Belsimpel.nl


Prijs 4.334.334.334.334.33
Levering4.314.314.314.314.31
Ondersteuning3.933.933.933.933.93
Totaal oordeel4.144.144.144.144.14

belsimpelBelsimpel.nl biedt een groot aanbod van verschillende smartphone en sim only abonnementen aan. Belsimpel.nl biedt overzichtelijke en objectieve informatie aan, waarbij gericht wordt op particulieren en klein-zakelijke gebruikers. De telecomshop uit Groningen is overigens ook vaak een van de eerste die een nieuw high-end toestel verkoopt.

Wat is jouw ervaring met Belsimpel.nl? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Belsimpel.nl vind je hieronder.


1042 Positief 191 Negatief 1.397 reviews - gemiddelde: 4.184.184.184.184.18 8.4 uit 10

1.397 Ervaringen voor Belsimpel.nl

  • +1

    Tom zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Heel teleurstellende service, ik koop vrij veel online. Steeds met Pay pall of creditcard. Dit voornamelijk voor de snelle servcie dan en veiligheid.

    Online een Iwatch besteld en direct betaald, de levering zou plaatsvinden binnen 24u. De dag erop laat in de avond (21.40u) krijg ik telefoon dat ik 0,01€ moet overschrijven om wel te verifiëren of ik wel de rechtmatige eigenaar ben van de creditcard. Geen protest mogelijk, en op een boertige manier de melding gekregen dat het een standaard procedure is. Dezelfde avond overgemaakt, 2 dagen later bel ik of ze het ontvangen hebben, was in orde en zou verzonden worden. D dag erop staat de status nog steeds hetzelfde, ik email met een kopij van paspoort en betalingsbewijs van de bank. Ik vraag hen wat ze nog meer willen want buiten mijn vingerafdrukken hebben ze alles al. Zijn nu 6 dagen later en heb nog niets.

    Zeer teleurstellend en onprofessioneel service. Iets wat we van een Nederlands bedrijf niet verwacht. Zelf een excuses mail voor de vertraging nog niets eens ontvangen.

    Voor de prijs moet je hier niet kopen want ze zijn een groot stuk duurder,en voor de servcie al helemaal niet.

    Reageer

  • +1

    A.I. Ehlen zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    Service is dramatisch

    Alles gaat goed totdat je met een probleem zit, dan komt helaas naar boven dat deze winkel zijn klant in de kou laat staan.

    Ik kocht een LG Nexus 5 via Belsimpel en alles was prima totdat het toestel spontaan uit begon te vallen met voldoende batterij. Tot 3x toe retour gestuurd, steeds kreeg ik het toestel terug zonder dat het probleem opgelost was. Bij de laatste keer kreeg ik doodleuk te horen dat mijn scherm kapot was en dat het probleem niet verholpen kon worden tenzij ik ook voor een nieuw scherm zou betalen.
    Het scherm was echter niet kapot toen ik de telefoon retour stuurde. Ik werk zelf bij een webshop en weet hoe ik iets veilig moet verpakken, dat het toestel tijdens transport kapot gegaan is lijkt mij daardoor zeer onwaarschijnlijk, het is notabene verzonden met hun eigen vervoerder. Buiten dat heeft het scherm op geen enkele manier te maken met de klacht. Nu zit ik dus met een toestel dat om de haverklap uitvalt en waarvan het scherm gebarsten is,

    Niet alleen het scherm is gebarsten maar Belsimpel laat mij als klant ook barsten.

    Reageer

  • +1

    Rick de Koning zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Wat een waardeloze klantenservice als er problemen blijken te zijn met je zojuist aangeschafte toestel.
    Mijn Galaxy S6 edge bleek een kras op het scherm te hebben, veroorzaakt door de Samsung Clear View Cover. Gezien Samsung dit probleem ook erkend heeft zou dit in de garantie vallen.

    Toestel teruggestuurd na 48u in gebruik te zijn geweest, kreeg ik bericht dat het hoesje te beschadigt zou zijn om direct om te ruilen voor een nieuw exemplaar. á fijn, hij moest ter reparatie worden aangeboden.
    Omdat ik het niet geheel eens was met dit besluit, omdat het hoesje alleen opengesneden was, en verder niet aangeraakt moest ik 3 dagen wachten tot een teamleider mij zou bellen.
    Deze gaf aan dat ze het toestel gewoon zouden opsturen ter reparatie, leuk - maar waarom kon een andere medewerker mij dat niet vertellen?

    Goed, 3 weken verder. Toestel terug van reparatie, blijkt dat het scherm niet vervangen is - dit is de reparatieservice "vergeten". Met een diepe zucht weer contact opgenomen met de klantenservice, met de vraag of het toestel niet gewoon kon worden omgeruild voor een nieuw exemplaar. Ik zat inmiddels al bijna een maand zonder mobiel (!).

    Dit zou worden overlegd, een week later werd ik teruggebeld - maar was zelf telefonisch niet bereikbaar. Dus na een belletje terug, bleek dat ik wéér 3 dagen moest wachten op contact van het zogeheten 'serviceteam'. Ik kon niet direct worden doorverbonden.

    Al met al, je schaft een nieuwe telefoon aan welke defect blijkt te zijn na 48 uur. Je stuurt hem terug, en bent vervolgens al een maand verder zonder nieuwe telefoon. Klantenservice staat zeker niet in een hoog vaandel bij belsimpel.nl - ze laten je gewoon vallen zodra je je geld hebt overgemaakt. Dit kan anno 2015 écht niet meer.
    Nu weer een aantal weken afwachten, toch maar rechtsbijstand inschakelen.

    Waardeloos, en nooit meer.

    Rick de Koning zegt:

    Probleem is inmiddels op een goede/keurige manier door Belsimpel opgelost. Bleek een enorm misverstand te zijn en i.v.m. vakantieperiodes is alles op lange termijn gaan duren.

    Klacht kan gesloten worden!

    Reageer

  • 0

    Stella zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Een abonnement afsluiten bij Belsimpel is één van de slechte keuzes die ik heb gemaakt. Mijn telefoon begon steeds uit te vallen en startte weer opnieuw op wat heel vervelend was. Ik had besloten om mijn telefoon terug te sturen naar Belsimpel voor een reparatie. Een maand voordat ik op vakantie ging. Vooraf heb ik met Belsimpel gebeld om te vragen hoe lang het zou duren. Meneer zei dat het 5 à 10 werkdagen zou duren. Dat kwam mij wel goed uit. 3 WEKEN later heb ik nog steeds niet mijn telefoon binnen en bel ik de klantenservice. Mevrouw zegt dat mijn telefoon niet is gerepareerd omdat er geen schade was?? Een reparatie, wat normaal 10 werkdagen zou duren, heeft nu 3 weken geduurd zonder enige reparatie? Nu mag ik lekker op vakantie gaan zonder telefoon en betaal ik nog lekker door voor mijn abonnement. Super slechte service, heb helemaal geen vorm van status ontvangen. Ik moest Belsimpel bellen om te vragen wat de status was, wat ze ook vaak niet wisten.

    Reageer

  • +1

    Milou zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 22222

    Ik belde met de klantenservice van BelSimpel.nl vanwege een probleem met mijn nummerbehoudaanvraag. Ik kreeg op verwijtende toon te horen dat er vaak is geprobeerd contact op te nemen met mij; hier heb ik echter niks van ontvangen.

    De toon van de medewerkster was echt onvriendelijk en ik werd als een klein kind behandeld.

    Geen aanrader: KPN heeft betere service.

    Reageer

  • +1

    sam zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Erg slechte communicatie. Houdt klant totaal niet op de hoogte. Wacht nu al drie weken zonder goede reden...

    Reageer

  • +1

    Zoe zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik heb op 1 maart 2015 een toestel met abonnement van Ben besteld bij Belsimpel.nl. Drie weken later was mijn telefoon nog steeds niet geleverd wegens een grote landelijke storing bij Ben. Uiteindelijk op 19 maart 2015 de telefoon ontvangen met het bericht dat mijn nummer op 20 maart 2015 aangesloten zou worden. Twee weken later, op 3 april 2015 was mijn nummer nog steeds niet aangesloten. Naar aanleiding hiervan contact met Belsimpel.nl opgenomen om de bestelling te laten annuleren. Ik mocht de telefoon houden en een ander abonnement uitkiezen in de eerste instantie. Toen ze daar op terug kwamen, moest ik toch de telefoon terug sturen. Op 30 april 2015 dan eindelijk het bericht ontvangen dat de annulering bij Ben was aangevraagd. Dit duurde natuurlijk weer belachelijk lang. Vervolgens ontving ik op 21 mei 2015 het bericht dat mijn abonnement bij KPN was aangevraagd (ik wilde van Ben naar KPN switchen). Mij was toen niet duidelijk of het abonnement bij Ben rond was aangezien die bij KPN ondertussen wel kon worden aangesloten. Medewerker van Belsimpel.nl garandeerde mij dat de annulering rond was. Tot ik op 29 mei 2015 een factuur van Ben ontving. Natuurlijk met Ben gebeld en wat blijkt? Belsimpel.nl heeft de annulering nooit doorgegeven. Hierna twee keer met Belsimpel.nl gebeld en verscheidende e-mailtjes gestuurd met de vraag hoe dit kon en wat hier aan gedaan kon worden. De factuur tevens doorgestuurd. Inmiddels wacht ik al 3 weken op terugkoppeling van Belsimpel.nl maar die steekt de kop in het zand. Kortom, ze verzekeren je van alles, iedere medewerker bij de klantenservice vertelt je wat anders en als het erop neer komt sturen je ze van het kastje naar de muur. Een uitermate slechte service, want uiteindelijk is de consument de gedupeerde en kan voor de fouten van Belsimpel.nl opdraaien. Ik ga net zo lang door met slechte recensies schrijven tot ik duidelijkheid van Belsimpel.nl krijg over de stand van zaken. Maar een ding is zeker, ik bestel nooit weer wat bij Belsimpel.nl weer!

    Reageer

  • 0

    peter zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Op 27-4 een mobiele telefoon besteld en betaald bij belsimpel. Levering zou woensdag 29-4 plaatsvinden. Woensdag geen telefoon, email gestuurd en welgemeende excuses ontvangen, verder geen enkele toelichting of planning. Donderdag weer geen telefoon en gebeld met de klanten service. Er bleek een storing bij distributeur DPD. Op de vraag wat Belsimpel daaraan ging doen was het antwoord “wij vertrouwen er op dat DPD de telefoon morgen aflevert”. En na aandringen waarom ze hierop vertrouwen werd het al snel “wij hopen dat het snel weer goed komt”. Nou dus niet. Het is nu zaterdag en nog steeds geen telefoon en geen enkel verdere info van belsimpel. De klant wacht wel denken ze daar waarschijnlijk.

    Reageer

  • -2

    jessica zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    telefoon is binnen 3 weken stuk en er komt geen passende oplossing van belsimpel. ik mag betalen voor een toestel die niet funcioneert

    jessica zegt:

    telefoon vertoond binnen 3 weken gebreken.
    belsimpel bood mij in eerste instantie niet de oplossing die ik verwacht,
    uiteindelijk is het netjes opgelost en wordt de telefoon ter reparatie aangeboden zonder dat ik kosten heb om het toestel op te sturen. Ook de kosten voor de niet complete bundel worden vergoed.

    Reageer

  • 0

    Stijntje zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 44444
    • 44444

    Heb bij Belsimpel de iPhone 6 aangeschaft bij mijn nieuwe abonnement.
    Scherpe prijzen met mooie abonnementen. Ik moest wel bijbetalen voor de iPhone, maar doordat ik mijn oude toestel verkocht, kon ik dit goed combineren.
    Bij het invullen van de gegevens voor het contract, die ik vervolgens toegestuurd kreeg, had ik een fout gemaakt. In de mail stond dat als de gegevens niet overeen zouden komen, het toestel niet geleverd kon worden. Gebeld met de klantenservice, werd vriendelijke geholpen, werd meteen aangepast. Ook mooi: je wordt zeer snel geholpen. Ik heb nog geen 5 minuten in de wachtrij gehangen. Top!! Volgende dag werd het toestel geleverd. Helemaal top, precies zoals verwacht. Ik zal hier zeker vaker toestellen gaan bestellen. Een echte aanrader!!

    Reageer

  • 0

    Sander V zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Helaas heb ik te maken gekregen met de service afdeling van Belsimpel. Na een prima afhandeling van de initiele bestelling (goede prijs en levering), ben ik terecht gekomen in een discussie over de aansluiting. In mijn overeenkomst met Belsimpel staat dat bij het bereiken van een bedrag van 250 euro buiten de bundel, mijn aansluiting zou worden afgesloten. Echter bleek, nadat mijn telefoon op de achtergrond voor 360 euro aan data had gesynchroniseerd, dat Belsimpel de limiet op 500 euro had ingesteld. Aangezien ik, dankzij een fout van Belsimpel, een rekening heb ontvangen die ruim 100 euro hoger lag dan die had mogen zijn, heb ik hen vriendelijk verzocht om de door hen veroorzaakte schade te vergoeden. Helaas heb ik enkel een aanbod ontvangen van een vergoeding van 50 euro, waar ik niet akkoord mee ben gegaan, omdat zij mijns inziens verantwoordelijk zijn voor de volledige overschrijding boven de 250 euro. Helaas zijn ze nooit teruggekomen op hun aanbod.

    Sander V zegt:

    Update: Belsimpel heeft wederom naar mijn zaak gekeken, en heeft uiteindelijk besloten om toch over te gaan tot een vergoeding van de volledige schade. (review en beoordeling daarop aangepast)

    Reageer

  • 0

    Richard zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Belsimpel vraagt na een verlengingscontract te hebben getekend opeens om een kopie bankpas. Volgens hun eigen site niet nodig. Helaas is dat een slapende rekening en is het pasje niet te vinden. Belsimpel vraagt om dan rekeningnummer, pasnummer en vervaldatum telefonisch door te geven. Dat is geen probleem, dat staat immers in het eerste contract. Alle gegevens zijn al bekend. Na alles te hebben doorgegeven wordt dit geweigerd en toch weer en kopie gevraagd van de pas. Die is er niet en de andere rekening is niet gekoppeld aan het abonnement dat verlengt moet worden. Vervolgens wordt door belsimpel een chantage mail gestuurd: U kunt ons een kopie van uw bankpas sturen of u kunt kiezen voor het annuleren van uw bestelling. Dat zegt mij genoeg over dit bedrijf!

    Reageer

  • 0

    Kristel Alblas zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    Onlangs een Samsung galaxy s5 bij belsimpel besteld. Ging vlot en soepel, dag erop had ik hem al.
    Bij aanzetten bleek het toestel defect. Eerst contact opgenomen met provider, zij verwezen me door naar belsimpel (want telefoon werd via hen geregeld).

    Het weekend en de maandag ging erover heen maar toen werd ik terug gebeld.
    Er werd aangegeven dat het doosje van de telefoon beschadigd was.
    Hierdoor was het toestel dus niet onbeschadigd retour gekomen en kreeg ik geen nieuwe. Ik kon kiezen: of de reparatie in en wachten wat hier uit zou komen of ik kon het toestel retour krijgen, maar ja.... Die deed het niet. Wilde ik alsnog van het abonnement af? Dan zouden zij het toestel innemen en kreeg ik 90% van de aankoopwaarde terug. Aangezien ik een abonnement had en het pakketje dus niet onbeschadigd retour was gekomen zou dit laatste inhouden dat ík 10% van de waarde van het toestel zou moeten betalen.

    Ik viel een beetje stil. Doosje beschadigd? Bleek dat ik om het doosje open te krijgen ik de sticker te er doorgescheurd had en er dus karton van de bovenkant van het doosje af was....

    Ik heb aangegeven niet akkoord te gaan met deze absurde gang van zaken.
    Ik maak geen doosje open in de wetenschap dat ik een uur later een kapot toestel moet retourneren.

    We zijn nu in conclaaf over wat redelijkerwijs inhoudt voor wat betreft de beschadiging van het doosje. In de voorwaarde is namelijk te lezen dat als het product redelijkerwijs onbeschadigd retour is gekomen, er niets aan de hand is. Ik vind dit dus slaan op mijn retourpakket, zij niet.

    Als ik de kans krijg direct van dit abonnement af te komen, dan doe ik dit. Want ik vind dit een ontzettend onklantvriendelijke en belachelijk manier van doen.

    Kristel Alblas zegt:

    Update:

    Uiteindelijk, na voet bij stuk houden vanaf onze kant, is Belsimpel met een nette oplossing gekomen. Het kapotte toestel is terug genomen en ik heb een nieuwe mogen ontvangen. Ter vergoeding mocht ik met korting een hoesje uitzoeken.
    Vanaf dat moment geen problemen meer ervaren en blij met het toestel!

    Reageer

  • 0

    hibrwi zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Bij Belsimpel een Iphone 6 aangeschaft. Drie dagen na ingebruikname doet de Iphone niets meer ik neem contact op met de klantenservice. Deze adviseert mij om de Iphone aan te melden als een DOA zodat men het toestel kan omruilen voor een nieuw toestel. Toestel opgestuurd.
    Vervolgens neemt belsimpel contact met mij op dat er een krasje op het toestel zou zitten?? Ik kan kiezen 1) 75% van het aankoopbedrag retour 2) toestel defect retour 3) toestel opsturen voor reparatie. Omdat ik niet zonder toestel kan ben ik onder protest akkoord gegaan met reparatie.
    We hebben het over een Iphone van 3 dagen oud! Volgens de voorwaarden van belsimpel zou ik een nieuw toestel moeten krijgen. Wat mij logisch lijkt. Maar nu zou er een krasje op het toestel zitten waardoor men niet wil omruilen.
    Ik heb ook nog contact opgenomen met Apple over deze situatie. Men geeft aan dat men het toestel gewoon zou omruilen voor een nieuw toestel wanneer ik het bij Apple zelf had gekocht.

    Reageer

  • 0

    Kattenfreak zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Telefoontje besteld bij Belsimpel... maar stom stom stom... ik vul het verkeerde huisnummer in, een huisnummer dat niet bestaat. Dus ik bel Post.nl, die zegt dat ik Belsimpel moet bellen Ik bel Belsimpel... die zegt dat ik Post.nl moet bellen. Ik leg uit dat ik dat zojuist gedaan heb en zij mij naar Belsimpel verwijzen omdat zij de opdrachtgever zijn en zij de gegevens moeten veranderen. En dan gaat het mis.

    Ik krijg maar geen pakketje en bel Belsimpel nog maar eens. Het pakketje is bij Post.nl kwijt geraakt en ze kunnen het niet vinden. Post.nl gaat een onderzoek starten zo wordt mij verteld en dat duurt maximaal 5 werdagen. Ik wordt nog teruggebeld, zo wordt mij verteld en anders krijg ik een nieuw toestel van hun.

    U raad het al... ik wordt niet teruggebeld....

    Dus klim ik zelf nog maar eens aan de telefoon...

    Meneer, Uw pakketje is zoek en Post.nl is een onderzoek gestart.. we hebben nog niks van Post.nl gehoord... en we wachten op de uitkomst van het onderzoek.
    Waarop ik zeg: moet U luisteren... het is een probleem tusen U en Post.nl, het is niet mijn probleem. Ik heb bij u een telefoontje besteld en betaald, dus ik vind dat U moet leveren.

    Waarop ik als antwoord krijg.. ja maar meneer.. het is UW SCHULD... U heeft een verkeerd adres ingevuld.

    Nee Belsimpel... het is NIET mijn schuld dat het pakketje zoek is. Normaal gesproken wordt een pakketje dat onbestelbaar is terug gestuurd naar de afzender, Belsimpel dus.

    Ik eis dat Belsimpel hun belofte waarmaakt dat ik een nieuw telefoontje krijg zoals mij beloofd is... immers als het kwijtgeraakte telefoontje weer boven water komt wordt het teruggestuurd naar Belsimpel.

    Maar goed... dat dat telefoontje kwijt is is niet mij probleem zo zeg ik tegen de persoon aan de andere kant... het is een probleem tussen Belsimpel en Post.nl

    Waarop de persoon aan de andere kant van de lijn zegt... we wachten de uitslag van het onderzoek af GRRRRRRRRRRRR.....

    Kortom: hele slechte service, niet oplossingsgerichte maar rigide klantenservice... nou ja.. service... totaal geen service.

    Dit telefoongesprek kan worden opgenomen voor trainigsdoeleinden
    van onze medewerkers krijg je te horen als je Belsimpel belt... ik hoop dat ze het eens terug luisteren en dan kijken vanuit de positie van de klant.

    Nogmaals: het probleem ligt niet bij mij.... het is een probleem tussen Belsimpel.nl alsopdrachtgever en Post.nl. Maar Belsimpel wentelt het af op de klant en laat hem in de kou staan, neemt hen niet serieus.

    Kortom: slechte klanten'service', rigide... en uiteraard heb ik nog steeds geen telefoontje en heb ik verder niks meer gehoord.

    Dus ik overweeg de koop te ontbinden... kijk ik in de voorwaarden.. daar staat dat ik het toestel onbeschadigd in de originele verpakking terug moet sturen... MAAR IK HEB GEEN TOESTEL BELSIMPEL!!!!!!!!!!

    Wie een goede tip heeft mag het zeggen.

    Reageer

  • 0

    John Bemelmans zegt:
    • 55555
    • 44444
    • 55555
    • 55555

    Ik heb de Huawei Ascend P7 gekocht, incl. hoesje en antivirus. De levering duurde even omdat iets niet voorradig was.
    Maar het wachten werd beloond met een mooie telefoon, die het geld waard is! Ook het hoesje is erg fijn: als je het klepje opent springt vanzelf het beeldscherm aan.
    Ik werd keurig op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling.

    Reageer

  • 0

    Anne-Willem de Haan zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Voor de zaak via Belsimpel.nl een iPhone 6 aangeschaft. Zowel het bestel en betalingsproces als het afleveringsproces verliep vlekkeloos. Ik werd goed op de hoogte gehouden betreft de voortgang van de bestelling. Belsimpel.nl zet scherpe prijzen neer. De klantenservice werkt ook top. Na een mail te hebben gestuurd binnen enkele uren een antwoord. Wat ze zeggen doen ze. Topservice. Ga zo door!

    Reageer

  • 0

    Henk zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Tweede keer een telefoon besteld bij belsimpel.nl

    Net zoals de vorige keer prima en snel afgehandeld. Scherpe prijzen en zeer snelle verzending.

    Verder geen communicatie gehad met belsimpel, wat alleen maar positief is. Geen gedoe etc.

    Absolute aanrader voor mensen die snel een toestel nodig hebben en weten wat ze willen.

    Reageer

  • 0

    Arna zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Samsung 4 mini gekocht, was bij belsimpel zeker de laagste prijs van allemaal!!
    Levering en de ondersteuning daarbij was snel en duidelijk. Alles is via mailverkeer te volgen. Kortom een zeer prettige ervaring.

    Reageer

  • 0

    H. Nijmeijer zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Wij kopen al onze telefoons bij Belsimpel en zijn tot nu toe altijd snel geholpen. Dit geldt voor zowel via de website als in de winkel.
    Jammer is wel dat je op de website niet kan zien of een bepaald model op voorraad is in de winkel. Hiervoor moet je bellen en zelfs dan kunnen ze je niet altijd een goed antwoord geven.

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring