Hollandsnieuwe.nl


Prijs 3.413.413.413.413.41
Levering2.682.682.682.682.68
Ondersteuning1.761.761.761.761.76
Totaal oordeel2.052.052.052.052.05

Hollandsnieuwe, onderdeel van Vodafone, is een aanbieder van sim only die de kenmerken van een vast abonnement en de vrijheid van prepaid combineert.
Je betaalt elke maand een vast bedrag, waarvan je kunt bellen, smsen en internetten. Dit bedrag kan maandelijks naar vrije wil verhoogt worden. Opwaarderen kan online.

Gebruikerservaringen met hollandsnieuwe.nl vind je hieronder.

 


100 Positief 190 Negatief 396 reviews - gemiddelde: 2.482.482.482.482.48 5 uit 10

396 Ervaringen voor Hollandsnieuwe.nl

  • -1

    Wilbert zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Na het verlopen van mijn vorige 2-jarig contract een verlenging aangegaan voor opnieuw 2 jaar.
    Blijkt dat je nu het beltegoed niet meer kan meenemen (dit was 3 maanden in het oude contract). Hollandsnieuwe heeft de voorwaarden voor de nieuwe contracten aangepast en daar wordt geen melding van gemaakt op mijn nieuwe contract. Het staat alleen vermeldt in de algemene voorwaarden die niet mee worden gezonden maar waar je zelf naar opzoek moet gaan.
    Nieuw contract opzeggen gaat natuurlijk niet volgens Hollandsnieuwe.
    Ook al staan ze wellicht juridisch in hun recht, ik blijf het grote oplichting vinden

    Reageer

  • 0

    Rina zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 44444
    • 44444

    Ik heb nu 4 jaar hollandsnieuwe, en eigenlijk nooit problemen gehad. Nu nieuwe simkaart, alles werkt meteen, geen problemen.
    tarieven zijn lekker laag, ook buiten de bundel.
    voor klantenservice, stel ik de vraag vaak via twitter, snel antwoord terug, alleen in weekend lastig, hopelijk binnenkort 24/7 beschikbaar !
    Ik kan iedereen hollandsnieuwe aanraden !!
    Aangezien vaak alleen de negatieve dingen gedeeld worden, mijn review. en ja, er gaat overal wel eens iets mis, waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt !! Ik verleng mijn abonnement met een gerust hart !
    Ook mijn zoon heeft hollandsnieuwe, en nooit problemen !

    André zegt:

    Ik had inderdaad tot op 30 dagen terug ook nog geen problemen.
    Inmiddels al 30 dagen en 7 contactmomenten verder met klantenservice en nog steeds geen afdoende antwoord. Ik kan Hollandsenieuwe absoluut niet meer aanraden!

    Reageer

  • +1

    rob zegt:
    • 55555
    • 33333
    • 11111
    • 22222

    Bezorging prima, rest waardeloos.
    Slechte verbinding, al maanden niet kunnen bellen, "geen netwerk", ook niet na nieuwe sim via belcompagnie. En dan begint de ellende pas goed. Probeer je klacht via anouk maar eens duidelijk te maken. Kom je steeds op t zelfde uit. Probeer dit probeer dat en niks helpt. Dan maar opbellen, helaas nergens telefoon nummer. Dn maar weer via anouk, die komt dan weer met kijk daar en doe dit nikd dus. Dan via de site toestel info, staat hetzelfde. Dan de link tegemoetkoming. BEL *101#, hoe doe je dat als je geen netwerk hebt. Of we hebn ter genoegdoening het tel nr 1200 in het leven geroepen. Hoe bel je 1200 als je geen netwerk hebt. Echt ik vind het een waardeloze provider en meest vind ik de onbereikbaarheid via de telefoon.

    Reageer

  • +3

    Dennis Ursem zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    In de zomer van 2015 overgestapt van Vodafone naar Hollandsnieuwe. De reden voor het overstappen was de prijs van de abonnementen met telefoon.(kost 12 euro per maand meer bij Vodafone)

    Nummerbehoud was op de afgesproken datum van 14 augustus geactiveerd. Telefoon was een aantal dagen voor de overgang van het abonnement binnen.

    Op zondag 14 februari 2016 kwam ik er achter dat ik geen nieuw beltegoed had ontvangen. Ik heb toen die maandag ochtend gelijk een mail gestuurd. Dezelfde dag kreeg ik een mail terug dat het beltegoed is bijgeschreven.

    Conclusie:
    Wanneer je het zat ben om belachelijk veel te betalen aan je telefoon abonnement, maar niet wil inleveren op het aantal mb/s, smsjes en bellen, maar wel genoegen neemt met wat trager internet 3G i.p.v. 4G is Hollandsnieuwe zeker een aanrader.

    Reageer

  • +1

    Bianca zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Ik ben reeds 4 jaar klant van Hollands Nieuwe. Nooit problemen gehad. Altijd alles netjes afgehandeld. Incasso's gaan altijd goed. Elke keer als ik verleng telefoon altijd op tijd.
    Ik heb vanacht verlengd met afgifte nieuwe telefoon. Nu om 11:00 uur melding dat mijn telefoon is afgegeven bij Post Nl.

    Ik snap de andere negatieve recencies totaal niet. Ook de melding levering Iphone te laat. staat op de site duidelijk dat als telefoon niet in voorraad is dat het langer duurt. Dit krijg je per mail bevestigd. Logisch dat de iphone niet leverbaar is, iedereen wil die iphone hebben. Het is op dit moment hun grootste promotie. Ik heb gekozen voor een ander model, heb niks met iphone. Geef mij maar android, lekker vertrouwd.

    Advies voor nieuwe mensen. Ik heb nu bijgetekend voor 2 jaar, al vier jaar lid. Je krijgt een abonnenment welke minder snel is dan bij vodafone rechtstreeks. Misschien dat er aanmerkingen voor service is, maar goed daar is ook de prijs naar. Dezelfde abonnement bij vodafone is gewoon 20 euro duurder. als je een geweldige service wilt, dan moet je daar maar voor gaan en niet achteraf zeuren omdat je aan de telefoon moest blijven hangen. Ook bij vodafone zal niet alles goed gaan lijkt me. Bij ieder bedrijf worden fouten gemaakt.

    jammer dat mensen met goede ervaringen die zelden delen.

    Jan zegt:

    Volgens mij werk jij bij Hollandsnieuwe kan niet anders aan al die sterren te zien!

    André zegt:

    Ik was tevreden tot voor 30 dagen terug.
    Inmiddels al 30 dagen aan het wachten op bestelde telefoon.
    Ik snap andere negatieve reacties nu helemaal!

    Reageer

  • -2

    leon zegt:
    • 22222
    • 44444
    • 11111
    • 22222

    ik heb sinds 2 weken een huawei p8 lite en krijg steeds de melding toegang tot netwerk ontzegd als ik de telefoon tot 2 meter van de router blijf gaat het wel goed.
    krijg geen reactie van hollands nieuwe over dit probleem.

    Reageer

  • -3

    osw zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    2016 Jan 12, een uur in de wacht! houden afspraken niet. Ga gelukkig weg! schijt bedrijf. Ga overal klachten bekent maken.

    Geen einddatum van contract, nergens te vinden, gebeld om contract zelf te beeindigen.
    Geen sms/txt, email ontvangen van contract eind datum, zonder meer van 18, 50 euro naar 38,50 euro verhoogd! Geld afgeschreven, heb ik teruggehaald. Nu hebben ze zelfs mijn eind

    datum verandert! Heb weer (voor de 3de keer, uur wachten) gebeld en weer moeten vechten, ja vechten om iets gedaan te krijgen. Eerst krijg je alleen maar ontkenning en wij gaan

    niets doen!!!! Pas als ik dreig wordt er in een ANDER SYSTEEM gekeken om te zien of wat ik vertel klopt!!!!!
    GA NOOIT NAAR HOLLANDSNIEUWE, SIMYO, TELFORT, SIMPEL of alle deze goedkope dochter maatschappijen van KPN, VODAFONE OF T-MOBILE!! OMDAT ze geen klanten service verlenen!!! Deze

    klacht komt op alle blogs te staan!!Ik heb er genoeg van. Heb al 20 jaar een mobile telefoon. GOOD LUCK!! :(

    Het is nog erger geworden.....

    16 Jan 2016: Ik krijg een text/sms van Ziggo dat mijn mobiel overgezet gaat worden op 11 feb 2016!!! Mijn vrouws mobiel overstappen is wel verandert van 15 jan naar 29 jan naar

    uiteindelijk naar 22 jan!!! Mijn datum is niet verandert. Opzettelijk. Ik heb HN en Ziggo vorige week allebei gebeld en alle info over datums besproken!! Dus ik heb Ziggo

    gebeld, maar die kunnen door alle interne handboeien geen oplossing bieden. Het blijkt in Nederland niet mogelijk om bij Telefonie gewoon klanten service te krijgen! Ben dus

    weer aan het wachten terwijl ik in de wacht ben bij HOllandsnieuwe om weer opnieuw de datum te veranderen!!

    GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!!
    GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!!
    GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!!
    GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!!
    GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!!
    GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!!
    GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOL

    Reageer

  • -1

    ow zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    2016 Jan 12, een uur in de wacht! houden afspraken niet. Ga gelukkig weg! schijt bedrijf. Ga overal klachten bekent maken.

    Geen einddatum van contract, nergens te vinden, gebeld om contract zelf te beeindigen.
    Geen sms/txt, email ontvangen van contract eind datum, zonder meer van 18, 50 euro naar 38,50 euro verhoogd! Geld afgeschreven, heb ik teruggehaald. Nu hebben ze zelfs mijn eind

    datum verandert! Heb weer (voor de 3de keer, uur wachten) gebeld en weer moeten vechten, ja vechten om iets gedaan te krijgen. Eerst krijg je alleen maar ontkenning en wij gaan

    niets doen!!!! Pas als ik dreig wordt er in een ANDER SYSTEEM gekeken om te zien of wat ik vertel klopt!!!!!
    GA NOOIT NAAR HOLLANDSNIEUWE, SIMYO, TELFORT, SIMPEL of alle deze goedkope dochter maatschappijen van KPN, VODAFONE OF T-MOBILE!! OMDAT ze geen klanten service verlenen!!! Deze

    klacht komt op alle blogs te staan!!Ik heb er genoeg van. Heb al 20 jaar een mobile telefoon. GOOD LUCK!! :(

    Het is nog erger geworden.....

    16 Jan 2016: Ik krijg een text/sms van Ziggo dat mijn mobiel overgezet gaat worden op 11 feb 2016!!! Mijn vrouws mobiel overstappen is wel verandert van 15 jan naar 29 jan naar

    uiteindelijk naar 22 jan!!! Mijn datum is niet verandert. Opzettelijk. Ik heb HN en Ziggo vorige week allebei gebeld en alle info over datums besproken!! Dus ik heb Ziggo

    gebeld, maar die kunnen door alle interne handboeien geen oplossing bieden. Het blijkt in Nederland niet mogelijk om bij Telefonie gewoon klanten service te krijgen! Ben dus

    weer aan het wachten terwijl ik in de wacht ben bij HOllandsnieuwe om weer opnieuw de datum te veranderen!!

    GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!!
    GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!!
    GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!!
    GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!!
    GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!!
    GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!!
    GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOL

    Reageer

  • 0

    Inge sinnige zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Slecht ontvangst internet. Alle HN gebruikers hebben een oproep ontvangen om een nieuwe simkaart te laten plaatsen voor beter internet ontvangst. Sindsdien heb ik juist nog slechter internet ontvangst. HN geprobeerd te bellen, na een half uur in de wacht te hebben gestaan de verbinding maar verbroken. Wat een afschuwelijk bedrijf!Voor mij NOOIT geen HN meer!

    Reageer

  • 0

    Isa zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wat een slecht bedrijf: ik had een abonnement voor een iPhone 5s genomen maar kreeg direct na de betaling en bevestiging van mijn abonnement dat mijn toestel niet meer op voorraad was...Terwijl dit niet eens op de site aangegeven wordt ook niet tijdens het bestellen. Na een week nog steeds geen toestel dus maar even bellen om te vragen hoelang het nog gaat duren. Na bijna een uur in de wacht te hebben gestaan, kreeg ik te horen dat het nog een week kon duren. Als ik dit van te voren had geweten had ik niets besteld. Een geluk bij een ongeluk: omdat ik zolang in de wacht moest staan, had ik ruim de tijd om te beseffen dat dit niets zou worden. Ik heb dus mijn gehele abonnement inclusief toestel laten annulering. Gelukkig kon dit zonder probleem. Ik heb een bevestiging van mijn annulering ontvangen per mail waarin wordt gezegd dat het aankoop bedrag binnen twee dagen terug gestort (hopelijk gebeurd het ook). Mijn advies aan wie overweeg zaken te doen met dit bedrijf: DOE HET NIET!

    Reageer

  • 0

    Andre zegt:
    • 33333
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Eind 2015 huidige contract voor 2 jaar verlengd. Begin januari 2016 voor €20 belbundel gekocht wat ook is afgeboekt. Inmiddels kan ik nu een week niet meer bellen in is Holands Nieuwe onbereikbaar. Verschillende keren gebeld en na 40 minuten in de wacht maar gestopt. Emails via het contact formulier worden automatisch beantwoord zonder dat mijn vraag is beantwoord. HN valt onder vadafoon, die gebeld maar u moet bij HN zijn. Klachtenkompas consumentenbond ingevuld maar HN heeft daar geen contact mee. De winkel bezocht van Bell companie die ook HN zaken afhandeld... helaas ik kan niets voor u doen en u moet echt naar HN.Vanmorgen heb ik mijn verlies maar genomen om te voorkomen dat ik nog meer tijd en energie in deze herzenloze organisatie moet stoppen en een abb. bij een andere provider afgesloten. Mijn advies aan u is: kijk goed uit voor de provider en bedenk goed waar je aan begint. Helaas duurt het opzegen bij HN een maand dus ik kan nog even een maand niet bellen.Bedankt HN en blijf zo door gaan met uw klanten 👎👎👎👎👎

    Reageer

  • 0

    Petra Swalu zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    HollandsNieuwe weet mij steeds opnieuw te verbazen met hoe intens slecht bereikbaar zij zijn en inhoudelijke oplossingen/antwoorden bieden.
    Mijn voorbeeld: ik zou op 24-7-2015 zijn overgenomen met nummerbehoud. Het is nu 7-1-2016 en ik heb nog steeds geen netwerk toegang. De reacties per mail zijn niet gericht op het aangegeven probleem en oppervlakkig. Daarnaast mis ik heel erg een pro-actieve houding, communicatie en praktische oplossing voor de problemen waar ik tegenaanloop.
    Ik ben dik ontevreden als klant en hoop dat de 2 jaar snel voorbij vliegen.

    Reageer

  • 0

    R.de Jong zegt:
    • 33333
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Internet werkt niet op mijn telefoon. Met andere simkaart wel. Bel naar klantenservice maar na 45 minuten neemt er nog niemand op. Ben er zo klaar mee. Als ik dit geweten had....
    R.de Jong.

    Reageer

  • -1

    Max zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Hollands Nieuwe is werkelijk waar bizar bezig in haar bedrijfsvoering. Beloften worden niet nagekomen en als er problemen optreden kan je fluiten naar je centen. Ik moet nog meer dan 400 euro van ze krijgen voor een telefoon die ik heb retour gezonden. Werkelijkwaar drama! Begin er niet absoluut niet aan!

    Reageer

  • +1

    Faiza zegt:

    Hola,La Republica Checa, y especialmente su ctpaail Praga, es una destinacion turistica muy acogedora. Cada dia en el aeropuerto de Praga aterrizan aproximadamente 10 aviones procedentes de Espana. Pero por desgracia, para los turistas espanoles con telefonos moviles que utilizan operadoras virtuales como Yoigo, Simyo u otros, resulta que estos no estan reconocidos en la Republica Checa! Sin embargo, este pais esta incluido en el listado donde funciona el roaming. Mi experiencia: durante mi viaje este verano, entrando a la Republica Checa desde Alemania en coche, nos hemos llevado una desagradable sorpresa cuando hemos constatado que las operadoras virtuales arriba mencionadas (Simyo y Yoigo) no tienen servicio una vez entrando cruzada la frontera de este pais tenemos 2 tarjetas de Simyo y 1 de Yoigo. A pesar de nuestros esfuerzos y nuestros correos electronicos pidiendo ayuda a los servicios de asistencia de los operadores, no hemos logrado ninguna solucion.En definitiva, aunque la publicidad prometa que puedes llamar desde el ultimo rincon del mundo, algunas operadoras virtuales no te garantizan sus servicios ni siquiera dentro de las fronteras europeas. Que pena!Me parece importante difundir esta informacion para que los usuarios esten al tanto.

    Reageer

  • +2

    Silvii zegt:

    A ver si me aclaro, entnecos, los clientes que sigan qcon su tarifa de antes, solo por el hecho de conectarse un dia ya les cobran 99 centimos? Pues entnecos los que creo que estaran cabreados son los anteriores clientes, porque si no es que no lo he entendido bien.A los nuevos, el hecho de conectarse solo seran 3 centimos.

    Reageer

  • 0

    Yhang zegt:

    Er moet sneller geakshceld kunnen worden wanneer blijkt dat een kind extra zorg nodig heeft op school. momenteel moeten veel instanties en dus veel mensen zich buigen over een dossier voordat er een beslissing genomen wordt, met als gevolg dat mijn zoon nu zonder school zit.

    Reageer

  • +1

    Lin zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wat een bedrijf zeg, ik net mn nieuwe telefoon binnen maar kan er niet mee bellen, appen en smssen. Krijg telkens een fout melding bij het verzenden. De simkaart in mn oude telefoon gedaan en die doet het gewoon. Nu ben ik de klantenservice aan het proberen te bereiken maar sta alles bij elkaar al 3 uur in de wacht. Alleen het bellen al heeft mij een telefoon gekost. Wat een slecht bedrijf!!!

    Reageer

  • 0

    Jan Aufenacker zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Op 23-9 abonnement overgezet naar Youfone en toch blijft men de automatische incasso proberen. Is het dan raar dat ik die stopgezet heb?

    Email klantenservice doet het niet, dan wordt je uitgenodigd voor de chatfunctie, maar daar zit niemand, dus maar een bericht op facebook en twitter. Ben benieuwd maar het zal wel op een icasso zaakje uitdraaien. Kom maar op #benerklaarvoor

    Reageer

  • 0

    JJ zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    1 maand sim kaart werk niet en geen oplossing bij HN. Klantenservice niet bereikbaar terwijl ik krijg rekening "in full"

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring