Bliep


Prijs 3.333.333.333.333.33
Levering3.673.673.673.673.67
Ondersteuning3.673.673.673.673.67
Totaal oordeel3.673.673.673.673.67

bliepBliep is een nieuwe provider die zich richt op de aller jongste bellers, namelijk tussen 12 en 18 jaar. Bij Bliep kun je een prepaidkaart aanschaffen waarmee je voor 50 cent per dag onbeperkt kunt SMS’en en internetten. Voor bellen betaal je extra, zo’n 25 cent per minuut. De provider is voor, maar ook door jongeren opgericht en wint langzaam aan populariteit.

Hieronder lees je ervaringen met Bliep.nl. Heb je ook ervaring met deze nieuwe provider? Voeg hem dan nu toe met het formulier onderaan de pagina!


2 Positief 1 Negatief 4 reviews - gemiddelde: 3.583.583.583.583.58 7.2 uit 10

4 Ervaringen voor Bliep

  • 0

    Dominik zegt:

    Multitasken kunnen we eiinglejk niet. Inplaats daarvan switchen we continue. Switchen kost tijd, omdat we steeds weer opnieuw in het onderwerp moeten duiken. Daarnaast is het zo dat elke extra taak die we proberen te doen ons stress niveau en spierspanning verhoogt. Zonde om iets te doen dat tijd kost en ook nog een negatief effect heeft op onze gezondheid! Important!Tip: zet je e-mail notificatie uit! zie ook deze leuke blog: strategischlui

    Reageer

  • 0

    Fractial Grudge zegt:
    • 11111
    • 11111
    • 11111
    • 11111

    *Bliep UIT

    Vanaf 2 april is het *Bliep UIT.
    Het onbeperkte internet voor €0,50 per dag verandert dan in een karige 67MB voor diezelfde €0,50. Dat wordt dan voor de meeste gebruikers MB'tjes tellen. Ook komt er een optie van 10MB voor €0,25. Daar heb je zelfs nog minder aan, want dat wordt al meteen opgeslurpt door de achtergrondservices van Android.

    Reageer

  • 0

    Henk zegt:
    • 44444
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    *Bliep is een top provider!
    Ik ben overgestapt vanaf Simpel nadat ik ander half jaar lang een drama ervaring had gehad op het t-mobile netwerk, in het laatste half jaar hebben ze veel aan hun netwerk verbeterd en was het bereik ok. Hierdoor besloten het toch nog eens te proberen bij bliep het is tenslotten prepaid dus als het niet goed is ben ik weg.

    Het resultaat?
    Een groot inzicht in hoe dit soort mobiele providers werken. Sinds ik op bliep ben overgestapt heb ik namelijk "ander" internet. Op de plaatsen waar ik 3G heb werkt dit stukke beter dan bij Simpel, pagina's ladden sneller en ik heb vaker bereik op drukke plaatsen. Echter krijg ik moeilijk een pagina binnen op het moment dat bliep terug schakelt op 2G gelukkig is de 3G dekking goed en valt dit in de praktijk reuze mee, op de meeste plaatsen heb je dus het stabiele 3G internet wat zij beloven.

    0,50 :
    Dit is mijn favoriete bundel , het internet is snel genoeg voor normaal gebruik op de mobiele telefoon. Radio streamen in de auto werkt met weinig haperingen (de dekking zal bij elke provider wel is wegvallen in de auto) en de pagina's komen vlot binnen. Video is twijfelachtig en real time video chat moet je niet proberen.

    0,50 + 0,50 (Snel internet) :
    Deze bundel heb ik tot nu toe alleen vandaag gebruikt, een stuk goedkoper dan de KPN wifi hotspot, je krijgt er ook ongeveer de zelfde kwaliteit voor terug. Nog steeds laad 2G de pagina's slecht in maar 3G is een stabiele snelheid snel genoeg voor al mijn internet bezigheden (Op gamen en downloaden na) mits je niet te veel tegelijk inlaad. Let wel op dat bliep je maar 2GB per maand geeft.

    1 euro :
    Het 1 euro tarief vind ik als weinig beller totaal niet interresant, dit is alleen voor de personen die op een dag erg veel korte telefoontjes plegen. Voor bellen zal bliep je nooit te kort doen de kwaliteit is top zowel op 2G als 3G.

    0,50 + PowerVOIP :
    Dit is een echte aanrader als je al het 0,50 abbonement geactiveerd hebt voor deze dag. In plaats van het 1 euro abbonement gebruik ik PowerVOIP in de callback modus. Zij bellen jou dan terug zodat het niet van je bliep tegoed af gaat. De kosten van powervoip zijn 4 cent opstart kosten en 0,2 cent (Dus niet 20 cent) per minuut en het is eenvoudig op te waarderen via iDeal of een vaste telefoon lijn door een 0900 nummer te bellen.

    Hoewel ik nauwelijks met de Bliep helpdesk te maken heb gehad hebben zij mij goed geholpen met de vraag met betrekking tot overstappen , het product is goed al had ik graag wel data limiet per dag gezien (Als optie) in plaats van de 2GB per maand , zo heb je niet de hele maand last van die ene uitschieter.

    Een echte top provider en ik raad hem iedereen aan die weinig belt een veel internet. Maar ook aan iedereen die af en toe wel is het internet op gaat en dan geen zorgen wil maken over MBs.

    Reageer

  • 0

    Joost zegt:
    • 55555
    • 55555
    • 55555
    • 55555

    Al enkele maanden klant en zeer tevreden: niet duur, goede en zeer snelle klantenservice en geen limieten. Aanrader!

    Reageer

  • Laat een ervaring achter

    1. Geef je gegevens op

    Naam *

    E-mail *

    2. Geef sterren per categorie

    Prijs
    Levering
    Ondersteuning
    Totaal oordeel

    3. Deel jouw ervaring