Belsimpel.nl


Prijs 4.294.294.294.294.29
Levering4.264.264.264.264.26
Ondersteuning3.863.863.863.863.86
Totaal oordeel4.074.074.074.074.07

belsimpelBelsimpel.nl biedt een groot aanbod van verschillende smartphone en sim only abonnementen aan. Belsimpel.nl biedt overzichtelijke en objectieve informatie aan, waarbij gericht wordt op particulieren en klein-zakelijke gebruikers. De telecomshop uit Groningen is overigens ook vaak een van de eerste die een nieuw high-end toestel verkoopt.

Wat is jouw ervaring met Belsimpel.nl? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Belsimpel.nl vind je hieronder.


1044 Positief 218 Negatief 1.433 reviews - gemiddelde: 4.124.124.124.124.12 8.2 uit 10

1.433 Ervaringen voor Belsimpel.nl

  • 0

    Will zegt:

    You've <a href="http://omxpfyv.com" rel="nofollow">imsepsred</a> us all with that posting!

    Reageer

  • 0

    Sunshine zegt:

    People nolrmlay pay me for this and you are giving it away!

    Reageer

  • 0

    gerrit zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    waar de loos

    Reageer

  • 0

    T zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Belsimpel tot het uiterste voor jou?? Verander die slogan maar heel snel. Wat een slechte service zeg!! Nooit eerder meegemaakt. Nieuw toestel gekocht, na een paar dagen begonnen de problemen al. Meteen contact gezocht. Resetten en even aankijken was het advies. Na een paar dagen weer dezelfde problemen, nu moest de telefoon opgestuurd worden. Sorry mw, de telefoon en doosje zijn niet meer in nieuwstaat, dus u krijgt geen nieuwe telefoon opgestuurd. Wij hebben een toestel ontvangen die gewoon niet goed werkte, maar Belsimpel weigert mee te werken. Tot het uiterste voor jou? Ja, totdat ze hun geld hebben ontvangen. Daarna houdt de service echt op!!

    Reageer

  • +1

    Erik zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Na een overstap bij belsimpel waren ze wegens interne miscommunicatie vergeten?! de overstap met nummer behoud aan te vragen.
    Na de nodige mail wisselingen ontkennen ze dit bij hoog en laag terwijl ik het op mail heb staan. (Een mail van belsimpel waarin ze dit toegeven)
    Tevens heb ik hun verhaal nagetrokken bij bijde providers en bijde komen tot de conclusie dat het echt een fout van belsimpel is geweest.
    Dat ik nu langer aan me dure abbonement vast zit is een ding, dat ze er glashard over liegen vind ik een ander.
    Laatste keer belsimpel voor mij....

    Reageer

  • +1

    rachel zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Echt ontzettend slechte klantenservice! Ik heb reeds eind februari een order geplaatst voor de nieuwe Samsung S7 Edge Gold inclusief abonnement. Het was een pre-order en zou pas binnen komen op 10 maart. Geen probleem. Uiteindelijk kwam hij pas binnen bij hen op 18 maart en is hij ook pas enkele dagen later verzonden via DPD. Maar goed, was al lang blij dat hij eindelijk binnen zou komen. Toen ging er iets fout bij DPD!!! Hij is daar kwijt geraakt en heel veel telefoontjes later gingen ze een onderzoek starten. Ze hadden ook al even gechecked of ik toch niet toevallig de order toch al ontvangen had of dat hij door een ander afgetekend was (bedankt medewerker voor het vertrouwen), dit was uiteraard niet het geval en nu mag ik dus nog weet ik veel hoeveel dagen op mijn telefoon wachten tot ze erachter zijn waar hij dan wel is... In plaats dat ze alvast een nieuwe opsturen??! Ik kan er toch niets aan doen dat DPD de telefoon kwijt is? Slechte service van Belsimpel.nl! Nog geen nieuwe telefoon en wie weet hoe lang ik er nog op moet wachten.

    Reageer

  • 0

    n.a. lucyszyn zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wij hebben op 28 februari een pre order bestelling geplaatst voor een s7edge gold en vodafone abonnement bij belsimpel.nl
    Bij een pre order zouden we er een vr gear bril twv 100euro bij krijgen.
    Deze actie was geldig tot 10-3-2016. Wij hebben dus ruim 2 weken voor einddatum van deze actie al een bestelling geplaatst. Belsimpel was verlaat met het leveren van de telefoon waardoor we op 13-32016 telefonisch contact hebben gehad. Medewerkster van belsimpel.nl heeft mij verteld dat de witte uitvoering van het toestel wel per direct leverbaar was en of wij die eventueel zouden willen. Mijn vraag aan haar was simpel en duidelijk. Als ik van kleur toestel verander, behoudt ik mijn recht op de gratis vr bril van 100euro nog? Antwoord ; Maar natuurlijk meneer, aangezien u 3 weken geleden al besteld heeft krijgt u die sowieso.
    Op advies van de medewerksters van belsimpel.nl heb ik dus gewisseld van kleur. 2dagen later heb ik het toestel ontvangen en kon ik dus via Samsung.nl mijn "gratis" vr bril aanvragen. Na aanvraag ben ik gelijk teruggebeld door Samsung met de mededeling dat ik geen recht heb op de vr bril omdat mijn factuur van belsimpel op 14-3-2016 was aangemaakt.
    Ik hen hierna belsimpel.nl gebeld en gemaild en verteld dat ik door geen vr bril meer kon krijgen en of ze met een oplossing willen komen. De Samsung medewerker heeft mij gezegd dat als ik met de originele aanvraag van 28-2-2016 zou komen dat dit ook voldoende zou zijn mits ik dat snel zou kunnen toesturen.
    Nu 5 dagen, 21 e-mails en 4 telefoongesprekken later ben ik geen stap verder. Ik krijg dagelijks een paar e-mails van belsimpel.nl met onze service mdw neemt binnen 1 tot 3 dagen contact met u op. 5 dagen later is dat nog niet gebeurd. Net weer gesproken met een medewerkster van belsimpel.nl en haar oplossing is heel simpel. U kunt alles onbeschadigd en compleet met papieren en zegeltjes ets inpakken en terugsturen dan bent u er klaar mee. Nou mooie oplossing en dank jullie wel omdat jullie me 100euro lichter hebben gemaakt aangezien ik nu bij jullie concurrent opnieuw hetzelfde toestel en abonnement mag afsluiten en de vr bril zelf mag kopen!

    Reageer

  • -1

    Mirza zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    ik heb galaxy s7 edge voouitbesteld op 4 march toen op website 4 tot 7 dagen levertijd stond ,vandag heb ik beld en nou ze zegt nog 7 dagen wachten wat een rot service,op Samsung.nl leverdatum 11 march en prijs is zelfde,wat is voordelen bij belsumpel bestellen?ik heb lesje geleerd van hun,NOOIT MEER VAN HUN KOPEN ze zijn leugenaar,

    Reageer

  • -1

    M.Tulgayoglu zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Begin februari heb ik contact gehad met Belsimpel over mijn IPhone ,die niet meer helemaal naar behoren werkte. Aangezien ik nog tot 16-2-2016 garantie had kon ik mijn IPhone 5s opsturen ter reparatie naar Belsimpel.

    Na ruim twee weken kreeg ik een mail van Belsimpel waarin stond dat het toestel is opgestuurd naar de reparatiecentrum en dat zei tot de conclusie zijn gekomen dat mij IPhone 5s is open geweest en dat het niet meer onder de garantie zou vallen en dat het toestel zou worden opgestuurd naar mijn.

    Hoe klantvriendelijk kun je zijn vraag ik mij dan af. Ze vragen niet eens naar de toedracht ze bellen niet eens, maar komen gelijk tot de conclusie van een reparatiecentrum en gaan zonder overleg het toestel op te sturen/

    Ik heb gebeld en medegedeeld dat het toestel in Juni 2015 in Apple Amsterdam is geweest voor een vervanging van een batterij, dus het toestel is wel open geweest door een gecertificeerde instantie. Nou dit wouden ze niet geloven ( net dat ik een verhaal verzin ) en vroegen om een bewijs, vervolgens heb ik Apple gemaild om de bewijs stukken , op het één of ander manier konden ze de bon niet meer terugzien, maar de persoon die daar werkte kon zich een beetje het ene en ander herinnerden, wat ze hebben gedaan is een officiële verklaring gemaakt waarin staat dat het toestel daar is geweest voor het vervanging van het batterij.

    Vervolgens heb ik deze gekregen van Apple, heb deze gemaild naar belsimpel, volgens een medewerking was het voldoende. Een paar dagen later heb ik gebeld en gevraagd wat de stand van zaken is, nu hoor ik opeens dat de verklaring niet officieel zou zijn omdat er geen Apple logo zou zijn en misschien kon het zijn dat ik het zelf had getypt, allemaal weer van die dingen om zo hier onderuit te komen, blijkbaar is de logo niet aangekomen via de mail, dus heb ik een foto gemaakt van de verklaring waar de logo wel opstond en deze vervolgens gemaild naar Belsimpel, volgens de medewerker was het goed nu en zou ik binnen 1-3 dagen gebeld , maar helaas ben ik pas na 8 dagen gebeld, mooie klantvriendelijkheid. elke medewerker kwam met een ander verhaal, eerst was het goed en dat weer niet etc….


    Nu komen ze weer met een aantal dingen om zodoende onderuit te komen :
    * Zo zou de verklaring niet officieel zijn en zou de verklaring grammatica fouten, volgens een ander medewerker ?
    * Ze beweren nu dat de Apple de reparatie niet goed heeft uitgevoerd.
    * Nu willen ze opeens een reparatierapport van mijn toestel waarin is te zien dat de batterij is vervangen door Apple
    * Ook geven ze aan dat Apple niet volgend de regels hebben gehandhaafd.

    Je moet er wel om lachen , allemaal argumenten om zo hier onder uit te komen, hoe klantvriendelijk kun je zijn vraag ik mij af. Als ik nu zou gaan bellen met een vraag dat ik een nieuwe abonnement wil afsluiten dan zijn ze WEL opeens klantvriendelijk. Dus ik adviseer jullie koop ik hier GEEN abonnement, in het begin zijn ze heel klantvriendelijk maar na mate de tijd vorderend en je komt met vragen etc dan is het opeens een andere wereld,

    Reageer

  • -2

    Anita Krijger zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Sochtends besteld om savonds in huis te krijgen @ betere service is er niet. Dik dik dik te vreden dikke vette 10 voor dit bedrijf :)

    Reageer

  • -1

    Ard zegt:
    • 44444
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Kopen: gaat prima.
    De aftersales is beroerd. Samenvattend voor mijn geval: ik heb mijn toestel voor een kleine reparatie opgestuurd naar de reparateur op aanwijzingen van Belsimpel. Later meldden ze dat ik het niet naar de reparateur, maar naar Belsimpel had moeten sturen.
    Bij de reparateur aangekomen, bleek het toestel intern te zijn gebroken en niet meer aan te gaan. Ofwel: het toestel was er een stuk slechter aan toe.
    Hoewel het toestel jonger is dan een half jaar, beroepen ze zich op de verzekering, die ik heb afgesloten, hoewel in de voorwaarden staat dat de schade die later is ontstaan, vermoedelijk tijdens transport, niet wordt vergoed.
    Het toestel is van Dynafix naar Belsimpel gestuurd, omdat de schadeopgaaf rechtstreeks naar Belsimpel zou moeten. Een dag nadat het toestel bij Belsimpel is aangekomen is het weer teruggestuurd naar dezelfde reparateur. Hier ligt het toestel nu alweer anderhalve week.
    Inmiddels ben ik mijn toestel al 6 weken kwijt en is er nog geen uitzicht op reparatie, dan wel vervanging.

    Een opeenvolging van verkeerde informatie, onduidelijk procedures en slechte communicatie.

    Reageer

  • +1

    Ferdi zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    3 toestellen bij ze gekocht. Was een probleen met 1 van de toestellen waardoor het geheugen altijd vol zit ook als je hem reset. Hun antwoord van de technische dienst was dat ik maar een SD kaartje moet kopen en dat het heel normaal is dat een toestel altijd vol zit. Stuur je nog een email met uitleg etc dat het niet normaal is een technische verhaal erbij en word gewoon genegeerd en gezegd u moet een ander toestel kopen. Het toestel was nog geen jaar oud! Hun technische afdeling is ook hun verkoop afdeling.

    Mijn advies koop daar nooit een toestel tot aan de deur helpen ze je en daarna niet meer!

    Reageer

  • 0

    Aaron zegt:
    • 33333
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    Ik heb in het verleden een telefoon abonnement afgesloten bij belsimpel.nl in combinatie met een iphone 5s.
    na 1,5 jaar deed de homebutton het niet meer, terug gestuurd ter reparatie en 2/3 maanden moeten wachten voor een ander toestel (terwijl de abonnement kosten wel gewoon doorliepen). er is destijds door een telefonisch medewerker gezegd dat het om een nieuw toestel ging.
    ik heb destijds meerdere malen gebeld omdat ik zelf had gelezen op forums dat et langer kan duren dan de gebruikelijke 5 tot 10 werkdagen.
    maar tevergeefs of averechts.
    Nu is de door hun opgestuurde telefoon defect en ik heb het aangegeven binnen de garantie periode maar omdat ik bang was dat ik mijn telefoon weer 3 maanden kwijt zou zijn heb ik dat niet gedaan, nu valt ie dus buiten de garantie (dan hebben we het over letterlijk een paar dagen) en gaan ze er niets meer aan doen.
    Naar mijn idee zijn dit gewoon oplichters en ik wil men geld terug van hun geleverde diensten en eerlijkheid duurt het langst.

    Reageer

  • +1

    M. zegt:

    IPhone vertoont mankementen al meteen op dag aflevering. Eerstvolgende werkdag retour gestuurd. Kreeg daarna (na veel zelf te bellen, want Belsimpel belt niet terug) te horen dat toestel onder de krassen zou zitten en dat ik daarom geen nieuwe kreeg! Belachelijk! Heb het toestel zonder schade retour gestuurd! Nu moest ik 70 euro, en na veel telefoontjes weer van mijn kant 35 euro bijbetalen om een nieuw toestel te krijgen. Ik heb sterk het gevoel dat ik ben opgelicht!
    Ik heb een maand lang moeten bellen en daardoor meer dan 180 belminuten verspild omdat Belsimpel MIJ niet belt. En dan de klant nog 35 euro laten betalen.
    De reden dat ik die 35 euro heb betaald is alleen omdat het abonnement van mijn zoon op 1 februari start en hij anders moet betalen terwijl hij geen telefoon heeft.

    Service = heel slecht.
    Het zou pas service zijn als Belsimpel die 35 euro voor z'n rekening zou nemen, gezien de vele keren dat ik als klant Belsimpel heb moeten bellen wat mij enorm veel belminuten heeft gekost. Er wordt bij elk gesprek gezegd dat je teruggebeld wordt, maar dat wordt je absoluut niet.

    Een goede oplossing is een goede review waard!

    Reageer

  • 0

    stefan wouters zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    Tot twee maal toe een HTC one 2 ontvangen zonder de Nederlandse taal via Belsimpel. Volgens de slecht bereikbare service, krijg ik te horen dat we zelf iets fout doen. Na het plaatsen van een Nederlande simkaart zou het toestel vanzelf de Nederlandse taal keuze hebben. Helaas is dat niet waar. Als de technische dienst dit doet bij Belsimpel, blijkt dat de oplossing te zijn. Op de vraag of iemand mij dan uit kan leggen wat ik fout doe, krijg ik het antwoordt dat men binnen 3 dagen terug belt.
    Al met al ben ik 10 dagen verder en ben terug bij af. Er kan wederom een toestel geleverd worden maar geen garantie dat de Nederlandse taal beschikbaar is. Jammer volgens de reclame beloven ze toch iets anders!

    Reageer

  • 0

    Dimka zegt:

    Ahmed Een tijdje terug was mijn <a href="http://jmxokd.com" rel="nofollow">abenenmont</a> afgelopen en dus moest ik een nieuwe hebben. Ik wilde eigenlijk geen onbekende aanbieder want ik heb hier geen genoeg vertrouwen in. Ik hoor namelijk tevaak van mijn vrienden dat zij problemen hebben met hen aanbieder. Ik heb daarom gekozen ervoor om bij Vodafone te gaan want het staat goed bekend. Ik ben ook zeer te vreden over Vodafone want de bereik is altijd goed en dat heb ik ook graag. Ik ben ook heel te vreden over het snelheid van internet want bij sommige aanbieders is dat echt traag. Maar bij Vodafone is het erg snel. Dus als je internet op je mobiel wilt dat snel is dan is Vodafone echt geschikt voor jou vind ik.

    Reageer

  • 0

    Almira zegt:

    Het maken van de talking stick was een monmet om stil te staan bij de basis van mijn werk. De symbolen die ik aan de stick heb vastgemaakt zijn daar de tastbare hetuigen van. Bij de uitleg over de stick kan ik er over vertellen. Het opent de deelnemers om over hun bassis te vertellen.Tijdens een bijenkomst met een ingewikkelde groep was de talking stick een verbazend mooi middel om intensief naar elkaar te luisteren en daarmee de vrijheid te vinden om verhalen te vertellen die ieder bewust maakte van de waarde van verscheidenheid. Dat is zo belangrijk in samenwerking!

    Reageer

  • +1

    Zezo zegt:

    Prachtige foto's weer (ondanks je oud toestelletje ) en ben zeer benuwied naar je slaapkamer , dus niet te lang meer wachten met showen hoor.........Fijn weekend , lieve groet Geaps, mooie stempel , heb er ook drie gekocht bij Tuttemerull en dat kistje is met die tekst ook geweldig Weer erg lieve kadootjes van Myrna.

    Reageer

  • 0

    Leo zegt:

    Tina Huizer Een tijdje terug liep mijn sim only abnnnemeot af en omdat ik niet meer heel erg tevreden was over mijn destijds huidige aanbieder, besloot ik om op zoek te gaan naar een nieuwe aanbieder van sim only abnnnemeoten. Ik kwam uiteindelijk op een website terecht waar je meerdere providers met elkaar kon vergelijken en voor mij sprong Simyo hier enorm uit. Deze aanbieder had voor mij namelijk een ideaal sim only abnnnemeot en dat heb ik dus ook maar direct afgesloten. Ik kan iedereen met uiteenlopende belgedrag aanraden om een abnnnemeot bij Simyo te nemen. Er zijn namelijk handige pakketten voor als je heel vaak belt of bijvoorbeeld maar af en toe. Daarnaast is het bereik enzo ook erg goed en daar ben ik heel erg over te spreken.

    Reageer

  • +1

    Ron zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Toestel gekocht binnen, 2 dagen defect gezien, retour gestuurd 17 oktober tot nu toe geen toestel retour , van het kastje naar de muur en het is al december
    wat een K volk en maar beloftes doen en niet nakomen.

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring