Belsimpel.nl


Prijs 4.274.274.274.274.27
Levering4.254.254.254.254.25
Ondersteuning3.843.843.843.843.84
Totaal oordeel4.054.054.054.054.05

belsimpelBelsimpel.nl biedt een groot aanbod van verschillende smartphone en sim only abonnementen aan. Belsimpel.nl biedt overzichtelijke en objectieve informatie aan, waarbij gericht wordt op particulieren en klein-zakelijke gebruikers. De telecomshop uit Groningen is overigens ook vaak een van de eerste die een nieuw high-end toestel verkoopt.

Wat is jouw ervaring met Belsimpel.nl? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Belsimpel.nl vind je hieronder.


1220 Positief 266 Negatief 1.663 reviews - gemiddelde: 4.14.14.14.14.1 8.2 uit 10

1.663 Ervaringen voor Belsimpel.nl

  • +1

    boris zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Een tijdje geleden heb ik bij Belsimpel en abonnement afgesloten. Bij dit abonnement had ik een Huawei P20 Lite gekregen. De telefoon heeft het op en top gedaan tot het volgende moment: Ik legde net voor het slapengaan mijn telefoon in de oplader zoals ik dit normaal elke avond doe. Opeens zag je duidelijke rook wolkjes van mijn telefoon afkomen en rook ik een zekere methaan geur. Ik kon gelijk concluderen, want het was duidelijk te zien aan mijn telefoon en oplader, dat mijn oplader was ontploft tijdens het opladen.

    Op het moment dat ik mijn telefoon wilde oppakken en de oplader wilde loskoppelen was mijn telefoon dusdanig heet dat ik hem liet vallen. En ja raadt het al, het beeldschermglas is gebroken.

    Ik heb de volgende dag mijn telefoon direct naar de Belsimpel winkel in Rotterdam gebracht (hier had ik mijn toestel ook in ontvangst genomen) en heb ik mijn verhaal duidelijk verteld aan de medewerker. Deze medewerker zei vervolgens dat er een procedure is omtrent het repareren van telefoons en dat zei dit uitbesteden bij hun servicepartner Dynafix.

    Dynafix, het bedrijf dat mijn telefoon zou moeten repareren, kwam mij al bekend voor. Ik had namelijk in 2014 een Samsung Galaxy Tab II voor reparatie opgestuurd naar hen. Dynafix is in het proces mijn tablet kwijtgeraakt en ik heb in die tijd maanden achter Dynafix aan gezeten om er voor te zorgen dat zij het oplosten. Na maanden geen actie kwam er opeens een berichtje dat zij een nieuwe Tab naar mij op zouden sturen. Dit is uiteindelijk opgelost, maar het geeft aan doe Dynafix te werk gaat.

    Inmiddels terug bij mijn verhaal over de Huawei P20 Lite wil ik overgaan op het volgende; Nadat ik de telefoon had ingeleverd en de werknemer mij gerust had gesteld met het verhaal dat het "waarschijnlijk" wel onder de garantie zou vallen gebeurde kwam er een email van Dynafix binnen.

    In deze email had Dynafix een prijsopgave opgesteld voor de eventuele reparatie van mijn telefoon. Dynafix stelde voor dat ik 500 euro moet betalen voor het repareren van mijn telefoon. De nieuwwaarde van de desbetreffende telefoon is ongeveer 210 euro. Hoe kan Dynafix mij dan ten eerste een offerte sturen die ongeveer 2,5 keer duur is als de nieuwwaarde van de telefoon.

    Ten tweede is het te bizar voor woorden dat een productiefout van een gerenommeerd bedrijf als Huawei gewoon eventjes onder stoelen en banken geschoven wordt en zij niet willen onderdoen voor de eventuele fouten die zij kunnen maken als bedrijf.

    En ten derde vind ik dat Belsimpel, het bedrijf dat beweert dat zij "tot het uiterste gaan voor iedere klant", niet eens de moeite neemt om mij goed in te lichten en mij dusdanig lang laten wachten op een antwoord van de hogere lagen van Huawei.

    Dus hierbij Belsimpel en Dynafix,
    ik hoop dat jullie dit lezen en is een keer jullie beloften nakomen. Het zou bij namelijk leuk lijken dat ik jullie niet telkens boos hoef te bellen, maar dat jullie met mij eens contact opnemen en zorgen voor een glimlach op mijn gezicht!

    Reageer

  • -1

    Thimo zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Zoals overal op de website staat 'Voor 23.30 uur besteld, morgen in huis' denk ik nog even snel een telefoon te bestellen.

    Om 23:09u heb ik mijn bestelling geplaatst. En om 23.35u krijg ik bericht dat mijn order een dag vertraagd is.

    Waardeloos, betaling al gedaan, kopie id geupload, contracten ondertekend, maar beltraag maakt er een zooitje van.

    Zelfs aan de telefoon zeggen ze 'ja uh, de vervoerder haalt het hier om 23.30u op, dus dan moet het wel al klaar staan'..

    1 woord, kansloos. Nooit meer!

    Reageer

  • +1

    anida zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    9 maanden na aankoop van een Huawei P10 PLUS kreeg ik problemen met het scherm: het scherm reageerde niet meer. Het ging wel aan, maar reageerde niet meer op aanraking. Via de Belsipmel winkel werd mijn telefoon opgestuurd naar Dynafix (na het lezen van reviews kreeg ik al weinig vertrouwen), maar na 14 dagen kreeg ik de telefoon thuis gestuurd. Toen de telefoon weer nergens op reageerde na 5 dagen werden de slechte reviews bevestigd. Weer ging ik naar de belsimpel winkel. Zij advisserden mij de telefoon naar kantoor te sturen, omdat zij beter konden beslissen over een andere oplossing. Na twee weken niks te hebben gehoord, mailde ik zowel Dynafix als Belsimpel. Van Dynafix heb ik nooit wat gehoord. Van Belsimpel heb ik vervolgens verschillende mailtjes ontvangen waarin zij beweerden dat de telefoon niks mankeerde; 'hij doet het gewoon, we kunnen geen defect vinden'. 4 weken later zit ik nog steeds zonder telefoon. Ik koop nooit meer een telefoon bij Belsimpel.

    Reageer

  • -1

    duran zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    MENSEN NIET MET DIT BEDRIJF IN ZEE GAAN JE WORDT STAANDE GENAAID IK HEB HIER ABONEMNT LATEN SLUITEN BIJ HOLLANDSE NIEUWE IK HEB BEL SIMPEL 2 MAANDEN ABONEMENT KOSTEN BETAALT MAAR HOLLANDSE NIEUWE ZEGT DAT IK STEED 2 MAANDEN SCHULDIG BENT BEL SIMPEL INCASSERT EERSTE INCASSO MAAR BETAALT NIET JOUW ABONEMENT MEE STOPPEN ZE LEKKER IN HUN ZAK Hi Turan,

    We incasseren namens hollandsnieuwe de eerste incasso, plus de aansluitkosten. Dit bedrag in totaal is €42,00. Je hebt tweemaal €27,00 overgeboekt. Dit is in totaal €54,00. €12,00 hiervan hebben wij teruggestort, omdat we daardoor op €42,00 uitkomen. In de komende maanden worden de kosten door hollandsnieuwe geïncasseerd.
    Groet,
    Belsimpel EN DIT ZEGT HOLLANDSE NIEUWE Hi Turan, bedankt voor je reactie. Dat komt omdat je de betalingen die je aan ons hoort te voldoen, niet hebt voldaan. Zomaar storneren is niet verstandig want hierdoor is het bedrag wat je moet betalen nu opgelopen.
    Hieronder vind u de benodigde informatie om de openstaande betaling(en) te voldoen middels een bankoverschrijving.

    Totaalbedrag: EUR 66.00 MENSEN VERMIJD BELSIMPEL JE WORDT GEWOON GENAAID DIT GA IK OOK BIJ ELKE KLACHT SITE DOEN TOT DAT BELSIMPEL MIJN GELD OVERMAAKT NAAR HOLLANDSE NIEUWE

    Reageer

  • 0

    Johan zegt:

    Op de site word aangegeven vandaag besteld morgen in huis zelfs op zondag, spullen zijn voorradig maar heb nog steeds niks binnen!! Zit nu al vier dagen te wachten op mijm telefoon. Als je iets niet kan nakomen beloof het dan ook niet!!

    Reageer

  • +2

    Jurgen zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Zo snel als hun levering plaatsvind, zo slecht is hun bereikbaarheid voor kwesties, vragen of bij gevraagde hulp achteraf. Zolang je ze niet hoeft te bereiken per mail of telefoon, of voor andere vragen, is er niks simpels meer aan en zou ik hen zeker niet aanbevelen.

    Reageer

  • 0

    J. Panis zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 22222

    op 3 juni een Nokia 8 gekocht. Helaas kreeg het toestel binnen 2 weken problemen met het scherm. Via de website van bel simpel het advies gekregen het toestel ter reparatie op te sturen naar Dynafix, wat we op 17 juni gedaan hebben. Vervolgens moest ik tot 27 juni wachten voordat er wat mee gedaan werd. Vervolgens waren de onderdelen niet op voorraad waardoor we nogmaals moesten wachten uiteindelijk is het toestel op 13 juli gerepareerd en terug gestuurd. In de tussentijd contact gezocht met Bel Simpel, omdat ik deze handelswijze niet acceptabel vond. Als oplossing kon ik een tweedehands toestel krijgen of wachten op de reparatie. Dit vind ik een absurd voorstel voor een toestel van 2 weken oud, waarbij het scherm een technisch mankement had (fabricage fout). Gezien de waardeloze service van Bel Simpel zal ik daar niets meer kopen.

    Reageer

  • +1

    A.joore zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Praatjes voor verkoop genoeg bij belsimpel maar service en medewerking zeer slecht.Alle schade vakt niet onder de garantie en wordt lange tijd aan de lijn gehouden.Waardeloos bedrijf.Koop hier niks want geen garantie.!!
    Iphone 7 die door te zwakke frame met name onder volume toets
    Buigt.!!geen garantie en wordt gegooid op gebruikerschade deze smoes standaard is.Dus defecte aankoop binnen half jaar...is gewoon gebruikerschade en eigen kosten.
    KOOP HIER NIKS.

    Reageer

  • -1

    J.G zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Verleng geen abonnement bij dit bedrijf, ze beloven heel veel maar doen vrij weinig. Ze Reageren niet op jouw mails en doen er zeker niet alles aan om hun woord na te komen. Tot mijn grote spijt heb ik dit wel gedaan en nu zit ik met de gebakken peren, verleng je abonnement via je eigen provider om gezeur te voorkomen!!

    Reageer

  • 0

    herman zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 22222
    • 11111

    Belsimpel = belmoeilijk als je zakelijk bestelt en helemaal als je meer dan 2 telefoons bestelt. De vragen bij eerste bestelling zijn niet volledig, er moet steeds meer aan gegevens worden aangeleverd. Een toegezegde korting is pas na veel zoeken terug te vinden. Daarna weer een probleem met Telfort omdat er meer dan x telefoons zijn besteld maar proactief er achteraangaan doen ze niet. Ben nu bijna 3 weken onderweg voor 9 telefoons. Nooit meer! Liever geen korting en gewoon zonder gedoe geleverd.

    Reageer

  • 0

    Frans zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    3 maanden geleden een dure telefoon via belsimpel.nl gekocht. Hij was na 2 maanden stuk, het scherm deed het niet meer. Hij is nu al ruim een maand bij Belsimpel voor reparatie. We hebben geen vervanging gekregen, en ik heb geen reservetelefoon dus heb een goedkoop toestel moeten aanschaffen ter voorlopige vervanging. Het is nu ruim 4 weken geleden dat we hem naar Belsimpel retour hebben gestuurd. En we hebben al een paar keer gevraagd wanneer we hem terug krijgen. Het antwoord is ' dat weten we niet, want we wachten op onderdelen'. Ze wachten dus al blijkbaar wekenlang op onderdelen.... Wij kopen nooit meer wat bij Belsimpel. De service is echt slecht als er wat met je telefoon is. En ze zijn niet duidelijk in wanneer we de telefoon terug krijgen, ze weten het zelf niet. Is toch belachelijk dat je meer dan een maand je telefoon kwijt bent voor reparatie! Ik baal best dat we die telefoon via Belsimpel hadden gekocht. Het was niet eens de goedkoopste, maar omdat wij dachten dat het een oer-Nederlands bedrijf was, waren we bereid om wat meer te betalen, omdat we ervan uitgingen dat de service dan beter zou zijn.

    Reageer

  • 0

    Ray zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    2 nieuwe Samsung toestellen aangeschaft de S8 en de J5 2017. Daar ik in het grensgebied woon en de dekking van Vodafone zeer slecht is heb ik vooraf een mail gestuurd naar de klantenservice of de toestellen beschikken over de optie "Wifi bellen" Een volmondig ja kreeg ik als antwoord.
    Echter de S8 ondersteund dit wel maar de J5 dus niet.
    Volgens Samsung klantenservice is de J5 geen Benelux toestel maar mogelijk een Pools. Hierop is deze functie dus niet aanwezig. Toestel dus maar teruggestuurd en bij een andere leverancier een "Benelux"versie gekocht.
    Werkt nu wel goed op beide toestellen.
    Geen alternatief in dezelfde prijsklasse die de optie wel ondersteunen bij Belsimpel.

    Reageer

  • 0

    Jakob zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Nadat mijn pakketje niet geleverd kon worden heeft het dagen en heel wat telefoontjes geduurd tegen dat het opnieuw verzonden werd om dan opnieuw niet geleverd te worden.
    Bij belsimpel kunnen ze blijkbaar niets anders dan zeggen dat ze uw frustratie begrijpen om nadien juist niets te ondernemen. Verschillende malen loze beloftes gemaakt waarna ik voor elke stap zelf contact diende op te nemen voor er iets gebeurde. De winst die je maakt door bij hen te bestellen ben je zo weer kwijt aan de telefoontjes die je moet doen opdat ze iets zouden ondernemen.
    Zelfs een bestelling annuleren lukt hun blijkbaar niet.
    Een ervaring die zeker niet aan te raden valt.

    Reageer

  • -1

    Jerry zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Als gezin overgegaan naar BEN via Belsimpel.nl.
    Eerst een mail gestuurd of zij een aanbieding wilde sturen, deze netjes de volgende dag ontvangen. Daarna gebeld met Belsimpel.nl en 3 abonnementen tegelijk afgesloten. Binnen 20 minuten was alles keurig geregeld. De volgende dag de 3 pakketten ontvangen.
    Complimenten!
    Mijn ervaring is zeer positief en Belsimpel.nl is zeker een aanrader!
    * Reageren snel op een mail.
    * Binnen 20 seconden al iemand aan de lijn als je belt.
    * Helpen je snel en goed bij het afsluiten van een abonnement.
    * Verdere gegevens ingevuld via internet. Dit werkt ook prima en duidelijk.
    * Nieuwe telefoon en SIM binnen een dag in huis.

    Reageer

  • 0

    PC zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Twee iPhones besteld op donderdag (1500 euro), volgende dag afgesproken levering via Post.NL punt Vrijdag 14:15 kreeg ik ontvangstbericht van Post.nl dat het pakket daar gearriveerd was. Om 17:45 mij op het post.nl punt gemeld om het pakket op te halen. Het pakket was er niet, ondanks het feit dat het op het Post.nl punt was ingescand voor ontvangst aldaar. Het zou daar dus moeten zijn. Direct Belsimpel gebeld. Ik kreeg een stotterend antwoord van een medewerker en er werd direct verwezen naar een procedure (die niet inzichtelijk is voor de klant) dat het 5 dagen onderzoekstijd zou gaan kosten. Een bespottelijke reactie. We werden gebombardeerd 'we begrijpen dat het heel vervelend voor u is' Terwijl in praktijk (gezien de handelwijze van Belsimpel) je helemaal niet begrepen wordt.
    Omdat dit een kwestie is tussen post.nl en de webshop vroegen wij om een nieuwe spoedlevering die dan bij de winkel van Belsimpel in Amsterdam de volgende dag geleverd zou worden.Post.nl vertrouwen we niet meer. Hierop werd consequent afwijzend gereageerd en wederom weer naar de 5 dagen onderzoekstijd verwezen waar wij (juridisch gezien) niets mee te maken hebben. Er is betaald voor een levering die niet op het afgesproken tijdstip heeft plaatsgevonden. Geen enkele bevestigingsmail ontvangen na onze telefonische melding dat het pakket niet op het Post.nl punt is. Zelf mails heen en weer gestuurd waarop wederom consequent niet werd en wordt geantwoord. Weer gebeld. Men blijft de 5 dagen claimen.
    Toen besloot ik dat ik mijn aankoop wilde annuleren, zodat ik elders telefoons kon gaan kopen. Dat kon niet, omdat ik dan eerst iets terug moet sturen. Wat een nachtmerrie. We kregen een formulier toegestuurd waarin wij moesten verklaren dat wij niets (op ons huisadres) hadden ontvangen. Hier zie je dus dat men de verkeerde route bewandelt - het betreft immers een levering aan een post.nl punt en geen huisadres. Formulier sloeg nergens op. Alle medebewoners moeten trouwens ondertekenen en hun ID opsturen naar Belsimpel. Ik heb de bestelling juist bewust niet thuis willen laten afleveren omdat je dan (in deze gevallen) zelf de bewijslast hebt als het (weer eens) mis gaat bij Post.nl. Het is nu maandag en heb nog steeds niets gehoord. Dinsdag gemaild, geen antwoord, Vanavond gebeld - annulering zou wel in het systeem staan. En je raadt het al - de vijf dagen moeten wel worden afgewacht. Men zegt dat we uiterlijk maandag (10 dagen later) zouden we ons geld terug moeten hebben. Terwijl als je annuleert (en dus iets terug te sturen hebt) je geld binnen vijf dagen terug hebt. Wat een vreselijk maar dan ook vreselijk bedrijf is dit. Het ondernemersrisico wordt hier afgewenteld op de klant.

    Reageer

  • 0

    Humphrey zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Belsimpel levert goede service en is heel snel!

    Op woensdagavond een telefoon met abonnement besteld.
    De volgende dag ontvangen en dezelfde dag gebeld naar Belsimpel omdat het toestel niet naar behoren functioneerde.
    Toestel vrijdag opgestuurd.
    Dus ik dacht dat het gerepareerde of nieuwe toestel halverwege de daarop volgende week te zullen ontvangen.
    Tot mij grote verbazing en aangename verrassing werd binnen 2 dagen, op zondagmiddag, een nieuw toestel bezorgd.
    Dus ik ben heel tevreden over Belsimpel!

    Reageer

  • 0

    Emmie zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 11111
    • 11111

    Zeer slechte service. Sinds vier maand een iPhone 7 plus. Ben onverstaanbaar. Toestel al twee keer opgestuurd en inmiddels vervangen en ook deze versie blijkt niet goed. Als je op klachten googled dan blijkt het vaker voor te komen. Helaas is belsimpel erg simpel en wil geen kant uit. Heb ze zeven dagen geven en anders ziet mijn rechtsbijstand er wel heil in

    Reageer

  • 0

    Juulvk zegt:
    • 33333
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Hoi iedereen,
    Ik wil iets delen over belsimpel.nl, hoop dat jullie hieraan iets hebben.
    14 september begon het, mijn vorige mobiel was kapot gegaan en ik had direct een nieuwe telefoon besteld via Belsimpel.nl. Belsimpel kende ik van de reclame met hun slogan ‘’Tot het uiterst voor jou’’, nooit gedacht dat het tegenovergestelde ging gebeuren.
    De afgelopen maanden heb ik bijna TWINTIG keer gebeld met belsimpel waarbij elk gesprek tussen de half uur en twee uur duurde. Ook heb ik HONDERDEN onterechte kosten gemaakt, die ze tot de dag vandaag niet geprobeerd hebben terug te sturen. Ik ben zeer slecht behandeld door Belsimpel. Heen en weer geduwd door de klantenservice zonder enige toekomstige zicht in verbetering. Telkens dezelfde antwoorden en zelfde beloften die werden verbroken…
    Ten eerste zal ik me even voorstellen: ik ben een achttien jarige student. In mijn vrije tijd ben ik ondernemer die werkt aan een aantal projecten. Bellen, sms’en en gebruik maken van internet is een heel belangrijk aspect in mijn leven, zowel als op sociaal niveau, school niveau en werk niveau.
    Ik heb een samenvatting van de situaties gemaakt die zijn voorgekomen in de afgelopen vier maanden (niet alles weet ik meer omdat ik zoveel heb gebeld, dit is alles wat ik nog zo weet):
    -14 september. Nieuwe telefoon gekocht een Samsung Galaxy s8
    -14-25 september. Retour aangevraagd reden: te geavanceerd voor de functies die ik ermee wil bereiken. Ondertussen een nieuwe telefoon besteld de Samsung Galaxy S6 Edge
    -28 september. Telefonisch gesprek gehad waar een belofte was gemaakt dat als ik het die dag nog zou opsturen alles zou worden geregeld. Waarnaar ik binnen de deadline van veertien dagen het toestel als retour had opgestuurd netjes volgens de regels
    -Oktober. Mail ontvangen dat ik schade had en een keuze moest maken over de tegemoetkoming  hier heb ik op de mail direct geantwoord, waarnaar ik geen response kreeg
    -Oktober. Was gebeld dat ik niet had laten weten voor welke optie ik ging, telefonisch verteld dat ik voor de optie betalen ging, een bedrag zou ik nog terugkrijgen, dit is tot de dag van vandaag niet gebeurd
    Oktober. Mobiel terug thuis ontvangen, waarnaar ik had gebeld dat ik voor die optie had gekozen en dat het niet correct was doorgegeven. Hierna meteen de mobiel weer teruggestuurd.
    -Oktober. Mail gekregen over dat het abonnement van Tele 2 (Samsung galaxy s8) dat deze zou worden doorgevoerd, toen ik deze zag meteen gebeld voor uitleg waarnaar werd verteld dat het een fout was en dat het werd geregeld.
    -Oktober. Mail gekregen dat het was overgezet en ja het was al eerder overgezet. Geen telefoon geen abonnement in bezit. Hierna gebeld en te horen gekregen dat het een fout was en dat het meteen hersteld werd.
    -Oktober. Week later nog steeds niks gebeurd, weer gebeld en weer zou het geregeld worden waarnaar er weer niks was gebeurd en ik niks te horen kreeg.

    -Oktober. Gebeld omdat er nog niks was gebeurd, te horen gekregen dat ik een nieuwe bestelling moest plaatsen voor dezelfde telefoon. Dit gedaan.
    -Oktober. Mobiel ontvangen, pakket geopend en meteen gezien dat het scherm kapot was zonder dat ik het had aangeraakt. Gebeld en moest het meteen weer retour opsturen en dan werd er naar gekeken
    -November. Tijdje later gebeld en gehoord dat ik een nieuwe telefoon zou ontvangen die ik had ontvangen met een simkaart die het niet doet dus even bellen. Ik zou maandag worden gebeld voor uitleg.
    -November. Geen telefoontje ontvangen dus maar weer eens zelf bellen, en ja er was niet gebeld. Ze zouden er naar kijken.
    -November. Weer gebeld, hier werd met verteld dat het waarschijnlijk aan de simkaart lag waarnaar ik een nieuwe simkaart zou krijgen, deze een paar dagen later ontvangen.
    -November. Weer deed de simkaart het niet dus gebeld en ze zeiden dat er twee abonnementen liepen en dat ze het zouden maken.
    -November. Week later weer gebeld en het was nog steeds niet gemaakt en er was volgens mij niet eens iets gecommuniceerd.
    -December. Ik zou gebeld worden maar de telefoon thuis was vijf minuten in gesprek die dag en dat was toevallig de tijd dat ze hadden gebeld. Dat was de uitleg die ik de maandag erna kreeg, begripvol en gevraagd wat er zou gebeuren en het zou worden gemaakt voor die vrijdag.
    -December. Na die vrijdag nog steeds niks gebeurd en gebeld en ze weten het probleem niet en ze zouden ernaar kijken.
    -December. Te horen gekregen dat het de achttiende alles zou gaan werken en dat ik vrijdag zou worden gebeld om mijn situatie uit te leggen. Hier had ik al anderhalf maand verteld dat ik me niet goed voelde, veel stress had ontwikkeld door de situatie. De telefoniste had beloofd dat ik vrijdag zou worden gebeld, dit gaf me een beetje rust omdat ik dan eindelijk mijn woordje kwijt kon.
    -Vrijdag december. Niks te horen gekregen, heel de dag bij de telefoon gewacht en nee niks.
    -Maandag gebeld en te horen gekregen dat er inderdaad niet was gebeld.
    -Eind december. Mobiel gemaakt eindelijk, de rest van achterliggende betalingen die ik nog zou krijgen werden binnen week verstuurd. Tot de dag van vandaag niks over gehoord.
    -Eind december. Bedrag van mijn rekening gehaald voor een abonnement die ik niet eens heb. Belsimpel had midden december verteld dat ze dit binnen twee weken zouden afsluiten, dus geen zorgen. Ook hadden ze me verteld dat ik het binnen 3 weken terug zou krijgen.
    -Eind december heb ik een bericht gestuurd met alles wat er was gebeurd en wat ik had meegemaakt. De klachten die ik heb gekregen en had gevraagd om een tegenmoetkoming. Na paar dagen hadden ze een mail gestuurd met erin dat ze me €30.- korting bon wilde geven als tegemoetkoming. DIT IS ABSURD.
    -Midden januari. 5 weken gingen voorbij en nog niets gehoord over enige terugbetaling. Ook was er weer geld van mijn rekening afgehaald. Via mijn rechtsbijstand het geld opgeëist en kreeg het binnen de dezelfde dag nog terug.
    -Eind januari. 426 euro van mijn rekening gehaald voor een abonnement die ik niet heb.
    De afgelopen maanden heb ik veel stress gehad, die ik kreeg van geen telefoon hebben en daardoor dingen mislopen en door de beloften en afspraken die belsimpel telkens niet nakwam.
    Terwijl ik niet bereikbaar was heeft de moeder van mijn beste vriend me proberen te bereiken omdat mijn beste vriend plotseling in het ziekenhuis lag op de intense of care en wilde dat ik meteen langskwam. Doordat ik niet bereikbaar was kon ik niet langskomen.
    Lange tijd zonder mobiel en lange tijd zonder netwerk te zitten hebben veel klachten veroorzaakt in de afgelopen maanden. De onterechte kosten die ik maak zijn niet fijn. Hoe ik ben behandeld vind ik niet kunnen door zo’n organisatie. De beloftes die ze telkens maken en verbreken vind ik niet kunnen. Dat ze uiteindelijk 30 euro korting bon aanbieden wat voor hun waarschijnlijk paar euro kost als tegemoetkoming is belachelijk.
    Ik wil dit graag delen om mensen te waarschuwen wat een aankoop kan veroorzaken bij belsimpel. Denk goed na voordat je iets hier koopt.

    Reageer

  • 0

    Fred Bergman zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 11111
    • 11111

    Ik ben volledig afgeknapt op Belsimpel.
    Ik kocht daar via hun webshop een smartphone, die teruggestuurd mocht worden binnen 31 dagen.
    Die proeftijd is bij het via internet kopen om te ondervinden of het toestel overeenkomstig de verwachtingen is. Dat betekent ook dat je hem dan mag gebruiken.
    In eerste instantie lukte het al niet om hem werkend te krijgen. Niemand bij Belsimpel wist een handleiding te vinden die hulp kon bieden. Daarom heb ik een ander bedrijf ingeschakeld die het wel kon. Het toestel echter beviel mij niet omdat het steeds na enkele seconden uitviel en opnieuw de code moesten worden ingegeven.
    Daarom stuurde ik het terug.
    Tot mijn verbazing kreeg ik mijn geld niet geheel terug. De reden die men opgaf ws: bij gebruik ontstaan altijd gebruikssporen en daar trekken wij 10% voor af. Volgens mij is dat tegen de wet maar in elk geval tegen het principe dat je beter wilt verkopen door uitproberen toe te staan maar dan wel achteraf daar kosten voor in rekening te brengen zonder dat tevoren duidelijk te maken dan wel te vermelden!

    Reageer

  • 0

    TLP Huynh zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Waardeloze klantenservice voor order 3200115943 .Ellendige lange mail communicatie.Nooit meer Belsimpel.

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring