Hollandsnieuwe.nl


Prijs 3.563.563.563.563.56
Levering2.772.772.772.772.77
Ondersteuning1.831.831.831.831.83
Totaal oordeel2.152.152.152.152.15

hollandsnieuw Hollandsnieuwe.nlHollandsnieuwe, onderdeel van Vodafone, is een aanbieder van sim only die de kenmerken van een vast abonnement en de vrijheid van prepaid combineert.
Je betaalt elke maand een vast bedrag, waarvan je kunt bellen, smsen en internetten. Dit bedrag kan maandelijks naar vrije wil verhoogt worden. Opwaarderen kan online.

Gebruikerservaringen met hollandsnieuwe.nl vind je hieronder.

Bestel ook een hollandsnieuwe abonnement met 50% korting bij:

Dealdirect Hollandsnieuwe.nl


90 Positief 143 Negatief 321 reviews - gemiddelde: 2.582.582.582.582.58 5.2 uit 10

321 Ervaringen voor Hollandsnieuwe.nl

  • 0

    verhagen zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    ik heb nog veel ellende met H.N Heb misschien 1 week kunnen bellen daarna ben ik afgesloten alle reacties die hier staan heb ik ook te veel om te benoemen ik wil mijn 2 jaarcontract opzeggen hoe doe ik dit ik betaal maar heb geen gebruik van mijn telefoon.Ik wordt er gek van

    Reageer

  • 0

    kortvoor samen zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    Hollands Nieuwe is via mail en hun helpdesk niet te bereiken

    Het adres van HollandsNieuwe is te vinden in hun algemene voorwaarden
    hollandsnieuwe Algemene Voorwaarden van juli
    1.1.5. hollandsnieuwe: Vodafone Libertel B.V. handelend onder de naam hollandsnieuwe, gevestigd aan de Avenue Ceramique 300, 6221 KX, te Maastricht, KvK nr. 14052264 en BTW-nummer NL.800755133B01
    Zie de site
    http://www.hollandsnieuwe.nl/assets/brand_lvr/pdf/hollandsnieuwe_algemene_voorwaarden_01072014.pdf

    Reageer

  • -1

    voordeman zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 11111

    In juni een mobiel abonnement bij HN aangeschaft. De simkaart blijkt in mijn 3 jaar oude mobiel niet te werken. Nergens op de site van HollandsNieuwe of bij het afsluiten van het abonnement wordt vermeld dat hun simkaart op sommige mobieltjes niet werkt.
    5 keer de helpdesk gebeld, altijd bezet met meer dan 20 wachtenden voor u. 4 keer op het invulveld op HN site gevraagd contact met mij op te nemen op mijn mailadres, vaste nummer, oude mobiele nummer. Geen enkele reactie.
    Toen via de HN site en per aangetekende brief mijn abonnement opgezegd (voorbeeld van de consumentenbond site gebruikt) en de simkaart terug gestuurd. Binnen één dag een mailtje van HN dat men contact met mij op zal nemen binnen 3 dagen. Dat is niet gebeurd.
    Na anderhalve week plots 4 mailtjes van 4 verschillende personen van HN, dat het klopt hun simkaart in mijn mobieltje niet werkt. Dat ik mijn abonnement op kan zeggen, maar dat ik de gemaakte kosten niet terug krijg.

    Het adres van HollandsNieuwe is te vinden in hun algemene voorwaarden
    hollandsnieuwe Algemene Voorwaarden van juli
    1.1.5. hollandsnieuwe: Vodafone Libertel B.V. handelend onder de naam hollandsnieuwe, gevestigd aan de Avenue Ceramique 300, 6221 KX, te Maastricht, KvK nr. 14052264 en BTW-nummer NL.800755133B01
    Zie de site
    http://www.hollandsnieuwe.nl/assets/brand_lvr/pdf/hollandsnieuwe_algemene_voorwaarden_01072014.pdf

    Reageer

  • 0

    T.B. zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Via typhone een contract afgesloten maar mijn mobiel (= geen smartphone) bleek niet geschikt voor Hollands Nieuwe terwijl dit voor afsluiten bekend was en ook op mijn contract vermeld stond. Bellen naar klantenservice is drama (20 wachtenden voor je, HN komt haar beloftes niet na (zouden geld terug storten voor de sim kaart en 1ste maand, nog geen 20 euro) en mailen gewoon niet terug als je vragen hebt Ik ben klant af en raad iedereen aan : verkopen kan iedereen maar service bieden is een kunst en die kunst verstaat HN niet...helaas.

    Reageer

  • 0

    mark zegt:
    • 33333
    • 44444
    • 44444
    • 44444

    hallo

    ik heb eigelijk niet een ervaring maar een vraag
    ik heb anderhalf jaar geleden een mobiel gekocht bij hollandenieuwe maar daar had ik een andere email gebruikt dan dat ik nu hebt maar wie weet hoe ik dat email kan veranderen om toch bij mijn account te kunnen

    mark

    Reageer

  • +1

    Marjon zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 11111
    • 22222

    Klantenservice is onbereikbaar (hang nu al 2x 12 minuten in de wacht), als er iets niet goed gaat duurt het erg lang en kost het mij als ondernemer erg veel tijd voordat het verholpen is.

    Reageer

  • +2

    Robbert Landegent zegt:
    • 55555
    • 44444
    • 44444
    • 55555

    Ik ben van de hel(You Fone) in de hemel(HollandsNieuwe) terecht gekomen.

    Heb nu enkele maanden HollandsNieuwe en heb altijd goede verbinding en ben vooral positief over het feit dat internet en bellen uit één bundel gaan en dat je niet verbruikte belminuten kunt meenemen naar volgende maanden. Doordat alles uit één bundel gaat, zijn er tot nu toe bij mij nog geen fouten gemaakt en extra kosten veroorzaakt.

    Reageer

  • 0

    H.S. zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ze lopen ver achter in de tijd.
    0970 nummers blokkeren ze
    Dat houd in dat je met je telefoon geen diensten kan verrichten zoals bij mij het besturen van mijn alarm.
    Dit soort en vele andere mogen niet meer werken met 06 nummers maar moeten 0970 nummers gebruiken.
    Wetgeving verplicht providers deze nummer door te laten maar bij hollands nieuwe hebben ze daar dus lak aan.
    Er is al een provaider die op dwangsom van 15.000 euro per dag moet betalen dus die laat het nu wel toe.
    Ik heb nu twee keuzes

    1 ik gooi mijn alarm van 1500 euro weg of ik gooi mijn telefoon weg terwijl ik een 2 jaar contract heb en nog 19 maanden moet betalen.

    Reageer

  • +1

    donny zegt:
    • 33333
    • 33333
    • 11111
    • 22222

    Ik heb nu bijna 2 jaar een abbonement kwa bereikbaarheid en internet g.een klagen maar de bireikbaarheid is ronduit klote en ze halen steeds 2x me maand bedrag eraf en als ik het terug laat boeken dan krijg ik een email dat ik niet heb beaald stuur ik zeeen email met een foto van me afschrift maar krijg geen gehoor het is gewoon een kut opgezet bedrijf ik raad iedereen aan om daar niets te nemen

    Reageer

  • +1

    Marloes zegt:
    • 55555
    • 11111
    • 44444
    • 33333

    Levering duurde een maand. Had na 3 weken eindelijk bericht dat mijn toestel verzonden kon worden, en ik maakte een afspraak in de online agenda. Hij zou donderdag komen in de middag. Dus ik bleef hele middag thuis, word ik na de tijd dat hij geleverd zou worden gebeld. Met de mededeling dat er een storing was, en hij niet vandaag geleverd zou worden. De eerst volgende afspraak die gemaakt kon worden was wéér een week later.... Vind ik niet netjes. De klatenservice reageert snel via Facebook, dat was wel een voordeel al waren de antwoorden niet altijd top, toch deden ze hun best.

    Reageer

  • 0

    B.R. zegt:
    • 33333
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik ben ruim week klant van Hollandenieuwe, maar kan helemaal niet meer mee bellen en kan niet gebeld worden, terwijl die via de site aangeeft dat mijn abonnement actief is. Op mijn mails wordt niet gereageerd en ze zijn niet te bereiken. Waardeloze troep.

    Reageer

  • 0

    Daniek zegt:
    • 44444
    • 33333
    • 11111
    • 22222

    De prijs is geweldig maar het is absolute troep. Heel vaak problemen gehad met verbinding maar het ergste nog het dataverkeer. Ik merkte dat ik na een nacht dataverkeer aan te hebben laten gestaan dat ik ineens 50 MB kwijt was (volgens mijn MB-teller). Ik kreeg een paar dagen later ineens een berichtje dat mijn beltegoed ook helemaal op is (100 sms/min). Wat er dus is gebeurd: al het dataverkeer wordt enorm afgerond naar boven. Ik had pas rond de 60 MB gebruikt en volgens de "klantenservice" van hollandsnieuwe was mijn 500 MB al helemaal op. Nadat die op zijn gaat het dus automatisch over naar je beltegoed. Dat is ook in no-time op (zonder dat je het door hebt). Ik heb dus meerdere keren een halve of bijna hele maand onbereikbaar rondgelopen omdat alles "op" was.
    Hele slechte ervaringen dus. Gelukkig kan ik volgende maand eindelijk overstappen.

    Reageer

  • 0

    Egon zegt:
    • 44444
    • 11111
    • 11111
    • 22222

    Nu, inmiddels 11 dagen geleden; heb ik mijn nieuwe Huawei p6 toestel met abonnement via Holland Nieuwe besteld.
    Ik zag op de site dat het toestel niet op voorraad was en dat het:'enkele werkdagen" zou duren, voordat deze geleverd zou worden.
    Na 8 werkdagen maar eens in de telefoon geklommen; moets wel eerst flink mijn best doen om hun telefoonnnummer te vinden te krijgen...Uiteindelijk een dame gesproken en deze wist mij inhoudelijk helemaal niets te melden, ze gaf enkel aan dat de levering "doorgaans..?!"2 weken zou duren bij een toestel wat besteld moest worden...vreemd dat je iets te koop aanbied wat je kennelijk niet in huis hebt...!
    Ik zou dan de week erop vanuit een koeriersbedrijf telefonisch contact krijgen om zo een afspraak te maken voor de leverdatum/tijd.
    Nu, 3 werkdagen en ruim 2 weken na mijn besteldatum verder; heb ik nog steeds niets ontvangen en ook nog geen telefoontje vanuit de koerier gehad..!
    Wanneer ik mijn toestel zal ontvangen, blijft dus nog een raadsel, dat het een oud toestel is op het moment dát ik het ontvang, lijkt waarheid te worden, wanneer delevering nóg langer op zich laat wachten...
    Kortom, ik hoop dat het toetsel veel goed zal maken, mocht ik hem óóit nog gaan ontvangen!

    Hollands Nieuwe kan beter verandert worden in "Hollands Oude"...!

    Marloes zegt:

    Hallo egon.

    Ik heb precies hetzelfde als u heeft: heb een witte p6 besteld en er stond onder 'iets langere levertijd'. Heb 30 euro verzendkosten betaald (in feite verstopte aansluitkosten) en een bevestiging via de mail ontvangen. Echter nog geen enkele informatie over levering of iets dergelijks. Inmiddels 41 euro lichter maar nog geen spoor van service of product!!! Klantenservice bestaat alleen uit een virtuele griet die een beperkt lijstje vragen heeft klaarstaan... Ben benieuwd hoe het voor u afloopt, en hopen dat we allebei onze huawei spoedig in de armen kunnen sluiten :)

    Henk zegt:

    En, inmiddels het toestel al ontvangen Marlies en Egon. Ik heb namelijk hetzelfde probleem en ben benieuwd hoe lang het bij jullie heeft geduurd voordat de levering plaatsvond.

    Marloes zegt:

    Nope, nog niks ontvangen..... Is pas na de 16e weer op voorraad zegt de klantenservice.... ( klantenservice overigens prima te bereiken via hun Facebookpagina. Werd elke keer binnen enkele uren beantwoord.) inmiddels ben ik ongeduldig... Wacht al meer dan een maand....

    marloes zegt:

    Jaaaaa vandaag is het dan EINDELIJK zo ver na een volle maand wachten! Gisteren kon ik aangeven wanneer ik hem wou ontvangen. uiteraard vamdaag aangeklikt. Ben benieuwd....

    marloes zegt:

    Nou wat een flop... pakket zou dus vóór 3 uur komen word ik om 4 uur gebeld dat er een storing was.... nu word t dus VOLGENDE WEEK..... &&@@(;:!? Mn geduld raakt op...

    Reageer

  • +1

    Wendy zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Toen ik las dat HN onderdeel is van Vodafone haakte ik al af. Ik las reacties dat het komt, omdat mensen zich alleen laten lokken door de prijs. Zelfs bij hun moederbedrijf Vodafone waar je flink betaald is de klantenservice ver beneden de maat.

    Gezien alle NEGATIEVE reacties, ga ik in ieder geval nooit in zee met HN, ondanks hun scherpe tarieven. Betaal dan liever een paar euro meer voor een fijn en goed werkend abonnement.

    Reageer

  • -1

    RPP zegt:
    • 22222
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Slechte ervaring met Hollandse Nieuwe. Telefoon met Sim Only online besteld. Bij het akkoord geven van de betaling online, opeens een melding dat de gekozen telefoon niet maandelijks betaald kon worden maar alleen in één keer, toch wel misleidend. Zeker omdat ze met deze telefoon nog steeds reklame maken voor maandelijks betalen. Omdat ik alles al had ingevuld, heb ik dat toch gedaan. Daarna realiseerde ik me dat het dan ook geen nut had om twee jaar aan het abonnement vast te zitten. Dus ik wou dat veranderen in één jaar. Dat was alleen mogelijk door de bestelling te anuleren door de telefoon aan de deur te weigeren. Echter nooit iets gehoord wanneer de telefoon bezorgd wordt en het geld is al in zijn geheel afgeschreven. Al weken bezig om mijn geld terug te krijgen en telefonisch zijn ze slecht bereikbaar en geven ze keer op keer andere informatie.

    Reageer

  • -1

    ilse zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    mensen pas op met hollands nieuwe:
    ik probeer al weken mijn contract af te kopen omdat het totaal niet bevalt. Ze beantwoorden de mail niet, telefonisch kunnen ze en willen ze je niet helpen. Schofterig. Steeds zeggen ze dat ik niet reageer op hun mail terwijl ik al 3 keer een nieuwe mail stuur en 3 keer heb gebeld. Ik kom er maar niet van af. Dus....nooit weer!!!

    sofie zegt:

    Ga even bij belcompany of phonehouse langs.

    Reageer

  • -2

    Wietze R Mast zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 11111
    • 33333

    Hollandnieuwe lost geen problemen op, maar vergroot allen de problemen.
    Ik heb, na verloop van mijn contract, op juni 2013 mijn abonnement schriftelijk opgezegd. Bij mij was alleen het postadres 's-Hertogenbosch bekend, dat was het adres wat HN ook heeft gebruikt als afzender met post naar mij toe. Later kreeg ik te horen dat ik mijn opzegging naar Amsterdam had moeten sturen. 's-Hertogenbosch heeft mijn opzegging niet doorgestuurd naar Amsterdam. Vreemd is dat ik nog steeds post van Hollandsnieuwe ontvang met als afzender 's-Hertogenbosch.
    Omdat er nog steeds abonnementsgeld van mijn rekening werd afgeschreven, heb ik in oktober 2013 Hollandnieuwe nogmaals op de hoogte gebracht van mijn opzegging en tevens gemeld dat mijn telefoon zoek is geraakt. Hollandsnieuwe heeft hier niets meegedaan, maar wel steeds opnieuw abonnementsgeld geïnd. In december 2013 heb ik de bankopdracht gegeven om de automatische incasso stop te zetten. Hiervan heb ik Hollandsnieuwe schriftelijk van op de hoogte gebracht, maar ook hier ging men inhoudelijk aan voorbij. Als ik het abonnement op wou zeggen dan moest ik het abonnementsgeld van januari 2014 en heraansluitkosten betalen. Dat is toch raar. Ik heb opgezegd in juni 2013. In oktober 2013 nogmaals mijn opzegging beklemtoond. Abonnementsgeld betaald t/m december 2013 en al die tijd geen gebruik kunnen maken van het beltegoed en door het zoekraken van de telefoon ook nog eens opnieuw aansluitkosten moeten betalen. Nu wordt er zelfs gedreigd met incasso instantie.
    Waar is men nu toch mee bezig. Heeft Hollandsnieuwe nu alleen maar personeel in dienst met weinig verstand? En wat is de reden dat Hollandsnieuwe zo slecht is te bereiken. Diep triest dat Hollandsnieuwe niet bereid is om deze vervelende situatie op een coulante wijze op te lossen.
    Geachte lezer bedenk eerst wel goed voordat u met Hollandsnieuwe in zee gaat.

    Reageer

  • -2

    Ruben van Breukelen zegt:
    • 44444
    • 44444
    • 11111
    • 11111

    WAT EEN ... BEDRIJF

    Geen mogelijkheid om een medewerker te spreken

    Sofie zegt:

    Van tevoren weet je dat ze geen klantenservice hebben, tis niet voor niks zo goedkoop. Je kan wel bij Belcompany of Phonehouse binnen lopen. Die helpen je wel verder is mijn ervaring

    Reageer

  • -3

    Nadia zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Ik heb hele slechte ervaringen met HN. Verbinding valt weg en niet of nauwelijks internet. Hierover klantenservice gebeld en te horen gekregen dat ik telefoon plus simkaart terug mocht sturen naar adres van HN en dat daarna abonnement opgezegd zou worden. Dit heb ik vervolgens gedaan. Maar daarna kreeg ik bericht dat het toestel naar Studentmobiel opgestuurd moest worden met de bevestiging dat inderdaad de dekking in mijn postcode gebied niet optimaal is. Ik heb hierna Studentmobiel gebeld en gevraagd of inderdaad het toestel naar hun moest. Zij gaven aan van niet. Vervolgens een hele week niets gehoord. Zat in de tussentijd zonder telefoon en zonder simkaart. Dus maar weer zelf gaan bellen. Ze gaven aan dat ik zwart op wit moest aantonen dat het toestel niet naar Studentmobiel moest. Opnieuw Studentmobiel gebeld en e-mailbevestiging ontvangen van Studentmobiel dat HN de opzegging moet regelen. Hierna opnieuw HN gebeld met de mededeling dat ik een e-mail bevestiging van Studentmobiel heb ontvangen. Nu wilde ze opeens dit zelf vernemen van Studentmobiel en moest ik weer wachten tot zij een reactie van Studentmobiel hadden. Vandaag maar opnieuw gebeld en gevraagd of de reactie er is van Studentmobiel. Toen te horen gekregen dat het een grote misverstand is geweest en dat helemaal niet het abonnement opgezegd kan worden. Want eerst moet een onderzoek worden ingesteld. Het toestel wordt nu naar mij teruggestuurd en dan moet ik een vragenlijst met betrekking tot de dekking invullen. Nadat ik mijn antwoorden op de vragen heb gestuurd naar de klantenservice wordt vervolgens gekeken of het abonnement opgezegd kan worden. Dus nog geen stap verder, maar wel al anderhalve week zonder telefoon en dus ook niet te bereiken.

    Conclusie: Hollandsnieuwe is één en al ellende!!! Klantenservice verschaft foutieve informatie en is absoluut niet bereid om klanten te helpen met hun problemen. Ze veroorzaken alleen nog meer problemen.

    Wil zegt:

    Mensen als julie klacht hebben dan kan je massaal naar volgende bellen of schrijven.

    Hoofdkantoor van vodafone/hollandsnieuwe

    Avenue Ceramiquee 300 te Maastricht.
    043 3555555 of ipv 0900 naar 0268450915.

    Hoofdkantoor weet niets van handelingen. ZIJ KRIJGEN ENKEL POSITIEVE BERICHTEN

    H.F. zegt:

    Het nummer: 0268450915 mag alleen vanuit het buitenland gebeld worden

    Reageer

  • -3

    Michael zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    Hoi allemaal,

    Ik heb een vraag aan jullie, misschien hebben jullie het zelfde probleem met hollands nieuwe als ik.

    Ik zit 2 maanden bij hollands nieuwe. (Contract 2 jaar) Er is een mis gehaad met automatisch incasso en elke maand krijg ik een e-mail met bataallink van hollandsnieuwe. Maar er probleem is dat deze link werkt niet! Ik kan niet betalen. Wat doet hollandsnieuwe? Stuurt een nieuwe link met 10 euro boete de bij en dan link werkt well.

    Hebben jullie de zelfde problemen?

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring