Belcompany


Prijs 3.163.163.163.163.16
Levering1.891.891.891.891.89
Ondersteuning1.841.841.841.841.84
Totaal oordeel22222

Belcompany.nl is de webshop van de bekende GSM aanbieders die in menig Nederlandse stad te vinden is. Belcompany verkoopt losse gsm’s, gsm abonnementen, gsm abonnement verlengingen, sim only, prepaid, navigatiesystemen en dect telefoons.

Wat is jouw ervaring met Belcompany.nl? Voeg je ervaring direct onderaan de pagina toe, registratie is niet nodig.

Gebruikerservaringen met Belcompany.nl vind je hieronder.


3 Positief 16 Negatief 22 reviews - gemiddelde: 2.222.222.222.222.22 4.4 uit 10

22 Ervaringen voor Belcompany

  • 0

    Agnes zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Onze zoon heeft een symlock vrije toestel HTC One M8 gekocht.Nu blijkt dat de toestel een Vodafone toestel is. Iedere keer krijgt hij van alles van Vodafone op zijn mobile. En het ergste is nog dat hij geen internet heeft als hij zijn mobile gegevens aan zet. Wij voelen ons genaaid door deze winkelketen. Als je een symlock vrije toestel koopt moet er geen enkel provider opzitten. En dan zegt de verkoper dat dat normaal is en bij ieder symlock vrije telefoon is. LACHERTJE.
    Wij raden iedereen aan die een symlock vrije telefoon wil hebben niet naar deze winkel te gaan.
    Ons zien ze daar niet meer.

    Reageer

  • 0

    Erhan Unsurorlu zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Vandaag een los toestel aangeschaft. Een HTC One M8. Voor de volle prijs, kom je thuis zet je hem aan blijkt dat de toestel een Vodafone toestel is. Dus met de alle shit software van Vodafone. Ik voel me genaaid door dit winkel. Als je een LOS toestel koopt moet er geen shit er op zitten van Vodafone of welk ander provider ook. Hier iets kopen hoo maar... NOOIT MEER.

    Reageer

  • +1

    Johan zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 55555
    • 55555

    Waanzinnig goed geholpen door de Belcompany in Oud-Beijerland. Zeer behulpzaam met een probleem wat ik had met Vodafone. Zonder dat ik bij hun iets afnam, hebben ze toch contact opgenomen met Vodafone en het probleem opgelost.
    Toppie!

    Reageer

  • 0

    Peter zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Heb in september een abonnement gekocht bij HN met nummerbehoud. Het nummer wordt pas na twee/drie weken omgezet. Heb de smartphone incl. abonnement gekocht bij Belcompany. Toestel werkt niet! Wat blijkt mijn transactie was bij HN niet geregistreerd. Had ik mij niet gemeld, had ik een telefoon van 400, euro "gratis"in mijn bezit gehad. Na een bezoekje aan de Belcompany heeft de medewerker alles ingesteld en mijn smartphone werkt uitstekend. Heb totaal geen problemen van welke aard dan ook. Ik wens de "ongelukkigen" veel succes bij de afhandeling van hun problemen

    Reageer

  • 0

    Sanne zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Koop echt nooit iets via de website van BelCompany! Dat bespaart je veel frustratie en uurtjes aan de telefoon met de klantenservice! Ik had een toestel met abonnement gekocht via de website van BelCompany op 15 juli. Op 19 juli word ik gebeld voor een leveringsafspraak. So far so good. Voor de levering moest ik een ochtend thuis blijven, want het pakketje moet je persoonlijk aannemen. Prima. De hele ochtend gewacht, maar geen pakketje. Contact opgenomen met de klantenservice, het pakketje bleek nog gewoon in depot te liggen en zou die dag niet meer geleverd worden. Bleek een probleem te zijn met het leveringssysteem. De medewerkster zou overleggen met haar manager voor een oplossing en zou mij diezelfde middag nog terugbellen. Maar niets! De volgende dag zelf maar weer gebeld voor een nieuwe leveringsafspraak. Krijg ik weer een dag later een mail met de bevestiging voor de levering van het pakketje met een heel andere datum en een heel ander tijdstip dan afgesproken. Dus dan maar wéér contact opnemen met de klantenservice. Bleek weer een IT probleem te zijn. Afspraak telefonisch verzet. Pakketje wordt als het goed is morgen geleverd (10 dagen verder), maar ik heb er geen vertrouwen meer in. Overigens bleek ook bij het laatste contact met de klantenservice dat van mijn klachten over de eerste leveringsafspraken niets meer bij hen bekend was. Zo serieus gaan ze dus om met leveringsproblemen en klachten. Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon een pakketje op de afgesproken dag en tijd bij iemand af te leveren???? Op de website van Belcompany staat dat ze flexibel zijn met bezorgen. Maar ze zijn vooral flexibel voor zichzelf en niet voor de klant.

    Reageer

  • 0

    sybrand zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 22222
    • 22222

    Nooit iets bij kopen.

    Inderdaad, zoals een vorige recensent vertelt, het bedrijf verschuilt zich achter regeltjes en denkt niet vanuit de klant. Ze worden kennelijk ook niet serieus genomen door het reparatiecentrum van HTC getuige het retour komen van mijn toestel zonder de gevraagde reparatie.

    Medewerkers komen als zeer ongemotiveerd over en maken allerlei fouten bij invoeren klantgegevens. Zo werden mijn NAW gegevens na twee keer innemen toestel nog steeds verkeerd ingeboekt. Ook opmerkingen als 'ik lig er niet wakker van'getuigen niet echt van veel hart voor de zaak.

    Reageer

  • +1

    Rashid zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 33333
    • 22222

    Niet zo'n top webshop, prijs is normaal, tegenwoordig duur dus. Ik heb hem besteld kreeg mijn bestelling pas 4 weken later. Zeer slecht....

    Reageer

  • 0

    BARACUS zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Dit is de grooste fout ooit , ik bestel woensdag dr dre monster beats solo HD , zou ik gelijk de volgende dag opgestuurd krijgen , na 5 dagen wachten een mail gestuurd , sturen ze er een terug met ; ja onverwachts is de bestelling niet meer leverbaar , de verwachting is dat volgende week de bestelling geleverd kan worden .....
    KOOP HIER NOOIT IETS

    Reageer

  • 0

    M. Alberts zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Omdat het druk was bij de KPN winkel dacht ik bij Belcmopany een abo te nemen. Toestel had ik al dus een Hi Sim only kostte maar 6,95. En internet erbij zou maar 2,50 kosten. (wel traag inet maar dat was geen punt).
    Maar wat blijkt : hebben ze een inet abo van 9,95 opgevoerd!
    En dat staat niet op de factuur.
    In de winkel hoef je geen service te verwachten, daar verschuilen ze zich achter vage termen.
    Maar dit is zuiver **** van de ergste soort!

    Bij KPN verschuilen ze zich weer achter belcompany. het is 1 **** bende!
    Bedenk je dus goed voordat je met belcompany zaken doet!
    Alle bewijs is ter inzage aanwezig.

    Reageer

  • 0

    T zegt:
    • 33333
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    BelCompany is totaal niet behulpzaam bij het oplossen van een probleem. Ze verschuilen achter formele regels en er wordt totaal niet vanuit de klant gedacht. Ik had na de aankoop van diverse telefoons en abonnementen wel veel beter verwacht.

    Ik ga hier dus nooit meer naar toe.

    Wees verstandig koop nooit iets bij Belcompany!

    Reageer

  • 0

    zakaria zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Super winkel

    prijzen lager dan de concurrent,

    rede waarom ik bij de belcompany gekomen ben is omdat zij de service overnamen die tmobile mij niet wou verlenen! ook hebben zij mijn telefoon gerepareerd

    kan ook aan het filiaal liggen, Rotterdam Alexander

    Reageer

  • 0

    monique zegt:

    slechte zaak doen dingen waar je niet om vraagt en dan krijg je een rekening thuis bel je ze netjes op en dan word je onbeschoft behandeld en je krijgt de een na de andere aan de lijn en jij maar netjes blijven nu niet meer ga er nooit meer heen ja ze zijn aardig als ze wat willen verkopen maar lichten je verkeerd voor vele slechte ervaringen mee gemaakt maar nu nooit meer

    Reageer

  • 0

    Fleur zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Zeer slechte ervaring in het filiaal Leiden 5 meiplein !!
    Ik werd geholpen door een vriendelijke jonge dame, haar mannelijjke collega bemoeide zich ermee maar ontzettend onbeschoft en brutaal !
    Ik wilde per se de telefoon hebben anders had ik echt de winkel uitgelopen..Ik kom hier NOOIT meer !!

    Reageer

  • 0

    Engels zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 22222

    Ik heb afgelopen donderdag een mobieltje gekocht, het was de laatste die ze hadden dus ik kreeg die uit de vitrine. Vroeg nog of alles in orde was, en dat was het volgens hen. Mocht het niet goed zijn, dan kon ik binnen 14 dagen hem altijd nog terugbrengen...

    De volgende dag moest ik al terug: hij laadde niet op. Nieuwe batterij meegekregen. Die deed het ook niet: het lag dus aan de telefoon. Volgende dag maar weer terug: nieuwe kabel meegekregen. Dit bleek óók niet te werken.

    Vervolgens ga ik dus terug om een nieuwe telefoon te vragen, blijkt dat dat niet kan vanwege "zeer lichte krasjes op het scherm". Wat een onzin! Ik krijg een kapotte telefoon mee met de boodschap dat hij terugkan, en als ik dan na maar 4 dagen (!) terugkom, moet hij al worden opgestuurd en ben ik hem kwijt.

    Wat een enorm slechte service zeg. Alsof die paar krasjes zo'n kostenpost zijn voor hen.

    Reageer

  • 0

    harry zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Waardeloze winkel. Ooit eens een telefoon gekocht daar en gevraagd hoeveel geheugen er op stond. Nou dat zou dan 36 mb zijn en ik zou er ook mp3 etc op kunnen zetten. Uiteindelijk bleek het maar 8 mb te zijn en kan ik bijna geen bestanden erop zetten. Laat ze eerst maar eens rechtgeaarde verkopers er neer zetten die niet klanten bedriegen waar ze bijstaan. Deze klant checkt overigens nu alles vantevoren en laat zich niet meer met een kat in de zak naar huis sturen en komt zeker niet meer bij belcompany.

    Reageer

  • 0

    Ed zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    belcompany/telefoonkopen.nl

    zeer slechte service van belcompany.
    Telefoon besteld met contractverlenging bij belcompany,na een aantal weken wachten bleek de telefoon was niet leverbaar.

    vervolgens bleek terwijl ik op vakantie was,dat belcompany de bestelling ongevraagd overgegeven had aan telefoonkopen.
    daar ik op vakantie was kon ik de bestelling niet in ontvangst nemen.en zou telefoonkopen alles annuleren. dat is dus niet gebeurd en is het contract gewoon verlengd.

    van beiden klantenservice's krijg je weinig antwoord(per brief en email)

    dit is al mijn tweede slechte ervaring, en zal ook nooit meer zaken doen met belcompany

    Reageer

  • +1

    Lianne zegt:

    Belcompeny is echt zo slecht

    mijn eerste mobiel was al gebruikt kreeg steeds smsjes en zo en het beeldscherm deed raar ik kreeg nieuwe mobiel en die deed het ook niet daar volgde nog 3 reperaties op en nu moet ik een nieuwe mobiel uitzoeken voor minder dan de prijs die ik er heb voor betaald terwijl mijn mobiel het nooit heeft gedaan

    echt wees verstandig en koop er nooit wat bij de belcompany...!!

    X-Lianne

    Reageer

  • 0

    Riccardo zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 33333

    Een bestelling afgelopen donderdag gedaan.
    Mail gekregen dat het in behandeling is.
    Daarna netjes een mail dat de bestelling is geaccepteerd.
    Vervolgens hoor je niks meer.
    Erg raar, ik heb de dinsdag daarna gebeld en gevraagd hoe het zat met de bestelling.
    Vervolgens krijg je te horen dat de bestelde telefoon niet op voorraad is.
    Waarom krijg ik daar dan geen mail van heb ik gevraagd.Antwoord daarop was " Ja dat zit niet in ons systeem ingebouwd "
    Tevens vind ik dat ze op de website moeten aangeven of het desbetreffende toestel op voorraad is.
    Vind dit een grote tekortkoming aan de service en website van Belcompany.
    Tevens weet ik nu nog steeds niet wanneer ik mijn nieuwe telefoon binnen krijg.

    Reageer

  • 0

    christy zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 22222
    • 33333

    tijdje geleden bij belcompany 'n samsung met route 66 gehaald. Best prijzig nog in combinatie met 'n abbo. Wat bleek: het ding deed 't totaal niet. De gps werkte zelfs na 'n autorit door nederland van 2 uur niet, dus wat heb je er dan aan? Belcompany nam m gelijk terug en gaven een nieuwe. Helaas bleek die 'nieuwe' een model wat al een keer was verkocht,want er zaten tientallen telefoonnummers in en smsjes, en ook deze gsm was ruk. Slechte zaak.

    Reageer

  • 0

    Beste lezers,
    Er is natuurlijk in dit land te zeuren maar als het om service gaat dan kan ik het bedrijf aanbevelen.
    Waarom:
    Men had de verzekering verkeert gedaan en dus is alles terugbetaald.
    Idem met het omruilen van de mobile daar ik de verkeerde had genomen, gekocht in Weert en zonder problemen in Steenwijk kunnen omruilen.
    Dus ik heb alleen maar goede ervaring met het bedrijf.
    Natuurlijk moet je zaken uit elkaar halen
    Hoe vaak is men als personeel door omstandigheden niet allert en maken ze fouten en dan is het juist jammer al je verheugd op de komst van een mobiel.
    Maar bij HI.NL kunnen ze er nog meer van
    Afspraak gemaakt over prijs en hoge telefoonkosten en dan bel je na een paar dagen waar het blijft. Dan blijkt dat men het mooi niet heeft ingevoerd dus weg aanbieding.
    Maar de schuld ligt wel bij het personeel en dat kunnen we allemaal zijn.
    Kijk meer naar de kwaliteit van de directie en naar het product want daar gaat het toch om.

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring