Belsimpel.nl


Prijs 4.334.334.334.334.33
Levering4.324.324.324.324.32
Ondersteuning3.943.943.943.943.94
Totaal oordeel4.154.154.154.154.15

belsimpelBelsimpel.nl biedt een groot aanbod van verschillende smartphone en sim only abonnementen aan. Belsimpel.nl biedt overzichtelijke en objectieve informatie aan, waarbij gericht wordt op particulieren en klein-zakelijke gebruikers. De telecomshop uit Groningen is overigens ook vaak een van de eerste die een nieuw high-end toestel verkoopt.

Wat is jouw ervaring met Belsimpel.nl? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Belsimpel.nl vind je hieronder.


1042 Positief 187 Negatief 1.391 reviews - gemiddelde: 4.194.194.194.194.19 8.4 uit 10

1.391 Ervaringen voor Belsimpel.nl

  • 0

    sam zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Erg slechte communicatie. Houdt klant totaal niet op de hoogte. Wacht nu al drie weken zonder goede reden...

    Reageer

  • +1

    Hans van Tol zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Misleiding en criminele activiteiten

    Een aantal weken geleden kreeg ik een aanbod van simpel en mijn bundels gratis te verdubbelen
    Ik had een abonnement van 800 belminuten
    100 sms
    500 mb internet
    Inderdaad alles is verdubbeld maar mijn bel minuten niet sterker nog deze zijn verlaagd naar 120 belminuten enmeteen verdubbeld naar 240 minuten
    Natuurlijk had ik vrij snel mijn limiet van 240 behaald en werd mijn telefoon geblokkeerd
    Op mijn mails naar de klanten service werd niet gereageerd Na eindeloos wachten kreeg een aardige Jeroen aan de telefoon Die mij doorleuk vertelde dat 800 belminuten niet verdubbeld konden worden en dat ik daarom 240 belminuten heb gekregen.
    Als ik mijn bevestiging mail goed zal hebben door gelezen dan zag ik daar staan 240 belminuten
    En dat had ik natuurlijk niet moeten acceptern
    In mijn betoog dat ik als klant te goeder trouw ben en ik ja zeg deze aanbieding word ik gestraft
    En u begrijpt dat deze werknemer dit beaamte
    Maar het was geen enkel probleem om weer mijn gsm te gebruiken als ik even 100,-- zal storten Omdat ik teveel heb gebeld met mijn 240 minuten bundel.
    U begrijpt dat ik steil achter over viel
    Ik word gestraft omdat ik in ging op een aanbieding van simpel
    Met mijn rug tegen de muur heb ik vandaag 100 euro over gemaakt en u begrijpt het zeker al IK KAN NOG STEEDS NIET BELLEN
    Beste mensen pas op met deze criminelen

    Reageer

  • 0

    Zoe zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik heb op 1 maart 2015 een toestel met abonnement van Ben besteld bij Belsimpel.nl. Drie weken later was mijn telefoon nog steeds niet geleverd wegens een grote landelijke storing bij Ben. Uiteindelijk op 19 maart 2015 de telefoon ontvangen met het bericht dat mijn nummer op 20 maart 2015 aangesloten zou worden. Twee weken later, op 3 april 2015 was mijn nummer nog steeds niet aangesloten. Naar aanleiding hiervan contact met Belsimpel.nl opgenomen om de bestelling te laten annuleren. Ik mocht de telefoon houden en een ander abonnement uitkiezen in de eerste instantie. Toen ze daar op terug kwamen, moest ik toch de telefoon terug sturen. Op 30 april 2015 dan eindelijk het bericht ontvangen dat de annulering bij Ben was aangevraagd. Dit duurde natuurlijk weer belachelijk lang. Vervolgens ontving ik op 21 mei 2015 het bericht dat mijn abonnement bij KPN was aangevraagd (ik wilde van Ben naar KPN switchen). Mij was toen niet duidelijk of het abonnement bij Ben rond was aangezien die bij KPN ondertussen wel kon worden aangesloten. Medewerker van Belsimpel.nl garandeerde mij dat de annulering rond was. Tot ik op 29 mei 2015 een factuur van Ben ontving. Natuurlijk met Ben gebeld en wat blijkt? Belsimpel.nl heeft de annulering nooit doorgegeven. Hierna twee keer met Belsimpel.nl gebeld en verscheidende e-mailtjes gestuurd met de vraag hoe dit kon en wat hier aan gedaan kon worden. De factuur tevens doorgestuurd. Inmiddels wacht ik al 3 weken op terugkoppeling van Belsimpel.nl maar die steekt de kop in het zand. Kortom, ze verzekeren je van alles, iedere medewerker bij de klantenservice vertelt je wat anders en als het erop neer komt sturen je ze van het kastje naar de muur. Een uitermate slechte service, want uiteindelijk is de consument de gedupeerde en kan voor de fouten van Belsimpel.nl opdraaien. Ik ga net zo lang door met slechte recensies schrijven tot ik duidelijkheid van Belsimpel.nl krijg over de stand van zaken. Maar een ding is zeker, ik bestel nooit weer wat bij Belsimpel.nl weer!

    Reageer

  • 0

    peter zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Op 27-4 een mobiele telefoon besteld en betaald bij belsimpel. Levering zou woensdag 29-4 plaatsvinden. Woensdag geen telefoon, email gestuurd en welgemeende excuses ontvangen, verder geen enkele toelichting of planning. Donderdag weer geen telefoon en gebeld met de klanten service. Er bleek een storing bij distributeur DPD. Op de vraag wat Belsimpel daaraan ging doen was het antwoord “wij vertrouwen er op dat DPD de telefoon morgen aflevert”. En na aandringen waarom ze hierop vertrouwen werd het al snel “wij hopen dat het snel weer goed komt”. Nou dus niet. Het is nu zaterdag en nog steeds geen telefoon en geen enkel verdere info van belsimpel. De klant wacht wel denken ze daar waarschijnlijk.

    Reageer

  • -2

    jessica zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    telefoon is binnen 3 weken stuk en er komt geen passende oplossing van belsimpel. ik mag betalen voor een toestel die niet funcioneert

    jessica zegt:

    telefoon vertoond binnen 3 weken gebreken.
    belsimpel bood mij in eerste instantie niet de oplossing die ik verwacht,
    uiteindelijk is het netjes opgelost en wordt de telefoon ter reparatie aangeboden zonder dat ik kosten heb om het toestel op te sturen. Ook de kosten voor de niet complete bundel worden vergoed.

    Reageer

  • 0

    Stijntje zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 44444
    • 44444

    Heb bij Belsimpel de iPhone 6 aangeschaft bij mijn nieuwe abonnement.
    Scherpe prijzen met mooie abonnementen. Ik moest wel bijbetalen voor de iPhone, maar doordat ik mijn oude toestel verkocht, kon ik dit goed combineren.
    Bij het invullen van de gegevens voor het contract, die ik vervolgens toegestuurd kreeg, had ik een fout gemaakt. In de mail stond dat als de gegevens niet overeen zouden komen, het toestel niet geleverd kon worden. Gebeld met de klantenservice, werd vriendelijke geholpen, werd meteen aangepast. Ook mooi: je wordt zeer snel geholpen. Ik heb nog geen 5 minuten in de wachtrij gehangen. Top!! Volgende dag werd het toestel geleverd. Helemaal top, precies zoals verwacht. Ik zal hier zeker vaker toestellen gaan bestellen. Een echte aanrader!!

    Reageer

  • 0

    Sander V zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Helaas heb ik te maken gekregen met de service afdeling van Belsimpel. Na een prima afhandeling van de initiele bestelling (goede prijs en levering), ben ik terecht gekomen in een discussie over de aansluiting. In mijn overeenkomst met Belsimpel staat dat bij het bereiken van een bedrag van 250 euro buiten de bundel, mijn aansluiting zou worden afgesloten. Echter bleek, nadat mijn telefoon op de achtergrond voor 360 euro aan data had gesynchroniseerd, dat Belsimpel de limiet op 500 euro had ingesteld. Aangezien ik, dankzij een fout van Belsimpel, een rekening heb ontvangen die ruim 100 euro hoger lag dan die had mogen zijn, heb ik hen vriendelijk verzocht om de door hen veroorzaakte schade te vergoeden. Helaas heb ik enkel een aanbod ontvangen van een vergoeding van 50 euro, waar ik niet akkoord mee ben gegaan, omdat zij mijns inziens verantwoordelijk zijn voor de volledige overschrijding boven de 250 euro. Helaas zijn ze nooit teruggekomen op hun aanbod.

    Sander V zegt:

    Update: Belsimpel heeft wederom naar mijn zaak gekeken, en heeft uiteindelijk besloten om toch over te gaan tot een vergoeding van de volledige schade. (review en beoordeling daarop aangepast)

    Reageer

  • 0

    Richard zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Belsimpel vraagt na een verlengingscontract te hebben getekend opeens om een kopie bankpas. Volgens hun eigen site niet nodig. Helaas is dat een slapende rekening en is het pasje niet te vinden. Belsimpel vraagt om dan rekeningnummer, pasnummer en vervaldatum telefonisch door te geven. Dat is geen probleem, dat staat immers in het eerste contract. Alle gegevens zijn al bekend. Na alles te hebben doorgegeven wordt dit geweigerd en toch weer en kopie gevraagd van de pas. Die is er niet en de andere rekening is niet gekoppeld aan het abonnement dat verlengt moet worden. Vervolgens wordt door belsimpel een chantage mail gestuurd: U kunt ons een kopie van uw bankpas sturen of u kunt kiezen voor het annuleren van uw bestelling. Dat zegt mij genoeg over dit bedrijf!

    Reageer

  • 0

    Kristel Alblas zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    Onlangs een Samsung galaxy s5 bij belsimpel besteld. Ging vlot en soepel, dag erop had ik hem al.
    Bij aanzetten bleek het toestel defect. Eerst contact opgenomen met provider, zij verwezen me door naar belsimpel (want telefoon werd via hen geregeld).

    Het weekend en de maandag ging erover heen maar toen werd ik terug gebeld.
    Er werd aangegeven dat het doosje van de telefoon beschadigd was.
    Hierdoor was het toestel dus niet onbeschadigd retour gekomen en kreeg ik geen nieuwe. Ik kon kiezen: of de reparatie in en wachten wat hier uit zou komen of ik kon het toestel retour krijgen, maar ja.... Die deed het niet. Wilde ik alsnog van het abonnement af? Dan zouden zij het toestel innemen en kreeg ik 90% van de aankoopwaarde terug. Aangezien ik een abonnement had en het pakketje dus niet onbeschadigd retour was gekomen zou dit laatste inhouden dat ík 10% van de waarde van het toestel zou moeten betalen.

    Ik viel een beetje stil. Doosje beschadigd? Bleek dat ik om het doosje open te krijgen ik de sticker te er doorgescheurd had en er dus karton van de bovenkant van het doosje af was....

    Ik heb aangegeven niet akkoord te gaan met deze absurde gang van zaken.
    Ik maak geen doosje open in de wetenschap dat ik een uur later een kapot toestel moet retourneren.

    We zijn nu in conclaaf over wat redelijkerwijs inhoudt voor wat betreft de beschadiging van het doosje. In de voorwaarde is namelijk te lezen dat als het product redelijkerwijs onbeschadigd retour is gekomen, er niets aan de hand is. Ik vind dit dus slaan op mijn retourpakket, zij niet.

    Als ik de kans krijg direct van dit abonnement af te komen, dan doe ik dit. Want ik vind dit een ontzettend onklantvriendelijke en belachelijk manier van doen.

    Reageer

  • 0

    hibrwi zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Bij Belsimpel een Iphone 6 aangeschaft. Drie dagen na ingebruikname doet de Iphone niets meer ik neem contact op met de klantenservice. Deze adviseert mij om de Iphone aan te melden als een DOA zodat men het toestel kan omruilen voor een nieuw toestel. Toestel opgestuurd.
    Vervolgens neemt belsimpel contact met mij op dat er een krasje op het toestel zou zitten?? Ik kan kiezen 1) 75% van het aankoopbedrag retour 2) toestel defect retour 3) toestel opsturen voor reparatie. Omdat ik niet zonder toestel kan ben ik onder protest akkoord gegaan met reparatie.
    We hebben het over een Iphone van 3 dagen oud! Volgens de voorwaarden van belsimpel zou ik een nieuw toestel moeten krijgen. Wat mij logisch lijkt. Maar nu zou er een krasje op het toestel zitten waardoor men niet wil omruilen.
    Ik heb ook nog contact opgenomen met Apple over deze situatie. Men geeft aan dat men het toestel gewoon zou omruilen voor een nieuw toestel wanneer ik het bij Apple zelf had gekocht.

    Reageer

  • 0

    Kattenfreak zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Telefoontje besteld bij Belsimpel... maar stom stom stom... ik vul het verkeerde huisnummer in, een huisnummer dat niet bestaat. Dus ik bel Post.nl, die zegt dat ik Belsimpel moet bellen Ik bel Belsimpel... die zegt dat ik Post.nl moet bellen. Ik leg uit dat ik dat zojuist gedaan heb en zij mij naar Belsimpel verwijzen omdat zij de opdrachtgever zijn en zij de gegevens moeten veranderen. En dan gaat het mis.

    Ik krijg maar geen pakketje en bel Belsimpel nog maar eens. Het pakketje is bij Post.nl kwijt geraakt en ze kunnen het niet vinden. Post.nl gaat een onderzoek starten zo wordt mij verteld en dat duurt maximaal 5 werdagen. Ik wordt nog teruggebeld, zo wordt mij verteld en anders krijg ik een nieuw toestel van hun.

    U raad het al... ik wordt niet teruggebeld....

    Dus klim ik zelf nog maar eens aan de telefoon...

    Meneer, Uw pakketje is zoek en Post.nl is een onderzoek gestart.. we hebben nog niks van Post.nl gehoord... en we wachten op de uitkomst van het onderzoek.
    Waarop ik zeg: moet U luisteren... het is een probleem tusen U en Post.nl, het is niet mijn probleem. Ik heb bij u een telefoontje besteld en betaald, dus ik vind dat U moet leveren.

    Waarop ik als antwoord krijg.. ja maar meneer.. het is UW SCHULD... U heeft een verkeerd adres ingevuld.

    Nee Belsimpel... het is NIET mijn schuld dat het pakketje zoek is. Normaal gesproken wordt een pakketje dat onbestelbaar is terug gestuurd naar de afzender, Belsimpel dus.

    Ik eis dat Belsimpel hun belofte waarmaakt dat ik een nieuw telefoontje krijg zoals mij beloofd is... immers als het kwijtgeraakte telefoontje weer boven water komt wordt het teruggestuurd naar Belsimpel.

    Maar goed... dat dat telefoontje kwijt is is niet mij probleem zo zeg ik tegen de persoon aan de andere kant... het is een probleem tussen Belsimpel en Post.nl

    Waarop de persoon aan de andere kant van de lijn zegt... we wachten de uitslag van het onderzoek af GRRRRRRRRRRRR.....

    Kortom: hele slechte service, niet oplossingsgerichte maar rigide klantenservice... nou ja.. service... totaal geen service.

    Dit telefoongesprek kan worden opgenomen voor trainigsdoeleinden
    van onze medewerkers krijg je te horen als je Belsimpel belt... ik hoop dat ze het eens terug luisteren en dan kijken vanuit de positie van de klant.

    Nogmaals: het probleem ligt niet bij mij.... het is een probleem tussen Belsimpel.nl alsopdrachtgever en Post.nl. Maar Belsimpel wentelt het af op de klant en laat hem in de kou staan, neemt hen niet serieus.

    Kortom: slechte klanten'service', rigide... en uiteraard heb ik nog steeds geen telefoontje en heb ik verder niks meer gehoord.

    Dus ik overweeg de koop te ontbinden... kijk ik in de voorwaarden.. daar staat dat ik het toestel onbeschadigd in de originele verpakking terug moet sturen... MAAR IK HEB GEEN TOESTEL BELSIMPEL!!!!!!!!!!

    Wie een goede tip heeft mag het zeggen.

    Reageer

  • 0

    John Bemelmans zegt:
    • 55555
    • 44444
    • 55555
    • 55555

    Ik heb de Huawei Ascend P7 gekocht, incl. hoesje en antivirus. De levering duurde even omdat iets niet voorradig was.
    Maar het wachten werd beloond met een mooie telefoon, die het geld waard is! Ook het hoesje is erg fijn: als je het klepje opent springt vanzelf het beeldscherm aan.
    Ik werd keurig op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling.

    Reageer

  • 0

    Anne-Willem de Haan zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Voor de zaak via Belsimpel.nl een iPhone 6 aangeschaft. Zowel het bestel en betalingsproces als het afleveringsproces verliep vlekkeloos. Ik werd goed op de hoogte gehouden betreft de voortgang van de bestelling. Belsimpel.nl zet scherpe prijzen neer. De klantenservice werkt ook top. Na een mail te hebben gestuurd binnen enkele uren een antwoord. Wat ze zeggen doen ze. Topservice. Ga zo door!

    Reageer

  • 0

    Henk zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Tweede keer een telefoon besteld bij belsimpel.nl

    Net zoals de vorige keer prima en snel afgehandeld. Scherpe prijzen en zeer snelle verzending.

    Verder geen communicatie gehad met belsimpel, wat alleen maar positief is. Geen gedoe etc.

    Absolute aanrader voor mensen die snel een toestel nodig hebben en weten wat ze willen.

    Reageer

  • 0

    Arna zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Samsung 4 mini gekocht, was bij belsimpel zeker de laagste prijs van allemaal!!
    Levering en de ondersteuning daarbij was snel en duidelijk. Alles is via mailverkeer te volgen. Kortom een zeer prettige ervaring.

    Reageer

  • 0

    H. Nijmeijer zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Wij kopen al onze telefoons bij Belsimpel en zijn tot nu toe altijd snel geholpen. Dit geldt voor zowel via de website als in de winkel.
    Jammer is wel dat je op de website niet kan zien of een bepaald model op voorraad is in de winkel. Hiervoor moet je bellen en zelfs dan kunnen ze je niet altijd een goed antwoord geven.

    Reageer

  • 0

    Paul zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Bestellen ging gesmeerd. Telefoon volgende dag in huis. Werd goed op de hoogte gehouden omtrent logistieke proces. Geen ondersteuning nodig gehad, dus geen commentaar. Product voldoet goed, geen klachten.

    Reageer

  • 0

    Mevr.H.Aulia-Purvis zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Zeer goed en zeer betrouwbaar.

    Reageer

  • 0

    Colinda zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Op 2 dagen na wacht ik nu al 4 weken op mijn toestel. Als ik belsimpel bel of mail krijg ik als reactie dat zij wachten op vodafone. Ze kunnen verder niks doen. Een belletje naar vodafone waarom het zo lang duurt om mijn abonnement om te zetten is niet mogelijk. Dat doen ze niet. Het is gewoon afwachten tot het lukt. De einddatum van mijn abonnement bij vodafone was 4 maanden terug, dus dat kan het probleem niet zijn. Ik hoop dat ik m'n telefoon ooit nog krijg, maar ik bestel NOOIT meer via belsimpel en ik zal het ook zeker iedereen afraden.

    Jurian zegt:

    Dag Colin,

    Vodafone kan er niks aan doen dat de mobiel nog niet geleverd is. u zou belsimpel moeten bellen en vragen welke vervoerder het regelt. Deze kunt u dan vervolgens bellen. Vergeet dan niet om het ordernummer op te vragen van de verzender (zoals postnl, FedEx, dpd , etc). Belsimpel kan hier simpelweg niks aan doen. U kunt een claim bij de vervoerder indienen als ze de zending (uw mobiel) kwijt zijn.

    Hopende u genoeg te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Jurian Paulussen

    Reageer

  • 0

    Yvonne zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Geleverd zoals afgesproken voor een scherpe prijs. Hoe Belsimpel met klachten of vragen omgaat weet ik niet. Ik heb verder geen contact met ze gehad.

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring