Hollandsnieuwe.nl


Prijs 3.513.513.513.513.51
Levering2.772.772.772.772.77
Ondersteuning1.81.81.81.81.8
Totaal oordeel2.122.122.122.122.12

Hollandsnieuwe, onderdeel van Vodafone, is een aanbieder van sim only die de kenmerken van een vast abonnement en de vrijheid van prepaid combineert.
Je betaalt elke maand een vast bedrag, waarvan je kunt bellen, smsen en internetten. Dit bedrag kan maandelijks naar vrije wil verhoogt worden. Opwaarderen kan online.

Gebruikerservaringen met hollandsnieuwe.nl vind je hieronder.

Bestel ook een hollandsnieuwe abonnement met 50% korting bij:

Dealdirect


96 Positief 161 Negatief 356 reviews - gemiddelde: 2.552.552.552.552.55 5.1 uit 10

356 Ervaringen voor Hollandsnieuwe.nl

  • 0

    R.Kooijmans zegt:
    • 55555
    • 44444
    • 11111
    • 22222

    als je geen problemen hebt is HN prima, maar owee als er iets aan de hand is, dan begint de ellende. Ze willen niet gebeld worden, dus een telefoonnummer moet je via Google achterhalen. Vervolgens hang je een eeuwigheid aan de lijn en als je iemand te spreken krijgt komen ze niet verder dan : we zijn ermee bezig.
    Simkaart die werdt bezorgd was een oud model, dus geen "trio"simkaart.
    Kon niet zei de helpdesk, die versturen wij niet. Ik heb hem toch in mijn handen! Zelf maar een nieuwe besteld en betaald om geen tijd te verliezen. Nummerbehoud ging mis, 1e week niet kunnen bellen.Vervolgens iedere maand problemen met het beltegoed waardoor niet kunnen bellen, nu al een maand niet kunnen bellen! Abonnement wordt gewoon afgeschreven, het tegoed wordt getoond maar niet bijgeschreven. Handmatig opwaarderen hetzelfde, bedrag wordt afgeschreven maar beltegoed wordt niet opgehoogd. Dit moet toch simpel op te lossen zijn, maar niet voor HN. Heb er 3 abonnementen en die worden zeker niet verlengd. Ook vreemd : ik heb een duo sim toestel : 1 sim van HN ( is Vodafone) en 1 van Vodafone zelf. Met die van Vodafone heb ik constant een veel betere dekking, zou toch hetzelfde moeten zijn?

    Reageer

  • 0

    Dennis zegt:
    • 22222
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    Veel ergernissen:
    1. Continue sms'jes die niet kloppen of niet te begrijpen zijn. Voorbeelden: (A) Uw tegoed voor bellen in het buitenland is op. -ik ben niet in het buitenland geweest!!!-; (B) Balancedepleted -wat moet ik hiermee, krijg ik nu een ruw systeembericht?-
    2. Voor mijn overstap heb ik zorgvuldig gekeken hoeveel ik op dat moment verbruikte aan internet en bellen. Op basis daarvan heb ik de bundel bij Hollandsnieuwe afgesloten (en nog een beetje ruimer). Wat blijkt, na 2,5 week ben ik door mijn bundel heen, en een week later door nog 10 euro extra aangeschaft tegoed. Dit terwijl ik eerder minder dan meer gebruik heb gemaakt van mijn abonnement dan voorheen. Nu wil ik dit graag analyseren en inzien waar het geld verbrand is maar heb ik online geen specificatie.
    ------------
    Hollandsnieuwe IS DRIEWERF KUT. Zou willen dat ik onder mijn abbonement uit kan :(

    Reageer

  • 0

    M. zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    Ik heb twee week mijn abonament en ik wil nu stoppen. Is een verschrikkelijk bedrijf .duper super slechte service, jij moet wachten meer de 15 minuten voor een antwoord bij de klantenservice. Darnaa niemand kan o weet hoe kan problemen oplossen. . Kies aub niet voor Hollands Nieuwe!

    Reageer

  • 0

    charles zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Vreselijk slecht. Net over naar hollands nieuwe. Verbinding slecht en wordt steeds verbroken. Hopeloos.

    Reageer

  • 0

    Jasper zegt:
    • 11111
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Mocht je twijvelen bij hollandsnieuwe een abbonement te nemen kan ik je dit ten zeerste afraden.
    Ik had een S5 met abbonement afgesloten en in eerste instantie prima zou je denken mooie prijs..... NIET IS MINDER WAAR
    Na een WEEK ja een WEEK was ik door mijn MB's heen..... Kom ik erachter dat hollandsnieuwe per 100KB afrekend... Dit stond sneaky ergens vermeld bij de aanbieder want OP HUN SITE STAAT er wordt per 10 KB AFGEREKEND.... Oftewel je koopt een goedkoop abbotje en moet alsnog een duurdere bundel gaan afsluiten want je red het niet met 300MB in een week laat staan een MAAND?!
    Heb die troep gauw en nog net optijd geretoured en kreeg wel de rekening thuis met de volle prijs. 50 euro maarliefst voor een week bezit hebben (korter dan een week nog want ze hadden mij ook nog eens een verkeerde simkaart toegestuurd! het was die van een andere klant lekker hoor!)
    Maargoed je mag dus de aansluitkosten de telefoonbundel kosten en de verbruikskosten betalen bij retouren. Het verbruik vind ik logisch maar de telefoonkosten van een hele maand terwijl het voor enkele dagen in gebruik genomen is niet...

    Ik zit nu bij Tele2 met een abbonement net zo duur misschien een euro duurder of iets maar heb nu een verbruik van 5MB per dag gemiddeld. Dat is 150mb per maand geen 300mb per week... Puur beter dus ;)

    Hollandsnieuwe jullie zijn LEGALE OPLICHTERS !!!!!!!!!!

    Reageer

  • +2

    meneer van der Veer zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 33333
    • 44444

    In tegenstelling tot de meesten hier ben ik ZEER POSITIEF! Denk ook dat je er rekening mee moet houden dat de mensen die positief zijn, minder snel hier iets plaatsen dan de mensen die slechte ervaringen hebben met Hollandsnieuwe.
    Waarom positief over mijn abonnement:
    - Zeer lage prijs
    - beltegoed kan ik 3 maanden meenemen als het nog niet op is en je verbruikt eerst je oudste tegoed!
    - Bovendien is het tegoed ook te spenderen in het buitenland. Je tegoed gaat hierdoor uiteraard wel sneller op, maar dit komt niet bovenop je vaste abonnementskosten
    - Toen ik eenmaal de klantenservice bereikt had, hielpen ze me in 2/2 gevallen meteen aan een antwoord en losten ze het voor me op.
    - Makkelijk je abonnement omhoog en omlaag bijstellen, zonder dat ik mijn kortingen verlies die ik kreeg bij het nemen van het abonnement.

    Waar hebben ze nog wel een slag te maken?
    - Klantenservice: wachtrij is helaas lang als je ze telefonisch wil bereiken (vaak wel 15 minuten wachten minstens). Middels social media krijg je vaak ook niet dezelfde dag nog reactie.

    abc zegt:

    Werkt U soms bij Hollandsnieuwe? Wat een slechte provider zeg!!! 9 van de 10 keer geen bereik!!

    Reageer

  • -1

    kristan zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ga hier niet mee in zee. Reageren niet op mails als geld van saldo verdwijnt!

    Reageer

  • 0

    Ger zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Niet aan beginnen. Als je ooit de klantenservice nodig hebt dan wordt het een eindeloos verhaal. Ze weten niks en kunnen niks. Ze hebben geen fysiek adres. Je kunt alleen maar bellen (zinloos) of een contactformulier invullen (zinlooos). Ook kun je chatten met een computer juf en dat is ook zinloos.

    Reageer

  • 0

    Silvio zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Nooit aan beginnen! Dit bedrijf is een ware schande!

    Reageer

  • +1

    Hein zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wat een waardeloze service bied dit bedrijf. Ondanks dat zij weten dat een 'technische' fout bij hun systeem zit wordt er niet als zodanig naar gehandeld. Vragen ze mij om een bewijs waarvan ze weten dat ik dit niet kan aanleveren. En zolang ik dat niet heb kunnen zij niets doen. Bah.
    Totaal geen klant gerichte instelling. Alles behalve meewerken aan een passende oplossing. Nul toegeving vanuit dit bedrijf. Waardeloos!!!

    Reageer

  • -1

    Bas zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    LET OP: Indien je abonnement bij Hollandsnieuwe is verlopen geven ze je nummer gewoon weg aan de volgende persoon terwijl ze hierbij niks verwijderen. Alle whatsapp berichten worden hierbij ook gewoon meegenomen naar de volgende persoon..

    Reageer

  • 0

    branko van otterlo zegt:
    • 33333
    • 55555
    • 11111
    • 44444

    goedkoop met goed toestel alleen de klantenservice is slecht bereikbaar verder nooit problemen

    Reageer

  • +4

    J. zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Abonnement verlengt, met nieuwe telefoon bij hollandsnieuwe.
    Ik heb het abonnement in de winkel van Belcompany verlengt, bespaarde mij 20 euro bezorgkosten en de telefoon (op voorraad) werd netjes (gratis) voor mij ingesteld, en ik kon hem meteen meenemen. Geweldige service!

    Reageer

  • -2

    C zegt:
    • 55555
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Zolang het goed gaat is het oké, maar toen ik opeens geen mobiele data meer kon ophalen ging het mis. Na lang wachten kreeg ik iemand aan de lijn. Ik vertelde duidelijk wat het probleem was en dat mijn mobiele data wel opgehaald kon worden met een simkaart van een ander. Ze gaf aan dat ik eerst 13 vragen moest beantwoorden. Dat heb ik gedaan via een wegformulier, want een rely was niet mogelijk. Binnen 2 dagen zou er contact opgenomen worden, maar ik ben na 2 dagen nog steeds niet teruggebeld. Weer contact opgenomen, maar er waren 20 wachtende voor me! Echt waardeloos! Goedkoop is dus duurkoop!!!

    Reageer

  • -2

    gert zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    slecht heb sim only bestelt zou op elke simlock vrije telefoon moeten werken volgens hun site.
    Dus niet want wat oudere modellen telefoons ondersteunt die niet, dat bleek na contact met klanten service waarom ik niet kon bellen .
    Proberen ze mij een nieuwe telefoon te verkopen slechte zaak heb contract opgezegd wegens niet nakomen verplichtingen van hollandsnieuwe.

    Reageer

  • -1

    kees van brink zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Hollandsnieuwe werkt goed zolang je alleen met hun computers van doen hebt. Ik was van de zomer in Zweden, had nogal heftige persoonlijke omstandigheden en plotseling werkte mijn sms en mijn data niet meer. Vanwege die omstandigheden was zowel sms'en als internetten heel belangrijk voor me. Dan ben je in de aap gelogeerd als je bij Hollandsnieuwe zit. Je kan ze niet bellen: nummer klantenservice is zo verborgen dat je het niet vindt. Melden via site levert alleen belofte van reactie op (via autoresponder), maar er gebeurt helemaal niets, ook niet na herhaalde nieuwe mails van mij en weer nieuwe beloftes van Hollandsnieuwe. Uiteindelijk na 38 (achtendertig) dagen en heel veel gedoe en extra mailtjes werkte het weer. Toen was ik inmiddels overgeschakeld naar YouFone, waar ik uitstekende ervaringen mee heb. Overigens ook geen excuses of verklaring gekregen van Hollandsnieuwe.

    Reageer

  • +4

    Theo zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 44444
    • 44444

    Bij het verlengen van het abonnement kon ik 2 jaar korting krijgen op zowel bellen als internet. Ik kreeg een voorbericht van afschrijving. Het bleek dat de korting voor internet niet was berekend. De contracten, ook het door Hollandsnieuwe aan mij verzonden contract was duidelijk, dus Hollandsnieuwe had een fout gemaakt. Ik heb onmiddellijk telefonisch contact met de klantenservice opgenomen (zeer snel respons) Toen deed zich een merkwaardig feit voor. De dame die mij vriendelijk te woord stond kon, volgens haar, helaas niets doen. Ik moest contact opnemen met het bedrijf waarbij ik het abonnement had afgesloten. Zij moesten met HN in contact treden om dit te regelen. Ik kreeg keurig het telefoonnummer. Dus contact opgenomen het het telecombedrijf. Ook daar netjes te woord gestaan ook al was men zeer verbaasd over deze procedure. Men zou direct HN bellen en ik werd terug gebeld. Men hield zich aan z'n woord. HN zou binnen enkele dagen mij een bericht mailen en inderdaad deze belofte werd nagekomen. Het teveel betaalde berag is inmiddels teruggestort en de maandtermijn is correct aangepast.
    Wel een zeer omslachtige procedure, dat kan volgens mij een stuk klantvriendelijker.
    Wellicht wordt de procedure aangepast.

    Reageer

  • -1

    Jan zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 44444
    • 55555

    Ben Zeer tevreden over het abonnement van Hollands Nieuwe. Hebben al een jaar 3 zakelijke abonnementen afgesloten en de 4e komt eraan. Was bij HI en daar zat enorm veel prijsverschil in.

    Reageer

  • 0

    mevr caper zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Tijdens het bestelproces van een nieuwe telefoon is er een 'geen bezorgkosten actie'. Dit is zichtbaar aan de rechterkant bij totale kosten. Totdat je in de iDeal omgeving bent...dan zijn er opeens 30 euro bezorgkosten bijgeteld!!
    Plus na betaling blijkt de telefoon opeens niet leverbaar..hoe lang je moet wachten is niet duidelijk. Er wordt niet gereageerd op het contactformulier en bellen naar ze is een dure zaak. Onkundige medewerkers staan je te woord die zijn opgeleid om zo snel mogelijk van je af te zijn

    Vivi zegt:

    Mevr. Caper
    Beter Hollandsnieuwe niet online bestellen. Ik heb telefoon (Samsung S3) bij Bel Company aangeschaft, ik kreeg meteen de telefoon mee , kan meteen gebruiken. Betaal 10 euro aansluitkosten en de eerste maand abonnement.

    Reageer

  • +4

    eric zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    Abonnement afgesloten voor mijn dochter, het idee is goed; geen verrassingen met hoge data bundels of bellen. Op is op. Maar de verbindingen ….. dat is een regelrechte ramp, ik woon in Utrecht en zelfs daar is geen stabiel ontvangst zelfs niet voor GSM (spraak) laat staan data, beetje jammer.

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring