Belsimpel.nl


Prijs 4.284.284.284.284.28
Levering4.274.274.274.274.27
Ondersteuning3.873.873.873.873.87
Totaal oordeel4.084.084.084.084.08

belsimpelBelsimpel.nl biedt een groot aanbod van verschillende smartphone en sim only abonnementen aan. Belsimpel.nl biedt overzichtelijke en objectieve informatie aan, waarbij gericht wordt op particulieren en klein-zakelijke gebruikers. De telecomshop uit Groningen is overigens ook vaak een van de eerste die een nieuw high-end toestel verkoopt.

Wat is jouw ervaring met Belsimpel.nl? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Belsimpel.nl vind je hieronder.


1217 Positief 250 Negatief 1.641 reviews - gemiddelde: 4.134.134.134.134.13 8.3 uit 10

1.641 Ervaringen voor Belsimpel.nl

  • 0

    Erryt zegt:
    • 44444
    • 33333
    • 11111
    • 22222

    Algemeen
    Zeer prettige website, voldoende duidelijk, ondersteunt de klant, vlotte afhandeling en duidelijke bevestigingsmails.

    Ik heb op vrijdag 17 november een iPhone X besteld, die alleen via Belsimpel op voorraad was i.c.m. een T-Mobile abonnement. Was verbaasd over de snelle levering en uiteraard heel blij dat ik zo snel aan de slag kon met dit, verder uitverkochte, toestel.

    Thuis aangekomen het toestel uit de verpakking gehaald, aangesloten op het stroomnet, ingelogd en gegevens van oude naar nieuwe telefoon overgezet. Naarmate ik de telefoon langer in de hand hield, vernam ik dat er een links-rechts verschil voelbaar was aan de onderste hoeken. Bij nadere inspectie bleek dat de glasplaat aan de achterzijde bij de ene hoek iets buiten het toestel stak en dat het metaal in diezelfde hoek vervormd was, waardoor het niet mooi glad aanvoelde. Lijkt een fabricagefout, waar Belsimpel ook niets aan kan doen. Ik heb het toestel weer in de verpakking gedaan en ben de volgende dag met het toestel teruggegaan naar de fysieke winkel.

    Klantenservice
    In de winkel werd ik geholpen door een verkoper die het defect met mij objectiveerde en hij adviseerde het toestel ter reparatie aan te bieden. Ik ging akkoord bij gebrek aan alternatieven. Dit was zondag. Woensdag belde ik met Belsimpel om te vragen of ik een update zou kunnen krijgen. Ik zou die avond worden teruggebeld. Dat geschiedde. Er werd mij medegedeeld dat het defect niet kon worden geconstateerd, maar dat er wel een kras aan de voorzijde, vlak onder de camera zat en dat ik nu twee opties had: het toestel op te sturen naar apple care ter reparatie, of een nieuw toestel te ontvangen tegen bijbetaling van 10% van de nieuwprijs.

    Ik was flabbergasted. Er werd ingegaan op de kras, terwijl ik er a) van overtuigd ben dat ik die niet heb veroorzaakt (en ik de voorzijde van het toestel op die plek waarschijnlijk überhaupt niet eens heb aangeraakt) en b) ik hem daar helemaal niet voor teruggestuurd had. Ik moest dus even snel schakelen en heb besloten het toestel ter reparatie aan apple aan te laten bieden.

    Al met al dus een hele vervelende ervaring om de volgende redenen:
    - Er wordt gedaan alsof een voor mij toch overduidelijk defect niet bestaat
    - Ik wordt er van beschuldigd het toestel te hebben beschadigd
    - Er wordt mij een voorstel voor een vervangend toestel gedaan tegen bijbetaling, waarbij men het doet overkomen alsof dat een welhaast ongelooflijk schappelijjk voorstel is

    Ik begrijp ook wel dat er wel eens misbruik wordt gemaakt van dergelijke situaties door klanten, maar ik sta er nog perplex van hoe dit wordt afgehandeld en er vanuit Belsimpel wordt gedaan alsof ík hier de boosdoener ben. Alsof ik voor mijn plezier mijn net aangekochte (overigens zeer prijzige) telefoon terugbreng zodat ik hem enkele weken niet kan gebruiken!

    Die slogan "tot het uiterste voor jou" is wat mij betreft dus absoluut niet van toepassing. Wordt vervolgd!

    UPDATE 29/11: Gisteren werd ik gebeld door een medewerker van Belsimpel, ditmaal met een heel andere (vriendelijke) houding. Het defect was ook bij Apple niet geconstateerd en hij wilde nog even doorspreken wat de klacht precies was. Ik heb dit met hem doorgesproken en hij zou het nogmaals bij Apple neerleggen. Vandaag wordt ik hier als het goed is over teruggebeld. In ieder geval een veel plezieriger contact gehad, dus ben hoopvol!

    UPDATE 4/12: Ik kreeg 2 dagen geleden een mail met de mededeling dat na herbeoordeling het toestel vervangen zou worden, met excuses voor de vertraging gezien de beperkte leveringsmogelijkheden.

    Vandaag het toestel binnengekregen. Een refurbished toestel dat het defect wat mijn initiele toestel had in ieder geval niet heeft. Dus daar ben ik dan wel blij mee. Ik heb nu echter wel een refurbished toestel voor de prijs van een nieuwe. Geen Belsimpel meer voor mij in ieder geval!!

    Reageer

  • 0

    Witte de With zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    Een uitermate teleurstellende ervaring met de klantenservice. Het terugvragen van je geld wegens een defect toestel blijkt vrijwel niet mogelijk.

    Ik kocht een Nokia 6, die na opstarten een slecht werkend touchscreen bleek te hebben, dus ik heb belsimpel gebeld om hem terug te sturen. Inruilen kon, maar dan pas nadat het toestel was terug-ontvangen en gecontroleerd. Dat duurde me te lang dus ik heb dierct een ander toestel gekocht. Het defecte stuurde ik terug. Waarheen? "Naar Belsimpel, u krijgt daarvoor een mail met instructies."

    Die mail bevatte een post-sticker, maar daar stond niet het adres van Belsimpel op, bij navraag met de klantenservice was dit het reparatiecentrum. "Maar ik wil niet dat ie gerepareed wordt, maar hem gewoon terugsturen". Antwoord: Stuurt u hem maar op naar dat adres, wij zorgen dat u snel uw geld terug krijgt.

    Na een paar weken: Niets. Dus weer bellen. "Ja eens even kijken, u was te laat met terug sturen!" Dat was ik niet, zo bleek, dus werd het advies: Wacht u maar wij nemen contact op met het reparatiecentrum dat ie weer teruggaat van het reparatiecentrum naar ons, dan krijgt u uw geld terug.

    Na twee weken: Niets. Ja toch een mail van het reparatiecentrum: "Uw reparatie gaat nog wat langer duren!" @#@%&#(#0, dat was niet de apfspraak. Weer met Belsimpel bellen, wat gaat hier mis? "We gaan nu echt direct contact opnemen met het centrum om het te regelen". Ik zeg, dat gaat mij niets aan, ik wil gewoon mijn geld terug, wat jullie met dat toestel willen is niet mijn probleem, toch?

    Na twee weken: Niets. Weer bellen. "Het toestel is toch aan u verzonden?" Nee vrienden, het zou naar jullie gaan, niet naar mij. Oh, Oh, nou we zetten er iemand op die het gaat oplossen. Ja weet u, eerst moet het toestel gecontroleerd worden anders krijgt u het geld niet terug. ?????? Wat? Maar het toestel IS NIET GECONTROLEERD, het wordt teruggestuurd. Naar jullie!

    Inmiddels is het weer een week geleden en het is nog altijd niet opgelost.

    Dit is waanzinnig slecht. Hoe moeilijk is het, en dit is dan je core-business, mobieltjes opsturen. En dan maak je er zo'n teringzooi van. Echt, wat een bagger.

    Reageer

  • 0

    Adriaan Mastenbroek zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 11111
    • 11111

    Fijne website, goede prijzen, nette en vlotte verzending. Maar dan de after sales/ klantenservice. Onbeschrijflijk slecht en daar bovenop brutaal. ‘Tot het uiterste voor jou’ heeft totaal geen waarde.

    Ik heb afgelopen zondagavond een iPhone 8 besteld bij Belsimpel. Keurig de volgende ochtend al geleverd. So far so good. Ik pak deze uit en voorzie hem gelijk van de meebestelde siliconen hoes en het vel voor op het scherm. Vervolgens de installatie opgestart en ik liep al vrij snel vast want de WiFi blijkt niet te werken. Via een hotspot geactiveerd maar ook verderop kreeg ik WiFi niet werken. Gelijk Apple support gebeld en een poosje geprobeerd de boel aan de praat te krijgen. Na 2 telefoontjes en 2 uur prutsen gaf Apple mij het advies contact op te nemen met de verkoper. Daarop contact opgenomen met Belsimpel. Na een poosje in de wacht te hebben gestaan ( er zijn nog 2,5,1,2 wachtenden voor u, huh?) kreeg ik een mevrouw van de klantenservice die mij het advies gaf de telefoon terug te sturen zodat ze gelijk een nieuwe konden opsturen. Zo gezegd zo gedaan en een uur later zat hij weer in de doos voor retour. Dezelfde middag nog op de post gegaan. De volgende dag (dinsdag) kreeg ik een mailtje dat mijn telefoon naar het reparaties breuk was gegaan. (Reparatie?!). Zojuist (donderdag) contact opgenomen met de vraag waarom het toestel voor reparatie gaat en waarom dit wordt uitgelegd. Nu wordt mij verteld door een behoorlijk mondige medewerker dat de telefoon ‘gebruikssporen’ bevat waardoor ze hem niet terug kunnen nemen. Ik moet dan dus wachten op een repareerde toestel of BIJbetalen voor weer een nieuwe. Mijn mond viel open van verbazing. Ik krijg een toestel wat niet werkt en als ik hem probeer heeft hij (pertinent onmogelijk) gebruikssporen en is het ineens míjn probleem. Ik zal dus ineens genoegen moeten nemen met een refurbished telefoon voor een nieuwprijs. Toen ik vroeg of er ook een manager beschikbaar was vroeg hij ‘zodat je(ah, we gaan tutoyeren) hetzelfde verhaal van iemand anders kan horen?’
    Na een wachttijd vertelde hij me dat er niemand beschikbaar was en ik binnen 3 werkdagen teruggebeld zal worden. Dus er is nu iemand maar als die geen tijd heeft, dan binnen 3 dagen. Dit is de derde telefoon die ik via Belsimpel koop maar zoals dit nu gaat is het beslist de laatste.

    Update volgt.
    Update do-avond.
    Belsimpel heeft contact opgenomen via tweakers met verzoek tot contact. Dolgraag want ik zou dit graag opgelost hebben. Wachtend op telefoon of email dus.

    Update zaterdag: nog niks mogen vernomen van Belsimpel. Het lijkt alsof ze in plaats van tot het uiterste voor je te gaan, je tot het uiterste proberen te drijven. Ik lees inmiddels ook meerdere reviews waar mensen van hetzelfde worden beschuldigd. Het lijkt me verstandig dat ze de boel eens op orde brengen daar voor met een expansiedrift de tv/radio op te gaan met loze beloftes. Snel verzenden en een mooie uitstraling is een leuk begin maar je maakt pas echt indruk als je goed met servicevragen om gaat.

    Ik verwacht momenteel weinig tot niks meer van Belsimpel en vind dat ze erg in gebreke blijven. Alles heeft haast als het om verkopen gaat maar als je iets opgelost wilt zien laten ze je lang wachten en schofferen ze je er op de koop toe ook nog bij. Ik hoop nog verrast te worden. Inmiddels overweeg ik m’n rechtsbijstand in te schakelen.

    Hopelijk kan ik mensen hiermee waarschuwen want hier zit je echt niet op te wachten. Betaal liever een paar euro meer waar je zeker weet dat je in álle gevallen een goed adres hebt.

    Reageer

  • +1

    Stefan zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Na meerdere malen gesproken te hebben met de service van Belsimpel die mij toch echt verzekerd hadden de Iphone SE in huis te hebben heb ik de bestelling gemaakt (alhoewel hij duurder was dan andere verkooppunten maar omdat zij mij verzekerde dat hij leverbaar was) en betaald. Na de leverdatum nog steeds niet gehad te hebben heb ik elke week 4 keer voor 2 maanden moeten bellen met de vraag waar mijn telefoon bleef.

    Uiteindelijk gekregen na 2,5 maand. Hij heeft het een jaar lang vol gehouden in een Lifeproof fre case, een water en stofdichte case van 90,-. Uiteindelijk valt mijn bereik steeds weg, heb hem opgestuurd ter reperatie, dit zou 10 dagen duren. Na 29 dagen krijg ik de melding dat de reperatie 310,- gaat kosten vawege waterschade. Dat ding is nooit de hoes uit geweest.

    Ben nu onderhand al weer 1,5 maand mijn telefoon kwijt, hij is nu al weer 4 dagen onderweg zonder dat hij gemaakt is omdat zij zich dekken achter de leugen dat het waterschade zou zijn.

    Jeroen & Jeroen, tot het uiterste voor jou centen.

    Reageer

  • -1

    M zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 11111
    • 11111

    Prima toestel van €220 gekocht, voor de laagste prijs die ik kon vinden, met 2 jaar garantie. Na een half jaar toestel defect (laadt slecht op). Opgestuurd en nog defecter terug gekregen (gaat aan en meteen weer uit. Onbruikbaar geworden). Weer teruggestuurd en nu terug gekregen met beschadigingen, en toestel doet helemaal niets meer. Geen enkele hulp, excuses of wat dan ook. Hun conclusie: waterschade. Maar toestel is waterdicht. Omdat dat niet op de site van Belsimpel zelf staat zeggen ze dat het toestel 'dus' niet waterdicht is en dus wordt het niet gerepareerd. Wel voorstel dat ze het toestel gratis willen vernietigen (!?) Op de site van de fabrikant staat dat het waterdicht is maar daar hebben ze geen boodschap aan. Je kunt hoog of laag springen maar het interesseert ze geen bal. Uiteindelijk via mijn eigen verzekering nog wat geld terug gekregen. Toestel open gemaakt en wat blijkt: GEEN WATERSCHADE. Gerepareerd bij 'de Turk om de hoek' voor €50 en doet het nu prima. Dus: NOOIT IETS BIJ BELSIMPEL KOPEN als je denkt ooit gebruik te moeten maken van de garantie

    Zeer slechte klantenservice

    Reageer

  • -1

    Aris zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 22222
    • 22222

    Afgelopen week een S7 Edge besteld incl. Een tele 2 abonnement. Zou de dag erna in de avond worden geleverd. Na lang thuis wachten geen bezorger gezien maar wel de melding dat ik niet thuis zou zijn geweest.

    Maargoed dit lag aan postNl en niet aan belsimpel.

    De dag erna pakketje ontvangen, de buitenkant gecontroleerd of er geen beschadigen waren en het zag ef allemaal perfect uit. Maar nu komt het, ik laad mijn toestel op, (gedaan tot 100%) blijkt dat hij niet aan gaat doordat de powerknop niet functioneerd. Gelijk gebeld naar belsimpel of ik hem on kan ruilen in een van hun winkels maar nee ik moest hem opsturen naar hun hoofdkantoor kreeg ik te horen van een jonge knul die nog nooit gehoord had van klantvriendelijkheid.

    Al met al de levertijd van een defect toestel al verdubbeld en nu nog steeds geen normaal functionerend toestel in huis.

    Hartelijk bedankt belsimpel voor de slechte kwaliteit.

    Reageer

  • 0

    Marcel Olthof zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 22222
    • 22222

    Erg teleurgesteld door belsimpel.nl,
    bedrijf stuurt emails rond over abonnementen die verlengt kunnen worden, in werkelijkheid blijkt dit niet waar te zijn. Ze verschuilen zich achter oude gegevens en systemen, kortom veel tijdverlies voor niets.
    Advies: Controleer eerst bij provider of je daadwerkelijk kunt verlengen, scheelt een hoop tijd en frustratie.

    Reageer

  • 0

    Andries Tuiten zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 11111
    • 11111

    Retourzending Telefoon

    Een dag na levering van mijn telefoon, een LG G4, door Belsimpel, heb ik deze terug gestuurd omdat deze niet aan mijn verwachting voldeed. Belsimpel deed anders niks dan problemen zoeken en wilde het aankoopbedrag niet terug storten. Reden volgens Belsimpel: Ik zou de sleve niet hebben teruggestuurd (nooit gezien) en er zou een beschadiging op de achterkant van het toestel zitten. Toen ik later terug belde waren het ineens 4 krassen. heel merkwaardig. Belsimpel wilde slechts 80% van het aankoopbedrag terugstorten. Belachelijk! Ik heb nooit een sleve gezien (kartonnetje) en heb er ook geen kras opgemaakt in die ene dag en zeker geen 4 krassen. Als je belt naar Belsimpel was het steeds hetzelfde verhaal: U wordt teruggebeld. bellen kunnen ze daar kennelijk niet, want ik ben nooit 1x teruggebeld. Wat een waardeloos bedrijf. Mijn advies: Koop nooit iets bij Belsimpel.!!!!

    Reageer

  • -1

    E.R.G. Boos zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Vorige week de iphone van mijn dochter ter (gratis) reparatie aangeboden bij Belsimpel. De telefoon ging niet meer aan en ook via iTunes was de telefoon niet meer te activeren. Eenvoudig opgestuurd naar Luxemburg en netjes binnen 2 dagen reactie dat het account verwijderd moest worden om het probleem te kunnen bekijken. Netjes gedaan en even afgewacht of de software nog te activeren was. Tot mijn verbazing krijg ik 2 dagen later bericht dat het niet onder de garantie viel omdat er valschade was geconstateerd. Eventuele reparatie kosten waren 327 Euro!!!!! Voor een telefoon van net iets meer dan 400 Euro. Zijn ze gek geworden. Ik mocht de telefoon ook gratis laten recyclen. Ja ja en dan een nieuw moederbordje erin en refurbished voor 200 Euro doorverkopen. Lekker makkelijk om het op valschade te gooien want dat wordt uitgesloten van garantie. Iemand anders ook zulke slechte ervaringen met Belsimpel?

    Reageer

  • -1

    Jordi zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Paar weken geleden nieuwe Samsung S7 edge gekocht. Meteen na ontvangst gezien dat het scherm kapot is. Opgebeld en ja hoor ik moest hem weer opsturen wat weer paar dagen duurt... Na een paar dagen (weekend en feestdagen ertussen) weer retour ontvangen maar blijkbaar waren niet alle gegevens gewist???? Weer opsturen weer paar dagen wachten. Na paar dagen bericht geconstateerd het scherm kapot was en onder de garantie viel maar totaal bedrag kon ik niet terugkrijgen?? Weer paar dagen overheen en heb nu eindelijk mijn mobiel ontvangen. Kortom NOOIT weer met belsimpel!!!!

    Reageer

  • 0

    JKforyou zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Hoe mooi zou het zijn als je Belsimpel overal 5 sterren voor zou kunnen geven. Maar helaas, gezien de slechte service die er wordt geleverd door de technische dienst en helpdesk, kom ik niet verder dan een magere 1 ster, en zelfs dat is al teveel. Wacht inmiddels een kleine maand op een bevredigende oplossing voor mijn defecte telefoon. Maar hoe of wie je ook benaderd bij Belsimpel, ze blijven maar vaag doen! Dramatische bedrijfsvoering.

    Reageer

  • -2

    mas zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ongelooflijke kut winkel met loze beloftes van Jeroen&Jeroen.
    Abonnement aangeschaft in de winkel, telefoon was niet op voorraad en zou worden nagestuurd.
    Krijg geen telefoon omdat ik een rekening heb bij Bunq bank. Een legitieme Nederlandse bank met een Nederlandse bankvergunning word niet geaccepteerd door Belsimpel.
    De mensen van Belsimpel zijn echt simpel.
    Met een boog om heenlopen en absoluut geen zaken doen met deze racistische organisatie.

    Reageer

  • +1

    Joyce zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Verschrikkelijke slechte service! Mijn iphone ging stuk binnen de garantie. Iphone opgestuurd naar de reparatiedienst. 4 keer is er naar gekeken door de specialisten maar ze konden zogenaamd niets vinden. 5 keer wilden ze mijn gsm terugsturen zonder dat die gerepareerd was. Na een maand kreeg ik te horen dat mijn iphone nog 1 keer naar de reparatiedienst moest en dat ze dan pas konden kijken naar een andere oplossing. Eindelijk kreeg ik te horen dat het defect was gevonden en dat mijn iphone werd gerepareerd en retour gezonden werd naar mij. Vandaag kwam die aan. Voor de zekerheid toch maar het IMEI (serie) nummer gecontroleerd. En wat bleek? Het was mij Iphone niet! En dit alles zonder mij op de hoogte te stellen. Sterker nog, volgens de mail van belsimpel was dit mijn eigen iphone! Ik heb toen belsimpel gebeld. Zij vertelde mij dat dit normaal was. Ze hadden mijn iphone omgewisseld voor een tweedehand iphone. Volgens de wet moeten ze of een gratis reparatie uitvoeren of een nieuw toestel geven of het geld terug geven. Ik ga hier ook niet mee akkoord.

    Reageer

  • -1

    J. Beijer zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    PAS OP! Belsimpel misleidt klanten.

    Samsung S7 Edge gekocht om deel te nemen aan de 75 euro retour actie, maar het toestel gekocht bij Belsimpel komt niet in aanmerking voor deze actie omdat het geen officieel Nederlands product is. Deze melding staat onder een tabblad verstopt op de site.

    Het zou netter zijn om dit netjes bij de prijs te vermelden! Anders had ik het toestel nooit bij Belsimpel gekocht!!

    Reageer

  • 0

    Claudia zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Inmiddels 5 weken geleden had ik via Belsimpel een iPhone SE besteld, waar ik tot op de dag van vandaag nog steeds geen gebruik van heb kunnen maken. Toen ik mijn iPhone binnen kreeg, bleek die na het opstarten defect te zijn omdat hij niet wilde opladen. Ik heb hem teruggestuurd, waarna ik de telefoon terugkreeg met het bericht dat hij wél wilde opladen. Maar dat was niet het geval, dus moest ik hem wéér onnodig terugsturen. Gelukkig kwamen ze deze keer achter het defect, hebben ze hem 'gerepareerd', en weer teruggestuurd naar me, maar... Verassing, hij wil nog steeds niet opladen!!! Dus nu ligt hij WEER/NOG STEEDS bij dit bedrijf. Belsimpel verwacht dat ik extra geld neerleg voor een nieuw toestel, terwijl zij mij een defect toestel hebben gestuurd! Hoe belachelijk. Geen enkele compensatie aangeboden gekregen, alleen maar het verzoek om extra geld neer te leggen. We zijn nu 5 weken verder, en de communicatie met Belsimpel de afgelopen weken zijn waardeloos en tijdrovend geweest. Super slechte klantenservice waar je geen steek mee verder komt. Nooit meer Belsimpel voor mij!

    Reageer

  • 0

    B.C.Klap zegt:

    Twee iphone se gekocht, de eerste had een perfecte accuduur.
    De tweede was de accuduur slechts de helft.
    Mijn klacht is niet serieus genomen.
    Na veel bellen en mailen mocht ik van de snelle omruilgarante gebruik maken n de orginele verpakking.
    Na otvangst werd ik gebeld met de mededeling dat er een beschadiging op het scherm zat.
    Dit is pure onzin!!
    Toen moest ik ineens 10% bij betalen!
    Ik heb mijn geld terruggevraagd, slechts 90% uitbetaald gekregen.
    Elders een nieuwe Iphone se gekocht, deze accu voldoet uitstekend!
    Ik koop nooit meer bij Belsimpel!

    Reageer

  • 0

    Robbert zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 55555
    • 22222

    Belsimpel heeft na totstandkoming van de koopovereenkomst eenzijdig de prijs aangepast en mij gemeld dat bijbetaling benodigd was om de order doorgang te laten vinden. Dit in verband met een foutieve prijs op hun site (EUR 229 ipv EUR 299). Iets dat in deze specifieke casus onbehoorlijk is en wat niet van mij als consument verwacht kon worden.
    De responstijd van de klantenservice is prima, derhalve alsnog twee sterren.
    Belsimpel zal ongetwijfeld reageren door te zeggen dat zij in hun recht staan. Uit jurisprudentie blijkt dat dit in vergelijkbare gevallen onmogelijk stand zou houden in een juridische procedure.
    Als consument (zonder rechtsbijstandsverzekering) is het echter niet rendabel om voor EUR 70 een zaak te starten. Een voordeel dat de grote leveranciers altijd over de consument zullen blijven houden.
    Jammer dat het zo heeft moeten lopen.

    Reageer

  • 0

    Martijn van Hout zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Waardeloze service

    Ik heb mijn IPhone 6 64GB naar Belsimpel retour gestuurd i.v.m. een defect toestel in de garantieperiode.
    Op het retourformulier, wat je kunt downloaden na aanmelding voor een retour, bleek mijn oude woonadres te bevatten. Ik heb daarop telefonisch contact gehad met iemand v.d. klantenservice met de vraag of hij mijn persoonsgegevens kon updaten en met een nieuw retourformulier kon toezenden. Hij zei me dat het voldoende was wanneer ik het oude adres doorstreepte en mijn nieuwe adres er onder schreef. Ik heb nog 2 maal gevraagd of hij dat zeker wist, aangezien de huidige bewoner(s) tevens te boek staan als identiteitsfraudeurs met online aankopen, en daarom het uiterst belangrijk is dat mijn telefoon na reparatie daar niet terecht komt, want dan weet ik wel wie de dupe is...
    Nee hoor dat komt allemaal goed, ik heb je persoonsgegevens aangepast en jouw zelf veranderde retourformulier is goed zo.
    Na 10 werkdagen kreeg ik een standaardmailtje van Belsimpel of alles goed verlopen was. Goed verlopen? Ik zit nog steeds te wachten op mijn telefoon. Op dat mailtje heb ik gereageerd dag ik nog niets ontvangen had. De reactie van Belsimpel was dat ze het dagen geleden verstuurd hadden naar (....) adres. Tot mijn schrik was dat mijn oude woonadres! Belsimpel hoe kan dat nou?? Toen ik dat las heb ik meteen de klantenservice gebeld. Daar bleken mijn persoonsgegevens de vorige keer helemaal niet aangepast te zijn, mijn oude woonadres stond er gewoon nog in. Heel slordig dus. Belsimpel ging meteen PostNL benaderen om mijn telefoon weer terug naar hen te zenden en daarna weer naar mij. Ik heb ze gevraagd om me per email op de hoogte te houden over de status van de verzending van mijn telefoon.
    Het gaat allemaal fantastisch (NIET DUS!!) want we zijn nu al 32 dagen verder en ik heb nog steeds mijn telefoon niet terug, laat staan e-mails ontvangen om me te informeren.
    Voor die paar tientjes goedkoper ga ik echt geen risico meer lopen. Ik koop voortaan mijn telefoon + abonnement wel bij een fysieke winkel van mijn provider bij mij in de buurt. Voor mij nooit geen Belsimpel meer!!

    Reageer

  • 0

    B en O zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Tot 2 maal mijn kapotte Iphone 6 onder garantie laten repareren, maar dat doen (willen) ze niet. Telefoon heeft het kapotte accu probleem als de Iphone 6S. Tot 2 maal krijg ik een defect toestel terug. Service is er niet, je mag iedere keer uitleggen wat het probleem is.

    Reageer

  • 0

    G Kapel zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Conclusie: Extreem slechte service.

    Advies: NEGATIEF koop advies.

    Achtergrond:
    In de fysieke winkel (Den Haag) een losse Samsung S7 gekocht.

    Bij thuiskomst bleek de zegel van de verpakking verbroken te zijn. In plaats daarvan was er vakkundig een doorzichtige sticker opgeplakt waardoor het niet zou opvallen dat de verpakking reeds eerder geopend was geweest.

    Hierop teruggegaan naar de winkel en dit aangekaart. Zij konden het toestel niet ruilen, die slechts 60 minuten daarvoor in de betreffende winkel gekocht was. Zij moesten het toestel opsturen naar het hoofdkantoor, waarna het hoofdkantoor weer een andere S7 gaat opsturen.

    Bij een verbroken zegel is het simpelweg onduidelijk wat daarvoor met het toestel gebeurt is.

    Mijn vertrouwen in deze winkel is volledig weg waardoor ik iedereen afraad om hier een product te bestellen of dienst af te nemen.

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring