Hollandsnieuwe.nl


Prijs 3.593.593.593.593.59
Levering2.782.782.782.782.78
Ondersteuning1.831.831.831.831.83
Totaal oordeel2.162.162.162.162.16

hollandsnieuw Hollandsnieuwe.nlHollandsnieuwe, onderdeel van Vodafone, is een aanbieder van sim only die de kenmerken van een vast abonnement en de vrijheid van prepaid combineert.
Je betaalt elke maand een vast bedrag, waarvan je kunt bellen, smsen en internetten. Dit bedrag kan maandelijks naar vrije wil verhoogt worden. Opwaarderen kan online.

Gebruikerservaringen met hollandsnieuwe.nl vind je hieronder.

Bestel ook een hollandsnieuwe abonnement met 50% korting bij:

Dealdirect Hollandsnieuwe.nl


87 Positief 134 Negatief 303 reviews - gemiddelde: 2.592.592.592.592.59 5.2 uit 10

303 Ervaringen voor Hollandsnieuwe.nl

  • 0

    Egon zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 22222

    Nu, inmiddels 11 dagen geleden; heb ik mijn nieuwe Huawei p6 toestel met abonnement via Holland Nieuwe besteld.
    Ik zag op de site dat het toestel niet op voorraad was en dat het:'enkele werkdagen" zou duren, voordat deze geleverd zou worden.
    Na 8 werkdagen maar eens in de telefoon geklommen; moets wel eerst flink mijn best doen om hun telefoonnnummer te vinden te krijgen...Uiteindelijk een dame gesproken en deze wist mij inhoudelijk helemaal niets te melden, ze gaf enkel aan dat de levering "doorgaans..?!"2 weken zou duren bij een toestel wat besteld moest worden...vreemd dat je iets te koop aanbied wat je kennelijk niet in huis hebt...!
    Ik zou dan de week erop vanuit een koeriersbedrijf telefonisch contact krijgen om zo een afspraak te maken voor de leverdatum/tijd.
    Nu, 3 werkdagen en ruim 2 weken na mijn besteldatum verder; heb ik nog steeds niets ontvangen en ook nog geen telefoontje vanuit de koerier gehad..!
    Wanneer ik mijn toestel zal ontvangen, blijft dus nog een raadsel, dat het een oud toestel is op het moment dát ik het ontvang, lijkt waarheid te worden, wanneer delevering nóg langer op zich laat wachten...
    Kortom, ik hoop dat het toetsel veel goed zal maken, mocht ik hem óóit nog gaan ontvangen!

    Hollands Nieuwe kan beter verandert worden in "Hollands Oude"...!

    Reageer

  • -1

    Wendy zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Toen ik las dat HN onderdeel is van Vodafone haakte ik al af. Ik las reacties dat het komt, omdat mensen zich alleen laten lokken door de prijs. Zelfs bij hun moederbedrijf Vodafone waar je flink betaald is de klantenservice ver beneden de maat.

    Gezien alle NEGATIEVE reacties, ga ik in ieder geval nooit in zee met HN, ondanks hun scherpe tarieven. Betaal dan liever een paar euro meer voor een fijn en goed werkend abonnement.

    Reageer

  • -1

    RPP zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Slechte ervaring met Hollandse Nieuwe. Telefoon met Sim Only online besteld. Bij het akkoord geven van de betaling online, opeens een melding dat de gekozen telefoon niet maandelijks betaald kon worden maar alleen in één keer, toch wel misleidend. Zeker omdat ze met deze telefoon nog steeds reklame maken voor maandelijks betalen. Omdat ik alles al had ingevuld, heb ik dat toch gedaan. Daarna realiseerde ik me dat het dan ook geen nut had om twee jaar aan het abonnement vast te zitten. Dus ik wou dat veranderen in één jaar. Dat was alleen mogelijk door de bestelling te anuleren door de telefoon aan de deur te weigeren. Echter nooit iets gehoord wanneer de telefoon bezorgd wordt en het geld is al in zijn geheel afgeschreven. Al weken bezig om mijn geld terug te krijgen en telefonisch zijn ze slecht bereikbaar en geven ze keer op keer andere informatie.

    Reageer

  • -1

    ilse zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    mensen pas op met hollands nieuwe:
    ik probeer al weken mijn contract af te kopen omdat het totaal niet bevalt. Ze beantwoorden de mail niet, telefonisch kunnen ze en willen ze je niet helpen. Schofterig. Steeds zeggen ze dat ik niet reageer op hun mail terwijl ik al 3 keer een nieuwe mail stuur en 3 keer heb gebeld. Ik kom er maar niet van af. Dus....nooit weer!!!

    sofie zegt:

    Ga even bij belcompany of phonehouse langs.

    Reageer

  • -2

    Wietze R Mast zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 11111
    • 33333

    Hollandnieuwe lost geen problemen op, maar vergroot allen de problemen.
    Ik heb, na verloop van mijn contract, op juni 2013 mijn abonnement schriftelijk opgezegd. Bij mij was alleen het postadres 's-Hertogenbosch bekend, dat was het adres wat HN ook heeft gebruikt als afzender met post naar mij toe. Later kreeg ik te horen dat ik mijn opzegging naar Amsterdam had moeten sturen. 's-Hertogenbosch heeft mijn opzegging niet doorgestuurd naar Amsterdam. Vreemd is dat ik nog steeds post van Hollandsnieuwe ontvang met als afzender 's-Hertogenbosch.
    Omdat er nog steeds abonnementsgeld van mijn rekening werd afgeschreven, heb ik in oktober 2013 Hollandnieuwe nogmaals op de hoogte gebracht van mijn opzegging en tevens gemeld dat mijn telefoon zoek is geraakt. Hollandsnieuwe heeft hier niets meegedaan, maar wel steeds opnieuw abonnementsgeld geïnd. In december 2013 heb ik de bankopdracht gegeven om de automatische incasso stop te zetten. Hiervan heb ik Hollandsnieuwe schriftelijk van op de hoogte gebracht, maar ook hier ging men inhoudelijk aan voorbij. Als ik het abonnement op wou zeggen dan moest ik het abonnementsgeld van januari 2014 en heraansluitkosten betalen. Dat is toch raar. Ik heb opgezegd in juni 2013. In oktober 2013 nogmaals mijn opzegging beklemtoond. Abonnementsgeld betaald t/m december 2013 en al die tijd geen gebruik kunnen maken van het beltegoed en door het zoekraken van de telefoon ook nog eens opnieuw aansluitkosten moeten betalen. Nu wordt er zelfs gedreigd met incasso instantie.
    Waar is men nu toch mee bezig. Heeft Hollandsnieuwe nu alleen maar personeel in dienst met weinig verstand? En wat is de reden dat Hollandsnieuwe zo slecht is te bereiken. Diep triest dat Hollandsnieuwe niet bereid is om deze vervelende situatie op een coulante wijze op te lossen.
    Geachte lezer bedenk eerst wel goed voordat u met Hollandsnieuwe in zee gaat.

    Reageer

  • -2

    Ruben van Breukelen zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    WAT EEN ... BEDRIJF

    Geen mogelijkheid om een medewerker te spreken

    Sofie zegt:

    Van tevoren weet je dat ze geen klantenservice hebben, tis niet voor niks zo goedkoop. Je kan wel bij Belcompany of Phonehouse binnen lopen. Die helpen je wel verder is mijn ervaring

    Reageer

  • -2

    Nadia zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik heb hele slechte ervaringen met HN. Verbinding valt weg en niet of nauwelijks internet. Hierover klantenservice gebeld en te horen gekregen dat ik telefoon plus simkaart terug mocht sturen naar adres van HN en dat daarna abonnement opgezegd zou worden. Dit heb ik vervolgens gedaan. Maar daarna kreeg ik bericht dat het toestel naar Studentmobiel opgestuurd moest worden met de bevestiging dat inderdaad de dekking in mijn postcode gebied niet optimaal is. Ik heb hierna Studentmobiel gebeld en gevraagd of inderdaad het toestel naar hun moest. Zij gaven aan van niet. Vervolgens een hele week niets gehoord. Zat in de tussentijd zonder telefoon en zonder simkaart. Dus maar weer zelf gaan bellen. Ze gaven aan dat ik zwart op wit moest aantonen dat het toestel niet naar Studentmobiel moest. Opnieuw Studentmobiel gebeld en e-mailbevestiging ontvangen van Studentmobiel dat HN de opzegging moet regelen. Hierna opnieuw HN gebeld met de mededeling dat ik een e-mail bevestiging van Studentmobiel heb ontvangen. Nu wilde ze opeens dit zelf vernemen van Studentmobiel en moest ik weer wachten tot zij een reactie van Studentmobiel hadden. Vandaag maar opnieuw gebeld en gevraagd of de reactie er is van Studentmobiel. Toen te horen gekregen dat het een grote misverstand is geweest en dat helemaal niet het abonnement opgezegd kan worden. Want eerst moet een onderzoek worden ingesteld. Het toestel wordt nu naar mij teruggestuurd en dan moet ik een vragenlijst met betrekking tot de dekking invullen. Nadat ik mijn antwoorden op de vragen heb gestuurd naar de klantenservice wordt vervolgens gekeken of het abonnement opgezegd kan worden. Dus nog geen stap verder, maar wel al anderhalve week zonder telefoon en dus ook niet te bereiken.

    Conclusie: Hollandsnieuwe is één en al ellende!!! Klantenservice verschaft foutieve informatie en is absoluut niet bereid om klanten te helpen met hun problemen. Ze veroorzaken alleen nog meer problemen.

    Wil zegt:

    Mensen als julie klacht hebben dan kan je massaal naar volgende bellen of schrijven.

    Hoofdkantoor van vodafone/hollandsnieuwe

    Avenue Ceramiquee 300 te Maastricht.
    043 3555555 of ipv 0900 naar 0268450915.

    Hoofdkantoor weet niets van handelingen. ZIJ KRIJGEN ENKEL POSITIEVE BERICHTEN

    H.F. zegt:

    Het nummer: 0268450915 mag alleen vanuit het buitenland gebeld worden

    Reageer

  • -3

    Michael zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Hoi allemaal,

    Ik heb een vraag aan jullie, misschien hebben jullie het zelfde probleem met hollands nieuwe als ik.

    Ik zit 2 maanden bij hollands nieuwe. (Contract 2 jaar) Er is een mis gehaad met automatisch incasso en elke maand krijg ik een e-mail met bataallink van hollandsnieuwe. Maar er probleem is dat deze link werkt niet! Ik kan niet betalen. Wat doet hollandsnieuwe? Stuurt een nieuwe link met 10 euro boete de bij en dan link werkt well.

    Hebben jullie de zelfde problemen?

    Reageer

  • -1

    Geanda zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 11111
    • 55555

    Mijn ervaring met Hollands Nieuwe is tot nu toe zeer positief, bestellen ging goed, leveren ging goed en nu de telefoon, bereik en kosten tot nu toe ook positief.
    Ondersteuning heb ik 1ster staan omdat ik daar nog geen ervaring mee heb.

    Reageer

  • -4

    TP strkstr zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Onlangs schreef ik aan HollandsNieuwe:

    Mijne Heren,

    Te lezen is op uw HN site:

    >>De maximale downloadsnelheid van ons netwerk is 14,4 Mbps, de praktische downloadsnelheid van ons netwerk is 2-4 Mbps. De maximale uploadsnelheid van ons netwerk is 3,6 Mbps, de praktische uploadsnelheid ligt tussen 0,7 en 1,1 Mbps.<<

    Helaas heb ik dit genoegen van een vloeiend en relatief snel doorlopend internet bij u als provider nog niet mogen smaken in de afgelopen plm 20 maanden van de 24 maanden lange abonnementsperiode. Zeker niet uw aangeduide praktische downloadsnelheid, was dat maar waar! Dan was ik nu dik tevreden!

    Ik ben hier eens ingedoken vanuit een wat technischere achtergrond.

    Bij vele verbindingen ergens in den lande:
    Veelal stuntelt mijn telefoon in opperste paniek en besluiteloosheid tussen g(meestal)/3g(soms)/Edge(heel soms)/H(heel weing, te weinig) verbindingsaanduidingen, zodat in ieder geval uw aanname van uw verbindingssnelheden, laten we zeggen, een ietwat overdreven indruk achterlaat.

    Nu weet ik natuurlijk vanuit HN contacten op dit onderwerp, dat uitsluitend alleen mijn telefoon nooit goed kan werken, ik uiteraard net altijd op de verkeerde tijd en verkeerde plek ben (bijvoorbeeld met navigatie op een snelweg of midden in de stad ergens, direct onder de zendmast ook, oid) en daarom kan de beschreven snelheid uiteraard nooit gehaald worden.
    Ook is mij aangeraden om met mijn telefoon even langs te gaan bij de door HN aangewezen winkels om mijn toestel te checken.
    Dit laatste deed ik dus bij drie verschillende zaken. Helaas, het technisch commentaar op HN was unaniem van dien aard, dat wanneer ik dat zou verhalen aan u, deze behulpzame en ook soms vakkundige personen ogenblikkelijk de zak zouden krijgen als HN dit wist.
    Het kwam n.l. hierop neer, dat eigenlijk alleen maar de automatische incasso bij de klant goed werkt en dat soms nog niet eens altijd. Ook het afpoeieren met onzin, niet beantwoorden van klantvragen of opmerkingen werd genoemd.
    U begrijpt, dat een verlenging van een contract zo'n beetje op losse schroeven komt?

    Ook heb ik de stoute schoenen aangetrokken en heb mij een dualsimmer aangeschaft en wat tijd genomen om wat metingen te doen daarmee met wat algemeen bekende Google-play programmatuur wat werkt.
    Als oud ICTer met 35jaar ervaring wordt je wel eens wat nieuwsgierig in dit soort situaties, nietwaar?
    Enfin, gewapend met wat spullen ben ik op pad gegaan en dan blijkt al heel snel, dat op dezelfde telefoon, op dezelfde plek, bijna op dezelfde tijd er een behoorlijk verschil zit tussen datatrafficsnelheid van KPN, T-Mobile, Vodafone(???) en HN.
    Het laat zich raden op welke rang HN te vinden is. De laatste dus, en wel standaard onder snelheden aangeduid in boven genoemde en gewraakte alinea zoals eerder gekopieerd en geplakt van de HN site, het is volkomen duidelijk dat HN iets dient te ondernemen op dit punt.
    De vrijgevigheid bij mijn abo van gratis 500Mb per maand is mij nu volkomen duidelijk waarom dat is gebeurd. Als klant gebruik je dat toch niet, je krijgt het zowieso toch nooit op!!
    Want wie gaat er bijv. onderweg soms/vaak 2-5 minuten wachten op een internet pagina of een mailtje? U soms? Ik kijk wel uit, daar heb ik de tijd niet voor!!
    Zie ook mijn verbruiksgegevens in deze. Mijn WiFi databank is dan ook redelijk groot en vaak schakel ik ook HN gewoon af.

    Mijn vraag aan u is dus:
    Wanneer zal ik overdag, (binnen de gerelateerde aangegeven dekkingsgraden / plaatsen u.a.) een gemiddelde relatief constante downloadsnelheid van 1Mbps of meer kunnen verwachten? Gezien uw maximale download snelheid van 14.4 lijkt me dat toch niet al teveel gevraagd (nog geen 10%)? Dat zou n.l. voor mij al reden genoeg zijn om mijn abo bij u te verlengen, scheelt me kosten.


    Gaarne commentaar,
    (tot zover)


    En het commentaar van HN kwam na een paar dagen:
    Inhoud van dit bericht; (vrij vertaald) Sorry en zoek het verder zelf maar uit.
    HN is NIET van plan om ook maar iets te ondernemen en aan excuses alleen heb je niet zoveel in praktische zin, daar worden je wachttijden niet korter van.

    Zo zie je maar, deze provider (netzoals vele anderen) is net als politiek , n.l. volslagen onbetrouwbaar in wat ze toezeggen. Overigens, juridisch is natuurlijk alles wel volledig dichtgetimmerd.

    U bent dus nu gewaarschuwd.

    jos zegt:

    Eh.. zo zie je maar niets, je plaats een behoorlijke 'brief' van je eigen en doet vervolgens het antwoord maar in één, eigen oordeel, zin af. I.p.v. dat men hun eigen oordeel kan trekken uit het antwoord.
    We zijn inderdaad gewaarschuwd, voor loze berichten posters.. zo zo jammer

    Wil zegt:

    Je kunt naar volgende bellen of schrijven.

    Hoofdkantoor van vodafone/hollandsnieuwe

    Avenue Ceramiquee 300 te Maastricht.
    043 3555555 of ipv 0900 naar 0268450915.

    Hoofdkantoor weet niets van handelingen. ZIJ KRIJGEN ENKEL POSITIEVE BERICHTEN

    Wij hebben al behoorlijk slechte ervaringen. Hoofdkantoor doet er wat aan.

    Reageer

  • +1

    Alexandra zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Alles bij hollandsnieuwe is perfect verlopen.
    De meeste mensen zetten alleen maar iets online als ze negatieve ervaringen hebben, en dan lijkt het al gauw of het één en al baggerzooi is.
    Ik heb niets dan positieve ervaringen.
    Ik had een vraag voor ze en stelde die via Facebook, privéberichten. Dezelfde dag een adequaat antwoord terug, met ook nog een linkje naar de pagina op de site waar ik er meer over kon lezen.
    En wat een feest dat alles gewoon uit 1 bundel gaat...

    Reageer

  • -3

    Phylicia zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Een aantal weken geleden heb ik het abonnement wat ik voor mijn vriend had afgesloten overgenomen,dit omdat hij nu een ander abonnement gebruikt wat beter aanpast. Sindsdien heb ik niets anders dan problemen, Namelijk; Gesprekken die wegvallen, Mensen die mij ineens niet horen of andersom, SMSjes die niet aankomen, heel vaak niet bereikbaar en vooral continu mijn toestel opnieuw moet opstarten om normaal een telefoongesprek te kunnen voeren. Hierover al 2 weken veel contact met hollandsnieuwe. Al verschillende tests uitgevoerd, simkaart wissel gehad en dit tevergeefs. Klacht op klacht, en of dit niet genoeg is komt ook nog de vreselijke service van het bedrijf erbij, Reacties op mails die totaal nergens op slaan. Gewoon een standaard mail met te ondernemen stappen terwijl ze duidelijk kunnen zien dat dit allang is gedaan! En uiteindelijk komen ze met de "oplossing" : U mag uw contract afkopen (gehele restperiode + toestel) Want het ligt niet aan hun maar aan mij blijkbaar. Want op mijn postcode staat alles op GROEN. Weg van het feit dat ik OOK THUIS problemen ervaar slaat dit natuurlijk nergens op. Als ik alleen thuis bereikbaar wilde zijn had ik wel een vaste lijn genomen. En geen MOBIEL ABONNEMENT!!!!

    Reageer

  • -2

    Petrer zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 44444
    • 44444

    Heb in september een abonnement gekocht bij HN met nummerbehoud. Het nummer wordt pas na twee/drie weken omgezet. Heb de smartphone incl. abonnement gekocht bij Belcompany. Toestel werkt niet! Wat blijkt mijn transactie was bij HN niet geregistreerd. Had ik mij niet gemeld, had ik een telefoon van 400, euro "gratis"in mijn bezit gehad. Na een bezoekje aan de Belcompany heeft de medewerker alles ingesteld en mijn smartphone werkt uitstekend. Heb totaal geen problemen van welke aard dan ook. Ik wens de "ongelukkigen" veel succes bij de afhandeling van hun problemen

    Reageer

  • -2

    rekan zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    ik heb nu zo een 3 maanden een abo bij hn en nu doet mijn internet het al 3 weken, niet belen kan wel. ik begrijp er helemaal niks van
    ik kan geen nummer van hun vinden helemaal niets
    en via de site wordt mijn vraag niet beantwoordt
    echt een kut provider gewoon!!
    is toch niet normaal dit.......................!!!!!!!!!!!


    mijn zijn ze zeker kwijt maarja wat doe je eraan alsje een contract aansluit van 2 jaar

    fcjvdgraaff zegt:

    het is je APN instelling deze dient te staan op
    appe:

    instellingen
    mobiel netwerk
    mobiel datanetwerk

    apn: data.dataxs.mobi

    pas op iedere keer dat je uit NL gaat wordt deze verwijderd en als je terug in NL komt wordt deze - automatisch verkeerd - ingevult met vodafone gegevens !

    succes !

    Reageer

  • 0

    YW zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    ZEER ONTEVREDEN over Hollands Nieuwe.

    Nieuwe telefoon besteld. Levering ging goed en kwam op tijd. Daarna, één groot DRAMA! De slechtste klantenservice die ik ooit heb meegemaakt. Het is een SCHANDE voor het bedrijf. Dat zij zichzelf nog een telecombedrijf mogen noemen is een wonder, want ze doen niks voor je. 0900 nummer nemen ze niet op of laten je langer dan een half uur wachten. Na ein-de-lijk iemand aan de telefoon te hebben gekregen moet je nog langer wachten en uiteindelijk wordt de verbinding verbroken. Je kan ze nergens anders bereiken en op de site wordt je ook niet wijzer.

    Misschien wordt het tijd voor Hollands Nieuwe om eens een marktonderzoek of een klanttevredenheidsonderzoek uit te gaan voeren, zodat zij hun beleid kunnen veranderen. Want tot nu toe kan ik niks anders zeggen dat ik dit NIEMAND AANRAAD en ik het een SCHANDALIG bedrijf vind.

    STIK ERIN HOLLANDS NIEUWE MET JULLIE OPLICHTERIJ!!!!!!!

    Reageer

  • 0

    michiel zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    als je een probleem hebt kun je ze gewoon niet bereiken
    hun 0900 nummer doet het niet meer
    je moet alles via hun web doen
    maar als er een fout is met een betaling kan je er niets over terug vinden
    het is gewoon een schande heel hn
    mij zijn ze kwijt als klant

    Reageer

  • +1

    Jan zegt:
    • 55555
    • 44444
    • 44444
    • 44444

    Ik heb zeker geluk gehad, want ik begrijp niets van alle negatieve reacties. Heb al jaren twee abonnementen en naar volle tevredenheid. Wilde één van de abonnementen uitbreiden, maar kon niet meer naar mijn Hollands Nieuwe pagina, aangezien mijn mailadres gewijzigd was. Heb een mail gestuurd en werd de volgende dag al teruggebeld. En alles werd keurig opgelost!
    Prijs - kwaliteit (in mijn geval) UITSTEKEND!

    Reageer

  • -1

    richard zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Wie goedkoop wil krijgt goedkoop

    Reageer

  • -1

    Anja zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Ik snap niks van deze negatieve berichten, Zit al ruim een jaar bij HN en totaal geen problemen. Voor mijn dochter heb ik ook een nr aangevraagd en dat werkt ook prima. Deze is zelfs gekoppeld aan mijn account van HN dus kan ook haar bel kosten enz. inzien. Ik heb altijd bereik met internet. Mijn nummer werd goed overgezet. Totaal geen probleem.

    Ik vind het een prima bedrijf!

    Reageer

  • +1

    Ab zegt:
    • 33333
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    Wat heb ik toch spijt dat ik de overstap het gemaakt naar HN. Bij de overstap gevraagd met nummerbehoud omdat ik mijn nummer die ik ruim 15 jaar heb wil behouden. De ellende begin al heel snel. HN hield weken vol dat mijn voormalige provider het nummer niet vrij wil geven. Als ik teruggeef dat dit onjuist is worden de medewerkers van klantenpesters boos of geïrriteerd. Mijn voormalige provider (simyo)heeft per mail bevestigd dat zij mijn nummer vrij hebben gegeven. Weken later komt eindelijk het bericht van HN dat mijn nummer is vrijgeven en dat zij het nummer per 15/8 gingen overzetten (twee weken later dan de ingangsdatum). Dus ik heel bij en gewacht tot 15/8. Op 15/8 nieuwe sim-kaart in het toestel, maar gebeurde maar niets tot een aantal dagen laten, dan volgt een oude smoes van HN dat mijn vorige provider geweigerd heeft om het nummer vrij te geven.
    Wanneer ik een klacht van (anderhalf pagina)indien over de gang van zaken, krijg ik een reactie van drie zinnen terug. Blijkbaar handelt dezelfde afdeling de klachten af over wie je een klacht indient (dus een slager die zijn eigen vlees keurt.

    Weer twee weken verder volgt het bericht van HN dat zij het nummer succesvol hebben overgezet maar naar een andere klant van HN. Ik ben ruim twee maanden verder, ondertussen moet ik het doen met een nummer die door HN is toegewezen en weiger te accepteren.

    Het probleem is nog steeds niet opgelost. Al met al een hoop ellende. Voor mij mooi nooit en nooit meer HN en raad deze provider iedereen af

    scheper zegt:

    Ik heb exact hetzelfde meegemaakt, werd er helemaal gek van.
    Uiteindelijk opgelost door een andere afdeling.
    Na minimaal 20 mails en 20 telefoongesprekken.
    en nu alles goed is blijk je nooit bereikbaar te zijn!!!

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring