis aangekomen het toestel uit de verpakking gehaald, aangesloten op het stroomnet, ingelogd en gegevens van oude naar nieuwe telefoon overgezet. Naarmate ik de telefoon langer in de hand hield, vernam ik dat er een links-rechts verschil voelbaar was aan de onderste hoeken. Bij nadere inspectie bleek dat de glasplaat aan de achterzijde bij de ene hoek iets buiten het toestel stak en dat het metaal in diezelfde hoek vervormd was, waardoor het niet mooi glad aanvoelde. Lijkt een fabricagefout, waar Belsimpel ook niets aan kan doen. Ik heb het toestel weer in de verpakking gedaan en ben de volgende dag met het toestel teruggegaan naar de fysieke winkel.

    Klantenservice
    In de winkel werd ik geholpen door een verkoper die het defect met mij objectiveerde en hij adviseerde het toestel ter reparatie aan te bieden. Ik ging akkoord bij gebrek aan alternatieven. Dit was zondag. Woensdag belde ik met Belsimpel om te vragen of ik een update zou kunnen krijgen. Ik zou die avond worden teruggebeld. Dat geschiedde. Er werd mij medegedeeld dat het defect niet kon worden geconstateerd, maar dat er wel een kras aan de voorzijde, vlak onder de camera zat en dat ik nu twee opties had: het toestel op te sturen naar apple care ter reparatie, of een nieuw toestel te ontvangen tegen bijbetaling van 10% van de nieuwprijs.

    Ik was flabbergasted. Er werd ingegaan op de kras, terwijl ik er a) van overtuigd ben dat ik die niet heb veroorzaakt (en ik de voorzijde van het toestel op die plek waarschijnlijk überhaupt niet eens heb aangeraakt) en b) ik hem daar helemaal niet voor teruggestuurd had. Ik moest dus even snel schakelen en heb besloten het toestel ter reparatie aan apple aan te laten bieden.

    Al met al dus een hele vervelende ervaring om de volgende redenen:
    - Er wordt gedaan alsof een voor mij toch overduidelijk defect niet bestaat
    - Ik wordt er van beschuldigd het toestel te hebben beschadigd
    - Er wordt mij een voorstel voor een vervangend toestel gedaan tegen bijbetaling, waarbij men het doet overkomen alsof dat een welhaast ongelooflijk schappelijjk voorstel is

    Ik begrijp ook wel dat er wel eens misbruik wordt gemaakt van dergelijke situaties door klanten, maar ik sta er nog perplex van hoe dit wordt afgehandeld en er vanuit Belsimpel wordt gedaan alsof ík hier de boosdoener ben. Alsof ik voor mijn plezier mijn net aangekochte (overigens zeer prijzige) telefoon terugbreng zodat ik hem enkele weken niet kan gebruiken!

    Die slogan "tot het uiterste voor jou" is wat mij betreft dus absoluut niet van toepassing. Wordt vervolgd!

    UPDATE 29/11: Gisteren werd ik gebeld door een medewerker van Belsimpel, ditmaal met een heel andere (vriendelijke) houding. Het defect was ook bij Apple niet geconstateerd en hij wilde nog even doorspreken wat de klacht precies was. Ik heb dit met hem doorgesproken en hij zou het nogmaals bij Apple neerleggen. Vandaag wordt ik hier als het goed is over teruggebeld. In ieder geval een veel plezieriger contact gehad, dus ben hoopvol!

    UPDATE 4/12: Ik kreeg 2 dagen geleden een mail met de mededeling dat na herbeoordeling het toestel vervangen zou worden, met excuses voor de vertraging gezien de beperkte leveringsmogelijkheden.

    Vandaag het toestel binnengekregen. Een refurbished toestel dat het defect wat mijn initiele toestel had in ieder geval niet heeft. Dus daar ben ik dan wel blij mee. Ik heb nu echter wel een refurbished toestel voor de prijs van een nieuwe. Geen Belsimpel meer voor mij in ieder geval!!

    Reageer

  • -1

    Witte de With zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    Een uitermate teleurstellende ervaring met de klantenservice. Het terugvragen van je geld wegens een defect toestel blijkt vrijwel niet mogelijk.

    Ik kocht een Nokia 6, die na opstarten een slecht werkend touchscreen bleek te hebben, dus ik heb belsimpel gebeld om hem terug te sturen. Inruilen kon, maar dan pas nadat het toestel was terug-ontvangen en gecontroleerd. Dat duurde me te lang dus ik heb dierct een ander toestel gekocht. Het defecte stuurde ik terug. Waarheen? "Naar Belsimpel, u krijgt daarvoor een mail met instructies."

    Die mail bevatte een post-sticker, maar daar stond niet het adres van Belsimpel op, bij navraag met de klantenservice was dit het reparatiecentrum. "Maar ik wil niet dat ie gerepareed wordt, maar hem gewoon terugsturen". Antwoord: Stuurt u hem maar op naar dat adres, wij zorgen dat u snel uw geld terug krijgt.

    Na een paar weken: Niets. Dus weer bellen. "Ja eens even kijken, u was te laat met terug sturen!" Dat was ik niet, zo bleek, dus werd het advies: Wacht u maar wij nemen contact op met het reparatiecentrum dat ie weer teruggaat van het reparatiecentrum naar ons, dan krijgt u uw geld terug.

    Na twee weken: Niets. Ja toch een mail van het reparatiecentrum: "Uw reparatie gaat nog wat langer duren!" @#@%&#(#0, dat was niet de apfspraak. Weer met Belsimpel bellen, wat gaat hier mis? "We gaan nu echt direct contact opnemen met het centrum om het te regelen". Ik zeg, dat gaat mij niets aan, ik wil gewoon mijn geld terug, wat jullie met dat toestel willen is niet mijn probleem, toch?

    Na twee weken: Niets. Weer bellen. "Het toestel is toch aan u verzonden?" Nee vrienden, het zou naar jullie gaan, niet naar mij. Oh, Oh, nou we zetten er iemand op die het gaat oplossen. Ja weet u, eerst moet het toestel gecontroleerd worden anders krijgt u het geld niet terug. ?????? Wat? Maar het toestel IS NIET GECONTROLEERD, het wordt teruggestuurd. Naar jullie!

    Inmiddels is het weer een week geleden en het is nog altijd niet opgelost.

    Dit is waanzinnig slecht. Hoe moeilijk is het, en dit is dan je core-business, mobieltjes opsturen. En dan maak je er zo'n teringzooi van. Echt, wat een bagger.

    Theo Roelvink zegt:

    plaats je klacht op het klachtenkompas van de consumentenbond, dan reageren ze veel sneller!

    Reageer

  • -1

    Adriaan Mastenbroek zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 11111
    • 11111

    Fijne website, goede prijzen, nette en vlotte verzending. Maar dan de after sales/ klantenservice. Onbeschrijflijk slecht en daar bovenop brutaal. ‘Tot het uiterste voor jou’ heeft totaal geen waarde.

    Ik heb afgelopen zondagavond een iPhone 8 besteld bij Belsimpel. Keurig de volgende ochtend al geleverd. So far so good. Ik pak deze uit en voorzie hem gelijk van de meebestelde siliconen hoes en het vel voor op het scherm. Vervolgens de installatie opgestart en ik liep al vrij snel vast want de WiFi blijkt niet te werken. Via een hotspot geactiveerd maar ook verderop kreeg ik WiFi niet werken. Gelijk Apple support gebeld en een poosje geprobeerd de boel aan de praat te krijgen. Na 2 telefoontjes en 2 uur prutsen gaf Apple mij het advies contact op te nemen met de verkoper. Daarop contact opgenomen met Belsimpel. Na een poosje in de wacht te hebben gestaan ( er zijn nog 2,5,1,2 wachtenden voor u, huh?) kreeg ik een mevrouw van de klantenservice die mij het advies gaf de telefoon terug te sturen zodat ze gelijk een nieuwe konden opsturen. Zo gezegd zo gedaan en een uur later zat hij weer in de doos voor retour. Dezelfde middag nog op de post gegaan. De volgende dag (dinsdag) kreeg ik een mailtje dat mijn telefoon naar het reparaties breuk was gegaan. (Reparatie?!). Zojuist (donderdag) contact opgenomen met de vraag waarom het toestel voor reparatie gaat en waarom dit wordt uitgelegd. Nu wordt mij verteld door een behoorlijk mondige medewerker dat de telefoon ‘gebruikssporen’ bevat waardoor ze hem niet terug kunnen nemen. Ik moet dan dus wachten op een repareerde toestel of BIJbetalen voor weer een nieuwe. Mijn mond viel open van verbazing. Ik krijg een toestel wat niet werkt en als ik hem probeer heeft hij (pertinent onmogelijk) gebruikssporen en is het ineens míjn probleem. Ik zal dus ineens genoegen moeten nemen met een refurbished telefoon voor een nieuwprijs. Toen ik vroeg of er ook een manager beschikbaar was vroeg hij ‘zodat je(ah, we gaan tutoyeren) hetzelfde verhaal van iemand anders kan horen?’
    Na een wachttijd vertelde hij me dat er niemand beschikbaar was en ik binnen 3 werkdagen teruggebeld zal worden. Dus er is nu iemand maar als die geen tijd heeft, dan binnen 3 dagen. Dit is de derde telefoon die ik via Belsimpel koop maar zoals dit nu gaat is het beslist de laatste.

    Update volgt.
    Update do-avond.
    Belsimpel heeft contact opgenomen via tweakers met verzoek tot contact. Dolgraag want ik zou dit graag opgelost hebben. Wachtend op telefoon of email dus.

    Update zaterdag: nog niks mogen vernomen van Belsimpel. Het lijkt alsof ze in plaats van tot het uiterste voor je te gaan, je tot het uiterste proberen te drijven. Ik lees inmiddels ook meerdere reviews waar mensen van hetzelfde worden beschuldigd. Het lijkt me verstandig dat ze de boel eens op orde brengen daar voor met een expansiedrift de tv/radio op te gaan met loze beloftes. Snel verzenden en een mooie uitstraling is een leuk begin maar je maakt pas echt indruk als je goed met servicevragen om gaat.

    Ik verwacht momenteel weinig tot niks meer van Belsimpel en vind dat ze erg in gebreke blijven. Alles heeft haast als het om verkopen gaat maar als je iets opgelost wilt zien laten ze je lang wachten en schofferen ze je er op de koop toe ook nog bij. Ik hoop nog verrast te worden. Inmiddels overweeg ik m’n rechtsbijstand in te schakelen.

    Hopelijk kan ik mensen hiermee waarschuwen want hier zit je echt niet op te wachten. Betaal liever een paar euro meer waar je zeker weet dat je in álle gevallen een goed adres hebt.

    Theo Roelvink zegt:

    gebruikssporen is de Standaardsmoes van Belsimpel. Daarmede poeieren ze iedere koper af die een toestel retourneert. Je kunt je gel alleen terugkrijgen als je genoegen neemt met 90%. Daar hebben ze een standaardbrief voor klaarliggen!

    Reageer

  • 0

    Stefan zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Na meerdere malen gesproken te hebben met de service van Belsimpel die mij toch echt verzekerd hadden de Iphone SE in huis te hebben heb ik de bestelling gemaakt (alhoewel hij duurder was dan andere verkooppunten maar omdat zij mij verzekerde dat hij leverbaar was) en betaald. Na de leverdatum nog steeds niet gehad te hebben heb ik elke week 4 keer voor 2 maanden moeten bellen met de vraag waar mijn telefoon bleef.

    Uiteindelijk gekregen na 2,5 maand. Hij heeft het een jaar lang vol gehouden in een Lifeproof fre case, een water en stofdichte case van 90,-. Uiteindelijk valt mijn bereik steeds weg, heb hem opgestuurd ter reperatie, dit zou 10 dagen duren. Na 29 dagen krijg ik de melding dat de reperatie 310,- gaat kosten vawege waterschade. Dat ding is nooit de hoes uit geweest.

    Ben nu onderhand al weer 1,5 maand mijn telefoon kwijt, hij is nu al weer 4 dagen onderweg zonder dat hij gemaakt is omdat zij zich dekken achter de leugen dat het waterschade zou zijn.

    Jeroen & Jeroen, tot het uiterste voor jou centen.

    Reageer

  • -2

    M zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 11111
    • 11111

    Prima toestel van €220 gekocht, voor de laagste prijs die ik kon vinden, met 2 jaar garantie. Na een half jaar toestel defect (laadt slecht op). Opgestuurd en nog defecter terug gekregen (gaat aan en meteen weer uit. Onbruikbaar geworden). Weer teruggestuurd en nu terug gekregen met beschadigingen, en toestel doet helemaal niets meer. Geen enkele hulp, excuses of wat dan ook. Hun conclusie: waterschade. Maar toestel is waterdicht. Omdat dat niet op de site van Belsimpel zelf staat zeggen ze dat het toestel 'dus' niet waterdicht is en dus wordt het niet gerepareerd. Wel voorstel dat ze het toestel gratis willen vernietigen (!?) Op de site van de fabrikant staat dat het waterdicht is maar daar hebben ze geen boodschap aan. Je kunt hoog of laag springen maar het interesseert ze geen bal. Uiteindelijk via mijn eigen verzekering nog wat geld terug gekregen. Toestel open gemaakt en wat blijkt: GEEN WATERSCHADE. Gerepareerd bij 'de Turk om de hoek' voor €50 en doet het nu prima. Dus: NOOIT IETS BIJ BELSIMPEL KOPEN als je denkt ooit gebruik te moeten maken van de garantie

    Zeer slechte klantenservice

    Reageer

  • -2

    Aris zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 22222
    • 22222

    Afgelopen week een S7 Edge besteld incl. Een tele 2 abonnement. Zou de dag erna in de avond worden geleverd. Na lang thuis wachten geen bezorger gezien maar wel de melding dat ik niet thuis zou zijn geweest.

    Maargoed dit lag aan postNl en niet aan belsimpel.

    De dag erna pakketje ontvangen, de buitenkant gecontroleerd of er geen beschadigen waren en het zag ef allemaal perfect uit. Maar nu komt het, ik laad mijn toestel op, (gedaan tot 100%) blijkt dat hij niet aan gaat doordat de powerknop niet functioneerd. Gelijk gebeld naar belsimpel of ik hem on kan ruilen in een van hun winkels maar nee ik moest hem opsturen naar hun hoofdkantoor kreeg ik te horen van een jonge knul die nog nooit gehoord had van klantvriendelijkheid.

    Al met al de levertijd van een defect toestel al verdubbeld en nu nog steeds geen normaal functionerend toestel in huis.

    Hartelijk bedankt belsimpel voor de slechte kwaliteit.

    Reageer

  • -1

    Marcel Olthof zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 22222
    • 22222

    Erg teleurgesteld door belsimpel.nl,
    bedrijf stuurt emails rond over abonnementen die verlengt kunnen worden, in werkelijkheid blijkt dit niet waar te zijn. Ze verschuilen zich achter oude gegevens en systemen, kortom veel tijdverlies voor niets.
    Advies: Controleer eerst bij provider of je daadwerkelijk kunt verlengen, scheelt een hoop tijd en frustratie.

    Reageer

  • -1

    Andries Tuiten zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 11111
    • 11111

    Retourzending Telefoon

    Een dag na levering van mijn telefoon, een LG G4, door Belsimpel, heb ik deze terug gestuurd omdat deze niet aan mijn verwachting voldeed. Belsimpel deed anders niks dan problemen zoeken en wilde het aankoopbedrag niet terug storten. Reden volgens Belsimpel: Ik zou de sleve niet hebben teruggestuurd (nooit gezien) en er zou een beschadiging op de achterkant van het toestel zitten. Toen ik later terug belde waren het ineens 4 krassen. heel merkwaardig. Belsimpel wilde slechts 80% van het aankoopbedrag terugstorten. Belachelijk! Ik heb nooit een sleve gezien (kartonnetje) en heb er ook geen kras opgemaakt in die ene dag en zeker geen 4 krassen. Als je belt naar Belsimpel was het steeds hetzelfde verhaal: U wordt teruggebeld. bellen kunnen ze daar kennelijk niet, want ik ben nooit 1x teruggebeld. Wat een waardeloos bedrijf. Mijn advies: Koop nooit iets bij Belsimpel.!!!!

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring