Hollandsnieuwe.nl


Prijs 3.543.543.543.543.54
Levering2.762.762.762.762.76
Ondersteuning1.821.821.821.821.82
Totaal oordeel2.142.142.142.142.14

hollandsnieuw Hollandsnieuwe.nlHollandsnieuwe, onderdeel van Vodafone, is een aanbieder van sim only die de kenmerken van een vast abonnement en de vrijheid van prepaid combineert.
Je betaalt elke maand een vast bedrag, waarvan je kunt bellen, smsen en internetten. Dit bedrag kan maandelijks naar vrije wil verhoogt worden. Opwaarderen kan online.

Gebruikerservaringen met hollandsnieuwe.nl vind je hieronder.

Bestel ook een hollandsnieuwe abonnement met 50% korting bij:

Dealdirect Hollandsnieuwe.nl


92 Positief 151 Negatief 341 reviews - gemiddelde: 2.562.562.562.562.56 5.1 uit 10

341 Ervaringen voor Hollandsnieuwe.nl

  • 0

    gert zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    slecht heb sim only bestelt zou op elke simlock vrije telefoon moeten werken volgens hun site.
    Dus niet want wat oudere modellen telefoons ondersteunt die niet, dat bleek na contact met klanten service waarom ik niet kon bellen .
    Proberen ze mij een nieuwe telefoon te verkopen slechte zaak heb contract opgezegd wegens niet nakomen verplichtingen van hollandsnieuwe.

    Reageer

  • 0

    kees van brink zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Hollandsnieuwe werkt goed zolang je alleen met hun computers van doen hebt. Ik was van de zomer in Zweden, had nogal heftige persoonlijke omstandigheden en plotseling werkte mijn sms en mijn data niet meer. Vanwege die omstandigheden was zowel sms'en als internetten heel belangrijk voor me. Dan ben je in de aap gelogeerd als je bij Hollandsnieuwe zit. Je kan ze niet bellen: nummer klantenservice is zo verborgen dat je het niet vindt. Melden via site levert alleen belofte van reactie op (via autoresponder), maar er gebeurt helemaal niets, ook niet na herhaalde nieuwe mails van mij en weer nieuwe beloftes van Hollandsnieuwe. Uiteindelijk na 38 (achtendertig) dagen en heel veel gedoe en extra mailtjes werkte het weer. Toen was ik inmiddels overgeschakeld naar YouFone, waar ik uitstekende ervaringen mee heb. Overigens ook geen excuses of verklaring gekregen van Hollandsnieuwe.

    Reageer

  • +1

    Theo zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 44444
    • 44444

    Bij het verlengen van het abonnement kon ik 2 jaar korting krijgen op zowel bellen als internet. Ik kreeg een voorbericht van afschrijving. Het bleek dat de korting voor internet niet was berekend. De contracten, ook het door Hollandsnieuwe aan mij verzonden contract was duidelijk, dus Hollandsnieuwe had een fout gemaakt. Ik heb onmiddellijk telefonisch contact met de klantenservice opgenomen (zeer snel respons) Toen deed zich een merkwaardig feit voor. De dame die mij vriendelijk te woord stond kon, volgens haar, helaas niets doen. Ik moest contact opnemen met het bedrijf waarbij ik het abonnement had afgesloten. Zij moesten met HN in contact treden om dit te regelen. Ik kreeg keurig het telefoonnummer. Dus contact opgenomen het het telecombedrijf. Ook daar netjes te woord gestaan ook al was men zeer verbaasd over deze procedure. Men zou direct HN bellen en ik werd terug gebeld. Men hield zich aan z'n woord. HN zou binnen enkele dagen mij een bericht mailen en inderdaad deze belofte werd nagekomen. Het teveel betaalde berag is inmiddels teruggestort en de maandtermijn is correct aangepast.
    Wel een zeer omslachtige procedure, dat kan volgens mij een stuk klantvriendelijker.
    Wellicht wordt de procedure aangepast.

    Reageer

  • 0

    Jan zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 44444
    • 55555

    Ben Zeer tevreden over het abonnement van Hollands Nieuwe. Hebben al een jaar 3 zakelijke abonnementen afgesloten en de 4e komt eraan. Was bij HI en daar zat enorm veel prijsverschil in.

    Reageer

  • 0

    mevr caper zegt:
    • 22222
    • 22222
    • 11111
    • 11111

    Tijdens het bestelproces van een nieuwe telefoon is er een 'geen bezorgkosten actie'. Dit is zichtbaar aan de rechterkant bij totale kosten. Totdat je in de iDeal omgeving bent...dan zijn er opeens 30 euro bezorgkosten bijgeteld!!
    Plus na betaling blijkt de telefoon opeens niet leverbaar..hoe lang je moet wachten is niet duidelijk. Er wordt niet gereageerd op het contactformulier en bellen naar ze is een dure zaak. Onkundige medewerkers staan je te woord die zijn opgeleid om zo snel mogelijk van je af te zijn

    Vivi zegt:

    Mevr. Caper
    Beter Hollandsnieuwe niet online bestellen. Ik heb telefoon (Samsung S3) bij Bel Company aangeschaft, ik kreeg meteen de telefoon mee , kan meteen gebruiken. Betaal 10 euro aansluitkosten en de eerste maand abonnement.

    Reageer

  • +1

    eric zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    Abonnement afgesloten voor mijn dochter, het idee is goed; geen verrassingen met hoge data bundels of bellen. Op is op. Maar de verbindingen ….. dat is een regelrechte ramp, ik woon in Utrecht en zelfs daar is geen stabiel ontvangst zelfs niet voor GSM (spraak) laat staan data, beetje jammer.

    Reageer

  • 0

    Zeer slecht zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Het netwerk van HN is zeer slecht. Bellen lukt lang niet overal en internet is helemaal niet te gebruiken. De klantenservice is zeer slecht te bereiken. Slechtste provider waar ik ooit bij gezeten heb!

    Reageer

  • 0

    Jasper zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 22222

    Beste lezers,

    In augustus 2014 heb ik een Samsung SIII besteld, echter na dat ik mijn bestelling had geplaatst kreeg ik te horen dat de telefoon nog niet leverbaar was. Slordig aangezien ze dit pas na het plaatsen van de bestelling door hadden gegeven.
    Nu probeer ik een medewerker van Hollandsnieuwe te bereiken via de klantenservice, dit duurt lang en kosten zijn redelijk hoog (80 cent/pm) + doorverbind kosten.
    Een matige service, en zeer slecht te bereiken.
    Hollandsnieuwe is relatief goedkoop, maar service is niet op z'n plaats. Ik raad dan ook af om hier een telefoon te bestellen als je er snel een nodig hebt.

    Zo langzaam er hand begin ik spijt te krijgen dat ik bij deze provider mijn contract heb afgesloten.
    Dit bedrijf lijkt nog niet instaat om zijn klanten netjes te behandelen.

    De enige informatie die dit bedrijf stuurt is;
    Hollandsnieuwe neemt contact met je op wanneer de telefoon weer leverbaar is... Oftewel geen idee wanneer.

    In het kort:
    Trage levering
    Slechte service
    Knullige informatie via de mail

    gr

    jasper

    Reageer

  • +2

    Mark Hubel zegt:
    • 22222
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Wat een verschrikkelijk bedrijf is dit. Gigantische slechte service.Je moet veel geduld hebben. Voordat je nummer is geactiveerd is, ben je weer drie weken verder. Reacties vanuit de klantenservice duren minimaal vier dagen. Kies aub niet voor Hollands Nieuwe!

    Reageer

  • +2

    Ontevreden zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Wat een ongelofelijk slecht bedrijf is dit. De prijs is helemaal niet goedkoop,
    want je betaald voor iets en je krijgt NIETS. Geen internet, klantenservice niet te bereiken, of je moet een half uur wachten en dan gooien ze soms de hoorn erop.

    Na afloop van het contract weer terug naar T-mobile. Liever iets meer betalen ,
    6 jaar lang een tevreden klant geweest bij T-mobile, maar me door de prijs laten verleiden HN te proberen. Goedkoop is inderdaad duurkoop!

    Reageer

  • +2

    verhagen zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    ik heb nog veel ellende met H.N Heb misschien 1 week kunnen bellen daarna ben ik afgesloten alle reacties die hier staan heb ik ook te veel om te benoemen ik wil mijn 2 jaarcontract opzeggen hoe doe ik dit ik betaal maar heb geen gebruik van mijn telefoon.Ik wordt er gek van

    Reageer

  • +3

    kortvoor samen zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Hollands Nieuwe is via mail en hun helpdesk niet te bereiken

    Het adres van HollandsNieuwe is te vinden in hun algemene voorwaarden
    hollandsnieuwe Algemene Voorwaarden van juli
    1.1.5. hollandsnieuwe: Vodafone Libertel B.V. handelend onder de naam hollandsnieuwe, gevestigd aan de Avenue Ceramique 300, 6221 KX, te Maastricht, KvK nr. 14052264 en BTW-nummer NL.800755133B01
    Zie de site
    http://www.hollandsnieuwe.nl/assets/brand_lvr/pdf/hollandsnieuwe_algemene_voorwaarden_01072014.pdf

    Reageer

  • +1

    voordeman zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    In juni een mobiel abonnement bij HN aangeschaft. De simkaart blijkt in mijn 3 jaar oude mobiel niet te werken. Nergens op de site van HollandsNieuwe of bij het afsluiten van het abonnement wordt vermeld dat hun simkaart op sommige mobieltjes niet werkt.
    5 keer de helpdesk gebeld, altijd bezet met meer dan 20 wachtenden voor u. 4 keer op het invulveld op HN site gevraagd contact met mij op te nemen op mijn mailadres, vaste nummer, oude mobiele nummer. Geen enkele reactie.
    Toen via de HN site en per aangetekende brief mijn abonnement opgezegd (voorbeeld van de consumentenbond site gebruikt) en de simkaart terug gestuurd. Binnen één dag een mailtje van HN dat men contact met mij op zal nemen binnen 3 dagen. Dat is niet gebeurd.
    Na anderhalve week plots 4 mailtjes van 4 verschillende personen van HN, dat het klopt hun simkaart in mijn mobieltje niet werkt. Dat ik mijn abonnement op kan zeggen, maar dat ik de gemaakte kosten niet terug krijg.

    Het adres van HollandsNieuwe is te vinden in hun algemene voorwaarden
    hollandsnieuwe Algemene Voorwaarden van juli
    1.1.5. hollandsnieuwe: Vodafone Libertel B.V. handelend onder de naam hollandsnieuwe, gevestigd aan de Avenue Ceramique 300, 6221 KX, te Maastricht, KvK nr. 14052264 en BTW-nummer NL.800755133B01
    Zie de site
    http://www.hollandsnieuwe.nl/assets/brand_lvr/pdf/hollandsnieuwe_algemene_voorwaarden_01072014.pdf

    Reageer

  • +1

    T.B. zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Via typhone een contract afgesloten maar mijn mobiel (= geen smartphone) bleek niet geschikt voor Hollands Nieuwe terwijl dit voor afsluiten bekend was en ook op mijn contract vermeld stond. Bellen naar klantenservice is drama (20 wachtenden voor je, HN komt haar beloftes niet na (zouden geld terug storten voor de sim kaart en 1ste maand, nog geen 20 euro) en mailen gewoon niet terug als je vragen hebt Ik ben klant af en raad iedereen aan : verkopen kan iedereen maar service bieden is een kunst en die kunst verstaat HN niet...helaas.

    Reageer

  • +1

    mark zegt:
    • 33333
    • 44444
    • 44444
    • 44444

    hallo

    ik heb eigelijk niet een ervaring maar een vraag
    ik heb anderhalf jaar geleden een mobiel gekocht bij hollandenieuwe maar daar had ik een andere email gebruikt dan dat ik nu hebt maar wie weet hoe ik dat email kan veranderen om toch bij mijn account te kunnen

    mark

    Reageer

  • 0

    Marjon zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 11111
    • 22222

    Klantenservice is onbereikbaar (hang nu al 2x 12 minuten in de wacht), als er iets niet goed gaat duurt het erg lang en kost het mij als ondernemer erg veel tijd voordat het verholpen is.

    Reageer

  • 0

    Robbert Landegent zegt:
    • 55555
    • 44444
    • 44444
    • 55555

    Ik ben van de hel(You Fone) in de hemel(HollandsNieuwe) terecht gekomen.

    Heb nu enkele maanden HollandsNieuwe en heb altijd goede verbinding en ben vooral positief over het feit dat internet en bellen uit één bundel gaan en dat je niet verbruikte belminuten kunt meenemen naar volgende maanden. Doordat alles uit één bundel gaat, zijn er tot nu toe bij mij nog geen fouten gemaakt en extra kosten veroorzaakt.

    Reageer

  • 0

    H.S. zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ze lopen ver achter in de tijd.
    0970 nummers blokkeren ze
    Dat houd in dat je met je telefoon geen diensten kan verrichten zoals bij mij het besturen van mijn alarm.
    Dit soort en vele andere mogen niet meer werken met 06 nummers maar moeten 0970 nummers gebruiken.
    Wetgeving verplicht providers deze nummer door te laten maar bij hollands nieuwe hebben ze daar dus lak aan.
    Er is al een provaider die op dwangsom van 15.000 euro per dag moet betalen dus die laat het nu wel toe.
    Ik heb nu twee keuzes

    1 ik gooi mijn alarm van 1500 euro weg of ik gooi mijn telefoon weg terwijl ik een 2 jaar contract heb en nog 19 maanden moet betalen.

    Reageer

  • +1

    donny zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 22222

    Ik heb nu bijna 2 jaar een abbonement kwa bereikbaarheid en internet g.een klagen maar de bireikbaarheid is ronduit klote en ze halen steeds 2x me maand bedrag eraf en als ik het terug laat boeken dan krijg ik een email dat ik niet heb beaald stuur ik zeeen email met een foto van me afschrift maar krijg geen gehoor het is gewoon een kut opgezet bedrijf ik raad iedereen aan om daar niets te nemen

    Reageer

  • +1

    Marloes zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 44444
    • 33333

    Levering duurde een maand. Had na 3 weken eindelijk bericht dat mijn toestel verzonden kon worden, en ik maakte een afspraak in de online agenda. Hij zou donderdag komen in de middag. Dus ik bleef hele middag thuis, word ik na de tijd dat hij geleverd zou worden gebeld. Met de mededeling dat er een storing was, en hij niet vandaag geleverd zou worden. De eerst volgende afspraak die gemaakt kon worden was wéér een week later.... Vind ik niet netjes. De klatenservice reageert snel via Facebook, dat was wel een voordeel al waren de antwoorden niet altijd top, toch deden ze hun best.

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring