Algebeld.nl


Prijs 4.254.254.254.254.25
Levering3.663.663.663.663.66
Ondersteuning3.723.723.723.723.72
Totaal oordeel3.713.713.713.713.71

AlgebeldBij Algebeld.nl kunt u abonnementen bestellen van alle telecomproviders. Daarnaast biedt Algebeld.nl vele sim only abonnementen aan, waaronder die van Chippie en Simpel.

Algebeld.nl is gevestigd in Doetinchem en is lid van de Telecombinatie, een inkooporganisatie van telecomproducten.

Hieronder lees je ervaringen met en beoordelingen van Algebeld.nl. Heb je ook ervaring met deze telecomshop? Voeg hem dan nu toe met het formulier onderaan de pagina!


84 Positief 32 Negatief 128 reviews - gemiddelde: 3.843.843.843.843.84 7.7 uit 10

128 Ervaringen voor Algebeld.nl

  • 0

    Tina Kuijpers zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Uitstekende en snelle service bij het verlengen van mijn abonnement. Op één ..uiterlijk twee dagen is alles afgerond. Daarnaast heb ik nog 2 mooie kortingskaarten ontvangen.
    Een voor 'n lekker diner waar ik 25% korting op krijg en de tweede bon is voor is voor de Zwaluwhoeve.
    Daar krijg je voor 2 personen € 65,00 korting op 'n dagje wellness.

    Het enige wat wel jammer is, is dat het voor mij te ver weg is, dus die voucher is voor mijn schoondochter.
    Ik ben zéér tevreden en het fijne aan dit alles was, dat ik zelf niet in de gaten had dat mijn abonnement afliep.
    Algebeld gaf mij keurig 'n mailtje, dus werkelijk super goed zo!!!

    Reageer

  • 0

    Ruud, Senior en digibeet zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Bij ALGEBELD contact als prettig ervaren.
    De oplossingen die werden aanboden en de tijd die ze hiervoor nemem is voormij een verademing.
    Ze denken in iedergeval met de klant mee en zijn zeer behulpzaam. O.a door de klant op de hoogte te houden over voorraad en het te leveren product. Ze laten de klant kiezen.
    Order en product volgens planning geleverd.

    Zeker een aanrader !!

    Reageer

  • 0

    Tomi zegt:
    • 44444
    • 22222
    • 11111
    • 22222

    Na verlenging had ik wat vragen per e-mai, deze werden alleen beantwoordt met vage antwoorden die eromheen draaien,ook na aangeven dat ik de antwoorden niet behulzaam vond werdt er weer om alles heengedraaid om die reden heb ik mijn verlenging geannuleerd en ben ik overgestapt.

    Reageer

  • 0

    Milan zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Wauw; wat een vriendelijke en pro-actieve klantenservice! Ze hebben me op alle mogelijke manieren geholpen met het verlengen van een abonnement. Ze hebben laten zien dat ze het klantbelang voorop hebben staan. Ik ben echt verbaasd, dat "het nog zo kan"! Bedankt, Algebeld!

    Reageer

  • 0

    Judith zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Super ervaring. Netjes te woord gestaan leuke acties die ook nog eens voordeliger zijn dan de rest. Duidelijk gespecificeerde bevestiging snelle verzending en reageren snel. Bij mij was er een fout hoesje meegestuurd direct gemeld en direct door aal gebeld actie en hebben het juiste hoesje toegestuurd.

    Reageer

  • +1

    T. van Dijk zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 22222

    Op 28 december heb ik een telefoon in combinatie met een cadeau besteld. In het status overzicht kon ik zien dat mijn verlening ook al op 28 december 2015 goedgekeurd was bij de provider. Mijn cadeau en telefoon zouden z.s.m. worden bezorgd. Beide producten zijn op voorraad wat zou betekenen dat deze binnen enkele dagen leverbaar zijn.

    Zonder mij in te lichten wordt de order status aangepast. Acceptatie van de provider wordt zomaar verschoven naar 4 januari 2016.
    Cadeau en telefoon zouden vervolgens geleverd worden op 6 januari, vervolgens 7 januari, 8 januari en inmiddels is deze grens alweer verplaatst naar 11 januari 2016.
    Dit terwijl volgens de website beide artikelen op voorraad zijn.
    Op e-mail berichten wordt niet of heel kort gereageerd.

    Met andere woorden. Volgens de site zijn artikelen op voorraad en snel leverbaar in praktijk klopt hier niets van.
    Is de website betrouwbaar? Geen idee.. Mocht je ergens anders een vergelijkbare aanbieding kunnen krijgen dan zou ik er nog even overdenken.

    Reageer

  • 0

    Zain zegt:

    Roy Deze zomer ben ik klant geworden bij Tringg, mijn huiidge telefoon abonnement bij mijn vorige provider verliep en aangezien ik niet tevreden was over met name het bereik van de vorige provider ging ik op zoek naar een goedkope andere provider. Aangezien mijn telefoon het nog prima deed (koste destijds ook 400,-) besloot ik alleen een sim only abonnement af te sluiten en daar dus geen nieuwe telefoon bij aan te schaffen. Al snel kwam ik de mij nog onbekende provider Tringg tegen, ik kende zoals gezegd Tringg nog niet, maar door de spot goedkope prijzen had ik al snel zoiets van tsja, daar kun je geen breuk door vallen en vulde direct al mijn gegevens in om het sim only abonnement aan te vragen. Ik vertelde dit aan mijn vriendin en ze vroeg mij of ik voor haar ook niet gelijk zo’n sim only abonnement van Tringg wilde aanvragen want haar abonnement zou de maand daarna ook aflopen. Na beide oude abonnementen opgezegd te hebben heb ik direct voor mijn vriendin ook een sim only abonnement van Tringg afgesloten, we zijn tot nu toe alle bei ontzettend te vreden, overal bereik (zoals het hoort) , we kunnen lekker goedkoop bellen en sms’en, wat wil een mens nog meer? Zowel mijn vriendin als ik zijn heel erg blij dat we Tringg hebben leren kennen via internet, we kunnen de sim only abonnementen van Tringg dan ook alleen maar aan meer mensen aanraden!

    Reageer

  • 0

    Bayanihan zegt:

    jeffrey zegt:hallo hoop dat iemand mij kan helenpik heb 8 mei dlc pack gekocht voor ps3nou heb ik die gisteren en eergisteren kunnen spelen maar sinds vandaag niet meer nu staat dat er niet meer tussen alleen elite staat er bij :Skan iemand mij vertellen waar ik die dlc maps kan vinden ik kan ze wel downloaden en instaleren maar spelen ho maar gr jeff

    Reageer

  • +1

    Daisy zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Mijn ervaring is totaal waardeloos alles ging vlekkeloos en alles werd
    In orde gemaakt na een week lang bellen kreeg ik inderdaad de track en tracé toe gestuurd per mail nu tot mijn verbazing de doos geopend
    Zo een toestel met PlayStation 4 krijgen helaas kreeg ik een andere toestel
    Waar ik niet om had gevraagd en dat werkelijk jullie geloven het niet
    De PlayStation start op daarna valt hij uit nooit meer aangeweest
    Ook konden we zien dat er al eerder een gebruiker op de ps4 heeft gestaan
    En de doos van de ps4 was al open dus ja ik adviseer jullie doe niks met hun
    En zeker ook niet met gsm.nl want die naaien je net zo goed hoor
    Ik heb nu alles terug gestuurd en contract ontbinding geëist
    Dus ben benieuwd deze week of her afgehandeld word of dat ik
    Verdere stappen moet gaan nemen dat de providers nog met hun in zee
    Gaan met zoveel klachten als je op Google leest
    Dit is echt on menselijk vind ik zo ga je niet met elkaar om
    Groeten een ontevreden klant van afgebeld en gsm.nl

    Reageer

  • 0

    H.H. Goedzo zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    De overgang van Vodafone via Algebeld naar Tele2 duurt bij mij al meer dan 4 weken en het gaat nog 2 weken duren voordat het nummer definitief is overgezet, onbegrijpelijk traag. De opzegtermijn is nu al lang voorbij, hier kan het niet aan liggen. Ik zou zeggen nooit meer via Algebeld bestellen.

    Reageer

  • +2

    J.van wallinga zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Eerste contact gehad met algebeld op 15-9-2015 had al 2 abbonementen via hun lopen moest er nog een verlengd worden iphone 5S met t-mobile verlenging .leuke aanbieding gekregen dag later heen en weer mailen en op 17-9-2015 telefonisch bevestigd met medewerkster j.v .
    Zou alles klaarmaken en mij de papieren toezenden om te ondertekenen.
    Krijg vandaag 18-9-2015 mail of ik even een bestelling wou plaatsen!!
    Gebeld naar ALGEBELD andere medewerker de aanbieding die we u gemaild en bevestigd hebben gekregen kunnen we niet meer doen aangezien de aktie vandaag verlopen is ,ja maar heb gister met medewerkster j.v besproken en zou papieren toe sturen .Sorry maar kunnen we niet meer plaatsen wel een duurder abbo en meer bijbetalen .
    Lekker dan !! Andere abbonementen maar niet meer via Algebeld doen als je dingen bevestigd komen ze het niet na en proberen ze je een duurder abbo aan te smeren.Stelletje laaielichters!!!

    Reageer

  • 0

    HM Vos zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Gisteren om 16.30 uur besteld. Nog even een telefoontje eraan gewaagd of dit toestel écht op voorraad was. Dat was hij ook. Want hij werd direct uit het magazijn geplukt en de postbode heeft hem zojuist bij mij gebracht.

    Reageer

  • -1

    Marcel zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Fout in mijn vorige bericht...sorry. Toestel is 6 weken geleden opgestuurd voor reparatie

    Reageer

  • -1

    Marcel zegt:
    • 33333
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    Precies zoals Royke al aangeeft, alles OK totdat je een problem heb (in mijn geval een defect toestel.) Gaan niet in op vragen, steeds standaardantwoorden terug. Bellen niet terug, je moet steeds achter za aan gaan.

    Toestel nu 5 weken geleden opgestuurd, wacht nog steeds op zijn retour...

    Reageer

  • 0

    Royke zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    algebeld.nl heeft een nette website en de aanbiedingen komen betrouwbaar over, tot het moment dat je vragen en service nodig hebt. Dan geeft men ineens geen gehoor meer. Wat betram ook al aangaf, lees ook eens de reviews op andere sites, daar je wordt niet niet bepaald vrolijk van, maar ze kloppen wel.

    Reageer

  • 0

    Jeroen zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    mijn telefoon een lg g3 was verkeerd geprijsd,(315 euro verkoopprijs) na reeds betaald te hebben willen ze de telefoon niet versturen, ze verschuilen zich achter hun eigen disclaimers, en lijken andere rechten van consumenten niet na te leven,

    ikzelf zou niets meer bestellen omdat als je telefoon te laag geprijst is heb je enkel de keuze om bij te betalen , als je je telefoon dan toch wilt verkrijgen

    Reageer

  • 0

    bertram zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 33333
    • 33333

    Niet iedereen is altijd even tevreden hoor.... http://www.reviewspot.nl/algebeld

    Reageer

  • +1

    Ron zegt:
    • 55555
    • 44444
    • 55555
    • 33333

    Update.
    Algebeld heeft zijn best gedaan om de op =op actie bij Tele 2 te verlengen .
    Het resultaat is nu dat mijn order uitgeleverd wordt . Hulde en voorgaand review moet als niet geschreven gezien .

    Reageer

  • -1

    Ron zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Order geplaatst voor een op =op actie. 1 cent overgemaakt voor controle van het rekening nr. Na een week krijg je bericht dat de aktie is uitverkocht .
    Mijn verzoek om de 1 cent terug te storten doen ze niet. Let op met dit bedrijf !

    Reageer

  • -1

    C marijnissen zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Telefoon met ABO besteld contract getekend en telefoon betaald.
    Bevestiging van levering ontvangen.
    Dag voor levering kreeg ik een mail dat ze het toestel niet wilden leveren voor de prijs die in het contract staat en/of ik akkoord ging met een duurder abonnement.
    Dat ging ik uiteraard niet
    Toch raar dat ze zich niet aan het eigen contract houden maar blij dat de ellende al begon voordat ik aan dit bedrijf 2 jaar vastzit.
    Nu wachten tot de terugbetaling en dan NOOIT meer in zee met deze amateurs

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring